• goldoni
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-11-2024
Net een bestelling doorgestuurd naar de distributeur. Indicatie 30/11, 1/12, 3/12 of 6/12 ben benieuwd....

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-03 22:00
HyperioN schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:59:
Nou.. mijn geduld begint ook op te raken. Ik hoop dat nu die 22 november een realistische datum is, maar ben er bang voor.
Bol.com (die genoemd staat als officiele Samsung-dealer) geeft nu weer 6-8 weken aan :'(
De 22ste lijkt me een realistische datum. Vanaf die dag wordt ie bij ons op het werk aan medewerkers uitgeleverd. Ik neem aan dat de Omnia 7 dan ook in de winkels verkrijgbaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Nja, ik ga dat dus niet zomaar aannemen, dan stel ik alleen maar mezelf teleur.
Microsoft zal toch wel een korter lijntje hebben met Samsung dan verschillende retailers hier in NL.

Antwoord van belsimpel.nl:
Mijn excuses. Wat ik probeerde aan te geven is dat de leverindicatie actueel is. Wij communiceren dagelijks met onze leveranciers en op basis van de laatste gegevens die wij doorkrijgen, wordt ook de leververwachting aangepast.
Dat zou betekenen dat ik nog 3 weken moet wachten.
Maar de kans is net zo groot dat de "leververwachting" over 3 weken weer wordt "aangepast".

[ Voor 13% gewijzigd door HyperioN op 19-11-2010 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 22:53
Verschoven van 17/11 naar 1/12 :| "Helaas komt het toestel pas 1 december binnen."
Toch vreemd, probeer al sinds de release het toestel te krijgen, en dat duurt straks dus 1,5 maand...
Erg slecht als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
Ik denk dat we in Nederland de dupe zijn van het feit dat hier Windows Phone 7 nog niet officieel gelanceerd is door Microsoft. Ik vermoed dat alle prioriteit van Samsung gaat naar landen als Duitsland, Frankrijk en Engeland.
Ik wacht maar geduldig, beter een paar weken extra wachten dan kiezen voor een minderwaardig toestel waar je vervolgens twee jaar aan vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Seven_PRX schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:11:
Verschoven van 17/11 naar 1/12 :| "Helaas komt het toestel pas 1 december binnen."
Toch vreemd, probeer al sinds de release het toestel te krijgen, en dat duurt straks dus 1,5 maand...
Erg slecht als je het mij vraagt.
Om heel eerlijk te zijn verbaast het me allemaal niets. Ik weet dat Nokia berucht is om zijn 'paper launches'. Als ik dan iets minder diep in mijn geheugen graaf kan ik mij herinneren dat het met mijn huidige X1 niet veel anders was. Volgens mij was de introductie ergens in februari, zou die in september komen en werd het uiteindelijk (eind?) november.

Marketingtechnisch is Nederland natuurlijk minder interessant dan Duitsland en Frankrijk. Als je daar eenmaal een slechte naam heb, verspreidt het slechte nieuws onder net even iets meer mensen dan in ons landje.

Je gaat zo toch twijfelen of je bijvoorbeeld niet een Trophy moet aanschaffen. Als je dan echter de plaatjes vergelijkt heb ik dan weer zoiets van 'neehhh dat doen we mooi niet'.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Wordt hij in Duitsland wel al geleverd dan? Kan daar vrij weinig over vinden - jullie wel?
Anders is een tripje over de grens zo gebeurd voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperik
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
HyperioN schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:39:
Wordt hij in Duitsland wel al geleverd dan? Kan daar vrij weinig over vinden - jullie wel?
Anders is een tripje over de grens zo gebeurd voor mij...
http://wmpoweruser.com/sa...tsche-telekom-in-germany/

Exclusive voor Deutsche telekom. Dus (misschien) niet los verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Kreeg ik een mailtje van dat hij geleverd kan worden.
http://www.logitel.de/han...-black--1168.html?caid=85
Als het nog lang in NL duurt, is dit een serieuze optie.
Is zelfs incl. 16GB opslagruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_JRP
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 08:11
Anoniem: 614 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 23:45:
Ziet er interessant uit, ik ben alleen benieuwd hoet het met de software zit, of dit dezelfde zal zijn als in Nederland, of dat het bijvoorbeeld alleen een Duitse taaloptie heeft, of mogelijk niet wordt geupdate met een Nederlandse taaloptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Alle WP7-toestellen die momenteel op de markt zijn bieden ondersteuning voor Engels, Frans, Duits, Spaans en Italiaans.
Die taal kun je gewoon kiezen. Maakt dus niks uit waar je je telefoon vandaan haalt. De Omnia's uit DE zijn exact hetzelde als die uit NL, UK, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-06 13:46
Anoniem: 614 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 23:45:
T-Mobile Netzbetreibereinstellungen, oftewel: T-Mobile network operatorsettings.. Toch jammer want 16 gb lijkt me wel netjes op deze telefoon :).

[ Voor 1% gewijzigd door Zyanox op 20-11-2010 12:23 . Reden: Moet ik de vertaling natuurlijk wel goed doen ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zyanox schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 12:21:
[...]

T-Mobile Netzbetreibereinstellungen, oftewel: T-Mobile network operatorsettings.. Toch jammer want 16 gb lijkt me wel netjes op deze telefoon :).
Toch denk ik dat het wel moet lukken, want onder aan die site kan je kiezen voor abonnementen met dat toestel en daar staat niet alleen T-Mobile bij. Lijkt me toch stug dat die dan alleen bij T-mobile zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-06 17:58

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Update van 4launch:
U heeft een Samsung Smarthphone Omnia 7 I8700 (zwart) in bestelling staan.
Op het moment wordt hij in de eerste helft van aankomende week binnen verwacht.
Ik neem aan dat u hier nog even op wenst te wachten?

Tuurlijk blijf ik nog wel een paar dagen wachten, weinig mogelijkheden bij andere winkels.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suheri
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-06 18:32
Aaaaaaaaaaah.. Word gek van dat wachten. Dat ze idd een keer een accurate levertijd neergooien ipv dit gehannes. Ben best bereid te wachten, maar om het elke keer weer te gaan verlengen..:s Weet iemand wellicht welke importeur ze gebruiken hier in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zyanox schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 12:21:
[...]

Deze lnk is beter. Kleine 40 euro duurder en dan zonder T-Mobile.
http://www.logitel.de/han...-7-ebony-black--1189.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hier ook direct leverbaar:
http://metashop.at/positiv-electrics/shop.php?show=w71994
Afhalen in Wenen mogelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timekeeper
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02-2024
timekeeper schreef op maandag 15 november 2010 @ 16:19:
Ik werk zelf bij Informatique en een van onze leveranciers heeft de verwachte leverdatum ook op 22-11 staan.
Het systeem bij ons geeft nu ook 01-12 aan. :'(

[ Voor 11% gewijzigd door timekeeper op 22-11-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-03 12:36
De Microsoft Nederland medewerkers hebben vandaag hun Omnia 7 uitgereikt gekregen.
Laten we hopen dat dit deel was van een levering waarvan de rest naar NL leveranciers gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Hmm, kbelde net met studentmobiel en die zeide dat week 47 hun eigen datum was en iets anders was ook week 47. kweenie wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amolenk
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-06 13:52
Zojuist een mailtje van Salland Automatisering gehad. Zij verwachten hem nu op 05-01-2011 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:20
Dat is vreemd... Ik heb hem ook bij salland besteld en ik heb helemaal niks ontvangen -.-. Bij mij staat er "Wacht op update" in mijn order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380897

..En die update zal ook komen en er precies hetzelfde uitzien als die van amolenk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pac-dfp
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-06 22:27
Bericht van Castle Telecom:

Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte
levertermijn van de door u bestelde Samsung i8700 Omnia 7

Wij verwachten het artikel bij ons binnen op 01-12-2010
Mijn excuses voor de vertraging. Helaas komt het toestel dan pas uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-10-2022
GSMWijzer.nl is nog altijd overtuigd dat hij deze week (47) geleverd wordt:
"Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat de indicatie inderdaad op week 46 stond. Helaas is dat uitgesteld naar deze week. Wij verwachten dit toestel deze week binnen te krijgen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

pdashop.nl heeft hem een paar dagen naar achteren geschoven. 4 december (zaterdag?). grr... wanneer komt dit toestel nu gewoon beschikbaar!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Nu zeggen alle winkels iig niet meer van het duurt nog 4 weken, maar nu schuiven ze alles langzaam verder... Schiet ook niet echt op.. Ik wil em hebbe :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
En dit moet het grootste technologie-bedrijf zijn qua sales. :F

Ik heb gehoord van het bestaan van de Omnia 7 op het internet. Maar voor de rest is het volgens mij een mythe.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Kheb een berichtje gestuurd naar de Samsung klantenservice via hun contactformulier op de website. Met natuurlijk de vraag of zij misschien wel een realistische leverdatum kunnen geven.
Verwacht er niet veel van.. maar niet geschoten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Zo, net toch maar even de bestelling geplaatst, ik dacht van beter wacht ik nog ff, dan weet ik of het een goede telefoon is (kinderziektes / fout in productie), maar ik neem maar het risico. Heb al lang genoeg gewacht :z.

Bij 4launch staat er bij de bestelling dat deze onderweg is vanuit de leverancier. Hopelijk trappen ze het gaspendaal iets verder in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zyanox schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:51:
Zo, net toch maar even de bestelling geplaatst, ik dacht van beter wacht ik nog ff, dan weet ik of het een goede telefoon is (kinderziektes / fout in productie), maar ik neem maar het risico. Heb al lang genoeg gewacht :z.

Bij 4launch staat er bij de bestelling dat deze onderweg is vanuit de leverancier. Hopelijk trappen ze het gaspendaal iets verder in..
Same here, gisteren besteld. Ik was aan het twijfelen geslagen, maar toch maar voor de Omnia 7 gekozen ondanks de kans op nog langer wachten. De prijs is ook netjes. Ik heb eerst 's middags gebeld en me werd verteld dat er inderdaad, zoals op de website staat, een bestelling van 10 onderweg is om de 2de december binnen te komen. Hoe meer zekerheid wil ik van te voren hebben..
Hopen dat 4launch het waar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
HyperioN schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:54:
Kheb een berichtje gestuurd naar de Samsung klantenservice via hun contactformulier op de website. Met natuurlijk de vraag of zij misschien wel een realistische leverdatum kunnen geven.
Verwacht er niet veel van.. maar niet geschoten is altijd mis ;)
Ik ben benieuwd of je een bordje copy pasta geserveerd krijgt. Dit is in ieder geval de reactie die ik kreeg.
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas hebben wij nog geen exacte datum beschikbaar. Houdt u www.samsungmobile.nl in de gaten, een aantal dagen voor de release zal er melding van worden gemaakt op de website.

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center op het telefoonnummer 0900 - SAMSUNG (7267864).

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

[xxx]
Samsung Electronics Benelux B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Anoniem: 614 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:59:
[...]

Same here, gisteren besteld. Ik was aan het twijfelen geslagen, maar toch maar voor de Omnia 7 gekozen ondanks de kans op nog langer wachten. De prijs is ook netjes. Ik heb eerst 's middags gebeld en me werd verteld dat er inderdaad, zoals op de website staat, een bestelling van 10 onderweg is om de 2de december binnen te komen. Hoe meer zekerheid wil ik van te voren hebben..
Woeh, zou hij dan toch echt volgendeweek donderdag komen? Let's wait and find out.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Anoniem: 614 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:59:
[...]

Als die bestelling al onderweg is.. waar moeten ze dan in godsnaam vandaan komen dat het tot de 2e zou moeten duren??
I'm not buying it.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
Volgens mij worden de mobieltjes met paard-en-wagen uit de Samsung-fabriek in Zuid-Korea getransporteerd. Aangezien er momenteel wat strubbelingen met Noord-Korea zijn, staan de wagens vast voor de grens.

Het duurt nog even dus...

• timekeeper
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02-2024
PDAshop: 6-12-2010
AArgh! Zo halen we de kerst niet eens.

• HyperioN
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D
Bestelling: #83515
Betaling: ontvangen of niet nodig
Contract: ontvangen
Orderstatus: Verzonden
Je bestelling is op 25-11-2010 door Belsimpel verzonden via DPD pakketservice en zal doorgaans de volgende dag aangeboden worden (let op: zendingen worden niet op zaterdag afgeleverd)

Let op: dit systeem zal doorgaans de volgende dag vanaf 08.00 voor je bestelling actief zijn.
_/-\o_
Hopelijk morgenmiddag iemand thuis..

• Zyanox
HyperioN schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:38:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D

[...]

_/-\o_
Hopelijk morgenmiddag iemand thuis..
What?! En dan heb ik em gisteren besteld van 4launch... :(

Lucky! Veel plezier ermee en laat ons wat weten :D

[ Voor 8% gewijzigd door Zyanox op 25-11-2010 14:22 ]

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-03 13:13

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Lees net het bericht en ben stikjaloers dat ze verzonden worden....... maar toen ik de mail opende: mijn Omnia 7 ligt klaar en kan ik straks op komen halen! :D

Tadaa!! _/-\o_

• tiefschwarz
Mijn order is ook doorgezet naar Vodafone voor nummerbehoud en dat doen ze pas als ze weten dat het toestel uitgeleverd kan worden. Denk dat GSMWijzer hem dus ook op voorraad heeft.

Marc69 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:10:
Mijn order is ook doorgezet naar Vodafone voor nummerbehoud en dat doen ze pas als ze weten dat het toestel uitgeleverd kan worden. Denk dat GSMWijzer hem dus ook op voorraad heeft.
Volgens de site ook:
http://www.gsmwijzer.nl/g...msung-i8700-omnia-7-black

Afijn, dit verhoogt alleen maar de kans dat 4launch de Omnia7 2 december daadwerkelijk kan leveren.

• justdowner
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:07
Ik heb net ook een berichtje gekregen dat hij verzonden is bij Algebeld.nl. Ze zullen nu overal wel gaan binnenkomen lijkt me.

Kunnen we binnenkort mooi onze ervaringen uitwisselen :).

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Tering wat ben ik jaloers op jullie! :o

Het liefst wil ik hem nu ook bij gsmwijzer bestellen, maar toch beheers ik mij totdat ik hem bij pdashop kan bestellen. Ik vind een winkel in de buurt erg prettig voor als er wat met het toestel aan de hand is. Mijn vorige toestellen mankeerden altijd wel wat en dan is het wel fijn om naar een fysieke winkel te kunnen stappen.

Ach, nog 2 weekjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 11:25
Anoniem: 614 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:33:
[...]

Volgens de site ook:
http://www.gsmwijzer.nl/g...msung-i8700-omnia-7-black

Afijn, dit verhoogt alleen maar de kans dat 4launch de Omnia7 2 december daadwerkelijk kan leveren.
Ik heb even net met ze gebeld, GSMwijzer heeft een beperkte levering gekregen maar die is er alweer doorheen (naar de pre-orders). Ze verwachtten in de loop van volgende week wel een nieuwe levering tho. Schijnt dat de HD7 nu aan de beurt is qua enorme leveringsproblemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Net ook even 4Launch gebeld aangezien de levertijd ineens op 1-5 werkdagen op de site en op tweakers minder dan 3 werkdagen stond.

Ze zeggen dat hij nogsteeds pas de 2e binnenkomt :(, dus nog maar even wachten dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
Tja.. ik heb even alle winkels afgebeld waarbij een levertijd van 3 dagen is aangegeven in pricewatch + belsimpel, typhone en 2call... Maar jullie raden het al, hij is nergens (meer) werkelijk op voorraad.

[ Voor 5% gewijzigd door Boomx op 26-11-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
Gister had ik nummerbehoud (of eergister) als orderstatus gewijzigd. En vandaag is het order opgestuurd! BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_JRP
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 08:11
Heb hem gister besteld bij GSMwijzer en vandaag is ie verzonden :D blijkbaar hadden ze er toch nog een paar liggen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
Boomx schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:08:
Tja.. ik heb even alle winkels afgebeld waarbij een levertijd van 3 dagen is aangegeven in pricewatch + belsimpel, typhone en 2call... Maar jullie raden het al, hij is nergens (meer) werkelijk op voorraad.
Ik heb hem gisteren besteld bij gsmwijzer.nl en vandaag een verzendbevestiging gekregen. Ik vrees dat je te laat was, maar nu de leveringen op gang komen zul je vast niet meer lang hoeven te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359528

Nawww ><

Vanaf morgen kan ik pas mijn abonnement verlengen, en hoopte eigenlijk dat ik juist kon timen, grote kans dat ik nu nog lang moet wachten voordat ik hem binnen heb? of zullen er spoedig weer meer op voorraad komen hier in Nederland?(incl abonnement that is)

naja kijken of ik morgen de beste shop kan vinden waardoor ik m snel binnen heb :D
kijk er nu zo lang naar uit -_-
(check pricewatch 10x op zijn minst per dag :P of er voorraad is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
/\/\|) schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:29:
[...]

Ik heb hem gisteren besteld bij gsmwijzer.nl en vandaag een verzendbevestiging gekregen. Ik vrees dat je te laat was, maar nu de leveringen op gang komen zul je vast niet meer lang hoeven te wachten.
Haha guess what, na de hele zoektocht vanmiddag toch maar een order geplaatst rond 12u bij GSMwijzer (na al dat uitstellen kon dat weekje er ook nog wel bij..) Maar ineens... kreeg ik om 15u een verzendbevestiging van GSMwijzer! Terwijl ik nog rond 11u met één van die mensen aan de lijn heb gehangen mbt hun verwachtte levertijd van de volgende lading (aangezien de eerste lading al de deur uit was dus).

So whats up with that! 8)7 Natuurlijk direct gebeld om even te checken of het klopte, maar ja hoor, dus ik krijg hem hopelijk morgen of anders maandag binnen 8). Overigens zei deze persoon wel weer dat er nu geen voorraad meer over was (gesprek vond plaats om 15:55), maar of je dit dan nu nog serieus moet nemen...

offtopic: is het jullie ook wel es opgevallen dat dit soort dingen je al-tijd op een vrijdag overkomen waardoor de levering vaak over het weekend heen gaat? |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Boomx op 26-11-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268544

Net de omnia binnen van PDA shop. Super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een mooi toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Anoniem: 268544 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:42:
Net de omnia binnen van PDA shop. Super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een mooi toestel
WWWAAAAAATTT??? Hebben die lui zoveel pre-orders dat daardoor die leverdatum wat verder naar achter schuift?!?!? Gloeiende gloeiende! Ik heb ze nota bene nog gemaild waarom ik niet kan kijken wat die kost in combinatie met een abonnementsverlenging en nu leveren ze ze doodleuk uit?!!?!

Sowieso vaag dat die abo's er niet bij staan. Toen de LG Optimus 7 nog op pre order stond kon je wel kijken wat de prijs zou worden... Volgens mij is de Omnia een heeeeeel populair toestelletje die ze even lekker helemaal gaan uitmelken.

en toch doet ppaddo niet aan pre orderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Nou, ik heb hem in ieder geval vrijdag binnen. 4Launch geeft dit aan bij meerdere mensen, heb ze gebeld en ge-emaild, dus hij komt bij mij de 3e :D..

.................. is het al de 3e??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yay, als het goed is krijg ik hem dinsdag binnen :9~
laat het altijd bij mij fout gaan als ik leuke pakketjes verwacht dat t 2 weken extra duurt.
hopelijk niet deze keer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-06 19:26
mediamarkt belde net dat hij binnen is!
alleen ik moet wachten op dat stomme 2ca!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Weer mail van 4launch en weer uitstel, wordt er een beetje droevig van! :(

De verwachte leverdatum valt op het moment van schrijven rond 01-12-2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gauchov6 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 15:19:
Weer mail van 4launch en weer uitstel, wordt er een beetje droevig van! :(

De verwachte leverdatum valt op het moment van schrijven rond 01-12-2010.
Da's toch geen uitstel? Dat is 1 dag eerder als tot nu toe aangegeven per telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Anoniem: 614 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:09:
[...]

Da's toch geen uitstel? Dat is 1 dag eerder als tot nu toe aangegeven per telefoon.
Toch wel, ze hadden eerst deze week voor levering beloofd, en nu zeggen ze "rond 1-12", dat kan dus zo 3 of 4 december worden...

Vervelender vind ik dat 4launch vasthoudt aan de prijs van €515 die gold bij de pre-order, terwijl nu de bestelprijs €505 is. Misschien beter de pre-order deleten en opnieuw bestellen tegen de lagere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

gauchov6 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 20:05:
[...]

Toch wel, ze hadden eerst deze week voor levering beloofd, en nu zeggen ze "rond 1-12", dat kan dus zo 3 of 4 december worden...

Vervelender vind ik dat 4launch vasthoudt aan de prijs van €515 die gold bij de pre-order, terwijl nu de bestelprijs €505 is. Misschien beter de pre-order deleten en opnieuw bestellen tegen de lagere prijs?
Waarbij je weer achter in de rij komt en je misschien nog langer moet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VNBaaij
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 19:02
Iemand enig idee hoe lang het nog gaat duren voordat dit toestel gewoon bij KPN (met een zakelijk abo) verkrijgbaar is?

Heb best wel niet zo veel geduld meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
Boomx schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:35:
[...]

offtopic: is het jullie ook wel es opgevallen dat dit soort dingen je al-tijd op een vrijdag overkomen waardoor de levering vaak over het weekend heen gaat? |:(
Jippieeeeeeee! Tuurlijk op vrijdag, tuurlijk zaterdag niks binnen! Jij had het al voorspeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:30
VNBaaij schreef op zondag 28 november 2010 @ 11:57:
Iemand enig idee hoe lang het nog gaat duren voordat dit toestel gewoon bij KPN (met een zakelijk abo) verkrijgbaar is?

Heb best wel niet zo veel geduld meer :)
Misschien handiger om contact met KPN daarover op te nemen :) Ze zijn toch bekender met hun eigen release schedules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-mobile sowieso niet tot het einde van het jaar...Heb ze gebeld. Het vreemde is dat ze het toestel wel op hun site hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjonge jonge, &^$%^U&#^*.

Eerst aangeven dat de tel op voorraad is, snel gekocht met 24 uur levering, en dan ook netjes de afspraak om zo laat word hij geleverd, en dan uiteindelijk gaat t niet door omdat die niet meer op voorraad bleek te zijn....-_-
lekker nog jaartje wachten ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
iemand al iets gehad van 2call of phoneshop? GVD die blijven het uitstellen! ze wachten nog steeds op eerste batch!.. volgens mij klopt er iets niet:O.. andere telecombinatie winkels hebben al wel geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is volgens mij geen een winkel die deze telefoon op dit moment op voorraad heeft. Ik heb er ongeveer 10 gebeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Anoniem: 380897 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:03:
Er is volgens mij geen een winkel die deze telefoon op dit moment op voorraad heeft. Ik heb er ongeveer 10 gebeld..
n

Nou een hele hoop winkels hebben al uitgeleverd. Mediamarkt heeft hem.. iig hier in alphen en kreeg vandaag een reclameblaadje van ??belcompany?? met de omnia 7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villains
Ook al 2 dagen binnen. Alleen games zijn aardig kakka, maar dat ligt dus niet aan samsung, maar aan WP7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nou, over een weekje behoor ik ook tot de club van Samsung Omnia 7 bezitters. Ik heb zojuist bij www.pdashop.nl mijn abonnement verlengd. De verwachte leverdatum is a.s. maandag 6 december. Hopelijk dat ze stiekem toch eerder uit kunnen leveren. In het Omnia 7 topic waren er namelijk al mensen die hem hadden ontvangen van pdashop.

Weet iemand of pdashop ook na 18:00 spullen afleverd? Dat zou wel fijn zijn, want dan kan ik er maandag na het werk lekker mee aan de slag. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door PaT op 01-12-2010 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Hopelijk komt morgen mijn Omnia 7 binnen bij 4Launch, dan heb ik hem vrijdag of zaterdag binnen (vrijdag ben ik er toch niet). Pff kan niet wachten zit al vanaf een paar weken voordat WP7 uitkwam al te wachten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:29

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

[b][message=35128208,noline]
Weet iemand of pdashop ook na 18:00 spullen afleverd? Dat zou wel fijn zijn, want dan kan ik er maandag na het werk lekker mee aan de slag. ;)
Dat weet ik niet, misschien kun je het daar aangeven. Ik heb er wel eens een toestel besteld dat op voorraad was, 's avonds om 21:00 besteld, volgende ochtend om 8:30 stond de postboer al op de stoep :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zyanox schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:34:
Hopelijk komt morgen mijn Omnia 7 binnen bij 4Launch, dan heb ik hem vrijdag of zaterdag binnen (vrijdag ben ik er toch niet). Pff kan niet wachten zit al vanaf een paar weken voordat WP7 uitkwam al te wachten :P.
Helaas. Net contact gehad met 4launch en de levering is wederom vertraagd. Nu naar 8 december.
Ik heb m'n bestelling gecancelled. Ik wacht wel tot hij ergens echt op voorraad is. Hopelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister zou die geleverd moeten worden, mailtje gestuurd, s avonds call gehad, afspraak voor morgen (donderdag) ochtend gemaakt :D, lekker op mijn werk r mee spelen, en tja dit testen hoort ook bij een icter :D
hopen dat ie dan ook echt komt...
wel super geluk gehad dat ik net nog had besteld voordat de voorraad op was bij student mobiel (vorige week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik krijg net een mailtje van pdashop.nl dat de Omnia 7 op voorraad is. Fijn om te horen als je hem net besteld heb! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijne komt ook morgen binnen. Via t-mobile zelf besteld. Ik had ze begin deze gebeld en toen werd mij verteld dat ze het toestel pas begin volgend jaar in hun assortiment zouden opnemen, terwijl het wel op hun site stond vermeld. Ik werd doorverwezen naar gsmweb.nl Bel ik paar dagen later, kan het opeens wel. Vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Volgens mij doet T-Mobile aan anti-reclame, haha!

Afbeeldingslocatie: http://gsm.t-mobile.nl/image/00065/m5article/210x205_%20omnia7.png
Let op! Toestellen uitgerust met het Windows Phone 7 besturingssysteem hebben helaas in Nederland vooralsnog de volgende beperkingen:

Windows Phone 7 is vooralsnog uitsluitend beschikbaar in de volgende talen: Engels, Frans, Spaans, Italiaans of Duits.
De Windows Phone 7 toestellen die nu verkocht worden kunnen op basis van de huidige informatie niet bijgewerkt worden naar de Nederlandse of andere taal wanneer deze later beschikbaar komen.
Officieel is er geen toegang tot de Marketplace (om apps te downloaden).
Officieel is er geen Xbox Live-ondersteuning.
De Zune store (om muziek te kopen) werkt niet.
Natuurlijk goed dat ze het erbij zetten. Maar het plaatje lijkt op: "Geen NL versie beschikbaar. Koop nu!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wel jammer dat ook T-mobile een enorm voorbehoud m.b.t .de NL-lokalisatie in het voorjaar maakt. Ik hoop zooooo dat die update er toch gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

ppaddo schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:58:
Ik krijg net een mailtje van pdashop.nl dat de Omnia 7 op voorraad is. Fijn om te horen als je hem net besteld heb! ;)
bedankt voor de tip, heb de order bij 4launch geannuleerd en bij pdashop besteld en kan de Omnia 7 daar morgen halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Bestelling bij 4launch gecancelled na vertraging naar 8 december.

- Het enige alternatief om 'm gegarandeerd voor 't weekend te hebben: Centralpoint.nl

- Vervolgens de Mediamarkten in de buurt gebeld om te zien of ze Omnia 7's hebben.

Mediamarkt in Bergen op Zoom heeft er een liggen. Demotoestel. Ik ben er heen gereden om een tijdje met een Omnia 7 kunnen spelen. EN van te voren te kunnen ervaren of de Omnia 7 zo goed is als uit video's en reviews blijkt. Met name looks, afwerking en gevoeligheid toetsen. En als er wat aan de prijs te doen is kan ik 'm gelijk meenemen. Dit heeft snel alle initiële twijfels weggenomen. :9~
Echterrrr........is er alleen een demo toestel beschikbaar á 600euro. Mediamarkt Breda had ook alleen een demo toestel en ook voor 600euro. Mediamarkt Middelburg heeft zelfs geen demotoestel.
Er kon helemaal niets van de prijs af bij geen van de Mediamarkten.

- Vervolgens wilde ik thuis bestellen bij Centralpoint.nl (scheelt ±75 euro met MM)
Helaas was die voorraad inmiddels alweer verkocht in de tijd van m'n bezoek aan de MM'en en terugrijden naar huis.

- Ik dik balen en zie ik in eens door de tip van Ppaddo dat PDAShop 'm inmiddels op voorraad heeft staan op hun website. Direkt besteld.
Resultaat: M'n aanstaande Omnia 7 staat nu ingepakt om verzonden te worden en morgen door mij ontvangen te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.edit: nvm

[ Voor 102% gewijzigd door .oisyn op 01-12-2010 23:14 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Anoniem: 614 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:18:
- Bestelling bij 4launch gecancelled na vertraging naar 8 december.
What? Omg zo krijg ik hem nooit.. Had je een mail gekregen van ze? Ik heb namelijk nog niets binnen, let's keep our fingers crossed dat hij nou toch echt de 2e komt want dit slaat ook nergens meer op zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zyanox schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:44:
[...]

What? Omg zo krijg ik hem nooit.. Had je een mail gekregen van ze? Ik heb namelijk nog niets binnen, let's keep our fingers crossed dat hij nou toch echt de 2e komt want dit slaat ook nergens meer op zo..
Ik had om een update gevraagd en kreeg op die email de reactie:
Beste,

Ik zie inmiddels dat er een update geweest is omtrent de levering van dit product.
De leverancier verwacht het product namelijk rond 08-12 weer te kunnen leveren.
Ik neem aan dat de bestelling wenst te annuleren?

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxx
Afdeling Verkoop
4Launch BV

Vervolgens heb ik de bestelling geannuleerd.
Een Omnia 7 van PDAshop is nu onderweg naar me toe (volgens TNT Track en Trace)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

* .oisyn ook besteld bij PDAShop, heb 'm morgen in huis \o/
Dacht eerst dat ze 'm bij belzaak.nl ook op voorraad hadden, maar blijkbaar hadden ze een probleem met de site (ik kon niet bestellen). Nu staat ie ineens op "moeilijk leverbaar". Jammer, had wel een hoop geld gescheeld (daar is ie 513 euro :))

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Anoniem: 614 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:40:
[...]

Ik had om een update gevraagd en kreeg op die email de reactie:
Beste,

Ik zie inmiddels dat er een update geweest is omtrent de levering van dit product.
De leverancier verwacht het product namelijk rond 08-12 weer te kunnen leveren.
Ik neem aan dat de bestelling wenst te annuleren?

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxx
Afdeling Verkoop
4Launch BV

Vervolgens heb ik de bestelling geannuleerd.
Een Omnia 7 van PDAshop is nu onderweg naar me toe (volgens TNT Track en Trace)
Oke thanks for the info. Ja nu weet ik niet wat ik ga doen, 44 euro meer betalen om hem 5 dagen eerder te hebben, is ook misschien zo wat, ik wacht nu toch al 5 weken ;)..

Ik ga even 4Launch bellen en vragen of ze nou het heel zeker weten en bijv. zeggen dat als ze hem dan nogsteeds niet hebben dat ik hem dan annuleer.. Denk dat dat het beste is.

EDIT: 4Launch gebeld, ze zeiden dat ze samsung gingen bellen om te vragn of ze nu zekerheid hebben, ik bel om 5 uur nog eens als ik geen email binnen heb.. Anders bestel ik hem gewoon bij PDAshop..

EDIT2: Ze hebben nog niets gehoord van Samsung, ze hadden namelijk gewoon een email gestuurd. Moeilijk moeilijk, cancellen en 44 euro meer betalen? What do you guys think?

[ Voor 15% gewijzigd door Zyanox op 02-12-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Heb met veel plezier de €35 extra betaald bij pdashop en heb de Samsung net opgehaald daar! *O*

Ga nu spelen en verder posten in het ervaringen topic. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoera!, hij is eindelijk binnen, net gekregen op mijn werk tijdens de pauze, dus ik snel alles instellen etc 24 uurs levering bleek achter af 5 dags te zijn, maarja heb hem gelukkig ;D en trust me hij is awesome :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 22:53
Wederom uitstel bij Castle Telecom.

Besteld op 4/11/2010. Was toen niet op voorraad.

Gaven ze mij op als datum: 12/11/2010
Helaas werd dat het niet.

Werd toen 17/11/2010.
Wederom niet.

Werd toen 01/12/2010.
Wedrom niet.

Nieuwe datum niet bekend bij hun... En ondertussen hebben ze wel mijn abonnement vanaf 5/11/2010 laten ingaan. Ongelofelijk...

[ Voor 6% gewijzigd door Seven_PRX op 02-12-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepadmiraal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:47
Zyanox schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:47:
[...]
EDIT2: Ze hebben nog niets gehoord van Samsung, ze hadden namelijk gewoon een email gestuurd. Moeilijk moeilijk, cancellen en 44 euro meer betalen? What do you guys think?
Ik was tot nu toe heel tevreden over 4launch.
Maar ik ben van mening dat 4launch nu verkeerde informatie verstrekt.
Alleen daarom zou ik hem al ergens anders bestellen.

Ik had hem ook in bestelling staan bij 4launch.
Gister werd me nog verteld dat hij vandaag verstuurd zou worden.
Na de berichten hier gelezen te hebben heb ik vandaag nog maar een keer gebeld en kreeg ook te horen dat hij toch uitgesteld was.
Daarna meteen pda shop gebeld en die hadden heb gewoon nog op voorraad.
Kreeg net een mailtje binnen dat hij ingepakt is en vanavond verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kreeg net een mailtje binnen dat hij ingepakt is en vanavond verstuurd wordt.
Same here, inmiddels mail gehad dat ie verstuurd is icm track&trace nummer \o/
Maar ik ben van mening dat 4launch nu verkeerde informatie verstrekt.
Mja, hou er rekening mee dat 4launch ook maar doorcommuniceert wat de leverancier hun vertelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyanox
Jup, ik heb toch maar gekozen om bij PDAShop te bestellen, dan maar wat duurder, maar het bevalt me nu al heel erg. Gelijk verzenden ed. prima _/-\o_ !

Snap ook wel dat ze dat doorkrijgen, maar andere winkels zijn op een of andere manier sneller met de verkoop / aanvoer, dit opzich is al redelijk raar in my opinion.. Kunnen ze waarschijnlijk niets aan doen maarja, 4Launch is een prima winkel hoor, heb er eerder een hele pc gekocht (in delen).

Dus morgen in huis!! Can't wait! :D

Edit: Heb geen verzend bevestiging binnen gekregen... :?

[ Voor 9% gewijzigd door Zyanox op 02-12-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heathcliff
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik woon in Steenwijk en werk in Leeuwarden. Ik heb Belcompany in Steenwijk en in Leeuwarden laatst gevraagd om mij te bellen zodra de Omnia 7 binnen is. Vandaag belden ze allebei. Goeie service. Ik ben vanavond naar Belcompany Steenwijk gegaan om te kijken. Ik heb een mooi abonnement uitgekozen en de Omnia 7 meegenomen!! :9~ Ik denk dat de meeste Belcompanies de Omnia 7 nu wel zullen hebben.

Ik had de LG Optimus 7 en de HTC 7 Trophy eerder al bekeken. De LG viel direct af, want het scherm was veel fletser als die van de HTC en de LG voelde heel goedkoop en plastic aan. Wel leuke software, maar dat komt toch wel in de Marketplace. Vandaag heb ik de Samsung en de HTC naast elkaar gelegd en de HTC verbleek bij de Samsung. De Omnia 7 is echt het mooiste. Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen. :P

Ik ga nu nog ff met m'n nieuwe Omnia 7 spelen. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Heathcliff op 02-12-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben inmiddels ook alweer een paar uurtjes aan het spelen.
Alleen al vanwege de snelle service en consequentheid in het aangeven wanneer hij echt geleverd kan worden, ben ik blij dat ik 'm bij de PDAShop gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heathcliff
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
Weet iemand hoe ik de Bluetooth name van de telefoon moet instellen?? Hij is nu te zien als "Samsung Omnia 7", maar ik kan niet vinden hoe ik dat moet veranderen.

Edit: Excuus. Is idd verkeerde topic. Mijn vraag is inmiddels beantwoord in andere topic. Tnx!

[ Voor 23% gewijzigd door Heathcliff op 03-12-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Heathcliff schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:32:
Weet iemand hoe ik de Bluetooth name van de telefoon moet instellen?? Hij is nu te zien als "Samsung Omnia 7", maar ik kan niet vinden hoe ik dat moet veranderen.
Misschien handig om dat soort vragen in dit topic te plaatsen?

Samsung Omnia 7 - Windows Phone 7 - Deel 1

De WP7 topics hebben al zo'n historie van gesloten worden vanwege off-topic gedrag (al dan niet terecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En hij is binnen! Dikke vette _/-\o_ voor PDAShop! Werkelijk voorbeeldig hoe e.e.a. afgeleverd wordt.

Het grote genieten kan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bij mij is de chauffeur nog onderweg volgens TNT... ik wil 'm NU :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepadmiraal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:47
.oisyn schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:20:
Bij mij is de chauffeur nog onderweg volgens TNT... ik wil 'm NU :'(
Bij mij issie binnen.
Yeah!
Pagina: 1 2 3 Laatste