Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:30
mr.DJ95 schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:18:
@ RJVISJE zie je wel je radio en rom versie en het htc logo? dat had ik en na een harde reset was het pleite

cht rockes heb het nu 2 weken , maar gaat je batterij er van achteruit of gebruikt het meer stromm want ik zie mn meter naar beneden lopen
En daar gaan we weer, voor de 2e maal deze week een probleem met het booten, scherm blijft compleet wit en er verschijnt dus geen HTC logo of radio en rom versie...

Hard reset lijkt ook nog niet te helpen...
Iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
rjvisje schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 19:49:
[...]

En daar gaan we weer, voor de 2e maal deze week een probleem met het booten, scherm blijft compleet wit en er verschijnt dus geen HTC logo of radio en rom versie...

Hard reset lijkt ook nog niet te helpen...
Iemand een oplossing??
Ook Task29 gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Zijn er hier ook mensen die met de nieuwe officiele 3.14 ROM Bluetooth problemen hebben? Mijn carkit-verbinding valt na enkele minuten weg bij een telefoon gesprek. BT uit en aan zetten zorgt dat hij opnieuw paired, waardoor er weer verbinding is.

Ondertussen gaat het telefoongesprek wel gewoon door, alleen niet via de carkit, maar via de gewone telefoonspeaker en -microfoon. Maar dat is dan natuurlijk te zacht om te verstaan in een rijdende auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42

Eagle Creek

Breathing security

Is het mogelijk om uit te schakelen dat de WiFi na 3/4 minuten uitvalt?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 20:50:
Zijn er hier ook mensen die met de nieuwe officiele 3.14 ROM Bluetooth problemen hebben? Mijn carkit-verbinding valt na enkele minuten weg bij een telefoon gesprek. BT uit en aan zetten zorgt dat hij opnieuw paired, waardoor er weer verbinding is.

Ondertussen gaat het telefoongesprek wel gewoon door, alleen niet via de carkit, maar via de gewone telefoonspeaker en -microfoon. Maar dat is dan natuurlijk te zacht om te verstaan in een rijdende auto.
Same problem here!!! erg vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen update flitsnav voor WM6.5 niet meer. Hebben andere die ervaring ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

flitsnav lijkt het bij nog gewoon te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 15:38:
[...]

Same problem here!!! erg vervelend!
Hmmmm K*T..... daar gaat mijn hoop dat het mogelijk aan de bluetooth unit van de carkit ligt. Wat voor auto heb je? Toevallig ook een Mazda 6? Dan zou het nog weer kunnen. Of heb jij het met een ander Bluetooth apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Welke software gebruiken jullie om muziek af te spelen op de HD2? Ik merk dat ik de telefoon steeds minder ga gebruiken als mp3 speler door de ingebouwde muziektab. Het zoeken naar muziek duurt veel te lang, het maken van een playlist ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:43
SaN schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:59:
Welke software gebruiken jullie om muziek af te spelen op de HD2? Ik merk dat ik de telefoon steeds minder ga gebruiken als mp3 speler door de ingebouwde muziektab. Het zoeken naar muziek duurt veel te lang, het maken van een playlist ook.
S2P versie 0.83. Het is feitelijk een hele simpele speler. Je kunt alleen in portraitmode werken en de weergave van de albumcovers is niet zo mooi als de HTC-player maar het werkt wel. Ik heb alles staan in mapjes per album per artiest en de muziek wordt dan in ieder geval vrij makkelijk gevonden.

Playlists maak ik overigens via een script in Mediamonkey waarna ik ze naar de HD2 kopieer. Het is mij helaas nooit en op geen enkele wijze gelukt die rechtstreeks naar de HD2 te synchroniseren. Dat vind ik dan nog wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Ik heb toevallig net versie 1.4. Eens kijken of het wat is. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
Had ik nog niet geprobeerd, maar bij Task29 blijft het balkje zowel op de telefoon als op de PC op 0% hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntinator1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 08:57
HD2 kenners, ik zit met het volgende probleem :(
Ik kan sinds kort niet meer bellen als 3g aanstaat.
Volgens mij is het gekomen na wat experimenten met android, maar zelfs na een nieuwe radioversie en een nieuwe rom gaat het nog steeds niet naar behoren.

Ik kan bellen en gprs gebruiken, maar als ik 3g in comm manager aanzet dan krijg ik dus wel 3g internet alleen kan ik niet meer bellen of gebeld worden.
Heeft iemand een tip voor mij?

ik gebruike de nieuwste energie rom van 19 nov en de nieuwste radio versie 2.15.50.14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
rjvisje schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:31:
[...]

Had ik nog niet geprobeerd, maar bij Task29 blijft het balkje zowel op de telefoon als op de PC op 0% hangen...
Heb je wel HSPL erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Ford Transit Connect, is nog geen maand uit. Nieuw 2010 model dus, met Ford navigatie-unit. Ik dacht dus ook al dat dit aan de navigatie-unit zou liggen... maar nu blijkt dus aan de HTC HD2.

Merk trouwens ook dat ik met de nieuwe ROM veel last heb dat het scherm in landscape mode draaid en er niet meer afwil of pas na enkele minuten weer overschakeld op portrait mode... zo irri!
teake schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:50:
[...]

Hmmmm K*T..... daar gaat mijn hoop dat het mogelijk aan de bluetooth unit van de carkit ligt. Wat voor auto heb je? Toevallig ook een Mazda 6? Dan zou het nog weer kunnen. Of heb jij het met een ander Bluetooth apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
puntinator1 schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:55:
HD2 kenners, ik zit met het volgende probleem :(
Ik kan sinds kort niet meer bellen als 3g aanstaat.
Volgens mij is het gekomen na wat experimenten met android, maar zelfs na een nieuwe radioversie en een nieuwe rom gaat het nog steeds niet naar behoren.

Ik kan bellen en gprs gebruiken, maar als ik 3g in comm manager aanzet dan krijg ik dus wel 3g internet alleen kan ik niet meer bellen of gebeld worden.
Heeft iemand een tip voor mij?

ik gebruike de nieuwste energie rom van 19 nov en de nieuwste radio versie 2.15.50.14
Als T-mobile je provider is dan kan het ook gewoon daar aanliggen. Die hebben continu last met (on)bereikbaarheid op 3G. Zodra je op 2G schakeld dan is dat ineens wel weer mogelijk.
Probeer voor de zekerheid je sim eens in een ander 3G toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:14:
Ik heb een Ford Transit Connect, is nog geen maand uit. Nieuw 2010 model dus, met Ford navigatie-unit. Ik dacht dus ook al dat dit aan de navigatie-unit zou liggen... maar nu blijkt dus aan de HTC HD2.

Merk trouwens ook dat ik met de nieuwe ROM veel last heb dat het scherm in landscape mode draaid en er niet meer afwil of pas na enkele minuten weer overschakeld op portrait mode... zo irri!

[...]
Nou werken Ford en Mazda samen..... dus het ZOU nog dezelfde Bluetooth unit kunnen zijn. Heb je ook met andere BT apparaten proberen te pairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb ik gedaan, maar niet meet BT carkit.. verder geen problemen. maar de unit die in je mazda zit is niet dezelfde als die ik in de Transit Connect heb....

strange..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Hurricane schreef op zondag 21 november 2010 @ 17:40:
flitsnav lijkt het bij nog gewoon te doen.
Ik moet hier toch even op terug komen. Het ziet er naar uit dat het aantal flitsers bij mij continu op 3 blijft staan. Maakt niet uit wanneer. Dus volgens mij heb je wel gelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 23:52
Ik begrijp helaas niets van de oplossing om bluetooth werkend te krijgen icm tomtom navigator.

Heb het cab programma geinstalleerd, maar hoe ik nu bij die bestanden moet komen weet ik niet.

Als ik deze bestanden heb verwijderd moet ik de installatie cab installeren. Welke is dat dan?
Staat deze op de sd kaart van tomtom? Hoe moet ik die installeren dan?
Staat die niet al op de htc en wat gebeurt er dan?

Ik las op internet een veel makkelijkere manier, waarbij je 2 bestanden een anderen naam moet geven

Tomtom zet twee Bluetooth bestanden in de Windows directory waardoor het niet meer werkt, die twee bestanden een andere naam geven (.old toevoegen oid), dan werkt het weer naar behoren. Het gaat om:
\Windows\BtSdkCE30.dll
\Windows\BtCoreIf.dll
Vergeet daarna niet een soft-reset te doen, dan werkt bluetooth weer zoals het moet, en Tomtom doet het ook gewoon.

Ik kan deze bestanden helaas niet vinden. Ik word gek! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
CRXed schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:31:
[...]

Heb je wel HSPL erop staan?
Daar was ik wel zo goed als zeker van ivm. android.
Net nog maar een poging gedaan om HSPL er voor de zekerheid nog maar weer een keer op te zetten, maar ook hierbij blijft hij op 0% hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 19:42
Ferry34 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:21:
Ik begrijp helaas niets van de oplossing om bluetooth werkend te krijgen icm tomtom navigator.

Ik kan deze bestanden helaas niet vinden. Ik word gek! }:O
Gebruik Total Commander of Resco file explorer om systeembestanden te kunnen zien. In Resco moet je dat handmatig aanzetten. Total Commander gebruik ik zelf niet, dus daarvan weet ik niet of die ze standaard laat zien.

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister speelt mn HTC geen geluid meer af. Zowel bij het opstarten (bootscreen) als in Windows zelf. Bij het afspelen van mp3 vanuit de musicplayer werkt de speaker ook niet meer. Met hoofdtelefoon werkt het prima. Heb al een hard reset uitgevoerd maar dit heeft niets opgelost.

Ik draai radio 2.15.50.14 en ROM Artemis 42.0 NLD

Heeft iemand een idee of zal dit een hardwarematig probleem zijn?

Ben benieuwd. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:11:
Sinds gister speelt mn HTC geen geluid meer af. Zowel bij het opstarten (bootscreen) als in Windows zelf. Bij het afspelen van mp3 vanuit de musicplayer werkt de speaker ook niet meer. Met hoofdtelefoon werkt het prima. Heb al een hard reset uitgevoerd maar dit heeft niets opgelost.

Ik draai radio 2.15.50.14 en ROM Artemis 42.0 NLD

Heeft iemand een idee of zal dit een hardwarematig probleem zijn?

Ben benieuwd. Alvast bedankt.
Heb je bij het bellen ook geen geluid uit de speaker? Zo nee, klinkt als kapotte speaker. Als het een bug in die ROM was geweest zou ik denken dat je nog wel het geluidje bij het opstarten had, toch?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het bellen heb ik wel gewoon geluid uit de speaker. Dit komt echter uit de 'front' speaker. De speaker waar de belgeluiden, opstartgeluiden e.d. doorheen komen zit volgens mij aan de achterkant. En die lijkt niet meer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:08:
Bij het bellen heb ik wel gewoon geluid uit de speaker. Dit komt echter uit de 'front' speaker. De speaker waar de belgeluiden, opstartgeluiden e.d. doorheen komen zit volgens mij aan de achterkant. En die lijkt niet meer te werken.
Probeer even of je wel geluid hebt met een aangesloten headset. Zoja, dan zou ik die 3.5 mm plug een beetje heen en weer erin en uithalen. Daar zit nl de hardwarematige schakelaar in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 23:52
De Sonneman schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:33:
[...]

Gebruik Total Commander of Resco file explorer om systeembestanden te kunnen zien. In Resco moet je dat handmatig aanzetten. Total Commander gebruik ik zelf niet, dus daarvan weet ik niet of die ze standaard laat zien.
Waar zet ik dat dan aan?? Hij vindt die bestanden niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ferry34 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:21:
Chutney in "HTC HD2 - Deel 5"

In de topicstart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Vaag probleem met m'n HD2... maar of het nou de HD2 is, of de provider - geen idee.

Waar het om gaat: ik heb vandaag, en drie maanden terug, mee willen doen aan de SMS-actie van 1DayFly. Maar wat ik ook doe: ik ontvang maar geen bevestigings-SMS van 1DayFly, terwijl als ik SMS met de telefoons van m'n vader en moeder ze binnen een minuut een bevestiging ontvangen.

Mijn vader en moeder zitten bij T-Mobile en RaboMobiel, ikzelf bij Vodafone. Om uit te sluiten dat het toch iets van de HD2 is: is er iets wat blokkades kan opwerpen bij SMS'en? Als ik mezelf SMS, zowel vanaf de HD2 als via de telefoon van m'n vader, komen SMSjes gewoon aan -- net zoals SMSjes van Vodafone zelf en van anderen.

De SMSjes die ik heb gestuurd staan wel bij de Verzonden berichten.

Het gaat hier om een los gekochte HD2, dus niet Vodafone-branded.

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 23-11-2010 19:53 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 20:20
Wildfire schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:51:
Vaag probleem met m'n HD2... maar of het nou de HD2 is, of de provider - geen idee.

Waar het om gaat: ik heb vandaag, en drie maanden terug, mee willen doen aan de SMS-actie van 1DayFly. Maar wat ik ook doe: ik ontvang maar geen bevestigings-SMS van 1DayFly, terwijl als ik SMS met de telefoons van m'n vader en moeder ze binnen een minuut een bevestiging ontvangen.

Mijn vader en moeder zitten bij T-Mobile en RaboMobiel, ikzelf bij Vodafone. Om uit te sluiten dat het toch iets van de HD2 is: is er iets wat blokkades kan opwerpen bij SMS'en? Als ik mezelf SMS, zowel vanaf de HD2 als via de telefoon van m'n vader, komen SMSjes gewoon aan -- net zoals SMSjes van Vodafone zelf en van anderen.

De SMSjes die ik heb gestuurd staan wel bij de Verzonden berichten.

Het gaat hier om een los gekochte HD2, dus niet Vodafone-branded.
Werkt hier gewoon op me los gekochte HD2 en Vodafone.

Ik heb trouwens met de 2.14 radio veel betere performance dan met de 2.15 radio. Zowel met bereik als dat de batterij het langer volhoud.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 19:42
Ferry34 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:43:
[...]

Waar zet ik dat dan aan?? Hij vindt die bestanden niet
Ik heb Resco Explorer 2010. Daar ga je naar 'menu', 'opties', 'algemeen' en dan het tabblad 'browser'. Daar moet je ervoor zorgen dat er geen één van de vinkjes aanstaat.

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

teake schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:50:
[...]

Heb het ook. soms 6 minuten. soms 9. Volvo S40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Devian schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:56:

[...]

Werkt hier gewoon op me los gekochte HD2 en Vodafone.
Vreemd, hier dus niet. Ook niet nu ik mijn HD2 van de meest recente officiële HTC ROM heb voorzien... :'(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The first video of Windows Phone 7 running on HTC HD2 was an effort from the DFT Team and those we brought later -- both the initial capture and the five minute one -- came from another source but the goal is the same.

Now, almost two months later, DFT Team announced they are able to run Windows Phone 7 on their HTC HD2 devices with things like "GSM, GPRS, Camera, GSensor, USB, SD, BT, WLAN, etc" working. What they didn't manage to crack -- and "no bypass ways are known" -- is Microsoft's Genuine Software check we posted about recently -- which will basically disable all cloud based services like Zune, Marketplace and Xbox Live if the system can't pull a valid key from the handset's motherboard. While the cloud integration is an important feature and part of Windows Phone 7, without it working, "it's mostly "Demo" of WP7" as the DFT Team said it themselves. "It will be released soon, but don't expect anything from it - without Live services it's not really usable :-(". Advantage Microsoft!

http://pocketnow.com/wind...uns-well-except-the-cloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Rvtveer schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 14:08:
Probeer even of je wel geluid hebt met een aangesloten headset. Zoja, dan zou ik die 3.5 mm plug een beetje heen en weer erin en uithalen. Daar zit nl de hardwarematige schakelaar in!
Inmiddels werkt het weer, heb inderdaad met de hoofdtelefoon lopen rommelen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Weet iemand een goede lockscreen..? Mijn huidige (die van Artemis V43) gaat met enige regelmaat in mijn broek "open" waardoor mijn toestel ineens mensen gaat bellen in mn zak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

BootVluchteling schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:22:
Weet iemand een goede lockscreen..? Mijn huidige (die van Artemis V43) gaat met enige regelmaat in mijn broek "open" waardoor mijn toestel ineens mensen gaat bellen in mn zak....
Ik gebruik al een tijdje PocketShield
Is niet gratis, maar werkt wel erg goed, en ziet er ook echt super uit!
Is volledig 'skinnable', maar ook de standaard themes zijn echt al zeer mooi. Er zijn ook zeer veel instellingen mogelijk.
Het is ook mogelijk om allerlei info op je lockscreen te tonen. Onder andere tijd, batterijstatus, gemiste gesprekken en sms en ook de agenda en taken kunnen erop. Ik gebruik nu een skin die zelfs tijdens een afspraak een voortgangsindicatie laat zien... 8)

Voordeel is ook dat er regelmatig updates van uitkomen... Er wordt dus lekker aan doorontwikkeld!

[ Voor 24% gewijzigd door Paling1 op 24-11-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
BootVluchteling schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:22:
S2U2 doet het bij mij prima, ik heb de lock van artemis ook uitgeschakeld, had hetzelfde probleem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

Ook ik heb de standaard lock weer ingesteld en vanaf dat moment geen broekzak gesprekken meer. Ff in je Artemis Center in het tabblad HTC Lockscreen het vinkje weghalen. Dan opslaan en niet vergeten opnieuw op te starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Mir schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:28:
[...]

Heb het ook (wegvallende BT verbinding met carkit tijdens bellen). soms 6 minuten. soms 9. Volvo S40
Draai jij ook de officiële ROM 3.14? En had je het voorheen met de oude ROM niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde jullie toch even deelgenoot maken van mijn probleem. sinds januari een hd2. Nooit noemenswaardige problemen totdat het scherm van de week opeens niet meer reageerde.. en dan zit je vast haha. nieuwe rom erop gezet, vele hard resets.. soms deed ie het weer even, maar snel weer niet.
dus terug gebracht naat de winkel. 2 tot 3 weken kwijt. Wel een garantie kwestie. ben benieuwd wat het probleem is.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Nu heb ik S2S2 geïnstalleerd en die werkt, alleen nu heb ik ook nog het "normale" lockscherm. Hoe schakel ik díe dan weer uit? :X

• roelfp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 13:25
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:43:
Wilde jullie toch even deelgenoot maken van mijn probleem. sinds januari een hd2. Nooit noemenswaardige problemen totdat het scherm van de week opeens niet meer reageerde.. en dan zit je vast haha. nieuwe rom erop gezet, vele hard resets.. soms deed ie het weer even, maar snel weer niet.
dus terug gebracht naat de winkel. 2 tot 3 weken kwijt. Wel een garantie kwestie. ben benieuwd wat het probleem is.
Ik heb datzelfde. Totaal geen reactie op schermaanraking. Hardresets gedaan, geen verbetering. Ik ga hem vandaag ter reparatie terugsturen naar de leverancier. Ben benieuwd hoe lang ik m kwijt zal zijn. Wel wennen hoor, geen vermaak meer tijdens de ca 3 uur treinritjes per dag.....

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hier toevallig iemand een idee wat het kost om een scherm/glasplaat van een HD2 te vervangen? Mijn HD2 is zojuist iets te onzachtzinnig met een natuurstenen vloer in aanraking gekomen en het gehele scherm is één grote "ster" :o

Alle functionaliteiten van het scherm werken overigens nog wel gewoon echter breken er nu allemaal stukje van de toplaag glas af :X

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/6z7cq1.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 25-11-2010 16:08 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Holy... :X

Mischien heb je hier wat aan?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=613954

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

wimmel_1 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:22:
Hier toevallig iemand een idee wat het kost om een scherm/glasplaat van een HD2 te vervangen? Mijn HD2 is zojuist iets te onzachtzinnig met een natuurstenen vloer in aanraking gekomen en het gehele scherm is één grote "ster" :o

Alle functionaliteiten van het scherm werken overigens nog wel gewoon echter breken er nu allemaal stukje van de toplaag glas af :X

[afbeelding]
Dat is knap vervelend. Ik heb het laten doen en dat heeft me 140 euro gekost ofzo. Of in dit topic nog en anders in Deel 13, heb ik er wel over gepost waar ik het heb laten doen.

Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmorgen allen!! Ik heb een vraagje. Ik probeer de agenda van mijn HD2 te synchroniseren met mijn google agenda en ik kom er maar niet uit!
De bedoeling is dat ik met mijn HD2 en mijn vrouw met haar Blackberry samen de google agenda gaan gebruiken om dubbele afspraken te voorkomen. Via agenda instellingen van die google agenda heb ik een verificatiecode gehad en deze ingesteld, maar er gebeurd niets!
Hoe synchroniseer ik mijn agenda zodat alle afspraken die in mijn telefoon staan ook in de google agenda terecht komen en zodat de boel met regelmaat automatisch wordt gesynchroniseerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Iemand nog een mooie HD2 kopen?

Wil de Desire HD gaan halen, want volgens mij zit het er voorlopig nog niet in dat Android beschikbaar wordt als hoofd besturingssysteem op het interne geheugen. Of weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:12:
The first video of Windows Phone 7 running on HTC HD2 was an effort from the DFT Team and those we brought later -- both the initial capture and the five minute one -- came from another source but the goal is the same.

Now, almost two months later, DFT Team announced they are able to run Windows Phone 7 on their HTC HD2 devices with things like "GSM, GPRS, Camera, GSensor, USB, SD, BT, WLAN, etc" working. What they didn't manage to crack -- and "no bypass ways are known" -- is Microsoft's Genuine Software check we posted about recently -- which will basically disable all cloud based services like Zune, Marketplace and Xbox Live if the system can't pull a valid key from the handset's motherboard. While the cloud integration is an important feature and part of Windows Phone 7, without it working, "it's mostly "Demo" of WP7" as the DFT Team said it themselves. "It will be released soon, but don't expect anything from it - without Live services it's not really usable :-(". Advantage Microsoft!

http://pocketnow.com/wind...uns-well-except-the-cloud
Ik ben toch benieuwd hoever ze hiermee komen.

Overigens heb ik gewoon mijn 1.72 (Vodafone) rom er terug op gezet. Ik kon maar niet winnen aan de verminderde gevoeligheid van het scherm. Het kwam op mij steeds over alsof mijn toestel kapot was oid. En die irritante SMS-bevestingings-bug zat ook in de nieuwste firmware Ben ik hier trouwens de enige mee? Bij de Vodafone 1.72-ROM had iedereen het. Maar het lijkt me sterk dat HTC dit in de laatste firmware nog steeds niet gefixt heeft?
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:18:
Goedenmorgen allen!! Ik heb een vraagje. Ik probeer de agenda van mijn HD2 te synchroniseren met mijn google agenda en ik kom er maar niet uit!
De bedoeling is dat ik met mijn HD2 en mijn vrouw met haar Blackberry samen de google agenda gaan gebruiken om dubbele afspraken te voorkomen. Via agenda instellingen van die google agenda heb ik een verificatiecode gehad en deze ingesteld, maar er gebeurd niets!
Hoe synchroniseer ik mijn agenda zodat alle afspraken die in mijn telefoon staan ook in de google agenda terecht komen en zodat de boel met regelmaat automatisch wordt gesynchroniseerd??
Tsja, dit heb ik een jaar of wat geleden ook aan het werk proberen te krijgen, en heb daarin gefaald. Ben benieuwd of iemand dit wèl aan het werk heeft.

Er is trouwens wel een Yt-filmpje van. Ik weet niet of je er wat aan hebt maar: YouTube: google sync with HTC HD2

Ik kan het zelf helaas niet proberen omdat ik de mijne bij mijn ouders heb laten liggen en momenteel alleen met een Legend + P310 bel. Laat even weten als het gelukt is a.u.b.. Dan weet ik of het zinvol is om weer een poging te wagen.:)

[ Voor 27% gewijzigd door RaJitsu op 26-11-2010 12:20 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:08:
3 weken geleden mijn toestel laten vallen toen viel continu mijn verbinding weg. Dus antenne deed het niet zo goed meer. Gelukkig verzekerd bij KPN.

Daarnet me toestel opgehaald was weer helemaal blij zat in een mooi doosje I'm back! Alles deed het weer prima en zeg er goed uit leek ook of display vervangen was totaal geen mini krasjes meer! Alleen mijn klepje achterop zat niet helemaal lekker maar dacht er verder niet bij na.

Nu thuis paar keer erop en eraf gedaan maar nu gaat het klepje helemaal niet meer dicht!! Dus ik denk WTF kan maar 1 ding zijn even Imei checken en jawel een ander nummer!!!

Kpn wist mij in de winkel niet te vertellen of hij bij dynafix was gemaakt er staat bij HTC service center. Lijkt mij dus dynafix???
Dynafix is in 1995 opgericht als specialist in Service Management voor producten in Telecommunicatie. Ik weet dat Dynafix voor vrijwel alle merken mobiele telefoons kan worden ingeschakeld. Dynafix is gewoon een extern Servicebedrijf. Ik weet dat Vodafone hun serviceklachten laten afhandelen door Dynafix, maar ik weet niet of er een directe relatie is met HTC. Voor KPN weet ik dit niet, dit zal je toch via KPN moeten uitzoeken.
Maar dus morgen weer even terug naar KPN op de bon staat gerepareerd...
Erg apart dus het lijkt ook of er iets overheen geplakt is en ook ander stickertje.

Weten jullie of dit idd bij dynafix gebeurd is ...
Heb problemen gehad met mijn SD-kaartje. Deze is door de (in mijn geval) Vodafone-winkel los opgestuurd, ook naar Dynafix. Ik kreeg van de Vodafone-winkel een Serviceformulier mee, daar staat meestal op waar die wordt gerepareerd. Bij mij was dit ook Dynafix in Nuth.
...nader inzien ik hier alleen maar slechte verhalen over hoor.
Als KPN jouw reparatie heeft afgehandeld, blijft KPN verantwoordelijk voor de afhandeling hiervan. Deze is verantwoordelijk voor een goede afhandeling van jouw reparatie. Of ze dat nu zelf doen, of uitbesteden aan een extern bedrijf als Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimmel_1 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:22:

[afbeelding]
Wellicht heb je hier wat aan, kosten €78,- : https://www.telecomteleco...creen-display-window.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:00:
[...]

Dynafix is in 1995 opgericht als specialist in Service Management voor producten in Telecommunicatie. Ik weet dat Dynafix voor vrijwel alle merken mobiele telefoons kan worden ingeschakeld. Dynafix is gewoon een extern Servicebedrijf. Ik weet dat Vodafone hun serviceklachten laten afhandelen door Dynafix, maar ik weet niet of er een directe relatie is met HTC. Voor KPN weet ik dit niet, dit zal je toch via KPN moeten uitzoeken.
'Kan', dat onderstreep je terecht. Zo worden Nokia's standaard door Nokia zelf afgehandeld en niet door Dynafix. Maar volgens mij is Nokia daar in principe de enige in. Misschien dat het inmidels veranderd is en dat bepaalde merken (bijv. de iPhone is ook van voor mijn tijd) ook dat Nokia-model overgenomen hebben. Maar HTC's werden in mijn tijd wel door Dynafix afgehandeld. En het vervangen door een ander toestel (refurbished) kwam inderdaad wel eens voor. Dat is wat er bij syllichick waarschijnlijk ook gebeurd is. Ze zijn wel vaker niet zo zorgvuldig met de formulierenstroom daar (dat gaat zover dat duidelijk vermelde klachten niet worden bekeken, een T-Mobile-toestel naar ons werd gestuurd, en inderdaad een foutieve vermelding op het forumier eveneens). Een ander imei is duidelijk gewoon een ander toestel. Maar in de reparatievoorwaarden van Dynafix staat gewoon dat ze dit kunnen doen.
Als KPN jouw reparatie heeft afgehandeld, blijft KPN verantwoordelijk voor de afhandeling hiervan. Deze is verantwoordelijk voor een goede afhandeling van jouw reparatie. Of ze dat nu zelf doen, of uitbesteden aan een extern bedrijf als Dynafix.
Zeker waar. Maar KPN zal het toestel gewoon weer opsturen. Meer dan een klacht hierover indienen kan syllichick niet doen.

Anyway, mijn punt is dat ik veel mensen hoor over direct contact met HTC en dat zij dan hun toestel hebben opgehaald en afgeleverd. En daar zijn positieve verhalen over. Iemand daar ervaring mee? Want ik laat het liever in handen van de fabrikant zelf dan de winkel/dynafix...

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:56
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:18:
Heel makkelijk zelfs... stel je exchange account als volgt in:

gebruikersnaam: volledige gmail adres
server: m.google.com
domein: google.com
wachtwoord: gmail wachtwoord

vervolgens kun je kiezen wat je wilt synchroniseren, vink kalender en aan klaar... werkt zelfs via push dus meteen geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaJitsu schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:27:
[...]
Zeker waar. Maar KPN zal het toestel gewoon weer opsturen. Meer dan een klacht hierover indienen kan syllichick niet doen.

Anyway, mijn punt is dat ik veel mensen hoor over direct contact met HTC en dat zij dan hun toestel hebben opgehaald en afgeleverd. En daar zijn positieve verhalen over. Iemand daar ervaring mee? Want ik laat het liever in handen van de fabrikant zelf ...
Helaas gebeurt het inderdaad zo, kasje-muur enz. Is weer een mooi Youp van het Hek-gevalletje! Ben ook benieuwd naar ervaringen direct met HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 20:01

sanook

_/-\o_

Ik heb ingesteld dat bij nieuwe ontvangen sms berichten alleen de tril functie even afgaat, dus geen geluid.
Echter als ik een ontvangstbevestiging krijg van een verstuurde sms dan krijg ik wel dat sms geluid.
Weet iemand of je dit ook uit kan schakelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Mijn HD2 heeft zich vandaag van de goede kant laten zien!

Ik liet hem vallen vanaf de trap en viel 5-6m recht naar beneden op een natuurstenen vloer. Ik had alleen heel veel geluk dat hij precies op een vloerkleedje viel wat daar lag, ik heb nu namelijk alleen een barst in het glaswerk van de camera zitten en verder niet :)

Toen ik hem zag gaan dacht ik, dat is het einde! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
Een vriend van mij heeft een HTC HD2 waarvan de backlight het niet meer doet. Je kan het scherm nog een beetje zien, maar het wordt dus niet meer verlicht. Hoe kan je dit repareren? Is het nodig om het hele scherm te vervangen? Het ding was een paar maanden geleden in het water gevallen, en nu deed ie het weer, muv de backlight.. Heel af- en toe lichtte het scherm volgens hem nog wel op, er was zelfs een periode van een kwartier waarin hij er gewoon mee kon spelen, dus ik denk niet dat een dure reparatie nodig is. Wat kunnen we doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Ik heb nog nergens een losse backlight gezien voor een HD2. Denk ook niet dat die bestaan en gewoon zijn geïntegreerd in de display module. http://www.mobielbereikbaar.nl/producten/htc/hd2/onderdelen Wellicht goedkoper via ebay / dealextreme-achtige shops.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Atomsk schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 16:23:
Ik heb nog nergens een losse backlight gezien voor een HD2. Denk ook niet dat die bestaan en gewoon zijn geïntegreerd in de display module. http://www.mobielbereikbaar.nl/producten/htc/hd2/onderdelen Wellicht goedkoper via ebay / dealextreme-achtige shops.
Ik ben dankzij die ster in m'n ruit afgelopen dagen opzoek geweest naar een zo goedkoop mogelijke oplossing en kwam/kom nérgens onder de €100,- voor een vervanging van 't volledige scherm (LCD + Digitizer). Het loshalen van het touchscreen van het LCD schijnt niet altijd goed te gaan dus is een volledige vervanging de beste oplossing.....

Als er iemand aan wil beginnen: Voor €50,- mag je m'n HD2 overnemen (orgineel unbranded/unlocked) met uiteraard de doos en alle orginele spullen erbij....

Wil er niemand aan beginnen; Volgende week heb ik m'n nieuw bestelde iPhone-4 (32Gb).... en klus ik 'm zelf wel weer in elkaar. 't Blijft een geweldig fijn toestel en WiMo 6.5 draait eigenlijk gewoon super .... alleen dit akkefietje zet me tóch weer aan tot iets nieuws ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Will_M op 27-11-2010 21:59 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technoturk
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-01-2024
na het updaten van mijn nieuwe rom 3.14 heb ik geen locatie functie meer bij mijn digitaal compass :( ...
hoe krijg ik dit weer trug ?

zie foto van wat ik bedoel, dat wat groen is gemarkeert
Afbeeldingslocatie: http://www.getele.com/wp-content/uploads/2010/09/S_DigitalCompass_Navigate.png

[Edit:] Even googlen en ik heb wat ik zoek :P voor andere mensen met dit probleem ...hier de link werkt bij mij goed http://forum.xda-develope...highlight=digital+compass

[ Voor 21% gewijzigd door Technoturk op 29-11-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
ook ik ben benieuwd naar de ervaringen van mede-tweakers met verschillende reparateurs.
Zelf heb ik nog altijd last van het probleem dat ik bij het opstarten van de HD2 niet verder kom dan een compleet wit scherm en graag zou weten waar ik hem dan het beste heen kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Ik heb mijn telefoon naar phonesandmore opgestuurd. na een simpele offerte..
Kwam uit op 95 euro.
Helaas bleek bij aankomst van de telefoon de digitalizer ook kapot te zijn..
140 euro totaal.. Nou prima.. Moet maar.
Bij terugkomst:

+ touchscreen heeft nooit zo goed gewerkt
+ scherm lijkt sterker dan vorige (behalve.. zie - )

- nabijheidssensor werkt niet meer goed. (bij bellen krijg ik een zwart scherm, die je normaal alleen krijgt als je hem tegen je oor houdt)
- scherm is opnieuw gebroken (gelukkig klein beetje maar in het hoekje) maar de manier waarop was raar. Ik liet hem van 10 cm hoogte vallen!!
- scherm zit een beetje los in de 'behuizing'

Dus.. phonesandmore.. Not anymore..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47
Garantie via HTC was geen optie?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmjwong
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2010
Htc hd2 tijd probleem opgelost bij Vodafone klanten.
Ga nr beginscherm en tijd
Verwijder je eigen woonplaats
Mijn locatie wordt via gps jouw woonplaats
tijd probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen, ik heb dringend jullie hulp nodig. Ik draaide met mijn hd2 op een 1.44 rom vodafone branded. Van de week een 1.72 vodafone opgezet, +android (en hspl dus). Gisteren stopte mijn touchscreen er voledig mee..al bedacht ik me later dat hij al wel eens haperde de laatste tijd maarik dacht dat wm dat veroorzaakte. Het volgende, ik heb contact gehad met htc en het toestel wordt opgehaald om te repareren. Ik moet wel hspl verwijderen uiteraard..dus ik vrolijk een officiële vodafone rom proberen te flashen vanaf de kaart, 1.72 deed niets, 1,48 leek het te doen, tot ik hem opnieuw opstarte en een rom code error kreeg. Wat te doen:(?Ik ben behoorlijk desperate nu..bij het opstarten krijg je een uitroepteken en dan 'not allow' en dan de tricolor. Komt dit door het gemis van de originele 1.44 rom?Excuses voor dit smeekbericht maar ik hoop van harte dat iemand een tip heeft zodat hij weer unbricked is en hij door htc kan wordne opgepikt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:18:
Hallo allen, ik heb dringend jullie hulp nodig. Ik draaide met mijn hd2 op een 1.44 rom vodafone branded. Van de week een 1.72 vodafone opgezet, +android (en hspl dus). Gisteren stopte mijn touchscreen er voledig mee..al bedacht ik me later dat hij al wel eens haperde de laatste tijd maarik dacht dat wm dat veroorzaakte. Het volgende, ik heb contact gehad met htc en het toestel wordt opgehaald om te repareren. Ik moet wel hspl verwijderen uiteraard..dus ik vrolijk een officiële vodafone rom proberen te flashen vanaf de kaart, 1.72 deed niets, 1,48 leek het te doen, tot ik hem opnieuw opstarte en een rom code error kreeg. Wat te doen:(?Ik ben behoorlijk desperate nu..bij het opstarten krijg je een uitroepteken en dan 'not allow' en dan de tricolor. Komt dit door het gemis van de originele 1.44 rom?Excuses voor dit smeekbericht maar ik hoop van harte dat iemand een tip heeft zodat hij weer unbricked is en hij door htc kan wordne opgepikt .
Je kan met het HSPL programma'tje toch ook gewoon een SPL 1.42 terugzetten?
Als je in het 3-kleurenscherm zit, dan zie je ook staan welke (H)SPL versie erop staat. Welke heb je?
Zolang je in het 3-kleurenscherm kan komen is je HD2 trouwens niet gebricked hoor!
Volgens mij moet je gewoon proberen om de juiste SPL erop te zetten met het HSPL proggie, en dan gewoon via activesync de 1.72 ROM flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nmjwong schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:31:
Htc hd2 tijd probleem opgelost bij Vodafone klanten.
Ga nr beginscherm en tijd
Verwijder je eigen woonplaats
Mijn locatie wordt via gps jouw woonplaats
tijd probleem opgelost
Was al helemaal blij toen ik de 1e regel las.
Maar ik heb mijn eigen woonplaats daar niet staan, alleen Mijn locatie en wat andere standaard steden in nederland.

Heb nogmaals de klok van "mijn locatie" aangepast, maar helaas naar een tijd synchroniseert hij deze weer naar de zomertijd :-(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Heeft iemand spraakopdrachten al goed werkend gekregen in combinatie met een bluetooth handsfree/head set?

Dus dat ik op de set op de opneemknop kan drukken en kan opgeven wie er gebeld moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:18:
1.48 kan niet omdat dat geen Vodafone ROM is.
Als je 1.44 niet hebt, zul je het dus met 1.72 moeten doen.
Probeer het nog eens opnieuw, formatteer je SD kaart en volg de juiste stappen.
Desnoods kan je vantevoren ook nog Task29 doen, zodat je interne geheugen echt leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Bleutooth problemen met ROM 3.14 blijven aanhouden: carkit verbreekt BT verbinding na een aantal minuten telefoon gesprek. HTC helpdesk adviseert om dan toch maar terug te gaan naar de vorige Standaard ROM(ROM-versie:1.66.404.1).

KAN dat inderdaad zo eenvoudig als het klinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:16:
[...]

Was al helemaal blij toen ik de 1e regel las.
Maar ik heb mijn eigen woonplaats daar niet staan, alleen Mijn locatie en wat andere standaard steden in nederland.

Heb nogmaals de klok van "mijn locatie" aangepast, maar helaas naar een tijd synchroniseert hij deze weer naar de zomertijd :-(
Heb ook alleen: mijn locatie aanstaan...

Bij mij ging de klok zelfs weer 2 uur vooruit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:07:
[...]

Heb ook alleen: mijn locatie aanstaan...

Bij mij ging de klok zelfs weer 2 uur vooruit :')
stel je je juiste tijdzone wel eerst in de ouderwetse Windows settings (dus met sense disabled)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

teake schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:08:
Bleutooth problemen met ROM 3.14 blijven aanhouden: carkit verbreekt BT verbinding na een aantal minuten telefoon gesprek. HTC helpdesk adviseert om dan toch maar terug te gaan naar de vorige Standaard ROM(ROM-versie:1.66.404.1).

KAN dat inderdaad zo eenvoudig als het klinkt?
Ik had ook meerdere problemen met 3.14. Het toestel haperde bij iedere functie. Ik heb wel een Vodafone toestel, en dus via HSPL de laatste update erop gezet. Maar goed, alle problemen waren weg toen ik de 1.72 ROM erop zette.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheldenhaag schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:01:
[...]

stel je je juiste tijdzone wel eerst in de ouderwetse Windows settings (dus met sense disabled)?
Maakt niks uit, staat daar ook op Ams GMT+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane

Hurricane

RaJitsu schreef op donderdag 02 december 2010 @ 03:37:
[...]

Ik had ook meerdere problemen met 3.14. Het toestel haperde bij iedere functie. Ik heb wel een Vodafone toestel, en dus via HSPL de laatste update erop gezet. Maar goed, alle problemen waren weg toen ik de 1.72 ROM erop zette.
Dat je toestel haperde e.d. kwam door de combinatie HSPL en 3.14. Dat gaat gewoon niet samen. Je houd dan erg weinig geheugen over en je toestel gaat daardoor de raarste dingen doen. Programma's afsluiten ipv op de achtergrond laten draaien e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
bartbh schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:20:
Heeft iemand spraakopdrachten al goed werkend gekregen in combinatie met een bluetooth handsfree/head set?

Dus dat ik op de set op de opneemknop kan drukken en kan opgeven wie er gebeld moet worden.
Iemand?

Want met Microsoft Voice Commander ben ik nog niet veel verder gekomen, aangezien deze wel installeert, maar ik deze daarna nergens terug kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu

RaJitsu

B.S.U.R.

Hurricane schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:04:
[...]

Dat je toestel haperde e.d. kwam door de combinatie HSPL en 3.14. Dat gaat gewoon niet samen. Je houd dan erg weinig geheugen over en je toestel gaat daardoor de raarste dingen doen. Programma's afsluiten ipv op de achtergrond laten draaien e.d.
Hmm, ok. Klinkt plausibel. Toch irritant dat Vodafone kennelijk tegenwoordig wel 'vrije' HD2's uitlevert, en de vroege klanten laat zitten met een branded toestel. Het moet toch mogelijk zijn om met een update de branded toestellen un-branded te maken?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik loop sinds september stage op een bouwplaats, en ik hem mijn telefoon tot nu toe wel een paar keer laten vallen, maar niet echt op een harde ondergrond. Ik heb hem gister echter van ongeveer 4 meter hoog laten vallen op een ondergrond van bevroren klei waar een sneeuwlaag op zat. Hij doet het nog gewoon, geen barst in scherm, niets. Ik heb echt geluk dat ik een hoes had met screenprotector. Beste 5 euro die ik ooit heb uitgegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
GoT is geen helpdesk, en hier is dit topic niet voor bedoeld.

[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 05-12-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tomtom op mijn sdkaart geinstalleerd. Nu wil ik deze als snelkoppeling op mijn homescreen. Ik krijg dit niet voor elkaar? ik vermoed dat ik de snelkoppeling van de exe ergens in de programmamap moet zetten, maar weet niet waar.

Ah gevonden: windows/startmenu/programma's

Maar toch nog wat andere vragen.
Wanneer ik naar "telefoon" ga dan zie ik naast de oproepen ook de contacten staan. ik geef in menu - weergeven aan dat ik alleen de oproepen getoond wil zien, maar deze schiet toch weer terug naar oproepen en contacten. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik heb de laatste rom update van htc geplaatst en heb nog steeds problemen met winter/zomertijd :X

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:GoT is geen handelsplaats, dus een aantal replies zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word zo nu en dan helemaal gek van Vodafone. Nu probeert mijn vriendin me net een MMS te sturen. Iets wat ik liever niet wil omdat de automatische sms (met instellingen die zichzelf accepteren) van Vodafone al mijn instellingen OPNIEUW heeft gewijzigd. Internet heb ik inmiddels weer aan de gang maar Twitter werkt nog steeds niet. Nu heb ik het vermoeden dat dit ligt aan de proxyserver. Deze vink ik dus keurig uit, ga naar Twitter en laat Twitter bijwerken. Vervolgens zegt de telefoon dat het netwerk tijdelijk niet beschikbaar is. Dit heeft te maken met de proxyserver. Maar deze heb ik net uitgeschakeld. Dus ga ik terug naar instellingen en wat zie ik. Hij schakelt zichzelf continu opnieuw in. Hoe krijg ik dit in hemelsnaam voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 19:43
Hebben nog meer mensen problemen met Peep? Sinds kort update hij niet meer... geen foutmelding niks... Google vind alleen maar de problemen van afgelopen september. Dit lijkt anders...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddr780
  • Laatst online: 30-08-2024
kw_nl schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:06:
Hebben nog meer mensen problemen met Peep? Sinds kort update hij niet meer... geen foutmelding niks... Google vind alleen maar de problemen van afgelopen september. Dit lijkt anders...
Ik heb (nog) geen last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
ook mijn toestel gaat helaas het Dynafix traject in..

"Geachte heer Vissers,
Wij hebben het door u ingezonden toestel / onderdeel ter reparatie ontvangen en doorgezonden naar het Dynafix Repair Centre op 6-12-2010."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Nee, wel probs met Facebook for windows mobile, refreshed niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Even uitloggen en opnieuw aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 13-09 19:43
Holgersson schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:21:
[...]

Dat hielp inderdaad, thnx! Was wel even zoeken naar het uitloggen knopje :X

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
kw_nl schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:11:
[...]

Dat hielp inderdaad, thnx! Was wel even zoeken naar het uitloggen knopje :X
Ik kan als alternatief een super twitterappje adviseren: Azurea.
Dit is lekker vingervriendelijk en ook nog eens op alle manieren aan je smaak aan te passen.

gratis download: http://azurea.refy.net/en/ (en laat je niet afschrikken door de eenvoudige website... de app is toppie!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Laatst online: 01-09 12:49
Holgersson schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:21:
[...]

Dankje bij mij ook.
Voor iedereen die nog steeds geen android op zijn telefoon heeft gezet.

Dit is wat je tot nu toe gemist hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door LemonC200 op 08-12-2010 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan-willem3 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:23:
[...]

Dankje bij mij ook.
Voor iedereen die nog steeds geen android op zijn telefoon heeft gezet.

Dit is wat je tot nu toe gemist hebt.
Is het makkelijk om Android erop te zetten?
Wat was jou ervaring?
Staat dit beschreven op xda developers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:54:
[...]

Wat was jou ervaring?
Zelf al gezocht op het XDA forum toevallig?;) Staan een goede guide namelijk voor het installeren van Android ;) Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Laatst online: 01-09 12:49
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:54:
[...]

Wat was jou ervaring?
Mijn ervaring met android alles werkt stabiel en goed of beter dan in WM.
Heb laatst de desire er naast gehouden en is voor 90% dezelfde snelheid.
Het kost enige moeite om alles goed af te stellen maar daarna heb je batterij genoeg voor een normale dag.
Benodigheden de laaste rom update van htc 3.14 dus. Een micro sd kaartje van 2 gb of groter class 6 bij voorkeur maar lager kan ook. Vervolgens kies je een build uit op het xda forum het liefst een recente (afgelopen 2 weken) een goeie stock htc senserom is froyostone sense 3.4. Zet je de map android op de root van je sd kaart. Vervolgens open je crclad.exe en daarna haret.exe en tada android start op.

Enige problemen zijn de batterij is voor iedereen verschillend je kunt eerst kijken met de stockrom hoe het gaat maar overige roms en radio's kunnen een positeif verschil maken. Data verbinding valt soms weg bij mij is het ongeveer 2 keer in de week even in en uit airplane mode of data in/uitschakelen gaan en opgelost. Met betere settings valt ie minder vaak weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan-willem3 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:38:
[...]

Mijn ervaring met android alles werkt stabiel en goed of beter dan in WM.
Heb laatst de desire er naast gehouden en is voor 90% dezelfde snelheid.
Het kost enige moeite om alles goed af te stellen maar daarna heb je batterij genoeg voor een normale dag.
Benodigheden de laaste rom update van htc 3.14 dus. Een micro sd kaartje van 2 gb of groter class 6 bij voorkeur maar lager kan ook. Vervolgens kies je een build uit op het xda forum het liefst een recente (afgelopen 2 weken) een goeie stock htc senserom is froyostone sense 3.4. Zet je de map android op de root van je sd kaart. Vervolgens open je crclad.exe en daarna haret.exe en tada android start op.

Enige problemen zijn de batterij is voor iedereen verschillend je kunt eerst kijken met de stockrom hoe het gaat maar overige roms en radio's kunnen een positeif verschil maken. Data verbinding valt soms weg bij mij is het ongeveer 2 keer in de week even in en uit airplane mode of data in/uitschakelen gaan en opgelost. Met betere settings valt ie minder vaak weg.
Great bedankt voor je uitleg en ervaring. Het lijkt de moeite te lonen om er eens in te duiken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
was dit nou het WinMo forum :?
of is m'n shortcut nou de wegkwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
JA dit is het WinMo forum, maar er word niet meer zoveel over WinMo gepost 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gaat over de HD2, voor Winmo moet je hier zijn http://www.winmo.nl/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Laatst online: 13-08 14:34
freekweb schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:04:
[...]

Zelf al gezocht op het XDA forum toevallig?;) Staan een goede guide namelijk voor het installeren van Android ;) Suc6
heb zelf 1e in de root gezet, manual gevolgd, eerst reboot van toestel, daarna eerst een .exe die niets visueels doet, daarna die harit.exe, zie ik even andere htc logo, gaat scherm uit, en reboot me hd2... (heb laatste 3.14 firmware op de HD2 trouwens, maakt dit wat uit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Laatst online: 09-02-2021
Hopelijk van de week mijn hd2 verkocht, daarna meteen een desire hd halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Laatst online: 12-09 16:25

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Weet iemand of er ergens in te stellen is dat als je op de SMS-tab drukt ie altijd de eerste toont?
Nu kom ik als er nieuwe berichten zijn iedere keer bij de laatst gelezen uit en moet ik altijd terugscrollen.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste