Gisteren decodertje binnen gekregen.
Ik woon niet in het Ziggo gebied, maar mijn vader wel
Ik woon niet in het Ziggo gebied, maar mijn vader wel
same here!the mod man schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:29:
Mijne is net binnen gekomen, zonder brief.
Nu meteen maar even installeren.
Het is een samsung DBC-B270R incl scart, coax, batterijen en afstandsbediening.
Scart kabel is wel ontzettend kort1 meter...
ding heeft ook nog een optical out!
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Leuke is dat ik de smartcard niet kan activeren zonder klantnummer van ziggo, nou woon ik een studentenhuis waar de tv wordt geregeld door iemand anders alleen geen idee wie. Kan dus niet achter het klantnummer komen.Mopperman schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:20:
[...]
same here!
me zus blij maken - net verhuist naar ziggo gebied
[ Voor 8% gewijzigd door the mod man op 30-10-2010 18:34 ]
I can't wait to shoot!
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
**doss**
[ Voor 4% gewijzigd door Tjeerd13 op 31-10-2010 11:16 . Reden: Smiley ad ]
Kost dat hun/jou geen extra geld? zo nee geniaal ideeTjeerd13 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:03:
Heb hem vandaag ook binnen gekregen, nu nog iemand met een plus pakket zo gek krijgen dat hij mijn kaart wil registreren
I can't wait to shoot!
Afgezien van het feit dat het gewoon fraude is kost het niemand extra geld zolang ze zelf maximaal twee smartcards hebben geregistreerd.the mod man schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:10:
[...]
Kost dat hun/jou geen extra geld? zo nee geniaal ideebel ik m'n oude buren op
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Is niet nodig! Ik heb ook een eigen klantnummer laten aanmaken, nadat ik aangegeven had dat ik in een studentenhuis woon. Dan gaat jouw smartcard gewoon op jouw naam, maar wel op het abonnement van je huisbaas.the mod man schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:33:
Leuke is dat ik de smartcard niet kan activeren zonder klantnummer van ziggo, nou woon ik een studentenhuis waar de tv wordt geregeld door iemand anders alleen geen idee wie. Kan dus niet achter het klantnummer komen.Huisgenoten allemaal weg en huisbaas reageert altijd zo traag op e-mails.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 41% gewijzigd door Fish op 31-10-2010 12:10 ]
Verwijderd
Als je een versterker koopt, neem dan een echte goede van bijvoorbeeld Hirschmann. Juist niet een goedkope van bijvoorbeeld de firma EL(lende) en RO(otzooi) oftewel ELRO.Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 02:53:
[...]
Dan was het dus wel voor iedereen bedoeld?
Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt te zeggen
[...]
Dan heb je wel kans op storingen. Ik had dat hier ook, zelfs met aan analoog beeld dat nog wel te doen is heb je kans dat je geen signaal hebt op sommige digitale kanalen. Een goedkoop versterkertje van de Gamma heeft dat gefixt, maar het is wel even iets om rekening mee te houden.
Inloggen op Mijn Ziggo.LuPo schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:26:
19 oktober besteld. Geen brief maar wel Ziggo klant. Gisteren (30 oktober) ontvangen.
Ik heb net de smartcard geactiveerd via internet maar alleen Nederland 1 ontvangt hij. De andere zenders hebben allemaal een E16-melding (dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement). In de handleiding staat dat alles binnen 5 minuten geactiveerd is. Ik denk dat het bij mij al 20-30 minuten geleden allemaal geactiveerd is.
Signaalsterkte: 88%
Signaalkwaliteit: 100%
Ik heb trouwens ook last van 'sneeuw'. Ik heb een HQ coax-kabel van mezelf gebruikt, in combinatie met de scart-kabel die in het pakket zat. Is die scart-kabel niet goed?
Doe ik iets fout?
Overigens zag ik dat er bij de activatie stond dat het maximaal 45 minuten kon duren voordat alles zou werken. Dus ben ik misschien iets te voorbarig?
Ik had precies het zelfde. Ik heb hem gewoon een tijdje aan laten staan (denk 30 min ong) en toen werkte opeens alle zenders.LuPo schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:26:
19 oktober besteld. Geen brief maar wel Ziggo klant. Gisteren (30 oktober) ontvangen.
Ik heb net de smartcard geactiveerd via internet maar alleen Nederland 1 ontvangt hij. De andere zenders hebben allemaal een E16-melding (dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement). In de handleiding staat dat alles binnen 5 minuten geactiveerd is. Ik denk dat het bij mij al 20-30 minuten geleden allemaal geactiveerd is.
Signaalsterkte: 88%
Signaalkwaliteit: 100%
Ik heb trouwens ook last van 'sneeuw'. Ik heb een HQ coax-kabel van mezelf gebruikt, in combinatie met de scart-kabel die in het pakket zat. Is die scart-kabel niet goed?
Doe ik iets fout?
Overigens zag ik dat er bij de activatie stond dat het maximaal 45 minuten kon duren voordat alles zou werken. Dus ben ik misschien iets te voorbarig?
Hier hetzelfde. Heb niet eerder gekeken, maar vrijdag stond hij in ieder geval al op verzonden. En sindsdien nog niks ontvangen.MSoft06 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:59:
Bij mij stond ook verzonden maar niks geen briefje in de brievenbusHopelijk komen ze maandag dan. Vrijdag dus niks en zaterdag ook al niet
Ik had inderdaad geen geduld want 10 minuten later kwamen er steeds meer zenders 'doorheen' (steeds minder met een E16-melding). Het is dus inderdaad zo dat het ongeveer 45 minuten duurt voordat alle zenders werken.fish schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:08:
[...]
Of je hebt een verkeerd nummer doorgegeven met je activatie, of je hebt geen geduld, met 2 uur zou het wel moeten werken
(normaal gesproken krijg je toch 2 weken gratis alle kanalen bij een nieuwe smartcard dacht ik? nou ja zal wel zijn veranderd)
[...]
Ik heb dus ook alle zenders inderdaad. Ik vroeg me eigenlijk af of die binnenkort opeens gaan 'verdwijnen'. Of gaan ze dan terug op een E16-melding?feep schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:13:
[...]
Ik had precies het zelfde. Ik heb hem gewoon een tijdje aan laten staan (denk 30 min ong) en toen werkte opeens alle zenders.
Wat krijg je trouwens een berg zenders als je in het begin alle pakketten krijgt. Is echt niet meer te overzien. En je bent zo een half uur aan het zappen om door alle zenders te geraken.
Hoe bedoel je kaartje gehaald? De Smartcard hoort erbij te zitten als het goed is hoor, tenminste zo heb ik hem wel besteld voor 9,50.VantageR schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:08:
Hier ook vandaag binnengekomen. Gelijk nog even een kaartje gehaald voor de lokale kabel-aanbieder. (E20,-) Ben totaal dus voor 29,50 klaar.En om nog even de verbetering t.o.v. de analoge tuner aan te tonen even een fotootje gemaakt.
[afbeelding]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Hij heeft (waarschijnlijk) geen Ziggo en heeft dus een smartcard van zijn eigen kabelaanbieder moeten kopen.Royeboi schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:28:
[...]
Hoe bedoel je kaartje gehaald? De Smartcard hoort erbij te zitten als het goed is hoor, tenminste zo heb ik hem wel besteld voor 9,50.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Via de telefoon en website kan je er inderdaad maximaal 3 doen. Maar via een achterdeurtje kan je tot 5 kaarten van al je pakketten voorzien. Sommige medewerkers doen dit via de telefoon, maar daar moet je geluk mee hebben.418O2 schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:43:
Voor de duidelijkheid; je mag 3 smartcards per zenderpakket registreren. Dus als je alle zenders neemt; kan je die op 3 smartcards activeren.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Het maakt voor de bestelling niet uit of je Ziggo hebt of niet, alles voor 20-21 oktober wat je bestelde via die actie, komt compleet met Decoder + Smartcard pakket als het goed is. Tenminste zo heb ik de beschrijving van het product destijds gezien. Hierna werd het veranderd en moest je een postcode invullen alvorens je kon bestellen, maar daarvoor was daar geen sprake van en kon je als actie voor 9,50 de Decoder + Startpakket (Smartcard) bestellen.LuPo schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:50:
[...]
Hij heeft (waarschijnlijk) geen Ziggo en heeft dus een smartcard van zijn eigen kabelaanbieder moeten kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door feelthepower op 01-11-2010 16:40 ]
idd Bepaalde series met kaartnummers worden in bepaalde regios gebruikt (wellicht met wat overlap)feelthepower schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:38:
Oei...
Ik heb hem binnen, en omdat ik dacht dat ik op mijn studentenkamer geen ziggoabbonnee kon worden heb ik het kaartje op het klantnummer van mijn ouders laten zetten.
Nu is het alleen zo dat ze in het vroegere @home gebied zitten, en ik in het vroegere casema gebied. Ik heb op internet gelezen dat dit toch uitmaakt, en dat de kaartjes dan niet (na registreren) meer uitwisselbaar zijn... Ik krijg dus ook geen beeld behalve NED1. Had ik dus beter even naar ziggo kunnen bellen om alsnog zelf een klantnummer aan te maken? En kan ik mijn kaartje nog laten deregistreren om het hier op mijn adres alsnog te kunnen registreren? Die proefperiode en tijdelijk gratis zenders interesseren me verder niet zo...
Ik weet overigens dat cardsharing illegaal is, maar mijn ouders hebben zelf ook geen betaalde pluspakketten, dus ik zou er verder geen voordeel van ondervinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 01-11-2010 16:45 ]
Volgens mij begrijp je het nog niet echt.Royeboi schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:42:
[...]
Het maakt voor de bestelling niet uit of je Ziggo hebt of niet, alles voor 20-21 oktober wat je bestelde via die actie, komt compleet met Decoder + Smartcard pakket als het goed is. Tenminste zo heb ik de beschrijving van het product destijds gezien. Hierna werd het veranderd en moest je een postcode invullen alvorens je kon bestellen, maar daarvoor was daar geen sprake van en kon je als actie voor 9,50 de Decoder + Startpakket (Smartcard) bestellen.
Hier komt iets hips te staan
Ja, het is alleen nu volgens mij zo dat bij aankoop het nieuwe kaartje (oranje achtig) voor allebei geschikt is, en afhankelijk van je registratie wordt je voor een van beide gebieden geregistreerd.fish schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:44:
[...]
idd Bepaalde series met kaartnummers worden in bepaalde regios gebruikt (wellicht met wat overlap)
maar ik kocht er een voor 15 lokaal bij de s&f maar daar zat een verkeerd kaartje bij kon ik zo omruilen toen.
Werd ook pas duidelijk na 3x bellen dus ze wisten het zelf ook niet allemaal
Er zat inderdaad een smartcard van Ziggo bij, maar wij hebben hier, zoals LuPo al aangaf, een lokale kabelaanbieder (CAI Albrandswaard) die een gratis basispakket heeft. Dus vandaar.Royeboi schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:28:
[...]
Hoe bedoel je kaartje gehaald? De Smartcard hoort erbij te zitten als het goed is hoor, tenminste zo heb ik hem wel besteld voor 9,50.
Hoe weet je dat eingelijk?Yorin schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:20:
Ik heb op de 24e besteld en die van mij wordt deze week nog geleverd. En ik heb ook geen brief gehad. De postcode-check zegt dus ook niet alles.
Ah, ik begrijp hem (eindelijk). Excuus.LuPo schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:49:
[...]
Volgens mij begrijp je het nog niet echt.
Jij vroeg waarom hij een kaartje heeft gehaald. Ik zei daarop dat hij een andere kabelaanbieder heeft. Dan heb je dus niks aan de smartcard van Ziggo die bij dit pakket wordt geleverd.
Hij heeft dus voor €9,50 een digitale SD decoder (mét Ziggo smartcard waar hij niks aan heeft), en voor €20 een smartcard van zijn eigen kabelaanbieder gekocht. Daardoor heeft hij dus voor €29,50 digitale televisie.
Even wat anders. De eerste doorverkoper heeft zich ook alweer gemeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Royeboi op 01-11-2010 22:29 ]
Waarschijnlijk kan je je smartcard aan je ouders geven.feelthepower schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:38:
Nu is het alleen zo dat ze in het vroegere @home gebied zitten, en ik in het vroegere casema gebied. Ik heb op internet gelezen dat dit toch uitmaakt, en dat de kaartjes dan niet (na registreren) meer uitwisselbaar zijn..
[ Voor 47% gewijzigd door job op 02-11-2010 00:07 ]
Via de live-chat. Dan kan je met een medewerker praten.ocdaan schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:01:
[...]
Hoe weet je dat eingelijk?
Ik heb besteld op de 23e maar als ik inlog staat er nog steeds niet dat het verzonden is.
Dit is niet per definitie waar: Ik heb mijn kaartje via de telefoon laten activeren (ivm weigeren Mijn Ziggo) en ik kon binnen 30 seconden alle kanalen bekijken. Het kan dus ook andersLuPo schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:35:
[...]
Het is dus inderdaad zo dat het ongeveer 45 minuten duurt voordat alle zenders werken.
Klopt helemaal, je hebt alle kanalen voor niks, twee weken langs.Ik heb op dit moment inderdaad alle kanalen (160 in totaal). Waaronder Film 1, Eredivisie Live, Pr0n etc. Dit alles is dus twee weken gratis?
Ze zullen niet uit je overzicht verdwijnen, maar een E16 melding krijgen inderdaad.Ik heb dus ook alle zenders inderdaad. Ik vroeg me eigenlijk af of die binnenkort opeens gaan 'verdwijnen'. Of gaan ze dan terug op een E16-melding?
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Bedankt voor je antwoorden. Ben ik weer helemaal op de hoogte.The Executer schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:49:
[...]
Dit is niet per definitie waar: Ik heb mijn kaartje via de telefoon laten activeren (ivm weigeren Mijn Ziggo) en ik kon binnen 30 seconden alle kanalen bekijken. Het kan dus ook anders
[...]
Klopt helemaal, je hebt alle kanalen voor niks, twee weken langs.
[...]
Ze zullen niet uit je overzicht verdwijnen, maar een E16 melding krijgen inderdaad.
Signature
Hoe kan je er überhaupt 4 bestellen? Verschillende adressen?Spitie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:30:
Heb er 23 oktober met de nieuwe voorwaarden nog 4 besteld, om te kijken of het zou lukken.
En ja hoor, vandaag status: "verzonden".
Geweldige actie!
Voor mij was het onmogelijk via internet te doen, Mijn Ziggo gaf aan dat hij andere gegevens voor mijn adres hadLuPo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:37:
[...]
Bedankt voor je antwoorden. Ben ik weer helemaal op de hoogte.
Voor mij werd bellen denk ik lastig want ik heb de kaart zondagochtend geactiveerd. Ik heb overigens niet opgezocht of de klantenservice open was (ook omdat het geen gratis nummer is), ik ben gelijk aan de slag gegaan via internet.
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Raar inderdaad. Dat ze bekend zijn met het probleem maar geen oplossing voor elkaar hebben.The Executer schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:36:
[...]
Voor mij was het onmogelijk via internet te doen, Mijn Ziggo gaf aan dat hij andere gegevens voor mijn adres had. 1 telefoontje later was alles opgelost, alhoewel de registratielink niet aankwam via mail. Hiervoor was ik al gewaarschuwd, maar als het bekend is.... fix het dan!
Ik heb geen problemen met de lengte van de scartkabel hoor. Dat was iemand anders.Mijn setje werkt ook helemaal top. Kabel naar de slaapkamer is niet geweldig, zitten brakke stekkers etc aan, en heb toch overal nog goed signaal, iets van 88% geloof ik. Overigens, die scartkabel die zo kort zou zijn... Hoe ver wil je het kastje bij je tv vandaan hebben? Was allang blij dat er een kabel bij zat voor die prijs. Losse scartkabel kost in de winkel haast nog meer dan de hele set
.
Een scartkabel is eigenlijk een soort verzameling van aansluitingen. Zo kan een scartkabel composiet, s-video en RGB signalen doorsturen. RGB is in principe het beste signaal, met gescheiden kanalen voor de drie kleuren. Door de gescheiden kanalen is storing het geringste. Composiet geeft het slechtste beeld. Daar gaat alles via één kanaal.LuPo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:42:
[...]
Raar inderdaad. Dat ze bekend zijn met het probleem maar geen oplossing voor elkaar hebben.
[...]
Ik heb geen problemen met de lengte van de scartkabel hoor. Dat was iemand anders.
Ik had eerst last van ruis (sneeuw) op alle zenders. Toen ik bij instellingen het beeld gewijzigd heb van RGB naar Composite was het verdwenen. Meer mensen die dit hadden? En maakt het nog verschil uit of ik RGB of Composite kies (qua kwaliteit van het beeld)?
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Vier op hetzelfde adres in 1 bestelling met de nieuwe voorwaarden en een random postcode.Bolletje92 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:32:
[...]
Hoe kan je er überhaupt 4 bestellen? Verschillende adressen?
Signature
Opgelicht? Beetje overdreven reactie nietwaar? En waarom moet je hem perse voor je vakantie hebben? Geniet gewoon van een leuke aanbieding voor een leuke prijs... echt: er is zoveel meer om je echt druk over te maken...MSoft06 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:31:
OK,
Ik voel me nu behoorlijk "opgelicht", status op verzonden zetten maar vervolgens te horen krijgen dat hij DEZE week verzonden wordt.
Ik moet morgen weer contact opnemen, ik ga vrijdag op vakantie dus wil hem wel deze week in huis hebben. Hopelijk kunnen ze iets voor me doen.
De actie liep ook tot 31 oktober (ik heb de dag ervoor 1 besteldVerwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:07:
Volgens mij is de aanbieding van de site gehaald........
Jaja... een decoder voor €0 bestellen (1,50 was verzekering-iets oid, en 8 euro verzendkosten)MSoft06 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:31:
OK,
Ik voel me nu behoorlijk "opgelicht", status op verzonden zetten maar vervolgens te horen krijgen dat hij DEZE week verzonden wordt.
Ik moet morgen weer contact opnemen, ik ga vrijdag op vakantie dus wil hem wel deze week in huis hebben. Hopelijk kunnen ze iets voor me doen.
[ Voor 56% gewijzigd door SmiGueL op 02-11-2010 14:19 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Dan moeten ze niet zeggen dat hij beschikbaar is, vervolgens de status op verzonden zetten en dan vervolgens doodleuk zeggen:SmiGueL schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:17:
Jaja... een decoder voor €0 bestellen (1,50 was verzekering-iets oid, en 8 euro verzendkosten)
en dan gaan zeuren dat hij enkele dagen te laat komt terwijl op de site stond dat de levertijd wel ff kon duren?
Echt, als er iemand de dupe is zijn het de mensen die deze dingen ingekocht hebben (of Samsung)
Wij echt niet hoor
[ Voor 20% gewijzigd door HyperMan op 02-11-2010 16:12 ]
Jammer dat er op Marktplaats geen reacties kunnen worden gegeven. Ik had je er graag nog eentje gegeven.HyperMan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:52:
Precies, een gegeven paard kijkt men niet in de bek. Ik verkoop em gewoon door (@_JGC_: voor een, mathematisch gezien, factor oneindig van de prijs, wat een schande he) aan die huilies op V&A iemand op marktplaats)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ja, ik ook hoor. Ook ongeveer sinds donderdag/vrijdag al.Waffle schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:53:
Die van mij staat sinds vorige week donderdag op verzonden, maar ik heb nog altijd niks ontvangen. Zijn er meer mensen die dit hebben?
lees mijn eerdere frustratie post maar eens, die status-en op de pagina zeggen dus niks!Waffle schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:53:
Die van mij staat sinds vorige week donderdag op verzonden, maar ik heb nog altijd niks ontvangen. Zijn er meer mensen die dit hebben?
[ Voor 46% gewijzigd door Mopperman op 03-11-2010 19:33 ]
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Da's inderdaad wel zielig... zeg je dit ook als je in een winkel iets koopt? Geloof me: ook daar worden partijen ingekocht om later met leuke winst te verkopen. Da's nu handelsgeest...Mopperman schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:31:
iedereen die er geld aan probeert te verdienen is zielig bezig...
http://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=Samsung+DCB-B270R
sorry hoor, maar als dat je insteek is om van zon actie gebruik te maken, dan moeten het wel echte hollanders zijn![]()
Anyway - ik verkoop mijn setje door naar mijn zus, en nee, ik hoef er geen winst op...
Ja, 514.00Mhz en 8888.F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:48:
Wel de goede frequentie en 4-cijferige code die correspondeert met je postcode ingevuld?
[ Voor 32% gewijzigd door bóòbó op 04-11-2010 21:05 ]
Wel vreemd toch, ik heb hem op de 19e besteld en staat al een lange tijd op 'verzonden'. Is er niet gewoon een lijst met volgorde van bestelling? Blijkbaar niet.StaarTT schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:17:
23ste besteld met de nieuwe voorwaarden, nooit een brief gehad.. Vandaag ontvangen.. Leuk voor op de slaapkamer.. :-D
TS bedankt!!![]()
Ps. valt er nog wat te tweaken aan dat ding.. ?
Als je de kaart al geactiveerd hebt verdwijnt dat vanzelf.PolluxDKB schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:00:
[...]
Ja, 514.00Mhz en 8888.
edit: ah, er stond iets standaard 128 QAM, op 64 QAM vond ie alles.
Beeld is overal echter nog zwart, E16 fout, dus zal wel nog niet geactiveerd zijn.
ned1 zou niet zwart moeten zijnPolluxDKB schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:00:
[...]
Ja, 514.00Mhz en 8888.
Beeld is overal echter nog zwart, E16 fout, dus zal wel nog niet geactiveerd zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 04-11-2010 21:45 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Lag aan het signaal, slechts 30%. Maja, ding staat helemaal op zolder.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
[ Voor 8% gewijzigd door SmiGueL op 06-11-2010 14:36 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Niet echt een antwoord wat uitsluit dat het al dan niet gaat werken: job in "[Ziggo] Decoder voor spotprijs (addertje?)"SmiGueL schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:47:
Kan ik deze module gewoon hier testen (lees: activeren op ouders naam)
en dan vervolgens als ik richting Enschede ga deze daar gewoon verder blijven gebruiken?
(Dit is dus 80km zuidelijker)
[ Voor 26% gewijzigd door CodeCaster op 06-11-2010 14:45 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Even een paar uur het ding aan laten staan, dan aan en uit doen.PolluxDKB schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:00:
[...]
Ja, 514.00Mhz en 8888.
Whehe, die smartcard hebben m'n ouders al (anders had ik m ofcourse hier neergezet)CodeCaster schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:44:
[...]
Niet echt een antwoord wat uitsluit dat het al dan niet gaat werken: job in "[Ziggo] Decoder voor spotprijs (addertje?)"
Maar ik zou het er niet op gokken. Of je moet je ouders blij willen maken met een smartcard.
Hier ook!
[ Voor 151% gewijzigd door DJ-Visto op 06-11-2010 18:17 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
[This space is for rent]
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2010 03:59 . Reden: nummer invoegen ]
[ Voor 17% gewijzigd door SmiGueL op 21-11-2010 18:43 ]
[ Voor 83% gewijzigd door S1NN3D op 16-11-2016 14:50 ]
[ Voor 108% gewijzigd door S1NN3D op 16-11-2016 14:49 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq