Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:03
Ik had nog geen Digitale TV. Nu dus wel. Ben wel abonnee van Ziggo uiteraard. :)

Net even op de website gekeken bij 'mijn orders' en je betaalt €8 verzendkosten en €1,50 om het pakketje te verzekeren tot €500. De decoder en de smartcard zijn dus gratis. :D

Onderaan deze pagina staat ook dat de verzendkosten normaal €9,50 zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 20-10-2010 16:36 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Als iemand anders zo'n actie bij de MediaMarkt heeft gezien voor € 15,00 inclusief Smartcard, dan is het inderdaad geen ''onredelijke'' prijs voor de decoder, en hoef je als consument dus niet redelijkerwijs door te hebben dat het hier om een fout gaat. Daarbij is het inderdaad een sterk argument dat de actie wel geldt voor mensen met een brief, dus voor die mensen is het ook geen 'fout', ze betalen immers hetzelfde bedrag als mensen die geen brief hebben ontvangen. Daarbij komt dat ik het totaal niet terug kan vinden op de site dat de aanbieding aan voorwaarden is verbonden.

Tot dusver heeft nog niemand een order gecancelled gehad neem ik aan hier, anders hadden jullie dat wel geplaatst. Mocht dit wel het geval zijn bij iedereen deze week, dan gaan we met z'n alle lekker klagen ;). Als het nou inderdaad om een HDTV ging die normaal gesproken € 1500,- was en nu slechts € 150,-, kan je redelijkerwijs wel zelf denken dat het hier om een typefout gaat. Maar er is in dit geval helemaal geen sprake van een typefout, ze zijn gewoon vergeten de voorwaarden te melden op de productpagina. Eigen fout dus, niet ons probleem.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Taurnil schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:15:
na goed ik heb dan maar even met ziggo zelf gebeld, en het klopt allemaal wel volgens de medewerker.
hij zegt dan weer andere dingen zoals sluitallesaan, maar omdat dit names ziggo is ga ik eerder uit van de ziggo medewerker zelf.

de medewerker melde dat er grote kans is dat degene die GEEN brief gehad hebben, de decoder ook gewoon kunnen bestellen :) je zou melding krijgen of je hem krijgt of niet en afhankelijk daarvan zou je pas een betaling doen. nu is me wel gezegd dat dit een week kan duren voor je hoort of je hem krijgt of niet.

tevreden met deze info? :)
Bedankt voor de info. Klinkt positief.
Het deel over de betaling klopt alleen niet, direct na het bestellen betaal je al via iDeal namelijk en niet pas na een bevestiging van hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Royeboi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:49:

<knip>
Maar er is in dit geval helemaal geen sprake van een typefout, ze zijn gewoon vergeten de voorwaarden te melden op de productpagina. Eigen fout dus, niet ons probleem.
Nu staat er in elk geval dit op de site:

LET OP:
Deze actie geldt alleen voor klanten van Ziggo die hierover een schriftelijk bericht hebben ontvangen;
Indien er een order wordt geplaatst door klanten buiten de aangeschreven groep, dan wordt de order automatisch geannuleerd en het geïnde bedrag teruggestort.•Deze actie duurt t/m 31 oktober of tot de voorraad strekt.
•Voor deze actie geldt 1 decoder per adres. Indien er meerdere decoders op 1 adres worden besteld, annuleren we de extra bestellingen. Het bedrag wordt teruggestort.

Dus misschien worden de orders toch nog geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Tjah leuk voor ze dat ze dat er nu bijzetten maar ten tijde van mijn bestelling stond dat er niet, de overeenkomst die ik heb gesloten valt dus niet onder deze nieuwe voorwaarde.

Nu ga ik mij er verder niet druk om maken ofzo, als mijn bestelling geannuleerd wordt dan so be it. Ik heb de decoder toch niet echt nodig. Maar ik denk dat als je er echt wel achteraan gaat ze je uiteindelijk de decoder 'moeten' leveren. Ik denk alleen niet dat iemand voor zo'n *** decoder zoveel moeite wil gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerd13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-07 15:02
LET OP:
•Deze actie geldt alleen voor klanten van Ziggo die hierover een schriftelijk bericht hebben ontvangen;

Hmmm, als iemand mij nu even een brief wil sturen met daarin die link................Oh wacht stuur me zelf wel een brief, O-)

KLAAR

HUP Bestellen met dat ding. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Heb ook maar besteld, en mijn @home adres dat ik eigenlijk nooit gebruik maar ingevuld. Nu moeten ze wel denken dat ik een klant ben die zo'n brief heeft gekregen 8)

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ook besteld, overigens stond er dit op het ziggo forum:
Het zal we loslopen, moet eerlijk toegeven dat ik zelf werknemer bij ziggo ben (en te horen heb gekregen dat *iedereen* hem kan bestellen ).

Btw hoop dat ik hier niet aan de schandpaal genageld wordt omdat ik eerlijk toegeef dat ik voor ziggo werk...

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nasibal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-01-2022
barber schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:09:
[...]

Nu staat er in elk geval dit op de site:

LET OP:
Deze actie geldt alleen voor klanten van Ziggo die hierover een schriftelijk bericht hebben ontvangen;
Indien er een order wordt geplaatst door klanten buiten de aangeschreven groep, dan wordt de order automatisch geannuleerd en het geïnde bedrag teruggestort.•Deze actie duurt t/m 31 oktober of tot de voorraad strekt.
•Voor deze actie geldt 1 decoder per adres. Indien er meerdere decoders op 1 adres worden besteld, annuleren we de extra bestellingen. Het bedrag wordt teruggestort.

Dus misschien worden de orders toch nog geannuleerd?
Gelukkig heb ik een mirrorje opgeslagen van die pagina van toen het er nog niet stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

nasibal schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:37:
[...]

Gelukkig heb ik een mirrorje opgeslagen van die pagina van toen het er nog niet stond...
Hebben de ik-wil-mijn-Otto-tv mensen hun televisie inmiddels al mogen ontvangen, of zijn ze al meer "inschrijfgeld" kwijt aan de stichting dan de televisie vandaag de dag zou kosten? ;)

Met andere woorden: als het een fout is en je krijgt de decoder niet, ga dan alsjeblieft niet lopen jengelen.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Aardig kortzichtige opmerking imo. Als je het topic had gelezen had je gezien dat dit al besproken was.. Deze situatie verschilt van de otto TV 'onredelijke' prijs situatie, omdat 1. deze prijs wel geld voor mensen met een brief, en dus niet onredelijk is, en 2. op de website stond op het moment van aankoop niets vermeld over andere regels of voorwaarden, en deze zijn ook nergens in de koopovereenkomst terug te vinden.

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het maakt me, zelfs met de "imo", niet zo veel uit wat jij van mijn post vindt, want als je zelf het topic had gelezen had je gezien dat ik er vanaf de eerste paar posts al bij was en dat ik dus gewoon op de hoogte ben van wat er is geschreven.

Mijn punt is gewoon dat, mocht Ziggo besluiten alleen aan mensen die ze een brief hebben gestuurd te gaan leveren, men niet moet gaan liggen janken.

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 20-10-2010 20:14 ]

Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:20
CodeCaster schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:12:
Het maakt me, zelfs met de "imo", niet zo veel uit wat jij van mijn post vindt, want als je zelf het topic had gelezen had je gezien dat ik er vanaf de eerste paar posts al bij was en dat ik dus gewoon op de hoogte ben van wat er is geschreven.

Mijn punt is gewoon dat, mocht Ziggo besluiten alleen aan mensen die ze een brief hebben gestuurd te gaan leveren, men niet moet gaan liggen janken.
Daar ben ik het niet mee eens. De actiepagina was/is gewoon via de zoekfunctie van de website te vinden en er stonden verder geen extra voorwaarden bij de pagina. Dat deze er nu wel staan doet niks af aan de overeenkomsten die gesloten zijn voordat deze melding op de website kwam te staan. Even los van het feit of je het kunnen weten, moeten ze zich gewoon aan de overeenkomst houden vind ik. Ze kunnen hoogstens netjes vragen of je wil afzien van de koop omdat het niet de bedoeling was dat niet-ziggo klanten deze zouden kopen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 17:57

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Als je een overeenkomst hebt op het moment dat hij al op de website staat, factuur is doorgekomen.. Kunnen ze hem eigenlijk niet meer cancellen aangezien hij al officeel verwerkt is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
DJ-Visto schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:07:
Als je een overeenkomst hebt op het moment dat hij al op de website staat, factuur is doorgekomen.. Kunnen ze hem eigenlijk niet meer cancellen aangezien hij al officeel verwerkt is;)
Precies afwachten dus.

Degene die de pagina nog geprintscreent heeft, mocht het toch problemen opleveren, kan iemand dan die printscreen sturen? Ben ik vergeten te maken!
Ze kunnen er inderdaad niet omheen, als het voor zo'n zognenaamde brief was, hadden ze die pagina maar moeten locken met een code die op de brief had moeten staan, nu was het voor iedereen toegankelijk zonder duidelijke voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Tjeerd13 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:20:
LET OP:
•Deze actie geldt alleen voor klanten van Ziggo die hierover een schriftelijk bericht hebben ontvangen;

Hmmm, als iemand mij nu even een brief wil sturen met daarin die link................Oh wacht stuur me zelf wel een brief, O-)

KLAAR

HUP Bestellen met dat ding. 8)7
Jammer. Ze controleren in hún systemen of jij die brief hebt gehad. Dus dan heeft een eigen brief geen nut.

Ik heb besteld vóórdat de nieuwe voorwaarden erbij kwamen. Dus zijn ze contractueel gebonden aan de voorwaarden die er op dat moment waren. Ik denk dus dat ze wel uitleveren aan de mensen die 'op tijd' besteld hebben.

We wachten af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Anders gaan we vriendelijk tweaker delen van screenshots etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:11
In het topic van Ziggo gebruikers zijn er een aantal van wie de status is veranderd naar 'verzonden' en eentje heeft hem ook al daadwerkelijk ontvangen.

Bij mij staat 'ie helaas nog op 'Betaling verwerkt'. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Jaap-Jan schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:33:
In het topic van Ziggo gebruikers zijn er een aantal van wie de status is veranderd naar 'verzonden' en eentje heeft hem ook al daadwerkelijk ontvangen.

Bij mij staat 'ie helaas nog op 'Betaling verwerkt'. :)
Ja dat las ik ook, maar twijfel aan de waarde van die ''ene'' persoon. Hij kan gemakkelijk de rest lekker maken om ook te bestellen, terwijl hij dit zelf niet gedaan heeft. Pas als er meerdere mensen daadwerkelijk de decoder hebben ontvangen, zal ik gerust zijn.

Maargoed, ik heb die voorwaarden ten tijde van de bestelling niet voorbij zien komen, dus daar heb ik weinig mee te maken.

Edit: Misschien is het handig een lijstje op te stellen van mensen die momenteel besteld hebben, of de voorwaarde er toen al bij stond, en wat momenteel hun status is?

Dan begin ik met mezelf:

Royeboi
Besteldatum: 20 oktober 2010
Orderstatus: 'Betaling verwerkt'
Voorwaarden niet vermeld

LuPo
Besteldatum: 19 oktober 2010
Voorwaarden niet vermeld

TheExecuter
Besteldatum: 20 oktober 2010 rond 4 uur 's middags
Voorwaarden niet vermeld

[ Voor 26% gewijzigd door Royeboi op 23-10-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
LuPo
Besteldatum: 19 oktober 2010
Voorwaarden niet vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Om te voorkomen dat dit een opsomtopic gaat worden: wacht gewoon af.
Het kan zijn dat er besloten wordt niet te leveren, dan hebben we gewoon pech.
Koop is koop maar als iets niet meer geleverd wordt en je krijg je geld terug... jammer maar helaas. Next!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Een opsom topic lijkt me niet wenselijk en wordt zeker gesloten. Het lijkt me interessanter om pas iets te posten als je 'm geleverd gekregen hebt of als de levering geweigerd is. Normaal zijn 'ik heb 'm binnen!' posts ook niet echt wenselijk, maar ik het licht van dit topic wel relevant. Desalniettemin ben ik behoorlijk benieuwd wat het gaat worden. We kunnen wel blijven gissen, maar het lijkt me slimmer nu af te gaan wachten tot er meer informatie en leveringen dan wel weigeringen langs gaan komen.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
We kunnen ook allemaal los door elkaar heen gaan roepen of wat de status is, maar ik vond dit overzichtelijker naar mijn mening. Nu moet je straks 20 pagina's gaan doorbladeren om te kijken of er misschien iemand tussen zit die de decoder heeft ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
wat me wel opvalt is dat die 1.50 niet eens zo zeer voor de producten is maar een verzekering...

daarnaast 8 euro verzendkosten.. ofwel.. de decoder en smartcard zijn helemaal gratis.... }:O

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-07 19:43
Ik heb net even met de sales afdeling van Ziggo gebeld. De actie is inderdaad "legit" maar ook kloppen alle voorwaarden helaas. Het hoort bij een actie waar klanten met allemaal losse diensten (Bellen, TV & Internet) van Ziggo naar een Alles-in-een pakket worden verhuisd.

Je moet dus inderdaad een brief van Ziggo hebben ontvangen om van deze actie gebruik te maken, de medewerker vertelde mij dat als ik 'm zou bestellen (Heb alles-in-een) de order niet geleverd zal worden.

Edit: Ik heb 'm wel besteld. Het risico dat ze een fout maken en toch leveren wil ik wel nemen voor 10 euro. Zo'n vergelijkbaar iets kost al gauw 100 euro.

[ Voor 14% gewijzigd door Appel op 21-10-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Mopperman schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:48:
wat me wel opvalt is dat die 1.50 niet eens zo zeer voor de producten is maar een verzekering...

daarnaast 8 euro verzendkosten.. ofwel.. de decoder en smartcard zijn helemaal gratis.... }:O
Klopt, dat was mij ook al opgevallen. LuPo in "[Ziggo] Decoder voor spotprijs (addertje?)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

In de bevestigingsmail die ik ontvangen heb staat het volgende:

1* Ziggo Samsung DCB-270R aktie bundel 1.5
1* Verzend categorie I 8

Totaal EUR: 9.50

Hierbij lijkt het dus om € 1,50 voor de decoder incl. kaart te gaan ipv een verzekering. Kijk je op de website zie je inderdaad verzekering staan :P.

TheExecuter
Besteldatum: 20 oktober 2010 rond 4 uur 's middags
Voorwaarden niet vermeld

[ Voor 14% gewijzigd door The Executer op 22-10-2010 14:49 . Reden: Mezelf toegevoegd. ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:09
thaan schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:56:
[...]

Flauw dat die actie dus niet gratis is. Is niet echt het "uitproberen" wat hij me aan de telefoon duidelijk maakte, erg flauw.
Het zou maar zo eens kunnen dat ze dat hebben gewijzigd omdat er mensen waren die elke 3 maand ofzo een nieuwe smartcard kochten, omdat dat goedkoper was dan een abbonement op Film1 + al die sportpaketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304171

Ik heb deze decoder vorige week zondag gekocht, ik heb verder ook geen brief of bericht gehad hier over. De status staat bij mij nu op verzonden. Ik ben benieuwd of ik hem ook echt krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Anoniem: 304171 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:44:
Ik heb deze decoder vorige week zondag gekocht, ik heb verder ook een brief of bericht gehad hier over. De status staat bij mij nu op verzonden. Ik ben benieuwd of ik hem ook echt krijg!
Heb je nu wel óf niet een brief gekregen? Voor zover ik uit je verhaal begrijp niet, maar das gissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Executer schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:55:
[...]

Heb je nu wel óf niet een brief gekregen? Voor zover ik uit je verhaal begrijp niet, maar das gissen...
Ik heb geen brief gekregen. Ik typ de hele dag al van alles fout. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:48
Vorig jaar kon ik mijn decoder en kaart gewoon gratis ergens afhalen tegen inlevering van een of andere bon (in Enschede). Heb daar dan verder ook nooit extra voor hoeven te betalen.
Dus denk ook dat in dit geval er geen extra addertjes zullen zijn :)

[ Voor 16% gewijzigd door jj85 op 22-10-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:31
Hier vandaag ook verzonden, 16-okt besteld. Dus ben benieuwd. :D.Overigens geen brief gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
In het Ziggo ervaringen forum zijn nu er nu al 3 verschillende personen die de decoder daadwerkelijk hebben ontvangen, de kans is dus groot!

[ Voor 21% gewijzigd door Royeboi op 23-10-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 21:50

TFHfony

Professional Weirdo

LOL.. Ik ben dus degene die de thread op het Ziggo-Gebruikers forum gezet heeft. Ik heb de decoder gisteren mogen ontvangen en dochterlief heeft hem nu op haar kamer staan en zit lekker naar Nick Jr. te kijken op het ding.
Ik heb inderdaad die link in een brief zien staan en de eigenlijk link is:

http://www.ziggo.nl/ontvanger

Maar deze verwees dus gewoon door naar:

https://www.sluitallesaan.nl/shop/prod/1052708

En daar ik nog wel een decoder kon gebruiken, heb ik er maar één besteld. Voor 9,50 kan ik het risico wel lopen. Daarnaast: Er stond op die pagina ook totaal geen referentie naar die brief, dus :)
Na dat ik hem besteld had, dacht ik dat anderen wellicht ook wel van dit voordeeltje wilde genieten, dus vandaar de link op www.ziggo-gebruikers.nl en hier op t.net. Alleen had ik de link in de Ziggo "internet" thread gezet en niet hier. Maar gelukkig heeft iemand anders dat al gedaan ;-)

Link die ik al op t.net had geplaatst: TFHfony in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 7"

[ Voor 6% gewijzigd door TFHfony op 23-10-2010 15:24 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

TFHfony schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:28:
LOL.. Ik ben dus degene die de thread op het Ziggo-Gebruikers forum gezet heeft. Ik heb de decoder gisteren mogen ontvangen en dochterlief heeft hem nu op haar kamer staan en zit lekker naar Nick Jr. te kijken op het ding.
Ik heb inderdaad die link in een brief zien staan en de eigenlijk link is:

http://www.ziggo.nl/ontvanger

Maar deze verwees dus gewoon door naar:

https://www.sluitallesaan.nl/shop/prod/1052708

En daar ik nog wel een decoder kon gebruiken, heb ik er maar één besteld. Voor 9,50 kan ik het risico wel lopen. Daarnaast: Er stond op die pagina ook totaal geen referentie naar die brief, dus :)
Na dat ik hem besteld had, dacht ik dat anderen wellicht ook wel van dit voordeeltje wilde genieten, dus vandaar de link op www.ziggo-gebruikers.nl en hier op t.net. Alleen had ik de link in de Ziggo "internet" thread gezet en niet hier. Maar gelukkig heeft iemand anders dat al gedaan ;-)
Jij was de gene die schuldige die de rel veroorzaakte! Thx! _/-\o_

Mijn status is nog betaling verwerkt.. Maar ik wacht rustig af..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

DJ-Visto schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:31:
[...]

Jij was de gene die schuldige die de rel veroorzaakte! Thx! _/-\o_

Mijn status is nog betaling verwerkt.. Maar ik wacht rustig af..!
Yup... Graag gedaan ;-) En de decoders beginnen overal binnen te vallen :)

Ik vraag me alleen af of Ziggo mij hier dankbaar voor is ;)

[ Voor 15% gewijzigd door TFHfony op 23-10-2010 13:58 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304171 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:44:
Ik heb deze decoder vorige week zondag gekocht, ik heb verder ook geen brief of bericht gehad hier over. De status staat bij mij nu op verzonden. Ik ben benieuwd of ik hem ook echt krijg!
Ja hoor, ik heb vanmorgen de decoder ontvangen! Echt top een decoder voor zo weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Laatst online: 03-07 21:45

DFS

Heb op 19 okt. besteld, betaalstatus verwerkt. Maar nu staat dit op de site erbij:

LET OP:

* Deze actie geldt alleen voor klanten van Ziggo die hierover een schriftelijk bericht hebben ontvangen;
* Indien er een order wordt geplaatst door klanten buiten de aangeschreven groep, dan wordt de order
automatisch geannuleerd en het geïnde bedrag teruggestort.
* Deze actie duurt t/m 31 oktober of tot de voorraad strekt.
* Voor deze actie geldt 1 decoder per adres. Indien er meerdere decoders op 1 adres worden besteld,
annuleren we de extra bestellingen. Het bedrag wordt teruggestort.

Ben benieuwd of ik nog een decodertje krijg.....

EDIT het was al gemeld, btr lezen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door DFS op 23-10-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

DFS schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:58:
Heb op 19 okt. besteld, betaalstatus verwerkt. Maar nu staat dit op de site erbij:

LET OP:

* Deze actie geldt alleen voor klanten van Ziggo die hierover een schriftelijk bericht hebben ontvangen;
* Indien er een order wordt geplaatst door klanten buiten de aangeschreven groep, dan wordt de order
automatisch geannuleerd en het geïnde bedrag teruggestort.
* Deze actie duurt t/m 31 oktober of tot de voorraad strekt.
* Voor deze actie geldt 1 decoder per adres. Indien er meerdere decoders op 1 adres worden besteld,
annuleren we de extra bestellingen. Het bedrag wordt teruggestort.

Ben benieuwd of ik nog een decodertje krijg.....
Als je voor dat dat er stond hem hebt besteld, moeten ze hem leveren aangezien je hem zonder die voorwaarden hebt besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Laatst online: 03-07 21:45

DFS

DJ-Visto schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:00:
[...]

Als je voor dat dat er stond hem hebt besteld, moeten ze hem leveren aangezien je hem zonder die voorwaarden hebt besteld ;)
Toen stond het er nog niet maar heb daar geen bewijs van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

DFS schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:03:
[...]

Tja... Zij ook niet dat het er wel stond. Maar ga er maar gewoon maar van uit dat je een dezer dagen een mooie doos afgeleverd krijg met decoder en kaartje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-06 20:31
Denk dat je wel moet uitkijken als geen brief hebt gehad, dat ziggo alsnog de decoder terug wil hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

DFS schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:03:
[...]

Als je even leest, paar medetweakers wel, waarvan je wel verwacht dat die dat sharen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Fiber- schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:08:
Denk dat je wel moet uitkijken als geen brief hebt gehad, dat ziggo alsnog de decoder terug wil hebben..
Op basis van wat.... ?
Als je via een zoekmachine op de link van de webshop terecht was gekomen, heb je volledig legitiem een order geplaatst voor dit product en ze zijn dan wettelijk ook gewoon verplicht om het uit te leveren. Tuurlijk is het gros via t.net of het ziggo forum gekomen, maar dat kunnen ze niet 100% hard maken.
Nop, ik zie Ziggo die decoders echt nog niet terug vragen. En anders zou ik de rechtsgrond hiervoor wel eens willen zien.... "Zo hadden we het niet bedoeld" gaat een rechter niet slikken. Deze zal zeggen dat Ziggo de boel dan maar beter dicht had moeten timmeren (zoals de postcode check die er nu op zit) en de voorwaarden had moeten vermelden op desbetreffende pagina. Allemaal niet gebeurd, dus... dan wordt het: Eigen schuld, dikke bult.
En wij een goedkope decoder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze decoder heeft 2 scart aansluitingen. Mijn kleine tvtje heeft maar 1 scart aansluiting, dat zou dan betekenen dat ik de dvd speler dan niet meer kan aan sluiten. Kan ik de dvd speler op de 2e scart aansluiting van de decoder aansluiten, of gaat dit niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-07 15:17
Ja, daar is die 2e scartaansluiting voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:31
Ik heb geen brief gehad en gewoon besteld :P heb hem net vandaag binnen gekregen :D

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Knuckless schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:01:
Ik heb geen brief gehad en gewoon besteld :P heb hem net vandaag binnen gekregen :D
Wanneer heb je hem besteld?

En hoelang duurde de verzending bij alle anderen die hem inmiddels hebben ontvangen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Net geprobeerd maar toen ik m'n postcode + huisnummer had ingevuld kreeg ik de melding:
Helaas. De bijbehorende dienstverlening voor dit product is in uw postcode gebied niet leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

ThinkPadd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:36:
Net geprobeerd maar toen ik m'n postcode + huisnummer had ingevuld kreeg ik de melding:

[...]
Je bent telaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb de decoder afgelopen woensdag besteld, maar tot op heden staat de status nog steeds op "Betaling verwerkt". Nu lees ik hier dat meer mensen deze decoder al hebben ontvangen, maar zijn er hier ook Tweakers waarbij de order geannuleerd is?

Overigens heb ik op 20 oktober besteld. Het stukje "Let op" stond er toen al wel, dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:31
Royeboi schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:31:
[...]

Wanneer heb je hem besteld?

En hoelang duurde de verzending bij alle anderen die hem inmiddels hebben ontvangen??
16 oktober had ik hem besteld en had hem vandaag binnengekregen :9 maar bij mij stond er toen ook nog niet dat je die brief had moeten krijgen om te kunnen bestellen

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309207

Ooit gehoord van UPC? Ziggo is niet beschikbaar in heel Nederland. De kabelmarkt noemt men dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Wij hebben Ziggo hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
De webshop sluitallesaan.nl is onderdeel van Ziggo zelf. De decoders zijn dan ook bedoeld voor Ziggo gebruikers. Je krijgt er immers ook een smartcard bij van Ziggo. De decoders zijn niet Ziggo gebonden, maar nu moet je tenslotte toch je postcode invullen en dan kan de database zien of je in de lijst staat met degene die een brief hebben ontvangen voor deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:33

scorpie

Supra Addict

Ok, ik heb hem gisteren ook besteld, en toen stond er bij m'n bestelstatus dat er 2 producten in zaten, namelijk de 2 actieproducten. Toen ik vanmorgen keek, stond er ineens een verzekering bij en standaard verzending. Ben erg benieuwd, wist helemaal niet dat digitale tv tegenwoordig in het standaard pakket zat..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Moet deze decoder met een scartkabel aangesloten worden op de TV? Indien ja, zit deze bij het pakket inbegrepen? :)

Ik vroeg me namelijk even af hoe ik de decoder aan moet gaan sluiten. Ik heb nu zo'n zwart kastje van Ziggo waaraan ik een draadloze router heb verbonden voor internet. Hoe moet ik deze decoder dan weer aansluiten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Je sluit hier gewoon de coaxkabel op aan die normaal naar de TV gaat. Als het goed is zit er vervolgens nog een coaxkabel en een scartkabel in de doos om je TV van coax-signaal en beeld van de decoder te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:34

job

scorpie schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:09:
Wist helemaal niet dat digitale tv tegenwoordig in het standaard pakket zat..
Dat zit al jaren in het standaard pakket. Je hebt alleen een geregistreerde smartcard nodig om te kijken. De basiszenders zijn dan ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Laatst online: 08-07 21:31

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Gisteren binnen gehad, smartcard gaat direct de vuilnisbak in, (gezien ik er al 2 heb met zo ongeveer alle pluspakketten :P ) Misschien leuk als reserve mocht een van de 2 humaxen echt overlijden, en anders misschien leuk voor de 3e TV op de werkkamer.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Smartcard kan je nog wel verkopen op Marktplaats ofzo hoor, voor een tientje raak je hem wel kwijt (normale prijs is 19,95 dacht ik) en dan heb jij een gratis decoder >:)

[ Voor 11% gewijzigd door ThinkPad op 24-10-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Spacecowboy schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:10:
Gisteren binnen gehad, smartcard gaat direct de vuilnisbak in, (gezien ik er al 2 heb met zo ongeveer alle pluspakketten :P ) Misschien leuk als reserve mocht een van de 2 humaxen echt overlijden, en anders misschien leuk voor de 3e TV op de werkkamer.
Stuur die smartcard dan naar mij. Zonde om weg te gooien man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-07 13:35

mr.paaJ

generatie cmd+z

Voor de 3e tv heb je natuurlijk wel die kaart nodig, weggooien is niet zo handig dus

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-07 11:48
Anders mag je die smartcard hier ook wel heen sturen. Heb nog een humax staan zonder smartcard.. Slim geweest om dat ding over te kopen van iemand zonder smartcard er bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
hier nog niets veranderd.. ben benieuwd! heb goede hoop als ik dit zo lees.

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

ThinkPadd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 00:36:

[...]
Als je wat postcode's probeert krijg je uiteindelijk wel een goede te pakken. Ik vraag me alleen af of ze hem daadwerkelijk gaan leveren met de nieuwe voorwaarden, (hoe?) controleren ze of je de brief hebt gehad?

/Heb er al eentje besteld maar wil er nog twee eigenlijk.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Spitie schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:56:
[...]

Als je wat postcode's probeert krijg je uiteindelijk wel een goede te pakken. Ik vraag me alleen af of ze hem daadwerkelijk gaan leveren met de nieuwe voorwaarden, (hoe?) controleren ze of je de brief hebt gehad?

/Heb er al eentje besteld maar wil er nog twee eigenlijk.
Dat zul je zowiezo op twee verschillende adressen moeten doen dan, aangezien je er maar 1 per adres kunt bestellen en dit is na te kijken bij de ordergeschiedenis wanneer jij de bestelling plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Royeboi schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:07:
[...]

Dat zul je zowiezo op twee verschillende adressen moeten doen dan, aangezien je er maar 1 per adres kunt bestellen en dit is na te kijken bij de ordergeschiedenis wanneer jij de bestelling plaatst.
Er van uitgaande dat ze die controle ook daadwerkelijk uitvoeren.
Proberen kan toch altijd? In het ergste geval krijg je je geld terug gestort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Heb er nog eentje besteld op hetzelfde adres, ik hou jullie op de hoogte of het lukt.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Op het Ziggo gebruikers forum is inmiddels de eerste annulering gemeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Nu online

The Executer

Lekker belangrijk!

Welke overigens in dit bericht staat.

Heb zelf nog niks gehoord, ook geen statusverandering terwijl er toch flink gepost werd in het ZGF dat er mensen waren die ze ontvangen hadden... We wachten met smart af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik heb de mijne 19 oktober besteld. Ook nog geen statuswijziging gehad helaas. Nog steeds op 'Betaling verwerkt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
Ik vind dit overigens geen nette actie van Ziggo. Ik ben al 7 jaar klant bij ziggo, 6 jaar alleen internet van Ziggo (toen nog @home) omdat je bij ons geen tv van ziggo kon krijgen en ben een jaar geleden verhuisd en toen Ziggo 3in1 genomen. Verder nooit een actie of iets dergelijks van een gratis decoder van hen gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:50
Ik kom er even niet meer uit ?

Kan ik dit nou bestellen zonder dat er een addertje is ?

Ik ben al klant van ziggo en wil een betere decoder hebben kan iemand mij dit aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:08
exi22 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:35:
Ik kom er even niet meer uit ?

Kan ik dit nou bestellen zonder dat er een addertje is ?

Ik ben al klant van ziggo en wil een betere decoder hebben kan iemand mij dit aanraden?
Je kunt het altijd proberen, maar het lijkt erop dat ze het wat beter dicht getimmerd hebben.
En als je een beter decoder wil, dan zou ik niet naar de goedkoopste SD decoder kijken waar dit topic over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:50
Ik heb nu die grijze humax 2 jaar oud van ze en ja als deze beter is dan ben ik al blij.

Ik moet alleen nog betalen ik zal het zien kan het altijd nog doorverkopen.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Denk dat die Humax nog steeds de beste gewone SD-decoder is, kan me niet voorstellen dat Samsung tegenwoordig opeens fatsoenlijke apperatuur maakt.

Ik heb trouwens nog geen annulering oid gehad, alleen een 'order bevestiging' ;(

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Waffle schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:30:
Ik vind dit overigens geen nette actie van Ziggo. Ik ben al 7 jaar klant bij ziggo, 6 jaar alleen internet van Ziggo (toen nog @home) omdat je bij ons geen tv van ziggo kon krijgen en ben een jaar geleden verhuisd en toen Ziggo 3in1 genomen. Verder nooit een actie of iets dergelijks van een gratis decoder van hen gekregen..
Is toch overal zo? Alleen nieuwe klanten worden gelokt, bestaande klanten hoeven ze niet te lokken. Dat geldt ook bij andere ISPs of zelfs bij stroomverkopers: je krijgt gigantische kortingen als nieuwe abonnee, maar als je al abonnee bent krijg je niks. Bij ADSL is het nog een stukje erger, je wordt doodgegooid met gratis modems met de gekste features bij het afsluiten van een abonnement, maar als de jouwe stuk is, mag je zelf een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
Tsja maar dit was voor bestaande klanten in een bepaalde regio. Doe het dan voor alle klanten die je hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-07 20:13
19-okt-2010 € 9,50 Betaling verwerkt

Iemand al een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

PolluxDKB schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:11:
19-okt-2010 € 9,50 Betaling verwerkt

Iemand al een update?
Heb hem gisteren besteld en heb vandaag met een medewerker gesproken via de live-chat. Hij zou deze week nog verstuurd worden.
**Naam Medewerker** - Senior Engineer Inhouse Service zegt:
Uw order zal naar verwachting deze week nog verstuurt worden.
Er worden er deze week dus nog een hoop verstuurd.

* Yorinn is er blij mee.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Iemand al weer een update? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Tot op heden is er bij mij (20 oktober besteld) nog niets veranderd. Zojuist wel even de Live Chat uitgeprobeerd en ook daar werd mij verteld dat er verwacht wordt dat de nieuwe voorraad aan het einde van deze week binnen zal komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijne staat nog op de volgende status.
8277* 19-okt-2010 € 9,50 Betaling verwerkt

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars Kremers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-07 19:49
Ik heb hem op 16-okt-2010 besteld en vorige week ontvangen, zover ik weet heb ik nooit een brief van ziggo gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidoss
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-07 13:02
- geen brief gehad
- 19 oktober besteld, nog niets ontvangen

maar zoals ik hier boven zie komt er een nieuwe lading binnen bij ze deze week, dus wacht ik rustig af
voor een tientje inzet ga ik niet ongeduldig worden :)

**doss**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 08:49
Same here, nog altijd geen decoder ontvangen. Hopelijk kloppen de berichten dat er deze week nieuwe verzendingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-07 16:31

Fixer

FP ProMod
- 17 oktober order geplaatst
- 20 oktober geld overgemaakt
- 25 oktober status gewijzigd naar "betaling ontvangen"
- 28 oktober status gewijzigd naar "verzonden"

Zou mooi zijn als hij morgen echt binnenkomt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb al een dag of twee niet gekeken, maar toen ik net keek stond 'ie op "verzonden"! Zou inderdaad mooi zijn als 'ie er vandaag of morgen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
CodeCaster schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:14:
Ik heb al een dag of twee niet gekeken, maar toen ik net keek stond 'ie op "verzonden"! Zou inderdaad mooi zijn als 'ie er vandaag of morgen is. :)
Same here! 19 Oktober besteld en een uurtje of 2 geleden was hij nog niet verstuurd. Het lijkt er dus op dat er een nieuwe voorraad binnen is :) En ik heb geen brief ontvangen en ik woon zelfs niet in een ziggo gebied... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Ik heb hem ontvangen maar letop: ik heb wel een brief gehad van ziggo met dit aanbod.
Dit ivm. het samenvoegen van onze pakketen.

Maar dames en heren, deze decoder is om simpel te zeggen een kolere ding.
Als je te snel zapt heb je geen beeld meer.

Die van mij ligt letterlijk in de grijsbak, maar die smartcard is dan wel weer goedkoop :').

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:08
Nou die van mij (besteld de 17e) staat nu ook op verzonden.
Misschien heb ik hem dan nog voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hier ook status: Verzonden *O*
Ik heb geen brief ontvangen, en ik woon ook niet in een ziggo gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:11
Misschien dat een update helpt? Ik ben wel van plan om dat ding te gebruiken.

En hier (19 oktober besteld) staat hij ook op verzonden, terwijl ik geen brief heb gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-10-2010 16:34 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
kiwie2 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:21:

Maar dames en heren, deze decoder is om simpel te zeggen een kolere ding.
Als je te snel zapt heb je geen beeld meer.
Ach ja, mij maakt het niet zoveel uit. Ik heb glasvezel liggen en heb het basispakket via analoog en DVB-C via de kabel en IPTV voor de rest. Mijn TV boven is één van de eerder LCDs (toen een LCD van 37" nog 1500 euro kostte) en die is niet echt goed met een analoog signaal. Ook kan die niet auto-scalen, dus ik moet telkens de aspectratio aanpassen (aangezien analoog altijd 4:3 letterbox is). Met de DVB-C box hoop ik boven de beeldkwaliteit een stuk omhoog te kunnen krijgen. Al is het alleen maar om de goede beeldverhoudingen binnen te krijgen. En voor 10 euro mag het voor mij best een brak ding zijn, als ie maar werkt. Als dat inhoudt dat ik wat langzamer moet zappen: nou ja, dan is dat maar zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidoss
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-07 13:02
Ik zie net dat mijn status is geupdate

19 oktober besteld, geen brief, verzonden :)

**doss**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 20:36

AndereKoekoek

Ping! Pong?

18-okt-2010 € 9,50 Verzonden

Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
19 oktober 2010 besteld en gelijk betaald met iDeal. Nu status op 'Verzonden'. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Hier ook verzonden :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.