AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Dus, wij hebben hier alles-in-1 Extra, dan hoef ik naast dit verder niks aan te schaffen?
Of wordt die smartcard die er bij zit pas geactiveerd als je daar een nieuw abo op aansluit.
Verder is er volgens mij niks nodig. Heb hier zelf nog een smartcard liggen in een kapotte DCB-360.
De Smartcard zit er al bij ja. En de activatie er van kost niet.PolluxDKB schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:33:
Maar er zit al een smartcard bij?
Dus, wij hebben hier alles-in-1 Extra, dan hoef ik naast dit verder niks aan te schaffen?
Of wordt die smartcard die er bij zit pas geactiveerd als je daar een nieuw abo op aansluit.
Kan zowel via de site, als telefonisch.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Oke, wacht het wel af.Floris-K schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:36:
Je moet die smartcard voor 10 euro activeren als het goed is.
Verder is er volgens mij niks nodig. Heb hier zelf nog een smartcard liggen in een kapotte DCB-360.
Zolang ik maar niet aan een abo vast zit door deze bestelling
19 oktober besteld, vandaag staat er ''verzonden'', de Live Chat medewerker zegt dat het morgen verzonden wordt.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Als je een smartcard hebt kun je gewoon ziggo bellen en laten activeren voor nop. de laatste keer dat ik dat deed teminste.Floris-K schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:36:
Je moet die smartcard voor 10 euro activeren als het goed is.
tijdje geleden lagen deze ook voor 15 euro met kaart bij de scheer en foppen (2 gekocht)
Inhouse Service Coordinator zegt:
Deze wordt volgende week pas verstuurd, de voorraad is opgegaan aan oude orders.
[sluitallesaan - WebUser] zegt:
Waarom wordt er dan eerst verteld dat mijn order deze week verstuurd wordt?
Volgende week heeft een groot deel hem ook.Inhouse Service Coordinator zegt:
Omdat wij voorraad binnen verwachten, helaas is deze vandaag nog niet gekomen. Dus deze komt morgen pas binnen echter kunnen wij niet alles in een keer versturen.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
23-okt-2010 € 9,50 Betaling verwerkt
Maar geen verzending tot nu toe. Ik heb wel ziggo, maar kan me niet herinneren dat ik een brief heb gehad.
Vandaag status op 'verzonden'
[ Voor 4% gewijzigd door bas-r op 28-10-2010 18:02 ]
Je bent dan ook de enigste die hem 'pas' op 23 oktober besteld heeft.ocdaan schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:48:
Ik geloof dat ik de enigste ben die pech heeft![]()
Maar geen verzending tot nu toe. Ik heb wel ziggo, maar kan me niet herinneren dat ik een brief heb gehad.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb hem op de 24e besteld en ook nog niet binnen.ocdaan schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:48:
Ik geloof dat ik de enigste ben die pech heeft![]()
Ook bij mij de status verzonden, helaas niet thuis om het pakket in ontvangst te nemenMSoft06 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:17:
Same here, nog altijd geen decoder ontvangen. Hopelijk kloppen de berichten dat er deze week nieuwe verzendingen zijn.
Edit: en ik kijk digitaal TV en luister naar de radio. Geweldig!
[ Voor 27% gewijzigd door Zsub op 31-10-2010 10:35 ]
Of ik ben de enige die het vandaag niet krijgt. Of ze hebben de pakketten te laat de deur uitgedaan gisteren. Misschien door het grote aantal?
Zou zomaar kunnen. Had dacht ik ook ergens gelezen dat ze vandaag pas verstuurd zouden worden. TNT is ook hier nog niet geweest. Wellicht dat hij morgen dus pas komtLuPo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:05:
Pakketpost komt hier altijd om 09.45 uur. Hij had echter geen pakket voor mij.![]()
Of ik ben de enige die het vandaag niet krijgt. Of ze hebben de pakketten te laat de deur uitgedaan gisteren. Misschien door het grote aantal?
Gisteren zijn ze al binnen gekomen.
Het vreemde was dat hij op z'n eigen postcode de decoders niet kon bestellen, maar op mijn postcode wel terwijl ik al lang en breed digitaal kijk...
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Ik heb ook geen Track&Trace code ontvangen. Er staat wel op de website dat ze met T&T codes werken. Maargoed, als ze vandaag pas echt verstuurd worden (waar het wel op lijkt) krijgen we de T&T code misschien vandaag pas te zienschaduw schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:40:
Krijgen jullie wel een track&trace code? Bij mij staat er niets onder "verzend informatie", ik had daar wel een TNT-T&T code verwacht.
Ik heb mijn decoder gekregen, zonder ooit een Track & Trace code gekregen te hebben, dus... ik zou er niet op rekenen dat je die krijgt :-)Fixer schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:28:
[...]
Ik heb ook geen Track&Trace code ontvangen. Er staat wel op de website dat ze met T&T codes werken. Maargoed, als ze vandaag pas echt verstuurd worden (waar het wel op lijkt) krijgen we de T&T code misschien vandaag pas te zien
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Same here. Mooie de decoder nu voor mijn moeder in Brabant. Woon zelf in Noord-Holland in UPC gebied.TFHfony schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:17:
[...]
Ik heb mijn decoder gekregen, zonder ooit een Track & Trace code gekregen te hebben, dus... ik zou er niet op rekenen dat je die krijgt :-)
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Anoniem: 248577
Het is vaak een verbetering t.o.v. van de analoge tuner, dus wat je zegt is niet waar. Het geeft wel degelijk kwaliteitswinst (verre van wat mogelijk is maar zeker al de moeite waard) helemaal voor een tientjeAnoniem: 248577 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:47:
Wat moet je met deze decoder? Zit helaas geen HDMI op, alleen scart. Leuk voor een oude CRT bak maar niet voor LCD/Plasma.
edit: En natuurlijk meer kanalen te ontvangen
Zelf geeft ik de voorkeur aan de ingebouwde digitale ontvanger van de tv, kost je 70 euro voor een kaartje, en gaan
[ Voor 15% gewijzigd door Fish op 29-10-2010 21:04 ]
Idd is die ingebouwde de beste keus. Ivm analoog zal het beter zijn maar voor oudere LCD/Plasma tv's zonder CI+ zou ik toch zeker een decoder met HDMI uitgang aanraden.fish schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:02:
[...]
Het is vaak een verbetering t.o.v. van de analoge tuner, dus wat je zegt is niet waar. Het geeft wel degelijk kwaliteitswinst (verre van wat mogelijk is maar zeker al de moeite waard) helemaal voor een tientje
edit: En natuurlijk meer kanalen te ontvangen
Zelf geeft ik de voorkeur aan de ingebouwde digitale ontvanger van de tv, kost je 70 euro voor een kaartje, en gaan
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 29-10-2010 21:22 ]
Heb hier nog een LCD staan op de kamer van mijn dochter met een analoge tuner. Geeft best een prima beeldje. Niet iedereen heeft alleen maar Full HD plasma's in de woonkamer, slaapkamer, speelkamer en keuken...Anoniem: 248577 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:47:
Wat moet je met deze decoder? Zit helaas geen HDMI op, alleen scart. Leuk voor een oude CRT bak maar niet voor LCD/Plasma.
Nou ja wat zal ik zeggen. Ik heb dus nog 3 van die dingen thuis staan en ik vind het beeld beter dan analoog in die mate dat het ook de moeite waard is om niet terug te gaan naar analoogocdaan schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:29:
Het is toch een SD decoder? Dan maakt het volgens mij weinig uit als het signaal via hdmi of scart word verstuurd.
huh ja en die zelfs fijner werkt als die op mijn tvThinkPadd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:19:
+ je hebt een EPG, wat je bij Analoog niet hebt

Alsof scart gelijk slecht beeld is. Heb in woonkamer een mooie Panasonic FullHD 42inch tv staan maar omdat ik toch geen HD zender wil kijken (waar ik extra voor moet betalen) vind ik het een beetje onzin. De humax IRFOX is lekker snel en geeft goed beeld. Veel zender met altijd goede kwaliteit, terwijl met analoog je altijd wel iets hebt op een zender. Deze is mooi voor op de slaapkamerAnoniem: 248577 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:47:
Maar dan ben je afhankelijk van de TV. Hoe zit het namelijk bij Ziggo, zijn alleen nog de CI+ CAM modules gesupport of ook nog ouderen? en voor hoelang? Anders is dat namelijk ook interessant.fish schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:02:
[...]
[This space is for rent]
Ziggo heeft heeft het nooit goedgekeurd en heeft dus ook nooit ondersteuning geleverd.
Dat het verder wel werkt is uiteraard leuk meegenomen. Hoelang het nog blijft werken? Niemand weet het. Ziggo beweert al een jaar of 2 dat de alpacrypt binnenkort niet meer zal werken, maar hij werkt nog steeds.
[ Voor 42% gewijzigd door job op 30-10-2010 00:26 ]
Van mij is ook verzonden kom ik net achter.
Ik ben benieuwd wat er maandag (of vandaag) binnenkomt met de post
Ps. Geen brief, 19 okt betaald, wel ziggo klant.
[ Voor 17% gewijzigd door painkill op 30-10-2010 01:10 ]
Ps. Heb geen brief ontvangen, wel klant.
Sluit maar eens een dvd speler (die zowel HDMI als Scart heeft) oid aan via HDMI en Scart en vergelijk het beeld. Wereld van verschil. Niet heel vreemd want ook al is dvd digitaal, scart is dat niet. Het beeld moet dus meerdere keren omgezet worden voordat de tv het laat zien.ocdaan schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:29:
Het is toch een SD decoder? Dan maakt het volgens mij weinig uit als het signaal via hdmi of scart word verstuurd.
Oudere dvd spelers die geen HDMI hebben zijn soms wel voorzien van Componentaansluitingen, dat is dan een goed alternatief voor scart. Aanzienlijk beter beeld. HDMI is dan nog weer beter dan Component.
Probleem met die SD decoders is dat ze alleen scart hebben en niet eens Component laat staan HDMI.
Omdat een eenvoudige decoder uiteraard al veel beter beeld geeft dan analoog zijn veel mensen dan al tevreden totdat ze ooit een tv met CI+ hebben zien spelen of een decoder die wel HDMI heeft.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 30-10-2010 11:27 ]
Nu meteen maar even installeren.
Het is een samsung DBC-B270R incl scart, coax, batterijen en afstandsbediening.
Scart kabel is wel ontzettend kort
ding heeft ook nog een optical out!
[ Voor 58% gewijzigd door the mod man op 30-10-2010 11:38 ]
I can't wait to shoot!
Niet altijd waar hoor. SCART ondersteunt ook gewoon RGB en dat levert (uiteraard mede afhankelijk van bron, afspeelapparaat, scherm en kabels) nog uitstekend beeld.Anoniem: 248577 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:23:
[...]
Sluit maar eens een dvd speler (die zowel HDMI als Scart heeft) oid aan via HDMI en Scart en vergelijk het beeld. Wereld van verschil. Niet heel vreemd want ook al is dvd digitaal, scart is dat niet.
Verder is tussen component en HDMI ook weinig verschil te zien tot 720p, daarboven begin je het verschil wel te zien. Wederom afhankelijk van omstandigheden, maar je kunt niet zwart-wit stellen dat HDMI beter beeld levert dan component.
[ Voor 21% gewijzigd door CodeCaster op 30-10-2010 11:30 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Idem hierFixer schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 10:40:
Heb de decoder zojuist mogen ontvangen![]()
Ps. Heb geen brief ontvangen, wel klant.
decoder + ziggo smartcard
Angry Rabbit

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Hier is ie ook binnen.The Executer schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:46:
Inmiddels heb ik hem ook mogen ontvangen! Geen brief gehad, maar wel een decoder. Ik ben blij!
Edit: Werkt perfect op Glashart dbv-c, beter dan mijn oude humax die op de slaapkamer stond
[ Voor 16% gewijzigd door arjants op 30-10-2010 13:12 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Wel slecht dat sluitallesaan.nl geen verzendbevestiging stuurt en ook geen track&trace-code geeft. Als je twee dagen niet kijkt op die site weet je niet wanneer je product precies verzonden is, en dus ook niet wanneer je hem ongeveer kunt verwachten.
Anoniem: 143916
---
Straks even testen of het een beetje werkt
Hier werkt 'ie gewoon.Anoniem: 143916 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:52:
Hier ook ontvangen reeds, maar de afstandsbediening reageert op helemaal niks. Set werkende batterije geprobeerd maar dat had ook geen resultaat, nog meer mensen daar last van?
1) Branden er wel lampjes op de decoder?
2) Aan de schakelaar op de achterkant gedacht?
3) Werkt de afstandsbediening wel? Je kunt dit testen door hem te richten op een digitale camera en een knop op de AB in te drukken. Als hij werkt kun je dat op het schermpje van de camera zien.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ingelogd op mijnziggo.nl en onder kpje digitale televiesie mijn smartcard hersteld.
Alles werkt als een zonnetje en het beeld is goed ! Had hier wat sneeuw op mtv en tmf.. Dat is nu niet meer !
Mooie aankoop !
Anoniem: 143916
Decoder werkt verder gewoon, krijg het setup scherm te zien.Jaap-Jan schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:18:
[...]
Hier werkt 'ie gewoon.
1) Branden er wel lampjes op de decoder?
2) Aan de schakelaar op de achterkant gedacht?
3) Werkt de afstandsbediening wel? Je kunt dit testen door hem te richten op een digitale camera en een knop op de AB in te drukken. Als hij werkt kun je dat op het schermpje van de camera zien.
Maar de afstandsbediening doet helemaal niks, andere afstandsbediening op de camera gericht en die werkt wel gewoon. Kapotte afstandsbediening?
Heb vandaag mijn decoder (besteld op 23 oktober.) binnen gekregen.Spitie schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:56:
[...]
Als je wat postcode's probeert krijg je uiteindelijk wel een goede te pakken. Ik vraag me alleen af of ze hem daadwerkelijk gaan leveren met de nieuwe voorwaarden, (hoe?) controleren ze of je de brief hebt gehad?
Dit was met de nieuwe voorwaarden & de postcode check.
Het kan dus nog steeds. Een brief is niet nodig, net als dat je geen klant hoeft te zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Spitie op 30-10-2010 15:56 ]
Signature
Zojuist alles aangesloten en geinstalleerd.
Het werkt allemaal prima. De smartcard was in 20 seconden geactiveerd.
Dus voor 9,50 euro ben ik weer helemaal blij

same here!the mod man schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 11:29:
Mijne is net binnen gekomen, zonder brief.
Nu meteen maar even installeren.
Het is een samsung DBC-B270R incl scart, coax, batterijen en afstandsbediening.
Scart kabel is wel ontzettend kort1 meter...
ding heeft ook nog een optical out!
me zus blij maken - net verhuist naar ziggo gebied
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Leuke is dat ik de smartcard niet kan activeren zonder klantnummer van ziggo, nou woon ik een studentenhuis waar de tv wordt geregeld door iemand anders alleen geen idee wie. Kan dus niet achter het klantnummer komen.Mopperman schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:20:
[...]
same here!
me zus blij maken - net verhuist naar ziggo gebied
[ Voor 8% gewijzigd door the mod man op 30-10-2010 18:34 ]
I can't wait to shoot!
Ik heb hem hier ook binnen trouwens
**doss**

[ Voor 4% gewijzigd door Tjeerd13 op 31-10-2010 11:16 . Reden: Smiley ad ]
Kost dat hun/jou geen extra geld? zo nee geniaal ideeTjeerd13 schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:03:
Heb hem vandaag ook binnen gekregen, nu nog iemand met een plus pakket zo gek krijgen dat hij mijn kaart wil registreren

I can't wait to shoot!
Afgezien van het feit dat het gewoon fraude is kost het niemand extra geld zolang ze zelf maximaal twee smartcards hebben geregistreerd.the mod man schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:10:
[...]
Kost dat hun/jou geen extra geld? zo nee geniaal ideebel ik m'n oude buren op
En ff ontopic.
23 Oktober besteld, vandaag binnen.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Anoniem: 172410
Is niet nodig! Ik heb ook een eigen klantnummer laten aanmaken, nadat ik aangegeven had dat ik in een studentenhuis woon. Dan gaat jouw smartcard gewoon op jouw naam, maar wel op het abonnement van je huisbaas.the mod man schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:33:
Leuke is dat ik de smartcard niet kan activeren zonder klantnummer van ziggo, nou woon ik een studentenhuis waar de tv wordt geregeld door iemand anders alleen geen idee wie. Kan dus niet achter het klantnummer komen.Huisgenoten allemaal weg en huisbaas reageert altijd zo traag op e-mails.
Je kan veel zeggen van Ziggo, maar dat werkt gewoon!
Ik heb net de smartcard geactiveerd via internet maar alleen Nederland 1 ontvangt hij. De andere zenders hebben allemaal een E16-melding (dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement). In de handleiding staat dat alles binnen 5 minuten geactiveerd is. Ik denk dat het bij mij al 20-30 minuten geleden allemaal geactiveerd is.
Signaalsterkte: 88%
Signaalkwaliteit: 100%
Ik heb trouwens ook last van 'sneeuw'. Ik heb een HQ coax-kabel van mezelf gebruikt, in combinatie met de scart-kabel die in het pakket zat. Is die scart-kabel niet goed?
Doe ik iets fout?
Overigens zag ik dat er bij de activatie stond dat het maximaal 45 minuten kon duren voordat alles zou werken. Dus ben ik misschien iets te voorbarig?
Of je hebt een verkeerd nummer doorgegeven met je activatie, of je hebt geen geduld, met 2 uur zou het wel moeten werken
(normaal gesproken krijg je toch 2 weken gratis alle kanalen bij een nieuwe smartcard dacht ik? nou ja zal wel zijn veranderd)
Heb je de kaart niet verkeerdom er in zitten
[ Voor 41% gewijzigd door Fish op 31-10-2010 12:10 ]
Als je een versterker koopt, neem dan een echte goede van bijvoorbeeld Hirschmann. Juist niet een goedkope van bijvoorbeeld de firma EL(lende) en RO(otzooi) oftewel ELRO.Anoniem: 172410 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 02:53:
[...]
Dan was het dus wel voor iedereen bedoeld?
Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt te zeggen
[...]
Dan heb je wel kans op storingen. Ik had dat hier ook, zelfs met aan analoog beeld dat nog wel te doen is heb je kans dat je geen signaal hebt op sommige digitale kanalen. Een goedkoop versterkertje van de Gamma heeft dat gefixt, maar het is wel even iets om rekening mee te houden.
Inloggen op Mijn Ziggo.LuPo schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:26:
19 oktober besteld. Geen brief maar wel Ziggo klant. Gisteren (30 oktober) ontvangen.
Ik heb net de smartcard geactiveerd via internet maar alleen Nederland 1 ontvangt hij. De andere zenders hebben allemaal een E16-melding (dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement). In de handleiding staat dat alles binnen 5 minuten geactiveerd is. Ik denk dat het bij mij al 20-30 minuten geleden allemaal geactiveerd is.
Ik heb trouwens ook last van 'sneeuw'. Ik heb een HQ coax-kabel van mezelf gebruikt, in combinatie met de scart-kabel die in het pakket zat. Is die scart-kabel niet goed?
Doe ik iets fout?
Overigens zag ik dat er bij de activatie stond dat het maximaal 45 minuten kon duren voordat alles zou werken. Dus ben ik misschien iets te voorbarig?
Onder het kopje Digitale televisie sdtaat onderaan hoe je je smartcard kunt herstellen bij een e16 en 19 melding. Ziggo stuurt dan een signaaltje naar de decoder toe. Je kan hier ook voor naar de klantenservice bellen maar dan sta je vast in de wacht.
Ik heb op deze manier ook mijn e30 melding kunnen verhelpen.
Ik had precies het zelfde. Ik heb hem gewoon een tijdje aan laten staan (denk 30 min ong) en toen werkte opeens alle zenders.LuPo schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:26:
19 oktober besteld. Geen brief maar wel Ziggo klant. Gisteren (30 oktober) ontvangen.
Doe ik iets fout?
Wat krijg je trouwens een berg zenders als je in het begin alle pakketten krijgt. Is echt niet meer te overzien. En je bent zo een half uur aan het zappen om door alle zenders te geraken.
Kaartje geactiveerd en kijken maar. Dit werkt uitstekend.
Ben wel Ziggo klant
Hier hetzelfde. Heb niet eerder gekeken, maar vrijdag stond hij in ieder geval al op verzonden. En sindsdien nog niks ontvangen.MSoft06 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:59:
Bij mij stond ook verzonden maar niks geen briefje in de brievenbusHopelijk komen ze maandag dan. Vrijdag dus niks en zaterdag ook al niet
Ik had inderdaad geen geduld want 10 minuten later kwamen er steeds meer zenders 'doorheen' (steeds minder met een E16-melding). Het is dus inderdaad zo dat het ongeveer 45 minuten duurt voordat alle zenders werken.fish schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:08:
[...]
Of je hebt een verkeerd nummer doorgegeven met je activatie, of je hebt geen geduld, met 2 uur zou het wel moeten werken
(normaal gesproken krijg je toch 2 weken gratis alle kanalen bij een nieuwe smartcard dacht ik? nou ja zal wel zijn veranderd)
[...]
Ik had eerst last van veel sneeuw en dat is helemaal weg nu ik bij Setup heb gekozen voor Composite in plaats van RGB.
Ik heb op dit moment inderdaad alle kanalen (160 in totaal). Waaronder Film 1, Eredivisie Live, Pr0n etc. Dit alles is dus twee weken gratis?
Ik heb dus ook alle zenders inderdaad. Ik vroeg me eigenlijk af of die binnenkort opeens gaan 'verdwijnen'. Of gaan ze dan terug op een E16-melding?feep schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:13:
[...]
Ik had precies het zelfde. Ik heb hem gewoon een tijdje aan laten staan (denk 30 min ong) en toen werkte opeens alle zenders.
Wat krijg je trouwens een berg zenders als je in het begin alle pakketten krijgt. Is echt niet meer te overzien. En je bent zo een half uur aan het zappen om door alle zenders te geraken.
Gisteren in ieder geval Revolutionary Road én Komt een vrouw bij de dokter met m'n vriendin samen gekeken. Volgens mij vindt ze de digitale decoder geweldig. Behalve dan toen ik voor de gein even de pr0n zenders erop deed.
Hoe bedoel je kaartje gehaald? De Smartcard hoort erbij te zitten als het goed is hoor, tenminste zo heb ik hem wel besteld voor 9,50.VantageR schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:08:
Hier ook vandaag binnengekomen. Gelijk nog even een kaartje gehaald voor de lokale kabel-aanbieder. (E20,-) Ben totaal dus voor 29,50 klaar.En om nog even de verbetering t.o.v. de analoge tuner aan te tonen even een fotootje gemaakt.
[afbeelding]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Hij heeft (waarschijnlijk) geen Ziggo en heeft dus een smartcard van zijn eigen kabelaanbieder moeten kopen.Royeboi schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:28:
[...]
Hoe bedoel je kaartje gehaald? De Smartcard hoort erbij te zitten als het goed is hoor, tenminste zo heb ik hem wel besteld voor 9,50.
Anoniem: 233450
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Via de telefoon en website kan je er inderdaad maximaal 3 doen. Maar via een achterdeurtje kan je tot 5 kaarten van al je pakketten voorzien. Sommige medewerkers doen dit via de telefoon, maar daar moet je geluk mee hebben.418O2 schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:43:
Voor de duidelijkheid; je mag 3 smartcards per zenderpakket registreren. Dus als je alle zenders neemt; kan je die op 3 smartcards activeren.
Op het Ziggo gebruikers forum zijn er een aantal Webcare medewerkers die ook e.e.a. kunnen regelen.
Het maakt voor de bestelling niet uit of je Ziggo hebt of niet, alles voor 20-21 oktober wat je bestelde via die actie, komt compleet met Decoder + Smartcard pakket als het goed is. Tenminste zo heb ik de beschrijving van het product destijds gezien. Hierna werd het veranderd en moest je een postcode invullen alvorens je kon bestellen, maar daarvoor was daar geen sprake van en kon je als actie voor 9,50 de Decoder + Startpakket (Smartcard) bestellen.LuPo schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:50:
[...]
Hij heeft (waarschijnlijk) geen Ziggo en heeft dus een smartcard van zijn eigen kabelaanbieder moeten kopen.
Ik heb hem binnen, en omdat ik dacht dat ik op mijn studentenkamer geen ziggoabbonnee kon worden heb ik het kaartje op het klantnummer van mijn ouders laten zetten.
Nu is het alleen zo dat ze in het vroegere @home gebied zitten, en ik in het vroegere casema gebied. Ik heb op internet gelezen dat dit toch uitmaakt, en dat de kaartjes dan niet (na registreren) meer uitwisselbaar zijn... Ik krijg dus ook geen beeld behalve NED1. Had ik dus beter even naar ziggo kunnen bellen om alsnog zelf een klantnummer aan te maken? En kan ik mijn kaartje nog laten deregistreren om het hier op mijn adres alsnog te kunnen registreren? Die proefperiode en tijdelijk gratis zenders interesseren me verder niet zo...
Ik weet overigens dat cardsharing illegaal is, maar mijn ouders hebben zelf ook geen betaalde pluspakketten, dus ik zou er verder geen voordeel van ondervinden.
[ Voor 6% gewijzigd door feelthepower op 01-11-2010 16:40 ]
idd Bepaalde series met kaartnummers worden in bepaalde regios gebruikt (wellicht met wat overlap)feelthepower schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:38:
Oei...
Ik heb hem binnen, en omdat ik dacht dat ik op mijn studentenkamer geen ziggoabbonnee kon worden heb ik het kaartje op het klantnummer van mijn ouders laten zetten.
Nu is het alleen zo dat ze in het vroegere @home gebied zitten, en ik in het vroegere casema gebied. Ik heb op internet gelezen dat dit toch uitmaakt, en dat de kaartjes dan niet (na registreren) meer uitwisselbaar zijn... Ik krijg dus ook geen beeld behalve NED1. Had ik dus beter even naar ziggo kunnen bellen om alsnog zelf een klantnummer aan te maken? En kan ik mijn kaartje nog laten deregistreren om het hier op mijn adres alsnog te kunnen registreren? Die proefperiode en tijdelijk gratis zenders interesseren me verder niet zo...
Ik weet overigens dat cardsharing illegaal is, maar mijn ouders hebben zelf ook geen betaalde pluspakketten, dus ik zou er verder geen voordeel van ondervinden.
maar ik kocht er een voor 15 lokaal bij de s&f maar daar zat een verkeerd kaartje bij kon ik zo omruilen toen.
Werd ook pas duidelijk na 3x bellen dus ze wisten het zelf ook niet allemaal
[ Voor 3% gewijzigd door Fish op 01-11-2010 16:45 ]
Volgens mij begrijp je het nog niet echt.Royeboi schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:42:
[...]
Het maakt voor de bestelling niet uit of je Ziggo hebt of niet, alles voor 20-21 oktober wat je bestelde via die actie, komt compleet met Decoder + Smartcard pakket als het goed is. Tenminste zo heb ik de beschrijving van het product destijds gezien. Hierna werd het veranderd en moest je een postcode invullen alvorens je kon bestellen, maar daarvoor was daar geen sprake van en kon je als actie voor 9,50 de Decoder + Startpakket (Smartcard) bestellen.
Jij vroeg waarom hij een kaartje heeft gehaald. Ik zei daarop dat hij een andere kabelaanbieder heeft. Dan heb je dus niks aan de smartcard van Ziggo die bij dit pakket wordt geleverd.
Hij heeft dus voor €9,50 een digitale SD decoder (mét Ziggo smartcard waar hij niks aan heeft), en voor €20 een smartcard van zijn eigen kabelaanbieder gekocht. Daardoor heeft hij dus voor €29,50 digitale televisie.
Even wat anders. De eerste doorverkoper heeft zich ook alweer gemeld.
Dacht zelf eigenlijk dat ik de 2e was, maar dat maakt verder niet uit.
Het motto van V&A is toch al een paar jaar: God voor ons allen en ieder voor zich, dus wie ben ik dan om daar niet vrolijk aan mee te doen.
Hier komt iets hips te staan
Ja, het is alleen nu volgens mij zo dat bij aankoop het nieuwe kaartje (oranje achtig) voor allebei geschikt is, en afhankelijk van je registratie wordt je voor een van beide gebieden geregistreerd.fish schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:44:
[...]
idd Bepaalde series met kaartnummers worden in bepaalde regios gebruikt (wellicht met wat overlap)
maar ik kocht er een voor 15 lokaal bij de s&f maar daar zat een verkeerd kaartje bij kon ik zo omruilen toen.
Werd ook pas duidelijk na 3x bellen dus ze wisten het zelf ook niet allemaal
Er zat inderdaad een smartcard van Ziggo bij, maar wij hebben hier, zoals LuPo al aangaf, een lokale kabelaanbieder (CAI Albrandswaard) die een gratis basispakket heeft. Dus vandaar.Royeboi schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:28:
[...]
Hoe bedoel je kaartje gehaald? De Smartcard hoort erbij te zitten als het goed is hoor, tenminste zo heb ik hem wel besteld voor 9,50.
Hoe weet je dat eingelijk?Yorin schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:20:
Ik heb op de 24e besteld en die van mij wordt deze week nog geleverd. En ik heb ook geen brief gehad. De postcode-check zegt dus ook niet alles.
Ik heb besteld op de 23e maar als ik inlog staat er nog steeds niet dat het verzonden is.
Ah, ik begrijp hem (eindelijk). Excuus.LuPo schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:49:
[...]
Volgens mij begrijp je het nog niet echt.
Jij vroeg waarom hij een kaartje heeft gehaald. Ik zei daarop dat hij een andere kabelaanbieder heeft. Dan heb je dus niks aan de smartcard van Ziggo die bij dit pakket wordt geleverd.
Hij heeft dus voor €9,50 een digitale SD decoder (mét Ziggo smartcard waar hij niks aan heeft), en voor €20 een smartcard van zijn eigen kabelaanbieder gekocht. Daardoor heeft hij dus voor €29,50 digitale televisie.
Even wat anders. De eerste doorverkoper heeft zich ook alweer gemeld.
Overigens, mijn bestelling van de 19e, staat dan eindelijk op ''verzonden''. Ben benieuwd.
[ Voor 4% gewijzigd door Royeboi op 01-11-2010 22:29 ]
Waarschijnlijk kan je je smartcard aan je ouders geven.feelthepower schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:38:
Nu is het alleen zo dat ze in het vroegere @home gebied zitten, en ik in het vroegere casema gebied. Ik heb op internet gelezen dat dit toch uitmaakt, en dat de kaartjes dan niet (na registreren) meer uitwisselbaar zijn..
Het casema en @home gebied zijn fysiek van elkaar gescheiden... Je smartcard nummer wordt nu in het @home gebied gebroadcast maar zal nooit bij jouw decoder aankomen.
Het staat me bij dat er zelfs binnen het oude @home netwerk gescheiden netwerken zijn (limburg, cogas, castel), maar het zou best kunnen dat dat tegenwoordig allemaal aan elkaar verbonden is.
De verschillende smartcards in verschillende regio's gaat niet meer op. De nieuwste smartcards werken in alle regio's. Je hebt de smartcard nu alleen in een regio geactiveerd waar jij niet in zit.
Wellicht dat het activeren nu inderdaad ook inhoudt dat je hem nooit meer in een ander gebied kan gebruiken... maar dat zou een boel extra werk opleveren als een ziggo klant van de ene regio naar de andere verhuist. Dus ik vraag me af of dat inderdaad zo is.
[ Voor 47% gewijzigd door job op 02-11-2010 00:07 ]
Via de live-chat. Dan kan je met een medewerker praten.ocdaan schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:01:
[...]
Hoe weet je dat eingelijk?
Ik heb besteld op de 23e maar als ik inlog staat er nog steeds niet dat het verzonden is.
Alleen zijn ze niet echt snel met reageren
Dit is niet per definitie waar: Ik heb mijn kaartje via de telefoon laten activeren (ivm weigeren Mijn Ziggo) en ik kon binnen 30 seconden alle kanalen bekijken. Het kan dus ook andersLuPo schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:35:
[...]
Het is dus inderdaad zo dat het ongeveer 45 minuten duurt voordat alle zenders werken.
Klopt helemaal, je hebt alle kanalen voor niks, twee weken langs.Ik heb op dit moment inderdaad alle kanalen (160 in totaal). Waaronder Film 1, Eredivisie Live, Pr0n etc. Dit alles is dus twee weken gratis?
Ze zullen niet uit je overzicht verdwijnen, maar een E16 melding krijgen inderdaad.Ik heb dus ook alle zenders inderdaad. Ik vroeg me eigenlijk af of die binnenkort opeens gaan 'verdwijnen'. Of gaan ze dan terug op een E16-melding?
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Dit topic is gesloten.