Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:16
The Executer schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:49:
[...]

Dit is niet per definitie waar: Ik heb mijn kaartje via de telefoon laten activeren (ivm weigeren Mijn Ziggo) en ik kon binnen 30 seconden alle kanalen bekijken. Het kan dus ook anders

[...]

Klopt helemaal, je hebt alle kanalen voor niks, twee weken langs.

[...]

Ze zullen niet uit je overzicht verdwijnen, maar een E16 melding krijgen inderdaad.
Bedankt voor je antwoorden. Ben ik weer helemaal op de hoogte. ;)
Voor mij werd bellen denk ik lastig want ik heb de kaart zondagochtend geactiveerd. Ik heb overigens niet opgezocht of de klantenservice open was (ook omdat het geen gratis nummer is), ik ben gelijk aan de slag gegaan via internet.

In het verleden heb ik al eens een telefoonrekening van €25 bovenop m'n abonnement gehad door het bellen met Ziggo. Overigens is deze rekening van €25 netjes betaald door Ziggo. De problemen kwamen namelijk volledig van hun kant.

En nog een verkoper die een stuk netter zit qua prijs. Voor mensen die alleen de digitale decoder willen een goede deal lijkt me. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Heb er 23 oktober met de nieuwe voorwaarden nog 4 besteld, om te kijken of het zou lukken.
En ja hoor, vandaag status: "verzonden".

Geweldige actie!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Spitie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:30:
Heb er 23 oktober met de nieuwe voorwaarden nog 4 besteld, om te kijken of het zou lukken.
En ja hoor, vandaag status: "verzonden".

Geweldige actie!
Hoe kan je er überhaupt 4 bestellen? Verschillende adressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:39

The Executer

Lekker belangrijk!

LuPo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:37:
[...]

Bedankt voor je antwoorden. Ben ik weer helemaal op de hoogte. ;)
Voor mij werd bellen denk ik lastig want ik heb de kaart zondagochtend geactiveerd. Ik heb overigens niet opgezocht of de klantenservice open was (ook omdat het geen gratis nummer is), ik ben gelijk aan de slag gegaan via internet.
Voor mij was het onmogelijk via internet te doen, Mijn Ziggo gaf aan dat hij andere gegevens voor mijn adres had :P. 1 telefoontje later was alles opgelost, alhoewel de registratielink niet aankwam via mail. Hiervoor was ik al gewaarschuwd, maar als het bekend is.... fix het dan!

Mijn setje werkt ook helemaal top. Kabel naar de slaapkamer is niet geweldig, zitten brakke stekkers etc aan, en heb toch overal nog goed signaal, iets van 88% geloof ik. Overigens, die scartkabel die zo kort zou zijn... Hoe ver wil je het kastje bij je tv vandaan hebben :P? Was allang blij dat er een kabel bij zat voor die prijs. Losse scartkabel kost in de winkel haast nog meer dan de hele set :9.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
The Executer schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:36:
[...]

Voor mij was het onmogelijk via internet te doen, Mijn Ziggo gaf aan dat hij andere gegevens voor mijn adres had :P. 1 telefoontje later was alles opgelost, alhoewel de registratielink niet aankwam via mail. Hiervoor was ik al gewaarschuwd, maar als het bekend is.... fix het dan!
Raar inderdaad. Dat ze bekend zijn met het probleem maar geen oplossing voor elkaar hebben.
Mijn setje werkt ook helemaal top. Kabel naar de slaapkamer is niet geweldig, zitten brakke stekkers etc aan, en heb toch overal nog goed signaal, iets van 88% geloof ik. Overigens, die scartkabel die zo kort zou zijn... Hoe ver wil je het kastje bij je tv vandaan hebben :P? Was allang blij dat er een kabel bij zat voor die prijs. Losse scartkabel kost in de winkel haast nog meer dan de hele set :9.
Ik heb geen problemen met de lengte van de scartkabel hoor. Dat was iemand anders.

Ik had eerst last van ruis (sneeuw) op alle zenders. Toen ik bij instellingen het beeld gewijzigd heb van RGB naar Composite was het verdwenen. Meer mensen die dit hadden? En maakt het nog verschil uit of ik RGB of Composite kies (qua kwaliteit van het beeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:21
LuPo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:42:
[...]

Raar inderdaad. Dat ze bekend zijn met het probleem maar geen oplossing voor elkaar hebben.

[...]

Ik heb geen problemen met de lengte van de scartkabel hoor. Dat was iemand anders.

Ik had eerst last van ruis (sneeuw) op alle zenders. Toen ik bij instellingen het beeld gewijzigd heb van RGB naar Composite was het verdwenen. Meer mensen die dit hadden? En maakt het nog verschil uit of ik RGB of Composite kies (qua kwaliteit van het beeld)?
Een scartkabel is eigenlijk een soort verzameling van aansluitingen. Zo kan een scartkabel composiet, s-video en RGB signalen doorsturen. RGB is in principe het beste signaal, met gescheiden kanalen voor de drie kleuren. Door de gescheiden kanalen is storing het geringste. Composiet geeft het slechtste beeld. Daar gaat alles via één kanaal.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Bolletje92 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:32:
[...]

Hoe kan je er überhaupt 4 bestellen? Verschillende adressen?
Vier op hetzelfde adres in 1 bestelling met de nieuwe voorwaarden en een random postcode.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:37
OK,

Ik voel me nu behoorlijk "opgelicht", status op verzonden zetten maar vervolgens te horen krijgen dat hij DEZE week verzonden wordt.
Ik moet morgen weer contact opnemen, ik ga vrijdag op vakantie dus wil hem wel deze week in huis hebben. Hopelijk kunnen ze iets voor me doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de aanbieding van de site gehaald........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
MSoft06 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:31:
OK,

Ik voel me nu behoorlijk "opgelicht", status op verzonden zetten maar vervolgens te horen krijgen dat hij DEZE week verzonden wordt.
Ik moet morgen weer contact opnemen, ik ga vrijdag op vakantie dus wil hem wel deze week in huis hebben. Hopelijk kunnen ze iets voor me doen.
Opgelicht? Beetje overdreven reactie nietwaar? En waarom moet je hem perse voor je vakantie hebben? Geniet gewoon van een leuke aanbieding voor een leuke prijs... echt: er is zoveel meer om je echt druk over te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:40
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:07:
Volgens mij is de aanbieding van de site gehaald........
De actie liep ook tot 31 oktober (ik heb de dag ervoor 1 besteld :))
1 november was hij inderdaad van de site af..
MSoft06 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:31:
OK,

Jaja... een decoder voor €0 bestellen (1,50 was verzekering-iets oid, en 8 euro verzendkosten)
en dan gaan zeuren dat hij enkele dagen te laat komt terwijl op de site stond dat de levertijd wel ff kon duren?

Echt, als er iemand de dupe is zijn het de mensen die deze dingen ingekocht hebben (of Samsung)
Wij echt niet hoor 8)7

[ Voor 56% gewijzigd door SmiGueL op 02-11-2010 14:19 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
SmiGueL schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:17:
Jaja... een decoder voor €0 bestellen (1,50 was verzekering-iets oid, en 8 euro verzendkosten)
en dan gaan zeuren dat hij enkele dagen te laat komt terwijl op de site stond dat de levertijd wel ff kon duren?

Echt, als er iemand de dupe is zijn het de mensen die deze dingen ingekocht hebben (of Samsung)
Wij echt niet hoor 8)7
Dan moeten ze niet zeggen dat hij beschikbaar is, vervolgens de status op verzonden zetten en dan vervolgens doodleuk zeggen:

"Mark zegt: dus de status klopt niet?
**** - Senior Engineer Inhouse Service zegt: Dat klopt"

Rare gang van zaken, ik snap best dat ze bedolven zijn onder deze actie maar dit zijn toch wel big failures. Als ik dit zou flikken met onze company, ben ik 10tallen klanten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Waar mensen zich niet allemaal druk over kunnen maken zeg, leer eens realistische verwachtingen te hebben. Ik had zelf niet verwacht dat ik voor zo'n spotprijs een decoder zou krijgen, heb em wel gekregen en ben er blij mee, maar als ik em niet had gekregen had ik em er niet druk om gemaakt.

Of gaat MSoft06 in een vakantiehuisje met kabelaansluiting zitten en moet ie nu het live voetbal op TV missen? Dan snap ik de teleurstelling wel!!

[ Voor 20% gewijzigd door HyperMan op 02-11-2010 16:12 ]

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:42
Ach, als je ziet hoe deze actie verlopen is... een decoder+smartcard tegen verzendkosten aanbieden voor een beperkte groep klanten die nog analoog kijken met een los internetpakketje. Vervolgens lekt zoiets uit en gaan mensen als aasgieren dat ding bestellen. Een deel doet er iets mee, een deel gooit dat ding gewoon op zolder en nog een ander deel verdient er geld aan door die dingen voor een veelvoud van de prijs op V&A te zetten (heb er vandaag al 2 gezien in V&A, mensen uit dit topic).
Ik ben gewoon van mening dat als je geen brief hebt gehad van Ziggo, dat je gewoon niet moet zeuren en gewoon moet afwachten. Je ziet vanzelf of je een decoder krijgt, en anders krijg je het geld gewoon teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Helemaal mee eens - ik ga er van uit dat ik er geen recht op heb, als die wel word verstuurd mooi meegenomen en boos worden over het niet snel verzenden van een zo goed als weggegeven product is best triest.

Maargoed, mijn status is eindelijk veranderd naar 'verzonden' dus ben benieuwd .... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:04
Hmm beetje jammer dat ik dit nu pas lees.
Had er graag 1 bij gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Stukje omhoog lezen, ik zag dat iemand het apparaat weer voor 10 euro aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Precies, een gegeven paard kijkt men niet in de bek. Ik verkoop em gewoon door (@_JGC_: voor een, mathematisch gezien, factor oneindig van de prijs, wat een schande he) aan die huilies op V&A iemand op marktplaats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
HyperMan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:52:
Precies, een gegeven paard kijkt men niet in de bek. Ik verkoop em gewoon door (@_JGC_: voor een, mathematisch gezien, factor oneindig van de prijs, wat een schande he) aan die huilies op V&A iemand op marktplaats)
Jammer dat er op Marktplaats geen reacties kunnen worden gegeven. Ik had je er graag nog eentje gegeven.

Zei jij niet ergens dat de V&A al jaren geleden is weggezakt? Blijkt toch maar weer van niet dan. Je komt er zo te merken via V&A voor die belachelijk hoge prijs niet van af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik heb zeker gezegd dat het nivo van V&A is weggezakt. Ik weet niet of het feit dat ik em nu niet via V&A verkocht krijg omdat ik binnen een halve dag een koper via mp had daar veel aan verandert, maar ik ga me verder ook niet meer druk maken om V&A.
Ik heb zelf jaren geleden al 2 decoders gekocht en nu deze voor de gein besteld en onverwachts ook nog gekregen. Daarna heb ik em verkocht voor een normale prijs, no big deal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hoera, ik heb hem op 24 oktober besteld, na de postcode-check, en hij staat nu op Verzonden. Ik hoop hem morgen of donderdag binnen te hebben.

* Yorinn is blij

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Jeej! 23 Oktober besteld en vandaag staat hij zowaar op "verzonden" :)

Ben benieuwd, kan m'n ouders hier wel blij mee maken.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:20
Die van mij staat sinds vorige week donderdag op verzonden, maar ik heb nog altijd niks ontvangen. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:01
Waffle schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:53:
Die van mij staat sinds vorige week donderdag op verzonden, maar ik heb nog altijd niks ontvangen. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Ja, ik ook hoor. Ook ongeveer sinds donderdag/vrijdag al.

Ben niet ongeduldig, maar vind dit wel erg lang duren voor iets dat donderdag/vrijdag al verzonden was. De chat gebeurt niks mee, heb dus net maar eens een mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
Waffle schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:53:
lees mijn eerdere frustratie post maar eens, die status-en op de pagina zeggen dus niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
iedereen die er geld aan probeert te verdienen is zielig bezig...
http://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=Samsung+DCB-B270R

sorry hoor, maar als dat je insteek is om van zon actie gebruik te maken, dan moeten het wel echte hollanders zijn :Y)

Anyway - ik verkoop mijn setje door naar mijn zus, en nee, ik hoef er geen winst op... :)

[ Voor 46% gewijzigd door Mopperman op 03-11-2010 19:33 ]

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:43

TFHfony

Professional Weirdo

Mwoah... Moet kunnen hoor, dat mensen heb doorverkopen voor een winst. Hollandse ondernemersgeest. Bij mij staat hij bij dochterlief op de kamer. En als ik hem voor mijn zus had gekocht, had ze dat 10-tje niet hoeven afrekenen :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ach ja, het is niet verboden om ze door te verkopen natuurlijk.

Heeft iemand toevallig nog een ziggo smartcard over? Stuur ff een pbtje ofzo, regelen we wel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

23ste besteld met de nieuwe voorwaarden, nooit een brief gehad.. Vandaag ontvangen.. Leuk voor op de slaapkamer.. :-D

TS bedankt!! _/-\o_

Ps. valt er nog wat te tweaken aan dat ding.. ? :P

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mopperman schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:31:
iedereen die er geld aan probeert te verdienen is zielig bezig...
http://tweakers.net/aanbod/zoeken/?keyword=Samsung+DCB-B270R

sorry hoor, maar als dat je insteek is om van zon actie gebruik te maken, dan moeten het wel echte hollanders zijn :Y)

Anyway - ik verkoop mijn setje door naar mijn zus, en nee, ik hoef er geen winst op... :)
Da's inderdaad wel zielig... zeg je dit ook als je in een winkel iets koopt? Geloof me: ook daar worden partijen ingekocht om later met leuke winst te verkopen. Da's nu handelsgeest...

(en ja: ook ik ben een van die zieligerds... en als het goed is wordt hij vanavond opgehaald!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Hmm, analoog doet het wel gewoon, maar als in hem in de digitale ontvanger doe, en automatisch laat zoeken, krijg ik meteen ''0 tv en 0 radio'' :{

Smartcard heb ik geactiveerd om 20:00 o.i.d.

Kan hij pas ontvangen nadat de smartcard is geactiveerd? Want Nederland 1 bijvoorbeeld doet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Laatst online: 18-07-2021
Wel de goede frequentie en 4-cijferige code die correspondeert met je postcode ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:48:
Wel de goede frequentie en 4-cijferige code die correspondeert met je postcode ingevuld?
Ja, 514.00Mhz en 8888.

edit: ah, er stond iets standaard 128 QAM, op 64 QAM vond ie alles.

Beeld is overal echter nog zwart, E16 fout, dus zal wel nog niet geactiveerd zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door bóòbó op 04-11-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
StaarTT schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:17:
23ste besteld met de nieuwe voorwaarden, nooit een brief gehad.. Vandaag ontvangen.. Leuk voor op de slaapkamer.. :-D

TS bedankt!! _/-\o_

Ps. valt er nog wat te tweaken aan dat ding.. ? :P
Wel vreemd toch, ik heb hem op de 19e besteld en staat al een lange tijd op 'verzonden'. Is er niet gewoon een lijst met volgorde van bestelling? Blijkbaar niet.

Achja niet zoals sommige mensen hier, wacht ik nog rustig af ;). Er is geen haast bij.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
PolluxDKB schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:00:
[...]

Ja, 514.00Mhz en 8888.

Beeld is overal echter nog zwart, E16 fout, dus zal wel nog niet geactiveerd zijn.
Als je de kaart al geactiveerd hebt verdwijnt dat vanzelf. ;) LuPo in "[Ziggo] Decoder voor spotprijs (addertje?)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

[...]

Ja, 514.00Mhz en 8888.

ned1 zou niet zwart moeten zijn

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Jammer dat ik dit nu net lees, mijn Humax IR-FOX C is er mee opgehouden van het weekend. Dit zou een ideale aanbieding geweest zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 04-11-2010 21:45 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
fish schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:25:
[...]

ned1 zou niet zwart moeten zijn
Lag aan het signaal, slechts 30%. Maja, ding staat helemaal op zolder.

Binnenkort maar even kabels vervangen door goede, misschien versterkertje er tussen en dan werkt ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

23e besteld, en ik heb hem gisteren binnengekregen. Dit weekend naar m'n ouders en dan maar kijken hoe blij ze ermee zijn :)

TS: Bedankt! :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Laatst online: 14-09 18:36
Ik had intern via Ziggo begin oktober van de actie gehoord en op 12 oktober het pakket besteld. Afgelopen zaterdag kwam de decoder met het startpakket binnen en heb ik er meteen een startpakket van Delta bijgekocht in de MediaMarkt :)

Werkt prima en dat voor een leuk prijsje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
30 Oktober besteld ('s avonds)
Vanmorgen binnen gekregen :)
Binnen een week dus, terwijl bij 'voorraad' volgens een rood streepje stond (wat volgens mij aangaf dat het 2-3 week kon duren)

Nu zit ik momenteel bij m'n ouders, maar wil hem gebruiken in de woonkamer van ons studentenhuis:)
(Ik had zelf al een CI+ module, dus nu kan ik de rest blij maken met digitale TV :))

Kan ik deze module gewoon hier testen (lees: activeren op ouders naam)
en dan vervolgens als ik richting Enschede ga deze daar gewoon verder blijven gebruiken?
(Dit is dus 80km zuidelijker)

[ Voor 8% gewijzigd door SmiGueL op 06-11-2010 14:36 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

SmiGueL schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 13:47:
Kan ik deze module gewoon hier testen (lees: activeren op ouders naam)
en dan vervolgens als ik richting Enschede ga deze daar gewoon verder blijven gebruiken?
(Dit is dus 80km zuidelijker)
Niet echt een antwoord wat uitsluit dat het al dan niet gaat werken: job in "[Ziggo] Decoder voor spotprijs (addertje?)"

Maar ik zou het er niet op gokken. Of je moet je ouders blij willen maken met een smartcard. :P

[ Voor 26% gewijzigd door CodeCaster op 06-11-2010 14:45 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Hier is hij binnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:55

painkill

Pain(k)(ill)

[...]

Ja, 514.00Mhz en 8888.

Even een paar uur het ding aan laten staan, dan aan en uit doen.
Bij mij duurde het ook 2 uur :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
CodeCaster schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 14:44:
[...]

Niet echt een antwoord wat uitsluit dat het al dan niet gaat werken: job in "[Ziggo] Decoder voor spotprijs (addertje?)"

Maar ik zou het er niet op gokken. Of je moet je ouders blij willen maken met een smartcard. :P
Whehe, die smartcard hebben m'n ouders al (anders had ik m ofcourse hier neergezet)
Sterker nog, toen onze oude digitale ontvanger de geest gaf, hebben ze voor dezelfde Samsung die ik/wij nu voor €1,50 heb(ben), een euro of 80 betaald.. :|

Zal binnenkort ff met Ziggo bellen, want een tijdje terug is mij door de helpdesk wel toegezegd dat ik mijn TV op m'n ouders abbo kan zetten, maar dit hebben ze nooit overgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:01
Hier ook!

Iemand de smartcard hebben?

Leuk decodertje voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

lamao

[ Voor 151% gewijzigd door DJ-Visto op 06-11-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:43
Gisteren was de status veranderd naar verzonden, maar a.d.h.v. de berichten in dit topic had ik niet verwacht dat hij vandaag daadwerkelijk binnen zou komen. Echter stond vanmiddag toch de postbode voor de deur. Vreemd vond ik wel dat hij geen handtekening voor ontvangst hoefde te hebben, terwijl de order wel die veronderstelling geeft ("Verzend verzekering per 500 euro" lijkt hetzelfde als bij TPG "Zeker Pakket"). Of was het niet eens TPG die voor m'n deur stond, het ging zo snel...

Nouja, de tuner werkt prima. Maar eigenlijk deed ik het vooral voor de SmartCard. Eigenlijk heb ik er nóg eentje nodig voor de 2e floppyDTV. Maar de actie is nu voorbij.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

Mijn heb ik ook ontvangen, alleen jammer dat ik er niet meer heb besteld.

Voor de mensen die zo lang moeten wachten dat de kaart werkt: als je op mijn ziggo de kaart registreerd staat er bij de laatste stap. Zet EERST de decoder aan en doe er kaart erin, en dan pas op activeer klikken op de website. Dan doet hij het meteen, anders duurt het 45min.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ook ik heb hem inmiddels binnen, gisteren aangekomen. Moet hem nog wel even installeren boven.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een zelfde decoder( Samsung DCB-B270R ) maar nu kom ik er in een keer achter dat er een heleboel radio zenders in 1 keer in en ander pakket vallen zoals bv het blues radio kanaal.
Ligt dat nou dan aan mijn decoder dat die dat dus niet aan kan of door zenden of heeft dat te maken met het pakket dat ik heb want voorheen kon ik die zender en andere wel ontvangen.
Ik snap hier niets van want ik ben ook niet op de hoogte gesteld oor ziggo voor evt veranderingen in het pakket samenstelling.
kan iemand me eens vertellen hoe dit nou zit bij ziggo cq mijn decoder??
groetjes de bluesman 1964 8)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2010 03:59 . Reden: nummer invoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Het was even zoeken op de ziggo website, maar ik heb hier wat gevonden:

De eerste 2 weken heb je dus sowieso alle zenders (Film1/2/3, EreDL, Pr0n, echt een paar honderd, maar dat is je vast wel opgevallen hoop ik ;))
En hierna ga je automagisch terug naar het basispakket. (ca. 60 zenders)
Als je eventueel extra pakketten erbij besteld komen er ook extra radiozenders bij.
zie hier!

[ Voor 17% gewijzigd door SmiGueL op 21-11-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarno1974t
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-07 20:45
* knip *

Dergelijke vragen horen in Vraag & Aanbod thuis. Daarnaast is dit topic al 6 jaar oud. Op slot dus.

[ Voor 83% gewijzigd door S1NN3D op 16-11-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

* knip *

Niet reageren op V&A-vragen.

[ Voor 108% gewijzigd door S1NN3D op 16-11-2016 14:49 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.