Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nasibal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-01-2022
Was dit hier al bekend? http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=28643

Of het werkt is niet zeker, maar iemand claimt hem al ontvangen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

nasibal schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:34:
Was dit hier al bekend? http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=28643

Of het werkt is niet zeker, maar iemand claimt hem al ontvangen te hebben.
Zit een abbo aan vast.

If it looks too good to be true...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:39
Zit volgens mij geen abbo aan vast, je hebt dan gewoon digitaal basis, wat sowieso al op de kabel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:40
Ja, maar wat DeX al zegt: if it looks too good to be true... Waarom zou een bedrijf voor €1,50 decoders gaan verkopen?

Hoewel: http://ziggo-gebruikers.n...php?p=303556&postcount=19

[ Voor 25% gewijzigd door posttoast op 19-10-2010 12:49 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 20:42
posttoast schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:47:
Ja, maar wat DeX al zegt: if it looks too good to be true... Waarom zou een bedrijf voor €1,50 decoders gaan verkopen?
Achter sluitallesaan zit grotendeels Ziggo zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door Nielson op 19-10-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:39
posttoast schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:47:

Hoewel: http://ziggo-gebruikers.n...php?p=303556&postcount=19
Ik denk omdat men landelijk over wil gaan op digitaal, analoog eruit gooien en de bandbreedte ergens anders voor gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-07 19:56

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Oude voorraad wegwerken mebie? En om de digitale TV een impuls te geven... Minder risico dat men overstapt naar blokjesuitzendingen van KPN bv...? Redenen zat.

Je hebt er niet echt een abbo bij nodig; je dient alleen een extra smartcard bij Ziggo aan te vragen, anders kun je er slechts nederland 1 mee zien... :)
Startpakket digitale TV kost je €29,95.

Totaal decoder plus extra smartcard is dus 40 pleuri. valt nog best mee... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
OK, ik wist niet dat het van Ziggo was. Weet je wat: ik ga er gewoon eentje bestellen. Kijken wat er gebeurt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 20:42
Rowdy.nl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:53:
Je hebt er niet echt een abbo bij nodig; je dient alleen een extra smartcard bij Ziggo aan te vragen, anders kun je er slechts nederland 1 mee zien... :)
Zit er bij toch?

•Samsung DVB-270R digitale TV decoder
•Ziggo startpakket digitale TV (smartcard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:34
Helaas al uitverkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Is dat zo? Ik heb er net eentje besteld en er ook voor betaald namelijk. Maar goed, ik zie nu ook pas dat het niet eens een HD decoder is (lekker bijdehand om daar nu achter te komen), dus ik vraag me überhaupt af of ik er iets aan heb.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Zo stond hij volgens de OP op het forum waarnaar in deze OP gelinkt wordt al al die tijd.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

posttoast schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:58:
Is dat zo? Ik heb er net eentje besteld en er ook voor betaald namelijk. Maar goed, ik zie nu ook pas dat het niet eens een HD decoder is (lekker bijdehand om daar nu achter te komen), dus ik vraag me überhaupt af of ik er iets aan heb.
9,95 voor een HD decoder is wel érg veeleisend. "Normale" decoders gaan al zonder bunbel de deur uit voor 49,95. Tsja, als jee een abbo-actie hebt kun je wellicht makkelijk de 9,95 bereiken, gezien de abbo-kosten en mogelijke extra zenders de schade in gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
DeX schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:04:
[...]

9,95 voor een HD decoder is wel érg veeleisend. "Normale" decoders gaan al zonder bunbel de deur uit voor 49,95. Tsja, als jee een abbo-actie hebt kun je wellicht makkelijk de 9,95 bereiken, gezien de abbo-kosten en mogelijke extra zenders de schade in gaan halen.
Natuurlijk is dat veeleisend, maar ik stond er eigenlijk niet zo bij stil dat er nog steeds SD-decoders bestaan. Beetje naïef van me.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb hem gewoon besteld - zie wel hoe het loopt. Voor € 10,00 een nieuwe decoder is geen geld toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:03
Geloof me, de inkoop van deze decoder is echt een paar euro. Uiteraard doet men dit zodat analoge Ziggo klanten de overstap maken naar digitaal, met de hoop (en veronderstelling) dat ze dan ook wel enige extra digitale pakketten gaan afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ach, ik heb er ook maar even één besteld. Bedankt voor de tip :)

Heb hem welliswaar niet direct nodig, maar die extra smartcard kan altijd van pas komen en voor een slaapkamertv lijkt hij me in de toekomst best geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Het is natuurlijk wel een briljante methode om het percentage digitale kijkers omhoog te schroeven, om vervolgens met die cijfers in de hand doodleuk het analoge signaal eraf te kieperen onder het motto 'het grootste deel van onze klanten kijkt digitaal'. Ja, op één televisie, ja. En de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Deze link is een keer in een brief gepubliceerd vanuit ziggo zelf om een mensen uit een bepaalde omgeving voor bijna niks een tweede decoder aan te laten schaffen.
Was eigenlijk dus niet voor iedereen bedoeld.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Dolf schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 02:39:
Deze link is een keer in een brief gepubliceerd vanuit ziggo zelf om een mensen uit een bepaalde omgeving voor bijna niks een tweede decoder aan te laten schaffen.
Was eigenlijk dus niet voor iedereen bedoeld.
Dan hadden ze dat netjes in kunnen en moeten dekken :) Ik kan niet met een bord 'IJSJES 0,10 CENT' gaan staan en als mensen ze willen kopen zeggen 'Nee, dat geldt alleen voor vier mensen die ik een brief gestuurd heb'.

Bovendien zegt een medewerker van Ziggo op dat forum dat iedereen gewoon zo'n ding mag kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 20-10-2010 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Anoniem: 172410 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 02:41:
[...]

Dan hadden ze dat netjes in kunnen en moeten dekken :) Ik kan niet met een bord 'IJSJES 0,10 CENT' gaan staan en als mensen ze willen kopen zeggen 'Nee, dat geldt alleen voor vier mensen die ik een brief gestuurd heb'.

Bovendien zegt een medewerker van Ziggo op dat forum dat iedereen gewoon zo'n ding mag kopen.
Wie zegt dat ze het in wilden dekken. Dit is uiteraard gewoon reclame voor ziggo.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:24

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ook besteld. :)

Wij hebben al Digitale TV van Ziggo op één TV (ook één kaart). Betekent dit dat ik met dit setje een tweede TV kan voorzien van digitale TV zonder meer te betalen (ik las iets over dat je op één abonnement 3 TV's mag aansluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:01
Die smartcard moet gewoon geactiveerd worden en dan kun je hem gebruiken. Je betaalt er geen extra abonnementskosten voor.

Ook besteld btw. Kan ik ook op m'n kamer naar 13th street kijken. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Vet :D Dan heeft onze andere TV straks ook digitale TV. We hadden daar nu veel last van ruis van dat analoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Dolf schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 02:42:
Wie zegt dat ze het in wilden dekken. Dit is uiteraard gewoon reclame voor ziggo.
Dan was het dus wel voor iedereen bedoeld?

Ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt te zeggen :p
Bolletje92 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 02:51:
Vet :D Dan heeft onze andere TV straks ook digitale TV. We hadden daar nu veel last van ruis van dat analoog.
Dan heb je wel kans op storingen. Ik had dat hier ook, zelfs met aan analoog beeld dat nog wel te doen is heb je kans dat je geen signaal hebt op sommige digitale kanalen. Een goedkoop versterkertje van de Gamma heeft dat gefixt, maar het is wel even iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Uhu snap ik. Ik zal eens kijken of dat ik nog kan verbeteren. Maar er staat daar een 42' Full HD, dan valt dat wat meer op dat je analoog hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Let op dat een paar weken geleden het magazijn van de Ziggo Studio in Utrecht onder water heeft gestaan. Misschien dat ze daarom zo goedkoop van de hand gaan, kans dat de verpakking wat waterschade heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:31
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 04:42:
Let op dat een paar weken geleden het magazijn van de Ziggo Studio in Utrecht onder water heeft gestaan. Misschien dat ze daarom zo goedkoop van de hand gaan, kans dat de verpakking wat waterschade heeft..
Dan zouden ze dat er toch bijvermelden... Anders zal ik de Studio even helpen met extra waterschade!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 06-07 14:19
Hoppa; ook besteld. thanks!
Wordt op de slaapkamer ook digitaal kijken :) Heb nog een humax staan alleen zonder kaart; kaart kost nogmaal in de 20 euro, en nu dus 9,50 en heb ik er een gratis decoder bij. Helemaal top!

Ben benieuwd hoeveel ze er hebben

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:42
Heb er maar even een besteld voor mijn ouders. Ik heb zelf Digitenne (en zit in UPC-gebied), maar zij zitten wel met Ziggo. M'n moeder zal het vast leuk vinden om in de keuken ook BBC4 te kunnen kijken.

Geen idee of er trouwens een postcodecheck op dekkingsgebied op die webshop zit, dus ik laat 'm maar rechtsreeks naar moeders sturen :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Laatst online: 18-07-2021
Ook maar besteld.

Pasgeleden al 2 extra van die ontvangers gekocht voor 40 euro per stuk, wat ik al goedkoop vond. Moet alleen nog één kaartje hebben, welke normaal al 30 euro kost. Dus kaartje gaat straks in mijn reeds gekochte ontvanger en de ontvanger houd ik als reserve. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:39
Anoniem: 172410 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 02:41:
[...]

Het is iets anders. Je stuurt een brief naar een select groepje mensen waarin staat dat je voor 10 cent ijsjes kunt kopen. Vervolgens is er een ontvanger van die brief die dat op een forum zet en vervolgens komen mensen als aasgieren op je ijsjes voor 10 cent af.

Ziggo biedt deze decoders aan gebruikers die nog geen digitale TV kijken. Ze proberen mensen met losse pakketjes (TV basis en Ziggo Z* internet) over te halen naar een alles-in-1 abonnement omdat ze eigenlijk van de losse internetabonnementen af willen. Om die mensen tegemoet te komen in de kosten verkopen ze een digitale decoder voor 1,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002

timovd

Voorsprong door techniek

F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:50:
Ook maar besteld.

Pasgeleden al 2 extra van die ontvangers gekocht voor 40 euro per stuk, wat ik al goedkoop vond. Moet alleen nog één kaartje hebben, welke normaal al 30 euro kost. Dus kaartje gaat straks in mijn reeds gekochte ontvanger en de ontvanger houd ik als reserve. :)
Ik heb de decoder ook alleen maar gekocht voor het kaartje. Ik wil nl. een full HD decoder kopen voor op de slaapkamer.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
timovd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:19:
[...]

Ik heb de decoder ook alleen maar gekocht voor het kaartje. Ik wil nl. een full HD decoder kopen voor op de slaapkamer.
Stuur mij het kasje dan maar :P ik heb nog een kaartje over maar geen kasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002

timovd

Voorsprong door techniek

Houd de V&A maar in de gaten. Ik heb het vermoeden dat er binnenkort een hele hoop te koop aangeboden gaan worden in nieuwstaat.
Op dit moment heb ik dus nog geen kastje (alleen een CI+-module), dus aan het kaartje heb ik niets.

Binnenkort dus een HD decoder met DLNA (muziek vanaf mn NAS afspelen).

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
Als ze nou CI+ modules zouden weggeven zou ik het ook doen. Aan een los kastje en kaartje heb ik eigenlijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-07 10:03
Ah kijk, ideaal :D

Ik heb internet en TV via XMS (glasvezel) en binnenkort gaan ze het basispakket via DVB-C op de coax zetten zonder encryptie, dus geen smartcard nodig. Kan ik deze decoder mooi gebruiken voor op de slaapkamer! :) De TV boven geeft heen DVB-C tuner namelijk :)

Mocht het niet werken: ach het is maar 10 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Luuk1983 op 20-10-2010 14:37 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:10

the mod man

iets van beeldmaker

Hoeveel zenders kan je krijgen als je die aanbieding koopt zonder dat je al digitale tv hebt en geen abonoment wil? De zelfde als analoog?

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

the mod man schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:35:
Hoeveel zenders kan je krijgen als je die aanbieding koopt zonder dat je al digitale tv hebt en geen abonoment wil? De zelfde als analoog?
Voor digitale radio en televisie, heb je een digitale ontvanger nodig. Daarmee bekijk je ruim 60 televisiezenders in digitale kwaliteit in het Standaard TV Abonnement.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-07 13:04
Vuistregel is dat je dezelfde zenders als analoog krijgt, + 1 demo (Etalage) kanaal. (Sommige regio's hebben die ook analoog al).

Daarbij heb je wel alle lokale zenders uit het Ziggo gebied extra. Dus, in Amstelveen (naast Amsterdam) kun je niet alleen AT5 kijken, maar ook omroep Gelderland enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Zojuist ook maar besteld, wilde net bij Ziggo er een gaan bestellen. Dus als dit door gaat dan is het wel heel mooi natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Nijn schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:37:
Vuistregel is dat je dezelfde zenders als analoog krijgt, + 1 demo (Etalage) kanaal. (Sommige regio's hebben die ook analoog al).
(..)
De Hoogeveense Kabelkrant is anders niet in het digitale zenderpakket te vinden. >:)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
the mod man schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:35:
Zonder (geactiveerde) smartcard niet veel. NL1 (+evt HD), Ziggo zenderoverzicht en het etalagekanaal, en ik geloof nog wat regionale omroepen. Je moet je smartcard activeren om ook de rest uit het digitale basispakket te krijgen. Smartcard activeren zonder extra zenderpakketjes is overigens gratis als je al een analoge aansluiting afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Wat zijn de kosten van het activeren? Ben namelijk geen Ziggo abonnee. Zijn er bij Ziggo maandelijkse kosten aan verbonden voor het basispakket?

Heb hem zelf ook al besteld, voor dit geld kan ik hem niet laten liggen 8)7

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
Zonder kabelaansluiting kan je niet veel met dat ding. Weet niet of je in Ziggo gebied zit, maar je bent afhankelijk van een werkende kabelaansluiting, en daar betaal je ook geld voor als het goed is. Die decoder werkt gewoon met DVB-C en Irdeto2 beveiliging, en zal met uitzondering van UPC gewoon bij elke kabelprovider met digitale TV werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 17:57

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Net ff besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
als je al analoge tv hebt, is het basispakket digitale tv afaik gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

_JGC_ schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:55:
Zonder kabelaansluiting kan je niet veel met dat ding. Weet niet of je in Ziggo gebied zit, maar je bent afhankelijk van een werkende kabelaansluiting, en daar betaal je ook geld voor als het goed is. Die decoder werkt gewoon met DVB-C en Irdeto2 beveiliging, en zal met uitzondering van UPC gewoon bij elke kabelprovider met digitale TV werken.
Prima :) ik zit in Delta gebied, dan dus gewoon een Delta kaartje erin! :9

Heb idd analoog van Delta, dan dus een kaartje (á 15 euro) van hun kopen erbij.

update: en de voorraad is er doorheen... Afbeeldingslocatie: https://www.sluitallesaan.nl/shop/media/images/interface/avail_red.png

[ Voor 17% gewijzigd door Tjado op 20-10-2010 15:06 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidoss
  • Laatst online: 08-07 13:02
Ik heb hem bij deze ook besteld.

Voor een tientje kun je dit niet laten schieten vind ik ;)
ben benieuwd wanneer hij geleverd gaat worden, ze zullen toch een vloedgolf aan bestellingen gekregen hebben.

**doss**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-07 14:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Tjado schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:58:
[...]

Prima :) ik zit in Delta gebied, dan dus gewoon een Delta kaartje erin! :9

Heb idd analoog van Delta, dan dus een kaartje (á 15 euro) van hun kopen erbij.

update: en de voorraad is er doorheen... [afbeelding]
14:43U besteld en toen was ie nog oranje.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Ik 14:41 de bevestiging ontvangen, en toen was hij idd ook nog oranje ;)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Op 14:32 toch nog 1 kunnen bestellen!
Bedankt voor uw aankoop in de Sluitallesaan.nl webshop en het geplaatste vertrouwen in Service Planet. Wij zullen onze uiterste best doen om uw order zo spoedig mogelijk te leveren. U kunt 24 uur per dag op Sluitallesaan.nl inloggen en daar onder 'orders' uw order volgen. Hier kunt u ook uw (BTW) factuur inzien en downloaden. Onder 'klantenservice' kunt u antwoord vinden op veel gestelde vragen. Lees u deze informatie ook eens rustig door.

ORDER

-----------------------------
Hieronder volgt een overzicht van de door uw geplaatste order:

Ordernummer: *****

1* Ziggo Samsung DCB-270R aktie bundel 1.5
1* Verzend categorie I 8

Totaal EUR: 9.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Tjado schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:48:
Wat zijn de kosten van het activeren? Ben namelijk geen Ziggo abonnee. Zijn er bij Ziggo maandelijkse kosten aan verbonden voor het basispakket?

Heb hem zelf ook al besteld, voor dit geld kan ik hem niet laten liggen 8)7
Activeren is gratis en kan hier.

Alleen heb je er geen bal aan als je geen basis kabelabonnement hebt (€16,45 per maand).

Ik heb alleen medelijden met je als je hem straks op marktplaats gaat zetten om eraan te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
(jarig!)
timovd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:19:
[...]

FULL HD decoder? En wat heb je daar precies aan bij Ziggo?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Royeboi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:19:
[...]

FULL HD decoder? En wat heb je daar precies aan bij Ziggo?
Ben maar een domme "gebruiker", maar ze leveren NED1, NED2 en NED3 standaard HD uit.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Kan je deze ook bestellen als je nog helemaal geen abbo hebt bij Ziggo? Ik ga binnenkort verhuizen naar Ziggo gebied, en dit zou ideaal wezen voor op de slaapkamer.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Moby schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:23:
Kan je deze ook bestellen als je nog helemaal geen abbo hebt bij Ziggo? Ik ga binnenkort verhuizen naar Ziggo gebied, en dit zou ideaal wezen voor op de slaapkamer.
Je kan het proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:16
Moby schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:23:
Ik zou zeggen, probeer het. Ik heb er net ook nog 1 besteld. Niet op de naam van de Ziggo abonnee, maar wel het adres van een Ziggo abonnement. Order gewoon prima doorgekomen, voorraad status indicatie was oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Laatst online: 06-07 14:19
Tjado schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:58:
[...]
update: en de voorraad is er doorheen... [afbeelding]
Richard schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:09:
[...]
14:43U besteld en toen was ie nog oranje.
Tjado schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:10:
Ik 14:41 de bevestiging ontvangen, en toen was hij idd ook nog oranje ;)
Ik heb om 11uur besteld en toen was ie rood :? En nu is ie weer Oranje; fluctueert dus best wel

[ Voor 3% gewijzigd door Krypt op 20-10-2010 15:28 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Richard schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:20:
[...]

Ben maar een domme "gebruiker", maar ze leveren NED1, NED2 en NED3 standaard HD uit.
Yup, maar niet in 1080p, maar in 1080i, dus geen FullHD. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Ik heb de gok ook genomen als niet-ziggo abonnee.

Er staat nergens dat het enkel voor Ziggo abbonnees is, of mensen in het Ziggo gebied..ben benieuwd of het met andere aanbieders werkt, en anders is het misschien wat voor m'n vriendin die wel in Ziggo gebied woont.

We'll see!

en nee, ik ben niet van plan om hem om mp te zetten voor winst.. |:(

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Jaap-Jan schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:27:
[...]
Dacht wel dat het op zoiets uit zou komen, daarom mezelf maar even "domme gebruiker" stempel gegeven ;)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Tjado schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:28:
(..)

en nee, ik ben niet van plan om hem om mp te zetten voor winst.. |:(
Niet specifiek naar jou toe hoor. ;)
Richard schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:29:
[...]

Dacht wel dat het op zoiets uit zou komen, daarom mezelf maar even "domme gebruiker" stempel gegeven ;)
Ach ja, simpele kwestie van definities kennen en weten wat HD inhoudt bij Ziggo. :)

Indicator staat weer op oranje. Het lijkt wel een stoplicht, behalve dat er nooit auto's kunnen doorrijden (hij 's nooit groen). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
[...]
Full HD is een marketingterm die door TV makers bedacht is ;). 1080i is net als 720p en 1080p gewoon 'HD'. En 1080p gaat geen enkele zender uitzenden omdat dit simpelweg veel teveel bandbreedte zou kosten.

Je hebt overigens wel een officieel HD ready 1080p logo, waarbij de TV aan een aantal voorwaarden moet voldoen. Echter een 'Full HD' sticker op een TV heeft geen waarde en betekent niet per definitie dat de TV voldoet aan de voorwaarden die nodig zijn voor het HD ready 1080p logo.

[ Voor 26% gewijzigd door Luuk1983 op 20-10-2010 15:38 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
(jarig!)
[...]
Vandaar dat ik het niet kon laten om te reageren.

ON: Heb inmiddels de Decoder besteld, ben benieuwd!! Lees ook dingen over een eventuele brief die je moet hebben gehad. Ze hebben dikke pech, ik heb geen brief maar lees hier ook NIETS over op de website waar ik hem kan bestellen. Ik ga een overeenkomst aan van 9,50, en verwacht dan ook voor die prijs te kunnen krijgen.

Altijd handig voor op de slaapkamer bij mijn ouderlijk huis, al heb ik geloof ik geen scherm met SCART, alleen VGA. (Vroeger beveiligingscamera scherm geweest).

[ Voor 12% gewijzigd door Royeboi op 20-10-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Die smartcard kun je als ziggo abbo 2 maanden gebruiken dacht ik en daarna zul je hem moeten activeren.

9,50 voor en decoder is niet duur verder...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Wii4all schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:36:
Die smartcard kun je als ziggo abbo 2 maanden gebruiken dacht ik en daarna zul je hem moeten activeren.

Kan je gewoon activeren hoor :) Standaard abbo heb je al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
(jarig!)
Wii4all schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:36:

Krijg je dan ook nog het complete pakket om uit te testen, of gewoon het pakket dat je op dit moment hebt? Ik weet dat het voor een nieuw abonnement wel zo was, maar weet het niet zeker voor een extra smartcard vandaar. (Denk het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Luuk1983 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:34:
[...]

Full HD is een marketingterm die door TV makers bedacht is ;) 1080i net als 720p en 1080p gewoon 'HD'. En 1080p gaat geen enkele zender uitzenden omdat dit simpelweg veel teveel bandbreedte zou kosten.
Maar wel een marketingterm die duidelijk is. Aan apparaat wat FullHD is moet namelijk 1080p resolutie kunnen tonen op zijn native resolutie.

En zeg nooit nooit. Er is nu weinig ruimte door het analoge zenderpakket, maar als dat verdwijnt is er meer bandbreedte beschikbaar. Verder komt IPTV er ook aan en worden in de toekomst steeds meer technieken ontwikkeld die een hogere bandbreedte mogelijk maken. Verder worden videocompressietechnieken ook steeds beter (ten koste van meer processorkracht om te kunnen encoden/ decoden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Royeboi schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:38:
[...]

Krijg je dan ook nog het complete pakket om uit te testen, of gewoon het pakket dat je op dit moment hebt? Ik weet dat het voor een nieuw abonnement wel zo was, maar weet het niet zeker voor een extra smartcard vandaar. (Denk het niet).
je krijgt dan volgens mij het complete pakket. Dat was bij mij vorige keer zo.
eredivisie live en film 1/2 etc

ik heb toen nog 9,50 alleen voor de kaart zonder decoder moeten betalen.
Nu krijg je de decoder gratis.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Jaap-Jan schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:39:
[...]

Maar wel een marketingterm die duidelijk is. Aan apparaat wat FullHD is moet namelijk 1080p resolutie kunnen tonen.
Ik had mijn post later nog ge-edit, dus nog even een aanvulling:

Je hebt overigens wel een officieel HD ready 1080p logo, waarbij de TV aan een aantal voorwaarden moet voldoen. Echter een 'Full HD' sticker op een TV heeft geen waarde en betekent niet per definitie dat de TV voldoet aan de voorwaarden die nodig zijn voor het HD ready 1080p logo.

Dus nee, full HD zegt niks :P Maar goed, genoeg offtopic, ik zal erover ophouden O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Luuk1983 op 20-10-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07 11:01
Jaap-Jan schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:39:
En zeg nooit nooit. Er is nu weinig ruimte door het analoge zenderpakket, maar als dat verdwijnt is er meer bandbreedte beschikbaar.
Nergens wordt in de wereld IMHO uitgezonden in 1080p en voorzie dan ook niet dat Ziggo dat even gaat doen ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb zo juist (op dit moment nog eigenlijk zelfs) met een medewerker gesproken van de live chat van sluitallesaan, en hij zegt dat mensen die geen brief van ziggo gehad hebben dit niet kunnen bestellen.

mensen die er wel een besteld hebben maar geen brief hebben ontvangen zullen hun order gecanceld krijgen, en geld terug gestort wordt er beweert.

- gesprek afgelopen -

volgens hun zou dit gedeelte van de site afgeschermd zijn voor mensen die geen brief ontvangen hadden.
ik heb geen brief maar kon er natuurlijk zoals anderen hier bij ;)

gesprek voorbij, meneer de medewerker leek er niet veel over te kunnen zeggen en wilde niet al te graag netjes antwoord geven op sommige vragen. naja ik zal er zelf wel te veel achter zoeken maar goed, jullie weten het van hun kant bij deze.

[ Voor 38% gewijzigd door Taurnil op 20-10-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:31
net ook maar eentje besteld ben benieuwd of hij nog leverbaar is. zal wel snel gaan neem ik aan deze actie.
Als ik hem via de site opzoek kan ik hem ook niet vinden dat lukt alleen via de directe link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
zou verklaren hoe hij fluctueerd, maar hoe weet hij wie er een brief heeft gehad? |:(

heb er net ook een besteld :o

[ Voor 16% gewijzigd door Mopperman op 20-10-2010 15:47 ]

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
(jarig!)
Taurnil schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:44:
Ik heb zo juist (op dit moment nog eigenlijk zelfs) met een medewerker gesproken van de live chat van sluitallesaan, en hij zegt dat mensen die geen brief van ziggo gehad hebben dit niet kunnen bestellen.

mensen die er wel een besteld hebben maar geen brief hebben ontvangen zullen hun order gecanceld krijgen, en geld terug gestort wordt er beweert.
Ben benieuwd hoe ze zich hieruit gaan redden, dit staat namelijk niet vermeld op de pagina van aankoop. In principe wil ik krijgen wat ik besteld heb, lijkt me niet meer dan logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Niet online
@Taurnil: Had je dat niet 3 min. eerder kunnen zeggen :P Ik heb er net een besteld namelijk, maar ik dacht al dat het te mooi was om waar te zijn.

edit:
@Royeboi: Daar heb je wel een punt. Er staat zelfs niet bij "Op=Op". Ze kunnen dus ook niet zeggen dat ie niet meer geleverd kan worden.

[ Voor 33% gewijzigd door VantageR op 20-10-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Brad Pitt schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:44:
[...]

Nergens wordt in de wereld IMHO uitgezonden in 1080p en voorzie dan ook niet dat Ziggo dat even gaat doen ;)
Ik heb het ook niet over de nabije toekomst. En ik verwacht ook niet dat Ziggo een voortrekkersrol gaat spelen. Dat doen ze namelijk ook niet echt met IPv6. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Voor alle Ziggo gebruikers:

Ik werd toevallig net door Ziggo gebeld, ze hebben momenteel een actie. 3 maanden gratis Film1 uitproberen. Leuk icm zo'n ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-07 22:10

painkill

Pain(k)(ill)

Maar heeft iemand wel een brief gehad dan?
Op die pagina staat namelijk niks erover :P

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-06 22:24

MrSleeves

You'll thank me later.

thaan schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:50:

Ik werd toevallig net door Ziggo gebeld, ze hebben momenteel een actie. 3 maanden gratis Film1 uitproberen. Leuk icm zo'n ontvanger.
Interessant. zie edit

Verder is deze actie niet uniek. Mijn tweede decoder (Humax) heb ik ook voor vrij weinig gekocht bij de MediaMarkt (heel pellet van die dingen). Daar kreeg je de smartcard van Ziggo dan wel direct bij, volgens mij was het toen 15 euro. Zonder Ziggo-bon kostte de decoder 100 euro geloof ik.

edit: Hier hebben ze het over 5 euro per maand: https://www.ziggo.nl/#pro...tten/premiumpakket-film1/
Is dit actie niet alleen voor nieuwe klanten (toen ik overstapte op digitaal kreeg ik alles de eerste 3 a 4 maanden gratis).

[ Voor 19% gewijzigd door MrSleeves op 20-10-2010 15:54 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
Mopperman schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:47:
zou verklaren hoe hij fluctueerd, maar hoe weet hij wie er een brief heeft gehad? |:(

heb er net ook een besteld :o

dit wordt volgens hun in samenwerking met ziggo gecontroleerd op de adressen die een brief zouden hebben toegestuurd, op de adressen die men invuld bij de bestellingen. maar hoe dat preciezer in zijn werk gaat weet ik helaas niet.

maar goed, je order zou gecanceld worden als je geen brief gehad hebt en geld zou worden terug gestort.

voor degene die een besteld hebben en hem ook echt krijgen congrats, ik laat het toch nog maar even, heb er al een en om er nu perse nog een bij te pakken voor deze niet zo gekke prijs hoeft ook niet direct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:31

Fixer

FP ProMod
thaan schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:50:

Op de website zie ik alleen een actie voor het proberen van Film1 (3 maanden) á 5 euro.
Maargoed, nog steeds niet slecht natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ook besteld, voor 10 euro mag je zoiets natuurlijk niet laten liggen. nu kijken of ze hem daadwerkelijk uitleveren, niemand die hierover contact heeft opgenomen met de webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
MrSleeves schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:52:
[...]

Interessant. zie edit

Verder is deze actie niet uniek. Mijn tweede decoder (Humax) heb ik ook voor vrij weinig gekocht bij de MediaMarkt (heel pellet van die dingen). Daar kreeg je de smartcard van Ziggo dan wel direct bij, volgens mij was het toen 15 euro. Zonder Ziggo-bon kostte de decoder 100 euro geloof ik.

edit: Hier hebben ze het over 5 euro per maand: https://www.ziggo.nl/#pro...tten/premiumpakket-film1/
Is dit actie niet alleen voor nieuwe klanten (toen ik overstapte op digitaal kreeg ik alles de eerste 3 a 4 maanden gratis).
Flauw dat die actie dus niet gratis is. Is niet echt het "uitproberen" wat hij me aan de telefoon duidelijk maakte, erg flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:08
Net besteld, voor minder dan €10 kan je je er niet echt een buil aan vallen. Ben benieuwd wat er zal gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
SYQ schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:53:
ook besteld, voor 10 euro mag je zoiets natuurlijk niet laten liggen. nu kijken of ze hem daadwerkelijk uitleveren, niemand die hierover contact heeft opgenomen met de webshop?
ik jah :)
Taurnil schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:44:

- gesprek afgelopen -

volgens hun zou dit gedeelte van de site afgeschermd zijn voor mensen die geen brief ontvangen hadden.
ik heb geen brief maar kon er natuurlijk zoals anderen hier bij ;)

gesprek voorbij, meneer de medewerker leek er niet veel over te kunnen zeggen en wilde niet al te graag netjes antwoord geven op sommige vragen. naja ik zal er zelf wel te veel achter zoeken maar goed, jullie weten het van hun kant bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
SYQ schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:53:
Lees je ook een thread voordat je reageert? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
trouwens voor degene die het zelf willen proberen je kan een live chat aangaan met hun rechts onderaan ergens.
de medewerker waar ik me sprak was "Jan engineer inhouse service" of zo iets.

misschien dat jullie andere antwoorden krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado

Tjado

Dé man

Ik zou zeggen vraag het lekker niet ;) hoe meer mensen het vragen, hoe waarschijnlijker het wordt dat er actief aandacht aan besteed wordt toch?

En inderdaad, de pagina is voor iedereen toegankelijk, er staan nergens restricties voor het bestellen (behalve 1 order per adres). Als ze het dan weigeren hebben ze daar toch geen geldige reden toe?

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

sorry ik dacht nav je eerste alinea dat je ziggo zelf had gesproken. iDeal betalen is bij mij niet gelukt, pasje doet raar dus ik wacht het wel even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
Tjado schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:02:
Ik zou zeggen vraag het lekker niet ;) hoe meer mensen het vragen, hoe waarschijnlijker het wordt dat er actief aandacht aan besteed wordt toch?

En inderdaad, de pagina is voor iedereen toegankelijk, er staan nergens restricties voor het bestellen (behalve 1 order per adres). Als ze het dan weigeren hebben ze daar toch geen geldige reden toe?
naja ik zeg het ook alleen maar, natuurlijk jullie keus hoe je hiermee omgaat.
die 10 euro laat je het niet voor natuurlijk. je bent gewoon wat meer op de hoogte deze manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Tja ik denk als ze het erop zouden gooien dat de prijs 'onrealistisch laag is' en 'je zou kunnen verwachten aan de hand van de prijs dat dit een fout is', dat je weinig kans van slagen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
Luuk1983 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:06:
Tja ik denk als ze het erop zouden gooien dat de prijs 'onrealistisch laag is' en 'je zou kunnen verwachten aan de hand van de prijs dat dit een fout is', dat je weinig kans van slagen hebt.
in winkels is het zo dat als iets verkeerd geprijsd is het officieel voor die prijs moet worden verkocht. zal in de praktijk vaak niet gebeuren maargoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ruudvanelk schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:08:
[...]

in winkels is het zo dat als iets verkeerd geprijsd is het officieel voor die prijs moet worden verkocht. zal in de praktijk vaak niet gebeuren maargoed ;)
Volgens mij zat het zo, je hebt in principe gelijk, behalve als overduidelijk een 'fout' is:
Vraag

Via een webwinkel vond ik een hele goedkope aanbieding van zo'n bekende spelcomputer voor slechts 69 euro. Terwijl hetzelfde ding bij andere winkels zo'n 100 euro meer kost. Prima prijsje dacht ik. Na mijn bestelling kreeg ik een bevestiging van de bestelling en van de betaling. Maar een dag later ontving ik een bericht dat de prijs een vergissing was en dat de aankoop geannuleerd werd. Ik zou mijn geld weer teruggestort krijgen. Dat is ook gebeurd. Maar ik vraag me af, mag de winkel een koop zomaar annuleren?

A. vd B., Middelburg
Antwoord

Nee, een koop kan door geen van beiden zomaar worden geannuleerd. Normaal gesproken geldt: ga je in op een aanbod van een winkel of een webwinkel? Dan is er een bindende overeenkomst gesloten waar beide partijen, dus koper èn verkoper, aan vast zitten.
Let op

In dit geval kan dat anders liggen. Je geeft aan dat de spelcomputer voor 69 euro werd aangeboden. Terwijl de prijs bij alle andere winkels zo'n 100 euro hoger ligt. Bij een prijs die zo overduidelijk afwijkt, moet je je eigenlijk afvragen of het wel klopt. De wet zegt: als je twijfelt of zou moeten twijfelen of een prijs klopt, kan je de winkel niet aan die prijs houden als het een vergissing blijkt te zijn. In zo'n geval mag de winkel de koop dus wèl annuleren.

Werd het apparaat bijvoorbeeld voor 149 euro aangeboden? Dan kon je denken dat het gewoon een leuke aanbieding was. Dan had je dus niet hoeven twijfelen aan de prijs. Je mag de verkoper dan aan zijn prijs houden.
bron: consuwijzer

[ Voor 6% gewijzigd door Luuk1983 op 20-10-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
Luuk1983 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:06:
Hoezo? Voor de mensen met een brief van Ziggo is er niks aan de hand en is de prijs niet onrealistisch, dus waarom voor iedereen zonder brief wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
Luuk1983 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:10:
[...]

Volgens mij zat het zo, je hebt in principe gelijk, behalve als overduidelijk een 'fout' is:

[...]

bron: consuwijzer
dat vind ik wel erg makkelijk. dan kan je toch altijd gewoon zeggen dat je dacht dat de prijs normaal was? dan kunnen ze je niks maken. Weet jij veel dat het daar 169 euro kost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
thaan schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:11:
[...]

Hoezo? Voor de mensen met een brief van Ziggo is er niks aan de hand en is de prijs niet onrealistisch, dus waarom voor iedereen zonder brief wel?
Als ze het daarop zouden gooien voor de mensen die geen ziggo abonnee zijn kunnen ze dat best maken. Dat het misbruik van de regels is, dat is een tweede en ik zou het ook niet netjes vinden, maar onmogelijk is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
na goed ik heb dan maar even met ziggo zelf gebeld, en het klopt allemaal wel volgens de medewerker.
hij zegt dan weer andere dingen zoals sluitallesaan, maar omdat dit names ziggo is ga ik eerder uit van de ziggo medewerker zelf.

de medewerker melde dat er grote kans is dat degene die GEEN brief gehad hebben, de decoder ook gewoon kunnen bestellen :) je zou melding krijgen of je hem krijgt of niet en afhankelijk daarvan zou je pas een betaling doen. nu is me wel gezegd dat dit een week kan duren voor je hoort of je hem krijgt of niet.

tevreden met deze info? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:28

The Executer

Lekker belangrijk!

Hier ook besteld. Maakt mij niet uit hoe lang het duurt, ben benieuwd. Op deze manier kan ik op de slaapkamer (goedkoop) ook DTV kijken :). Op dit moment heeft mijn order de status "Betaling verwerkt".

[ Voor 32% gewijzigd door The Executer op 20-10-2010 16:32 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.