Gears of war 1 en 2 heb ik uitgespeeld, zowel solo als splitscreen met een maat van me.Martinspire schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 00:41:
Waarom niet gewoon bij Gears 1 beginnen? Wel zo logisch toch? Bij een serie als Halo wordt dat overigens wat lastiger, al is het niet heel lastig om bij deel 2 oid in te springen.
Zelfs zou ik zeker games als Just Cause of Saints Row ook aanraden, lekker aankloten in een grote open wereld
Verder is het ook leuk om eens wat shooters online te gaan doen. De grote name als Call of Duty, Battlefield of Halo zijn natuurlijk erg populair en als je daarbij met een groepje van bekenden telkens mee kunt doen, is dat erg leuk. Daarom is het ook erg aan te raden om wat topics langs te gaan en even wat mensen toe te voegen aan je friendslist. Dat maakt het gamen op de huidige generatie nog steeds erg leuk
leuke game om er ff doorheen te lopen.
Saints row 3 heb ik op de pc gespeeld en Saints row 2 nog op de xbox360 voorheen, maar niet echt mijn ding. Exclusieve console games spreken me meer aan. zoals fifa street, Forza, gears maar zeker ook de bekende titels als CoD of BF3 zou ik vast nog een keer willen aanschaffen.
Eerst moet ik even aan Xbox360 gold komen, jammer dat je niet met iDeal ergens aan een gold code kan komen. meeste is via paypal en dat heb ik niet en vertrouw ik ook niet echt.
Mijn xbox360 tag is Pyk0w (met een cijfer nul) dus je mag me altijd toevoegen.
ik heb alleen nog geen headset voor op de xbox360. heb alleen nog maar de Logitech G930 gameing headset, maar die werkt alleen op PS3 en PC helaas.
Angelo NL / Global Cargo VTC