Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Martinspire schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 00:41:
Waarom niet gewoon bij Gears 1 beginnen? Wel zo logisch toch? Bij een serie als Halo wordt dat overigens wat lastiger, al is het niet heel lastig om bij deel 2 oid in te springen.

Zelfs zou ik zeker games als Just Cause of Saints Row ook aanraden, lekker aankloten in een grote open wereld :)

Verder is het ook leuk om eens wat shooters online te gaan doen. De grote name als Call of Duty, Battlefield of Halo zijn natuurlijk erg populair en als je daarbij met een groepje van bekenden telkens mee kunt doen, is dat erg leuk. Daarom is het ook erg aan te raden om wat topics langs te gaan en even wat mensen toe te voegen aan je friendslist. Dat maakt het gamen op de huidige generatie nog steeds erg leuk :)
Gears of war 1 en 2 heb ik uitgespeeld, zowel solo als splitscreen met een maat van me.
leuke game om er ff doorheen te lopen.

Saints row 3 heb ik op de pc gespeeld en Saints row 2 nog op de xbox360 voorheen, maar niet echt mijn ding. Exclusieve console games spreken me meer aan. zoals fifa street, Forza, gears maar zeker ook de bekende titels als CoD of BF3 zou ik vast nog een keer willen aanschaffen.

Eerst moet ik even aan Xbox360 gold komen, jammer dat je niet met iDeal ergens aan een gold code kan komen. meeste is via paypal en dat heb ik niet en vertrouw ik ook niet echt.
Mijn xbox360 tag is Pyk0w (met een cijfer nul) dus je mag me altijd toevoegen.
ik heb alleen nog geen headset voor op de xbox360. heb alleen nog maar de Logitech G930 gameing headset, maar die werkt alleen op PS3 en PC helaas.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:01
Pykow schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:25:
[...]

Eerst moet ik even aan Xbox360 gold komen, jammer dat je niet met iDeal ergens aan een gold code kan komen. meeste is via paypal en dat heb ik niet en vertrouw ik ook niet echt.
Mijn xbox360 tag is Pyk0w (met een cijfer nul) dus je mag me altijd toevoegen.
ik heb alleen nog geen headset voor op de xbox360. heb alleen nog maar de Logitech G930 gameing headset, maar die werkt alleen op PS3 en PC helaas.
Probeer Xbox360Gold.nl eens. Daar koop ik mijn Xbox-codes en betaal ik met iDeal. Binnen 30 sec. heb je de code binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Yonix schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:03:
[...]

Probeer Xbox360Gold.nl eens. Daar koop ik mijn Xbox-codes en betaal ik met iDeal. Binnen 30 sec. heb je de code binnen. :)
Ik zag net dat me neef hier ook zijn gold key vandaan had gehaald, dus gelijk besteld en nu ben ik 12 maanden Gold member en nog goedkoper dan in de winkel ;) dankjewel hiervoor.

Nu nog een game kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik raad je aan om te kijken of de gold aanbiedingen van vorige week nog lopen... wellicht kan je Bulletstorm nog voor 4 euro op de kop tikken.

Alan Wake is verder idd. aan te raden. Er is ook een arcade game die het bekijken waard is en de demo is zo gedwonload!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Alleen maar DLC's vindt ik online. geen lijst met games die je kan kopen met Microsoft points bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Op XBL heb je voor zover ik week geen lijsten, maar tegels.

Mocht je die Alan Wake arcade game zoeken: Alan Wake American Nightmare heet ie geloof ik...

Verder zijn games on demand altijd uitgedrukt in harde euro's. Wil je met msp betalen, kan dat zodra je het spel aanklikt op te kopen. Met (X) switch je dan naar msp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De games vind je op de tabblad games en dan games bladeren en dan on demand. Demos pluk je ook hiervandaan. Naast de koop knop zit bijna altijd de demo knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:48:
De games vind je op de tabblad games en dan games bladeren en dan on demand. Demos pluk je ook hiervandaan. Naast de koop knop zit bijna altijd de demo knop.
Je ik mis gewoon een steam op de consoles :P
ik ben meestal wat later thuis en daardoor geen tijd om langs de winkel te gaan.
dus alleen in het weekend kan ik games gaan halen of via internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch mooi dat zo'n current-gen titels eventjes alle next-gens te kakken zet op het gebied van vrijheid en aantal mogelijkheden. :

Grafisch ook niet eens zo verkeerd, waarbij ik hoop dat ze een normale coop modus gaan toevoegen (dus met verkeer en voetgangers).
Zo op het oog bevat het naast GTA nog een stuk of 8 "mini"-games die er ook weer erg compleet uit zien

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 09-07-2013 16:39 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Martinspire schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:38:
Toch mooi dat zo'n current-gen titels eventjes alle next-gens te kakken zet op het gebied van vrijheid en aantal mogelijkheden. :

[video]
Grafisch ook niet eens zo verkeerd, waarbij ik hoop dat ze een normale coop modus gaan toevoegen (dus met verkeer en voetgangers).
Zo op het oog bevat het naast GTA nog een stuk of 8 "mini"-games die er ook weer erg compleet uit zien
Vanavond even kijken, Eigenlijk de game waarom ik een console heb.
Blijf een die hard PC gamer, maar voor voetbal,racegames en GTA maak ik altijd een uitzondering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Pykow schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:15:
Alleen maar DLC's vindt ik online. geen lijst met games die je kan kopen met Microsoft points bijvoorbeeld.
Je kan alles ook gewoon met MS Points kopen, je moet dan selecteren "Betalen met Microsoft Points". Dit is in verhouding goedkoper (hangt er wel vanaf waar je de punten weghaald).

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje jammer dat er in GTA5 ook weer een MP component zit. Wel benieuwd hoe ze dit hebben uitgewerkt, maar de MP in GTA4 zoog vrij hard imho. :)

Verder ziet het er natuurlijk weer prima en zeer vermakelijk uit :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op dit moment een system update. Zette mijn Xbox aan om 22:15. Ik gok dat het de dashboard beta is. Dus voor de benieuwde mensen; even (opnieuw) 'Xbox on'.

ETA: Dashboard ziet er hetzelfde uit. Grootste (en enige) verschil is dat het nu Engels en NL door elkaar is op elke tab. Hij staat ingesteld op locale UK en language Engels. En toch is 50% van het dashboard nu in het NL. Zelfs zo erg dat er nu onderin staat:

A Selecteren Y Search

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De NL/ENG mix heb ik bij de huidige versie ook al. Zo slecht dat ze je taalinstelling gewoonweg negeren :X
uchiha tijntje schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:32:
Beetje jammer dat er in GTA5 ook weer een MP component zit. Wel benieuwd hoe ze dit hebben uitgewerkt, maar de MP in GTA4 zoog vrij hard imho. :)

Verder ziet het er natuurlijk weer prima en zeer vermakelijk uit :)
Wat is daar nou weer jammer aan? Je hoéft het niet te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het jammer, aangezien daar ook tijd en geld in is gestoken die vaak of bespaard had kunnen blijven of juist ingezet had kunnen worden voor de SP. :)

Kijk maar naar Tomb Raider, Uncharted, The Last of Us, GTA, etc. Vaak een MP die bijzonder weinig toevoegt en die 3--6 maanden na de launch amper gespeeld wordt. Gewoon zonde van de resources :). Volgens mij wordt dit voornamelijk gepusht door de publisher en niet zozeer door de developers.

Verder vind ik het ook jammer dat dergelijke spellen van die achterlijke MP achievements hebben waar je 100 uur voor moet grinden. :) Ik heb dan ook het idee dat ze die achievements er juist ingooien om zo de MP nog een beetje te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Echt knap hoe GTA 5 er uit ziet. Heb 1 tot 1.5 jaar niet meer zelf gespeeld op de xbox, maar hier ga ik het weer voor aansluiten.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:48
GTA 5, waarschijnlijk toch wel de laatste game die ik voor de 360 ga kopen. Mooi afsluiting van een mooie console:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisLNFF schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:54:
GTA 5, waarschijnlijk toch wel de laatste game die ik voor de 360 ga kopen. Mooi afsluiting van een mooie console:)
voor mij is het ook de laatste voor de xbox 360.
sinds 2007 speelde ik met veel plezier erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:32:
Vind het jammer, aangezien daar ook tijd en geld in is gestoken die vaak of bespaard had kunnen blijven of juist ingezet had kunnen worden voor de SP. :)

Kijk maar naar Tomb Raider, Uncharted, The Last of Us, GTA, etc. Vaak een MP die bijzonder weinig toevoegt en die 3--6 maanden na de launch amper gespeeld wordt. Gewoon zonde van de resources :). Volgens mij wordt dit voornamelijk gepusht door de publisher en niet zozeer door de developers.

Verder vind ik het ook jammer dat dergelijke spellen van die achterlijke MP achievements hebben waar je 100 uur voor moet grinden. :) Ik heb dan ook het idee dat ze die achievements er juist ingooien om zo de MP nog een beetje te promoten.
MP, en al die DLC is voornamelijk om te zorgen dat hij niet op de 2e hands markt komt natuurlijk. En daar zijn we voorlopig nog niet vanaf dankzij recent niet nader te benoemen gebeurtenissen :'(

Hopelijk wordt hij beter dan deeltje 4. Was goed, maar die gameplay rondom de telefoon vond ik niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik heb mijn eerste Xbox360 gekocht puur voor GTA IV omdat ik die game gewoon wilde spelen.
daarna gears of war ,fifa en CoD gespeeld, maar ik was en ben vooral een PC gamer.
daarna hebben mensen mij overgehaald om de xbox360 om te bouwen en dat ging opzich wel goed tot aan CoD MW2 dashboard update.
daarna me Xbox360 verkocht met echt alles erop en eraan, want ik dacht dat ik nooit meer de 360 zou gaan halen meer. dus ook me legale games als GTA IV, halo,fifa en weet ik allemaal welke nog meer, allemaal weggedaan.

daarna kwam R* met de melding dat GTA V uitkomt alleen op de 360 en PS3 en toen ben ik weer opzoek gegaan naar een goedkope tweedehandse console en dat is dus gelukt :D

dus al met al heb ik nu 2x de xbox360 aangeschaft en 2x voor de nieuwste GTA :P
hoezo een fan van deze game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

uchiha tijntje schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 19:32:
De MP vind ik er wel veel belovend uitzien. Één van de spelers heeft als naam GTAVDEV19 dus inclusief de speler misschien wel 20 spelers in MP! Dat zou bijzonder tof zijn!
Ook hoogst waarschijnlijk de laatste game voor mij op de X360. Echt heel veel plezier gehad op dat ding en een mooie afsluiting. ;w

En geen XBO voor mij dus ook een mooi afscheid van MS Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk verlost van MS points. Ging net iets kopen en mijn punten werden omgezet in Euro's. Werd meteen verrekend met wat ik kocht. Veel fijner om niet steeds die rare punten op Ebay te moeten zoeken. :)

Ben het eens met uchiha tijntje. Het irriteert mij dat devs MP in spellen doen waar het niet hoort. Zoals Mass Effect, Assassins Creed en Tomb Raider. Ik wil die middelmatige MPs niet hoeven spelen voor achievements maar belangrijker is dat ze die tijd of dat geld hadden kunnen gebruiken voor meer SP content. Wat wel bij het spel had gepast. Anderzijds zijn er vast mensen die heel pro zijn in AC MP en het schitterend vinden.

Los daarvan werd de GTA IV MP best wel gewaardeerd toch? Ik heb me er nooit in verdiept omdat GTA IV binnen een paar uur uit mijn Xbox ging. Ik speel toch geen spellen om voortdurend telefonisch lastig gevallen te worden. GTA IV had echt een bel me niet register nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MP in GTA was niet onaardig, maar net als Assassins Creed moet er gewoon een mooie coop modus in. Dan is het echt een leuke toevoeging omdat je veel leuker kunt aankloten. Die lege stad en dan iets van TDM of andere vage modus doen, haalt het gewoon niet. Net als dat je bij AC ook zo'n vage MP hebt.

De coop van Saints Row is bijvoorbeeld briljant om te doen, die van GTA heb ik 1 week gedaan en toen was ik er wel klaar mee.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 10-07-2013 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Het is geen GTA Topic, maar het enigste wat ik nog kwijt wil is dat GTA met multiplayer echt leuk is om te doen met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Martinspire schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:24:
MP in GTA was niet onaardig, maar net als Assassins Creed moet er gewoon een mooie coop modus in. Dan is het echt een leuke toevoeging omdat je veel leuker kunt aankloten. Die lege stad en dan iets van TDM of andere vage modus doen, haalt het gewoon niet. Net als dat je bij AC ook zo'n vage MP hebt.

De coop van Saints Row is bijvoorbeeld briljant om te doen, die van GTA heb ik 1 week gedaan en toen was ik er wel klaar mee.
Ho, ho, ho! De MP van AC is redelijk briljant te noemen.. Beetje sneaky rondlopen tussen het volk en jouw target zoeken en vermoorden voordat jij zelf wordt gespot en vermoord. GTA IV MP was in het begin even leuk met een paar vrienden, maar dat hebben we maximaal een weekje gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:34:
Eindelijk verlost van MS points. Ging net iets kopen en mijn punten werden omgezet in Euro's. Werd meteen verrekend met wat ik kocht. Veel fijner om niet steeds die rare punten op Ebay te moeten zoeken. :)

[...]
Op xbox.com zie ik nog altijd Xbox points staan, geldt dit alleen voor mensen met de Beta update? Ik vind het jammer dat de points verdwijnen, door ze via ebay goedkoop te scoren krijg je veel meer waar voor je geld!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:52:
[...]

Op xbox.com zie ik nog altijd Xbox points staan, geldt dit alleen voor mensen met de Beta update? Ik vind het jammer dat de points verdwijnen, door ze via ebay goedkoop te scoren krijg je veel meer waar voor je geld!
Hmm. Daar heb ik het geduld niet voor. Ik kies liever gemak boven een beetje voordeel. Overigens was de eigen munteenheid nooit in het voordeel van de consument en altijd in het voordeel van Microsoft. Wie denk je dat de punten uitgaf? :)

Het nieuws dat ik over punten lees is dat ze sowieso gaan verdwijnen voor iedereen. Geen idee hoe MS dat gaat uitvoeren. Enige dat ik weet is dat ik eindelijk van mijn 9 puntjes af ben die een keer zijn blijven hangen na een Guitar Hero DLC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week Bulletstorm uitgespeeld. Had hem in de sale van vorige week gekocht. Vermakelijk spel :P Lekker over the top actie en slechte b-film one liners. Compleet het tegenovergestelde van The last of us die ik daarvoor had uitgespeeld. Ik ben er nog niet helemaal over uit welk spel ik het meest leuke vond om te spelen. :X TLOU is natuurlijk echt een mooie ervaring qua verhaal en omgeving en sfeer, maar qua pure gameplay vond ik Bulletstorm toch wel leuker/vermakelijker. Heb nu 900GS, kan in mijn uppie nog naar 920 krijgen, de rest is MP/Coop waar volgens mij redelijk wat tijd in zit, dus die ga ik helaas niet halen denk ik.

Verder gisteren ook nog The Walking Dead 400 days gekocht en gespeeld. 400 points. Op zich weer grappig om weer te spelen, maar omdat ze focussen op 5 verschillende mensen met elk hun korte verhaallijn werd ik niet zo in het spel gezogen als met de vorige episodes. :)

Nu is het verder wachten op GTA5, Ducktales Remastered en dan de X1 in november :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Assassins Greed 2 gratis game tot 31 juli. Ik kan hem na 31 juli toch nog wel spelen? Ik heb tot tijd niet zoveel tijd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:38
homernt schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:50:
Assassins Greed 2 gratis game tot 31 juli. Ik kan hem na 31 juli toch nog wel spelen? Ik heb tot tijd niet zoveel tijd eigenlijk.
Jazeker, je koopt de game nu gewoon voor 0. Blijft gewoon van jou :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd, kopen zorgt ervoor dat ie aan je account gekoppeld blijft. Kun je hem ook verwijderen en later weer opnieuw downloaden. Je hoeft hem overigens ook niet meteen te downloaden als je dat niet wilt (of je annuleert hem), mocht je niet genoeg schijfruimte hebben.

De DLC van diverse AC games is overigens ook in de aanbieding. Zo is de Online-pass van AC3 nu 1600 punten. Dat scheelt 800 punten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12
Had TTT2 gekocht op de Xbox, buiten dat de online functie stuk sneller/stabieler werkt, moet ik toegeven dat de PS3 controller veruit beter is dan de Xbox controller voor vechtgames :P

Zag wel dat de Xbox One dezelfde D-pad gaat krijgen als de PS3, dat zal al stukje irritatie wegnemen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Martinspire schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:13:
Idd, kopen zorgt ervoor dat ie aan je account gekoppeld blijft. Kun je hem ook verwijderen en later weer opnieuw downloaden. Je hoeft hem overigens ook niet meteen te downloaden als je dat niet wilt (of je annuleert hem), mocht je niet genoeg schijfruimte hebben.

De DLC van diverse AC games is overigens ook in de aanbieding. Zo is de Online-pass van AC3 nu 1600 punten. Dat scheelt 800 punten dus.
Is de DLC van AC3 nog de moeite waard?

Mortal Kombat is ook in de aanbieding deze week trouwens voor Gold.

[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 16-07-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:47

CR1691

Hero of Time

Is er al iemand die AC2 gedownload heeft via het Games for Gold programma? Als ik naar AC2 ga en erop klik om hem te downloaden kom ik in een schermpje met drie mogelijkheden:

1. Change Payment Option
2. Limits On Use
3. Cancel

Ook kan ik op verschillende knoppen drukken

A = Select
B= Cancel
X= Buy With Microsoft Points
Y= Terms Of Use

Nergens kan ik gewoon op downloaden klikken :L, beetje jammer

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
Dan moet je volgens mij gewoon X drukken en dan staat er bij prijs 0 msp points en kan je het spel gewoon downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 01:06:
Dan moet je volgens mij gewoon X drukken en dan staat er bij prijs 0 msp points en kan je het spel gewoon downloaden.
Klopt , mspoints kiezen en je haalt em gratis voor 0 points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Capcom heeft ook een Publisher sale vanaf nu, oa Resident Evil en Devil May Cry 4 voor €9,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh, ook andere mensen nu problemen met AC2 downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:47:
Nope werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:48
Gisteren AC2 binnen gehaald. Leuk spelletje, lijkt wel veel op deel 1. Weet nog dat ik deel 1 zo waanzinnig mooie graphics vond hebben, nu zie ik het toch wel een beetje als meh.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:59

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:47:
Download gestart via pc (xboxlive inloggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlezanderMotoko
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-08 08:12
Martinspire schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:13:

Blijft AC ook van mij als mijn gold abo is afgelopen? Kan ik hem daarna ook weer herdownloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Een tijdje geleden een controller voor mijzelf en een vriend (heb die voor mijzelf nog niet eens in elkaar gezet tot nu toe :P) een beetje aangepast, leek me wel zo leuk om het hier ook te delen.

Allereerst een plaatje wat het beste totaaloverzicht geeft:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qOC2Lr7fF22dOVFjeL2CWGc1/medium.jpg

Dan eentje waar je de details het beste kan zien van de behuizing qua platisc persing of hoe dat heet:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o9Nnbt5dyYf4GXNY24R3YNsE/medium.jpg

Dan geeft deze de kleur het beste weer maar is wat onscherper doordat ik geen flits gebruikt heb:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d0Q40nAXcOu58uJSSlkmpLJ1/medium.jpg

En dan nog eentje waarbij je alleen de bullet buttons in de normale behuizing ziet:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YbX15Xko7TNpmAZBxsoxDayY/medium.jpg

Mocht je denken van hee dat ziet er leuk uit. De behuizing heb ik bij dx.com (USD 7,70 op dit moment) gehaald en de bullet buttons op ebay.nl (GBP 2.49 voor de vier buttons plus GBP 2,70 verzendkosten).

Totale kosten zijn voor mij per setje wat goedkoper geweest doordat ik 3 tegelijk besteld had. DX heeft een bulkrate vanaf 3 en bij ebay bleef de verzendkosten bij 3 gelijk aan bij 1 meen ik.

Enige nadeel dat ik had was dat ik het plastic pinnetje onder de LB een beetje af moest vijlen omdat die iets te lang was waardoor die niet goed klikte, maar na het afvijlen werkt het perfect.

Al met al vond ik het een erg leuk mini mod projectje wat een erg leuk resultaat gaf. Ik hou niet zo van die flashy mods die je vaak ziet. Maar dit khaki/legergroen (geen idee wat precies de juiste term is) met zwart en die goudkleurige kogelknoppen ziet er gewoon erg goed uit vind ik. Zilverkleur zal trouwens ook goed staan denk ik en die verkoopt dezelfde verkoper op ebay ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat je het deelt crizyz! Zien er leuk uit. Spelen die bullet knopjes wel een beetje fijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 22:38:
Leuk dat je het deelt crizyz! Zien er leuk uit. Spelen die bullet knopjes wel een beetje fijn?
Ja, zoals gezegd heb ik die van mijzelf nog niet gedaan. Maar ik had inderdaad ook verwacht dat vooral de B knop wat last zou kunnen gaan geven aan je duim omdat die in verhouding met de originele wat uitsteekt. Maar lijkt juist erg goed gekozen te zijn. Doordat alle knoppen even ver uitsteken zit je ook niet tegen de zijkant van anderen aan.

Tenminste, ik heb een hele nacht CoD MW3 erop gespeeld en ik had echt niet meer last van mijn duim dan normaal. :P

Kan natuurlijk zijn dat anderen er meer last van ervaren, of dat ik verwachtte er misschien last van te ondervinden waardoor je gaat relativeren, maar ik vond het zeer goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha dus uitsteken is geen probleem maar krijg je geen probleem van de relief in de knopjes? Al is CoD niet de beste test daarvoor (niet dat je iets anders moet spelen van mij hoor :P) omdat je niet zo intensief op de actieknopjes drukt.

Ben zelf bezig met het opzetten van een plannetje voor een mod dus vind het leuk om je ervaring met deze knopjes te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Nee ook daar had ik geen last van. Heb het trouwens ook kort op Fallout 3 getest meen ik (in ieder geval een ander spel, maar niet een hele nacht lang) maar ook daar merkte ik er weinig van. Of ja, je voelt zeker dat de knopjes anders zijn natuurlijk, maar het is niet zo dat je er last van ondervind. In ieder geval ik niet.

Er zijn trouwens meer bullet buttons te krijgen. Zo zijn dit 9mm hulzen, 12 gauge hulzen passen blijkbaar weer precies als home button. En volgens mij kun je zelfs het D-pad en en de thumbsticks als hulzen krijgen, maar ik vind het dan niet meer mooi uitzien. Het grote voordeel wat 'mijn' mod heeft is dat het die 4 vrolijk gekleurde buttons vervangt door de hulzen, wat het tegelijk een strakker (op kleur dan) en militaristischer uiterlijk geeft.

Er zijn ook mensen waar je een hele gemodde controller kan bestellen. Maar ik koop dan liever voor een kleine 10 euro zelf de modspullen en tik een 2e hands controller op de kop. Het vervangen is op zich niet zo lastig en je kan bij wijze van spreke een controller met muurschade en compleet gesloopte behuizing gebruiken. Zolang het binnenwerk maar in orde is.

Zelfs de knuppeltje mogen compleet gebroken zijn, ze moeten wel goed werken. Is wel lastig om dit van buiten te zien maar je kan het meestal wel voelen.
Het knuppeltje zit op een pinnetje vastgeprikt. Dat omhulsel wat zich daaraan vasthoud heb ik al bij meer controllers verbogen gezien. In dat geval is het binnenwerk dus gewoon nog goed en werkt het perfect met een nieuwe thumbstick, die je bij zo'n pakketje erbij krijgt.
Maar het kan ook dat het elektrische gedeelte niet meer goed werkt als er te vaak te hard op gedrukt is (althans dat vermoed ik dan). In dat geval zou je dat onderdeel nog kunnen vervangen, maar dan moet je al aan het solderen gaan enzo, en dat is niet aan mij weggelegd. :P

Mocht je trouwens nog niet de juiste schroevendraaiers hebben (bitjes werkt lastig aangezien de schroefjes in de handvatten diep zitten) zou je deze of deze kunnen overwegen. Ik post ook de duurdere aangezien de goedkopere uitverkocht was toen ik hem nodig had.
Of een vergelijkbare natuurlijk, maar kun je wel een idee hebben van welke je nodig hebt.

verder heeft DX nog een hoop andere kleuren setjes, wel altijd even goed opletten wat erbij zit. Je hebt ern namelijk volgens mij ook die alleen de behuizing zijn, en niet de rest van de spulletjes die je nodig hebt. En oh ja, schroefjes zijn niet inbegrepen, dus zorg dat je die van de oude controller bewaart. ;)

Zou in ieder geval leuk zijn als je nog wat inspiratie erbij hebt gekregen voor je mod door mijn post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is al bekend wat de volgende gratis game wordt? :).

Heb zojuist AC2 uitgespeeld, en via Games on Demand Fallout New Vegas gekocht. Hoop niet dat dat het spel is wat gratis wordt :P. Hoop dat het Just Cause 2 wordt. Dat lijkt me wel wat.. Is trouwens ook niet zo duur meer via game on demand.

AC2 was wel vermakelijk, maar vond de besturing toch echt wel wat minder. Hoe vaak ik wel niet verkeerd sprong...

Edit:

Heeft iemand trouwens I am Alive ooit gespeeld? Heb hem na een paar negatieve reviews niet gekocht en is van mijn radar gevallen. Maar ik zie hem nu weer terugkomen. Dus iemand ervaringen? :)

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-07-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:24:

Heeft iemand trouwens I am Alive ooit gespeeld? Heb hem na een paar negatieve reviews niet gekocht en is van mijn radar gevallen. Maar ik zie hem nu weer terugkomen. Dus iemand ervaringen? :)
Ik heb me er prima mee vermaakt. Beetje rare gameplay-elementen en de wereld is vrij beperkt maar als aanbiedings-game echt goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks man! Heb je bericht opgeslagen voor toekomstige referentie. Als ik wat voor mekaar heb dan wordt dat zeker gepost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:19:
[...]

Ik heb me er prima mee vermaakt. Beetje rare gameplay-elementen en de wereld is vrij beperkt maar als aanbiedings-game echt goed te doen.
Prima, heb hem maar aangeschaft :) Beetje apocalyptische weken voor de boeg met Fallout New Vegas en I am Alive :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:25:
[...]
Prima, heb hem maar aangeschaft :) Beetje apocalyptische weken voor de boeg met Fallout New Vegas en I am Alive :P
Ik heb hem direct na Deadlight gespeeld, bekend gevoel :) Dat is overigens wel echt een goed spel. Uiteindelijk wel ook eenzelfde probleem als I am Alive, veel te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Iemand enig idee wanneer de 'nieuwe' Xbox 360 naar nederland komt?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op zondag 21 juli 2013 @ 10:35:
Iemand enig idee wanneer de 'nieuwe' Xbox 360 naar nederland komt?
is nog niet bekend , de nieuwe 360 moet het wel doen zonder optical out.

vandaar dat ik em niet ga kopen , ik heb al een xbox one in de preorder staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Geen Optical Out, volgens mij zit dat ook niet op mijn hudige xbox uit 2009 (120GB Elite volgens mij) maar moest je met dat trucje oplossen (Kabel losmaken).

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:10:
Geen Optical Out, volgens mij zit dat ook niet op mijn hudige xbox uit 2009 (120GB Elite volgens mij) maar moest je met dat trucje oplossen (Kabel losmaken).
Volgens mij werkt dat truukje niet meer , was met een verloopstukje op de elite.
ik heb de elite ook gehad vroeger , maar hou nu mijn slim.

ik wou ook de vernieuwde slim , maar heb optical out nodig voor mij surround headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren begonnen aan Fallout New Vegas. Ik moet zulke games niet gaan spelen... In plaats van missies spelen ben ik weer obsessief ieder hoekje en huisje aan het doorzoeken. :)

Verder ben ik erg benieuwd hoe een next gen fallout er uit kan gaan zien. New Vegas is nu niet moeders mooiste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Vandaag The Walking Dead: 400 Days uitgespeeld. Hele leuke DLC en een mooie opwarmer voor seizoen 2. Iemand die nog tips heeft qua soortgelijke games? Begin door mijn stapeltje heen te raken :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

uchiha tijntje schreef op zondag 21 juli 2013 @ 16:26:
Gisteren begonnen aan Fallout New Vegas. Ik moet zulke games niet gaan spelen... In plaats van missies spelen ben ik weer obsessief ieder hoekje en huisje aan het doorzoeken. :)

Verder ben ik erg benieuwd hoe een next gen fallout er uit kan gaan zien. New Vegas is nu niet moeders mooiste :P
Maar dat is juist het mooie van dit soort games! Ik weet nog wel dat ik begon met NV, en het eerste wat ik deed was zo veel mogelijk "scavengen" in verlaten gebouwen, op zoek naar goede wapens, kopgels, etc. Ook in Oblivion en vergelijkbare games ben ik altijd druk bezig met dungeons en dergelijke te looten en lekker verkennen.

Nadeel is wel, als je je na een uur of 20-30 (vaak in mijn geval dan) weer op de hoofd verhaal lijn gaat focussen, merk je wel dat je dankzij de levels en spulletjes die je hebt vergaard eigenlijk te sterk bent geworden en er makkelijk doorheen blaast.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Gister begonnen met Fable 3, toch wel een leuk spel. Fable 1 en 2 allebei met veel plezier gespeeld, en 3 is tot nu toe net zo vermakelijk.

Zat me nog wel te bedenken waarom eigenlijk. Qua graphics is Fable imho nooit heel vooruitstrevend geweest, en qua gameplay doen ze eigenlijk ook niet veel bijzonders, maar toch voelt het geheel gewoon erg goed aan. Misschien is dat juist wel de kwaliteit die ik er in bemerk :) De sfeer is iig prima, en dat verbloemt toch voor een fors deel dat het een wat ouder spel is :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Besloten om State of Decay aan te schaffen. Heb wel zin in een open world zombie adventure :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

CR1691 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:11:
Besloten om State of Decay aan te schaffen. Heb wel zin in een open world zombie adventure :P.
Hij lijkt me ook wel erg leuk, laat je weten hoe hij bevalt? Voor 1600 MSpoints niet duur :)

[ Voor 15% gewijzigd door Tomba op 22-07-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ben tot nu toe aardig verrast. Het spel laat je vrij in je doen en laten. Ook vond ik het tof dat ik in een klein huisje naar spullen op zoek was en vanuit het niets een zombie dwars door het raam naar binnen sprong, was wel even schrikken :p . Graphics zijn in orde. Enige wat ik tot nu toe als minpunt heb gezien zijn de bugs. Zombies die door muren of bomen heenlopen. Zou hem zeker aanschaffen als zombies en open world iets voor jou is :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loopt dit spel (de wereld) nu ook door als je niet speelt? Heb daar iets van gelezen / gehoord, maar ben er zelf niet ingedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik heb geen idee, pas twee uurtjes gespeeld dus kan daar nog vrij weinig over zeggen. Wat wel grappig is dat je met meerdere personages kunt spelen. Zo kun je bijvoorbeeld als je op missie bent schakelen tussen verschillende personages. Die kun je dan vervolgens uplevelen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

CR1691 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 17:56:
Ben tot nu toe aardig verrast. Het spel laat je vrij in je doen en laten. Ook vond ik het tof dat ik in een klein huisje naar spullen op zoek was en vanuit het niets een zombie dwars door het raam naar binnen sprong, was wel even schrikken :p . Graphics zijn in orde. Enige wat ik tot nu toe als minpunt heb gezien zijn de bugs. Zombies die door muren of bomen heenlopen. Zou hem zeker aanschaffen als zombies en open world iets voor jou is :) .
Klinkt eigenlijk wel heel goed, het staat me echter tegen dat het spel doorloopt als ik niet speel. Ik heb door werk en privé niet superveel tijd om te gamen dus het kan zijn dat het spel een paar weken blijft liggen. Als ik het goed begrijp zijn daarna al je 'medestanders' suicidaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:05
Heb net een nieuwe Panasonic plasma tv en wil m'n xbox360 oude type alleen met component aansluiting aansluiten, maar geen beeld wel geluid. Als ik het gele stekkertje gebruik en de schakelaar achterop de stekker op tv zet, dan wel beeld, maar slechts 480P..

Wie weet hoe ik dit in HD krijg op de pana plasma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:29:
[...]

Volgens mij werkt dat truukje niet meer , was met een verloopstukje op de elite.
ik heb de elite ook gehad vroeger , maar hou nu mijn slim.

ik wou ook de vernieuwde slim , maar heb optical out nodig voor mij surround headset.
Jawel, werkt nog prima: als je de huls van de VGA kabel eraf haalt (redelijk simpel met een schroevendraaier) past deze net samen met de HDMI kabel in de X360. HDMI aan en optical wordt gewoon aangestuurd. Enig nadeel is zappen = restart. Ik heb lange tijd zo gegamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

jasper2603 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 13:44:
Heb net een nieuwe Panasonic plasma tv en wil m'n xbox360 oude type alleen met component aansluiting aansluiten, maar geen beeld wel geluid. Als ik het gele stekkertje gebruik en de schakelaar achterop de stekker op tv zet, dan wel beeld, maar slechts 480P..

Component is 1x beeld en 2x geluid toch?
Composiet is 3x beeld en 2x geluid iirc.

In geval 1 ben je volgens mij veroordeeld tot 480P.
In geval 2 komt het volgende bij me op

- Verkeerde kabeltjes en/of verkeerde poortjes
- TV niet helemaal zuiver (garantie)
- op juiste source staan?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
gaat om 3x beeld en 2x geluid. Zijn meer pana mensen op google die hetzelfde probleem hebben, maar de oplossing staat er niet bij helaas. Dacht hier zit vast wel iemand met een pana plasma die hetzelfde heeft gehad.

Er is vast een trucje bij in de instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Heb hier toch een vaag issue.. Zowel FIFA 13 als 12 blijven hier hangen op het eerste scherm zodra ze gestart worden. BO2 werkt dan weer zonder problemen.. Zou het met lokale data te maken kunnen hebben?

Blijkbaar niet, heb de lokale files verwijderd, maar nog steeds blijft ie hangen.

[ Voor 17% gewijzigd door shoombak op 23-07-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Bij mij werkt FIFA 13 zonder problemen. Ken je iemand in de buurt met een 360? Probeer daar je cd'tje dan op. Misschien staan er corrupte files op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Hmm, ik heb ineens een probleem met mijn x360. Wanneer ik Forza 3 start en hij moet saven bij het beginscherm, duurt het minuten tegen dat hij er door geraakt. Ook verschillende apps openen nu zeer traag.

Het betreft een x360 slim met standaard 4 GB. Later heb ik een hd van 250 GB toegevoegd. Wanneer ik de hd verwijder, dan gast het wel goed, alhoewel mijn saves op de 4 GB staan,

Nu zou ik op mijn pc de SMART willen uitlezen, maar vraag me af of dat zonder gevaar kan. Dat er niets op wordt weggeschreven, waarna de xbox zou vragen om hem te formatteren...

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox live heeft problemen, dus het is waarschijnlijk je schijf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tomba schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:25:
[...]

Klinkt eigenlijk wel heel goed, het staat me echter tegen dat het spel doorloopt als ik niet speel. Ik heb door werk en privé niet superveel tijd om te gamen dus het kan zijn dat het spel een paar weken blijft liggen. Als ik het goed begrijp zijn daarna al je 'medestanders' suicidaal....
Het lijkt erop dat je gelijk hebt ja. Toen ik vanochtend het spel weer ging spelen stond er links bovenin het scherm een notificatie ´survived another day´. Lijkt mij erop te wijzen dat het spel inderdaad doorloopt als je aan het werk bent of ergens anders zit. Ik denk alleen niet dat het een heel groot probleem is als je ´veilig´ in je schuilplaats zit, maar ok dat zal ik nog even af moeten wachten :P . Ik ben zelf ook iedere week fulltime aan het werk en doe ook een avondschool dus ook vaak zat ben ik niet aan het gamen, toch denk ik niet dat het spel je daarmee keihard afstraft :P .

Ik wil het je echt aanraden, krijg er echt zo´n The Walking Dead gevoel van :D . Op een grote map beetje rondjagen en zorgen dat je genoeg supplies en medestanders hebt. Heerlijk!

Hierbij nog een link naar een review over de game: http://www.gamer.nl/review/428073/state-of-decay

Geeft in mijn ogen goed weer hoe vet het spel is! Aanschaffen gasten :9~ :D

[ Voor 7% gewijzigd door CR1691 op 23-07-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Moet aan XBL liggen inderdaad, op mijn Slim 250 GB duurde het ook een paar minuten. Heb gewoon de Xbox knop ingedrukt en op die manier Fifa 13 opgestart, duurde helaas ook een paar minuten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Live doet heel de dag al raar.
Minuten nodig om in te loggen op live en bij opstarten van een game 5-10 minuten zoeken naar downloadable content....
Servers oververhit ? :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

skelleniels schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 20:49:
Hmm, ik heb ineens een probleem met mijn x360. Wanneer ik Forza 3 start en hij moet saven bij het beginscherm, duurt het minuten tegen dat hij er door geraakt. Ook verschillende apps openen nu zeer traag.

Het betreft een x360 slim met standaard 4 GB. Later heb ik een hd van 250 GB toegevoegd. Wanneer ik de hd verwijder, dan gast het wel goed, alhoewel mijn saves op de 4 GB staan,

Nu zou ik op mijn pc de SMART willen uitlezen, maar vraag me af of dat zonder gevaar kan. Dat er niets op wordt weggeschreven, waarna de xbox zou vragen om hem te formatteren...
Ik heb zelf een gewone HDD naar 'microsoft HDD' geflasht, maar daar stond ook bij de meeste guides iets van dat als je je pc opnieuw op zou starten met die HDD nog aangesloten na het flashen dat er dan een LBA of iets dergelijks aangemaakt zou worden. En daar werkt de Xbox dan blijkbaar weer niet mee. Ik zou het risico dus in ieder geval niet nemen als je daar belangrijke saves op hebt staan.

Maar gezien de andere reacties hier lijkt het inderdaad iets van een Live probleem te zijn. Zal zo eens kijken wat mijn Xbox ervan zegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox Live heeft inderdaad problemen. Nog onbekend hoe lang het gaat duren (verwacht dat het over enkele uren wel opgelost is).

Voorlopig is het aan te raden om gewoon wat offline-gaming te doen. Hierbij is het eigenlijk wel benodigd om je internet gewoon uit te zetten of het stekkertje eruit te trekken, want hij heeft er veel moeite mee.

Mocht het je wel lukken of alles werkt weer, dan is het wel handig omdat ook effe hier neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

jasper2603 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 13:44:

Het schuifje op de kabel moet je wel op HD zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
MeltedForest schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:37:
[...]

Het schuifje op de kabel moet je wel op HD zetten.
Klopt, dat was met m'n sony lcd ook zo, alleen heb ik met m'n nieuwe plasma tv dan geen beeld. Krijg alleen beeld met het gele stekkertje i.p.v. de groene erin en dan kabel op stand tv. Zoals ik het had aangesloten op m'n oude lcd tv werkt het niet op de plasma. Zijn er nog andere manieren om aan te sluiten met de component kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Had gisteren niet veel geduld en heb de schijf toch maar eens aangesloten op mijn computer(weliswaar via S-ATA - USB converter) en kon de smart uitlezen via HDtune en HDDScan. Er is inderdaad geen probleem met de schijf en alles staat er nog op na hem terug in de xbox te steken :) Mijn saves staan op het interne geheugen van 4 GB, dus dat was geen probleem mocht ik het kwijt zijn. Wel heb ik opgemerkt dat zonder hard disk ik wel vlot kon laden. Ik was volgens mij wel niet geconnecteerd met Live omdat de Xbox wilde updaten(de updates staan dus blijkbaar op hard disk)

Het zal idd wel met Live te maken hebben gehad. Ik vond het gewoon vreemd aangezien ik geen gold meer heb en ik gewoon Forza 3 wilde spelen met een lokale save.

[ Voor 44% gewijzigd door skelleniels op 24-07-2013 13:19 ]

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nu ik weer Gold heb, ben ik toch maar weer op zoek naar een headset. Heb een voorkeur voor draadloos en het gamegeluid moet er sowieso over afgespeeld worden. Welke gebruiken jullie en zijn er aan of afraders?

Is die Turtle Beach Ear Force X41 bijvoorbeeld iets?

[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 26-07-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Gisteren weer State of Decay gespeeld. Man wat was ik een paar keer bang zeg, overal om mij heen zombies, zombies en nog eens zombies. Al mijn geweren hadden geen ammo meer en mijn rugzak was zo zwaar dat ik na een korte sprint al direct moe was. Gelukkig wist ik te ontsnappen en een auto te pakken waardoor ik een hoop zombies omver kon rijden :D, haha. Echt ik ben zo verrast door deze game :). Iedere dag is weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:36:
Nu ik weer Gold heb, ben ik toch maar weer op zoek naar een headset. Heb een voorkeur voor draadloos en het gamegeluid moet er sowieso over afgespeeld worden. Welke gebruiken jullie en zijn er aan of afraders?

Is die Turtle Beach Ear Force X41 bijvoorbeeld iets?
Tritton Warhead 7.1
Niet goedkoop maar tot nu toe beste geluid uit een draadloze headset welke ik ooit gehad heb.
En spraak is ook duidelijk, zowel voor mij als voor de friends.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

justifire schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:08:
[...]

Tritton Warhead 7.1
Niet goedkoop maar tot nu toe beste geluid uit een draadloze headset welke ik ooit gehad heb.
En spraak is ook duidelijk, zowel voor mij als voor de friends.
Die had ik inderdaad al gevonden, maar ik begrijp dat die via optical aangesloten moet worden? Heb een Slim dus volgens mij kan dat dan niet en om een 7.1 ding te kopen met 2.0 input vind ik ook al zoiets :)
Sowieso zou ik liever wat budget vriendelijker zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:11:
[...]

Die had ik inderdaad al gevonden, maar ik begrijp dat die via optical aangesloten moet worden? Heb een Slim dus volgens mij kan dat dan niet en om een 7.1 ding te kopen met 2.0 input vind ik ook al zoiets :)
Sowieso zou ik liever wat budget vriendelijker zitten ;)
Zit toch gewoon een optical out op de slim ?
Budget vriendelijker kan ik begrijpen en als je 2.0 voldoende vind is daar genoeg voor te vinden, zeker als je geen mic nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet een audio adapter hebben voor optical inderdaad. Zoiets dus: http://www.amazon.com/Opt...x-360-Cable/dp/B0042UQLM0

Maar ik weet niet of je ook een X1 wilt gaan halen? Grote kans namelijk dat die Warhead (en meer) niet geschikt daarvoor zijn. Dat houdt mij ook tegen om nu voor mijn kapotte headset een duur alternatief te halen. Eerst even wachten wat wel en niet compatible is.

Overigens is die X41 geen slechte aankoop, maar ik vond het draadje wat je tussen je headset en controller moest doen altijd erg frustrerend (floept er makkelijk uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:14:
Je moet een audio adapter hebben voor optical inderdaad. Zoiets dus: http://www.amazon.com/Opt...x-360-Cable/dp/B0042UQLM0

Maar ik weet niet of je ook een X1 wilt gaan halen? Grote kans namelijk dat die Warhead (en meer) niet geschikt daarvoor zijn. Dat houdt mij ook tegen om nu voor mijn kapotte headset een duur alternatief te halen. Eerst even wachten wat wel en niet compatible is.

Overigens is die X41 geen slechte aankoop, maar ik vond het draadje wat je tussen je headset en controller moest doen altijd erg frustrerend (floept er makkelijk uit)
Op de slim zit gewoon een optical out poort aan de achterzijde.
Bij de oude xbox heb je de adapterkabel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

justifire schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:16:
[...]

Op de slim zit gewoon een optical out poort aan de achterzijde.
Bij de oude xbox heb je de adapterkabel nodig.
Uh nee? Er zit op de HD TV kabel (dus Composite) gewoon een optical uitgang hoor....

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRcGiLCazxt3XLKpo4PuVutUkvTkHvGfFL_ZQUJdJEU1f7v7gEa

Let niet op dat pijltje, die is niet van mij :+

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 26-07-2013 12:19 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

justifire schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:13:
[...]

Zit toch gewoon een optical out op de slim ?
Budget vriendelijker kan ik begrijpen en als je 2.0 voldoende vind is daar genoeg voor te vinden, zeker als je geen mic nodig hebt.
Ik had begrepen van niet, ben ook niet thuis dus controle is lastig ;)
Ik zeg niet dat ik 2.0 voldoende vind, ik bedoelde meer dat analoog (wit/root) 2.0 is en dan is 7.1 wat zonde zeg maar :P Microphone is juist een vereiste overigens :)
Martinspire schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:14:

Ah zo'n ding heb ik volgens mij nog liggen van mijn Elite, maar zo te zien zit optical out standaard in de S :)
X1 ben ik nog niet uit. Was zeer enthousiast totdat ze Family Sharing eruit haalden. Nu lijkt hij mij vooral Xbox360 with better graphics. Komt dus waarschijnlijk wel een keer, maar voorlopig niet. Sowieso doe ik mijn Xbox 360 niet weg, heb nog altijd spijt van het wegdoen van mijn Xbox1 ;(

De X41 heeft een wat redelijke prijs (99€) dan de Warhead, zijn er nog alternatieven in de prijsrange 50-150€ die mensen hier goed bevallen zijn?

Kom trouwens ook de Steelseries Spectrum 7XB Wireless Headset tegen op amazon voor onder de 60€, is dat nog wat? Reviews zien er op zich goed uit :)

[Update]
Gezien de goede reviews en alleszins billijke prijs is het de SteelSeries geworden :) Voor €61,07 incl verzenden verwacht ik m volgende week!

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 26-07-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
CR1691 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:32:
Moet aan XBL liggen inderdaad, op mijn Slim 250 GB duurde het ook een paar minuten. Heb gewoon de Xbox knop ingedrukt en op die manier Fifa 13 opgestart, duurde helaas ook een paar minuten :P.
Vandaag blijkbaar weer problemen. Zat nu al 10min+ te wachten tot er leven in mijn slim kwam, maar dankzij dit berichtje kan ik eindelijk mijn dvd'tje kijken :D Had er niet aan gedacht dat ik via de xbox knop wel mijn dvd zou kunnen starten. Ging er vanuit dat mijn xbox iets nuttigs aan het doen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is Spartacus Legends nu de nieuwe game die men met Gold kan downen?... Of was dit al gewoon een gratis game? Ik dacht namelijk dat het altijd de 1e van de maand en de helft van de maand was?

http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d80258411256

Iemand hem al gespeeld?

Na beelden gezien te hebben hoop ik maar dat dit al een gratis game was.... en niet valt onder die actie van 2 games per maand.... |:(

Edit. Ah, las dat het f2p was... Maar dat het eerder pay to win is... Dat vind ik wel een groot risico met dat soort gratis games die ook op de next gen consoles uit komen.

[ Voor 68% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-07-2013 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel geen gameconsole meer en heb 1 jaar geleden mijn Playstation 3 console verkocht omdat ik er geen gebruik meer van maakte .
Nu speel ik wel weer games op mijn Asus Laptop Nvidia Geforce GT630M 2 GB met een fantastische Xbox 360 controller die echt ideaal is voor racegames .
Maar ben aan het overwegen om misschien een gameconsole aan te schaffen en had zo mijn voorkeur aan de Xbox 360 vanwege de game Grand Theft Auto V .
Maar heb ook weer mijn twijfels over deze aanschaf omdat misschien de Xbox 360 na een jaar is afgeschreven vanwege de opvolger de Xbox One .
Bij GameMania kost de Xbox 360 slim 250 GB met ForzaMotorSport 4 ( mijn favoriete game ) €199,00 .
Ik twijfel over deze aanschaf en kan dan beter even afwachten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Waar ga je dan op wachten ? Tot de Xbox echt is afgeschreven ? Ik kan je zo al vertellen dat er voor de Xbox niet veel meer gaat uitkomen en dat Microsoft niet zo lang gaat ondersteunen als een Sony doet. Wel zijn er veel goede games uitgekomen dus er is genoeg budget te vinden nu.

Verder kan ik er al niet inkomen dat je de Playstation niet meer gebruikte door de shitload aan goede games en kan je misschien beter geen enkele console meer kopen ;)

Als jij Forza 4 en Gta het waard vind om € 200 neer te leggen moet je het gewoon doen en anders niet. Heb je er wat aan ? Vast niet ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 27-07-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
support op de 1e xbox was er niet nadat de x360 er was -> true (al hoewel enkele die hard nog jaren lang halo 2 zijn blijven spelen :P )
dit was omdat de eerste nou niet bepaald een succes was t.o.v de ps2. Ze namen een gok door de eerste next gen te zijn.
Sony daarentegen deed rustig aan en bracht de ps3 later uit, met toegegeven nog enkele zeer goede games op de ps2 in de tussenliggende periode.
Het zou mij ernstig verbazen als de x360 geen enkele support meer krijgt straks. Tuurlijk het zal minder worden, maar niet te vergelijken als destijds met de 1e xbox. Verder is het uiteraard niet zo dat je xbox360 niets meer waard is als de xb1 er is. Er is een gigantische back log aan games. Zelfs als je alleen maar de games zou spelen die zeer goede review scores krijgen ben je dan zeker wel 1 a 2 jaar entertained lijkt me (en dan is de xb1/ps4 heck misschien zelfs de wii u, zeeeeeeer betaalbaar).

Dat gezegd hebbende vind ik 200 euro nu nog wel veel geld, ik zou dan of 2e hands iets zoeken, of toch nog wachten op een betere aanbieding (lijkt me dat er nog wel prijsdalingen komen met de next gen steeds dichter aan de horizon)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:45:
Ik heb momenteel geen gameconsole meer en heb 1 jaar geleden mijn Playstation 3 console verkocht omdat ik er geen gebruik meer van maakte .
Nu speel ik wel weer games op mijn Asus Laptop Nvidia Geforce GT630M 2 GB met een fantastische Xbox 360 controller die echt ideaal is voor racegames .
Maar ben aan het overwegen om misschien een gameconsole aan te schaffen en had zo mijn voorkeur aan de Xbox 360 vanwege de game Grand Theft Auto V .
Maar heb ook weer mijn twijfels over deze aanschaf omdat misschien de Xbox 360 na een jaar is afgeschreven vanwege de opvolger de Xbox One .
Bij GameMania kost de Xbox 360 slim 250 GB met ForzaMotorSport 4 ( mijn favoriete game ) €199,00 .
Ik twijfel over deze aanschaf en kan dan beter even afwachten .
Ik zou eventjes gewoon een 2ehands Slim aanschaffen, scheelt je bakken met geld. Forza 4 krijg je bijna gratis overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist I am alive uitgespeeld. Wel leuke xbla game. Iets van 6/7 uur over gedaan. Prima sfeertje en de gameplay was ook wel prima. Nu nog verder met Fallout New Vegas.

Heeft iemand de DLC van Fable 3 gespeeld? Is dat de moeite waard? Gisteren weer wat gameplay gezien van F3 en vond het wel weer leuk wegspelen :).

------------------------------

Edit:

Wat ik me afvraag. Als ik een game on demand download, is dat dan dezelfde versie als op de disc, of zitten daar alle uitgekomen update al in verwerkt?

Heel soms zijn namelijk bepaalde bugs of glitches handig voor een 2e of 3e playthrough (jaja i know.. :+ ) en zijn die vaak in een update gefixt. Als je je cache dan leeg maakt en offline gaat gamen dan is de bug nog niet gefixt :)

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-07-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga inderdaad eens kijken of het mij lukt om een tweede hands Xbox 360 aan te schaffen en betaal er zeker niet meer voor dan €80,00 .
Ik ga over een halfjaartje toch een Xbox One kopen ( €500,00 ) want daar kan ik jaren mee vooruit .
En ik weet al als ik een Xbox 360 koop is het alleen maar voor ForzaMotorSport 4 en Grand Theft Auto V .
Dus na een klein jaartje zal ik hem niet meer gebruiken en geef er daarom niet meer uit dan €80,00 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Ik zou gewoon even wachten tot na de Gamescom. Best aardige kans dat Microsoft en Sony dan prijsverlagingen aan kondigen voor de 360 en PS3. Ik heb nu ook nog een 360 maar vanwege de exclusives op de PS3 wil ik die ook nog even goedkoop op de kop tikken.
Pagina: 1 ... 57 ... 64 Laatste