Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu het Xbox 360 tijdperk toch eindigend is met de komst van de X1 in november zat ik mijn gamelijst eens door te nemen. Ik vroeg me zelf af wat nu eigenlijk mijn top 5 is van deze generatie (o.a. GTA5 en Dark Souls 2 moeten nog uitkomen, maar dat terzijde... :+ )

Zonder het een simpel opsomlijstje te laten worden, vroeg ik me af wat jullie 5 beste games zijn van deze generatie met een duidelijke motivatie/argumentatie en welke game in jullie ogen de most underrated is. Mij maakt het niet zoveel uit of het een Retail game of een XBLA game is (ik hou hetzelf even bij Retail games).

Mijn top 5 ziet er als volgt uit (in willekeurige volgorde). Een aantal games zijn al redelijk gedateerd dus het zijn voornamelijk de positieve herinneringen die ik eraan heb :P.

Gears of War. De game die mij online gaming op een console heeft gebracht en dat kan maar 1 keer gebeuren, dus vandaar dat dit spel voor mij al redelijk speciaal is :). De singleplayer was een zeer gave ervaring door middel van de volledige Coop mode, over the top actie, coole characters, gave wapens, mooie graphics en nog een redelijk oke verhaal. In de multiplayer heb ik samen met een vriend echt zoveel uren zitten. De modussen die erin zaten vond ik ook echt prima, dus dood = dood, geen respawn geneuzel, waardoor er (in de meeste potjes) ook redelijk voorzichtig en tactisch te werk werd gegaan. De shotgun was wat te overpowered O-) , maar dat was tegelijkertijd ook wel redelijk de charme van het spel. Uiteindelijk met zeer veel plezier de 10.000 kills gehaald (uiteindelijk iets van 15 k ofzo). De MP van GoW2 was dan ook best een afknapper.

Bioshock Eén woord: SFEER. Ongelooflijk hoe sfeervol dit spel is. Het level design en de aankleding ervan was echt top. Verder had ieder hoekje en kamertje wel weer wat leuks te verbergen, of het nu ammo, health, adam, of een taperecorder was. En de plottwist zag ik ook niet aankomen :P. Echt een unieke SP ervaring, zonder een waardeloze MP eraan gekoppeld omdat dat zogenaamd beter is voor de verkopen...

Crackdown Mensen die dit spel nog niet hebben gespeeld, moeten als de wiederweerga dit spel nog voor een prikkie aanschaffen. De game is gewoon puur fun, zeker coop en als je eenmaal flink bent geleveld. :) Als er een game zich een sandbox game mag noemen vind ik dat Crackdown wel.

Call of Duty 4 Modern Warfare Wat deed COD4 toch veel goed. De SP was een ware rollercoaster zoals er nog maar weinig waren. Iedereen kent wel de snipermissie en de bijna onmogelijke post game missie in het vliegtuig en de daarbij horende achievement (Miles High Club) :). Echter de MP was hetgeen wat mij zo lang heeft laten spelen. De MP was echt verslavend met de in mijn ogen gebalanceerde gameplay (de drie killstreaks waren prima, in tegenstelling tot de 1848 onredelijke en overdreven killstreaks in de vervolgen... :( ), de diverse unlocks, het levelsysteem, de perks (behalve last man standing en martydom :P) en de mooie overzichtelijke levels.

Dark Souls Als ik één game moet noemen die echt een bijzondere impact heeft gehad op mijn 'mood' dan is dat Dark Souls wel. Na een half uur was ik compleet verkocht waarna ik de verdere 3 weken compleet met mijn gedachten bij dit spel was, en eigenlijk niet ten goede. De game straalt namelijk geen vrolijkheid uit, maar chaos en despair. Echter na het verslaan van de eindbaas maakt chaos en despair plaats voor een gevoel van voldoening die zijn weerga niet kende :).

Ik had een 'longlist' gemaakt, waarna ik met deze short list ben gekomen :). Dus een verdere eervolle vermelding gaat uit naar Dead Rising 1, Metro 2033, Kameo, Gears of War 3, Fable 2&3, Alan Wake, Battlefield 3, Mass Effect 2, Lost Odyssey, Portal en Dishonored

En de game waarvan ik vind dat die veel te underrated was is:

Homefront Ongelooflijk hoe dit spel werd afgemaakt, door zowel de media als gamers. Oke, de SP deed ook echt niets bijzonders. De MP daarentegen had een systeem wat een zeer welkome afwisseling was van de destijds steeds groter worden COD gameplay met haar killstreaks. Ik weet niet of veel mensen hier het spel hebben gespeeld maar het systeem zat mooi in elkaar. In elk potje verdiende je punten (door enerzijds objectives, anderzijds te killen) die je on the fly kon uitgeven aan ammo, wapens, armor en zelfs voertuigen (lichte en zware tanks en heli's). Dit systeem zat echt goed in elkaar en was in mijn ogen ook goed gebalanceerd. Echter doordat niemand in mijn friendslist het spel speelde heb ik het ook niet heel erg lang gespeeld, zoals bijvoorbeeld CoD4, GoW en BF3. Hoop dat er nog steeds een keer een waardig vervolg wordt uitgebracht die zich staande kan houden in het grof geweld van de nieuwe generatie. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:56
Red dead redemption, zowel de sp als de mp enorm goed. Wat een sfeer, met een ondergaande zon en een mondharmonicamuziekje erbij. Beter dan GTA 4.

The orange box: niet echt 1 game maar wat een fun op 1 schijfje! Eerst nog eens de volledige versie van half life 2 uitspelen, dan portal en tot slot team fortress 2. Eerst had ik zoiets van: wat ziet dit er kiddy uit! Maar de gameplay staat als een huis en ik heb me kapot gelachen om de characters en hun grappige uitspraken.

Bioshock (infinite): zowel het eerste deel als infinite zijn games van grote klasse. Zoals hierboven beschreven is de sfeer waanzinnig en het verhaal ontzettend origineel.

Skyrim: ondanks de eeuwig durende laadtijden en de regelmatige vastlopers mijn favoriete rpg op de 360. De setting, muziek, humor, het was allemaal wel heel fraai.

CoD BO 1. Jaja, ik weet het. Maar toch, kijkend naar de mp game waar ik de meeste uren (30 dagen and counting....) in heb gestoken kan ik het niet maken om deze niet te vermelden. Met een vast clubje spelers wekrt dit voor mij gewoon goed. Grotere levels dan BO2, de bekende snelle gameplay. Ik geniet er nog steeds van.

Dit was het geloof ik wel. Racen doe ik niet echt, al is forza wel top. Gears is gaaf, maar toch niet mijn ding. Nog een eervolle vermelding voor Condemned, voor een launchgame echt briljant. Spannender dan fear imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

CR1691

Hero of Time

1. Mass Effect
2. Halo
3. The Walking Dead
4. Skyrim
5. Fifa

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was laats bij Gamemania te Maastricht en wilde graag informatie over de Xbox 360 Slime 250GB + 2 games ( forzamotorsport 4 mijn favoriet ) voor €199,00
De verkopen vond het niet verstandig om nu nog een Xbox 360 te verkopen aan mij omdat binnenkort de Xbox One uitkomt en deze beter te kopen .
Maar de verkoper bedoelde het niet verkeerd volgens mij en wil mij een product verkopen wat langer meegaat qua games .
Ik twijfelde omdat mijn gevoelens ging naar de game Forzamotorsport 4 en Grand Theft Auto V .
Tweede hands begin ik echt niet aan want ik wil geen gebruikte console kopen en hecht ik geen waarde aan .
Heel moeilijk om te beslissen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:37:
Ik was laats bij Gamemania te Maastricht en wilde graag informatie over de Xbox 360 Slime 250GB + 2 games ( forzamotorsport 4 mijn favoriet ) voor €199,00
De verkopen vond het niet verstandig om nu nog een Xbox 360 te verkopen aan mij omdat binnenkort de Xbox One uitkomt en deze beter te kopen .
Maar de verkoper bedoelde het niet verkeerd volgens mij en wil mij een product verkopen wat langer meegaat qua games .
Ik twijfelde omdat mijn gevoelens ging naar de game Forzamotorsport 4 en Grand Theft Auto V .
Tweede hands begin ik echt niet aan want ik wil geen gebruikte console kopen en hecht ik geen waarde aan .
Heel moeilijk om te beslissen .
Voor dat geld zou ik ff wachten voor de xbox one :Y

Als je hem op de kop kan tikken 2de hands (als je dit natuurlijk zou willen) zou ik daar voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Of wacht even op een aanbieding, soms kan je voor 150 ook een Xbox 360 nieuw kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 360 kan nog wel in waarde dalen (zeker met die nieuwe versie die er nog aan komt), maar GTA 5 komt (voorlopig iig) niet op de Xbox One uit. Dat lijkt me toch wel een game die de moeite waard is. Verder weet ik niet of je uberhaupt nog een 360 hebt gehad en andere games hebt gespeeld, maar je hebt dan nog wel aardig wat games die je ook nog kunt gaan doen.

Tenzij je per se het nieuwste van het nieuwste wilt hebben. Toch kun je niet om de grote gameslibrary van de 360 heen op dit moment en het feit dat alles zoveel goedkoper is voorlopig. Je zou bv ook (begin) volgend jaar een X1 kunnen halen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

uchiha tijntje schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:12:
Nu het Xbox 360 tijdperk toch eindigend is met de komst van de X1 in november zat ik mijn gamelijst eens door te nemen. Ik vroeg me zelf af wat nu eigenlijk mijn top 5 is van deze generatie (o.a. GTA5 en Dark Souls 2 moeten nog uitkomen, maar dat terzijde... :+ )
1: Assasin's Creed Serie.
Blijft mij boeien. Deel 3 deed het overal slecht maar toch vond ik ook die sterk. Het gebruik van bestaande mythologie en historie spreekt mij aan. Kan niet wachten op deel 4.

2: Red Dead Redemption
Wat een sfeer in 1 game zeg _/-\o_

3: Mass Effect serie
Deel 1 geleend en sceptisch aan begonnen. Daarna wachten op deeltje 2 en 3.

4: Bioshock
Ook een game met veel sfeer.

5: Metro 2033.
Epicness maar soms pittig.

En dan ben ik vast nog wel iets vergeten :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
1: SF4: online fighting games spelen, om nou te zeggen dat ik er al me hele leven op wachtte is overdreven, maar het gemak waarmee het kan (t.o.v. van pc met emulatoren en kleine spelers aantallen) was echt geweldig.
2 geometry wars. verschikkelijk leuk en verslavend spelletje. Me ook vermaakt met deel 2 maar die is toch nog iets minder. Het geniale zit hem in het 'easy to learn, hard to master'.
3: pgr3: was groot van msr op de dreamcast, en deze versie doet ongeveer alles beter, heerlijke arcade racer, die niet te onrealistisch aanvoelt
4. hd trials: super verslavend, wel te moeilijk op het laatst.
5. Guitar hero 3: tsja was mijn eerste guitar hero. Gewoon super veel lol mee gehad.

Vergeet vast genoeg, ook speelt bij mij mee dat ik vaak of geen tijd of geen energie heb voor grote games als een skyrim o.i.d en ik hou niet zo van sandbox en fps (moet op pc) en fifa (go pes!) :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik besluit voorlopig toch maar niet voor de Xbox 360 te gaan want uiteindelijk zou ik hem alleen kopen vanwege Grand Theft Auto V en Forzamotorsport 4 is alleen bijzaak .
De echte goede racegame is voor mij F1 2012 die ik speel op mijn Laptop met Xbox 360 wired controller .
En daarnaast speel ik die heerlijke Tombraider ( 2013 ) op mijn Laptop .
Dus ben er wel even zoet mee .
Xbox 360 console €199,00 plus nog een GTA V kopen en een HDMI kabel is toch een hoop geld en zit toch snel aan de €280,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:12
En daar is V&A voor ;)
(en GTA kost 50 euro, 30 euro voor een HDMI kabel?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ja 3,95 bij de action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
uchiha tijntje schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:12:
Haha, je hebt bijna EXACT dezelfde smaak als ik. Ik ga dan ook geen moeite doen om ze allemaal te herhalen behalve een paar eervolle vermeldingen voor de indies Super Meatboy, Braid, Fez en natuurlijk Splosion Man. Ms Splosion man met 4 vrienden coop is epic.

Ik zit er trouwens al een tijdje aan te denken een soort gaming 'canon' te maken, van mijn Amiga tijd tot nu, en dan elk jaar 1 tot 3 'defining' games te kiezen. Niet per definitie de beste games, maar die het meeste indruk hebben gemaakt. Zijn er sites die zoiets mogelijk maken op een makkelijke manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Tijd voor een nieuwe Topicstart?

Tevens een bumpje: Heb weer zin in Xbox Live Gold. Ebay? :D

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
SalimRMAF schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 03:36:
Tijd voor een nieuwe Topicstart?
Is dat nog de moeite? Huidige TS staat er al jaren, om die op het einde van de levensduur ineens wél te updaten lijkt me niet helemaal nodig, anders had dat ook wel eerder gekunt :)
Tevens een bumpje: Heb weer zin in Xbox Live Gold. Ebay? :D
http://www.livecodes.nl/xbox-live.php

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Jup, ebay! Scheelt 9 euro op livecodes.nl
http://stores.ebay.de/MMO...725&_trksid=p4634.c0.m322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
SeamusXanthus schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:16:
[...]
Ik zit er trouwens al een tijdje aan te denken een soort gaming 'canon' te maken, van mijn Amiga tijd tot nu, en dan elk jaar 1 tot 3 'defining' games te kiezen. Niet per definitie de beste games, maar die het meeste indruk hebben gemaakt. Zijn er sites die zoiets mogelijk maken op een makkelijke manier?
Leuk idee, al vraag ik me af of er elk jaar echt 'defining' games zijn.

offtopic:
Bij mij komen dingen omhoog als 'super mario bros' (ik ben ingestapt bij de atari2600) dus smb was echt een ongelovelijke stap voorwaarts.
Zelda natuurlijk ook
Doom, 3d/first person spelen hoeven niet letterbox, of zelfs post zegel view (i'm looking at you amiga fps) en gruwelijk traag te zijn.....
Iets later een mario 64 3d platforming.......en quake, die zowel qua gfx, full 3d spel wereld en gruwelijke mp me versteld liet staan.
3dfx technologie, als je games zagen er opeens super uit :o
en dan soul calibur op de dreamcast, die vond ik zo mooi dat ik de intro/demo mode gewoon liet lopen WOW.

honerable mentions
space taxi op c64 (speech in een thuis spel woa!)
resident evil op ps1 (het laden was gruwelijk, maar cut scenes WOW)
en teveel om op te noemen vergeten, maar nog steeds geen 1 tot 3 titels per jaar :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen krijgen we Crackdown
16 augustus krijgen we Dead Rising 2 met de Case Zero DLC!

http://majornelson.com/20...d-rising-2-dr2-case-zero/

Niet de nieuwste games maar beiden wel leuk. Crackdown is bovendien een 360 exclusive dus dat is altijd wel mooi. DR2 heb ik volgens mij nooit uitgespeeld en wil dat zeker even (in coop) gaan doen. Overigens is Crackdown ook een coop-game dus dat is wel opvallend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:56
Sagat schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:14:
[...]

Leuk idee, al vraag ik me af of er elk jaar echt 'defining' games zijn.

offtopic:
Bij mij komen dingen omhoog als 'super mario bros' (ik ben ingestapt bij de atari2600) dus smb was echt een ongelovelijke stap voorwaarts.
Zelda natuurlijk ook
Doom, 3d/first person spelen hoeven niet letterbox, of zelfs post zegel view (i'm looking at you amiga fps) en gruwelijk traag te zijn.....
Iets later een mario 64 3d platforming.......en quake, die zowel qua gfx, full 3d spel wereld en gruwelijke mp me versteld liet staan.
3dfx technologie, als je games zagen er opeens super uit :o
en dan soul calibur op de dreamcast, die vond ik zo mooi dat ik de intro/demo mode gewoon liet lopen WOW.

honerable mentions
space taxi op c64 (speech in een thuis spel woa!)
resident evil op ps1 (het laden was gruwelijk, maar cut scenes WOW)
en teveel om op te noemen vergeten, maar nog steeds geen 1 tot 3 titels per jaar :D
1 per jaar moet wel lukken.
Denk nog aan Mortal kombat 2, Blade Runner, Diablo 1 en 2, Crysis,Duke Nukem 3d, Sensible Soccer,California Games,Dead space,The elder scrolls serie(bijv Daggerfall),Carmageddon,Manhunt

Niet allemaal per se heel goed, maar wel wat betekend voor de gaming industrie, soms ook negatief.

[ Voor 4% gewijzigd door Sinned123 op 31-07-2013 18:27 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 18:14:
Morgen krijgen we Crackdown
16 augustus krijgen we Dead Rising 2 met de Case Zero DLC!

http://majornelson.com/20...d-rising-2-dr2-case-zero/

Niet de nieuwste games maar beiden wel leuk. Crackdown is bovendien een 360 exclusive dus dat is altijd wel mooi. DR2 heb ik volgens mij nooit uitgespeeld en wil dat zeker even (in coop) gaan doen. Overigens is Crackdown ook een coop-game dus dat is wel opvallend
Jammer van Crackdown :P maar zoals ik hiervoor al had gepost, staat die in mijn top 5 van deze generatie :).

Dead Rising 2 heb ik nooit gespeeld, mede door wat recensies en daarna nooit aan toe gekomen. Dus die kans grijp ik zeker aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Nu online

CR1691

Hero of Time

Dead Rising 2 is een dikke meh voor mij, die game kan mij totaal niet interesseren. Jammer maar dan wacht ik nog wel even tot half augustus, benieuwd welke game we dan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CR1691 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 19:52:
Dead Rising 2 is een dikke meh voor mij, die game kan mij totaal niet interesseren. Jammer maar dan wacht ik nog wel even tot half augustus, benieuwd welke game we dan krijgen.
Half augustus is Dead Rising. Morgen dus Crackdown. Pas 31 augustus weten we het voor september ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Nu online

CR1691

Hero of Time

Oh dan heb ik het dus niet goed gelezen. Crackdown lijkt mij wel geinig dus die ga ik wel downloaden. Dead Rising sla ik lekker over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CR1691 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:42:
Oh dan heb ik het dus niet goed gelezen. Crackdown lijkt mij wel geinig dus die ga ik wel downloaden. Dead Rising sla ik lekker over.
Heb je Dead Rising wel ooit gespeeld en vond je het niets of is het gewoon niet je type game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Nu online

CR1691

Hero of Time

Deel 1 gespeeld bij een vriend van me, kon mij geen minuut boeien. Wat ik destijds ook van deel 2 heb gezien heeft mij nooit overtuigd om het toch weer op te pakken. Niet mijn game dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjah, er zit coop in, dat kan altijd wel leuk zijn imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Deel 1 uitgespeeld, was toen nog helemaal nieuw om zoveel zombies tegelijkertijd op je scherm te hebben. Wel aardig, maar niet meer dan dat. Deel 2 nooit geprobeerd en neem waarschijnlijk niet eens de moeite om m te downloaden. AC 2 ben ik ook mee gestopt na het 2e level.

Crackdown wilde ik echt leuk vinden, ik hou van free roaming games maar de setting en de bagger graphics trok ik totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag toch maar besloten om de Xbox 360 Slim 250GB te kopen met Halo 4 en ForzaMotorSport 4 ( mijn favoriet ) en gelijk Grand Theft Auto V gereserveerd bij Gammania te Maastricht .
Kon het niet laten en zeker niet wachten om voor de Grote release 17-09-2013 :)
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:09:
Ik besluit voorlopig toch maar niet voor de Xbox 360 te gaan want uiteindelijk zou ik hem alleen kopen vanwege Grand Theft Auto V en Forzamotorsport 4 is alleen bijzaak .
De echte goede racegame is voor mij F1 2012 die ik speel op mijn Laptop met Xbox 360 wired controller .
En daarnaast speel ik die heerlijke Tombraider ( 2013 ) op mijn Laptop .
Dus ben er wel even zoet mee .
Xbox 360 console €199,00 plus nog een GTA V kopen en een HDMI kabel is toch een hoop geld en zit toch snel aan de €280,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha nice, have fun daarmee :)

Als je snel bent kun je AC2 nog effe binnenhalen en morgen Crackdown :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Crackdown is (voor de mensen die nog twijfelen) wel een hele dikke aanrader. Regel een vriend die het ook speelt en ga samen coopen. Dikke fun :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

BM schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 07:42:
Crackdown is (voor de mensen die nog twijfelen) wel een hele dikke aanrader. Regel een vriend die het ook speelt en ga samen coopen. Dikke fun :)
Voor mensen die een co-op partner zoek voor Crackdown, ik meld me bij deze alvast aan, mijn GT is Nazanir en nu kan ik ook eindelijk nog wat extra achievements halen :p

Deze game, ondanks dat hij wat aan de oude kant is, mag je gewoon niet links laten liggen, daarvoor is hij gewoon te leuk om te spelen.

Ooh 1 dingetje, ik zal voornamelijk in de avond beschikbaar zijn voor wat coop, daar ik overdag gewoon andere verplichtingen heb.

[ Voor 10% gewijzigd door Nazanir op 01-08-2013 09:31 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.xbox.com/nl-NL...omotions/summer-of-arcade

Mensen die van deze vier games gehoord hebben? Heb enkel wat van TMNT gelezen/gezien, maar vooral Brothers en Flashback lijken me interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Am i the only one around here.......

Die zich stoort aan die 'security'melding die je soms krijgt als je je 360 aanzet? Na een paar keer op cancel gedrukt te hebben heb ik het toch maar geprobeerd, een 'betere' security opzetten. Doe maar via een sms een code sturen dan maar......Na 5 minuten nog geen sms ontvangen. Na een uur nog niet. Afijn, midden in de nacht krijg ik die sms opgestuurd. 3 keer.

Ik druk nu gewoon weer op cancel, zoek het lekker uit met je kut security codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je beter via xbox.com doen, ben je gelijk van het gezeur af en kun je het koppelen aan je e-mail. Was bij mij laatst vrij vlot geregeld. Geen gametijd verloren iig. :)

Edit: Overigens heb ik een VS gamertag. Dat maakt misschien wel wat uit qua mogelijkheden van beveiliging. Is vanwege hotmail en gratis 50mb opslag in 1996 als je jezelf registreerde in California. Alle prijzen op xbox.com zijn voor mij in dollars. Alleen als ik afreken wordt de NL prijs afgeschreven.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

uchiha tijntje schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 01:23:
Is Spartacus Legends nu de nieuwe game die men met Gold kan downen?... Of was dit al gewoon een gratis game? Ik dacht namelijk dat het altijd de 1e van de maand en de helft van de maand was?

http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d80258411256

Iemand hem al gespeeld?

Na beelden gezien te hebben hoop ik maar dat dit al een gratis game was.... en niet valt onder die actie van 2 games per maand.... |:(

Edit. Ah, las dat het f2p was... Maar dat het eerder pay to win is... Dat vind ik wel een groot risico met dat soort gratis games die ook op de next gen consoles uit komen.
Heb hem gedownload. Best wel verslavend spel eigenlijk. Nog even snel een potje vechten en......

Alleen proberen ze je te tricken om toch upgrades te kopen via micro-transacties.
Je hebt verschillende wijken waar je een eindbaas moet verslaan. Daarvoor moet je eerst andere gladiatoren verslaan. Die zijn allemaal van rond jou niveau. Level 60-90. Kom je bij de eindbaas is die opeens dik in de 200 waardoor je eigenlijk niet kunt winnen.
1x heel dichtbij maar kon niet de final blow uitdelen. |:(

Kunt dus 2 dingen doen. Upgrades kopen met echt geld of grinden in de oefenpotjes.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Nu online

CR1691

Hero of Time

Spartacus Legends is gewoon een free to play game, staat helemaal los van het ''Games with Gold'' programma.

Ik vind het ook een verslavend spelletje en speel dagelijks toch wel een paar potjes. Is gewoon heerlijk hersenloos vermaak en als fan van de serie kon ik hem niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.metacritic.com...others-a-tale-of-two-sons

Dit spel komt morgen naar Summer of Arcade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Hallo,

Ik heb me zojuist een XBOX360 gekocht. Nu ben ik benieuwd wat de exclusieve spellen zijn die je gespeeld moet hebben, die bijv. niet op PS3 te krijgen zijn.

Ik denk aan

Ikaruga
Radiant Silvergun
Fez

Ik houd niet van free-roaing en sports games, dus die mogen achterwege gelaten worden

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Nu online

CR1691

Hero of Time

Gisteravond voor het eerst sinds maanden Darksiders 2 weer aangeslingerd. Werd er direct weer ingezogen! De actie blijft tof en ik vind het puzzelen ook leuk om te doen. Omdat ik een speciale editie van die game heb kreeg ik Arguls Tomb er destijds ''gratis'' bij. Zijn de andere DLC's de moeite waard? Na het inlezen werd ik er niet veel wijzer van, alleen dat het ook tombes waren zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
GZ schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:54:
Hallo,

Ik heb me zojuist een XBOX360 gekocht. Nu ben ik benieuwd wat de exclusieve spellen zijn die je gespeeld moet hebben, die bijv. niet op PS3 te krijgen zijn.

Ik denk aan

Ikaruga
Had je die niet voor de cube? :D
offtopic:
jij had vroeger toch de F-zero avatar?
Radiant Silvergun
Fez

Ik houd niet van free-roaing en sports games, dus die mogen achterwege gelaten worden
PGR 3 voor al uw arcade (maar toch nog semi realistisch) racing plezier, gfx zijn natuurlijk wel wat gedateerd inmiddels.
geometry wars 1 en in iets mindere mate deel 2 (twin stick shmup)
HD Trials games

En hou je van metroidvania achtige games?
Shadow complex is dan een hele fijne.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb Rayman Origins uitgespeeld... Mijn rechterduim heeft wat geleden zeg... Heb niet vaak een spel waarin ik de A en X button zo veel gespamd heb :P

Wel een aanrader voor iedereen die van platformers houdt. Af en toe ook erg pittig, maar dat hoort erbij :)

Edit:

Zojuist Brothers uitgespeeld (1e game van Summer Arcade). Echt een hele toffe game. _/-\o_ Ben ook zeer benieuwd naar Flashback (komt de 21e). De andere twee boeien me niet zo heel veel denk ik.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-08-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 14:21:
Heb Rayman Origins uitgespeeld... Mijn rechterduim heeft wat geleden zeg... Heb niet vaak een spel waarin ik de A en X button zo veel gespamd heb :P
Haha, ik overwoog nog om je de tip te geven een rapidfire controller te gebruiken. Die maakt die ellendige vliegscenes erg makkelijk. Of zijn het onderwater schietscenes? In ieder geval die waar je in een voertuigje zit en een pad moet volgen.
Wel een aanrader voor iedereen die van platformers houdt. Af en toe ook erg pittig, maar dat hoort erbij :)
Ik heb zo veel lol beleefd aan Rayman Origins. Echt een dijk van een spel. Heb je Joe Danger SE al gespeeld? Topgame als je van platformers en Trials houdt.
Edit:

Zojuist Brothers uitgespeeld (1e game van Summer Arcade). Echt een hele toffe game. _/-\o_ Ben ook zeer benieuwd naar Flashback (komt de 21e). De andere twee boeien me niet zo heel veel denk ik.
Ik haal Brothers ook. Maar dude: Turtles zijn sowieso dik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 19:57:
[...]
Haha, ik overwoog nog om je de tip te geven een rapidfire controller te gebruiken. Die maakt die ellendige vliegscenes erg makkelijk. Of zijn het onderwater schietscenes? In ieder geval die waar je in een voertuigje zit en een pad moet volgen..
[...]
Ik heb zo veel lol beleefd aan Rayman Origins. Echt een dijk van een spel. Heb je Joe Danger SE al gespeeld? Topgame als je van platformers en Trials houdt.
Heb Joe Danger SE nooit gespeeld, ken hem wel van naam. Zal het eens opzoeken :). Heb sinds de SNES (lang leve donkey kong country 1, 2 en 3) eigenlijk geen echte side scrolling platformer meer gespeeld. Vond het wel weer erg leuk :). Wel knap van me dat mijn controller het heeft overleeft. :+

[...]
Ik haal Brothers ook. Maar dude: Turtles zijn sowieso dik! :)
Ben benieuwd naar je reactie over Brothers. :)

Net even naar gameplay van TMNT gekeken, maar ben niet zo'n heel grote fan van fighting games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 22:47:
[...]

Heb Joe Danger SE nooit gespeeld, ken hem wel van naam. Zal het eens opzoeken :). Heb sinds de SNES (lang leve donkey kong country 1, 2 en 3) eigenlijk geen echte side scrolling platformer meer gespeeld. Vond het wel weer erg leuk :). Wel knap van me dat mijn controller het heeft overleeft. :+

[...]

[...]

Ben benieuwd naar je reactie over Brothers. :)

Net even naar gameplay van TMNT gekeken, maar ben niet zo'n heel grote fan van fighting games. :)
Brothers net uitgespeeld. Sterk einde.
spoiler:
Ik dacht steeds; het zal toch niet. Maar het zou. Kleine broer is niet echt een bofkont :(

Wel kort. Op zich niet erg want het was wel meeslepend. Is niet vaak dat ik een spel uitspeel terwijl ik weet dat alle cheevo's binnen zijn. :P Los van cheevo's en het einde vond ik dit meer dan de 15e waard. Mooi verhaal, originele gameplay en topmuziek maken dit een spel dat zich met Bastion en consorten bovenaan de XBLA kan meten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, het is echt wel een meeslepend verhaal vond ik. :)

spoiler:
En het einde... Ik dacht ook, oh even wat vers boomjuice halen en hij is zo weer opgeknapt... :P maar nee. Mocht niet zo zijn. Vond ik eigenlijk best wel een impact hebben. :)
.

Maar inderdaad zijn geld waard. Wel redelijk kort, maar daardoor heeft de gameplay en het verhaal en de sfeer des te meer impact. :) Had je alle achievements zelf gevonden? Moest na het uitspelen nog 3 of 4 achievements halen via chapter select.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-08-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had drie aan het begin gemist. Toen ik wist dat ze op volgorde stonden (behalve de laatste) was het vrij simpel om de rest te halen. Heb de 1e drie toen via chapter select gehaald. Kostte 10 minuten. :)

Heb maar 1 keer een walkthrough voor het spel gebruikt
spoiler:
tijdens touwklim stuk had ik niet door dat je op het hek moest klimmen bovenaan de rots.
Het spel speelde verder heel simpel en daarom lekker. Vond ook de verschillende samenwerkingen best cool gedaan. Vond het enige minpuntje dat je beloond werd voor de bal van het meisje kwijtmaken. Dat was niet cool. :P

Einde
spoiler:
Inderdaad, ik zei tegen mijn meekekende vriendin dat broer echt wel wakker zou worden van het toverdrankje. Was erg verbaasd toen het niet gebeurde. Niet vaak dat een game een gewaagd einde heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
bij de volgende systemupdate worden de ms points omgezet in lokale valuta. Ik kan er niet goed wijs uit worden of je met de nieuw verkregen valuta dan ook aankopen kan doen in de microsoft store. Het lijkt er op. Dan zou je dus gigantisch kunnen inslaan aan punten om dan een XBOX One te kopen. 80 punten per euro. 500*80/4200 10 kaarten van 36 euro = 360 euro.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Krijgt de xbox dan een soort wallet als met de PS? .... En als dat het geval is kun je dan nog direct betalen met paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
Sort of...
Wanneer u met uw Microsoft-account een aankoop doet, of een kaart of code met Points inwisselt ná de volgende systeemupdate voor Xbox 360, storten wij het bedrag in uw account dat gelijk staat aan of groter is dan de waarde van uw Microsoft Points. Uw Microsoft Points worden teruggetrokken en u kunt gelijk uw lokale valuta gaan gebruiken, daarnaast zijn ook andere huidige betalingsopties beschikbaar in uw land, om content te kopen uit uw favoriete Xbox stores - of de Windows Phone Store op Windows Phone 8. Om uw huidige balans in Microsoft Points te zien, gaat u naar http://www.xbox.com/account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:28:
Heb maar 1 keer een walkthrough voor het spel gebruikt
spoiler:
tijdens touwklim stuk had ik niet door dat je op het hek moest klimmen bovenaan de rots.
Het spel speelde verder heel simpel en daarom lekker. Vond ook de verschillende samenwerkingen best cool gedaan. Vond het enige minpuntje dat je beloond werd voor de bal van het meisje kwijtmaken. Dat was niet cool. :P
Haha, ja idd. Had zelf tijdens het spelen wel met die basketbal gespeeld en wat doelpunten gemaakt, maar was er niet opgekomen om hem kwijt te maken :P

Flashback (de 3e game van summer of arcade) lijkt wel erg op Shadow complex. Weet nog niet of ik die ga aanschaffen. Eerst ff wat reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
scorelord schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 16:11:
bij de volgende systemupdate worden de ms points omgezet in lokale valuta. Ik kan er niet goed wijs uit worden of je met de nieuw verkregen valuta dan ook aankopen kan doen in de microsoft store. Het lijkt er op. Dan zou je dus gigantisch kunnen inslaan aan punten om dan een XBOX One te kopen. 80 punten per euro. 500*80/4200 10 kaarten van 36 euro = 360 euro.... :o
Er verandert dus niets he... Die waardes had je sowieso al. Als je nu het geld van je MSFT account op je bankrekening terug kon zetten, DAN zou je gewoon winst kunnen maken, maar nu is dat dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
X-Fighter schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:32:
[...]

Er verandert dus niets he... Die waardes had je sowieso al. Als je nu het geld van je MSFT account op je bankrekening terug kon zetten, DAN zou je gewoon winst kunnen maken, maar nu is dat dus niet :)
laat me ff dromen... , er staat dat je het kan gebruiken in de Stores... Er is maar 1 store en daar kan ik nu een Xbox One bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
scorelord schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:52:
[...]
laat me ff dromen... , er staat dat je het kan gebruiken in de Stores... Er is maar 1 store en daar kan ik nu een Xbox One bestellen.
Ja aan wat ge dat uitgeeft maakt niet uit he, toen ge die points kocht waren ze al "goedkoper" dan normaal dus maakt niet echt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe gratis game voor Xbox Live Gold leden :

Enjoy...

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Nu online

CR1691

Hero of Time

Sinds een week kan ik niet meer verbinding maken met Xbox Live. De Xbox ziet mijn wireless netwerk, maakt verbinding, vervolgens maakt hij verbinding met het internet maar de laatste stap (het verbinden met XBL) wil hij dus niet doen.

Alle stappen op de Xbox support website heb ik inmiddels uitgevoerd, dit heeft helaas niets geholpen.

Sinds een maand of twee zijn we overgestapt naar Ziggo. We hadden eerst een week de standaard Ubee router van hun in gebruik, deze gaf geen lekker bereik maar mijn Xbox kon wel Xbox Live oppikken. Andere apparaten hadden op zolder weinig bereik dat soms zelfs wegviel.

Na die week besloten wij de TP Link WDR4900 router aan te schaffen om het bereik te maximaliseren. Nu kan ieder ander apparaat ongestoord verbinding maken maar mijn Xbox pakt het Xbox Live gedeelte dus niet. Zijn er mensen die dit probleem herkennen, en zo ja wat is dan de oplossing? Als ik alles op een rijtje zet moet het aan de instellingen in de router liggen.

De TP Link WDR4900 is aangesloten op een Ubee 321B router en moet verbinden met een Xbox 360 Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 07:02:

[video]

Enjoy...

_/-\o_
Ben er inmiddels al mee bezig. Erg leuk spel om te spelen. Ben nu ergens met case 5.2 bezig en lig nog op koers om 50 survivors op te pikken en 10 psychos neer te halen. Dus redelijk stressvolle playtrough :D Daarna ga ik lekker aankloten met de combo wapens, kleding, motor, suv, etc :9

Doet me erg uitkijken naar Dead Rising 3.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-08-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 07:02:

[video]

Enjoy...

_/-\o_
Geprobeerd, echt geen reet aan. Verkleden en zombies neermaaien was precies 10 minuten leuk. Snel weer van mijn schijf verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

ChrisLNFF schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:09:
[...]

Geprobeerd, echt geen reet aan. Verkleden en zombies neermaaien was precies 10 minuten leuk. Snel weer van mijn schijf verwijderd.
Er is ook een doel in het spel hè, in plaats van alleen maar zombies neermaaien en verkleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is eigenlijk best een diepgaand spel vind ik :). Zeker als je alle cases wilt doen, overtime wilt halen, voldoende zombrex wilt vinden, 50 survivors wilt redden en 10 psychopaths wilt killen in 1 playthrough :P. Dat is gewoon erg spannend, aangezien de tijdsdruk dan enorm killing is en je echt bewuste keuzes moet maken met betrekking tot het saven en de routes die je wilt kiezen.

Je kunt echter ook idd alleen maar zombies killen en omkleden, maar dat is idd maar voor even leuk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Xbox Gold Deal of the Week zitten best aardige games bij :)
  • Hitman HD Pack € 11,99 (1040 MS Points)
  • Hitman: Blood Money € 9,99 (880 MS Points)
  • DEUS EX: HUMAN REVOLUTION €14,99 (1280 MS Points)
  • Just Cause 2 €14,99 (1280 MS Points)
Heb de Hitman serie nooit gespeeld eerlijk gezegd, misschien die toch eens oppikken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tomba op 20-08-2013 09:56 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just Cause 2 moet je ook zeker even proberen (kijk anders een videoreview). Die game houdt je ook wel even van de straat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Martinspire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:11:
Just Cause 2 moet je ook zeker even proberen (kijk anders een videoreview). Die game houdt je ook wel even van de straat :D
Thanks for the tip, ziet er inderdaad goed uit!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Martinspire schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:11:
Is retail voor ongeveer dezelfde prijs te koop, moet je hem nog wel ergens kunnen vinden.
http://www.zavvi.nl/games...-2-classics/10289108.html

Kan je hem later tenminste nog doorgeven aan een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Sinds vorige week weer lekker veel games gespeeld.
En ook zaterdag maar weer xbox live gekocht, had sinds november geen Live meer,

Heerlijk om weer potjes COD (MW3 en Black Ops ) online te spelen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:23:
Sinds vorige week weer lekker veel games gespeeld.
En ook zaterdag maar weer xbox live gekocht, had sinds november geen Live meer,

Heerlijk om weer potjes COD (MW3 en Black Ops ) online te spelen :)
Ik ga binnenkort ook weer een paar potjes Black Ops doen.

Even kijken of ik een paar honden kan verdienen met 10 killstreak awards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Iemand een oplossing om een US-only alsnog op m'n Xbox te krijgen? Ik wil mijn 5.1 testen, of het allemaal werkt, maar deze blijkt dus niet voor EU beschikbaar te zijn :/
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d80258550400

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:55:
Iemand een oplossing om een US-only alsnog op m'n Xbox te krijgen? Ik wil mijn 5.1 testen, of het allemaal werkt, maar deze blijkt dus niet voor EU beschikbaar te zijn :/
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d80258550400
Vrij eenvoudig eigenlijk: Maak een nieuwe xbox live account aan en kies US als territorium.
Als je de betalende versie wil kijk je best naar US prepaid kaarten op ebay.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Je moet ook een US address opgeven en een US live account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwe conversie van MS Points naar Euro's kwam ik deze tegen. Wat dat betreft de beste deal op de site. Op ebay is er natuurlijk ook nog genoeg te vinden maar op deze site is er wat meer stock.

http://www.livecodes.nl/4200-microsoft-points.php

Alles lijkt wel duurder geworden in de market place :/ geen fijne ontwikkeling

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Mensen, even een probleempje: ik heb een heul oude X-box, zonder HDMI aansluiting, dus op zo'n component ding met 5 kleurtjes, en een TV die Full HD ondersteunt. Nou vind ik het beeld eigenlijk maar lelijk, voornamelijk als ik BF3 doe, terwijl dit bij m'n maat er een stuk beter uitziet. Is het in dit geval verstandig om een X-box Slim over te kopen met HDMI kabel of is mijn tv niet modern genoeg om dergelijke kwaliteit te ondersteunen? Want als ik er niks of vrij weinig op vooruit ga, houdt het natuurlijk wel op. Ik ben benieuwd wat jullie ervan zeggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:15
Dat verschil ga je zeker wel merken ja.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 23:08
Hahn schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:50:
Dat verschil per toestel ;) .

Op mijn oudere full HD Sony toestel zag je geen verschil tussen de component aansluiting en de HDMI aansluiting. Het beeld ging lekker soepel en alles zag er even scherp uit.

Mijn nieuwere Sony toestel ging dan weer niet lekker om met de component aansluiting (lag e.d.) en doet het via HDMI perfect.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 12:33
Ik heb even een vraagje over het Wireless Wheel. Klaarblijkelijk zijn er 2 versies van dit stuur. Zou iemand me kunnen vertellen wat het verschil tussen deze 2 is? Ik kan er verder niet veel over terugvinden.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hahn schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:50:
Ik denk dat je verwart met composiet ;)

Op de meeste tv's is het verschil onmerkbaar. Als je gaat pixelneuken zal op sommige televieies component beter zijn, op andere HDMI.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• SinergyX
Thom2289 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:19:
Ik heb even een vraagje over het Wireless Wheel. Klaarblijkelijk zijn er 2 versies van dit stuur. Zou iemand me kunnen vertellen wat het verschil tussen deze 2 is? Ik kan er verder niet veel over terugvinden.
In principe niets, versie 1 had probleem met wat hardware dat erg heet kon worden en kon kosteloos worden vervangen. Nieuwe modellen met de juiste hardware werd versie 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Summer of arcade klaar...wat zijn jullie indrukken? Zelf nog niets gespeeld, maar wil zeker wel wat trials proberen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is Brothers de enige die echt positief ontvangen werd :). Die heb ik zelf ook gespeeld en was een erg mooie ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf nu gratis te downloaden voor Gold leden :

Magic 2013 + multiplayer , de 3 extras zijn ook gratis.

Enjoy it while you can...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de website http://www.xbox.com/nl-NL/Live/game-with-gold is het nog steeds Deadrising 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Xbox 360 heb ik Magic 2013 een paar uur geleden gewoon gratis gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://majornelson.com/20...lancys-rainbow-six-vegas/

Hier de info van de Xbox man zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Nu online

CR1691

Hero of Time

Hehe eindelijk een game die mij wel kan bekoren. Heb nog nooit een Rainbow Six game gespeeld maar wel altijd erg benieuwd naar geweest. Deze game zal ik dan ook zeker downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:15:
Hehe eindelijk een game die mij wel kan bekoren. Heb nog nooit een Rainbow Six game gespeeld maar wel altijd erg benieuwd naar geweest. Deze game zal ik dan ook zeker downloaden.
Ik download ze gewoon allemaal omdat ze toch gratis zijn.

Ik ben dan ook al bijna 6 jaar non-stop lid van Xbox live Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb het filmpje van Magic bekeken, maar ik snap nu nog steeds niet waar het over gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:02
Nee dat Magic kan me ook echt gestolen worden en dat filmpje maakt het er niet duidelijker op.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:08

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Na een tijdje de xbox weer eens opgestart gister avond. HALO 4 campaigne afgerond en lekker op de bank gamen is toch ook wel wat waard!
Gelijk Gold account maar weer verlengd met een jaar.

Zijn er hier nog mensen die Diablo 3 gaan halen?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Een fantasy kaart spel en een oude tactical shooter........het had van mij net zo goed Barbies adventures mogen zijn. Wat een bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
ChrisLNFF schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:48:
Een fantasy kaart spel en een oude tactical shooter........het had van mij net zo goed Barbies adventures mogen zijn. Wat een bagger.
Klagen over iets dat je gratis krijgt ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:31:
[...]

Mja dat is natuurlijk niet netjes, maar als je het vergelijkt met de vorige maand is het natuurlijk niet top notch. Zeker niet ook als je hoort dat ze bij PSN+ deze maand AC3 krijgen.

Maar goed, Halo 3 kwam er nog aan en er zullen nog wel wat toppers bij zitten.

Ik had overigens deze 2 games omgedraaid. Niemand zit te wachten op die kaartgame (gok dat de fans hem al wel hebben) en vanaf half september zit toch iedereen aan de GTA5 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 02-09-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Nu online

CR1691

Hero of Time

[...]

Maar ergens heeft hij wel een punt. Een echte klapper hebben ze nog niet weggegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
CR1691 schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:21:
[...]

Maar ergens heeft hij wel een punt. Een echte klapper hebben ze nog niet weggegeven...
Dead Rising 2 is toch een goede game.
Rainbow Six Vegas was ook heel leuk.

Geklaag...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Ik zit met het volgende probleem:
Afgelopen zondag kreeg ik op mijn 6 jaar oude Xbox360 een rrod, maar deze is uiteindelijk verdwenen.
Nu heb ik het probleem dat de xbox360 na ongeveer 10 min uitvalt met een artifact beeld iemand enig idee of dit te verhelpen is met de rrod methode (dus nieuwe koelingspasta plaatsen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

Maar is Games with Gold gratis? Voorgaande jaren kreeg ik mooie aanbiedingen om mijn Gold-abonnement te verlengen (vorig jaar bijvoorbeeld 800 points), nu moet Games with Gold me overhalen.

Het enige spel dat ik tot nu toe echt zou spelen is Assassin's Creed 2, die ik natuurlijk al lang zelf heb gekocht. Heel cynisch was de DLC ook tegelijkertijd in de aanbieding met wel 33% korting, waar die voorheen regelmatig met 50% korting is aangeboden.

Ik geef toe dat ik de laatste tijd wat Microsoft-moe ben geworden (en dat heeft niet alleen met de Xbox te maken) en daardoor misschien Games with Gold bijna als belediging opvat. Komt vast wel weer een keer goed, maar nu even niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Mars18 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 07:51:
[...]

Dead Rising 2 is toch een goede game.
Rainbow Six Vegas was ook heel leuk.

Geklaag...
Ik vind het niks, maar begrijp wel dat er ook mensen zijn die het wel leuke games zullen vinden. Zit zelf alleen nog te wachten op gta5, de enige game van deze generatie die er nog toe gaat doen. Dan had een leuk tussendoortje best aardig geweest. Condemned 2, just cause 2, zoiets......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ChrisLNFF schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:57:
[...]

Ik vind het niks, maar begrijp wel dat er ook mensen zijn die het wel leuke games zullen vinden. Zit zelf alleen nog te wachten op gta5, de enige game van deze generatie die er nog toe gaat doen. Dan had een leuk tussendoortje best aardig geweest. Condemned 2, just cause 2, zoiets......
Om iedereen te pesten doen ze 1 october GTA V gratis weg geven... Volledig onaangekondigd natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik had eigenlijk half verwacht dat GTA IV de eerste aanbieding van september ging zijn, had een mooie promo geweest voor deel 5 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:08

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gisteren Diablo 3 gehaald, wie zin heeft om te spelen voeg me toe! -> gamertag walterdewit

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Dat Games met Gold geeft mij ook een beetje een dubbel gevoel. Ik had er eigenlijk nooit zoveel over gehoord, maar toen ik las dat DR2 gratis was, heb ik toch maar weer even een 12 maanden Gold kaartje geactiveerd. Paar uurtjes erin zitten en alles leuk. Natuurlijk keek ik met smart naar wat er in de nieuwe maand komt, en dan komt er een 7 jaar oude game (die ik trouwens toentertijd ook gewoon heb gekocht, en alle opvolgers ook) en een game die we maar niet mainstream noemen. Toch erg jammer. Wat ik ook erg jammer vind, is dat ze de prijs ernaast zetten. Ik geloof 49 Euro voor Vegas, wat een onzin, dat ding ligt voor 5 euro in de aanbiedingenbak overal.

Leuk idee, slechte uitvoering

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Ach, nu geven ze weer 'korting' op de CoD serie. Applaus! De standaard prijs op Live voor games als mw3 en BO1 is 70(!) euro!
Pagina: 1 ... 58 ... 64 Laatste