Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:01
Zijn er hier mede-tweakers die, net als ik, problemen hebben met de koppeling van hun Xbox Live-account aan hun PayPal-account? In mei onstond opeens het probleem dat ik geen MS-points meer aan kon schaffen, omdat Xbox mijn PayPal-account niet kon autoriseren. Dat vond ik raar, want Giganews kon dat wel.

Enfin, sinds 31-05 met de Xbox klantenservice in contact om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn. Inmiddels had ik een openstaande rekening van € 6,99 (Xbox Live Gold - 1 maand), omdat het bedrag niet via PayPal van mijn girorekening kon worden afgeschreven en dat geldbedrag was op geen andere manier te betalen - daarnaast kon ik daardoor ook niet de payment option van PayPal verwijderen uit mijn Xbox-account. Uiteindelijk is het geldbedrag kwijtgescholden en is door de klantenservice mijn PayPal-account ontkoppeld.

Inmiddels heb ik een nieuw PayPal-account aangemaakt en je raad het misschien al, maar Xbox slaagt er nog steeds niet in om mijn PayPal-account te autoriseren. Mijn bankrekening is bevestigd en alle gegevens kloppen. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Het heeft al die tijd gewerkt, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Via de browser al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Yonix schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:06:
Zijn er hier mede-tweakers die, net als ik, problemen hebben met de koppeling van hun Xbox Live-account aan hun PayPal-account? In mei onstond opeens het probleem dat ik geen MS-points meer aan kon schaffen, omdat Xbox mijn PayPal-account niet kon autoriseren. Dat vond ik raar, want Giganews kon dat wel.

Enfin, sinds 31-05 met de Xbox klantenservice in contact om te kijken wat het probleem zou kunnen zijn. Inmiddels had ik een openstaande rekening van € 6,99 (Xbox Live Gold - 1 maand), omdat het bedrag niet via PayPal van mijn girorekening kon worden afgeschreven en dat geldbedrag was op geen andere manier te betalen - daarnaast kon ik daardoor ook niet de payment option van PayPal verwijderen uit mijn Xbox-account. Uiteindelijk is het geldbedrag kwijtgescholden en is door de klantenservice mijn PayPal-account ontkoppeld.

Inmiddels heb ik een nieuw PayPal-account aangemaakt en je raad het misschien al, maar Xbox slaagt er nog steeds niet in om mijn PayPal-account te autoriseren. Mijn bankrekening is bevestigd en alle gegevens kloppen. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Het heeft al die tijd gewerkt, zonder problemen.
Dit probleem had ik ook, krijg het met geen mogelijkheid werkend. Alleen als ik afdoende saldo heb werkt het, automatische incasso op bankrekening werkt gewoonweg niet. Ik los het op door altijd te zorgen dat er geld op staat via Money2.nl
Overigens, als ik je een tip mag geven; koop gewoon een prepaid kaart via ebay. Heb vandeweek voor €35,40 12+1 maanden gekocht. Scheelt nogal met €6,99 per maand die MS via de Xbox vraagt....

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 14-06-2013 09:32 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Tomba schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:30:
[...]

Dit probleem had ik ook, krijg het met geen mogelijkheid werkend. Alleen als ik afdoende saldo heb werkt het, automatische incasso op bankrekening werkt gewoonweg niet. Ik los het op door altijd te zorgen dat er geld op staat via Money2.nl
Overigens, als ik je een tip mag geven; koop gewoon een prepaid kaart via ebay. Heb vandeweek voor €35,40 12+1 maanden gekocht. Scheelt nogal met €6,99 per maand die MS via de Xbox vraagt....
Is het dan zo dat het kan werken als ik geld overmaak naar mijn PayPal? Beetje omslachtig, maar oké.
En ik gebruikte PayPal ook om aankopen te doen in de store.l, dan hoefde ik niet steeds van die kaarten met punten aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Yonix schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 09:51:
[...]

Is het dan zo dat het kan werken als ik geld overmaak naar mijn PayPal? Beetje omslachtig, maar oké.
En ik gebruikte PayPal ook om aankopen te doen in de store.l, dan hoefde ik niet steeds van die kaarten met punten aan te schaffen.
Dat is wel mijn ervaring ja, automatisch incasso op mijn rekening werkt niet op mijn Live Account. Bij saldo werkt het direct.
Maar nogmaals, shoppen loont. 13 maanden voor €35,40 = €2,72 per maand . Na 5 maanden ben je dus al goedkoper uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Er zijn deze week behoorlijk wat Sega games in de aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

En deze week zijn er wat Microsoft Studios games in de aanbieding:
Limbo 600 (50% off)
Fire Pro Wrestling 400 (50% off)
Sine Mora 600 (50% off)
Toy Soldiers: Cold War 600 (50% off)
Toy Soldiers 400 (50% off)
Fruit Ninja 400 (50% off)
Perfect Dark 400 (50% off)
Bloodforge 600 (50% off)
Spelunky 600 (50% off)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12
Gisteren ook maar een Xbox opgehaald, wat is die controller toch behoorlijk wennen als veteran PS speler :P Wel netjes dat Live account in 1x volledig werkt, PayPal die al gekoppeld was werkt ook meteen.

Nu nog even wegwijs worden in alle opties :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Major Nelson heeft de eerste gratis game aangekondigd:
As part of the “Games With Gold” program announced at E3 in June, I wanted to give you a heads up the next title will be Defense Grid: The Awakening. Normally 800 Microsoft Points, Defense Grid: The Awakening will be free for Xbox LIVE Gold members July 1st through July 15th .
Niet een wereldschokkend spel volgens mij, maar goed ik heb hem nog niet dus bedankt MS ;) (Overigens bij mij kost ie nog steeds 800 MS Points...)

Ow er gaan deze week een zwik GoD games in de sale zie ik nu:
Xbox Live “Ultimate Game Sale” Preview

Next week, the Xbox Live Marketplace will kick off their “Ultimate Game Sale” and they sent over this list of upcoming titles that are scheduled to be on sale. There will be different titles on-sale at different times during the week, and while I don’t know exactly what will be on sale when or for how much, I’ll tweet out details and make a blog post each time a new groups of titles goes on sale. Here’s the full list of titles that will go on sale over the course of next week:

Assassin’s Creed 3
Bioshock Infinite
Borderlands 2
Brothers in Arms: Hell’s Highway
Bulletstorm
Command and Conquer Red Alert 3
Crysis
Crysis 3
Divinity II: The Dragon Knight Saga
Dragon Age Origins
Far Cry 3
Far Cry Instincts Predator
Forza Horizon
Gears Judgement
Hasbro Family Game Night 3
Hitman Absolution
Kinect Sports 2
Left 4 Dead 2
Lego Batman 2: DC Superheroes
Lego Lord of the Rings
Mass Effect
Max Payne 3
Metal Gear Rising: Revengence
Monopoly Streets
Perfect Dark Zero
Prey
Rockstar Table Tennis
The Orange Box
Tomb Raider
Witcher 2
WWE 13 GonD
X-com: Enemy Unknown
SinergyX schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:27:
Gisteren ook maar een Xbox opgehaald, wat is die controller toch behoorlijk wennen als veteran PS speler :P Wel netjes dat Live account in 1x volledig werkt, PayPal die al gekoppeld was werkt ook meteen.

Nu nog even wegwijs worden in alle opties :D
Persoonlijk vind ik de 360 controller de fijnste controller ooit, ben benieuwd hoe jij er als veteran PS speler tegen aan kijkt over een tijdje :) Vanwaar de switch?

[ Voor 71% gewijzigd door Tomba op 01-07-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik wil eigenlijk niet zeuren, maar hadden ze niet gezegd dat de eerste twee games Halo 3 en Asassins Creed II zouden zijn?
Ik heb ze beiden al, maar ik vind dat nogal een verschil met Defense Grid: The Awakening :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:02
Met ^^. Willen ze de concurrentie aangaan met PS+, komen ze hiermee aanzetten...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben gezegd dat Halo 3 en AC2 onderdeel uitmaken van de games, maar niet dat ze daar mee gingen starten. Vind het zelf ook wel een beetje mager. Dit is een redelijk kleine arcade game die nou niet bepaald hoge ogen heeft gegooid. Hij is niet verkeerd hoor, maar ze hadden met wat grotere games moeten komen, willen ze echt iets toevoegen.
Niet dat ik een gegeven paard in de bek wil kijken (waarbij het paard overigens al wel in mijn bezit was :+ )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tomba schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:51:
Persoonlijk vind ik de 360 controller de fijnste controller ooit, ben benieuwd hoe jij er als veteran PS speler tegen aan kijkt over een tijdje :) Vanwaar de switch?
Met ook op mogelijke Xbox one keuze, toch eens kijken hoe alles nu werkt op de 360, hoe smartglass werkt, de verschillende video apps en natuurlijk of FM4 nog wat zou zijn :P Daarnaast was ik beetje uitgekeken op wat ik nu heb op de PS3, tijd voor wat vers bloed :)

Controller, zit nog enorm in dubio. Voorlopige conclusie is dat de controllers specifiek per game fijner spelen. Racen lijkt iets makkelijker te gaan met de Xbox versie (mits je niet zelf schakelt, maar sturen gaat beter), terwijl FIFA en fightgames toch veel meer aan de PS3 kant liggen (360 heeft Tekken Revolution nog niet?), met note dat ik nooit fan ben geweest van Streetfighter, dus echt vergelijken qua fighters kan ik nog niet. Echter als ik kijk naar MK9 en hoe ik met de d-pad enorm stuk beter werk, laat ik die nog aan de PS3 kant zitten :P

Bij FIFA zou je logisch denken dat het beter zou werken, daar analoog nu op je duim zit, maar ik vind de triggers en (hoe heten die erachter?) stuk onhandiger werken tov PS3. Besturing is beter op Xbox, maar knoppen zitten nog aan de kant van PS3.

Vooralsnog zeker geen spijt de console erbij te hebben genomen, al was het enkel al voor Forza :) (heb nog 11 spellen die ik af moet :P).

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 01-07-2013 11:15 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Hmm, heel vreemd. Als ik op dit moment een aankoop wil doen op Xbox.com heb ik alleen de optie om points te gebruiken. (die gingen er toch uit?) Paypal/other options krijg ik niet !?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vita0kopoZdmjBX0rELPIgXA/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HTOmC76wlN3M93km9LKXFLLx/full.png
SinergyX schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:12:
[...]

Met ook op mogelijke Xbox one keuze, toch eens kijken hoe alles nu werkt op de 360, hoe smartglass werkt, de verschillende video apps en natuurlijk of FM4 nog wat zou zijn :P Daarnaast was ik beetje uitgekeken op wat ik nu heb op de PS3, tijd voor wat vers bloed :)

Controller, zit nog enorm in dubio. Voorlopige conclusie is dat de controllers specifiek per game fijner spelen. Racen lijkt iets makkelijker te gaan met de Xbox versie (mits je niet zelf schakelt, maar sturen gaat beter), terwijl FIFA en fightgames toch veel meer aan de PS3 kant liggen (360 heeft Tekken Revolution nog niet?), met note dat ik nooit fan ben geweest van Streetfighter, dus echt vergelijken qua fighters kan ik nog niet. Echter als ik kijk naar MK9 en hoe ik met de d-pad enorm stuk beter werk, laat ik die nog aan de PS3 kant zitten :P

Bij FIFA zou je logisch denken dat het beter zou werken, daar analoog nu op je duim zit, maar ik vind de triggers en (hoe heten die erachter?) stuk onhandiger werken tov PS3. Besturing is beter op Xbox, maar knoppen zitten nog aan de kant van PS3.

Vooralsnog zeker geen spijt de console erbij te hebben genomen, al was het enkel al voor Forza :) (heb nog 11 spellen die ik af moet :P).
Ah kijk eens aan, vergelijkend waren onderzoek :D De spellen die je noemt speel ik zelf niet, maar heb met beide controllers wel veel ervaring. Vind de D-pad van de Xbox ronduit ruk, maar goed die gebruik ik eigenlijk ook nooit. Doe alles met de analoge sticks en die vind ik hands down fijner. Of dat nou met Fifa, PES of FPS games is. Wat vind je precies onhundig aan de triggers? Ik vind ze juist bij de PS onhandig maar ja tis wellicht ook wenning :)

[ Voor 72% gewijzigd door Tomba op 01-07-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze liggen wat meer 'achter elkaar' tov de PS3 versie, waardoor je niet makkelijk met 1 vinger beide triggers snel kan bedienen. Natuurlijk is dat nog stukje wennen, maar viel me op, zeker omdat ik L2/R2 op de PS3 veelvuldig gebruik.

D-pad is inderdaad matig en nog behoorlijk inaccuraat, regelmatig een linksonder ipv links, best irritant. Zag dat die van Razor (sabertooth?) trouwens interessant extra triggers had (zelfs onderzijde), maar die lijkt enkel bedraad.

Nu nog even Skype uitvogelen, dat krijg ik nog niet echt aan de praat, buiten de chat functie (of heeft die geen voicechat-bellen optie?).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 01-07-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Slaapje schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:02:
Met ^^. Willen ze de concurrentie aangaan met PS+, komen ze hiermee aanzetten...
Inderdaad. Toen ze dit aankondigden klonk het een beetje als de Xbox versie van PS+. Ze hadden het over Asassins Creed, Halo, en inderdaad begonnen ze zelfs met Fable 3 (echt een goede game imo).
Dat ze nu een derderangs XBLA game weggeven vind ik wel een beetje een flater :p

Aan de andere kant: dat Xbox Live Gold abbo had ik toch al. Dus ik kan nou niet echt zeggen dat ik er op achteruit ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Nee, maar het is wel erg misleidend, ik durf te stellen dat veel mensen gold hebben genomen voor deze actie en het feit dat er gepronkt wordt met 3 triple A titels schept toch een bepaalde verwachting. Mensen zullen natuurlijk niet de nieuwste games verwachten, maar om na zo'n aankondiging met een niet bijzonder bekende xbla game te komen is gewoon triest. Ze willen toch de strijd aangaan met psn+ free games, doen een mooie aankondiging en dan dit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Als ze serieus dit soort games blijven uitbrengen als tegenhanger van ps+ dan weet ik zeker dat ze er niet beter van worden.
Je kunt niet schermen met Halo en AC en dan vervolgens zo'n game uitbrengen.
Ik denk dat ze behoorlijk paniekvoetbal hebben gespeeld vlak voor en tijdens de E3 en het hele systeem niet fatsoenlijk hebben doorgedacht.

Sony is in het begin van ps+ ook met dit spoort games begonnen. Ik dacht 2psn 2 mini's en 1 ps1 games per maand.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Fable 3 was toch al gratis geworden?

De roulatie is elke 2 weken, dit is dan pas de 2de. Loopt tot november, dus nog 7 games te gaan (deze loopt tot 14de), valt toch allemaal wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-03-2024
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5PxAXls.jpg

Dit krijg ik als ik de nieuwe game for gold wil downloaden.
Als ik via de hoofdpagina van xbox.com ga dan kom ik uit bij fable 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Krijgt EU het niet altijd een dag later, net als bij PSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheN1ckname
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-03-2024
Dat zou kunnen, morgen maar even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Is nu gratis inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Xbox Live “Ultimate Game Sale” Starts Today
July 2nd Offers Regular Sale Price Save Savings
Assassin’s Creed 3 $39.99 $14.99 $25.00 63%
Borderlands 2 $39.99 $9.99 $30.00 75%
Far Cry 3 $59.99 $19.99 $40.00 67%
Max Payne 3 $39.99 $9.99 $30.00 75%
Best goede prijzen! (al heb ik Max Payne 3 destijds zelfs voor 5€ op kunnen pikken bij de vorige aanbieding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:55
Alleen vandaag in de aanbieding:
Assassin’s Creed 3 - €9,99
Borderlands 2 - €9,99
Far Cry 3 - €9,99
Max Payne 3 - €9,99

Tot 8 juli in de aanbieding:
Brothers in Arms: Hell’s Highway - €4,99
Far Cry Instincts Predator - €4,99
Crysis - €4,99
Command and Conquer Red Alert 3 - €4,99
WWE ’13 - €14,99
Mass Effect - €4,99
Prey - €2,99
Bulletstorm - €4,99
Perfect Dark Zero - €14,99
Dragon Age Origins - €4,99
Divinity II: The Dragon Knight Saga - €19,99

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat ze die AC3 DLC nog in de aanbieding doen, die wil ik nog best halen maar is nu gewoon te duur.

Zit ook nog te twijfelen over Perfect Dark. Die had ook een coop, maar ik vraag me af hoe gedateerd die en de game an sich nu zijn geworden. FC3 en MP3 heb ik al, dus dat maakt me weinig uit al zijn het mooie aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:55
Ik krijg Far Cry 3 niet gekocht.. Borderlands 2 en AC3 gewoon netjes betaald.

Helaas
Je aankoop kan op dit moment niet worden voltooid. Probeer het opnieuw.

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Martinspire schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:51:
Ik hoop dat ze die AC3 DLC nog in de aanbieding doen, die wil ik nog best halen maar is nu gewoon te duur.

Zit ook nog te twijfelen over Perfect Dark. Die had ook een coop, maar ik vraag me af hoe gedateerd die en de game an sich nu zijn geworden. FC3 en MP3 heb ik al, dus dat maakt me weinig uit al zijn het mooie aanbiedingen.
Ja, DLC is inderdaad erg aan de hoge prijs, daar mag wel wat van af :)
Heb zelf voor 240 MSPoints (das ongeveer €2,15 :P) Prey aangeschaft. Erg veel lol aan gehad op mijn PC destijds!
Is Borderlands 2 nog de moeite?
Darkstylo schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:58:
Ik krijg Far Cry 3 niet gekocht.. Borderlands 2 en AC3 gewoon netjes betaald.

Helaas
Je aankoop kan op dit moment niet worden voltooid. Probeer het opnieuw.
Opvallend! Far Cry 3 is €9,99 terwijl ie volgens Major Nelson $19,99 zou zijn!

Heb m besteld voor 840 MSPoints (das dus effectief €7,54..... geen geld voor dit spel) met andere woorden; bij mij werkt ie wel :)

[ Voor 29% gewijzigd door Tomba op 02-07-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke spellen zijn nu gratis in de maand juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:19:
Welke spellen zijn nu gratis in de maand juli?
Defense Grid: The Awakening t/m 15 juli. 16 juli weten we de andere van deze maand :)

Zit erg te dubben over Borderlands 2 trouwens, €9,99 is een behoorlijk nette prijs (zelfs maar €7,50 als je met MSPoints betaald trouwens...) Heb al zoveel om te spelen ;) /firstworldproblem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:24:
[...]

Defense Grid: The Awakening t/m 15 juli. 16 juli weten we de andere van deze maand :)

Zit erg te dubben over Borderlands 2 trouwens, €9,99 is een behoorlijk nette prijs (zelfs maar €7,50 als je met MSPoints betaald trouwens...) Heb al zoveel om te spelen ;) /firstworldproblem
oke dus 2 keer per maand 1 gratis.

is die voor de 16de al bekend?

en ik dacht dat we games on demands zouden krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:27:
[...]

oke dus 2 keer per maand 1 gratis.

is die voor de 16de al bekend?

en ik dacht dat we games on demands zouden krijgen.
Inderdaad 2x per maand 1 gratis zoals MS ook zelf meldt :)
Die van de 16e is nog niet bekend, gewoon Major Nelson in de gaten houden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Defense Grid kost nog altijd 800msp hier, iemand met hetzelfde probleem?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info.

En waarom geen games on demands zoals beloofd?

Nu is het een crappy arcade game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 10:15
Nazanir schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:52:
Defense Grid kost nog altijd 800msp hier, iemand met hetzelfde probleem?
Via xbox.com kan je de game downloaden.. op de 360 moet ik ook nog betalen :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Dag 2 van de 'Ultimate Game Sale' brengt ons:
Lego Lord of the Rings $29.99 $14.99 $15.00 50%
Lego Batman 2: DC Superheroes $19.99 $9.99 $10.00 50%
Hasbro Family Game Night 3 $29.99 $9.99 $20.00 67%
Monopoly Streets $29.99 $9.99 $20.00 67%
Kinect Sports 2 $29.99 $9.99 $20.00 67%
Rockstar Table Tennis $14.99 $2.99 $12.00 80%
Niet super interessant IMHO

Heb trouwens inmiddels al 3 spellen gescoord; Prey, Farcry 3, Dragon Age Origins en Borderlands 2 :) Voelt een beetje als een Steam sale dit ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 03-07-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tomba schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:10:
Dag 2 van de 'Ultimate Game Sale' brengt ons:

[...]

Niet super interessant IMHO

Heb trouwens inmiddels al 3 spellen gescoord; Prey, Farcry 3, Dragon Age Origins en Borderlands 2 :) Voelt een beetje als een Steam sale dit ;)
Ik heb AC3 en Borderlands 2 aangeschaft. Erg mooie prijzen, imho., al heb ik Borderlands 1 nooit gespeeld en heb ik AC Revelations ook niet uitgespeeld. Max Payne leek me ook wel leuk, maar ik heb al teveel games... (idd eerstewereldprobleem :'( )...

Er komen iig. nog best mooie aanbiedingen aan deze week...
- Tomb Raider;
- Witcher 2;
- X-com;
Hopelijk ook mooi geprijsd, dan koop ik ze meteen!
Martinspire schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:04:
Ze hebben gezegd dat Halo 3 en AC2 onderdeel uitmaken van de games, maar niet dat ze daar mee gingen starten. [...]
Zo als het verteld werd tijdens de introductie van de gratis games zouden ze beginnen met deze twee games. Ze hadden het tenslotte over "Kicking off with H3 and AC3...". Ook als je de nieuwsberichten er op naslaat, hebben veel websites het ook zo geïnterpreteerd.

M.i. de zoveelste PR fuck-up van MS, en weer de zoveelste keer dat jij, Martinspire (hey, afgekort MS :X), het verdedigt.

[ Voor 31% gewijzigd door SqueakyClean op 03-07-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Zuur, dit staat er ook ;

Games on Sale now through July 8, 2013 Regular Sale Price Save Savings
Divinity II: The Dragon Knight Saga $29.99 $4.99 $25.00 83%

Is niet geldig in mijn regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap echt niet hoe je je kan druk maken om Halo 3 en AC2 alsof het spectaculaire missers zijn dat je ze niet direct gratis kan spelen. Beide spellen kun je voor 2 euro op de kop tikken. Of van zo een beetje elke Xbox bezittende vriend probleemloos lenen. Ik vind het zoeken naar redenen om te zeuren dat MS dingen verkeerd aanpakt. In plaats van blij wezen dat ze Steam een beetje nadoen en eindelijk doorhebben dat digitale distributie met prijsstunts is wat de consument wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Iemand anders die niet kan inloggen op de website?
Oeps. Dit had niet mogen gebeuren.

Je hebt blijkbaar een storing in het systeem gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:27:
Snap echt niet hoe je je kan druk maken om Halo 3 en AC2 alsof het spectaculaire missers zijn dat je ze niet direct gratis kan spelen. Beide spellen kun je voor 2 euro op de kop tikken. Of van zo een beetje elke Xbox bezittende vriend probleemloos lenen. Ik vind het zoeken naar redenen om te zeuren dat MS dingen verkeerd aanpakt. In plaats van blij wezen dat ze Steam een beetje nadoen en eindelijk doorhebben dat digitale distributie met prijsstunts is wat de consument wil.
Nou ga ik heel vervelend zijn, waar kan ik ze voor 2 euro kopen, ongebruikt ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
heb een beetje problemen met mn Farcry 3 aankoop op de xbox.
ondanks dat ik de systeem cache en de market place data gewist heb en de xbox gereboot heb, blijf ik keer op keer de volgende foutmelding krijgen:
Foutcode 80153016 wordt voorafgegaan door het volgende bericht:

The offer you are attempting to purchase has changed since you retrieved Marketplace information.
Status code: 80153016
heb het al herhaaldelijk geprobeerd maar nada: hij wil niet.

ik baal er nu wel een beetje van want ik heb net extra hiervoor wat points bijgekocht en ik ben bang dat de aanbieding voorbij is tegen de tijd dat het probleem is opgelost.

iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?

[edit]

inmiddels hebben ze de prijzen aangepast, kost de game in de "Sale" geen €9,99 meer maar €29,99.
het lijkt er op dat ze een fout gemaakt hebben en dat pas na een paar uur zijn gaan inzien.
ik had net de pech te laat te zijn.
een maat van me heeft geluk gehad en hij heeft FC3 dus voor een tientje gekocht.

zit ik nu weer met die onnodige MS points... :F

[ Voor 20% gewijzigd door stinky1701 op 03-07-2013 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Inmiddels is duidelijk dat de 16e Assasins Creed 2 gratis is:
I can confirm that Assassin’s Creed II will be the next free title released in the Xbox “Games With Gold” Program
En we hebben ook 5 nieuwe deals vandaag:
Witcher 2 Assassins of Kings Enhanced Edition €9.99 (75%)
Forza Horizon €14.99 (63%)
Left 4 Dead 2 €9.99 (67%)
The Orange Box €4.99 (75%)
Crysis 3 €19.99 (67%)
Vooral Crysis 3 vind ik wel een erg goede aanbieding (al is dat niet helemaal mijn spel ;) )
Mocht je overigens Forza Horizon aanschaffen vergeet dan niet ook de gratis extra auto's op te pikken:
http://marketplace.xbox.c...7f-4975-9efd-e7e9bb63ddb9
http://marketplace.xbox.c...d2-478e-8016-2ebf32a953f1
http://marketplace.xbox.c...2e-431e-b1f5-02d3d98e49d7
http://marketplace.xbox.c...48-4282-830c-47459c0d2558
http://marketplace.xbox.c...21-4247-aff9-8a4b7171ed2c
http://marketplace.xbox.c...04-4d0c-af25-4a19d2a28af8
http://marketplace.xbox.c...4c-4aa3-889b-193d376f28bf
http://marketplace.xbox.c...1a-4715-a3b9-f0fc7a1b8e81
http://marketplace.xbox.c...26-4d9d-89d0-8daea474c6f8
stinky1701 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 20:04:
heb een beetje problemen met mn Farcry 3 aankoop op de xbox.
ondanks dat ik de systeem cache en de market place data gewist heb en de xbox gereboot heb, blijf ik keer op keer de volgende foutmelding krijgen:

[...]

heb het al herhaaldelijk geprobeerd maar nada: hij wil niet.

ik baal er nu wel een beetje van want ik heb net extra hiervoor wat points bijgekocht en ik ben bang dat de aanbieding voorbij is tegen de tijd dat het probleem is opgelost.

iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?

[edit]

inmiddels hebben ze de prijzen aangepast, kost de game in de "Sale" geen €9,99 meer maar €29,99.
het lijkt er op dat ze een fout gemaakt hebben en dat pas na een paar uur zijn gaan inzien.
ik had net de pech te laat te zijn.
een maat van me heeft geluk gehad en hij heeft FC3 dus voor een tientje gekocht.

zit ik nu weer met die onnodige MS points... :F
Ouch das balen. Ik heb hem gelukkig wél op kunnen pikken. Overigens koop ik alles via xbox.com ipv op mijn Xbox. Gaat stukkie sneller en werkt (voor mij althans) altijd!

[ Voor 71% gewijzigd door Tomba op 04-07-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tanks voor de links naar de gratis wagens van de carpacks. Ik heb t spel al een half jaar niet meer aangeraakt, maar gratis auto's zijn altijd leuk!

Verder post Major Nelson volgens mij rond 06:00 uur de aanbiedingen. Of ze dan ook al de prijzen hebben aangepast, weet ik niet, maar ik gebruik de aankondiging om MS points te kopen. Vandaag ook Witcher 2 gekocht en hopelijk morgen X-com en Tomb Raider voor €9,99! Mooie aanbiedingen en waarschijnlijk de beste uitverkoop die ik op Xbox Live heb meegemaakt...! d:)b
MS leert t wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
Vandaag m,n Xbox360 uit de kast gehaald en Fifa street gekocht.. Wat een speel plezier. Ik heb totaal niks met consoles, maar wat exclusives betreft is het geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

The final day of the Xbox Live “Ultimate Game Sale” is here. The titles below are on sale through the weekend until July 8th:

Ultimate Games on DemandSale
Bioshock Infinite $39.99 33%
Tomb Raider $19.99 33%
Gears Judgement $29.99 50%
Metal Gear Rising: Revengence $29.99 40%
Hitman Absolution $9.99 67%
XCOM: Enemy Unknown $19.99 50%
Niet echt grote klappers, waardoor m.i. de laatste dag wat tegenvalt, zeker als je naar de kortingen kijkt. Gelukkig maar want m'n HD is toch vol... :P

Maar de prijzen zijn nog niet aangepast op Xbox.nl, dus wellicht vallen de Euro prijzen mee...

Edit: prijzen lijken er toch te staan:

Bioshock € 49,99
Tomb Raider € 24,99
Gears Judgement € 29,99
Metal Gear € 29,99
Hitman € 9,99
XCOM € 19,99

Slechte laatste dag!

[ Voor 15% gewijzigd door SqueakyClean op 05-07-2013 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:47

CR1691

Hero of Time

Iemand al The Walking Dead 400 days gedownload? Heb de punten alvast klaarstaan maar kan hem helaas nog nergens vinden.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik weet dat vragen over "ombouwen" not done zijn, maar ik hoop dat dit wegens de goede intenties wel binnen de policy valt:

Ik heb een release-generatie xbox (is teruggekomen na een RROD fix) welke ik na aankoop van de destijds nieuwe slim-versie in augustus 2010 heb laten ombouwen dmv een firmware flash op de lite-on dvd-drive.

Ik heb hier 1 game op "getrialed" die ik daarna origineel gekocht heb. Daarna is de xbox op de plank gekomen en nooit meer wat mee gedaan. Overigens heeft hij na het ombouwen geen netwerkverbinding meer gehad.

Nu wil ik hem graag "ont-ombouwen", ik heb hem helemaal naar fabrieksinstellingen gebracht, en ik heb ergens gelezen dat de nieuwe xbox-OS updates ook de firmware van de drive resetten. Klopt dit? Is er daarna nog kans dat hij gebanned wordt?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Shits, had horizon wel willen halen, had ik dit gisteren maar gezien... :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 20:19
Jobbie schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 07:21:
[...]

Niet echt grote klappers, waardoor m.i. de laatste dag wat tegenvalt, zeker als je naar de kortingen kijkt. Gelukkig maar want m'n HD is toch vol... :P

Maar de prijzen zijn nog niet aangepast op Xbox.nl, dus wellicht vallen de Euro prijzen mee...

Slechte laatste dag!
hoezo, ze gaan tot de 8ste door?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Sign up for the 2013 Xbox Live Update Xbox 360 Public Beta

We’re inviting Xbox Live members worldwide to participate in the 2013 Xbox Live Update for Xbox 360 Public Beta.* It will include updates to improve overall performance and the ability to conduct transactions with local currency, as Microsoft Points will be retired later this year.

Unlike our previous beta programs, sign up is now accessed directly through your Xbox 360 console to streamline the experience. Space is limited, so once the spots are filled the beta will be closed to the public.

To join, look for the Xbox Beta Program tile on the home hub of the Xbox Dashboard.

You will be required to agree to a non-disclosure agreement (NDA) for confidentiality reasons.
For more details on the beta, we will have a Beta FAQ that posted here later today.

Our open public betas allow you to help make Xbox even better.

We appreciate your feedback and thank you for participating!

* Xbox Live members in any of our 41 Xbox Live-enabled markets will be able to participate in the public beta for Xbox 360. Please note that members in Japan will have an opportunity to join at a later date.
I’ll update this post when we open it for Japan, and additional information about the program as it progresses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is interessant, toch vanavond even kijken.

Ik zag gisteren dat Forza Horizon al in euro's werd afgerekend (14,99).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

8)
donald_dick schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:16:
[...]

hoezo, ze gaan tot de 8ste door?
Klopt, alleen zijn er vanaf vandaag geen dagaanbiedingen meer zoals de afgelopen 4 dagen...
Dus eindigt t niet bepaald met een hoogtepunt...
SinergyX schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:31:
Dat is interessant, toch vanavond even kijken.

Ik zag gisteren dat Forza Horizon al in euro's werd afgerekend (14,99).
Games on demand worden altijd in Euro's aangeboden, maar kan je ook kopen met MSP...

[ Voor 35% gewijzigd door SqueakyClean op 05-07-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 21-09 17:16

BM

Moderator Spielerij
Meer mensen problemen dat ze niet met paypal of cc kunnen betalen? Probeer Forza Horizon te kopen bij games on demand, maar beide opties blijven foutgaan... Sale zal wel afgelopen zijn, maar de aanbiedingsprijzen staan er nog wel, maar 'm daarvoor kopen kan dus niet meer :/

edit: dat gaat niet meer lukken dus, weer een leuke aanbieding gemist...

[ Voor 39% gewijzigd door BM op 06-07-2013 12:15 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de dashboard update beta uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Een keertje binnenkort (mensen die beta hebben, hebben een NDA :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
SinergyX schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 12:19:
Een keertje binnenkort (mensen die beta hebben, hebben een NDA :P).
Mhaw Of je nou heel veel als gebruiker aan die NDA moet hangen geen idee :) ... Ik denk ook voornamelijk dat de NDA voornamelijk journalisten betreft. Zodat ze geen slechte meuk over een public beta schrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
To_Tall schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:28:
[...]

Mhaw Of je nou heel veel als gebruiker aan die NDA moet hangen geen idee :) ... Ik denk ook voornamelijk dat de NDA voornamelijk journalisten betreft. Zodat ze geen slechte meuk over een public beta schrijven..
Niet alleen journalisten hebben veel invloed. Ook gebruikers, ook in kleine aantallen, kunnen best een impact hebben. Daarnaast verwacht ik, ik weet het niet zeker, dat Journalisten op een andere manier de beta kunnen bemachtigen, al-dan-niet dat zij hem al een tijdje in gebruik hebben.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
SacreBleu schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:44:
[...]

Niet alleen journalisten hebben veel invloed. Ook gebruikers, ook in kleine aantallen, kunnen best een impact hebben. Daarnaast verwacht ik, ik weet het niet zeker, dat Journalisten op een andere manier de beta kunnen bemachtigen, al-dan-niet dat zij hem al een tijdje in gebruik hebben.
NDA stelt in dit geval niet echt iets voor :+

als het een publieke BETA is. Dan is de kans dat een rechter de NDA toewijst zeer gering. Wel kan dit invloed hebben op de gebruiker die de NDA breekt met MS... met MS zelf namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
het is geen publieke beta, het is een publieke uitnodiging voor een closed beta :P

Dat is ook de marge waar ze altijd rekening mee houden, onderling zal iedereen het er over hebben. Maar is niet de eerste keer dat website helemaal wordt afgebrand omdat ze foto's online zetten waar een NDA op zat, of accounts afgesloten van spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag dus helaas geen aanbiedingen voor de Games On Demand uitverkoop, zo lijkt het.
Jammer, maar hopelijk maandag nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Weet toevallig iemand hoe het staat met de Ziggo app voor de X360?
Hij zou in de lente uitkomen, maar heb sinds de aankondeging niks meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is die uitgesteld? Kan ik me wel voorstellen met de X1 over 4 maandjes.

Gisteren Bulletstorm gekocht voor 5 euro. Erg vermakelijke game tot nu toe :) Lekker over the top actie met cheesy humor. Totaal een tegenpool van The last of us die ik eerder deze week heb uitgespeeld.. Ik durf het haast niet te zeggen.... maar de gameplay van Bulletstorm vind ik stukken leuker dan die van the last of us (het verhaal, de omgevingen en de characters halen het natuurlijk bij lange na niet bij the last of us, maar de gameplay is wel gewoon stukken leuker).

Als die nu nog in de aanbieding is, zeker een aanrader voor slechts 5 euro!

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-07-2013 12:42 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 14:47
Ik heb ook Bulletstorm gekocht idd, voor iets minder dan 4 euro met xbox live punten. :D De enige game, die ik de moeite waard vond om aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Morgen avond heb ik Xbox360 voor 100 euro overgekocht.
nog geen games of gold account meer dus moet ik ff kijken wanneer ik dat kan gaan halen.
Ik heb hem vooral overgekocht voor GTA V straks :P en nu zoek ik nog een leuke game om te spelen.
Als mensen nog suggesties hebben welke game ik moet gaan halen, dat hoor ik dat graag.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ehm, jeetje, 7 jaar 360 games :). Waar ben je naar op zoek, wat voor genre, SP / MP? Iets meer info :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

uchiha tijntje schreef op zondag 07 juli 2013 @ 14:24:
Ehm, jeetje, 7 jaar 360 games :). Waar ben je naar op zoek, wat voor genre, SP / MP? Iets meer info :P
ow eentje die niet zo oud is en echt een game is die ik niet mag missen gewoon.
Ben een hardcore PC gamer, dus heel veel titels ken ik al. maar ik heb nog niet alle titels gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

o.a. de Halo serie, Gears of War serie, Forza Motorsport serie. Verder alles wat beter speelt met een controller dan met tobo+muis en wat je nog niet hebt gespeeld: o.a. Assassins Creed, GTA, Saints Row, Tomb Raider, Just Cause, alle racegames maar specifiek o.a. GRID2, NFS Most Wanted (2012), Forza Horizon, dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Pykow schreef op zondag 07 juli 2013 @ 14:45:
[...]

ow eentje die niet zo oud is en echt een game is die ik niet mag missen gewoon.
Ben een hardcore PC gamer, dus heel veel titels ken ik al. maar ik heb nog niet alle titels gespeeld.
CoD Blops 2 :+ FIFA 13, FM Horizon of 4

Dan kan je ook nog altijd kijken naar TC games die zijn ook wel vermakelijk. Max Payn enz..

Maar idd lastig wat voor soort games hou je van.. Race of FPS's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

MeltedForest schreef op zondag 07 juli 2013 @ 15:01:
o.a. de Halo serie, Gears of War serie, Forza Motorsport serie. Verder alles wat beter speelt met een controller dan met tobo+muis en wat je nog niet hebt gespeeld: o.a. Assassins Creed, GTA, Saints Row, Tomb Raider, Just Cause, alle racegames maar specifiek o.a. GRID2, NFS Most Wanted (2012), Forza Horizon, dat soort dingen.
Meeste race games heb ik al gespeeld. Forza horizone nog niet, dus die kan ik misschien wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 01:03
Red dead redemption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
To_Tall schreef op zondag 07 juli 2013 @ 15:24:
[...]

CoD Blops 2 :+ FIFA 13, FM Horizon of 4

Dan kan je ook nog altijd kijken naar TC games die zijn ook wel vermakelijk. Max Payn enz..

Maar idd lastig wat voor soort games hou je van.. Race of FPS's??
Of RPG, of Fighting.. er zijn meer genres hoor ;)

Voor mij niet te missen games op de 360:

Shadow Complex. Heerlijke metroidvania type game!
Spelunky (ook op de PC), oldschool moeilijk, en goede sense of progression
Sega Megadrive master collection, collectie van enkele Genesis toppers (Zoals Story of Thor).
Darkness 1 en 2
Saints Row 3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Briljant. Er wordt gevraagd om Xbox spellen en zijn er 2 exclusives genoemd. Vooral de post van to tall (het is too tall) is idioot. Noem je de 3 meest afgezaagde spellen die op alle platforms zijn verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 00:54:
Briljant. Er wordt gevraagd om Xbox spellen en zijn er 2 exclusives genoemd. Vooral de post van to tall (het is too tall) is idioot. Noem je de 3 meest afgezaagde spellen die op alle platforms zijn verschenen.
Nja, ik geef je gelijk over de games die bovengenoemde persoon noemt, echter... Als ik hoor "PC gamer, zoek games" dan denk ik "okee, PC gamer, dus nooit Red Dead Redemption gespeeld". RDD veegt imo absoluut de vloer aan met elke xbox exclusive, inclusief Forza 4. En dat zegt wat aangezien ik een enorme race fanaat ben. Red Dead Redemption, ik blijf erbij.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 00:54:
Gast ga je lekker bemoeien met je eigen nick name. Je weet totaal niet wat voor gedachten er achter de nick name schuilt. Dus of deze taal technisch niet goed is of wel doet er totaal niet aan..

Ik weet ook niet of je naar mn profiel heb gekeken. Maar iig deze Nick Name is al sinds 2004 op dit forum geregistreerd en nooit een Nick Change aangevraagd alleen ipv- een _ aangevraagd.

Anyway...

De games die ik noemde zijn iig een van de best verkopende spelen van dit moment samen met nog een zooi andere titels natuurlijk. Dat jij ze afgezaagd of idioot vind doet er niet toe.. Gezien de massa juist wel voor die games kiest.
Daarnaast zijn er genoeg titels te vinden als de poster ze maar even opzoekt. Ik heb geen idee wat hij leuk vind of boeiend vind. Dan kom je al snel uit op games die voornamelijk bij het publiek generaal aanspreekt en niet de vage games die jij misschien leuk vind..

En nogmaals gedraag je en behandel zoals jij wilt dat je zelf behandeld wilt worden. Dan krijg je de meeste waardering zowel binnen dit forum als in de echte wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op maandag 08 juli 2013 @ 01:13:
En nogmaals gedraag je en behandel zoals jij wilt dat je zelf behandeld wilt worden. Dan krijg je de meeste waardering zowel binnen dit forum als in de echte wereld.
Ik word er graag op aangesproken als ik enorme poep praat dus heb ik dat bij jou gedaan toen je advies gaf zonder te weten wat Pykow wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Deze titel was ik inderdaad vergeten: Red dead redemption
bedankt jongens daar ga ik eens naar opzoek.

ow ik vindt vrijwel alle genre's wel leuk om te spelen. alleen RTS niet, maar dat is ook niet echt een genre voor op de Consoles maar op de PC.

Het is wat voxalizer zegt. Ik ben een PC gamer die een 360 game zoekt.
Ik heb al een 360 gehad hiervoor, maar stom laten ombouwen en daardoor verbannen.
ik heb die verkocht met heel veel games zoals GTA IV,Gears of war 1 en 2, FIFA 12,CoD World at war,Project gotham, prototype 1 om maar een paar te noemen.

Red dead redemption is inderdaad nog een game die ik niet gespeeld heb en graag wil proberen.
Kijk met een Battlefield,Call of duty, halo,fifa,gears of war hoef je niet aan te komen zetten. Dat zijn de bekende namen.
Forza zet ik ook even op mijn lijstje, want de Dirt serie, Grid heb ik allemaal al uitgespeeld op de pc met controller en stuur.

De Xbox360 heb ik vooral weer 2dehands gekocht voor GTA V ;)
en in die tussen tijd wil ik zo nu en dan wel eens een game weer kunnen spelen.

Vanavond ga ik de xdoos ophalen, ik ben alleen benieuwd of ik geluid krijg.
of heeft iemand een link zodat ik mijn PC speakers erop kan aansluiten.
voor de duidelijkheid het is de oude Xbox360 Arcade editie met een 250GB HDD, netwerkadapter voor de wifi en 1 controller.

[ Voor 4% gewijzigd door Pykow op 08-07-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Pykow, ik raad je aan om eens naar mijn lijst te kijken. Aardig wat zeer goede arcade titels :p Dat zijn de enige games waarover ik baal dat ik geen 360 meer heb (DRE's constant, en andere problemen).
De arcade games zitten enkele zeer goede tussen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Jobbie schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 07:21:
[...]

Bioshock € 49,99
Tomb Raider € 24,99
Gears Judgement € 29,99
Metal Gear € 29,99
Hitman € 9,99
XCOM € 19,99

Slechte laatste dag!
Laatste dag viel inderdaad een beetje tegen, maar ik vond de sale zelf zeer geslaagd. Heb zelf de volgende spellen gescoord (alles met MS Points betaald aangezien die lekker goedkoop op ebay te scoren zijn):
- Bulletstorm™ (€3,51)
- Brothers in Arms: HH (€3,51) Echt een topspel imho, ben zeer positief verrast
- Forza Horizon (€10,93)
- Dragon Age: Origins (€3,51)
- Borderlands 2 (€7,40)
- Far Cry 3 (€7,40)
- Prey (€2,11)

Van mij mogen ze dit vaker doen, ik heb weer genoeg te gamen zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Prijs van Forza was gister nog steeds niet aangepast :( Maar te kopen ho maar, erg slordig

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Dit soort sales mogen ze inderdaad vaker doen.
Ik heb me ook 4 games gekocht. Witcher 2, Max Payne 3, Far Cry 3 en AC 3.

@Pykow.
Mocht je van (j)RPGS houden. Lost Odyssey en Tales of Vesperia zijn beide 2 toppers. (persoonlijk vind ik ze zelfs beter dan de FF13's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb net even een nieuwe account aangemaakt, want ik heb ooit ouderlijk toezicht aangezet met een email adres dat ik ben vergeten, heel slim van mij weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

BM schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:27:
Prijs van Forza was gister nog steeds niet aangepast :( Maar te kopen ho maar, erg slordig
Ik heb (op andere fora maar ook op t.net) meer klachten gehoord over het niet kunnen kopen van bepaalde spellen. Ik had zelf ook problemen met kopen op mijn XBox zelf, maar via xbox.com lukte het netjes iedere keer. Wellicht een optie voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Iemand al de BETA update geinstalleerd?

Ik heb nu alleen een Beta Chanel in mn dashboard, maar verder staat er niets bij :) op een paar tiles na met Pubic Beta Die knop werkt niet en wat info tiles zonder specefieke informatie hoe en wat er veranderd zou zijn op de console..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had me wel aangemeld, die beta tile is nu ook weg op m'n homescreen, geen idee hoe dan iets moet downloaden :P (bij 'mijn games' staat hij wel, maar dan kom je enkel weer bij die aanmeld pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tomba schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:43:
[...]

Ik heb (op andere fora maar ook op t.net) meer klachten gehoord over het niet kunnen kopen van bepaalde spellen. Ik had zelf ook problemen met kopen op mijn XBox zelf, maar via xbox.com lukte het netjes iedere keer. Wellicht een optie voor jou?
Heb alle opties al geprobeerd, via de xbox zelf, via xbox.com, met creditcard, paypal of punten :) Zal er wel op neerkomen dat MS er niks aan gaat doen :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

BM schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:01:
[...]

Heb alle opties al geprobeerd, via de xbox zelf, via xbox.com, met creditcard, paypal of punten :) Zal er wel op neerkomen dat MS er niks aan gaat doen :)
Te bizar, ik zou je adviseren om even met MS te chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
SinergyX schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:49:
Ik had me wel aangemeld, die beta tile is nu ook weg op m'n homescreen, geen idee hoe dan iets moet downloaden :P (bij 'mijn games' staat hij wel, maar dan kom je enkel weer bij die aanmeld pagina).
Hmmm ik zit blijkbaar wel in de BETA :)

Veranderingen zijn:
BETA menutje.. :)
Meer Tiles dan voorheen in bepaalde catogorieen.
Nieuwe Layout functie buttons onscreen information. Zoals die informtie schemrpjes waar je op A of B moet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Pykow schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:37:
Deze titel was ik inderdaad vergeten: Red dead redemption
bedankt jongens daar ga ik eens naar opzoek.

Het is dat je priveberichten hebt uitgeschakeld, maar bij Zavvi is vandaag de Game of the Year editie van Red Dead Redemption slechts 16.25 euro, zonder verzendkosten.

http://www.budgetgaming.nl/news/2706.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
BM schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:27:
Dat komt ook omdat Forza donderdag in de sale was. De sale van vrijdag is de enige die tot vandaag loopt samen met Bulletstorm, Crysis 1 etc.

Voor de mensen die Tomb Raider willen halen, maar niet 25 eu willen dokken. Ze hebben weer de 3 voor 55 actie bij Media Markt.

Los zijn de spellen 18.33, gratis verzendkosten.

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/xy4vbvwf9/IMG_20130707_WA0002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Voxalizer schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:36:
[...]

Het is dat je priveberichten hebt uitgeschakeld, maar bij Zavvi is vandaag de Game of the Year editie van Red Dead Redemption slechts 16.25 euro, zonder verzendkosten.

http://www.budgetgaming.nl/news/2706.html
ik heb geen idee hoe die prive berichten werken hier op het forum.
ze kwamen ook een tijdje op een oude email terecht die ik niet meer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ari Gold schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:23:
[...]

Dat komt ook omdat Forza donderdag in de sale was. De sale van vrijdag is de enige die tot vandaag loopt samen met Bulletstorm, Crysis 1 etc.

Voor de mensen die Tomb Raider willen halen, maar niet 25 eu willen dokken. Ze hebben weer de 3 voor 55 actie bij Media Markt.

[afbeelding]
En hier kun je ze vinden:
http://www.mediamarkt.nl/...59,458016.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
[...]

Dat snap ik wel, mijn frustratie was meer dat MS de prijs maar niet aanpast en zodoende de schijn wekt dat ie nog steeds voor 15 euro te krijgen is, wat dus niet waar is.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
[...]

[afbeelding]
Dan kun je, naar mijn mening, beter even bij de plaatselijke gameshop gaan kijken naar leuke acties omtrent tweedehands games. Zo heb ik laatst bij Foregames in Tilburg zes games voor zo'n 45 euro gekocht. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 08-07-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

De xbox is binnen. aangemeld met me live account en nu de nieuwe Gears of war demo aan het binnen harken.
kan ik even kijken of alles goed werkt.

EDIT: toch maar fifa street nu aan het downloaden. Ik heb nog geen gold dus kan alleen maar SP demo's vandaag

[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 08-07-2013 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Gears interessant lijkt raad ik je aan om met 2 of 3 te beginnen en niet met Judgement. Judgement is niet heel goed. Het is een prima spel hoor maar het mist veel van de brute actie en humor dat de eerdere delen kenmerkten.

Overigens is Alan Wake een pareltje van een exclusive. Verhaalgedreven actiespel in de stijl van een tv-serie. Erg de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet gewoon bij Gears 1 beginnen? Wel zo logisch toch? Bij een serie als Halo wordt dat overigens wat lastiger, al is het niet heel lastig om bij deel 2 oid in te springen.

Zelfs zou ik zeker games als Just Cause of Saints Row ook aanraden, lekker aankloten in een grote open wereld :)

Verder is het ook leuk om eens wat shooters online te gaan doen. De grote name als Call of Duty, Battlefield of Halo zijn natuurlijk erg populair en als je daarbij met een groepje van bekenden telkens mee kunt doen, is dat erg leuk. Daarom is het ook erg aan te raden om wat topics langs te gaan en even wat mensen toe te voegen aan je friendslist. Dat maakt het gamen op de huidige generatie nog steeds erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de dashboard beta update al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij

Xbox

Pagina: 1 ... 56 ... 64 Laatste