Het maakt niet uit of het een model uit 2005 of uit 2013 is. Het feit is dat je verhaal niet deugt , omgebouwd maar alles origineel.Mikayu schreef op zondag 31 maart 2013 @ 15:32:
[...]
Vertel liever hoe je zelf je xbox jtagged hebt en ubuntu erop hebt draaien in plaats van een beetje de wijsneus uit te hangen.
Ik zeg toch dat dit een oud model is, die ooit voor demo doeleinden werd misbruikt.
Iemand anders die dit wel serieus heeft staan?
Jou reactie deugt nog minder. Alle van onze games zijn origineel. Overigens de andere 2 slims en een premium ook. Het feit dat hij een geflashte drive heeft, had het misschien makkelijker gemaakt om er meer mee te kunnen doen dan hersendood spelletjes spelen.Rockvee2 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 22:42:
[...]
Het maakt niet uit of het een model uit 2005 of uit 2013 is. Het feit is dat je verhaal niet deugt , omgebouwd maar alles origineel.
Gelukkig zijn er nog Tweakers, iChaos, thnks.
Eigenlijk is het de moeite niet waard om hem als media player in te zetten.
Misschien volgend weekend maar een kabeltje fixen en alsnog aan de gang gaan om er een snes emulator van te maken ofzo.. Anders nog maar een jaar laten staan en hopen op een xbmc
Alle van onze games zijn origineel.Mikayu schreef op maandag 01 april 2013 @ 01:32:
[...]
Jou reactie deugt nog minder. Alle van onze games zijn origineel. Overigens de andere 2 slims en een premium ook. Het feit dat hij een geflashte drive heeft, had het misschien makkelijker gemaakt om er meer mee te kunnen doen dan hersendood spelletjes spelen.
Gelukkig zijn er nog Tweakers, iChaos, thnks.
Eigenlijk is het de moeite niet waard om hem als media player in te zetten.
Misschien volgend weekend maar een kabeltje fixen en alsnog aan de gang gaan om er een snes emulator van te maken ofzo.. Anders nog maar een jaar laten staan en hopen op een xbmc
Nu maak je ervan dat je andere 2 slims en premium ook origineel zijn . Het is hier op tweakers niet toegestaan om over dit soort onderwerpen te praten. Voordat je de xbox kochtte moest je maar meer onderzoek hiern doen want je hebt ook mediaspelers die dit allemaal doen. Iedereen kan wel zeggen , mijn games zijn origineel maar vanwege het feit dat je hebt gezegd dat je een omgebouwde xbox heb maakt je verhaal geheel onbetrouwbaar met je mijn games zijn allemaal origineel.
Dus jtaggen valt onder piraterij..? Ik dacht dat dit tweakers was. Straks valt overclocken ook daar ook nog onder hahaha
@Hierboven. Je mag er niet over praten, maar wie van ons begon te zwammen over spelletjes kopen? Dat was namelijk off topic en nu denkt iedereen dat ik hier om spelletjes vroeg. Serieus. Hou op.
@Hierboven. Je mag er niet over praten, maar wie van ons begon te zwammen over spelletjes kopen? Dat was namelijk off topic en nu denkt iedereen dat ik hier om spelletjes vroeg. Serieus. Hou op.
Verwijderd
Kans is wel groot dat de nieuwe Xbox Infinity gaat heten, waarom zou je anders toevallig Disney Infinity gaan uitbrengen?
Wikipedia: Disney Infinity
Juist daarom lijkt mij de kans kleiner geworden dat de nieuwe Xbox "Infinity" gaat heten.
Alleen maar verwarrend, 2x dezelfde naam voor verschillende spullen...
Alleen maar verwarrend, 2x dezelfde naam voor verschillende spullen...
Verwijderd
Voor de 360 had je ook games met 360 erachter?
Xbox 1 had de naam Xbox
Xbox 2 heet 360
720 zou dus onlogisch zijn aangezien ze anders wel Xbox 2 hadden genomen destijds i guess.
Xbox 1 had de naam Xbox
Xbox 2 heet 360
720 zou dus onlogisch zijn aangezien ze anders wel Xbox 2 hadden genomen destijds i guess.
Verwijderd
Ik snap de logica niet. Misschien wordt het dan Xbox Judgement, Xbox Horizon of Xbox Modern Warfare 4!
Verwijderd
Infinity = oneindig vul de rest zelf ff in 
Je kan oneindig gamen door de toevoeging van Kinect 2.0 etc etc oftewel complete console blabla
Je kan oneindig gamen door de toevoeging van Kinect 2.0 etc etc oftewel complete console blabla
Ondanks dat ik een button en gadget freak ben, is de console-wereld compleet langs mij heengegaan. Mijn kinderen zijn inmiddels ook in de console-leeftijd aanbeland, en toevalligerwijs krijg ik net een folder met een aanbieding:
Xbox 360 Star Wars 320 GB, Kinect, Wireless controller + Star wars game, voor 199 euro.
Dit is m.i. best een scherpe aanbieding, maar mijn vraag is of een XBOX in 2013 nog wel het apparaat to-go is? Kan ik mijn geld beter in een andere console stoppen, hoe zit het met de nieuwe XBOX, m.a.w. doe ik hier een goede koop aan?
Xbox 360 Star Wars 320 GB, Kinect, Wireless controller + Star wars game, voor 199 euro.
Dit is m.i. best een scherpe aanbieding, maar mijn vraag is of een XBOX in 2013 nog wel het apparaat to-go is? Kan ik mijn geld beter in een andere console stoppen, hoe zit het met de nieuwe XBOX, m.a.w. doe ik hier een goede koop aan?
Verwijderd
Wat wil je met een console kunnen? Vinden je kinderen gamen leuk? Vind jij het leuk? Er zijn erg veel goede spellen voor de Xbox. Zeker nu hij zo oud is.
Maar Disney Infinity is al aardig wat maanden gekend en is cross-platformVerwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:29:
Kans is wel groot dat de nieuwe Xbox Infinity gaat heten, waarom zou je anders toevallig Disney Infinity gaan uitbrengen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
mijn kinderen (4 en 6) zijn helemaal verknocht aan games op iPad en iPhone. Tevens hebben ze onlangs een tijdje gespeeld op een Wii, wat ze ook te gek vonden.Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 01:07:
Wat wil je met een console kunnen? Vinden je kinderen gamen leuk? Vind jij het leuk? Er zijn erg veel goede spellen voor de Xbox. Zeker nu hij zo oud is.
Ikzelf speel af en toe ToCa3 en CoD 4, op OSX.
Wat wil ik kunnen?
ik wil racen, en de kids moeten kindvriendelijke (multiplayer, offline, dus met meerdere controllers op de Xbox aangesloten) spelletjes kunnen spelen.
Heb gisteren mijn allereerste XBOX360 20GB verkocht. De games die ik nog had (65 stuks) heb ik naar de game-mania gebracht om te kijken wat me die nog opleveren. Daar krijg ik vandaag een prijs van. Hoop dat me die nog een €150,- ofzo opleveren
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb vorige week 6 spellen gebracht naar de Gamemania en heb daar een tegoedbon van 26 euro voor teruggekregen. Een aantal spellen namen ze niet in omdat die te oud waren (Fifa11, Pes11, WSOP 2008 en Halo 3) en die slijten ze niet meer.
Mejor así
Ik zou er niet al te hard op rekenen. Heb jaren terug eens wat games daarheen gebracht, maar dat leverde me feitelijk zo weinig op dat ik vanaf nu de games maar lekker zelf houdOxigeon schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:31:
Heb gisteren mijn allereerste XBOX360 20GB verkocht. De games die ik nog had (65 stuks) heb ik naar de game-mania gebracht om te kijken wat me die nog opleveren. Daar krijg ik vandaag een prijs van. Hoop dat me die nog een €150,- ofzo opleveren
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Is inderdaad een beter idee, of anders via marktplaats of vraag en aanbod de games te koop/ruil aanbieden. Kost wel wat meer moeite.
Waar opzich ook nog animo is is via het forum van xbox world.
Waar opzich ook nog animo is is via het forum van xbox world.
Mejor así
Pawn shops of Game mania zijn echt vieze afzetters; ze geven je nog niet eens 10 % van waar ze het uiteindelijk voor verkopen. Zit een enorme marge op
Pawn shop hier in de buurt; ik breng 80 DVD's. In de winkel staan ze te koop voor 5 euro. Je krijgt er 50 cent voor
Pawn shop hier in de buurt; ik breng 80 DVD's. In de winkel staan ze te koop voor 5 euro. Je krijgt er 50 cent voor
Welke games heb je? Misschien zit er wat leuks voor me tussenOxigeon schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:31:
Tjah, als je 2e hands zelf gaat verkopen, verdien je er imo ook weinig aan. Vooral games die nu ook nog prima zijn, maar al wel een tijdje in de winkel liggen. Halo 3 & 4 bv. Je mag blij zijn als je er 5 of 10 euro voor krijgt. Dan vind ik het zelf al niet meer de moeite waard om er tijd aan te gaan besteden. Alleen games die nog best nieuw zijn en verder weinig waarde meer hebben (een Tomb Raider uitspelen op 100% bv) brengen nog wel wat op, maar ook daar zit je al snel op 50% van de aankoopsprijs.
Hierdoor heb ik hier zelf ook nog wel een game of 50 in bezit en ben ik niet van plan om die nog te verkopen. Het levert je weinig geld op, gaat geheid voor problemen zorgen bij de koper vanwege krassen of een missende online-code, gedoe met verzending en de kosten daarbij, etc. Dan houd ik ze liever zelf en leen ik ze misschien een keer uit aan iemand die ik ken. Of over een lange tijd als ik kinderen heb, dat ik dan de console weer aanzet om bepaalde games te gaan spelen met ze. Er zijn nu aardig wat games in coop te doen, die het waarschijnlijk over een redelijk aantal jaar nog best leuk zijn om nog eens te doen.
Hierdoor heb ik hier zelf ook nog wel een game of 50 in bezit en ben ik niet van plan om die nog te verkopen. Het levert je weinig geld op, gaat geheid voor problemen zorgen bij de koper vanwege krassen of een missende online-code, gedoe met verzending en de kosten daarbij, etc. Dan houd ik ze liever zelf en leen ik ze misschien een keer uit aan iemand die ik ken. Of over een lange tijd als ik kinderen heb, dat ik dan de console weer aanzet om bepaalde games te gaan spelen met ze. Er zijn nu aardig wat games in coop te doen, die het waarschijnlijk over een redelijk aantal jaar nog best leuk zijn om nog eens te doen.
GameMania heeft me zojuist gebeld en erbij gezegd dat ze +/- €200,- over hadden voor de collectie. En dan heb ik het over spellen uit de begin periode van de Xbox tot games van ongeveer een jaar geleden. Al met al kreeg ik er meer geld voor dan dat ik eigenlijk zelf had verwacht.janvanmil schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:53:
[...]
Welke games heb je? Misschien zit er wat leuks voor me tussen
De spellen die "nieuw" waren heb ik voor +/- €10,- al verkocht op marktplaats/hier op tweakers. De rest wat naar mijn mening niet meer kwijt te worden is/was is naar gamemania gegaan.
Ongeveer €4,- per stuk is niet verkeerd als er hele oude games bij zitten.
Een vriend van me heeft ooit voor 6 games 12 euro gekregen, waarvan er 2 redelijk nieuw waren (En die gamemania zelf nog voor 30+ euro verkocht)
Een vriend van me heeft ooit voor 6 games 12 euro gekregen, waarvan er 2 redelijk nieuw waren (En die gamemania zelf nog voor 30+ euro verkocht)
Het is inderdaad niet heel verkeerd, maar is het nog de moeite waard dan? Alleen als je in grote geldnood zit lijkt me dit een optie, anders is het imo niet de moeite.Ereaser schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:55:
Ongeveer €4,- per stuk is niet verkeerd als er hele oude games bij zitten.
Verwijderd
Het is normaal dat je minder krijgt bij een winkel die het risico en de bemiddeling gaat regelen dan als je het zelf verkoopt. Ik gebruik gamemania regelmatig omdat 94% van marktplaatsgebriikers idioten zijn. Daar lever ik graag een paar euro voor in. 
Voor Tomb Raider kreeg ik 22,50 ongeveer een week na release. Dat is geen 10%.
Voor Tomb Raider kreeg ik 22,50 ongeveer een week na release. Dat is geen 10%.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2013 17:01 ]
DM mij ook maar ff een lijst danjanvanmil schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:53:
[...]
Welke games heb je? Misschien zit er wat leuks voor me tussen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
De Xbox360 stond hier wat stof te happen op zolder. Die heb ik dus zo kunnen verkopen via marktplaats (nog €95,- voor gebeurt. Dan uiteindelijk nog een stapel games die ik totaal niet kwijt werd via marktplaats omdat ze gewoonweg te oud waren. Een aantal games die ik verkocht heb via gamemania:Martinspire schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:19:
[...]
Het is inderdaad niet heel verkeerd, maar is het nog de moeite waard dan? Alleen als je in grote geldnood zit lijkt me dit een optie, anders is het imo niet de moeite.
- Fifa 11
- Fifa 09
- Pro evolution soccer 5 of 6
- Guitar Hero (eerste versie)
- NHL10
- Forza Motorsport 2 (1e xbox)
- Maar ook Forza Motorsport 3
En zo nog wel een aantal uit de oude doos. Ben er zeer blij mee dat ik het kwijt ben nu. Ik heb nog een PS3 staan waar ik nog veel mee doe. Straks komt de PS4 welke ik graag wil hebben. En probeer zo de centjes bij elkaar te krijgen. Moet zeggen dat ik ook met de Xbox zeer veel plezier heb beleefd
Verwijderd
Tijd voor een dedicated gamestation dus. Papa zal blij zijn met Forza, Dirt en Grid qua racen. Alledrie wel iets meer arcade dan ik me ToCa herinner maar alledrie vermakelijk zat.107mb schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:27:
[...]
mijn kinderen (4 en 6) zijn helemaal verknocht aan games op iPad en iPhone. Tevens hebben ze onlangs een tijdje gespeeld op een Wii, wat ze ook te gek vonden.
Ikzelf speel af en toe ToCa3 en CoD 4, op OSX.
Wat wil ik kunnen?
ik wil racen, en de kids moeten kindvriendelijke (multiplayer, offline, dus met meerdere controllers op de Xbox aangesloten) spelletjes kunnen spelen.
Voor de kinderen is er genoeg keuze. Er zijn veel arcade spellen maar ook hel veel topspelleb uit 2010-2012 die je nu voor een habbekrats haalt.
Als iedereen er gebruik van gaat maken zou ik je aankoop zeker snappen. Als papa vooral Forza wli spelen snap ik het ook.

Morgen Battleblock Theater: Nieuwe launch trailer 
En als je meer gameplay wil: TotalBisquit heeft het spel getest op PAX:
En als je meer gameplay wil: TotalBisquit heeft het spel getest op PAX:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Heb je even geen tijd voor de Xbox, zie ik dat Pathé Thuis en VeVo zijn toegevoegd. NICE ....
Helaas is op de Pathé Thuis app op de Xbox360 niet hetzelfde aanbod te vinden als op de Samsung app.
Ik hoorde via de radio dat de film Het Bombardement beschikbaar is op Pathé, maar dus niet op de Xbox360 versie.
Gratis film kijken bij Pathé thuis. Moet je wel een PayPalaccount hebben en een creditcard. Nou, PayPalaccount heb ik dan wel maar geen creditcard. Tsja, dan is het makkelijk films weggeven.
Helaas is op de Pathé Thuis app op de Xbox360 niet hetzelfde aanbod te vinden als op de Samsung app.
Ik hoorde via de radio dat de film Het Bombardement beschikbaar is op Pathé, maar dus niet op de Xbox360 versie.
Gratis film kijken bij Pathé thuis. Moet je wel een PayPalaccount hebben en een creditcard. Nou, PayPalaccount heb ik dan wel maar geen creditcard. Tsja, dan is het makkelijk films weggeven.
[ Voor 76% gewijzigd door GerCor op 21-04-2013 23:16 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Volgens mij begint Microsoft steeds meer de weg kwijt te raken met de Xbox 360:
http://www.polygon.com/2013/4/22/4252934/pizza-hut-for-xbox-360-app-kinect
http://www.polygon.com/2013/4/22/4252934/pizza-hut-for-xbox-360-app-kinect
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo vreemd. Daarbij komt, hoeveel heeft Microsoft te zeggen over 3rd parties die apps maken (oprechte vraag, ik weet het echt niet)?
To dare is to do
Toch een leuke gimmick voor de Amerikanen. Hoeven ze hun console helemaal niet meer te verlaten
Ik zie een gat in de markt voor 'hand on a stick' waarmee je dan de kinect gestures kunt doen als je te vet bent geworden om je arm nog op te kunnen tillen

Alleen voor de Amerikanen? Ik heb anders ook wel oren naar een Thuisbezorgd appMeltedForest schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:28:
Toch een leuke gimmick voor de Amerikanen. Hoeven ze hun console helemaal niet meer te verlaten
Microsoft weet allang niet meer wat een GAMEconsole hoort te doen dus ik ben bang dat ik niet blij ga worden tijdens de aankondiging van de XBOX 720 ? Ben vanaf de eerste Xbox bij Microsoft te vinden en was ook wel redelijk fan denk ik , maar game ondanks de mindere controler toch vaker op mijn Ps3 lately.
Alleen al het menu waar de reclame om je oren slaat en games al het minst belangrijk lijken te zijn. Ook vind ik persoonlijk de aanbiedingen op Psn way intressanter dan die op Xbox live de laatste tijd.
Als er bij de aankondiging weer gefocust wordt op gamen en exclusives (waar zijn die gebeleven ??!!) ben ik weer helemaal terug , maar de liefde is tijdelijk over
Alleen al het menu waar de reclame om je oren slaat en games al het minst belangrijk lijken te zijn. Ook vind ik persoonlijk de aanbiedingen op Psn way intressanter dan die op Xbox live de laatste tijd.
Als er bij de aankondiging weer gefocust wordt op gamen en exclusives (waar zijn die gebeleven ??!!) ben ik weer helemaal terug , maar de liefde is tijdelijk over
Het is niet zo gek. Voor puur en alleen een spelletjemachine is veel minder markt dan een compleet multimedia-online-appbased-powered machine natuurlijk. En het gamen lijdt er m.i. niet onder.
Ben ik niet helemaal met je eens aangezien de focus bepaald wat er uitkomt en op welke manier. Alles (behalve de kinect zooi ) is nu ongeveer multiplatform aangezien waarschijnlijk het geld ergens anders uitgegeven wordt. Dus of het er echt niet onder lijdt vraag ik me af.
Ik ben dus niet van mening dat de Xbox 360 slecht is, want online en de controller zijn 2 sterke punten en de games die uitkomen zijn uitstekend , maar bijna niks meer wat niet op de PS3 uit komt. Dit hoop ik dus te zien veranderen bij de volgende generatie aangezien ik totaal niet zit te wachten op een alles in 1 apparaat.
Ik ben dus niet van mening dat de Xbox 360 slecht is, want online en de controller zijn 2 sterke punten en de games die uitkomen zijn uitstekend , maar bijna niks meer wat niet op de PS3 uit komt. Dit hoop ik dus te zien veranderen bij de volgende generatie aangezien ik totaal niet zit te wachten op een alles in 1 apparaat.
De markt voor echt mensen die een console kopen voor exclusiefheid is heel erg klein . En het is crisis dus ze gaan de kant op waar ze meer geld mee kunnen verdienen en ik vind dat ze de goede weg op zijn.Beakzz schreef op woensdag 24 april 2013 @ 09:27:
Ben ik niet helemaal met je eens aangezien de focus bepaald wat er uitkomt en op welke manier. Alles (behalve de kinect zooi ) is nu ongeveer multiplatform aangezien waarschijnlijk het geld ergens anders uitgegeven wordt. Dus of het er echt niet onder lijdt vraag ik me af.
Op de Xbox is al een teaser te zien van Ziggo. Nu nog online komen met die app.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Komt denk ik binnenkort en onverwachts, was met de Pathe Thuis ! en VEVO app ook.GerCor schreef op donderdag 25 april 2013 @ 00:44:
Op de Xbox is al een teaser te zien van Ziggo. Nu nog online komen met die app.
Tsja, maar je kunt geen lid worden van VEVO en Pathé alleen met PayPal. PayPal aangevraagd, maar wat een omslachtig gedoe is dat zeg.
Verwijderd
Momenteel een erg vreemd "probleem" met mijn xbox 360.
Ik krijg op het dashboard chinese woorden/symbolen tussen de gewone nederlandse tekst.
Iemand anders ervaring hiermee ?
Ik krijg op het dashboard chinese woorden/symbolen tussen de gewone nederlandse tekst.
Iemand anders ervaring hiermee ?
Net even voor je gekeken maar bij mij niet hoor.
Staat ie niet op land china ofzo? Ik heb namelijk als land UK ingesteld zodat multilanguage games gewoon engels zijn, maar op dashboard heb ik een rare mix tusse nederlands en engels.

Voor 5euro gekocht op rommelmarkt. (Incl die pc-ontvanger)
Werkt een stuk beter dan verwacht. Natuurlijk, tegen het eerste stuur van MS voor de X360 kan het niet op, maar werkt wel beter dan een controller.
PC-ontvanger had ik al in het wit. Deze zwarte past beter bij mijn pc-set.
[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 30-04-2013 19:40 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ok. Wow. Ik had een tijdje terug Far Cry 3 gekocht, puur omdat ik graag verzamel en die een must have scheen te zijn (deel 2 vond ik tegenvallen). Ging ik vanmiddag een uurtje spelen en was meer dan aangenaam verrast; wat een mogelijkheden, het leek wel een kruising tussen Skyrim en GTA.
Gratis Live gold dit weekend, leuk om eens te splitscreen te multiplayeren bijvoorbeeld
Verwijderd
Ik zie inderdaad dat er het weekend van 3 - 5 mei gratis Gold weekend is. Alleen werkt het bij mij niet, ik kan niet online gamen en ik zie ook geen manier om de actie te activeren?
Mensen die het wel werkend hebben?
Mensen die het wel werkend hebben?
Ik kan zonder problemen met mijn live silver account meedoen met het live gold account van mijn zoontje (alleen met dank aan het weer maken we er amper gebruik van
).
Lijkt mij gewoon een kwestie van binnen de game naar de online opties gaan? Alleen bij de subscription based games zal het denk ik niet werken (als die er al zijn op de xbox, geen idee eigenlijk)
Lijkt mij gewoon een kwestie van binnen de game naar de online opties gaan? Alleen bij de subscription based games zal het denk ik niet werken (als die er al zijn op de xbox, geen idee eigenlijk)
Volgens mij kan het ook zijn dat sommige games uitgesloten zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb een probleem dat ik iederen keer een disconnect krijg.
Ik speel alleen COD black ops II online. ik krijg om de 20 min een disconnect, waardoor ik van heel xbox live eraf wordt gehaald
Ik heb zo externe wifi die je met usb op je xbox 360 moet aansluiten.
ik heb me router al naar fabriek instellingen gezet dat heeft niet geholpen.
kan iemand mij hiermee helpen ?
Ik speel alleen COD black ops II online. ik krijg om de 20 min een disconnect, waardoor ik van heel xbox live eraf wordt gehaald
Ik heb zo externe wifi die je met usb op je xbox 360 moet aansluiten.
ik heb me router al naar fabriek instellingen gezet dat heeft niet geholpen.
kan iemand mij hiermee helpen ?
nu uitproberen... ga effe spelen kijken of het werk..Fixio schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:48:
Zelfde probleem gehad.
Opnieuw alles ingesteld op me xbox (Wifi)
Dat heeft bij mij gewerkt
bedankt voor je snelle reactie
De beste remedie is nog.. niet met wifi spelen maar gewoon bedraad
. Desnoods met powerline adapters ertussen, dat gaat nog altijd stabieler dan een wifi signaal.
Zo, de ign voorbeschouwing staat op. Mooi detail is dat het erg prettig werkt via m'n Wii U ;-) Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe Xbox :-)
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Is de presentatie eigenlijk ook te bekijken via de xbox 360?
Edit: ohja ik zie het als ik mn xbox aanzet
Ben benieuwd!
Edit: ohja ik zie het als ik mn xbox aanzet
[ Voor 34% gewijzigd door kippengaas op 21-05-2013 19:03 ]
Verwijderd
ja...kippengaas schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:52:
Is de presentatie eigenlijk ook te bekijken via de xbox 360?
Tussen alle koopjes deze week ook Alan Wake bij Games on Demand voor 4,99 of 400 punten. En dat is met een beetje slim inkopen ongeveer 3.50, een absoluut koopje.
Verwijderd
ik wil graag een Xbox 360 uit de V&A plukken, nu de nieuwe komt. Maar ik heb wel een paar vraagjes:
kan je de harde schijf makkelijk vervangen door een groter exemplaar bij een 20 Gb versie?
Is 20 Gb echt te weinig of valt dat wel mee?
Waar moet je op letten bij een tweedehands Xbox(wat zijn de zwaktepunten)?
Kan je ook tweedehands games gebruiken die al gespeeld zijn door andere mensen?
Is het mogelijk om een externe harde schijf te gebruiken?
google laat mij hier een beetje in de steek, iedereen roept van alles
Alvast bedankt al je reageer
kan je de harde schijf makkelijk vervangen door een groter exemplaar bij een 20 Gb versie?
google laat mij hier een beetje in de steek, iedereen roept van alles
Ik had laatst die Microsoft xbox 360 wireless race wheel met ffb gekocht, maar wat een gaar ding.GAIAjohan schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 19:39:
[afbeelding]
Voor 5euro gekocht op rommelmarkt. (Incl die pc-ontvanger)
Werkt een stuk beter dan verwacht. Natuurlijk, tegen het eerste stuur van MS voor de X360 kan het niet op, maar werkt wel beter dan een controller.
PC-ontvanger had ik al in het wit. Deze zwarte past beter bij mijn pc-set.

Pedalen veel te zacht, totaal geen weerstand.
Flippers klikken ook niet, geen weerstand, stuurkolom zit ook te veel speling op.
Force feedback is ook niet echt sterk, trilt meer dan ffb.
Ik wou wel die Thrustmaster T500RS kopen maar die werkt dan weer niet met de xbox.
En de flippers draaien niet mee met het stuur.
1. Ja, dat kan. Grootste is momenteel 250gb dacht ik. Ze zijn wel prijzig helaasVerwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:12:
ik wil graag een Xbox 360 uit de V&A plukken, nu de nieuwe komt. Maar ik heb wel een paar vraagjes:![]()
1. kan je de harde schijf makkelijk vervangen door een groter exemplaar bij een 20 Gb versie?
2. Is 20 Gb echt te weinig of valt dat wel mee?
3. Waar moet je op letten bij een tweedehands Xbox(wat zijn de zwaktepunten)?
4. Kan je ook tweedehands games gebruiken die al gespeeld zijn door andere mensen?
5. Is het mogelijk om een externe harde schijf te gebruiken?
google laat mij hier een beetje in de steek, iedereen roept van alles![]()
2. Wel als je allemaal spellen gaat installeren/arcadespellen download
3. Dat ie niet is geblokkeerd op Live, geen RROD en hdmi uitgang. Kijk ook even hiernaar om er zeker van te zijn dat je een "Jasper" uitvoering hebt". Met de nieuwste 360 Slim hoeft dat niet meer geloof ik

4. Ja, tenzij de disc mishandeld is
5. Maximaal 32gb: http://support.xbox.com/n...cessories/usb-flash-drive
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Misschien kan je nog een nieuwe xbox oppikken bij de Bart smit (niet de slim versie) voor 99 eurotjes. Paar weken geleden zag ik er nog 1tje staan.
Kan je doen, maar ik zou gelijk een 250GB S(lim) model pakkenVerwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:12:
ik wil graag een Xbox 360 uit de V&A plukken, nu de nieuwe komt. Maar ik heb wel een paar vraagjes:![]()
Zodra je games gaat installeren (en dat is meestal wel aan te raden) ga je problemen krijgenIs 20 Gb echt te weinig of valt dat wel mee?
Ik zou zoeken naar de 250GB S(lim) modellen, die zijn het stilst, het zuinigst en hebben betere koeling dan de oude modellen. Let erop dat ze niet van XBL gebanned of gemod zijn als je online wil spelen.Waar moet je op letten bij een tweedehands Xbox(wat zijn de zwaktepunten)?
Ja dat kan, al hebben sommige (vooral EA) games een online pass nodig dat houdt in dat je niet online kan spelen tenzij je een nieuwe online pass koopt. Maar welke games dat precies zijn dat kan je online wel vinden. Trouwens, als je online wil spelen moet je een Xbox Live Gold abonnement kopen, maar die haal je op eBay al voor zo'n 30 euro per jaar.Kan je ook tweedehands games gebruiken die al gespeeld zijn door andere mensen?
Ja maar tot maximaal 16GB en dan maximaal 2 schijven/USB sticks. Dus nogmaals, koop gelijk een 250GB model! Je zult er geen spijt van krijgen.Is het mogelijk om een externe harde schijf te gebruiken?
20 GB zou ik niet mee overweg kunnen. Heb een 250GB harde schijf en maar een paar GB over. Ik wil gewoon dat games geïnstalleerd staan, en zo minder lawaai maken + beter voor de disc..Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:12:
google laat mij hier een beetje in de steek, iedereen roept van alles![]()
Ik zou vooral deze nemen:
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Slim 250GB + Halo 4 Zwart
169 euro, incl 1 spel.
De slim is tenminste betrouwbaar, terwijl het bij de oude X360\s pas vanaf de Jasper betrouwbaar is.
Dat is dan ook wel ff een heel andere prijsklasse, die Thrustmaster.nFo schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 18:24:
[...]
Ik had laatst die Microsoft xbox 360 wireless race wheel met ffb gekocht, maar wat een gaar ding.![]()
Pedalen veel te zacht, totaal geen weerstand.
Flippers klikken ook niet, geen weerstand, stuurkolom zit ook te veel speling op.
Force feedback is ook niet echt sterk, trilt meer dan ffb.
Ik wou wel die Thrustmaster T500RS kopen maar die werkt dan weer niet met de xbox.
En de flippers draaien niet mee met het stuur.
Ik heb een Logitech G25, kan dit XBOX wireless wheel ook niks tegen doen.. Feitelijk zou de wireless wheel niet meer dan 60euro waard mogen zijn als je eht vergelijk met stuurtjes voor de pc en ps3.
Maar voor een redelijke prijs is het wirless wheel de enige interesante optie voor de X360, tenzij je honderden euro's uit wil geven aan Fanatec.
[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 24-05-2013 11:13 ]
Hou er wel rekening mee dat je officieel alleen erkende harde schijven, dus MS eigen, erop mag zetten.
Zelf iets erin stoppen kan maar hoe wordt hier niet toegestaan om te discussiëren en MS kan je xbox er voor bannen
Zelf iets erin stoppen kan maar hoe wordt hier niet toegestaan om te discussiëren en MS kan je xbox er voor bannen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Even op goed geluk, zijn er nog mensen die Halo 4 spelen en met mij wat Co-op Achievements willen halen. Voor zowel de Campaign als voor Spartan-Ops als een aantal standaard multiplayer achievements.
Voeg me toe: ReVision360
Voeg me toe: ReVision360
Ik heb Soul Calibur 5 gehad op schijf en ik heb de save game nog. Nu wil ik die game downloaden uit de store gaat dat werken met de oude save game en dlc waar ik al voor betaald heb?
EA geeft een aantal online pass dlc weg:
http://www.eurogamer.net/...-free-on-xbox-marketplace
Klinkt wel goed, veel oudere spellen maar dat mag de pret niet drukken
http://www.eurogamer.net/...-free-on-xbox-marketplace
Klinkt wel goed, veel oudere spellen maar dat mag de pret niet drukken
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Normaal gesproken wel. Zeker als het dezelfde regio is. Sommige spellen hebben een regioaanduiding in de naam, en als je dan tussen de regioversies wil wisselen krijg je een nieuwe map voor de savegame. Geen idee of dat bij dit spel uberhaupt zou kunnen.homernt schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:20:
Ik heb Soul Calibur 5 gehad op schijf en ik heb de save game nog. Nu wil ik die game downloaden uit de store gaat dat werken met de oude save game en dlc waar ik al voor betaald heb?
- Nevermind - iets met inhoudelijk en regels over homebrew.
[ Voor 84% gewijzigd door Rann op 03-06-2013 09:32 ]
Morgen komt State of Decay uit! Een open-world zombie survival RPG.
Na heel mysterieus gedoe over "ergens in juni" is het dan opeens al morgen
Met 1600 punten aan de prijzige kant, maar leek me echt een hele vette XBLA game te worden. Had eigenlijk verwacht dat ie bij de summer of arcade zou zitten. Maar goed, misschien wel hoe eerder hoe beter.
Hier wat preview filmpjes: http://www.ign.com/videos/games/class3-xbox-360-99557
Na heel mysterieus gedoe over "ergens in juni" is het dan opeens al morgen
Hier wat preview filmpjes: http://www.ign.com/videos/games/class3-xbox-360-99557
Ziet er vet uit, maar geen co-op.. Laat maar dus
Voor de mensen die het spel nog niet hebben, Fable 3 is op dit moment gratis te downloaden 
Als je via xbox.com naar de marketplace gaat geeft ie (bij mij iig) aan dat ie 39,99 kost, maar als je dan naar afrekenen gaat kost ie precies 0 euro/MSP.
Doe er je voordeel mee
Als je via xbox.com naar de marketplace gaat geeft ie (bij mij iig) aan dat ie 39,99 kost, maar als je dan naar afrekenen gaat kost ie precies 0 euro/MSP.
Doe er je voordeel mee
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Werkt bij mij iig niet. Kan aan 2 dingen liggen: heb geen betalingsoptie toegevoegd en een Silver live account.
Nice! Thanks voor de tipBM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:23:
Voor de mensen die het spel nog niet hebben, Fable 3 is op dit moment gratis te downloaden
Doe er je voordeel mee
Bij mij kost ie gewoon €39,95 helaas:BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:23:
Doe er je voordeel mee

Ah OK:
Update: Xbox Live Silver members cannot take advantage of this and are charged 3600 Microsoft Points for the game.
[ Voor 27% gewijzigd door Tomba op 10-06-2013 10:39 ]
Nu aan het downloaden. Er staat bij mij geen prijs, maar alleen 'free'.
Nice:)
Nice:)
Nice one! Die pak ik mee.
Koop je een 48 uur gold pass voor 2,50 is ook een spel bijna voor nietsTomba schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:34:
[...]
Bij mij kost ie gewoon €39,95 helaas:
[afbeelding]
Ah OK:
[...]
Dat gaat niet werken, je zult minimaal 1 maand Gold moeten afsluiten. Geen fout overigens, dit.
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Werkt bij mij niet, ik krijg: Your purchase cannot be completed at this time. Please try again.
motabeatz.com
Idem, zal dus wel weer gefixt zijn.NickySantoro schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:59:
Werkt bij mij niet, ik krijg: Your purchase cannot be completed at this time. Please try again.
Heb september vorig jaar een prepaid abbo voor xbox live 12 maanden gekocht, maar nog niet geactiveerd. Hoe lang is deze nog geldig?
Ik verwacht een jaar, maar kan het expliciet niet vinden ergens.
[ Voor 20% gewijzigd door Krishhh op 10-06-2013 12:16 ]
PSN: TheKrish
Volgens mij wel langer. Kan me paar jaar terug herinneren dat Halo1 voor spotprijzen gedumpt werd, waarbij een 12 maanden live code zat voor de eerste xbox. Die werkte jaren later volgens mij ook nog prima op de 360.Krishhh schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:15:
Heb september vorig jaar een prepaid abbo voor xbox live 12 maanden gekocht, maar nog niet geactiveerd. Hoe lang is deze nog geldig?
Xbox
Net nog gratis kunnen aanschaffen
Mejor así
Heb hem ook binnen kunnen halen
Vond Fable 1 & 2 wel ok, maar om 1 of andere reden nooit aan 3 begonnen
Fable 3 is ook stiekem best wel een stuk slechter dan Deel 1 en 2. Ik ben nu in omgekeerde volgorde er weer aan begonnen en ben nu in deel 2, op ongeveer 40 % weer en het is echt een verademing tov Fable 3. Enige wat ik daar fijner vind is het huis management systeem; je kan via de worldmap je huizen en winkels kopen, upgraden en onderhouden (in het geval van 3) Maar verder....
Heb dan ook zin in de HD remake van Fable 1; kan ik die over een tijdje ook weer spelen
Heb dan ook zin in de HD remake van Fable 1; kan ik die over een tijdje ook weer spelen
En als je Gold hebt werkt het nog steeds, ik had nog een 48 uurs trial card liggenTomba schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:34:
[...]
Bij mij kost ie gewoon €39,95 helaas:
[afbeelding]
Ah OK:
[...]

Downloaden begon overigens bij mij pas toen ik via de Xbox knop op de controller naar de Active Downloads ging
NB Fable 2 had ik al, maar die vond ik al zooooveel minder dan Fable 1. Nog steeds spijt dat ik die niet gehouden heb (verkocht samen met mijn Xbox1). Kijk dus ook erg uit naar de remake
Update:
The Walking Dead Episode 1 is momenteel ook gratis voor Gold members
Update2:
Zit de E3 presentatie te bekijken, misschien zijn ze gewoon al gestart met de '2 gratis games per maand voor Xbox Live Gold members' upgrade
[ Voor 28% gewijzigd door Tomba op 10-06-2013 18:48 ]
Ik wil binnenkort een xbox360 kopen en heb bewust de E3 afgewacht in de hoop voor een goedkopere xbox360.
Nu zie ik dat fable3 gratis te downloaden is maar ik heb nog geen xbox360.
Zou ik een live gold abo kunnen activeren en Fable3 "kopen" zonder xbox360?
Nu zie ik dat fable3 gratis te downloaden is maar ik heb nog geen xbox360.
Zou ik een live gold abo kunnen activeren en Fable3 "kopen" zonder xbox360?
Dat zou moeten kunnen, want je kan alles via de browser doen. Xbox Live account maken, upgraden naar gold via een prepaid code van ebay (33 euro voor een jaar ipv 60) en dan Fable 'kopen'.
Lees net bij Paul Thurrot het volgende:
Update:
Microsoft heeft t nu ook zelf online gezet:
Met andere woorden, de '2 gratis games per maand ' actie houdt op in november als de Xbox One gelanceerd wordt. (wellicht dan daarop 2 gratis games per maand?)Microsoft also announced that every Xbox LIVE Gold subscriber will receive two free Xbox 360 games per month until the release of Xbox One (which is happening in November, as I previously reported). First up: “Halo 3” and “Assassin’s Creed II,” plus a bonus third game to “celebrate E3 in the month of June,” a free download of “Fable III.”
Update:
Microsoft heeft t nu ook zelf online gezet:
T/m december dus....As a message of thanks to the millions of Xbox fans around the world for their passion and loyalty, Microsoft announced that every qualifying Xbox Live Gold member — new or existing — will receive two free Xbox 360 game downloads per month starting July 1 until Dec. 31, 2013, including popular titles “Halo 3” and “Assassin’s Creed II.” And to celebrate E3 in the month of June, Xbox Live Gold will receive a free download of “Fable III.”[3] In addition, for a limited time gamers can get a Day One 12-month Xbox Live Gold membership and play “Killer Instinct: Round One,” with the exclusive Shadow Jago character, on Xbox One. Players will also receive a commemorative Day One membership card.
[ Voor 39% gewijzigd door Tomba op 11-06-2013 10:59 ]
Ik denk het wel ja. Ze gaan de Playstation Plus kant op.Tomba schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:31:
Lees net bij Paul Thurrot het volgende:
[...]
Met andere woorden, de '2 gratis games per maand ' actie houdt op in november als de Xbox One gelanceerd wordt. (wellicht dan daarop 2 gratis games per maand?)
Hoewel ik de meeste games denk ik al wel gedaan heb, vind ik het toch wel een mooie aanbieding.
Nou ja ik vind het wel tof dat je de games mag houden (itt bij Sony waar je gebruiksrecht stopt zodra je geen Plus meer hebt) Ik hoop ergens dat ze deze actie ook na 31-12 aanhouden want dan krijgt Gold ineens echt meerwaarde voor iederen. Ik speel bv nooit online, maar voor 2 games per maand heb ik best een euro of 3 per maand overMartinspire schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:56:
[...]
Ik denk het wel ja. Ze gaan de Playstation Plus kant op.
Hoewel ik de meeste games denk ik al wel gedaan heb, vind ik het toch wel een mooie aanbieding.
[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 11-06-2013 11:02 ]
Verwijderd
Op de XBOX werkt het wel. Tijdens het 'betalen' moet je op 'X' drukken (pay with points), daarna geeft ie aan dat het spel gratis en kan je gaan downloaden. Is nu bij mij ook aan het downloaden (5%), duurt alleen nog wel eventjes.NickySantoro schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:59:

Bij mij werkte het gisteren ook alleen op de xbox zelf. Op xbox.com stond er een prijs van 39,99.
Game al uitgespeeld maar weer verkocht, denk niet dak m nog op ga starten maar gratis is gratis he
Game al uitgespeeld maar weer verkocht, denk niet dak m nog op ga starten maar gratis is gratis he
Ik zag net ineens de aankondiging van de nieuwe X360..
Ik kan nu niet echt zeggen dat ik het design mooi vind. Heb zelf een X360 slim in een glossy behuizing zoals de eerste 250GB slims waren. Qua uiterlijk vind ik de 250GB glossy slim nog steeds de mooiste X360 gemaakt..
Ik kan nu niet echt zeggen dat ik het design mooi vind. Heb zelf een X360 slim in een glossy behuizing zoals de eerste 250GB slims waren. Qua uiterlijk vind ik de 250GB glossy slim nog steeds de mooiste X360 gemaakt..

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 13-06-2013 10:54 ]
Bij Amazon.de hebben ze nu een mooie aanbieding, een Xbox 360 Slim 250 met 2 spellen voor maar 151,50 euro incl MwSt.: http://www.amazon.de/gp/p...=463375173&pf_rd_i=301128
Ik heb zelf geen enkele ervaring met consoles maar jullie weten vast wel hoe het zit met de taalinstellingen. Er staat nl. bij de beschrijving dat de verpakking in het Duits en Engels is. Mijn vraag is of de console en de spellen ook hier in Nederland zonder verdere restricties te gebruiken zijn?
Ik heb zelf geen enkele ervaring met consoles maar jullie weten vast wel hoe het zit met de taalinstellingen. Er staat nl. bij de beschrijving dat de verpakking in het Duits en Engels is. Mijn vraag is of de console en de spellen ook hier in Nederland zonder verdere restricties te gebruiken zijn?
Dat is geen probleem. is gewoon een Europese console.
Overigens zou ik de landinstellingen op UK zetten, anders starten bepaalde games in het Nederlands op..
Overigens zou ik de landinstellingen op UK zetten, anders starten bepaalde games in het Nederlands op..