Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:17:
[...]

140 euro voor een slim bij amazon.de
Ik heb nog een nieuwe slim 250gb in doos.
Als iemand interesse heeft pm maar.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb net voor het eerst Perfect Dark Zero gespeeld. Een spel dat ik al vanaf 2006 had liggen. Jammer dat het mijn N64 gevoel niet teweegbrengt. Heb hem er maar weer uitgehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik ben de xbox helemaal zat. De witte arcades en premiums maken zoveek krassen op me cds. Gewoon niet meer normaal. Wordt gek van de disc unreadable.

Heb net maar 2 nieuwe slims besteld van 250 gig. Bij saturn 229 met 2 controllers en forza 4.

Ga fifa maar op de harddisk installen.
En stap volgend jaar wel over naar de playstation. Is namelijk toch populaider onder jongeren

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb echt een stuk of 6 Xboxen gehad, vanaf launch, en heb er nu nog twee (een Premium 360 en een Slim 250). Nooit krassen gehad met welke console dan ook. Heb je ze op hun zijkant staan? De PS3's maken bij mij eveneens geen krassen..heb voor beiden in totaal zo'n 200 spellen en die zijn smetteloos. Ik verdenk dan ook vaker de user dan het apparaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Haha , xbox helemaal zat zijn en dan 2 nieuwe kopen ? Ik zie de logica totaal niet , maar grappig vind ik het wel :p Heb in 5 jaar tijd ook nog nooit een kras op een cd gekregen en kan toch wel zeggen dat ik een diehard sloddervos ben dus of je hebt pech of je gaat niet goed met je spullen om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is meer de Xbox bewegen terwijl er een schijf in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:50
Xbox bewegen is idd een bekend probleem, staan tegenwoordig zelfs waarschuwingsstickers op. verder gewoon games op je HD installen die je veel speelt, dan wordt de disc alleen bij het starten van de game even gelezen. Ik heb amper disc unreadable problemen, en heb al jaren een witte arcade, waar ik later een HD voor heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07
Gisteren bij de FRS een nieuwe Xbox slim 250 gehaald. Vandaag ermee aan de slag; helaas kan ik de HDD niet zomaar overzetten, dat is jammer, ik op zoek naar een oplossing; moet ik een data transfer cable halen. Ik terug naar de FRS, nee meneer, die verkopen we niet. Naar de Dixons; helaas. Naar de Intertoys; "hmmm, als ie niet in het schap staat hebben we hem niet.
Gebeld met de Game Mania (om 16:50), die hebben hem maar sluiten om 1700 uur. Open blijven totdat ik er was (1710) kon niet. kak.
Daar zit je dan zaterdag avond met een nieuwe xbox zonder data.

Heeft er misschien iemand een datakabel over in de buurt van Hilversum? Dan kom ik hem morgen ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoeveel je wil overzetten, maar je kunt eventueel ook via een (snelle) usb-stick per keer maximaal 32 GB gegevens/gedownloade spellen overzetten.

[ Voor 9% gewijzigd door MartijnS72 op 17-02-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
MartijnS72 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 09:24:
Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoeveel je wil overzetten, maar je kunt eventueel ook via een (snelle) usb-stick per keer maximaal 32 GB gegevens/gedownloade spellen overzetten.
Volgens enkele bronnen die ik heb geraadpleegd zou je daarmee geen save-games kunnen overzetten en moet je naast de data ook handmatig je live-id overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
Dat is niet zo. Je kunt op het memory tabblad aangeven welke content je naar welk ander device wil overzetten. Savegames en profiles kunnen op die manier gewoon overgezet worden.

Alleen je licenties van eventuele gekochte items worden op die manier niet meegenomen. Daarvoor kun je op de xbox site terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Sh0ckTr00per schreef op zondag 17 februari 2013 @ 11:58:
Dat is niet zo. Je kunt op het memory tabblad aangeven welke content je naar welk ander device wil overzetten. Savegames en profiles kunnen op die manier gewoon overgezet worden.

Alleen je licenties van eventuele gekochte items worden op die manier niet meegenomen. Daarvoor kun je op de xbox site terecht.
Ik ga morgen verder kijken, bedankt voor je reactie iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
KingKoning schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:54:
Xbox bewegen is idd een bekend probleem, staan tegenwoordig zelfs waarschuwingsstickers op. verder gewoon games op je HD installen die je veel speelt, dan wordt de disc alleen bij het starten van de game even gelezen. Ik heb amper disc unreadable problemen, en heb al jaren een witte arcade, waar ik later een HD voor heb gekocht.
De mensen bewegen de xbox 360 niet. Ik heb straks iets van 6 van de 8 met een HD. Heb nu nog aardig wat arcade staan zonder HDD waardoor ik ze niet kan installen.

Het ziet er zo uit, heb er al matjes ondergelegd voor het trillen

Afbeeldingslocatie: http://marsgameevents.nl/wordpress/wp-content/uploads/2013/01/fifa7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://marsgameevents.nl/wordpress/wp-content/uploads/2012/12/A-KakIlCYAAgu7R.jpglarge.jpeg

En ja door het enthousiasme slaan mensen af en toe weleens op de tafel, al zeg ik er dan wel wat van

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 18-02-2013 07:39 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:13
Mars18 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 07:29:
[...]
De mensen bewegen de xbox 360 niet. Ik heb straks iets van 6 van de 8 met een HD. Heb nu nog aardig wat arcade staan zonder HDD waardoor ik ze niet kan installen.
En installatie op een usb stick? Lijkt mij een stuk goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Sh0ckTr00per schreef op maandag 18 februari 2013 @ 07:41:
[...]

En installatie op een usb stick? Lijkt mij een stuk goedkoper
Ik ga dat maar doen ja. Iets van 16 gig moet genoeg zijn,
Vandaag eens 4 bestellen.

Kijken of de problemen dan over gaan. En nog maar eens een FIFA 13 bestellen :+

[ Voor 19% gewijzigd door Mars18 op 18-02-2013 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Zolang je één werkende FIFA13 heb om het te installeren, kan je gewoon die bekraste discs gebruiken om te verifiëren. Verder worden de discs daarna toch met rust gelaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MeltedForest schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:54:
Zolang je één werkende FIFA13 heb om het te installeren, kan je gewoon die bekraste discs gebruiken om te verifiëren. Verder worden de discs daarna toch met rust gelaten..
Ik ga het proberen, vrijdag weer een toernooi. Zal laten weten of die dan nog disc unreadable aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Hou je die toernooien op locatie of heb je zelf een vaste locatie??

Die laatste foto zie ik al 2 dingen waar ik van schrik.

ten eerste de kabelhaspels. Niet afgerold. Nu zullen de xboxen niet zo idioot veel stroom verbruiken maar ideaal is het niet.

Daarnaast staan ze op tafel. Zoals je zelf aangeeft wordt er wel eens op tafel geslagen. Logische reactie, funest voor de schijven. Stuitert even in de drive en daar komen oa je krassen vandaan.

Als je vaste locatie hebt, zou ik een soort hangende constructie maken waar je de xboxen in plaatst zodat alleen de tv's op de tafels staan.
Werk je op locatie zou ik alsnog kijken of je een soortgelijke constructie kunt creëren. Misschien iets met die trusts die drive-in's gebruiken. paar palen de lucht in en dan van die verbindingsstukken en de tafels eronder.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
L1nt schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:30:
Hou je die toernooien op locatie of heb je zelf een vaste locatie??

Die laatste foto zie ik al 2 dingen waar ik van schrik.

ten eerste de kabelhaspels. Niet afgerold. Nu zullen de xboxen niet zo idioot veel stroom verbruiken maar ideaal is het niet.

Daarnaast staan ze op tafel. Zoals je zelf aangeeft wordt er wel eens op tafel geslagen. Logische reactie, funest voor de schijven. Stuitert even in de drive en daar komen oa je krassen vandaan.

Als je vaste locatie hebt, zou ik een soort hangende constructie maken waar je de xboxen in plaatst zodat alleen de tv's op de tafels staan.
Werk je op locatie zou ik alsnog kijken of je een soortgelijke constructie kunt creëren. Misschien iets met die trusts die drive-in's gebruiken. paar palen de lucht in en dan van die verbindingsstukken en de tafels eronder.
Bedankt voor je feedback. Ik heb geen vaste locatie, iedere keer is het weer ergens anders. De haspels liggen in principe altijd op de grond, en niet helemaal uitgerold. Ik heb technisch niet veel verstand er van. Maar hierdoor worden de xboxen warmer?

Als er genoeg tafels zijn, dan staan de xboxen en schermen op de voorste tafel, en een tafel er achter zitten de deelnemers. Helaas zijn er niet vaak 16 tafels beschikbaar.

Goed om te weten dat de krassen dan komen van de stuitering.

Op zich staat het nu altijd zo, hoe vind je dat?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BDPoohcCQAAx1jX.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Kabels worden warm en als je ze opgerold laat op een haspel kan dat doorbranden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

418O2 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:55:
^ Dat

verder zou ik sowieso kijken om de xboxen hogerop te krijgen.

http://link.marktplaats.nl/1000166218

Van die palen zou ik kijken of je een stellage kunt bouwen welke over de tafels heen gaan.
Daar plateau's aanmaken waar de xboxen op staan welke je vervolgens met sjorbanden aan de plateau's vastmaakt.

rechthoek maken en op elke hoek een paal. Zal ook aardig stevig staan tenzij men er tegenaan gaat beuken.
Zodra ze aanstaan, hoeft niemand er meer bij te kunnen. Dus zo hoog mogelijk weg stoppen. Kunnen ze uit frustratie niet per ongeluk ergens opslaan waardoor je schijf in de drive gaat stuiteren.

En natuurlijk op disc installeren d:)b

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

418O2 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:55:
Och hooguit 4 consoles op één haspel gaat het probleem niet vormen. Een enkele Xbox360 verbruikt namelijk niet zo veel: http://www.anandtech.com/...new-250gb-xbox-360-slim/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets simpeler en vervoerbaarder dan een constructie met palen is lange HDMI kabels kopen en de Xboxen samen op een aparte tafel zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

MeltedForest schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:47:
[...]

Och hooguit 4 consoles op één haspel gaat het probleem niet vormen. Een enkele Xbox360 verbruikt namelijk niet zo veel: http://www.anandtech.com/...new-250gb-xbox-360-slim/3
Desondanks zou ik het risico niet lopen.
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:49:
Iets simpeler en vervoerbaarder dan een constructie met palen is lange HDMI kabels kopen en de Xboxen samen op een aparte tafel zetten. :)
Maar dan lopen ze over de grond en kan men er over struikelen en liggen de xboxen op de grond.
Die stellage kun je blijven hergebruiken. Ook als er een nieuwe console komt. Stekkerdozen in verwerken en er loopt 1 a 2 kabels over de grond voor het stroom.
Rest is dan allemaal buiten bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom zeg ik dat je de Xboxen op een tafel moet zetten. 5 cm ruimte tussen de Xbox tafel en de tafels met monitors. Kabels liggen keurig op de tafel tussen de monitors in.

Constructies bouwen zal er vast beter uit gaan zien. Als je dit 100% profi en popi wil regelen zou ik dat doen met doorzichtig plastic en ledlampjes. Voor een wat kleinere opzet lijkt me een extra tafel een mooie deal. Maar ja, het is niet mijn game-eventsbedrijf. Ziet er wel tof uit Mars. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
Het is weer zover, mijn gold abbo is verlopen.....gamehubs heeft nog (steeds?) geen nieuwe voorraad en game-card.net is tegenwoordig 37.50......wat volgens mij duurder is dan toen ik het vorig jaar kocht? Iemand nog andere shops?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Bij Amazon.co.uk zag ik hem net voor €32 staan. Nadeel is per post dus met gratis verzenden ben je wel een dag of 4 verder maarja dan kan je van het weekend weer los :p Kan geen restrictie vinden over gebruik in NL maar dat is geloof ik alleen met punten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MeltedForest schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:47:
[...]

Op 1 haspel zitten 2 stekkers voor de xbox, en 2 stekkers voor de monitor.
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:49:
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:58:
Daarom zeg ik dat je de Xboxen op een tafel moet zetten. 5 cm ruimte tussen de Xbox tafel en de tafels met monitors. Kabels liggen keurig op de tafel tussen de monitors in.

Constructies bouwen zal er vast beter uit gaan zien. Als je dit 100% profi en popi wil regelen zou ik dat doen met doorzichtig plastic en ledlampjes. Voor een wat kleinere opzet lijkt me een extra tafel een mooie deal. Maar ja, het is niet mijn game-eventsbedrijf. Ziet er wel tof uit Mars. :)
Helaas zijn er niet vaak 16 tafels beschikbaar.

[ Voor 55% gewijzigd door Mars18 op 19-02-2013 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dan zou k heel rap jou voorwaarden gaan aanpassen dat men aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen ivm kans op beschadigingen van schijven. Dus voldoende tafels.
Of zelf investeren in alternatieven.

Als jij gaat zeggen dat ze de beschadigde schijven moeten betalen krijg je alleen maar gezeur. Niemand heeft op de tafel geslagen, ze halen het Radar verhaal erbij, een slim iemand roept dat je het maar op de HDD moest installeren etc etc etc. Ondertussen moet jij wel een nieuwe schijf halen en kun je fluiten naar je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Sagat schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:02:
Het is weer zover, mijn gold abbo is verlopen.....gamehubs heeft nog (steeds?) geen nieuwe voorraad en game-card.net is tegenwoordig 37.50......wat volgens mij duurder is dan toen ik het vorig jaar kocht? Iemand nog andere shops?
Ik haal mijn punten/live gold standaard van de MMOGA shop op ebay:

http://stores.ebay.de/MMO...725&_trksid=p4634.c0.m322

Maar hier kocht ik een jaar geleden nog 12 maanden live voor 30 euro. Volgens mij gaan alle prijzen langzaamaan weer omhoog ofzo. Overigens had Gamehubs een maandje (?) geleden nog wel voorraad en de prijs was goedkoper dan ebay.

[ Voor 18% gewijzigd door MeltedForest op 19-02-2013 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Thanks iedereen!

Denk dat ik idd de ebayshop van melted forest ga gebruiken :) (toch weer 2 eur in de pocket }:O )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een update op mijn xbox 360.

weet iemand waarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
Hallo mensen,

Ik heb al enige tijd problemen met mijn Xbox360 Fat 20gb HDD.
Elke keer als ik een XGD3 game wil spelen krijg ik de melding dat de disc unreadable is. Alle andere spellen doen het wel.

Iemand Tips/Tricks?

xbox360 is NIET omgebouwd.

Alvast bedankt,

Frans

[ Voor 5% gewijzigd door Qequero op 19-02-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qequero schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:05:
Hallo mensen,

Ik heb al enige tijd problemen met mijn Xbox360 Fat 20gb HDD.
Elke keer als ik een XGD3 game wil spelen krijg ik de melding dat de disc unreadable is. Alle andere spellen doen het wel.

Iemand Tips/Tricks?

Alvast bedankt,

Frans
illegaliteit bespreken mag niet op dit forum.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qequero
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:32:
[...]

illegaliteit bespreken mag niet op dit forum.

:)
mijne is niet omgebouwd! hij speelt gewone XGD3 games niet meer af. ORGINELE disc's :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
Qequero schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:35:
[...]

mijne is niet omgebouwd! hij speelt gewone XGD3 games niet meer af. ORGINELE disc's :'(
offtopic:
Ik heb nog wel een vervangend exemplaar.
Sh0ckTr00per schreef op zondag 17 februari 2013 @ 11:58:

Ik heb de content over kunnen zetten met de USB stick. Het blijkt dat ik verkeerd had gelezen: Orginele XBOX save games kunnen niet voor overgezet; dus pre-360 games. Die heb ik niet, dus dat scheelt.

Account en DRM overgezet, de nieuwe draait prima.

Had nog wel wat problemen met een Crysis download, kreeg een melding dat de download niet voor mij bedoelt was. Het bleek dat mijn microsoft account nog in US stond geregistreerd. Dit omgezet en Crysis is gedownload. Toen was het 00.35 en ben maar naar bed gegaan.
Vanavond weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:17:
net een update op mijn xbox 360.

weet iemand waarvoor?
System Software Changes/Other:

added new dashboard style, other security updates. Anti-Piracy 3.0, XGD 4.5 Challenge responses has been updated

En de bron: Wikipedia: Xbox 360 system software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51

nexhil

BAM!

MeltedForest schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:24:
[...]

System Software Changes/Other:

added new dashboard style, other security updates. Anti-Piracy 3.0, XGD 4.5 Challenge responses has been updated

En de bron: Wikipedia: Xbox 360 system software
thanks! Wat moet ik onder een nieuwe dashboard style verstaan, want zie zo 1,2,3 geen veranderingen.

[ Voor 9% gewijzigd door nexhil op 19-02-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb werkelijk waar geen idee :+

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Major Nelson zegt dat het voor een aantal mensen van de EU is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Mischien enigzins offtopic:

Ik game met een wired xbox 360 controller op de pc. Echter heb ik een probleempje, ik heb een stoffenbank en daardoor laad ik regelmatig elektrische op. Nu heb ik al 2 xbox controller “opgeblazen” met elektrische schokken. Alle 4 de lampjes knipperen op de controllers en worden niet meer door windows herkent.

Bekend probleem bij iemand? Oplossing? Ik pak nog wel eens een vork en tik ermee op de verwarming om te ontladen maar helaas, zelfs na vele schokken al gehad te hebben (waar ik inmiddels aan gewend ben :) )is het er niet ingeslepen en vergeet ik het gewoon vaak.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

evilpin0 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:26:

Ik game met een wired xbox 360 controller op de pc. Echter heb ik een probleempje, ik heb een stoffenbank en daardoor laad ik regelmatig elektrische op. Nu heb ik al 2 xbox controller “opgeblazen” met elektrische schokken. Alle 4 de lampjes knipperen op de controllers en worden niet meer door windows herkent.

Bekend probleem bij iemand? Oplossing? Ik pak nog wel eens een vork en tik ermee op de verwarming om te ontladen maar helaas, zelfs na vele schokken al gehad te hebben (waar ik inmiddels aan gewend ben :) )is het er niet ingeslepen en vergeet ik het gewoon vaak.
Gebruik een draadloze controller :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Met zo'n polsbandje aan de cv gaan hangen :) Als toch al vast zit aan een kabel kan er ook wel een 2e bij :p

https://www.google.nl/sea...duct%253D1374%3B500%3B500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Andere bekleding voor je sofa aanschaffen? Dit is best we een WTF waard :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Haha dat zei een collega ook al (polsbandje), maar dat gaat hem niet worden :)

Ik kan ook beter 20 controllers inkopen dan dat ik de bekleding van de sofa verander, financieel gezien.

Als ik er nog eentje opblaas dan schaf ik idd maar een wireless receiver aan (als die nog te vinden zijn)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Die dingen staan gewoon in overvloed op dx.com:
http://dx.com/s/xbox+wireless+gaming+receiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik heb nu al tijden problemen met m'n xbox. Heb ook al een nieuwe ontvangen en diverse reparaties gehad maar de oplossing is nog steeds niet gevonden. Ik vraag me af of ik m'n geld ook weer terug kan krijgen van Microsoft. Het gaat hierbij om een XBOX 360 Slim 250GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 22:57

Barbas

Gallego!

Wat voor soort problemen ervaar je met de xbox?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Resteleiro schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:22:
Wat voor soort problemen ervaar je met de xbox?
Het scherm bevriest. Dan moet de xbox uit d.m.v. de stekker er uit te trekken anders blijft het beeld er op staan. Moederbord, hardeschijf en xbox zijn al vervangen. De xbox staat net zo als op de xbox website wordt aangegeven. System cash is geleegd en er zijn geen corrupte bestanden.

De xbox helpdesk heeft zelf ook geen idee meer wat dit precies kan zijn en neemt contact op met hun amerikaanse collega's.

Ik heb net contact gehad met de mediamarkt vestiging waar ik de xbox heb gekocht. Deze geven aan dat ze het eerst zelf willen controleren voordat ze geld terug geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Gewoon daar dan langs gaan. Kunnen ze het zelf zien en daarop actie ondernemen in wat voor vorm dan ook.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Je zegt dat je ook al een nieuwe gekregen hebt? En die had dat probleem ook? Dat is wel heel erg vreemd. Heb je ook al een andere TV of monitor, of een andere (HDMI) kabel geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door nioz op 23-02-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
evilpin0 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:26:

Ik laad ook heel erg vaak stroom op, ik geef aan iedereen stroomschokken. Ik zou zo snel niet een oplossing weten hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
KingKoning schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:54:
Had vrijdag weer een FIFA toernooi.
En had de volgende opstelling:

4 xbox slims
2 xbox premiums
2 xbox pro´s

4 harde schijven en 4 usb sticks.
Dus 8x FIFA 13 geinstalleerd op de harde schijven.

En gelukkig werkt alles nu goed, geen 1x een vastloper vanwege de cd. :)
Komende week 3 toernooien. Gaat ook alles weer vanaf de usb stick/harde schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
nioz schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 17:59:
Je zegt dat je ook al een nieuwe gekregen hebt? En die had dat probleem ook? Dat is wel heel erg vreemd. Heb je ook al een andere TV of monitor, of een andere (HDMI) kabel geprobeerd?
De xbox kan niet normaal uit. Dan lijkt het me toch echt de xbox en niet de tv/hdmi kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
init schreef op maandag 25 februari 2013 @ 08:52:
[...]

De xbox kan niet normaal uit. Dan lijkt het me toch echt de xbox en niet de tv/hdmi kabel?
Toch zijn hdmi-kabels ondingen en lijkt ieder apparaat een eigen interpretatie van de hdmi-standaard te hebben.

Misschien kun je wat meer bijzonderheden geven? Je schrijft dat het scherm bevriest, maar hoe ziet dat eruit en wanneer gebeurt dat dan? Tijdens het spelen van 1 bepaald spel, of willekeurig? Gaat de Xbox dan zelfs niet uit als je de aan-/uit-knop op het apparaat zelf langer ingedrukt houdt?

En je hebt een nieuwe Xbox gekregen, maar heb je ook een nieuwe voeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
MartijnS72 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:17:
[...]

Toch zijn hdmi-kabels ondingen en lijkt ieder apparaat een eigen interpretatie van de hdmi-standaard te hebben.

Misschien kun je wat meer bijzonderheden geven? Je schrijft dat het scherm bevriest, maar hoe ziet dat eruit en wanneer gebeurt dat dan? Tijdens het spelen van 1 bepaald spel, of willekeurig? Gaat de Xbox dan zelfs niet uit als je de aan-/uit-knop op het apparaat zelf langer ingedrukt houdt?

En je hebt een nieuwe Xbox gekregen, maar heb je ook een nieuwe voeding?
Het hele scherm loopt vast. Dit is zowel bij Black Ops 2 (geinstalleerd op de hardeschijf) als op Modern Warfare 2 (niet geinstalleerd op de hardeschijf). Ook MineCraft (een downloadable game) geeft soms happeringen.

De xbox gaat niet uit door het indrukken van de aan/uit knop.

Ik heb alles nieuw gekregen (de hardeschijf, voeding, scart kabel en xbox).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
[...]

Dat zou ik ook denken, maar dan is het wel de vraag waarom het na reparaties en zelfs een compleet nieuwe Xbox weer gebeurt. Vooral dat laatste is wel heel erg toevallig vind ik.

Ik ben geen hardware expert, dus mijn aanpak is over het algemeen om te proberen om het probleem te isoleren door steeds iets anders te vervangen. Aangezien het probleem zelfs met een nieuwe Xbox weer ontstaat, zou mijn eerste gedachte zijn dat het probleem wellicht niet bij de xbox zelf ligt. Dan zijn er weinig andere opties en zou ik even naar de voeding kijken (als die niet nieuw geleverd is bij je nieuwe xbox) en de HDMI kabel en de TV. Als het probleem er dan nog steeds is, dan zou ik weer naar de xbox zelf gaan kijken.

Ik heb geen idee of dit mogelijk is, maar misschien creeert je HDMI kabel wel kortsluiting oid waardoor je Xbox ook niet meer uit wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 18:13

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Aansluiten met component kabels is ook het proberen waard. Bij mij gaf HDMI ook wat probleempjes (waarschijnlijk door m'n mixamp) en ben ik overgegaan op component. Sindsdien geen problemen meer en de kwaliteit van het scherm is gelijk gebleven.

Zijn er trouwens nog toffe games in de aantocht? Ik zie eigenlijk alleen Bioshock en Tomb Raider volgende maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

init schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:21:
[...]
Ik heb alles nieuw gekregen (de hardeschijf, voeding, scart kabel en xbox).
O je bedoeld nieuw in de zin van gerepareerd. Je hebt dus geen compleet nieuwe xbox gekregen?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
nioz schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:32:
[...]

Dat zou ik ook denken, maar dan is het wel de vraag waarom het na reparaties en zelfs een compleet nieuwe Xbox weer gebeurt. Vooral dat laatste is wel heel erg toevallig vind ik.

Ik ben geen hardware expert, dus mijn aanpak is over het algemeen om te proberen om het probleem te isoleren door steeds iets anders te vervangen. Aangezien het probleem zelfs met een nieuwe Xbox weer ontstaat, zou mijn eerste gedachte zijn dat het probleem wellicht niet bij de xbox zelf ligt. Dan zijn er weinig andere opties en zou ik even naar de voeding kijken (als die niet nieuw geleverd is bij je nieuwe xbox) en de HDMI kabel en de TV. Als het probleem er dan nog steeds is, dan zou ik weer naar de xbox zelf gaan kijken.

Ik heb geen idee of dit mogelijk is, maar misschien creeert je HDMI kabel wel kortsluiting oid waardoor je Xbox ook niet meer uit wil?
Een andere TV zou wel kunnen maar dan kan ik alleen de scart kabel gebruiken. Ik heb namelijk geen andere tv thuis op het moment waarbij een HDMI kabel gebruikt kan worden. Ik heb het zelf nog niet getest aangezien ik er eigenlijk van overtuigd ben dat het niet van mijn HDMI kabel/tv kan komen.
Resteleiro schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:47:
[...]

O je bedoeld nieuw in de zin van gerepareerd. Je hebt dus geen compleet nieuwe xbox gekregen?
Ik bedoel nieuw in de zin van nieuw. Ik heb alles, zoals mij verteld is, gloednieuw gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:50
Jobbie schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:44:

Zijn er trouwens nog toffe games in de aantocht? Ik zie eigenlijk alleen Bioshock en Tomb Raider volgende maand...
de nieuwe gears. Tomb Raider. Metro: Last Light. Bioshock...

genoeg te beleven. Zit zelf voornamelijk op tomb raider en gears te wachten. Eentje kopen, die ander later als ie goedkoper is :)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tomb Raider krijgt iig goede reviews zag ik. Ben ik ook wel blij om, want anders was het echt gedaan met Lara.

Gears sla ik over. Sinds 2 niet meer gespeeld en t trekt me ook niet echt.

Bioshock ziet er ook tof uit...!

Kan ik eindelijk eens stoppen met Blops 2 spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:10
Ik speel nu Vice City op de 360, maar daarin heb ik nog geen 360 camerarotatie kunnen ontdekken. Is dit nog ergens aan te passen of echt niet mogelijk?
Zou het echt heel vreemd vinden, de 360 controller heeft natuurlijk niet minder mogelijkheden dan die oude controller.

Als ik Google krijg ik enkel resultaten die gaan over het gebruik van een 360 controller bij de pc versie.

[ Voor 16% gewijzigd door Polen op 01-03-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Bestond er 360 camera in Vice City dan? Volgens mij zat dat niet in dat spel op de console versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:10
O :D

Zie het nu ook in een filmpje, dank.

[ Voor 83% gewijzigd door Polen op 01-03-2013 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34

StrongArmLance

Endless flow

Zijn de manieren uit de TS om xbox live te halen nog steeds de beste en goedkoopste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

normaal wel, ik ga altijd via ebay en daar is het een stuk goedkoper dan het via de xbox te doen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Max Payne 3 voor maar 400 MS Points op de marketplace vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

[...]

Is het misschien niet zo dat je Xbox de controller aan het opladen is of heb je misschien iets anders aan de USB aansluiting hangen wat het probleem kan veroorzaken waardoor de Xbox denkt dat er iets te opladen valt? Of is hij misschien nog een download aan het completen ?

Maak anders eens een foto van wat niet normaal uitgaan is. Ik weet niet of je huidige tv ook scart heeft, als dat zo is dan kun je die aansluiting ook wel even proberen.

statistisch gezien lijkt het me bijzonder als je compleet nieuwe Xbox dezelfde problemen geeft als de oude.
Misschien heb je wel een probleem in je stroom netwerk ofzo :?

[ Voor 20% gewijzigd door nexhil op 05-03-2013 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
nexhil schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 07:56:
[...]

Is het misschien niet zo dat je Xbox de controller aan het opladen is of heb je misschien iets anders aan de USB aansluiting hangen wat het probleem kan veroorzaken waardoor de Xbox denkt dat er iets te opladen valt? Of is hij misschien nog een download aan het completen ?

Maak anders eens een foto van wat niet normaal uitgaan is. Ik weet niet of je huidige tv ook scart heeft, als dat zo is dan kun je die aansluiting ook wel even proberen.

statistisch gezien lijkt het me bijzonder als je compleet nieuwe Xbox dezelfde problemen geeft als de oude.
Misschien heb je wel een probleem in je stroom netwerk ofzo :?
Er zit niks in de USB poorten van de xbox (heeft er ook nog nooit ingezeten). Ook is de xbox niks aan het downloaden. Ik wil best een foto maken maar het enige wat op deze foto te zien is is een xbox die aanstaat. Op de foto kan je niet aflezen dat de xbox niet normaal uit wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

init schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 08:58:
[...]

Er zit niks in de USB poorten van de xbox (heeft er ook nog nooit ingezeten). Ook is de xbox niks aan het downloaden. Ik wil best een foto maken maar het enige wat op deze foto te zien is is een xbox die aanstaat. Op de foto kan je niet aflezen dat de xbox niet normaal uit wil...
blijft je controller ook aan of knipperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
nexhil schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:28:
[...]

blijft je controller ook aan of knipperen?
Eerlijk gezegd heb ik hier niet op gelet. Ik het de xbox z.s.m. uitgezet omdat ik niet wil dat de xbox oververhit raakt oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

init schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:37:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik hier niet op gelet. Ik het de xbox z.s.m. uitgezet omdat ik niet wil dat de xbox oververhit raakt oid
Begon hij ontzettend te blazen dan?
Kijk een foto zegt misschien niet zoveel nee, maar misschien een kort filmpje gewoon van het uitzetten en wat de xbox op dat moment doet.

Soms kan een geluidje, klikje of een tikje een knippering van een lampje, iemand met gevoel voor electronica een hint geven zeg maar. Zoals monteurs dat met auto's hebben.

Ik weet niet of je cloud storage gebruikt? Maar kan het niet zo zijn dat hij nog aan het synchroniseren is?

Toch klinkt een HDMI probleem plausibel

[ Voor 11% gewijzigd door nexhil op 05-03-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:22

JSchut

.....

Rockvee2 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:32:
Max Payne 3 voor maar 400 MS Points op de marketplace vandaag
Thnx heb hem nog even meegenomen. Had nog 460 punten staan :D

Ik wil waarschijnlijk mijn xbox verkopen, mits ik er een leuk prijsje voor krijg, echter zit ik nog met een vraag. Ik heb 29 arcade games gekocht. Kan ik deze meeverkopen of blijven deze echt aan mijn account gebonden?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Die zijn aan je account gebonden. Dus die krijgt de koper niet, tenzij je je account er ook bij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

MeltedForest schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:43:
Die zijn aan je account gebonden. Dus die krijgt de koper niet, tenzij je je account er ook bij doet.
Is het niet zo dat alle accounts op de Xbox waar de games gedownload zijn de arcade games kunnen spelen? Alleen niet opnieuw kunnen downloaden zonder het account waarmee ze gekocht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Dat klopt ook ja. Maar dat is in principe niet handig voor de koper. Hij kan ze dan wel spelen zolang ze er nog op staan maar als er ooit iets fout gaat met de HDD of de koper verwijderd ze (per ongeluk) heeft hij wel een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

MeltedForest schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:47:
Dat klopt ook ja. Maar dat is in principe niet handig voor de koper. Hij kan ze dan wel spelen zolang ze er nog op staan maar als er ooit iets fout gaat met de HDD of de koper verwijderd ze (per ongeluk) heeft hij wel een probleem.
Ok maar als ik het account er bij geef en die alleen gebruiken voor het eventueel opnieuw downloaden van de games dan zou er geen probleem moeten zijn. Thnx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34

StrongArmLance

Endless flow

boe2 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:52:
normaal wel, ik ga altijd via ebay en daar is het een stuk goedkoper dan het via de xbox te doen.
ebay durf ik niet, ik heb het via een webshop gedaan, ik vind 10 euro voor een code niet zo betrouwbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Nou Ziggo, schiet eens op.... :O

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

kristan schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:11:
[...]

ebay durf ik niet, ik heb het via een webshop gedaan, ik vind 10 euro voor een code niet zo betrouwbaar :)
Een Power Seller met 10.000-100.000+ sales is moeilijk niet te vertrouwen lijkt me.. Komt vrij weinig durf bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Vraagje. Wat zouden jullie doen?

150 euro voor alleen console van 250gb.

Tegenover dus deze actie;
http://www.gameshoptwente...nsole%20Bundel%20X360.jpg
Waarbij ik nog een 30 euro cadeaubon heb.
Dan heb ik voor 219;
- Console 250gb
- HDMI Kabel
- Play and charge kit (keer 2)
- GoW
- GoW3
- Fable II (->verkoop)
- CoD: WaW (->verkoop)
- Forza 3 (->verkoop)
- Halo 3
- Red Dead Redemption
- Saints Row (-> verkoop)
- BF Bad company 2 (-> verkoop = aanwezig op pc)
- Halo Reach
- Brink (proberen, maar probably verkoop)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:35

iChaos

It's Lupus.

Lijkt me een makkelijke keuze, voor 70 euro extra krijg je er een hoop dingen bij. Met de verkoop daarvan zou de console uiteindelijk ook wel onder de 150 zitten (zeg 10 euro per spel). En anders is het met 70 euro ook niet echt een ramp als je ziet wat je er voor krijgt.

Ik zou het er op wagen en gewoon die 219 halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

iChaos schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:00:
Lijkt me een makkelijke keuze, voor 70 euro extra krijg je er een hoop dingen bij. Met de verkoop daarvan zou de console uiteindelijk ook wel onder de 150 zitten (zeg 10 euro per spel). En anders is het met 70 euro ook niet echt een ramp als je ziet wat je er voor krijgt.

Ik zou het er op wagen en gewoon die 219 halen.
Made up my mind. Morgen na werken ga ik langs de winkel en pik ik alles op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik kan niet op de link klikken, maar ik vraag me af of dit de Slim is...?
Verder krijg je voor de games die je wilt verkopen niet veel terug en zijn de games die je wilt houden goedkoop.

Ik zie iig een 4Gb Slim met Kinect en wat Kinect games in het MM krantje staan voor 188,-

250Gb haal je via eBay voor 60. Dan natuurlijk nog de games erbij.

Als de aanbieding geen Slim is, zou ik het niet doen. Dan is het duur.
Is het wel een Slim, dan is het een mooie aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Het is de slim. Ook nog s headset twv 15 euro erbij. Totaal iets van 150 euro korting. Heb heen ruimte voor kinect en daarnaast zou ik t toch weinig gebruiken

Enfin, waar halen jullie je ms points? Oa trails evolutions spelen!

[ Voor 18% gewijzigd door Mu.siQ op 09-03-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Mu.siQ schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 09:47:
Enfin, waar halen jullie je ms points? Oa trails evolutions spelen!
Ebay.
http://www.ebay.de/itm/XB...3%B6r&hash=item3ccf4cf72e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Is dat direct verzonden? Lijkt me niet of wel?
NVM lees 't nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

BattleBlock Theater (van de makers van Castle Crashers), een game waarop we al LANG aan het wachten zijn, verschijnt over 2 weken op XBLA :)

Ik heb deelgenomen aan de betatest van dit spel, en ik kan je verzekeren: Het speelt werkelijk fantastisch, en de trailer geeft je al een klein voorsmaakje van de bizarre humor waarmee het vergezeld gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
@boe
Maar........wat voor soort spel wordt het? (ik kan me vaag herrinneren ooit een trailer gezien te hebben met een boot op water, of was dat voor een andere Behemoth game?) Toffe trailer destijs, maar niet veel gameplay?

And now for something completely different:

Gisteren daytona usa geprobeerd als demo.
Ik ben niet 's werelds beste gamer, en heb op zich vrede met het feit dat je een spel moet leren. Maar dit is gewoon een arcade racer. Dacht ik. Dus gewoon lol hebben. Maar met alleen auto's ontwijken en ok, niet foutloos rijden, ga je gruwelijk af op de timer. AL NA 1,5 rondje?!
Drie pogingen gedaan en 3 keer zelde resultaat.

Moet je de spel echt 100% foutloos rijden inclusief perfect slip streamen?

Het enige wat ik wat ik nog kan verzinnen is dat ik met de handgeschakelde auto moet rjiden en dat het dan anders is. Maar op deze manier kan ik me niet voorstellen dat mensen het willen leren. Sega rally was destijds ook niet makkelijk, maar niet vergelijkbaar met dit (of......ok sega rally is inmiddels ook al HEEL lang geleden :X, maar ik weet zeker dat ik daar iig de 1e 3 banen uit kon rijden :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Maar........wat voor soort spel wordt het? (ik kan me vaag herinneren ooit een trailer gezien te hebben met een boot op water, of was dat voor een andere Behemoth game?) Toffe trailer destijs, maar niet veel gameplay?
Ik heb hem een 2-tal weken kunnen spelen (beta) en er valt niet echt een stempel op te zetten.
Singleplayer is een soort van puzzel-platformgame, waarbij ook multiplayer co-op gespeeld kan worden. Platforming is bij momenten erg pittig (in de moeilijkere levels kom je meatboy-achtige situaties tegen), maar dat geldt ook voor de puzzels die je tegenkomt. Co-Op is extra leuk omdat het spel gemaakt is om elkaar te koeieneren, terwijl je ook moet samenwerken (zowat als in portal 2)
PvP multiplayer (the arena) voelt erg aan als een soort van Super Smash Bros met verschillende speltypes: Gecombineerd met 4-player splitscreen support (waarbij je ook met meerdere spelers op 1 xbox over Live tegen een ander team kan spelen) heeft dat hier al heel wat entertainment opgeleverd :D

Op het youtube kanaal van the behemoth staan er wel een paar goede videos. Deze toont aardig wat gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sagat schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:19:
[...]

And now for something completely different:

Gisteren daytona usa geprobeerd als demo.
Ik ben niet 's werelds beste gamer, en heb op zich vrede met het feit dat je een spel moet leren. Maar dit is gewoon een arcade racer. Dacht ik. Dus gewoon lol hebben. Maar met alleen auto's ontwijken en ok, niet foutloos rijden, ga je gruwelijk af op de timer. AL NA 1,5 rondje?!
Drie pogingen gedaan en 3 keer zelde resultaat.

Moet je de spel echt 100% foutloos rijden inclusief perfect slip streamen?
[...]
Vergeet niet dat het inderdaad een ARCADE titel was :P
Als in: een speelkast die zoveel mogelijk tokens/euro's/guldens/dollars/etc van de speler afhandig moest maken. In een coffeeshop waar ik in de vorige eeuw regelmatig kwam, heeft dit spel mij succesvol beroofd van een aardige som Guldens. Ik ben volgens mij nog nooit verder gekomen dan het derde "circuit".
Foutloos rijden hoefde niet, maar je had vrij weinig marge.

disclaimer: dit verhaal is gebaseerd op de originele game.. Geen idee of/hoeveel ze dingen hebben gewijzigd.

De teaser van BattleBlock Theater is vrij geniaal te noemen! Heb me destijds goed vermaakt met de co-op van Castle Crashers, dus deze ga ik zeker in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ken. schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:29:
[...]

Vergeet niet dat het inderdaad een ARCADE titel was :P
Als in: een speelkast die zoveel mogelijk tokens/euro's/guldens/dollars/etc van de speler afhandig moest maken. In een coffeeshop waar ik in de vorige eeuw regelmatig kwam, heeft dit spel mij succesvol beroofd van een aardige som Guldens. Ik ben volgens mij nog nooit verder gekomen dan het derde "circuit".
Foutloos rijden hoefde niet, maar je had vrij weinig marge.

disclaimer: dit verhaal is gebaseerd op de originele game.. Geen idee of/hoeveel ze dingen hebben gewijzigd.
*snip*
Ja, maar je kan kiezen uit tracks, als het beginner track je dan al gelijk hard afmaakt motiveert dat niet echt... maar het is een demo dus je kan het zelf proberen. Mocht jou het wel lukken dan heb ik er vrede mee dat het komt omdat ik een daytona n00b ben :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

De demo proberen is het zeker waard. Gelukkig kan je de andere circuits ook proberen en dan zie je idd hoe onvergefelijk t spel is... Ik hou het liever bij leuke herinneringen @Hommerson Scheveningen!

Dinsdag Bioshock!

Pre-order geplaatst. Hopelijk goede reviews!

[ Voor 15% gewijzigd door SqueakyClean op 23-03-2013 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

piraterij is niet toegestaan op Tweakers.net.

[ Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 01-04-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
knip

[ Voor 103% gewijzigd door Sn0wblind op 01-04-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sagat schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:50:
[...]

Ja, maar je kan kiezen uit tracks, als het beginner track je dan al gelijk hard afmaakt motiveert dat niet echt... maar het is een demo dus je kan het zelf proberen. Mocht jou het wel lukken dan heb ik er vrede mee dat het komt omdat ik een daytona n00b ben :+
Heb het even gecheckt. Er klopt echt niks van dat spel :D
Rijd je foutloos, rondes van 18 seconden, prima.. Hoe kan de timer dan opeens aflopen op 11 seconden in de derde ronde?! :P

Het lijkt erop alsof ze een checkpoint zijn vergeten ofzo. Ik rijd maar 1 seconde langzamer dan deze speler en hij haalt het met gemak.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L_tdbt812I4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

knip

[ Voor 97% gewijzigd door Sn0wblind op 01-04-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Laatst online: 19:35

iChaos

It's Lupus.

knip

[ Voor 99% gewijzigd door Sn0wblind op 01-04-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

knip

[ Voor 112% gewijzigd door Sn0wblind op 01-04-2013 12:00 ]

Pagina: 1 ... 54 ... 64 Laatste