Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Eigen achtergrondfoto... voor de duidelijkheid.

http://www.xbox.com/en-US/how-to/tips

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:40

Graveheart

Say what?

uchiha tijntje schreef op zondag 13 januari 2013 @ 11:36:
Mocht iemand met Portal 2 een keer vier minuten tijd hebben om mij te helpen aan mijn laatste achievement dan graag :P. Heb zojuist met VasKain (ben zijn nick op GOT even vergeten :$ ) alle coop levels en achievements gehaald. Behalve de achievement waar je 3 verschillende ´friends´ moet huggen... *; ;)

Vind het jammer als ik op 950gs blijf steken..
Voeg me maar toe op Xbox Live, gamertag : Graveheart
Ik help je wel even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 12:08
...

[ Voor 99% gewijzigd door passat_v5 op 13-01-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Als je even gelezen had dan had je geweten dat dit hier niet is toegestaan.

[ Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 14-01-2013 09:07 ]

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
Hulp bij vragen of problemen met illegale zaken zoals een gemodde Xbox zal je hier niet zo snel vinden aangezien wij dat niet toestaan.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 16-01-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Kan alleen maar als hij gemod is, is hier dus een nogo area. Zal je geen antwoord op krijgen.

[ Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 16-01-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:02
En op twee verschillende plaatsen dezelfde vraag stellen werkt ook niet in je voordeel.

[ Voor 44% gewijzigd door psychoclown op 16-01-2013 10:45 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
maartend schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:36:
[...]

Kan alleen maar als hij gemod is, is hier dus een nogo area. Zal je geen antwoord op krijgen.
Kan wel, maar dan zou hij (volgens mij) maar 16 GB aan games hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Maar in zijn eerdere post (die nu is gewijzigd) meldde hij nog dat hij een modchip had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:15
MeltedForest schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:42:
Maar in zijn eerdere post (die nu is gewijzigd) meldde hij nog dat hij een modchip had ;)
Gaat het erom dat hij een modchip heeft in zijn Xbox OF dat hij vraagt hoe hij zijn back-ups moet afspelen? Alléén een modchip plaatsen is toch niet illegaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
Zoals hierboven al duidelijk moest zijn is dat dus niet toegestaan, tevens is het ook niet de bedoeling je kansen te vergroten door overal je vraag dubbel te stellen.

[ Voor 74% gewijzigd door psychoclown op 16-01-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:47
Dan is het nog steeds illegaal, aangezien je je Xbox hebt gemod. :/ Koop gewoon je spellen, dan heb je geen gezeur dat ze niet werken ...

[ Voor 48% gewijzigd door psychoclown op 16-01-2013 10:48 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Xbox live Gold.. Wtf.
Voor mijn zoon van 10 een 14 daagse trial geactiveerd, eens kijken of gold wel de moeite waard is, hij is een van de weinige in zijn klas met een xbox360 dus echte online vrienden heeft hij niet en veel online gamen zit er sowieso nog niet in.
Starten Halo3 op, matchmaking... 'Deze playlist is alleen voor gold members'. Pardon, waar is de trial dan voor? Alleen voor betalende goldmembers en niet voor trial gold members... Ongelooflijk.

Zelf krijg ik de melding dat ik geen gold account heb, klopt, maar waarom het bij hem nu niet werkt... Geldklopperij, minder kan ik er niet van maken. PSN heeft ook zijn nukken, maar daar kan een jong kind tenminste wel af en toe online zonder investering en als hij besluit te betalen dan krijgt hij echt een shitload aan content. Ik vind het zelf echt een belachelijk groot en onbegrijpelijk verschil mbt waar voor je geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
Timocos schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:37:
[...]

Dan is het nog steeds illegaal, aangezien je je Xbox hebt gemod. :/ Koop gewoon je spellen, dan heb je geen gezeur dat ze niet werken ...
Het werkt perfect zoals t nu is..alleen wil ik t nu via me nas laten lopen das alles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
passat_v5 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:52:
[...]

Het werkt perfect zoals t nu is..alleen wil ik t nu via me nas laten lopen das alles....
Maar dan gaat het nog steeds over illegale games die je op je NAS hebt staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Probeer je het toch. Eigen risico.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

DinoPK schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:41:
Xbox live Gold.. Wtf.
Voor mijn zoon van 10 een 14 daagse trial geactiveerd, eens kijken of gold wel de moeite waard is, hij is een van de weinige in zijn klas met een xbox360 dus echte online vrienden heeft hij niet en veel online gamen zit er sowieso nog niet in.
Starten Halo3 op, matchmaking... 'Deze playlist is alleen voor gold members'. Pardon, waar is de trial dan voor? Alleen voor betalende goldmembers en niet voor trial gold members... Ongelooflijk.

Zelf krijg ik de melding dat ik geen gold account heb, klopt, maar waarom het bij hem nu niet werkt... Geldklopperij, minder kan ik er niet van maken. PSN heeft ook zijn nukken, maar daar kan een jong kind tenminste wel af en toe online zonder investering en als hij besluit te betalen dan krijgt hij echt een shitload aan content. Ik vind het zelf echt een belachelijk groot en onbegrijpelijk verschil mbt waar voor je geld..
Je hoeft het ook niet te begrijpen. Maar moeilijk is het niet. Gewoon betalen, dan mag je gebruikmaken van wat Microsoft betalende klanten beschikbaar stelt. En jouw zoontje boeit niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GerCor schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:16:
[...]

Je hoeft het ook niet te begrijpen. Maar moeilijk is het niet. Gewoon betalen, dan mag je gebruikmaken van wat Microsoft betalende klanten beschikbaar stelt. En jouw zoontje boeit niemand.
Verkeerde been uit bed gestapt? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nee hoor, maar ik vind het zo'n gezeur van een volwassen iemand. Lees dan eerst even WAT JE KOOPT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Een beetje normaal reageren is te veel gevraagd? Ik geef een mening waar in dit topic velen anders over denken, best. Op voorhand baalde ik er van dat mijn zoon die jou niets boeit een xbox vroeg, want het betalen om online te gamen is simpelweg een manco wanneer iemand competatief nog niet mee kan komen en opvoedkundig beperkt wordt in zijn doen en laten.

Maar ik verwacht wel dat een trial gold account gewoon hetzelfde biedt als een betaald gold account, en dat doet het dus niet. En dat staat ook niet in de kleine lettertjes.
Dan heb ik het recht om als volwassen iemand te zeuren. reageer jij verder maar weer als een puber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
DinoPK schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:03:
Een beetje normaal reageren is te veel gevraagd? Ik geef een mening waar in dit topic velen anders over denken, best. Op voorhand baalde ik er van dat mijn zoon die jou niets boeit een xbox vroeg, want het betalen om online te gamen is simpelweg een manco wanneer iemand competatief nog niet mee kan komen en opvoedkundig beperkt wordt in zijn doen en laten.

Maar ik verwacht wel dat een trial gold account gewoon hetzelfde biedt als een betaald gold account, en dat doet het dus niet. En dat staat ook niet in de kleine lettertjes.
Dan heb ik het recht om als volwassen iemand te zeuren. reageer jij verder maar weer als een puber.
Toen ik mij 3 dagen gold trial activeerde werkte he gewoon als een normaal gold account , ik kon gewoon alles doen en er stond ook dat ik gold member was. Beetje raar dat het bij jou niet zo werkt. Heb je een bevestigings mailtje gehad dat hij geactiveerd was?

@ hier onder, hier help je niemand mee ga je A.U.B. ergens anders afreageren.

[ Voor 3% gewijzigd door revertive op 15-01-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zeur dan bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hulp wil dinopk dan is MS toch echt de plek om te zijn. :P Hier kun je alleen je ei kwijt. En krijg je ook reactie op je ei.

Gold trials bestaan niet. Je hebt gold membershipkaarten van korte duur. Die doen hetzelfde als Gold kaarten van langere duur. Als ik nu een 2 daagse goldkaart activeer wordt mijn Goldabbo gewoon met twee dagen verlengd.

Ik gok dat jij iets niet goed deed of dat de matchmaking van Halo 3 niet meer top werkt. Ook niet gek aangezien H3 best wel oud is. Het zou zo maar eens kunnen dat je gold op de verkeerde account hebt gezet of met de verkeerde account bent gaan matchmaken. Lukt het wel om andere games online te spelen?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Laatst online: 15-01 14:03
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:37:
Als je hulp wil dinopk dan is MS toch echt de plek om te zijn. :P Hier kun je alleen je ei kwijt. En krijg je ook reactie op je ei.

Gold trials bestaan niet. Je hebt gold membershipkaarten van korte duur. Die doen hetzelfde als Gold kaarten van langere duur. Als ik nu een 2 daagse goldkaart activeer wordt mijn Goldabbo gewoon met twee dagen verlengd.

Ik gok dat jij iets niet goed deed of dat de matchmaking van Halo 3 niet meer top werkt. Ook niet gek aangezien H3 best wel oud is. Het zou zo maar eens kunnen dat je gold op de verkeerde account hebt gezet of met de verkeerde account bent gaan matchmaken. Lukt het wel om andere games online te spelen?
De manier waarop hij reageert helpt hij niemand mee |:(

Als Xbox live gold trials niet bestaan waarom geeft Microsoft zelf dan een beschrijving van een trial membership?

Die 14 dagen xbox live lijkt een apart soort te zijn dat alleen met de game werkt waar hij bij hoort en het lijkt een soort van fake gold account te zijn http://www.stfuandplay.co...-with-halo-4#.UPW_wYJgWUk

[ Voor 11% gewijzigd door revertive op 15-01-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Misschien moeten jullie het begin nog eens lezen. Alleen maar beschuldigingen aan het adres van Microsoft en dat allemaal uit naam van zijn zoontje die eigenlijk GRATIS zou moeten kunnen spelen i.v.m. zijn opvoeding.

Het kan, wat mij betreft, ook anders:

Ik heb voor mijn zoontje een 14 daags trial Gold Membership aangeschaft maar het lukt me niet deze te activeren......

Wie wil mij helpen, wat doe IK fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

EredivisieLive app is uit.....

losse wedstrijden zijn 6.95
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120703210049/bloons/images/d/d5/400px-How-about-no.jpg

@hierboven: Wat als je de code nogmaals invoert? Misschien iets niet goed gegaan? En als je kijkt bij zijn user, geeft ie dan ook wel aan dat ie gold is? of is ie silver?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
GerCor schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:02:
Misschien moeten jullie het begin nog eens lezen. Alleen maar beschuldigingen aan het adres van Microsoft en dat allemaal uit naam van zijn zoontje die eigenlijk GRATIS zou moeten kunnen spelen i.v.m. zijn opvoeding.

Het kan, wat mij betreft, ook anders:

Ik heb voor mijn zoontje een 14 daags trial Gold Membership aangeschaft maar het lukt me niet deze te activeren......

Wie wil mij helpen, wat doe IK fout?
Misschien moet jij zelf eens leren lezen, en zelf eens wat anders reageren? Je samenvatting slaat in ieder geval nergens op, je gooit zaken die ik schrijf nu door elkaar en maakt er een lulverhaal van.

Het lukt mij best een live account te activeren, bij de account gegevens staat een silver account EN een trial good account van 2 weken.
Betreft een trialkaartje gekregen bij Halo4, waar niet duidelijk op staat dat dit alleen voor halo4 geldt. Wellicht interpreteer IK het kaartje verkeerd, of ontbreekt het aan een duidelijke omschrijvingnvan de beperkingen..

Ik heb nog een maand gold kaartje liggen gekregen bij de console, gaan we over een aantal weken wel eens proberen.

Het kan best een beperking zijn met Halo3, niet meer de nieuwste titel inderdaad ( wel lekker goedkoop en veel leuker dan 4 om te spelen :) ).
Ik heb ook gedacht aan ouderlijk toezicht, maar de beperkingen had ik al uitgezet voordat het account geactiveerd werd. Wellicht speelt er iets op de achtergrond als 'te jong aan de hand van geboortedatum', waar ik zelf geen invloed op heb. Geen idee.

Morgen maar weer eens kijken. Het joch is de moeilijkste niet, hij vind het al stoer om met zijn headset singleplayerspelletjes te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

DinoPK schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:27:
[...]

Misschien moet jij zelf eens leren lezen, en zelf eens wat anders reageren? Je samenvatting slaat in ieder geval nergens op, je gooit zaken die ik schrijf nu door elkaar en maakt er een lulverhaal van.

Het lukt mij best een live account te activeren, bij de account gegevens staat een silver account EN een trial good account van 2 weken.
Betreft een trialkaartje gekregen bij Halo4, waar niet duidelijk op staat dat dit alleen voor halo4 geldt. Wellicht interpreteer IK het kaartje verkeerd, of ontbreekt het aan een duidelijke omschrijvingnvan de beperkingen..
Prima ... zoek dat dan eerst even uit voordat je Microsoft ergens van denkt te moeten beschuldigen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
DinoPK schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:27:
[...]

Ik heb nog een maand gold kaartje liggen gekregen bij de console, gaan we over een aantal weken wel eens proberen.

Het kan best een beperking zijn met Halo3, niet meer de nieuwste titel inderdaad ( wel lekker goedkoop en veel leuker dan 4 om te spelen :) ).
Ik heb ook gedacht aan ouderlijk toezicht, maar de beperkingen had ik al uitgezet voordat het account geactiveerd werd. Wellicht speelt er iets op de achtergrond als 'te jong aan de hand van geboortedatum', waar ik zelf geen invloed op heb. Geen idee.

Morgen maar weer eens kijken. Het joch is de moeilijkste niet, hij vind het al stoer om met zijn headset singleplayerspelletjes te spelen :D
Ik weet niet of de xbox heel recent is aangeschaft, maar als je een nieuw live account aanmaakt (nieuwe gamertag) zou je afaik sowieso 1 maand gold kado moeten krijgen, zonder daar een code of iets voor in te moeten voeren.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
http://forums.xbox.com/xb.../28/p/384457/1998664.aspx
Blijkbaar is het voor meerdere mensen niet duidelijk. Dus dan bij deze mijn beschuldiging; Microsoft mag wel eens wat duidelijker zijn met de omschrijvingen op de kaartjes.

Trial Xbox live gold is bij mij een tijdelijke trial voor gold, en niet alleen voor een bepaald deel van de mutliplayer van 1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
BM schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:43:
[...]

Ik weet niet of de xbox heel recent is aangeschaft, maar als je een nieuw live account aanmaakt (nieuwe gamertag) zou je afaik sowieso 1 maand gold kado moeten krijgen, zonder daar een code of iets voor in te moeten voeren.
Dat dacht ik ook door de veelvuldige reclame op het dashboard. Maar het addertje; creditcard benodigd voor registratie en een automatische verlenging naar een jaarabo.

Zo aan het eind van de levenscyclus van deze console is het gewoon niet meer zo interessant om een jaar gold te nemen. Mijn zoontje is nog te jong om het eruit te halen (urenbeperking mbt gamen), zelf game ik wanneer ik online speel wel op de ps3.
(Ik vind het wel jammer, want ik heb vroeger erg veel plezier gehad met Halo en PGR online en had het graag weer eens een paar uur online gespeeld. Maar geen 30-60 euro jammer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

BM schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:43:
[...]

Dus niet. Ik heb met Kerst een nieuwe Xbox360 gekocht, gewoon code invoeren. Zit in de doos.

O, en DinoPK. Laten we de strijdblijl begraven. Ik was gewoon niet zo gelukkig met jouw woordkeuze. Hoe dan ook, Microsoft is Windows 8, Xbox360, WindowsPhone 8. Het is een totaalpakket (als je je dat realiseert) dat naadloos samenwerkt. TOPsoftware. _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door GerCor op 15-01-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Die gratis maandcode heb ik bewust even laten liggen tot mijn zoontje wat spelletjes had doorgespeeld. Inmiddels halo3 en 4 iitgespeeld, het werd tijd voor een online potje.

Mbt het ecosysteem: Sony is ook meer dan de PS3, toch is het netwerk gratis. Duidelijk een ander businessplan, Microsoft kiest een andere richting. Voor iemand die afnemer is van alle diensten is dat geen probleem, maar het vormt wel een drempel als je maar 1 deel wilt afnemen. Zeker aan het einde van de lifecycle van het product.
Hetzelfde zie je bij Apple, je hebt geen drol aan een Apple TV als je geen andere producten hebt. Ecosystemen vind ik geen goede ontwikkeling; Ik behoud graag mijn vrijheid om het bij mijn behoefte best passende product te kunnen kiezen, zonder bewust beperkt te worden in functionaliteit door de fabrikant (de ipad is een heerlijke tablet bijv, maar geef mij gewoon de vrijheid om media te spelen zonder xbmc of transcoding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ja ... bij Microsoft proberen ze het ook met een video on demand dienst en streaming muziek. Moet je ook voor betalen en daar begin ik dus niet aan. Ik ga toch geen 10 euro in de maand betalen voor muziek die ik ook op duizenden muziekzenders kan horen. Op de Xbox360 ook Eredivisie Live. Installeer ik ook niet, kost ook geld. Straks Ziggo Live TV. Dat is mooi want je kunt bij 1 abonnement maar 3 smartcards krijgen en die heb ik al in gebruik. Ik heb 4 Tv's in huis, dus kijk op 1 nog analoog. Straks de oude Xbox360 daarop aansluiten en ik heb mijn 4e digtale TV.

En zo zoek ik ook altijd, in eerste instantie, naar iets wat niks kost maar wel bijdraagt. En soms, moet je betalen als je iets echt wilt hebben. Dus, vanmiddag mijn Xbox360 account met een jaar verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:02
passat_v5 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:50:

En "Slaapje"..ik heb deze vraag op 2 verschillende draadjes van tweakers laten lopen, omdat ik dan meer kans heb op een goed antwoord, wat is daar mis mee als ik zo vrij mag zijn....
Omdat dat niet de bedoeling is op Got..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 23:08
Ik weet wel dat je nieuwe demo's, die de eerste week "Gold exclusive" zijn, vaak niet kunt downloaden met een trial abonnement.
Dit heb ik meer dan eens voorbij zien komen.

Dat je games helemaal niet online kunt spelen is vreemd. Weet je zeker dat je was ingelogd met de gamertag van je zoon toen je de code invoerde?

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb vaak genoeg zelfs met 2-dagen trials voor gold onder andere Mass Effect 3 online gespeeld, geen probleem. Ook Halo 3 wel eens gedaan, maar dat was al weer een paar jaar geleden. Kan me dus ook niet helemaal voorstellen dat het echt puur voor 1 spel wel zou werken en de rest niet oid, volgens mij is een gold-trial gewoon toegang tot online-functies, afgezien van gold-member dingetjes zoals Maikel64 ook al zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 23:36:
[...]
Straks Ziggo Live TV. Dat is mooi want je kunt bij 1 abonnement maar 3 smartcards krijgen en die heb ik al in gebruik. Ik heb 4 Tv's in huis, dus kijk op 1 nog analoog. Straks de oude Xbox360 daarop aansluiten en ik heb mijn 4e digtale TV.
[...]
Ik ben benieuwd of dat Ziggo Live TV gaat werken zonder internet van Ziggo (bijvoorbeeld met je inloggegevens van Mijn Ziggo).
Overigens, als je een Ziggo webcare-medewerker, of de juiste persoon bij de Ziggo-helpdesk, weet te vinden, schijn je 4 of 5 smartcards op 1 abonnement geregistreerd te kunnen krijgen inclusief eventuele extra zenderpakketten. Persoonlijk (nog) geen ervaring mee, maar ik heb wel eens zoiets voorbij zien komen in een van de Ziggo-topics hier of op het forum van ziggo-gebruikers.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Heb zelf ook die 14 (of 2 dagen, alweer tijdje terug) dagen voucher van Halo 4 gekregen van een vriend van me en gebruikt. Kon gewoon elk spel ermee online spelen welk ik wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
MartijnS72 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:50:
[...]

Ik ben benieuwd of dat Ziggo Live TV gaat werken zonder internet van Ziggo (bijvoorbeeld met je inloggegevens van Mijn Ziggo).
Overigens, als je een Ziggo webcare-medewerker, of de juiste persoon bij de Ziggo-helpdesk, weet te vinden, schijn je 4 of 5 smartcards op 1 abonnement geregistreerd te kunnen krijgen inclusief eventuele extra zenderpakketten. Persoonlijk (nog) geen ervaring mee, maar ik heb wel eens zoiets voorbij zien komen in een van de Ziggo-topics hier of op het forum van ziggo-gebruikers.nl.
Volgens mij is ziggo internet voor live tv verplicht, ik heb het eerder in dit topic ergens langs zien komen en ook voor de ipad app is het verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
@dinoPK
Vreemd probleem met de trial, maar imho is het ook vreemd om nu nog over het betaald zijn van live te praten/klagen. MS heeft gekozen om het betaald te maken. Ik heb het uiteraard ook liever gratis, maar het is een keuze die je zelf maakt als je de 360 koopt.
Dan ga je akkoord met het feit dat je dus alleen betaald online kan spelen en ook andere dingen niet kan. Beetje zelde idee als wegenbelasting bij een auto.....hoort er gewoon bij, je weet het van te voren.

Ook vind ik het vreemd dat je je zoontje niet via de ps3 online laat spelen? Dan is er toch helemaal geen probleem? (of wil hij per se halo doen?). Of speelt pappa liever zelf op de ps3 ;)

Als laatste weet ik niet hoe oud hij is, en of er al sprake is van zakgeld, of heitje karweitje klusjes misschien, maar je zou anders met hem kunnen afspreken dat hij zelf 17-20 euro moet sparen/verdienen. Dan verdubbel jij dat bedrag en presto. Gold voor een jaar.
Zelfs als binnen dit jaar de volgende xbox er al is kan hij nog prima het jaar uitspelen met halo 3 en 4, het zal niet binnen een week volledig uitgestorven zijn (hou oud is halo3 inmiddels?).
Als er nu nog spelers zijn, dan zijn die er dan ook als de volgende xbox er is (/me denk aan die knakkers die halo op xbox1 niet uitzetten om zou door te kunnen blijven gaan via het 'oude' xbox live....)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Halo 3 is nog goed online te spelen, heb het onlangs nog gedaan :)
Verder heb ik ooit ook een 2 dagen trial gehad waarbij ik wel online kon gamen, maar geen gold market place content kon kopen en toen stond dat ook op het trial kaartje vermeld dat het alleen voor online gamen gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
DinoPK schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:55:
[...]

Dat dacht ik ook door de veelvuldige reclame op het dashboard. Maar het addertje; creditcard benodigd voor registratie en een automatische verlenging naar een jaarabo.
Ah, dat wist ik niet. Was voor mij ook al lang geleden dat ik dat gedaan had :)
Zo aan het eind van de levenscyclus van deze console is het gewoon niet meer zo interessant om een jaar gold te nemen. Mijn zoontje is nog te jong om het eruit te halen (urenbeperking mbt gamen), zelf game ik wanneer ik online speel wel op de ps3.
Daar heeft de levenscyclus van de xbox 360 toch niet zoveel mee te maken? Dat ding blijft het gewoon doen als de opvolger er aan komt, en zeer waarschijnlijk (ik zou oprecht verbaasd zijn alshet niet kon) kun je je account en abonnement gewoon meenemen naar de nieuwe xbox als die uit komt. Al kan ik uit je berichten hier wel afleiden dat je niet heel snel zult overstappen :)
(Ik vind het wel jammer, want ik heb vroeger erg veel plezier gehad met Halo en PGR online en had het graag weer eens een paar uur online gespeeld. Maar geen 30-60 euro jammer)
Dan ben je toch aangewezen op abonnementen van 1 maand ofzo, of 48 uurs trials. Vind het namelijk nog steeds een raar verhaal dat een 14 dagen trial nog zulke rare beperkingen heeft. Had er nog nooit van gehoord, en kan me ook niet voorstellen waarom MS dat soort restricties zou opleggen. Maar goed, af en toe zijn Microsofts wegen ondoorgrondelijk.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
BM schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:05:

Daar heeft de levenscyclus van de xbox 360 toch niet zoveel mee te maken? Dat ding blijft het gewoon doen als de opvolger er aan komt, en zeer waarschijnlijk (ik zou oprecht verbaasd zijn alshet niet kon) kun je je account en abonnement gewoon meenemen naar de nieuwe xbox als die uit komt. Al kan ik uit je berichten hier wel afleiden dat je niet heel snel zult overstappen :)
Lijkt me wel aangezien je je gamertag ook gewoon kan gebruiken voor Games for Windows Live en Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Het blijft een raar verhaal die halo4 trial, sommigen kunnen volledig online en sommigen waaronder ondergetekende alleen met halo4. Vreemd.

Verder is het aan een ieders situatie of live de moeite is. Voor mijzelf is het duidelijk; niet, zeker niet ivh tot PSN+.
Ik heb vroeger erg veel op live gespeeld. Alleen ben als oudere gamer niet zo wisselend van games als anderen, ik bleef vaak als laatste achter terwijl de live vriendjes alweer andere games speelden. Niet omdat ik geen games kocht, integendeel, ik koop veeel meer dan een gemiddelde gamer. Eerder omdat mijn tijd beperkt is, en het langer duurt voordat ik ergens goed in ben en mee kan komen. Tevens hecht ik geen waarde aan gamen met onbekenden. Aan het eind van deze lifecycle

De xbox360 is gekocht als kerstcadeau omdat mijn zoontje hem graag wilde hebben, het is een joch van 10 die eens iets nieuws wilde hebben. De ps3 met 60 games boeide hem niet meer zo, een vriendje had een 360 gekocht en mijnheer moest er perse ook eentje hebben. Best, jij je zin maar dan alleen maar voor xbox exclusives. Een sloot aan ps3 games ingeruild en een lijstje xbox360 toppers aangeschaft. Hij doet het er maar even mee.
Aangezien er zat gratis online te spelen is op de ps3, en pc, zie ik voor ons gewoon niet zoveel nut in het aanschaffen van live. Ik game zelf het liefst met bekenden, ik wil niet dat mijn zoon gamed met onbekenden (en op een kind van 10 zitten jullie ook niet op te wachten). Uberhaupt mag hij niet veel gamen, het is nog een kind en die horen ook geinteresseerd te zijn in andere zaken. Ga maar eens LEGOen bijv. Genoeg kinderen gezien van 12 tot 16 die de jele dag met hun pukkelporum achter call of duty zaten te schreeuwen, nee daar bedank ik voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Zover bekent moet je TV + Internet hebben van Ziggo wil het werken.
Heb hier al achteraan gemaild omdat in het dorp hier een bizarre constructie hebben waar Internet via UPC loopt en digitale tv via Ziggo....

Ik ben dus screwed :(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

[...]

https://www.ziggo.nl/#kla...radio/smartcard-activeren

3 dus ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:02

painkill

Pain(k)(ill)

Vanaf de 4de smartcard zitten de extra zenders er niet meer op zonder bijbetaling, dat is het enige wat er staat. Er is volgensmij geen harde limiet per huishouden. En als je dreigt met overstappen dan zijn er nog wel dingen mogelijk hoor :)

[ Voor 9% gewijzigd door painkill op 17-01-2013 00:58 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de klantenservice kan je gratis de 4e en 5e smartcard aanmelden. Zonder extra abo-kosten/aanmeld kosten. Als klant mag je er zelf 3 aanmelden. Klantenservice overige 2. Geen dreiging met opzeggen voor nodig hoor :) Kan gewoon via de technische dienst & wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dat is goed nieuws. ;)

Edit: vanmiddag even de YouTube app via mijn HTC 8X getest op de Xbox360. Gaaf .....

[ Voor 65% gewijzigd door GerCor op 17-01-2013 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Mss een stomme vraag, maar hoe lang kan ik mijn live gold abbo verlengen met 2100 punten?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

-tom-562 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:11:
Mss een stomme vraag, maar hoe lang kan ik mijn live gold abbo verlengen met 2100 punten?
Niet. Of ik moet iets niet weten

de punten zijn voor DLC en avatar-items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:11:
Punten zijn Punten,

Je kan hem proberen te verkopen voor 3 maanden Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Koop 12 maanden XBL op eBay: http://www.ebay.de/itm/Xb...3%B6r&hash=item4aa932510d

Ik weet het, kan ook wel goedkoper op eBay maar heb goede ervaring met MMOGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

En eindelijk is het zo ver. Mijn xbox (2008 / Falcon) heeft het opgegeven! 3 leuke rode hoekjes :) .

Is er nog iets het proberen waard? Veel spelen doe ik er sowieso niet mee. Ding gaat anders lekker op V&A + alle spellen die ik er voor heb.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zat genoeg te doen pick youre poison youtube rrod fix en leef je uit :)
spellen ach wat een gek er voor geeft kijk op marktplaats dan heb je een idee.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wat moeten wij (gold) eigenlijk met MLB.tv, NBA en WSJ op de Nederlandse Xbox360? Krijg die rommel ook niet verwijderd..... :(

Iemand al informatie wanneer Ziggo Live Tv beschikbaar is? Ik heb getwitterd naar die gasten maar ze antwoorden gewoon niet. :(

[ Voor 34% gewijzigd door GerCor op 23-01-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

GerCor schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:34:
Wat moeten wij (gold) eigenlijk met MLB.tv, NBA en WSJ op de Nederlandse Xbox360? Krijg die rommel ook niet verwijderd..... :(
Rommel? Ik hoop dat je beseft dat het voor vele fans een erg mooie apps zijn is, beetje kortzichtig van je. Maarja, wat moeten we in Nederland eigenlijk met friezen he? Ook zo eentje.

[ Voor 9% gewijzigd door Voxalizer op 23-01-2013 11:16 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
D4NG3R schreef op maandag 21 januari 2013 @ 22:12:
En eindelijk is het zo ver. Mijn xbox (2008 / Falcon) heeft het opgegeven! 3 leuke rode hoekjes :) .

Is er nog iets het proberen waard? Veel spelen doe ik er sowieso niet mee. Ding gaat anders lekker op V&A + alle spellen die ik er voor heb.
Ik zou er een paar handdoeken omheen wikkelen.. aanzetten voor 20 minuutjes en dan 10-15 min af laten koelen.. Klaar is de xbox weer voor gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Fixio schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:42:
[...]

Ik zou er een paar handdoeken omheen wikkelen.. aanzetten voor 20 minuutjes en dan 10-15 min af laten koelen.. Klaar is de xbox weer voor gebruik
Dat kan ook heel je xbox vernachelen, zoals mijn oom heeft bewezen, dus het is niet geheel zonder risico's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:31
Ereaser schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:46:
[...]

Dat kan ook heel je xbox vernachelen, zoals mijn oom heeft bewezen, dus het is niet geheel zonder risico's.
hij doet het nu ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
418O2 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:51:
[...]

hij doet het nu ook niet :)
Dat is waar :p Het zou handiger zijn als je wist wat er mis zou zijn. Mijn oom had het dus ook niet uitgezocht en heeft het alleen maar erger gemaakt tot het punt waarop de xbox niet meer wou opstarten :p

Maar kijk ook hier even naar:
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726
Kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Voxalizer schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:14:
[...]

Rommel? Ik hoop dat je beseft dat het voor vele fans een erg mooie apps zijn is, beetje kortzichtig van je. Maarja, wat moeten we in Nederland eigenlijk met friezen he? Ook zo eentje.
Geen flauw idee wat 'we' met Friezen moeten maar die zitten dan ook niet op mijn Xbox. Dat is dan weer het voordeel van die mensen uit de mooiste provincie van Nederland. Hoe dan ook, ik heb die troep liever niet op mijn Xbox360. Volgens mij staat die zooi er op uit gebrek aan content.

[ Voor 5% gewijzigd door GerCor op 23-01-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Enorm storend dat zelfs de Hitman HD Trilogy versie van Hitman : Blood Money dezelfde "This game does not support PAL-50" melding geeft :( . Ik heb Blood Money al voor de 360, maar niet meer aangeraakt sinds ik op mijn nieuwe 360 weer die melding kreeg. Ik weet hoe ik het moet oplossen, maar vind het erg lui dat de ontwikkelaars niets aan Blood Money gedaan hebben en gewoon een directe kopie van het spel hebben afgeleverd. Bah.

Toch maar gereset met standaard AV kabel, is mijn Blood Money Frans..en ik zie geen opties om het aan te passen. Speel nu de oude Blood Money (dezelfde dus), maar het HD Trilogy doosje is PAL en achterkant is Frans/Nederlands. Besteld bij Free Record Shop. Lekker dan.

[ Voor 23% gewijzigd door Exorcist op 03-02-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je hulp bij het oplossen van een probleem of alleen wat emotie van je afschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zeg toch dat ik de oplossing weet? Wat denk je dan zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je dat NL/Frans probleem opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De originele Blood Money erin gedaan, er is volgens mij geen mogelijkheid om te switchen van taal in Blood Money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Mijn zwager heeft nog een xbox staan welke hij niet meer gebruikt. Nou kan ik daar nog wel iemand blij mee maken, alleen wordt dat ding zo gruwelijk warm :s
Ik heb hem al uit elkaar gehaald en schoongeborsteld, maar dat mocht helaas niet baten. Als ik hem aanzet gaat de fan steeds harder en harder draaien tot dat je echt verwacht dat hij op gaat stijgen. En dit is alleen nog maar als de xbox idle is! Ik durf er geen game op te spelen :)

Heeft het zin om de xbox weg te brengen naar een MP beunhaas? of kan mijn zwager hem beter bij het grofvuil zetten?

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik ben hier al een hele tijd niet geweest. Er was hier een tijd terug een klein progje gemaakt door een tweaker dat zonder alteveel te veranderen files geschikt maakte voor de xbox360. Iemand enig idee waar ik het over heb.

Oh en ik heb al een hele lange tijd geen firmware updates gedaan. Zijn er in de firmware updates nog wat video codecs toegevoegd?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:36:
Hoi ik ben hier al een hele tijd niet geweest. Er was hier een tijd terug een klein progje gemaakt door een tweaker dat zonder alteveel te veranderen files geschikt maakte voor de xbox360. Iemand enig idee waar ik het over heb.

Oh en ik heb al een hele lange tijd geen firmware updates gedaan. Zijn er in de firmware updates nog wat video codecs toegevoegd?
gebruik google :

Veelgestelde vragen over het afspelen van video en audio voor uw Xbox 360-console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Als je zo bot wil zijn, zorg er dan in ieder geval voor dat je het goede antwoord geeft. Nu kan hij nog zelf gaan uitzoeken of er nieuwe codecs zijn toegevoegd in de laatste updates (ik weet het zelf ook niet, overigens, maar het is bijvoorbeeld wel op Wikipedia te vinden).

Wat het programma dat je noemt betreft, is dat niet toevallig Tversity?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:36:
[...]

Als je zo bot wil zijn, zorg er dan in ieder geval voor dat je het goede antwoord geeft. Nu kan hij nog zelf gaan uitzoeken of er nieuwe codecs zijn toegevoegd in de laatste updates (ik weet het zelf ook niet, overigens, maar het is bijvoorbeeld wel op Wikipedia te vinden).

Wat het programma dat je noemt betreft, is dat niet toevallig Tversity?
De naam klinkt bekend, maar het was een simpel gratis programmaatje van een tweaker, die wat "dos""command" dingen opstarte en redelijk snel bestanden wist om te vormen naar iets wat speelbaar was.
Wat ik nu vind is een amerikaans iets wat je moet kopen.

De laatste update qua video is volgens mij via die link December 4, 2007; 5 years ago. Dus ik heb denk ik wel alle recente codecs.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2013 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wie van jullie weet waar je Xbox 360 demo pods kan kopen, of kan laten maken
Wil xboxen op locatie gaan neerzetten maar dan moet het er wel ongeveer zo uit zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/upload/PICT1198_Tigerwoodsxbox360.JPG

Vind via google nog geen bedrijven die dit aanbieden.

Of hoe kan je dit het beste zelf maken

Afbeeldingslocatie: http://images.bit-tech.net/content_images/2005/11/multiplay_i26_report/4.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Mars18 op 08-02-2013 07:36 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Kan je ze niet bij MS (marketing afdeling) zelf kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

skip-5 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:43:
Mijn zwager heeft nog een xbox staan welke hij niet meer gebruikt. Nou kan ik daar nog wel iemand blij mee maken, alleen wordt dat ding zo gruwelijk warm :s
Ik heb hem al uit elkaar gehaald en schoongeborsteld, maar dat mocht helaas niet baten. Als ik hem aanzet gaat de fan steeds harder en harder draaien tot dat je echt verwacht dat hij op gaat stijgen. En dit is alleen nog maar als de xbox idle is! Ik durf er geen game op te spelen :)

Heeft het zin om de xbox weg te brengen naar een MP beunhaas? of kan mijn zwager hem beter bij het grofvuil zetten?
Klinkt alsof de temperatuur sensor niet goed meer zit. Ik had namelijk ook mijn launch console uit elkaar gehaald om de fan te vervangen met een Whisper quiet versie (grootse fout ooit) en toen ging deze ook steeds harder blazen.

Moest het weer uit elkaar halen en opnieuw inelkaar voordat het weg was. Daarnaast heb ik met een Dremel de mesh zijkanten van de ijzeren kast weggehaald om de airflow te verbeteren wat wel enorm veel helpt. Echt stil zal je dat ding nooit krijgen, maar ik kreeg de Xbox (wel op een open kastje) stil (als in; de fans gingen nooit boven de minimum uit)

Maar uiteindelijk toch maar vervangen met een Slim model; wat een genot is dat als je die F16 gewend bent zeg :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

WTF :S ik was zojuist BF3 aan het spelen, en ineens is m'n beeld weg? Ik dacht dat de xbox mss vastgelopen was, dus had het zooitje maar uit gezet (reageerde niet meer op controller, heb 'm handmatig uitgezet). Zojuist wilde ik weer spelen, maar nu geeft de xbox nog steeds geen beeld? Spul is aangesloten via HDMI op m'n TV. Andere kabel geprobeerd, andere HDMI poort.. maar geen effect. Controller gaat wel gewoon aan enzo.
Ik heb geen VGA kabel bij de hand ofzo, dus kan ook niet via VGA testen. Het gaat trouwens om een xbox van 15 maanden oud, vorig jaar oktober gekocht...
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-tom-562 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:26:
WTF :S ik was zojuist BF3 aan het spelen, en ineens is m'n beeld weg? Ik dacht dat de xbox mss vastgelopen was, dus had het zooitje maar uit gezet (reageerde niet meer op controller, heb 'm handmatig uitgezet). Zojuist wilde ik weer spelen, maar nu geeft de xbox nog steeds geen beeld? Spul is aangesloten via HDMI op m'n TV. Andere kabel geprobeerd, andere HDMI poort.. maar geen effect. Controller gaat wel gewoon aan enzo.
Ik heb geen VGA kabel bij de hand ofzo, dus kan ook niet via VGA testen. Het gaat trouwens om een xbox van 15 maanden oud, vorig jaar oktober gekocht...
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
probeer dit :

http://forums.xbox.com/xb...f/7/p/227591/1179899.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

8)7
Net nog een andere HDMI kabel geprobeerd, die doet het wel. Ik snap er niks van

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
-tom-562 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:17:
8)7
Net nog een andere HDMI kabel geprobeerd, die doet het wel. Ik snap er niks van
Dan is je HDMI kabel kaput :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ja, dat snap ik dan weer wel :P maar ik vind het raar waarom die kapot is, tijdens het gamen ging ineens het beeld uit

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MeltedForest schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 08:38:
Kan je ze niet bij MS (marketing afdeling) zelf kopen?
Heb MS gebeld, en heb een mail adres gekregen, ben benieuwd wat de prijs er van is :+

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik ook, laat je het weten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:40
Houd er wel rekening mee dat de Xboxen in die pods heel vaak te heet worden, op mijn werk hebben wij twee van die pods staan en ze worden vaak te heet en ook dus regelmatig vervangen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Heb dead space 3 gescored maar liep even tegen het volgende aan. Ik zou bij de intro even onderdtiteling bekijken maar die stond niet aan. Dus ik klik op back en start, skipped ie de scene. Zonde, dus ik dacht ik kijk het later wel. Maar dan, het savegame model is op de kop gegaan... Je kan kiezen save en quit. Ik deed save en quit. Nieuwe game gestart na reboot met usb stick, alles gezien dus weer quiten. Toen wou ik verder met de single player campaign met de savegame op de HDD.

Als je later weer wilt verder spelen wat moet je dan kiezen? Resume from last save of resume single player campaign... Ik twijfelde en starttte (volgens mij) resume single player campaign (weet zo even niet precies hoe dat precies heette). Direct bij het laden gaat ie saven... je last save is dan dus overschreven en ik begon aan het begin van de level....Ik was al veul verder...

Wat moet ik kiezen als ik de campaign (een volgende keer) wil starten vanaf de laatste save... Lijkt logisch op restart from last save te kiezen.... is dat ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
JorisTheWise schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:46:
Houd er wel rekening mee dat de Xboxen in die pods heel vaak te heet worden, op mijn werk hebben wij twee van die pods staan en ze worden vaak te heet en ook dus regelmatig vervangen :(.
Oke, dat is niet zo mooi.
Ben op zoek naar bedrijven die dit ook kunnen maken, je zou zeggen een display bedrijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Wat extra koeling in die pods bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mail gekregen dat ze alleen bestemd zijn voor de retail markt.
En dus niet zomaar verkocht kunnen worden.

Nu op zoek naar iemand die dit zelf kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Gisteren Darksiders 2 op Apocalyptic uitgespeeld en gelijk ook even alle 100 waves + eindbaas van The Crucible gedaan. Het spel en verhaal waren wel leuk, maar de Crucible vond ik een beetje een teleurstelling. Uurtje button-bashen en je bent er doorheen.

Nu op naar een stukje backlog opruimen: Tomb Raider Underworld en Lego Pirates moeten er nu toch maar eens aan geloven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, 360 weer neergezet, hopelijk blijft ie het nog even doen. (constant Disc Read Errors.. wordt er moe van) Heb nl geen zin om een nieuwe te kopen voor 250+ euro >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:15
lanerios schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:34:
Zo, 360 weer neergezet, hopelijk blijft ie het nog even doen. (constant Disc Read Errors.. wordt er moe van) Heb nl geen zin om een nieuwe te kopen voor 250+ euro >_>
Ik heb hier nog een 2006 modeletje staan met zelfde probleem..

Apparaat hellemaal opengemaakt DVD (SAMSUNG) eruitgehaald. Die open gemaakt zat vol met stof en haren van de hond :+ helamaal schoon gemaakt en draaid weer als een zonnetje.. Het is tropuwns ook geen F16 meer aangezien alle stof en zooi er uitgehaald is.. maar stil is ie natuurlijk nog steeds niet ;-)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Een Slim 250GB + 2 Controllers + Forza4 + Skyrim is 188 euro bij de MediaMarkt...
En daar kan nog 15% vanaf als je deze week MM cadeaukaarten bij de AH gaat kopen :P

• Mars18
MeltedForest schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:49:
[...]

Een Slim 250GB + 2 Controllers + Forza4 + Skyrim is 188 euro bij de MediaMarkt...
En daar kan nog 15% vanaf als je deze week MM cadeaukaarten bij de AH gaat kopen :P
Is die 188 euro de standaard media markt landelijke prijs?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Op de site is 'ie €239.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een xbox360 slim 250gb en wil deze gaan gebruiken als media player.
Is er een mogelijkheid om films op de interene schijf te kopiëren vanuit mijn laptop?
Begreep dat xbmc op de 360 niet zal werken, zijn er misschien alternatieven?

Ben zelf niet bekend met xbox ben ook geen gamer.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:29:
Hallo,

Is er een mogelijkheid om films op de interene schijf te kopiëren vanuit mijn laptop?

Alvast bedankt.
Er zullen genoeg Tweakers zijn die je de voorgekouwde informatie toe gaan spugen, maar ik zou toch zeggen; doe iets meer moeite en de antwoorden heb je zo gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:29:
Hallo,

Alvast bedankt.
Nee
PS3mediaserver, kan je het streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De laatste tijd weinig mutaties helaas, maar alsnog:

Afbeeldingslocatie: http://robbijl.tweakdsl.nl/2013-02-15%2016.43.44.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
140 euro voor een slim bij amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Schweino schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:17:
[...]

140 euro voor een slim bij amazon.de
Inderdaad. Ik ben zelf ook eens aan het rondkijken aangezien ik een van mijn vriend gekregen Xbox360 niet meer gerepareerd krijg. De witte 4GB versie is goedkoper als de zwarte trouwens: http://www.amazon.de/Xbox...TF8&qid=1360945309&sr=8-8

Verder snap ik wel niet helemaal dat Amazon een prijskaartje hangt aan een bepaald product en dan tegelijk adverteert met 'nieuw vanaf XX euro' links. Het is toch allemaal nieuw en origineel?
Pagina: 1 ... 53 ... 64 Laatste