Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die het nog niet gezien hadden op Major Nelson:
Thank you for your patience

I wanted to update everyone that the Xbox LIVE Cloud Saved Games feature is back online. The Xbox Operations team has been working around the clock to get the issues resolved. I also wanted to pass along the below note from Alex Garden and let you know what we’re doing for those that were affected by the issue.

We want to thank all of our Xbox LIVE members impacted by the Cloud Saved Games service issue for your patience and understanding. It took longer than we expected to get back to full performance as we needed to ensure the integrity of everyone’s game saves. Whether you couldn’t access your game saves for a couple of hours or a couple of days, we sincerely apologize for the delay and inconvenience. We will be automatically applying a one-month extension to the Xbox LIVE Gold memberships of everyone who was impacted. We can assure you we’ll also be doing a thorough post mortem to help prevent this from happening again.

As always, I welcome your feedback. Game on!

Alex Garden
Email: Alex dot Garden at Microsoft dot com
General Manager, Xbox LIVE

BTW: You don’t need to call support for your free month. We know exactly who was affected and we’ll handle all of this on our end.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:25
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 09:22:
Mensen mss een domme vraag... :')

Co-op/splitscreen met o.a Halo 4 en/of BO2 is het normaal dat je beeld maar 3/4 vol is? Met die zwarte balken aan de linker/rechter-kant? En is dit weg te krijgen zonder de beeldkwaliteit om zeep te helpen?
Volgens mij ben ik alle settings doorgelopen, maar misschien mis ik iets..

*crosses fingers*
Dat is normaal. Het heeft te maken met de beeldverhoudingen (aspect ratio),

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:33:
[...]

Dat is normaal. Het heeft te maken met de beeldverhoudingen (aspect ratio),
Ahh, dat is dan jammer ;_;
Als je er eenmaal op let...stomstomstom :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

heeft xbox live nu weer kuren?? Volgens de officiele site (nog) niet maar kan hier niet inloggen... En zoals je ziet kan ik hier wel gewoon posten dus dat zou het niet mogen zijn.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:38

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb ook problemen. Delen van xbox live doen het niet. Maar ben wel ingelogd. Maar kan niets doen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

mooi is dat...en op de officiele site aangeven dat alles perfect werkt :X :(

/edit: heb je toevallig UPC?? wat ik nu zo lees schijnt het daar (deels) aan te liggen

zie oa hier: http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?t=2056840743

[ Voor 55% gewijzigd door Player1S op 01-01-2013 17:21 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 10:02
Ik heb hier ook gezeik! Ook internet van UPC. Kom er helemaal niet meer op. Alleen het vervelende is dat elke keer de xbox360 vast loopt bij het spel dead or alive 5. Waarschijnlijk omdat die game elke keer het internet checkt. Heb de de internet kabel maar uit de xbox gehaald. Na 27 december is het geouwehoer begonnen. Hebben alleen mensen met upc hier last van? Of zijn er ook nog andere providers die last hebben (ziggo, is ook kabel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

zover het er nu uit ziet, is het echt alleen UPC

https://twitter.com/search/realtime?q=xbox+upc&src=typd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:11

BM

Moderator Spielerij
Hmmz, dat verklaard waarom ik er net ineens uitgegooid werd :) Vond het al wat raar.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Op dit moment zit ik er zowaar in. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:38

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb ook upc idd. Zal me nirts verbazen. Sinds ik 120mb heb van upc met die cisco 3925(volgens mij) heb ik veel gezeik. Ga maar eens bellen en mn ongenoegen melden. Betaal er genoeg voor...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Ziggo met AI1-basis, maar geen problemen so far.
Dit is dan met BO2/MW3/Halo 4. Alleen af en toe de gebruikelijke server errors met COD. Maar, daar staat mijn provider los van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Probleem lijkt vooralsnog ook enkel tussen UPC en Microsoft te zitten. Andere ISP's hebben er (nog) geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Hier Ziggo en nergens last van. Gisteren nog Blur online gespeeld zonder problemen, en 30 december vrij veel Halo4 zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Vodafone glasvezel ook geen problemen.
Eigenlijk alleen de mensen met UPC die elke keer van live gegooid worden in de party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:31
Jep......UPC en Xbox......lekker irritant, ook dus nu gezeur met Windows 8 services.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
Ik zou graag een Xbox 360 willen kopen maar twijfel sterk omdat er geruchten gaan dat er dit jaar misschien een nieuwe versie komt.

Inmiddels is de Xbox ook alweer een tijdje uit. Denken jullie dat de Xbox nog een lange tijd mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Gangster93 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:34:
Ik zou graag een Xbox 360 willen kopen maar twijfel sterk omdat er geruchten gaan dat er dit jaar misschien een nieuwe versie komt.

Inmiddels is de Xbox ook alweer een tijdje uit. Denken jullie dat de Xbox nog een lange tijd mee kan?
De Xbox 360 is ondertussen 7 jaar oud. Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 10:02
Krijg nu de foutmelding ICMP-fout bij het testen van de xbox live verbinding. Ik heb er alleen tot nu toe 's avonds last van. Staat er van dat je naar xbox.com moet gaan, kom ik nog wel op, maar als je dan op de link klinkt om te checken welke hardware gesupport wordt, komt ie ook niet meer verder. Echt geweldig! Verder staat er als oplossing dat je het modem/router moet resetten, natuurlijk al tig keer gedaan. De rest van de netwerk apparatuur werkt gewoon zonder problemen. Nu weer in de wacht bij microsoft xbox support... Kijken wat ze te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
ymmv schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:36:
[...]
De Xbox 360 is ondertussen 7 jaar oud. Wat denk je zelf?
7 jaar is inderdaad alweer een lange tijd! PlayStation 2 heeft het 12 jaar volgehouden.
Er is geen verbetering kwa specs bij de Xbox 360 slim versie? Ik kan het beste wachten op (waarschijnlijk) een nieuwe console dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamezfreak
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 16:37
Ik kan sinds vanavond niet meer inloggen op XBL. zowel op mijn computer (xbox.com) als op mijn Xbox 360. weet iemand iets vanaf? Ik denk dat de servers bij MS down zijn, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
gamezfreak schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:50:
Ik kan sinds vanavond niet meer inloggen op XBL. zowel op mijn computer (xbox.com) als op mijn Xbox 360. weet iemand iets vanaf? Ik denk dat de servers bij MS down zijn, klopt dit?
Toevallig ook UPC als provider?

https://twitter.com/search/realtime?q=xbox+upc&src=typd

http://www.allestoringen.nl/storing/upc

[ Voor 13% gewijzigd door badboynova op 02-01-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamezfreak
yup, gewoon de basispakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Welkom bij de club dan.

Zie de twee linkjes in mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Gangster93 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:41:
[...]

7 jaar is inderdaad alweer een lange tijd! PlayStation 2 heeft het 12 jaar volgehouden.
Er is geen verbetering kwa specs bij de Xbox 360 slim versie? Ik kan het beste wachten op (waarschijnlijk) een nieuwe console dit jaar?
De Xbox Slim is qua hardwarespecificaties identiek met de Xbox 360uit 2005. Als je een toekomstzekere console wil, kun je beter een jaartje wachten. Als je nu gamen wil, is er niets wat je tegenhoudt om er toch eentje te kopen. Maar dan doe je dat vooral voor de hudige gameslibrary. Maar kijk niet beteuterd als je vanaf juni gek gemaakt wordt met nieuws over de nieuwe Xbox.

Eerlijk gezegd zou ik nu dat geld in een goede grafische kaart voor de PC stoppen. (Of een PS3 want daarvoor komen dit jaar nog goede exclusieve games voor uit. MS bewaart die blijkbaar voor de nieuwe Xbox, want er komen geen interessante exclusives voor de 360 dit jaar uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ik kan weer inloggen op Live. UPC heeft het blijkbaar nu gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamezfreak
net ff de boel gereset en hij doet het weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Gangster93 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:34:

Voorlopig zie ik de Xbox360 niet goedkoper worden en ontwikkelt Microsoft eindelijk nieuwe applicaties voor de Xbox360 zoals Pathé thuis, Eredivisie en Ziggo. Ik geloof helemaal niet in een nieuwe Xbox. Ik heb ook net een nieuwe gekocht. De Xbox360 wordt regelmatig geupdate en sluit mooi aan op Win8. Waarom zouden ze dat allemaal doen als er binnenkort iets nieuws uitkomt? Met welk verkoopargument?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:12
Om deze te blijven ondersteunen naast een duurdere snellere console. Denk dat ze de Xbox echt aan het voorbereiden zijn om veel meer een mediaspeler te worden en voor de mensen die het nieuwste willen spelen zal er eind dit jaar (gok ik) een nieuwe console beschikbaar zijn.

Beetje zoals de Playstation 2 tot voor kort nog werd geproduceerd en ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
GerCor schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 22:30:
[...]

Voorlopig zie ik de Xbox360 niet goedkoper worden en ontwikkelt Microsoft eindelijk nieuwe applicaties voor de Xbox360 zoals Pathé thuis, Eredivisie en Ziggo. Ik geloof helemaal niet in een nieuwe Xbox. Ik heb ook net een nieuwe gekocht. De Xbox360 wordt regelmatig geupdate en sluit mooi aan op Win8. Waarom zouden ze dat allemaal doen als er binnenkort iets nieuws uitkomt? Met welk verkoopargument?
De next-gen Xbox wordt aan het eind van dit jaar verwacht, dan is de Xbox 360 8 jaar oud. Acht jaar is stokoud in de consolewereld, laat staan de computerwereld. Er zit weinig geheugen (512MB) in, een verouderde processor en grafische chip, DVDs als video- of opslagmedium zijn achterhaald. De tranen springen je in de ogen als je ziet hoeveel moeite een Xbox 360 heeft om games in 1280x720 af te spelen met 30 frames per seconde, waar een PC met een leuke grafische kaart op zijn gemak 1080p haalt met 60fps - met veel betere graphics.

Het belangrijkste argument voor MS om met een opvolger te komen is dat ze eindelijk kunnen innoveren met betere hw. Denk dan aan app-compatibiliteit met Windows 8, een nieuwe versie van Kinect die slimmer is en beter bewegingen trackt, meer multimediamogelijkheden en internetconnectiviteit, het gebruik van de Xbox als mediacenter in een energiesparende modus, etc.

Ik heb zelf een 360 in november 2005 gekocht. Wat mij betreft hadden ze al veel eerder met een opvolger mogen. Hoewel ... ik heb mijn Xbox de afgelopen 2-3 jaar nauwelijks aangezet. Geen zin om voor Xbox Live Gold te betalen, uitgekeken op een oneindige reeks Halo/Fable/Forza/Gears of Wars-games plus betere exclusives op de PS3. En ondertussen ook weer gaan gamen op de PC. Een nieuwe Xbox moet wel heel, heel bijzonder zijn wil ik hem kopen, zeker als de PS4 ook op komst is.

[ Voor 17% gewijzigd door ymmv op 02-01-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Alles werkt prima op mijn Xbox360. Volgens mij is het eerder de fantasie van Xbox360 fanaten dat er een nieuwe Xbox komt dan werkelijkheid. Het is dat 'wil ik hebben' dat in veel mensen schuilt.

Het enige wat ik kan bedenken is dat een mogelijke nieuwe Xbox ook een settopbox wordt. CI+ met smartcard er in .....VOD en verder alles via de cloud. Ik bedoel .... een blu-rayspeler .... wie koopt dat nog? Het is zelfs nog nooit bij me opgekomen om een blu-rayspeler te kopen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

next gen xbox duurt nog wel even hoor.

De officiele planning van zowel Microsoft als Sony is dat eind 2015 de opvolgers pas komen.
De Wii U is geen drastische verbetering qua graphics dus in dat opzicht geen concurrent.
De controller van de Wii U wordt al een beetje gekopieerd met Smartglass(360) en de PSP verbindingsmogelijkheid (PS3).

Op z'n vroegst dit jaar de aankondiging en feestdagen 2014 de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nou dan wil ik wel een bron zien waar je die officiële planning hebt gezien. Het is alleen al opvallend hoe weinig games er nu bekend zijn voor het einde van het jaar. En eerlijk is eerlijk , het is ook wel een wens , want ik begin me nu wel lichtelijk te ergeren aan de "kracht"van deze generatie consoles. Framerdrops zie je veel te vaak naar mijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 08:27
Beakzz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 08:31:
Nou dan wil ik wel een bron zien waar je die officiële planning hebt gezien. Het is alleen al opvallend hoe weinig games er nu bekend zijn voor het einde van het jaar. En eerlijk is eerlijk , het is ook wel een wens , want ik begin me nu wel lichtelijk te ergeren aan de "kracht"van deze generatie consoles. Framerdrops zie je veel te vaak naar mijn zin.
Waarbij framedrops op een systeem waarvan je van te voren precies de specs weet natuurlijk een kwestie van slecht te veel op het randje programmeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Je moet gewoon kunnen bedenken waarom Microsoft met nieuwe hardware op de markt zou moeten komen. Blu-ray? Wat mij betreft niet, want wat verdient MIcrosoft aan blu-ray als je bij Microsoft films kunt huren/kopen? Settopbox? Waarom, als providers zoals Ziggo straks met een app komt die een smartcard overbodig maakt zoals nu ook al op iPhone en iPads, en waarschijnlijk op die Android troep en fantastische windows Phones en Tablets.

Dus, ik zie geen reden voor een nieuwe Xbox die compleet anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Beakzz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 08:31:
bijvoorbeeld: http://www.businessinside...-next-xbox-in-2015-2011-3
of: http://www.zdnet.com/blog...xt-gen-xbox-release/46247

echte officiele berichten zijn er niet want die komen pas als de consoles aangekondigd worden. Enige wat er is is dat er meerdere indirecte verwijzingen zijn dat beide pas in 2015 met de nieuwe versie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die bronnen zijn ook alweer 21 maanden oud. Kan een hoop veranderd zijn. Als je even kijkt dat er voor de eerste 6 maanden dit jaar echt enorm veel games zijn aangekondigd, maar voor de overige 6 maanden vrijwel niets, dan denk ik dat je er eigenlijk wel vanuit kunt gaan dat ze wel iets gaan brengen.

Anders hadden games als GTA, Splinter Cell, Gears of War Judgement, Tomb Raider, etc wel wat meer verspreid geweest. Zo is er voor dit jaar nog geen grote knaller aangekondigd die met kerst in de winkels gaat liggen. Dat lijkt me wel heel onlogisch. Tuurlijk kun je er vanuit gaan dat er weer een Fifa en een Call of Duty komt, maar waar blijft de grote game van Microsoft of Sony voor het eind van dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat die gelijk met de nieuwe hardware komt de xbox720 of hoe die gaat heten en de ps 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als eind dit jaar de nieuwe xbox komt, is het aannemelijker dat een GTA V ook eind dit jaar uit zou komen. Daar had MS wel geld voor neergelegd om het een launch-title te maken.
Veel grotere game kun je niet bedenken.

Nee, hooguit eind dit jaar de aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik ga voor aankondiging op E3, release eind van dit jaar/begin volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

L1nt schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:46:
Als eind dit jaar de nieuwe xbox komt, is het aannemelijker dat een GTA V ook eind dit jaar uit zou komen. Daar had MS wel geld voor neergelegd om het een launch-title te maken.

Nee juist niet, R* heeft aangegeven op de 360 te willen releasen, veel grotere afzetmarkt.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slasher schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:07:
[...]

Nee juist niet, R* heeft aangegeven op de 360 te willen releasen, veel grotere afzetmarkt.
Mja lijkt me ook. De laatste grote knaller ofzo. Die dan eventueel met een opgepoetste versie ook op de xbox 3 verschijnt ofzo. Net als bv Watch Dogs

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 03-01-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
L1nt schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 12:46:

Rockstar brengt nooit een launchtitel uit en zit wel vaak bij de laatste titels van een console om het laatste beetje power er uit te persen en idd de grootste afzetmarkt te pakken. Maarja we kunnen discussiëren tot we een ons wegen of dit gesprek aan het einde van het jaar nog eens ophalen ;)

Ze hebben iig al wel heel vroeg een E3 countdown aangezet bij Microsoft :)

http://majornelson.com/2013/01/02/countdown-to-e3-2013/

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 03-01-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand ervaringen met het aanpassen van de koeling van een Falcon Xbox 360?
Wil graag een extra fan er in plaatsen, zodat de warmte sneller uit de kast is.

Heb een tijd terug de tallismoon whisper fan geplaatst, scheelde al iets.
Wil nu een extra fan plaatsen aan de voorkant van het koelblok van de cpu.

Zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v350/punkrobot/Computer%20crap/Xbox360stuff015.jpg
Mijn xbox gaat naar een tijdje flink loeien. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
GerCor schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:29:
Je moet gewoon kunnen bedenken waarom Microsoft met nieuwe hardware op de markt zou moeten komen. Blu-ray? Wat mij betreft niet, want wat verdient MIcrosoft aan blu-ray als je bij Microsoft films kunt huren/kopen? Settopbox? Waarom, als providers zoals Ziggo straks met een app komt die een smartcard overbodig maakt zoals nu ook al op iPhone en iPads, en waarschijnlijk op die Android troep en fantastische windows Phones en Tablets.

Dus, ik zie geen reden voor een nieuwe Xbox die compleet anders is.
Blu-Ray is nodig voor de schijfruimte. De Wii U gebruikt ook Blu-Ray-technologie, de gamedisks hebben 25GB opslacapaciteit, maar is niet compatibel met Blu-Ray-films. Daar zou MS ook voor kunnen kiezen als ze enkel en alleen willen inzetten op online videos kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik reeds een Xbox Halo 4 edition had gekregen van mijn vriendin heeft ze er ook nog een Kinect bijgekocht, vanavond eens aansluiten en testen maar wat een leuke cadeautjes :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
L1nt schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 07:54:
next gen xbox duurt nog wel even hoor.

De officiele planning van zowel Microsoft als Sony is dat eind 2015 de opvolgers pas komen.
De Wii U is geen drastische verbetering qua graphics dus in dat opzicht geen concurrent.
De controller van de Wii U wordt al een beetje gekopieerd met Smartglass(360) en de PSP verbindingsmogelijkheid (PS3).

Op z'n vroegst dit jaar de aankondiging en feestdagen 2014 de release.
Welke officiele planning? MS houdt stijf de kaken op elkaar. Maar er wordt wel via diverse kanalen gelekt dat de nieuwe Xbox in 2013 zal verschijnen:

http://www.bloomberg.com/...-2013-holiday-season.html

http://semiaccurate.com/2...day-arrives/#.UOWEUHe3zmO

http://facepunch.com/showthread.php?t=1236838

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harmen schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:26:

Zoiets:
[afbeelding]
Mijn xbox gaat naar een tijdje flink loeien. :/
Dat ie lawaai maakt, is niet meteen een reden om er maar een anderekoeler op te plakken. Ja hij maakt veel lawaai, maar zolang het geen eerste generatie is, moet het wel gewoon goed gaan. Mijn 2e xbox doet het ook nog prima en echt stil is die ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@martinspire, klopt. Heb 1 van de eerste generatie, is in 2008 omgeruild voor een ander exemplaar.
Heb bij de mijn nog een extra heatpipe vanaf de videokaart.

Meende gelezen te hebben dat een extra fan aan de voorkant de boel koeler houdt en dat de fans misschien minder hard gaan draaien. Iemand deze ervaringen?

[ Voor 34% gewijzigd door Harmen op 03-01-2013 16:18 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Ik heb een echte noob vraag voor jullie. Ik heb een aantal games op de HDD van de xbox geïnstalleerd zodat ik geen gehoorschade krijg van de dvd speler. Maar nu wil ik wat games de-installeren om wat ruimte te maken, maar ik weet niet precies hoe zonder dat mijn save game eraan gaat/ 8)7

Dit staat op de help pagina van Microsoft:

Delete a single game from your hard drive
  • Insert the game disc for the game that you want to delete from your hard drive.
  • From the Home hub, select the game in the drive tray, and then press Y.
  • Select Delete.

Maar mij is niet duidelijk of het deleten van de game de save file verwijderd. Kan iemand mij uitleggen hoe dit nu in elkaar zit? Aangezien ik geen zin heb om het maar te proberen en er dan achter te komen dat het dus wel zo was.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ff uit mijn hoofd

naar instellingen. opslag media kiezen, HDD, kies folder "games", selecteer het spel, zoek de juiste file, vaak paar gig en iets als game-install.... Verwijder die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

De savegames blijven gewoon staan uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Hebben meer mensen problemen met Xbox live als in sloom enz. ? Probeer Bully te downloaden , maar krijg constant een error over een probleem met de Xbox service. Het gekke is dat als de xbox hem al aan het downloaden was en ineens klaar was en de game nergens te vinden is op de schijf. Nu kan ik hem wel pinnen als ik hem zoek (in de store) , maar downloaden dus niet.

Vind het hoe dan ook flink on stabiel de laatste tijd (beetje PSN achtig zelfs ) , maar vraag me af of het probleem hier ergens kan zitten ?

Edit : Via Xbox.com lukt het ook al niet . Zoektochten duren een eeuwigheid. Pff ga mijn PS3 maar aanslingeren. Zou dit door al die nieuwe apps komen ofzo ?

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 03-01-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
rare is, PSN heb ik in zeker een half jaar geen enkel issue mee gehad. En als + member download ik toch zeer veel games.

Maar Xbox inderdaad, laatste tijd veel issues.. Erg jammer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
lanerios schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:43:
rare is, PSN heb ik in zeker een half jaar geen enkel issue mee gehad. En als + member download ik toch zeer veel games.

Maar Xbox inderdaad, laatste tijd veel issues.. Erg jammer.
Nouja verwoord het waarschijnlijk verkeerd , maar vond psn heel onwennig en amateuristisch over komen vergeleken bij Xbox live. Games zoeken is een crime , lay-out niks , downloaden via Wifi erg traag. En niks tegen de PS3 verder , maar dan miste ik Xbox live. Moet zeggen dat ik snel genees en al helemaal aangezien ik voor deze service betaal en geen "gratis"games krijg als bij PS+. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 17:29
Harmen schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:26:

Heb vorige week mijn Falcon ge-RGH't. Voorheen had ik vaak een RROD en heb de X-Clamps vervangen door een metalen onderplaat met warmtegeleidende pads aan de onderkant van het moederbord op de geheugenchips, onder de CPU en GPU. Omdat de Falcon een 65nm CPU en een 90nm GPU heeft, ben ik aan het kijken gegaan wat nu het warmste wordt en hoe ik dit kan verbeteren: CPU zit in Freestyle3 met 50% Whisperfan-fanspeed rond de 45-55 gr. Celsius. GPU rond de 55-65gr. Celsius. Oftewel: Je CPU koelen haalt niet veel uit, wel de GPU koelen. Ook is standaard de SMC zo ingesteld dat 'ie vanaf 65gr. Celsius harder de fans laat draaien. Je kunt ducttape gebruiken om ervoor te zorgen dat de lucht langs alle flanellen van de alu CPU en GPU-blokken wordt gezogen, een RGH-hack uitvoeren zodat je de fanspeed kunt verhogen van de SMC en gebruik maken van die warmte-coolpads. >:)

Zorg in ieder geval dat je die GPU-temperatuur omlaag krijgt!! Anders heb je binnen de kortste keren een RROD met (grote kans) foutcode 0110 -> Falcon's vallen met bosjes uit betreft te warm wordende geheugenchips door cold-solder-joints!

En.. Aan je plaatje te zien is dat (Als dat het orig. koelelement is) een Zephyr met een 90nm CPU: Ja, dat waren hittemonsters :+.

[ Voor 12% gewijzigd door Charles Nasi op 03-01-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
Beakzz schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:34:
Hebben meer mensen problemen met Xbox live als in sloom enz. ? Probeer Bully te downloaden , maar krijg constant een error over een probleem met de Xbox service. Het gekke is dat als de xbox hem al aan het downloaden was en ineens klaar was en de game nergens te vinden is op de schijf. Nu kan ik hem wel pinnen als ik hem zoek (in de store) , maar downloaden dus niet.
Heb je toevallig UPC? --> nieuws: UPC-klanten klagen over problemen met Xbox Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Als ik inlog op Skydrive.com, via de browser van de Xbox360, dan gaat dat prima. Maar wil ik, vandaar uit naar agenda, personen of mail .... dan gaat het mis.

Waarom is dat? :? Lijkt wel een foutieve verwijzing naar een stylesheet.

Iemand een idee, en is dat bij anderen/jullie ook zo?

EDIT: even getwitterd met Xboxsupport. Ze gaan er achteraan om het op te lossen. _/-\o_

EDIT 2: en het is opgelost. ;w

[ Voor 39% gewijzigd door GerCor op 05-01-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik heb nog een aantal xbox 360 pro en core/arcade modellen in werking. Echter zitten er op 2 van 10 fifa 13 cds lange doorlopende krassen.

Denken jullie dat het komt omdat de xbox mogelijk uit zich zelf krassen maakt. Of dat het komt omdat de gebruikers af en toe stoten tegen de tafel waar de xbox nu op staat?

Mogelijk dat ik maar over ga op de matzwarte kleine xbox 360. Daar komen geen krassen vanuit zich zelf op?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb van het weekend mn xbox te pakken gehad.
Heb er een 50mm fan ingezet, deze zit verticaal met tieraps vast aan het koelblok.
Hij blaast de lucht er doorheen, heb tevens de achterkant van de xbox helemaal open gemaakt, ijzeren en plastic grill verwijderd.
Voor mn gevoel maakt de xbox nu stukken minder lawaai, hij kan zn warmte beter kwijt!

@Charles Nasi, ik heb een xbox met een extra heatpipe vanaf de GPU. Deze loopt met een boog richting de cpu cooler.
http://pictures.xbox-scen...gpu-heatsink/DSC03164.JPG

[ Voor 21% gewijzigd door Harmen op 07-01-2013 16:38 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Mars18 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 08:33:
Denken jullie dat het komt omdat de xbox mogelijk uit zich zelf krassen maakt.
Geen idee wanneer dat probleem door MS opgelost is eigenlijk, al een flinke tijd geleden.
Of dat het komt omdat de gebruikers af en toe stoten tegen de tafel waar de xbox nu op staat?
Dat zou ook zeer goed de reden kunnen zijn.
Mogelijk dat ik maar over ga op de matzwarte kleine xbox 360. Daar komen geen krassen vanuit zich zelf op?
Als je een console gaat bewegen terwijl de dvd draait kun je wachten op problemen, of het nu een oude of een nieuwe revisie is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Kan iemand het nut van registreren van de Xbox360 even toelichten? Ik heb sinds de kerst een nieuwe Xbox360 maar nog niet geregistreerd. Lijkt me nuttig bij reparaties maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
GerCor schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:42:
Kan iemand het nut van registreren van de Xbox360 even toelichten? Ik heb sinds de kerst een nieuwe Xbox360 maar nog niet geregistreerd. Lijkt me nuttig bij reparaties maar verder?
Ik heb die van mij ook moeten registreren toen hij een RROD had en ik hem moest opsturen, maar voor zo ver ik weet heeft het niet extra nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

De apps van Outlook via de Xbox360 nog steeds niet 100% perfect. Bij personen kun je niet scrollen, en Agenda verschijnt helemaal niet in beeld.

Maar weer even achteraan twitteren.

EDIT: die mafkees die ik vandaag van XBoxsupport had getwitterd weet niet eens dat je outlook, skydrive, agenda en personen via de Xbox op je scherm kunt krijgen.

Hopeloos ... maar het werkte 2 weken geleden prima, dus zal wel weer goed komen.

[ Voor 40% gewijzigd door GerCor op 07-01-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Registreren pas als ie voor reparatie moet, eerder registreer ik geen enkel product bij de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Maakt niet uit of je hem nu registreert of pas als hij voor reparatie moet.
De fabrikant kijkt toch alleen maar naar het serienummer en leest daaraan af of je nog garantie hebt of niet.

Ik registreer mijn producten in ieder geval wel vaak direct na aankoop.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Gamehubs om Xbox live abo te verkrijgen? Had er 12 maanden code besteld en kreeg een 20 character code i.p.v. een 25 character code die ik volgens de Xbox nodig heb. Ik heb ze al bericht gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja. Heb er al een paar keer een code gekocht. Had ook een keer dat deze niet werkte. Duurde even voor ik een reply ontving op mijn probleem, maar ik kreeg wel netjes een nieuwe code die wél werkte.

EDIT: Door die traagheid bestel ik sindsdien mijn codes via eBay.

[ Voor 14% gewijzigd door Ken. op 08-01-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken. schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:55:
Ja. Heb er al een paar keer een code gekocht. Had ook een keer dat deze niet werkte. Duurde even voor ik een reply ontving op mijn probleem, maar ik kreeg wel netjes een nieuwe code die wél werkte.

EDIT: Door die traagheid bestel ik sindsdien mijn codes via eBay.
Dan wacht ik nog maar even af, gistermiddag mail gestuurd, opzich was het heel snel geleverd alleen verkeerde code. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Sinds gisteren heb ik eindelijk ook een xbox aangeschaft. Welliswaar via marktplaats, maar dat maakt geen verschil. Heerlijk met de benen omhoog op de bank gamen :) Voor mezelf heb ik meteen Fez gekocht en voor mijn vriendin Fable 2 (1 en 3 heeft ze al grijs gespeeld op haar laptop).

Ik heb alleen nog een vraag over de scherpte van het beeld. Ik heb de xbox tijdelijk aangesloten op mijn pc monitor (23" Dell Ultrasharp U2312HM) via D-sub/VGA. Audio gaat via mijn pc speakerset. Ik heb ook getest met de hdmi kabel met een DVI-D verloopje naar de monitor, maar dit maakt geen verschil.

Het valt me op dat het beeld een beetje wazig is. Zowel in de menu's als in Fable 2. De Xbox staat ingesteld op full HD. Nou weet ik dat Fable niet op 1080p draait, maar ook het menu van de xbox zelf is een beetje wazig. Ik begrijp ook dat de xbox al jaren oude hardware heeft, maar 10 jaar oude games op de pc zien er ook haarscherp uit.

Zijn mijn verwachtingen te hoog of kan ik het beeld verbeteren? Of komt het omdat ik nu via een monitor speel en voor een tv moet gaan sparen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
voxxel schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:31:
Sinds gisteren heb ik eindelijk ook een xbox aangeschaft. Welliswaar via marktplaats, maar dat maakt geen verschil. Heerlijk met de benen omhoog op de bank gamen :) Voor mezelf heb ik meteen Fez gekocht en voor mijn vriendin Fable 2 (1 en 3 heeft ze al grijs gespeeld op haar laptop).

Ik heb alleen nog een vraag over de scherpte van het beeld. Ik heb de xbox tijdelijk aangesloten op mijn pc monitor (23" Dell Ultrasharp U2312HM) via D-sub/VGA. Audio gaat via mijn pc speakerset. Ik heb ook getest met de hdmi kabel met een DVI-D verloopje naar de monitor, maar dit maakt geen verschil.

Het valt me op dat het beeld een beetje wazig is. Zowel in de menu's als in Fable 2. De Xbox staat ingesteld op full HD. Nou weet ik dat Fable niet op 1080p draait, maar ook het menu van de xbox zelf is een beetje wazig. Ik begrijp ook dat de xbox al jaren oude hardware heeft, maar 10 jaar oude games op de pc zien er ook haarscherp uit.

Zijn mijn verwachtingen te hoog of kan ik het beeld verbeteren? Of komt het omdat ik nu via een monitor speel en voor een tv moet gaan sparen.
Ik denk dat er nog wel iets te verbeteren valt aan jouw kant, mijn menu's en dergelijke zien er haarscherp uit. Krijg je wel goed beeld als je hem op je TV aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Van de VGA kabel is het gekend dat deze vaak een wat wazig of zelfs dubbel beeld geeft, ligt blijkbaar aan de zwakke kwaliteit van de xbox vga kabels. HDMI is haarscherp, geen zorg ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ereaser schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:50:
[...]

Ik denk dat er nog wel iets te verbeteren valt aan jouw kant, mijn menu's en dergelijke zien er haarscherp uit. Krijg je wel goed beeld als je hem op je TV aansluit?
Een tv heb ik dus nog niet ;)
boe2 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:59:
Van de VGA kabel is het gekend dat deze vaak een wat wazig of zelfs dubbel beeld geeft, ligt blijkbaar aan de zwakke kwaliteit van de xbox vga kabels. HDMI is haarscherp, geen zorg ;)
Aansluiten met hdmi maakt in mijn setup dus geen verschil met de vga kabel.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:38:
[...]

Dan wacht ik nog maar even af, gistermiddag mail gestuurd, opzich was het heel snel geleverd alleen verkeerde code. 8)7
Ik bestel er al jaren mijn punten en Live, inderdaad wel eens de verkeerde code gehad maar dat is al heel lang geleden en werd prima opgelost. Vroeger wilde het nog wel eens een dag of 2 duren voor de code er was, tegenwoordig heb je ze eigenlijk altijd binnen een paar uur binnen. Prima toko.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
ElBarto schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:28:
[...]

Ik bestel er al jaren mijn punten en Live, inderdaad wel eens de verkeerde code gehad maar dat is al heel lang geleden en werd prima opgelost. Vroeger wilde het nog wel eens een dag of 2 duren voor de code er was, tegenwoordig heb je ze eigenlijk altijd binnen een paar uur binnen. Prima toko.
Paar uur? :o
livekaarten.nl en gamecardwinkel.nl leveren ze direct als ze op voorraad zijn.

gamecardwinkel heeft mij 1x een gebruikte code toegestuurd, maar daarna netjes een nieuwe ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ereaser schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:30:
[...]

Paar uur? :o
livekaarten.nl en gamecardwinkel.nl leveren ze direct als ze op voorraad zijn.

gamecardwinkel heeft mij 1x een gebruikte code toegestuurd, maar daarna netjes een nieuwe ontvangen :)
Als je vaker dan éénmaal hebt besteld is het nu ook direct bij Gamehubs, bij mij wel althans. Zodra de betaling door is krijg ik een mail met code en nog nooit problemen gehad, zo had ik laatst weer 12 maanden live voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:28:
[...]

[CSC]Outlaw schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 00:27:
[...]

Als je vaker dan éénmaal hebt besteld is het nu ook direct bij Gamehubs, bij mij wel althans. Zodra de betaling door is krijg ik een mail met code en nog nooit problemen gehad, zo had ik laatst weer 12 maanden live voor 30 euro.
Gezien beide positieve reacties over Gamehubs zal ik ze nog maar even de tijd geven een juiste code aan te leveren, de eerste levering was zeer snel verlopen na de Paypal betaling maar nu nog die snelheid met reageren op mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe bij deze een oproep voor een COOP-partner voor de volgende twee games:

Rage (uitspelen van de coopmissies en het behalen van de daarbij behorende achievements :))
Portal 2 (uitspelen van de coopmissies en het behalen van de daarbij behorende achievements :))

Gamertag,VAS taijyn en zie link hieronder.

Afgelopen weekend The Darkness 2 uitgespeeld. Gekocht voor 11 euro bij de Mediamarkt. Vond het wel een vermakelijk spel, maar vond de sfeer in deel 1 (in mijn herinnering, want het is al weer 3-4 jaar geleden ofzo) toch wel wat mysterieuzer. Nu is het vooral echt run & gun. Dat was in deel 1 net wat rustiger volgens mij.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-01-2013 11:54 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Deel 1 was inderdaad wat rustiger, maar daar moest het hele verhaal nog rustig worden opgebouwd :)
Ik ben laatst ook (eindelijk) begonnen aan deel 2 en ik vermaak me tot nu toe erg goed! Goed vervolg, maar je moet het eerste deel wel hebben gespeeld voor het verhaal en alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Update van de Xbox .... maar wat is er veranderd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
GerCor schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:34:
Update van de Xbox .... maar wat is er veranderd? :?
Geen idee, nergens iets over te vinden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat gebeurd toch wel vaker? Vaak kleine updates die niet direct zichtbaar zijn.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
Harmen schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:13:
Heb van het weekend mn xbox te pakken gehad.
Heb er een 50mm fan ingezet, deze zit verticaal met tieraps vast aan het koelblok.
Hij blaast de lucht er doorheen, heb tevens de achterkant van de xbox helemaal open gemaakt, ijzeren en plastic grill verwijderd.
Voor mn gevoel maakt de xbox nu stukken minder lawaai, hij kan zn warmte beter kwijt!

@Charles Nasi, ik heb een xbox met een extra heatpipe vanaf de GPU. Deze loopt met een boog richting de cpu cooler.
http://pictures.xbox-scen...gpu-heatsink/DSC03164.JPG
En nog steeds loop je een hele grote kans op een RROD. Heb twee jaar terug met een AMD-fannetje (wat op 12v was aangesloten) direct op die GPU-heatpipe gelegd, behuizing open e.d. maar ondanks dat flext het moederbord toch: geheugenchips aan de onderkant van het moederbord waar die vieze pleisters opzitten laten los: oftewel RROD is coming!

Op Ebay heb ik zo een setje gekocht: http://www.ebay.nl/itm/Xb...zeuge&hash=item19ce2e7409 en de schroevenfix die je over heel Ebay ziet voor een paar euro is niks waard: Je schuurt die twee middenste moederbordsteunen weg - omdat die je moederbord tussen GPU en CPU krom drukken - en door de warmte van je CPU/GPU/RAM en de kracht van de X-clamp die er elke keer al op heeft gestaan scheurt het soldeersel :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

BM schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 10:30:
Dat gebeurd toch wel vaker? Vaak kleine updates die niet direct zichtbaar zijn.
Klopt, maar goed ... er staan ons nog wat apps te wachten. Ik dacht dat de update iets van 135 MB was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
GerCor schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:46:
[...]

Klopt, maar goed ... er staan ons nog wat apps te wachten. Ik dacht dat de update iets van 135 MB was.
Hopelijk kunnen we dan nu eindelijk Scratch & Match en Chain reaction doen. Wil graag meer aanbiedingen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

Ereaser schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:08:
[...]

Hopelijk kunnen we dan nu eindelijk Scratch & Match en Chain reaction doen. Wil graag meer aanbiedingen! :p
Bedoel eigenlijk Ziggo Live TV, eredivisie LIVE e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Voor die apps is toch geen dashboard update nodig?

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

BM schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:18:
Voor die apps is toch geen dashboard update nodig?
Ik zag alleen dat er een update is, vandaar de vraag wat de update ons brengt. Verder niet opgelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 08:27
Ereaser schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:08:
[...]

De sales en specials plus app doet het al tijden voor Nederlandse accounts. Het enige is dat je hem met een Amerikaans of Brits account moet downloaden. Ik heb deze week Swarm nog opgepikt voor 160 punten. En voor die prijs is het best een vermakelijk spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:41:
[...]

De sales en specials plus app doet het al tijden voor Nederlandse accounts. Het enige is dat je hem met een Amerikaans of Brits account moet downloaden. Ik heb deze week Swarm nog opgepikt voor 160 punten. En voor die prijs is het best een vermakelijk spelletje :)
Ik wou die inderdaad ook kopen :p
Vanmiddag maar ff kijken of het werkt via mn UK account, thanks! :p

[ Voor 8% gewijzigd door Ereaser op 10-01-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hebben jullie weleens krassen op cd´s laten weghalen bij Gamemania?
En is dit toen goed bevallen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ja en het werkt ook wel oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mooi om te horen. Dan ga ik dat binnenkort eens bij twee FIFA 13 cd´s doen.
Organiseer nu veel FIFA 13 events bij clubs.

Heb nog wat 2007/2008/2009 xboxen in werking. Maar krijg toch veel krassen op de cd´s. Zeker bij 2 cd´s ook van die lange ronde krassen.

Heb iets van 3 Xbox 360 S modellen in werking. Daar is het volgens mij niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

GerCor schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:20:
[...]

Ik zag alleen dat er een update is, vandaar de vraag wat de update ons brengt. Verder niet opgelet.
Niet toevallig tijd lang niet de xbox aangehad of online geweest?? Zette hem gister aan en ontving niks.

Of andere dingen gedaan met je xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:52:
[...]

Heb nog wat 2007/2008/2009 xboxen in werking. Maar krijg toch veel krassen op de cd´s. Zeker bij 2 cd´s ook van die lange ronde krassen.

Ik ben er ook eens langs geweest met een hele stapel spellen. Normaal was de prijs 5 euro per disk geloof ik, maar met een beetje lief kijken en onderhandelen kun je bij meerdere disks vast wel wat korting losweken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Mars18 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:52:
[...]

Installeer de game op een USB stick, dan hoeven de disks ook niet meer te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MeltedForest schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:01:
[...]

Installeer de game op een USB stick, dan hoeven de disks ook niet meer te draaien.
Bedankt voor de tip. Ga ik zeker doen.
EcoR schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:59:
[...]

Ik ben er ook eens langs geweest met een hele stapel spellen. Normaal was de prijs 5 euro per disk geloof ik, maar met een beetje lief kijken en onderhandelen kun je bij meerdere disks vast wel wat korting losweken...
Zal ik zeker ook doen :)

[ Voor 42% gewijzigd door Mars18 op 11-01-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online

GerCor

L1nt schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:55:
[...]

Niet toevallig tijd lang niet de xbox aangehad of online geweest?? Zette hem gister aan en ontving niks.

Of andere dingen gedaan met je xbox?
Nee, ik kijk vrijwel elke dag wel even. Niks aparts gedaan .... volgens mij.

EDIT: Vanavond Eredivisie Live. Ik heb geen abo en kan gedeeltelijk gratis kijken. Maar wat een slecht beeldkwaliteit. Ik zeg: delete... ;w

EDIT 2: Vandaag ook mijn 'eigen' achtergrond in de Xbox360 aangebracht. Het is toch echt een KickAss apparaat. :+

[ Voor 26% gewijzigd door GerCor op 12-01-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht iemand met Portal 2 een keer vier minuten tijd hebben om mij te helpen aan mijn laatste achievement dan graag :P. Heb zojuist met VasKain (ben zijn nick op GOT even vergeten :$ ) alle coop levels en achievements gehaald. Behalve de achievement waar je 3 verschillende ´friends´ moet huggen... *; ;)

Vind het jammer als ik op 950gs blijf steken..

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerCor schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:50:
[...]

Nee, ik kijk vrijwel elke dag wel even. Niks aparts gedaan .... volgens mij.

EDIT: Vanavond Eredivisie Live. Ik heb geen abo en kan gedeeltelijk gratis kijken. Maar wat een slecht beeldkwaliteit. Ik zeg: delete... ;w

EDIT 2: Vandaag ook mijn 'eigen' achtergrond in de Xbox360 aangebracht. Het is toch echt een KickAss apparaat. :+
Huh? Heb ik wat gemist? Eigen achtergrond?

Pagina: 1 ... 52 ... 64 Laatste