Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Dat is toch geen oplossing of ben ik nou gek? Je schrijft het zelf ook al, eigenlijk betaal je alleen voor online gamen en het bijbehorende framework. "Kom dan maken Gold ook verplicht voor diensten die ergens anders gratis toegankelijk zijn" is dan de oplossing?
Prima dat ze geld vragen voor online gamen en het gebruik van gerelateerde diensten of de internet explorer. Daar stoppen ze ten slotte geld in.

@egmaf: skydrive daar heb ik t nou niet over. Ja bij Apple zijn het ook zakkevullers, maakt geen verschil mbt mijn opinie over Live Gold hoor.

Maargoed, ik laat het hier wel bij, het gaat toch nergens heen met de discussie :)

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Haha eens :) Ik snap je standpunt ook wel hoor, alleen ik kan die van MS ook goed begrijpen.

Dus om weer lichtelijk on-topic te gaan en ook lichtelijk gerelateerd. Deal of the Week etc. mogen ze echt wel wat spannender maken. Ik denk dat van de 52 weken dat je er ongeveer 40 al zelf in kan vullen. Volgende week weer serious Sam voor de 100e keer dit jaar. Het is weer wachten op de Cod en de square enix collecties DLC die weer in de aanbieding komen.... Oh lara croft en de guardian of light ook zon "classic" die continue weer terug komt. Zou liever wat originelere dingen zien, dat zou me misschien ook is verleiden tot een impuls aankoop.

Tevens zou het cool zijn als je veel meer avatar dingen kan unlocken in games. Ook themas, gamer pics en dat soort dingen. Nu is dat heel af en toe, zou t graag wat meer zien, zeker icm Xbox Rewards.

[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 13-12-2012 14:34 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
KingKoning schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:32:

Dus om weer lichtelijk on-topic te gaan en ook lichtelijk gerelateerd. Deal of the Week etc. mogen ze echt wel wat spannender maken. Ik denk dat van de 52 weken dat je er ongeveer 40 al zelf in kan vullen. Volgende week weer serious Sam voor de 100e keer dit jaar. Het is weer wachten op de Cod en de square enix collecties DLC die weer in de aanbieding komen.... Oh lara croft en de guardian of light ook zon "classic" die continue weer terug komt. Zou liever wat originelere dingen zien, dat zou me misschien ook is verleiden tot een impuls aankoop.

Tevens zou het cool zijn als je veel meer avatar dingen kan unlocken in games. Ook themas, gamer pics en dat soort dingen. Nu is dat heel af en toe, zou t graag wat meer zien, zeker icm Xbox Rewards.
Ja precies, het zijn altijd dezelfde games en het lijkt mij dat mensen die de DLC willen hebben die inmiddels ookal hebben gekocht.

Het is nog altijd aan de developers om die extra dingen toe te voegen, maar via Xbox Rewards zou idd ook een goed idee zijn, maar zou wel zo aardig zijn als ze Rewards wereldwijd maakten :9
Maar bijvoorbeeld iets voor het spelen van oudere games zodat die ook weer wat activiteit krijgen of speel x aantal uur van een game een x tijd na de release. (Bij Halo 4 kon je max 800MSP verdienen)

Weet iemand trouwens of ze weer een kerst/nieuwjaar/feestdagen sale hebben met iedere dag een nieuwe aanbieding?
nioz schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:19:
Dat is toch geen oplossing of ben ik nou gek? Je schrijft het zelf ook al, eigenlijk betaal je alleen voor online gamen en het bijbehorende framework. "Kom dan maken Gold ook verplicht voor diensten die ergens anders gratis toegankelijk zijn" is dan de oplossing?
Prima dat ze geld vragen voor online gamen en het gebruik van gerelateerde diensten of de internet explorer. Daar stoppen ze ten slotte geld in.

@egmaf: skydrive daar heb ik t nou niet over. Ja bij Apple zijn het ook zakkevullers, maakt geen verschil mbt mijn opinie over Live Gold hoor.

Maargoed, ik laat het hier wel bij, het gaat toch nergens heen met de discussie :)
Tjah als je zo gaat redeneren dan kun je ook stellen dat alle extra tv-kanalen nutteloos zijn om een abonnement op te nemen, omdat de films en series ook vanzelf op de publieke of commerciële tv komen.

Ik denk dat als ik silver zou hebben, me dat toch weinig uit zou maken aangezien je wel meer dingen niet kunt. Anyways, genoeg over dat silver vs gold gemeuk

Martinspire - PC, PS5, XSX

• nioz
KingKoning schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:32:
Haha eens :) Ik snap je standpunt ook wel hoor, alleen ik kan die van MS ook goed begrijpen.

Dus om weer lichtelijk on-topic te gaan en ook lichtelijk gerelateerd. Deal of the Week etc. mogen ze echt wel wat spannender maken. [...] Zou liever wat originelere dingen zien, dat zou me misschien ook is verleiden tot een impuls aankoop.

Volgens Eurogamer komt er een grote sale aan :)
http://www.eurogamer.net/...ace-sale-starts-next-week
Het begint de 18e. Er staat op Eurogamer al een lijst met titels, de prijzen zijn alleen nog niet bekend.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Staan mooie titels tussen...denk dat ik Joe Danger 2 wel ga aanschaffen...

• Ereaser
nioz schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:32:
[...]

Het begint de 18e. Er staat op Eurogamer al een lijst met titels, de prijzen zijn alleen nog niet bekend.
Danku, precies wat ik zocht :)
Deze worden het zoieso:
- Trials HD - Big Pack
- Trials Evo - Orgin of Pain
- Borderlands 2 Season pass

De skyrim DLCs de 31ste moet ik missen want dan zit ik in Frankrijk.

• KingKoning
[...]

wauw MS is wel heel snel met reageren op mijn klaagzang _/-\o_

Er zitten wel leuke dingen tussen! Fez en Mark of the ninja had ik al in gedachten om voor full price te kopen :9~ Bordelands 2 season pass koop ik sowieso, dies nog op mn verjaardag ook. Toch maar weer MS-points op me kerstlijstje zetten 8)
Walking dead staat ook al een tijdje in mn verlanglijst, maar die komt geloof ik ook op disc uit binnenkort.

Misschien trekken ze dan toch lering bij MS uit de successen die steam heeft met hun sales. :+

[ Voor 8% gewijzigd door KingKoning op 13-12-2012 17:25 ]

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 08:27
Walking dead serie, Trine en Mark of the Ninja worden het sowieso, de rest maar even naar de prijzen kijken. In elk geval vast 4200 punten aangeschaft. Mooie actie (als die uitkomt) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
KingKoning schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:24:
Misschien trekken ze dan toch lering bij MS uit de successen die steam heeft met hun sales. :+
Er is ieder jaar zo'n sale ;) Vorige jaar was die met wat minder grote games, het enige wat ik toen waard vond om te kopen was de Gears of War 3 season pass, maar die had ik al full price gekocht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
ohja nou je het zegt, die gears season pass had ik vorig jaar ook gekocht met de kerstsale idd. Maar toch, deze lijst is wel een stuk groter. Zitten heel wat potentiele aankopen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over het volgende:

Hoelang zouden jullie nog naar toernooien gaan op de Xbox 360 als de nieuwe xbox er is.
Stappen jullie dan gelijk over? Of blijven jullie nog wel op de oude xbox spelen.

Hoop zelf dat het nog lang duurt voor dat de nieuwe xbox er is

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Mars18 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:15:

Hoelang zouden jullie nog naar toernooien gaan op de Xbox 360 als de nieuwe xbox er is.
Stappen jullie dan gelijk over? Of blijven jullie nog wel op de oude xbox spelen.

Ik ben nu pas een kleine maand in bezit van een Xbox 360 dus ga voorlopig geen nieuwe kopen, gaat zeker nog een aantal jaren duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser

Ligt voor mijn geval vooral aan de backward compatibality van de nieuwe xbox, als ik mijn voornaamste games er gewoon op kan draaien zal de overstap snel gemaakt zijn als op de nieuwe xbox een aantal titels zijn die ik wil spelen.
Als dat niet zo is moeten er toch een stuk meer zijn voordat ik de nieuwe xbox koop, maar zal dan mijn oude xbox nog steeds blijven gebruiken. Net zoals ik nu af en toe nog op mijn gamecube speel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:29
Ik zal mijn oude xbox er wel naast houden, maar denk dat ik vrij gauw overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Same here. Er is sinds de launch bijna geen week geweest dat ik niet heb gespeeld. Ik speel voornamelijk online. Mits er goede launch titles komen, haal ik 'm waarschijnlijk vanaf dag één :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ik hoop ook vooral dat de gamer tags worden overgeheveld :) Ze gebruiken hem nu in ieder geval al voor xbox, games for windows en windows phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:53

BM

Moderator Spielerij
Ereaser schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:54:
Ik hoop ook vooral dat de gamer tags worden overgeheveld :) Ze gebruiken hem nu in ieder geval al voor xbox, games for windows en windows phone
Dat lijkt me een zekerheidje :) Zijn ook 'gewoon' meegegaan van de Xbox naar de Xbox360, en zoals je al zegt worden ze binnen MS voor allerlei zaken gebruikt :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik denk dat ik wel een jaar of anderhalf jaar wacht. Meestal zijn de startprijzen zo uit de pan, dat ik dat er niet voor over heb.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb de PS2 destijds volgens mij voor 1200 gulden gekocht in de launchweek :X
Veel erger dan dat zal het vast niet worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

En dan zijn guldens nu euro's. En no way dat ik 1200 euro betaal voor een console waarop je het 1e jaar nog 360 spellen speelt :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo moet nodig eens de gehele OP doorlezen zie ik al, ben nog niet helemaal op de hoogte over Xbox punten en Xbox live e.d., klinkt allemaal leuk maar kost ook wat zo te lezen, al is 40€ ook geen gigantisch bedrag voor een jaar online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Crosspost:

Kinect Games bij Saturn €17 per stuk, alleen vandaag!
Afbeeldingslocatie: http://dagaanbieding.saturn.nl/5/dagaanbieding.php
http://www.saturn.nl/mcs/shop/dagdeal.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

heb vraag heeft echt nut om 120mb/10mb Internet te hebben met Xbox bij game /kijken van films / download DLC ? of is is 60mb/6mb meer dan genoeg wat is jullie ervaring merk jullie dat bij game als COD waar je host van kan zijn dat 10mb upload beter is dan 6mb upload of zeggen jullie het maakt niks uit

vast bedankt :)

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Motaro schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:41:
hoi

heb vraag heeft echt nut om 120mb/10mb Internet te hebben met Xbox bij game /kijken van films / download DLC ? of is is 60mb/6mb meer dan genoeg wat is jullie ervaring merk jullie dat bij game als COD waar je host van kan zijn dat 10mb upload beter is dan 6mb upload of zeggen jullie het maakt niks uit

vast bedankt :)
Zal echt niet veel uitmaken.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Als straks fifa 14 of 15 ook op 720 (of hoe de volgende ook gaat heten) uitkomt zul je wel mee moeten als je (semi) professionele tournooien wilt houden.
Vraag 1: doe je dat? Vooral het eerste jaar kan je wsl nog prima de current gen versies gebruiken (hell volgens mij was de eerste pes die ook op 360 uitkwam op ps2 beter/meer features e.d. ....)
Vraag 2: zo ja, dan kan je natuurlijk ook altijd je deelnemers vragen om hardware mee te nemen, denk niet dat mensen van jou verwachten dat als je voor de lol tournooitjes houdt dat je straks een X aantal fonkelnieuwe xboxen zelf gaat kopen.....toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
[...]

om hier maar weer eens op terug te komen, ik heb een ander lijstje gevonden waar oa in staat dat the walking dead episode 1 gratis zal zijn van 25/12 t/m 31/12. op 28/12 zijn dan ook nog de andere episodes in de aanbieding.

http://www.cheapassgamer.com/forums/showthread.php?t=330193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het is een (zeer late) reactie op de steam sales waarschijnlijk? Op de blog van MajorNelson wordt bij iedere sale geklaagd dat ze absoluut niets voorstellen vergeleken met wat Steam doet (en ze hebben gelijk).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Op de Xbox360 zijn er elk jaar Sales tussen Kerst en Oud & Nieuw. Dus een reactie op de Steam sales? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Het gaat er niet om dát er aanbiedingen zijn maar wat die aanbiedingen omvatten zowal qua inhoud als qua afprijzingen. De steam sales bevatten heel wat betere deals dan wat microsoft ons meestal voorschoteld.

Hopelijk zijn ze een beetje gaan luisteren inderdaad. Lijstje voor de kerstsale ziet er aardig uit zo, nu nog maar kijken of het een beetje goed afgeprijsd is allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
KingKoning schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:16:
Het gaat er niet om dát er aanbiedingen zijn maar wat die aanbiedingen omvatten zowal qua inhoud als qua afprijzingen. De steam sales bevatten heel wat betere deals dan wat microsoft ons meestal voorschoteld.

Hopelijk zijn ze een beetje gaan luisteren inderdaad. Lijstje voor de kerstsale ziet er aardig uit zo, nu nog maar kijken of het een beetje goed afgeprijsd is allemaal.
Idd, de weekelijkste aanbiedingen zijn ontzettend matig (met uitzondering van deze week, maar dat komt door de THQ sale)
Ben nog het meeste benieuwd naar de prijs van de Borderlands 2 season pass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Eerste lijst aanbiedingen staat op Major Nelson. Zit wat leuks in voor het hele gezin :) Daarnaast volgt tot het nieuwe jaar elke dag een nieuwe dagaanbieding, een deel is al uitgelekt dus ik bewaar nog wat puntjes voor the walking dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Sagat schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:55:
[...]

Als straks fifa 14 of 15 ook op 720 (of hoe de volgende ook gaat heten) uitkomt zul je wel mee moeten als je (semi) professionele tournooien wilt houden.
Vraag 1: doe je dat? Vooral het eerste jaar kan je wsl nog prima de current gen versies gebruiken (hell volgens mij was de eerste pes die ook op 360 uitkwam op ps2 beter/meer features e.d. ....)
Vraag 2: zo ja, dan kan je natuurlijk ook altijd je deelnemers vragen om hardware mee te nemen, denk niet dat mensen van jou verwachten dat als je voor de lol tournooitjes houdt dat je straks een X aantal fonkelnieuwe xboxen zelf gaat kopen.....toch?
Bedankt voor je reactie. Ik organiseer nu vooral toernooien bij bedrijven/voetbalclubs. Dat gaat goed. Ben benieuwd of het voor hun noodzaak is dat op de nieuwste hardware moeten spelen. Dat gaan we zien.

Ben alleen nog op zoek naar een paar xbox 360 usb kabels om je draadloze controllers met draad te verbinden. Al dat gesync van xboxen en controllers is dan overbodig.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het uit de war halen en inpluggen van de kabels niet langer duren dan op twee knopjes drukken en weglopen? :o

Plus minder gevaar van omtrekken van de Xbox bij hevige emotie en dronkenschap. ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31

Ik stap alleen over op de nieuwe xbox als die omgebouwd kan worden en het liefst dat me xkey meekan naar de nieuwe xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Fixio schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:28:
[...]

Ik stap alleen over op de nieuwe xbox als die omgebouwd kan worden en het liefst dat me xkey meekan naar de nieuwe xbox.
Reageer dan gewoon niet. Zucht.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
Ik zie dat amazon Duitsland een losse witte slim xbox 360 4GB verkoopt (zonder Kinect). Is dit pakket alleen in Duitsland uitgebracht? Ik heb het namelijk nog niet eerder gezien.

http://www.amazon.de/Xbox...F8&qid=1355780109&sr=8-12

• Sagat
  • Laatst online: 19-09 07:57
Dinsdag voor het eerst in een paar weken weer is mijn xbox aangezet en de update gedaan. Mijn ervaringen:
- rlt gemist ap bied voetbal international gratis aan! Ben plezierig verrast, hoewel het zeur stemmetje in mijn hoofd zegt dat dit later nog wel is aangepast zou kunnen worden :P
- smartglass (niet eerder getst) erg grappig. Ik gebruik mijn xbox niet genoeg om een chatpad aan te willen schaffen, dus dit is een prima oplossing, i like!
- ie op xbox. Leuk (helemaal icm met smartglass) maar.......geen flash? Ik ben wel gewend dat je op telefoon (of iig iphone) geen flash hebt, maar ik was verbaasd dat het hier ook ontbrak.......althans, ik heb alleen even op gamer.nl gekeken, en daar kon ik geen video bekijken, vandaar mijn aanname dat dit gebrek aan flash betekende.......misschien toch eerst wat researchen :+

Ook de forza horizons demo gedaan, wat een mooi spel zeg! Ik weet dat ik heel erg onder de indruk was van gt5, maar dit ziet er even goed/beter uit? (Zou ze eigenlijk is moeten vergelijken) enige wat me beetje tegenviel was de mensen.......zowel hele lichamen als de armen voor schakelen en sturen.....het rijdt ook fijn.....ik heb van forza 3 en 4 ook alleen de demo gespeeld, maar is het spel iets minder 'simmerig' qua sturen geworden?

10 second ninja DONE

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 19:57
Mooie aanbiedingen vandaag zeg. Pak iig Fez en Trine 2 mee. Net nog even 4000 punten voor € 34,59 gekocht (86 cent per 100 punten) dus ik kan er weer even tegen aan :)

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Sagat schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:45:
ik heb van forza 3 en 4 ook alleen de demo gespeeld, maar is het spel iets minder 'simmerig' qua sturen geworden?
Horizon is wat meer arcade inderdaad, en ook een spinoff van de echte Forza's die wat serieuzer zijn.

• Ereaser
Beakzz schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:09:
Mooie aanbiedingen vandaag zeg. Pak iig Fez en Trine 2 mee. Net nog even 4000 punten voor € 34,59 gekocht (86 cent per 100 punten) dus ik kan er weer even tegen aan :)
Pas geleden 7200 voor €42 gehaald :) Was toen een eenmalige aanbieding, dus meteen goed ingeslagen :)

• Beakzz
Haha mooie aanbieding, zo heb ik een keer 12600 punten gekocht voor € 85,- , maar hoe meer punten ik heb hoe meer onzin ik koop die ik dan nooit speel :p Toch heb ik weer meer arcade gespeeld dit jaar dan retailgames. Vooral Trials Evolution en Wrecked: revenge revisited heb ik grijs gespeeld met vrienden.

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 20-12-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Zo gister Mark of the Ninja gekocht :) maar nog niet kunnen spelen
Lijstje met games die ik nog moet spelen wordt wel steeds groter nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Beakzz schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:09:
Care to share? ;)
Op eBay vind ik weinig goeie deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik ben ook zeer benieuwd naar die plekken! Ik haal ze meestal óf op ebay of op websites á la gamecardwinkel.nl enzo. Maar zie nu niet heel veel speciale aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag ook wat Rockstar games in de aanbieding. Max Payne bv voor 19.99. Verder ook LA Noire en Red Dead Redemption voor 19.99. Midnight Club is 9.99

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ken. schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:57:
[...]

Care to share? ;)
Op eBay vind ik weinig goeie deals.
Mmoga is mijn vaste stek: http://www.ebay.de/itm/Xb...3%B6r&hash=item3365ad0ab0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 20:11
Martinspire schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:18:
Vandaag ook wat Rockstar games in de aanbieding. Max Payne bv voor 19.99. Verder ook LA Noire en Red Dead Redemption voor 19.99. Midnight Club is 9.99
Waar? Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox.com en je dashboard.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Geen werelddeal zoals bovenstaande succesverhalen, maar goedkoper dan ik zelf (19,99 @ gamehubs.com) heb kunnen vinden. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar weer eens een creditcard aanvragen. Die nieuwe app met anime klinkt wel erg leuk. Helaas kan ik de trial niet eens proberen zonder CC.

Verder heb ik Battlefield 3 weer (her)ontdekt. Wat is BF3 ongelooflijk veel beter dan de laatste 4 COD's bij elkaar. Zoveel diversiteit in maps, vehicles, wapens, etc. Samenwerken is een stuk vanzelfsprekender. Ik ben van plan om de nieuwe DLC te kopen. Is die het waard?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:07:
Toch maar weer eens een creditcard aanvragen. Die nieuwe app met anime klinkt wel erg leuk. Helaas kan ik de trial niet eens proberen zonder CC.

Verder heb ik Battlefield 3 weer (her)ontdekt. Wat is BF3 ongelooflijk veel beter dan de laatste 4 COD's bij elkaar. Zoveel diversiteit in maps, vehicles, wapens, etc. Samenwerken is een stuk vanzelfsprekender. Ik ben van plan om de nieuwe DLC te kopen. Is die het waard?
Bedoel je crunchyroll? Ik weet niet hoe het bij de xbox app is, maar op hun website en via ios apparaten kan je ook zonder subscription/trail kijken, dus wellicht dat dit ook bij de xbox app mogelijk is? Er wordt dan wel gevraagd of je lid wil worden, maar als je dan no thanks oid klikt kan je na het kijken van een korte reclame gewoon kijken. Alleen de nieuwste afleveringen zijn gelocked voor leden, die komen een week later beschikbaar voor anderen. Het is wel jammer dat niet alles in ons kikkerlandje beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:07:
[...]

Beter laat dan nooit I guess :P Ik ben vanaf de release overgestapt na bijna drie jaar non-stop COD4 HQ.
Er gaat bijna geen week voorbij dat we niet BattleFielden eigenlijk. Heerlijk spel..

De DLCs zijn zeker de moeite van het kopen waard, maar in de praktijk spelen we voornamelijk de Armored Kill maps en sinds kort ook conquest op de maps van Armored Kill. De Close Quarters maps hebben we in het begin veel gespeeld (CQA/GM), maar ik merk dat we die sinds Armored Kill nooit meer spelen.

tl;dr: Armored Kill is een aanrader, CQ not so much en Aftermath is voor de crossbow alleen al de moeite waard (one shot one kill..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nioz schreef op zondag 23 december 2012 @ 10:45:
[...]

Bedoel je crunchyroll? Ik weet niet hoe het bij de xbox app is, maar op hun website en via ios apparaten kan je ook zonder subscription/trail kijken, dus wellicht dat dit ook bij de xbox app mogelijk is? Er wordt dan wel gevraagd of je lid wil worden, maar als je dan no thanks oid klikt kan je na het kijken van een korte reclame gewoon kijken. Alleen de nieuwste afleveringen zijn gelocked voor leden, die komen een week later beschikbaar voor anderen. Het is wel jammer dat niet alles in ons kikkerlandje beschikbaar is.
Oh, kende de website eigenlijk niet eens. :) Hoorde nu dat er een xbox app is. Maar om die app op de 360 te proberen moet je volgens mij wel een CC hebben of ik mis iets :). Zal de website eens bekijken.
Ken. schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:00:
[...]

Beter laat dan nooit I guess :P Ik ben vanaf de release overgestapt na bijna drie jaar non-stop COD4 HQ.
Er gaat bijna geen week voorbij dat we niet BattleFielden eigenlijk. Heerlijk spel..

De DLCs zijn zeker de moeite van het kopen waard, maar in de praktijk spelen we voornamelijk de Armored Kill maps en sinds kort ook conquest op de maps van Armored Kill. De Close Quarters maps hebben we in het begin veel gespeeld (CQA/GM), maar ik merk dat we die sinds Armored Kill nooit meer spelen.

tl;dr: Armored Kill is een aanrader, CQ not so much en Aftermath is voor de crossbow alleen al de moeite waard (one shot one kill..)
Heb BF3 eind vorig jaar en begin dit jaar erg veel gespeeld, maar uiteindelijk vervangen door wat andere SP games. Had een hele tijd terug ooit de CQ dlc gekocht. Heb het spel deze week weer eens in men 360 gestopt aangezien ik de MP van Black Ops 2 helemaal beu ben. Na het spelen van Operation Metro en Caspian Border weer helemaal verkocht. Zoveel verscheidenheid in 1 MP. Heb deze week zowel de assignments van Back to Karkand en de CQ dlc gehaald. Zal deze week ook wel even de Aftermath dlc kopen. Zie nu soms inderdaad mensen met een crossbow lopen. Lijkt me een leuk wapen. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is het ook zeker. Alleen heb je een groot probleem als je iemand die een geweer in zijn handen heeft..
Reloaden met de crossbow duurt daar net iets te lang voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Zo, deze kerstactie van Xbox lekker aan het inslaan. Voorlopig is de score: Joe Danger 2, Trine 2 en Deadlight. Voor in totaal 1400 punten leken me dat best aardige deals :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Haha ja het zijn best goede deals dit jaar. Ik heb zelf Fez gekocht en vandaag de Origins of pain DLC van Trials evolution. Dus nog niet veel punten uitgegeven maar Borderlands 2 season pass en Walking dead komt er nog aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Net nog ff rock of ages gescoord. Wisselende reviews , maarja voor 200 puntjes zie ik er wel wat local splitscreen pret in ;)

Verder is episode 1 van the walking dead nu gratis en binnenkort de uitbreidingen in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pssssssssssssstt
walking of the dead episode 1 gratis te downloaden nu
geen idee waarom maar tis een erg greepy spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:38
Ik krijg 'm niet gedownload? Niet geldig in je regio. Daarentegen wel het volledige spel gratis (?)

Nevermind, ik zat in de US store. In de Nederlandse store staat episode 1 er niet los in. Full game is episode 1.

[ Voor 38% gewijzigd door cpt.skydiver op 25-12-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Laatst online: 19-09 14:35
Al lange tijd gebruiker, maar toch een vraagje. Ik heb daarnet een maand xbox live gold gekocht, nu geeft xbox.com aan dat ik gold lid ben, maar mijn xbox geeft aan dat ik nog silver heb?

Gaude et aude

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 20:11:
pssssssssssssstt
walking of the dead episode 1 gratis te downloaden nu
geen idee waarom maar tis een erg greepy spel
Morgen is toch ook nog de rest in de aanbieding?? Zie ze nu staan voor 400P per stuk. Is dat nu de normale prijs of zijn ze nu al goedkoper??

Wil ze sowieso aanschaffen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

400 is de normale prijs. Morgen zijn ze inderdaad in de aanbieding.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

MeltedForest schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:02:
400 is de normale prijs. Morgen zijn ze inderdaad in de aanbieding.
Dan wacht ik nog even.

400 is al niet duur op zich maar als het morgen 200 is of desnoods 320 is weer mooi mee genomen :)
Blijf een 'ollander he.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Verwijderd

L1nt schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:01:
[...]

Dan wacht ik nog even.

400 is al niet duur op zich maar als het morgen 200 is of desnoods 320 is weer mooi mee genomen :)
Blijf een 'ollander he.....
bron??? zie niks op de sire van major nelson

• Sh0ckTr00per
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:21:
[...]

bron??? zie niks op de sire van major nelson
Bijv. deze

Tot nu toe was alles goed.

Vandaag deel 1 van the walking dead gespeeld. Erg kort, maar tegelijk wel heel vermakelijk. Zal zeker de andere delen oppikken met korting.

[ Voor 20% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 27-12-2012 22:02 ]

Verwijderd

owh yes morgen gelijk halen beetje point and click iets maar erg spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
200 punten per deel nu, dus voor 800 punten heb je de hele serie ipv 2000. Leuke deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justout
  • Laatst online: 13-08 16:25
Vraagje :

Ik heb de eerste editie van de xbox 360 (vrij oud ja). Nu heb ik een nieuwe tv gekocht, een LG 47 inch LED TV + fifa 13.

Nu merk ik dat bji het spelen van fifa 13 er veel vertraging inzit. qua knopje indrukken en reactie, en ook in het algemeen wat slomer.

Als ik mijn xbox op een 40 inch LED TV van panasonic aansluit is dit stukken minder.

Ook maakt mijn xbox meer lawaai (ventilator gaat stukken harder).

Kan ik hieruit opmaken dat het tijd is voor een wat betere xbox ? die van mij heeft ook nog geen HDMI aansluiting wat al resulteert in slechter beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
De vertraging lijkt me dan meer in de tv zitten dan in de xbox. Als je tv een 'game mode' heeft zou je die eens kunnen proberen. Verder kun je de game natuurlijk installeren om het laden wat soepeler te maken, maar dat zou op de daadwerkelijke gameplay geen invloed mogen hebben.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Tuurlijk...heb ik weer.... Hele dag vrij, Walking Dead in de aanbieding..... xbox live storing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Justout schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:27:
Vraagje :

Ik heb de eerste editie van de xbox 360 (vrij oud ja). Nu heb ik een nieuwe tv gekocht, een LG 47 inch LED TV + fifa 13.

Nu merk ik dat bji het spelen van fifa 13 er veel vertraging inzit. qua knopje indrukken en reactie, en ook in het algemeen wat slomer.

Als ik mijn xbox op een 40 inch LED TV van panasonic aansluit is dit stukken minder.

Ook maakt mijn xbox meer lawaai (ventilator gaat stukken harder).

Kan ik hieruit opmaken dat het tijd is voor een wat betere xbox ? die van mij heeft ook nog geen HDMI aansluiting wat al resulteert in slechter beeld.
Wat al gezegd is, dit ligt aan je tv. Sowieso als je er op een andere tv geen last van hebt...
Ik weet niet welke tv je hebt, maar bij reviews op avforums.com bleek dat vorig jaar de LG passive 3D tv's zelfs op game mode nog flinke input lag veroorzaakten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justout
  • Laatst online: 13-08 16:25
oke, dan ga ik toch ff kijken of die game mode wat helpt.

Zou wel kut zijn als ik niet lekker kan gamen op mijn nieuwe television :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:55
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 08:28:
200 punten per deel nu, dus voor 800 punten heb je de hele serie ipv 2000. Leuke deal!
Dat is echt een prachtige deal! Ik heb alle delen full price gekocht. Ik vind het zelf de beste game van het jaar, heb er heel erg van genoten.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 20:11
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 08:28:
Geweldig. Eens even kijken waar ik het geodkoopst 800 punten kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

kunnen jullie uberhaubt bij xbox live?? Hier geeft ie nog steeds aan down te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
ik heb allemaal problemen om op live te komen, dacht eerst dat het aan me router lag, krijg errors m.b.t. icmp responses etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Daarstraks gaven de statuspaginas nog aan dat er problemen waren met het account gedeelte van live, wat verklaard dat je niet kan inloggen. Nu zou alles up-and-running moeten zijn. Al kan ik via xbox.com nog steeds niet inloggen.

[ Voor 11% gewijzigd door BM op 28-12-2012 11:04 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:06
L1nt schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:35:
Tuurlijk...heb ik weer.... Hele dag vrij, Walking Dead in de aanbieding..... xbox live storing
Ach ik heb het ook even kunnen spelen en het boeit mij echt niet of die in de aanbieding is of niet. Deel 1 is zo leuk dat die andere delen er ook gewoon komen :P
Dit is tevens het eerste spel dat ik heb gespeeld dat voor zowel de PC als xbox is uitgegeven waarvan ik de xbox variant beter vind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Caelorum schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:30:
[...]

Ach ik heb het ook even kunnen spelen en het boeit mij echt niet of die in de aanbieding is of niet. Deel 1 is zo leuk dat die andere delen er ook gewoon komen :P
Dit is tevens het eerste spel dat ik heb gespeeld dat voor zowel de PC als xbox is uitgegeven waarvan ik de xbox variant beter vind spelen.
Heb vanmiddag deel 1 gespeelt, en gelijk deel 2 t/m 5 maar gekocht. 'Speelde' leuk weg. Al is het amper spelen, en veel meer keuzes maken. Beviel prima. Had ik eigenlijk niet zo verwacht, de serie vond ik niet zo.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Nog steeds live problemen.....arggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
live niet zo stabiel, maar wel alvast walking dead kunnen kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort steeds erg lang een grijs scherm met een wit draaiend rondje als ik naar dashboard ga. Het lijkt mij of brak internet ergens of een stervende HDD. Zijn er mensen wie ook sinds een maand ongeveer (deze week pas echt erg geworden) herkennen of zeggen jullie: ligt bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:29:
Ik heb sinds kort steeds erg lang een grijs scherm met een wit draaiend rondje als ik naar dashboard ga. Het lijkt mij of brak internet ergens of een stervende HDD. Zijn er mensen wie ook sinds een maand ongeveer (deze week pas echt erg geworden) herkennen of zeggen jullie: ligt bij jou?
ik heb dit ook.

ik dacht dat het komt omdat ik veel legale gedownloade spellen erop heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
status van xbox live lijkt oké, maar ik ondervind veel problemen nog, jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:29:
Heb ik ook. Sinds laatste dashboardupdate lijkt het wel wat erger geworden te zijn. Volgens mij niks om je zorgen over te maken.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties. Maak me nu wat minder zorgen over mijn savegames. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:24:
Bedankt voor de reacties. Maak me nu wat minder zorgen over mijn savegames. :P
Vandaag is xbox live erg brak en ligt er momenteel weer uit. Dikke kans dat het daar mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:25:
[...]

Vandaag is xbox live erg brak en ligt er momenteel weer uit. Dikke kans dat het daar mee te maken heeft.
Nope. Zoals gezegd speelt het al langer. Maar bedankt. :)

Heb Bully trouwens gekocht in de daily deal. Erg grappig en leuk voor een vrij oud spel. Zit af en toe top humor in. Je merkt wel dat het gedateerd is aan de besturing en graphics maar de lollige momenten maken het goed. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bully is echt geweldig, destijds flink van genoten. Werd er goed in opgezogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

had bully ook aangeschaft vandaag... Al wel uitgespeeld destijds maar weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:29
Mijn xbox was niet kapot btw...

Mijn receiver doet ineens moeilijk over hdmi handshakes.. erg fraai dus.

Rechtstreeks op de beamer werkt wel namelijk. Mediacenter (pc) doet ook raar soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Crazy Taxi en the Splatters zijn allebei 200 vandaag. geen echte toppers (meer) , maarja voor die prijs wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Exorcist schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:45:
Bully is echt geweldig, destijds flink van genoten. Werd er goed in opgezogen :)
Bully is nog steeds 1 van de leukste games op de xbox die ik tot op heden gespeelt heb. Erg leuk concept.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:01

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Met kerst nieuwe Xbox360 gekregen. Wilde eigenlijk een witte maar ja, een aanbieding van 190 euro met 1 mnd gold. 3 meter HDMI kabel erbij (1,99 euro bij Action) en knallen maar: BlackOps 2 in 3D.

Kan niet wachten op de Ziggo app. Skydrive helemaal top. En IE natuurlijk. Twitter helemaal goed. _/-\o_

YouTube stukken minder, je kunt geen favorieten opslaan. :?

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 29-12-2012 13:58 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
Bestaan er nog witte Xbox 360's dan? Alle versies die nieuw verkocht worden zijn toch zwart tegenwoordig?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Hahn schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 13:58:
Bestaan er nog witte Xbox 360's dan? Alle versies die nieuw verkocht worden zijn toch zwart tegenwoordig?
Schweino in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 67"

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XBL doet weer raar. Begint op het PS3 topic te lijken hier. :P

Ga maar weer verder met Bully. Geen straf natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 08:31
Hier ook geen xbl, en nog steeds geen nieuwe info van UPC en MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen mss een domme vraag... :')

Co-op/splitscreen met o.a Halo 4 en/of BO2 is het normaal dat je beeld maar 3/4 vol is? Met die zwarte balken aan de linker/rechter-kant? En is dit weg te krijgen zonder de beeldkwaliteit om zeep te helpen?
Volgens mij ben ik alle settings doorgelopen, maar misschien mis ik iets..

*crosses fingers*
Pagina: 1 ... 51 ... 64 Laatste