Sommige games ondersteunen het wel als extra scherm, maar voor zover ik weet is dat nu alleen nog Forza Horizon en Halo4. *vind Wiki*: Wikipedia: Xbox SmartGlass
Zijn er nog xbox live acties die er echt uitspringen, dus dan bedoel ik niet de standaard website's die 3 a 12 maanden live verkopen. Maar inkoopacties, ebay, marktplaats, etc zodat het misschien wat extra euro's scheelt. Heb eigenlijk aan zes maanden genoeg maar vaak is een jaar even duur als je goed zoekt. Vorige keer had ik samen met andere ingekocht, volgens mij 28,- betaald voor 12+2 maanden.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Zag hem ook, heb er eentje besteld met ACIII. Volgens mij veruit de beste prijs die je zult kunnen vinden voor een dergelijk pakket.Rense2002 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:23:
MM heeft deze week een aardige aanbieding: xbox 250gb, kinect+3 kinect games en een nieuwe game voor 259. Mijn oude elite heeft net een RROD gehad dus ik ga denk ik voor deze aanbieding.
Op Ebay vind je standaard 12 maanden voor rond de 30 euro.NeoMe schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:04:
Zijn er nog xbox live acties die er echt uitspringen, dus dan bedoel ik niet de standaard website's die 3 a 12 maanden live verkopen. Maar inkoopacties, ebay, marktplaats, etc zodat het misschien wat extra euro's scheelt. Heb eigenlijk aan zes maanden genoeg maar vaak is een jaar even duur als je goed zoekt. Vorige keer had ik samen met andere ingekocht, volgens mij 28,- betaald voor 12+2 maanden.
Je Xbox een uurtje op de verwarming zetten helpt tegen disc read errors. Waarom weet ik niet. Waarom ik dit probeerde weer ik óók niet. Maar het werkt wel
One's never alone with a rubber duck.
Ik probeer via de Xbox een nieuw profiel aan te melden voor Xbox Live maar zodra ik op "Join Xbox Live" druk wordt mijn beeld zwart en doet hij niks meer. Iemand ervaring?
(Een offline profiel wil ik dus aanmelden voor Xbox Live (Silver))
[ Voor 16% gewijzigd door jmxd op 02-11-2012 00:10 ]
Nog niet eerder gezien, maar probeer anders via xbox.com? Of gebruik een bestaande microsoft account (zou ik je sowieso willen aanraden) MS account is bv ook een live-id of hotmailTwylight schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:09:
Ik probeer via de Xbox een nieuw profiel aan te melden voor Xbox Live maar zodra ik op "Join Xbox Live" druk wordt mijn beeld zwart en doet hij niks meer. Iemand ervaring?
De reden dat ik het wou doen is voor een gratis maand Xbox Live op dat nieuwe profiel maar dat doen ze tegenwoordig niet meer blijkbaar.Martinspire schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:31:
[...]
Nog niet eerder gezien, maar probeer anders via xbox.com? Of gebruik een bestaande microsoft account (zou ik je sowieso willen aanraden) MS account is bv ook een live-id of hotmail
Nadat ik m'n Xbox op United States had gezet werkte het wel trouwens. Vreemd.
Weet iemand ook of in Nederland Smarglass ook werkt i.c.m. Internet Explorer op de XBOX?
Verwijderd
Smartglass is super fijn voor gamekeys die je verplicht in-game moet ingeven. Even app starten en op remote klikken (op Android via harde knop linksonder) en je kan gewoon typen ipv met een controller hanessen. De drie codes die ik op moest geven voor AC3 waren zo gepiept. 
Wat bedoel je met werkt?TheVMaster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 17:14:
Weet iemand ook of in Nederland Smarglass ook werkt i.c.m. Internet Explorer op de XBOX?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2012 18:13 ]
Keys invoeren doe ik altijd via xbox.com. Inloggen en dan onder xbox live tab staat code invoeren. Gaat nog snellerVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:12:
Smartglass is super fijn voor gamekeys die je verplicht in-game moet ingeven. Even app starten en op remote klikken (op Android via harde knop linksonder) en je kan gewoon typen ipv met een controller hanessen. De drie codes die ik op moest geven voor AC3 waren zo gepiept.
[...]
Wat bedoel je met werkt?
Vind het jammer dat Assassins Creed 3 geen ondersteuning bied. Daar had ik ook wel een kaart (ala forza) willen zien.
Jep, je kan url's invullen en navigeren met Smartglass ala touchpad van laptop. Werkt perfect!TheVMaster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 17:14:
Verwijderd
Daarom zeg ik ook bij games die het verplicht stellen om het IN-GAME te doen. Lezen is een vak.Martinspire schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:28:
[...]
Keys invoeren doe ik altijd via xbox.com. Inloggen en dan onder xbox live tab staat code invoeren. Gaat nog sneller
Nou ik krijg het anders niet aan de gang met Forza Horizon. Er gebeurt niks.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je ziet in diverse filmpjes dat je kunt browsen op je XBOX en met een druk op de knop die sessie naar je Windows 8 device kunt halen...krijg het niet voor elkaar, of zou dat alleen werken met een Windows Phone?Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:12:
[...]
Wat bedoel je met werkt?
Huh...? dat werkt hier dus nietMeltedForest schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:33:
[...]
Jep, je kan url's invullen en navigeren met Smartglass ala touchpad van laptop. Werkt perfect!
[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 02-11-2012 21:21 ]
Hallo,
Ik heb gister een xbox aangeschaft, en ik zou er 3 maanden xbox live gold en een gratis crysis 2 download bij krijgen.
Heeft iemand toevallig enig idee hoe je dit kan claimen? ik heb namelijk geen flyer met een code o.i.d bij de doos gehad.
Ik heb gister een xbox aangeschaft, en ik zou er 3 maanden xbox live gold en een gratis crysis 2 download bij krijgen.
Heeft iemand toevallig enig idee hoe je dit kan claimen? ik heb namelijk geen flyer met een code o.i.d bij de doos gehad.
Koen, als je een Xbox Live account maakt en je kiest voor Silver krijg je volgens mij 3 maanden Gold op dat account. De Crysis2 download moet volgens mij wel op een code staan, of die staat al preinstalled op de HDD.
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb net via het XBOX support forum gehoord dat er een flyer met een download code o.i.d. bij zou moeten zitten, dus ik ga morgen wel terug naar de winkel waar ik de xbox heb aangeschaft. Misschien staat er op die flyer ook nog een code voor gold, aangezien ik nu al een live account heb, en die graag zou willen upgraden naar gold
Ik heb net via het XBOX support forum gehoord dat er een flyer met een download code o.i.d. bij zou moeten zitten, dus ik ga morgen wel terug naar de winkel waar ik de xbox heb aangeschaft. Misschien staat er op die flyer ook nog een code voor gold, aangezien ik nu al een live account heb, en die graag zou willen upgraden naar gold
In Smartglass vanuit het menu op REMOTE drukken, dan zou 't moeten werken.TheVMaster schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:20:
[...]
Je ziet in diverse filmpjes dat je kunt browsen op je XBOX en met een druk op de knop die sessie naar je Windows 8 device kunt halen...krijg het niet voor elkaar, of zou dat alleen werken met een Windows Phone?
[...]
Huh...? dat werkt hier dus niet
Als er nog mensen zijn die zich ergeren aan het feit dat het dashboard een mix is van Engels en Nederlands sinds de laatste update: Er bestaat hier een topic over op de XBox forums dat de verschillende topics hieromtrent probeert te centraliseren: http://forums.xbox.com/xb...604/p/370546/1903869.aspx
Als er genoeg klachten zijn, wordt hier hopelijk iets aan gedaan, want op dit moment blijft het hieromtrent vrij stil...
De oorzaak ligt in het feit dat de language setting gekoppeld is aan het land in de billing account information. Door het feit dat hier geen Engels kan gekozen worden als taal (voor België en Nederland) verschijnt het dashboard gedeeltelijk in het Nederlands.
Het is nu dus enkel maar mogelijk om dashboard volledig in het Nederlands te zetten, of in een vreemde mix hiervan. En ik persoonlijk heb liever een Engelstalige layout dan een Nederlandse...
Dit is trouwens ook het geval voor alle andere landen waar Engels niet de voertaal is, maar waar gebruikers wel een Engelstalige XBox willen.
Als er genoeg klachten zijn, wordt hier hopelijk iets aan gedaan, want op dit moment blijft het hieromtrent vrij stil...
De oorzaak ligt in het feit dat de language setting gekoppeld is aan het land in de billing account information. Door het feit dat hier geen Engels kan gekozen worden als taal (voor België en Nederland) verschijnt het dashboard gedeeltelijk in het Nederlands.
Het is nu dus enkel maar mogelijk om dashboard volledig in het Nederlands te zetten, of in een vreemde mix hiervan. En ik persoonlijk heb liever een Engelstalige layout dan een Nederlandse...
Dit is trouwens ook het geval voor alle andere landen waar Engels niet de voertaal is, maar waar gebruikers wel een Engelstalige XBox willen.
Sja, het is nog een stukje erger wanneer je in Belgie woont: 3 talen, zonder dat je voor de andere twee gevraagd hebt!
http://boe2.be/pictures/3languages.png
http://boe2.be/pictures/3languages.png

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb hetzelfde probleem. Vriend van me kon z'n Microsoft Account niet wijzigen (ivm integratie van Windows 8 / Smartglass), dus wilde hij een nieuw account aanmaken. Dit heeft hij gedaan via de console, maar dan wordt het beeld zwart en gebeurt er niets meer.Twylight schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 00:09:
Als hij een account offline aanmaakt en deze wil downloaden naar de XBOX dan blijft hij op ongeveer 20% hangen
@Boeboe: was mij nog niet opgevallen, want kom eigenlijk nooit in de gamestore (ben ook van België nvdr).
Bij de films was het mij al opgevallen omdat de trailers altijd in het Frans zijn (en altijd geweest zijn), een taal die ik wel beheers, maar niet op mijn XBox wil zien
Bij de films was het mij al opgevallen omdat de trailers altijd in het Frans zijn (en altijd geweest zijn), een taal die ik wel beheers, maar niet op mijn XBox wil zien
Heeft iemand wel eens een controller versleten? Ik heb er twee sinds het begin, tegenwoordig speel ik nog max 2 uur per week maar ze zijn niet echt fijn meer. Werkt nog wel goed, maar nauwkeurig besturen met de joysticks gaat niet lekker. Nu overweeg ik een nieuwe te kopen (ongeveer 30 euro) of de joysticks te vervangen (veel goedkoper). Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb er hier 2 liggen waarvan er 1 echt compleet op is: Speling op linkerstick (in Gears loop ik automatisch een beetje naar links), de Y-knop doet het meestal niet of blijft soms hangen.buddow schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:56:
Heeft iemand wel eens een controller versleten? Ik heb er twee sinds het begin, tegenwoordig speel ik nog max 2 uur per week maar ze zijn niet echt fijn meer. Werkt nog wel goed, maar nauwkeurig besturen met de joysticks gaat niet lekker. Nu overweeg ik een nieuwe te kopen (ongeveer 30 euro) of de joysticks te vervangen (veel goedkoper). Wat zijn jullie ervaringen?
Repareren is me te veel moeite, ik koop een nieuwe...
Ik heb ooit ook het probleem gehad dat de y-knop niet meer goed werkte dit was toen gewoon garantie bij ms.
EcoR schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:41:
[...]
Ik heb er hier 2 liggen waarvan er 1 echt compleet op is: Speling op linkerstick (in Gears loop ik automatisch een beetje naar links), de Y-knop doet het meestal niet of blijft soms hangen.
Cloud ☁️
Gebruik je SmartGlass op een iOS of Android toestel.Phusebox schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 19:01:
Nou ik krijg het anders niet aan de gang met Forza Horizon. Er gebeurt niks.
Zover ik weet is iOS nog het enige (buiten Windows
Ik heb hier namelijk een iPod Touch én SGS3, alle 2 de SmartGlass app geïnstalleerd, alleen op de SGS3 werkt het "tweede scherm" inderdaad nog niet
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Als ik een headset op mijn controller aansluit, krijg ik er dan ook geluid uit van het spel zelf ? Ik heb namelijk geen boxen in mijn scherm zitten.
Die simpele headsetjes die je alleen maar op de controller aansluit niet. Ik heb een wireless headset van Logitech ( f540 voor Ps3 en Xbox ) en dan heb je heel goed geluid.
Je hebt ze ook met draden maar dat lijkt mij niks. Hoe dan ook je moet naar de audio out van je xbox.
Je hebt ze ook met draden maar dat lijkt mij niks. Hoe dan ook je moet naar de audio out van je xbox.
[ Voor 61% gewijzigd door Beakzz op 07-11-2012 23:07 ]
Mmm
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met de paypal koppeling op xbox live. Ik kan in eens niks meer kopen via xbox zelf of via de website, hij blijft zeggen dat betaling niet voltooid kan worden, ook al zet ik alternatief op me bank, dit werkt wel met andere betaling maar niks van xbox zelf. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ik heb sinds een paar dagen een probleem met de paypal koppeling op xbox live. Ik kan in eens niks meer kopen via xbox zelf of via de website, hij blijft zeggen dat betaling niet voltooid kan worden, ook al zet ik alternatief op me bank, dit werkt wel met andere betaling maar niks van xbox zelf. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Verwijderd
Ter verduidelijking van Beakzz:Mosin schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:53:
Als ik een headset op mijn controller aansluit, krijg ik er dan ook geluid uit van het spel zelf ? Ik heb namelijk geen boxen in mijn scherm zitten.
de ingang in je controller is alleen voor voice communication. Je kan een headsetje inpluggen om te praten met mensen (hun stem komt dan door jouw headset).
Om geluid van het spel te horen moet je je headset aansluiten op de audio-uit van de Xbox. Om te chatten moet je bij alle niet door Microsoft gecertificeerde headsets nog een kabel tussen je headset en controller hangen.
Verwijderd
daarom heb ik de tritton warhead 7.1 genomen.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:10:
[...]
Ter verduidelijking van Beakzz:
de ingang in je controller is alleen voor voice communication. Je kan een headsetje inpluggen om te praten met mensen (hun stem komt dan door jouw headset).
Om geluid van het spel te horen moet je je headset aansluiten op de audio-uit van de Xbox. Om te chatten moet je bij alle niet door Microsoft gecertificeerde headsets nog een kabel tussen je headset en controller hangen.
werkt en klinkt perfect.
Hebben meer mensen met SmartGlass het gevoel dat je de verkeerde kant op moet swipen? Als ik bijv. door het menu blader van mijn 360 via mijn iPhone, moet ik voor mijn gevoel de verkeerde kant op swipen om bijvoorbeeld naar links of rechts te gaan. Werkt verder prima, zal gewoon wennen zijn.
Ik was gisteravond bij een (zeer) besloten bijeenkomst in de Windows Brandstore en heb daar onder andere een paar nieuwe snufjes te horen gekregen m.b.t. de XBOX 360, welke niet onder NDA werden verteld.
Als het goed is kunnen we tussen nu en februari een RTL XL App verwachten op de XBOX waarmee je dus RTL Gemist kunt kijken. Daarnaast vroeg ik of er ook iets gaat gebeuren met het IP TV (aangezien daar wat sporen van te vinden zijn in het dashboard).

Er werd aangegeven dat hier inderdaad iets speelde, maar dat hij geen uitspraken mocht doen. Toen ik vervolgens begon over IPTV (waar Ziggo nu al een tijd mee aan het testen is) en de mogelijkheid om opnames te doen in de cloud (op servers van Ziggo) gaf hij aan dit mogelijk een van de opties zou kunnen zijn waar men mee bezig was. Ziggo (en ook UPC en/of andere aanbieders) kunnen dan natuurlijk i.p.v. hun standaard interactieve decoders ook de XBOX als ondersteunende devices gaan aanbieden
Helaas kon er geen mogelijke datum gegeven worden er wanneer we deze functies zouden mogen verwachten...maar eh..ik moet zeggen dat ik hier wel erg benieuwd naar ben.
Als het goed is kunnen we tussen nu en februari een RTL XL App verwachten op de XBOX waarmee je dus RTL Gemist kunt kijken. Daarnaast vroeg ik of er ook iets gaat gebeuren met het IP TV (aangezien daar wat sporen van te vinden zijn in het dashboard).

Er werd aangegeven dat hier inderdaad iets speelde, maar dat hij geen uitspraken mocht doen. Toen ik vervolgens begon over IPTV (waar Ziggo nu al een tijd mee aan het testen is) en de mogelijkheid om opnames te doen in de cloud (op servers van Ziggo) gaf hij aan dit mogelijk een van de opties zou kunnen zijn waar men mee bezig was. Ziggo (en ook UPC en/of andere aanbieders) kunnen dan natuurlijk i.p.v. hun standaard interactieve decoders ook de XBOX als ondersteunende devices gaan aanbieden
Helaas kon er geen mogelijke datum gegeven worden er wanneer we deze functies zouden mogen verwachten...maar eh..ik moet zeggen dat ik hier wel erg benieuwd naar ben.
[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 08-11-2012 13:29 ]
Nou MS gebeld, die gaan er achteraan waarom geen 1 betalingsmogelijkheid meer werkt op mijn account terwijl paypal en credit card wel gewoon werken (met gewone betalingen). Ze kon niks zien verder, maar goed heb niks vreemds gedaan of wat dan ook. Enige wat ik gedaan heb afgelopen week of iets eerder is mail adres veranderd van xbox live account dat hangt nu onder een nieuwe account. Maar goed hoop dat ze het fixen en anders maar gewoon los kaarten kopen.
Ja, heb ik ook.fredkroket schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:28:
Hebben meer mensen met SmartGlass het gevoel dat je de verkeerde kant op moet swipen? Als ik bijv. door het menu blader van mijn 360 via mijn iPhone, moet ik voor mijn gevoel de verkeerde kant op swipen om bijvoorbeeld naar links of rechts te gaan. Werkt verder prima, zal gewoon wennen zijn.
Moet je eens proberen in het menu dat onder de Xboxknop zit te swipen.. ik ga steeds een tab verder dan ik wilfredkroket schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:28:
Meerdere. Maar dat kwam meestal omdat ze niet echt lekker omgaan met mijn aggressiebuddow schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:56:
Zeker interresant! Alleen ........rtl gemist op pc = gratis (muv van films en misschien nog meer?)TheVMaster schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:16:
*snip*
rtl gemist via interatieve tv van mijn provider xms is betaald! Niet met alles, maar met bijvoorbeeld voetbal instite moet ik betalen terwijl het op de pc gratis is?
Ik ga me zo voorstellen dat het op de 360 meer naar het 2e voorbeeld zal neigen.
10 second ninja DONE
Ik zoek mensen die Portal 2 en Rage Coop willen spelen.
Zijn er gegadigden? 
En zijn er hier nog gamers te vinden die naast hun 360 voor de Wii U gaan of wacht het grootste gedeelte gewoon op de nieuwe Xbox (of PS3).
En zijn er hier nog gamers te vinden die naast hun 360 voor de Wii U gaan of wacht het grootste gedeelte gewoon op de nieuwe Xbox (of PS3).
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik beslis niets tot we meer weten over de opvolger van de ps3 en de xbox360.
Al hoop ik wel dat Microsoft iets leuk van plan is, als ze het smartglass concept doorontwikkelen kunnen ze ERG leuke dingen doen.
Al hoop ik wel dat Microsoft iets leuk van plan is, als ze het smartglass concept doorontwikkelen kunnen ze ERG leuke dingen doen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
InteressantTheVMaster schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:16:
Ik was gisteravond bij een (zeer) besloten bijeenkomst in de Windows Brandstore en heb daar onder andere een paar nieuwe snufjes te horen gekregen m.b.t. de XBOX 360, welke niet onder NDA werden verteld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Er werd aangegeven dat hier inderdaad iets speelde, maar dat hij geen uitspraken mocht doen. Toen ik vervolgens begon over IPTV (waar Ziggo nu al een tijd mee aan het testen is) en de mogelijkheid om opnames te doen in de cloud (op servers van Ziggo) gaf hij aan dit mogelijk een van de opties zou kunnen zijn waar men mee bezig was. Ziggo (en ook UPC en/of andere aanbieders) kunnen dan natuurlijk i.p.v. hun standaard interactieve decoders ook de XBOX als ondersteunende devices gaan aanbieden![]()
Gewoon nieuwe Xbox. Wii U moet je alleen doen voor de games, niet de hardware. Die zal binnenkort ook wel weer achter gaan lopen.uchiha tijntje schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:24:
Ik zoek mensen die Portal 2 en Rage Coop willen spelen.Zijn er gegadigden?
Als je kijkt wat voor games er nu allemaal wel niet in Q1/Q2 van 2013 zijn aangekondigd, dan kan het niet anders dan dat er een nieuwe console aankomt.
Anders zou een GTA 5, Watch Dogs, Splinter Cell, Crysis 3, GoW Judgement, Tomb Raider, Army of Two 3 etc. wel wat meer verspreid worden. Vooral Watch Dogs had ik wat verder weg van GTA verwacht, omdat dat toch directe concurrenten zijn. Maar we zullen zien.
Hier blijft ook een knop van de controller hangen. Heeft iemand een adres van een winkel waar ze xbox controllers repareren ?EcoR schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:41:
[...]
Ik heb er hier 2 liggen waarvan er 1 echt compleet op is: Speling op linkerstick (in Gears loop ik automatisch een beetje naar links), de Y-knop doet het meestal niet of blijft soms hangen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik ben op zoek naar een xbox en ik kom ook de versie tegen met de 4gb harde schijf. Hoe nodig is een grote harde schijf voor een xbox, of kan ik er ook gewoon een externe harde schijf aan hangen?
Je kan hem ook zelf openschroeven, als je de juiste Torx schroevedraaier hebt. Wellicht zit er gewoon een beetje vuil tussen.Mars18 schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:55:
[...]
Hier blijft ook een knop van de controller hangen. Heeft iemand een adres van een winkel waar ze xbox controllers repareren ?
Interessant leesvoer voor wie graag speculeert:
http://www.wpcentral.com/...face-7-inch-gaming-tablet
Ook weer over de geruchten van The Verge. Interessant is de screenshot die ook hier een paar maanden geleden is langsgekomen en enorm in lijn ligt met de huidige geruchten. Dit omdat volgens The Verge de specs dan ook vrij accuraat zijn.
Het blijven natuurlijk geruchten, de enige referentie die we hebben is dat The Verge al eerder accurate leaks heeft gebracht, maar er is geen garantie dat dit weer het geval is.
Als de geruchten echter WEL kloppen is de opvolger van de Xbox360 dus een tablet.
http://www.wpcentral.com/...face-7-inch-gaming-tablet
Ook weer over de geruchten van The Verge. Interessant is de screenshot die ook hier een paar maanden geleden is langsgekomen en enorm in lijn ligt met de huidige geruchten. Dit omdat volgens The Verge de specs dan ook vrij accuraat zijn.
Het blijven natuurlijk geruchten, de enige referentie die we hebben is dat The Verge al eerder accurate leaks heeft gebracht, maar er is geen garantie dat dit weer het geval is.
Als de geruchten echter WEL kloppen is de opvolger van de Xbox360 dus een tablet.
Lijkt me onmogelijk, gezien hoe MS de XBox positioneert als media-device aan je TV.Boeboe schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:14:
Tablet zou best kunnen, maar niet in plaats van de opvolger van de huidige XBox 360.
en dat zou niet mogelijk zijn? Dockingstation erbij, wireless controllers werken nu al op de winrt surface, en er zit hdmi op.
Lijkt me eerder dat het a la Wii U wordt. Gewoon een console aan je tv, maar als je wilt, kun je verder spelen op de tablet.
The devil is in the details.
Het lijkt mij eerder een addition op de next-gen Xbox. Wellicht met uitgebreide SmartGlass functionaliteit en ook te gebruiken als kleine tablet a la Nexus 7 / iPad Mini.
Maar iedere ipad/android/wp8 device vervult die functionaliteit al, daarvoor moet MS echt geen 8-core device met een beest van een gpu uitbrengen.
Je kan usb sticks aan de xbox hangen, die worden dan wel even 'geschikt' gemaakt om op je xbox te draaien. Of je het wil is een tweede. Ik heb het zelf 1 keer gedaan om mijn gamertag en savegames over te zetten op het nieuwe model. Een 250 gig model is vandaag de dag goed betaalbaar, al kan ik natuurlijk niet in je portemonnee kijken.dj_jari schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:24:
Ik ben op zoek naar een xbox en ik kom ook de versie tegen met de 4gb harde schijf. Hoe nodig is een grote harde schijf voor een xbox, of kan ik er ook gewoon een externe harde schijf aan hangen?
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Slim 250GB Zwart
Aan 4 gig heb je nooit genoeg, games kun je niet installeren en DLC wordt ook al vrij snel krap.
Edit: How about marktplaats? Ik denk dat het aanbod er toch wel is? De console loopt op zijn laatste tenen...
[ Voor 5% gewijzigd door ChrisLNFF op 12-11-2012 22:48 ]
Zag in de MM folder een 250GB Xbox360 met Halo4 en Black Ops 2 voor €244.
Het gaat mij er ook om dat de Kinect erbij zit. Bij Dixons hebben ze die momenteel voor € 169, wat ik erg goedkoop vindt. Overigens zag ik op marktplaats ook een externe harde schijf voor xbox langskomen voor een paar tientjes. Dan ben je voor € 200 klaar. Dan heb je alles bij elkar toch een hele mooie set voor een goede prijs.ChrisLNFF schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:46:
[...]
Je kan usb sticks aan de xbox hangen, die worden dan wel even 'geschikt' gemaakt om op je xbox te draaien. Of je het wil is een tweede. Ik heb het zelf 1 keer gedaan om mijn gamertag en savegames over te zetten op het nieuwe model. Een 250 gig model is vandaag de dag goed betaalbaar, al kan ik natuurlijk niet in je portemonnee kijken.
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Slim 250GB Zwart
Aan 4 gig heb je nooit genoeg, games kun je niet installeren en DLC wordt ook al vrij snel krap.
Edit: How about marktplaats? Ik denk dat het aanbod er toch wel is? De console loopt op zijn laatste tenen...
Met de laatste dashboard update kun je overigens 32gb usb sticks aan je console hangen. Dus voor DLC, profielen, muziek en wat nog meer. Game(schijf)installaties zal waarschijnlijk niet gaan, maar dat heeft ook niet elke game nodig. HD content packs of texture packs zullen er wel op kunnen.
Mocht je maar een paar games gaan spelen op je console (wel zonde maar goed), dan is 4gb meer dan zat. Zeker als je er nog een el cheapo usb stick aan hangt.
Mocht je maar een paar games gaan spelen op je console (wel zonde maar goed), dan is 4gb meer dan zat. Zeker als je er nog een el cheapo usb stick aan hangt.
[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2012 11:53 ]
Ik heb ooit voor weinig een arcade kinect set gekregen en dacht in eerste instantie ook dat ik daar nooit genoeg aan kon hebben. Met 2x een 16gb stick is het voor mij echter toch zat. Spellen installeren gaat prima. Ik gebruik die 4 gig intern gewoon voor de savegames en mijn profiel en de rest staat op stick. Heb er nu Resident Evil 4, Darksiders, Prince of Persia TFS en een hele zwik arcade games op staan.
Het ligt er maar net aan hoe je je xbox gaat gebruiken. Als je veel multi player spellen gedurende langere tijd speelt dan lijkt me zo'n harddisk wel nodig met alle DLC maar voor mij is het in elk geval niet nodig gebleken.
Het ligt er maar net aan hoe je je xbox gaat gebruiken. Als je veel multi player spellen gedurende langere tijd speelt dan lijkt me zo'n harddisk wel nodig met alle DLC maar voor mij is het in elk geval niet nodig gebleken.
Mijn HDMI poort is dus naar zijn grootje. Moet nu eerst de kabel in de goede hoek drukken voor hij aanspringt... Maar eens open halen dus.
Ik heb een nieuwe controller (de zwarte op het plaatje). Deze ziet er exact het zelfde uit als m'n oude, versleten witte, maar de accu doet het niet. Met meegeleverde batterijen en het houdertje daarvoor werkt de controller prima. Het lijkt alsof de accupak niet goed contact maakt. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit op te lossen, of heb ik een brakke controller gekocht?

Heeft iemand hier ervaring met Gamehubs.com ik heb daar 3 maanden Gold gekocht omdat deze winkel in de topic start stond. Gek genoeg kreeg ik pas 3 uur na bestelling de code binnen. Raar want bij andere winkes waar ik wel eens codes heb gekocht kreeg je ze altijd meteen. Maar goed code ingevoerd: "invalid code" meerdere keren geprobeerd zowel via xbox.com als via de xbox zelf maar de code werkt dus niet. Nu 2 dagen geleden een mailtje gestuurd of ze het op willen lossen. Ze gaan er naar kijken maar nog niets gehoord sindsdien. Is die toko te vertrouwen en moet ik gewoon geduld hebben? Is er een goede reden dat deze winkel in de TS staat?
Gamehubs zelf not _nooit_ problemen mee gehad. altijd optijd geleverd en scherpe prijzen. ook wbt de code. Ik heb wel vaker gelezen dat er een invalid code is maar dan geven ze vrij rap een nieuwe.
Misschien zit je er net even naast of in een drukke periode? Not sure
Vraag van mijn kant; Ik heb een launch Xbox 360 (jaja) en het geluid wat dit ding geeft maakt mij inmiddels knetter. Aangezien mijn zoontje er nu ook vaak op speelt vind ik het wel eens tijd voor een nieuw model met een Kinect.
Er zullen leuke aanbiedingen zo nu en dan verschijnen ivm Sinterklaas en Kerst, maar eerder een algemene vraag:
Die Slim packages met Kinect varieren van de 200 tot 270 euro voor resp. een 4Gb model en een 250 Gb model. Nu wil ik graag wat ruimte in de Xbox, maar 250 is wat overdreven. Wat is nu wijsheid?
- Wachten op een leuke aanbieding met 250 Gb, kinect en die dan kopen (rond de 250 euro bijv.)
- Een 4 Gb model kopen en er zelf een 2.5" HDD inzetten al dan niet met een case via Dealextreme.com bijv.? (kan ik overigens zomaar elk model HDD nemen daarvoor of zitten hier ook nog eisen aan? Ik heb wel ye olde Google gebruikt maar zie door de bomen het bos niet meer
) Volgens mij hoeft dat namelijk niet heel duur te zijn indien je dat doet en de 4Gb versie zie je nu al voorbij fietsen voor 169 bijv. HDD van 50 euro erin en gaan met die banaan
Enige wijsheid zou fijn zijn!
EDIT: Ow god, dezelfde vraag is gewoon 5 posts boven mij gevraagd
Mea Culpa hiervoor dus
Maargoed, mijn vraag is toch even iets anders aangezien ik 32 Gb weer net de krap vind. Iets van 60 Gb is genoeg voor mijn doeleinden (2 of 3 games per keer installen)
Vraag van mijn kant; Ik heb een launch Xbox 360 (jaja) en het geluid wat dit ding geeft maakt mij inmiddels knetter. Aangezien mijn zoontje er nu ook vaak op speelt vind ik het wel eens tijd voor een nieuw model met een Kinect.
Er zullen leuke aanbiedingen zo nu en dan verschijnen ivm Sinterklaas en Kerst, maar eerder een algemene vraag:
Die Slim packages met Kinect varieren van de 200 tot 270 euro voor resp. een 4Gb model en een 250 Gb model. Nu wil ik graag wat ruimte in de Xbox, maar 250 is wat overdreven. Wat is nu wijsheid?
- Wachten op een leuke aanbieding met 250 Gb, kinect en die dan kopen (rond de 250 euro bijv.)
- Een 4 Gb model kopen en er zelf een 2.5" HDD inzetten al dan niet met een case via Dealextreme.com bijv.? (kan ik overigens zomaar elk model HDD nemen daarvoor of zitten hier ook nog eisen aan? Ik heb wel ye olde Google gebruikt maar zie door de bomen het bos niet meer

EDIT: Ow god, dezelfde vraag is gewoon 5 posts boven mij gevraagd

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 14-11-2012 16:25 ]
Je kan geen eigen HD plaatsen... voor 50 euro heb je wel een 2e hands schijf volgens mij.
Je kan wel USB Sticks gebruiken voor bepaalde dingen, niet voor het installeren van games geloof ik.
Je kan wel USB Sticks gebruiken voor bepaalde dingen, niet voor het installeren van games geloof ik.
Lijkt mij stug; ik zie op het internet dat er ten eerste een side expansion slot is waar je een HDD in kan douwen die gewoon simpel een SATA aansluiting heeft. Daarnaast zie ik ook lege cases voor mij komen dus ik zie niet in waarom je zelf niet een HDD zou kunnen plaatsen?418O2 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:30:
Je kan geen eigen HD plaatsen... voor 50 euro heb je wel een 2e hands schijf volgens mij.
Overigens zijn er ook third party alternatieven die schijnen te werken? Die zijn al een stuk goedkoper dan die onzin die MS verkoopt, maargoed
omdat een HD kunnen plaatsen en hem kunnen gebruiken een ander verhaal is. Bij de PS kan het wel, bij de Xbox niet.
http://www.gamerwok.com/m...ive-2010-edition-diy.html
het kan dus wel met heel specifieke schijven als je bepaalde informatie overflashed. Dat kost je dus een hoop moeite met het risico dat het niet werkt.
http://www.gamerwok.com/m...ive-2010-edition-diy.html
het kan dus wel met heel specifieke schijven als je bepaalde informatie overflashed. Dat kost je dus een hoop moeite met het risico dat het niet werkt.
[ Voor 52% gewijzigd door 418O2 op 14-11-2012 16:35 ]
Met niet-officiële HDDs loop je de kans op een LIVE account/console ban. Zelfs het openmaken van een oude HDD om in een slim-console te plaatsen is niet toegestaan: Older harddrives, S-model consoles, and ToU violations418O2 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:30:
Als je USB stick snel genoeg is, moet het geen probleem zijn om games te installeren. De games die ik geprobeerd heb - Assassin's Creed Brotherhood, WET (originele dvd in de lade) en GTA: San Andreas, Pinball FX (XBLA games) - werken prima vanaf een Kingston USB3 stick.Je kan wel USB Sticks gebruiken voor bepaalde dingen, niet voor het installeren van games geloof ik.
FYI:
*weg*
Je kan dus hddhackr gebruiken op een Scorpio voor het gebruik van een HDD
.
Over de optie met USB Sticks; Je moet dus bijv een 32 Gb model hebben met een hoog genoege lees en schrijfsnelheid. Nadeel is natuurlijk wel dat je dan met 3 drives zit uiteindelijk; een 4Gb en 2 x 32 Gb schijf. Niet heel handig
*weg*
Je kan dus hddhackr gebruiken op een Scorpio voor het gebruik van een HDD
Over de optie met USB Sticks; Je moet dus bijv een 32 Gb model hebben met een hoog genoege lees en schrijfsnelheid. Nadeel is natuurlijk wel dat je dan met 3 drives zit uiteindelijk; een 4Gb en 2 x 32 Gb schijf. Niet heel handig

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 14-11-2012 18:24 ]
Volgens mij zijn links naar hacks e.d. niet toegestaan.
MS staat het ook niet toe. Als jij enkel en alleen offline speelt, ga gerust je gang maar als je ook online wilt of iig updates en DLC wilt binnen halen, enkel en alleen met goedgekeurde hardware werken.
MS staat het ook niet toe. Als jij enkel en alleen offline speelt, ga gerust je gang maar als je ook online wilt of iig updates en DLC wilt binnen halen, enkel en alleen met goedgekeurde hardware werken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hmm, geen idee of het wel of niet mag; bij deze maar weer weggehaald 
Overigens zou de optie met een 32 Gb USB stick ook wel werken hoor; Ik werk nu met 2 x 20 GB (effectief dus 16 Gb ongeveer per schijf wast dus ook, tada 32 Gb is
(nouja van die 32 Gb gaat ook iets van 1.6 eraf door het file systeem maar dat mag de pret niet drukken)
Nougoed; even de aanbiedingen in de gaten houden dus wat wijsheid is
Overigens zou de optie met een 32 Gb USB stick ook wel werken hoor; Ik werk nu met 2 x 20 GB (effectief dus 16 Gb ongeveer per schijf wast dus ook, tada 32 Gb is
Ik zou inderdaag wachten op een 250GB Kinect aanbieding met de feestdagen op komst zit dat er toch wel aan te komen
.
Toevallig had mijn ma een partij 16GB USBs besteld voor €8,- per stuk dus daar heb ik er 2 van ingenomen, omdat ik nog een pro heb die standaard ook maar 16GB heeft. Ze zijn allebei goed voor 14,5GB aan opslag (ze waren ook niet precies 16GB).Notna schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:24:
Hmm, geen idee of het wel of niet mag; bij deze maar weer weggehaald
Overigens zou de optie met een 32 Gb USB stick ook wel werken hoor; Ik werk nu met 2 x 20 GB (effectief dus 16 Gb ongeveer per schijf wast dus ook, tada 32 Gb is(nouja van die 32 Gb gaat ook iets van 1.6 eraf door het file systeem maar dat mag de pret niet drukken)
Wel handig als ik Halo 4 wil spelen
Ook meteen al mn arcade games op een aparte USB gezet en bestanden van spellen die ik niet meer heb, die USB laat ik er gewoon standaard uit, zodat ik mn controller nog kan opladen
Niemand?buddow schreef op woensdag 14 november 2012 @ 08:56:
Ik heb een nieuwe controller (de zwarte op het plaatje). Deze ziet er exact het zelfde uit als m'n oude, versleten witte, maar de accu doet het niet. Met meegeleverde batterijen en het houdertje daarvoor werkt de controller prima. Het lijkt alsof de accupak niet goed contact maakt. Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit op te lossen, of heb ik een brakke controller gekocht?
[afbeelding]
Ik heb uiteindelijk via marktplaats een Kinect gekocht voor 4 tientjes, en een xbox 250 gb starterspack via Dixons voor € 199. Voor € 240 klaar, dat vond ik wel een prima deal.Notna schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:22:
Gamehubs zelf not _nooit_ problemen mee gehad. altijd optijd geleverd en scherpe prijzen. ook wbt de code. Ik heb wel vaker gelezen dat er een invalid code is maar dan geven ze vrij rap een nieuwe.
- Een 4 Gb model kopen en er zelf een 2.5" HDD inzetten al dan niet met een case via Dealextreme.com bijv.? (kan ik overigens zomaar elk model HDD nemen daarvoor of zitten hier ook nog eisen aan? Ik heb wel ye olde Google gebruikt maar zie door de bomen het bos niet meer![]()
) Volgens mij hoeft dat namelijk niet heel duur te zijn indien je dat doet en de 4Gb versie zie je nu al voorbij fietsen voor 169 bijv. HDD van 50 euro erin en gaan met die banaan
EDIT: Ow god, dezelfde vraag is gewoon 5 posts boven mij gevraagdMea Culpa hiervoor dus
Maargoed, mijn vraag is toch even iets anders aangezien ik 32 Gb weer net de krap vind. Iets van 60 Gb is genoeg voor mijn doeleinden (2 of 3 games per keer installen)
ivm 10e verjaardag van Xbox Live:
vandaag en morgen is Wreckateer gratis te downloaden.
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Mja, het blijkt een kinect-only spel te zijn. Een beetje een vergiftigd geschenk, voor de viering van je 10-jarig bestaan een spel weggeven waarvoor je een stuk randapparatuur van +100 euro moet kopen
[ Voor 43% gewijzigd door boe2 op 16-11-2012 10:45 ]
gratis spul is altijd goed. gedownload.LDVC schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:40:
Mwag.
Ik heb die randapparatur al. En Bastion voor 600MS vind ik ook leuk.
Ik heb die randapparatur al. En Bastion voor 600MS vind ik ook leuk.
Ik had eerst ook een 2 witte controlers, daarna 'ge-upgrade' naar een 2010 elite xbox (Zwart) en dus ook zwart controller gekregen. Ook zwarte battery pack gekocht en die lijkt beter te werken dan de witte. (inzoverre dat ik me je klacht vaag herken met witte pack en die niet met de zwarte heb) maar weet niet wat ik er aan gedaan heb buiten het niet heel erg diepgaande 'meestal de zwarte gebruiken'.
Ik zal proberen te kijken/testen maar weinig tijd/veel slaap gebrek is a bad combo dus het kan even duren

10 second ninja DONE
Is dat allemaal US only ofzo?LDVC schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:40:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik denk dat je te laat bent. Was maar 48 uur.BM schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:57:
[...]
Is dat allemaal US only ofzo?Game kost gewoon 800 punten, en de 'gratis' gamepicture is niet beschikbaar in mijn regio....
Fijn dat MS daar dan ook ff een mailtje voor stuurt ofzo, ik kom niet elke dag in dit topic of op de blog van Major Nelson.
Andere games hebben hun korting trouwens nog wel.
[ Voor 17% gewijzigd door BM op 17-11-2012 13:04 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Daarop aanhakend. Bastion gekocht voor 600 msp. Erg toffe game.BM schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:01:
Fijn dat MS daar dan ook ff een mailtje voor stuurt ofzo, ik kom niet elke dag in dit topic of op de blog van Major Nelson.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mailtjes zijn ook verzonden. Ik heb hem iig gehad.BM schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:01:
RSS feed op MajorNelson.comBM schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:01:
Je hebt een mailtje gehad met dat Xbox Live 10 jaar is. Of je hebt je niet aangemeld voor de nieuwsbrief maar dat is dan je eigen schuld/probleem.BM schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:01:
Wreckateer was tot gisteren gratis
Bij MediaMarkt & Saturn (hele week) of Bart Smit (dagaanbieding alleen do, vr, za):
199 euro voor Xbox360 Starter Pack: 250GB HDD, 2 Controllers, Forza4 en Skyrim.
199 euro voor Xbox360 Starter Pack: 250GB HDD, 2 Controllers, Forza4 en Skyrim.
Nou heb even gekeken naar de batterij en controller maar je kan er weinig aan doen, ik had iig geen 'oh ja dat heb ik gedaan' moment. Ik weet wel dat laatst mijn oplader na 1 minuut ofzo van rood naar groen gingSagat schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:00:
[...]
Ik had eerst ook een 2 witte controlers, daarna 'ge-upgrade' naar een 2010 elite xbox (Zwart) en dus ook zwart controller gekregen. Ook zwarte battery pack gekocht en die lijkt beter te werken dan de witte. (inzoverre dat ik me je klacht vaag herken met witte pack en die niet met de zwarte heb) maar weet niet wat ik er aan gedaan heb buiten het niet heel erg diepgaande 'meestal de zwarte gebruiken'.
Ik zal proberen te kijken/testen maar weinig tijd/veel slaap gebrek is a bad combo dus het kan even duren
Toen een beetje aan de batterij zitten frummelen, daarna werd ie rood en duurde het een behoorlijke tijd voordat de het lampje groen werd, heb er daarna ook even mee kunnen spelen.
Maar het lijkt er dus idd wel op dat ze niet exact even groot zijn (hoe vaag het ook is?).
10 second ninja DONE
Voor de geïnteresseerde: Mediamarkt Amsterdam Noord/Arena; Xbox 360 250 Gb met Skyrim en Forza + 2 controllers en 1 maand Gold; 189 euro
Opzich denk ik dat het voor mij persoonlijk de beste deal is die er is, ervanuit gaande dat ik een Kinect scoor voor 40 a 50 euro op Marktplaats oid. /Is het denk ik een mooie deal
Opzich denk ik dat het voor mij persoonlijk de beste deal is die er is, ervanuit gaande dat ik een Kinect scoor voor 40 a 50 euro op Marktplaats oid. /Is het denk ik een mooie deal
hallo allemaal!
Ik ga hoogst waarschijnlijk dit weekend een xbox 360 (starter pack) kopen.. Ik zal voornamelijk op xbox live te vinden zijn om met vrienden online te gamen, maar wil ik geen nieuwe headset kopen, en graag wel het geluid + mic in de headset hebben (niet het geluid op de tv dus)
http://dx.com/p/xbox-360-...one-ports-converter-21993
Deze converter heb ik gevonden via een ander forum, nou lijkt het er op dat je daarmee gewoon de jacks van een headset er in kan doen en dan zowel geluid als mic er op hebt (sommige zeggen dat je alleen maar de mic vanaf de controller kan krijgen)
Maar klopt dit, kan je die converter gebruiken en daar een headset op zetten, of zijn er mensen die uit ervaring weten dat dan alsnog alleen de mic maar werkt en het geluid niet?
(mijn huidige headset is een USB headset: Steelseries siberia v2 Frost blue edition, maar daar zou ik gewoon een adapter van USB naar jacks voor kopen) om vervolgens de jacks hier in te doen
een nieuwe headset is voor mij eigenlijk niet echt een optie (in ieder geval op het moment niet)
Ik ga hoogst waarschijnlijk dit weekend een xbox 360 (starter pack) kopen.. Ik zal voornamelijk op xbox live te vinden zijn om met vrienden online te gamen, maar wil ik geen nieuwe headset kopen, en graag wel het geluid + mic in de headset hebben (niet het geluid op de tv dus)
http://dx.com/p/xbox-360-...one-ports-converter-21993
Deze converter heb ik gevonden via een ander forum, nou lijkt het er op dat je daarmee gewoon de jacks van een headset er in kan doen en dan zowel geluid als mic er op hebt (sommige zeggen dat je alleen maar de mic vanaf de controller kan krijgen)
Maar klopt dit, kan je die converter gebruiken en daar een headset op zetten, of zijn er mensen die uit ervaring weten dat dan alsnog alleen de mic maar werkt en het geluid niet?
(mijn huidige headset is een USB headset: Steelseries siberia v2 Frost blue edition, maar daar zou ik gewoon een adapter van USB naar jacks voor kopen) om vervolgens de jacks hier in te doen
een nieuwe headset is voor mij eigenlijk niet echt een optie (in ieder geval op het moment niet)
Een standaard headset kost ongeveer €20,-. Ik zou er niet zo veel moeite in steken en gewoon die kopen 
Sommige mensen zeggen dat ze van slechte kwaliteit zijn, maar mijne heb ik al 5 jaar en doet het nog prima.
Sommige mensen zeggen dat ze van slechte kwaliteit zijn, maar mijne heb ik al 5 jaar en doet het nog prima.
daar gaat het me niet alleen om, de siberia v2 vind ik de fijnste headset van alle headsets die ik ooit op mn hoofd heb gedragen (gok zo'n 20 stuks) en vind het dus zonde om een andere headset te gebruiken, terwijl ik deze toch heel wat uurtjes lekker op mn hoofd kan hebben zonder er last van te krijgen.. meeste andere headsets beginnen me binnen 2 uur al dood te irriteren etc dusEreaser schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:03:
Een standaard headset kost ongeveer €20,-. Ik zou er niet zo veel moeite in steken en gewoon die kopen
edit: antwoord inmiddels al gevonden
voor de geinteresseerden: geluid is gamechat only geluid, mic werkt wel zoals het moet,
maar de echte game sound kan je dus niet via de controller krijgen
[ Voor 12% gewijzigd door Twijfels op 21-11-2012 16:03 ]
Ik lees net een mooi verhaal op The Verge over de mogelijke komst van een XBOX Set-top box als directe concurrent van oa. de Apple TV.
Gecombineerd met mijn eerdere reactie over de IP TV zaken die we kunnen verwachten...wauw dat gaat een mooie tijd worden
Gecombineerd met mijn eerdere reactie over de IP TV zaken die we kunnen verwachten...wauw dat gaat een mooie tijd worden
Las het ook ja. Benieuwd of dat betekend dat de opvolger van de 360 echt een pure game console wordt (wat ik toe zou juichen) of dat het ook de set-top box functionaliteit zal bevatten maar dient als het high-end model en de set-top box als affordable model. In elk geval; 2013 wordt een super interessant jaar voor ons gamers.
Als het al gewoon XBLA games kan ondersteunen is het voor mij al een waardige opvolger )TheVMaster schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:38:
Ik lees net een mooi verhaal op The Verge over de mogelijke komst van een XBOX Set-top box als directe concurrent van oa. de Apple TV.
Die geruchten waren er al een tijdje. Iemand genaamd ms_nerd zei begin dit jaar al dat er 2 opvolgers voor de 360 zijn: Een kleine variant die idd een Set-Top box kan zijn en casual gaming kan doen. Dus zeg maar XBox Live Arcade games en alle andere media dingen. Daarnaast was er sprake van een full blown opvolger van de 360 voor de hard core gamer. Hier verschijnen de grote titels maar deze kan ook arcade gaming en media dingen doen.TheVMaster schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:38:
What a fine day for Science! | Specs
Thanks, ik ga contact opnemen met xbox supportSagat schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:39:
[...]
Nou heb even gekeken naar de batterij en controller maar je kan er weinig aan doen, ik had iig geen 'oh ja dat heb ik gedaan' moment. Ik weet wel dat laatst mijn oplader na 1 minuut ofzo van rood naar groen ging![]()
Toen een beetje aan de batterij zitten frummelen, daarna werd ie rood en duurde het een behoorlijke tijd voordat de het lampje groen werd, heb er daarna ook even mee kunnen spelen.
Maar het lijkt er dus idd wel op dat ze niet exact even groot zijn (hoe vaag het ook is?).
Is het verstandig om nu (en daarmee bedoel ik binnen 2/3 weken) een xbox 360 te kopen of kan ik beter nog even wachten tot het bijna kerst is omdat er dan misschien betere aanbiedingen te vinden zijn? De beste aanbieding is nu eigenlijk rond de 200 euro met 2 spellen voor een 360 met 250gb.
Bij mediamarkt namelijk €199 voor X360 Slim + Skyrim + Forza Motorsport en dan koop ik Halo 4 er los bij.
Bij mediamarkt namelijk €199 voor X360 Slim + Skyrim + Forza Motorsport en dan koop ik Halo 4 er los bij.
[ Voor 15% gewijzigd door P-aul op 22-11-2012 16:17 ]
Lijkt me een mooie aanbieding, meestal zijn ze €220 met 1 spel.P-aul schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:10:
Is het verstandig om nu (en daarmee bedoel ik binnen 2/3 weken) een xbox 360 te kopen of kan ik beter nog even wachten tot het bijna kerst is omdat er dan misschien betere aanbiedingen te vinden zijn? De beste aanbieding is nu eigenlijk rond de 200 euro met 2 spellen voor een 360 met 250gb.
Misschien ook een overweging is de Anniversary bundle: Pricewatch