Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43
Nou dat ziet er spannend uit zeg ! . Speel je altijd zo lekker actief ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:50:
Nou dat ziet er spannend uit zeg ! . Speel je altijd zo lekker actief ? :+
Laat jou super snelle actie gameplay dan maar eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neuh, niet echt. Daar gebeurd zo weinig dat ik me echt afvraag waarom je in hemelsnaam aan het filmen bent gegaan. Ben je nou echt zo slecht of ben je ondertussen iets anders aan het doen? Want je zit in een enkele ruimte te campen (nog slecht ook) en hebt alleen wat killstreak awards gaan waar we niets van zien.

Van een statisch beeld kun je ook nooit echt zien hoe goed je recorder is, maar met slecht of saai spelen zul je weinig kijkers trekken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:53:
[...]

Laat jou super snelle actie gameplay dan maar eens zien.
Haha , ja ik ga niet zo'n ding aanschaffen om jou een filmpje te laten zien. Daarnaast ben ik simpelweg ook te slecht om een interresant filmpje te maken. Nouja misschien van mij scheldend als ik dit speel ?

Waar ik op doel is dat ik niet kan begrijpen hoe je hier lol aan kan hebben door in zo'n kamertje stil te staan. Trek dan gewoon op van cover naar cover. Je moet het zelf weten hoor ,maar ik vind het er gewoon niet spannend (lees : behoorlijk) saai uitzien.

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 19-10-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Het is uiteindelijk ook zo skill-loos als maar kan. Zo een fps spelen begrijp ik echt niet en is ook zo zwak... campers ownen doe ik dan ook graag! 8)

Vandaag twee mooie aanbiedingen op Xbox-Live gekocht:
- Metro 2033 voor € 7,50
- Darksiders voor € 9,99

Ook allebei aan te schaffen met respectievelijk 630 en 880 MSP (via xbox.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de beelden in full hd van het nieuwe 2012 dashboard :

Music staat er bij mij nog niet bij.

Voor de rest is wel alles te zien in de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 08:29:

[video]

Music komt later deze maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 12:23

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 08:29:

[video]

zit jij dus in de beta?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
Ik ben toch in de verleiding gekomen om een xBox te gaan kopen. Zeggen jullie wacht op de volgende xBox of gewoon nu kopen? Zat te denken aan de 4gb versie als dit genoeg is voor de call of duty's :P .

[ Voor 25% gewijzigd door Lunick op 20-10-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
Lunick schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:26:
Ik ben toch in de verleiding gekomen om een xBox te gaan kopen. Zeggen jullie wacht op de volgende xBox of gewoon nu kopen? Zat te denken aan de 4gb versie als dit genoeg is voor de call of duty's :P .
Dan kun je nog wel even wachten.
Nu kopen en niet 4GB , maar de slim met 250GB.
Reden? Lees dit topic maar ff door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
maartend schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:18:
[...]

Ben inderdaad even het topic aan het afstruinen ;). Er zullen vast wel leuke aanbiedingen voorbij komen met deze feest maanden.

Ligt het aan mij of kun je nu niet meer het topic doorzoeken op trefwoord, zit namenlijk op m'n mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
maartend schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:18:
[...]

Ga voor die paar tientjes niet moeilijk doen en haal de 250 gig versie. Je wil de games gewoon installeren ivm laadtijden dus heb je meer dan 4 gig nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Lunick schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:24:
[...]

Ben inderdaad even het topic aan het afstruinen ;). Er zullen vast wel leuke aanbiedingen voorbij komen met deze feest maanden.

Ligt het aan mij of kun je nu niet meer het topic doorzoeken op trefwoord, zit namenlijk op m'n mobiel
Bijvoorbeeld deze week bij alle MediaMarkten (morgen laatste kans dus):
Xbox360 Slim 250GB + 2 controllers + 1 maand Xbox Live Gold + Skyrim + Forza 4 Essentials Edition + 1 extra game: keus uit Borderlands2, FIFA13 of Dishonored. 233 euro.

Of: iets goedkoper maar minder games: http://www.mycom.nl/Produ...r&utm_source=tradetracker

[ Voor 16% gewijzigd door MeltedForest op 20-10-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
MeltedForest schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 22:04:
[...]

Bijvoorbeeld deze week bij alle MediaMarkten (morgen laatste kans dus):
Xbox360 Slim 250GB + 2 controllers + 1 maand Xbox Live Gold + Skyrim + Forza 4 Essentials Edition + 1 extra game: keus uit Borderlands2, FIFA13 of Dishonored. 233 euro.

Of: iets goedkoper maar minder games: http://www.mycom.nl/Produ...r&utm_source=tradetracker
Had het gelezen in het lokale krantje :9. Een bundeltje met kinect lijkt me ook wel erg leuk, maar denk dat je hier dan best snel op uitgekeken bent. Zit nu sterk te twijfelen of ik op een betere aanbieding moet wachten of deze moet aangrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb zelf een Kinect, maar die staat er meer voor de vriendin ;). Ik zie mijzelf geen Dance Central, Zumba Fitness of YourShape spelen... En ik heb het bij nog geen enkele 'hardcore' game goed gebruikt zien worden. Dus meer dan af en toe een spelletje Fruit Ninja Kinect doe ik er niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

K U T

Heb ik de update met de hand geinstallleerd kom ik niet meer op live.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:05:
K U T

Heb ik de update met de hand geinstallleerd kom ik niet meer op live.........

Op de fora waar je de update kan downloaden word dat duidelijk aangegeven.
Over een paar dagen kan je weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ik heb hem gewoon gedownload bij ms zelf hoor, na wat creatief aanpaswerk van de url......

Dus ik heb nergens een warning gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:24:
ik heb hem gewoon gedownload bij ms zelf hoor, na wat creatief aanpaswerk van de url......

Dus ik heb nergens een warning gelezen ;)
Je snapt zelf toch wel dat als je iets aanpast aan de software je niet meer kan inloggen op Live. Microsoft moet je console goedkeuren voor de nieuwe update en jij doet dit al voordat microsoft dit goed gekeurd, dan is het nogal logisch dat je niet meer erop kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bioshock infinite trailer:

YouTube: BioShock Infinite Exclusive Beast of America Trailer [HD]

Ziet er weer erg sfeervol uit. :) 8)

We worden in ieder geval weer verwend met leuke games nu en in de komende paar maanden.

Dinsdag Medal of Honor. Die zal me ongetwijfeld kunnen boeien tot Far Cry 3. Daarna Dishonored en dan is Bioshock Infinite al wel uit :P

-------------------------------------

Edit: Voor de Far Cry 3 achievements, zie: http://www.xbox360achieve...e/far-cry-3/achievements/

Vooral SP, enkele Coop. Neem aan dat de secret achievements te maken hebben met de SP en de storline.

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2012 13:36 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Zijn er hier mensen die de nieuwe dash board update niet hebben ontvangen? Op de Xbox slim is deze reeds geupdated maar op de Xbox fat komt er maar geen update.

De slim heeft een europese account en de fat een US. De US account heeft m nog steeds niet.

Beide consoles zijn niet omgebouwd en hebben een geldige Gold account.

[ Voor 13% gewijzigd door Mandrake466 op 21-10-2012 13:52 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ook een xbox slim, maar heb ook nog geen update. Komt vast nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Gaat altijd in waves per regio of eventueel per productserie. Het duurt altijd enkele dagen, soms een week of 2 zelfs voordat de hele wereld is voorzien van de nieuwe update. Heb hem zelf ook nog niet ontvangen. Kwestie van geduld :)

Maar verwacht er ook niet al te veel van eigenlijk. Pinnen is leuk, wat geavanceerder zoeken ook alleen download ik mn arcade games meestal gewoon via xbox.com, dat zoekt het allermakkelijkst. 3 rijen tiles ipv 2 is aardig, maar wordt waarschijnlijk toch gevuld met nog meer reclame. Xbox music zit ik al helemaal niet op te wachten.
En tja internet explorer.... wat moeten we ervan zeggen, ik ga echt niet browsen op me xbox, en ik gebruik niet eens IE op me PC :P leuk dat t kan, maar in de praktijk ga ik t echt 0,0 gebruiken. Pak me smartphone wel als ik te lui ben om van de bank af te komen om iets op te zoeken.

[ Voor 20% gewijzigd door KingKoning op 21-10-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
Hier weer een XBox eigenaar erbij. Bij de actie van de Mediamarkt gehaald voor 233 inclusief Borderlands 2! Zo even alleen nog een hdmi kabeltje halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is deze aanbieding alleen t/m vandaag?
Anders verwacht ik rond de kerst wel weer zo'n aanbieding...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
dvdkiwi schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 14:20:
Is deze aanbieding alleen t/m vandaag?
Anders verwacht ik rond de kerst wel weer zo'n aanbieding...
Yep, tot vandaag. Had niet bepaald zin om nog een paar weken te wachten op de acties voor Sinterklaas/kerst.
Zul je altijd zien dat er een goede aanbieding komt volgende week :p. Daarbij komend dat ik vandaag tijd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Welkom op Xbox 360, download gelijk gratis de game Happy Wars (als je een Gold abbonee bent) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Mandrake466 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:49:
Zijn er hier mensen die de nieuwe dash board update niet hebben ontvangen? Op de Xbox slim is deze reeds geupdated maar op de Xbox fat komt er maar geen update.

De slim heeft een europese account en de fat een US. De US account heeft m nog steeds niet.

Beide consoles zijn niet omgebouwd en hebben een geldige Gold account.
Heb hier een fat en die had hem gisteren al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

EcoR schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:47:
[...]

Heb hier een fat en die had hem gisteren al :)
hier een een s en een f, en beiden nog niet geupdate.....
Dus ik kan iig geen touw vastknopen aan de volgorde van updaten.

[ Voor 12% gewijzigd door CrankyGamerOG op 21-10-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Ik heb 'm sinds de eerste updateronde, weinig verbetering als je geen kinect hebt en geen IE gebruikt, quickplay is er helemaal uit.

Je moet al je gedownloade games nu pinnen, en dit duurt LANG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel mensen hier die morgen Medal of Honor gaan aanschaffen? Heb er wel zin in!

Ik weet dat The Ashcat hem gaat halen, dus heb hopelijk al een beetje een firebuddy :P, maar je kunt me altijd toevoegen. Gamertag is VAS taijyn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen? Hij is er toch pas 25 oktober? Donderdag dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Martinspire schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:09:
Morgen? Hij is er toch pas 25 oktober? Donderdag dus?
Ik kom net van de telefoon met xbox, de 26e is de update voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrankyGamerOG schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:37:
[...]

Volgens mij heb jij het over de dashboard update en ik over de release van Medal of Honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Martinspire schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:58:
[...]

Volgens mij heb jij het over de dashboard update en ik over de release van Medal of Honor.
ahh my bad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie in al die reclames 23 oktober staan.... Maar dat zal toch niet alleen de amerikaanse release datum zjin..... Als dat zo is ben ik nu ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
MeltedForest schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 07:57:
Als je deel 1 niet wil spelen, begin maar met kijken en ga alle 5 delen af. Het is wel even een zit van 2,5 uur maar dan ben je helemaal bij ;)
[video]
Heb er toch voor gekozen om de game uit te spelen en was vannacht om 4 uur klaar ....au ! :+ Uiteindelijk het saaie gedeelte leuk weten te maken door de gevechten zo perfect mogelijk te doen en de vlaggen en tijdmissies gelasten voor wat het is. (wel alle torens beklommen en burgers gered natuurlijk O-) )

Nu nog even voor 30 oktober deel 2 doorspelen en daar heb ik echt zin in , want die tijd spreekt me meer aan. Revelations en Brotherhood laat ik voor wat het is. (misschien later nog eens)

Al met al vond ik deel 1 zeker de moeite waard en het geeft hoe dan ook voldoening om eens een keer iets uit te spelen :) (zelfs nu ik half naar de klote op mijn werk zit :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Ik zit met een vraag waar ik op google geen antwoord kan vinden. Ik wil op mijn xbox 360 gebruik maken van twee headsets zodat ik met een vriend tegeijk een multiplayer game kan spelen(zoals COD). Ik weet dat je hiervoor dan ook twee live accounts nodig hebt (om de volledige functionaliteit te kunnen gebruiken).

Mijn vraag is echter, heb je dan ook de afzonderlijke "in game" geluid sporen? Dus heb je niet "elkaars" geluid over de headset zoals je dat bij geen headset (met geluid over de tv) wel hebt?

Zo ja, hoe sluit je dat dan aan? Bij een Turtle Beach headset moet je gebruik maken van een AV kabel op je xbox, maar daar komt dan toch maar 1 geluid spoor uit(hetzelfde "gecombineerde" geluid zoals dat nu ook over de tv klinkt)?

Wellicht is mijn vraag wat "warrig" gesteld maar ik weet zo gauw niet hoe ik het anders moet verwoorden.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:50:
[...]

Al met al vond ik deel 1 zeker de moeite waard en het geeft hoe dan ook voldoening om eens een keer iets uit te spelen :) (zelfs nu ik half naar de klote op mijn werk zit :+ )
Om daar even op in te haken wat uitspelen betreft: ik heb mezelf tot doel gesteld om tot eind van het jaar alleen nog spellen te spelen die ik eerder al snel had laten vallen. Zo ben ik nu weer bezig met Borderlands 1 omdat ik die blijkbaar nooit voorbij de eerste drie missies heb gedaan.

Op het programma staan verder nog GTA4, Modern Warfare 2, Tomb Raider Underworld en Dead Rising 1. In januari ga ik weer verder met The Witcher 2, Assassins Creed 3 en Darksiders 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
renzo4000 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:52:
Ik zit met een vraag waar ik op google geen antwoord kan vinden. Ik wil op mijn xbox 360 gebruik maken van twee headsets zodat ik met een vriend tegeijk een multiplayer game kan spelen(zoals COD). Ik weet dat je hiervoor dan ook twee live accounts nodig hebt (om de volledige functionaliteit te kunnen gebruiken).

Mijn vraag is echter, heb je dan ook de afzonderlijke "in game" geluid sporen? Dus heb je niet "elkaars" geluid over de headset zoals je dat bij geen headset (met geluid over de tv) wel hebt?

Zo ja, hoe sluit je dat dan aan? Bij een Turtle Beach headset moet je gebruik maken van een AV kabel op je xbox, maar daar komt dan toch maar 1 geluid spoor uit(hetzelfde "gecombineerde" geluid zoals dat nu ook over de tv klinkt)?

Wellicht is mijn vraag wat "warrig" gesteld maar ik weet zo gauw niet hoe ik het anders moet verwoorden.
Nee dit kan niet! Hiervoor zou de xbox 2 aparte kanalen moeten kunnen uitsturen en het spel zou ook 2 audio tracks moeten supporten.

Wat je dan het beste kunt doen is beide met een eigen xbox+tv gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
steffex schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:59:
[...]

Nee dit kan niet! Hiervoor zou de xbox 2 aparte kanalen moeten kunnen uitsturen en het spel zou ook 2 audio tracks moeten supporten.

Wat je dan het beste kunt doen is beide met een eigen xbox+tv gaan spelen.
Oke helder, feitelijk had ik die conclusie al impliciet getrokken aangezien ik het ook al niet kon terug vinden op google. Maar bedankt voor de bevestiging!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
renzo4000 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:52:

Lijkt me sterk , want als je splitscreen speelt hoor je al beide geluiden door elkaar heen wat knap vervelend is als je aan de andere kant van de map loopt. Ten 2e kan de xbox geen geluid splitsen (PS3 wel geloof ik of misschien zelfs maar 2 dezelfde sporen)
EcoR schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:55:
[...]

Om daar even op in te haken wat uitspelen betreft: ik heb mezelf tot doel gesteld om tot eind van het jaar alleen nog spellen te spelen die ik eerder al snel had laten vallen. Zo ben ik nu weer bezig met Borderlands 1 omdat ik die blijkbaar nooit voorbij de eerste drie missies heb gedaan.

Op het programma staan verder nog GTA4, Modern Warfare 2, Tomb Raider Underworld en Dead Rising 1. In januari ga ik weer verder met The Witcher 2, Assassins Creed 3 en Darksiders 2.
Slim plan..al dat kopen heeft hetzelfde effect als vroeger met mijn omgebouwde 1e gen. Xbox. Je hebt alles en je speelt niks. Heb dan nog ongeer 75 games op uit te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 13:03
CrankyGamerOG schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:37:
[...]

daar ging ik zelf al vanuit want dan komt Windows 8 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:11

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

gisteren weer prima vermaakt met Transformers - Fall of Cybertron . Voor de tweede keer de campaign doorlopen. Echt een top game!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mensen hier de gratis kinect game Intel Experience gedownload? Hilarisch foute FMV-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 22:40
Heb hier inmiddels de update binnen maar mijn grootste hekelpunt is: NEDERLANDSE TAAL
Mijn Language staat op English en mijn Locale op United States maar nu is mijn Dashboard half in het Engels en half in het Nederlands. Hoe krijg ik alles weer in het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
Big-Opti schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:01:
Heb hier inmiddels de update binnen maar mijn grootste hekelpunt is: NEDERLANDSE TAAL
Mijn Language staat op English en mijn Locale op United States maar nu is mijn Dashboard half in het Engels en half in het Nederlands. Hoe krijg ik alles weer in het Engels?
Je hebt hem vandaag binnen gekregen? Hmm...vaag dat het half in het Engels is..kun je geen taal instellen verder dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook net de update gehad. Enorm storend dat de helft in het Nederlands is.

Zie hier:

IE zit er nu ook in. Kan in het rijtje met Facebook en Twitter. Leuk bedacht, totaal nutteloos.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:54:

Zie hier:

[video]

IE zit er nu ook in. Kan in het rijtje met Facebook en Twitter. Leuk bedacht, totaal nutteloos.
klopt ik had al een lange video gepost.

In Windows 8 heb ik nu alwel Xbox music , smartglass en games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Zie hier:

[video]

Twitter en Facebook zijn verwijderd om meer promotie te maken voor IE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheAshcat schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

Twitter en Facebook zijn verwijderd om meer promotie te maken voor IE :P
Begrijp ik. Microsoft wil Xbox als centrum voor entertainment neerzetten. Alleen IE is denk ik niet de manier. Maar goed nutteloze apps boeien me niet heel veel. Die taalinstellingen weer wel. Elke keer dat ik het dashboard zie krijg ik (zeer lichte) wurgneigingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53

Zie hier:

[video]

omg wat irritant de helft in het nederlands....

we zetten het niet voor niets op English en UK. 8)7

echt wat moet je doen om duidelijk te maken dat je niet zit te wachten op nederlanstalige games en dashboard. ffs ik wordt zelfs gek als mn windows niet engels is, laat staan games....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
IE kan anders nog wel eens heel leuk worden op Xbox icm SmartGlass op je (WP) foon of (W8) tablet:
http://microsoft-news.com...new-extensive-video-demo/

Edit: Embedded video werkt nu ook..

[ Voor 27% gewijzigd door EgMaf op 23-10-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Zou fijn zijn als dit goed werkt met een iOS app.

Net een iPhone5 aangeschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
TheAshcat schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:20:
Zou fijn zijn als dit goed werkt met een iOS app.

Net een iPhone5 aangeschaft :)
http://crave.cnet.co.uk/g...early-next-year-50009547/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:36
Ik wordt echt scheitziek van die verplichte k*t updates. Telkens duurt dat updaten echt een half uur. Krijg je weer zo'n blij nieuw home screen, wtf boeit mij dat??? Ik wil gewoon gamen!! Grr.. Frustratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Ik kreeg vanmiddag op zowel mijn oude FAT als op mijn nieuwe Slim de update binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

KingKoning schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:59:
[...]

omg wat irritant de helft in het nederlands....

we zetten het niet voor niets op English en UK. 8)7

echt wat moet je doen om duidelijk te maken dat je niet zit te wachten op nederlanstalige games en dashboard. ffs ik wordt zelfs gek als mn windows niet engels is, laat staan games....
helemaal mee eensh, fucking bullshit dit. iemand al een oplossing?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
STIMPPYYY schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:06:
Ik wordt echt scheitziek van die verplichte k*t updates. Telkens duurt dat updaten echt een half uur. Krijg je weer zo'n blij nieuw home screen, wtf boeit mij dat??? Ik wil gewoon gamen!! Grr.. Frustratie
Een half uur ? Ligt dan echt aan je internet verbinding, Xbox wordt om het half jaar geupdate, een uurtje per jaar niet gamen , als je dat heel erg vind verwijs ik je even door naar de huisarts vanwege een game-verslaving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Serieus? Bij mij was hij in ongeveer 5 minuten klaar...Eerst update downloaden, opnieuw opstarten, update installeren en verder gaan...Geen centje pijn verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 08:11
Update duurde hier 5 minuten. Waarom staat Xbox Music er nog niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:41

SuBBaSS

-has Ryzen

Hij ging hier bij mij toch echt tot 2x toe downloaden, maar goed, boel is binnen en up&running en de eerste indrukken zijn gematigd positief; dat Nederlands terwijl de instelling op Engels staat/ die nietszeggende grijze knop "aanraders" rechtsonderin (wat zijn de overige tiles dan? Geen aanraders?)/willekeurig hoofdlettergebruik in titels bijv. maar dat zal vast opgelost worden.
Doe er verder niet zo heel veel mee, en heb geen toeters en bellen als Kinect of een digitale tv-provider die ondersteund wordt (zie ineens een optie "Tv" in de system settings staan, was me niet eerder opgevallen) dus zal wat mij betreft wel loslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
RoccoS schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:09:
Update duurde hier 5 minuten. Waarom staat Xbox Music er nog niet bij?
Xbox Music is nu wel aanwezig als app.
Vreemde is dat hij bij mij in Recent verscheen, terwijl ik de app niet heb opgestart (omdat die vanmiddag nog niet onder apps te vinden was).

Even mee gespeeld:
  • zoeken met alfabet over een enkele lange regel, inclusief letters met trema's is niet echt snel
  • ontbrekende afbeeldingen (of downloaden langzamer dan waar ik geduld voor had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox music is er eindelijk voor de Xbox 360 :

Morgen krijg ik ook Windows 8 , zit nu op de evaluation edition.
Xbox music is wel erg prijzig zoals je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzig valt wel mee toch? Hetzelfde als Spotify premium. Tenminste ik neem aan dat Xbox music ook op een Windows telefoon werkt. Anders is het erg duur om alleen op je Xbox wat te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:12:
Prijzig valt wel mee toch? Hetzelfde als Spotify premium. Tenminste ik neem aan dat Xbox music ook op een Windows telefoon werkt. Anders is het erg duur om alleen op je Xbox wat te luisteren.
99 euro per jaar.

ik ga het er niet voor neerleggen.

ik ga wel lekker BOII spelen.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:12:
Het werkt op je XBOX, Windows Phone 8, Windows 8 en Windows RT devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Wat werkt xbox.com toch slecht.
Ik wil gewoon inloggen met mijn xbox live profiel ( Mars NL ) om vanaf daar berichten te versturen.

Maar ik kan niet inloggen met mijn email die ik gebruik voor dit xbox profiel. Doe ik wachtwoord opnieuw aanmaken. Dan kan ik weer niet inloggen met het nieuwe wachtwoord wat ik maak :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:24:
Wat werkt xbox.com toch slecht.
Ik wil gewoon inloggen met mijn xbox live profiel ( Mars NL ) om vanaf daar berichten te versturen.

Maar ik kan niet inloggen met mijn email die ik gebruik voor dit xbox profiel. Doe ik wachtwoord opnieuw aanmaken. Dan kan ik weer niet inloggen met het nieuwe wachtwoord wat ik maak :(
Je bedoelt "wat werkt een password reset op xbox.com slecht". De site navigeert namelijk prima, bevat genoeg features, is overzichtelijk en werkt bij mij tegenwoordig best snel. Als ik soms berichtjes krijg via xbox live (ben server-beheerder van een BF3 server en krijg dus wel eens reacties binnen), dan zet ik vaak de site even open om daar snel terug te sturen. Raptr werkt eigenlijk ook wel, maar die heeft veel vertraging met het ontvangen van die berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:34
Nou ik heb sinds gisteren ook een nieuwe Xbox 360 :+
Tot nu bevalt die slim erg goed. Heb ook nog een Xbox 360 Elite, maar je merkt echt wel verschil qua geluid en grootte.
Nu alleen nog wat games en friends verzamelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:04:
[...]

Het werkt op je XBOX, Windows Phone 8, Windows 8 en Windows RT devices.
Bedankt voor de info. Vreemde keuze om niet ook Android en Apple te ondersteunen. Voor mij is muziek op mijn telefoon het belangrijkste aan een streamingdienst. Spotify it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:02:
[...]

Bedankt voor de info. Vreemde keuze om niet ook Android en Apple te ondersteunen. Voor mij is muziek op mijn telefoon het belangrijkste aan een streamingdienst. Spotify it is.
komt in 2013 ook naar die platformen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gvd, Xbox Live verlopen en geld op :P

Iemand nog een 48u code liggen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:02:
[...]

Die Apps komen wel, begin 2013 inderdaad als ik het goed heb begrepen. Ze willen (vanzelfsprekend) denk ik eerst even hun 'eigen product' aan de man brengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:07:
[...]

Die Apps komen wel, begin 2013 inderdaad als ik het goed heb begrepen. Ze willen (vanzelfsprekend) denk ik eerst even hun 'eigen product' aan de man brengen....
'de man' die een telefoon koopt op een basis van een streamingdienst. Ik snap MS wel maar het gaat denk ik niet echt werken. :P

Trouwens. Het onscreen toetsenbord is nu qwerty. Dat is even wennen na jaren alfabet layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

LOL.. Bij mij duurde het op de kop af drie minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:29:
[...]

'de man' die een telefoon koopt op een basis van een streamingdienst. Ik snap MS wel maar het gaat denk ik niet echt werken. :P

Trouwens. Het onscreen toetsenbord is nu qwerty. Dat is even wennen na jaren alfabet layout.
Het is natuurlijk 1 van de redenen om ervoor te kiezen, maar zal voor velen weinig uitmaken. Ik vind het wel logisch dat ze het eerst op hun eigen platform lanceren en kan me best voorstellen dat de andere apps nog niet klaar zijn. Of heb je liever een app die half werkt?

Maar smartglass was ook nog niet klaar dus gok dat dat dan wel gelijktijdig zal komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
sinds de update is de homescreen nu helemaal in nederlands :/, ik WIL engels. hoe kan ik dit doen? ik heb al language/locale of engels/local gezet maar dan blijft ie nog steeds nederlands :/

of ben ik tegen mn wil geforceerd om het in het nederlands te gebruiken? lekker is dat...

[ Voor 19% gewijzigd door megadoom op 26-10-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

Ze updaten dan ook echt elke week zo'n beetje :X

Gameupdates gaan altijd wel vlot. Als ik zo hoor hoe dat bij de PS3 gaat, zou ik die ten strengste afraden als je je al aan dit irriteert.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Gisteren de IE browser geprobeerd. Ik ben nogal IE schuw aangezien dit de helft van mijn issues zijn van mijn werk (front-end development, webdesign) maar de browser werkt best goed! Alle sites die ik normaal bezoek werken prima. Op de fullscreen knop klikken van flash filmpjes werkt helaas niet.

Het nieuwe toetsenbord in IE mogen ze van mij zo implementeren over de hele Xbox, wat een verademing! Typen gaat 2x zo snel met een normale controller!

Wat ik wel heel grappig vind is dat de Microsoft Surface site dus niet goed werkt. (filmpjes spelen niet goed af).

Dit was allemaal zonder een Kinect of toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik probeer voor mijn eerste generatie Xbox 360 een Wifi-stick te vinden. Iemand die er toevallig nog eentje over heeft of weet waar ik die voor onder de 50 pleuro kan kopen :? Opvallend lastig namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
DaannO schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:48:
Ik probeer voor mijn eerste generatie Xbox 360 een Wifi-stick te vinden. Iemand die er toevallig nog eentje over heeft of weet waar ik die voor onder de 50 pleuro kan kopen :? Opvallend lastig namelijk..
Prive bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

megadoom schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:46:
[...]

of ben ik tegen mn wil geforceerd om het in het nederlands te gebruiken? lekker is dat...
Bingo ;)
Selecteer de tab "welkom" maar eens op je dashboard. Daar staat het uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 17-09 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmz, SmartGlass hoort uit te zijn toch? Kan nog niks vinden in de Play Store?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Ken. schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 21:50:
[...]

Bingo ;)
Selecteer de tab "welkom" maar eens op je dashboard. Daar staat het uitgelegd.
"als je de taal van je console nog niet op nederlands staat kan je hem veranderen als je naar xxx gaat "

ik heb dus bewust gekozen voor engels, geef me dan ook de mogenlijkheid! hij staat nu niet eens op nederlands en is al alles nederlands :/
edit: als ik hem op nederlands zet is alles nederlands
als ik hem op engels zet is 90% nederlands en 10%engels gemixed...

@ hierboven, ik heb gelezen dat hij voor android en ios pas begin 2013 komt

[ Voor 18% gewijzigd door megadoom op 26-10-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Willybubba schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:19:
Hmz, SmartGlass hoort uit te zijn toch? Kan nog niks vinden in de Play Store?
Met de My Xbox Live app kun je al wel via smartglass 'snel' een app opstarten en de Xbox besturen vanaf je iOS device. Of dit al bestond weet ik alleen niet.

Ik gebruik de app voor snel berichten te sturen via Xbox Live, dit werkt wel goed :D

[ Voor 11% gewijzigd door TheAshcat op 27-10-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe de oproep maar even in dit topic, aangezien het Medal of Honor topic niet leuk is om te lezen.... :P Alleen maar geklaag (oke, er zijn wel wat dingen minder aan MOH) en gedoe van pc gamers of de resolutie en het feit dat het er niet uit ziet......

Zijn er mensen die vanavond, vanaf uurtje of 8 wat willen knallen? Ik merk namelijk zelf een groot verschil in plezier / frustratie als ik een goede of slechte firebuddy heb :). Als je goed samenwerkt en elkaar in de gaten houdt en health dan kun je onwijs ver komen. Laat staan als je met z'n vieren bent :P

Gamertag is: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De Android app is nu verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 17-09 13:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zag 'm ja. Ik zocht gisteren met mijn tablet, en daarom kon ik 'm niet vinden... SmartGlass is er nog niet voor tablets. Op mijn foon net even getest, en dat werkt eigenlijk wel prima :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 16:08
Ik heb al flink rondgezocht maar kan het niet vinden, is de xbox 360 ook een upnp/dlna media renderer? Ik heb nu een WD TV Live die dat prima doet, maar de nieuwe xbox 360 features (smartglass, browser) klinken best goed. Het is me duidelijke dat je vanaf een windows pc prima een xbox kan bedienen en omgekeerd vanaf een xbox media kan streamen vanaf een pc, maar ik kom er niet uit of je dit ook vanaf een niet windows device kan besturen.

De specifieke use case is vanaf m'n android tablet met bubbleupnp muziek/films vanaf m'n pc naar de xbox sturen, zou dat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
... natuurlijk word smartglass alleen ondersteund met android 4.0.... heb nu mn desire s met 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb het 1 minuut geprobeerd. Moest daarna weg. Was wel grappig. Vanavond eens wat uitgebreider proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
nog iets, xbox live lijkt veel instabieler te zijn. of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Smartglass is best geinig. Heb hem tot nu toe gebruikt om messages te sturen tijdens het spelen. Kan ik eindelijk reageren in CoD lobbies zonder het begin van de volgende pot te missen. :)

Wel leuk gedaan. Hoop dat veel games de in-game map er op gaan zetten of andere dingen er mee uit gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:57
Mijn HDMI poort is volgens mij gaar aan het worden. af en toe valt het beeld (en geluid weg).

Heb al een andere kabel geprobeerd, probleem blijft. Lijkt wel af te nemen als hij een tijdje aan staat. Vrees dat ik hem op moet gaan sturen.

Hm, hij is van 2009 (tijd vliegt) dus buiten garantie waarschijnlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door 418O2 op 30-10-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:29:
Dat Smartglass is best geinig. Heb hem tot nu toe gebruikt om messages te sturen tijdens het spelen. Kan ik eindelijk reageren in CoD lobbies zonder het begin van de volgende pot te missen. :)

Wel leuk gedaan. Hoop dat veel games de in-game map er op gaan zetten of andere dingen er mee uit gaan halen.
Heeft Cod integratie dan? Of hoe bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:57
Je kan sowieso chatten, ongeacht de game, iirc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Laatst online: 01-09 12:03
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:29:
Alleen voor dit zou ik Smartglass gebruiken, de rest lijkt me zo overbodig.
418O2 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:29:
Mijn HDMI poort is volgens mij gaar aan het worden. af en toe valt het beeld (en geluid weg).

Heb al een andere kabel geprobeerd, probleem blijft. Lijkt wel af te nemen als hij een tijdje aan staat. Vrees dat ik hem op moet gaan sturen.

Hm, hij is van 2009 (tijd vliegt) dus buiten garantie waarschijnlijk.
Heb ik ook last van maar denk dat ik het zelf maar ga maken (Xkey)

[ Voor 39% gewijzigd door Fixio op 30-10-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
MM heeft deze week een aardige aanbieding: xbox 250gb, kinect+3 kinect games en een nieuwe game voor 259. Mijn oude elite heeft net een RROD gehad dus ik ga denk ik voor deze aanbieding.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:16:
Je kan sowieso chatten, ongeacht de game, iirc
Dit ja. :P
Pagina: 1 ... 48 ... 64 Laatste