xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Mwoah vind ik nog wel meevallen. Hier gaat het nog wel redelijk, al moet ik nog wel wennen aan het feit dat ik nu met controller speel ipv toetsenbordVerwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:39:
Ik heb THPS gekocht maar ook hier een tegenvaller. Geen splitscreen is tot daar aan toe voor mij. Ik stoor me aan de slechte besturing. TH1 en 2 waren super soepel. Deze is alsof je door stroop boardt.

En er zitten nog steeds dingen in die ik bij het origineel ook al irritant vond. Dat als je tegen een muur botst je altijd haaks op de muur komt te staan en je met je bord dus niet van een schans weer weg kunt rijden maar altijd haaks op de schans komt te staan en je dus valt
Pak voor de gein eens de oude game en je zult zien dat het verschil echt minimaal is hoor.
Misschien moet je de stats van je skater even upgraden om te kijken of het dan beter gaat. Ik kon in het begin ook maar net een 540 doen, maar nu gaat 720 al wel weer prima en 1080 moet ook geen probleem zijn met full stats.
Ben blij om eindelijk weer eens een THPS te spelen die het oude gevoel geeft , want vanaf 4 was ik afgehaakt.
Hoe kom je in godsnaam aan die punten dan? Koop je die terwijl je ze niet nodig hebt?Beakzz schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:13:
Had hem zonder demo gespeeld te hebben gekocht (dat ga je blijkbaar doen als je over de 12000 punten hebt staan en een 1200 Msp game maar ong € 9,- kost) en ik vind hem helemaal niet slecht al had ik het natuurlijk leuker gevonden als er een optie was met splitscreen.
Ben blij om eindelijk weer eens een THPS te spelen die het oude gevoel geeft , want vanaf 4 was ik afgehaakt.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Stel dat dat niet zo blijkt te zijn kun je daar dan voor geband worden?
Of is dat alleen als je er een hebt met bijvoorbeeld rapidfire
Dat zijn geen originele.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:50:
Er staat in het foldertje van de aldi een xbox controller voor 20 euro, ik weet alleen niet of dit een orginele is.
http://www.aldi.nl/aldi_v...g_0408_48_5_265_2902.html
Verwijderd
ja daar was ik al achter, maar als er verder geen mods op ziten (aka rapidfire extra knopjes enzo) dan maakt dat toch niet uit (ervanuit gaande dat de kwaliteit oké is)TheAshcat schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 22:02:
[...]
Dat zijn geen originele.
http://www.aldi.nl/aldi_v...g_0408_48_5_265_2902.html
Ik heb van zoveel verschillende merken namaak controllers gehad voor zowel de PS3 als Xbox, en je kunt beter voor een tientje meer een originele aanschaffen, anders krijg je spijt.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 22:10:
[...]
ja daar was ik al achter, maar als er verder geen mods op ziten (aka rapidfire extra knopjes enzo) dan maakt dat toch niet uit (ervanuit gaande dat de kwaliteit oké is)
Zolang er niet van die macro zooi opzit zal je er niet voor gebanned worden. 3rd party controllers zijn vaak echter van enorm crappy kwaliteit.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 21:50:
Er staat in het foldertje van de aldi een xbox controller voor 20 euro, ik weet alleen niet of dit een orginele is.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Gaat om de Onza: http://store.razerzone.co...tPage/categoryID.54297600
Ohja, morgen komt Deadlight uit
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heeft wat weg van Shadow Complex. Erg vermakelijk spelletje
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Lijkt me wel erg leuk en ik heb al in geen tijden meer een platformer gespeeld.
En de demo van de nieuwe Transformers is nu ook te downloaden!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Kun je niet voor gebanned worden. Ik gebruik die Razer Onza's al jaren. (beroerde kwaliteit maar fijne dingen om mee te spelen.)Vrijdag schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:06:
Ik zag van de week een Razor controller bij de MM voor de Xbox. Die had andere letterknoppen (tiptoetsen leken het) en ook twee extra schouderknoppen. Kan je voor die controller ook gebanned worden?
Gaat om de Onza: http://store.razerzone.co...tPage/categoryID.54297600
Die extra schouderknoppen zijn instelbaar. Als je bijvoorbeeld nog BF3 speelt dan is dat enorm fijn om mee te spotten. Al vraag ik me af waarom je een betere controller zou willen voor een spel met slechte/houterige besturing maar dat is een andere discussie.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2012 22:05 ]
Maar ff de reviews afwachten...
Edit: crap, reviews zijn laag. 71 op metacritic...
Grootste bezwaar: speel is in 2 uur (!) uitgespeeld en voelt dan al gerekt. En helaas weinig replay value. Het leek al te mooi om waar te zijn... Een toffe tactische arcade met zombies! 2 uur! En 1200 msp! Wat een zonde!
[ Voor 65% gewijzigd door SqueakyClean op 31-07-2012 22:38 ]
Zag er wel uit als een interessante titel, maar denk dat ik daar nog wel lang mee ga wachten. Tot iets van 400 punten ofzo, geen 1200
Hier moet je op zich gewoon mee kunnen spelen toch, als die alleen gebruikt gaat worden voor fifa games? Of zouden jullie liever een xbox met harde schijf kopen
[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 01-08-2012 09:34 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Een HD erop is eigenlijk altijd wel beter, maar als je echt alleen Fifa gaat doen is het zat. Die saves en patches zijn ook niet zo groot, dus dat past makkelijk.Mars18 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:33:
Ik ga binnenkort fifa toernooien organiseren, en nu kan ik voor 60 euro een xbox arcade overnemen. Maar dit is een systeem zonder harde schijf, maar met 256 mb geheugenkaart.
Hier moet je op zich gewoon mee kunnen spelen toch, als die alleen gebruikt gaat worden voor fifa games? Of zouden jullie liever een xbox met harde schijf kopen
Toch zorgt een HD ervoor dat je daar games op kan installeren zodat ze sneller zijn met laden. Ook zit er een soort swap geheugen op, die het ook allemaal weer sneller maakt.
Verder heb je dus inderdaad ruimte voor downloads en kun je nog wat games/demo's/addons installeren.
Overigens mag je volgens mij tot 32gb als usb stick erin doen, dus daar past ook wel wat op, maar het werkt met een HD toch wel wat makkelijker want daar heb je dat swappen en installeren namelijk nog op.
Ah dankje. Misschien dat ik een Razer ga aanschaffen want ik heb een nieuwe controller nodig. Hij verliest steeds zijn verbinding, of er nu nieuwe batterijen of niet in zitten maakt niet uit. Alleen heeft die Razer wel een draad en daar hou ik niet zo van. Moeilijk moeilijk.Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:01:
[...]
Kun je niet voor gebanned worden. Ik gebruik die Razer Onza's al jaren. (beroerde kwaliteit maar fijne dingen om mee te spelen.)
Die extra schouderknoppen zijn instelbaar. Als je bijvoorbeeld nog BF3 speelt dan is dat enorm fijn om mee te spotten. Al vraag ik me af waarom je een betere controller zou willen voor een spel met slechte/houterige besturing maar dat is een andere discussie.Ook voor iets als Halo is het top omdat je dan springen en melee op de schouders kan hebben. Voor CoD kun je dan prone en melee er op zetten. Ik kan makkelijker meerdere schouderknoppen bedienen dan de actieknoppen.
Las ook al de reviews van Deadlight en ik denk dat ik er toch maar even mee wacht. Wel jammer dat het zo kort is, even bezien wanneer die in de sale gaat.
Al zou ik zelf niet meer een controller met draad kunnen gebruiken. Wireless werkt echt zoveel fijner.
Verwijderd
De draad is verrekte lang en heeft een klik systeempje waardoor je niet per ongeluk je Xbox om kan trekken terwijl je rondjes door de kamer huppelt. De korte waarschuwing hier boven over kwaliteit plaatste ik niet voor niets. Ik heb 3 van die Onza's gehaald in totaal. Tussendoor heb ik 3 keer moeten ruilen bij de winkel omdat hij na twee drie weken gebreken vertoonde. De ene keer bleef een actie knop hangen, de andere keer reageerde indrukken van de linker stick niet meer terwijl je liep. De kwalitiet van de MS controllers is vele malen beter. (Al moet ik zeggen dat ook MS controllers het nooit een jaar volhouden bij mij.Vrijdag schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:08:
[...]
Ah dankje. Misschien dat ik een Razer ga aanschaffen want ik heb een nieuwe controller nodig. Hij verliest steeds zijn verbinding, of er nu nieuwe batterijen of niet in zitten maakt niet uit. Alleen heeft die Razer wel een draad en daar hou ik niet zo van. Moeilijk moeilijk.
Vooral met de eerdere generatie controllers doe je niet langer dan een jaar met intensief gaming gebruik. Volgens mij hebben ze dat bij MS ook ingezien, waardoor je met de zilveren, zwarte en chrome controllers wel een stukje langer doet gelukkig. Nu al zeker een half jaar met 2 controllers bezig en ze zien er nog helemaal prima uit.Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:51:
[...]
De draad is verrekte lang en heeft een klik systeempje waardoor je niet per ongeluk je Xbox om kan trekken terwijl je rondjes door de kamer huppelt. De korte waarschuwing hier boven over kwaliteit plaatste ik niet voor niets. Ik heb 3 van die Onza's gehaald in totaal. Tussendoor heb ik 3 keer moeten ruilen bij de winkel omdat hij na twee drie weken gebreken vertoonde. De ene keer bleef een actie knop hangen, de andere keer reageerde indrukken van de linker stick niet meer terwijl je liep. De kwalitiet van de MS controllers is vele malen beter. (Al moet ik zeggen dat ook MS controllers het nooit een jaar volhouden bij mij.)
To dare is to do
Ach, ik ben dan ook een vreselijk luie gamer die als het even te moeilijk wordt gewoon opgeeftSlaapje schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:13:
Ik heb dat dus echt helemaal andersom. Waar ik bij GTA IV geboeid bleef, is het met Saints Row 3 steeds na minder dan een half uur dat ik het spel afzet. Het kan me niet boeien en vind de besturing ruk. Ik ga het nog wel een kans geven, maar ik heb er een hard hoofd in
Besturing vind ik wel meevallen, alleen de auto's is even wennen (nogal alles-of-niets besturing), maar als je een bocht gewoon altijd met handrem neemt (levert nog extra respect-punten op ook) is het goed te doen.
Als ik straks een 2e hands xbox ga kopen en hij werkt normaal terwijl ik hem test, kan hij nog steeds van RROD hebben toch?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Beetje geluk bij hebben. Toen ik een RRoD had ging hij niet eens meer aan; ik vermoed dat dat de beste indicatie is. Eventueel even kijken of hij schijfjes snel en probleemloos leest, want dat wil nog wel eens een indicatie zijn dat er een RRoD op komst is.Mars18 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:25:
Hoe kan ik het best een xbox 360 controleren op RROD?
Als ik straks een 2e hands xbox ga kopen en hij werkt normaal terwijl ik hem test, kan hij nog steeds van RROD hebben toch?
Overigens hebben de nieuwere modellen nauwelijks last meer van dit mankement, dus het kan ook helpen om even na te gaan welk model er aangeboden wordt.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Ikzelf zou nooit niet snel een 2e hands xbox kopen. Helemaal niet als je hem voor tournooien wilt gebruiken, juist dan wil je niet dat halverwege je tournooi een systeem uitvalt waardoor je planning FUBAR wordt.Mars18 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 15:25:
Hoe kan ik het best een xbox 360 controleren op RROD?
Aan de andere kant, als je slecht beperkt budget heb, is het misschien een gok waard. Je kent de koper? Zo nee dan idd vragen of je even een kwartier ofzo kan spelen. Als ie dat volhoudt, verwacht ik dat het iig geen directe RROD is.
Gebanned zou ik niet te zwaar aan tillen, tenzij je updates oid via live nodig hebt. In dat geval even via de cloud je eigen tag (of misschien beter een test account....zou lullig zijn als je account in gevaar komt door inloggen op een gebande box, maar ik moet toegeven dat dit wel heel nasty van ms zou zijn als ze daarvoor bannen op account, maar ik zou er geen risico mee willen lopen) gebruiken om live te testen.
Maar.....is het niet handiger om bij tournooien deelnemers te vragen xboxen te leveren? Ik weet dat dit ook gebeurd bij fighting game tournooien. Succes iig!
(oh en wanneer gaan we nou SWOS spelen? hahaha
10 second ninja DONE
Verwijderd
Volgens mij wel. Alleen bij een sensor in een bundle zit deze er niet bij. Bij mijn losse sensor zat er een aparte voeding bij en deze had ik een jaar geleden gekochtVerwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:13:
Ben in het bezit van een "oude" xbox360, en wil graag een kinect-sensor aanschaffen. Nu begrijp ik dat daar een losse voeding bij moet zitten omdat ik een oude xbox heb. Als ik een losse sensor koop, zit deze daar altijd bij? Eventuele links naar aanbiedingen zijn overigens ook meer dan welkom
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dit probeer ik nu ook te doen, maar dat lukt niet, omdat Xbox.com vereist dat ik dit vanaf een bepaalde computer(naam) doe van een laptop die ik al een hele tijd niet meer in bezit heb. Ik krijg het dus online niet uitgeschakeld. Bizar hoe Microsoft je het zo moeilijk maakt om automatische verlenging uit te zetten.Executor16 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:33:
Mooi!
Bevestiging - Automatische verlenging van Xbox LIVE Gold: Gold – 12 maanden is uitgeschakeld
Edit: Lol @ fout in deze tekst:
Om automatisch verlengen uit te schakelen of uw Xbox LIVE Gold-lidmaatschap te annuleren:
1. Ga naar Mijn Account.
2. Klik op Aanmelden (rechtsboven) en vul de gegevens van uw Windows Live ID in (als u nog niet aangemeld bent).
3. Klik op Wijzigennaast Automatisch verlengen.
4. Wijzig uw instellingen voor automatisch verlengen naar AAN.
Je gebruikt een onbekende computer
Meld je aan bij een computer die aan je account is gekoppeld om toegang tot deze inhoud te krijgen.
Z61M
Onze excuses voor het ongemak, maar we willen zeker weten dat je account niet door iemand anders wordt gebruikt.
[ Voor 12% gewijzigd door Exorcist op 04-08-2012 21:55 ]
Misschien dat het met windows 8 lukt? Daar kun je een useraccount aanmaken met je live-id en die computer wordt dan dus ook gekoppeld. Overigens moet het ook wel via internet lukken, al dan niet via live.com eerst.Exorcist schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:51:
[...]
Dit probeer ik nu ook te doen, maar dat lukt niet, omdat Xbox.com vereist dat ik dit vanaf een bepaalde computer(naam) doe van een laptop die ik al een hele tijd niet meer in bezit heb. Ik krijg het dus online niet uitgeschakeld. Bizar hoe Microsoft je het zo moeilijk maakt om automatische verlenging uit te zetten.
Je gebruikt een onbekende computer
Meld je aan bij een computer die aan je account is gekoppeld om toegang tot deze inhoud te krijgen.
Z61M
Onze excuses voor het ongemak, maar we willen zeker weten dat je account niet door iemand anders wordt gebruikt.
Ja, voeding zit erbij. Heb hem zelf in juni voor 133 bij intertoys gekocht inclusief Kinect Adventures, Gunstringer en Fruit Ninja. Vond ik zelf wel een aardige prijs.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 12:13:
Ben in het bezit van een "oude" xbox360, en wil graag een kinect-sensor aanschaffen. Nu begrijp ik dat daar een losse voeding bij moet zitten omdat ik een oude xbox heb. Als ik een losse sensor koop, zit deze daar altijd bij? Eventuele links naar aanbiedingen zijn overigens ook meer dan welkom
Ik heb van beiden goed genoten, ze konden me boeien op hun eigen manier. Toch vind ik het rijgedrag van de auto's in SR verschrikkelijk, en in GTA4 is het eindelijk zoals ik het altijd al wilde. Stuk realistischer.Slaapje schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 10:13:
Ik heb dat dus echt helemaal andersom. Waar ik bij GTA IV geboeid bleef, is het met Saints Row 3 steeds na minder dan een half uur dat ik het spel afzet. Het kan me niet boeien en vind de besturing ruk. Ik ga het nog wel een kans geven, maar ik heb er een hard hoofd in
Ben ook bang, afgaande op de filmpjes, dat in Sleepding Dogs de auto's het rijgedrag uit SR vertonen.
Ik kon via wat knoppen de oude computer verwijderen, maar moet nu een maand wachten tot deze verwijderd is. Pas dan weet ik het of het dan wel lukt. Fingers crossedMartinspire schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 21:58:
[...]
Misschien dat het met windows 8 lukt? Daar kun je een useraccount aanmaken met je live-id en die computer wordt dan dus ook gekoppeld. Overigens moet het ook wel via internet lukken, al dan niet via live.com eerst.
[ Voor 26% gewijzigd door Exorcist op 05-08-2012 11:45 ]
Bedankt voor je antwoord.Mijn budget is niet groot, moet ook nog 8x een 24 inch monitor aanschaffen. Heb nu 1 xbox via marktplaats, en 1 van een vriend overgekocht.Sagat schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:58:
[...]
Ikzelf zou nooit niet snel een 2e hands xbox kopen. Helemaal niet als je hem voor tournooien wilt gebruiken, juist dan wil je niet dat halverwege je tournooi een systeem uitvalt waardoor je planning FUBAR wordt.
Aan de andere kant, als je slecht beperkt budget heb, is het misschien een gok waard. Je kent de koper? Zo nee dan idd vragen of je even een kwartier ofzo kan spelen. Als ie dat volhoudt, verwacht ik dat het iig geen directe RROD is.
Gebanned zou ik niet te zwaar aan tillen, tenzij je updates oid via live nodig hebt. In dat geval even via de cloud je eigen tag (of misschien beter een test account....zou lullig zijn als je account in gevaar komt door inloggen op een gebande box, maar ik moet toegeven dat dit wel heel nasty van ms zou zijn als ze daarvoor bannen op account, maar ik zou er geen risico mee willen lopen) gebruiken om live te testen.
Maar.....is het niet handiger om bij tournooien deelnemers te vragen xboxen te leveren? Ik weet dat dit ook gebeurd bij fighting game tournooien. Succes iig!
(oh en wanneer gaan we nou SWOS spelen? hahaha)
Heb geprobeerd in de winkel korting te krijgen als ik 8 xboxen zou kopen, dan nog ging er niks van de prijs af. Bij Fifa toernooien is het wel zo dat de organisatie de xbox heeft staan.
Risico van uitvallen heb je gelijk in, misschien maar 1/2 xboxen achter de hand houden nog.
Tijdje geleden ging t hier over Tony Hawk HD collection. Inmiddels heb k m tóch ook binnen. Had een downloadcode gewonnen. Vermaak me er toch wel weer mee, maar irriteer me dusdanig aan het gebrek aan local multiplay dak blij ben dak m niet heb gekocht.Martinspire schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:10:
[...]
Mwoah vind ik nog wel meevallen. Hier gaat het nog wel redelijk, al moet ik nog wel wennen aan het feit dat ik nu met controller speel ipv toetsenbord
En er zitten nog steeds dingen in die ik bij het origineel ook al irritant vond. Dat als je tegen een muur botst je altijd haaks op de muur komt te staan en je met je bord dus niet van een schans weer weg kunt rijden maar altijd haaks op de schans komt te staan en je dus valt
Pak voor de gein eens de oude game en je zult zien dat het verschil echt minimaal is hoor.
Misschien moet je de stats van je skater even upgraden om te kijken of het dan beter gaat. Ik kon in het begin ook maar net een 540 doen, maar nu gaat 720 al wel weer prima en 1080 moet ook geen probleem zijn met full stats.
Skaten met je avatar is een leuke gimmick, zitten paar leuke oude maps in en de besturing vind ik idd ook reuze meevallen.
Maar gemis van local MP is een grote fail, evenals geen create-a-skater, en geen horse-mode.
summer of arcade games vind ik redelijk tegenvallen dit jaar. Deadlight leek wel leuk, maar schijnt vrij kort te zijn dus zeker geen 1200 msp waard.
Ga me punten denk maar besteden aan extra dungeon defender maps
Ik heb Tony Hawk van een andere tweaker overgenomen. Skate alleen maar met mijn Avatar. Alleen mis de multiplayer-splitscreen heel erg. Vooral omdat ik dit vroeger heel vaak heb gedaan ..KingKoning schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 15:47:
[...]
Tijdje geleden ging t hier over Tony Hawk HD collection. Inmiddels heb k m tóch ook binnen. Had een downloadcode gewonnen. Vermaak me er toch wel weer mee, maar irriteer me dusdanig aan het gebrek aan local multiplay dak blij ben dak m niet heb gekocht.
Skaten met je avatar is een leuke gimmick, zitten paar leuke oude maps in en de besturing vind ik idd ook reuze meevallen.
Maar gemis van local MP is een grote fail, evenals geen create-a-skater, en geen horse-mode.
summer of arcade games vind ik redelijk tegenvallen dit jaar. Deadlight leek wel leuk, maar schijnt vrij kort te zijn dus zeker geen 1200 msp waard.
Ga me punten denk maar besteden aan extra dungeon defender maps
7,50 mooie prijs voor een singleplayer skate game toch
Verder is vandaag mijn xbox live verlopen na 1 jaartje

BTC €94.837,08
Verwijderd
Kun je arcade spellen overnemen dan?koelebobes schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:51:
[...]
Ik heb Tony Hawk van een andere tweaker overgenomen. Skate alleen maar met mijn Avatar. Alleen mis de multiplayer-splitscreen heel erg. Vooral omdat ik dit vroeger heel vaak heb gedaan ..
Verder is vandaag mijn xbox live verlopen na 1 jaartjeWaar is het nu het goedkoopst ? Vorig jaar had ik 1 jaar voor 32,50
Waar XBL Gold het goedkoopst is zie je bijvoorbeeld hier op pricewatch of op budgetgaming.nl
Iemand had een code gewonnen en had geen xbox.. Tja dan neem ik hem natuurlijk graag overVerwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:59:
[...]
Kun je arcade spellen overnemen dan?
Waar XBL Gold het goedkoopst is zie je bijvoorbeeld hier op pricewatch of op budgetgaming.nl
BTC €94.837,08
pricewatch: Microsoft Live Gold Abonnement - 12 Maanden, Xbox 360koelebobes schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:51:
[...]
Verder is vandaag mijn xbox live verlopen na 1 jaartjeWaar is het nu het goedkoopst ? Vorig jaar had ik 1 jaar voor 32,50
Verwijderd
Om nou te zeggen dat ik emotioneel werd van de soms gruwelijke scenes gaat te ver maar het was leuk om te zien wat ze er van probeerden te maken. Voor (3rd person) shooterfans wel een aanradertje.
Jammer dat de game weinig bekend is geworden en de multiplayer niet echt speciaal lijkt te zijn, maar anders had het toch best een topper geweest. Voor een budgetbak nu voor de Singleplayer halen is wel een aanrader in ieder geval.
http://www.livecodes.nl/xbox-live.phpkoelebobes schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:51:
[...]
http://www.xbox360gold.nl/
http://www.ebay.nl/itm/12...3%B6r&hash=item336736e5d5koelebobes schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:51:
[...]
Ik heb Tony Hawk van een andere tweaker overgenomen. Skate alleen maar met mijn Avatar. Alleen mis de multiplayer-splitscreen heel erg. Vooral omdat ik dit vroeger heel vaak heb gedaan ..
Mejor así
Dit is een betere deal
-----------------------
http://www.ebay.nl/itm/XB...es_JN&hash=item2c670f5083
Anders deze maar weet niet of hij nog online is ..
BTC €94.837,08
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik gebruik http://www.livecodes.nl. Is betrouwbaar en je krijgt je code binnen 1 minuut. En goedkoop
Hoe zit het met vingerafdrukken ?Vrijdag schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:31:
Nou, na een weekje twijfelen (en me ergeren aan een bekabelde controller) vandaag toch maar de zilveren chromen controller gekocht. Bling bling![]()
BTC €94.837,08
Die zijn niet meer te traceren door de FBI
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Mijn rode chrome laat wel wat zweet/condens zien na langdurig gebruik maar dat is zo er af. Bij de eerste zilveren controller (de eerste met verstelbare d-pad) zie je nooit wat. Is andere materiaal.
Met veel gepriegel eruit gekregen. Via Ebay een nieuw snoertje besteld. Nadeel is dat ik tot die tijd ga zuigen in FPS, want moet weer terug naar het standaard headsetje wat bij de xbox zelf zit.
Verwijderd
Weet ik, maar heb geen surround set in mijn woonkamer, geluid komt dan alleen door de speakers van mijn scherm. Ik denk dat ik er voor kies om wel via mijn 'dure' headset te spelen, kan dan alleen niet chatten met mijn medespelers.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:32:
Als je play sound door speakers aanzet kun je je brakke ding als mic gebruiken terwijl je je dure headset op houdt.
Die zijn wel zichtbaar maar ik zit er niet zo mee. Even met je shirt er overheen en klaar
Ohja, en all of a sudden kreeg ik zojuist midden in een potje MW3 een error en nu staat mijn NAT zomaar op moderate. En tien minuten geleden nog op open. Gloeiende, kan ik daar weer mee aan de slag...
[ Voor 28% gewijzigd door Vrijdag op 09-08-2012 21:22 ]
Ben weer superhappy, heb hem wel echt gemisst.. Ik had alleen nog een vraag?
Ik ben nog op zoek naar een goede wireless headset voor online gamen, welke headset word het meest gebruikt/geadviseerd?
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Hangt vooral van je budget en je wensen af denk ik zo. Over het algemeen worden de Turtle Beach, Tritton en de officiele headsets wel goed gewaardeerd. Voor volledig draadloze headsets zijn binnenkort de Tritton Warhead en Tritton Devastator beschikbaar (wel 180 en 280 euro) welke over een MS certificatie beschikken waardoor je hem zoals de officiele MS wireless headset aan kunt sluiten en dus geen kastje nodig hebt of een verbinding met draad naar je controller (zoals de meeste headsets). Turtle beach heeft ook wat wireless dingen. De XP300/400/500 zijn volgens mij ook allemaal wireless maar dan steek je een bluetooth connector aan de onderkant van je controller.Vinand schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:37:
En ik heb na een jaar weer een xbox360!!!
Ik ben nog op zoek naar een goede wireless headset voor online gamen, welke headset word het meest gebruikt/geadviseerd?
Mijn harde schijf van de xbox elite aan te sluiten?
Echter is er ook onofficiële oplossing: http://sterlingcampbell.w...0-elite-slim-hard-drives/
In het filmpje zie je dat ze zonder een case de harddisk erin drukken, maar daar heeft DX een oplossing voor á $5
Hou wel in de gaten dat onofficiële oplossingen verlies van garantie kunnen veroorzaken...
[ Voor 14% gewijzigd door steffex op 10-08-2012 12:12 ]
Verwijderd
Zet dure headset op. Die ziet je Xbox als speakers als je hem aansluit op de Xbox. Doe brakke headset om nek en buig mic in goede positie om in te praten. Steek stekker van brakke headset in de controller. Zet instellingen op play sound/voice through speakers. Je hoort dan in je headset wat de ander zegt en zij horen jou via je brakke headset.ChrisLNFF schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 21:04:
[...]
Weet ik, maar heb geen surround set in mijn woonkamer, geluid komt dan alleen door de speakers van mijn scherm. Ik denk dat ik er voor kies om wel via mijn 'dure' headset te spelen, kan dan alleen niet chatten met mijn medespelers.
Ik gebruik de Astro Mixamp 5.8. Is draadloos (zender/receiver) en je kan er elke stereo headset op aansluiten. Ik heb m nu 1,5 jaar en ga nooit meer terug. Kwaliteit is ook erg goed. Werkt geweldig in FPS. Gebruik m zelf met een AudioTechnica ATH-AD700.Vinand schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 23:37:
En ik heb na een jaar weer een xbox360!!!
Astro gaming heeft nu ook wireless surround headsets beginnend bij EUR 200.
De (DCL) uitbreiding van Street fighter vs Tekken kost 1600 punten.
Ook de nog uit te komen hd remake van jojo's bizarre's adventure (niet allemaal tegelijk vertellen dat je hem gespeeld hebt) zou de prijs schijnen te krijgen......
Is dit inmiddels ook al weer normaal? Ik vind 1200 punten eigenlijk al vrij veel. Tuurlijk moet je het per spel bekijken en dan met namen hoeveel uur vermaak je eruit zo kunnen halen, maar ik dacht eigenlijk wel dat 1200 het prijs plafond was...
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. In dit geval boeit het me niet zoveel omdat ik SxT niet zo interresant vind. En Jojo's adventure heb ik alleen maar vaag van gehoord dus die zal ik ook wel niet gelijk kopen.....maar ik zou het vervelend vinden als het top segment van xbla/dlc nu van 1200 punten naar 1600 punten migreerd.........
10 second ninja DONE
Ik vind t jammer, 1200 is rond de 15 euro en dat is leuk voor een kleine downloadtitel. 1600 is al rond de 20 euro, en dan kom je al in de buurt van de wat oudere retail games.
Als t leuk is koop ik het toch wel, maar ik ben met 1600 minder geneigd tot een impuls aankoop waar ik dat voor 800/1200 games nog wel is doe op basis van een leuke trial ofzo.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Fuck, nooit aan gedacht! ThanksVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:07:
[...]
Zet dure headset op. Die ziet je Xbox als speakers als je hem aansluit op de Xbox. Doe brakke headset om nek en buig mic in goede positie om in te praten. Steek stekker van brakke headset in de controller. Zet instellingen op play sound/voice through speakers. Je hoort dan in je headset wat de ander zegt en zij horen jou via je brakke headset.
Officieel wel ja, maar als je op de goede plek koopt (door o.a. dit topic in de gaten te houden) krijg je 4200 punten voor ~33 euro. Dan is 1600 punten dus gelijk aan 15 euroKingKoning schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:30:
Ik vind t jammer, 1200 is rond de 15 euro en dat is leuk voor een kleine downloadtitel. 1600 is al rond de 20 euro, en dan kom je al in de buurt van de wat oudere retail games.
Overigens koop ik XBLA games en DLC meestal in de aanbieding: met 50% korting vind ik XBLA games dan wel leuk geprijsd (zeker met goedkoop ingekochte punten). Voor veel DLC vind ik dat eigenlijk nog te veel.
Mijns inziens is de meeste DLC een vorm van reclame - bijvoorbeeld om de online community actief te houden of te voorkomen dat je het spel wegdoet/verkoopt en zo de nieuwverkoop dus op peil te houden - en zou dus eigenlijk gratis moeten zijn.
Maar misschien ben ik wel verpest door de Britse retailprijzen voor volledige games. Ik heb laatst uitgerekend dat ik gemiddeld minder dan 15 euro voor mijn Xbox 360 spellen heb betaald - en het zijn echt niet allemaal overjarige budgetbaktitels
Andere mensen die dit fenomeen herkennen?
Dat niet alleen. Ik vind door die verschrikkelijke Metro interface mijn games en ook XBLA erg onbenaderbaar geworden. Ik moet te veel handelingen doen om bij mijn games te komen en even simpel kijken wat er nieuw bij is gekomen op woensdag is er gewoon niet meer bij.Boeboe schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:11:
Microsoft is druk bezig zichzelf uit de markt te prijzen: De trend is goedkoper, maar zij worden duurder.
Daardoor (en de steeds hogere prijzen) heb ik steeds minder zin om er iets te kopen.
Zelf vind ik juist de vindbaarheid van oudere games slecht. Stel ik zoek op een 4 player co-op game. Dan kan ik niet geavanceerd zoeken op "local co-op" en "action" oid.
Er zou een soort advanced search moeten zijn met filters met categorieeen. genres, multiplay local en online, prijs e.d.
nu zoek ik eerst op me pc via google e.d. en meestal doekt downloaden dan daar via xbox.com
En als ze dan de store in hetzelfde scherm proppen ben ik helemaal gelukkig
Toch zou een favorieten tile wel goed uitkomen en die komt dan ook in de komende versie heb ik vernomen.
thanks voor de informatie, hier heb ik veel aan... Die tritton lijkt me wel zeker een mooie.Martinspire schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:42:
[...]
Hangt vooral van je budget en je wensen af denk ik zo. Over het algemeen worden de Turtle Beach, Tritton en de officiele headsets wel goed gewaardeerd. Voor volledig draadloze headsets zijn binnenkort de Tritton Warhead en Tritton Devastator beschikbaar (wel 180 en 280 euro) welke over een MS certificatie beschikken waardoor je hem zoals de officiele MS wireless headset aan kunt sluiten en dus geen kastje nodig hebt of een verbinding met draad naar je controller (zoals de meeste headsets). Turtle beach heeft ook wat wireless dingen. De XP300/400/500 zijn volgens mij ook allemaal wireless maar dan steek je een bluetooth connector aan de onderkant van je controller.
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Ik dus snel een component kabel aangesloten, want via Google kwam ik erachter dat dit schijnbaar de enige manier is om de video instellingen op PAL 60 te zetten. Dit werkt idd, alleen kan ik via component niet hoger dan 480P wat er dus voor zorgt dat ik gevoelsmatig een XBOX 1 spel aan het spelen ben. Op het doosje staat echter wel dat het spel 720P ondersteund, maar ik zou niet weten hoe ik dit ga instellen. Iemand suggesties?
[ Voor 0% gewijzigd door steefje op 13-08-2012 09:31 . Reden: Typo ]
PSN ID Binloading_nl
Daar was ik dus al bang voor. Helaas weinig anders aan te doen dan te stemmen met onze portemonnee. Maar ik vrees dat ze er mee weg komen YOU BASTARDS.KingKoning schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:30:
Ja die shift naar 1600 is al een tijdje bezig he.
*snip*
Ik las trouwens dat MS ook mijnenveger achievements heeft gegeven. Daar ben ik dan toch wel weer nieuwsgierig naar, maar no way dat ik geld ga neerleggen voor een spel wat ik al vanaf win3.11 gratis speel. Dat hoort gewoon bij windows, zo meteen moet je nog 5cent betalen iedere keer als je de calculator start ofzo

10 second ninja DONE
Zodra je de instelling gedaan hebt kun je de HDMI kabel weer aansluiten en zal het spel gewoon werken. Is een raar fenomeen op de xboxsteefje schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:31:
Om alvast in de stemming te komen voor de aanstaande HItman, heb ik Blood Money voor een zacht prijsje aangeschaft. Bij het op starten kreeg ik echter de melding dat dit spel alleen op PAL 60 kan worden afgespeeld. Dus ik naar de settings, maar schijnbaar kan je dit niet aanpassen als je gebruikt maakt van HDMI.
Ik dus snel een component kabel aangesloten, want via Google kwam ik erachter dat dit schijnbaar de enige manier is om de video instellingen op PAL 60 te zetten. Dit werkt idd, alleen kan ik via component niet hoger dan 480P wat er dus voor zorgt dat ik gevoelsmatig een XBOX 1 spel aan het spelen ben. Op het doosje staat echter wel dat het spel 720P ondersteund, maar ik zou niet weten hoe ik dit ga instellen. Iemand suggesties?
Zou mooi zijn, ga het vanavond eens testen. Bedankt voor je reply.Sh0ckTr00per schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:13:
[...]
Zodra je de instelling gedaan hebt kun je de HDMI kabel weer aansluiten en zal het spel gewoon werken. Is een raar fenomeen op de xbox
PSN ID Binloading_nl
er komt een DLC pack aan btw met levels uit TH3. oa airport
[ Voor 18% gewijzigd door KingKoning op 13-08-2012 16:06 ]
Mooi het werkt idd, wat omslachtig.steefje schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 10:48:
[...]
Zou mooi zijn, ga het vanavond eens testen. Bedankt voor je reply.
PSN ID Binloading_nl
Ik ben juist weer de andere kant op gegaan. Na jaren op de console te gamen , game ik nu weer het meeste op de PC. Onlangs een goede PC gebouwd en zo ongeveer alle games op 1080p en 60 fps spelen is echt heerlijk. En ik speel weer spelgenres spelen die ik jaren niet heb gedaan.Eduardboon schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:05:
Ben er achter gekomen dat ik toch het liefst op de xbox game, desondanks de lage resolutie in vergelijking met de PC. Ik kan veel beter meekomen met shooters en blijf langer achter het scherm geplakt. Ik verveel me dus minder snel. Met een potje mw3 op de PC is het al snel weer het spel quitten, waar ik met bo2 op de xbox echt de hele middag kan blijven gamen.
Andere mensen die dit fenomeen herkennen?
Als de nieuwe generatie komt switch ik weer terug waarschijnlijk, want 'de bank' blijft aanlokkelijk. Hopelijk draait de nieuwe xbox op Windows 8 trouwens, maar dat terzijde.
Verwijderd
Eensch. En het is microsoft, waar zijn al mijn snel toets combi's? Ik moet te veel handelingen doen (IMO) voordat ik, gedurende een game, een invite heb verstuurd of een message. Alles via de microsoft menu, niet handig!Beakzz schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:31:
Tot nu toe vind ik elke vernieuwde dashboard een verslechtering en ik zou heel graag een Dashboard willen waarbij je als gamer voor een "game-only" dashboard kan kiezen. Al dat sociale ,films enz kan me gestolen worden. Wil gewoon in 1 overzicht al mijn games hebben met een onderscheid in retailgames , arcadegames en een gezamelijke voor demo's en trials.
En als ze dan de store in hetzelfde scherm proppen ben ik helemaal gelukkig
Verder hoeft die social poep voor mij ook niet.
EDIT: L4D2 DLC was 560 gp, vond ik persoonlijk prima te doen!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2012 12:09 ]
Iemand hier al een chrome controller in zijn bezit en bevalt hij ?
Verwijderd
Hehe. Was hem ook kwijt.Beakzz schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:32:
Iedereen zijn Xbox verkocht ? Moest gewoon op zoek naar dit topic
Heb een rode chrome controller. Is een mooi ogend ding. Het spul op de voorkant is wel wat raar. Met dit zomerse weer wordt hij een beetje glibberig. Niet dat hij uit je handen valt maar wel af en toe onhandig en/of oncomfortabel. Echt last heb ik er niet van maar de standaard (of zilveren SE) is toch ietsjes fijner. Anderzijds is deze wel mooi om te zien. Echt stukken mooier dan de standaard zwarte of witte.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 22:53 ]
Ik wel en het duurde even voor ik binnen was.RobinS.Buisman schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:08:
Zijn er meer mensen die vandaag mail van M$ hebben ontvangen, of ze mee willen doen aan de 2012 Xbox live béta? Bij mij doen de registratie links het in ieder geval niet, en krijg ik een fout: 8919c006-48df-45cd-8fa6-88838a0cf9e2. Jammer, ik zou graag zo snel mogelijk met nieuwe features zoals IE spelen.
Enig idee wanneer die beta update komt?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik kan er inmiddels ook op, de foutmelding is verdwenen!maartend schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:30:
[...]
Ik wel en het duurde even voor ik binnen was.
Als het goed is krijg je een melding dat je kan updaten binnen 1 a 2 werkdagenrajackar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:45:
Heb me ook aangemeld.
Blijft zielig als mensen niet gewoon MS typen. Dat is hetzelfde als Appl€ typen o.i.d..
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Als je inlogt op connect.microsoft.com kan je links op product keys klikken en daar een key aanvragen. die moet je dan invullen op je console en zo je console (+gamertag) registreren. Daarna krijg je de update.rajackar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:45:
Heb me ook aangemeld.
De beta update is al een tijdje beschikbaar trouwens.
[ Voor 6% gewijzigd door MeltedForest op 24-08-2012 14:38 ]
Ik heb de zilveren chrome controller en het bevalt me prima. Als ie een beetje vet is, gewoon doekje en klaar.Beakzz schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:32:
Iedereen zijn Xbox verkocht ? Moest gewoon op zoek naar dit topic
Het klopt wel wat er op de verpakking staat: "outshine the competition". Ik kan er zelfs mijn haar in kammen en als spiegel gebruiken om mijn lenzen in te doen