Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 09:35
En ohja:

Een absolute aanrader!

• paulsmid
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 02-10-2014
als je geen key hebt kom je der bij de beta niet meer in ze hebben testers genoeg :)

• RobinS.Buisman
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 19-06 11:09
rajackar schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:45:
Heb me ook aangemeld.
Enig idee wanneer die beta update komt?
Als het goed is rolt 'ie binnen op je console, 1 of 2 dagen na het activeren van je product key.

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19-06 23:46

Willybubba

Nut up or shut up.

Eens!

En ook Dust: An Elysian Tail!

Oh, @ vrijdag, wat is je XBL naam? Kunnen we elkaar iets giften. Gratis cheevo :P

[Voor 13% gewijzigd door Willybubba op 25-08-2012 00:02]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 11:21
Vrijdag schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:08:
[...]

Ik heb de zilveren chrome controller en het bevalt me prima. Als ie een beetje vet is, gewoon doekje en klaar.
Het klopt wel wat er op de verpakking staat: "outshine the competition". Ik kan er zelfs mijn haar in kammen en als spiegel gebruiken om mijn lenzen in te doen 8)
Haha ja ik heb vandaag de blauwe binnen gekregen en hij shined als een malle :p De nieuwe thumbstick vind ik het grootste pluspunt en hij is ook nog eens mooi ;)

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-06 10:12
RobinS.Buisman schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:22:
[...]

Als het goed is rolt 'ie binnen op je console, 1 of 2 dagen na het activeren van je product key.
Trouwens, gisteravond key ingevuld, en vandaag kreeg ik de update, dus binnen 24u. In de tussentijd mijn console niet aangehad dus had misschien wel eerder een update gekregen.

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:33

nexhil

BAM!

-

[Voor 132% gewijzigd door nexhil op 28-08-2012 15:25]

Anoniem: 337891

Waarom zet je je locale niet op VS dan? :P

• Tom Paris
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19-06 23:44
nexhil schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:52:
[...]

Ik had hem vrijdag ingevuld, en na alle katers van het weekend verwerkt te hebben kreeg gisteren nadat ik de hem weer voor de eerste keer aanzette de update.

Eerste bevindingen:
Je weet dat je tijdens de registratieprocedure een NDA hebt geaccepteerd, en niets over de beta mag zeggen he? :P
You will be required to agree to a non-disclosure agreement (NDA) for confidentiality reasons. Any participant who violates the NDA will be removed from this beta and all Xbox betas moving forward, and will not have access to Xbox LIVE until the end of this beta program period. Our NDA enforcement squad is really good at finding violators; so save us both the trouble and don’t test them.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• MeltedForest
Er zijn anders ook genoeg screenshots te vinden online van de beta:+

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-06 16:48

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

NDA zal voornamelijk zijn voor mensen die (al dan niet professioneel) een gaming site hebben, denk niet dat het ms advocaten team je van je bed zal lichten als je een screenshotje online zet als leek.

10 second ninja DONE

• EgMaf
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 26-09-2020
En ik zou daar maar niet al te zeker van zijn, als je flink gaat bloggen over nieuwe zaken die nog niet belend (of bevestigd) zijn...

• nexhil

nexhil

BAM!

Toch maar even mijn reactie verwijderd. dacht eigenlijk dat het er alleen over ging om geen video's te posten.
Vind die beta's altijd wel interessant dus wil daar wel deel van blijven uitmaken

• KoningL
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 11:02
las net deze post van major nelson:

http://majornelson.com/20...ox-360-at-pax-prime-2012/

gaat over titels die op PAX te zien zijn. Bij Xbox LIve Arcade las ik:
We’ll also have the newest Xbox LIVE Arcade games from Microsoft Studios. Be sure to check out the open world zombie-survival game, State of Decay; free-to-play title, Happy Wars; follow-up to the smash success, Crash Course 2; and multiplayer racing sensation, Avatar Motocross Madness.
Er komen dus free to play games en Crash Course 2, zou dat een vervolg op de gratis game Dorito's Crash Course zijn? Interessant om in de gaten te houden.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

EgMaf schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:56:
En ik zou daar maar niet al te zeker van zijn, als je flink gaat bloggen over nieuwe zaken die nog niet bekend (of bevestigd) zijn...
Ik had misschien duidelijker moeten zijn. Het is imho afhankelijkheid van de schaal. Dit forum? Is publiek toegangkelijk, redelijk populair..... zou ik idd ook niet doen. Foto sturen via pm? Lijkt me geen enkel probleem. Alhoewel mensen het zouden kunnen verspreiden en als het dan terug te traceren is naar je.......
Bloggen? idd harstikke publiek, makkelijk te vinden......
Een eigen websiteje die alleen bezocht wordt door vrienden......tsja, is wel publiek, maar ik weet niet of ze daar echt over zouden 'flippen'.
Ik sta dus nog steeds wel achter mijn gedachte dat het voornamelijk is gericht aan journalisten etc. Mensen die er zelf gewin mee kunnen halen, of die microsoft (pr) schade zouden kunnen toebrengen.

Maar eigenlijk is dit een non discussie, ze zeggen dat het niet mag, dan moet je het of niet doen of niet zeuren als je dan de sancties krijgt. Ik doe zelf niet mee aan de beta, maar ik zou zelf ook de NDA niet breken.

Andere discussie, de sancties van NDA breken. Uitgesloten van toekomstige beta's, helemaal terecht. Maar tijdens restant beta periode niet meer op live? Das toch iets waar je voor betaald hebt? Een verplichte roll back naar huidige dash lijkt me eerlijker. Of als dit technisch niet zou kunnen, dan op zijn minst verlenging met je abbo voor de tijd dat je niet meer online mocht.

10 second ninja DONE

• markiew
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 07-06 15:12
Ik heb laatste Dead Rising gekocht en het valt me op dat ik af en toe vage horizontale blur door het scherm zie. Iemand hier ervaring mee? Wellicht met andere spellen?

Ander issue; wanneer ik iemand aanspreek, zie ik alleen subtitles en hoor ik graan dialoog tussen de speler en de andere actor. Weet iemand of dit normaal is?

Willybubba schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:29:
[...]

Eens!

En ook Dust: An Elysian Tail!
Inderdaad. Net op tijd gekocht voor de korting (ook TH en Deadlight gehaald). Dust is echt gaaf. Lach me steeds dood bij de cerwijzingen die er in zitten. Qua ggameplay is het allemaal wat simpel. Aan de ene kant goed voor immersion in het verhaal aan de andere kant jammer dat er niet veel uitdaging is. (speel op de hoogste moeilijkheidsgraad).

• Beakzz
Vorige week kwam metal gear solid peace walker online , maar nu staat er geen prijs meer bij ? Wat ik wel erg knudde vind van de uitgever/ dan wel Microsoft is dat ze bij on Demand de HD collectie hebben staan voor 24,95 (2100 punten) , maar als je beter kijkt het dus alleen maar disc 1 is en zonder Peace walker. Ik had het niet gelijk door iig omdat het hoesje en de naam hetzelfde is , maar dan zonder Peace Walker op de voorkant.

Nou komt 2100 punten neer op 16 euro toen ik heb ingeslagen, maar ben dus wel benieuwd of Peace Walker 800 of 1200 is. Iemand toevallig een idee ?

• Vrijdag
Xbox Live is down :-(

[Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 04-09-2012 13:16]

• nexhil

nexhil

BAM!

xbox.com, na het inloggen, ook.

Status pagina is zelfs down :D
http://support.xbox.com/E...h=/en-US/xbox-live-status

[Voor 25% gewijzigd door nexhil op 04-09-2012 13:21]

• Vrijdag
Ik liep hier al te tieren en de modem en routers uit en weer in te schakelen... Toen dacht ik er aan om het eens op te zoeken... :$
Zelfs de android app gaf het al aan. Hoop dat ze het snel oplossen.
Bij dit soort dingen vraag ik me altijd af waarom er niet beter via facebook en twitter wordt gecommuniceerd. Vooral een tijd aangeven dat het allemaal weer moet werken (ook al kunnen ze het niet precies zeggen, dan is het nog altijd wel bekend of het snel of niet snel opgelost gaat zijn).

De mededeling "we zijn ervan op de hoogte" vind ik altijd maar een mager excuus.

Martinspire - PC, PS4, X1

• robertpNL
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
Die is ook al down. Gok dat ze het 1 en ander aan het terugzetten zijn, want er reageert helemaal geen fluit meer.

• Pyr0_
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 09:36
Zelfde probleem hier...
Wou rond half 1 al inloggen en toen deed ie het al niet. Toen wat dingen gedaan en toen ik terugkwam nog altijd niets, toen maar wat liggen klooien met port forwarding enzo, én geprobeerd mn account te recoveren (stond als tip aangegeven dusja....) Niets daar natuurlijk :(

En nu kan ik dus zelfs niet meer (offline) inloggen op mn account want die staat er niet meer tussen... als ik nu maar niet mn Forza save kwijt ben ... !!

• nexhil

nexhil

BAM!

wat ik raar vind is dat ook Major Nelson zich erg stil houdt zowel op z'n blog als op Twitter

[Voor 5% gewijzigd door nexhil op 04-09-2012 14:33]

• MartijnS72
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
nexhil schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:32:
wat ik raar vind is dat ook Major Nelson zich erg stil houdt zowel op z'n blog als op Twitter
Dat is toch niet zo raar? Hij slaapt waarschijnlijk nog; zijn blog geeft tenminste tijden in PT (Pacific Time) weer...

Dat is vreemd. Nu een blogupdate met als tijd 6:00 am PT, terwijl het nog geen 6 uur is?

[Voor 14% gewijzigd door MartijnS72 op 04-09-2012 14:55]

Site is nog down maar ik ben op live ingelogd op de Xbox.

• Escovan
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 18-05 21:03

Escovan

Gerehabiliteerd

Compleet andere inval: Kun je eigenlijk ook die 250GB harddisk later nog upgraden ? Andere in zetten ofzo? Ik heb dus de dikke uitvoering. Doet het mooi, is goed in principe, maar het kan altijd beter natuurlijk ;)

ah gevonden... blijkbaar wel
http://www.bol.com/nl/p/m...box-360/1004004011678386/

[Voor 29% gewijzigd door Escovan op 04-09-2012 16:26]

Speel op de bal! Niet op de man :-)

Escovan schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:50:
Compleet andere inval: Kun je eigenlijk ook die 250GB harddisk later nog upgraden ? Andere in zetten ofzo? Ik heb dus de dikke uitvoering. Doet het mooi, is goed in principe, maar het kan altijd beter natuurlijk ;)

ah gevonden... blijkbaar wel
http://www.bol.com/nl/p/m...box-360/1004004011678386/
Dat is een HDD voor Xbox 360 Slim.

Deze moet je hebben voor de dikke Xboxen. Volgens mij kan het niet hoger dan 250GB voor oude Xboxen.
exactor it schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 17:54:
[...]

Dat is een HDD voor Xbox 360 Slim.

Deze moet je hebben voor de dikke Xboxen. Volgens mij kan het niet hoger dan 250GB voor oude Xboxen.
120 gb dacht ik zelfs voor oude en 250 voor nieuwe, maar in principe moet dat wel voldoende zijn, tenzij je met veel muziek en video aan de slag gaat.

• nexhil

nexhil

BAM!

Misschien handig voor sommigen hier:

40 euro voor 12 maanden:
http://www.livecodes.nl/1...-live-gold-aanbieding.php

en 44 euro voor 14 maanden.
http://www.livecodes.nl/14-maanden-xbox-live-gold.php

[Voor 24% gewijzigd door nexhil op 05-09-2012 07:50]

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 10:21
Zeker niet de goedkoopste hoor, op bijvoorbeeld game-card.net betaal je 33 voor een jaar.

To dare is to do

• nexhil

nexhil

BAM!

Slaapje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:33:
Zeker niet de goedkoopste hoor, op bijvoorbeeld game-card.net betaal je 33 voor een jaar.
Ik zie het ja!
Thanks

• Leader98
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 19-06 21:20

Leader98

Tweaking rulez!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Url werkt niet...

[Voor 16% gewijzigd door Barbas op 05-09-2012 09:47]

Mejor así

• Slaapje
Het is wel de goede url, maar die aanbieding is alweer weg.

To dare is to do

• Barbas

Barbas

Gallego!

ah ok! Hard gegaan dan :)

Mejor así

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

harde schijf upgrade......moest gisteren idd ook weer opschonen (nou ja moest, ik wilde een spel installeren en had nog maar 16gb vrij...vind het toch altijd wel fijn om wat vrije ruimte (lees niet minder dan 10gig) over te hebben, wsl ouwe pc habit). Maar vraag me toch af of dat wijs is. Het zal geen jaren meer duren voordat de volgende xbox er is. Then again, ik ga hem zeker niet bij launch kopen. Dus eigenlijk wel jaren :D

De starwars collectors edition kijkt me al een tijdje verleidelijk aan.......dan heb ik
- kinnect
- extra xbox zodat ik niet hoef te slepen tussen woonkamer en zolder
- 320gb
- pimp gouden joypad 8)
- tis star wars :9~

kost wel weer 250 euro........ben aan het kijken naar een andere auto, maar als dat niet door gaat misschien dit maar halen als troost :P

10 second ninja DONE

• SqueakyClean
  • Laatst online: 18-06 22:16

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jeetje, ik hoor hier niemand over de mooie "Back to School" uitverkoop...

Iedereen aan t maffen hier :Z , of geen interesse? :O
Babel Rising – 800msp now 400msp (GOLD members only)
The Splatters - 800msp now 400msp (GOLD members only)
Rayman 3 HD – 800msp now 400msp (GOLD members only)
Alan Wake’s American Nightmare – 1200msp now 600msp (GOLD members only)
Limbo – 1200msp now 600msp (GOLD members only)
Sine Mora – 1200msp now 800msp (GOLD members only)

Rock of Ages – 800msp now 400msp
Forza 4 Porsche Expansion Pack – 1600msp now 800msp
Warp – 800mps now 400msp
Tiger Woods 13 Course Pack – 3200msp now 1600msp
The Simpsons Arcade Game – 800msp now 400msp
Joe Danger Special Edition – 1200msp now 600msp
Joe Danger SE Content Pack – 240msp now 120msp
Bloodforge – 1200msp now 600msp
Bloodforge Avatar Mini-Cailleach - 240msp now 120msp
Bloodforge Avatar Mini-Balor - 240msp now 120msp
Mortal Kombat Arcade – 800msp now 400msp
Pinball FX2 Marvel: Vengeance and Virtue – 800msp now 400msp
Pinball FX2 Core – 800msp now 400msp
Sonic The Hedgehog 4 Episode I – 800msp now 400msp
Sonic 4 Ep. II – 1200msp now 600msp
Stacking – 1200msp now 300msp
Rocket Riot – 800msp now 200msp
Metro 2033 Ranger Pack – 240msp now 120msp
3D Ultra Minigolf – 400msp now 200msp
Assault Heroes – 400msp now 200msp
Assault Heroes 2 – 400msp now 200msp
Mad Riders – 800msp now 400msp (GOLD members only)
Geometry Wars Evolved 2 – 800msp now 400msp
Guitar Hero III Metallica “Death Magnetic” Album – 1440msp now 720msp
Guitar Hero III Modern Metal Track Pack - 500msp now 250msp
Sam&Max Save the World – 1600msp now 800msp
Sam&Max Beyond Time… – 1600msp now 800msp
Carcassonne – 800msp now 400msp
Raskulls – 800msp now 400msp
Guitar Hero WT Queen Track Pack - 440msp now 220msp
Guitar Hero 5 30 Seconds to Mars Track Pack - 440msp now 220msp
DJ Hero 2 Pendulum Mix Pack - 640msp now 320msp
Transformers: WFC Map and Character Pack 1 – 400msp now 200msp
Transformers: WFC Map and Character Pack 2 - 400msp now 200msp
EA Sports UEFA Euro 2012 – ??? now 900msp
RoA Avatar Boulder Helmet – 160msp now 80msp
RoA Avatar Mini-Boulder Pet – 240 msp now 120msp

Scratch & Match App:

NFS Hot Pursuit - Super Sports Pack - 560MSP
NFS Hot Pursuit - Lamborghini Untamed - 280MSP
NFS Hot Pursuit - Porsche Unleashed - 280MSP
Bron:HUKD

Zelf Joe Danger gekocht en Alan Wake. Allebei zeer tof, zeker AW... Tijd geleden dat ik die gespeeld heb, maar het blijft stoer!

Misschien Stacking nog (te goedkoop om te laten) en Limbo...

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Stacking is echt spotgoedkoop, echt een must have als je ook maar een beetje van point and click houdt.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tijdje terug de demo gespeeld, maar toen vond ik m wat te simpel... Wordt dat beter later in het spel?

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:20
Exorcist schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:41:
Stacking is echt spotgoedkoop, echt een must have als je ook maar een beetje van point and click houdt.
Point and click op een xdoos?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

maartend schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:54:
[...]

Point and click op een xdoos?
Ja. Gray Matter werkt ook prima. Remake van Monkey Island ook. Discworld, Broken Sword en alle vervolgdelen speelde ik ook op de PS1. Je punt is?

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:20
Exorcist schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:21:
[...]

Ja. Gray Matter werkt ook prima. Remake van Monkey Island ook. Discworld, Broken Sword en alle vervolgdelen speelde ik ook op de PS1. Je punt is?
Met een controller is dat meer ; push joystick to one side, wiggle with it, wait and click.

• nexhil

nexhil

BAM!

maartend schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:31:
[...]

Met een controller is dat meer ; push joystick to one side, wiggle with it, wait and click.
:/

• rajackar
  • Laatst online: 17-06 12:32

rajackar

Blood Minister

Ik heb btw nooit meer iets van die beta gehoord na de registratie. Heeft iemand hem al binnen?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X - MSI RTX 3080 Suprim X - PS5

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nope, ik nog niet, twee weken geleden aangemeld.

• ycteo
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 03-01-2017
Ik heb de update gekregen.

PSN: Techyeon

• rajackar
  • Laatst online: 17-06 12:32

rajackar

Blood Minister

Wanneer heb je hem gekregen? En is het wat?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X - MSI RTX 3080 Suprim X - PS5

• ycteo
Ik heb het afgelopen dinsdag binnen gekregen. Tot nu toe werkt het prima. Alleen ik krijg de teksten in het Nederlands, terwijl ik taal op Engels heb ingesteld.

Bij veel spellen moet je de locale op een Engelssprekend land zetten. Misschien helpt dat bij de beta...

• ycteo
Ik heb hem al op United States staan. Helaas.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hebben jullie Mark of the Ninja al geprobeerd? Krijgt erg goede reviews...!

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
rajackar schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:56:
[...]

Wanneer heb je hem gekregen? En is het wat?
Voor iedereen over de beta, heb je de code aangevraagd op de connect website, deze geredeemd en het programma laten draaien op je xbox? Ik kreeg na 1 dag al toegang tot de beta-update en heb deze nu dus haast al 2 weken

:)

• Rebel8319
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 10:03
Ja me 2 , maar ik vind er niet veel anders aan , buiten om dat er nu internet explorer bijzit , wat geen flash ondersteund.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Mja er zit niet veel anders bij inderdaad. De blokken op de dashboard zijn nu 3 ipv 2 hoog, je kunt dingen pinnen zodat het bij de eerste pagina snel op te starten is (voor bv arcade games) en verder hebben ze de marketplace weer wat andere dingen gegeven (al is het voornamelijk andere benaming dan echt andere inhoud of looks). IE10 werkt wel geinig, maar ik zou het eigenlijk nooit gaan gebruiken. Als er nou een mogelijkheid kwam om je favorieten te synchroniseren ofzo (om snel even wat grappige filmpjes te laten zien bv).

Daarnaast zit er nog een mogelijkheid tot testen van beta's in, waarbij 1 lame spelletje is meegeleverd. Vraag me af of dat ook nog na de officiële patch gaat blijven, dat je dus kunt betatesten.

Niet echt een bijzondere update, de vorige had een grotere impact.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Is de NDA op de beta opgeheven?

The adventures of Shuggy kost nog maar 400 MSP (edit: sinds 13 augustus). Gisteren aan begonnen en het is een toppertje. Leuke puzzelplatformer met grappige mechanics. Je hebt in verschillende levels, verschillende mogelijkheden (denk aan rotateren van het level, vast maken aan touwen en zo nog een goed aantal dingen). Heb twee uur achter elkaar goed door zitten spelen. Aanradertje als je van platformpuzzels houdt.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 11-09-2012 09:26]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ziet er wel geinig uit, maar is niet helemaal mijn ding. Zo te zien is die trouwens altijd 400 msp geweest...

• Beakzz
Mark of the Ninja is pas een topper. Heb gelijk weer 1200 puntjes afgeteld en vermaak me er nu al 2 avonden mee. Stealth 2D ..je moet het maar verzinnen en het werkt :)

Krijgt op Metacritic gemiddeld een 9 dus laat het niet van mij afhangen ;)

http://uk.ign.com/videos/...of-the-ninja-video-review

[Voor 30% gewijzigd door Beakzz op 11-09-2012 09:27]

• kazuka
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 11:25

kazuka

Building Better Worlds

nvm

[Voor 96% gewijzigd door kazuka op 11-09-2012 11:27]

• KoningL

Crash Course 2 gameplay. ziet er weer uit als goede couch co-op 8)

• Beakzz
Lol , Zal deel 1 eens gaan checken , want die moet ik gemist hebben :)

• Slaapje
Beakzz schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:24:
Mark of the Ninja is pas een topper. Heb gelijk weer 1200 puntjes afgeteld en vermaak me er nu al 2 avonden mee. Stealth 2D ..je moet het maar verzinnen en het werkt :)

Krijgt op Metacritic gemiddeld een 9 dus laat het niet van mij afhangen ;)

http://uk.ign.com/videos/...of-the-ninja-video-review
Die haal ik van het weekend inderdaad ook eens. Nu eerst kijken hoe tekken tag 2 is :9

To dare is to do

• MeltedForest
Beakzz schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:51:
Lol , Zal deel 1 eens gaan checken , want die moet ik gemist hebben :)
Is zelfs gratis :)

Heb hem net binnengehaald. Na Shuggy maar eens aan beginnen. Shuggy is overigens knap lastig aan het worden in de tweede wereld. Benieuwd of dit een 100% wordt.

• Beakzz
Wat een verschrikkelijk spel !!! Nee tis wel echt een leuk spel , maar absoluut niet makkelijk.
Net met een vriend local gespeeld en echt spannend werd het niet , want verschillen van een minuut waren heel normaal. Waar ik zo voorbij rende had hij moeite mee en andersom :)

Zal wel beter worden als we de levels beter kunnen , maar uit frustratie snel maar weer London 2012 en Trials Evolution gaan spelen om weer spannende games te krijgen :)
.

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 09:48

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heeft er iemand een goede tip waar ik een controller kan kopen die ik ook op de pc kan gebruiken (wireless) en een gewonen xbox360 controller (wireless). Ik kan via google eigenlijk alleen bol.com vinden voor 50,00 euro.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• MeltedForest
MrVegeta schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:16:
Heeft er iemand een goede tip waar ik een controller kan kopen die ik ook op de pc kan gebruiken (wireless) en een gewonen xbox360 controller (wireless). Ik kan via google eigenlijk alleen bol.com vinden voor 50,00 euro.
Je hoeft alleen maar een wireless gaming receiver te kopen en je kan al je controllers gebruiken op je PC.
Bijvoorbeeld: http://www.dealextreme.co...-white-grey-129240?item=8
Of zwart: http://www.dealextreme.co...oller-black-129239?item=6

[Voor 9% gewijzigd door MeltedForest op 14-09-2012 12:53]

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 09:50

Nitai

Feels good man

Een beetje offtopic, maar welke games kun je eigenlijk met de wireless controller spelen op de pc? Moet ik dan denken aan Fifa e.d.?

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Beakzz
Gewoon elk spel waar je een controller kan instellen. En de meeste hebben standaard de Xbox controller al in het spel zitten. Volgens mij zelfs sommige shooters maar daar zie ik geen voordeel in dus nooit geprobeerd.

Denk idd aan sportspellen, actiespellen en racespellen.

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 09:48

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nitai schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:47:
Een beetje offtopic, maar welke games kun je eigenlijk met de wireless controller spelen op de pc? Moet ik dan denken aan Fifa e.d.?
Dark Souls bijvoorbeeld, games waar de ports zo slecht van zijn dat het onmogelijk met de tobo/muis te doen is :/

[Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 15-09-2012 23:49]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• MeltedForest
Nitai schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:47:
Sowieso bijna alle Games for Windows spellen.
Ik heb zelf ervaring met Dirt 2/3, Mafia 2, Flatout, Trackmania en Operation Flashpoint. Voor die laatste game gebruikte ik de controller om te bewegen en wat simpele commands (met linkerhand: linkerstick, LT, LB) en mijn rechterhand was voor de muis :P
Ik heb een vraagje aan de xboxers hier :)
De laatste tijd heb ikzitten kijken naar een xbox om Forza4 op te spelen.
Ik heb een actief draaiende PS3, maar Forza4 lijkt me zeer de moeite waard.
Kan je op een xbox spelen zonder online te gaan cq een online account aan te maken?
Van wat ik heb gelezen is een 4G versie te weinig, dus dan moet het een 250G worden.
Deze zijn op verschillende veilingsites voor toch wel erg redelijke prijzen te verkrijgen (nieuwe en demo-modellen).
De vraag dus: is het 100% offline te spelen?
Alvast bedankt voor uw antwoord ;)

[Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2012 13:23]

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:23
Volgens mij kan dat gewoon. Je wil een gekraakte versie ofzo?

Je kan namelijk wel gewoon een XboxLive account maken zonder te betalen of online te hoeven spelen.

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:33

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Weet iemand trouwens welke fangrote er in de oude Xdoos-360 gaan? Ding van mij is al over de garantieperiode heen, en ik gebruik hem nog af en toe (Soms maanden lang niet, soms speel ik er weer een week op). Om deze reden wou ik de fans eens vervangen door iets stillers...

Op google kom ik meerdere resultaten tegen, voornamelijk 2x60mm. Kan dit kloppen?
Een Xbox Live Silver account geeft je wel de mogelijkheid om content te downloaden, maar hiermee kun je dus niet online game. Aangezien de account gratis is, kan dat dus wel wat je wilt kiwi. 4GB is inderdaad weinig, maar als je de game niet wilt installeren dan maakt het weinig uit (al kun je dan bv disc 2 niet installeren waardoor je een hoop auto's misloopt). 250gb is dan wel handig ja, al zou je (als je toch alleen forza wil doen) ook voor een ouder model kunnen gaan met een minder grote schijf.

Offline spelen gaat in ieder geval prima, ook zonder silver en internetverbinding lukt dat door gewoon een offline account aan te maken (hoef je niet eens silver voor te nemen). Wil je dingen downloaden -> dan silver, wil je online -> dan gold.

• EcoR
  • Registratie: juli 2008
  • Niet online
Sinds deze week bezig met The Witcher 2...Manmanman wat een leuk spel. Lekkere cynische humor, leuk vechtsysteem met veel opties tot variatie. Ben tot nu toe alleen nog maar sidequests aan het doen, lekker afwisselend en een goede manier om de controls een beetje onder de knie te krijgen voordat ik het verhaal dieper in ga (voor de kenners: ben in Flotsam, begin van het spel dus).

Ga me hier nog heel wat uurtjes mee vermaken denk ik :D.
Thanx voor de reacties :)

@Catch22: nee, gewoon legaal.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Streskip
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17-06 00:44
dvdkiwi schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:22:
Ik heb een vraagje aan de xboxers hier :)
De laatste tijd heb ikzitten kijken naar een xbox om Forza4 op te spelen.
Ik heb een actief draaiende PS3, maar Forza4 lijkt me zeer de moeite waard.
Kan je op een xbox spelen zonder online te gaan cq een online account aan te maken?
Van wat ik heb gelezen is een 4G versie te weinig, dus dan moet het een 250G worden.
Deze zijn op verschillende veilingsites voor toch wel erg redelijke prijzen te verkrijgen (nieuwe en demo-modellen).
De vraag dus: is het 100% offline te spelen?
Alvast bedankt voor uw antwoord ;)
Ik heb Forza 4 nu bijna een jaar, speel het ook wel elke week nog, maar dat komt enkel alleen door de online community. Ik zit in een 'club' (zoals clans met shooters) en wij houden elk weekend een race met zoveel mogelijk leden. Dat zijn allemaal wel redelijk professionele gasten, gewoon een race online joinen doe ik echt nooit. Je vraagt zelf of het 100% offline te spelen is; jazeker. Je begint het spel te spelen met de Season Challenge (neem ik aan, ik wel, de 'carriere' mode), daar ben je wel even mee zoet. Je hebt 10 'jaren' die je kan uitspelen, elk jaar worden het ook meer races. Ik weet het niet zo heel goed meer maar volgens mij begon je rond de 12 races (die soms opgesplitst zijn in heats, zoals op Hockenheim, doe je heat 1 overdag en heat 2 bij zonsondergang.) en eindig je volgens mij bij de 21 races in je laatste jaar. Als je hier nou een beetje (te) snel doorheen bent gegaan heb je ook nog de Event list. Hier kan je natuurlijk ook gewoon gelijk mee beginnen. Hier ben je echt wel even zoet mee:

In al die vakjes kun je dus een andere race of kampioenschap vinden. Soms zijn het enkele races maar de meeste zijn wel 5 races per vakje. Beetje hetzelfde systeem als in GT5, alleen hoef je hier niet eerst een bepaalde race te doen maar kan je ook gelijk de R1 klasse doen. Ik vond de laatste rechtse rij, de kampioenschappen, het leukst. Als je een beetje het WEC of endurance racing zelf volgt kom je hier wel aan je trekken. Aardig wat leuke kampioenschappen, begin je in een GT3 auto en mag je je opwerken naar LMP2 en 1.

Echter mis je wel wat als je 100% offline wilt blijven. (Het kan ook bijna niet anders met al die onafgemaakte games ahum DLC's.) Helaas heeft EA een akelige licentie van Porsche in handen die hun het recht geeft om als enige (ofzoiets) Porsches in hun spellen te stoppen. Er zitten dus ook geen Porsches in Forza 4. Nou komen die DLC's dus 'handig' uit want ze hebben een pack mooi vol Porsches gestopt. Ik heb alle DLC (12 packs, waarvan minimaal 10 auto's per pack), moet je er vanuit gaan dat dat ongeveer €50,- kost bij elkaar. Klinkt nu misschien veel in 1 keer maar de DLC is in een verloop van tijd uitgekomen, dus voor mij was het zo nog wel te doen plus dat er een Season pass was waarmee je korting kreeg etc.

Heb je vrienden (sociaal of online) dan is deze game het echt waard om online te spelen, boeit je dat niet zo dan kan je prima af zonder de online service. Wel is het ook zo dat zonder online abbo je ook geen liveries, tunes, stickers etc kan downloaden. Volgens mij kan dit alleen met het GOLD account.

Vind je uiteindelijk dat je toch te kort schiet kan je altijd nog een GOLD account aanvragen. ;)

Ben je GT5 gewend dan is dit gewoon een hele leuke game, misschien niet zo SIM als GT5, maar wel net zo goed al dan niet beter.

Verder zou ik de 4gb versie lekker laten liggen want het installeren van games is zeer relaxd en scheelt laadtijd. Ik heb de 120gb Elite, ding volgens mij in 2008 gekocht. Werkt perfect, raad je wel aan de console recht op te zetten en het liefst niet in een kastje. Waar de PS3 dit wel kon heeft de XBOX hier toch wel wat meer problemen mee en gebeurt het regelmatig dat mensen hun geluidselement verbranden in de box zelf. Als het goed is kan je dan ook 1 maand gratis van LIVE genieten, check dan alle downloadable games even want er zitten echt goeie tussen. Ook kan je dan al die map packs voor Forza 4 downloaden.

Succes :9

[Voor 10% gewijzigd door Streskip op 19-09-2012 10:31]

Kijk dat is een uitgebreid antwoord :D
Hier kan ik wel wat mee, bedankt!

Ik ben inderdaad GT5 gewend, die doe ik ook alleen offline eigenlijk.

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
Het maakt niet uit hoe je je Xbox neerzet, ik zet hem altijd gewoon plat neer, ben veels te bang dat ik mijn xbox omgooi of dat iemand anders in het huis niet oplet en hem omgooi :)

Joe Danger! De opvolger vandaag binnengehaald. Is weer lekker balanceren en scheuren. Dit keer met allerhande voertuigen naast de motor. Eerste indrukken zijn goed al is het wel wat makkelijker dan de eerste. Blijft echter lekker afwisselend en uitdagend.

• Beakzz
Leuk spel , maar zat gisteren helemaal klaar voor de local multiplayer... Zitten er maar 5 tracks in !!! Niks vrijspelen...en je kan ook geen mp levels maken in de editor volgens mij. Doe het er dan gewoon niet in :(

Nee mijn liefde voor Joe is ff bekoeld en toch weer local in Trials ;)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb laatst voor 600 msp Joe SE gehaald en vind m toch wel erg geinig. Vooral grappig en zeker niet frustrerend à la Trials... Msp meer dan waard, net als Alan Wake American Nightmare. Het is alweer een tijd geleden dat ik Alan Wake gespeeld had en het blijft een goed spel met een tof concept.

Beiden aanraders!

Beakzz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:25:
Leuk spel , maar zat gisteren helemaal klaar voor de local multiplayer... Zitten er maar 5 tracks in !!! Niks vrijspelen...en je kan ook geen mp levels maken in de editor volgens mij. Doe het er dan gewoon niet in :(

Nee mijn liefde voor Joe is ff bekoeld en toch weer local in Trials ;)
Als je je verheugd en het spel biedt het niet is dat jammer. Heb hem zelf voor de singleplayer platform lol gehaald. En dat valt niet tegen. Al wil ik liever op t motortje dan op al die rare fratswagens.

• ElBarto
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Weet er iemand waar ik nog ergens zo'n licentie transfer kit kan kopen? Ik heb een nieuwe 250GB Xbox aangeschaft en ga mijn oude Xbox bij mijn ouders gebruiken (alleen draadloos internet, dus kan er niet online met mijn model).

Nog beter is natuurlijk als iemand mij er eentje kan lenen tegen verzendkosten ;)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Ik heb er eentje liggen. DM je adres dan stuur ik hem op.

• Zaratrass
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 08:23
noob vraag...

heb nu net eindelijk mijn xbox verplaatst naar huis en xbox live genomen.

is er ook een lijst met games, die je gratis kan downloaden ofzo?
neem aan dat toch niet elke game betaald is?

Dorito's Crash Course ofzo is volgens mij de enige gratis game die er is voor de Xbox ofzo.

Of ik moet mij vergissen en dan hoor ik graag andere gratis XBLA titeltjes. Als ik minder lui was en het echt wilde weten had ik het ge-Googled ofzo.

• KoningL
Nee ook Dorito's Harms Way is gratis. Verder is hier een lijst, veel uit deze lijst is regio gebonden (en dus voor de VS) maar je kan er wel wat uit halen.

http://www.cheapassgamer.com/forums/showthread.php?t=223330

en ja ze schijnen deze herfst met free-to-play games te komen, maar daar verwacht ik niet al te veel van.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:33

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Rockvee2 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:39:
Het maakt niet uit hoe je je Xbox neerzet, ik zet hem altijd gewoon plat neer, ben veels te bang dat ik mijn xbox omgooi of dat iemand anders in het huis niet oplet en hem omgooi :)
Bij het 1e Xbox model was het wel degelijk beter om hem neer te leggen dan om hem rechtop neer te zetten. Bij het Slim model maakt het weinig uit.

• nioz
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-05 12:45
D4NG3R schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:53:
[...]

Bij het 1e Xbox model was het wel degelijk beter om hem neer te leggen dan om hem rechtop neer te zetten. Bij het Slim model maakt het weinig uit.
Mijn Slim is tijdens het spelen van Mass effect 2 meerdere keren uitgevallen terwijl hij rechtop stond (helemaal vrij, bovenop een meubel). Daarna heb ik hem toch maar neergelegd en sindsdien geen problemen meer gehad. Je kan het altijd proberen natuurlijk, maar mijn ervaring is dat de slim ook beter kan liggen.

• Zaratrass
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 08:23
Als ik nou mijn xbox live account op een andere xbox wil gebruiken ?

Als dat lukt, zou ik dan ook daar ook mijn games op kunnen kopen.

Zit te twijfelen om nog een xbox erbij aan te schaffen voor op de slaap kamer. Maar wil niet nogmaals xbox live betalen.

manii schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:56:
Als ik nou mijn xbox live account op een andere xbox wil gebruiken ?

Als dat lukt, zou ik dan ook daar ook mijn games op kunnen kopen.

Zit te twijfelen om nog een xbox erbij aan te schaffen voor op de slaap kamer. Maar wil niet nogmaals xbox live betalen.
Dat kan gewoon. 1x Gold nodig. :) Heb zelf 2 Xboxxen. Werkt prima. Zeker nu je dingen in de cloud kan opslaan. Geen USB stick meer nodig voor savegames en account.
exactor it schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:43:
[...]

Dat kan gewoon. 1x Gold nodig. :) Heb zelf 2 Xboxxen. Werkt prima. Zeker nu je dingen in de cloud kan opslaan. Geen USB stick meer nodig voor savegames en account.
Heb je dan geen probleem met dat er maar 1 profiel actief mag zijn? Ik had met mijn non-internet xbox dat ie daarna niet meer terug op de andere console kon worden gezet omdat ie dan corrupt werd. Dag achievements dus. Weet alleen niet hoe het zit als je ze allebei aan internet hangt.

Als je mijn bericht had gelezen had je je vraag niet gesteld.

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

exactor it schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:55:
Als je mijn bericht had gelezen had je je vraag niet gesteld.
Je hebt gelijk, maar veel mensen hebben nog het account recoveren in hun hoofd zitten. Ik kan me voorstellen dat Garfield niet de enige is waarbij het verschil tussen deze twee opties vragen oproept, en je achievements verliezen is natuurlijk zwaar irritant.

Om misschien maar gelijk even het toe te lichten, account recovery was (imho) nooit bedoeld voor 2 xboxen soort van tegelijk. Meer van als je bijvoorbeeld een week bij iemand ging logeren, of nog beter als je xbox gejat was en je kocht een nieuwe.......
De (profiel in) cloud oplossing is WEL bedoeld voor snel en vaak switchen tussen xboxen. Maar daar heb je uiteraard weer niks aan als een van je xboxen offline is. In dat geval zou ik adviseren om je profiel op een usb stick of memory card te mikken.......

[Voor 37% gewijzigd door Sagat op 26-09-2012 09:11]

10 second ninja DONE

• MeltedForest
Perongeluk 2 XBL Gold codes gekocht (digital delivery). Iemand nog interesse in 12 maanden XBL Gold voor 32 euro? DM even.
Pagina: 1 ... 46 ... 64 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True