Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:56
Nee ze versturen het echt naar je, maar met die code krijg je wel gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
MeltedForest schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:39:
Thanks, 4200 punten voor 24,49 pond (iets meer dan 30 euro)
heb ik ook besteld :) thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
code werkt ook voor live abo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Zucht, vandaag een dagje gamen bij een vriend. Gamertag netjes op USB stick gezet en meegenomen! Uiteraard (ook al heb ik er toen ik er was 10 keer aangedacht) ben ik de usb stick vergeten mee te nemen... 8)7

Nu vraag ik me af of het beter is de gamertag te recoveren, of dat hij hem beter even naar de cloud storage kan kopieeren? (usb stick ophalen is door de afstand geen optie, zou pas weer morgen kunnen en een avondje niet gamen..... the horror... -O- ) Ik weet dat recoveren niet aangeraden wordt door Microsoft omdat het kan dat je gamertag corrupt raakt... Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 12:54

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Jobbie schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:45:
Heb een aanbieding gevonden die ik hier echt ff moet posten:

2100 MSP voor 16 euro!

Gebruik daarvoor de code JubileeOffer.

Dit werkt alleen in Engelse winkel, de code werkt niet in de Nederlandse.

Ik heb net 2100 punten besteld.

Werkt ook op de 4200 punten en Xbox Live...
Tnx voor de geweldige actie.

Als deze code niet werkt is er nog ene 25% code -> SUMMERSAVER

heb net 4200 voor 24,49 pond besteld.
Zodra ik die heb is het BF3 Premium inlossen _/-\o_

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

MochiGohan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:32:
Zucht, vandaag een dagje gamen bij een vriend. Gamertag netjes op USB stick gezet en meegenomen! Uiteraard (ook al heb ik er toen ik er was 10 keer aangedacht) ben ik de usb stick vergeten mee te nemen... 8)7

Nu vraag ik me af of het beter is de gamertag te recoveren, of dat hij hem beter even naar de cloud storage kan kopieeren? (usb stick ophalen is door de afstand geen optie, zou pas weer morgen kunnen en een avondje niet gamen..... the horror... -O- ) Ik weet dat recoveren niet aangeraden wordt door Microsoft omdat het kan dat je gamertag corrupt raakt... Iemand ervaring hiermee?
Heb m'n profile/gamertag iets van 20x gerecoverd (spontane game avondjes bij vrienden), geen enkel probleem.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
MochiGohan schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:32:

Onzin. Gewoon recoveren die handel. Heb het echt al ontelbare keren gedaan. Nog nooit last gehad van zogenaamde corruptie.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 08-06-2012 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

crzyhiphopazn schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:31:
[...]

Tnx voor de geweldige actie.

Als deze code niet werkt is er nog ene 25% code -> SUMMERSAVER

heb net 4200 voor 24,49 pond besteld.
Zodra ik die heb is het BF3 Premium inlossen _/-\o_
Heb zelf nu 2x 2100 punten besteld. Alleen nog niet verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Dan had je beter 1x4200 kunnen kopen, dat was goedkoper geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 08:24

McBoom

Broem

Krijg je die punten in de mail? :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Moet nog maar zien of we hem echt binnen krijgen , want mijn order staat nu al 4 dagen in progress en ik kreeg net een melding dat het niet echt de bedoeling was dat ik als Nederlander op die site rondhang (iets dergelijks dus) Eens kijken wat ze er mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
zit nog steeds geen progressie in, hoop dat t wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Bij mij ook niet. Eerste bestelling was zaterdag. Ik zal s een mailtje sturen.

Edit: contact formulier ingestuurd.

Nog verder gekeken: het schijnt dat de MS store langzaam is met verzenden. Dag of 14 is normaal.

[ Voor 47% gewijzigd door SqueakyClean op 08-06-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

MeltedForest schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:49:
Dan had je beter 1x4200 kunnen kopen, dat was goedkoper geweest.
Ja, 1ct... £ 12,50 voor 2100 msp...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
14 dagen?!?! Nondeju.. Tis sneller als ik hem op de fiets ging halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Blij dat ik mijn punten gewoon via eBay met instant delivery heb gekocht.
Niet dat er nou zoveel haast achter zat, maar ik houd niet zo van wachten :P

EDIT: Natuurlijk zat er wel haast achter -> premium BF3 account voor de Close Quarters mappack!

[ Voor 24% gewijzigd door Ken. op 09-06-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ach, als ik CQ wil spelen, doe ik MW3 wel in m'n xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik denk niet dat jullie hem krijgen, is een beetje vreemd als je bij een UK shop waarvan een NL shop is het naar een NL adres wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 13:33

Mikayu

.srt

Ik probeerde net de Halo 4 trailer te bekijken, maar elke 3 seconde komt er loading
Dacht eerst dat het aan die film lag, maar andere trailers doen dat ook. Behalve dat E3 gedoe, dat werkt best.
Ligt dit nou aan mij of is de server load bij MS te hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Is die Hitman Sniper Challenge die voor 5 Euro te koop is alleen een download, of zit er ook een doosje bij?

http://www.nedgame.nl/hitman-sniper-challenge+x360.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Exorcist schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:58:
Is die Hitman Sniper Challenge die voor 5 Euro te koop is alleen een download, of zit er ook een doosje bij?

http://www.nedgame.nl/hitman-sniper-challenge+x360.html
Is pre order pack.
Zit splinter dunne dvd doosje in met een papieren dvd met download instructie en code wleke je moet inlossen om de daadwerkelijke code te krijgen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Thanks! Dus geen normaal 360 of PS3 doosje dus. Jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Heb jij ze al binnen?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:45
Mikayu schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:04:
Ik probeerde net de Halo 4 trailer te bekijken, maar elke 3 seconde komt er loading
Dacht eerst dat het aan die film lag, maar andere trailers doen dat ook. Behalve dat E3 gedoe, dat werkt best.
Ligt dit nou aan mij of is de server load bij MS te hoog?
Heb ik ook last van gehad, even de cache wissen en het werkt weer!
http://support.xbox.com/n...-setup/clear-system-cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

crzyhiphopazn schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:00:
[...]

Is pre order pack.
Zit splinter dunne dvd doosje in met een papieren dvd met download instructie en code wleke je moet inlossen om de daadwerkelijke code te krijgen.
Is download idd, maar de challenges zijn best leuk n je unlocked ook dingen voor later in het spel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb maar even een mailtje gestuurd. Nu al 2 weken geleden dat ik bij MS UK besteld heb en nog geen progressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

418O2 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:16:
Ik heb maar even een mailtje gestuurd. Nu al 2 weken geleden dat ik bij MS UK besteld heb en nog geen progressie.
Idem. Wel raar hoor. Geen geld terug en geen voortgang in de bestelling. Maar we wachten nog even af. :)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik kreeg een reactie. "toevallig" was eea gisteren net verstuurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb inmiddels mijn 4200 Live MS Points ontvangen -> geactiveerd en BF3 Premium aangeschaft..

Tnx again Jobbie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Nu online

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Graag gedaan, jongen! :)

Ik heb vandaag m'n eerste 2100 binnengekregen via UPS. Geduld dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Ik zie nu ook, na maandag een bericht gekregen te hebben dat ze verstuurd zouden zijn, dat het pakketje onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
hij is bezorgd bij mijn buren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Heb hem vandaag ook binnen, 4 juni besteld. Code werkt prima, weer 4200 punten voor 32 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze staan al in Console budget gaming; maar voor de volledigheid:
Alone in the Dark van € 19.99 voor € 4.99
Blazing Angels: Squadrons of WW II van € 19.99 voor € 4.99
Bolt van € 19.99 voor € 4.99
Bomberman Act: Zero van € 19.99 voor € 4.99
Cloudy With a Chance of Meatballs van € 19.99 voor € 4.99
Conan van € 14.99 voor € 3.99
Dark Void van € 19.99 voor € 4.99
FaceBreaker van € 19.99 voor € 4.99
Kameo van € 19.99 voor € 4.99
Meet the Robinsons van € 19.99 voor € 4.99
Open Season van € 19.99 voor € 4.99
Perfect Dark Zero van € 19.99 voor € 4.99
Prince of Persia The Forgotten Sands van € 14.99 voor € 4.99
Rockstar Table Tennis van € 19.99 voor € 4.99
SEGA Superstars Tennis van € 19.99 voor € 4.99
Surf’s Up van € 19.99 voor € 4.99
Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter € 19.99 voor € 4.99
Virtua Tennis 2009 van € 19.99 voor € 4.99
Viva Pinata Party Animals van € 19.99 voor € 4.99
Heb vandaag Cloudy with a chance of meatballs gespeeld. Dacht een oke platformer te kopen en dat was ook zo. Althans de laatste missie. Voor de rest was het niet slecht maar verre van goed. Grote pluspunt is dat de easy cheevo's me naar 50k GS tilden. :P

Vermakelijk: vaker dood gegaan bij Cloudy op 1000GS uitspelen dan bij Prototype 2. :P Prototype 2 was best tof. Super makkelijk en super cheesy verhaal (cutscenes wel gekeken maar 5 minuten na hem voor de 2e keer te hebben uitgespeeld wist ik niet meer wat de deal was >.>). Wel geinig om als superpowerful dude rond te rennen. De infected en militairen zijn eerder irritant dan gevaarlijk voor de speler.

Mooi game weekendje tot nu toe: 2000GS in het zakje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De meeste (of eigenlijk alle) games in die lijst zijn eigenlijk erbarmelijk slecht. Wel jammer.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:23

LDVC

Let's get it over with

EfBe schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:56:
De meeste (of eigenlijk alle) games in die lijst zijn eigenlijk erbarmelijk slecht. Wel jammer.
Ik heb Prince of Persia TFS gekocht, leuk spel. Overigens kun je er voor kiezen om het spel met MS punten af te rekenen in plaats van euro's. Als je je MS punten via internet besteld, dan wordt het spel dus nog goedkoper: 400 punten = 3,80. En dat geld is het spel meer dan waard :)

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:28
Wat is die xbox 360 repair troep toch scheef geregeld. Ik heb dus 2 rode lampjes en op de site staat dat die oververhit is, na 1maand niet spelen valt die al na 2minuten uit. Er staat niks omheen.

Nu wil ik dus de xbox laten reparen via de site, kan je alleen met creditcard betalen. Wat een bakvissen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 23:08
Michielodc schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:45:
Wat is die xbox 360 repair troep toch scheef geregeld. Ik heb dus 2 rode lampjes en op de site staat dat die oververhit is, na 1maand niet spelen valt die al na 2minuten uit. Er staat niks omheen.

Nu wil ik dus de xbox laten reparen via de site, kan je alleen met creditcard betalen. Wat een bakvissen....
Bellen? Misschien kunnen ze je andere opties bieden.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:28
Maikel64 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:05:
[...]

Bellen? Misschien kunnen ze je andere opties bieden.
Gedaan. Ze zeiden dat we langs het postkantoor moesten gaan om een of andere kaart te halen. Of een creditcard nemen -,- Pff wat liggen ze daar achter....(iDeal???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, als ik een GoD op een stick zet kan ik die dan ook op een andere console spelen met een ander profiel? Ik dacht namelijk dat je wel met een ander profiel op een console gedownloade games kan spelen maar weet niet zeker hoe dat zit met het spel op een stick zetten en die dan naar een andere Xbox verplaatsen.

Wilde namelijk Open Season of Cloudy kopen en op een stick zetten zodat het zusje en broertje van mijn vriendin die spellen ook kunnen spelen op hun Xbox.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 08:27
Nee, alle profielen mogen het spel spelen op de console waarop het gekocht is (ongeacht medium waar het op staat) en het profiel dat het gekocht heeft mag het op alle consoles spelen zolang dat profiel met live verbonden is.

Dus wat je wel kan doen is het spel onder jouw profiel op hun xbox kopen, en dan kun jij het altijd spelen zolang je met live verbonden bent, en zij op die xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah okee, goed om te weten. Dan is die tweede stap misschien beter, koop ik het op die van hen en dan kan ik het later nog dus op een stick zetten en op mijn eigen Xbox spelen.

Trouwens, iemand al deel twee van The Walking Dead gespeeld? Zou vandaag uitkomen als het goed is.

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 27-06-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:28:
Deze staan al in Console budget gaming; maar voor de volledigheid:

[...]

Heb vandaag Cloudy with a chance of meatballs gespeeld. Dacht een oke platformer te kopen en dat was ook zo. Althans de laatste missie. Voor de rest was het niet slecht maar verre van goed. Grote pluspunt is dat de easy cheevo's me naar 50k GS tilden. :P

Vermakelijk: vaker dood gegaan bij Cloudy op 1000GS uitspelen dan bij Prototype 2. :P Prototype 2 was best tof. Super makkelijk en super cheesy verhaal (cutscenes wel gekeken maar 5 minuten na hem voor de 2e keer te hebben uitgespeeld wist ik niet meer wat de deal was >.>). Wel geinig om als superpowerful dude rond te rennen. De infected en militairen zijn eerder irritant dan gevaarlijk voor de speler.

Mooi game weekendje tot nu toe: 2000GS in het zakje. :)
Prototype 2 is idd wel vermakelijk. Vrij easy G's iig. Je kan makkelijk 1000G halen en dat is wel is anders bij sommige games. Zit zelf op 850 ofzo, moet hem nog een keer uitspelen op new game+ (hard) voor de laatste cheevo's maar twijfel of ik daar zin in heb. Het is wel grappig maar wel vrij eentonig.
Misschien later nog een keer. Het is wel lekker af en toe beetje hersenloos beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Voor Kinect eigenaren die ook een US (Silver) Live account hebben:
ff inloggen met je US account om gratis de Kinect game Haunt te downloaden (full game)
Die is tot en met 2 juli gratis te downloaden als onderdeel van de nieuwe Kinect Central hub op het US dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een rode chrome SE controller binnen. Is een mooi ding. Net een uur mee gespeeld. Ik was bang dat hij glibberig zou worden maar dat was niet het geval.

Stiekem wou ik liever blaauw maar die waren nergens direct leverbaar en ik had geen werkende controllers meer. Ik kan je vertellen dat Crysis op de hoogste moeilijkheidsgraad best lastig is als je niet rechtdoor kan lopen en ook niet kan sprinten. Wel gelukt. :)

Nu Sniper Elite v2. De xrays zijn super!

@koning Prototype2 op hard met je upgrades is een fluitje. Meer hoe maak ik ze dood dan o jee dadelijk pakken ze me. Heb hem op hard in een uurtje of drie/vier uitgespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:37
LDVC schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:49:
Voor Kinect eigenaren die ook een US (Silver) Live account hebben:
ff inloggen met je US account om gratis de Kinect game Haunt te downloaden (full game)
Die is tot en met 2 juli gratis te downloaden als onderdeel van de nieuwe Kinect Central hub op het US dashboard
Thanks voor de tip :) heb een silver account aangemaakt onlangs om voice control eens te testen. Maar een gratis game is natuurlijk ook altijd leuk :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Heb hem ook gedownload. Snap trouwens niet waarom wij niet gewoon in het Engels gebruik kunnen maken van de voice control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michielodc schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:45:

Volgens mij zit er in Almere een reparatieshop voor 360's waar je 50 euro betaalt voor RROD's en ze het gerepareerd hebben terwijl je wacht, misschien is dat een optie: proconsoles.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:58
Tip gevraagd.

Wij hebben een "oude" xbox360 met 20gb erop.
Zoon wil graag een kinect. Nu kost zo'n ding van 110 tot 150 euro.

Een nieuwe XBOX slim met 4gb EN een kinect kost 149 euro. 8)7
Maar heb je daar nu iets aan (4gb) ?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Uhm nee als je oude xbox het nog doet niet. Voordeel is dat hij zuiniger en stiller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 05:57

JSchut

.....

driel24 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:20:
Tip gevraagd.

Wellicht 2dehands een kinect kopen?
Mocht je intresse hebben DM me dan even. Ik heb er namelijk nog 1 in zeer goede staat (bijna niet gebruikt) inclusief 2 games.

Laatste tijd relatief veel lockups gehad (Xbox nr 2 ongeveer 1 jaar oud). Met name met de games Trials Evolution en Dirt Showdown. Wellicht dat het iets in de games is aangezien ik het verder nog nooit eerder ben tegengekomen.
Het zou ook door de warmte kunnen komen natuurlijk :P Meer mensen last van lockups met deze games?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb een 2 jaar oude 360 en nog nooit last van lockups gehad maar heb ze nu wel voor het eerst gehad met Battlefield 3 een paar keer en dan ook alleen maar in de Metro map gek genoeg. Net alsof ie daar het meest van moet zweten en daardoor volledig vastloopt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme ik heeft Spelunky gehaald. Frustrerend tot en met maar oh zo verslavend. Nog meer mensen mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nee, ik heb Conan gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
2 x vrij kort achter elkaar een lockup gehad met Skyrim. Extra irritant omdat ik de autosave uit heb staan en dus een zooi gameplay voor jan lul heb gedaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Sinds enkele dagen krijg ik bij het synchroniseren van mijn trophies een 80711008 foutcode. Kom wel hits tegen op Google maar geen concrete oplossingen, meer mensen hier die dit probleem hebben gehad?

Wrong topic :>

[ Voor 12% gewijzigd door Gekkenhuis op 05-07-2012 23:26 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Gekkenhuis schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:23:
Sinds enkele dagen krijg ik bij het synchroniseren van mijn trophies een 80711008 foutcode. Kom wel hits tegen op Google maar geen concrete oplossingen, meer mensen hier die dit probleem hebben gehad?
Trophies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Doet iemand hier wel eens 3D gaming op de 360? Vandaag Sonic generations binnen gekregen en gespeeld in 3D, maar het lijkt net alsof de xbox het allemaal niet aan kan. Vaak haperingen en het geluid valt soms weg. Ik heb een 360 slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Waarom is de Xbox360 250GB slim nu ineens zo goedkoop? 150 euro... :?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Alleen shops die onderdeel van de BAS groep zijn, zal wel foutje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Mm toch verleidelijk om te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Rev! schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:25:
Doet iemand hier wel eens 3D gaming op de 360? Vandaag Sonic generations binnen gekregen en gespeeld in 3D, maar het lijkt net alsof de xbox het allemaal niet aan kan. Vaak haperingen en het geluid valt soms weg. Ik heb een 360 slim.
Weet iemand of de 360 Slim terugklokt als hij te warm is of een andere beveiliging? Viel me op dat hij wel heel erg warm werd gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rev! schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:25:
Ja, ik. Ook oa Sonic Generations. Loopt prima op mijn Slim..
Uncharted 3 op de PS3 in 3D gaat ook echt perfect, maar die is natuurlijk slow-paced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Rev! schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:28:
[...]

Weet iemand of de 360 Slim terugklokt als hij te warm is of een andere beveiliging? Viel me op dat hij wel heel erg warm werd gisteren.
Volgens mij klokt hij niet terug, dat zou namelijk problemen opleveren in games....
Als de Xbox 360S zelf vind dat hij te warm wordt, krijg je een melding op het scherm met de aankondiging dat de Xbox 360S gaat afsluiten. De 360 schakelt zich vervolgens uit en het rode puntje gaat knipperen, zodra het puntje stopt met knipperen (na ongeveer 10 minuten) kan je de Xbox weer opnieuw aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Laatst online: 14-02 08:49
SalimRMAF schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:52:
Waarom is de Xbox360 250GB slim nu ineens zo goedkoop? 150 euro... :?
Heb het ook gezien, maar is volgens mij een oud model? Geeft nl aan dat deze 3 USB poorten heeft, terwijl de laatste er 5 heeft.

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:31:
[...]

Ja, ik. Ook oa Sonic Generations. Loopt prima op mijn Slim..
Uncharted 3 op de PS3 in 3D gaat ook echt perfect, maar die is natuurlijk slow-paced.
Vaag, heb echt veel FPS drops.. Voor de gein op 720p gezet en dat liep al iets beter. Kan me haast niet voorstellen dat het aan de TV ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand op dit moment inloggen op Xbox Live? Heel wat mensen die ik ken ondervinden op dit moment problemen met inloggen... ook lijkt de forum van Xbox niet bereikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:53:
[...]

Vaag, heb echt veel FPS drops.. Voor de gein op 720p gezet en dat liep al iets beter. Kan me haast niet voorstellen dat het aan de TV ligt.
Toevallig een HDD dat oud is? Last van in andere spellen (evt in 3d)?

Voor de warmte: ik heb een fan er opgeknutseld zodat er koele lucht doorheen blaast. Scheelt een hoop. Knutselen is leuk maar je kan ook een standaardje kopen met fan voor tien a twintig euro. Sinds ik een fan heb heb ik geen vastlopers meer gehad.

@kirayoma ik zet mn xbox net aan en ben direct ingelogd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:04:
Kan iemand op dit moment inloggen op Xbox Live? Heel wat mensen die ik ken ondervinden op dit moment problemen met inloggen... ook lijkt de forum van Xbox niet bereikbaar te zijn.
Ik ook niet. Werd net uit live gegooid maar mijn vriendin, die naast mij zit op haar eigen Xbox, kan gewoon doorspelen. Netwerkcheck geeft verbonden met alles maar zowel mijn Xbox als GFWL kan ik niet verbinden.

Van Xbox.com:
XBOX LIVE Service

Users may experience difficulties with the following services:
•Signing into Xbox LIVE from an Xbox console
•Signing into Xbox LIVE from Xbox.com
We are aware of the problem and are working to resolve the issue. We apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your patience

[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 06-07-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ongelofelijk stom is dat er als suggestie staat dat je de verbinding dient te testen of dat je de profiel opnieuw moet downloaden. En bij het laatste wordt je bestaande profiel verwijderd, en ja daar heb je nu dus niks eraan =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:04:
zelfde hier, net nu het double xp weekend is @ mw3

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:14:
[...]

Toevallig een HDD dat oud is? Last van in andere spellen (evt in 3d)?

Voor de warmte: ik heb een fan er opgeknutseld zodat er koele lucht doorheen blaast. Scheelt een hoop. Knutselen is leuk maar je kan ook een standaardje kopen met fan voor tien a twintig euro. Sinds ik een fan heb heb ik geen vastlopers meer gehad.

@kirayoma ik zet mn xbox net aan en ben direct ingelogd.
Nee het is een slim van nog geen half jaar oud. Ik heb hem nu uit de kast gehaald en nu lijkt het goed te gaan. (hij stond ingebouwd in een kast boven op een Cisco stb en bovenop de Xbox stond een WdTvLiveHub blijkbaar iets te veel van het goede)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah, het werkt alweer. Geen idee wat er nou precies mis was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wil mijn PayPal gegevens verwijderden van mijn account. Kan dit blijkbaar alleen vanaf een of andere oude computer die ik allang niet meer heb. Verwijderen van de gegevens duurt zogenaamd 30 dagen. Zo hopen ze zeker op vergetelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:24
Heeft hier iemand trouwens ooit meegemaakt dat zijn/haar gamertag is veranderd zonder dat je er zelf iets van afwist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de Xbox 360 regiovrij te maken imv afspelen van Amerikaanse DVD's? Kan je de standaardregio ómzetten'zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:23:
Is het mogelijk om de Xbox 360 regiovrij te maken imv afspelen van Amerikaanse DVD's? Kan je de standaardregio ómzetten'zeg maar?
Regiovrij maken is niet mogelijk. De regiocode omzetten naar een andere regio ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:23:
Nee, moet je een USA console kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plisson schreef op maandag 16 juli 2012 @ 12:59:
Heeft hier iemand trouwens ooit meegemaakt dat zijn/haar gamertag is veranderd zonder dat je er zelf iets van afwist?
Nee, maar als het mij gebeurde zou ik mijn wachtwoord wijzigen, transactiegeschiedenis bekijken en contact opnemen met xbox support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:44:
[...]

Nee, maar als het mij gebeurde zou ik mijn wachtwoord wijzigen, transactiegeschiedenis bekijken en contact opnemen met xbox support.
Dat heb ik dus al gedaan, maar xbox support blijft nu beweren dat het via mijn console is gebeurd terwijl ik de enige ben die erop kan. Word niet goed van die lui 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Ik heb een 250GB Xbox Slim en een 20GB oude Xbox met RRoD. Kan ik de HDD van de RRoD Xbox op die van iemand anders zetten, de savegames de cloud in knallen (ik heb tegenwoordig Gold) en vervolgens die savegames weer op de 250GB HDD downloaden?
Ik zie zelf niet waarom dat niet kan, maar voordat ik moeite ga doen wil ik het wel enigszins zeker weten.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Zou moeten kunnen, net als jij zie ik geen enkele reden waarom niet.
Maar ik zou je adviseren om een usb stick te nemen, dan hoef je alleen maar te kopieren van de 'gast' xbox. De ruimte in de cloud is sowieso 'maar' 5gb ofzo? Dus ervanuitgaande dat je een enigsinds recente usb stick heb ben je dan in 1x klaar en met minder moeite imho.
Let op, je moet de usb stick wel klaar maken voor gebruik op de 360.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Er bestaan ook transfer kits waarmee het in een wip is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Ik ben aan het wachten op Tony Hawk Pro Skater HD (XBL Arcade).... die zou gereleased worden op 18-07-2012, dat is het nu in Nederland al zo'n 9 uur lang... maar nog steeds NIETS. Heeft iemand enig idee welke tijdzone die gasten aanhouden...?

Het is nu 00:00 in LA bijv... dus daar is het nét de 18e geworden, houden ze die tijden aan? Erg irritant, want ik zat vannacht al van 24:00 tot 01:30 geregeld op XBL te kijken, zonder resultaat. Gevolg dat ik nu beetje meer gaar ben opgestaan :(

URL naar THPS HD XB.com
driel24 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:20:
Tip gevraagd.

Voor enkele tientjes heb je een HD in je nieuwe Xbox... maar... Kinects worden massaal doorverkocht. Dus waarom moeite doen (200 euro uitgeven) als je een Kinect voor 40 euro op de kop kan tikken... =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Novah schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 08:59:
Voor enkele tientjes heb je een HD in je nieuwe Xbox... maar... Kinects worden massaal doorverkocht. Dus waarom moeite doen (200 euro uitgeven) als je een Kinect voor 40 euro op de kop kan tikken... =)
Let daarbij wel op dat deze kinects vaak afkomstig zijn uit een Xbox slim + Kinect bundel. Xbox slim heeft een speciale poort voor Kinect, waardoor er geen aparte stroomtoevoer nodig is. Xbox'en voor de Slim hebben deze poort niet. Je hebt dan weliswaar een goedkope Kinect gekocht, maar je hebt ook nog een stroomkabel nodig, maar die zit niet in een Xbox slim bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal komt spul pas na 13u onze tijd uit. Vaak wat later. De ene keer eerst op xbox.com de andere keer op de console zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 23:08
Novah schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 08:59:
Ik ben aan het wachten op Tony Hawk Pro Skater HD (XBL Arcade).... die zou gereleased worden op 18-07-2012, dat is het nu in Nederland al zo'n 9 uur lang... maar nog steeds NIETS. Heeft iemand enig idee welke tijdzone die gasten aanhouden...?

Het is nu 00:00 in LA bijv... dus daar is het nét de 18e geworden, houden ze die tijden aan? Erg irritant, want ik zat vannacht al van 24:00 tot 01:30 geregeld op XBL te kijken, zonder resultaat. Gevolg dat ik nu beetje meer gaar ben opgestaan :(

URL naar THPS HD XB.com
Wat een gejank om niks. geduld is een schone zaak.

Doe net als ik: Zorg dat je overdag bezig bent met werk/studie, dan weet je haast zeker dat je 's avonds wel wat te downloaden hebt. ;)

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Maikel64 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:50:
[...]

Wat een gejank om niks. geduld is een schone zaak.

Doe net als ik: Zorg dat je overdag bezig bent met werk/studie, dan weet je haast zeker dat je 's avonds wel wat te downloaden hebt. ;)
Begrijpelijke reactie, mijn dagbesteding is mijn zaak en anticipatie buigt prioriteiten.

Na flink wat speurwerk zie ik dat Xbox Live in principe 5:00 tot 6:00 AM PST handhaaft. Dat is dus uiterlijk 14:00 Nederlandse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Novah schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:31:
[...]
Begrijpelijke reactie, mijn dagbesteding is mijn zaak en anticipatie buigt prioriteiten.

Na flink wat speurwerk zie ik dat Xbox Live in principe 5:00 tot 6:00 AM PST handhaaft. Dat is dus uiterlijk 14:00 Nederlandse tijd.
Ik kreeg gistermiddag ook pas de update voor elite (heb ik niet zelf) en een uurtje geleden kwam de melding dat er een playlist update was. Maar de map zal straks wel in roulatie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:31:
[...]

Ik ken dat refreshen op xbox.com als ik toevallig vrij heb op de dag dat een game uitkomt die ik wil spelen. :) Ervaringstip: tijdstip van release kan heel erg fluctueren. Pak anders je psx erbij en speel de originele games tot de remake uitkomt:P

Edit: Ik zie hem overigens nu op marketplace link uit je eerste post beschikbaar. Berg je psx maar weer op. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
LDVC schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:24:
[...]

Let daarbij wel op dat deze kinects vaak afkomstig zijn uit een Xbox slim + Kinect bundel. Xbox slim heeft een speciale poort voor Kinect, waardoor er geen aparte stroomtoevoer nodig is. Xbox'en voor de Slim hebben deze poort niet. Je hebt dan weliswaar een goedkope Kinect gekocht, maar je hebt ook nog een stroomkabel nodig, maar die zit niet in een Xbox slim bundel.
Die is bij dealextreme voor een paar euro te koop. Ze heben ook een tussenstuk sinds kort bij DX waardoor je geen extra stroomkabel meer nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Totaal niet belangrijk hoor , maar kan iemand mij uitleggen waarom er een update is als je net een nieuw spel is ? Waarom zetten ze dan niet gewoon de nieuwe versie online ? Gewoon ff een klein ergenisje :D Nu snel Tony Hawk spelen ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:12:
Totaal niet belangrijk hoor , maar kan iemand mij uitleggen waarom er een update is als je net een nieuw spel is ? Waarom zetten ze dan niet gewoon de nieuwe versie online ? Gewoon ff een klein ergenisje :D Nu snel Tony Hawk spelen ! :D
Er zit een lange periode tussen de goedkeuring van Microsoft en de release. Alles wat de ontwikkelaar in die periode wil regelen moet via een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
En vaak dan ook cheatfixes en hackfixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 19-09 20:43

greatgonzo

schit-te-rend!

vraagje: ik zoek een verlengkabel voor de controller (5 meter tenminste).

Is dat ergens verkrijgbaar? Ben al op ebay wezen zoeken, maar zie alleen kinect kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Gewoon een USB verlengkabel gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Hawk is uit maar ik ben blij dat ik de quicklook gekeken heb: weinig banen, weinig skaters, geen create-a-skater/park en als belangrijkste: Alle multiplayer is louter online. Geen splitscreen TH = geen aankoop. Dan haal ik de psx versie van 2 wel weer uit de kast. Die is behoorlijk kartelig maar speelt nog steeds erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:54:
Tony Hawk is uit maar ik ben blij dat ik de quicklook gekeken heb: weinig banen, weinig skaters, geen create-a-skater/park en als belangrijkste: Alle multiplayer is louter online. Geen splitscreen TH = geen aankoop. Dan haal ik de psx versie van 2 wel weer uit de kast. Die is behoorlijk kartelig maar speelt nog steeds erg goed.
Zo dacht ik er precies ook over. Ik dacht yeahh weer die oude classic banen en oude tijden herleven. Al die oude vette maps. Maar geen couch co-op maakt het een enorme bummer. Ga m dan ook niet kopen. Dan koop ik awsomenauts oid wel van dat geld. En idd geen create a park, niet alle banen van toen maakt t nog erger. Grote teleurstelling....

Ontwikkelaars laten imho couch co-op veel te makkelijk liggen tegenwoordig. Je moet echt zoeken naar de goede couch co-op games. En al helemaal naar die met meer dan 2 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Hier idem. Gister de demo even gespeeld en viel mij ook erg tegen.

Had laatst nog punten gekocht voor Quantum Conundrum en Tony Hawk. De punten voor Tony Hawk kunnen nu voor wat anders gebruikt worden :)

Nu zat ik even te kijken naar de XBLA games welke onderweg zijn maar vindt er nou niet bepaald iets leuks tussen zitten. Deadlight trekt nog wel mijn aandacht. Op welke XBLA games wachten jullie?

Pagina: 1 ... 44 ... 64 Laatste