Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Ik zoek een witte xbox controller voor ong max 30€ nieuw of 2e hands max 20€. Nu stond er een goede op marktplaats in de buurt, na paar mailtjes geen reactie meer, als zo vaak op marktplaats.... op internet komt er vaak teveel verzendkn bij waardoor het niet meer schappelijk is en winkels zijn te duur. Ook valt het mij op dat er bijna alleen nog maar zwart te koop is....
Iemand t is?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
"When you grow up your heart dies"
nieuw voor 26 euro, de officiële . Is wel een zwarte maar .
Rockvee thnx! Ebay & Amazon vergeten qua sites!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
"When you grow up your heart dies"
Dus binnenkort ook vast weer eens in de aanbieding via Amazon/play/zavvi.
Ik wil misschien weer een console aanschaffen. Of een Ps3 of Xbox360. Nu ben ik er helemaal uit (uit console-land) en wil voor de xbox360 slim gaan (waarom weet ik niet, voor mij is er niet echt een verschil )
Toch wel nieuwsgierig of de PS3 geen andere voordelen heeft om daarvoor te gaan. Ik ga er zelf mee spelen, wellicht mijn zoontje over 3 jaar ook (nu 6 weken oud) en misschien mijn vriendin. Een wii heb ik al voor de mario-dingen en zou deze kopen voor wat meer grafische pracht op de tv.... (computerbeeldscherm is eigenlijk ietswat klein voor bijvoorbeeld Dirt wat me geweldig lijkt
Ofwel:
-Wat heeft een PS3 wel wat een xbox niet heeft? (of andersom)
-Is het toevallig wachten op een aanbieding ergens wat iemand weet?
[ Voor 8% gewijzigd door Paniohitus op 01-05-2012 09:40 ]
BF1: Don-Panio
PS3 heeft een Blu-Ray speler ingebouwd, xbox een dvd-speler. PS3 heeft gratis online, Xbox betaald. Verder natuurlijk een paar exclusives. Als je het echt niet weet zou ik ze gewoon beide gaan proberen. Bij de GameMania mag je altijd even spelen met de consoles want het blijft een kwestie van smaak.Preddie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:38:
Ikzelf vind de controller voor de xbox wat lekkerder vasthouden dan die van de ps3, maar er zijn zat mensen die het andersom vinden
Oke, niet veel veranderd... en wel gewoon een 250gb hd nemen?EcoR schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:47:
[...]
PS3 heeft een Blu-Ray speler ingebouwd, xbox een dvd-speler. PS3 heeft gratis online, Xbox betaald. Verder natuurlijk een paar exclusives. Als je het echt niet weet zou ik ze gewoon beide gaan proberen. Bij de GameMania mag je altijd even spelen met de consoles want het blijft een kwestie van smaak.
Ikzelf vind de controller voor de xbox wat lekkerder vasthouden dan die van de ps3, maar er zijn zat mensen die het andersom vinden.
Het belangrijkste verschil vind ik enerzijds Xbox live. Ik betaal graag 3 á 4 tientjes per jaar om van die service gebruik te mogen maken. Het PSN netwerk heb ik amper gebruikt, zelfs al is het gratis... Voornamelijk de onoverzichtelijkheid van o.a. de shop en (vroeger) het gebrek aan cross-game chat, etc. vond ik een gemis.Preddie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:38:
Gewoon even een check en niet om een flame oid te starten.
Ik wil misschien weer een console aanschaffen. Of een Ps3 of Xbox360. Nu ben ik er helemaal uit (uit console-land) en wil voor de xbox360 slim gaan (waarom weet ik niet, voor mij is er niet echt een verschil )
Toch wel nieuwsgierig of de PS3 geen andere voordelen heeft om daarvoor te gaan. Ik ga er zelf mee spelen, wellicht mijn zoontje over 3 jaar ook (nu 6 weken oud) en misschien mijn vriendin. Een wii heb ik al voor de mario-dingen en zou deze kopen voor wat meer grafische pracht op de tv.... (computerbeeldscherm is eigenlijk ietswat klein voor bijvoorbeeld Dirt wat me geweldig lijkt
Ofwel:
-Is het toevallig wachten op een aanbieding ergens wat iemand weet?
MAAAAAR het belangrijkste verschil zit hem in de controller. Ga even naar een game zaak waar je beide consoles kan bedienen en probeer de controllers uit. In mijn geval is het zelfs zo erg dat ik Uncharted 3, schijnbaar een van de beste (ps3)-games, niet eens heb uitgespeeld. Zo erg zit ik me te irriteren aan de controller en de lay out. Ik kan met name niet overweg met de triggers en de analoge sticks. Dus mijn advies, kijk vooral naar de controller en wat je fijner vindt!
Je zult het qua gameplay niet merken, zeker niet als je de games installeert. Wel zul je veel kans een xbox hebben die ontzettend veel geluid maakt, zeker als je de games niet installeertPreddie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:59:
Ik kan van iemand een XBOX360 uit 2005 overnemen voor niet al te veel geld, deze is van de eerste generatie, ga je dat merken met spelen qua schokkerigheid etc?
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-05-2012 20:15 ]
Qua prestaties is de eerste hetzelfde als de nieuwste. Alleen heeft de eerste generatie een 20GB HDD en dat is nu veel te weinig, en geen HDMI.Preddie schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:59:
Ik kan van iemand een XBOX360 uit 2005 overnemen voor niet al te veel geld, deze is van de eerste generatie, ga je dat merken met spelen qua schokkerigheid etc?
Waarvoor is dat veel te weinig? Ik heb nu een 4 gig slim met een 16 GB stick, en daar ruim voldoende aan.MeltedForest schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:33:
[...]
Qua prestaties is de eerste hetzelfde als de nieuwste. Alleen heeft de eerste generatie een 20GB HDD en dat is nu veel te weinig, en geen HDMI.
Ik speel meestal meerdere games tegelijk, en die staan allemaal op mn HD geinstalleerd. Spelen vanaf de disc heb ik afgezworen. Scheelt zo veel laadtijd en vooral herrie om alles te installeren! voeg daar nog wat DLC en arcade games aantoe en die 20 gig zit zo vol.
Het is wat je zelf wilt, maar persoonlijk zou ik altijd minimaal zon oude 120 gig schijf aanraden, of anders de 250 gig, al is het maar omdat je anders de hele tijd games moet uninstalleren en je dus altijd bezig bent met managen van je diskruimte.
Verwijderd
Ik ben even bezig geweest met wat andere spellen voor mijn Dark run. CSI Hard Evidence (slechter dan slecht) Fifa WK 2006 (lachen zonder scheids) Bourne (verrassend prima) FIFA 12 (doet precies wat het zegt dat het doet) en Fable Heroes (prima). Nu nog even Dante's Inferno en dan terug naar The Witcher 2. (Had van Martin gehoord dat ik hem nooit in april in zou halen qua GS. Dus maar wat opgespaarde troep uitgespeeld.
Hulde dat je hem gehaald hebt. Ging nog best rap volgens mij of niet?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 23:15 ]
3e potje?.... Pfff, lucky bastardVerwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:14:
Dat van die twee minuten was ik. 3e potje voordat ik wist dat er een cheevo voor was.![]()
Ik ben even bezig geweest met wat andere spellen voor mijn Dark run. CSI Hard Evidence (slechter dan slecht) Fifa WK 2006 (lachen zonder scheids) Bourne (verrassend prima) FIFA 12 (doet precies wat het zegt dat het doet) en Fable Heroes (prima). Nu nog even Dante's Inferno en dan terug naar The Witcher 2. (Had van Martin gehoord dat ik hem nooit in april in zou halen qua GS. Dus maar wat opgespaarde troep uitgespeeld.)
Hulde dat je hem gehaald hebt. Ging nog best rap volgens mij of niet?
Het ging verder wel redelijk snel. In mijn 2e run ook minder sidequests gedaan. Vond het pad van Roche wel leuker dan die van Iorveth
Edit:
Jeej... 1000GS
Het is een leuk spel. Zeker als je er de tijd voor neemt, anders mis je echt teveel van het verhaal, wat best wel boeiend is eigenlijk.
The Witcher 2 kan echter Dark Souls niet overtreffen. De sfeer en het gevechtsysteem is in Dark Souls toch nog een paar klasses beter. Met name omdat je daar totaal niet bij de hand wordt genomen met pijltjes en quests en het vechten, met name bij de eindbazen, echt een stuk epischer is. Mensen die Dark Souls nog niet hebben gespeeld, maar de game mechanics zoals die van The Witcher moeten Dark Souls snel aanschaffen
[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-05-2012 00:52 ]
Daarnaast de vraag of je zo'n ding aansluit op je controller, op je xbox of je receiver?
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Als je hem op je receiver aansluit kan je elke gebruikenlj_tree schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:05:
Heeft iemand hier een koptelefoon/headset voor een xbox360 waar ook t game geluid doorheen speelt? Zo ja, wat is een beetje een fatsoenlijke (en niet al te duur)? Me vrouwtje vind dak teveel herrie maak als ze in bed ligt en ik beneden zit te schieten:)
Daarnaast de vraag of je zo'n ding aansluit op je controller, op je xbox of je receiver?
dat is niet duur nee. Alhoewel ik wel heel graag een HD heb omdat het scheelt in laadtijden en geluidVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:30:
€129 voor een arcade 4gb 360. Is dat geen koopje?
Ik heb een Ear Force X41. Een draadloze headset. Ik zou niet anders meer willen. Ik gebruik hem voor te gamen (xbox, ps3), films te kijken, eigenlijk voor alles, zelfs soms overdag, omdat het gewoon een superding islj_tree schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:05:
Heeft iemand hier een koptelefoon/headset voor een xbox360 waar ook t game geluid doorheen speelt? Zo ja, wat is een beetje een fatsoenlijke (en niet al te duur)? Me vrouwtje vind dak teveel herrie maak als ze in bed ligt en ik beneden zit te schieten:)
Verwijderd
Draadloos of bekabeld? Stereo of dolby? Budget? Wil je kunnen praten via een microfoon via Xboxlive?lj_tree schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:05:
Het kan op zowel Xbox (via verloop stekker) of receiver. Als je hem op je reciever aansluit hou er rekening mee dat je microfoonkabel in je controller moet zitten.
@uchiha die heb ik ook.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 17:24 ]
Edit. Ik heb inderdaad ook soms wat interference. Ook door de vele draadloze apparaten in huis gok ik.
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-05-2012 20:22 ]
Verwijderd
Voor BF3 kun je gotlive.nl checken. Zitten nu veel BF spelers bij.
Beelden van max payne konden me nog niet echt boeien op een of andere manier. Beetje raar om elkaar heen lopen op korte afstand..Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:22:
Max Payne en Ghost Recon: Future Soldier komen in mei.
Voor BF3 kun je gotlive.nl checken. Zitten nu veel BF spelers bij.
Ghost Recon ziet er wel okee uit. Zal de reviews in de gaten houden.
[ Voor 5% gewijzigd door ind0mi op 08-05-2012 20:28 ]
Ik ben benieuwd:)
Thanks kerel!
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ik heb deze:lj_tree schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:05:

http://steelseries.com/pr.../steelseries-spectrum-4xb
Was een tijdje terug voor weinig bij de Mediamarkt en het werkt prima. Alleen is het niet draadloos omdat de connector (dat zwarte aanklikding) via usb aan je Xbox is gekoppeld. Ik gebruik 'm eigenlijk vooral voor geluid, dus heb 'm aangesloten op de koptelefoon aansluiting van mijn Logitech Z4.
Vind de grote schelpen wel prettig, die gaan namelijk helemaal over mijn oren heen en ook met bril geeft het geen last.
Nadeel is wel dat als je de mic functie wel gebruikt, je een beetje statische ruis hebt maar als je veel gamegeluid hebt merk je daar eigenlijk nauwelijks wat van.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
ik heb deze,lj_tree schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:05:
http://tweakers.net/price...g-headset.html#tab:prices
Kost niet veel, het geluid is prima alleen de kabels zijn vrij irritant. Wanneer deze de geest geeft dan haal ik een draadloze, maar dit is mijn eerste headset en voor nu is het prima.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik gisteren ook. Ben ook erg enthousiast over het spel, vooral de grafische stijl spreekt me echt aan. Het is echt een point-and-click achtige game, met hier en daar een paar spannende / chaotische actiescene's. Ik zit te wachten op de volgende episode!Vrijdag schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:38:
Vandaag het eerste deel van The Walking Dead voltooid. Ik moet zeggen dat ik het een erg leuk spel vond en kijk uit naar de volgende delen. Ben ook heel benieuwd hoe de keuzes gaan doorwerken in de rest van het spel
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Ik denk alleen wel dat het een goede investering is voor me relatie:)
Haha ik ga het vanavond eens op tafel gooien:)Ken. schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:04:
Laat je vriendin anders een stuk meebetalen. Zij heeft er immers ook profijt van
Overigens vind ik het surround effect van de headsets wel wat tegenvallen. Misschien is het omdat het bij Battlefield 3 niet echt geweldig werkt, maar ik hoor niet echt of er nou voetstappen van achter of voren komen (als ik uberhaupt al voetstappen hoor). Die presets zijn ook niet echt super, er zijn maar weinig games waar presets voor gemaakt worden en dan is het verschil nog minimaal.
Maar goed, je kunt natuurlijk ook wachten op de Tritton Devastator/Warhead. Die hebben een zelfde soort communicatie als de officiele MS headsets, maar de levertijd is al sinds de E3 van vorig jaar wat wazig. Hij zou begin mei eindelijk geleverd moeten worden, maar zelfs dat is niet gebeurd (nadat ie in December al is uitgesteld)
Edit: Bol.com geeft nu weer 27 augustus aan

Verwijderd
4Gb Slim met 250GB extra drive vorig jaar gekocht.
De harddisk lijkt begeven. Geeft ruimte aan, maar deel van spellen is weg (en profiel ook, maar dat was herstelbaar naar de 4GB toe). Opnieuw downloaden geeft direct fout. Uur met helpdesk aan de lijn, en conclusie was schijf is niet goed meer.
Alleen ik heb geen bon (en ik denk ook dat jaar al net voorbij is) dus op de schijf geen garantie.
Ben al aan het kijken naar nieuwe schijf, maar ik zou graag een diagnostic of zo erop los laten.
Format via xbox al gedaan, toen kwam er 193gb beschikbaar van de 250, maar downloaden of transfer geeft direct een fout.
Even aan een pc hangen gaat volgens mij niet, of kan iemand mij op weg helpen.
Vind het een beetje zonde om weg te gooien als er toch nog iets aan gedaan kan worden.
Heerlijk spel! Zag laatst iemand met een GoT clantag. Lekker van gewonnen
Moet me PS3 versie ergens ruilen tegen een Xbox versie..
Metro is een leuke map..
Daar ownde ik best wel vaak..
maja zolang niet meer gespeeld dat jan en alleman allang max lvl is.
Kom ik dan op de PS3 met lvl 14
Ben bang dat ik na Ghost Recon niets anders meer ga gamen
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Misschien leuk voor met t vrouwtje
Verwijderd
Miste het wel een beetje, anderhalf jaar terug was mijn Xbox Arcade RROD'd en nu kan ik weer even wat potjes Mortal Kombat en Ultimate Marvel vs Capcom spelen.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 20:19 ]
Why you no play AE?
10 second ninja DONE
Je hebt een Xbox 360 250 GB met 3 games, 2 controllers en 3 jaar garantie voor 180 euro . Het is dus een matige deal dat je hebt gesloten want als die na 1 jaar kapot gaat mag je weer een nieuwe kopenVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:17:
Vandaag maar eens een Xbox 360 Slim 250GB, inclusief draadloze controller met plug and play pack met tevens 1 maand garantie voor 80 euro op de kop getikt. Das niet slecht dacht ik zo.
Miste het wel een beetje, anderhalf jaar terug was mijn Xbox Arcade RROD'd en nu kan ik weer even wat potjes Mortal Kombat en Ultimate Marvel vs Capcom spelen.
Verwijderd
Tja, die risico neem ik dan welRockvee2 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:35:
[...]
Je hebt een Xbox 360 250 GB met 3 games, 2 controllers en 3 jaar garantie voor 180 euro . Het is dus een matige deal dat je hebt gesloten want als die na 1 jaar kapot gaat mag je weer een nieuwe kopen
En ik had de accessoires erbij ingerekend die ik dan weer evt kan doorverkopen om de kosten te drukken.
Moet kunnen, toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 13:32 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Power sellers met 150.000+ positieve ervaringen gaat gewoon níet fout. Ik koop al jaren mijn codes via eBay.
Vorige maand nog voor 19 euro 2100 punten gekocht. Na een paar minuten een code gekregen die het niet deed. Berichtje sturen en hop, gelijk een nieuwe code ontvangen die het wel deed.
http://www.ebay.nl/itm/21...3%B6r&hash=item35b1a6fdb2
Als je 24 euro voor 2100 punten wilt uitgeven: livecodes.nl
Beste XBLA game dit jaar.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Kijk ook even in de startpost, daar staat het namelijk gewoon in. Ik koop zelf altijd bij Gamehubs.lanerios schreef op maandag 21 mei 2012 @ 13:41:
bedankt voor de links! ik zal er zeker naar kijken.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Verwijderd
Dit kan dus al een tijdje niet meer(sinds de update naar de metro-interface) direct met een USBstick of externe HDD. Aan de andere kant is de ondersteuning voor NAS-en en streaming via je PC wel een stuk degelijker geworden. Hij herkend elk storage apparaat in mijn netwerk zonder problemen.ind0mi schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:27:
Ik probeer mn externe hdd (500gb, 3.5 drive) aan te sluiten op mn xbox. Maar mn xbox herkend hem helemaal niet. Heb al verschillende formaten geprobeerd, fat32, ntfs, exFat. Iemand die weet waar het aan kan liggen? Heb een xbox360 elite btw
Doe mij maar Trials Evolution dan als XBLA Goty. Vind dat Awesomenauts wel grappig , maar je bent er erg snel klaar mee.
Het is een erg compleet spel voor 1200 punten. Waar ik wel heel erg aan moest wennen (en soms nog steeds last van heb) is dat het level af en toe 'meedraait'. Ik heb vaak gehad, zeker bij nieuwe levels, dat je een jump maakt en denkt naar een platform te springen, maar dan draait de wereld ineens zo hard dat je heel ergens anders terecht komt dan je eigenlijk had gedacht, waardoor je 9 van de 10 keer een verkeerde houding, timing of wat dan ook aanhoudt, zodat je crasht. Weet niet of ik de enige ben die daar aan moest wennen?
Verder mensen die ghost recon al hebben? Bevalt die?
Erg snel klaar mee ?Beakzz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:08:
[...]
Doe mij maar Trials Evolution dan als XBLA Goty. Vind dat Awesomenauts wel grappig , maar je bent er erg snel klaar mee.
Heb 'r inmiddels ruim 30 uur in zitten en ben er nog lang niet klaar mee.
De potjes blijven gewoon leuk om te spelen, en voor je een karakter + bepaalde build helemaal onder de knie hebt ben je heel wat uren verder.
[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 24-05-2012 11:17 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Komt begin juni uit. Wie gaat hem kopen en zo ja welke kleur
Nah, een controller die je ook echt gebruikt moet mat & stroef zijn, niet glimmend en glad...
Dus misschien leuk als "design-statement" of extra controller voor gasten, maar meer niet.
Het is met gasten idd handig (vroeger altijd ellende met mariokart als een maat van me altijd de rode n64 controller wilde, had ie ook de helft aan meebetaalt, moet ik toegeven, maar om het te stangen pakte ikzelf of een andere maat dan eigenlijk standaard dat ding

10 second ninja DONE
Ziet er toch erg gaaf uit
Voor de vinger afdrukken ben ik niet bang. Ik heb genoeg doekjes waarmee ik mijn controllers regelmatig mee schoonmaak.
Ben ook benieuwd naar de vernieuwde sticks. Ik gebruik namelijk nog steeds de standaard meegeleverde controller van mijn xbox elite. Deze zijn zo te zien anders!
Zijn dezelfde sticks als op die laatste controller denk ik, met die verbeterde vierpuntdruktoets ding. Die heb ik ook, maar die is onderhand weer versletenZalaroth schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:16:
Heel tof. Ik ga voor rood. (Heel misschien zilver).
Voor de vinger afdrukken ben ik niet bang. Ik heb genoeg doekjes waarmee ik mijn controllers regelmatig mee schoonmaak.
Ben ook benieuwd naar de vernieuwde sticks. Ik gebruik namelijk nog steeds de standaard meegeleverde controller van mijn xbox elite. Deze zijn zo te zien anders!
Stiekem heb ik ook een hekel aan de sticks die ik nu gebruik. Dus ik hoop dat dit een verbetering gaat worden voor me.
Sticks van de xbox controller vind ik eigenlijk het enige minpunt. Na een tijd doen ze pijn aan m'n duimen. Wat ik bij de sticks van de PS3 absoluut niet heb. Maar we zullen het zien.
[ Voor 26% gewijzigd door Zalaroth op 25-05-2012 11:39 ]
Zo zie je maar dat sommige meningen echt recht tegenover elkaar kunnen staan heZalaroth schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:22:
Sticks van de xbox controller vind ik eigenlijk het enige minpunt. Na een tijd doen ze pijn aan m'n duimen. Wat ik bij de sticks van de PS3 absoluut niet heb. Maar we zullen het zien.
Blauw en zilver hebbe hebbe hebbeuchiha tijntje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:36:
[afbeelding]
![]()
Komt begin juni uit. Wie gaat hem kopen en zo ja welke kleur
Maar van welk materiaal ? Zo te zien niet van kunsstof , wat toch het lekkerst aanvoelt imo.
Onlangs nieuwe tv binnen, jeuj jeuj jeuj hdmi. Xbox heeft het dus niet, dan lees ik iets over een verloopstuk?
Is het dan alsnog hdmi of nog but kwaliteit? Tell me please....
Verwijderd
Beste wat je kan doen is component gebruiken. Heb je alsnog HD.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2012 20:14 ]
Mja met een actieve adapter kan je best nog HDMI krijgen op je tv, maar of de kwaliteit dan nog in orde is.. Alleen als je een component naar HDMI adapter kan vinden denk ik, maar of dat nou nog zo nuttig isVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:12:
Als je geen HDMI uitgang hebt krijg je ook geen HDMI op je scherm. Daar gaat geen verloopstuk of adapter voor zorgen. Het zijn verschillende signalen.
Beste wat je kan doen is component gebruiken. Heb je alsnog HD.
[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 25-05-2012 20:16 ]
Verwijderd
Super. Dan heb je hetzelfde beeld voor 40 euro meer.Caelorum schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:16:
[...]
Mja met een actieve adapter kan je best nog HDMI krijgen op je tv, maar of de kwaliteit dan nog in orde is.. Alleen als je een component naar HDMI adapter kan vinden denk ik, maar of dat nou nog zo nuttig is
Zag hun link staan in de into pagina van de topic en dacht, laat ik het eens proberen (eerder paar keer via livecodes.nl besteld zonder problemen.).
Afgezien dat de site al een voorboden had moeten zijn heb ik de punten dus nooit ontvangen. Via paypal een geschil geopend en vervolgens krijg ik een mail van de verkoopster van gamingtickets.com dat ze net een nieuwe server hebben bla bla. en de vraag dat ik even moet mailen vanaf mijn eigen mail adres ter bevestiging. uiteraard gedaan en gelijk een reply met de vraag om de claim op paypal te sluiten en dan zou ik de codes ontvangen. Ik ben natuurlijk niet achterlijk want een gesloten claim kun je niet meer openen in de toekomst om je geld terug te krijgen. Vervolgens nog twee keer gemailed om te vragen waar mijn code blijft, geen reactie dus net het geschil omgezet naar een claim via paypal. Goedkoop = duurkoop blijkt maar weer
Wie zegt dat het niet zo is?fZeroNewbie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:27:
Nog even een advies voor eventuele kopers van Microsoft Points via sites zoals GAMINGTICKETS.com:
Zag hun link staan in de into pagina van de topic en dacht, laat ik het eens proberen (eerder paar keer via livecodes.nl besteld zonder problemen.).
Afgezien dat de site al een voorboden had moeten zijn heb ik de punten dus nooit ontvangen. Via paypal een geschil geopend en vervolgens krijg ik een mail van de verkoopster van gamingtickets.com dat ze net een nieuwe server hebben bla bla. en de vraag dat ik even moet mailen vanaf mijn eigen mail adres ter bevestiging. uiteraard gedaan en gelijk een reply met de vraag om de claim op paypal te sluiten en dan zou ik de codes ontvangen. Ik ben natuurlijk niet achterlijk want een gesloten claim kun je niet meer openen in de toekomst om je geld terug te krijgen. Vervolgens nog twee keer gemailed om te vragen waar mijn code blijft, geen reactie dus net het geschil omgezet naar een claim via paypal. Goedkoop = duurkoop blijkt maar weerOndertussen maar gewoon direct bij Microsoft punten gekocht met mijn credit card. Wil natuurlijk wel gewoon Secret of Monkey Island 2 kunnen spelen!!
Overigens, als jij je geschil niet sluit, dan sturen zij je de code op en krijg jij je geld terug. Wellicht zou het dan handig zijn om het ongeveer tegelijk te doen, maar kan me hun kant wel voorstellen.
Ik heb op die site ook meerdere malen codes besteld zonder problemen, maar goed dat is al enige tijd geleden ondertussen.
[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 25-05-2012 22:43 ]
http://lmgtfy.com/?q=payp...+dispute+before+resending
http://www.gamer.nl/nieuw...we-gears-of-war-bevestigd
http://www.gamer.nl/nieuw...tra-content-naar-consoles
Je kan ook een vga kabel gebruiken, dat werkt ook prima en veel tv's hebben een d-sub aansluitingRickvN schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:03:
Even iets anders. Ik heb wss hetzelfde probleem als vele andere. Maar zag er niets over staan zo snel:
Onlangs nieuwe tv binnen, jeuj jeuj jeuj hdmi. Xbox heeft het dus niet, dan lees ik iets over een verloopstuk?
Is het dan alsnog hdmi of nog but kwaliteit? Tell me please....
- Trials! (=D)
- GoW 1 t/m 3
- Halo 1 t/m 5 (of waren het er nu meer, en ja ik weet dat ze niet halo 4 heten enzo maar anders)
Maar goed, eerst ff goed budgetten en ff op koopjes jacht gaan, er zijn wat eisen waaraan deze moet voldoen ;-)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Heb het nu met de componenten-kabel gefixt die er bij zat + de schakelaar op de kabel op HDTV gezet (dat zat er toendertijd al wel op).Vrijdag schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:52:
[...]
Je kan ook een vga kabel gebruiken, dat werkt ook prima en veel tv's hebben een d-sub aansluiting
Iig zit het erin + ben zeer tevreden met het beeld, valt me niets tegen. Zat eerst sowieso op een 55 cm beeldbuisje!
Dan heb ik met Trials een betere aankoop gedaan , want die wordt nu standaard gespeeld als er vrienden zijn
Kan inderdaad weinig anders zeggen dan dat je je punten te duur hebt gekocht. Laatste aankoop bij mij was 4200 punten voor 38 euro, en dan ben je goedkoper uit op de 360Exorcist schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:31:
Wrecked gekocht voor de 360, daar ik vroeger (en nog steeds) Mashed speel, Micro Machines en sinds kort ook Motorstorm RC op de PS3 en Vita. Maar, heb er 1200 punten voor gekocht a 17,50. Kijk ik net in de PS Store, kost het spel 12 Euro. Wat doe ik dan verkeerd? Ik speel sowieso liever op de 360, maar vind het prijsverschil aanzienlijk.
Vind Wrecked verder best OK. Multiplayer doe ik sowieso alleen met vrienden en dan nog het liefst op de bank, dit soort spellen lenen zich daar bij uitstek voor. Maar wel triest dat je blijkbaar nog 400MSP moet uitgeven als je het wel wilt doen.
2100 MSP voor 16 euro!
Gebruik daarvoor de code JubileeOffer.
Dit werkt alleen in Engelse winkel, de code werkt niet in de Nederlandse.
Ik heb net 2100 punten besteld.
Werkt ook op de 4200 punten en Xbox Live...