Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Wellicht een newbie vraag daar ik geen Xbox360 bezit, maar ik kon het antwoord zo snel even niet vinden...

Ik ben voor een kameraad op zoek naar Forza Motorsport 3. Nu heb ik wellicht een leuke aanbieding gevonden in de UK voor een "complete edition" maar ik vroeg me af of dit op Marketplace geen ongemak veroorzaakt.
Ikzelf heb een PS3 en weet dat je bijvoorbeeld voor bepaalde versies van Modern Warfare alleen je content kan downloaden als je een UK-account hebt voor het PSN (ligt aan je disc-code). Werkt dit ook zo met Marketplace?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 11:16
DrWoetR schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:50:
Wellicht een newbie vraag daar ik geen Xbox360 bezit, maar ik kon het antwoord zo snel even niet vinden...

Ik ben voor een kameraad op zoek naar Forza Motorsport 3. Nu heb ik wellicht een leuke aanbieding gevonden in de UK voor een "complete edition" maar ik vroeg me af of dit op Marketplace geen ongemak veroorzaakt.
Ikzelf heb een PS3 en weet dat je bijvoorbeeld voor bepaalde versies van Modern Warfare alleen je content kan downloaden als je een UK-account hebt voor het PSN (ligt aan je disc-code). Werkt dit ook zo met Marketplace?
Als het "the ultimate editie" is dan zit de dlc erbij op een dvd.
Heb deze zelf ook gekocht bij zavvi.nl / com.
Problemen met dlc bij aankopen vanuit het buitenland heb ik nog nooit gehad

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik en mijn broertje kopen vaak games in Engeland. Zowel in winkels daar als via webshops. Allebei nog nooit een probleem met de bijgevoegde DLC gehad als ook niet met achteraf DLC kopen vanaf XBL.

Hierboven had ik het over de verwachte moeilijkheid van de laatste levels en ik kan aangeven dat ze idd moeilijk zijn. Ben inmiddels langer bezig geweest met 2 levels van het laatste stukje dan met de rest van alle sterren. :P Wel 180/200 Gamerscore al binnen maar moet nog 5 sterren halen om het laatste level vrij te spelen. Vooral de raak X targets en finish binnen de tijd kosten mij wat moeite. Het blijft echter net aan de goede kant van -leuk- frustrerend tov -controller tegen de muur aangooi- frustrerend. :P

Volgens mij is dit qua uren spelen tov euro's besteedt het beste Arcade spel dat ik heb. (Valt in het niet bij Black Ops en Halo Reach maar toch. :) )

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Cloud storage was net down (xbox live deed het wel). Mooi dat die sync niet goed werkt. Ga er dus vanaf.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP147
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:10
VonFoX schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:41:
Cloud storage was net down (xbox live deed het wel). Mooi dat die sync niet goed werkt. Ga er dus vanaf.
Ik zat met hetzelfde probleem, gelukkig kun je de savegames weer even lokaal zetten :)
De meeste savegames kun je kopieren, anderen (bijv Mass Effect 2) moet je verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De hele xbox site stond ook te trippen. Had het idee dat het samenviel met de BF3 patch. Die downloadde ook al zo ongelofelijk traag. Maar goed, hij is binnen, dus ik ben content.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe. Joe Danger op 200GS. De laatste levels waren moeilijk zat. Iemand tips voor goede platformers (naast Trials, Rayman, Limbo en SMB)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die nieuwe Southpark game geen platformer? Heb er overigens nog maar weinig van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Martinspire schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:21:
Is die nieuwe Southpark game geen platformer? Heb er overigens nog maar weinig van gehoord.
Word een MMORPG-achtig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:50
Nee je haalt 2 games door elkaar. Er is een southpark RPG nog in de maak:

http://www.gamersnet.nl/n...south_park_rpg_uitgelekt/

en er is net een nieuwe southpark game uitgekomen op XBLA: Tenorman's revenge. dat is volgens mij een sidescroller platformer inderdaad. met drop in drop out local en online co-op.

http://www.xblafans.com/s...ge-review-xbla-43560.html

alles is iig beter dan die Southpark TD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reviews van de platform variant zijn minder dan lovend iig. Ik denk dat ik deze niet ga spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:42:
Hehe. Joe Danger op 200GS. De laatste levels waren moeilijk zat. Iemand tips voor goede platformers (naast Trials, Rayman, Limbo en SMB)?
N+
'Splosion Man
Ms. Splosion Man
Braid
en een oudje: Wik and the Fable of Souls (volgens mij een van de eerste XBLA games :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:42:
SUPERRRRR MEAT BOOOOOOY

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lelijke overrate game.
Goede platformers van de afgelopen jaren zijn vooral op de Wii te vinden met bijv de nieuwe DKC.

OP XBL zijn Banjo-Kazooie en Tooie te vinden. Ook goede games, al moet je van van 3D platformers houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

SMB = Super Meat Boy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 19:25
Vraagje - momenteel heb ik een live account gekoppeld aan m'n xbox360. Bij de xbox zat een crysis 2 redeem code. Deze heb ik geredeemed. Nu heb ik de volgende vragen waar ik niet uitkom |:(

- Is Crysis 2 nu gekoppeld aan m'n live account of aan m'n xbox360?
- Als ik een ander live account koppel aan m'n xbox ben ik dan ook Crysis 2 kwijt (dus zou ik de xbox door willen verkopen en m'n eigen account wil ontkoppelen kan ik dan Crysis 2 dan mee verkopen of moet ik op mijn account verder spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
het is accountgebonden en niet overdraagbaar afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Eperium schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:57:
Vraagje - momenteel heb ik een live account gekoppeld aan m'n xbox360. Bij de xbox zat een crysis 2 redeem code. Deze heb ik geredeemed. Nu heb ik de volgende vragen waar ik niet uitkom |:(

- Is Crysis 2 nu gekoppeld aan m'n live account of aan m'n xbox360?
- Als ik een ander live account koppel aan m'n xbox ben ik dan ook Crysis 2 kwijt (dus zou ik de xbox door willen verkopen en m'n eigen account wil ontkoppelen kan ik dan Crysis 2 dan mee verkopen of moet ik op mijn account verder spelen)
Redeem-codes zijn aan je account gekoppeld. Als je je xbox verkoopt en een nieuwe koopt, kun je vervolgens gewoon weer Crysis 2 downloaden omdat hij dus aan je account vastzit, niet aan je console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:10:
[...]
Lelijke overrate game.
Goede platformers van de afgelopen jaren zijn vooral op de Wii te vinden met bijv de nieuwe DKC.

OP XBL zijn Banjo-Kazooie en Tooie te vinden. Ook goede games, al moet je van van 3D platformers houden.
Ach, was SMB te uitdagend voor je? :9
SMB = Super Meat Boy
Derp, uiteraard, SMB maakt bij mij mentaal de klik naar Super Mario Bros :p

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 05-04-2012 10:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 67"
MeltedForest schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:58:
[...]

N+
'Splosion Man
Ms. Splosion Man
Braid
en een oudje: Wik and the Fable of Souls (volgens mij een van de eerste XBLA games :+)
Top! Bedankt voor het lijstje. Ga straks even wat reviews checken. Heb nu vast een begin.:)

En ja met SMB doelde ik op het vleesmannetje. Ga acute duimkramp bij het terugdenken aan dat spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
Dus Crysis 2 zou ik niet kunnen door verkopen tenzij ik iemand mijn account gegevens geef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Nee je kan hem niet verkopen. Dan had je dat eerder moeten doen (oftewel de redeemcode verkopen voordat je hem zelf had gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, crysis 2 is nu al voor 15 euro te krijgen als nieuw, dus ik denk niet dat je daar bij het doorverkopen veel aan mist. Maar als je nu al bezig bent met doorverkopen, waar heb je dan een 360 voor gehaald? Zijn zat games voor die je wel even bezig kunnen houden en er komt ook weer veel tofs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
Martinspire schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:16:
Ach, crysis 2 is nu al voor 15 euro te krijgen als nieuw, dus ik denk niet dat je daar bij het doorverkopen veel aan mist. Maar als je nu al bezig bent met doorverkopen, waar heb je dan een 360 voor gehaald? Zijn zat games voor die je wel even bezig kunnen houden en er komt ook weer veel tofs aan.
Heb 'm gehaald voor de momenten dat ik geen zin heb om achter de PC te kruipen, ook in gedachte dat ik het geld wat je opmaakt voor een fatsoenlijke kaart zoals een GTX680 wel een beetje absurd vind worden. 500 euries, daar kun je dus bijna 3 xboxen voor kopen. Maar ook omdat ik het gezellig vind als er vrienden langs komen. Zo vind ik Burnout Revenge met vrienden wel lachen. Misschien offtopic maar heb lopen zoeken naar gelijkwaardige games zoals Burnout Revenge, iemand nog tips?

Verder moet ik gewoon heel erg wennen aan de controller, op zich gaat het wel steeds beter (vooral in shooters blijven oefenen) - fight games vind ik makkelijker met een controller, alleen de reflexen laten bij mij nog te wensen over. Het zijn dan die momenten dat ik denk...ik doe 'm de deur uit...moet maar even blijven volhouden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Argh, ik word een beetje moe van Skyrim. Laatste missie van de Dark Brotherhood is zo buggy als de neten. M'n Xbox loopt compleet willekeurig vast terwijl de hideout in de hens staat. Geluid loopt eerst nog even door maar na een paar minuten valt hij stil en kun je alleen nog de stroom eraf gooien.

De Xbox staat goed geventileerd en op een oudere save ergens anders in het spel helemaal geen problemen, het lijkt echt aan de missie te liggen. Nu na elke 2 stappen maar even saven en hopen dat ik er doorheen kom....

Beetje jammer, zat net lekker in het verhaal :(

Edit: Ah, nieuwe patch wordt uitgerold as we speak, dat maar even afwachten dan :P

[ Voor 7% gewijzigd door EcoR op 05-04-2012 16:02 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
Yup, hier en daar zit er een super buggy missie in Skyrim.

"Waking Nightmare" is ook zo'n ramp. Erandur (NPC) verdwijnt, hangt vast, wordt vijandelijk etc etc. het heeft me heel wat reloads gekost om die missie af te maken.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb sinds vorige week een nieuwe tv. Van mij hoeft er nog geen nieuwe console te worden gelanceerd... Het verschil tussen deze tv en mijn vorige (hdready) is echt enorm. Ben sinds gisteren begonnen met Rage. Dat ziet er echt al helemaal goed uit en speelt tot nu toe erg leuk.

Wel heb ik nog 1 wens voor de 360 en dat is een goede port van Uncharted 3. Dit zou 1 van de beste games zijn van 2011, maar ben er een maand geleden mee begonnen, maar ik kan het spel niet langer dan een half uur spelen door de debiele bediening... Ik weet niet of het aan de ps3 controller ligt of aan het spel zelf, maar ik zwalk over het speelveld zoals in GTA4 als je gedronken had en laat ik het niet eens hebben over het schieten...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil tussen ready en 'echt' HD is inderdaad enorm. Ik deed de upgrade tijden Red Dead Redmemption. Mijn ogen vielen open. :)

Als je de co-op van Rage wil doen hou ik me aanbevolen... Cool spel vond ik het.

Net als Bastion, hoe ik die gemist heb snap ik niet. Wat een heerlijk spel is dat. Reviews zijn lovend over de sfeer en gelijk hebben ze! In een avond uitgespeeld en weer opnieuw begonnen. Al was het niet nodig geweest voor achievements had ik het ook gedaan, zo goed vind ik hem. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dat ligt dan aan het verschil in kwaliteit tussen de TV's en minder met de resolutie. Beiden doen 1280x720 en RDR doet niet meer dan 720p, dus je ziet echt niet meer pixels als je een 1920x1080 TV gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:48
Ik ben toen ook overgestapt van een hd ready naar een full hd led scherm, het verschil in detail en kleur is enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 19:05:
Als je de co-op van Rage wil doen hou ik me aanbevolen... Cool spel vond ik het.

Net als Bastion, hoe ik die gemist heb snap ik niet. Wat een heerlijk spel is dat. Reviews zijn lovend over de sfeer en gelijk hebben ze! In een avond uitgespeeld en weer opnieuw begonnen. Al was het niet nodig geweest voor achievements had ik het ook gedaan, zo goed vind ik hem. ;)
Lijkt mij leuk om de Coop te doen :). Ik zag via die beacons van Xbox live al dat je dat wilde doen, dus zat er ook al aan te denken om je een keer te vragen :) Wil wel even de SP uitspelen, dan ben ik ook helemaal gewend aan de game :P. Dus denk volgend weekend? Ben nu nog redelijk vroeg in de game, maar vind de actie echt ouderwets goed. Speel hem op nightmare en het spel is ook lekker uitdagend.

Daarnaast staat Bastion inderdaad nog op mijn to do lijstje. Lijkt me erg tof.

Wat betreft de tv. Ik denk dat het voornamelijk ook te maken heeft met de kleuren. Het spat van het scherm af :P.

-------------------

Edit. Net Rage gespeeld. Ben voorbij de Dead City. Pfffff ik ben niet zo van de thriller/horror games. Schrik ke iedere keer weer helemaal kapot.... maar wat een mooi luguber sfeertje :p

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-04-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
MeltedForest schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:58:
[...]

N+
'Splosion Man
Ms. Splosion Man
Braid
Ander 'oudje' en misschien niet helemaal een platformer. Maar earthworm jim?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:43:
[...]

Lijkt mij leuk om de Coop te doen :). Ik zag via die beacons van Xbox live al dat je dat wilde doen, dus zat er ook al aan te denken om je een keer te vragen :) Wil wel even de SP uitspelen, dan ben ik ook helemaal gewend aan de game :P. Dus denk volgend weekend? Ben nu nog redelijk vroeg in de game, maar vind de actie echt ouderwets goed. Speel hem op nightmare en het spel is ook lekker uitdagend.

Daarnaast staat Bastion inderdaad nog op mijn to do lijstje. Lijkt me erg tof.

Wat betreft de tv. Ik denk dat het voornamelijk ook te maken heeft met de kleuren. Het spat van het scherm af :P.

-------------------

Edit. Net Rage gespeeld. Ben voorbij de Dead City. Pfffff ik ben niet zo van de thriller/horror games. Schrik ke iedere keer weer helemaal kapot.... maar wat een mooi luguber sfeertje :p
Top. Dit weekend ben ik thuis vermoed ik, dus komt goed uit. Eerste keer trouwens dat ik het nut van de beacon heb gemerkt. :P Ben wel 'uit' de game dus kan even duren voordat ik de knopjes weer doorheb. Al zal het geen probleem worden, heb ook op Nightmare uitgespeeld dus snappen doe ik het wel weer. :)

@Sagat; Earthworm Jim was vroeger echt de bom. Goede tip van je. Ben inmiddels aan Lara Croft begonnen. Vind het wel cool om te puzzelen maar echt pakkend vind ik het niet. Nu aan het twijfelen tussen Earthworm Jim en Explosion man. Misschien maar allebei kopen en spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 19:01
Damn, sinds een paar dagen (pas) helemaal verslaafd aan Forza 4, met stuurtje vastgeklemd aan me bureau, speelt echt heel lekker weg zo :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:50
weet iemand hoe dat zit met de actie van MS dat als je je gold verlengt je 600 points cadeau krijgt? Dit geld voor verlengen met kaartjes uit de winkel.

Die zag ik op me spotlight staan van de week, en omdat mn gold toch morgen zou verlopen heb ik een kaartje gekocht online voor 12 + 2 maanden. Maar dat duurt zeker wel even voordat je je 600 points krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 00:48

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Wat me vandaag overkwam. :o Niet doorvertellen!

[ Voor 4% gewijzigd door SalimRMAF op 12-04-2012 22:44 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er eigenlijk gebeurd met dat ene muziekspel waarbij je een echte gitaar erbij kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij komt hij half september 2012 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:03:
Wat is er eigenlijk gebeurd met dat ene muziekspel waarbij je een echte gitaar erbij kreeg?
RockSmith, is al lang uit in de USA maar in Europa nog niet (zal wel aan de muziekrechten liggen). Trouwens, je krijgt er geen echte gitaar bij, die moet je zelf kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:44:
Wat me vandaag overkwam. :o Niet doorvertellen!

[video]
Echt te bizar voor woorden. Kun je er iets meer over vertellen? Welke modus speelde? Welke instellingen? Wanneer begon het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:47:
[...]

Echt te bizar voor woorden. Kun je er iets meer over vertellen? Welke modus speelde? Welke instellingen? Wanneer begon het precies?
Dat was vreemd ja, ik zat gewoon op de bank te chillen, ik startte alvast Xbox multiplayer. Was een beetje lui dus liet de xbox gewoon naar games zoeken. Toen hij eenmaal was gestart hoorde ik nonstop da geluidje "+24809"...

Ik heb eigenlijk niets gedaan. Ik denk dat 1 van de andere players gewoon een hacker was o.i.d. of Microsoft's server was niet 100%. :p

Ben wel bang dat MS mijn account blokkeert. :o

Ik speel gewoon deathmatch meestal. De overige info vindt je in t clipje. :9

Toen ik uitstapte stond ik in de fik? En zodra ik dood ging stopte het geld.

[ Voor 5% gewijzigd door SalimRMAF op 14-04-2012 02:37 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:31
Vandaag komt als het goed is Trials Evolution uit. Zijn er nog meer mensen zoals ik die dit spel gaan kopen. Moet zeggen dat ik me heir al een tijdje op verheug.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Trials Evolutions = instabuy, geen demo nodig :)

Er is alvast een nieuwe launch trailer: http://www.gametrailers.c...h-trials-evolution/729244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

steefje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:56:
Vandaag komt als het goed is Trials Evolution uit. Zijn er nog meer mensen zoals ik die dit spel gaan kopen. Moet zeggen dat ik me heir al een tijdje op verheug.
Het is jammer dat ik moet werken, dit is de XBLA game van 2012!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Boeboe schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:15:
Trials Evolutions = instabuy, geen demo nodig :)

Er is alvast een nieuwe launch trailer: http://www.gametrailers.c...h-trials-evolution/729244
Het was al een instabuy idd, maar de cijfers liggen allemaal rond de 9 dus mooi dat eindelijk een game niet onder doet aan de verwachting. Die gasten weten goed waar ze mee bezig zijn. Zo'n complete game voor 1200 points.

Heb me gisteren weer een hele avond vermaakt met de mp van Wrecked Revenge Revisited , maar die was 1200 punten met 6 baantjes en vanaf de 1e dag DLC met 2 baantjes voor 400 punten. Dan krijg je met Trials wel even wat meer voor hetzelfde geld.

Kan niet wachten tot ik thuis ben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Hmm, Trials HD best lang gespeeld, maar de laatste tracks nooit doorheen gekomen. Nu ik zie dat er een vervolg komt zit ik toch weer te twijfelen of ik die niet ook moet gaan spelen...

Afgezien daarvan: deze week ga ik mijn 100e spel op de Xbox opstarten. Omdat ik toch een beetje een sentimentele softie ben gekozen om Forza 4 als 100e spel te beginnen. Tot die binnen is zit ik nu dus een zooi oude spellen te doen waar ik nog mee bezig was (Fuel, Dantes Inferno, Halo 3 (ja, die moet ik nog steeds uitspelen...), Alan Wake). Ondanks zijn leeftijd blijft Halo 3 toch wel echt een lekker shooter zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06

Vrijdag

De Zwarte

EcoR schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:13:

Afgezien daarvan: deze week ga ik mijn 100e spel op de Xbox opstarten. Omdat ik toch een beetje een sentimentele softie ben gekozen om Forza 4 als 100e spel te beginnen. Tot die binnen is zit ik nu dus een zooi oude spellen te doen waar ik nog mee bezig was (Fuel, Dantes Inferno, Halo 3 (ja, die moet ik nog steeds uitspelen...), Alan Wake). Ondanks zijn leeftijd blijft Halo 3 toch wel echt een lekker shooter zeg.
Volgens mijn trueachievements profiel heb ik onlangs een milestone van 75 games bereikt, maar er staat ook dat ik in totaal 93 games heb gespeeld. Dus waar dat nou weer op gebaseerd is :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:18:
[...]

Volgens mijn trueachievements profiel heb ik onlangs een milestone van 75 games bereikt, maar er staat ook dat ik in totaal 93 games heb gespeeld. Dus waar dat nou weer op gebaseerd is :?
Ja, TA doet wel vaker raar. Wellicht dat je 75 retail en dus 18 Arcade games hebt gespeeld? Ik heb volgens Xbox.com ook 99 spellen op de teller staan, dus bij mij lijkt het wel te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
EcoR schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:13:
Hmm, Trials HD best lang gespeeld, maar de laatste tracks nooit doorheen gekomen. Nu ik zie dat er een vervolg komt zit ik toch weer te twijfelen of ik die niet ook moet gaan spelen...

Op extreme heb ik 0 % en ik denk dat ik daar niet alleen in ben. Alles t/m hard was iig top en vandaar dat de nieuwe er weer komt :) en multiplayer natuurlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ik heb op Extreme een aantal levels gehaald, soms met meer dan 200 trials:) Ga er iig weer lekker van genieten. Nu naar huis en downloaden die game.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb wel redelijk strakke tijden gezet op alle Trials HD banen dus als iemand daar tegen mijn ghost wil racen: Melted Forest is de tag. Ik ga nu met Evolution beginnen (en daar net zulke strakken tijden rijden natuurlijk)!

[ Voor 24% gewijzigd door MeltedForest op 18-04-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Kreeg net een BETA key voor Ghost Recon Future Soldier, twee weken, twee mappen, twee spelmodussen. Vanaf morgen kun je testen, als het bevalt weet ik wel wat ik de komende twee weken doe :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Als er nog mensen me toe willen voegen voor Trials Evolution tijden (gewoon redelijke tijden :p) Bambeakz is de naam.

Deze game verdiend wel een eigen topic eigenlijk. Prijs/kwaliteit is beter dan menig full price spel , maar ik heb nog nooit een topic geopend dus als iemand zich geroepen voelt ? Anders probeer ik het binnenkort wel.

Leuk om je creaties te laten zien en te delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

steefje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:35:
Ik heb op Extreme een aantal levels gehaald, soms met meer dan 200 trials:) Ga er iig weer lekker van genieten. Nu naar huis en downloaden die game.
Dat is wel ERG veel. Ik heb circa de helft van de Extreme maps in met 0 retries O-)
* boe2 bijt zich in Trials Evo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Xbox live videootje.

Ik heb nu al van 2X 1 euro en 1X 2 euro verlenging gesnoept: 3 maanden 3 euro!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat je niet weet hoe je de money glitch in GTAIV hebt gedaan maar wel dit filmpje hebt gevonden van dezelfde maker als een tutorial voor de money glitch.

Ik heb FEZ gisteravond gekocht. Wat een briljant spel. Graphics zijn jaren 90 maar de rest is geniaal goed. Het draaien van de wereld en daarmee ook je mogelijkheden voelt, voor mij in ieder geval, enorm vernieuwend en anders dan andere platformers. Als je van puzzlen en platformen houdt is dit een topper.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
[b][message=38072872,Ik heb FEZ gisteravond gekocht. Wat een briljant spel. Graphics zijn jaren 90 maar de rest is geniaal goed. Het draaien van de wereld en daarmee ook je mogelijkheden voelt, voor mij in ieder geval, enorm vernieuwend en anders dan andere platformers. Als je van puzzlen en platformen houdt is dit een topper.
Ik heb hem gisteren ook aangeschaft, las een recensie op gamer.nl en toen toch maar geprobeerd. Erg leuk.

Moet zeggen dat ik me ook prima vermaakt het met Trials gisteren. Erg leuk die mappen die enigszins draaien. Ben vooral fan van de levels met enorme hoogtes. Heb nu alles gedaan tm medium levels en ga vanavond een niveautje hoger proberen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Boeboe schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:18:
[...]

Dat is wel ERG veel. Ik heb circa de helft van de Extreme maps in met 0 retries O-)
* steefje bijt zich in Trials Evo :)
Ik weet niet hoe je dat doet, maar schijnbaar heb je iets meer talent dan ik. In Trials HD kon je ook altijd de races van andere bekijken. Als je ziet hoe goed die gasten zijn die bovenaan staan....pfff

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Oefening baart kunst :)

Ik heb in Evolution ook al een redelijke tijd gereden na een paar tries:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11908310/20120418_201839.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zet jij eens ff snel je locatie op de Uk ofzo :p

Wel leuk hoe makkelijk je nu creaties kan dowloaden. In de vorige kon het aleen maar van directe vrienden toch ? Eigenlijk ben je dus nooit meer klaar met dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MeltedForest schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:52:
Oefening baart kunst :)

Ik heb in Evolution ook al een redelijke tijd gereden na een paar tries:

[afbeelding]
Wow, Nederlandse tekst :o
Mag ik je toevoegen, MeltedForest? Onder die tijd komen gaat gruwelijk moeilijk zijn :9

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 19-04-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen hier die The Witcher spelen? Ben erg benieuwd wat mensen er van vinden. Ik wil het binnenkort kopen (maar eerst nog even Mass Effect 3 spelen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Boeboe schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:06:
[...]

Wow, Nederlandse tekst :o
Mag ik je toevoegen, MeltedForest? Onder die tijd komen gaat gruwelijk moeilijk zijn :9
Ja die tekst is echt ernstig, maar wou snel spelen en had geen zin om mijn locale te veranderen. Ook wel belachelijk, als je valt komt er * BOTSING * te staan 8)7

Voeg me maar toe. Ik heb Trials HD tot in den treuren gespeeld, en op de meeste banen een platinum medal. Met uitzondering van Extreme, daar heb ik overal gold. Ik ga waarschijnlijk weer flink wat uren steken in het perfect rijden van deze nieuwe game ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MeltedForest op 19-04-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 00:06:
Wel grappig dat je niet weet hoe je de money glitch in GTAIV hebt gedaan maar wel dit filmpje hebt gevonden van dezelfde maker als een tutorial voor de money glitch.
Ik heb beide video's gemaakt haha, maar ik snap nog steeds niet HOE je zoveel geld kon krijgen. Dat valt ook niet op te maken uit de 2 filmpjes. :p

XBL begint weer een beetje leuk te worden. Al heb ik eigenlijk -bijna- nooit gebruik gemaakt van Kinect, Kinect Messenger etc. :(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:31:
Mensen hier die The Witcher spelen? Ben erg benieuwd wat mensen er van vinden. Ik wil het binnenkort kopen (maar eerst nog even Mass Effect 3 spelen...)
Hij wordt nu geinstalleerd op mijn HDD. Dan ga ik een laatste nachtdienst werken. Dan ga ik een weekend lang achter een Xbox zitten. Laat mijn bevindingen hier dan zien. De Enhanced Edition ziet er wel goed uit, los van enorm lelijke boxart krijg je een map, een uitgebreide gameguide, de soundtrack en een dikke handleiding.

@Salim oh dan was mijn opmerking erg misplaatst. Excuses. Ik zag het staan als titel op dat kanaal en geloofde meteen dat je een hackertje was zonder verder het te onderzoeken. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:10:
[...]

Hij wordt nu geinstalleerd op mijn HDD. Dan ga ik een laatste nachtdienst werken. Dan ga ik een weekend lang achter een Xbox zitten. Laat mijn bevindingen hier dan zien. De Enhanced Edition ziet er wel goed uit, los van enorm lelijke boxart krijg je een map, een uitgebreide gameguide, de soundtrack en een dikke handleiding.
Have fun, ben benieuwd :) Zag hem net in de schappen liggen, maar krijg morgen Mass Effect 3 van een vriend van me te leen. Dus eerst die maar eens spelen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-04-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Trials Evolution is echt geweldig :D Koop denk ik maar 1 of 2 Arcade games per jaar maar dit was wel echt een zekerheidje.

Heb net alles gold gehaald in de bovenste rij events, tot medium geloof ik. Bij sommige zat ik echt lang te klooien :P Heb alleen Boeboe nog in m'n friendslist staan. Meeste tijden is ie toch wel sneller, op een paar na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:49:
[...]

Have fun, ben benieuwd :) Zag hem net in de schappen liggen, maar krijg morgen Mass Effect 3 van een vriend van me te leen. Dus eerst die maar eens spelen. :)
Ik vind the Witcher 2 top. Voor een Xbox spel is het erg mooi. (Ik heb hem net ook op de PC opgestart: doe dat niet want dan word je jaloers. :P). De quests zijn leuk om te doen tot nu toe, de cut-scenes zijn boeiend en de random opmerkingen als je langskomt enorm grappig. Als je van RPGs houdt: aanrader. Tot over 40 uur als je je 1e ME3 playthrough hebt gedaan :P).

Nadeel van The Witcher 2 is dat ik de beta van GHost Recon niet opgestart krijg. Kan me maar niet lostrekken uit die wereld. Nouja mss vanavond als er mensen online komen. Ben wel toe aan een schietspel dat wel leuk, vernieuwend en bugvrij-ig is itt BF3 en MW3. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:11:
[...]

Ik vind the Witcher 2 top. Voor een Xbox spel is het erg mooi. (Ik heb hem net ook op de PC opgestart: doe dat niet want dan word je jaloers. :P). De quests zijn leuk om te doen tot nu toe, de cut-scenes zijn boeiend en de random opmerkingen als je langskomt enorm grappig. Als je van RPGs houdt: aanrader. Tot over 40 uur als je je 1e ME3 playthrough hebt gedaan :P).

Nadeel van The Witcher 2 is dat ik de beta van GHost Recon niet opgestart krijg. Kan me maar niet lostrekken uit die wereld. Nouja mss vanavond als er mensen online komen. Ben wel toe aan een schietspel dat wel leuk, vernieuwend en bugvrij-ig is itt BF3 en MW3. :)
Goed om te horen :) Hopelijk vind ik Mass Effect 3 leuk. Zit nog even te twijfelen of ik hem meteen op de moeilijkste niveau ga spelen en moet nog even kijken hoe ik mijn savegame van mijn oude xbox overzet. Denk wellicht via de cloud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
ben ik het, of kan je nu ook op youtube met xbox live silver. eerst kon het alleen met gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
megadoom schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:15:
ben ik het, of kan je nu ook op youtube met xbox live silver. eerst kon het alleen met gold.
Is het niet zo'n speciaal wknd dat je alles mag en kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
maartend schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:31:
[...]

Is het niet zo'n speciaal wknd dat je alles mag en kan?
nou ik kan niet matchmaken.. dus ik heb geen idee. laatst was er al zo een weekend.

edit: ik zie nergens staat dat het een special weekend is.

[ Voor 10% gewijzigd door megadoom op 20-04-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:11:
[...]

Ik zou je adem niet inhouden voor een bugvrije game. Het is een beta, dus daar zitten juist bugs in. Heb al vastlopers gehad, maar ook dat ie geen games kon vinden, dat ie niet kon connecten en ook dat ie tijdens het spelen gewoon geen verbinding meer had (maar niet de game uitging, dus alles stond gewoon stil).

Maar qua gameplay en hitdetectie is ie best aardig bugvrij volgens mij. Heb er wel plezier in. Zodra mn huisgenoten klaar zijn met downloaden, ga ik weer eventjes schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
megadoom schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:35:
[...]

nou ik kan niet matchmaken.. dus ik heb geen idee. laatst was er al zo een weekend.

edit: ik zie nergens staat dat het een special weekend is.
Entertainment apps zijn dit weekend gratis, zie ook:

GRATIS entertainment, het weekend alleen voor jou! - Wie wil er nou de deur uit als je een Xbox 360 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
ahh wat jammer nou, vond het net zo handig.. maar om weer 3 jaar weer voor xbl gold te betalen dat je voor de helft niet gebruikt heeft ook weer geen zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:03:
[...]

Ik zou je adem niet inhouden voor een bugvrije game. Het is een beta, dus daar zitten juist bugs in. Heb al vastlopers gehad, maar ook dat ie geen games kon vinden, dat ie niet kon connecten en ook dat ie tijdens het spelen gewoon geen verbinding meer had (maar niet de game uitging, dus alles stond gewoon stil).

Maar qua gameplay en hitdetectie is ie best aardig bugvrij volgens mij. Heb er wel plezier in. Zodra mn huisgenoten klaar zijn met downloaden, ga ik weer eventjes schieten.
Ja snap dat de beta niet perfect zal zijn. Dat stoort me ook niet. WWat ik bedoel is dat ik het jammer vind dat de grote shooters op dit moment redelijk but zijn als ze uitkomen (en ook but blijjven). Muv Halo maar Reach ben ik wel zat...

Ik zie je denk ik vanavond. Stuur anders een invitetje dan raffel ik de quest af en kom ik meedoen. :)

Nog over The WItcher; in ME kan ik niet anders dan Paragon spelen omdat ik het steeds zielig vind voor de persoon met wie ik spreek om hem en zijn ras aan te pakken. Bij The WItcher is het juist briljant. Niets is goed/slecht alles is grijs en iedereen is eigenlijk een liegende mofo. Fantastisch om met volstrekte willekeur mensen te veroordelen. Ik zie aan het einde graag wat mijn keuzes hebben veroorzaakt. Gaan we bij de 2e run wel voor iets van een perfect ending. badasscapeuit

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde gisteren Mass Effect 3 gaan spelen met een character uit ME2 die ik wil importeren.. Ik wist dat mijn savegame op mijn andere xbox stond (heb een jaartje geleden een nieuwe slim versie gekocht) dus dacht, ik zet hem even in de cloud. Maar dat werkt dus niet. Nu moet ik schijnbaar Mass Effect 2 gaan spelen met de savegame op de nieuwe slim, dan het spel uitspelen en dan is de savegame ook weer beschikbaar voor Mass Effect 3?!?! :?

Helaas heb ik Mass Effect 2 uitgeleend, maar wat een waardeloos systeem... Aangezien het al te laat was om naar de winkel te gaan om The Witcher 2 te halen :'( , ben ik maar met Batman Arkham City begonnen.. Zodra ik Batman klaar heb ga ik The Witcher halen. Mass Effect wacht maar een tijdje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ME savegames niet copy-en je moet ze move-en. :)

Ze proberen daarmee te voorkomen dat je kloot met je save. Dat is niet gelukt. Er is een fantastische tool om saves aan te passen. Moest ik ook doen ivm een defecte HDD en de wens om de 'juiste' verhaallijnen te zien in ME3.

Overigens is het niet echt een enorme straf om Arkham City te spelen. Ben ergens jaloers op je dat je hem nog niet hebt gespeeld. :)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:38
Je krijgt dus alleen die stomme apps (die imo al gratis horen te zijn) tijdens dit weekend? Ik dacht dat ik echt Gold zou krijgen, is dat even jammer. Ik de hele week wachten op het weekend om Ghost Recon te kunnen spelen, moet ik Gold alsnog kopen. Straks maar even over nadenken dan.
SalimRMAF schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:49:
Xbox live videootje.

Ik heb nu al van 2X 1 euro en 1X 2 euro verlenging gesnoept: 3 maanden 3 euro!

[video]
Werkt dat ook als je nog geen Gold hebt? Die aanbieding is ook voor Silver, maar ik zou niet weten of je het automatisch verlengen dan ook kunt uitzetten. Als hij namelijk wel automatisch verlengt is eBay goedkoper.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zover ik weet als je een Silve(free) bent staat automatische verlenging gewoon uit, als je nou die €1 euro voor 1 maand koopt wordt automatisch verlengen gewoon ingeschakeld zoals ze zeggen bij 'Confirm Purchase' popup screen. Dus je moet dan effe handmatig weer uitzetten op xbox.com.

Edit: Als je van Silver naar Gold gaat via die aanbieding van 1 euro voor één maand moet je effe een half uurtje wachten aangezien de pagina 'mijn account' zich moet refreshen op xbox.com en dan kan je pas je automatisch verlenging aanpassen.

[ Voor 35% gewijzigd door R2-D2 op 21-04-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Yep, het werkt gewoon! Ook als je die actie te zien krijgt wanneer je Silver hebt. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Voor de liefhebbers van Trials Evolution heb ik een topic geopend : \[ XBOX 360 ] Trails Evolution . Mijn 1e ooit dus spare me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Binnenkort komt The Walking Dead en Bloodforge uit, ben ik wel erg benieuwd naar :9

http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802584111de
http://www.hookshotinc.com/preview-bloodforge/

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Bloodforge krijgt een 4 op IGN dus zou er maar niet teveel van verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Beakzz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:42:
[...]

Bloodforge krijgt een 4 op IGN dus zou er maar niet teveel van verwachten ;)
Ik lees het nu ook, ook bij metacritic. Jammer, het leek me wel leuk, een beetje à la Viking of Rune lekker hakken. Maar 1200 punten voor een matige game vind ik dan wel zonde.

Vanavond maar eens kijken of de Walking Dead wat is, als het al te downloaden is in de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik ben van plan om mijn eerste generatie xbox360 te vervangen door een nieuw slim exemplaar (en daarbij meteen 250GB HD te hebben ipv de huidige 20GB met permanent ruimtegebrek).
Dat betekent dus ook dat er savegames en game-licenties (ik heb VEEL xbla games) zullen moeten worden overgezet. Weet iemand of ik dit eenvoudigweg met een USB stick kan klaargespeeld krijgen, of moet ik hiervoor zo'n HD transfer kit kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Met een USB stick krijg je het ook wel voor elkaar. Je kan DLC, Games, demo's en XBLA games allemaal opnieuw downloaden dus alleen save games overzetten is genoeg. En deze week is er een mooie MediaMarkt aanbieding: 199 voor de 250GB anniversary edition

[ Voor 38% gewijzigd door MeltedForest op 25-04-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Mijn games opnieuw downloaden is geen probleem, dat weet ik, probleem is dat die games gekoppeld zijn aan mijn andere console: Ik kan ze wel op de nieuwe console downloaden, maar dan zijn ze enkel speelbaar op de account van de eigenaar, die dan nog op live MOET ingelogd zijn. Hoe zet ik die dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
@Boeboe
Kijk hier eens: Contentlicenties overbrengen.

Zo zou het moeten werken, maar zelf verder geen ervaring mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb dat ook gedaan, ooit van 20GB naar 60GB 'Pro' overgestapt. Werkte allemaal zonder problemen en kan nu gewoon weer alles offline spelen. Wist niet dat je dat bedoelde namelijk. Maar inderdaad licenties overzetten met die tool en dan kan je weer los op je nieuwe console :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik heb even 2 voorstellen:

De eerste is dat ik een nieuwe TS maak, deel 68 met wat updates erin.
De tweede is dat er extra onderwerpen komen in de TS, met onder andere:
-Licenties overzetten
-Backup maken van de belangrijkste gegevens/save games.

Doen? :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Boeboe schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:58:
Ik ben van plan om mijn eerste generatie xbox360 te vervangen door een nieuw slim exemplaar (en daarbij meteen 250GB HD te hebben ipv de huidige 20GB met permanent ruimtegebrek).
Dat betekent dus ook dat er savegames en game-licenties (ik heb VEEL xbla games) zullen moeten worden overgezet. Weet iemand of ik dit eenvoudigweg met een USB stick kan klaargespeeld krijgen, of moet ik hiervoor zo'n HD transfer kit kopen?
Ik heb eventueel zo'n kabel voor je liggen. PM maar.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

SalimRMAF schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:20:
Ik heb even 2 voorstellen:

De eerste is dat ik een nieuwe TS maak, deel 68 met wat updates erin.
De tweede is dat er extra onderwerpen komen in de TS, met onder andere:
-Licenties overzetten
-Backup maken van de belangrijkste gegevens/save games.

Doen? :)
Volgens mij mag dat altijd na +/- 1000 posts. In het geval dat je zelf niet de topicstarter bent is het netjes om even een DM te sturen naar de topicstarter om te kijken of die niet toevallig iets klaar had staan. Verbeteren van een TS is natuurlijk ook altijd goed :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben nu bezig met The Witcher 2. Tot nu toe een erg leuk spel. Als ik eenmaal bezig ben heb ik moeite om te stoppen :P Helaas moest ik vanmiddag nog werken, dus vanavond weer verder 8) Er zit veel humor in, de missies zijn leuk en het ziet er erg goed uit. Op een gegeven moment moest ik zelfs even het spel op pauze zetten, want moest te lang lachen... Wellicht spoiler... In het begin van het spel kom je namelijk in een gebied met een grote 'kruisboog'. In die omgeving ligt een lijk in een kar met hooi. Het lijk heeft een templar outfit aan, soortgelijk als Assassins Creed. Ik keek naar boven en ja hoor. Die kar met hooi stond onder een hele hoge toren met bovenop zo´n houten palen waar je in Assassins Creed de omgeving scant... The Witcher maakte toen de volgende opmerking... they never learn... :D

Wel moet ik nog onwijs wennen aan het vechtsysteem. Heb afgelopen week Arkham City gespeeld, dus moet sowieso even omschakelen... maar ben een groot fan van Dark Souls. Dit spel heb ik echt heel veel gespeeld en de besturing in Dark Souls is in mijn optiek echt een van de beste besturingen die ik ken. Het blokken werkt ideaal, het rollen, het slaan. Alles is (bijna) perfect.

The Witcher 2 kent veel gelijkenissen, maar het is net op een wat andere manier ingevoerd of is gewoon wat minder. Maar omdat het zoveel gelijkenissen kent speel ik hetzelfde als in Dark Souls. En dit kost me echt heel vaak het leven :P. Begon op Hard, maar ben op een gegeven moment toch maar terug gegaan naar normal. Als ik het spel uitgespeeld heb en de besturing dus ongetwijfeld tot me heb genomen ga ik wel de Dark difficulty proberen. :)

Edit:

Oja, ik haat Weight Limits... :( In iedere RPG heb ik er weer last van :'(

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-04-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:47:
Oja, ik haat Weight Limits... :( In iedere RPG heb ik er weer last van :'(
Herkenbaar ;)

Afbeeldingslocatie: http://main.makeuseoflimited.netdna-cdn.com/tech-fun/wp-content/uploads/2012/04/skyrim11.png?54b313

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Variant op deze :)

Afbeeldingslocatie: http://penny-arcade.smugmug.com/photos/i-PPTPkRk/0/L/i-PPTPkRk-XL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe herkenbaar :D. Heb zoveel moeite om iets te laten liggen D. Als ik iets kan oppakken, dan wil ik het ook hebben. 8)

Maar ben nu begin chapter 1 en zit nu dus gewoon op de 300 limit, en iedere keer gooi ik er weer wat zooi uit om wat andere zooi op te kunnen pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:24:
Hoe herkenbaar :D. Heb zoveel moeite om iets te laten liggen D. Als ik iets kan oppakken, dan wil ik het ook hebben. 8)

Maar ben nu begin chapter 1 en zit nu dus gewoon op de 300 limit, en iedere keer gooi ik er weer wat zooi uit om wat andere zooi op te kunnen pakken...
In elke inn kun je spul dumpen voor later. Meestal lopen de verkoopmannetjes en maakshizzlevoormemannetjes ook in de buurt van een inn. Best praktisch. :)

In het begin verzamelde ik ook alles. Later in het spel (speelde ook op normal) kreeg ik door dat ik nooit potions nodig had en niets hoefde te laten maken want ik was een bazenvechtertje geworden. Toen alles steeds maar verkocht of op de grond gedonderd. Scheelde een hoop irritatie dat je steeds naar die onhandige inventory moest. Ben alleen wat bang geworden voor de dark playthrough waar je wel moet gaan potionen etc...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:03:
[...]

In elke inn kun je spul dumpen voor later. Meestal lopen de verkoopmannetjes en maakshizzlevoormemannetjes ook in de buurt van een inn. Best praktisch. :)

In het begin verzamelde ik ook alles. Later in het spel (speelde ook op normal) kreeg ik door dat ik nooit potions nodig had en niets hoefde te laten maken want ik was een bazenvechtertje geworden. Toen alles steeds maar verkocht of op de grond gedonderd. Scheelde een hoop irritatie dat je steeds naar die onhandige inventory moest. Ben alleen wat bang geworden voor de dark playthrough waar je wel moet gaan potionen etc...
Speel nu inderdaad op normal. Begon op hard, maar kon nog niet echt wennen aan het vechtsysteem, dus toen maar even gewisseld. Probeer wel af te wisselen met potions en magic enzo, aangezien dat op Dark echt noodzakelijk is volgens mij :P Gelukkig kun je on the fly saven moet je maar denken :P.

Heb je hem al uitgespeeld? :) Moet nog even kijken welke verhaallijn enzo het makkelijkst is, zodat ik die bewaar voor de dark playthrough :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanmiddag uitgespeeld. Volgens de guides is de Roche path langer maar beter te doen dan Iovarth op Dark ivm gear dat je krijgt. Had wel geluk met Pest Control. Had maar 2/4 destroy species quests gedaan en hij popte tijdens de intro van een van de laatste stukjes. Rare glitch gevonden me thinks. Was al bang dat ik tijdens Dark ermee aan de slag moest. :P

Ben nu eindelijk echt begonnen met Halo: CE Anniversary. Eerst op Easy terwijl ik alles verzamel en de losse cheevo's regel en dan volgend weekend co-op op Legendary. Laatst ODST ook co-op Legendary met mijn broertje gedaan. Halo is echt een top serie voor 2 man bank hang co-op. Lichte voorkeur voor Halo boven Gears. :)
Pagina: 1 ... 42 ... 64 Laatste