[Xbox360] Trials Evolution

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Afbeeldingslocatie: http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2012/04/trials-evolution-artwork.jpg

Trials Evolution is 18 april uitgekomen op XBLA en is de opvolger van Trials HD op de Xbox 360 en nog eerder Trails 1 en 2 op de PC. Trials HD op de Xbox 360 was 1 van de meest gedownloade XBLA titels tot nu toe en het lijkt er op dat Trials Evolution hetzelfde succes zal krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1334757419.png

De game lijkt in alles op het eerdere deel , maar dan uitgebreider , mooier en groter opgezet. In het vorige deel waren de tracks grotendeels in pakhuizen en riolen en in dit deel is dat er gelukkig ook nog , maar nu ook grote vlaktes met bergen , hoge sprongen en verschillende locaties als bv. een oorlogsgebied met vallende bommen. De game straalt gewoon meer actie uit zonder de moeilijkheidsgraad te verliezen.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1334757434.jpeg

Wederom begint het met makkelijke levels en gaat het langzamerhand richting het frustrerende. Gelukkig zal het nooit frustrerend worden door de besturing , maar ligt het gewoon aan de speler. Een hoop trail en error dus en de beloning bestaat uit Medailles , waarvan de bronzen meestal makkelijk te halen is en goud een echte uitdaging is in de latere levels.

Trailer :

Gameplay trailer Gamespot :

EDITOR

Dit spel beschikt ook over de editor die de makers zelf ook hebben gebruikt. Voor de mindere ontwerpers onder ons is er gelukkig ook een simpele versie van de editor. In het vorige deel kon je de gemaakte tracks alleen delen met je XBLA vriendenlijst , maar in dit deel kan het beschikbaar gemaakt worden voor iedereen.

Dat is goed nieuws voor iemand die helemaal geen zit in creëren heeft en gewoon wil racen , want er staan nu al veel user made tracks online die je met een simpele druk op de knop kan binnen halen. Een beoordelingssysteem zorgt er daarnaast voor dat je niet teveel "bagger "binnen haalt.

Trailer Editor :

Tutorial van de track editor (32 delen in 1 / 2,5 uur)

MULTIPLAYER

In het vorige deel kon je al de tijden vergelijken met de rest van je vriendenlijst en dat zorgt er voor dat je toch nog even die tijd scherper wilt stellen om weer bovenaan te staan. Daarnaast kan je zien op welke positie van de wereld je staat. Nieuw is de toevoeging van een local en online multiplayer voor 4 spelers.

Prijs 1200 MSpoints

REVIEWS

http://www.metacritic.com/game/xbox-360/trials-evolution

http://tweakers.net/revie...as-trials-ook-alweer.html

GOT SPELERS (om toe te voegen)

- Bambeakz
- SirJudge
- FeikoB
- ImmatureTech
- db I Delirium
- Thom2289
- Kompaan
- PrimeTinus
- MarksterLive
- cstpsm
- LaughingJan
- Binloading
- Slaapje
- exactor
- CybranScout
- PlofkeNL
- UncleHessie

Mensen die in de lijst van spelers willen kunnen mij een DM sturen en als er nog verbeteringen en/of aanpassingen nodig zijn hoor ik dat graag , want dit is mijn eerste topicstart :o

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 04-05-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:21
Geweldig spel, hier haal je meer plezier en uren uit dan bij menig retail spel van €50. d:)b

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
SirJudge mag wel bij de gamertags, altijd leuk om meer spelers te hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
AntraXxX schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:58:
Geweldig spel, hier haal je meer plezier en uren uit dan bij menig retail spel van €50. d:)b
Vandaar dat ik het ook niet kon hebben dat er nog geen topic bestond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25
Net gekocht en al wat gespeeld, zelfde verslavings-graad als Trials HD .. dit gaat weer heel wat uur kosten ;).

FeikoB mag bij de gamertags voor tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 09:41
Deel 1 was al geweldig, deze is nog zoveel beter, meteen op releasedag gekocht.
Voor tijden: db I Delirium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Heerlijk spel, en de levels zijn meteen heel leuk!
Levels downloaden is een goede toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Deze week ook maar aanschaffen, heb me altijd onwijs vermaakt met Trials HD en Evolution ziet er net zo vermakelijk uit :)

Die MP ziet er ook erg netjes uit, dat worden wat leuke avondjes _O-

Gisteren ntzettend gelachen om de "Let's Play" van Rooster Teeth:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 12:33
Heerlijk spel :)
Thom2289 mag ook tussen de Gamertags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Heb hem maar gelijkt gekocht toen hij uit was, en er zitten best lastige track tussen als je aan het einde komt. 1 groot voordeel is dat je nu gratis nieuwe tracks kan downloaden zodat je niet op nieuwe DLC hoeft te wachten om een nieuwe track te spelen.

Gamertag voor tijden: ImmatureTech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Damn wat lijkt me dit een cool spel! Helaas heb ik geen XBOX360 :/ En de game zal wel nooit naar de PC komen. Dan toch even offtopic als het mag... ik kan me nog goed de dagen van Motor Madness 2 herinneren op de PC. Dat was dan ook direct de laatste motor-themed game die ik gespeeld heb. Weet iemand of er nog andere motorcross games zijn uitgekomen na MM2?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Lijkt me toch een leuk spelletje. Trials 2 vaak gespeeld en misschien kan ik dit samen met mijn vriendin doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
FloydRaalte schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:33:
Damn wat lijkt me dit een cool spel! Helaas heb ik geen XBOX360 :/ En de game zal wel nooit naar de PC komen. Dan toch even offtopic als het mag... ik kan me nog goed de dagen van Motor Madness 2 herinneren op de PC. Dat was dan ook direct de laatste motor-themed game die ik gespeeld heb. Weet iemand of er nog andere motorcross games zijn uitgekomen na MM2?
Trails 2 SE is de voorganger van Trails HD wat weer de voorloper van Trails Evolution is. En Trails 2 SE is ook gelijk het enige spel voor op de PC dat ik ken dat op trails evo lijkt.
Niellie41 schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:41:
Lijkt me toch een leuk spelletje. Trials 2 vaak gespeeld en misschien kan ik dit samen met mijn vriendin doen :D
Samen met je vriendin kan erg gezellig zijn maar ook frustrerend als je vriendin dan voor het eerst het spel speelt en jou en gewoon hard uitrijd :P, dat gebeurde bij mij

[ Voor 23% gewijzigd door revertive op 23-04-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Dan vind het tenminste leuk om tegen me te spelen. In alle andere spellen ben ik beter (zelfs Dance Central :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik doe ook mee: Kompaan op XBL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Geniaal spel! De eerste versie heb ik helemaal grijs gespeeld (voor zover dat kan met een digitale titel)...

Deze ook meteen weer gekocht.

Het enige vreemde vind ik dat je bochten maakt in de lucht.... nu is het spel niet echt op realisme gemaakt, maar toch valt dit me in negatieve zin op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 17:16

BM

Moderator Spielerij
T7D_Sneezy schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:37:
Het enige vreemde vind ik dat je bochten maakt in de lucht.... nu is het spel niet echt op realisme gemaakt, maar toch valt dit me in negatieve zin op.....
Het zorgt wel voor afwisseling in de tracks die je rijdt. Ik vind het wel leuk, al is het camerastandpunt daarvoor wel een tikje gedraait af en toe, dat oogt wat raar.

Verder alleen gister even snel gespeeld, maar het is weer net zo leuk als Trials HD, en zeker niks minder frustrerend :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
BM schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:08:
[...]
al is het camerastandpunt daarvoor wel een tikje gedraait af en toe, dat oogt wat raar.
Dat level al gehad waarbij de camera EN de zwaartekracht het hele level veranderen? Ik werdt daar van het weekend gewoon bijna zeeziek van :r :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
BM schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:08:
[...]

Het zorgt wel voor afwisseling in de tracks die je rijdt. Ik vind het wel leuk, al is het camerastandpunt daarvoor wel een tikje gedraait af en toe, dat oogt wat raar.

Verder alleen gister even snel gespeeld, maar het is weer net zo leuk als Trials HD, en zeker niks minder frustrerend :p
ja dat ie moet sturen is heel logisch. Maar om nou in de lucht te sturen.....doe dat dan op de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kompaan schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:10:
[...]

Dat level al gehad waarbij de camera EN de zwaartekracht het hele level veranderen? Ik werdt daar van het weekend gewoon bijna zeeziek van :r :P
Ben effe de naam kwijt, maar die was inderdaad behoorlijk desorienterend ja.
Vette game, veel frustratie :P
Er zit meer variatie in de tracks qua baanlengte vs techniek zodat je ook verschillende manieren tijd kunt winnen. Er zitten langere in die eenvoudiger zijn, korte moeilijkere (binnen 1 categorie bedoel ik dan he).
Ook zitten er bijzonder originele tracks in. Deze misselijkmaker dus, maar bv ook die in XBLA-Limbo stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Ik doe ook mee, MarksterLive op XBL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Pff, doe samen met een kennis dan de Extreme levels. vrij vaak de neiging om "bijna" mn controller een zwiepert richting mn tv te geven. damn he, wat een frustratie. aan de andere kant. geniale levels etc etc. Multiplayer is even wennen (lees: in het begin duurt het vinden van een goede server ff, daarna als je eenmaal bezig bent gaat het vrij vlot allemaal). Motorcross is een geniale toevoeging. Lijkt net of de druk net iets hoger ligt aangezien je gewoon kan zien hoe ver (of dichtbij) je bij iemand rijd en de drang hebt het te verbeteren/in te halen.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Weet iemand of het mogelijk is om multiplayer tracks te maken met de track editor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik geloof dat het zelfs een achievement is om multiplayer te doen met 2+ mensen op een custom track, dus dat zou betekenen dat dat wel moet kunnen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Klopt deze naam met 2 x spatie en een I er tussen ? Kan je niet vinden namelijk.
BM schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:39:
Ik geloof dat het zelfs een achievement is om multiplayer te doen met 2+ mensen op een custom track, dus dat zou betekenen dat dat wel moet kunnen.
Dat ga ik dan zo eens ff uitzoeken , want mp tracks kan je nooit genoeg hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
Beakzz schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:29:
Weet iemand of het mogelijk is om multiplayer tracks te maken met de track editor ?
Multiplayer tracks zijn alleen mogelijk met de pro editor, dan start -> trackinstellingen -> Spelmodusinstellingen -> Speltype: Supercross.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ah tnx :) Daar is zelfs een apart downloadmenu voor dus ff kijken wat er al gemaakt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
Beakzz schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:23:
Ah tnx :) Daar is zelfs een apart downloadmenu voor dus ff kijken wat er al gemaakt is :)
Er zitten al wel wat leuke tussen, alleen somige hebben wat aansluitings problemen. Dus soms komt het voor dat 1 speler opeens van de baan vliegt :P

Maar die editor is niet zo makkelijk meer als bij Trails HD, je moet alles echt perfect plaatsen bij Trails HD werden de objecten gecentreerd op de rij lijn bij evolution kan ik niet iets soorts gelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
He, hoe kom je aan die Donkey 60cc in multiplayer?
Zie dat die door iedereen gebruikt kan worden in multiplayer in die RoosterTeeth-video, is dit als iedereen hem unlocked heeft (en dus nutteloos met vrienden op de bank die geen singleplayer spelen) of heb ik ergens iets gemist?
Ik heb hem wel zelf unlocked voor singleplayer namelijk (hele singleplayer al klaar behalve de laatste 5 allerlaatsten ofzo) maar krijg alleen 450/250 als keuze.

[ Voor 22% gewijzigd door MacorgaZ op 23-04-2012 19:37 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
MacorgaZ schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:35:
He, hoe kom je aan die Donkey 60cc in multiplayer?
Zie dat die door iedereen gebruikt kan worden in multiplayer in die RoosterTeeth-video, is dit als iedereen hem unlocked heeft (en dus nutteloos met vrienden op de bank die geen singleplayer spelen) of heb ik ergens iets gemist?
Is een unlock voor al je Trials HD hebt op de xbox of een bepaalde achievement hebt daar geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Kompaan schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:36:
[...]

Is een unlock voor al je Trials HD hebt op de xbox of een bepaalde achievement hebt daar geloof ik
Ah oke, jammer dat mijn gamertag nieuw is dan.
Je krijgt wel zo'n avatar t-shirt voor als je Trials HD hebt in ieder geval, dat merkte ik eerst wel.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Er is ook nog een unlock voor mensen die de Marathon achievement uit Trials HD gehaald hebben. Dat zullen d'r ook een boel zijn ja :+
Ah, zie net dat die achievement al een hele tijd terug gepatched is :)

[ Voor 22% gewijzigd door BM op 23-04-2012 19:51 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Beakzz schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:52:
[...]

Klopt deze naam met 2 x spatie en een I er tussen ? Kan je niet vinden namelijk.
Die naam klopt, inclusief spaties, tussen de spaties staat een hoofdletter i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie TS!

Ik wilde hem niet kopen omdat Trials HD zo frustrerend was op het einde. Toen ik zaterdag met 4 man, 100 bier en een Xbox met Trails bezig was geweest bij een vriend meteen gehaald. Briljant in 4 man MP maar ook de SP is veel toffer dan HD. De minder steile moeilijkheidsgraad bevalt mij prima. Heb zelfs een track op Extreme gehaald wat me nooit lukte in HD. :)

Vreemd genoeg sta ik bij de eerste 4 toernooien strak bovenaan in mijn friendslist. Daarna strak onderaan. Kennelijk ben ik een meester in nooby dingen doen en zwak als het moeilijker wordt. :P Net als in schietspellen. Ik haal altijd het meeste kills in ons team tegen prutsers. Als we tegen goede gasten spelen ga ik nat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Duurt wel een tijdje voor je de controls van de editor in de gaten hebt, ik zit steeds de verkeerde knoppen in te drukken... gelukkig heb je een "reset" knop :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Is het iemand al gelukt op de Unyielding II achievement te kunnen halen, zit er al een uur mee te kloten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nou ik kom nu bij het frustrerende deel hoor ! ( voor mij dan want er schijnen genoeg mensen wel voorbij te komen). Die steile helling in down in the dumps met die rioolbuis er bovenop. Wat is daar de tactiek ? Langzaam of juist zo snel mogelijk ?

Dit was ook al een zwak punt van me in Trials HD en nu weet ik weer waarom ik daar niks op extreem had :)

Edit : heb hem al met 70 x vallen :p

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 23-04-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronneuh schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:50:
Is het iemand al gelukt op de Unyielding II achievement te kunnen halen, zit er al een uur mee te kloten! :P
Hehe daar ben ik nu ook mee bezig. Al twee keer bij de laatste checkpoint op mijn snuit omdat ik dacht er al te zijn. Nu lukken de middelste twee planken met uitsteek er boven ook niet meer. Ga maar even een ander level doen denk ik. :P

Edit: Ik rook een sigaret terwijl ik bovenstaande typ. Pak daarna een biertje. Poging 1: Achievement unlocked: Unyielding II 20GS. Wie zei dat genotsmiddelen niet helpen om prestaties te bevorderen? :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Laatst online: 24-12-2021
Gisteren aangeschaft en al te veel uren aan besteed ;) Zat te twijfelen tussen Castle Crashers en deze, maar denk dat ik toch meer plezier heb aan Trials. Alleen jammer dat het zo lang duurt om een match te vinden op xbox live.
Als je wil mag je me ook toevoegen aan de lijst: smoet81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Het is mij ook eindelijk gelukt, sommige stukjes zijn echt irritant. Ben nu bezig met 'Hard the Hard Way' die 125cc bike is echt niet vooruit te branden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronneuh schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:31:
Het is mij ook eindelijk gelukt, sommige stukjes zijn echt irritant. Ben nu bezig met 'Hard the Hard Way' die 125cc bike is echt niet vooruit te branden!
Hehe. Daar ben ik dus ook mee aan de slag gegaan. Ik kom een heel eind, alleen die twee houtstammen waar je tussen moet springen lukt me gewoon niet. >.> De rest heb ik nou wel door. Ook het stuk na het springen. Donder alleen steeds de ravijn in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

*damn you Mycom, stuur die code via de mail ipv post!

Ik heb zondag 1200MSP gekocht, moet morgenochtend aankomen, dat wordt een marathon Trials!

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb the Rattler maar even gelaten voor wat het is. Stomme boomstammen! :P

Even de MP geprobeerd maar het duurde zo lang tussen de potjes dat ik steeds wegliep en al in race 2 zat voordat ik achter de TV zat.

Ben toen maar wat Extreme gaan doen. Heb de eerste 3 af. Wel pittig mar je mag gelukkig 140 fouten en 10 minuten er over doen kennelijl (dat was mijn score op 1 track, je mag nog langer bezig zijn. :P)

Edit: aha ik faalde pas toen ik 500 fouten had. Kennelijk ook een fail bij 30 minuten. Wat een ellende dit. Heb ik nu al twee keer meegemaakt. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 04:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Laatst online: 19-09 12:33
Gigatrack :X 27 Minuten pure ergernis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Thom2289 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:51:
Gigatrack :X 27 Minuten pure ergernis!
Hahaha :+ Dan heb je iig een tijd die je kan verbeteren :) Volgens mij had ik de 1e keer 15 minuten dus daar mag ook nog wel wat vanaf :)

Het vervelende is dat die checkpoints zover uit elkaar staan , maar ik vind het wel een leuke afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gigatrack heb ik in 12 minuten ofzo. Wel leuke baan :)

Ik ben trouwens geen fan van boomstammen, daar ga ik echt nat op :p
Kompaan schreef op maandag 23 april 2012 @ 16:10:
[...]

Gister gespeeld. Geweldig! Een gigantische brainfuck van begin tot eind. Level draait, zwaartekracht draait alle kanten op, heerlijk :D

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:31
Beakzz schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:59:
[...]

Hahaha :+ Dan heb je iig een tijd die je kan verbeteren :) Volgens mij had ik de 1e keer 15 minuten dus daar mag ook nog wel wat vanaf :)

Het vervelende is dat die checkpoints zover uit elkaar staan , maar ik vind het wel een leuke afwisseling :)
Moet zeggen dat ik de eerste keer er ook 12 minuten of zoiets over deed. Van t weekend 7,5 minuut overgedaan zonder fouten. Trots! Kan nog sneller waarschijnlijk, maar dan moet je nog meer risico nemen. Ik heb af en toe wat gas teruggenomen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie mogen mij ook toevoegen, als ik jullie nog niet heb toegevoegd: cstpsm op xbox live. Mijn prestaties in Trials Evolution zijn erg wisselvallig, maar ik heb er erg veel plezier mee :) helaas heb ik een tijdje gedwongen offline gespeeld, waardoor mijn tijden bij sommige banen niet op xbox live staan. Zodra ik voor platinum ga op zoveel mogelijk banen, zal het wat completer worden. Eerst nog goud overal (behalve dan op de meest extreme banen, dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren :-))

Misschien ook leuk om af en toe met een groepje een xbox live party te starten en wat multiplayer met elkaar te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:50
steefje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:06:
[...]

Moet zeggen dat ik de eerste keer er ook 12 minuten of zoiets over deed. Van t weekend 7,5 minuut overgedaan zonder fouten. Trots! Kan nog sneller waarschijnlijk, maar dan moet je nog meer risico nemen. Ik heb af en toe wat gas teruggenomen.
wauw das netjes! ik heb m nu 1x gedaan. 21 minuten en rond de 50 fouten :P

mp is leuk: jammer dat er weinig tracks 'standaard' zijn, en de tracks die online staan zijn vaak óf buggy, of extreem moeilijk....
misschien leuk om hier een lijstje met leuke mp tracks bij te houden? dan zien we straks door de bomen het bos nog een beetje.

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 24-04-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dit wordt dus de eerste game als m'n 2e 360 in huis is (1e is dood qua laser :( ) Ziet er erg leuk uit, lekker ouderwets frustrerend.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPH
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 10:10
Zojuist de laatste extreme track gehaald. Ik vind het spel geweldig maar de extreme tracks zijn toch wel heel erg frustrerend...

Ligt het alleen aan mij of werkt online trials nog niet lekker? Elke keer als ik online begin ben ik level 5, terwijl ik (meerdere malen) al een hoger level heb bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Mijn level wisselt ook voortdurend tussen 3 en 7. De achievement voor 5 x winnen was ook raar. Ik kreeg hem pas bij 10x winst. Niet dat ik het erg vond, heb eigenlijk wel kunnen genieten van de online MP.

Heb Hard the Hard way nu binnen (The Ascent met The Rattler). Wat een ellende was dat. Nu even mezelf in de fik zetten en Lab Rat halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Jup, Evolution kan behoorlijk frustrerend zijn :+

Gisteren HD weer even geinstalleerd, moest nog wat levels halen op Extreme om alles op 100% te hebben.. Daarna aan Evolution beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
BasPH schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:11:
...
Ligt het alleen aan mij of werkt online trials nog niet lekker? Elke keer als ik online begin ben ik level 5, terwijl ik (meerdere malen) al een hoger level heb bereikt.
Neem aan dat iedereen hier last van heeft... Ik vind vaak ook moeilijk games en tijdens verbinden regelmatig iedereen weg. NAT open natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
leonvw schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:53:

[video]

Gisteren HD weer even geinstalleerd, moest nog wat levels halen op Extreme om alles op 100% te hebben.. Daarna aan Evolution beginnen :)
Haha overtrokken , maar toch zo herkenbaar. grappig dat de rioolbuis op die berg er ook in zit , want daar zat ik gisteren ook behoorlijk te flippen. Mijn vriendin ging maar even boven kijken of daar nog wat te doen was :+

Nu ik er 1maal voorbij ben kan ik er elke keer over zonder problemen. Jammer dat erna nog 2 rotpunten in het level zitten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
db I Delirium schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:56:
[...]

Neem aan dat iedereen hier last van heeft... Ik vind vaak ook moeilijk games en tijdens verbinden regelmatig iedereen weg. NAT open natuurlijk!
Ik denk dat er een link ligt tussen niet kunnen vinden van spelers en wisselen van level, aangezien hij zoekt naar spelers die ongeveer het zelfde level als jou hebben en dat nou juist telkens lijkt te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
Ik moet zeggen dat het afgelopen nacht een stuk beter ging om matches te vinden op xbox live. We moeten het dus van de amerikanen hebben denk ik :) Wel komt het regelmatig voor dat er bij de map keuze 'undefined' staat en daarna een session error.. En een aantal keer dat het spel blijft hangen en daarna weer een paar levels lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ligt het aan mij of lijkt de zwaartekracht net niet te kloppen? Het valt me op dat de motor vaak langzamer lijkt te vallen dan ik in de eerste levels zag, maar het kan er ook aan liggen dat ik net 3 uur non-stop heb zitten spelen...Maar even de controller wegleggen voordat er eentje door de tv vliegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De camera standpunt is daar volgens mij debet aan. Sommige maps is hij dichterbij en vanaf een net andere hoek heb ik het idee.
spoiler:
Of je zat in dat ene level waar alles net anders is qua zwaartekracht. :_)

Zo wat is Inferno III een rot level. Nou ja, die drie schuine planken zijn rot. Veel meer dan dat nog niet gezien. Dat is de enige die ik nog moet halen van Extreme. Niet dat ik goed ben, meer volhoudend. Mijn beste score op Extreme is 102 faults, 11 minuten. Slechtste 498 faults, 18 minuten. Was wel spannend op het einde. :P

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Yeah , net Gigatrack van 15 minuten naar 7:42 gezet met 0 fout. En er zit nog een hoop snelheidswinst in, want ik heb sommige delen echt voorzichtig aangepakt :) Sta ik ook eens ergens boven Kompaan :o :P

Vanaaf met 4 man op de bank trials zitten spelen. Echt hilarisch met die bailout optie :)

[ Voor 35% gewijzigd door Beakzz op 25-04-2012 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Beakzz schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:02:
Yeah , net Gigatrack van 15 minuten naar 7:42 gezet met 0 fout. En er zit nog een hoop snelheidswinst in, want ik heb sommige delen echt voorzichtig aangepakt :) Sta ik ook eens ergens boven Kompaan :o :P

Vanaaf met 4 man op de bank trials zitten spelen. Echt hilarisch met die bailout optie :)
Ik zit met 7:20 op de 3100e plaats...welke motor gebruik je. Ik de 450cc, anders kom ik verder op lastig over een grote schans.

Gisteren ook even lopen stoeien met wat Extreme levels. Ik kom ik ieder level redelijk ver en vlak voor het einde kom ik telkens een hindernis tegen, die ik niet trek. Kijk je vervolgens een replay terug van zo een top10 gast....dan lijkt het echt een piece of cake.

Ps. Multiplayer kan ik tot nu toe niet joinen. Gisteren een kwartier zitten wachten. jammer

[ Voor 5% gewijzigd door steefje op 25-04-2012 08:56 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet mij er ook maar bij. is een keer wat anders dan alleen tegen Amerikanen te spelen :-)

ID = LaughingJan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pfff, Sewage Plant is niet echt mijn track. Word helemaal gek van die waterspuitende buizen :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
steefje schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:55:
[...]

Ik zit met 7:20 op de 3100e plaats...welke motor gebruik je. Ik de 450cc, anders kom ik verder op lastig over een grote schans.
En ik was al zo blij dat ik in de top 4000 stond :p , maar zoals ik al zei is er nog genoeg ruimte voor verbetering (heb hem nu 3 x gereden) . Waarom sta jij niet in mijn lijst ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Binloading is the name online

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25
leonvw schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:53:

[video]

Haha, herkenbaar, moest haast huilen van het lachen bij een paar stukjes. Gisteren ook wat gespeeld en sinds ik wat GoT'ers in mijn lijst heb staan moet ik elk level herhalen tot ik een redelijke score heb .. hoezo OCD?

Zal binnenkort de rest vd lijst eens toevoegen .. daar gaat mijn vrije tijd.. ;w :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:02:
De camera standpunt is daar volgens mij debet aan. Sommige maps is hij dichterbij en vanaf een net andere hoek heb ik het idee.
spoiler:
Of je zat in dat ene level waar alles net anders is qua zwaartekracht. :_)

Zo wat is Inferno III een rot level. Nou ja, die drie schuine planken zijn rot. Veel meer dan dat nog niet gezien. Dat is de enige die ik nog moet halen van Extreme. Niet dat ik goed ben, meer volhoudend. Mijn beste score op Extreme is 102 faults, 11 minuten. Slechtste 498 faults, 18 minuten. Was wel spannend op het einde. :P
Dan zit je nog maar in t begin...wordt nog erger. ik was bij t laatste stukje en zag de finish al...toen waren mn 500 pogingen voorbij :)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die laatste banden. Zo ver ben ik begin van de avond ook gekomen. En ook jammerlijk gefaald. Het ergste was dat ik op poging 499 mijn achterband een mm achter de rand had en toen onbegrijpelijk naar achteren trok. :P

Inferno valt mee na die ellende van de drie planken. Alleen die ene witte ton is echt zuur. De rest kan ik op zich wel in een poging of tien. (Jammer alleen dat de planken en de banden minimaal 200 pogingen per keer kosten :) )

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:47

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Inferno 3 is echt zwaar kut, die 3 schuine planken zijn echt een hel. Ben daar nog niet voorbij gekomen.

Mijn eerste Gold op de eerste Extreme map gehaald, was best te doen, daarna de tweede map geprobeerd. Dat ging wat minder :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die schuine planken zijn: wip achter voor > naar voren leunen terwijl je op plank 1 landt en driekwart gas geeft zodat je recht overeind door zweeft naar plank 2. Dan op plank 2 landen met vol gas (zodat je niet direct naar beneden flikkert) en naar voren leunen, direct na contact met de plank gas terug naar half en omhoog laten komen naar driekwart terwijl je naar voren blijft leunen (voor de sprong dus naar plank 3). Je komt dan recht op plank 3 waar je rustig met half gas omhoog kan gaan terwijl je naar voren leunt dan even gebalanceerd landen en klaar.

(Tussen plank 1 en 2 heb ik veel meer succes als ik mijn voorwiel over de rand laat hangen en dan pas naar plank 2 ga. Kun je lekker relaxed naar voren blijven leunen zonder gedoe.)

Zo simpel in uitschrijven zo vertieft in uitvoering. Volgens mij snap ik de basis principes van springen nog niet helemaal. Althans wel in gedachte maar niet als ik iets moet doen. Hang te vaak achterover als ik vooruit moet en andersom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ik vind het vooral lastig om ver te springen. Ik kom bv. in dat Extreme level die een beetje op SinCity lijkt, helemaal zwart met een beetje rood, niet over het stukje waar je over de straat moet jumpen. Dat kan ik niet in één keer. De top tien rijders doen dit wel. Ik heb dit nu opgelost door iets naar beneden te gaan, daar hangt een vlaggenmast, dan lukt het wel. Helaas zit verderop in dit level een scorebord....no go voor mij.

Is er al een tweaker die een top 10 of top 100 tijd heeft genoteerd. Ik zal dat zelf niet redden, maar leuke uitdaging is het wel.

Overigens heb ik wel het idee dat de levels in het algemeen iets minder moeilijk zijn dan in Trials HD, of de DLC daarvan. Ben zelf wel iemand die continue zijn gas vol heeft en daar kom ik in deze versie wel aardig mee weg.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

steefje schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:44:
Overigens heb ik wel het idee dat de levels in het algemeen iets minder moeilijk zijn dan in Trials HD, of de DLC daarvan. Ben zelf wel iemand die continue zijn gas vol heeft en daar kom ik in deze versie wel aardig mee weg.
Die indruk heb ik ook. Platinum medals daarentegen zijn een stuk moeilijker :s
Wel cool dat je voor echt scherpe tijden nu meer moet afwisselen met je bikes. Die snelle 250CC bike is niet altijd de beste keuze.

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 26-04-2012 11:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:02
Ik wil ook wel op worden genomen in de lijst, ben hem nu aan het downloaden en heb HD ook nog nooit gespeeld, dus goed zal ik niet zijn. Leuk tegen anderen spelen doe ik echter wel graag :)

Dus mensen die mij toe willen voegen Slaapje is de naam.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
Sewage Plant op gold halen gaat me vandaag niet lukken zo te zien, elke keer als ik over de schuine rioolbuizen met water dat eruit spuit rijd dan vliegt me bike in een oncontroleerbare spin. Mischien toch wat langzamer rijden ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:47

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Boeboe schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:03:
[...]

Die indruk heb ik ook. Platinum medals daarentegen zijn een stuk moeilijker :s
Wel cool dat je voor echt scherpe tijden nu meer moet afwisselen met je bikes. Die snelle 250CC bike is niet altijd de beste keuze.
Die Phoenix 250cc is alleen snel betreft acceleratie, qua topsnelheid is hij langzamer dan de Scorpion :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
revertive schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:00:
Sewage Plant op gold halen gaat me vandaag niet lukken zo te zien, elke keer als ik over de schuine rioolbuizen met water dat eruit spuit rijd dan vliegt me bike in een oncontroleerbare spin. Mischien toch wat langzamer rijden ofzo :P
Nee die is niet zo lastig. Er is idd één stukje waar als je te hard gaat in een lastige spin komt, als je direct tijdens het spinnen naar beneden drukt heb je de controle weer en kom je super ver.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay alle extreme tracks nu gehaald. Alles op brons. Zelfs zilver lijkt me hoog gegrepen op alles behalve de 1e 2 tracks. Ze zijn veel beter door te komen dan in HD maar stiekem net lastiger om echt goed op te rijden. De overgangen tussen tricks zijn nu veel krapper volgens mij. Way of the ninja vond ik de coolste om te halen. Inferno 3 verreweg de meest irritante. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:01:
Yay alle extreme tracks nu gehaald. Alles op brons. Zelfs zilver lijkt me hoog gegrepen op alles behalve de 1e 2 tracks. Ze zijn veel beter door te komen dan in HD maar stiekem net lastiger om echt goed op te rijden. De overgangen tussen tricks zijn nu veel krapper volgens mij. Way of the ninja vond ik de coolste om te halen. Inferno 3 verreweg de meest irritante. :)
_/-\o_

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minder _/-\o_ en meer :o :o :o |:( als je de aantal fouten die ik per track gemaakt heb ziet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:49:
[...]

Minder _/-\o_ en meer :o :o :o |:( als je de aantal fouten die ik per track gemaakt heb ziet. :P
Des te meer doorzettingsvermogen heb je dan , want ik durf al bijna niet meer aan een extreme baan te beginnen. Dus _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe. OK, doorzettingsvermogen heb ik wel. Natuurlijk talent wat minder. :P

Ik heb veel aan dit topic op xboxachievements gehad. Slo-mo's van de beste gasten. Je ziet precies hoe zij obstakels doen. Kan op zich ook via download van de replay maar ik vind het fijn om halverwege een baan/na 100x fault op 1 obstakel even te checken hoe het moest. (Site is sowieso handig voor achievements als Squirrels verzamelen.)

Slo-mo platinum Extreme: http://www.xbox360achieve...m/showthread.php?t=367217

Achievement guide: http://www.xbox360achieve...m/showthread.php?t=366702

Linkjes voor de achievementhoertjes onder ons. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:01:
De eerste track had ik zilver met de eerste keer proberen...Alle anderen tot nu toe heerlijk hopeloos gefaald, opgegeven en zelfs een paar keer gerage-quit :p. Props voor alles halen, ik ga het je niet nadoen.

Ben nu bezig alle eekhoorntjes te halen, had er nog geen enkele, zit nu (met een beetje boel hulp van een videoguide) op 18. Verrekte lastig om sommige te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
EcoR schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:18:
[...]

Ben nu bezig alle eekhoorntjes te halen, had er nog geen enkele, zit nu (met een beetje boel hulp van een videoguide) op 18. Verrekte lastig om sommige te halen.
Haha wtf ! :*) Wist tot nu toe niks van die eekhoorns af. Heb even de eerste 3 op youtube bekeken , maar dat kan je toch nooit verzinnen ? Ik had ze iig nooit gevonden , maar de rest ga ik proberen zelf te zoeken. Zit er in elke level 1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
Beakzz schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 00:06:
[...]

Haha wtf ! :*) Wist tot nu toe niks van die eekhoorns af. Heb even de eerste 3 op youtube bekeken , maar dat kan je toch nooit verzinnen ? Ik had ze iig nooit gevonden , maar de rest ga ik proberen zelf te zoeken. Zit er in elke level 1 ?
Ik had er per ongelijk 1 gehaald bij de D licentie, maar had er niets echt op gelet. Daarna pas gezien dat het een achievement was. Maar er zijn er in totaal 20 squirels, dus er zit er niet 1 in elk level. Maar zonder guide is volgens mij de enige manier om ze allemaal te vinden overal af te 'vallen' en hopen dat je op de grond verder kan rijden, en dat ben je elk level wel aardig wat keren aan het rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

revertive schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 00:28:
[...]

Ik had er per ongelijk 1 gehaald bij de D licentie, maar had er niets echt op gelet. Daarna pas gezien dat het een achievement was. Maar er zijn er in totaal 20 squirels, dus er zit er niet 1 in elk level. Maar zonder guide is volgens mij de enige manier om ze allemaal te vinden overal af te 'vallen' en hopen dat je op de grond verder kan rijden, en dat ben je elk level wel aardig wat keren aan het rijden :P
En dan vind je er misschien 8. Een hoop zitten op bizarre plekken waar je hele rare dingen voor moet doen. Ik heb ze met guide net gehaald. Zitten aardig grappig stukjes en cutscenes tussen.

Spoiler tip als je zelf iets wil halen met een mooie reference:

spoiler:
Als je testjes aan het doen bent en op een pijp stuit zou een Nintendo knoppen combo wel eens goed kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 00:47:
[...]

En dan vind je er misschien 8. Een hoop zitten op bizarre plekken waar je hele rare dingen voor moet doen. Ik heb ze met guide net gehaald. Zitten aardig grappig stukjes en cutscenes tussen.

Spoiler tip als je zelf iets wil halen met een mooie reference:

spoiler:
Als je testjes aan het doen bent en op een pijp stuit zou een Nintendo knoppen combo wel eens goed kunnen werken.
Das een criptische...wat je is je nick online trouwens. voeg ik je even toe, if you don't mind. Vind t leuk om te proberen iedereen voor te blijven...blijft leuk om te proberen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:27:
[...]

Das een criptische...wat je is je nick online trouwens. voeg ik je even toe, if you don't mind. Vind t leuk om te proberen iedereen voor te blijven...blijft leuk om te proberen.
spoiler:
Wie hoort er bij een pijp? itsameeeee

exactor it is mijn gamertag. Mag ook in de startpost staan. Hoe meer rijders hoe meer vreugd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Blijft een grappig concept :)
Heb HD ook gespeeld tot grote ergenissen aan toe, gvd nog nooit zoveel frustratie met een spel gehad haha!
Kan ook max maar 30-60 mins spelen want dan plof ik van frust.

Deze Evolution lijkt me wat makkelijker, vind het leuk dat er wat meer cross/enduro tracks in zitten ipv alleen trial.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weehee!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7qj83NjAtmq3jy13PwBte8rb/full.jpg

In de categorie Rayman en Joe Danger voor potverdomme wat een frustraties om op 100% te zetten. Nu maar eens wat tijden verbeteren/gouden medailles verzamelen. Wel blij hiermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:02
Props! Ik moet echt eens wat meer tijd gaan vrij maken voor dit spelletje, veel te verslavend

[ Voor 4% gewijzigd door Slaapje op 27-04-2012 11:49 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
Vond "Full Throttle II" wel leuk om te halen. Lekker vol gas over die baan heen raggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Smooth schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:01:
Vond "Full Throttle II" wel leuk om te halen. Lekker vol gas over die baan heen raggen :)
Ja die viel ook wel mee. Nog genoeg andere te halen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik was bezig met Burnt to a Crisp te halen, maar ik flikker elke keer op me bek, rot baan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Net mijn eerste track in de editor afgerond :) uiteindelijk een supercross van rond de 3 min geworden :)
Harbor Heights is de naam voor wie hem even wil testen. Staat bij "new" supercross.

Laat me even weten wat je er van vind als je hem heb getest ( vooral mp) en geef me eventuele kritiek die ik dan kan meenemen in mijn volgende "meesterwerk" ugh ugh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Respect dat je daar de tijd voor neemt. Heb er daarstraks heel ff naar gekeken (voor de achievement O-)), maar ik snapte d'r geen reet van :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Haha ja het koste ook meer tijd dan ik verwacht had , maarja ik vind ontwerpen op bijna elk gebied leuk dus dan moet je wel :p mijn volgende wordt iig korter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Beakzz schreef op maandag 23 april 2012 @ 17:29:
zeker weten. Kijk maar in Track Central onder supercross. dat zijn alleen maar MP tracks. Volgens mij is Trials 1p en Supercross mp.

vind het jammer dat er weinig mp levels 'standaard' inzitten. Track Central zou dat moeten oplossen, maar mijn ervaring is dat er toch wel een aantal buggy levels tussen zitten, zoals dat de spawnpoints slecht gekozen zijn waardoor je als je eenmaal achter loopt nooit meer bij kan komen.
ik zou graag een optie zien waarbij je een comment voor jezelf bij een track kan plaatsen. Kep al meerdere malen een level opnieuw gedownload om vervolgens te denken 'oh ja deze was buggy' :'(

kzal van de week wel even een lijstje posten van goede MP tracks. ik heb er al best een zootje gedownload, en sommige zijn echt heel goed.

edit: overigens speel ik MP voornamelijk local. dan kan je elkaar ook "uit het beeld rijden" waardoor je een retrypunt erbij krijgt. online heb ik 2 of 3x gedaan maar daar kan je gewoon mijlen achterlopen volgens mij. Een map kan dus online wel goed zijn maar local een drama als de spawnpoints slecht gekozen zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door KingKoning op 01-05-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
KingKoning schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 10:55:
[...]

zeker weten. Kijk maar in Track Central onder supercross. dat zijn alleen maar MP tracks. Volgens mij is Trials 1p en Supercross mp.

vind het jammer dat er weinig mp levels 'standaard' inzitten. Track Central zou dat moeten oplossen, maar mijn ervaring is dat er toch wel een aantal buggy levels tussen zitten, zoals dat de spawnpoints slecht gekozen zijn waardoor je als je eenmaal achter loopt nooit meer bij kan komen.
ik zou graag een optie zien waarbij je een comment voor jezelf bij een track kan plaatsen. Kep al meerdere malen een level opnieuw gedownload om vervolgens te denken 'oh ja deze was buggy' :'(

kzal van de week wel even een lijstje posten van goede MP tracks. ik heb er al best een zootje gedownload, en sommige zijn echt heel goed.

de SP is echt goud, heerlijk om tijden van vrienden te beaten, heerlijk frustrerend ook af en toe :P
Haha ja daar was ik ondertussen al achter :p kijk 2 of 3 post boven je en test mijn Mp map even uit zou ik zeggen . Hoor graag wat er niet goed aan is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dag allemaal. Ik ben weer helemaal verslaafd aan dit spel. Het vorige deel was al erg vet, maar op de een of andere manier is deze toch weer vetter :)

Het enige nadeel wat ik heb ondervonden is dat de MP extreem buggy is. De matchmaking is om te huilen zo slecht! Ik heb om de zoveel potten dat mijn XBOX gewoon vastloopt. Hoop dat ze snel met een update komen want het is te leuk om niet te spelen :P

EDIT: LOL, ik zie dat ik niet de enige ben ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ken. op 01-05-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Beakzz schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Haha ja daar was ik ondertussen al achter :p kijk 2 of 3 post boven je en test mijn Mp map even uit zou ik zeggen . Hoor graag wat er niet goed aan is ;)
ah ik heb weer niet verder gekeken dan me neus lang is :P dan ga k hem vanavond zeker even testen :)
Pagina: 1 2 Laatste