Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ik ben nog opzoek naar wat mensen voor op mijn friendlist. Zowel voor multiplayer als het vergelijken van track tijden
Mijn gamertag is: UncleHessie
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel als toen ik nog veel op de pc speelde en mijn pc weer aan een upgrade toewas......is dit herkenbaar voor mensen hier?
10 second ninja DONE
Vind het spel juist wat sneller / soepeler laden dan Trials HD eigenlijk. Wat me wel erg vaak opvalt is dat als je via B reset naar het laatste checkpoint je vaak pas na een paar tellen alle textures ziet, dat is wel jammer.Sagat schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:03:
Ik heb zelf laatst de 'trial' van trials evo gedaan. Vond het weer erg leuk, had alleen het idee dat het niet helemaal soepeltjes liep.....in game ging alles goed hoor, maar laden en overgangen enzo voelde het allemaal wat.......stroperig denk ik?
Ik kreeg een beetje hetzelfde gevoel als toen ik nog veel op de pc speelde en mijn pc weer aan een upgrade toewas......is dit herkenbaar voor mensen hier?
Des te frustrerender dat het alleen aan mezelf ligt, en niet aan het spel
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Gisteren wel 2 skilllevels op platinum gezet. (die met weinig benzine en het slingeren als een aap) Dat blijf ik toch erg vermakelijk vinden en sta ik tenminste een beetje bovenaan in de friendslist
edit : wat ik wel een beetje jammer vind aan track central is dat mijn track na een paar uur al uit de new supercross sectie was gestoten (ja zoveel wordt er gemaakt
Of zie ik nu iets over het hoofd ?
[ Voor 32% gewijzigd door Beakzz op 02-05-2012 18:48 ]
Haha, dat is nou precies wat Trials maakt. Zelfs met alle extra's blijft het verbeteren van je tijd en vooral het voorbijstreven van je friendlist het leukst dus ga je gang. Morgen heb ik weer een hele avond in de agenda staan om tijden te killenKompaan schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:41:
Nou beakz, je doet het best goed. Ik heb het niet kunnen laten om toch wát tijden weer te verbeteren waar jij en anderen mijn tijden hadden verbeterd.... ik ga nu een poging wagen aan de gigatrack :-)
edit : succes in giga trouwens. Er zit daar nog een hoop tijdwinst verborgen , maar een foutje is ook snel gemaakt
[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 02-05-2012 23:10 ]
The Wreck is verders niet zo moeilijk. Het is dat ene punt (die ton) waar ik elke keer nat ga. Tips anyone?
Vanavond nog maar eens oefenen/proberen.
The Wreck kom ik ook niet voorbij op dat punt. Kom wel op de ton, maar mis vervolgens de power om weg te rijden en op het volgende stuk te komen....JSchut schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:34:
Na alles tot en met hard op gold te hebben gekregen ben ik begonnen het zelfde te proberen op extreme. Moet er nog 2... The Wreck en Inferno 3... Beide zit het grote probleem in de barrels
The Wreck is verders niet zo moeilijk. Het is dat ene punt (die ton) waar ik elke keer nat ga. Tips anyone?
Vanavond nog maar eens oefenen/proberen.
Is het trouwens een idee om wekelijks of maandelijks een track te selecteren en dan met de spelers hier te kijken wie het snelst is. Obv de spelers die ik nu in mijn friendlist heb, zijn volgens mij de meeste van hetzelfde niveau en daardoor misschien wel een leuke challange.
PSN ID Binloading_nl
Zelfde probleem hier. Ben er wel al een aantal keer voorbij gekomen. Maar dit was meer geluk dan wijsheidsteefje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:56:
[...]
The Wreck kom ik ook niet voorbij op dat punt. Kom wel op de ton, maar mis vervolgens de power om weg te rijden en op het volgende stuk te komen....
Lijkt mij wel een leuk idee.steefje schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:56:
[...]
Is het trouwens een idee om wekelijks of maandelijks een track te selecteren en dan met de spelers hier te kijken wie het snelst is. Obv de spelers die ik nu in mijn friendlist heb, zijn volgens mij de meeste van hetzelfde niveau en daardoor misschien wel een leuke challange.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Vandaag en morgen niet thuis, maar zondag ook inferno 3 proberen op goud te krijgen. Is mijn laatste losse track die nog niet op goud staat
Komt dat door dat stuk na die drie schuine planken? Daar ging ik volgens mij de vorige keren dat ik hem speelde constant de fout in.RevoNL schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:06:
Bijna alle extreme tracks gedaan, kom alleen niet voorbij inferno..
Gisterenavond laat weer even alle tijden aangescherpt van Walk in the park behalve de eerste. Die heb je wel erg strak staan zegKompaan schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 21:41:
Nou beakz, je doet het best goed. Ik heb het niet kunnen laten om toch wát tijden weer te verbeteren waar jij en anderen mijn tijden hadden verbeterd.... ik ga nu een poging wagen aan de gigatrack :-)

precies daar ja, drama stuk.JSchut schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:34:
Gister ook The Wreck op goud gehaald. 25 fouten geloof ik.
Vandaag en morgen niet thuis, maar zondag ook inferno 3 proberen op goud te krijgen. Is mijn laatste losse track die nog niet op goud staat
[...]
Komt dat door dat stuk na die drie schuine planken? Daar ging ik volgens mij de vorige keren dat ik hem speelde constant de fout in.
Ha, das nog relatief eenvoudig stuk in dit level...ik blijf zelf hangen op het laatste gedeelte van de wielen...finish inzicht.
Moet er nog drie op Extreme...geen idee of ik ze ooit ga halen. Gisteren trouwens op Gigatrack bijna mijn tijd verbeterd van 7,20. Ik was echter iets over de helft op mn plaat gegaan en zodoende kwam ik uiteindelijk op 7,24 uit. Zonder die fout het het een krappe zeven minuten geworden...blijven oefenen.
PSN ID Binloading_nl
Ik heb hem geprobeerd...vond m niet zo. Zitten best wat onlogische stukken in, waar je net even ergens blijft hangen. Ik moet ook zeggen dat ik de supercross levels niet lekker vind racen, op een of andere manieren altijd meesterlijk laggy. Maar ik moet zeggen dat ik het wel knap vind wat je gemaakt hebt. Gaat mij nooit lukken.Beakzz schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:56:
Net mijn eerste track in de editor afgeronduiteindelijk een supercross van rond de 3 min geworden
Harbor Heights is de naam voor wie hem even wil testen. Staat bij "new" supercross.
Laat me even weten wat je er van vind als je hem heb getest ( vooral mp) en geef me eventuele kritiek die ik dan kan meenemen in mijn volgende "meesterwerk" ugh ugh
PSN ID Binloading_nl
Ja ik had gisteren voor het eerst een mogelijkheid om de track multiplayer te proberen en ik heb al besloten een aangepaste versie te maken , want sommige checkpoints zitten vrij onlogisch , en in het 'bos"waar het regent begint de hele boel stroperig te lopen. Verder begon ik met het idee om gewoon een moeilijk level te maken omdat de originele tracks veel te makkelijk zijn en blijken sommige stukken nu gewoon irritant dus maak ik hem iets makkelijker. Kan je uit je hoofd zeggen op welke stukken je onlogisch bleef hangen ?steefje schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:21:
[...]
Ik heb hem geprobeerd...vond m niet zo. Zitten best wat onlogische stukken in, waar je net even ergens blijft hangen. Ik moet ook zeggen dat ik de supercross levels niet lekker vind racen, op een of andere manieren altijd meesterlijk laggy. Maar ik moet zeggen dat ik het wel knap vind wat je gemaakt hebt. Gaat mij nooit lukken.
In ieder geval tof dat je de moeite hebt genomen om het even te testen. Het was ook mijn eerste track en als je elk stukje 100 x test tussendoor lijkt alles makkelijk en blijf je dus blijkbaar negens hangen
YouTube: Trials Evolution - Editor Basics #1 - Getting StartedThE_OwNeR schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:57:
Vind die level editor zo onduidelijk, er is ook geen tutorial te vinden alleen wat voorbeeld tracks. Daar leer ik niks van
32 delen al ondertussen geloof ik
edit : hier alle 32 delen in 1 YouTube: Trials: Evolution - All 32 Track Editor Tutorials
let op dat is 2,5 uur studeren
[ Voor 20% gewijzigd door Beakzz op 04-05-2012 14:06 ]
Awesome thanks! Zat er naar te zoeken maar kon niks vinden!Beakzz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:03:
[...]
YouTube: Trials Evolution - Editor Basics #1 - Getting Started
32 delen al ondertussen geloof ik( RedlynxTV)
32 al. Gaat snel vorige keer dat ik keek waren het en nog maar 5 maar dat is alweer een tijdje geleden.Beakzz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:03:
[...]
YouTube: Trials Evolution - Editor Basics #1 - Getting Started
32 delen al ondertussen geloof ik
Ik heb je track ook gereden een paar dagen geleden, goede track voor de eerste keer. Alleen met die regen is het wat stroperig ja, maar dat gebeurd al redelijk snel als je wat water of vuur toevoegt.
Heb zelf ook maar een test versie van me trials track geupload een vriend van me wou hem ff testen, hij heet ImmatureTrails Alpha. Op somige plekken sluiten de panelen niet helemaal goed aan maar daar word nog aan gewerkt
Mwa gaat lekker met die track editor, opeens gaat me hele track niet meer terwijl ik hem alleen maar laad. Er zitten ontzichtbare bochten in terwijl de lijn die de track aanwijst wel gewoon recht door loopt ik snap het ff niet mee hehe
[ Voor 12% gewijzigd door revertive op 04-05-2012 16:41 ]
Je wilt niet weten hoe vaak ik die geprobeert heb en net niet gehaald hebtBeakzz schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 08:49:
[...]
Die heb je wel erg strak staan zegKom niet eens op platinum daar , want ik haal net de sprong boven op de berg niet en dus ook de salto over het laatste plankje niet
Iemand op me friendlist heeft 'maar' 210-215 medals en ik heb er 259. Toch staat hij een stuk hoger op de leaderboards. (Ongeveer 1 miljoen meer punten)
[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 07-05-2012 08:27 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Dat ben ik denk ikJSchut schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:26:
Vraag me toch af hoe ze de rankings nu berekenen. Iemand een idee?
Iemand op me friendlist heeft 'maar' 210-215 medals en ik heb er 259. Toch staat hij een stuk hoger op de leaderboards. (Ongeveer 1 miljoen meer punten)
Misschien gaat het om hogere plaatsen? (ik heb er nu best een paar onder de 1000ste plek)
Psies het gaat niet alleen om medailles , want waar de meeste stoppen met platinum , moet Kompaan ook nog eens perse boven iedereen staanKompaan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:50:
[...]
Dat ben ik denk ikIk ben nog niet zo bezig geweest met de tournaments.
Misschien gaat het om hogere plaatsen? (ik heb er nu best een paar onder de 1000ste plek)
Het gaat niet persee om jou alleen maar ook nog om een ander. Maar jij staat inderdaad ook zoiets boven mij.Kompaan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:50:
[...]
Dat ben ik denk ikIk ben nog niet zo bezig geweest met de tournaments.
Ik heb momenteel alle tournaments op silver, 2 op gold en 2 op platinum.
Alle overige tracks op goud en 32 op platinum.
Heb ook een aantal rond de 700e-800e plaats en 1 rond de 300e
Skillgames heb ik op 1 na alles op gold en 2 of 3 op platinum.
Enige wat ik me kan bedenken is dat er minder fout gemaakt zijn op de hard en extreme tracks. Volgens mij werd je ranking redelijk hard naar beneden gehaald per fout bij Trials HD.
Hoe zit jij met jou fouten bij de hard tracks Kompaan? Als jij ze daar bijna allemaal op 0 fout heb dan snap ik wel waar dit vandaan komt en waar ik aan moet werken
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 07-05-2012 14:14 ]
Ik zal vanaaf eens kijken, maar volgens mij heb ik alles tot extreme zonder fouten, maar op sommige extremes heb jij ook minder fouten.JSchut schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:12:
[...]
Hoe zit jij met jou fouten bij de hard tracks Kompaan? Als jij ze daar bijna allemaal op 0 fout heb dan snap ik wel waar dit vandaan komt en waar ik aan moet werken
Haha, kom maar op! Ik vindt het wel een sport om elke keer als er iemand boven mij op de leaderboards staat om die weer in te halen.Beakzz schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:09:
[...]
als ik klaar ben met mijn tracks kom ik het park gewoon weer over nemen. Dat je het ff weet
[ Voor 29% gewijzigd door Kompaan op 07-05-2012 14:23 ]
Klopt maar het grote verschil zit hem dan denk ik in de wel of geen fouten. Het verschil tussen 1 of 2 fouten is waarschijnlijk veel kleiner qua punten dan tussen 0 en 1 fout.Kompaan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:19:
[...]
Ik zal vanaaf eens kijken, maar volgens mij heb ik alles tot extreme zonder fouten, maar op sommige extremes heb jij ook minder fouten.
Als ik vanavond eens tijd heb zla ik dat eens proberen te testen
Dezelfde track van 1 naar 0 fouten 200k extra.
Dezelfde track van 0 fout gold naar 0 fout platinum weet ik niet heel zeker meer maar dacht rond de 50k extra gezien te hebben.
Deze week voorlopig even de laatste week dat ik kan spelen. Daarna inpakken en verhuizen. Eens kijken hoe ver we nog kunnen komen
[ Voor 3% gewijzigd door steefje op 09-05-2012 09:11 . Reden: Inferno gehaadl:) ]
PSN ID Binloading_nl
Das mooi dat je er niet bent, kan ik eens proberen wat tijden van je te verbeteren. Vooral in de eerste levels, staan ze behoorlijk strak.JSchut schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 08:05:
Gister even wat getest. Een track van 3 naar 1 fout leverde me ongeveer 100k punten op.
Dezelfde track van 1 naar 0 fouten 200k extra.
Dezelfde track van 0 fout gold naar 0 fout platinum weet ik niet heel zeker meer maar dacht rond de 50k extra gezien te hebben.
Deze week voorlopig even de laatste week dat ik kan spelen. Daarna inpakken en verhuizen. Eens kijken hoe ver we nog kunnen komen
PSN ID Binloading_nl
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als het niet lukt gooi ik je er gewoon uit , want dan sta ik weer bovenaanKompaan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:19:
[...]
[...]
Haha, kom maar op! Ik vindt het wel een sport om elke keer als er iemand boven mij op de leaderboards staat om die weer in te halen.
Heb eerst alles geprobeerd op goud te krijgen. Als dat gelukt was doorgegaan naar de volgende track.steefje schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:08:
[...]
Das mooi dat je er niet bent, kan ik eens proberen wat tijden van je te verbeteren. Vooral in de eerste levels, staan ze behoorlijk strak.
De eerste 2 groepen en een deel van groep 3 heb ik wel al strak proberen te zetten.
Prioriteit ligt nu bij alle hard tracks foutloos. Tevens tegelijk proberen scherpe tijden neer te zetten want foutloos rijden als een chicken vind ik niet echt leuk
Wanneer het verhuizen dan achter de rug is zal ik jou tijden weer proberen aan te vallen
Hou er rekening mee dat als je offline gamed, je (verbeterde) tijden niet mee genomen worden zodra je weer online gaat.JSchut schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:34:
[...]
Heb eerst alles geprobeerd op goud te krijgen. Als dat gelukt was doorgegaan naar de volgende track.
De eerste 2 groepen en een deel van groep 3 heb ik wel al strak proberen te zetten.
Prioriteit ligt nu bij alle hard tracks foutloos. Tevens tegelijk proberen scherpe tijden neer te zetten want foutloos rijden als een chicken vind ik niet echt leuk
Wanneer het verhuizen dan achter de rug is zal ik jou tijden weer proberen aan te vallen
Klopt, maar dat was bij mij niet het geval. Ik had mij eerst gefocused op alle tracks op gold te krijgen. Zodra ik gold gehaald had ben ik direct doorgegaan naar de volgende track ookal had ik een x aantal fouten.RevoNL schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:57:
[...]
Hou er rekening mee dat als je offline gamed, je (verbeterde) tijden niet mee genomen worden zodra je weer online gaat.
Deze fouten heb ik nu bij de meeste tracks weggepoetst.
Helaas begint nu de drukke periode en verwacht ik dat ik drie weken nagenoeg niet de tijd zal hebben om echt te spelen.
Van het weekend ook nog 2 extreme tracks op platinum gehaald. Al vind ik dat je die twee tracks niet helemaal onder het kopje extreme kan plaatsen. (Truth is out there + Fishy Business)
Ook nog Gigatrack foutloos gehaald. (Kon me er niet eerder toe zetten
Na het verhuizen ook maar eens wat rommelen in de editor. Ziet er allemaal weer erg vet uit.
Ja mooie boel is dat. Ik weer druk bezig geweest om jou tijd te verbeteren. ik reed behoorlijk voor op je...kwam ik verkeerd uit bij de allerlaatste hindernis. Kon nog net corrigeren dat ik niet viel, maar koste me wel de nodige seconden tov jouw tijd. Ik zit nu op 7:12 en jij dacht ik op 7:06 of 7:08. Als je straks weer online bent, dan ben ik je voorbijJSchut schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:27:
Ook nog Gigatrack foutloos gehaald. (Kon me er niet eerder toe zetten)
PSN ID Binloading_nl
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als je al gewoon geen fouten, maakt kom je al aardig in de buurt van de 8 minuten. Ik neem wel aan dat je met de 450cc rijdt, dat scheelt ook een stuk qua snelheid. Verder is het zoals bij iedere track, op de juiste momenten goed insturen. Scheelt je nog wel eens een ramp. Vooral in het begin is erg veel tijd te halen, door goed aan te komen.BM schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:46:
Heb gister ook nog ff gigatrack geprobeerd, maar ik heb nog ff geen idee waar ik nog 4(!) minuten vandaan moet halen.... ik zit (zo uit mijn hoofd) ruim boven de 11 minuten, terwijl 7.xx te doen moet zijn. Ik ben dan welliswaar absoluut niet de snelste rijder, maar 4 minuten vinden.... beats me. Ik was al heel blij dat ik al 2 minuten sneller was dan mijn vorige tijd
PSN ID Binloading_nl
Idd met de 450, anders kom ik de jumps na een minuut of 3 niet oversteefje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:22:
[...]
Als je al gewoon geen fouten, maakt kom je al aardig in de buurt van de 8 minuten. Ik neem wel aan dat je met de 450cc rijdt, dat scheelt ook een stuk qua snelheid. Verder is het zoals bij iedere track, op de juiste momenten goed insturen. Scheelt je nog wel eens een ramp. Vooral in het begin is erg veel tijd te halen, door goed aan te komen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Eerlijk gezegd weet ik mijn huidige tijd nietsteefje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:25:
[...]
Ja mooie boel is dat. Ik weer druk bezig geweest om jou tijd te verbeteren. ik reed behoorlijk voor op je...kwam ik verkeerd uit bij de allerlaatste hindernis. Kon nog net corrigeren dat ik niet viel, maar koste me wel de nodige seconden tov jouw tijd. Ik zit nu op 7:12 en jij dacht ik op 7:06 of 7:08. Als je straks weer online bent, dan ben ik je voorbij
Mocht ik vanavond nog een gaatje vinden zal ik eens kijken of ik een aanval op je tijd kan doen
Edit: 7:08.3xx staat mijn tijd zag ik. Wacht nog wel even totdat je hem ingehaald heb dan kan ik me er misschien toe zetten om een poging te wagen
Er valt volgens mij behoorlijk wat tijd te pakken bij die containers ergens rond de drie minuten. daar ben ik als een slak overheen gegaan als ik het me goed herinner...
[ Voor 17% gewijzigd door JSchut op 15-05-2012 08:23 ]
ZIjn er meer die daar last van hebben?
Heb dit 1 keer gehad bij een custom track. Dat kwam volgens mij door een bug met meer dan 22 checkpoints.KingKoning schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:13:
Tegenwoordig laat Trials bij mij best vaak me Xbox crashen... Voornamelijk in Track Central. Meestal lukt de download niet en vervolgens freezed mn console.
Ook heb ik dat gehad toen ik aan het begin van een track de best mogelijke start (binnen mijn vermogen) tot het eerste checkpoint aan het testen was en dus om de paar seconde de track resette.
Verders niet veel last van gehad al download ik meestal alleen de redlynx picks omdat ik geen zin heb om te zoeken. Met het downloaden van tracks heb ik dit probleem echter nog niet gehad.
Ik was een half uur bezig om een tijd te verbeteren van iemand uit mijn friendslist.KingKoning schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:13:
Tegenwoordig laat Trials bij mij best vaak me Xbox crashen... Voornamelijk in Track Central. Meestal lukt de download niet en vervolgens freezed mn console.
Lag ik ein_de_lijk voor op zijn ghost, en wel met 3.4 seconden bij de laatste checkpoint, crasht mijn box een meter voor de finish

Daarbij crasht 'ie eigenlijk standaard in MP mode. Dat speel ik dan ook niet meer tot er een update voor komt.
maar goed ben iig niet de enige. updateje afwachten dan maar....
En dan zijn er nog tig levels die geen checkpoint vlak voor het eind hebben en wat je dus een DNF opleverd als je valt in het laatste stuk. Daarom hebben alle originele levels een checkpoint vlak voor het eind. Dat heeft dan weer als nadeel dat de slechtste soms alsnog wint.
Heb nu wel een verzameling van 20 goed geteste supercross maps en die zijn echt heel goed te doen.
De volgende Trials , Rainbow road , Dragon rider , Desert of music en Titanic echt even checken in Redlynx Picks als je dat nog niet gedaan hebt , want wat een mooie levels worden er gemaakt zeg. De Titanic is zeker niet de mooiste, maar de uitwerking is top
Daar ging ik je idd hard voorbij:) Je kan gewoon vol gas gaan, alleen maak je dan meer hoogte dan snelheid. Vermoeiende van deze track is, dat ik altijd wel een keer op mn bek ga. kan je weer zeven minuten opnieuw rijden...gisteren reed ik 20 seconden voor mijn eigen tijd, net al te ver voor de finish...bam.JSchut schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:32:
[...]
Eerlijk gezegd weet ik mijn huidige tijd niet
Mocht ik vanavond nog een gaatje vinden zal ik eens kijken of ik een aanval op je tijd kan doen(Haat die track overigens maar met een beetje competitie wordt het al een stuk aantrekkelijker
)
Edit: 7:08.3xx staat mijn tijd zag ik. Wacht nog wel even totdat je hem ingehaald heb dan kan ik me er misschien toe zetten om een poging te wagen
Er valt volgens mij behoorlijk wat tijd te pakken bij die containers ergens rond de drie minuten. daar ben ik als een slak overheen gegaan als ik het me goed herinner...
PSN ID Binloading_nl
Idd. In het begin (Eerste 2-3 minuten) kan je wel lekker risico nemen, maar daarna minder omdat het irritant is om dan weer overnieuw te moeten.steefje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:37:
[...]
Daar ging ik je idd hard voorbij:) Je kan gewoon vol gas gaan, alleen maak je dan meer hoogte dan snelheid. Vermoeiende van deze track is, dat ik altijd wel een keer op mn bek ga. kan je weer zeven minuten opnieuw rijden...gisteren reed ik 20 seconden voor mijn eigen tijd, net al te ver voor de finish...bam.
Resultaat is dat ik dan af en toe te voorzichtig werd en dus als een slak ging
Of dat ik te langzaam ging bij \die latjes bij die hoge jumps en met mijn hoofd tegen die latten aan jumpte...
Op het einde zeker nog wat laten liggen, maar ik werd een beetje voorzichtig omdat dit level vol bugs zit.... Al verscheidene keren meegemaakt dat me voor of achterband ineens in de grond verdween...
Maar uiteindelijk toch gehaald
In Trials HD had ik bij de laatste levels echt dat ik er soms wel 100x over deed, nu rijd ik overal zo doorheen....
Denk sowieso dat de mensen die Trials HD een behoorlijke tijd gespeeld hebben een behoorlijke voorsprong hebben. In principe liep ik ook overal vrij eenvoudig doorheen. Echter bij The Wreck en inferno 3 had ik ook behoorlijk wat fouten nodig. Eerste keer zeker meer dan 100.T7D_Sneezy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:16:
Top spel maar ik vind de moeilijkheidsgraad wat te laag.
In Trials HD had ik bij de laatste levels echt dat ik er soms wel 100x over deed, nu rijd ik overal zo doorheen....
Dat komt omdat je nu weet hoe je de soorten obstakels moet aanpakken omdat je het in Trials HD 100x dezelfde baan heb geredenT7D_Sneezy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:16:
Top spel maar ik vind de moeilijkheidsgraad wat te laag.
Netjes...weinig tijd of zin gehad om op dit level te focussen. Ik heb na een hoop getier eindelijk The Wreck gehaald. Kwam overal makkelijk doorheen, op één punt na. Vervolgens heb ik ook de Extreme levels uit Trials HD gedaan, die had ik namelijk nooit serieus geprobeerd. Achteraf moet ik concluderen, dat ik deze iets makkelijker vind dan in Evolution.JSchut schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:22:
Gigatrack: 0 faults 6:55.xxx
Op het einde zeker nog wat laten liggen, maar ik werd een beetje voorzichtig omdat dit level vol bugs zit.... Al verscheidene keren meegemaakt dat me voor of achterband ineens in de grond verdween...
Maar uiteindelijk toch gehaald
PSN ID Binloading_nl
Ja hoewel ik Trials HD echt veel gespeeld heb kwam ik er van het weekend pas achter hoe je vanuit stilstand toch redelijk hoog kan springen. Dit door eerst naar achter de bewegen en dan naar voren. Kennelijk nooit echt bewust gedaan. Scheelt enorm:)MeltedForest schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:25:
[...]
Dat komt omdat je nu weet hoe je de soorten obstakels moet aanpakken omdat je het in Trials HD 100x dezelfde baan heb gereden
PSN ID Binloading_nl
Dus excuses voor wie hem getest heeft ( Nightly Colors) , maar dit had ik niet aan kunnen zien komen
Kwam mede door dit spel wel achter een irritant probleem: bij multiplayer games kreeg ik meestal een <NAT moderate> status en dat vertaalde zich vooral in erg trage matchmaking.
Ik dus op onderzoek, alle aangepast/ingesteld zoals het zou moeten werken; 1x <NAT open> gezien en vervolgens weer gemieter.
Nou maar even verder zoeken dan.... blijkt dat zilveren Zyxel geval dat Telfort me geleverd heeft een beetje zijn eigen invulling aan NAT te geven waardoor het blijkbaar een onbegonnen zaak is. Ik kan alle poorten openzetten die ik wil, ik kan UPnP openzetten en wat al niet meer, maar die NAT status blijft maar moderate.
Moet zeggen dat ik het onderhand frustrerender vindt dan het spel zelf: ik zit nu over het algemeen langer in die lobby te wachten op rijders/races dan dat de races zelf duren.
Andere Telfort internetklanten die met ditzelfde probleem zitten en eventuele oplossingen?
Oh ben ook op zoek naar vrienden hier om mee te rijden (ben een recreatieve gamer, niet zo'n hardcore dude..), gamertag SubBaas
Geen oplossing voor je maar ik heb nu een multiplayerlevel open staan dus zal je ff toevoegen en dan kan je testen of dat wel lukt.SuBBaSS schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:48:
Ben alweer een aantal weken flink met dit spel bezig (na door dit topic op het spoor gezet te zijn) en vermaak me er super mee. Wel af en toe frustrerend ten top, maar ik heb gemerkt dat vloekend en schelden die levels niets makkelijk te halen zijn.Gewoon relaxed spelen werkt het best.
Kwam mede door dit spel wel achter een irritant probleem: bij multiplayer games kreeg ik meestal een <NAT moderate> status en dat vertaalde zich vooral in erg trage matchmaking.
Ik dus op onderzoek, alle aangepast/ingesteld zoals het zou moeten werken; 1x <NAT open> gezien en vervolgens weer gemieter.
Nou maar even verder zoeken dan.... blijkt dat zilveren Zyxel geval dat Telfort me geleverd heeft een beetje zijn eigen invulling aan NAT te geven waardoor het blijkbaar een onbegonnen zaak is. Ik kan alle poorten openzetten die ik wil, ik kan UPnP openzetten en wat al niet meer, maar die NAT status blijft maar moderate.
Moet zeggen dat ik het onderhand frustrerender vindt dan het spel zelf: ik zit nu over het algemeen langer in die lobby te wachten op rijders/races dan dat de races zelf duren.
Andere Telfort internetklanten die met ditzelfde probleem zitten en eventuele oplossingen?
Oh ben ook op zoek naar vrienden hier om mee te rijden (ben een recreatieve gamer, niet zo'n hardcore dude..), gamertag SubBaas
Edit : Level is gefixt trouwens. Het was dus een 22 checkpoints bug in het spel dus een paar checkpoint verwijderen deed het hem.
Trouwens mensen die multipayer willen spelen een keer ? Heb best een verzameling goede customtrack bij elkaar verzamelt voor local multiplayer , maar online is net zo leuk natuurlijk
[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 28-05-2012 16:31 ]
Thanks anyway! Ik heb ook al een hele zwik custom tracks gedownload, ongemerkt misschien ook wel eentje van jou.Beakzz schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:28:
[...]
Geen oplossing voor je maar ik heb nu een multiplayerlevel open staan dus zal je ff toevoegen en dan kan je testen of dat wel lukt.
Edit : Level is gefixt trouwens. Het was dus een 22 checkpoints bug in het spel dus een paar checkpoint verwijderen deed het hem.
Trouwens mensen die multipayer willen spelen een keer ? Heb best een verzameling goede customtrack bij elkaar verzamelt voor local multiplayer , maar online is net zo leuk natuurlijk
Ga in ieder geval zeker even kijken bij je.
Addit:
Thx for adding all.
Ik heb trouwens die 2 tracks van je gespeeld Beakzz.vond ze zeker uitdagend en tof. Ik had bij een van die tracks (die ene met FIX in de titel geloof ik) dat ik zat te spelen en me afvroeg wat er mistte; ik kon de landingen op ramps maar moeilijk inschatten. Toen bedacht ik me: schaduwen! Is dat een bewuste keus geweest of kan ik hierbij een rfc bij je indienen?
[ Voor 21% gewijzigd door SuBBaSS op 29-05-2012 23:21 ]
Oh zie nu je edit pas . Je hebt helemaal gelijk dat het landen moeilijk in te schatten is. Had eigenlijk de "duisternis"de schuld gegeven , maar zal van het weekend eens kijken of het aan de schaduw ligt (dus waar ik de zon heb neergezetSuBBaSS schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:15:
[...]
Thanks anyway! Ik heb ook al een hele zwik custom tracks gedownload, ongemerkt misschien ook wel eentje van jou.
Ga in ieder geval zeker even kijken bij je.
Addit:
Thx for adding all.![]()
Ik heb trouwens die 2 tracks van je gespeeld Beakzz.vond ze zeker uitdagend en tof. Ik had bij een van die tracks (die ene met FIX in de titel geloof ik) dat ik zat te spelen en me afvroeg wat er mistte; ik kon de landingen op ramps maar moeilijk inschatten. Toen bedacht ik me: schaduwen! Is dat een bewuste keus geweest of kan ik hierbij een rfc bij je indienen?
Ik game al 5 jaar op m'm xbox met een moderate nat status en naar mijn idee zorgt het er alleen voor dat je geen connectie kan maken met spelers die op strict staan. Port forwarding heeft me ook niks opgeleverd, maar heb er dus eigenlijk geen last van.SuBBaSS schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:48:
Matchmaking in trials was gewoon zeer slecht, maar moet zeggen dat het de laatste tijd veel beter gaat. Vooral na de werkzaamheden die ze voltooid hebben.
Ben nog 2 toffe maps tegengekomen. Eén waar de track voor je neus wordt opgebouwd en één waar je in een wervelwind rijdt. Best creatief!
YouTube: Trials Evolution Origin Of Pain DLC Official Trailer
Nieuwe dlc met hopelijk voor mij veel multiplayermaps voor local mp
Begin 2013 komt de golden edition ook naar de pc !
Weet niet of ik de BMX toevoeging wat vindt. Het ziet er een beetje vreemd uit.
Voor zover ik begreep zijn er 36 trials tracks en een x aantal skillgames en toernooien. Genoeg om me weer een behoorlijke tijd bezig te houden. En dat voor maar 400 MSP. (Dacht ik)
De standaard tracks speel ik niet veel meer. Zit meer in track central of xbox live. Op de een of andere manier kan ik het minder goed opbrengen om me oude tijden te verbeteren dan dat ik dat bij Trials HD kon.
Kijk zeker uit naar deze update!
Edit : wow bijna 1 GB dlc voor zo weinig punten. Nu ben ik helemaal benieuwd
[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 09-10-2012 17:53 ]
De eerste 11 tracks gister op platinum gereden. Voor de medium/hard tracks wordt het al lastiger.
De extremes zijn redelijk lastig maar niet het niveau van inferno of the wreck. Alleen de laatste track heeft een jump die ik niet voor elkaar krijg. Dat is dan ook de enige track welke ik nog niet uitgereden heb.
De toernooien ben ik wel aan begonnen maar ben ik weer mee gestopt. Eerst proberen alle tracks op minimaal gold te hebben en daarna de toernooien weer eens bekijken.
De skillgames zijn wel grappig en een leuke toevoeging. Vooral de 2de (soort hill climb) is een goede toevoeging.
Ik wist niet dat de demo van Forza horizon er al was. Die maar even spelen dan
Gister even de nieuwe supercross tracks geprobeerd in local multiplayer. Zitten toch ook weer een paar mooie tracks bij.
Misschien een idee om met een groepje tweakers een multiplayer groep te maken en een avondje te racen (trials tracks en/of supercross)?
Ik vind die fiets echt rijden als een gammele woonwagen en ben er niet zo weg van. Zitten ook weer een aantal lekkere achievements in...alle tracks op goud. Dat zal voor de Extreme levels een no go worden, de rest zal wel lukken.
PSN ID Binloading_nl
De Wheelie achievement is ook vrij pittig. Heb het pas een paar minuutjes geprobeerd (niet gelukt).steefje schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:17:
Kwam er gisteren achter dat er nieuwe dlc was. Meteen gedownload en gisteren alles gespeeld behalve de Exterme. Moet zeggen dat het weer lekkere levels zijn die in het algemeen goed wegspelen.
Ik vind die fiets echt rijden als een gammele woonwagen en ben er niet zo weg van. Zitten ook weer een aantal lekkere achievements in...alle tracks op goud. Dat zal voor de Extreme levels een no go worden, de rest zal wel lukken.
Over die fiets deel ik je mening en ik ben ook heel erg blij dat er maar 3 levels inzitten voor dat ding
De levels van de DLC zijn over het algemeen wat makkelijker en het niveau van de extremes is ook een tandje lager. Inmiddels volgens mij alles behalve 2 toernooien, 1 skill game en de 3 extreme tracks op platinum. Rest op goud behalve het extreme toernooi.
Ben nu ook weer begonnen aan de "oude" tracks allemaal op platinum te krijgen. Maar extremes zoals inferno, the wreck, way of the ninja zullen bij mij waarschijnlijk geen platinum worden.
PSN ID Binloading_nl
Linkje: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=167054 (weet niet of het eigenlijk de bedoeling is, maar anders haal ik het wel weer weg?)
Overigens gebeurde dit nadat ik 3 keer gevallen was en toen bleef mijn tijd staan. Mijn echte resultaat staat wel genoteerd, maar zag er vreemd uit.
Ook merk ik dat wanneer ik een herhaling bekijk van een ander deze vaak een verkeede replay toont. Meestal één waarbij de rijder valt en dan in een afgrond blijft hangen, erg vaag.
PSN ID Binloading_nl
De kapotte replays zijn al sinds de release van Trials Evo aanwezig. Echter lijkt het nu met de DLC wel erger geworden. Kom het steeds vker tegen en ook bij 2 van mijn eigen replays gaat het niet helemaal goed.steefje schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:20:
Gisteren ook erg vaag trouwens in dat speelgoeddoos level, ik ga over de finish in een tijd van 0,000 seconden met een gouden medaille!
Overigens gebeurde dit nadat ik 3 keer gevallen was en toen bleef mijn tijd staan. Mijn echte resultaat staat wel genoteerd, maar zag er vreemd uit.
Ook merk ik dat wanneer ik een herhaling bekijk van een ander deze vaak een verkeede replay toont. Meestal één waarbij de rijder valt en dan in een afgrond blijft hangen, erg vaag.
Gister de laatste hard track op platinum gekregen. Storm drain (1 van de tracks uit de basis release) Wat een graf level is dat lol. Dit was ook meteen de laatste keer dat ik dat level gereden heb.
Volgend doel is extremes uitrijden met 0 fouten... Dat gaat nog wel even duren.
[ Voor 0% gewijzigd door JSchut op 23-10-2012 11:47 . Reden: Typo ]
Ik heb nu een eerste poging gedaan met over de 100 fouten. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik heel snel op B druk en niet probeer te corrigeren.
PSN ID Binloading_nl
De komende tijd zal ik wat minder te vinden zijn in Trials. Even druk bezig met Forza Horizon
[ Voor 20% gewijzigd door JSchut op 29-10-2012 10:36 ]
YouTube: Trials Evolution DLC 2 -- Riders of Doom announcement trailer [UK] NO PEGI
Van het Redlynx forum:
Klinkt allemaal weer erg leuk. Momenteel bezig met Forza 4, maar wanneer deze DLC uit is switch ik zeker weer naar TrialsSome say the Mayans predicted that the world would end in December, 2012. What they did not predict was the coming of the four motorcyclists of the apocalypse – the RIDERS OF DOOM!
Packed with content and new ways to play, Riders of Doom blows open the doors of the Trials with more content than ever seen before!
40 More Tracks and Tournaments!
RedLynx’s team of crack level designers has been hard at work, crafting 20 new Trials tracks, 10 all-new Skill Games, 5 more Supercross tracks for your multiplayer madness, and 5 brand-new Tournaments to challenge even the most enduring riders.
Enter the Banshee
For the first time since the launch of Trials Evolution, a new motorcycle appears in the garage. The Banshee combines the speed of the Scorpion with the handling of the Phoenix, forging the perfect blend of speed and agility.
SKILL GAME Spectacular!
Adding to the original Trials’ 10 Skill Games, Riders of Doom brings 10 more fearsome tests that will challenge you to do everything from riding a hoverbike to climbing an endless series of randomly generated extreme obstacles in some of the wildest, most ambitious, and most challenging Skill Games in the history of Trials!
Explore the land of “BIG SANDS”!
This new DLC unveils a vast new desert for riders and track builders to explore – sixteen square kilometers of rocky wilderness – plus hundreds of new editor objects, the perfect sandbox for new user track creation.
Haha, Ik had dat inderdaad ook met wat andere games. Toen zag ik de aankondiging van deze DLC en heb ik trials weer opgestart om alvast weer een beetje in te komen. Hoop dat de DLC wel binnen een week komt. Want met de kerst wordt het denk ik niet heel erg op prijs gesteld als ik achter de xbox duikBeakzz schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:07:
Zit ff kopje onder in BO2 en zelfs de banksessies gaan er in op , maar met deze dlc ga ik zeker weer wat bouwen. Beetje jammer dat er maar 5 nieuwe supercross tracks zijn , want die gebruikers maken werken vaak niet lekker met offline multiplayer. Voor de rest. Voor de rest is de dlc weer zo gevuld als je gewend bent van deze topstudio
Tinus
Misschien topic aanpassen naar [Multi]? Al is Trials Evolution Gold eigenlijk Trails HD + Evolution als ik het zo zie.
Tinus
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel