Ben alweer een aantal weken flink met dit spel bezig (na door dit topic op het spoor gezet te zijn) en vermaak me er super mee. Wel af en toe frustrerend ten top, maar ik heb gemerkt dat vloekend en schelden die levels niets makkelijk te halen zijn.

Gewoon relaxed spelen werkt het best.
Kwam mede door dit spel wel achter een irritant probleem: bij multiplayer games kreeg ik meestal een <NAT moderate> status en dat vertaalde zich vooral in erg trage matchmaking.
Ik dus op onderzoek, alle aangepast/ingesteld zoals het zou moeten werken; 1x <NAT open> gezien en vervolgens weer gemieter.
Nou maar even verder zoeken dan.... blijkt dat zilveren Zyxel geval dat Telfort me geleverd heeft een beetje zijn eigen invulling aan NAT te geven waardoor het blijkbaar een onbegonnen zaak is. Ik kan alle poorten openzetten die ik wil, ik kan UPnP openzetten en wat al niet meer, maar die NAT status blijft maar moderate.
Moet zeggen dat ik het onderhand frustrerender vindt dan het spel zelf: ik zit nu over het algemeen langer in die lobby te wachten op rijders/races dan dat de races zelf duren.

Andere Telfort internetklanten die met ditzelfde probleem zitten en eventuele oplossingen?
Oh ben ook op zoek naar vrienden hier om mee te rijden (ben een recreatieve gamer, niet zo'n hardcore dude..), gamertag SubBaas