MartijnAbel schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:00:
[...]
het onderliggend idee is exact hetzelfde...
mensen mogen graag het internet als klaagmuur gebruiken, terwijl als ze in de winkel staan ze poeslief zijn...
dat is al jaren zo en zal ook nog wel even zo blijven gezien de mentaliteit van menig koper
maar inderdaad, we gaan de discussie ook niet aan, vind het alleen altijd lachwekkend dat mensen gelijk hun klaagzang klaar hebben mocht er ook maar een minpuntje te vinden zijn...
Als een product niet werkt dan heb je absoluut het recht om te klagen. Het is een telefoon en wat kan hij niet, juist, bellen...
Zelfde als met de SE Xperia X1. Voor mij nooit meer een SE. Een toestel van 750 euro, ijzersterk, letterlijk, maar dan zo'n ongelovelijke ontwerpblunder maken door het punt waar het meeste druk op komt zo dun te maken als een haartje en het gewoon ook niet oplossen door al die tijd

. Daarna moeilijk doen om het ook nog toe te geven... Ik heb mijn telefoon een keer teruggebracht, Niet gerepareerd.. Waarom? Omdat ik een custom ROM had. Of is de X1 soms een Transformer en probeert hij met een andere firmware zich te veranderen in een auto en krijg ik daarom scheuren

Ik heb het maar gelaten voor wat het was, want tsja, ik was ergens ook wel fout. Op dat punt was ik ook niet kinderachtig, al vind ik de reden van SE alsnog erg zwak. Daarom, geen SE meer.
Of wat dacht je van jullie eigen Vodafone 360 Samsung M1 dingen. Die jullie, gelukkig, gestaakt hebben. Wat een ondingen zeg. Wordt je gebeld, krijg je dat pas te zien nadat de ander de voicemail er al voor heeft. Kun je dus terugbellen. Of wat dacht je van een minuut wachten voor je je mail kan lezen. En zo weet ik er nog wel meer. Diep triest.
En ook altijd lachwekkend, de Vodafone in Drachten. Kom je daar samen met je zusje om een nieuwe telefoon voor dr te halen. Vanwege mijn ervaring met software en consumentenelektronica raadde ik een HTC Legend aan omdat Android een bewezen platform is. Maargoed, de Vodafone in Drachten beveelde dus die 360 aan, die ze uiteindelijk nog nam ook, helaas. Nee, geweldig jongens! En dan mij voor gek verklaren dat ik een custom ROM Windows Mobile 6.5.5 van XDA op mijn Xperia toch best te doen vind.
Het feit dat jullie het blijkbaar normaal vinden om producten die niet af zijn op de markt te brengen is erg kwalijk en volkomen terecht dat mensen daar over klagen. Bugs blijven er altijd wel, maar over het algemeen hoort een product gewoon goed werken. Zeker op de punten waar hij voor bedoeld is.
Dus, volgende keer zal ik iig niet poeslief zijn. En dit is geen aanval op jou, Vodafone Drachten of whatsoever, maar het is wel even iets wat er bij mij uit moet. Jou uitspraken ten aanzien van je directe klanten, waar jij uiteindelijk je brood mee verdient, schieten bij mij in het verkeerde keelgat.
En ik ben het helemaal eens met het artikel op AAP, maar dat gaat slechts om upgrades. Ook met Android 1.6 of 2.1 kunnen die toestellen normaal functioneren. Daarbij zou een upgrade enkel een extra bonus zijn boven datgeen waar je in principe voor hebt betaald. Maar zoals aangegeven, een apparaat dat zijn taak niet uit kan voeren is simpelweg defect en dient gemaakt te worden. Je mag toch ook van een navigatiesysteem verwachten dat hij je naar huis kan navigeren via de snelste route?
[
Voor 43% gewijzigd door
GENETX op 23-10-2010 21:29
]