Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net een mail gestuurd naar pdashop hiervoor.

Ik weet dat je het kan opzenden en een nieuw toestel krijgen (zeggen ze toch op website), maar ik heb liever mijn geld terug, daarom dat ik dit vroeg in de mail.

Ze zeggen op de website dat dit enkel gaat voor ongebruikte toestellen, je geld terug vragen, wat dus onzin is, want wat moet je met een kapot toestel, en een nieuw toestel dat hier ook last van gaat hebben.

Ik ben benieuwd naar hun antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joblamie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:15:
[...]

Nou HTC heeft niks meer laten weten vandaag, zijn nu een week verder. Ik ga niet langer wachten.
Toestel kan dus retour naar Vodafone; geld terug.
hebben zij een andere regeling? want ik was van mening dat geld terug vragen enkel voor ongebruikte/ongeopende zendingen gaat? nouja, zegt pdashop toch, mss bij vodafone iets anders

ik wil namelijk ook mijn geld terug.

edit: heb mail terug gehad van pdashop.

Ik heb daar heel mijn verhaal uitgelegd, dat de sensor niet werkt, dat veel mensen hier last van hebben, dat HTC dit bevestigd etc etc en of ik mijn geld kan terug hebben.

Ik kreeg eigenlijk dan zo een standaard email terug waarop staat dat ik het product moet opsturen met bijbehorend document die als bijlage in de mail stond. Daarop staat er gewoon wat info met: klacht: proximity sensor werkt niet.

Volgens mij gaan ze me gewoon een nieuw toestel geven. Nergens vermelden ze iets van dat ik me geld ga terug krijgen. Dit lijkt gewoon op een standaard garantie/omruiling...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 21:05
[...]

Nou HTC heeft niks meer laten weten vandaag, zijn nu een week verder. Ik ga niet langer wachten.
HTC heeft laten weten dat het een software matig probleem is en dat ze er mee bezig zijn? :/
Wat wil je nog meer horen??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:17:
[...]
hebben zij een andere regeling? want ik was van mening dat geld terug vragen enkel voor ongebruikte/ongeopende zendingen gaat? nouja, zegt pdashop toch, mss bij vodafone iets anders

ik wil namelijk ook mijn geld terug.
Het kan me niet schelen welke 'regeling' Vodafone of PDA Shop heeft, beide partijen zijn wettelijk verplicht een deugdelijk toestel te verkopen. Dat is de HTC Desire HD niet en derhalve zal ik gewoon geld terug eisen.
StormingSoul schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:30:
[...]
HTC heeft laten weten dat het een software matig probleem is en dat ze er mee bezig zijn? :/
Wat wil je nog meer horen??????????
HTC heeft dit NIET laten weten. Check je bronnen.

[ Voor 47% gewijzigd door joblamie op 22-10-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
joblamie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:31:
[...]

Het kan me niet schelen welke 'regeling' Vodafone of PDA Shop heeft, beide partijen zijn wettelijk verplicht een deugdelijk toestel te verkopen. Dat is de HTC Desire HD niet en derhalve zal ik gewoon geld terug eisen.

[...]

Dan ga je toch lekker je toestel terug brengen/sturen? Ik snap niet waarom je er zo'n punt van maakt. Natuurlijk moet een toestel het gewoon doen. Wanneer dit niet het geval is dan kan je hem volgende de voorwaarden gewoon terug brengen.

Succes met je volgende aankoop..... Ik heb hier nog een 6310i liggen, iets voor jou misschien?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zegt pdashop in hun mail bij Algemene Voorwaarden:

Alleen wanneer het product en de verpakking in originele, complete,
onbeschadigde en ongebruikte staat verkeren, kan er na overleg met Coolblue N.V. aanspraak gemaakt
worden op de tevredenheidsgarantie.

dus je geld terug vragen voor een product waar we enkel de fout zijn NA het te gebruiken gaat niet.

Hoe stom is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
joblamie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:31:
[...]

[...]

Twitter -> Mark moons heeft aangegeven dat het probleem BEKEND is. Dat is 1
Vodafone heeft bevestigt gekregen van HTC dat het een SOFTWARE probleem is, en ze er mee bezig zijn. Dat is 2

En voor 3,4,5,6 zou ik een rondneuzen wat mensen allemaal terug krijgen op hun mailtjes van HTC de afgelopen tijd hierover. Check zelf eens uberhaupt een paar bronnen? :/

Nogmaals.. Wat verwacht je nog meer? Een koerier? Een persoonlijk telefoontje?
Ik verwacht een update nu ik dit weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

heb net HTC zelf gebeld en die geven aan dat er dit weekend een update komt.....via sms of via web....ben benieuwd.....het is volgens hun, software en geen hardware probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
StormingSoul schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:49:
[...]
Nogmaals.. Wat verwacht je nog meer? Een koerier? Een persoonlijk telefoontje?
Uhhh ff denken hoor.. Een persbericht? Duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
joblamie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:55:
[...]

Uhhh ff denken hoor.. Een persbericht? Duh.
Meeste mensen nemen ook wel eens contact op met de helpdesk als ze een probleem hebben.. net zoals de reactie hierboven? Hoor je keurig wat er is en wat ze er aan doen op het moment :? \

Persbericht verwacht ik wel met de update samen dit weekend.

Dat terzijde, ik zou telefoon ook lekker terug brengen zelfs als HTC overal op reageert maar er nog geen persbericht is! :9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 08:57
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:38:
Dit zegt pdashop in hun mail bij Algemene Voorwaarden:

Alleen wanneer het product en de verpakking in originele, complete,
onbeschadigde en ongebruikte staat verkeren, kan er na overleg met Coolblue N.V. aanspraak gemaakt
worden op de tevredenheidsgarantie.

dus je geld terug vragen voor een product waar we enkel de fout zijn NA het te gebruiken gaat niet.

Hoe stom is dat.
Ik denk dat je het bij het verkeerde eind hebt. Je moet een onderscheid maken tussen garantie enerzijds en het zogenaamde conformiteitsvereiste anderzijds. Dit laatste wil zeggen dat het product moet voldoen aan de eisen die men bij een normaal gebruik aan een telefoon kan stellen (zie artikel 7:17 van het Burgerlijk Wetboek). Je kunt wel zeggen dat de koop niet voldoet aan dit laatste vereiste. Een garantie is een soort zekerheid die je als klant krijgt en die geldt bovenop de voorwaarden die ik hieronder beschrijf. Van de voorwaarden hieronder mag nooit ten nadele van de klant worden afgeweken (art. 7:6 BW).

Dit heeft tot gevolg dat de koper het volgende kan eisen (zie art. 7:21 en 7:22 BW):
a) aflevering van het ontbrekende (is hier niet relevant)
b) herstel van de telefoon, mits de verkoper hier redelijkerwijs aan kan voldoen
c) vervanging van de telefoon, tenzij het om een klein gebrek gaat of de koper niet netjes met zijn telefoon is omgesprongen na levering
d) de overeenkomst ontbinden (tenzij het een kleine afwijking betreft). Dit betekent telefoon terugsturen en geld terug
e) de prijs verminderen in evenredigheid met de mate van afwijking van het overeengekomene (d.w.z. hoeveel is de telefoon minder waard door dit defect)
De kosten van a-c kunnen niet aan de koper in rekening worden gebracht. Herstel of vervanging is ook niet mogelijk indien dit onmogelijk is of dit niet van de verkoper gevergd kan worden (=kosten wegen niet op tegen de baten)
d-e is alleen mogelijk indien herstel of vervanging onmogelijk is of van de verkoper niet gevergd kan worden, of indien de verkoper de vereisten van a-c niet binnen redelijke termijn is nagekomen.

Overigens stelt de wet (art. 7:23 BW) dat de koper binnen bekwame tijd nadat hij van het gebrek op de hoogte is gekomen moet klagen bij de verkoper. Doe je dat niet, dan verlies je al je rechten. "Bekwame tijd" is in ieder geval binnen twee maanden.

[ Voor 4% gewijzigd door JazzMatazz op 22-10-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leviathan23 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:53:
heb net HTC zelf gebeld en die geven aan dat er dit weekend een update komt.....via sms of via web....ben benieuwd.....het is volgens hun, software en geen hardware probleem
Als dat zo is dan verwacht ik wel dat Mark Moons ons meer informatie had mogen geven
Nu maar hopen dat er echt een update komt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:03:
[...]

Als dat zo is dan verwacht ik wel dat Mark Moons ons meer informatie had mogen geven
Bedankt voor uw vraag aan HTC.

Deze probleem is al reeds bekend bij ons.
Ik kan u alleen aanraden om nog heel even geduld te hebben totdat onze technische dienst klaar is met de hotfix.
Houdt u hiervoor onze site in de gaten.
Excuses voor de ongemak.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:03:
[...]

Een probleem moet serieus genomen worden, maar wanneer Mark Moons on officeel iets twittert hoeft dit niet direct 100% HTC's standpunt te zijn. Er zijn nu zoveel geruchten dat er na het weekend iets gaat gebeueren qua update.

Wanneer jij je toestel wel ruilen, prima.... soms kan even wachten ook goed zijn, ze zijn er druk mee bezig. Ik heb zelf HTC net gebeld, ze bevestigen inderdaad het gegeven dat ze het probleem na het weekend d.m.v. een update te kunnen tackelen. Hij wist mij niet te vertellen waarom niet iedereen het proximity sensor probleem heeft. Dit lijkt door kleine variabelen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:13:
[...]

Een probleem moet serieus genomen worden, maar wanneer Mark Moons on officeel iets twittert hoeft dit niet direct 100% HTC's standpunt te zijn. Er zijn nu zoveel geruchten dat er na het weekend iets gaat gebeueren qua update.

Wanneer jij je toestel wel ruilen, prima.... soms kan even wachten ook goed zijn, ze zijn er druk mee bezig. Ik heb zelf HTC net gebeld, ze bevestigen inderdaad het gegeven dat ze het probleem na het weekend d.m.v. een update te kunnen tackelen. Hij wist mij niet te vertellen waarom niet iedereen het proximity sensor probleem heeft. Dit lijkt door kleine variabelen te komen.
Ik heb hem nog niet maar binnenkort wel :)
Maarja aan de ene kant heb jij ook weer gelijk
maar de rest van mensen willen fatsoenlijk kunnen bellen met een toestel van 500 euro, maarja geduld

HTC komt echt wel met een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:19:
[...]

Ik heb hem nog niet maar binnenkort wel :)
Maarja aan de ene kant heb jij ook weer gelijk
maar de rest van mensen willen fatsoenlijk kunnen bellen met een toestel van 500 euro, maarja geduld

HTC komt echt wel met een update
Tja... Producten die niet helemaal doen wat de fabrikant zegt dat ze zouden moeten doen.... Dat is iets gewoons, vraag maar aan Mercedes E classe rijders (vorige model), Toyota rijders (vloer matten), Philips Senseo bezitters (WCD Snoer) enz enz.

Vergeet niet, wij als consument zijn zelf de oorzaak van al deze problemen. Wij leggen steeds meer druk bij de fabrikant om regelmatig met nieuwe telefoons te komen. Waarbij velen hun best doen om maar als eerste een product in handen te krijgen.

Wanneer je het HTC Proximity Sensor probleem en de reacties van HTC in het juiste perspectief plaatst en de problemen volgende week inderdaad opgelost zijn valt het allemaal behoorlijk mee.

Natuurlijk, er is altijd een enkeling wie zich diep in z'n kruis voelt getast, maar dat is een risico dat een fabrikant maar graag bereid is te nemen voor de groep klanten die ze wel tevreden kunnen stellen.

Ik bedoel, het probleem is groot genoeg om hoe dan ook door HTC te worden opgelost, maar het gedrijf van sommigen. Er zijn ergere dingen in het leven.....

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 22-10-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de berichten over blazen heb ik nog geen enkele keer problemen ondervonden. Daarvoor wel. Zou het kunnen dat deze sensor eerst moest leren van de extremen in de waargenomen lichtwaarden? (low versus high) En dat het nu zichzelf heeft gecalibreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:37:
Sinds de berichten over blazen heb ik nog geen enkele keer problemen ondervonden. Daarvoor wel. Zou het kunnen dat deze sensor eerst moest leren van de extremen in de waargenomen lichtwaarden? (low versus high) En dat het nu zichzelf heeft gecalibreerd?
De sensor is volgens mij niets anders dan een weerstand, welke van waarde veranderd door verschillende lichtwaarden. Heb niet het idee dat deze zich moet calibreren. Maar goed das een vermoeden, hangt natuurlijk helemaal van het feit wat wat voor mogelijkheden het ding heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

http://twitter.com/#!/markmoons/status/28417484249
HTC Desire HD proximity issue heeft betrekking op klein deel van allereerste batch. We presenteren zo snel mogelijk een oplossing

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-08 10:25
Hehe, HTC (Webcare) volgt schijnbaar deze thread, want er was veel kritiek op zijn niet nagekomen belofte van gisteren.

Maar dit klinkt toch echt als een hardware probleem. Als ze namelijk na een paar toestellen erachter kwamen dat het software was en dat gefixt hadden voor volgende toestellen, dan hadden ze die eerste deel van die batch ook wel tegengehouden en als ze toen dus die bug hadden gefixt dan hebben ze nu ook al een FOA/ROM klaar, namelijk van die ze ook in die nieuwe in de huidige modellen stoppen. Of het enige dat ik me me kan bedenken, is dat ze die nieuwe PROD ROM moeten diffen en packagen als FOA en dan als FOA ook nog testen.

Wat denken jullie?

[ Voor 12% gewijzigd door traders op 22-10-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:12
Wel vaag ik had er de eerste dag geen last van, hij werkte gewoon perfect. Nu dag 2 als ik begin met bellen meteen zwart en komt er niet meer uit, ach komt allemaal wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
BREAKING NEWS: FOTA Update beschikbaar!!!!

KLIK HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

josr76 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:51:

KLIK HIER
kan hem nog niet vinden helaas! maar komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:35
josr76 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:51:

KLIK HIER
Update Information: Screen control and photo message compatibility enhancements

Hopen dat de problemen met deze update opgelost zijn.
Heb zelf geen DHD, hoop dat de eerste mensen die de update geïnstalleerd hebben zich snel melden om te laten weten of de problemen verholpen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
Leviathan23 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:58:
kan hem nog niet vinden helaas! maar komt goed!
Gaat ook niet over de site maar telefoon (instellingen -> over de telefoon -> systeem software updates -> nu controleren.

Vindt ie bij mij wel. 23 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

josr76 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:00:
[...]

Gaat ook niet over de site maar telefoon (instellingen -> over de telefoon -> systeem software updates -> nu controleren.

Vindt ie bij mij wel. 23 MB.
dat ben ik aan t doen maar tot nu toe helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
Leviathan23 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:02:
[...]

dat ben ik aan t doen maar tot nu toe helaas....
heb je nu 1.28.405.1? deze heb ik en vindt hem dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

josr76 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:04:
[...]

heb je nu 1.28.405.1? deze heb ik en vindt hem dus wel
ik heb precies dezelfde! maar goed misschien download de halve wereld wel deze update..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik ben hem nu aan het downloaden, gaat erg snel via wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
hij is al binnen
update loopt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

hier nog steeds nix....ff een quick reboot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

Hij is hem hier aan het downloaden.

Nu aan het installeren.

[ Voor 33% gewijzigd door Hoite op 22-10-2010 19:11 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
niet toevoegend aan het topic, heb daarom mijn reactie weer verwijderd.

[ Voor 91% gewijzigd door MartijnAbel op 26-10-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update uitgevoerd.
Op DHD die pas 3 uur oud is.....

Had geen problemen met sensor, maar wil die ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 16-09 11:39
- update gedownload
- telefoon auto reboot
- updaten
- opstarten

raar vind ik deze update trouwens wel, markmoons twitter een uur geleden nog:
HTC Desire HD proximity issue heeft betrekking op klein deel van allereerste batch. We presenteren zo snel mogelijk een oplossing
lijkt me stug dat hij op dat moment niet wist dat er een uur later een update zou zijn.

EDIT: kan iemand bevestigen dat het sensor probleem is opgelost? Ik heb/had er namelijk geen last van..ook een changelog zou wel fijn zijn..

[ Voor 86% gewijzigd door brentnl op 22-10-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Leviathan23 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:10:
[...]

hier nog steeds nix....ff een quick reboot!
ben al aan t updaten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik heb de update draaien, had overigens geen probleem met de sensor, nu nog steeds niet ;)

Ik was vergeten een back up te maken.... gelukkig neemd hij alles mee.... ;)

Heb redelijk wat toepassingen draaien, tis net dat hij sneller is.

[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 22-10-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Bullet NL schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:17:
Ik heb de update draaien, had overigens geen probleem met de sensor, nu nog steeds niet ;)

Ik was vergeten een back up te maken.... gelukkig neemd hij alles mee.... ;)

Heb redelijk wat toepassingen draaien, tis net dat hij sneller is.
ik merk nog niets bijzonders....nu maar ff gaan bellen en gebeld worden he......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
[...]

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:21
MartijnAbel schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:14:
voor de mensen die hun hele zeikrede alweer klaar hebben, laat de developers gewoon doorwerken en zsm emt een update komen.
in elk toestel zitten bij de release wel eens fouten, net zoals in games, maar dan hoor jet niemand klagen, raar he?
dus voor de mensen die graag hun gal spugen, lees dit maar eens door:

http://www.allaboutphones...an-Androidgebruikers.html

dat gaat namelijk over de kortzichtigheid van de klanten tegenwoordig...

een fijn weekend alvast en wacht gewoon geduldig de update af.
Dat artikel gaat over nieuwe versies van Android, heeft niets met deze situatie te maken.

Hier kopen mensen een telefoon waarvan de hoofdfunctie niet goed werkt, namelijk bellen. Logisch dat er onvrede is niet? Zeker als het over een toestel van 500 euro gaat. Dat bedrag betaal je immers niet om een bèta tester te zijn.

Op onafgewerkte games wordt er meer dan genoeg geklaagd, lees jij geen game forums mss? Daar gaat het er veel erger aan toe.

Maar goed, laten we hier niet over beginnen discussiëren, het belangrijkste is dat de update er is en uiteindelijk nog snel ook. Laten we hopen dat hij de problemen oplost.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
[...]

Vraagje uit nieuwsgierigheid.... Heb je de DHD nog of heb je hem inmiddels terug gebracht?

In dat geval zou het wel lullig zijn voor je, ze hebben juist vandaag een update uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Laatst online: 15-09 23:22
Nog steeds wachten op de eerste melding dat het bij iemand gefixt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belgie hier. Ik vind ook de update en druk op downloaden maar hij komt niet verder dan 0% ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:01:
belgie hier. Ik vind ook de update en druk op downloaden maar hij komt niet verder dan 0% ...
Tja... iedereen is natuurlijk aan het updaten..... server misschien erg zwaar belast.. Evenwacht zou ik zeggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
Bullet NL schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:57:
Vraagje uit nieuwsgierigheid.... Heb je de DHD nog of heb je hem inmiddels terug gebracht?

In dat geval zou het wel lullig zijn voor je, ze hebben juist vandaag een update uitgebracht.
Kijk dit soort dingen zijn altijd achteraf makkelijk praten. Voor hetzelfde geld had dit nog een maand geduurd en dan was je spekkoper geweest door terug te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:09:
[...]

Tja... iedereen is natuurlijk aan het updaten..... server misschien erg zwaar belast.. Evenwacht zou ik zeggen.....
na tien minuten nog steeds op 0% zo duurt het uren.

ik annuleer de download en me mobiel datanetwerk valt uit :s

moet opnieuw me data netwerk activeren, raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hoort de versie te zijn? Mijn telefoon schakelt zich uit als ik de update Will uitvoeren. Firmware staat nu op 1.28.405.1. Installeren lukt dus kennelijk niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:12:
Wat hoort de versie te zijn? Mijn telefoon schakelt zich uit als ik de update Will uitvoeren. Firmware staat nu op 1.28.405.1
1.32.405.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:12:
[...]
na tien minuten nog steeds op 0% zo duurt het uren.

ik annuleer de download en me mobiel datanetwerk valt uit :s

moet opnieuw me data netwerk activeren, raar...
"we’d recommend using a Wi-Fi connection as this is a large update"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok gelukt. Je moet eerst alle applicaties sluiten door applicatiebeheer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:21:
[...]

"we’d recommend using a Wi-Fi connection as this is a large update"
niet iedereen heeft toegang tot wifi.

Ook al is mobiele data minder snel dan wifi, 10 min op 0 % kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
Ik had ook last van het proximity sensor probleem. Blazen of wat dan ook hielp niet bij mij. Geen één keer fatsoenlijk kunnen bellen. Ik was dan ook verheugd hier te zien dat de update er zo snel was. Nu net mijn software geüpdatet en het probleem is inderdaad verholpen, fijn! Ik hoop dat het voor iedereen opgelost is.

PS ook foto's worden sneller geladen!

[ Voor 6% gewijzigd door Fer00 op 22-10-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update – HTC Desire HD Firmware Over The Air (FOTA) update
You can now download the latest software update for new features and improved performance. It won’t delete any of your content and we’d recommend using a Wi-Fi connection as this is a large update. If not, standard data connection charges may apply. Any questions? Contact us via www.htc.com. After installing the update, you can confirm a successful update by confirming the Software number (From the Home Screen go to MENU> Settings> About Phone> Software Information> Software number). The new Software number will be 1.32.405.3

Update Information: Screen control and photo message compatibility enhancements

Note: We still recommend you back up your all personal data first.

--------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws nu ga ik hem zeker halen

Mensen op XDA zeggen dat het werkt (sensor) en dat hij sneller is geworden
Iemand zegt ook dat het geluid beter en iets harder is geworden
En verder laden van foto's is sneller geworden, hoorde ik voorbij komen
dus is hij gewoon overval beter van geworden

laaste drie heb ik gehoord/gelezen dus ik weet het niet

wat zijn julie ervaring tot nu toe ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Laatst online: 12-09 23:19
Heb wel even gebeld na de update. Hij werkt nu naar behoren :). Toch wel blij dat ik even heb gewacht met het retouneren van de telefoon.

Verder heb ik vanavond niet veel meer met de DHD gedaan, dus van mijn kant nog geen andere opvallende zaken. Mijne werkte op de sensor na toch al perfect, geen last van andere bugs gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
Download complete
Installing complete

Volgens mij hebben ze gewoon die failsensor uitgeschakeld, hij gaat bij mij niet meer op zwart iig als ik bel maar vind het zo prima hoor :) Top toestel :D

[ Voor 74% gewijzigd door jostefa op 23-10-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Niet meer op zwart? :S
Dat lijkt me ook niet helemaal relaxt eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jostefa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:15:
Download complete
Installing complete

Volgens mij hebben ze gewoon die failsensor uitgeschakeld, hij gaat bij mij niet meer op zwart iig als ik bel maar vind het zo prima hoor :) Top toestel :D
Oh ook vreemd. Mja wel een betere (tijdelijke) oplossing dan helemaal niks.
Ben blij dat de ontwikkeling snel gaat. Ik wacht nog steeds op mijn toestel.. nog 2 weken:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:48
Bij mij gaat die gewoon nog op zwart bij me oor.
Echter had ik de problemen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Bij mij gaat het scherm tijdens het bellen ook gewoon op zwart.
Ook ik had geen problemen voor de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:30:
Ok gelukt. Je moet eerst alle applicaties sluiten door applicatiebeheer te gebruiken.
allemaal? Dat zijn er een stuk of 80... En veel willen niet sluiten.

Mijn htc sluit dus ook af na het downloaden van de update als hij het wilt installeren... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 14:03

Ch3cker

Testlab Teamlead
esak schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:19:
[...]

allemaal? Dat zijn er een stuk of 80... En veel willen niet sluiten.

Mijn htc sluit dus ook af na het downloaden van de update als hij het wilt installeren... Iemand een idee?
Wat ik zou proberen is even een factory reset, dan downloaden en installen, op een WiFi netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
Ch3cker schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:28:
[...]

Wat ik zou proberen is even een factory reset, dan downloaden en installen, op een WiFi netwerk.
Als ik op terugzetten naar fabrieksintellingen druk dan zet hij zichzelf ook uit zonder ook maar iets te doen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een apparaat dit weigert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
esak schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:35:
[...]

Als ik op terugzetten naar fabrieksintellingen druk dan zet hij zichzelf ook uit zonder ook maar iets te doen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een apparaat dit weigert.
Aan de computer hangen, en dan factory reset proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
Ch3cker schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:41:
[...]

Aan de computer hangen, en dan factory reset proberen ?
Al gedaan, helpt niets (zonder usb ook getest).

Heb alle actieve applicaties afgesloten en zelfs dan sluit hij af (instellingen->applicaties->actieve services->alles dat kan afsluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
esak schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 01:59:
[...]

Al gedaan, helpt niets (zonder usb ook getest).

Heb alle actieve applicaties afgesloten en zelfs dan sluit hij af (instellingen->applicaties->actieve services->alles dat kan afsluiten).
Misschien is de update niet goed geïnstalleerd (ik snap dat het leek alsof ie helemaal niet begon met installeren, maar toch.)

Je software versie is nog steeds de oude versie? Anders het bestand opnieuw downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattihafler
  • Laatst online: 23-11-2024
bij mij gaat het scherm ook niet meer terug op zwart als ik deze naar mijn oor breng...

zou nogal vervelend kunnen worden als je ineens de microfoon uitschakelt met je oor..

Tevens vind ik de batterijduur echt niet goed.

Als ik m heel de nacht aan de lader heb gehad...er vervolgens weinig tot niets mee doe...is de batterij na 2 a 3 uur alweer voor 20% leeg.

Dit vind ik wel erg snel moet ik zeggen...heb n iphone 3g die na meer dan 2 jaar nog langer meegaat op n dag.
zou dat n 1ste batch probleem kunnen zijn of ervaart iedereen dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
Als je wifi, gps en g3 aan hebt staan zal de batterij sowieso niet lang mee gaan lijkt mij. Ik koop over aantal weken wel een sterkere batterij als deze uit zijn :)

Heb mijn telefoon gerestored maar telefoon scherm blijft aan tijdens bellen, naja ik vind het geen probleem :)

[ Voor 25% gewijzigd door jostefa op 23-10-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
jostefa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:50:
Als je wifi, gps en g3 aan hebt staan zal de batterij sowieso niet lang mee gaan lijkt mij. Ik koop over aantal weken wel een sterkere batterij als deze uit zijn :)
Yup ik stop er dan ook een zwaardere batterij in. Het zal allemaal prima dat deze 1Ghz cpu t.o.v. de CPU van de desire minder stroom trekt. Echter het scherm is groter, en wil toch zeker minimaal 24 uur met een volle accu kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esak
Ch3cker schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 02:08:
[...]

Misschien is de update niet goed geïnstalleerd (ik snap dat het leek alsof ie helemaal niet begon met installeren, maar toch.)

Je software versie is nog steeds de oude versie? Anders het bestand opnieuw downloaden?
Ik heb het vandaag nog is geprobeerd en nu pakt hij hem wel in een keer. Misschien omdat de accu onder de 25% zat.
In ieder geval bedankt :) !

Edit: Laat ook maar. Ik heb te vroeg gejuicht. Fabriek instellingen heeft hij nu wel gedaan maar als ik de update probeer te installeren schakelt hij weer uit zonder iets te doen.

Edit2: Nog een keer dan maar proberen: Eindelijk gelukt! :D.
Deze update heeft het probleem hier 100% verholpen. Telefoon bij oor = scherm uit, telefoon van oor af = scherm aan :D.

[ Voor 26% gewijzigd door esak op 23-10-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:57:
[...]

Ik heb hem nog. Toestel ging ik wel terugbrengen maar ze hadden geen geld in de kas. Gaat straks alsnog terug. Zal uitleggen waarom:

De update heeft voor mij niet 100% geholpen. Ik ga HTC niet lopen afzeiken nu, maar de update is niet 100% in orde. Althans, op mijn toestel niet. Wat er nu gebeurt en wat ook vrij irritant is:

1. Het scherm blijft aan en gaat pas uit als je het toestel aan het oor houdt. Zoals het hoort dus. Maar haal ik het toestel van mijn oor AF, dan blijft het scherm uit en moet ik op de aan/uit knop drukken om hem aan te krijgen. Irritant als je snel wilt ophangen.

OF:

2. Het scherm blijft aan, ook als je hem bij je oor houdt. Dit betekent dat je in theorie met je oor per ongeluk het gesprek kunt afbreken.

Kortom, voor MIJ heeft de update wel iets veranderd, maar andere proximity problemen met zich meegebracht.

Ben benieuwd of anderen dit ook hebben. Denk het niet, anders had ik het hier inmiddels wel gelezen.

Met mijn frustratie omtrent HTC is dit voor mij reden genoeg het toestel alsnog in te leveren. Verder ben ik wel blij voor jullie allen hoor, maar voor mij werkt dit niet :-)

[ Voor 10% gewijzigd door joblamie op 23-10-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het niet goed werkt lees dit, dus ik zal het tog maar melden, bericht gevonden XDA

This afternoon we're rolling out an over the air update to address the proximity sensor issue for Desire HD phones. When you are notified about the update, please download it. If you still experience problems following the update, please contact Customer Services via http://www.htc.com/uk/CS_Mail.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:27
Ter aanvulling:
het reviewexemplaar van de DHD kwam gisteren met fw 1.28.405.1 en gisteravond kwam de fota naar 1.32.405.3 (en niet 403.5, thx jostefa :))

Er waren geen proximity issues, maar wel iets anders: het scherm bevroor zo nu en dan als ik erop gebeld werd. Dat is lastig, want dan kun je niet opnemen ;) Dat lijkt met de update iig verholpen.
Net even de proximity sensor intensief uitgeprobeerd en hij werkt als een zonnetje, maar het scherm gaat laat uit als je hem tegen je oor houdt: eigenlijk een fractie nadat ik hem tegen mijn oor houd :) Heeft iedereen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
jostefa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:50:

Heb mijn telefoon gerestored maar telefoon scherm blijft aan tijdens bellen, naja ik vind het geen probleem :)
Ik heb Software versie 1.32.405.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
arnoudwokke schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:50:
Ter aanvulling:
het reviewexemplaar van de DHD kwam gisteren met fw 1.28.405.1 en gisteravond kwam de fota naar 1.32.405.3 (en niet 403.5, thx jostefa :))

Er waren geen proximity issues, maar wel iets anders: het scherm bevroor zo nu en dan als ik erop gebeld werd. Dat is lastig, want dan kun je niet opnemen ;) Dat lijkt met de update iig verholpen.
Net even de proximity sensor intensief uitgeprobeerd en hij werkt als een zonnetje, maar het scherm gaat laat uit als je hem tegen je oor houdt: eigenlijk een fractie nadat ik hem tegen mijn oor houd :) Heeft iedereen dat?
Yup er zit een heel klein beetje vertraging in. De sensor moet echt even door hebben dat hij je oorsmeer ruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
joblamie schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:26:
[...]

Ik heb hem nog. Toestel ging ik wel terugbrengen maar ze hadden geen geld in de kas. Gaat straks alsnog terug. Zal uitleggen waarom:

De update heeft voor mij niet 100% geholpen. Ik ga HTC niet lopen afzeiken nu, maar de update is niet 100% in orde. Althans, op mijn toestel niet. Wat er nu gebeurt en wat ook vrij irritant is:

1. Het scherm blijft aan en gaat pas uit als je het toestel aan het oor houdt. Zoals het hoort dus. Maar haal ik het toestel van mijn oor AF, dan blijft het scherm uit en moet ik op de aan/uit knop drukken om hem aan te krijgen. Irritant als je snel wilt ophangen.

OF:

2. Het scherm blijft aan, ook als je hem bij je oor houdt. Dit betekent dat je in theorie met je oor per ongeluk het gesprek kunt afbreken.

Kortom, voor MIJ heeft de update wel iets veranderd, maar andere proximity problemen met zich meegebracht.

Ben benieuwd of anderen dit ook hebben. Denk het niet, anders had ik het hier inmiddels wel gelezen.

Met mijn frustratie omtrent HTC is dit voor mij reden genoeg het toestel alsnog in te leveren. Verder ben ik wel blij voor jullie allen hoor, maar voor mij werkt dit niet :-)
Heb toch echt het idee dat je problemen echt alleen betrekking hebben om jouw toestel. Waarom ruil je hem niet om voor een andere? HTC geeft ook aan dat wanneer je na de update nog problemen hebt deze alsnog opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Bullet NL schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:09:
[...]Yup er zit een heel klein beetje vertraging in. De sensor moet echt even door hebben dat hij je oorsmeer ruikt ;)
[offlopic]Vandaar dat blazen ook hielp, verse lucht in z'n neusgat.....[/offtopic]

Goed dat het probleem is opgelost, ik hoop dat er snel een slotje op dit topic kan komen als de proximity sensor bij iedereen weer goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traders
Ik zou zeggen moderator SLOTJE erop. Overal (XDA, mezelf, hier) wordt gerapporteerd dat dit probleem is opgelost.

Anders lopen we het risico dat deze thread misbruikt gaat worden voor andere problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Nu al slotje er op lijkt me wel erg voorbarig na amper 12 uur na de update.

Mijn exemplaar is retour gebracht. Blijft echter interessant om ervaringen te lezen natuurlijk.

[ Voor 40% gewijzigd door joblamie op 23-10-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukk200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-12-2022
Als ik nog even voor het slotje wat mag melden over de update :)

Gisteren laat in de avond de update gedaan en het proximity probleem is opgelost. Echter, sindsdien start hij eens in de 10 minuten opnieuw op, wat uiteraard heel vervelend is. Tijdens het laden herstart hij niet uit zichzelf, en ook wanneer ik ermee 'speel' (hoelang ik er ook mee speel), maar zodra ik er 10 minuten niks mee doe is het weer raak. Niemand anders met dit probleem? Factory reset doen? Wacht liever nog even af, heb de phone al zo gepersonaliseerd dat ik geen zin heb dat weer te moeten doen :)
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
ukk200 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:59:

Gisteren laat in de avond de update gedaan en het proximity probleem is opgelost. Echter, sindsdien start hij eens in de 10 minuten opnieuw op, wat uiteraard heel vervelend is. Tijdens het laden herstart hij niet uit zichzelf, en ook wanneer ik ermee 'speel' (hoelang ik er ook mee speel), maar zodra ik er 10 minuten niks mee doe is het weer raak. Niemand anders met dit probleem? Factory reset doen? Wacht liever nog even af, heb de phone al zo gepersonaliseerd dat ik geen zin heb dat weer te moeten doen :)
Dank!
Zou het je sowieso adviseren om een factory reset te doen voor de update. Doordat je hem gepersonaliseert hebt zijn er natuurlijk talloze waarden veranderd in de telefoon. De update zou het gewoon moeten doen zonder de factory reset, maar misschien heb jij net iets op je telefoon gezet waardoor de update niet lekker werkt. Gewoon even resetten, en dan opnieuw proberen. Werkt t dan nog niet? Gewoon telefoon omruilen. Moons zegt dat t om een klein deel van de eerste batch gaat, dus neem aan dat de telefoons uit de tweede batch, waarvoor je m dan zou kunnen omruilen, er geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ukk200
Het continue opstarten na +/- 10 min. had ik op mijn DHD in de airplane mode, maar nu na de laatste
update is dat gelukkig verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukk200
@ Ch3ecker: Thanks for the info! Ik heb net de factory reset gedaan en wacht af, hopelijk ben ik van het probleem af..
@ Orinoco: Hmm ik hoor voor het eerst van jouw probleem, maar ben blij dat je er geen last meer van hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
De mijne doet nu wel vreemd gaat op zwart komt er niet meer uit behalve als ik op de power knop klik :s
Ben nu bezig om de boel te resetten naar fabrieksinstellingen en dan weer de patch er overheen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ukk200 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:43:
@ Ch3ecker: Thanks for the info! Ik heb net de factory reset gedaan en wacht af, hopelijk ben ik van het probleem af..
@ Orinoco: Hmm ik hoor voor het eerst van jouw probleem, maar ben blij dat je er geen last meer van hebt :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Slash500 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:37:
De mijne doet nu wel vreemd gaat op zwart komt er niet meer uit behalve als ik op de power knop klik :s
Ben nu bezig om de boel te resetten naar fabrieksinstellingen en dan weer de patch er overheen gooien.
Dit heeft dus niet geholpen helaas.
Iemand nog tips of moet ik hiervoor terug naar de winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukk200
ukk200 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:59:

Dank!
Kleine update:
1 uur na de factory reset was het weer zover.. Toen ik keek naar welke versie erop stond, zag ik dat het nog steeds de 1.32 versie is en hij dus niet is teruggegaan naar de 1.28 versie. Is dat niet de bedoeling na een hard reset? Verder downloadde de Market automatisch alles wat ik al voor de reset had, dus misschien dat het daar iets mee te maken kan hebben dat het probleem niet is verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Laatst online: 17-09 20:56
Bij mij gaat het scherm helemaal niet meer uit tijdens het bellen sinds de update. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Qoon3x schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:31:
Bij mij gaat het scherm helemaal niet meer uit tijdens het bellen sinds de update. Meer mensen hier last van?
Ja een aantal mensen waaronder ikzelf hebben dit probleem. Bij het ene telefoontje gaat het scherm niet meer aan, behalve met de powerknop. En bij het andere telefoontje blijft het scherm juist de hele tijd aan tijdens het telefoneren. Problemen zijn dus zeker nog niet bij iedereen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Laatst online: 17-09 20:56
joblamie schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:44:
[...]

Ja een aantal mensen waaronder ikzelf hebben dit probleem. Bij het ene telefoontje gaat het scherm niet meer aan, behalve met de powerknop. En bij het andere telefoontje blijft het scherm juist de hele tijd aan tijdens het telefoneren. Problemen zijn dus zeker nog niet bij iedereen opgelost.
Pfff balen dit...

Heb net nog even wat getest en het scherm blijft aan. Met de aan/uit knop kan ik dan handmatig uitzetten en aanzetten. Verre an ideaal dus...

Hopen op nog een update dan maar? Of terugroep actie voor die eerste batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoon3x schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:51:
[...]

Pfff balen dit...

Heb net nog even wat getest en het scherm blijft aan. Met de aan/uit knop kan ik dan handmatig uitzetten en aanzetten. Verre an ideaal dus...

Hopen op nog een update dan maar? Of terugroep actie voor die eerste batch.
Toestel ruilen, want Mark Moons zegt zelf dat de eerste batch problemen hebben en ik denk dat de eerste batch wel op is nu, en dat je mischien een tweede batch toestel krijgt waar het allemaal goed moet werken (want veel mensen hebben er geen last meer van omdat het een nieuwe batch is denk ik dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Dutchrevenge schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:17:
Net toch maar even gebeld met Vodafone. De service is in ieder geval dramatisch.. 3x een ander nummer moeten bellen voordat ik toch eindelijk een man aan de telefoon had die mij nauwelijks kon helpen..

Hij gaf aan dat ik maar langs een Vodafone winkel moet gaan en dat zij hem dan op moeten sturen ter reparatie. Gezien dat ik mijn telefoon nog maar sinds maandag heb is het volgens mij toch echt een DOA. Hij zei dat DOA alleen op de dag zelf geldt, wat volgens mij totale onzin is aangezien het toch echt binnen de terourtermijn is van 7 dagen. Ik moest maar naar de Vodafone winkel en daar gaan overleggen..

Ik wacht tot maandag af en anders ga ik maandag middag maar langs de Vodafone winkel..
Ik heb dat ook wel eens gehad maar krijg gewoon een nieuw toestel mee. Dat opsturen naar de fabrikant is zijn zaak. Ik heb mijn toestel bij hem gekocht en niet bij de fabrikant. Ik eis dan ook altijd meteen een vervangend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Laatst online: 10-09 06:55
Largamelion schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:35:
[...]
Dat artikel gaat over nieuwe versies van Android, heeft niets met deze situatie te maken.

Hier kopen mensen een telefoon waarvan de hoofdfunctie niet goed werkt, namelijk bellen. Logisch dat er onvrede is niet? Zeker als het over een toestel van 500 euro gaat. Dat bedrag betaal je immers niet om een bèta tester te zijn.

Op onafgewerkte games wordt er meer dan genoeg geklaagd, lees jij geen game forums mss? Daar gaat het er veel erger aan toe.

Maar goed, laten we hier niet over beginnen discussiëren, het belangrijkste is dat de update er is en uiteindelijk nog snel ook. Laten we hopen dat hij de problemen oplost.
excuses voor mijn ondoordachte reactie...

[ Voor 31% gewijzigd door MartijnAbel op 26-10-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Bij mij doet hij het nu de ene keer wel de andere keer niet.
Wel heel vreemd hou het nog wel in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
MartijnAbel schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:00:
[...]

het onderliggend idee is exact hetzelfde...
mensen mogen graag het internet als klaagmuur gebruiken, terwijl als ze in de winkel staan ze poeslief zijn...
dat is al jaren zo en zal ook nog wel even zo blijven gezien de mentaliteit van menig koper :P

maar inderdaad, we gaan de discussie ook niet aan, vind het alleen altijd lachwekkend dat mensen gelijk hun klaagzang klaar hebben mocht er ook maar een minpuntje te vinden zijn...
Dat vind je lachwekkend? Als iets niet goed functioneert, dan moet dat opgelost worden. Dat iemand dan hier post wat er niet goed is, en mensen hier elkaar proberen te helpen om problemen op te lossen, lijkt me niet meer dan logisch. Ga je commentaar lekker ergens anders spammen ofzo man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Op andere fora blijkt dat de problemen die ik al eerder beschreef bij veel andere mensen ook aanwezig zijn:

Ik weet niet hoeveel verschillende batches er in omloop zijn geweest, maar de update van HTC geeft dus bij een aantal mensen gewoon weer nieuwe problemen. Dus er zijn 3 soorten groepen:

- Desire HD bezitters die sowieso geen problemen hadden
- Desire HD bezitters met proximity probleem volledig opgelost
- Desire HD bezitters met proximity probleem nog steeds niet opgelost (wel iets andere proximity problemen dan vóór de update)

De HTC update dekt dus niet alle Desire HD's. Benieuwd wat HTC hieraan gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
Heb zelf ook zitten testen.
In het donker gaat het scherm niet uit of hij gaat uit en gaat dan niet meer aan.
Oplossing is dan dit dmv het aan/uit knop weer aan te zetten.
In normaal licht doet alles gewoon hoe het normaal gesproken zou moeten werken.

Dus ben benieuwd of er nog een update komt.
Of dat ik me toestel toch moet inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slash500 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:00:
Heb zelf ook zitten testen.
In het donker gaat het scherm niet uit of hij gaat uit en gaat dan niet meer aan.
Oplossing is dan dit dmv het aan/uit knop weer aan te zetten.
In normaal licht doet alles gewoon hoe het normaal gesproken zou moeten werken.

Dus ben benieuwd of er nog een update komt.
Of dat ik me toestel toch moet inruilen.
Het kan zijn dat er mischien nog een update komt en dat het dan wel 100% goed werkt maar,
Ik zal zeggen inruilen
Want mischien heeft jou winkel al een tweede batch binnen en als jij hem dan gaat inruilen voor een nieuwe DHD dan heb je er mischien geen last meer van omdat het dan mischien een niewe batch is

Dus ik zal zeggen zeker proberen

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 17-09 20:50
MartijnAbel schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:00:
[...]

het onderliggend idee is exact hetzelfde...
mensen mogen graag het internet als klaagmuur gebruiken, terwijl als ze in de winkel staan ze poeslief zijn...
dat is al jaren zo en zal ook nog wel even zo blijven gezien de mentaliteit van menig koper :P

maar inderdaad, we gaan de discussie ook niet aan, vind het alleen altijd lachwekkend dat mensen gelijk hun klaagzang klaar hebben mocht er ook maar een minpuntje te vinden zijn...
Als een product niet werkt dan heb je absoluut het recht om te klagen. Het is een telefoon en wat kan hij niet, juist, bellen...

Zelfde als met de SE Xperia X1. Voor mij nooit meer een SE. Een toestel van 750 euro, ijzersterk, letterlijk, maar dan zo'n ongelovelijke ontwerpblunder maken door het punt waar het meeste druk op komt zo dun te maken als een haartje en het gewoon ook niet oplossen door al die tijd 8)7 . Daarna moeilijk doen om het ook nog toe te geven... Ik heb mijn telefoon een keer teruggebracht, Niet gerepareerd.. Waarom? Omdat ik een custom ROM had. Of is de X1 soms een Transformer en probeert hij met een andere firmware zich te veranderen in een auto en krijg ik daarom scheuren 8)7 Ik heb het maar gelaten voor wat het was, want tsja, ik was ergens ook wel fout. Op dat punt was ik ook niet kinderachtig, al vind ik de reden van SE alsnog erg zwak. Daarom, geen SE meer.

Of wat dacht je van jullie eigen Vodafone 360 Samsung M1 dingen. Die jullie, gelukkig, gestaakt hebben. Wat een ondingen zeg. Wordt je gebeld, krijg je dat pas te zien nadat de ander de voicemail er al voor heeft. Kun je dus terugbellen. Of wat dacht je van een minuut wachten voor je je mail kan lezen. En zo weet ik er nog wel meer. Diep triest.

En ook altijd lachwekkend, de Vodafone in Drachten. Kom je daar samen met je zusje om een nieuwe telefoon voor dr te halen. Vanwege mijn ervaring met software en consumentenelektronica raadde ik een HTC Legend aan omdat Android een bewezen platform is. Maargoed, de Vodafone in Drachten beveelde dus die 360 aan, die ze uiteindelijk nog nam ook, helaas. Nee, geweldig jongens! En dan mij voor gek verklaren dat ik een custom ROM Windows Mobile 6.5.5 van XDA op mijn Xperia toch best te doen vind. O-)

Het feit dat jullie het blijkbaar normaal vinden om producten die niet af zijn op de markt te brengen is erg kwalijk en volkomen terecht dat mensen daar over klagen. Bugs blijven er altijd wel, maar over het algemeen hoort een product gewoon goed werken. Zeker op de punten waar hij voor bedoeld is.

Dus, volgende keer zal ik iig niet poeslief zijn. En dit is geen aanval op jou, Vodafone Drachten of whatsoever, maar het is wel even iets wat er bij mij uit moet. Jou uitspraken ten aanzien van je directe klanten, waar jij uiteindelijk je brood mee verdient, schieten bij mij in het verkeerde keelgat.

En ik ben het helemaal eens met het artikel op AAP, maar dat gaat slechts om upgrades. Ook met Android 1.6 of 2.1 kunnen die toestellen normaal functioneren. Daarbij zou een upgrade enkel een extra bonus zijn boven datgeen waar je in principe voor hebt betaald. Maar zoals aangegeven, een apparaat dat zijn taak niet uit kan voeren is simpelweg defect en dient gemaakt te worden. Je mag toch ook van een navigatiesysteem verwachten dat hij je naar huis kan navigeren via de snelste route?

[ Voor 43% gewijzigd door GENETX op 23-10-2010 21:29 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste