weet iemand hoe die tool heet om je backpack mee te bewerken? ik probeer hem nu een beetje te fatsoeneren maar in tf2 zelf gaat dat zo moeilijk.
Ik weet dat het met TF2 source tools kon (dat idle programma).
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Very nice! Vandaag weer eens een hoedje gekregen, heb d'r niet zo veel. Nu een demo hat erbij. Yay.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
SourceTools gebruikt gewoon een apart programma, Steam Item Manager. Maar los van items die nog niet in je backpack staan verplaatsen naar je backpack kan je er niet bepaald meer mee dan in-game.g0tanks schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:54:
Ik weet dat het met TF2 source tools kon (dat idle programma).
Pykow schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:08:
Mann co keys > Master card
Hats > mastercard
Wapens > mastercard
Cabo karaoke > onbetaalbaar
whaha

Over de nieuwe medic wapens. Je voelt je als medic veel sterker, omdat je meer health krijgt. Maar het scheelt wel veel. Per seconde krijg je er nu gemiddeld 7 hp bij. Maar die crossbow en die nieuwe melee wapen vind ik niks.
Een spy kan nu zonder disguise de health van de vijand zien. Soms moest ik wachten tot ik weer een disguise had, veel beter! Ik ga ook weer eens de dead ringer gebruiken...
Iemand trouwens al gezien hoe die Hat of Undeniable Wealth And Respect er uitziet?

Zo dus.
We waren intussen al wel wat gewend van Valve wat lelijke hats betreft, maar deze spant toch wel de kroon.

Zo dus.
Ik vind die hats nou niet echt mooi, maar ook niet superlelijk zoals iedereen hier.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
die medic pack is echt goed gemaakt.
hoewel je natuurlijk medics krijgt die nu alleen maat battle spelen.
Maar als medic kan je nu leuke airhealing geven door een arrow te schieten op je team maat
of wanneer je healbeam te kort is schiet je gou een pijl en loop je er daarna naar toe.
Medic spelen is weer een stuk leuker geworden voor mij dan
hoewel je natuurlijk medics krijgt die nu alleen maat battle spelen.
Maar als medic kan je nu leuke airhealing geven door een arrow te schieten op je team maat
of wanneer je healbeam te kort is schiet je gou een pijl en loop je er daarna naar toe.
Medic spelen is weer een stuk leuker geworden voor mij dan
Angelo NL / Global Cargo VTC
Een troost, ze zijn niet zeldzaam. Op de trade servers is er al flink wat aanbod. Ik had flink gestockpiled en me gister geconcentreerd op de festive crate wapens. Ging vrij vlot eigenlijk, twee keer een loch-n-load gecraft en wat gaan traden met wat extra's hier en daar. Had ze allemaal binnen een avond. Alleen de boston basher zoek ik nog. Maar die zit niet in crates en is dus echt zeldzaam.MrAngry schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:06:
[...]
Damn, dat had ik moeten weten voordat ik hem min of meer gratis aan captvk gaf
Als je de crate weapons wil hebben, heb geduld. Er worden gigantisch veel crates geopend dus er komt een enorm over aanbod aan. De going rate voor crate weapons ligt rond de 1-2 reclaimed maar het zou me niet verbazen als dat snel minder wordt.
Enige wat twijfelachtig is wat er na 31 dec gaat gebeuren. Ik heb het idee dat de nieuwe wapens na kerst best wel eens kunnen craftable kunnen worden maar zeker weet ik dat ook niet. Het zou wel fair zijn zodat iedereen ze kan krijgen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Iemand enig idee waar de recepten van de nieuwe wapens staan? Ik kon niets vinden op de backpack examiner.
hier: http://tf2wiki.net/wiki/Crafting
[ Voor 65% gewijzigd door Accident op 19-12-2010 20:10 ]
De hoeden op zich zijn niet lelijk. Maar als je 100 totaal verschillende stijlen door TF2 gooit (terwijl TF2 al een uitstekende stijl heeft/had) wordt het een ander verhaal... Ik vind ze ook een beetje doorslaan in dat ze nu voor elke poep of scheet weer een nieuwe hoed in unieke stijl toevoegen.g0tanks schreef op zondag 19 december 2010 @ 17:56:
Ik vind die hats nou niet echt mooi, maar ook niet superlelijk zoals iedereen hier.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
MrAngry, goh ze dalen snel in prijs.
Gisteren waren ze 2 reclaimed en een wapen, vandaag werd er al veel voor 1 reclaimed verkocht.
Gisteren waren ze 2 reclaimed en een wapen, vandaag werd er al veel voor 1 reclaimed verkocht.
Bosten Basher kan je niet vinden of craften. De enige die de boston basher heeft is robin walker.CapTVK schreef op zondag 19 december 2010 @ 19:27:
[...]
Een troost, ze zijn niet zeldzaam. Op de trade servers is er al flink wat aanbod. Ik had flink gestockpiled en me gister geconcentreerd op de festive crate wapens. Ging vrij vlot eigenlijk, twee keer een loch-n-load gecraft en wat gaan traden met wat extra's hier en daar. Had ze allemaal binnen een avond. Alleen de boston basher zoek ik nog. Maar die zit niet in crates en is dus echt zeldzaam.
Als je de crate weapons wil hebben, heb geduld. Er worden gigantisch veel crates geopend dus er komt een enorm over aanbod aan. De going rate voor crate weapons ligt rond de 1-2 reclaimed maar het zou me niet verbazen als dat snel minder wordt.
Enige wat twijfelachtig is wat er na 31 dec gaat gebeuren. Ik heb het idee dat de nieuwe wapens na kerst best wel eens kunnen craftable kunnen worden maar zeker weet ik dat ook niet. Het zou wel fair zijn zodat iedereen ze kan krijgen.
Ik heb vanavond uit voorzorg maar even alle festive crate weapons getrade voor 1,5 refined. Heb ze nu allemaal (candy cane, back scratcher, claidheamohmor , Fists of steel , Jag)
De rest vindt ik vanzelf wel via drops.
Winners never cheat, Cheaters never win
Ik heb nu ook bijna alle wapens op eentje na Die halloween axe.
er is ook niemand die deze wapen weg doet.
er is ook niemand die deze wapen weg doet.
Ik heb mijn haunted metal nog, wat bied je? 
Gister cabo opgelicht met The Jag.. wat een kut-ding. Je merkt die 30% nauwelijks. Hij zou op zijn minst ook 30% sneller moeten upgraden.
Gister cabo opgelicht met The Jag.. wat een kut-ding. Je merkt die 30% nauwelijks. Hij zou op zijn minst ook 30% sneller moeten upgraden.
[ Voor 60% gewijzigd door frickY op 20-12-2010 09:07 ]
Verschil is nauwelijk te merken:frickY schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:06:
Ik heb mijn haunted metal nog, wat bied je?
Demo token + primary token is goedkoper om de loch mee te craftenfrickY schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:16:
Net de nieuwe Loch (pipe voor demo) getrade voor The Jag (`+30% build rate) + 2 scrap.
Zie nu alleen dat ik geen scottisch resistance meer heb om een nieuwe Loch te maken. Heeft iemand er nog ééntje over?
Dat is beter te doen met : demoman token + secondary (slot token met een pistooltje) + scrap.
Anders kan je wel eens blij zijn met SR of Targe, hoewel de sticky jumper ook zou kunnen.
Anders kan je wel eens blij zijn met SR of Targe, hoewel de sticky jumper ook zou kunnen.
Verwijderd
Koning!mhoogendam schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:29:
[...]
Verschil is nauwelijk te merken:
[video]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 16:31 ]
Medieval Mode
Lach me dood, epic lol
[ Voor 35% gewijzigd door nFo op 20-12-2010 21:10 ]
Moet wel zeggen dat sommige items, vooral in combinatie met andere erg OP zijn. Vooral de steak, probeer de hem eens met de Fist of Steel (FoS), de GRU of KGB.
Geniet er nog van zolang het kan. Ik ruik een nerf en snel ook!!!
P.S
Zie trouwens een hoop nieuwe gezichten opeens, blijkbaar trekt die update toch weer een hoop volk aan.
P.S
Zie trouwens een hoop nieuwe gezichten opeens, blijkbaar trekt die update toch weer een hoop volk aan.
[ Voor 29% gewijzigd door CapTVK op 20-12-2010 22:40 ]
Ik moet eerlijk zeggen dat deze update me erg weinig doet. In het begin van de updates was er echt een spanningsopbouw van minimaal een week lang en was iedereen aan het speculeren over wat de wapens wel niet zouden zijn. Op de dag van de update zelf, zaten de servers propvol en was het gewoon leuk om de achievments te halen en daarmee de nieuwe wapens te unlocken. Nu plempt Valve gewoon een gigantische berg wapens neer en ook al speel je 24/7 dezelfde class, de kans dat je het nieuwe wapen voor die class krijgt is gewoon random. De enige andere optie is om ze te krijgen, is te gaan traden, aangezien je voor craften meestal toch een specifiek wapen nodig hebt om het wapen te craften dat je wil hebben. Dat is voor mij niet iets om TF2 op te starten, dat doe ik om leuk een potje te spelen en mijn hersens op nul te zetten (niet zo moeilijk voor mij). Als ik wil traden doe ik dat wel op marktplaats.
Daarmee kom ik eigenlijk ook op een vraag voor de fervente traders, zoals cap en pykow. Waarom vinden jullie het nu zo leuk om maar te blijven traden voor hoedjes? Voor mij is het leuke wel van de hoedjes af op dit moment. Ze zijn niet meer speciaal (dus intoduceerd Valve maar de unusuals, hierna misschien de epic of ultra-rares?) en ze vallen steeds meer buiten de TF2 setting en zijn in mijn ogen behoorlijk lelijk.
Na deze rant moet ik zeggen dat ik TF2 nog steeds leuk vindt, maar de updates gaan nu gewoon langs me heen.
Daarmee kom ik eigenlijk ook op een vraag voor de fervente traders, zoals cap en pykow. Waarom vinden jullie het nu zo leuk om maar te blijven traden voor hoedjes? Voor mij is het leuke wel van de hoedjes af op dit moment. Ze zijn niet meer speciaal (dus intoduceerd Valve maar de unusuals, hierna misschien de epic of ultra-rares?) en ze vallen steeds meer buiten de TF2 setting en zijn in mijn ogen behoorlijk lelijk.
Na deze rant moet ik zeggen dat ik TF2 nog steeds leuk vindt, maar de updates gaan nu gewoon langs me heen.
Valve is altijd wel wat expirimenteel bezig de laatste tijd met hun hele steam entourage en het tf2 gebeuren. Paar jaar terug ookal met het episodisch uitbrengen van half life content. Ze innoveren wel leuk en het lijkt erop dat ze met name nu in tf2 toch wel een zekere markt aangeboord hebben die er blij mee is. Ik denk echter dat het ze niet echt lukt de boel te integreren. Ze spreken misschien een nieuwe groep aan, maar jagen er een oude mee weg. Een beetje wat de wii ook had. Ben benieuwd of ze optijd corrigeren en met nog meer innovaties en met name verbeteringen toch een stabiel mooi product behouden en tf2 niet gedoemd hebben tot een testspeeltje voor concepten voor toekomstige games
Fervent trader is een groot woord. Ik heb redelijk zicht op de markt maar dat is het dan ook. M'n hat verzameling is eigenlijk wel compleet dus hats hoef ik niet zo nodig. Al kan ik nog een vintage frenchman's beret gebruiken om m'n non vintage versie te vervangen.
Ik verzamel eigenlijk alleen de wapens en spaar tussen de updates door al m'n items op. Af en toe ga ik een half uurtje traden en doe ik simpele 1 voor 2 wapen trades. Op die manier verzamel je op week basis aardig wat items/metal als de volgende update er is. En ik kan je verzekeren dat doubles en triples van je wapens handig kunnen zijn. M'n backpack zat dus ook helemaal vol.
Veel mensen zitten deze dagen te springen om weapons als de natasha en huntsman. En die trade ik dan graag door.
Eerlijk gezegd hoef ik die wapens ook niet zo snel te hebben. Waarom zelf craften als je het op termijn toch goedkoper kan traden? Ik kan rustig een paar weken wachten om alles compleet te krijgen. Is ook goedkoper qua items.
Nog een leuke tip, probeer als het kan sandviches, bonk en kritzkrieg te verzamelen. Kan je craften tot een steak en die vervolgens weer doortraden.
Ik verzamel eigenlijk alleen de wapens en spaar tussen de updates door al m'n items op. Af en toe ga ik een half uurtje traden en doe ik simpele 1 voor 2 wapen trades. Op die manier verzamel je op week basis aardig wat items/metal als de volgende update er is. En ik kan je verzekeren dat doubles en triples van je wapens handig kunnen zijn. M'n backpack zat dus ook helemaal vol.
Veel mensen zitten deze dagen te springen om weapons als de natasha en huntsman. En die trade ik dan graag door.
Eerlijk gezegd hoef ik die wapens ook niet zo snel te hebben. Waarom zelf craften als je het op termijn toch goedkoper kan traden? Ik kan rustig een paar weken wachten om alles compleet te krijgen. Is ook goedkoper qua items.
Nog een leuke tip, probeer als het kan sandviches, bonk en kritzkrieg te verzamelen. Kan je craften tot een steak en die vervolgens weer doortraden.
Ik hoop het... Gisteren voor een pcw een heavy met de Fists of Steel tegengekomen. Met je scattergun krijg je die dus in geen honderd jaar dood, maar ook de +100% damage from melee weapons werkt niet echt... Althans, met zes keer meppen met een bat was hij niet omver...CapTVK schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:38:
Moet wel zeggen dat sommige items, vooral in combinatie met andere erg OP zijn. Vooral de steak, probeer de hem eens met de Fist of Steel (FoS), de GRU of KGB.
En de Loch 'n load is ook wat overdreven. Pipes waren al sterk vanwege hun hitbox, dus laten we ze 20% meer damage geven zonder enorm nadeel? Good job there, hardhat!
Ben blij dat ik nog zoveel plezier uit 6vs6 haal, want de rest van TF2 kan me op dit moment weer even gestolen worden.
Loch n load is gewoon het zelfde als direct hit.
een rocketlauncher was ook al sterk genoeg en TDH doet meer schade.
de nieuwe wapens voelen voor mij niet echt OP aan. Laat een heavy maar zijn biefstuk eten
2 a 3 goede meatshots en hij is dood
ook al gebruikt die FoS.
Ik trade alleen maar om alle wapens te krijgen en voor iedere class 1 hat te hebben.
Daarom ben ik alleen maar opzoek naar die halloween axe en dan is het trade voorbij voor mij.
Gewoon medic spelen in 6vs6 blijft gewoon het leukste voor mij. Ik probeer me daar steeds beter te laten worden. Meer bewegen, heals goed vast houden en proberen niet al te veel te switchen, Maar eerst goed vol pompen. En de focus meer richten op de demoman en scout dan op de soldiers, want een goede pocket blijft toch wel om je heen hangen en die gaat pas weg wanneer de medic Down is of wanneer de Medic aangeeft dat hij bijvoorbeeld de spire op mag springen.Maar goed zoals jullie weten ben ik ook teamloos dus speel ik meer op pubs en dan is het wel leuk om alle wapens te kunnen gebruiken.
de nieuwe wapens voelen voor mij niet echt OP aan. Laat een heavy maar zijn biefstuk eten
2 a 3 goede meatshots en hij is dood
Ik trade alleen maar om alle wapens te krijgen en voor iedere class 1 hat te hebben.
Daarom ben ik alleen maar opzoek naar die halloween axe en dan is het trade voorbij voor mij.
Gewoon medic spelen in 6vs6 blijft gewoon het leukste voor mij. Ik probeer me daar steeds beter te laten worden. Meer bewegen, heals goed vast houden en proberen niet al te veel te switchen, Maar eerst goed vol pompen. En de focus meer richten op de demoman en scout dan op de soldiers, want een goede pocket blijft toch wel om je heen hangen en die gaat pas weg wanneer de medic Down is of wanneer de Medic aangeeft dat hij bijvoorbeeld de spire op mag springen.Maar goed zoals jullie weten ben ik ook teamloos dus speel ik meer op pubs en dan is het wel leuk om alle wapens te kunnen gebruiken.
Behalve dan dat Direct nog een beetje skill heeft om te raken en geen splash damage heeft, en dat nades een hitbox ter grootte van een huntsman hebben en kennelijk wel splash damage doen (ook al liegt Kkaltuu van niet).Pykow schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 08:56:
Loch n load is gewoon het zelfde als direct hit.
Heb je hem al geprobeerd?LUH-3417 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 07:44:
[...]
En de Loch 'n load is ook wat overdreven. Pipes waren al sterk vanwege hun hitbox, dus laten we ze 20% meer damage geven zonder enorm nadeel? Good job there, hardhat!
Je hebt geen rollers meer en maar 2 schoten.
Meer dan dat heb je niet nodig om het merendeel van de classes te twoshotten
Nog niet geprobeerd, maar wel al veertig keer in mijn gezicht gekregen. Beetje jammer.
Zo'n demo loopt op je af, slaat je met die handgranaat. De demo is onvindbaar (vliegt ergens door de lucht te no-clippen). Demo schiet met het grootste gemak vanuit de lucht zo'n OP meganuke-Überdestructionpipe in je smoel en zelfs als heavy heb je nog maar 7 HP over...
Zo'n demo loopt op je af, slaat je met die handgranaat. De demo is onvindbaar (vliegt ergens door de lucht te no-clippen). Demo schiet met het grootste gemak vanuit de lucht zo'n OP meganuke-Überdestructionpipe in je smoel en zelfs als heavy heb je nog maar 7 HP over...
Ik had hem in het begin, even mee gespeeld en daarna gelijk getrade. Met maar 2 schoten ipv van 4 moet je raak schieten anders heb je pech. Reload na elke 2 schoten duurt lang en dat ding heeft geen nades maar een soort missile. Als je mist ontploft ie niet eens maar krijg je alleen een minuscuul vonkje te zien. Enige voordeel is dat hij een groter bereik heeft dan met de normale grenade launcher.
De loch-n-load is een poor man's direct hit.
Het recept voor de boston basher bekend: sandman + shiv
Niet het meest nuttige wapen maar je kan er wel leuke jump tricks mee doen:
YouTube: Team Fortress 2 - Boston Basher in Badlands
De loch-n-load is een poor man's direct hit.
Het recept voor de boston basher bekend: sandman + shiv
Niet het meest nuttige wapen maar je kan er wel leuke jump tricks mee doen:
YouTube: Team Fortress 2 - Boston Basher in Badlands
Waarom is die gast in dat filmpje nog langzamer dan de normale fan rollout?
Verwijderd
De normale fan roll-out is inderdaad gewoon sneller dan dat....en dan heb je ook nog full hp.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 13:14 ]
Die gast is een gewoon een crap scout. Het gaat niet zozeer om de rollout maar meer om dat je met de boston basher een extra jump boost kan krijgen.
Dit is een beter voorbeeld. Zo hoog kan je dus komen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KzHsvIMdzoI]
Dit is een beter voorbeeld. Zo hoog kan je dus komen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KzHsvIMdzoI]
[ Voor 20% gewijzigd door CapTVK op 21-12-2010 13:18 ]
Ook die jump, en vele andere kan je met de fan doen.
YouTube: Super FAN Jumps (TF2 Scout Reference, Comp. Maps)
edit: Wellicht dat je met de combinatie basher en Fan wel meer extreme jumps kan maken (zoals in 1x naar de top van spire.
YouTube: Super FAN Jumps (TF2 Scout Reference, Comp. Maps)
edit: Wellicht dat je met de combinatie basher en Fan wel meer extreme jumps kan maken (zoals in 1x naar de top van spire.
[ Voor 27% gewijzigd door Become op 21-12-2010 13:38 ]
TF2 kost atm ook weer €9,99, waardoor ook een collega van me hem nu gekocht heeft. En dat zullen er wel meer gedaan hebben.CapTVK schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:38:
Degreaser icm axtinguisher is ook redelijk OP. Als je dichtbij weet te komen maken je slachtoffers geen kans.
Je hebt er nog niet mee gespeeld denk ik? Op dinstance raak je amper nog wat, en na 2 schoten sta je al te reloaden. Alleen de high-skilled demo doet er echt zijn voordeel mee, en daar zijn er niet veel van.LUH-3417 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 07:44:
Loch-n-load heeft absoluut splash damage, maar je moet wel eerst iemand raken. De splash treft dan alleen degene die er direct naast loopt.
Als je zo vaak door dat ding geraakt wordt moet je misschien minder voorspelbaar lopen.. of afstand houden
Grappig hoe bijna alle wapens die je alleen in de festive crate kan vinden een groot voordeel geven bij de nieuwe medieval mode... toeval?
Verwijderd
Ik wacht tot de laatste dag van de sale voordat ik tf2 nogmaals koop (wil een versie voor mn broertje), misschien komt hij nog wel onder de 10,-.
Misschien is hij wel een van de vele FoS-boksers die ik nu zie rondlopen. Erg leuk maar als je gewoon met een minigun klaarstaat gaat die ranged resistance ook niet helpen. Zo kansloos, net als demo-chargers die frontaal op een heavy afkomen. Ik blijf het leuk vinden.frickY schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:38:
Als je zo vaak door dat ding geraakt wordt moet je misschien minder voorspelbaar lopen.. of afstand houden
(voor mensen die wat minder heavy zijn is het misschien al irritanter)
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Nou Stickyjumper met alle unlocks van de demoman is niet mis xDSniperFox schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:39:
Grappig hoe bijna alle wapens die je alleen in de festive crate kan vinden een groot voordeel geven bij de nieuwe medieval mode... toeval?
Je krijgt zelf geen damage van die nieuwe melee wapen + die pipe laucher is sterk als je tenminste kan aime
Ja ik denk ik check even de GoT server, zit er een of andere heavy de hele tijd met z'n nieuwe gloves en biefstuk te spelenCapTVK schreef op maandag 20 december 2010 @ 22:38:
P.S
Volgens mij is dat een bug. Je gaat als soldier ook niet dood van de equalizer-taunt als je de rocketjumper equipped hebt.Pykow schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:04:
Nou Stickyjumper met alle unlocks van de demoman is niet mis xD
Je krijgt zelf geen damage van die nieuwe melee wapen + die pipe laucher is sterk als je tenminste kan aime
LUH heeft gister tegen mij gespeeld toen ik dat ding gebruikte, enough said.frickY schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 13:38:
Je hebt er nog niet mee gespeeld denk ik? Op dinstance raak je amper nog wat, en na 2 schoten sta je al te reloaden. Alleen de high-skilled demo doet er echt zijn voordeel mee, en daar zijn er niet veel van.
Loch-n-load heeft absoluut splash damage, maar je moet wel eerst iemand raken. De splash treft dan alleen degene die er direct naast loopt.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Heeft er niets mee te maken; dat ding is OP. 
Also: maar twee pipes maakt weinig uit als je alles two-shot. (Y)
Also: maar twee pipes maakt weinig uit als je alles two-shot. (Y)
Iemand die een Name Tag en/of description tag wil kopen? 2 scrap voor Name, 3 voor name en description.
Voeg me maar toe op steam, zelfde nick als hier. Weg =]
Medieval is in principe redelijk makkelijk tot nu toe. Daarnet met de Eyelander een 10 killstreak gehaald
Voeg me maar toe op steam, zelfde nick als hier. Weg =]
Medieval is in principe redelijk makkelijk tot nu toe. Daarnet met de Eyelander een 10 killstreak gehaald
[ Voor 28% gewijzigd door Pimorez op 21-12-2010 20:03 ]
Wat vrijwel onmogelijk is om niet te hebben, gezien de hitboxes van pipes.
Het is makkelijker om met de gewone pipe launcher twee uit vier pipes te raken dan met de nieuwe pipe launcher twee uit twee te raken. Also, met de oude heb je altijd nog van die debiele scouts die zelfs als je mist nog in al je rollers lopen. Het is gewoon de direct hit. Alleen dan minder snel, minder damage, meer selfdamage, geen splashdamage, en maar twee projectiles in een wapen. Niet zeuren Luh, ga eens zeuren over TDH.
The huntsman is OP van dichtbij.
Alleen als pyro kan ik tegen een huntsman sniper spelen door te reflecten.
Alleen als pyro kan ik tegen een huntsman sniper spelen door te reflecten.
Als de huntsman OP met close combat.
Wat doe je dan uberhaupt dicht bij een huntsman sniper?
Wat doe je dan uberhaupt dicht bij een huntsman sniper?
Verwijderd
Omdat ik Black Ops beu ben, overweeg ik om TF2 te kopen (zeker nu hij maar aan 10 euro staat in de Steamstore). Is dit spel wat 'noobvriendelijk'? Want ik lees in deze thread allerlei termen waar ik bijzonder weinig uit kan halen
.
Het is een vrij hoge instap, maar als je er de tijd voor neemt kom je er wel uit.
Er is een ingame tutorial die de basics uitlegt, verder is het gewoon veel kijken naar wat anderen doen.
Er is een ingame tutorial die de basics uitlegt, verder is het gewoon veel kijken naar wat anderen doen.
Voor pubs heb je weinig te leren nodig, dat vind je gaanderweg vanzelf wel uit
Gewoon 2 pipes maaien, en als dat niet genoeg is ren je eropaf met je jihaad granaat.LUH-3417 schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 19:11:
[...]
Wat vrijwel onmogelijk is om niet te hebben, gezien de hitboxes van pipes.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
En als je een beetje 'trollproof' bent moet je eens op de GoT TF2 mumble langs komen, en registreer je dan ook op http://teamfortress.be , daar zitten bijna alle gottersVerwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:24:
Omdat ik Black Ops beu ben, overweeg ik om TF2 te kopen (zeker nu hij maar aan 10 euro staat in de Steamstore). Is dit spel wat 'noobvriendelijk'? Want ik lees in deze thread allerlei termen waar ik bijzonder weinig uit kan halen.
Overigens zal je geen spijt krijgen van je aankoop
[ Voor 0% gewijzigd door TheJVH op 22-12-2010 12:40 . Reden: Uitspraak? Wait what? ]
Niewe gamers zullen geen last hebben van de updates, omdat ze de vanilla tijd niet hebben mee gemaakt.
Zei gaan deze game toch leuk vinden om achievements , wapens en hats te halen.
Daarnaast als ze wat meer bekend zijn met de game, gaan ze vast ook items craften tot nieuwe wapens die hun fijner lijkt.
De oude spelers die al vanaf de release of Beta versie spelen, Die zijn niet zo heel erg blij met alle items en hats elke keer. Dit komt omdat de vanilla wapens (standaard wapens) al behoorlijk goed zijn en dat de eerste updates veel leuker waren opgezet. Valve bouwde de spanning op en iedereen zat na te denken wat er in de update zal gaan komen. De laatste tijd is valve een beetje lui geworden en maken ze een grote update zonder een echte aankondiging(behalve als je de forums leest)
Ook kan je de nieuwe wapens al bekijken in Garry's mod 10 een game die nu 5 euro kost in de store.
Black ops heeft veel cheaters en is in mijn ogen een ongezellige game om te spelen. in TF2 moet je in de meeste gevallen ook als een TEAM spelen. TE veel snipers of spies, kan er voor zorgen dat je geen schijn van kans maakt om te winnen.
Kom gezellig langs op www.teamfortress.be en kom langs de GoT TF2 Mumble
Zei gaan deze game toch leuk vinden om achievements , wapens en hats te halen.
Daarnaast als ze wat meer bekend zijn met de game, gaan ze vast ook items craften tot nieuwe wapens die hun fijner lijkt.
De oude spelers die al vanaf de release of Beta versie spelen, Die zijn niet zo heel erg blij met alle items en hats elke keer. Dit komt omdat de vanilla wapens (standaard wapens) al behoorlijk goed zijn en dat de eerste updates veel leuker waren opgezet. Valve bouwde de spanning op en iedereen zat na te denken wat er in de update zal gaan komen. De laatste tijd is valve een beetje lui geworden en maken ze een grote update zonder een echte aankondiging(behalve als je de forums leest)
Ook kan je de nieuwe wapens al bekijken in Garry's mod 10 een game die nu 5 euro kost in de store.
Black ops heeft veel cheaters en is in mijn ogen een ongezellige game om te spelen. in TF2 moet je in de meeste gevallen ook als een TEAM spelen. TE veel snipers of spies, kan er voor zorgen dat je geen schijn van kans maakt om te winnen.
Kom gezellig langs op www.teamfortress.be en kom langs de GoT TF2 Mumble
Ik speel sinds de beta en ben alleen maar blij met alle updates.
Niet omdat ik de content zo geweldig vind, maar omdat het de game levendig houd. Elke keer dat ik uitgekeken raak veranderd het spel opeens weer in een iets ander spel die me weer voor even weet te boeien.
Dat geklaag over dat updates voorheen altijd leuker werden aangepakt snap ik ook niet. Dit is helemaal geen grote update zoals al die anderen. Er zijn wat nieuwe wapens, voornamelijk melee, toegevoegd, en een nieuwe map. Enige speciale aan die map is dat het melee-only is. Daar had je zelfs al hele servers voor. Het is geen spel-uitbreiding zoals Payload. Sowieso is dit niet een van de standaard updates waar ze maanden mee bezig zijn, maar slechts een Kerst-event. Gewoon, omdat ze kerst niet stilletjes voorbij wilden laten gaan.
Niet omdat ik de content zo geweldig vind, maar omdat het de game levendig houd. Elke keer dat ik uitgekeken raak veranderd het spel opeens weer in een iets ander spel die me weer voor even weet te boeien.
Dat geklaag over dat updates voorheen altijd leuker werden aangepakt snap ik ook niet. Dit is helemaal geen grote update zoals al die anderen. Er zijn wat nieuwe wapens, voornamelijk melee, toegevoegd, en een nieuwe map. Enige speciale aan die map is dat het melee-only is. Daar had je zelfs al hele servers voor. Het is geen spel-uitbreiding zoals Payload. Sowieso is dit niet een van de standaard updates waar ze maanden mee bezig zijn, maar slechts een Kerst-event. Gewoon, omdat ze kerst niet stilletjes voorbij wilden laten gaan.
Ohnoes, black ops n00b op mumble trolololTheJVH schreef op woensdag 22 december 2010 @ 07:59:
[...]
En als je een beetje 'trollproof' bent moet je eens op de GoT TF2 mumble langs komen, en registreer je dan ook op http://teamfortress.be , daar zitten bijna alle gotters.
Overigens zal je geen spijt krijgen van je uitspraak. (Hoewel ik daar steeds meer aan begin te twijfelen met alle kermis updates, maar misschien merken nieuwe spelers daar wel weinig van.)
Nou ja, ik heb wel het idee dat iedere update mijn TF2 slechter gaat lopen. Nu heb ik net nieuwe PC-onderdelen bestelt, dus dat zal wel wat schelen. Maar het sentiment dat Valve wel wat meer mag doen dan constant met nieuwe items aankomen deel ik wel. Die items kunnen me verder aan m'n reet roesten, ik ben niet zo van het idlen en traden.frickY schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:00:
Ik speel sinds de beta en ben alleen maar blij met alle updates.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Geen grote update ? 20 hats ? Winter keys? iets van 10 nieuwe wapens en maar 1 map
De updates voorrheen waren gewoon 3 items 3 maps.
Gister was Become al gratis hats aan het uitdelen voor wat mannenliefde.
Ik verzamel op het moment vooral simpele 'normale' hats, zoals de Detective Noir voor de spy (geruild voor een Pryomancers Mask):

Ook heb ik m'n earbuds geruild tegen een bruine Bills Hat, Towering Pillar of Hats, Troublemakers Tossle Cap, lvl 8 crate en wat random weaps. Best een goede deal vind ik
.
Dus als er iemand nog een Bill's hat wil, ik heb er 2
.
Verder dus 'normale' niet extreem overdreven hats (zo zal ik die towering pillar nooit dragen), hats zoals de Tossle Cap, Baker Boy, etc.
Ik verzamel op het moment vooral simpele 'normale' hats, zoals de Detective Noir voor de spy (geruild voor een Pryomancers Mask):

Ook heb ik m'n earbuds geruild tegen een bruine Bills Hat, Towering Pillar of Hats, Troublemakers Tossle Cap, lvl 8 crate en wat random weaps. Best een goede deal vind ik
Dus als er iemand nog een Bill's hat wil, ik heb er 2
Verder dus 'normale' niet extreem overdreven hats (zo zal ik die towering pillar nooit dragen), hats zoals de Tossle Cap, Baker Boy, etc.
En precies daarom is het geen grote update. Slechts een paar items die nauwelijks iets aan de gameplay veranderen.Pykow schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:11:
Geen grote update ? 20 hats ? Winter keys? iets van 10 nieuwe wapens en maar 1 map
Ehh... De nieuwe items voegen wel degelijk wat toe aan de gameplay, heel veel juist. De kermis is compleet.
Daarnaast zie ik liever nieuwe maps, een nieuwe (volwassen) gamemode en liever niet nog meer belachelijke hats en debiele weapons.
EDIT: Misschien is het gewoon tijd voor Valve om te beginnen aan TF3, TF2 is klaar en wordt op het moment teveel uitgemolken en kapot gemaakt omdat ze maar shit blijven toevoegen.
Daarnaast zie ik liever nieuwe maps, een nieuwe (volwassen) gamemode en liever niet nog meer belachelijke hats en debiele weapons.
EDIT: Misschien is het gewoon tijd voor Valve om te beginnen aan TF3, TF2 is klaar en wordt op het moment teveel uitgemolken en kapot gemaakt omdat ze maar shit blijven toevoegen.
[ Voor 27% gewijzigd door TheJVH op 22-12-2010 13:16 ]
Verwijderd
Ik zag op de steam forums een config die alle cosmetische dingen uitschakeld, heeft iemand ervaring met dat soort configs?
Er zijn een paar items met wat vernieuwende stats. Vind ik toch niet vergelijkbaar met;TheJVH schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:15:
Ehh... De nieuwe items voegen wel degelijk wat toe aan de gameplay, heel veel juist. De kermis is compleet.
- Halloween update; waar opeens een boss rondloopt
- Mann-conomy update; waar we opeens kunnen traden
- Engineer update; met de wrangler en mini-sentry, en maar liefst 3 nieuwe maps
- Mac update
etc etc
Ik ga er van uit dat de volgende 'echte' update ook weer gewoon van fatsoenlijke omvang met bijbehorende aankondiging is.
HL2:EP3 plzkthxbaiTheJVH schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:15:
Het enige wat ik zelf niet heb is The Boston basher en Halloween axe.
want verder heb ik echt niks meer nodig.
Ik wacht nog steeds op Meet The medic en Meet The pyro
Of HL3
Meet the Pyro kan gewoon heerlijk flauw worden gedaan, alles van een BBQ. Tot aan een Panisch rondrennende Pyro die spies zoektPykow schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:00:
Het enige wat ik zelf niet heb is The Boston basher en Halloween axe.
Deze update heeft TF2 voor mij een beetje kapot gemaakt.. Traden O.K. Maar items kunnen kopen? Kom op Valve.. Zo ken ik jullie niet? Geldwolven?frickY schreef op woensdag 22 december 2010 @ 14:40:
- Mann-conomy update; waar we opeens kunnen traden
[ Voor 66% gewijzigd door D4NG3R op 22-12-2010 16:17 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
De nadruk ligt "kunnen kopen" je hoeft helemaal niets te kopen als je het zelf niet wil. Ik denk dat de store juist een garantie is dat er voorlopig nog support zal blijven voor TF2. Nu mogen ze echter wel eens beginnen aan optimalisatie (LoD)van de game engine/models. Het schijnt dat Daimao nu (maar?) bezig is aan optimalisatie van alle weapon models in TF2
Wie wil weten waarom TF2 het al een hele poos moeilijk heeft met FPS moet deze page of LoD (Level of Detail) maar eens lezen. Valve heeft al een hele poos gewoon niks aan optimalisatie gedaan.
In ander nieuws...
CP_Steel was na de christmas update broken maar met deze update werkt ie weer. Dat niet alleen, ook oudere maps die kapot waren draaien nu weer. Waaronder Best_in_Class. Hij werkt weer!.
Wie wil weten waarom TF2 het al een hele poos moeilijk heeft met FPS moet deze page of LoD (Level of Detail) maar eens lezen. Valve heeft al een hele poos gewoon niks aan optimalisatie gedaan.
In ander nieuws...
CP_Steel was na de christmas update broken maar met deze update werkt ie weer. Dat niet alleen, ook oudere maps die kapot waren draaien nu weer. Waaronder Best_in_Class. Hij werkt weer!.
Wat ook scheelt is je eigen videokaart drivers met de tijd eens updaten. Was bij mij in ieder geval zo, nieuwe drivers en TF2 ging weer als een tiet.
2 nieuwe updates:
Team Fortress 2
The Blighted Beak is now a misc slot item.
The Buffalo Steak Sandvich's speed boost no longer stacks with other speed boosts.
The Rocket Jumper and Sticky Jumper now have no max health penalty, and have damage vulnerabilities instead.
Duel fixes:
Duels can no longer be initiated when the round is not fully running.
If you challenge someone that has already challenged you, the duel is automatically accepted.
Fixed an issue where a dueling mini-game item was marked in-use even though the duel was rejected.
Duels are now refunded if a server plugin forces a participant to switch teams.
Loading screen:
Only shows the duel leaderboard if you've been dueling, or if your friends have been dueling.
Shows your personal stats whenever it's not showing the duel leaderboard.
Custom hitsounds:
Must now be specified by replacing the 'tf/sound/ui/hitsound.wav' file.
Can now be used under sv_pure 1/2.
Improved performance on Degroot Keep.
The "Fabricate Class Headgear" recipe no longer has a chance of creating all-class hats.
Fixed spectator mode sometimes ending up in a state where you were half-embedded in your spectator target.
Fixed a bug in the Kritzkrieg’s animations.
Fixed round restarts not cleaning up weapons correctly for a frame (fixes a variety of weapon attribute issues, such as players having less health or less ammo than they should)
Fixed painting issues in several of the Australian Christmas hats.
The Sniper scope is now visible when viewing First Person Spectator mode on a zoomed Sniper.
Medieval Mode's auto-roleplay now ignores text beginning with '!' or '/' (so SourceMod commands aren't modified)
Eens benieuwd naar die stocking stuffer.How I do love the holiday season. A time of year that makes the sweet things in life seem so much the sweeter. A time when ignoring the mournful cries of a litter of famished puppies provides the deep satisfaction of labored accomplishment. A time when delivering a sharp kick to the exposed shin of a desperate beggar takes on a certain character of charity. A time when sending one's witless minions repeatedly to their deaths at the hands of their equally witless enemies provides an unrivaled and noble joy.
So it is that in a fit of holiday induced discomposure I requested that Mr. Hale increase his shipments of weapons and equipment for exactly one week. Do not, my dear reader, interpret this as a sign of approval. Do not mistake me for thinking you worthy of this gift. I am merely attempting to ensure that you are properly equipped for the duties that you are required to fulfill as detailed in the contract that each of you signed. There are control points that need capturing, intelligence that needs recovering, and hats to be secured.
For those of you with more beard on your necks than sense in your heads -- those of you who feel compelled to analyze my every word with the exacting scrutiny of the socially disenfranchised -- I will provide the tedious technical details. From December 23rd to December 30th, a period of exactly one week, the rate at which items drop will be doubled. You might call this a "Double Drop Rate Week," but I call it an act of mercy. After all, we can't very well send you charging into battle without a proper gun now can we?
- The Administrator
P.S.: Miss Pauling has stated her desire to gift each of you with a "stocking stuffer." I have decided to allow her this unbecoming demonstration of affection. Perhaps when she is exposed to the full force of your indifference Miss Pauling's misplaced sense of devotion will wither and die much like my interest in continuing this correspondence.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:24:
Omdat ik Black Ops beu ben, overweeg ik om TF2 te kopen (zeker nu hij maar aan 10 euro staat in de Steamstore). Is dit spel wat 'noobvriendelijk'? Want ik lees in deze thread allerlei termen waar ik bijzonder weinig uit kan halen.
Net met de stocky stuffer 2 crates open gemaakt
beide accounts die ik heb
Fist of steel en The huntsman.
Fist of steel en The huntsman.
[ Voor 68% gewijzigd door Pykow op 23-12-2010 10:20 ]
Dat klinkt echt als een of ander porno deviceVerwijderd schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:31:
Cool.. ik had een hat namelijk de Rimmed Raincatcher voor de Demo.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
is gewoon een pirate hat voor de demo.
Ik heb een festive winter crate gevonden en een key gevonden, maar ik heb nog een stapel andere kratjes liggen. Waar zal ik mijn key voor gebruiken
Ik heb zelf nog een hele stapel gewone crates dus ik ga voor de gewone crates. Ik ben eigenlijk alleen in vintage hats geïnteresseerd en zit niet echt om de meeste kertshoedjes te springen.
De GoT Server is inmiddels weer up to date, inclusief sourcemod. Cp_degrootkeep zit als het goed is al in de mapvotelist.
GoT TF2 server 93.190.139.115:27015
De GoT Server is inmiddels weer up to date, inclusief sourcemod. Cp_degrootkeep zit als het goed is al in de mapvotelist.
GoT TF2 server 93.190.139.115:27015
Hopelijk heb je meer geluk dan hem:Waster schreef op donderdag 23 december 2010 @ 15:34:
Ik heb een festive winter crate gevonden en een key gevonden, maar ik heb nog een stapel andere kratjes liggen. Waar zal ik mijn key voor gebruiken
Ik ga mijn 2 sleutels denk ik gewoon op de wintercrates gebruiken.
Winners never cheat, Cheaters never win
Een jag. Geen geluk dus. Ik had eventjes op de tf2wiki gekeken en in festive crates heb je de meeste kans op een hoedje volgens mij en kans op items die ik nog niet heb. In die gewone crates zit alleen maar troep. Items en hats die niemand wil hebben. Op die rare hats na, maar die zit ook in een festive crate.
Net mijn sleutel gebruikt.
Vind ik een Claidheamh Mòr. Het enige nieuwe wapen dat ik al een keer gedropped kreeg.
Vind ik een Claidheamh Mòr. Het enige nieuwe wapen dat ik al een keer gedropped kreeg.

Beste crates die je kan vinden zijn nr.9's Zit alleen maar verf , een grenadiers cap en een unusual in. Altijd prijs.
Het hangt er wat vanaf, verf is leuk maar verkoopt meestal maar voor rond een scrap.
Met een series 6 heb je veel meer kans op een hoedje.
Ok ze zijn momenteel niet zoveel waard, maar toch stukken beter dan een paint.
En de kans op een unusual is 2 keer zo hoog.
Met een series 6 heb je veel meer kans op een hoedje.
Ok ze zijn momenteel niet zoveel waard, maar toch stukken beter dan een paint.
En de kans op een unusual is 2 keer zo hoog.
Lekker dus, een candy cane die je kan craften uit twee wapens.
In plaats valve iedereen gewoon een random hoedje geeft, nu heeft 25% een hoedje en 75% een wapen dat niets waard is.

In plaats valve iedereen gewoon een random hoedje geeft, nu heeft 25% een hoedje en 75% een wapen dat niets waard is.

Ik heb mijn derde versie van groene verf uncrated. Allemaal net een andere kleur, maar allemaal groen...
Net met mijn gratis key een Flipped Trilby uit kistje gehaald
)
Redelijk tevreden mee, ookal hou ik niet zoveel van een scout
Redelijk tevreden mee, ookal hou ik niet zoveel van een scout
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
From December 23rd to December 30th, a period of exactly one week, the rate at which items drop will be doubled.
http://www.teamfortress.com/post.php?id=4822&p=
http://www.teamfortress.com/post.php?id=4822&p=
Maar is het max aantal items ook verdubbeld? Anders haal je nog steeds evenveel troep binnen, alleen nu in 5,5 uur spelen, in plaats van 11 uur.
Die dubbel drop-rate heb ik wel duidelijk gemerkt gisteren: 4 drops in een uurtje of zo.
Gisterenavond trouwens ookk leuke tijden beleefd oa op cp_degrootkeep, met een man of 6 vond ik die leuker dan op een volle server met 24 spelers. Er was niet zo veel volk maar het was toch gezellig.
Gisterenavond trouwens ookk leuke tijden beleefd oa op cp_degrootkeep, met een man of 6 vond ik die leuker dan op een volle server met 24 spelers. Er was niet zo veel volk maar het was toch gezellig.
Normaal doe ik er niet aan, maar heb met die dubbele droprates vannacht toch eens een idle-server opgezet.
Resultaat
Resultaat

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 24-12-2010 09:01 ]
die heb echt zo veel ongelukDescriptor schreef op donderdag 23 december 2010 @ 17:08:
[...]
Hopelijk heb je meer geluk dan hem:
[video]
Ik ga mijn 2 sleutels denk ik gewoon op de wintercrates gebruiken.
ik had gisteren eerst met spelen de rakkin robin gevonden en daarna uit de krat gehaald
is toch weer effe 15 euro waard

Iemand al Prophunt gespeeld? UKCS heeft een server voor de kerstdagen.
Hmm ik kreeg gratis een key of zo. Heb één van m'n crates geopend, ik hoopte op een hat of zo, maar wat kreeg ik? Een description tag
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Is leuk hèDeX schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:33:
Iemand al Prophunt gespeeld? UKCS heeft een server voor de kerstdagen.
Beter dan een FaN ofzo.Compizfox schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:37:
Hmm ik kreeg gratis een key of zo. Heb één van m'n crates geopend, ik hoopte op een hat of zo, maar wat kreeg ik? Een description tag
Yeah en als je af bent, of goed verstopt bent, heb je tijd om te traden enzo.Yonni schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:28:
[...]
Is leuk hè, wel je MIC aanzetten. Is leuk voor de sfeer
.
Dude, wees blijCompizfox schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:37:
Dit topic is gesloten.
Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.