Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 12:33:
Iemand al Prophunt gespeeld? UKCS heeft een server voor de kerstdagen.
Ja vind er alleen echt niets aan... Laatste keer was ik een complete schuur. Echt WTF, hoe moet ik me dan verstoppen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
ach dat maakt het wel leuker vind ik hoor, als je alleen maar een klein tvtje ben dan is er ook niks meer aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was bij prophunt eens een enorme rotspartij. En niemand vond me... :P

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
1 keer overleefd als vrachtwagen. Laatste paar seconden moest ik wel rennen/rijden voor mijn leven :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Gewoon de hele tijd heen en weer springen op de wat grotere maps blijkt ook erg effectief te zijn.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Free Festive key 1 + Festive Crate 1 = Claidohmor.......

maar toen....

Free Festive key 2 + Festive Crate 2 = Madame Dixie

Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/1/1d/RED_Madame_Dixie.png/95px-RED_Madame_Dixie.png

ik zeg nice! :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:17
Fijn, net TF2 gekocht via iDeal, wel geld van mijn rekening afgeschreven maar geen game. Kan ik weer fijn met support gaan mailen etc, wat ook wel niet heel vlot zal gaan met kerst etc.
EDIT: game is onder tussen toegevoegd, nu nog ff downloaden en dan lekker knallen. Kijken of ik er ook maar iets van kan.

[ Voor 24% gewijzigd door maxietheboss op 24-12-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat is dat Prophunt precies? En hoe vind ik een server die dat draait?
TheJVH schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 13:49:
[...]

Dude, wees blij :') . Je krijg een gratis key en dan een vrij goed en leuk item, ik kreeg er gewoon zo'n zwaard uit...
Ik vind het vrij nutteloos, zo'n description tag. Maar blijkbaar is het een goed item? 'T zal wel, als jullie het zeggen :P

[ Voor 56% gewijzigd door Compizfox op 24-12-2010 17:51 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Descriptor schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:04:
Free Festive key 1 + Festive Crate 1 = Claidohmor.......

maar toen....

[afbeelding]

ik zeg nice! :)
Zeer nice inderdaad! De nieuwe hats bestaan vooral uit troep maar de Madame Dixie is echt tof.

Ik had met de gratis key uit een festive crate ook een hat gehaald, ik was er alleen niet heel blij mee: de Coupe D'isaster... Gelukkig heb ik die weg kunnen traden voor de Industrial Festivizer, in mijn ogen toch wel een van de leukere Engineer hats, zeker nu in de tijd van de feestdagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Voor een description tag kan je toch 2 scrap - 1 reclaimed krijgen.

En zelf heb ik dankzij mijn gratis key een:Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/1/1d/RED_Madame_Dixie.png/95px-RED_Madame_Dixie.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Mijn god wat is steam traag, volgens mij haten ze mac's. Als ik mijn clientregistry.blob verwijder haal ik even de 500kb/s maar dit kakt daarna weer in tot onder de 50b/s (ja b/s ik bedoel inderdaad geen kb/s maar b/s) en soms komt hij weer even tot boven de 100kb/s. Van steam ben ik wel rond de 1.5mb/s gewend maar dit is echt verschrikkelijk. Heb al de benodigde poorten open gegooid maar dit had geen effect. Beetje jammer dit, dacht vanavond aan de gang te kunnen gaan met TF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dat heeft niets met mac haat te maken maar alles met de holiday sales.
Je probeert het best morgenochtend nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 20:59:
Dat heeft niets met mac haat te maken maar alles met de holiday sales.
Je probeert het best morgenochtend nog eens.
Als je hier kijkt, http://store.steampowered.com/stats/content/ , is er volgens mij niet extreme druk op de servers. Ik gok maar op morgenochtend dan en dan moet ik me tot die tijd maar met wat filmpjes van tf2 vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:49
Vandaag met mij Free key een box unlocked..... een Candy cane.
Niet echt juigen dus.

Wel vond ik direct ook mijn 4de scout hoedje de flipped trilby.
Afbeeldingslocatie: http://mirror.pointysoftware.net/tf2items/hats-scout/scout_flipped_trilby_sized.png

Nu nog scout spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik denk dat het voor mij ook wel eens tijd word om een hat te vinden..

Ik heb nu welgeteld 3 hats.., 2 van 2009 Halloween die treasure hunt :(

Iemand misschien de UHHH voor een hat ruilen (geen demo bitte 8)7 )?

[ Voor 28% gewijzigd door Pimorez op 25-12-2010 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Descriptor schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:04:
Hoe kom je aan een 2de Free Festive key? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
zooo vanavond gewoon ong 20 items gehad! echt supper bedankt jongens! cabo, de kerstman en de rest! echt super! I LOVE YOU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimorez schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 01:23:
Ik denk dat het voor mij ook wel eens tijd word om een hat te vinden..

Ik heb nu welgeteld 3 hats.., 2 van 2009 Halloween die treasure hunt :(

Iemand misschien de UHHH voor een hat ruilen (geen demo bitte 8)7 )?
Ik wil je wel helpen hoor ;)
Voor een Dead ringer OF TribalMan's shiv + UHHH.
Wil ik jou wel een ze gogles of whoope cap geven ;)
Ik heb namelijk alleen nog de boston basher en UHHH nodig en dan heb ik alles ;)
Maar met een dead ringer of Tribalman's shiv kan ik mijn boston basher craften.

Voeg me maar gewoon toe op steam:
http://steamcommunity.com/id/angienl

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:29
Gisteren eindelijk eens een nieuwe weap drop gehad :o) Backscratcher, kan ermee door :P

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik blijf de candy cane een speciaal wapen vinden, langs 1 kant is die mini health per kill brilliant langs de andere kant is een loch n load/direct hit schot op jou wel een instant kill. Nu ja, zolang ik blijf ontwijken is het wel brilliant en het laat je toe om sneller terug in het spel te geraken en is nuttig voor andere spelers.

De warrior's spirit en de crossbow zijn precies wel nog steeds zeldzaam.
Zelf ontbreek ik nog die 2 en de fists of steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
rinusnl schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 03:12:
zooo vanavond gewoon ong 20 items gehad! echt supper bedankt jongens! cabo, de kerstman en de rest! echt super! I LOVE YOU!
De sfeer was echt fantastisch bij Fester's Karaoke Bar gisteravond, volgens mij zijn er wel 200 gifts uitgedeeld, ik had er uiteindelijke 14 :D . De hele chat werd gespammed vlak na 12 uur (kerstmis begon) met gifts die werden uitgedeeld. Was echt tof :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrolijke boel gemist op Fester's zo te horen. Zelf heb ik het niet zo laat gemaakt. Nou ja, ieder geval lekker geslapen afgelopen nacht.

Vrolijk kerstfeest allemaal! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/12/thoughtThatCounts.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door CapTVK op 25-12-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hah! Spreken over geluk, vanochtend vroeg nog een post waarin ik zeg dat ik geen echte hat heb, vind ik zojuist een Tough Guy's Toque! :D En een Fez gecraft, jammer genoeg is hij niet tradable :S

Maar ik ben weer helemaal blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
leuk, extra drop week ofzo, nog helemaal niks gehad deze week, meestal begint het op woensdag avond weer, maar nog niks gehad. leuk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
kipneck schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:41:
leuk, extra drop week ofzo, nog helemaal niks gehad deze week, meestal begint het op woensdag avond weer, maar nog niks gehad. leuk....
komt nog wel, als je een avondje speel heb je er zo weer een paar bij O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
wat dacht je dat ik deed dan? alleen het menu aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Geen onredelijke aanname als je na een paar uur spelen nog geen items hebt.
Het kan toeval zijn, maar ik denk dat de kans op een item drop hoger is als je veel mensen in een korte periode dood. (of eerder als je weinig/niets dood heb je amper kans op een drop). En dan heb ik het niet louter over wanneer je het bericht ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
nope, hele avond gespeeld. op een server die connectie had met steam, iedereen kreeg drops. maar ikke? ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

maxietheboss schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:47:
Fijn, net TF2 gekocht via iDeal, wel geld van mijn rekening afgeschreven maar geen game. Kan ik weer fijn met support gaan mailen etc, wat ook wel niet heel vlot zal gaan met kerst etc.
EDIT: game is onder tussen toegevoegd, nu nog ff downloaden en dan lekker knallen. Kijken of ik er ook maar iets van kan.
Er staat duidelijk dat de afhandeling tot 24h kan duren :> .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
frickY schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 01:25:
[...]

Hoe kom je aan een 2de Free Festive key? :?
Account van een maatje van me.
kipneck schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 17:41:
Vreemd. Omdat me maatje eigenlijk nooit TF2 speelt heb ik zijn account hier laten idlen van gistermiddag 13:30 tot vanmorgen 10:00. Totaal rond de 40 Items.

Heb nu ook eindelijk die halloween hat maar gecraft, gelukkig de skull gekregen ipv de voodoo juju.

En daarnet in een server met iemand mijn festive crate getrade voor 1 reclaimed. Gevraagd of hij de crate gaat openen, vervolgens doet hij dit. Zit er een heavy mongolian hat in :| . Ik gelijk trade met em gestart, een refined gegeven met een description tag en weer een nieuwe hat voor een goedkope prijs binnen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Wat is een goede deal voor een key voor een festive crate? Heb nog wel 1 bak aan vintage zooi. Maar of dat extra waarde heeft bovenope de normale variant..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de eerste avond van de double drop rate 8 items gehad na een nacht idlen incl een hat, maar sindsdien niets meer. 0 komma 0.
Zouden ze idlers nu benadelen met minder drops, of is het toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
frickY schreef op zondag 26 december 2010 @ 01:14:
Ik heb de eerste avond van de double drop rate 8 items gehad na een nacht idlen incl een hat, maar sindsdien niets meer. 0 komma 0.
Zouden ze idlers nu benadelen met minder drops, of is het toeval?
toeval. Dat account met die 40 items zat bijna 24 uur in een idle server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Descriptor, dat is ook wel een leuke ruil.
Gisteren ook wel geluk gehad, demo fro kunnen kopen voor 1 refined en die heb ik dan weer voor een Safe n Sound kunnen ruilen.

FrickY, dat is toeval. Er is dan wel een dubbele drop rate, maar het aantal items varieert meestal tussen 4 en 8, dus het dubbele is 8-16. Ik heb er zelf ook maar 10 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze nacht weer geidled van 2:30 t/m nu, en wederom 0 drops. Of zit ik na 1x direct aan de limit?

[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 26-12-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Er is een limiet per week, niet per dag.
Dat limiet zit zo rond de 4-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 11:54
Zojuist een hoedje gecraft.
Krijg ik de Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/8/8f/Backpack_Exquisite_Rack.png/90px-Backpack_Exquisite_Rack.png Exquisite rack

Wel een leuke alleen na kerst misschien iets minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 drops per week is wel erg laag. Meestal kan je 6 per week verwachten met een paar uur spelen.

Dit hangt er vanaf hoe betrouwbaar het nog is (Valve zal de afgelopen maanden ook wel hebben gesleuteld aan het drop mechanisme). Maar ik zal voor de nieuwkomers nog even opsommen hoe het mechanisme werkt.
  1. elke 20-30 min periode is er een item drop kans
  2. die kans ligt bij gewone items rond de 33%.
  3. Gemiddeld kan je zo'n 6-8 drops verwachten per week
  4. Crates en hats hebben een verschillende timer en drop kans. Gemiddeld krijg je zo'n 1-2 crates per week. Hats is miniem.
  5. Je blijft kans houden op item drops totdat een bovengrens voor gespeelde uren is bereikt
  6. Na die bovengrens krijg je geen drops meer en moet je die week wachten tot de timer reset wordt (woe/do ochtend).
Oh ja, als je een week niet speelt wordt die tijd nog meegenomen naar de volgende. Maar ook niet meer dan dat.

[ Voor 15% gewijzigd door CapTVK op 26-12-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
kipneck schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:04:
wat dacht je dat ik deed dan? alleen het menu aanzetten?
zo bedoel ik het niet, maar ik kan me niet voorstellen dat je na geen items krijg met spelen.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:10
GeMa schreef op zondag 26 december 2010 @ 13:01:
Zojuist een hoedje gecraft.
Krijg ik de [afbeelding] Exquisite rack

Wel een leuke alleen na kerst misschien iets minder
Nieuwe kerstmis hoedjes zijn heel gewild, gewoon traden voor iets wat je wil hebben, had de mijne weggetrade voor een Fez en 2 scrap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
wordt nu echt schijt irritant, ik wil gewoon ook wat gedropt krijgen, heb de hele middag gespeeld en niks gehad. is er ook iets hoe ik valve kan contacteren. want dit is gewoon niet leuk meer, iedereen krijgt honderden dingen gedropt en ik net niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik ben eigenlijk gestopt met geven om drops in TF2.... Hell, met TF2 in het algemeen... -O-

Het spel gaat eigenlijk sinds een aantal maanden alleen nog maar om drops en traden lijkt het wel. Bij veel games krijg je weer iets in TF2 als je de eerder genoemde game pre-ordert en het wordt eigenlijk gewoon ook niet meer netjes afgemaakt, getuige de missende LoD modellen (het afnemen van detail van een object in de verte om grafische resources te sparen) waardoor de game zwaarder is geworden, het niet netjes toevoegen van kill icons voor de nieuwe wapens (veel wapens krijgen gewoon een doodshoofdje, de Brass Beast heeft de kill-icon van Natascha) en het uberhaupt langzaamaan veranderen van de game in een kermis, getuige de nieuwe Unusual hats (Kom op Valve :') ).

Het enige dat ik eigenlijk nog echt leuk vind is het competitief spelen van TF2 door de simpele gameplay (geen belachelijke unlocks die ook de 'herkenbaarheid' van de game veranderen (is een scout een Mad Milk combo scout, of gewoon vanilla met een scattergun?)). Het jammere daarvan is dat ik eigenlijk gewoon geen tijd meer heb om me daaraan te comitten (meerdere keren oefenen, vaste tijden om matches te spelen).

Denk dat het gewoon tijd is om TF2 de rug toe te gaan keren, Valve heeft het imo gewoon flink verneukt. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 22:04
Idd, de vele unlocks hebben het spel niet beter gemaakt. Voor mijn gevoel lijken mensen steeds meer voor zichzelf te spelen door die unlocks, bijv de charge and targe. Waar je vroeger nog geweldige potjes had, die heen en weer gingen is het nu meestal een steamroll voor een partij of stalemate omdat beide teams te incompetent zijn om samen te werken. Vroeger vulden de classes elkaar mooi aan, je moest wel samenwerken wil je uberhaupt een potje winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Eerlijkheidshalve ben ik ook aan het uitkijken naar Brink.
Daar wordt teamwerk tenminste gepromoot maar het is wel een compleet ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Fl4pp13 schreef op zondag 26 december 2010 @ 16:55:
Ik ben eigenlijk gestopt met geven om drops in TF2.... Hell, met TF2 in het algemeen... -O-

Het spel gaat eigenlijk sinds een aantal maanden alleen nog maar om drops en traden lijkt het wel. Bij veel games krijg je weer iets in TF2 als je de eerder genoemde game pre-ordert en het wordt eigenlijk gewoon ook niet meer netjes afgemaakt, getuige de missende LoD modellen (het afnemen van detail van een object in de verte om grafische resources te sparen) waardoor de game zwaarder is geworden, het niet netjes toevoegen van kill icons voor de nieuwe wapens (veel wapens krijgen gewoon een doodshoofdje, de Brass Beast heeft de kill-icon van Natascha) en het uberhaupt langzaamaan veranderen van de game in een kermis, getuige de nieuwe Unusual hats (Kom op Valve :') ).

Het enige dat ik eigenlijk nog echt leuk vind is het competitief spelen van TF2 door de simpele gameplay (geen belachelijke unlocks die ook de 'herkenbaarheid' van de game veranderen (is een scout een Mad Milk combo scout, of gewoon vanilla met een scattergun?)). Het jammere daarvan is dat ik eigenlijk gewoon geen tijd meer heb om me daaraan te comitten (meerdere keren oefenen, vaste tijden om matches te spelen).

Denk dat het gewoon tijd is om TF2 de rug toe te gaan keren, Valve heeft het imo gewoon flink verneukt. ;w
Jammer. Maar helaas oh zo waar. Valve had nooit de cosmetische dingen er in moeten zetten. Geen shop, geen andere troep. Maar gewoon net als ''vroeger'' nieuwe updates bekend maken waardoor een berg speculatie ontstaat op de forums/irc/internet. En vervolgens de wapens door middel van achievements aan de des betreffende persoon geven.

Ik kan het ook nog steeds niet begrijpen dat er mensen zijn die € 17,50 gaan betalen voor een cosmetisch hoedje zonder meerwaarde aan het spel. Ik heb me helaas ook schuldig gemaakt door een paar keys te kopen. Maar waarom zou je uberhaubt iets kopen in een spel, als dat 2x duurder is dan het spel zelf?

En dan die unusuals. Ze brengen totaal geen meerwaarde en het ziet er vaak nog niet eens uit ook. Sowiso is een iemand die een unusual draagt al standaard een opvallend object in een server. Zeker als ik sniper ben zie je zulke personen nog eerder tevoorschijn komen dan anders.Het is dan ook verstandig om niet to obvious ergens te gaan staan, maar met een unusual gaat zeker niet anders.

En in first person zie je bij sommige bijvoorbeeld dat TF2 logo constant rond hun hoofd draaien. Als ik zou spelen dan zou ik het enorm irritant vinden en het leid alleen maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
In het begin waren de hats een soort meta-game. Ze waren super zeldaam, en valve zette dit op een leuke manier neer (TARNISH NOTTE THE MAJESTY OF MY TOWERING PILLAR OF HATS!!) Als je een hat had was je de man.

Op een gegeven moment kwamen er meer hats bij, werd de droprate verhoogd en kon iedereen o.a. door crafting hats krijgen. All was well in TF2 land.
Echter, met de laatste paar updates, het toevoegen van cosmetische items en de store is Valve gewoon te ver gegeaan. Trading heb ik eigenlij ktotaal geen moeite mee, daar was al vrij vroeg aangekondigd dat het zou komen, maar in combinatie met de enorme hoeveelheid hats en andere meuk die er is komt er gewoon geen einde aan en krijg je dus mensen die op pubs gaan schreeuwen dat ze bepaalde dingen willen traden.

Ik wou dat wist wat nou exact de gedachten van Valve hierover zijn. Ze kunnen toch niet missen dat dit alles afbreuk doet aan het allerbelangrijkste in een game, gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Het is bij mij eigenlijk vooral misgegaan na de invoering van de Polycount spullen: puur omdat er enorm veel voordeel werd gegeven aan zeer actieve TF2 spelers (mensen die veel items gedropt krijgen en daarna via slim craften/traden aan de leukste items konden kopen) en aan de mensen die daadwerkelijk nog meer geld aan een game uitgeven voor cosmetische items. Met de kerstupdate hebben ze dat eigenlijk alleen maar verergerd door nog eens 3 sets wapens in te voeren.

Dat is dus ook een beetje mijn motivatie geweest om te stoppen: er wordt zo ontzettend veel gefocust op 'zoethoudertjes' (hoedjes, gekke wapens, preorder bonussen) dat de gameplay een beetje ondersneeuwt, net als wat de mensen boven me schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik sluit me aan bij bovenstaande posts.

Ik heb vroeger ook een lange tijd met plezier TF2 gespeeld. Echter heeft Valve het spel in mijn ogen goed verneukt. Het was leuk toen Valve 9 hats toevoegde aan het spel en je deze kon verzamelijk en ook nog een paar andere unlocks waren nog plezant, maar nu gaat het er gewoon over, al helemaal met die store.

Als ik dan eens zo'n e-mail van de mailinglist krijg over een update en deze entouciast open, blijkt dat er dikwijls wel iets als "added 30 new hats" instaat. Dan heb ik geen zin meer om de update even te gaan checken.

Jammer, want TF2 was zo'n leuke game. Ze hadden 9 class packs moeten releasen samen met een paar unlocks en dan moeten stoppen. Een hoop extra gamemodes was veel leuker geweest, maar jammer genoeg gaat Valve voor het grote geld (komaan zeg, €17,50 voor een domme hat?)..

Geen TF2 meer voor mij, althans niet voorlopig. Niet dat ik het überhaupt kan spelen hoor, toen ik gisteren nog eens TF2 wou bekijken, crashte het spel meteen bij het opstarten ("hl2.exe werkt niet meer").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Bv202 schreef op zondag 26 december 2010 @ 18:10:

Jammer, want TF2 was zo'n leuke game. Ze hadden 9 class packs moeten releasen samen met een paar unlocks en dan moeten stoppen. Een hoop extra gamemodes was veel leuker geweest, maar jammer genoeg gaat Valve voor het grote geld (komaan zeg, €17,50 voor een domme hat?)..
^Dit. Goed voorbeeld hiervan was de Classless update. Bijzonder veel content, nieuwe gamemodes, nieuwe maps, etc. Valve heeft het nog wel enigszins goed gedaan door later nog een keer maps als CP_gorge te releasen, maar de laatste serieuze map die ze zelf hebben gebouwd was Gorge (alhoewel er nu natuurlijk wel 5gorge is bijgekomen). De rest is eigenlijk bijna alleen maar releases van de community, denk daarbij aan 'officiële' maps als Freight, Yukon, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Het niet toevoegen van LoD modellen voor nieuwe hats en kill icons voor nieuwe wapens getuigd gewoon van luiheid. Bij mij crasht TF2 de laatste tijd zelfs vaker dan voorheen. Het is onderhand wel duidelijk waar het Valve tegenwoordig nog om gaat: nieuwe items, nieuwe hats, meer $$$, nieuwe items, nieuwe hats en nog meer $$$. Het grootste deel van de community geeft toch alleen maar om hats, dus wat zal Valve het nog uitmaken dat hun ooit zo mooie meesterwerk compleet vern**kt wordt door stijlbrekende hoofddeksels en crashes?

Sorry, maar dat is toch wel hoe ik steeds meer over Valve ga denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
ik denk dat het een stuk beter was geweest, als de polycount packs geheim waren gehouden en elke pack net als een oude update gereleased word. en bij elke update een extra item en hoedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te horen wordt het tijd voor een vanilla-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg, whitelist op de GoT server.
Geen hoedjes + vanilla + medlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou wel een hoop gezeik opleveren omdat mensen "hun" wapens niet kunnen gebruiken. Al ben ik zelf wel een voorstander van kwaliteit boven kwantiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op zondag 26 december 2010 @ 20:53:
Zou wel een hoop gezeik opleveren omdat mensen "hun" wapens niet kunnen gebruiken. Al ben ik zelf wel een voorstander van kwaliteit boven kwantiteit.
Mwa, het is een keuze om een server te joinen. Als het niet bevalt kan men ergens anders heen gaan toch?... Ik moet nml zelf zeggen dat ik me helemaal in je eerdere post kan vinden en mijn inziens valve zich met de laatste 2 updates inderdaad verslikt heeft. Merkt zelf dat ik het idd ook minder ga spelen / minder plezier eraan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Joost B, het probleem is natuurlijk wel dat je zo heel veel mensen wegjaagt en het is nu niet dat we momenteel spelers op overschot hebben op de server.

Persoonlijk zou ik er ook niet echt voor zijn, hoedjes/misc tot daar aan toe. Maar ik kan mij de laatste keer niet meer herinneren dat ik de scattergun heb gebruikt, ik ben een FAN gebruiker. (dus de laatste keer zal zo rond de scout update zijn geweest). En hoeveel medics gebruiken een needlegun/bonesaw? Pyro's met een shotgun?
Sommige unlocks zijn gewoon te ingeburgerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Vanilla is wel leuk, maar de GoT TF2 community is dood als een pier.

De server is afhankelijk van 'gasten' en die willen met alle nieuwe spullen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Laten we overigens niet vergeten dat als er niet heel veel mensen warm zouden lopen voor de hats en geld eraan uit zouden geven Valve er niet mee door zou gaan :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mfayh.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Jimmie, ik zou deze niet echt dood noemen maar het probleem is dat er gewoon niet genoeg aantrekkingskracht is van de GoT server. Als je kijkt hoeveel van de vroegere usuals op hampshire heavies e.d. spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik ben sinds vanochtend over gegaan om alle hats te disablen. (Zie steam forum)
Heb het nog niet geprobeerd op pure servers, maar de eerste public die ik joinde zag er weer oud en vertrouwd uit.

Gameplay is natuurlijk nog met alle nieuwe wapens, maar een groot deel van de kermis is in ieder geval weg. O+

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik ben niet zo voor de suggesties om paint/hats/unusual effect server side uit te zetten.
Dat zou eigenlijk een client side setting moeten worden. Zo ga je fragmentatie van de community veel beter tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Dat is dus ook wat ze daar op het Steam Forum voorstellen. In de tussentijd (voordat die optie in is gebouwd) is er een work-around waarbij je een script file in je TF2 folder zet, waardoor alle nieuwe hats worden disabled. (Oftewel, alleen de default hoofddeksels.)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

VyperX, ik weet het ik geef gewoon aan dat die suggestie mijn voorkeur draagt boven de: verwijder alle hats/paints of maak er een server side setting van.
Want het script is ook niet zo nuttig gezien het aantal sv_pure 1 of 2 servers.

[ Voor 19% gewijzigd door Simon Verhoeven op 26-12-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk hats heel handig.
Als er meerdere mensen zijn die dezelfde class spelen kun je ze zo uit elkaar houden, en focussen op de grootste bedreiging.
Unusual effecten zijn gewoon compleet nutteloos en hadden nooit in tf2 moeten komen, veel van de nieuwe hats voegen ook niets toe aan tf2, maar hats over het algemeen nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Waar ik me zelf meer aan erger zijn clipping issues.
Ok, je kan misschien niet alles testen maar bvb bleached beak + de nieuwe medic helm schijnt nogal erg te clippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:11:
Ik vind persoonlijk hats heel handig.
Als er meerdere mensen zijn die dezelfde class spelen kun je ze zo uit elkaar houden, en focussen op de grootste bedreiging.
Unusual effecten zijn gewoon compleet nutteloos en hadden nooit in tf2 moeten komen, veel van de nieuwe hats voegen ook niets toe aan tf2, maar hats over het algemeen nog wel.
De meeste unusuals zijn butt lelijk, maar er zijn wel een paar die er wel cool uitzien.
Bijvoorbeeld Arie zijn Vintage Tyrolean met purple energy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Die Tyrolean is best tof ja.
Afbeeldingslocatie: http://marvin.ariekanarie.nl/got/purple_energy.jpg

M'n scout hat is wel ok.
Afbeeldingslocatie: http://marvin.ariekanarie.nl/got/plasma.jpg

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 23:30:
[...]

De meeste unusuals zijn butt lelijk, maar er zijn wel een paar die er wel cool uitzien.
Bijvoorbeeld Arie zijn Vintage Tyrolean met purple energy.
Nee, geen een.
Nouja, het sneeuw effect wat ik krijg als ik op coldfront mijn contributors hat zou dragen, dat is prima. Waarom? Het is amper te zien en zit dus niet in de weg. Die enorme gloeiende bollen bovenop hats zijn enorm hinderlijk en maken een al slecht presterend spel nog minder vloeiend. Een medic in een vuurtoren veranderen lijkt me verder ook niet zo handig gameplay wise.
De eerste 6 seconden vond ik het nog best wel wat hebben, vuur op een brigade helm. Toen begon de ronde en was het enkel nog hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Simon Verhoeven schreef op zondag 26 december 2010 @ 22:26:
Persoonlijk zou ik er ook niet echt voor zijn, hoedjes/misc tot daar aan toe. Maar ik kan mij de laatste keer niet meer herinneren dat ik de scattergun heb gebruikt, ik ben een FAN gebruiker. (dus de laatste keer zal zo rond de scout update zijn geweest). En hoeveel medics gebruiken een needlegun/bonesaw? Pyro's met een shotgun?
Sommige unlocks zijn gewoon te ingeburgerd.
Ik vond het persoonlijk het beste toen alle class-updates er waren. Qua wapens had elke class wel wat diversiteit, maar het was helemaal niet chaotisch (zoals nu wel). Is dat niet mogelijk om in te stellen? Zal er toch niet van komen, maar dat zou wat mij betreft juist een groot pluspunt voor een server zijn.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hats zijn toch maar gewoon paar pixel om je poppetje er beter uit te laten zien.
De gameplay is niet zo erg veranderd imo.
Het zijn allemaal wapens die een goede en slechte kant heben ( behalve the huntsman on close range)

TF2 blijft voor mij toch na al deze update de beste game die ik speel.
Leuke game modes en maps/custom maps.
en bijna geen cheaters

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem is dat er zoveel wapens in één keer tegelijk komen, zonder een aankondiging ofzo. Het is dus heel erg wennen voor de community. Zeker omdat het allemaal wat slordig gedaan is qua optimalisatie/balance enz.

Ook zijn het er nogal veel. We waren nog maar net gewend aan alle polycount-crap en nu krijgen we alweer de kerst/middeleeuwen-crap er bij...

Waarschijnlijk raken mensen er aan gewend en zijn mensen er over een paar maanden weer rustig over, net zoals met de hakbijl van de pyro, de equalizer en ga zo maar door. Die wapens zijn ook 'ingeburgerd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Op het moment vergelijk ik TF2 vrij veel met Heroes of Newerth, ook daar word heel veel nieuwe zut toegevoegd en hebben ze inmiddels een ingame store, etc.

Daar word elke maand wel 1 of 2 nieuwe heroes toegevoegd, behoorlijk veel, en je moet echt keihard wennen als je met of tegen zo'n nieuwe hero speelt, aangezien je geen flauw idee hebt wat hij kan.

Daar zie je alleen niemand zeiken, waarom niet?
Omdat daar de nieuwe heroes ed heel erg balanced en goed uitgewerkt zijn. Daar zit daadwerkelijk filosofie achter en is over nagedacht. Daarnaast is er een optie om 'Dev-heroes' in te schakelen, zodat je kan kiezen of je wel of geen expirimentele heroes wilt hebben.

TF2 is gewoon doorgeslagen en pompt er een heleboel crap in zonder ook maar iets te doen aan 'de rest'. Volgens mij is dit de gedachte bij het invoeren van een nieuw wapen:

Dit is coooool!! Als je taunt met dit melee wapen, heal je iedereen om je heen, supervet! *zet wapen in game*.

Ondertussen zijn er geen kill-icons, geen taunt, geen verhaal, en is het gewoon een random wapen dat verdwaalt is in een vroeger zo mooie game met eigen stijl genaamd Team Fortress 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* met TheJVH
Verder is er nu een TF2Beta
Waarom plempen ze dat soort onzin effecten niet eerst daar in? Kunnen we dan zien hoe fijn ze werken en of ze ook echt in game moeten.
Er zijn echt te veel dingen nu met verkeerde of unbalanced effecten.
Boston basher, Candycane, Backscratcher,Fists of steel
Alle melee wapens met bleed
Milk
Set effects
Wrangler
Etc etc etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 00:04:
[...]

Nee, geen een.
Nouja, het sneeuw effect wat ik krijg als ik op coldfront mijn contributors hat zou dragen, dat is prima.

[...]
Ben eigenlijk wel benieuwd wat je gecontribute hebt tot het spel d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/care, ga lekker het spelletje spelen, er is qua gameplay werkelijk niets veranderd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Euh, fout.

Choke 40+ = :W Gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmie schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:27:
[...]

Ben eigenlijk wel benieuwd wat je gecontribute hebt tot het spel d:)b
Nee andersom werkt dat ;)
Ik ben enorm coldftont fan en heb dus de maker ervan gesteunt, je krijgt daar dan weer een hat voor terug welke een effect heeft als je er mee naar de map gaat welke je gesteunt hebt.

En martndemus, dankjewel voor die opmerking, opeens dropt mijn fps niet meer door de unusuals, zitten die dingen niet meer in de weg en zijn ze wel mooi, smaakvol en passen ze bij het spel.
Ga toch fietsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Behalve dan vrijwel alle classes compleet nieuwe wapens met nieuwe abilities gekregen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

User.tmp schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:16:
Euh, fout.

Choke 40+ = :W Gameplay
Fix je fps, netsettings of speel op een fatsoenlijke server.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09
TheJVH schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:19:
Daar zie je alleen niemand zeiken, waarom niet?
Omdat daar de nieuwe heroes ed heel erg balanced en goed uitgewerkt zijn.
Omdat dat een mmorpg is en iedereen updates verwacht? Verder heb je wel gelijk hoor, maar ik heb wel het idee dat jullie nu aan het zeiken om het zeiken zijn. Zolang Racio een hekel heeft aan alle unlocks en alles bant in de ETF2L heb ik geen enkele reden tot klagen :+
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:17:
[...]

Nee andersom werkt dat ;)
Ik ben enorm coldftont fan en heb dus de maker ervan gesteunt, je krijgt daar dan weer een hat voor terug welke een effect heeft als je er mee naar de map gaat welke je gesteunt hebt.
Coldfront is cool. Weg met Obscure, gogogo Coldfront.
LUH-3417 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:23:
Waarschijnlijk raken mensen er aan gewend en zijn mensen er over een paar maanden weer rustig over, net zoals met de hakbijl van de pyro, de equalizer en ga zo maar door. Die wapens zijn ook 'ingeburgerd'.
Ik vind de Equalizer nog steeds een schijtwapen (soldiers met 1 hp horen je niet vanuit het niks te instagibben), maar het zou een misdaad zijn tegen iedereen die pyro speelt als je niet meer met de axtinguisher zou kunnen spelen. Het probleem is meer dat er zoveel nieuwe zooi bijkomt dat er geen tijd is om te wennen. Je zou er bijna een 24/7 2fort vanilla fast respawn server voor maken ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:36:
Zolang Racio een hekel heeft aan alle unlocks en alles bant in de ETF2L heb ik geen enkele reden tot klagen :+
Racio heeft geen hekel aan alle unlocks, hij misbruikt ze juist 24/7 als hij dat kan.
Het is meer van "Ze zijn net nieuw en niet iedereen heeft nog de kans gehad om ze te craften/ als drop te krijgen, dus ban"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Kanarie schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:32:
[...]

Fix je fps, netsettings of speel op een fatsoenlijke server.
Alle 3 in orde afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There's your problem.

Drop deze netsettings eens in je config.

cl_cmdrate "40"
cl_interp "0.025" // Change to 0.0375 for hitscan
cl_interp_ratio "1"
cl_lagcompensation "1"
cl_pred_optimize "2"
cl_smooth "0"
cl_smoothtime "0.01"
cl_updaterate "40"
rate "35000"

als die niet werkt kan je deze nog proberen.

cl_cmdrate "67"
cl_interp "0.016" // Change to 0.024 for hitscan
cl_interp_ratio "1"
cl_lagcompensation "1"
cl_pred_optimize "2"
cl_smooth "0"
cl_smoothtime "0.01"
cl_updaterate "67"
rate "60000"

Om stabielere fps te krijgen kan je fps_max "xx" in je config doen, voor xx maximaal 2x je cl_updaterate.

Een complete fps/netsettings/whatnot config kan je hier vinden.
Ik gebruik zelf DX9 frames, heb zelf wel AA (2x), AF (8x) en Details (High) verhoogt, ik heb ook shadows/ragdolls/facial/gibs aan staan, daarmee draai ik met onderstaand systeem (in sig) op full HD resolutie in windowed mode met een zeer stabiele FPS van 120 (gecapped door de config).

Added bonus: met highframes/maxframes config zie je geen unusual effecten/gekleurde hoedjes.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:53:
[...]

Racio heeft geen hekel aan alle unlocks, hij misbruikt ze juist 24/7 als hij dat kan.
Het is meer van "Ze zijn net nieuw en niet iedereen heeft nog de kans gehad om ze te craften/ als drop te krijgen, dus ban"
Sommige mensen herkennen ironie nog niet eens als ze er vol door in het gezicht gescheten worden.
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:40:
Ik gebruik zelf DX9 frames, heb zelf wel AA (2x), AF (8x) en Details (High) verhoogt, ik heb ook shadows/ragdolls/facial/gibs aan staan, daarmee draai ik met onderstaand systeem (in sig) op full HD resolutie in windowed mode met een zeer stabiele FPS van 120 (gecapped door de config).
Die config werkt voor mij ook prima, zeker een aanrader. Er worden een heleboel zaken uitgeschakeld die je toch niet zal missen (zoals brandende gibs). Je kan 'm hier vinden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Shabbaman schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:36:
[...]

Omdat dat een mmorpg is en iedereen updates verwacht? Verder heb je wel gelijk hoor, maar ik heb wel het idee dat jullie nu aan het zeiken om het zeiken zijn. Zolang Racio een hekel heeft aan alle unlocks en alles bant in de ETF2L heb ik geen enkele reden tot klagen :+
Get your facts straight, HoN is geen MMORPG maar een Stratagy met een RPG element. Daarnaast verwacht niet iedereen updates, de game is allang af, maar toch krijgen we prachtige nieuwe balanced heroes die perfect passen in de game en zeer goed in de bestaande gameplay passen.

Unlike TF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog effe aan toe voegen, voordat ik die config had ingesteld, schommelde mijn framerate van 50 all the way naar 160 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Settings die al een jaar of wat hetzelfde zijn, veranderen niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User.tmp schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:17:
[...]

Settings die al een jaar of wat hetzelfde zijn, veranderen niet zomaar.
`
Met al die updates, echt wel. Probeer nou maar eens zo'n config, dat kan echt geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57
FF een vraagje, zou ik dit spel kunnen draaien met een pentium D ? Ga met Sandy Bridge een nieuwe PC samen stellen maar tot die tijd wil ik natuurlijk nog wel iets leuks te doen hebben. Nu ik vakantie heb en ik al langer over dit spel na zit te denken ga ik hem denk ik toch maar aanschaffen. Echter heeft dit natuurlijk weinig zin als ik em niet kan draaien.

Iemand een idee ?

Op steam pagina staat een 1,7 ghz proc. Alleen had al her en der gelezen dat het spel met de tijd zwaarder werd voor je pc.

Mijn Proc en GPU: Pentium D 2,66 ghz + 8600 gts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik draai hier zelf op DX9 zonder config en texture op LOW en de rest op recommanded settings.
ik zit tussen de 90 en 130 fps en soms drops naar 65 ongeveer.
Niet alle maps draaien 100% goed, maar badlands,granary draaien bij mij altijd rond de 100+ FPS

Eerste half jaar kon ik tf2 draaien op hoogste settings zonder lag en niks ;) FPS was stabiel rond 60.
sinds eind 2009 moest ik DX8.0 config gebruiken op mijn oude pc om de game soepel te laten draaien met 80FPS.zonder config had ik maar 20 FPS.

TF2 probeert steeds nieuwe dingen uit.
Ze hadden alle classes geupdate en moesten toch met iets nieuws komen.
want de community smeekte erom. Valve zorgt er tenminste voor dat de game in leven blijft door steeds nieuwe items toe te voegen. De stijl van TF2 is flink veranderd maar de personages niet en dat was zo ver ik weet het belangrijkste van deze game. Iedere class moest een karakter hebben.

Wat ik valve wel kwalijk neem is het toevoegen van unusuals en het niet goed uit brengen van updates sinds de WAR update. De problemen zijn begonnen na dat ze Left4dead hadden gemaakt.
Unusual hats krijg je alleen via een crate die je weer moet openen met een sleutel voor 2,50.
De kans dat je zo hat krijgt is zo erg klein dat het belachelijk is dat ze deze hats hebben gemaakt.
Daarnaast snap ik niet waarom valve altijd zijn killicons te maken.
Op de steamforum heeft iemand nieuwe kill icons gemaakt die valve ook zelf kon maken.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1663778

Valve moet goed nadenken voordat ze een update uitbrengen. Liever 1 grote update met heel veel maps en goede wapens die goed uitgewerkt zijn met killicons en balans, dan kleine updates die eerst geupload wordt in de game en een dag later al tientalle fixe nodig heeft

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 27-12-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
stoofpeer schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:33:
FF een vraagje, zou ik dit spel kunnen draaien met een pentium D ? Ga met Sandy Bridge een nieuwe PC samen stellen maar tot die tijd wil ik natuurlijk nog wel iets leuks te doen hebben. Nu ik vakantie heb en ik al langer over dit spel na zit te denken ga ik hem denk ik toch maar aanschaffen. Echter heeft dit natuurlijk weinig zin als ik em niet kan draaien.

Iemand een idee ?

Op steam pagina staat een 1,7 ghz proc. Alleen had al her en der gelezen dat het spel met de tijd zwaarder werd voor je pc.

Mijn Proc en GPU: Pentium D 2,66 ghz + 8600 gts
Het speel is heel erg afhankelijk van de CPU, misschien met zo'n high fps config zoals van de link hier een paar pots boven gegeven dat je het redelijk kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 6 maanden terug was TF2 prima speelbaar op mijn laptop, 1680x1050 native met 60+ fps
Sindsdien heb ik:
Fps config
Resolutie terug naar 1280x800
GPU 30% overgeclockt

Fps? rond de 35 als er wat actie is...
Redelijk onspeelbaar is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:37:
Een 6 maanden terug was TF2 prima speelbaar op mijn laptop, 1680x1050 native met 60+ fps
Sindsdien heb ik:
Fps config
Resolutie terug naar 1280x800
GPU 30% overgeclockt

Fps? rond de 35 als er wat actie is...
Redelijk onspeelbaar is dat.
Laptop specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
game draaid vandaag niet echt lekker bij mij.
Ga eens opnieuw installeren.
alleen de servers hebben ook mar 200 kbps :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57
KPN je provider ? Die heeft bij ons al een paar dagen weer last om een leuke verbinding op te houden... (Regio Arnhem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20
Tf2 is na verloop van tijd een zwaardere game geworden.
Zie hier waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou dat boeien? ik zeg toch dat het spel eerst prima werkte.
Afgezien daarvan is t een prima laptopje.
2.5 Ghz Core2Duo, 4GB ram, Quadro fx 570m lopend op 620/915 t.o.v. de stock 475/700
Borderlands speel ik native alles op high, Bioshock draait ook prima. TF2 echter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

TF2 is nogal CPU heavy, helemaal na deze updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren even die maxfps config van Arie zijn vriendjes erop gezet. Heb alle gezichten en gibs en ragdolls wel aangelaten, want ik kan niet zonder die dingen, maar DAMN wat is TF2 opeens lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 08:51:
Gisteren even die maxfps config van Arie zijn vriendjes erop gezet. Heb alle gezichten en gibs en ragdolls wel aangelaten, want ik kan niet zonder die dingen, maar DAMN wat is TF2 opeens lelijk!
Doe DX9 frames en verander:
r_shadowrendertotexture "1"
r_rootlod "1"
mat_antialias "4
mat_bumpmap "1"
mat_forceaniso "8"
mat_hdr_level "2"
mat_picmip "0"
r_waterforceexpensive "1"

Dan ziet je spelletje er goed uit + een paar extra frames.
Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.