Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09
TheJVH schreef op maandag 27 december 2010 @ 18:08:
[...]

Get your facts straight, HoN is geen MMORPG maar een Stratagy met een RPG element.
Vanuit mijn gezichtspunt is dat echt één pot nat :+
DeX schreef op maandag 27 december 2010 @ 20:20:
Tf2 is na verloop van tijd een zwaardere game geworden.
Zie hier waarom.
Hm. De oplossing is simpel: TDH bannen. Maar dit is wel een bewijs dat ze bij Valve lui zijn geworden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh, ik speel even een paar PCW's met deze config. Als ik merk dat ik meer kan raken, laat ik hem staan. Anders ga ik weer voor de glimmertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
* In the unlock distance image, the 18 character models (weapons excluded) together are 15376 polygons. While a Ambassador + Huntsman alone is 16003 polygons.
:X
* If you see a sniper across the 2fort battlements, his sidney sleeper weapon model alone is accounting for 86.7% of that players polygons.
:')
Denk daar even aan als je de volgende keer tegen een Sidney Sleeper staat op 2fort, heel goed naar het wapen kijken, want daar doet je PC heel erg hard z'n best voor :F .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens wat op fpsbanana rondgekeken naar alternatieve low poly modellen, maar de polycount staat er dus niet bij...
Is er een manier om dit zelf te checken?
Heb in ieder geval nu alvast deze ambasador vervanger gepakt.
http://www.fpsbanana.com/skins/98130 , ziet er low poly uit, filesize is ook redelijk klein.
DH lijkt geen goede vervanger voor te zijn..
EDIT: de rocketlauncher uit HALO, zal ook wel wat lichter zijn :)
http://www.fpsbanana.com/skins/79979

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheJVH schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:37:
[...]

:X

[...]

Denk daar even aan als je de volgende keer tegen een Sidney Sleeper staat op 2fort, heel goed naar het wapen kijken, want daar doet je PC heel erg hard z'n best voor :F .
Ik zie mogelijkheden. 2 snipers met de sidney sleeper, 1 spy met ambasador, 2 soldiers met tdh en 1 cloak & dagger spy. C&D spy gaat op punt staan en decloaked als de rest binnenkomt. In de fps drop cap je dan het punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:09:
[...]

Ik zie mogelijkheden. 2 snipers met de sidney sleeper, 1 spy met ambasador, 2 soldiers met tdh en 1 cloak & dagger spy. C&D spy gaat op punt staan en decloaked als de rest binnenkomt. In de fps drop cap je dan het punt.
Totdat ze opeens allemaal degelijke pc's hebben aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:09:
[...]

Gewoon met 2 Pyro's alternatief compressionblasten. droppen de frames alsof ze heet zijn.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik een invite voor de steam groep?
Vorenii is mijn steam id, ben net begonnen.
Erg verwarrend nog allemaal, kan wel paar potjes met tweakers gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 21:04:
Mag ik een invite voor de steam groep?
Vorenii is mijn steam id, ben net begonnen.
Erg verwarrend nog allemaal, kan wel paar potjes met tweakers gebruiken :)
Daarvoor moet je op het andere forum zijn.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

kKaltUu schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:18:
[...]

Gewoon met 2 Pyro's alternatief compressionblasten. droppen de frames alsof ze heet zijn.
De compression blast glitch is eruit gepatcht met de kerst update... Weer een leuke glitch minder. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fl4pp13 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:39:
[...]

De compression blast glitch is eruit gepatcht met de kerst update... Weer een leuke glitch minder. :(
Gelukkig is deze glitch eruit :S mijn oude pc crashde steeds wanneer iemand deze glitch activeerde

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:51:
[...]

Gelukkig is deze glitch eruit :S mijn oude pc crashde steeds wanneer iemand deze glitch activeerde
Ah man, those damn people with shitty computers spoil all the fun! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazeker, maar blijft vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
More fun with Boston Basher on granary!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dMFMpGcVdkI]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Pykow schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:51:
[...]

Zie het als een rage richting Valve dat ze in eerste instantie zich zo focussen op andere dingen dan bugfixen, zoals het toevoegen van hats. Imo moet Valve maar eens wat nieuwe content toevoegen in plaats van zich bezighouden met bugfixes en zoethouders als hoedjes. Toch jammer, alle grappige/kleine glitches die TF2 af en toe net even dat beetje leuker maakten zijn er inmiddels uit (taunts interrupten waardoor je character van een heuveltje af bewoog tijdens taunten, zoals engies die ronddansten, of de gunslinger taunt waarbij je een rondslingerende gitaar zag). Al die bugs hebben minstens 2 jaar in de game gezeten.

/nostalgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb ik er nog een heleboel..
Ik typ om de haverklap alles achterstevoren in de steam chat, en voordat ik iets kan intypen in de console moet ik altijd eerst een klinker intypen anders sluit de console af. Ik kreeg laatste een sniper achievement (dood iemand met je pijl nadat je dood bent) maar ik heb niet eens een huntsman. Ik heb 3 dominations gehaalt als soldier (staat ook bij personal stats) maar de achievement daarvoor heb ik weer nooit gekregen. Toen ik bij een arena match als scout first blood haalde kreeg een andere scout in het andere team de achievement, terwijl ik toch echt de crit buff had :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:54
Ik heb ook nog vaak dat als ik dood ga dat je je opponent in beeld krijgt en dat er staat: "You were killed by %playername" oid. En dan ben ik spy geweest en staat er in beeld: "You healed more as scout that round than etc" weird shit af en toe. Ik heb idd ook weleens een huntsman achievement gehad die ik nooit gehaalt heb.
Maar ik vind die glitches allemaal ook wel grappig idd, net als dat je af en toe nog door een hek heen kan flamen ofzo. Ik vind die console bug veel vervelender (hierboven beschreven, altijd eerst een klinker invoeren anders sluit ie af omdat er permanent een ' ingedrukt lijkt te staan, dat is een knop die ik nooit aanraak.)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
MrAngry schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:20:
Ik heb ook nog vaak dat als ik dood ga dat je je opponent in beeld krijgt en dat er staat: "You were killed by %playername" oid.
Komt dat niet gewoon door een custom HUD die niet meer goed werkt na een update?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:45:
[...]

Komt dat niet gewoon door een custom HUD die niet meer goed werkt na een update?
Ik gebruik de nieuwste m0re HUD, maar bij mij worden alle drop messages vervangen door [0x3] in het chat venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Hah sweet, gratis festive crate + key gebruikt, kreeg een candy cane. 5 mins later kreeg ik nog een Backscratcher erbij :D .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Underdog, dat probleem heb ik nog nooit gezien. Langs de andere kant zou het met verbazen moesten item names beinvloed worden door een HUD.

En danger, gezien de uncrate kans van een candy cane is het feit dat je er een kreeg niet zo verbazingwekkend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:13:
[...]

Ik gebruik de nieuwste m0re HUD, maar bij mij worden alle drop messages vervangen door \[0x3] in het chat venster.
Well there's your problem. M0re HUD word al niet meer geupdate sinds januari.
Hier is broesel hud, dat is m0re hud, maar dan door iemand anders geupdate en getweaked.

En dan aan iedereen: Voordat je gaat zeuren over bugs, check of je hud/fps config en ander shit in orde is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2010 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zojuist mijn 2e festive crate geopend.. nog een candy cane, iemand die wil ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik moet nog wel een candy cane ja, van alle andere nieuwe wapens heb ik duplicates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Wat doen jullie met die festive crates? Ik heb er 2 maar ik geraak ze maar niet kwijt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Verkopen. Je kan er toch minstens 1 scrap voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:50:
[...]

Well there's your problem. M0re HUD word al niet meer geupdate sinds januari.
Hier is broesel hud, dat is m0re hud, maar dan door iemand anders geupdate en getweaked.

En dan aan iedereen: Voordat je gaat zeuren over bugs, check of je hud/fps config en ander shit in orde is.
Nee dat is mijn probleem niet, ik gebruik dus broesel, de nieuwste, is dus idd nieuwe versie van m0re, vandaar. Gebeurt verder ook zonder HUD.
Dan nog, waarom een HUD dat zou doen?
En dan aan jou: Snap nou gewoon dat het spel best bagger loopt.
HUD: up to date.
FPS config: Up to date.
TF2: Kut.

Edit: en een festive crate krijg je toch snel 3 scrap voor :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2010 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik denk dat het toch eerder aan jou pc licht dan aan de game underdog0
met hardware van 1,5 tot 2 jaar terug kan je deze game goed spelen en sowieso met een fps config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Fl4pp13 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 09:39:
[...]

Nee! Dit was samen met taunten met een ander wapen een van de non-bugs uit deze game. Zullen wel een stel azijnzeikers over hebben geklaagd.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tsunami schreef op woensdag 29 december 2010 @ 20:03:
Ik moet nog wel een candy cane ja, van alle andere nieuwe wapens heb ik duplicates.
Wil je wisselen voor een Jag? Aangezien ik zeer vaak als Engi speel.
NVM.

Edit: Nog mensen die hier van wat willen traden?

http://www.tf2items.com/id/iD4NG3R03S

Alles wat ik in principe dubbel heb wil ik gerust traden. (Items die ik niet dubbel heb moet je gewoon even vragen, dikke kans dat ik het toch nooit gebruik).

Hebben vintage items eigenlijk nog extra waarde?

[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 29-12-2010 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Vintage items zijn nog altijd meer waard en dat zal ook zo blijven.

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:37:
ik denk dat het toch eerder aan jou pc licht dan aan de game underdog0
met hardware van 1,5 tot 2 jaar terug kan je deze game goed spelen en sowieso met een fps config
Zojuist in de steam sale crysis gekocht, draait op dezelfde settings, nagenoeg hetzelfde en zeker niet minder dan tf2.
Een 10tal andere, nieuwere spellen draaien beter dan tf2 (max res max detail) Specs van me pc zijn gewoon prima voor een spel uit 2007... Spel draaide half jaar terug voor al de updates ook nog prima, heb geen virussen, heb tf2 meerdere malen opnieuw geinstalleerd, ben verder ook écht niet de enige die merkt dat tf2 steeds slechter loopt.

Dat je er zelf geen last van hebt is prima, wil niet zeggen dat het er niet is.
Vandaag ook nog even verrast met deze mededeling..
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/ajromu.png
Drivers zijn ook allemaal up to date etc...

Vind het nog steeds een leuk spel, maar het wordt steeds moeilijker om gewoon te kunnen spelen...
Ik kan nu wel een high end pc gaan kopen voor tf2, maar dat zou gewoon niet nodig moeten zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 00:47 ]

ik zal echt niet weten waar het probleem ligt.
Ja tf2 draait wat zwaarder dan voorheen en wanneer je gewoon quit game doe dan krijg je hl2.exe werkt niet meer.
Maar met 120 gemiddeld fps heb ik niks te klagen.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

FFFFUUUU, 3e festive crate. 3e candy cane :@ .

Iemand die wil ruilen??

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik wil nog steeds best ruilen :P Heb ook nog steeds 10 festive crates en 4 normale crates als iemand ze wil ruilen voor metal.
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:14:
voordat ik iets kan intypen in de console moet ik altijd eerst een klinker intypen anders sluit de console af
Dat komt omdat je je toetsenbord op de Nederlandse taal hebt ingesteld. Als je hier in het reply venster op de tilde (toets voor console) drukt zie je hem ook niet totdat je een klinker intypt.
Dat heeft dus niets met TF2 te maken, maar komt door de manier waarop Windows met de key-events omgaat.

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 30-12-2010 10:25 ]

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 00:44:
[...]

Zojuist in de steam sale crysis gekocht, draait op dezelfde settings, nagenoeg hetzelfde en zeker niet minder dan tf2.
Een 10tal andere, nieuwere spellen draaien beter dan tf2 (max res max detail) Specs van me pc zijn gewoon prima voor een spel uit 2007... Spel draaide half jaar terug voor al de updates ook nog prima, heb geen virussen, heb tf2 meerdere malen opnieuw geinstalleerd, ben verder ook écht niet de enige die merkt dat tf2 steeds slechter loopt.

Dat je er zelf geen last van hebt is prima, wil niet zeggen dat het er niet is.
Vandaag ook nog even verrast met deze mededeling..
[afbeelding]
Drivers zijn ook allemaal up to date etc...

Vind het nog steeds een leuk spel, maar het wordt steeds moeilijker om gewoon te kunnen spelen...
Ik kan nu wel een high end pc gaan kopen voor tf2, maar dat zou gewoon niet nodig moeten zijn.
Ach, ik heb tijdens matches ook vaak genoeg appcrashes (L4D2 en TF2).

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

En ook met high end pc heb ik regelmatig een crash om niets. Vaak komen die ineens bovendrijven als er een patch gereleased wordt. Helaas verdwijnen ze daarna vaak pas na de 10de patch die daarop volgt met het risico dat het weer mis gaat bij een andere patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:55
Ik heb nog 7 0 Festive Winter Crates waar ik graag iemand blij mee wil maken.

Mocht je interesse hebben je kan ze altijd traden voor een hat, ander item dat je dubbel hebt, scrap of ander metal dat je teveel hebt.

Link naar mijn profiel.

[ Voor 31% gewijzigd door Astratuner op 01-01-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-08 03:22

hayate666

zwaardfetisjist

Ik heb nog 6 7 5 2 0 winter crates en wie ze wil hebben bepaald zelf maar wat hij ervoor geeft. Je mag ze allemaal meenemen. Zolang het meer is dan niks dan vind ik het al prima. ;)

Hier een link naar mijn profiel. Ik ben nu nog ingame.

[ Voor 38% gewijzigd door hayate666 op 31-12-2010 18:42 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Ik heb je even toegevoegd, ik heb nog wel een aantal vrienden die niet/nauwelijks TF2 spelen en voor mij de kistjes wel willen open maken ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo deze week eens even kijken of ik een goede videokaart kan regelen
ik ga denk ik voor een GTX460 of een AMD Radeon 6850

kan ik TF2 ook eens op max spelen in plaats van met een dx9 config
en games als Mafia II en BFBC2 op normale settings kunnen spelen ;)

Vandaag de laatste dag van double drop rate en laatste kans om je fastive crates te openen.
Dus als je items wilt hebben. ga vooral spelen of idle vandaag . Koop je laatste keys om de serie 6 crates te openen want morgen zijn ze closed en komen de hoedjes in de randomizer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Pykow:

Wat bedoel je met: "en komen de hoedjes in de randomizer"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Dat je ze alleen maar via random drop krijgt waarschijnlijk (of craften) niet meer via crate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Ahzo wel mochen er mensen voor een appel en een ei zo'n winter festive crate willen traden, ik heb er nog 7 0 die ik wil wegtraden voor maakt niet uit wat.

Link naar mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
punisher007 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:37:
Dat je ze alleen maar via random drop krijgt waarschijnlijk (of craften) niet meer via crate.
je kan de hoedjes dan alleen maar craften met 3 refined metal voor random hat.
4 refined + class token voor random hat van die class
of random drop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Mooi, worden de bestaande hoedjes die ik heb meer waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waarom werdt er hier gezegt dat de GoT public kapot was en dat je eruit gekicked wordt ?

je kan gewoon joine hoor alleen moet Source mode geinstalleerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Holy shi... Makrel

Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/7885/holyholymakrel.png
Note: Zodra ik op Printscreen drukte werd hij weer normaal :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Damn, ik moet zeggen dat dat christmas event en die double drop rate me geen windeieren heeft gelegd. >:) Qua wapens is de Candy Cane het enige bijzondere wat ik gekregen heb, maar qua hats ging het een stuk beter:

Met die sleutel die we van Valve gekregen hebben, haalde ik een Coupe D'isaster uit een festive crate. Een heavy hat en dan ook nog eens de slechtste die er is. Maar nog geen half uur later kon ik hem traden voor een Industrial Festivizer. Geen slechte deal dacht ik zo. :) Een paar dagen later vond ik een Baseball Bill's Sports Shine. Hoera, weer de slechtste 'hat' die er voor die class te krijgen is. Maar toenet vond ik de Heavy Duty Rag. Naar mijn mening geen geweldige hat, maar ik weet zeker dat ik er wel iemand blij mee kan maken.

Eindstand: drie hats gevonden in een paar dagen tijd. Het mogen dan wel twee slechte en een niet meer dan redelijke hat zijn, maar een slechte is al ingeruild voor een van de tofste hats uit de game en met die Heavy Duty Rag kan ik ook wel een leuke deal maken. :)

Mooi eind van 2010 en mooi begin van 2011!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-08 13:23

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

vandaag is de game maar voor 5 euro te koop, iedereen die hem niet heeft moet het zeker even overwegen.

Ik heb ook leuke drops gekregen de afgelopen dagen :)

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een heleboel dubbele items vooral weapons.
Dus als je wat wil ruilen mag je me wel toevoegen op steam.
mijn backpack http://www.tf2items.com/id/beertje87

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb in één week maarliefst 5 nieuwe hats ;)

Prince Tavish's Crown
Exquisite Rack
Larrikin Robin
Dr's Dapper Topper

dus dat ging wel lekker haha.

BTW Danger dat is best wel een oude glitch met die vis

[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 01-01-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
*Voelt zich ineens niet meer de koning te rijk* :(

Maar goed, ik heb die Baseball Bill's Sports Shine en Heavy Duty Rag samen voor 2 refined verpatst. Achteraf had ik wel wat meer kunnen vragen, maar aan de andere kant was het ook wel lekker om er binnen een minuut vanaf te zijn. :) Ik zou die hats toch nooit dragen en mijn metalvoorraad is weer lekker gegroeid!

Kan iemand trouwens een grove schatting geven wat ik eigenlijk voor die nv Heavy Duty Rag had kunnen vragen? Gewoon om mijn inzicht op de markt wat te verbeteren. Zelf zit ik te denken aan 1 refined + 1 of misschien 2 reclaimed. Klopt dat een beetje? Even het 'wat de gek ervoor geeft' principe buiten beschouwing gelaten?

lol @ die vis hierboven trouwens! :D

[ Voor 5% gewijzigd door TomAtTweakers op 01-01-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zijn de standaard hats trouwens 1 refined? Is wel wat makkelijker dan 3 refined bij elkaar verzamelen en dan een relatief nutteloze hat te craften.. Zoals een Fez die ik niet kan traden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Pimorez, nee een gemiddelde non vintage hat gaat voor 2 refined.
Voor 1 refined kan je aan hatless geraken om samen te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat er om wat je er zelf voor wilt hebben.
Ik trade mijn stuff ook alleen maar weg als ik iets echt wil hebben.

ik heb al mijn Vintage hats gerolen tegen 2 non vintage hats. vandaar dat ik er nu veel heb.

BTW vanmorge echt kapot gelachen op een Tsjechische server :P

Pykow Wich wallhack do u like the most ?
!voteban

Pykow ban : 65 % Voted failed.

ik had een score van 48 kills en 2 deaths en 13 assist.
wat een jankers waren het vanmorge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA

Maargoed, ik heb geen hats gevonden en het boeit me ook niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:47:

Maargoed, ik heb geen hats gevonden en het boeit me ook niet meer. :)
Daar gaat de game ook niet om he ;)
het gaat om de fun en teamplay voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimorez schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:25:
Zijn de standaard hats trouwens 1 refined? Is wel wat makkelijker dan 3 refined bij elkaar verzamelen en dan een relatief nutteloze hat te craften.. Zoals een Fez die ik niet kan traden :(
Non vintage hats gaan inderdaad voor 2 refined op een trade server. Intrinsiek is elke hat uiteindelijk 1,5 refined waard omdat je met 2 hats opnieuw een random hat kan craften. Bovendien worden er ook veel hats uit crates getrokken en de eigenaar wil meestal zo'n hat snel kwijt om weer een key te kopen (key is weer een kans op een unusual! :P ) . 1 refined voor hats gaat ook wel. Meestal zijn dat dan crap hats/ niet zo populaire hats. Al zijn er door het gigantische aantal crates zoveel hats in omloop dat er geen enkele hat meer echt populair is zodra hij in een crate zit.

Wat betreft die untradable fez. Heb je toevallig bij het maken van metal wapens gebruikt die je met achievments hebt verdiend? Wapens die je met achievments krijgt zijn namelijk untradable en als je er metal van maakt is dat ook untradable.

Ergo: hats die je met dat untradable metal maakt ook.

Ander nieuws:

GoT server draait intussen al weer met de meeste plugins. In de tussentijd heb ik Accident al de basis voor RJ kunnen leren. CP_bestinclass map blijft leuk. Zie jullie nog wel een keer in de Medic Haus. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door CapTVK op 01-01-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik denk dat dat het geval is met mijn Fez ja.

Nou, dan ga ik maar refined sparen voor wat minder goede hats, uiteindelijk maakt het mij niks uit wat voor hat ik heb, zolang ik die class maar speel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarstraks op de Lethalzone server een aparte (maar voor mij niet verkeerde) bug.
Een drietal mensen, waaronder ik, hadden constant heals alsof je naast een dispenser staat (deathscreen liet ook nieuwe records zien voor dispencer use)
Tja dan kan je opeens heerlijk als solly gaan medic bombe, demo bombe, etc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Pimorez schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:21:
Ik denk dat dat het geval is met mijn Fez ja.

Nou, dan ga ik maar refined sparen voor wat minder goede hats, uiteindelijk maakt het mij niks uit wat voor hat ik heb, zolang ik die class maar speel ;)
Als je me een keer online vindt, ik heb nog een gift wrap die je mag hebben om je fez weg te traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Oh, ik wil niet zo graag van m'n Fez af hoor. Alleen tijdens de game toen ik hem had gecraft kreeg ik een offer van een of andere scout hat, had die graag aangenomen.

Ik heb vanzelf ooit wel alle hats, O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:38:
Daarstraks op de Lethalzone server een aparte (maar voor mij niet verkeerde) bug.
Een drietal mensen, waaronder ik, hadden constant heals alsof je naast een dispenser staat (deathscreen liet ook nieuwe records zien voor dispencer use)
Bug in de nieuwe medic taunt.

Medic met nieuwe bonesaw taunt (dit zorgt voor healing voor mensen om hem heen)
Medic disconnect binnen seconde
Healing blijft oneindig doorgaan op de spelers totdat ze server verlaten.
Je kan ook reconnecten en de taunt nog eens doen, dan stackt het zelfs.

Wachten tot valve de bug fixt

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:38:
Da's een bug in de Amputator: als een taunt van dat ding wordt onderbroken als de medic bezig is (als de medic beweegt tijdens taunten bv.) dan blijf je heals krijgen. 25hp/s is helemaal niet verkeerd. >:)
Damn you Arie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

CapTVK schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:00:
[...]

Ander nieuws:

GoT server draait intussen al weer met de meeste plugins. In de tussentijd heb ik Accident al de basis voor RJ kunnen leren. CP_bestinclass map blijft leuk. Zie jullie nog wel een keer in de Medic Haus. ;)
Merk nu wel dat ik voorheen maar wat liep aan te kloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik heb vandaag wel geluk zeg, eerst een candy cane gevonden, en daarnet een backscratcher :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hopelijk update valve Team Fortress 2 morgen.
want die heal glitch is gewoon vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Pimorez schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 23:51:
Oh, ik wil niet zo graag van m'n Fez af hoor. Alleen tijdens de game toen ik hem had gecraft kreeg ik een offer van een of andere scout hat, had die graag aangenomen.

Ik heb vanzelf ooit wel alle hats, O-)
Hoor het graag als je een scout hat wilt, heb er nog een paar op de plank om te ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Shabbaman schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:52:
[...]

Sommige mensen herkennen ironie nog niet eens als ze er vol door in het gezicht gescheten worden.

[...]

Die config werkt voor mij ook prima, zeker een aanrader. Er worden een heleboel zaken uitgeschakeld die je toch niet zal missen (zoals brandende gibs). Je kan 'm hier vinden.
Dat ziet er nuttig uit, die ga ik ook proberen :9
Verder heb ik de indruk dat ik nogal wat gemist heb de laatste 2 weken, maar het klinkt alsof de roep om alsjeblieft te stoppen met deze onzin steeds sterker wordt, daar ben ik wel blij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

kingmob schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:22:
[...]

Dat ziet er nuttig uit, die ga ik ook proberen :9
Verder heb ik de indruk dat ik nogal wat gemist heb de laatste 2 weken, maar het klinkt alsof de roep om alsjeblieft te stoppen met deze onzin steeds sterker wordt, daar ben ik wel blij om.
Dat heb jij niet nodig, de duitse TF2 versie heeft toch al standaard geen gibs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
kKaltUu schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:55:
[...]

Dat heb jij niet nodig, de duitse TF2 versie heeft toch al standaard geen gibs :D
Ik ben een stiekemerd die zijn games importeert uit het onzedelijke Nederland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik ben sinds een paar dagen bezig en ben helemaal fan van spy. Ik zit er aan te denken om 'Your Eternal Reward' voor 5 euro te kopen. Weet iemand of dat het waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Nee. Je krijgt dat soort items vanzelf wel en anders is er vast wel iemand die met je wil ruilen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Bij deze een oproep :P Dringend behoefte aan Your Eternal Reward!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 16:51
je kunt hem craften
cloak and dagger + 1x reclaimed metal = Your Eternal Reward!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik heb niks van dat alles :P Ben trouwens ook onbekend met craften.

Edit:

Getrade :)

[ Voor 14% gewijzigd door BinaryRun op 03-01-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Laatst online: 11-09 11:29
Nou, ik doe een paar kisten weg , moet er niet veel voor in ruil hebben :) Iemand nodig? Heb er 7 ^^

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@write up.

de wapens zijn 0 euro waard want ze droppen regelmatig voor je.
Gewoon lekker blijven spelen en dan krijg je ze van zelf.
Ga lekker achievements proberen te halen dan krijg je ook weer wapens.

als je toch geld wilt uitgeven aan items. dan kan je waarschijnlijk het beste een Mann Co Key kopen als je een crate hebt. kost je 2,50 en je maakt kans op een wapen, misc items, action of (unusual) hats.

Blijf gewoon lekker spelen want met de standaard wapens kan je net zo veel fun hebben dan met alle andere zooi in tf2 ;) .
anders krijg je dit effect:
YouTube: Demoman needs makeup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Trouwens tegen dat je wat redelijk overweg kunt met de gewone wapens heb je al een redelijk deel andere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een YER heb ik niet dubbel helaas maar je moet gewoon een paar uurtjes per week spelen. Dan krijg je gemiddeld zo'n 6-8 drops. Dat is zo'n 24-32 drops in een maand. Zeker een kans dat ie daar tussen zit.

Achievments scoren voor de normale wapens, je drops afwachten en dan verder traden is stukken goedkoper.

Moet trouwens wel zeggen dat duels met 6 man op de server best spannend zijn. Je kan echt mano-a-mano spelen. Je bent constant op zoek naar je tegenstander maar je moet toch opletten voor de rest (en die vieze snipers).

Maar mooie kills om en om tegen Cipher daarnet. 8)

[ Voor 33% gewijzigd door CapTVK op 03-01-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Je krijgt ook nieuwe class weapons als je een bepaald aantal achievements van die class unlocked. Je hoeft echt geen cent uit te geven in dit spel om gewoon alles te krijgen. (nou ja, non cosmetisch spul dan)

Edit: net te laat xD

[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 03-01-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zelfs voor cosmetische spul hoef je geen cent te betalen ;)
wat dacht je van wapens craften die je nooit gebruikt of die je dubbel hebt gekregen ?
en hats / misc zijn ook random drops ;)

EDIT:

http://tf2.com/post.php?id=4850&p=1

We kunnen nu dus items gaan testen in TF2.
Waarom hebben ze dan ooit TF2 beta gemaakt ?
Volgens mij is valve gewoon te lui en pompen ze de wapens in TF2 met een waarde: Publish = False.
Wanneer de wapen goede feedback krijgt. zetten ze hem wel even op Publish = True ofzo.

[ Voor 46% gewijzigd door Pykow op 04-01-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09
Je kan nu op een local server je eigen bagger testen. Die setup is niet te vergelijken met de beta.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

quote: valve
Team Fortress 2 Update Released

Fixed an exploit related to The Amputator.
Duel result notifications now show the winner's Steam avatar.
Fixed the alpha channel for CP_Yukon's donation stamp.
Fixed a client crash caused by overflowing the audio buffer.
The Earbuds and the Gentle Manne's Service Medal are now gift-wrappable.
Stock TF2 weapons with custom names or descriptions are now gift-wrappable.
Updated DeGroot Keep to fix a problem with missing models.
Fixed a server takeover exploit related to point_servercommand entities.
Fixed an exploit that allowed servers to circumvent the restrictions on commands they're allowed to force clients to issue.
Festive Winter Keys have been changed to regular MannCo Crate keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Pykow schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 09:35:
zelfs voor cosmetische spul hoef je geen cent te betalen ;)
wat dacht je van wapens craften die je nooit gebruikt of die je dubbel hebt gekregen ?
en hats / misc zijn ook random drops ;)
Klopt wel inderdaad alleen de echt hoge tiers van Unusuals zijn een beetje onrealistisch voor de gemiddelde gebruiker tenzij je puur geluk hebt :) (zeker als je een specifieke wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Gelukkig gebruik ik een script wat unusual effecten zoveel mogelijk disabled. Nadat ik op een server zat met 6 unusual effect hats werd het me echt te gortig. Het speelt echt een stuk fijner zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik speel op een server waar donators zoiezo al particle effects kunnen toevoegen aan hun hats dus ik ben er redelijk aan gewend.

Ik speel geen sniper maar ik schud toch wel vaak mijn hoofd als ik zo'n mooie groene glow zie van een sniper die probeert sneaky te doen. Sommige mensen moeten wat meer nadenken over wat ze hebben xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666

hayate666

zwaardfetisjist

Pheace schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:26:
Ik speel op een server waar donators zoiezo al particle effects kunnen toevoegen aan hun hats dus ik ben er redelijk aan gewend.

Ik speel geen sniper maar ik schud toch wel vaak mijn hoofd als ik zo'n mooie groene glow zie van een sniper die probeert sneaky te doen. Sommige mensen moeten wat meer nadenken over wat ze hebben xD
Niet alleen dat, maar ik krijg om de een of andere reden altijd last van lag als er meerdere unusuals in elkaars buurt staan. Ook staat het regelmatig in de weg als ik sniper aan het spelen ben en alleen een massa kleuren zie in plaats van de hoofden die er nog ergens tussen zouden moeten staan.

Buiten dat ik het persoonlijk een ontzettend lelijk iets vind en het zie als een weerzinwekkende manifestatie van een e-peen die in mijn gezicht geswaffeld wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Nog mensen interesse?

http://optf2.com/user/iD4NG3R03S

Alles wat dubbel is is sowieso OK om te ruilen, dingen waar ik er maar 1 van heb moet je me maar ff over vragen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

D4NG3R schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:14:
Nog mensen interesse?

Alles wat dubbel is is sowieso OK om te ruilen, dingen waar ik er maar 1 van heb moet je me maar ff over vragen ;) .
Voor elke vintage (blauwe) versie kan je weer 2 andere wapens (non vintage) krijgen als je wilt(niet de nieuwste want die zijn wat duur). Of een scrap als je metaal zoekt uiteraard. Meestal wel redelijk makkelijk om mensen te vinden daarvoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Pheace op 04-01-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
D4NG3R schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:14:
Nog mensen interesse?

Die ' The Dead Ringer' kan ik zeker gebruiken, maar de L'Etranger heb ik gewoon KEIHARD nodig! Zelf heb ik dit, laat mij AUB weten of je wilt ruilen en wat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
CapTVK schreef op maandag 03 januari 2011 @ 23:24:
Een YER heb ik niet dubbel helaas maar je moet gewoon een paar uurtjes per week spelen. Dan krijg je gemiddeld zo'n 6-8 drops. Dat is zo'n 24-32 drops in een maand. Zeker een kans dat ie daar tussen zit.

Achievments scoren voor de normale wapens, je drops afwachten en dan verder traden is stukken goedkoper.

Moet trouwens wel zeggen dat duels met 6 man op de server best spannend zijn. Je kan echt mano-a-mano spelen. Je bent constant op zoek naar je tegenstander maar je moet toch opletten voor de rest (en die vieze snipers).

Maar mooie kills om en om tegen Cipher daarnet. 8)
Snipers zijn niet vies!, ze ownen!

DOMINATED :>

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zoiets?

Dead Ringer -Vintage- |voor| The Brass Beast
of:
Dead Ringer & l'Entrange |voor| The brass Beast

Ben niet zo'n spy fan, alhoewel ik die nieuwe dolk wel graag zou willen hebben :D -Lijkt me dat je die wilt houden-

Edit: Lijkt mij toch een eerlijke ruil, of zeggen mede TF2'ers daar wat anders over ;) ?

[ Voor 85% gewijzigd door D4NG3R op 04-01-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Als we dan toch backpacks linken ;)
Pheace's Backpack
Pagina: 1 ... 12 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.