Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

SNDRT waarom niet team spirit?
Ik vind het persoonlijk spijtig dat de dofheid van de hoed behouden blijft.
Distinct lack of hue ziet er eerder grijs dan zwart uit (http://wiki.teamfortress.com/wiki/Foster%27s_Facade)

En ik wist niet dat de vintage status een bug was, ik dacht dat dat gewoon voor de mensen was die KF hadden voor deze release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Dat dacht ik dus ook: mensen die hem hadden gekocht vóór deze actie omtrent die TF2 items krijgen ze vintage, de rest die de game later kochten niet, maargoed, da's dan mooi meegenomen :D

Team Spirit kan ook nog, weet niet of dat té blauw/rood wordt, en ik moet er eerst nog maar eens aan zien te komen, ze zijn volgens mij nogal prijzig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook een vintage set. Jullie mogen me aanraken. Althans... jullie vriendinnen mogen me aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:19:
de meeste servers kennen geen autobalance.
en scramble HO maar. sommige weten volgens mij niet hoe je moet typen in game.
imo een groot voordeel van UKCS servers. autoscramble bij te snel winnen of een te groot score verschil... erg flex als je gesteamrolled word. de HH vallen mij overigens ook tegen laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UKCS kent geen scramble mode of rtv mode.

alleen een map rating mode die echt gruwelijk irritant is.
druk je op 1. krijg je daarna live rusults :S kan je nog een keer op 1 ramme als gevolg dat je te laat met schieten bent.

Die Your Eternal Reward. spy knife, is echt een fijn wapen. Voorheen was spy echt niet mijn ding.
maar de laatste tijd gaat het redelijk goed, dat kan natuurlijk ook aan het niveau liggen van de anders spelers.

BTW killing floor is maar €6,12.
Ik vroeg laatst hier nog of het een leuke game was en dat was dus zo.
Nou voor deze prijs wil ik hem wel testen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Pykow op 15-12-2010 08:45 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:53:
[...]

Was een bug, is nu gepatched, de vintage varianten zijn dus redelijk zeldzaam.
Unusuals zijn daarnaast allemaal lelijk en zullen alleen maar minder zeldzaam worden.
Ik betwijfel het, het zal nog steeds tientallen euros aan keys kosten om een unusual te verkijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:38:
UKCS kent geen scramble mode of rtv mode.

alleen een map rating mode die echt gruwelijk irritant is.
druk je op 1. krijg je daarna live rusults :S kan je nog een keer op 1 ramme als gevolg dat je te laat met schieten bent.
Goed lezen pykow: "autoscramble bij te snel winnen of een te groot score verschil" :Y)
RTV en Scramble commando's van spelers zijn idd uitgeschakeld. Scramble wordt wel automatisch gedaan als een team met een te groot score verschil, of in te snelle tijd wint.

Ik speel al een lange tijd op de UKCS servers en heb dit al meerdere malen meegemaakt ;)

Dat map vote en kiezen is soms idd irritant, maar dat heb ik er wel voor over. is namelijk altijd gezellig op UKCS en er zijn ook altijd wel mensen. en zeker richting de avond is er vaak wel aardig wat skill aanwezig imho. ik vermaak me er iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:43:
[...]

Goed lezen pykow: "autoscramble bij te snel winnen of een te groot score verschil" :Y)
RTV en Scramble commando's van spelers zijn idd uitgeschakeld. Scramble wordt wel automatisch gedaan als een team met een te groot score verschil, of in te snelle tijd wint.

Ik speel al een lange tijd op de UKCS servers en heb dit al meerdere malen meegemaakt ;)

Dat map vote en kiezen is soms idd irritant, maar dat heb ik er wel voor over. is namelijk altijd gezellig op UKCS en er zijn ook altijd wel mensen. en zeker richting de avond is er vaak wel aardig wat skill aanwezig imho. ik vermaak me er iig.
Hier ook een UKCS man. De scramble is niet super-oud, maar zit er wel een tijdje in. Word getriggerd als er te snel gewonnen word, of het puntenverschil te hoog ligt. Het is een echte happy/serious server waar het niveau niet te hoog ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig was de GoT server gisteren gevuld ;)
Daar is het niveau goed. wanneer de GoT teams mee doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

http://tf2.lokalen.nu/

De lokalen servers vind ik vaak ook wel aardig. De balance is vaak prima en het niveau aardig. HH is het niveau soms wat hoger, maar daarvoor in ruil krijg je genoemde steamrolls helaas vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
Fester's Place natuurlijk, inclusief extragratis karaoke avonden :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb nog nooit een karaoke avond meegemaakt bij fester's place en ik kom daar toch ook wel regelmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Pykow schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:58:
ik heb nog nooit een karaoke avond meegemaakt bij fester's place en ik kom daar toch ook wel regelmatig
Das geweldig. Zit je midden in een intense battle, verschijnt er tekst in beeld en begint iedereen mee te bléren 8)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, het ETF2L-seizoen is weer afgesloten. Volgens mij is GoT Love ongeveer 4e geworden in de groep, dus dat valt wel mee. Helaas maar weinig gespeeld vanwege veel droppende en foldende teams.

In plaats van de laatste match, hadden we een PCW van epische proporties. Badlands, de eerste map was zoals Badlands altijd is, maar daarna speelden we Gully. Om last te verdedigen had ik een sentry gemaakt die iets van twee man kapot en een scout, die dacht snel te cappen, haalde het ook niet. Toen we konden terugcappen, sleepte ik die sentry mee. Ik zette hem toen bij de tweede cap onder het balkon, waar hij eerst de medic doodschoot, vervolgens een inspringende demo airshotte en tot slot nog twee scouts verschalkte. We wilden eigenlijk in onze push naar last dat ik mijn level 3 zou oppakken, met uber naar binnen zou lopen en dat ding daar neer zou plempen, maar helaas hadden we daarvoor al gecapt.

Daarna ontdekten we dat mini-sentry's toegestaan waren en ging ik daarmee spammen. Dat was ook leuk.

Na de match een cooling down gedaan waarin ik in ongeveer vijftien minuten tijd vijf reflect arrows op MarkyB had. Feels good, man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 engineer in een PCW ?

ik heb eens een keer een PCW gedaan, waarbij iedereen opeens engineer ging.
2x lvl 3 sentries en 3 mini sentries haha.
Komt er een uber demoman naar mid toe ( waar alles stond) Schiet die 1 sentry neer.
Daarna plaats ik snel mijn mini sentry met zo andere gast links en rechts van de uber.
Toen kon die geen kant meer op en dat ging steeds zo door ;)

toen ragequit ze

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:51:
Zo, het ETF2L-seizoen is weer afgesloten.
Afbeeldingslocatie: http://www.kkaltuu.nl/img/dimmen.jpg

Het primaire GoT team moet nog 1 game spelen, morgen om 21:00
Waarschijnlijk wordt het op warserver #2 gespeeld, dan zal de connectinfo [url=steam://connect/188.165.33.212:20030] zoiets zijn[/] (als de site geupdated is).

(als iemand interesse heeft om te kijken, roep mij of iemand anders van GoT2/3 aan voor de info)

[ Voor 10% gewijzigd door kKaltUu op 16-12-2010 02:20 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Enfin; voor de teams die er toe doen, is het seizoen afgesloten. :)

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Mmm, 7 uurtjes idlen resulteerde hier in 4 weapons, 2 festive winter crates en een Whiskered Gentlemen.. "nais!"

Hoop dat er wat boeiends in die crates zit, heb er 4, en op wapens zit ik nou niet echt te wachten, ik wil een kerstmuts :')

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:24
LUH-3417 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:51:
Zo, het ETF2L-seizoen is weer afgesloten. Volgens mij is GoT Love ongeveer 4e geworden in de groep, dus dat valt wel mee. Helaas maar weinig gespeeld vanwege veel droppende en foldende teams.

In plaats van de laatste match, hadden we een PCW van epische proporties. Badlands, de eerste map was zoals Badlands altijd is, maar daarna speelden we Gully. Om last te verdedigen had ik een sentry gemaakt die iets van twee man kapot en een scout, die dacht snel te cappen, haalde het ook niet. Toen we konden terugcappen, sleepte ik die sentry mee. Ik zette hem toen bij de tweede cap onder het balkon, waar hij eerst de medic doodschoot, vervolgens een inspringende demo airshotte en tot slot nog twee scouts verschalkte. We wilden eigenlijk in onze push naar last dat ik mijn level 3 zou oppakken, met uber naar binnen zou lopen en dat ding daar neer zou plempen, maar helaas hadden we daarvoor al gecapt.

Daarna ontdekten we dat mini-sentry's toegestaan waren en ging ik daarmee spammen. Dat was ook leuk.

Na de match een cooling down gedaan waarin ik in ongeveer vijftien minuten tijd vijf reflect arrows op MarkyB had. Feels good, man.
Je vergeet de DM mod warmup! Ik weet niet wat het was, misschien was het dat het seizoen afgelopen was en het echt helemaal nergens meer over ging, maar het was in ieder geval de grappigste match die ik dit seizoen gespeeld heb. Overigens was ook die Badlands match anders dan een normale Badlands match, want:

a. Valley push ging heel erg mis;
b. Normale rollout via huisje was win;
c. We wonnen :+

Al met al hebben we weer een divisie 4 droom van een random team de grond in geboord. En dat alles te danken aan Haas, die ons maar gay vond.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Wat er anders op Badlands ging, was dat ik fokkin' pro speelde. Ik heb volgens mij drie kwart van de match als tweede in ons team gestaan en meestal sta ik ergens onderaan. De eerste twintig minuten lukte gewoon alles.

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

En natuurlijk zijn de eerste kerstitems al gelekt, de pryo krijgt:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/13972822/GrinchAntler/Antler.jpg
de scout een shawl
de engie een sneeuwmaker in de vorm van een rugzak.

[ Voor 12% gewijzigd door kKaltUu op 16-12-2010 10:37 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Fox
  • Niet online

Fox

Gaat vast weer dokken worden... ± €10 voor één cosmetische item is echt té veel. :/

Item van de engineer is wel echt nice. :D

[ Voor 21% gewijzigd door Fox op 16-12-2010 12:50 ]

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik blijf het leuk vinden, die van de Pyro is echt gruwelijk! Compleet belachelijk makend, super gewoon. En Valve verdient er ook wat mee, zorgt weer ervoor dat ze door blijven gaan.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Echt of gewoon een skin van FPSbanana? (zie link onder de foto)

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

LUH-3417 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:32:
Enfin; voor de teams die er toe doen, is het seizoen afgesloten. :)
Klopt :P

En, was het leuk tegen demsii, Koei"CD's 100% sure"tje? :P :P En wat is er gebeurd tegen uV? De matchpage zegt 6-0 voor jullie? Maar nog geen scores?

Onze beste match van het seizoen was tegen Next Six Please, een team met een hoop div1/div2 spelers erin: http://etf2l.org/matches/22362/ . Het was echt enorm close. Voor hetzelfde geldt hadden we beide maps gewonnen, maar helaas, hier en daar toch een paar steekjes laten vallen. Toch best knap als je je bedenkt dat onze ene solly uit div5 komt (en nauwelijks met ons had gespeeld) en de andere uit div6.

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
WTF @ de comments van die match. Wie is ookalweer dat jochie wiens vader ook TF2 speelt? :P

• Shabbaman
Weiman schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:08:
WTF @ de comments van die match. Wie is ookalweer dat jochie wiens vader ook TF2 speelt? :P
Dammit, straks gaat er nog iemand vandoor met de ons rechtmatig toekomende "Epic wall of text on matchpage"-award...

Verwijderd

skndd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:28:
[...]

Klopt :P

En, was het leuk tegen demsii, Koei"CD's 100% sure"tje? :P :P En wat is er gebeurd tegen uV? De matchpage zegt 6-0 voor jullie? Maar nog geen scores?

Onze beste match van het seizoen was tegen Next Six Please, een team met een hoop div1/div2 spelers erin: http://etf2l.org/matches/22362/ . Het was echt enorm close. Voor hetzelfde geldt hadden we beide maps gewonnen, maar helaas, hier en daar toch een paar steekjes laten vallen. Toch best knap als je je bedenkt dat onze ene solly uit div5 komt (en nauwelijks met ons had gespeeld) en de andere uit div6.
Tja, 2-4 weken geen gullywash of obscure spelen (waarbij vooral Gully niet echt onze map is /understatement, obscure speelden we gewoon slecht + de server was echt kak. Zie ook fruit vs px red comments), 2 keer per week spelen en een medic na 4 weken uit de vriezer helpt niet echt heh. Maar dan speelden we nog steeds slecht. Helaas pindakaas, S9 nog een poging wagen.

6-2 freight en 2-0 gp voor ons tegen Uv. Op freight speelden ze zeer defensief @ mid waardoor ze de eerste rondes wonnen (die scout die elke keer 140-150dmg kreeg van mij en niet doodging hielp ook mee :+). Toen we dat doorhadden gingen we gewoon wat aggresiever spelen en dat werkte een stuk beter. En last pushen met hwg ipv scout werkt altijd goed. Maar volgens mij speelden ze niet helemaal serieus met Hat als medic en Depch als heavy/soldier (Waster kan vast zijn licht hierover laten schijnen). Had nog wel een reflect airshot :+ . En geloof dat mijn reflects het punt meer dan eens hebben gered op GP.

Toch grappig om te zien dat Eternity, die duidelijk boven ons staan, niet eens een fatsoenlijke game tegen Rawr kan geven op badlands.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 15:42 ]

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Het hielp niet echt dat we geen fatsoenlijke soldiers hadden. Ik denk dat depch voor eerst sinds 6 maanden soldier had gespeeld ofzo. En adiemus was sowieso een half jaar geleden gestopt. Gelukkig had ik nog wat leuke spy en sniper kills.

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Voor degenen die de laatste match willen volgen:

connect 84.243.214.88:27020

• Waster
kKaltUu schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:02:
Voor degenen die de laatste match willen volgen:

connect 84.243.214.88:27020
Gast, leer eens stickyjumpen!

Verwijderd

Waster schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:36:
Het hielp niet echt dat we geen fatsoenlijke soldiers hadden. Ik denk dat depch voor eerst sinds 6 maanden soldier had gespeeld ofzo. En adiemus was sowieso een half jaar geleden gestopt. Gelukkig had ik nog wat leuke spy en sniper kills.
Toen in Line neerschoot bij die rechterdeur @ jullie 2nd point. Die headshot. Fucking bullshit :D. Hoop gerage op je gespy trouwens, had je moeten blijven doen.

• Waster
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:08:
[...]

Toen in Line neerschoot bij die rechterdeur @ jullie 2nd point. Die headshot. Fucking bullshit :D. Hoop gerage op je gespy trouwens, had je moeten blijven doen.
Ik ga alleen spy als ik weet dat ik ook een kans maak op een backstab. Als onze combo zo slecht speelt dat ze constant down zijn blijf ik geen spy spelen, want dan zijn er altijd minstens twee/drie spelers van jullie team die een spy kunnen spotten.
Weiman schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:08:
Wie is ookalweer dat jochie wiens vader ook TF2 speelt? :P
Spawn, als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SniperFox schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:49:
Gaat vast weer dokken worden... ± €10 voor één cosmetische item is echt té veel. :/

Item van de engineer is wel echt nice. :D
of, en dat zou helemaal leuk zijn, de kerstkratjes gaan gratis open (kerstcadeau) en daar zitten ze in ^_^...

of is dit iets te veel wishfull thinking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er naar uit dat er weer een serie nieuwe items gaat komen van Swizzle. Een van de betere TF2 modellers. Dit wordt iets voor de medic lijkt me (of zelfs de demoman!?)

http://www.polycount.com/...?p=1256654&postcount=3697

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6y9UH.png

En als er christmas hats in die crates komen hoop ik dat deze erbij zitten:

Afbeeldingslocatie: http://img30.imageshack.us/img30/2113/engielights.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/554/pyrosnowman.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door CapTVK op 17-12-2010 09:10 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die medic helm en die sneeuwpop zien er echt goed uit.

Die granaat rechtsonder, Die gaat nooit in tf2 komen
want valve heeft de granaten uit tf2 gehaald, deze zaten nog wel in TFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Pykow schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:53:

Die duitse medic helm is zwaar episch, ik hoop dat die er inkomt. Incombinatie met een witte mask is dat pro :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:18
Ik ben eerder benieuwd naar die nieuwe grenade-launcher. Dat is 1 van de weinige wapens die op dit moment nog geen tegenhanger heeft, terwijl het een van de leukste wapens is om mee te spelen. Niks voelt zo goed om een pipe recht in iemands zijn snoetje te schieten. Het nut van nog een saw voor de medic ontgaat me daarentegen een beetje. 3 stuks lijkt me meer dan genoeg.

[ Voor 11% gewijzigd door Become op 17-12-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Misschien vervangt die naald wel de medi-gun? Dat je met zo'n spuit je teammates kan healen maar ook tegenstanders kan besmetten zegmaar. Dat kon in TFC, tegenstander ziek maken. Misschien wel mini-crits ofzo, zou wel vet zijn.

Krijg je een soort front-line battle medic.

[ Voor 21% gewijzigd door Yonni op 17-12-2010 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

En zo'n granaat kan je niet gebruiken om iemand zijn hoofd in te beuken (misschien met explosieve gevolgen, eenmalig gebruik)? :>

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
geweldig die pyro met de hoed, die wil ikkk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

Yonni schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:20:
Misschien vervangt die naald wel de medi-gun? Dat je met zo'n spuit je teammates kan healen maar ook tegenstanders kan besmetten zegmaar. Dat kon in TFC, tegenstander ziek maken. Misschien wel mini-crits ofzo, zou wel vet zijn.

Krijg je een soort front-line battle medic.
En dan is de "Oops, zat was not medicine!" line nog toepasselijker :D

Engie combover is fucking grappig maar ziet er niet heel goed uit... Werkt misschien beter als texture, want zo zijn de haren veel te dikkig.

Also, moar mini hats voor de sneeuwpop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze eindelijk de fps issues met al die nieuwe items gaan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zozo, m'n eerste trade gemaakt. Mijn Festive Crate (had er 2) voor een Unsusual Horseless headless horsemann's ding :)

Hoe gewild zijn Name Tags en Description tags trouwens? Had er een gevonden en maar getrade voor een Buff Banner, kom ik eindelijk een beetje richting m'n eerste echte hat (niet die treasure hunt hat of the halloween 2009 hats)... Nog maar 6 scrap metals.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:35:
Ik hoop dat ze eindelijk de fps issues met al die nieuwe items gaan fixen.
Laatst heb ik mijn videokaart drivers sinds een eeuwigheid geupdate. TF2 loopt sindsdien weer soepel en gladjes. Misschien dat daar wat fps te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimorez schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:16:
Zozo, m'n eerste trade gemaakt. Mijn Festive Crate (had er 2) voor een Unsusual Horseless headless horsemann's ding :)

Hoe gewild zijn Name Tags en Description tags trouwens? Had er een gevonden en maar getrade voor een Buff Banner, kom ik eindelijk een beetje richting m'n eerste echte hat (niet die treasure hunt hat of the halloween 2009 hats)... Nog maar 6 scrap metals.. :P
Nametag zijn wel leuk om te gebruiken. zijn 1 reclaim metal waard.

Ik wil wel eens weten wat er uit die winter crates komen.
ik heb er ook 2 ;)
en ik heb ook een serie 8 crate.

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 17-12-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Iemand nog interesse in een softcap? voor 3 refined mag die weg :)

[ Voor 36% gewijzigd door Statiegeld op 17-12-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik heb nog serie 4, 5 en 9 crate.

Maar dan weet ik dus voor de volgende keer dat ik die name tag gewoon voor 1 reclaimed moet wegdoen ipv. 1 wapen ofzo :)

Ik vind die tags zelf namelijk niks, ik houd mijn spullen liever origineel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:51:
[...]

Laatst heb ik mijn videokaart drivers sinds een eeuwigheid geupdate. TF2 loopt sindsdien weer soepel en gladjes. Misschien dat daar wat fps te vinden zijn?
De nieuwe wapens hebben geen lagere lod's op grotere afstanden. Drivers helpen daarbij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar als je geen waarde hecht aan je nametag ;) mag je ze gerust aan mij geven hoor ghehe

BTW koeitje heeft gelijk.
sinds die polycount update heb ik soms last van drops naar 50 - 60 fps, normaal zit ik rond de 140.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:02

Compizfox

Bait for wenchmarks

Kun jij dat merken dan? :+

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op een crt @ 120hz-140hz, dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:25
Zo update.
De festive key is nu verkrijgbaar voor 2,50 en er is een nieuwe medieval game mode (melee only) wat ik zo snel kan ontcijferen. Ik kon het niet laten en heb 1 van m'n festive crates geopend. Ik heb the garden scratcher een melee unit voor de pyro. -75% health from medic, +50% health van healthpack en nog iets, waarschijnlijk brute damage ben het al vergeten :) +25% damage Ik speel echt noooooit pyro.
Damn, ik wilde een leuk hoedje :'(

edit: fuck it, ik ben toch dronken en heb die andere 2 ook geopend. Een nieuwe melee unit voor de demo die sneller de charge klaarheeft en verder wat nadelen en een hoedje voor de spy \0/ (Detective Noir)

[ Voor 24% gewijzigd door MrAngry op 18-12-2010 03:29 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik vind die community stamps wel leuk, ik heb er al 1tje gekocht.
Ik heb van sommige maps gewoon al zoveel plezier gehad dat ik de map makers ook wel een cadeautje wil geven.

Zometeen eens de medieval modus proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die mode is wel grappig zeg
Alleen huntmans en melee wapens zijn toegestaan en is zo gruwelijk grappig om te spelen.

Toch knap dat valve het weer flikt om de items op zaterdag uit te brengen :D
heb ik weer me item limit gehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh... Weer 4756 hoedjes en 37 nieuwe wapens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update time, met een shitload aan hoedjes en wapens en een melee only gamemode. Jammer dat je voor die festive crates ook moet betalen.
Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)

* Improved sv_pure:
o Materials / Models / Sounds / Animations are more comprehensively protected.
o Switched from CRC to MD5 hashes for stronger per-file validation.
o Fixed some issues between custom files and server whitelists over level changes.
* Added HL2:MP to the list of dedicated server games when starting a server via the Tools tab in the Library

Team Fortress 2

* Added Medieval Mode, a game mode where players are restricted to using olde weapons.
* 'Your Eternal Reward' changes:
o Spies can now change their disguise weapon via 'lastdisguise' while using 'Your Eternal Reward'
o Already-disguised Your Eternal Reward Spies are no longer forced to switch to displaying the melee weapon when they make a kill
o Spies no longer play speech lines when making a kill with 'Your Eternal Reward'
o Sentries no longer track Your Eternal Reward Spies after they backstab someone
* 'Natascha' changes:
o Spin-up time increased.
o Slowdown-on-hit effect is reduced over distance.
* Added 'The Medi-eval Medic', 'The Hibernating Bear', and 'The Expert's Ordnance' item sets.
* Added new weapons: 'The Claidheamohmor', 'The Back Scratcher', 'The Boston Basher', 'The Fists of Steel', 'The Amputator', 'The Crusader's Crossbow', 'The Ullapool Caber', 'The Loch-n-Load', 'The Buffalo Steak Sandvich', 'The Brass Beast', 'The Warrior's Spirit', 'The Candy Cane', and 'The Jag'.
* Added 20 new hats: 'A Rather Festive Tree', 'Flipped Trilby', 'Buckaroos Hat', 'Blighted Beak', 'Prince Tavish's Crown', 'Exquisite Rack', 'Madame Dixie', 'Coupe D'isaster', 'Détective Noir', 'German Gonzila', 'Le Party Phantom', 'Larrikin Robin', 'Defiant Spartan', 'Scotch Bonnet', 'Berliner's Bucket Helm', 'Magnificent Mongolian', 'Big Chief', 'Pryomancer's Mask', 'Prancer's Pride', 'Industrial Festivizer', 'World Traveler's Hat'.
* Added a prototype item testing map, and associated functionality, for contributors to test their work. Further details in an upcoming blog post.
* Spies can now see TargetID's of players and objects regardless of their own disguise status.
* Fixed some speech lines continuing after the speaker changes class
* The Spy 'Sap Auteur' achievement now increments in cases where the Spy was the assister in the building destruction.
* Fixed the arrow burning effect getting stuck on if you changed class in a respawn room with your arrow lit.
* Fixed a Flamethrower bug that allowed players to rapidly fake the Pyro's airblast effect.
* Throwing the Jarate or Milk now returns you to your previous weapon, instead of your Primary.
* Added leaderboard to track duel wins.
* Added ability for players to donate money directly to the creators of their favorite community maps.
* Increased backpack size by 100 slots.

Undocumented changes

* Removed (non-functioning) slowdown effect from The Shortstop.
Snelle impressie, spy buff by de YER en balance is waarschijnlijk ver te zoeken met al die wapens. Al was dat al lastig met de polycount update.

Voordeel is dat ik weer even verder kan verzamelen om m'n wapencollectie compleet te krijgen. En onze backpack is weer 100 items groter! :)

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 18-12-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kan met mijn angienl account geen keys kopen in de store :S
steeds unavailable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
MrAngry schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 03:19:
Zo update.
De festive key is nu verkrijgbaar voor 2,50 en er is een nieuwe medieval game mode (melee only) wat ik zo snel kan ontcijferen. Ik kon het niet laten en heb 1 van m'n festive crates geopend. Ik heb the garden scratcher een melee unit voor de pyro. -75% health from medic, +50% health van healthpack en nog iets, waarschijnlijk brute damage ben het al vergeten :) +25% damage Ik speel echt noooooit pyro.
Damn, ik wilde een leuk hoedje :'(

edit: fuck it, ik ben toch dronken en heb die andere 2 ook geopend. Een nieuwe melee unit voor de demo die sneller de charge klaarheeft en verder wat nadelen en een hoedje voor de spy \0/ (Detective Noir)
Die Pyro melee wapen mag je wel richting ikke sturen :)

Nouja, nu maar hopen dat ik m'n festive crate nog krijg verkocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Prettig genoeg heeft deze update het spel kapotgemaakt. als ik wil connecten krijg ik een appcrash voor mijn kiezen.

[ Voor 9% gewijzigd door kKaltUu op 18-12-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
Zojuist nog gespeeld anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Die items voor de medic en de demo zijn ook behoorlijk sterk. Die beide medic wapens zijn strikte upgrades, die nieuwe pipebomb launcher lijkt... eng. Sneller dus lastiger te dodgen, maar ontploft bij neerkomen. De item set bonussen vallen wel mee, nu krijg je +4 hp regen i.p.v. +3 hp, en fire resistance op een demo is wel wat overbodig.

Maar blijkbaar heeft Valve een hekel aan pyro's: het lijkt me volkomen overbodig om de Saharan spy nog beter te maken, maar de itemsets voor de scout en pyro zijn blijkbaar al OP? Tsja. Gelukkig hebben we nu een medieval mode ;)

Je kan trouwens deze en de vorige polycount set kopen voor 50 euro. Veel geld, maar is dat niet net zo duur als de polycount set hiervoor was? Dan ben je ook redelijk genaaid als je die gekocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor die reden koop ik nooit dingen zoals die set hats of "alles in een!"-pakket in de store. Met geduld en traden kan je ze ook wel krijgen. Per week krijg je sowieso 6-8 items, equivalent 1 reclaimed. Dus met wat trading en geduld kom je er vanzelf wel.

Ook lachen is dat er nu backpack upgrades(+100 slots tot een maximum van 1000) te krijgen zijn in de store €4,99 per stuk. 8)7

En 10% fire resistance is meer een gemakkelijke uitweg om iets voor de nieuwe sets (hat + wapens) te verzinnen.

[ Voor 13% gewijzigd door CapTVK op 18-12-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
It's Australian Christmas!
http://www.teamfortress.com/australianchristmas/
Hidden link;
"Are you drunk?" asked Tom Bui, taking Robin's special car keys away from him
Zitten wel een paar hele vette nieuwe wapens bij :D
#fail Het is een nieuw melee wapen voor demo.
Eerst hit explodeert hij :D Net als dat de fles breekt, alleen die explosie doet ook damage _/-\o_

[ Voor 119% gewijzigd door frickY op 18-12-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Goh, ik begrijp de redenering van 100 extra slots wel.
Ik dacht gisteren nog "Mijn inventory begint wat volletjes te geraken, straks heb ik nog een 2de account nodig." dus dit is een prima oplossing voor de verzamelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Die nieuwe Medieval mode is echt vet! Die reuze hammen op de grond, whaha.

:+ :+ :+ :+ :+

[ Voor 68% gewijzigd door Yonni op 18-12-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Sniper en Scout hebben toch achteraf een 'granaat' gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de nieuwe Loch (pipe voor demo) getrade voor The Jag (`+30% build rate) + 2 scrap.
Zie nu alleen dat ik geen scottisch resistance meer heb om een nieuwe Loch te maken. Heeft iemand er nog ééntje over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Jeetje, ik heb nog niet eens de helft van alle polycount items en er komen weer een dozijn nieuwe.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonni schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:25:
Die nieuwe Medieval mode is echt vet! Die reuze hammen op de grond, whaha.

[...]

:+ :+ :+ :+ :+
haha je had dus wel gelijk ;)
echt grappig die nieuwe mode met dat wapen.
Je springt van zo toren tussen een hele groep en BAM iedereen weg.

Eerste indruk is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe vind je een server die Medieval draait?
Of is het slechts een type map? Welke map moet ik dan op letten?

Nieuwe minigun van HWG is een beest! Je loopt voor geen meter meer, maar als je eenmaal op een cart zit ben je een tank :)

[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 18-12-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
De map heet geloof ik cp_degrootkeep.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
LUH-3417 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 09:29:
Meh... Weer 4756 hoedjes en 37 nieuwe wapens...
Precies dezelfde gedachte... Ook al zijn het 'maar' 20 hats die erbij gekomen zijn, het zijn er nu al 135 in totaal... Valve heeft het bijzondere van hats echt verpest. Toen er nog 9 waren had je echt een uniek item, nu heb je als je een hat hebt er 1 van de 135. Bovendien zitten er ook weer een hoop hats bij die de art style nog verder kapot maken. Die Industrial Festivizer van de Engie bijvoorbeeld is een hartstikke leuke hat voor de komende feestdagen, maar slaat verder op de oorspronkelijke art style als een tang op een varken slaat.

Verder weer vooral veel toevoegingen waar geld aan wordt verdient.. Betalen voor een grotere backpack, betalen voor de nieuwe keys, betalen voor de nieuwe item sets...

Edit: Oké, die nieuwe Madame Dixie voor de Pyro heeft dan wel weer wat. :)

[ Voor 6% gewijzigd door TomAtTweakers op 18-12-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Ik zou als kerstkado toch op zn minst vinden dat Valve iedereen een festive key kado doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit toch niets in die crates dat je niet kunt vinden per drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Zover ik weet kan je geen van de items die in de festive crate zitten vinden als drop. Of dit later nog wordt veranderd is niet bekend. Best wel schijnheilig van Valve, eerst het L4D / L4D2 debakel en nu dit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
frickY schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:40:
Zit toch niets in die crates dat je niet kunt vinden per drop?
Nope, daarom heb ik mijn twee Festive Crates ook per direct voor 1 reclaimed en 2 scrap weggetraded. Ik keek uit naar het uitpakken van die crates maar ik ga er dus mooi geen geen geld aan uitgeven. :)

Om mijn mening van mijn vorige post een beetje te nuanceren: ik blijf vinden dat Valve de art style compleet kapot heeft gemaakt: in die nieuwe Medieval map zien sommige items (zoals de Powerjack van de pyro en earbuds) er echt totaal misplaatst uit. Het is, nog erger dan bij andere maps, echt een rommeltje van verschillende stijlen geworden. Dat Valve de zo zorgvuldige art style van zo'n prachtgame zonder enige schaamte zo ongelooflijk heeft weten te verpesten, vind ik nog steeds belachelijk.

Daar staat wel tegenover dat de nieuwe mode (in ieder geval voor een tijdje) best vermakelijk is. Het is gewoon complete chaos, nog veel erger dan op de gemiddelde pub server.

Daarnaast is dat stamp map support idee wel aardig. Ik ben namelijk van mening dat de community map makers de afgelopen tijd een betere bijdrage hebben geleverd aan het beter maken van TF2 dan Valve zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:52:
Hoe vind je een server die Medieval draait?
Of is het slechts een type map? Welke map moet ik dan op letten?

Nieuwe minigun van HWG is een beest! Je loopt voor geen meter meer, maar als je eenmaal op een cart zit ben je een tank :)
Zal de maplist van de server updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
SniperFox schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:02:
Zover ik weet kan je geen van de items die in de festive crate zitten vinden als drop. Of dit later nog wordt veranderd is niet bekend. Best wel schijnheilig van Valve, eerst het L4D / L4D2 debakel en nu dit. :(
Damn, nu zie ik het pas. Je kan sommige (niet allemaal) nieuwe weapons alleen krijgen door een crate te openen (= $$$ voor Valve) of door ze te kopen in de store (= $$$ voor Valve). Ja, en door ze te traden, maar bedenk wel: alle nieuwe weapons zijn ooit door iemand uit een crate gehaald. Dus in indirecte zin is dit dus ook $$$ voor Valve.

Beetje triest inderdaad, nu moet je gaan betalen om alle weapons te kunnen bemachtigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al een paar wapens, zoals de Loch-n-load, ingame zien droppen. Dus je moet helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Daarom zeg ik ook sommige items. Bijvoorbeeld de Candy Cane en de Back Scratcher zijn alleen via uncrate te krijgen. En zo zijn er nog een paar. Voor deze is ook geen blueprint (bekend).
Aan uncraten verdient Valve geld (voor elke uncrate moet ooit door iemand een key gekocht zijn). Niet met traden, maar als bovenstaande items getrade worden, moeten ze ooit door iemand uitgepakt zijn.

Wat wel leuk is aan deze update is dat alle nieuwe spelers maar al te graag een Huntsman willen hebben voor de Medieval mode. Toenet twee keer een Huntsman voor 2 scrap weggetrade, terwijl je er normaal niet veel meer dan een ander wapen voor terugkrijgt. Ik blij, nieuwe speler ook blij. :)

Edit: misschien was het ook wel verkeerd geformuleerd door te zeggen dat je moet betalen om alle weapons te krijgen. Beter gezegd: voor elk weapon waar geen blueprint voor is en ook niet dropt, is ooit door iemand betaald in de vorm van een key in de store.

[ Voor 28% gewijzigd door TomAtTweakers op 18-12-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Ullapool Caber is samen met de targe echt hilarisch. Gewoon frontaal een groep inrennen, iemand raken, en alles vliegt in het rond :D

Verder heb je natuurlijk gelijk dat Valve hier geld aan verdient, en wat mij betreft ook wel terecht. Ik heb het spel ruim 3 jaar geleden gekocht en speel sindsdien bijna dagelijks, en toch ben ik er minder voor kwijt dan als je nu bijv CoD:Blackops koopt. Door de ontzettend hoge replay factor van TF2, die door de updates met steeds nieuwe items blijft hernieuwen, vind ik het het wel waard om af en toe eens een key te kopen.

[ Voor 61% gewijzigd door frickY op 18-12-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
frickY schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:05:
Verder heb je natuurlijk gelijk dat Valve hier geld aan verdient, en wat mij betreft ook wel terecht. Ik heb het spel ruim 3 jaar geleden gekocht en speel sindsdien bijna dagelijks, en toch ben ik er minder voor kwijt dan als je nu bijv CoD:Blackops koopt. Door de ontzettend hoge replay factor van TF2, die door de updates met steeds nieuwe items blijft hernieuwen, vind ik het het wel waard om af en toe eens een key te kopen.
Daar heb je helemaal gelijk in, ik denk alleen dat het wel verstandiger zou zijn geweest om langzamerhand de hats en dergelijke er in te brengen, het is nu te veel op hetzelfde moment. De updates met nieuwe items zijn te groot.. Het zou net zo moeten zijn als met de Class Updates, eens in de zoveel tijd maar een update erbij, zo blijft het in mijn ogen leuker dan in een half jaar zo ontiegelijk veel items uit te brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gameplay beelden van deze update :P
YouTube: TF2 Pykow Battle medic

Ja ik weet het :P FAIL acties maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
frickY, je hebt gelijk dat Valve het geld zeker verdient. Ik heb de game ooit voor 10 euro gekocht en het staat in mijn top 3 beste spellen ooit gespeeld en waarschijnlijk op de eerste plek als het gaat om het aantal uren dat ik erin gestopt heb. Ik ben alleen van mening dat Valve geen geld moet proberen te verdienen door sommige nieuwe weapons alleen verkrijgbaar te maken door er, direct of indirect, voor te laten betalen. Bij de hats had ik daar helemaal geen probleem mee, die zijn slechts cosmetisch. Maar als men met weapons geld wil verdienen, wees daar dan ook eerlijk over, en stop er niet stiekem een paar tussen waarvoor betaald moet worden.

Wat in de post hierboven staat is in mijn ogen ook waar: het was veel leuker toen de updates nog per class waren: voor die ene class een paar nieuwe wapens, een paar nieuwe maps en soms hier en daar nog een leuk extraatje. Nu is het een enorme shitload aan hats en weapons, met soms nog iets anders leuks. Eerst had elke update nog een eigen sfeer en karakter, nu voelt het gewoon als een vrachtwagen die zijn enorme lading hats en weapons in de vorm van een grote, chaotische berg in de game dumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
TomAtTweakers schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:39:
Wat in de post hierboven staat is in mijn ogen ook waar: het was veel leuker toen de updates nog per class waren: voor die ene class een paar nieuwe wapens, een paar nieuwe maps en soms hier en daar nog een leuk extraatje. Nu is het een enorme shitload aan hats en weapons, met soms nog iets anders leuks. Eerst had elke update nog een eigen sfeer en karakter, nu voelt het gewoon als een vrachtwagen die zijn enorme lading hats en weapons in de vorm van een grote, chaotische berg in de game dumpt.
Klopt naar mijn mening voor de volle 100%.

Ik herinner mij nog de soldier en demo update waar nog een aantal weken van grote gevechten aan vooraf gingen met de Soldier Vs. Demo killcounts enzo. Dat waren echt leuke tijden, al helemaal toen er elke keer weer nieuwe hidden links waren gevonden of er weer nieuwe theorieen over mogelijke updates werden genoemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TomAtTweakers schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:39:
frickY, je hebt gelijk dat Valve het geld zeker verdient. Ik heb de game ooit voor 10 euro gekocht en het staat in mijn top 3 beste spellen ooit gespeeld en waarschijnlijk op de eerste plek als het gaat om het aantal uren dat ik erin gestopt heb. Ik ben alleen van mening dat Valve geen geld moet proberen te verdienen door sommige nieuwe weapons alleen verkrijgbaar te maken door er, direct of indirect, voor te laten betalen. Bij de hats had ik daar helemaal geen probleem mee, die zijn slechts cosmetisch. Maar als men met weapons geld wil verdienen, wees daar dan ook eerlijk over, en stop er niet stiekem een paar tussen waarvoor betaald moet worden.

shitload aan wapens ? Volgens mij zijn alle items van de laatste update gericht op de middeleeuwse stijl.
Want valve verkeerd doet. is de aankondiging de laatste tijd.
De spy+sniper update en The war update ;)

Het is nog steeds wachten op de maps contest update :) die is 1,5 maand van start gegaan als het goed is.
bij tf2maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Ja meer bij die updates per class werd er telkens gezeurd dat er opeens 10 medics, pyro's of heavies rondliepen. Door deze manier is dat niet meer het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonni schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:58:
Ja meer bij die updates per class werd er telkens gezeurd dat er opeens 10 medics, pyro's of heavies rondliepen. Door deze manier is dat niet meer het geval.
Precies. daar heb je nu geen last van;

moet alleen nog The boston basher hebben ;)
en dan heb ik alle crate wapens haha ;)

ik wil er wel 8 items voor geven die ik toch niet gebruik
Sendvich + blackbox + Shortstopper + Ambrassador + eyelander + The wrangle + Dual mini game + Scrap METAL + serie 8 crate

[ Voor 31% gewijzigd door Pykow op 18-12-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:00
Zojuist uit een crate gehaald :D

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/12/18/1292684062-150.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In meer serieus nieuws, de update heeft ook Sourcemod / Metamod gebroken. Voor die reden werken de plugins op dit moment niet. :(

Server is wel gewoon online en er is een maprotatie

[ Voor 20% gewijzigd door CapTVK op 18-12-2010 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

CapTVK schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:49:
In meer serieus nieuws, de update heeft ook Sourcemod / Metamod gebroken. Voor die reden werken de plugins op dit moment niet. :(

Op festers draait het nog wel :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mann co keys > Master card
Hats > mastercard
Wapens > mastercard
Cabo karaoke > onbetaalbaar

whaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
CapTVK schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 19:49:

Gewoon snapshots gebruiken, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Pykow schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:08:
Mann co keys > Master card
Hats > mastercard
Wapens > mastercard
Cabo karaoke > onbetaalbaar

whaha
LOL idd, wat een nachtegaalte is ons Cabo idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@okkiwokki
Ik had die German Gonzila ook, maar geen unusual. Heb die getrade voor 2 nieuwe keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sticky jumper in combinatie met die 2 nieuwe items is echt heftig :P
vooral bij water basin op het einde ;) Stickyjump naar de andere kant en met 1 a 2 pipes heb je een lvl 3 sentry down + engineer + dispenser :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
mocht iemand geïnteresseerd zijn, ik heb zon beetje alle vintage wapens voor trade. www.tf2ite.ms/kipneck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:25
TomAtTweakers schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 17:51:
Daarom zeg ik ook sommige items. Bijvoorbeeld de Candy Cane en de Back Scratcher zijn alleen via uncrate te krijgen. En zo zijn er nog een paar. Voor deze is ook geen blueprint (bekend).
Damn, dat had ik moeten weten voordat ik hem min of meer gratis aan captvk gaf :'(

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Pagina: 1 ... 9 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.