Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Shabbaman schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:16:
[...]

Ik zie meer dan genoeg volle pubs.
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Maar misschien kijk ik op de verkeerde tijd ofzo. Verder vind ik TF2 alleen spelen een stuk minder.
Reageer het aub normaal
Is dit belgisch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik geef de schuld aan een combinatie van afgenomen zomer/winterdrukte + de itemkermis.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Pheace schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 02:25:
[...]

Wat een onzin conclusie...

Jij en je vrienden spelen niet meer blijkbaar. Spel zal wel dood zijn dan...

[...]

Hah, dat kan zowaar kloppen inderdaad. Ik zit bijna altijd op de UK 2Forts server, en soms East Coast.
"Ik en mijn vrienden" is een flink deel van de mensen hier. Als mensen die al sinds de beta spelen plots stoppen zie ik dat als het begin van het einde ja.
Of het door de kermis komt weet ik niet, ik weet alleen dat de interesse bij mij ineens sterk is afgenomen. Bij mij volgens mij vooral door de vele wapens/item die ineens in het spel zijn gepropt. Er zijn meer spellen die gespeeld willen worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10
kingmob schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:49:
[...]

Vind ik wel meevallen eigenlijk. Maar misschien kijk ik op de verkeerde tijd ofzo. Verder vind ik TF2 alleen spelen een stuk minder.

[...]

Is dit belgisch? :P
Misschien zou team 2 eens moeten beginnen met pcw's spelen ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Pykow schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:58:
[...]

En die servers deel je dan niet met ons ;)

Als je de game al vanaf 2007 speelt, dan merk je dat er te veel is aangepast aan de gameplay,performance en teamwork. Daarom hebben ze nu ook in de BETA versie, dubbel HP om teamplay meer naar voren te schuiven.
Daarnaast denk ik dat die dubbel HP niet meer is dan een fix van hun eigen fout met mini crits.(Jarate,Airblast,TDH airshot)

Valve moet weer terug gaan naar 2008 met updates.
Aankondiging, DAG 1 , 2 ,3 ,4 UPDATE
Meet the Class video.
Een verhaal achter de update plaatsen.

Bij de laatste update was dat niet het geval. australie christmas update ?
Waarom krijgen we dan medeleeuwse spullen ? Ridder helm, pijlen voor de medic ?Klassieke heavy gun ?
dat heeft toch niks met christmas te maken. Ze hadden eerst een mooi verhaal moeten maken.

Ik denk dat dat ook een rede is waarom de "core"spelers er mee stoppen. TF2 is veel veranderd en valve blijft maar hats en wapens droppen in de game ( het wel bekende KERMIS)
Die klassieke heavy gun , is niet anders dan een re-skin van sascha de orginele minigun. Deze kreeg je bij het vrijspelen van poker night at the inventory wanneer je de heavy uitspeelde met poker. Omdat het een re-skin is en verder geen aparte abilities heeft zou je er eigenlijk niet aan moeten storen.

En wat betreft de ''meet the'' filmpjes geef ik je wel gelijk. Meet the spy was de laatste welke in mei 2009 gereleased is. Dat is dus bijna 2 jaar geleden.

En hoewel er nu al een grote kermis is/content beschikbaar komt op deze pagina kan je lezen wat er nog meer bij gaat komen.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stilgar
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Asskicker schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:43:
GoT Server werkt weer, als ie in het vervolg moet geupdate worden gelieve mij te PM'en. :)
Misschien een handige tip: als je je aanmeldt voor de hlds_announce mailinglist van Valve krijg je een mailtje na iedere server update. In het mailtje staat meteen een changelog. Meestal zijn de updates in het midden van (onze) nacht, je kunt dan de server 's morgens updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:45

g0tanks

Moderator CSA
Descriptor schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:17:
[...]

Die klassieke heavy gun , is niet anders dan een re-skin van sascha de orginele minigun. Deze kreeg je bij het vrijspelen van poker night at the inventory wanneer je de heavy uitspeelde met poker. Omdat het een re-skin is en verder geen aparte abilities heeft zou je er eigenlijk niet aan moeten storen.
Ik denk dat Pykow de Brass Beast bedoelt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Nope, de Iron Curtain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:57:
[...]

Misschien zou team 2 eens moeten beginnen met pcw's spelen ;)
Ik challenge team 2 om zich aan te melden voor season 9 en het op een redelijke manier uit te spelen.
( 9x 6-0 tegen telt niet. Geen default losses)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Ik zie niet hoe je van "beginnen met pcw's spelen" ineens komt op "seizoen 9 spelen". Eerlijk gezegd denk ik dat het in seizoen 8 al een hele kluif geweest was om in divisie 5 zonder pcw's te spelen niet op negen keer 0-6 uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Stilgar schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:28:
[...]

Misschien een handige tip: als je je aanmeldt voor de hlds_announce mailinglist van Valve krijg je een mailtje na iedere server update. In het mailtje staat meteen een changelog. Meestal zijn de updates in het midden van (onze) nacht, je kunt dan de server 's morgens updaten.
Bedankt voor de tip! Heb me aangemeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de laatste update was dat niet het geval. australie christmas update ?
Waarom krijgen we dan medeleeuwse spullen ? Ridder helm, pijlen voor de medic ?Klassieke heavy gun ?
Ik quote me eigen regels wel om aan te geven dat GoTanks gelijk heeft met Brass Beast.
Lees regel 1 maar eens, Daar zeg ik laatste update . Christmas update.

de Iron Curtain was al eerder gereleased en is geen update van TF2 zelf, maar promotional items.

BTW, Iemand nog iets gehoord over de Map maker contest ?
dit was net na de eerste polycount update aangekondigd. Maar verder heb ik we niks meer van gehoord.

Daarnaast lees ik op het steamforum, dat Steam waarschijnlijk Custom friends groups gaat introduceren.
Met andere worden, we kunnen de friendlist sorteren

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 13-01-2011 15:25 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Pykow schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:58:
[...]
Ik denk dat dat ook een rede is waarom de "core"spelers er mee stoppen. TF2 is veel veranderd en valve blijft maar hats en wapens droppen in de game ( het wel bekende KERMIS)
Check gerust mijn 'Primeval Warrior' badge. Deze 'Core' speler geniet nog vol op van de game en heeft geen problemen met deze 'wel bekende KERMIS'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk ook niet dat de 'hardcore'-gradatie van mensen veel te maken heeft of je itamz leuk vindt of niet, zoals Pykow lijkt te willen stellen. Maar ik denk dat Kingmob wel gelijk heeft dat het zorgelijk is dat mensen die het spel al lang spelen er mee stoppen. Misschien missen die mensen wel het TF2 zoals ze dat jaren terug speelden, maar goed... er lopen ook zat beta-spelers rond die fanatiek traden/verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Starsiege: Tribes en Counter-strike 1.6 ben ik ook na pak hem beet 3 á 4 jaar gestopt met spelen. Op een gegeven moment heb je het gewoon wel gezien, of zijn er leukere alternatieven. Items of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:38
frickY schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:14:
Starsiege: Tribes en Counter-strike 1.6 ben ik ook na pak hem beet 3 á 4 jaar gestopt met spelen. Op een gegeven moment heb je het gewoon wel gezien, of zijn er leukere alternatieven. Items of niet.
Hoewel ik inderdaad steeds minder en minder TF2 speel (als speler van het eerste uur) heb ik ook nog geen goed alternatief gevonden eigenlijk.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH zegt het goed.
Als hardcore gamers maakt het je niet uit welke items valve introduceert.
Maar gamers die wat minder fanatiek zijn, die worden moe van Valve.
De updates zijn niet meer zo krachtig als voorheen.( bekijk me vorige post)
Dus deze mensen vallen gewoon weg en dat is heel vervelend.

En daarnaast is het toch een logische beslissing geweest van valve ?

1: Class Update (achievements + wapens)
Mensen spelen maar 1 class en als ze alles gehaald hadden waren ze weer weg.
2: Double Class update( Sniper,spy)
Geen last meer van servers met maar 1 class want 2 classes hadden nu nieuwe wapens.
Maar zelfde verhaal, Spelers gingen weer te snel weg
3: The war update(soldier, demoman)
Aantal demoman kills en aantal soldier kills. Spelers gingen echt de strijd aan, maar na de update zag je ze weer vertrekken
4:Classless update
Random hats, Je kon niet meer weten wanneer je een item ging krijgen, niet class verbonden, dus dit leek een ideaale oplossing.
5: Craften
Mensen klagen over de random drop systeem dus maakte valve een craft systeem
6:Mann co store
Spelers vonden het te lang duren voor een hat. Valve maakt een store om hats te kunnen kopen.
Daarmee konden ze zelf veel geld verdienen.
7: Kermis
Nu gaat valve te ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stilgar
  • Niet online
Ik speel TF2 al sinds de beta, en ik heb inderdaad best wat mensen uit mijn Steam Friends zien stoppen met het spel. Als ik eerlijk ben denk ik niet dat dat heel erg aan het spel en de updates ligt. Op een gegeven moment stappen spelers gewoon over naar een nieuwer spel, of gaan minder gamen. De aanwas van nieuwe spelers is er echter ook nog gewoon. Bij iedere update of sale van het spel zie ik veel nieuwe spelers langskomen. Het item-gebeuren heeft denk ik het spel alleen maar populairder gemaakt, hoewel ik soms het gevoel krijg dat mensen meer tijd stoppen in het traden dan in het spelen. Ik denk wel dat de populariteit langzaam zal afneemt, simpelweg omdat het een wat ouder spel is.
That being said: met veel van mijn Steam Friends speel ik nu al jarenlang TF2, en de meesten zijn nog regelmatig actief. Veel zelfs bijna dagelijks. We hebben sinds ruim 6 maanden ook een community-paid server waar iedere avond activiteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Weiman schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:44:
Dat klinkt meer als Vsync dan multicore rendering..
De 60FPS-cap wel, de mouse-lag niet en komt bij meer mensen voor. Meer dan 60FPS heb je sowieso niets aan (altijd liever Vsync dan overkill-FPS) dus als het toch al vloeiend loopt is multicore-rendering eerder een last dan dat het iets nuttigs doet. Ach ja, mij hoor je verder niet klagen, multicore rendering uit en gaan met die banaan/sandvitch. :)
Stilgar schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:29:
Ik speel TF2 al sinds de beta, en ik heb inderdaad best wat mensen uit mijn Steam Friends zien stoppen met het spel. Als ik eerlijk ben denk ik niet dat dat heel erg aan het spel en de updates ligt. Op een gegeven moment stappen spelers gewoon over naar een nieuwer spel, of gaan minder gamen.
Ik denk dat er door de updates zeker wel mensen stoppen (al komen er daardoor misschien ook net zoveel weer bij). Zie CS, dat wordt nog steeds gespeeld en als het gewoon een goede basis is maakt het echt niet uit dat het al wat ouder is, de gameplay is beter dan veel nieuwere games. Ik speel ook wat minder sinds de updates om dat het gewoon een stuk chaotischer is. Ik wil helemaal niet traden of naar de store gaan of rare mensen met glimmende hoedjes zien die mij het idee geven dat ik een game speel waar ik heel veel gare custom mods overheen heb gegooid. De graphics vind ik er nu soms ronduit amateuristisch uit zien, niet echt "des Valve's".

Maar goed, uiteindelijk blijft het stiekem alsnog gewoon een retegoed spel. O-) hiep hoi.

[ Voor 52% gewijzigd door bwerg op 13-01-2011 23:19 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bwerg schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:11:
[...]

De 60FPS-cap wel, de mouse-lag niet en komt bij meer mensen voor. Meer dan 60FPS heb je sowieso niets aan (altijd liever Vsync dan overkill-FPS) dus als het toch al vloeiend loopt is multicore-rendering eerder een last dan dat het iets nuttigs doet. Ach ja, mij hoor je verder niet klagen, multicore rendering uit en gaan met die banaan/sandvitch. :)
vsync werkt niet goed in de source engine.

(+ niet iedereen speelt @ 60hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:13:
[...]

vsync werkt niet goed in de source engine.
Met Vsync loopt het in ieder geval prima, zet ik MCR aan dan wordt het ineens onspeelbaar. MCR aan en Vsync aan wordt het niet beter van.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:49:
LUH zegt het goed.
Als hardcore gamers maakt het je niet uit welke items valve introduceert.
[...]
Nou, dat bedoel ik niet helemaal. Ik probeer niet echt een scheiding te maken tussen mensen die het spel al langer spelen of 'hardcore' spelers. Ik denk namelijk niet dat die twee factoren ermee te maken hebben of iemand er mee kapt of niet. Ik zei alleen dat mensen die het spel al vanaf de beta spelen, dat spel sterk hebben zien veranderen en dat de kans dat ze er daarom mee stoppen groter is dan bij mensen die het spel pas een jaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
LUH-3417 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:50:
[...]

Nou, dat bedoel ik niet helemaal. Ik probeer niet echt een scheiding te maken tussen mensen die het spel al langer spelen of 'hardcore' spelers. Ik denk namelijk niet dat die twee factoren ermee te maken hebben of iemand er mee kapt of niet. Ik zei alleen dat mensen die het spel al vanaf de beta spelen, dat spel sterk hebben zien veranderen en dat de kans dat ze er daarom mee stoppen groter is dan bij mensen die het spel pas een jaar spelen.
Of mensen beginnen het spel saai te vinden, omdat ze al 3-4 jaar hetzelfde spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
Asskicker schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:59:
[...]

Of mensen beginnen het spel saai te vinden, omdat ze al 3-4 jaar hetzelfde spelen. :P
Dat is mij al eens eerder overkomen, maar de updates trokken me terug. Dat is dus ook een beetje mijn punt, deze updates schieten (voor mij iig, maar ik vermoed voor meer) hun doel voorbij. Ik was altijd groot voorstander van de nieuwe wapens gebruiken in ETF2L, maar deze stortvloed is amper bij te houden als je iets meer casual speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kingmob
Ik speel nu bij team dynamic, dat nu op stoom begint te komen, we kunnen ons goed weren tegen de top van div 5, dus mij hoor je echt niet klagen dat ik uit GoT2 ben gestapt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Probleem met de nieuwe wapens in mijn ogen is ook dat je ze ook niet kan verdienen met achievements. Als ik kijk hoeveel mensen nog steeds niet de nieuwe wapens hebben (loch n load, crusaders crossbow, warriors spirit), dan zijn dat er best veel. En ook niet iedereen heeft een shitload aan duplicates om mee te craften.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:56:
@kingmob
Ik speel nu bij team dynamic, dat nu op stoom begint te komen, we kunnen ons goed weren tegen de top van div 5, dus mij hoor je echt niet klagen dat ik uit GoT2 ben gestapt.
En dat is relevant want? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien speelt martnnu meer matches , sinds die naar Dynamic is gegaan.
dus heeft die minder te maken met de unlocks.

Ik snap ook wel dat mensen uitgekeken zijn op TF2 na 3 jaar.
Bij GoT merk je ook dat HoN heel erg aan het groeien is.
Ook zie je dat veel TF2 spelers, startcraft 2 spelen.

Soms moet je een game helemaal vernieuwen.
Team fortress 3 releasen bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Random post is random ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:56:
@kingmob
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stilgar
  • Niet online
punisher007 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:06:
Probleem met de nieuwe wapens in mijn ogen is ook dat je ze ook niet kan verdienen met achievements. Als ik kijk hoeveel mensen nog steeds niet de nieuwe wapens hebben (loch n load, crusaders crossbow, warriors spirit), dan zijn dat er best veel. En ook niet iedereen heeft een shitload aan duplicates om mee te craften.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik wil ook liefst alle nieuwe items hebben, maar uiteindelijk is dat meer verzameldrift dan iets anders. Ze brengen sneller items uit dan je ze kunt verzamelen, maar nieuwe items leveren vaak niet perse een voordeel op. Ze hebben andere voor- en nadelen, maar zouden -met de juiste strategie- even sterk moeten zijn als de alternatieven. Natuurlijk is dat niet altijd zo, maar Valve is er vrij goed in om dan later de effecten aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb niet het idee dat de Caber Toss een voordeel heeft, in tegendeel. Meestal wordt het je eigen dood.
Hij is daar in tegen wel erg vermakelijk, waardoor ik hem toch equipped heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar het is ook zo, dat sommige wapens meer voordeel hebben dan nadelen.
Kijk eens naar the huntsman ?
Voordeel
100+ Damage + Grote hitbox + Spam wapen
Nadeel:
Minder ammo

Maar goed je moet ook weten wanneer je een wapen moet inzetten en wanneer niet.
Een scotisch resistans (of hoe je het ook schrijf) kan heel erg fijn zijn bij het verdedigen.
Maar in de aanval heb je niks aan het wapen. Vooral op CTF_doublecross ben ik een fan van de SR wapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Misschien vergeet je dat het niet hitscan is, je niet kunt inzoomen en de maxdamage lager is? Overigens TDH > huntsman. Ga eens zeuren over TDH. Die wordt gedragen door een class met meer health, even snelle projectiles met grotere hitbox, gemiddeld meer damage op de range waarvoor hij wordt gebruikt, meer ammo, minicrits op airshots, geen wachttijd om te chargen. Gewoon een OP huntsman zonder headshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op een post van kingmob die blijkbaar is verwijderd omdat er een enorm groot trollface jpg in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:45:
Ja maar het is ook zo, dat sommige wapens meer voordeel hebben dan nadelen.
Kijk eens naar the huntsman ?
Voordeel
100+ Damage + Grote hitbox + Spam wapen
Nadeel:
Minder ammo
Nogal kort door de bocht. Je speelt zelf zeker geen sniper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:10:
[...]

Nogal kort door de bocht. Je speelt zelf zeker geen sniper?
Ik speel best wel veel sniper de laatste tijd.
Maar nooit met de huntsman, want headhots schieten en scouts van dichtbij headys geven is gewoon een leuke uitdaging.

ik speel iedere class, alleen zelden engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Maar engineer is juist zo leuk! Lekker sentries op de laatste cap bouwen omdat de rest van je team te dom is om te verdedigen, en in de tussentijd de hele flow van een 5cp-map verpesten. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Pykow schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:13:
[...]

Ik speel best wel veel sniper de laatste tijd.
Maar nooit met de huntsman, want headhots schieten en scouts van dichtbij headys geven is gewoon een leuke uitdaging.
Met de huntsman is dat zelfs nog veel leuker. En headshots van op afstand, is veel moeilijk met de huntsman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Laatst online: 18-09-2024
Shabbaman schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:06:
Maar engineer is juist zo leuk! Lekker sentries op de laatste cap bouwen omdat de rest van je team te dom is om te verdedigen, en in de tussentijd de hele flow van een 5cp-map verpesten. Geweldig!
of juist je sentry met daarbij een teleport zo goed plaatsen dat ze niet verder komen dan de 1ste cap :) je krijgt steeds toevoer van spelers via je eigen teleport zodat een uber of sticksjes niet werken _/-\o_ kom maar op O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Aaaaaaand it's gone... http://www.tf2items.com/id/drcooper :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hij vindt het leuk om hoedjes weg te gooien.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Het merendeel van de hoedjes die Valve tegenwoordig uitkotst in de game zou ik anders ook liever kwijt dan rijk zijn, zo spuuglelijk zijn sommige. Maar ze zomaar wegdoen had ik niet gedaan. Ik had er metal voor gevraagd en daarmee zoveel mogelijk verschillende wapens gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ben ik de enige die vandaag een update van 1GB voor de kiezen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, er is vandaag, voor zo ver ik weet (2 min geleden gechecked) geen uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik vond het ook al vreemd omdat ik geen updates kon vinden. Nouja, ik kan steam niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Hij vertelde mij dat hij al die hat fortress zaken beu was. Hij heeft TF2 4500 uur gespeeld (waarvan hij zelf zegt max 150 uur echt gespeeld). Ergens in juni 2010 heeftie al 28 hoedjes gedelete, 2 maanden geen tf2 meer gespeeld, vervolgens weer tf2 gespeeld en een 2de tf2 account gekocht om te idlen. Daarop weer 350 uur geidled en zo weer 19 hats verzamelt om ze vervolgens nu weer allemaal te deleten.

Anyway, als een sniper de Larrikin Robin op heeft. En deze de hat taunt doet, zit deze door z'n gezicht heen. Ziet er best komisch uit.

De Highlander Community Challenge wordt ook steeds spannender. De eerste teams hebben ronde 5 bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Ik vind het echt hilarisch als iemand die heeft zitten idlen gaat klagen over hats.
Wel grappig. Ik had al zitten kijken of BeaverN niet stiekem meegespeeld had bij t.play, maar dat valt nog mee. Ik zag wel dat Reload gewoon demo speelt voor Blood is Good, en volgens mij is dat ook niet geheel volgens de regels (lees: niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
damn kijk hoeveel amerikaanse teams zich hebben aangemeld voor highlander.
op een EU gerelateerde competitie.

krijg je van die matches met 120 ping ^( '.' )^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabba,
2.1.1 Participants: Only players that are new to competitive play or playing in division 6

The tournament is meant for new and casual players. Players that have been in the roster of a team in division 5 or higher in season 5, 6 or 7 (or the equivalent in any other league), are not allowed to participate, other than as a buddy. Breaking this rule will lead to penalties for the whole team.
Het BiG 6v6 team speelde in seizoen 7 nog div 6, dus het hele BiG team (incl Reload) mag gewoon spelen.
Maar als je het over high div spelers hebt die als non buddy in een highlander team zitten, dan spant T-play de kroon met de helft aan div 4 spelers en dan ook nog eens Ghent en Foster die in div 2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Ik mix regelmatig mee met BiG, (zou graag een vaste plek willen, maar ze kunnen me niks beloven :( ), Reload is geen uber-demo ofzo, maar wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Hm, is seizoen 7 alweer zo lang geleden... time flies when you're having fun ;) Misschien zouden ze eens wat haast achter die highlander competitie moeten zetten.
Weiman schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:08:
Reload is geen uber-demo ofzo, maar wel goed.
Voor div4 misschien niet, maar voor div6 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Highlander gaat idd super langzaam, het is 1 match per 2 weken. elke keer als er een ronde klaar is krijgen ze eerst een volle week om te schedulen en daarna nog een volle week playtime. Retarded lang.

Team Dynamic gaat trouwens aan Wireplay S8 mee doen, enige GoT teams (of andere) die ook van plan zijn om Wp te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toen ik bij TTC zat, zaten we ook in wireplay, etf2l en highlander team.
2 / 3 officials is erg druk en eist een goede planning.

opzich vindt ik het wel mee vallen 1 match per 2 weken.
Je moet toch 9 mensen beschikbaar hebben en misschien ook nog wat backups als iemand te laat is of problemen heeft. 1 week is zo voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team Dynamic = no-life wij doen op het moment bijna elke avond pcws, als dat nou opeens een officialtje is, maakt niet uit.

=D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Totdat het weer woensdag is en je weer je wekelijkse team-hop doet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:17:
Totdat het weer woensdag is en je weer je wekelijkse team-hop doet. :p
Verandering van spijs doet eten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Ik heb vorige week wat games gekocht en had nog 1 euro in m'n steam wallet, heb daarmee maar de rocket jumper en de sticky jumper gekocht omdat die nogal lastig te craften zijn.. In combinatie met de Ullapool Caber kun je héle leuke dingen doen :D

"High-Yield Scottish Face Removal"

Zelf heb ik ook nog even een paar korte momentjes op youtube gezet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die tweede van jezelf, op Gullywash, is nice. :)

[ Voor 37% gewijzigd door LUH-3417 op 19-01-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt geweldig met die sticky jumper en caber!
Lame, doch geweldig :)

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 19-01-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe update van valve, TDH, Ambassador en nog wat andere models hebben nu LoD models, hoera we krijgen weer 2 extra frames per seconde............

Oh ja, ook cp5_gorge is toegevoegd, die zat eerder al in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
ik hoop dat ze in de volgende patch wat aan de gehele performance van het spel gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

frickY schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:20:
Echt geweldig met die sticky jumper en caber!
Lame, doch geweldig :)
Ik vind dit een valide vervanging voor de ScoRes jihaad piraat, zeker icm een uber was dit echt een geweldige playstyle.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
kKaltUu schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:10:
[...]

Ik vind dit een valide vervanging voor de ScoRes jihaad piraat, zeker icm een uber was dit echt een geweldige playstyle.
De wat? iets met scottisch resistance en ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Team Fortress 2 Update Released
Product Update - Valve
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
  • Updated the Linux srcds_run script
    • Added warning message for people running the server as root
    • Changed the working directory to the game tree before executing the dedicated server
  • Updated the existing localization files
  • Added Czech, Hungarian, Romanian and Turkish localization files
Team Fortress 2
  • Updated several models with optimizations and new LODs.
  • Updated the default TF2 crosshairs to use the RGB and scale settings in the Options->Multiplayer dialog like custom crosshairs do.
  • Added a glow effect to the team intelligence entities when they’re not being carried.
  • Added a timer to indicate how much time is left before the gate closes in DeGroot Keep.
  • Added a new plate model to be used when a Heavy throws the Buffalo Steak Sandvich to heal teammates.
  • Added a note in the trading dialog to let you know when your trading partner is typing.
  • Added a new Valve map CP_5Gorge.
  • Fixed the Mad Milk effect not being washed off when a player goes underwater.
  • Fixed being able to attack teammates using pumpkin bombs and arrows fired by the Huntsman or the Crusader's Crossbow.
  • Fixed switching to the melee weapon instead of using the lastweapon setting after drinking Crit-a-Cola.
  • Fixed not seeing the critboost effect on the Scout's Shortstop.
  • Fixed the Sniper Rifle and SMG view models having Red skins while on the Blue team.
  • Fixed the Engineer PDA view models (build/destroy) having Red skins while on the Blue team.
  • Fixed the mini-sentry HUD not playing the alert sound when the sentry is sapped or low on ammo.
  • Updated the community map CP_Yukon.
    • Central CP moved up to bridge.
    • Bridge widened.
    • Several sticky exploits patched.
    • Flat bridge added onto CP1's pipes.
Mooie update! Meer stabiele fps, nieuwe map, map updates en een heleboel fixes.

d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Asskicker op 20-01-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijstje met items die geupdate zijn:

tf/models/player/hwm/soldier.mdl
tf/models/player/items/all_class/all_domination_2009.mdl
tf/models/player/items/all_class/all_halo.mdl
tf/models/player/items/medic/medic_german_gonzila.mdl
tf/models/player/items/pyro/prancers_pride.mdl
tf/models/player/items/soldier/soldier_viking.mdl
tf/models/player/soldier.mdl
tf/models/weapons/c_models/c_ambassador/c_ambassador.mdl
tf/models/weapons/c_models/c_bow/c_bow.mdl
tf/models/weapons/c_models/c_degreaser/c_degreaser.mdl
tf/models/weapons/c_models/c_directhit/c_directhit.mdl
tf/models/weapons/c_models/c_frontierjustice/c_frontierjustice.mdl
tf/models/weapons/c_models/c_iron_curtain/c_iron_curtain.mdl
tf/models/weapons/v_models/v_smg_sniper.mdl
tf/models/weapons/v_models/v_sniperrifle_sniper.mdl
tf/models/weapons/w_models/w_flamethrower.mdl
tf/models/weapons/w_models/w_minigun.mdl

Het schijnt dat mensen met dx8 configs opeens 20+ fps extra hebben. Dx9 lijkt het mee te vallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Descriptor schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:22:
[...]

De wat? iets met scottisch resistance en ?
Vroeger was een sticky die je afschoot met de scottish resistance meteen ontplofbaar, in je gezicht zeg maar.
Dus als jihaad demopiraat rende je op een tegenstander af en ontplofte je alles in z'n gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Netjes, eindelijk weer eens een update met 17 verbeterde models i.p.v. 17 nieuwe hats. Het geeft mij in ieder geval weer wat hoop dat Valve nog wel enig idee heeft over wat belangrijk is voor TF2. We zijn er nog niet, maar het is een mooi begin.

Zo eens kijken of ik een server met 5 cp Gorge kan vinden. Gorge heb ik altijd al een toffe map gevonden en aangezien ik de beta niet speel, ben ik ben benieuwd of het nog beter is geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
These topics makes me sad :/

Zou valve nog een update uitbrengen voor de dokolohs bar? deze is nog steeds niet op een plate te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

Asskicker schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:38:
[...]Mooie update! Meer stabiele fps, nieuwe map, map updates en een heleboel fixes.
d:)b
O snap, Yukon midpoint naar boven gemoved! Geen irritante pijp waar je constant af valt! Misschien wordt het nu eindelijk een speelbare map in 6v6...

En idd, die gullywash double air is echt NOIIIICE Weiman :9~

[ Voor 8% gewijzigd door skndd op 21-01-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FPS is nog net zo instabiel als voorheen hierro.

Leden werven voor je clan is niet de bedoeling, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam en Spielerij beleid

[ Voor 68% gewijzigd door psychoclown op 23-01-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Nieuwe post op teamfortress.com, een nieuw theme is gemaakt door de leden van tf2maps.net . Construction-theme inclusief duiven die schijten. Ik ben benieuwd.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Heb sinds vanochtend een huntbow. Dat is echt wennen in vergelijking met de sniper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WriteUp schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:29:
Heb sinds vanochtend een huntbow. Dat is echt wennen in vergelijking met de sniper!
Als je eenmaal weet hoe de pijl werkt dan heb je de meest overpowerd wapen in je handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow geef het nou gewoon een keer op. Continue datzelfde verhaaltje.
Vertel eens iets leuks, of niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Pykow schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:28:
[...]

Als je eenmaal weet hoe de pijl werkt dan heb je de meest overpowerd wapen in je handen.
Hij kan dan met geluk sterk zijn op korte afstand, maar verder weg is een sniper toch zeker veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Descriptor schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 22:06:
These topics makes me sad :/

Zou valve nog een update uitbrengen voor de dokolohs bar? deze is nog steeds niet op een plate te gooien.
Hah, ik ben zelf ook 1 van die mensjes xD
Ik heb zoiets van, als iemand mijn hoedjes wil kopen, dan moeten ze dat zelf weten, anders doen ze het wel bij de shop :)

Zat nog te denken om mijn hoedjes te koop te zetten op het trade forum hier maar wist niet of ze dat op prijs stelden (mag wel op het SPUF), maar goed, er lijkt toch geen hond dat forum te gebruiken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

WriteUp schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:04:
[...]

Hij kan dan met geluk sterk zijn op korte afstand, maar verder weg is een sniper toch zeker veel beter!
nee, ook op langere afstand heb je vaak een voordeel bovenop de "gewone" sniper. bijv tegen andere snipers die om het hoekje duiken, schieten en dan weer terugduiken. Als je achter hun ritme komt. kan je op het juiste moment een pijl vuren, zodat de vijand word geraakt zodra deze weer om het hoekje popt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Dat is eerder een uitzondering dan een valide tactiek.. Als ik normale sniper speel maak ik me om huntsman snipers zelden zorgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
D4NG3R schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:33:
[...]

nee, ook op langere afstand heb je vaak een voordeel bovenop de "gewone" sniper. bijv tegen andere snipers die om het hoekje duiken, schieten en dan weer terugduiken. Als je achter hun ritme komt. kan je op het juiste moment een pijl vuren, zodat de vijand word geraakt zodra deze weer om het hoekje popt.
Ervan uitgaande dat ze alles missen? Als jij een pijl in je hand ben je een sitting duck en iedereen die een beetje kan snipen heeft geen moeite met het headshotten van sitting ducks. Tegen de tijd dat je achter zijn ritme komt ben je al 10 keer dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

Waster schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:29:
[...]

Ervan uitgaande dat ze alles missen? Als jij een pijl in je hand ben je een sitting duck en iedereen die een beetje kan snipen heeft geen moeite met het headshotten van sitting ducks. Tegen de tijd dat je achter zijn ritme komt ben je al 10 keer dood.
Of je bent goed met dat soort dingen, en hebt na 2x al door wanneer hij zijn hoofd de 3e keer laat zien ;) .

Note: Ik speel ook liever met de gewone sniper, maar de huntman word door veel mensen ondergewaardeerd.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15

User

S3

D4NG3R schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:31:
Note: [...] maar de huntman word door veel mensen ondergewaardeerd.
Pykow, kom is! :P

Anyway, als ik een huntsman sniper tegenkom, krijgt ie al heel snel een kogeltje door zijn hoofd.
Oh hé, er komt een pijl aan! *steps aside*, en dood is die huntsmansniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ha, wie gaat er nou met de normale sniper steeds het hoekje om. Gewoon blijven staan en iedereen neerknallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

D4NG3R schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:33:
[...]

Ik vindt dit ook een beetje bla op zich.

Om een ritme uberhaupt te zien dan betekent dat dat je die sniper al op zijn minst 1 keer, dan toch liefst twee keer gezien te hebben. Dat is al twee keer dat je dood zou moeten zijn door een goede "gewone" sniper.

Ik vindt de Huntsman ook vreselijk irritant zelf als scout vanwege de massive hitbox voor headshot maar op lange afstand is het toch echt meer geluk dan wijsheid naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Daar ben ik ook echter inderdaad. En aangezien ik niet kan mikken in actie ga ik waarschijnlijk toch weer snel op de 'gewone' sniper over. Of ik ga sparen voor dat dart wapen.

Heeft iemand trouwens ervaring met de Sydney Sleeper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

WriteUp schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:19:
Daar ben ik ook echter inderdaad. En aangezien ik niet kan mikken in actie ga ik waarschijnlijk toch weer snel op de 'gewone' sniper over. Of ik ga sparen voor dat dart wapen.

Heeft iemand trouwens ervaring met de Sydney Sleeper ?
Alleen op het ontvangende eind xD

2Forts is nogal hel als je als scout de brug over wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Blijkbaar liet de Storepage van Monday Night Combat even zien dat als je die game koopt voor 1 December je Items van Monday Night Combat in TF2 krijgt en Vice versa. (Kosmetisch waarschijnlijk, zoiets als Poker Night at the Inventory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Gaaaaaan we weer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Ach voor december komt ie vast nog wel keer in de aanbieding ;)

Maar zover ik nu kan zien, gaat het om VOOR 1 februari. Ook staat het er nu gewoon op:
http://store.steampowered.com/app/63200/

Als het je puur om items voor TF2 gaat, dan krijg je dus die onderste items.

[ Voor 75% gewijzigd door punisher007 op 25-01-2011 06:47 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 10:04
Pheace schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 00:01:
Blijkbaar liet de Storepage van Monday Night Combat even zien dat als je die game koopt voor 1 December je Items van Monday Night Combat in TF2 krijgt en Vice versa. (Kosmetisch waarschijnlijk, zoiets als Poker Night at the Inventory)
1 Februari bedoel je dan denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Oeps ... hahaha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet, dat je oook hoedjes voor in MNC erbij krijgt, dubbel winst dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Ongeacht dat er Items zijn voor TF2 en MNC, heb ik MNC gekocht. Waarom: Ik vind TF2 type games leuk en deze leek me ook wel een comisch aspect hebben. Hopelijk is het ook echt iets anders dan kan ik mijn avonden beginnen met de vraag: Waar heb ik zin in? TF2 of MNC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
best wel veel maten van mij speelde MNC, dus toen ben ik gaan kijken wat voor game het was.
En het leek me wel een grappige game voor maar 10 euro.
Ik had het niet verwacht dat ze weer items in tf2 zouden droppen voor deze game.
Ik dacht dat die al aardig verkocht was.

maar goed het is wel leuk om ze opeens zomaar te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:00
AgoNitE schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:33:
[...]
1 Februari bedoel je dan denk ik ;)
Het is inderdaad die cap. http://www.teamfortress.com/post.php?id=4909

Nieuwe update heeft niet heel veel bijzonders. De Crit-a-cola is toegevoegd aan de droplijst.

Is de volledige droplijst nog ergens terug te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Wat slecht. :P

Overigens vind ik MNC veel meer een Global Agenda clone dan een TF2 clone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
Inderdaad... Jammer. Weer een hoop niets zeggende items die de belachelijke ingame carnaval nog belachelijker maken. Ik ben blij dat ik TF2 nog in zijn glorietijd heb mee mogen maken.
Pagina: 1 ... 15 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.