Vind ik wel meevallen eigenlijk. Maar misschien kijk ik op de verkeerde tijd ofzo. Verder vind ik TF2 alleen spelen een stuk minder.
Is dit belgisch?Reageer het aub normaal
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Maar misschien kijk ik op de verkeerde tijd ofzo. Verder vind ik TF2 alleen spelen een stuk minder.
Is dit belgisch?Reageer het aub normaal
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
"Ik en mijn vrienden" is een flink deel van de mensen hier. Als mensen die al sinds de beta spelen plots stoppen zie ik dat als het begin van het einde ja.Pheace schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 02:25:
[...]
Wat een onzin conclusie...
Jij en je vrienden spelen niet meer blijkbaar. Spel zal wel dood zijn dan...
[...]
Hah, dat kan zowaar kloppen inderdaad. Ik zit bijna altijd op de UK 2Forts server, en soms East Coast.
Misschien zou team 2 eens moeten beginnen met pcw's spelenkingmob schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:49:
[...]
[...]
Is dit belgisch?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Die klassieke heavy gun , is niet anders dan een re-skin van sascha de orginele minigun. Deze kreeg je bij het vrijspelen van poker night at the inventory wanneer je de heavy uitspeelde met poker. Omdat het een re-skin is en verder geen aparte abilities heeft zou je er eigenlijk niet aan moeten storen.Pykow schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:58:
[...]
En die servers deel je dan niet met ons
Als je de game al vanaf 2007 speelt, dan merk je dat er te veel is aangepast aan de gameplay,performance en teamwork. Daarom hebben ze nu ook in de BETA versie, dubbel HP om teamplay meer naar voren te schuiven.
Daarnaast denk ik dat die dubbel HP niet meer is dan een fix van hun eigen fout met mini crits.(Jarate,Airblast,TDH airshot)
Valve moet weer terug gaan naar 2008 met updates.
Aankondiging, DAG 1 , 2 ,3 ,4 UPDATE
Meet the Class video.
Een verhaal achter de update plaatsen.
Bij de laatste update was dat niet het geval. australie christmas update ?
Waarom krijgen we dan medeleeuwse spullen ? Ridder helm, pijlen voor de medic ?Klassieke heavy gun ?
dat heeft toch niks met christmas te maken. Ze hadden eerst een mooi verhaal moeten maken.
Ik denk dat dat ook een rede is waarom de "core"spelers er mee stoppen. TF2 is veel veranderd en valve blijft maar hats en wapens droppen in de game ( het wel bekende KERMIS)
Winners never cheat, Cheaters never win
Misschien een handige tip: als je je aanmeldt voor de hlds_announce mailinglist van Valve krijg je een mailtje na iedere server update. In het mailtje staat meteen een changelog. Meestal zijn de updates in het midden van (onze) nacht, je kunt dan de server 's morgens updaten.Asskicker schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:43:
GoT Server werkt weer, als ie in het vervolg moet geupdate worden gelieve mij te PM'en.
Ik denk dat Pykow de Brass Beast bedoelt.Descriptor schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:17:
[...]
Die klassieke heavy gun , is niet anders dan een re-skin van sascha de orginele minigun. Deze kreeg je bij het vrijspelen van poker night at the inventory wanneer je de heavy uitspeelde met poker. Omdat het een re-skin is en verder geen aparte abilities heeft zou je er eigenlijk niet aan moeten storen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Ik challenge team 2 om zich aan te melden voor season 9 en het op een redelijke manier uit te spelen.Shabbaman schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:57:
[...]
Misschien zou team 2 eens moeten beginnen met pcw's spelen
Bedankt voor de tip! Heb me aangemeld.Stilgar schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:28:
[...]
Misschien een handige tip: als je je aanmeldt voor de hlds_announce mailinglist van Valve krijg je een mailtje na iedere server update. In het mailtje staat meteen een changelog. Meestal zijn de updates in het midden van (onze) nacht, je kunt dan de server 's morgens updaten.
Ik quote me eigen regels wel om aan te geven dat GoTanks gelijk heeft met Brass Beast.Bij de laatste update was dat niet het geval. australie christmas update ?
Waarom krijgen we dan medeleeuwse spullen ? Ridder helm, pijlen voor de medic ?Klassieke heavy gun ?
[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 13-01-2011 15:25 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Check gerust mijn 'Primeval Warrior' badge. Deze 'Core' speler geniet nog vol op van de game en heeft geen problemen met deze 'wel bekende KERMIS'.Pykow schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:58:
[...]
Ik denk dat dat ook een rede is waarom de "core"spelers er mee stoppen. TF2 is veel veranderd en valve blijft maar hats en wapens droppen in de game ( het wel bekende KERMIS)
Hoewel ik inderdaad steeds minder en minder TF2 speel (als speler van het eerste uur) heb ik ook nog geen goed alternatief gevonden eigenlijk.frickY schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:14:
Starsiege: Tribes en Counter-strike 1.6 ben ik ook na pak hem beet 3 á 4 jaar gestopt met spelen. Op een gegeven moment heb je het gewoon wel gezien, of zijn er leukere alternatieven. Items of niet.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
De 60FPS-cap wel, de mouse-lag niet en komt bij meer mensen voor. Meer dan 60FPS heb je sowieso niets aan (altijd liever Vsync dan overkill-FPS) dus als het toch al vloeiend loopt is multicore-rendering eerder een last dan dat het iets nuttigs doet. Ach ja, mij hoor je verder niet klagen, multicore rendering uit en gaan met die banaan/sandvitch.Weiman schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:44:
Dat klinkt meer als Vsync dan multicore rendering..
Ik denk dat er door de updates zeker wel mensen stoppen (al komen er daardoor misschien ook net zoveel weer bij). Zie CS, dat wordt nog steeds gespeeld en als het gewoon een goede basis is maakt het echt niet uit dat het al wat ouder is, de gameplay is beter dan veel nieuwere games. Ik speel ook wat minder sinds de updates om dat het gewoon een stuk chaotischer is. Ik wil helemaal niet traden of naar de store gaan of rare mensen met glimmende hoedjes zien die mij het idee geven dat ik een game speel waar ik heel veel gare custom mods overheen heb gegooid. De graphics vind ik er nu soms ronduit amateuristisch uit zien, niet echt "des Valve's".Stilgar schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:29:
Ik speel TF2 al sinds de beta, en ik heb inderdaad best wat mensen uit mijn Steam Friends zien stoppen met het spel. Als ik eerlijk ben denk ik niet dat dat heel erg aan het spel en de updates ligt. Op een gegeven moment stappen spelers gewoon over naar een nieuwer spel, of gaan minder gamen.
[ Voor 52% gewijzigd door bwerg op 13-01-2011 23:19 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Verwijderd
vsync werkt niet goed in de source engine.bwerg schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:11:
[...]
De 60FPS-cap wel, de mouse-lag niet en komt bij meer mensen voor. Meer dan 60FPS heb je sowieso niets aan (altijd liever Vsync dan overkill-FPS) dus als het toch al vloeiend loopt is multicore-rendering eerder een last dan dat het iets nuttigs doet. Ach ja, mij hoor je verder niet klagen, multicore rendering uit en gaan met die banaan/sandvitch.
Met Vsync loopt het in ieder geval prima, zet ik MCR aan dan wordt het ineens onspeelbaar. MCR aan en Vsync aan wordt het niet beter van.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 23:13:
[...]
vsync werkt niet goed in de source engine.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Nou, dat bedoel ik niet helemaal. Ik probeer niet echt een scheiding te maken tussen mensen die het spel al langer spelen of 'hardcore' spelers. Ik denk namelijk niet dat die twee factoren ermee te maken hebben of iemand er mee kapt of niet. Ik zei alleen dat mensen die het spel al vanaf de beta spelen, dat spel sterk hebben zien veranderen en dat de kans dat ze er daarom mee stoppen groter is dan bij mensen die het spel pas een jaar spelen.Pykow schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:49:
LUH zegt het goed.
Als hardcore gamers maakt het je niet uit welke items valve introduceert.
[...]
Of mensen beginnen het spel saai te vinden, omdat ze al 3-4 jaar hetzelfde spelen.LUH-3417 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 07:50:
[...]
Nou, dat bedoel ik niet helemaal. Ik probeer niet echt een scheiding te maken tussen mensen die het spel al langer spelen of 'hardcore' spelers. Ik denk namelijk niet dat die twee factoren ermee te maken hebben of iemand er mee kapt of niet. Ik zei alleen dat mensen die het spel al vanaf de beta spelen, dat spel sterk hebben zien veranderen en dat de kans dat ze er daarom mee stoppen groter is dan bij mensen die het spel pas een jaar spelen.
Dat is mij al eens eerder overkomen, maar de updates trokken me terug. Dat is dus ook een beetje mijn punt, deze updates schieten (voor mij iig, maar ik vermoed voor meer) hun doel voorbij. Ik was altijd groot voorstander van de nieuwe wapens gebruiken in ETF2L, maar deze stortvloed is amper bij te houden als je iets meer casual speelt.Asskicker schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:59:
[...]
Of mensen beginnen het spel saai te vinden, omdat ze al 3-4 jaar hetzelfde spelen.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 11:57 ]
En dat is relevant want?Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:56:
@kingmob
Ik speel nu bij team dynamic, dat nu op stoom begint te komen, we kunnen ons goed weren tegen de top van div 5, dus mij hoor je echt niet klagen dat ik uit GoT2 ben gestapt.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:56:
@kingmob
Ik speel nu bij team dynamic, dat nu op stoom begint te komen, we kunnen ons goed weren tegen de top van div 5, dus mij hoor je echt niet klagen dat ik uit GoT2 ben gestapt.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik wil ook liefst alle nieuwe items hebben, maar uiteindelijk is dat meer verzameldrift dan iets anders. Ze brengen sneller items uit dan je ze kunt verzamelen, maar nieuwe items leveren vaak niet perse een voordeel op. Ze hebben andere voor- en nadelen, maar zouden -met de juiste strategie- even sterk moeten zijn als de alternatieven. Natuurlijk is dat niet altijd zo, maar Valve is er vrij goed in om dan later de effecten aan te passen.punisher007 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:06:
Probleem met de nieuwe wapens in mijn ogen is ook dat je ze ook niet kan verdienen met achievements. Als ik kijk hoeveel mensen nog steeds niet de nieuwe wapens hebben (loch n load, crusaders crossbow, warriors spirit), dan zijn dat er best veel. En ook niet iedereen heeft een shitload aan duplicates om mee te craften.
Verwijderd
op een post van kingmob die blijkbaar is verwijderd omdat er een enorm groot trollface jpg in zat.
Nogal kort door de bocht. Je speelt zelf zeker geen sniper?Pykow schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:45:
Ja maar het is ook zo, dat sommige wapens meer voordeel hebben dan nadelen.
Kijk eens naar the huntsman ?
Voordeel
100+ Damage + Grote hitbox + Spam wapen
Nadeel:
Minder ammo
Ik speel best wel veel sniper de laatste tijd.frickY schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:10:
[...]
Nogal kort door de bocht. Je speelt zelf zeker geen sniper?
Met de huntsman is dat zelfs nog veel leuker. En headshots van op afstand, is veel moeilijk met de huntsman!Pykow schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 10:13:
[...]
Ik speel best wel veel sniper de laatste tijd.
Maar nooit met de huntsman, want headhots schieten en scouts van dichtbij headys geven is gewoon een leuke uitdaging.
of juist je sentry met daarbij een teleport zo goed plaatsen dat ze niet verder komen dan de 1ste capShabbaman schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:06:
Maar engineer is juist zo leuk! Lekker sentries op de laatste cap bouwen omdat de rest van je team te dom is om te verdedigen, en in de tussentijd de hele flow van een 5cp-map verpesten. Geweldig!
Waarom?SNDRT schreef op zondag 16 januari 2011 @ 15:17:
Aaaaaaand it's gone... http://www.tf2items.com/id/drcooper
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hij vertelde mij dat hij al die hat fortress zaken beu was. Hij heeft TF2 4500 uur gespeeld (waarvan hij zelf zegt max 150 uur echt gespeeld). Ergens in juni 2010 heeftie al 28 hoedjes gedelete, 2 maanden geen tf2 meer gespeeld, vervolgens weer tf2 gespeeld en een 2de tf2 account gekocht om te idlen. Daarop weer 350 uur geidled en zo weer 19 hats verzamelt om ze vervolgens nu weer allemaal te deleten.
Wel grappig. Ik had al zitten kijken of BeaverN niet stiekem meegespeeld had bij t.play, maar dat valt nog mee. Ik zag wel dat Reload gewoon demo speelt voor Blood is Good, en volgens mij is dat ook niet geheel volgens de regels (lees: niet).Descriptor schreef op maandag 17 januari 2011 @ 00:57:
De Highlander Community Challenge wordt ook steeds spannender. De eerste teams hebben ronde 5 bereikt.
Verwijderd
Het BiG 6v6 team speelde in seizoen 7 nog div 6, dus het hele BiG team (incl Reload) mag gewoon spelen.2.1.1 Participants: Only players that are new to competitive play or playing in division 6
The tournament is meant for new and casual players. Players that have been in the roster of a team in division 5 or higher in season 5, 6 or 7 (or the equivalent in any other league), are not allowed to participate, other than as a buddy. Breaking this rule will lead to penalties for the whole team.
Voor div4 misschien niet, maar voor div6 wel.Weiman schreef op maandag 17 januari 2011 @ 11:08:
Reload is geen uber-demo ofzo, maar wel goed.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verandering van spijs doet eten toch?LUH-3417 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:17:
Totdat het weer woensdag is en je weer je wekelijkse team-hop doet.
[ Voor 37% gewijzigd door LUH-3417 op 19-01-2011 22:20 ]
[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 19-01-2011 23:20 ]
Verwijderd
Ik vind dit een valide vervanging voor de ScoRes jihaad piraat, zeker icm een uber was dit echt een geweldige playstyle.frickY schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:20:
Echt geweldig met die sticky jumper en caber!
Lame, doch geweldig
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
De wat? iets met scottisch resistance en ?kKaltUu schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:10:
[...]
Ik vind dit een valide vervanging voor de ScoRes jihaad piraat, zeker icm een uber was dit echt een geweldige playstyle.
Mooie update! Meer stabiele fps, nieuwe map, map updates en een heleboel fixes.Team Fortress 2 Update Released
Product Update - Valve
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
- Updated the Linux srcds_run script
- Added warning message for people running the server as root
- Changed the working directory to the game tree before executing the dedicated server
Team Fortress 2
- Updated the existing localization files
- Added Czech, Hungarian, Romanian and Turkish localization files
- Updated several models with optimizations and new LODs.
- Updated the default TF2 crosshairs to use the RGB and scale settings in the Options->Multiplayer dialog like custom crosshairs do.
- Added a glow effect to the team intelligence entities when they’re not being carried.
- Added a timer to indicate how much time is left before the gate closes in DeGroot Keep.
- Added a new plate model to be used when a Heavy throws the Buffalo Steak Sandvich to heal teammates.
- Added a note in the trading dialog to let you know when your trading partner is typing.
- Added a new Valve map CP_5Gorge.
- Fixed the Mad Milk effect not being washed off when a player goes underwater.
- Fixed being able to attack teammates using pumpkin bombs and arrows fired by the Huntsman or the Crusader's Crossbow.
- Fixed switching to the melee weapon instead of using the lastweapon setting after drinking Crit-a-Cola.
- Fixed not seeing the critboost effect on the Scout's Shortstop.
- Fixed the Sniper Rifle and SMG view models having Red skins while on the Blue team.
- Fixed the Engineer PDA view models (build/destroy) having Red skins while on the Blue team.
- Fixed the mini-sentry HUD not playing the alert sound when the sentry is sapped or low on ammo.
- Updated the community map CP_Yukon.
- Central CP moved up to bridge.
- Bridge widened.
- Several sticky exploits patched.
- Flat bridge added onto CP1's pipes.
[ Voor 4% gewijzigd door Asskicker op 20-01-2011 14:31 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 11:03 ]
Vroeger was een sticky die je afschoot met de scottish resistance meteen ontplofbaar, in je gezicht zeg maar.Descriptor schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:22:
[...]
De wat? iets met scottisch resistance en ?
O snap, Yukon midpoint naar boven gemoved! Geen irritante pijp waar je constant af valt! Misschien wordt het nu eindelijk een speelbare map in 6v6...Asskicker schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:38:
[...]Mooie update! Meer stabiele fps, nieuwe map, map updates en een heleboel fixes.
[ Voor 8% gewijzigd door skndd op 21-01-2011 19:02 ]
[ Voor 68% gewijzigd door psychoclown op 23-01-2011 13:04 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Als je eenmaal weet hoe de pijl werkt dan heb je de meest overpowerd wapen in je handen.WriteUp schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:29:
Heb sinds vanochtend een huntbow. Dat is echt wennen in vergelijking met de sniper!
Hij kan dan met geluk sterk zijn op korte afstand, maar verder weg is een sniper toch zeker veel beter!Pykow schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:28:
[...]
Als je eenmaal weet hoe de pijl werkt dan heb je de meest overpowerd wapen in je handen.
Hah, ik ben zelf ook 1 van die mensjes xDDescriptor schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 22:06:
These topics makes me sad
Zou valve nog een update uitbrengen voor de dokolohs bar? deze is nog steeds niet op een plate te gooien.
nee, ook op langere afstand heb je vaak een voordeel bovenop de "gewone" sniper. bijv tegen andere snipers die om het hoekje duiken, schieten en dan weer terugduiken. Als je achter hun ritme komt. kan je op het juiste moment een pijl vuren, zodat de vijand word geraakt zodra deze weer om het hoekje popt.WriteUp schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:04:
[...]
Hij kan dan met geluk sterk zijn op korte afstand, maar verder weg is een sniper toch zeker veel beter!
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ervan uitgaande dat ze alles missen? Als jij een pijl in je hand ben je een sitting duck en iedereen die een beetje kan snipen heeft geen moeite met het headshotten van sitting ducks. Tegen de tijd dat je achter zijn ritme komt ben je al 10 keer dood.D4NG3R schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:33:
[...]
nee, ook op langere afstand heb je vaak een voordeel bovenop de "gewone" sniper. bijv tegen andere snipers die om het hoekje duiken, schieten en dan weer terugduiken. Als je achter hun ritme komt. kan je op het juiste moment een pijl vuren, zodat de vijand word geraakt zodra deze weer om het hoekje popt.
Of je bent goed met dat soort dingen, en hebt na 2x al door wanneer hij zijn hoofd de 3e keer laat zienWaster schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:29:
[...]
Ervan uitgaande dat ze alles missen? Als jij een pijl in je hand ben je een sitting duck en iedereen die een beetje kan snipen heeft geen moeite met het headshotten van sitting ducks. Tegen de tijd dat je achter zijn ritme komt ben je al 10 keer dood.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Pykow, kom is!D4NG3R schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:31:
Note: [...] maar de huntman word door veel mensen ondergewaardeerd.
Ik vindt dit ook een beetje bla op zich.D4NG3R schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:33:
[...]
nee, ook op langere afstand heb je vaak een voordeel bovenop de "gewone" sniper. bijv tegen andere snipers die om het hoekje duiken, schieten en dan weer terugduiken. Als je achter hun ritme komt. kan je op het juiste moment een pijl vuren, zodat de vijand word geraakt zodra deze weer om het hoekje popt.
Alleen op het ontvangende eind xDWriteUp schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:19:
Daar ben ik ook echter inderdaad. En aangezien ik niet kan mikken in actie ga ik waarschijnlijk toch weer snel op de 'gewone' sniper over. Of ik ga sparen voor dat dart wapen.
Heeft iemand trouwens ervaring met de Sydney Sleeper ?
[ Voor 75% gewijzigd door punisher007 op 25-01-2011 06:47 ]
1 Februari bedoel je dan denk ikPheace schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 00:01:
Blijkbaar liet de Storepage van Monday Night Combat even zien dat als je die game koopt voor 1 December je Items van Monday Night Combat in TF2 krijgt en Vice versa. (Kosmetisch waarschijnlijk, zoiets als Poker Night at the Inventory)
Het is inderdaad die cap. http://www.teamfortress.com/post.php?id=4909
Inderdaad... Jammer. Weer een hoop niets zeggende items die de belachelijke ingame carnaval nog belachelijker maken. Ik ben blij dat ik TF2 nog in zijn glorietijd heb mee mogen maken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq