Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 229 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 50.309 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:42:
[...]
Heb al 300x geprobeerd om mijn resto druid healer in HCs te vertellen om het op me te casten voor pulls, helaas bleek dat niet effectief bij 95%.
Noobs dus, ik heb al een macro ervoor op mijn boompje. ;)

Ik hoop dat ik vanavond echter clique wel aan de praat krijg. Ik had mijn 3 main heals en dispells (nu: dispell) altijd op de muis en mousovers hotkeys voor de rest. En dat zit er zo ingeroest dat ik gewoon niet kan wennen aan alles onder mouseover hotkeys.

Een aantal in de guild hebben wipefest in TotGC gehouden gisteren om te testen. Maar onze vaak melee heavy raid doet nu trieste dps :X Lich King Heroic zie ik zo niet meer gebeuren. Best wel balen, dacht eindelijk een expansion alles te doen blijft de guild op 11/12 (en ik door een gedwongen afwezigheid op 9/12) hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:26:
[...]

Noobs dus, ik heb al een macro ervoor op mijn boompje. ;)

Ik hoop dat ik vanavond echter clique wel aan de praat krijg. Ik had mijn 3 main heals en dispells (nu: dispell) altijd op de muis en mousovers hotkeys voor de rest. En dat zit er zo ingeroest dat ik gewoon niet kan wennen aan alles onder mouseover hotkeys.

Een aantal in de guild hebben wipefest in TotGC gehouden gisteren om te testen. Maar onze vaak melee heavy raid doet nu trieste dps :X Lich King Heroic zie ik zo niet meer gebeuren. Best wel balen, dacht eindelijk een expansion alles te doen blijft de guild op 11/12 (en ik door een gedwongen afwezigheid op 9/12) hangen.
LK HC is geen jota makkelijker geworden, zelfs met meer dps is het nog een enorme l2p fight. Als je nu nog niet in de laatste phase zit, dan ga je dat ook niet meer redden voor cataclysm.

Verder; ret paladin dps is weer gefixt iig (deed 33k op BQ gisteren, en 21k op saurfang :)) dus gewoon veel rets meenemen, en de warriors thuislaten ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe dat zit met glyphs? volgens mij klopt er geen bal van de mage glyphs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:13:
weet iemand hoe dat zit met glyphs? volgens mij klopt er geen bal van de mage glyphs
Wat precies niet dan?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 14:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:13:
mage glyphs zijn dan ook bugged.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
NMe schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:41:
[...]

Ik denk dat dit "working as intended" is en ze de resto druids en moonkins wat belangrijker willen maken in PvE.
Daar heb je natuurlijk maar erg weinig aan als je in een 5-mans zit en geen druid moonkin of resto bij je hebt. Sterker nog, ook in 10 man raids is de kans vrij fors dat er geen resto of boomkin is.

Als 't nou was dat blizzard kon zeggen "het verlies van thorns zul je maar in 3% van de gevallen merken", dan was 't een ander verhaal. Maar de grote verandering is nu eigenlijk dat het zomaar kan oplopen tot in de tientallen procenten van de gevallen dat je een dungeon/raid doet.

Ik vind ;t overigens ook maar een vreemde buff om van een healer te verwachten. Je krijgt namelijk niet minder incoming damage, dus het neemt in feite 1 GCD weg van 't healen. Ook als DPS verlies je een GCD aan thorns op de tank gooien. En wordt een class écht zoveel belangrijker van een 20-sec passive damage buff aan de tank?

Ik heb sterk het vermoeden dat thorns hiermee, naast 'oeps' momentjes tijdens het levellen, niet echt veel meer gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:15
Even een vraagje over bag/bank addons, wie weet er een goede bag/bank addon (heb nu baggins). Welke out o the box al een goede categorie indeling heeft.

Bijv. T1 bij elkaar, T2 bij elkaar etcmet baggins gaat dit wel, echter is het een hoop geconfig, waar ik nu na de patch ineens een deel van mijn config kwijt ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Lol...

Log net mn alt voor het eerst na patch...
Schijnbaar uitgelogd bovenop een mailbox,
zit er nu IN :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Net dus SotA gedaan.
Niemand kon de orb bereiken want damage in PVP is achterlijk hoog dus vehicles gaan snel kapot.

Echter, wat normaal gesproken in een Draw zou eindigen, wordt nu automatisch een win voor Horde.
Blizzard faalt zo hard met deze patch. Echt NIETS is getest in PTR of BETA, alles wat fout kan gaan, gaat ook fout, amateuristisch triest zooitje bij Blizzard, deze patch is 3 weken te vroeg gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBplap schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:59:
Lol...

Log net mn alt voor het eerst na patch...
Schijnbaar uitgelogd bovenop een mailbox,
zit er nu IN :S
Ook gnome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MysticSnake schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:09:
Net dus SotA gedaan.
Niemand kon de orb bereiken want damage in PVP is achterlijk hoog dus vehicles gaan snel kapot.

Echter, wat normaal gesproken in een Draw zou eindigen, wordt nu automatisch een win voor Horde.
Blizzard faalt zo hard met deze patch. Echt NIETS is getest in PTR of BETA, alles wat fout kan gaan, gaat ook fout, amateuristisch triest zooitje bij Blizzard, deze patch is 3 weken te vroeg gelanceerd.
....of misschien hebben ze win/lose laten afhangen van wie de meeste kills heeft gedaan in plaats van alleen wie de orbs kaapt. Ik kan mensen die zo zielig doen over "niet getest" echt niet uitstaan...enig idee hoe lang dit al op PTR en de Cata-servers draait, en hoe lang mensen er al feedback op geven? Enig idee hoe lastig het is om elk aspect van een game van deze grootte te testen? En überhaupt rekening ermee gehouden dat de dingen waar je nu zo over zit te ranten misschien wel werken "as intended"? Blizzard moet het spel voor iedereen leuk houden, niet alleen voor jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebonite
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05-2021
Pffftt, zojuist voor het eerst sinds patch heroic getanked met protection warrior. Heb al heel veel moeite om aggro te houden met mobpacks, wat ik voorheen makkelijk aggro kan houden... :S Met bazen heb ik geen problemen mee. Misschien moet ik van tactiek varanderen of hebben jullie tips om makkelijk en snel aggro te kunnen houden bij mobpacks?
Mijn char: http://eu.wowarmory.com/c...Dragonmaw&cn=Beschermheer
Armory is niet helemaal up to date of is het ook bugged...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo net ff wat quests gedaan op mijn Spriest (70). Wow de mobs slaan harder of de spriest is zwakjes geworden.
Ik heb nog wel de inner fire glyph en zit op 4k armor. Volgens mij was dat meer voorheen of ik kan me vergissen.

Ook mis ik wel de Spirit Tap, maar pak de glyph om te kijken of het helpt.

De Apperation talent is wel grappig.

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 15-10-2010 20:53 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Nou, van retribution nerf geen spake, die hotfix vlak na de release heeft ook wel geholpen. Voor de patch; 6,7k DPS op een dummy na 2 miljoen damage done. Nu, met addons die werken (= makkelijk procs/holy power tracken) gaat de teller naar de 9,5k toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
NMe schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:28:
[...]

....of misschien hebben ze win/lose laten afhangen van wie de meeste kills heeft gedaan in plaats van alleen wie de orbs kaapt. Ik kan mensen die zo zielig doen over "niet getest" echt niet uitstaan...enig idee hoe lang dit al op PTR en de Cata-servers draait, en hoe lang mensen er al feedback op geven? Enig idee hoe lastig het is om elk aspect van een game van deze grootte te testen? En überhaupt rekening ermee gehouden dat de dingen waar je nu zo over zit te ranten misschien wel werken "as intended"? Blizzard moet het spel voor iedereen leuk houden, niet alleen voor jou...
De meest simpele dingen als corpse run (met normal speed als je gemount bent), ressen: als je geressed wordt in een instance eindig je outside bij de graveyard zouden tenminste getest moeten zijn.
Dan het punt dat Ghostcrawler noemde betreft de dps:

5) As we suspected, PvP dps is just too high given that the health pools of Cataclysm haven't kicked in yet. While competitive PvP is over for the moment, we still want the environment to feel better so we will be buffing resilience. This change might be reverted at level 85.

Echt...een kleuter had vooraf al kunnen bedenken dat spelers nog niet de Health van Cataclysm hebben en dus de damage in PvP niet te hoog mag zijn, waarom komt hij hier nu pas mee, had dit niet voor de release van patch 4.01 kunnen worden bedacht?

En betreft je opmerking over SotA...ja misschien laten ze het afhangen van wie de meeste kills gedaan heeft, het zal wel niet zo zijn, maar voor nu wil ik het best van je aannemen hoor, echter waarom staat het dan niet in de patchnotes? Kleine moeite toch die verandering er even in te zetten. Gewoon weer pure slordigheid dus.

Als Blizzard meer tijd nodig had om dergelijke basics van de game goed te testen hadden ze gewoon even moeten wachten met de release van 4.01

Bovendien de dingen waar ik over ''rant'' zijn dingen die niet zijn bedoeld als ''intended'' maar het zijn dingen waar Blizzard gewoon heeft gefaald, dat wordt ook met de nodige excuses toegegeven door de Blizzard Game Masters die inmiddels al een aantal tickets van me hebben ontvangen.

Ik begrijp dat je het opneemt voor Blizzard hoor, dat doen wel meer mensen, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat deze patch echt een groot drama is geworden, van bugs tot gestolen enchants, van unbalancedness in PvP tot verwijderde JC recipes zonder refund van tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MysticSnake schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:51:
[...]

De meest simpele dingen als corpse run (met normal speed als je gemount bent), ressen: als je geressed wordt in een instance eindig je outside bij de graveyard zouden tenminste getest moeten zijn.
Is het ook, en dit gebeurde @ PTR niet. Wat wil je dat ze verder doen dan?
Dan het punt dat Ghostcrawler noemde betreft de dps:

5) As we suspected, PvP dps is just too high given that the health pools of Cataclysm haven't kicked in yet. While competitive PvP is over for the moment, we still want the environment to feel better so we will be buffing resilience. This change might be reverted at level 85.

Echt...een kleuter had vooraf al kunnen bedenken dat spelers nog niet de Health van Cataclysm hebben en dus de damage in PvP niet te hoog mag zijn, waarom komt hij hier nu pas mee, had dit niet voor de release van patch 4.01 kunnen worden bedacht?
Tuurlijk kunnen ze dat raden en zoals GC in die post zei hebben ze dat ook geraden. Maar raden dat de damage in PvP te hoog is wil nog niet zeggen hoeveel te hoog deze dan is, en dat kun je tegelijkertijd ook niet fatsoenlijk en representatief testen op een PTR, domweg omdat daar niet genoeg mensen aanwezig zijn voor eerlijke statistieken. Daar hebben ze dus gewoon bewust mee gewacht om het vervolgens binnen een paar dagen goed te fixen. User acceptance tests werken een stuk beter met meer users.
En betreft je opmerking over SotA...ja misschien laten ze het afhangen van wie de meeste kills gedaan heeft, het zal wel niet zo zijn, maar voor nu wil ik het best van je aannemen hoor, echter waarom staat het dan niet in de patchnotes? Kleine moeite toch die verandering er even in te zetten. Gewoon weer pure slordigheid dus.
Misschien, maar aan de andere kant is het iets kleins in een hele grote patch. Ik kan me best voorstellen dat het vergeten wordt of bewust niet in de patch notes is gezet.
Als Blizzard meer tijd nodig had om dergelijke basics van de game goed te testen hadden ze gewoon even moeten wachten met de release van 4.01
Juist Blizzard staat erom bekend dat ze niet rushen. It's done when it's done. Patch 4.0 was blijkbaar "done". Sommige dingen moet je gewoon live testen, meten of bevestigen. Na het live gaan van een major patch heb je altijd problemen, of ben je 3.0 en 2.0 alweer vergeten? Vergeleken met die patches is 4.0 prima verlopen, en in dat opzicht is het nu dus beter gegaan dan ooit.
Ik begrijp dat je het opneemt voor Blizzard hoor,
Ik neem het niet zozeer op voor Blizzard als dat ik als developer weet wat er komt kijken bij het releasen van een major patch, dat geldt niet alleen voor games. Je houdt altijd problemen die je met testen niet redelijkerwijs tegen kan komen. Bij zo'n gigantische game als WoW heb je daar alleen maar meer last van. In plaats van die vervelende attitude in je posts hier zou een beetje begrip je sieren. 't Is niet alsof Blizzard er niks aan/mee doet.
van bugs
Normaal, doe je niks aan, kan gebeuren.
tot gestolen enchants,
Ze zijn niet gestolen, dit was ook gewoon een bug. Jammer, niks aan te doen. Als ze het terug kónden geven hadden ze het gedaan.
van unbalancedness in PvP
Zoals ik al zei, daar hebben ze gewoon gewacht op live feedback. Prima verdedigbaar, wisten ze zelf van tevoren en daarom hebben ze het arenaseizoen ook netjes eerst beëindigd.
tot verwijderde JC recipes zonder refund van tokens.
Dat de JC recipes zouden verdwijnen had je kunnen raden vanaf het moment dat ze zeiden dat die ratings zouden verdwijnen. Je hebt tóch die patterns geleerd en al die maanden gebruikt. Waarom zou je een refund moeten krijgen? Als ik een tv koop met 2 jaar garantie en hij gaat na 4 jaar stuk dan ga ik toch ook niet op hoge poten klagen bij de fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:51
@MysticSnake , Maw allemaal dingen die een kwestie van wennen zijn of prima te overzien zijn.
NMe schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:32:
Als ik een tv koop met 2 jaar garantie en hij gaat na 4 maanden stuk dan ga ik toch ook niet op hoge poten klagen bij de fabrikant?
Ik wel hoor, bedoelde je soms 4 jaar? :P

[ Voor 68% gewijzigd door HawVer op 15-10-2010 21:35 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat staat er toch? O-)

Thanks. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Kees schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:02:
[...]
en de warriors thuislaten ;)
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:21
@MysticSnake: Hmmm, gek genoeg heb ik tot nu toe erg genoten van de zeer vernieuwende patch. Geen problemen gehad, eigenlijk. Ook niemand over gehoord binnen m'n guild. Alleen wat hunters die hun pet niet meer konden gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:02:
[...]
LK HC is geen jota makkelijker geworden, zelfs met meer dps is het nog een enorme l2p fight. Als je nu nog niet in de laatste phase zit, dan ga je dat ook niet meer redden voor cataclysm.
Op 10 man in P3, op 25 man net begonnen. Maar wel veel mensen die iig de 10 mans versie kennen. Overigens hebben wij een aantal mensen in de guild die tactische gevechten en movement erg snel oppakken en een aantal die het nooit leren. Ik vrees dus dat die 25 mans sowieso nooit was gelukt ;)

Het leuke is wel dat je dan met 10 mans en super casual raiden (lang niet iedere week) toch ver kan komen.
[...]
Als ik een tv koop met 2 jaar garantie en hij gaat na 4 jaar stuk dan ga ik toch ook niet op hoge poten klagen bij de fabrikant?
Niet op hoge poten in ieder geval, maar ... dat ligt eraan wat er stuk gaat. Als er iets stuk gaat wat met goed fatsoen langer mee had moeten gaan dan reclameer ik wel degelijk bij de fabrikant (en niet bij de winkel zoals ik tijdens de garantietermijn zou doen).

Je moet dan natuurlijk wel duidelijk kunnen maken dat het niet door jouw nalatigheid komt, na de garantie termijn ligt te 'bewijslast' iets anders.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:00
Mmore schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:18:
@MysticSnake: Hmmm, gek genoeg heb ik tot nu toe erg genoten van de zeer vernieuwende patch. Geen problemen gehad, eigenlijk. Ook niemand over gehoord binnen m'n guild. Alleen wat hunters die hun pet niet meer konden gebruiken :P
M'n main is een hunter, en hoewel ik dat probleem niet heb gehad, moet ik toch toegeven dat ik wat moeite heb me aan te passen aan de nieuwe patch.

Toegegeven, door werk en het weer in orde brengen van m'n addons ben ik niet echt toegekomen aan game-content. Maar vanavond voor het eerst maar weer eens wat geprobeerd op een dummy. Damn dat viel in het begin ff tegen. Na iets oefenen kwam ik wel op m'n oude DPS terug maar het kostte me toch aanzienlijk meer moeite als eerst. Daar ben ik overigens wel blij mee, want het was voorheen echt hersenloos knoppen rammen, en zeker tegen grote groepen mobs was het LOL VOLLEY en lachend de 6-7k DPS aantikken in een 5-man party, laat staan in een 25 raid group.

Met m'n alt priest lijk ik vooralsnog veel makkelijker aan de DPS te komen, maar die worden volgens mij snel weer generfed, de holy en disc trees/masteries zien er ook wel goed uit, met name holy lijkt me interessant om te gaan proberen. Al met al best tevreden met de patch, al is het wel ff wennen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou nou...

-Op patch dag m'n mage gefixed (is m'n main). Zwaar pissed off vanwege het feit dat ze die bug van voornamelijk arcane-glyphs van de PTR op 'live hebben overgenomen. De dps was goed en zelfs behoorlijk hoger + wat vernieuwende elementen dus toch redelijk tevreden. Met de mage gaan we lekker verder :). Ik moet alleen wel nog ff uitvinden of- en wanneer de mastery stat prioriteit over de andere stats krijgt (of juist niet). Ook wel leuk trouwens dat je met de mage armor glyph en mage armor op actief echt heel weinig moeite heb om je mana pool up te houden. Nu is dat wel onderdeel van arcane mastery (meer mana is meer dmg), maar ik vraag mij of ze dat nog iets omlaag gaan schroeven. Yummy @ spell power gevende mana gems trouwens :). Wel jammer overigens dat ze al hebben aangekondigd dat mages te hard gaan en iets worden generfed.

-Vandaag m'n destro lock gefixed (was vroeger m'n main). Even wennen, ik had best wat weerstand tegen alle veranderingen. Behoorlijk wat nieuwe spells + nieuw, maar errrrggg welkom soul shard-systeem. Nieuwe 'banes' die, als er geen andere lock in de buurt is die hetzelfde doet op jouw target, ook in combinatie met CoE gebruikt kan worden. Soul Fire (evt. icm Soul Burn) nieuw in de destro rotatie + nog wat andere dingetjes. Een additionele brute pet die instant náást je imp gebruikt kan worden (wel 10min. CD). Al met al was ik een beetje overwelmed met de veranderingen in rotatie en z'n algemeenheid en moest ik ff wennen aan het aantal nieuwe spells, maar ik pikte het al vrij snel op en heb nu al een vrij optimale rotatie en een nette- en hogere dps.

-Vandaag ook m'n bear druid gefixed (nog maar lvl 45). Man man man....ondanks dat ik voorheen door het één en ander uit te zoeken wel het idee had dat ik wist waar ik mee bezig was, toch nog wel eens moeite met aggro houden. Nu totaal geen problemen mee. Echt tonnnnnen meer rage :) + wat nieuwe spells en een extra 'charge' in de vorm van skull bash die ook op vrij korte afstanden werkt. Swipe weliswaar op CD, maar maul is instant + dat er een nieuwe melee threat attack is bijgekomen (ben de naam ff kwijt :) ). Lol @ die tooltips van tegenwoordig. Stond er voorheen iets in de trant van 'causes high threat', staat er nu iets van 'makes the targets very angry at you'. Lol.....kom op zeg, niet dat ik mij er aan erger ofzo maar dit komt wel erg kinderlijk over _O-.
Ook erg handig, als je nu gaat shape shiften en terug shift naar bear, heb je automatisch al een beetje rage; ook erg welkom :). (misschien dat een aantal dingen al bekend was bij hogere lvls, maar voor mij nieuw op m'n low lvl).
Ook nog iets met cijfertjes op fiery fire gezien dacht ik...nog ff uitzoeken. Zullen wel stacks zijn ofzo iets?
Hebben jullie high lvl bears dezelfde positieve ervaringen als ik mbt de nieuwe pleister?

Al met al ben ik erg tevreden met de veranderingen. Als is het alleen al omdat ik een kortere talent tree erg prettig vind, daar ik van simpliciteit en overzichtelijkheid hou en over het algemeen zijn mijn classes alleen maar meer prettig om te spelen met 4.0.1. Kben benieuwd wat Cata ons verder allemaal gaat brengen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Net voor het eerst in meer dan een jaar WoW weer eens opgestart. Wat weinig meer van wat het vroeger was. Als fervent warlock speler voelen alle versimpelingen ook aan alsof het spel zich steeds meer richt op de simpelere doelgroep.

Nog niet echt heel uitgebreid mee gespeeld, maar de mogelijkheden die je hebt zijn wel enorm afgenomen. HP is huge en in enkele seconden heb je weer full hp/mana.

Wel werd me direct weer 5K uit de zak geklopt voor master riding...

Weet niet of ik na mn 7 dagen gratis nog verder ga spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 16-10-2010 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 20:03
Persoonlijk vind ik mijn protadin een stuk interessanter spelen na de patch (ondanks dat hij pas 74 is), helemaal tijdens het questen. Hoe hard ik t ook probeer, ik krijg mijn manabar niet meer leeg :P

Ook die 30-40% extra dps die ik blijkbaar heb is mooi meegenomen tijdens solo questen, heb al 10k crits langs zien komen :D

[ Voor 3% gewijzigd door FouT op 16-10-2010 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
[...]

Is het ook, en dit gebeurde @ PTR niet. Wat wil je dat ze verder doen dan?

[...]

Tuurlijk kunnen ze dat raden en zoals GC in die post zei hebben ze dat ook geraden. Maar raden dat de damage in PvP te hoog is wil nog niet zeggen hoeveel te hoog deze dan is, en dat kun je tegelijkertijd ook niet fatsoenlijk en representatief testen op een PTR, domweg omdat daar niet genoeg mensen aanwezig zijn voor eerlijke statistieken. Daar hebben ze dus gewoon bewust mee gewacht om het vervolgens binnen een paar dagen goed te fixen. User acceptance tests werken een stuk beter met meer users.

[...]

Misschien, maar aan de andere kant is het iets kleins in een hele grote patch. Ik kan me best voorstellen dat het vergeten wordt of bewust niet in de patch notes is gezet.

[...]

Juist Blizzard staat erom bekend dat ze niet rushen. It's done when it's done. Patch 4.0 was blijkbaar "done". Sommige dingen moet je gewoon live testen, meten of bevestigen. Na het live gaan van een major patch heb je altijd problemen, of ben je 3.0 en 2.0 alweer vergeten? Vergeleken met die patches is 4.0 prima verlopen, en in dat opzicht is het nu dus beter gegaan dan ooit.

[...]

Ik neem het niet zozeer op voor Blizzard als dat ik als developer weet wat er komt kijken bij het releasen van een major patch, dat geldt niet alleen voor games. Je houdt altijd problemen die je met testen niet redelijkerwijs tegen kan komen. Bij zo'n gigantische game als WoW heb je daar alleen maar meer last van. In plaats van die vervelende attitude in je posts hier zou een beetje begrip je sieren. 't Is niet alsof Blizzard er niks aan/mee doet.

[...]

Normaal, doe je niks aan, kan gebeuren.

[...]

Ze zijn niet gestolen, dit was ook gewoon een bug. Jammer, niks aan te doen. Als ze het terug kónden geven hadden ze het gedaan.

[...]

Zoals ik al zei, daar hebben ze gewoon gewacht op live feedback. Prima verdedigbaar, wisten ze zelf van tevoren en daarom hebben ze het arenaseizoen ook netjes eerst beëindigd.

[...]

Dat de JC recipes zouden verdwijnen had je kunnen raden vanaf het moment dat ze zeiden dat die ratings zouden verdwijnen. Je hebt tóch die patterns geleerd en al die maanden gebruikt. Waarom zou je een refund moeten krijgen? Als ik een tv koop met 2 jaar garantie en hij gaat na 4 jaar stuk dan ga ik toch ook niet op hoge poten klagen bij de fabrikant?
Uit dit verhaal maak ik op dat jij vooral begrip hebt voor de onstane problemen. Feit blijft dat de problemen er niet minder door worden en Blizzard dus niet minder heeft gefaald. Oké misschien gefaald met goede redenen, maar nogsteeds gefaald.

Anyway, Ik lig niet echt wakker van bugs, unbalancedness, disconnects, etc. want dat wordt vast wel hersteld. Alleen heb ik wel kritiek op de slechte manier van testen.

Ik heb wel grote problemen met die gestolen enchants. Jij doet een gedurfde uitspraak door te stellen: Als ze het terug kónden geven hadden ze het gedaan.
Daar ben ik absoluut niet zeker van, ik denk dat ze het gewoon te veel moeite vinden en als ze het niet doen zijn de consequenties praktisch nul, niemand stop met de game en gelet op de reacties hier kan niemand het ook wat schelen eigenlijk

Echter hier begint het probleem dus al. Blizzard is oppermachtig in de wereld van MMORPG, ze hebben nauwelijks concurrentie, meer macht is meer mogelijkheid toch machtsmisbruik.
Nu zijn we enchants kwijt, wat is het volgende? Professions? Mounts? Reputation? Achievement Points? Zeg het maar, als het gebeurd door een ''bug'' is de 12 miljoen grote community nogsteeds machteloos en aangezien je character officieel van Blizzard is heb je ook geen recht van spreken. Ik zie 99% nu al gewoon zwijgzaam opnieuw achievements halen en mounts grinden. Wellicht zullen weinig tot geen spelers echt maatregelen nemen en hun account opgeven.

Er moet ergens een grens getrokken worden, ik doet dat door te stellen dat ik het gewoon niet pik dat mijn enchants zijn verwijdererd en Blizzard ze weigert terug te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou dan stop je toch, dan laat je tenminste zien dat je het niet pikt.
Maar ik gok dat meneer dat nou weer net niet doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Dat sluit ik zeer zeker niet uit, wellicht met Cataclysm dat ik inderdaad genoeg van heb. Alleen ik ben eigenlijk niet het type dat na de eerste naaiactie van Blizzard de handdoek in de ring wil gooien. Maar ik zal Cataclysm wel kritisch beoordelen en als er weer dergelijke acties komen dan is er een goede kans dat ik stop met de game.
Zeg nou eerlijk, er is toch helemaal niets aan als je een spel speelt en bij de eerst volgende patch sommige dingen waar je tijd en moeite in hebt gestopt ineens zijn verdwenen, dan is WoW voor mij echt niet meer hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kun je vooral vervelende reacties mee uitlokken, laat dit soort posts dan ook achterwege.

[ Voor 87% gewijzigd door PromoX op 16-10-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Haha de nieuwe hunter tier ziet er uit als een murloc.. :D

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2010/october/hunter_tier11.jpg

.edit.

Vanuit mmo:

>> Rend base damage has been increased by 50%.

Daar kan ik wel wat mee als ik rend in mijn rotation gebruik als tank.

[ Voor 32% gewijzigd door HawVer op 16-10-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even TukUI geinstalleerd. Nu heb ik wel een vraagje wat betreft de actionbars.
Hoe kan je die indelen in een eigen layout? Ik wil namelijk 5 blokken naast elkaar van 3 hokjes breed en 2 hoog. En daarboven wil ik 1 balk met 6 hokjes naast elkaar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:21:
Ik heb even TukUI geinstalleerd. Nu heb ik wel een vraagje wat betreft de actionbars.
Hoe kan je die indelen in een eigen layout? Ik wil namelijk 5 blokken naast elkaar van 3 hokjes breed en 2 hoog. En daarboven wil ik 1 balk met 6 hokjes naast elkaar.
Moet je in de Scripts zelf veranderen.

Wow> interface > addons > tukui> en dan ergens heb je config file staan daar kan je de tekst aan passen naar bv 3bars inplaats van 2.
edit : mappen dus niet ingame :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 16-10-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Heyz, ben nieuw hier. Heb WoW gespeeld van eind vanilla t/m beginperiode WotLK zeg maar + 1 maandje niet zo lang geleden. Ik heb 1 lvl 80 mage en heb op zich wel interesse om een tijdje Cata te gaan spelen. Heel misschien een nieuw character levelen. Maar waar ik vooral benieuwd naar ben is of al een beetje bekend is hoe de Mage Frost spec zal presteren in PvE. Ik vond Frost altijd veel te leuk voor zowel PvP als PvE maar in PvE krijg je teveel gezeik in Raids als bekend is dat de spec niet optimaal presteert, terwijl ik toch best aardig kon meekomen altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet trouwens niet of het oud nieuws is maar de Raven lord mount kan solo worden gedaan door iedere class nu, is geen druud meer voor nodig,is geen roddel want heb anzu net een koppie kleiner gemaakt,geen mount uiteraart maar miss zo wel een mount in mn Tiger run D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:46
duurt het bij iedereen zo ontiegelijk lang om de update te krijgen? bij mij lijkt het erop dat hij op 3% blijft hangen...
de poorten zijn geforward dus dat kan het niet zijn..
ook voorgaande update's/patches deed hij zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005

Osxy

Holy crap on a cracker

Mektheb schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:25:
[...]

Moet je in de Scripts zelf veranderen.

Wow> interface > addons > tukui> en dan ergens heb je config file staan daar kan je de tekst aan passen naar bv 3bars inplaats van 2.
edit : mappen dus niet ingame :P
Je kan ook de config addon installeren dan kan het wel ingame _/-\o_
Tukui in game configuration for V11+:
This is an optionnal addon for Tukui, download it here.
bron: http://www.tukui.org/v2/tukui/download/

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Osxy schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:00:
[...]

Je kan ook de config addon installeren dan kan het wel ingame _/-\o_

[...]
Ja, dat dingetje heb ik, maar de helft wat ik instel wordt niet opgeslagen. Echt vlekkeloos werkt het dus niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepR schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:30:
Heyz, ben nieuw hier. Heb WoW gespeeld van eind vanilla t/m beginperiode WotLK zeg maar + 1 maandje niet zo lang geleden. Ik heb 1 lvl 80 mage en heb op zich wel interesse om een tijdje Cata te gaan spelen. Heel misschien een nieuw character levelen. Maar waar ik vooral benieuwd naar ben is of al een beetje bekend is hoe de Mage Frost spec zal presteren in PvE. Ik vond Frost altijd veel te leuk voor zowel PvP als PvE maar in PvE krijg je teveel gezeik in Raids als bekend is dat de spec niet optimaal presteert, terwijl ik toch best aardig kon meekomen altijd....
Heb frost nog niet geprobeerd in PvE maar het was de bedoeling van Blizz dat frost ook een keuze zou worden voor PvE en niet alleen PvP heb ik een tijd terug in een blue post gelezen. Of het ook zo uitpakt weet ik niet, er is na de patch al wel 15% extra damage toegevoegd aan de frostspells volgens MMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005

Osxy

Holy crap on a cracker

Rakkerzero schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:22:
[...]

Ja, dat dingetje heb ik, maar de helft wat ik instel wordt niet opgeslagen. Echt vlekkeloos werkt het dus niet.
Als je waardes instelt eerst op OK klikken voordat je apply doet, beetje vaag maar werkt wel ;)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Hahah, prachtig ook net, ICC25 pug op mijn Shaman alt. Groep is vol, iedereen gaat naar ICC. Blijkt dat bijna niemand weet van het nieuwe lockout systeem; dus de halve raid was saved :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:48:
Hahah, prachtig ook net, ICC25 pug op mijn Shaman alt. Groep is vol, iedereen gaat naar ICC. Blijkt dat bijna niemand weet van het nieuwe lockout systeem; dus de halve raid was saved :')
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mirror image lijkt mij niet echt een major glyph, en het is heel anders dan op de PTR en Beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Die nieuwe patch is echt verschrikkelijk als pala tank op 80. Heb regelmatig dat skills rond de 60-80 damage halen. Op bossfights zie ik zelfs regelmatig enkele getallen langskomen, dus bv 5 schade.
Nog geen idee wat er aan de hand is, want zo krijg ik mn ICC tank plekje natuurlijk niet terug.

Ook van de rotation klopt geen bal. Ze wouden geen 969 meer omdat je geen vrije GCD's had, en de huidige prot rotation heeft ook geen vrije CD's meer. Je hebt eerder een nog grotere overlap omdat Avenger's Shield elke 3 seconden (cs) van de cooldown kan gaan. Hoop dat ze snel meer patches eruit gooien zodat we wat te zien krijgen van de 'vrije' cooldowns, want nu is er eigenlijk nog steeds geen ruimte voor defensieve cd's.
Lastig is ook dat je mana erg snel opraakt tenzij je judgement gebruikt... maar deze hit zo vaak voor slechts 1 of 2 damage dat je toch maar gaat gokken op divine plea en dat je genoeg damage krijgt voor spiritual attunement.

Het enige leuke is de sublety rogue. Tering wat zijn die ineens sterk geworden.
Naast sap start (damage -70% voor 8 sec dankzij blackjack), bleed opening (shadowstep, garrote, hemo, rupture) Dan dankzij shadowdance ook nog een leuke ambush spam voor een -20% speed en -50% movement en een nieuwe sap om de blackjack debuff vol te houden. Aangezien ambush praktisch 100% crit heeft en je Find Weakness al op de target zit is het dan zo goed als over.

Gaat het niet zoals gewenst kan dan met recuperate een 5% health/3 sec12 energy/3sec en 6% damage reduction buff erin worden gegooid welke praktisch constant op te houden is, of gewoon via vanish/preparation nog een rondje doen.

Mja, straks komen op L85 de furywarriors die 100% healing(ja, percentage, dus onafhankelijk van je health)/10sec kunnen behalen dankzij mastery en dan zal het wel anders lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Xanaroth op 16-10-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Woop, Engineering stackt nu met gewone enchants :)

Is ook hoogst waarschijnlijk de bedoeling, aangezien de engineering enchants generfed zijn. Maar, nu stackt het wel, en dus ook Mind Control enchant op je helm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 02:37:
5K gold voor 30% meer snelheid op al je flying mounts .... no thanks :)

Die ga ik echt niet op al mn 8 level 80's geven omdat het gewoon echt zinloos is. Misschien leuk als blijkt dat je in Cataclysm 50G per quest gaat krijgen ofzo :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Warriors zijn eigenlijk zo slecht nog niet, was vandaag 2e in utgarde HC, had zomaar aan het eind 14k crits, iets dat voor het eerst was lol..

Ondertussen weer beetje gold verzamelen zodat ik mijn enchants weer terug kan krijgen :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:19

Grudgie

PSN: Grudgie7

Nu ik paar dagen met mijn Rest Druid heb gespeeld in raids en hc's, moet ik zeggen dat de Rest Druid er wel op vooruit is gegaan. Heb nu 45k Mana unbuffed.. ik kan maar niet OOM worden. En de nieuwe AOE heal is ook zooo nice!!

Lifebloom en Wild Growth tikken ook hele tijd crits maar :D.. zoo lekker!

Dit is mijn char trouwens; http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Eonar&cn=Dafonz

Maar zie dat wowarmory nog niet is geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ben weer begonnen met een mage, wouw, wat een verschil.
Gewoon nooit OOM, ben arcane specced vanwege Arcane Barrage en Arcane Blast en natuurlijk de free procced Arcane Missiles, niet te geloven wat een boost (op low level dan). Als mana even laag is Evocation poppen en hoppa, 2 min cooldown met talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:56

Nibbz

Postmaster General

Net voor het eerst in meer dan een jaar WoW weer eens opgestart. Wat weinig meer van wat het vroeger was. Als fervent warlock speler voelen alle versimpelingen ook aan alsof het spel zich steeds meer richt op de simpelere doelgroep.

Nog niet echt heel uitgebreid mee gespeeld, maar de mogelijkheden die je hebt zijn wel enorm afgenomen. HP is huge en in enkele seconden heb je weer full hp/mana.

Games veranderen (gelukkig).. wen eraan, of stop ermee :).
Bensimpel schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:39:
Warriors zijn eigenlijk zo slecht nog niet, was vandaag 2e in utgarde HC, had zomaar aan het eind 14k crits, iets dat voor het eerst was lol..

Ondertussen weer beetje gold verzamelen zodat ik mijn enchants weer terug kan krijgen :)
Van de week nog ICC10 gedaan op mijn warrior (was eerst fury, maar wou arms proberen).. en ik weet niet of de dmg nou gebuft is van een warrior, of dat arms gewoon vool veel meer dps doet. In arms zat ik rond 15K dmg op trash (dat lukte me in fury iig niet). (heb wel blood and thunder gespect)

Uiteindelijk leavde de tank, en bood ik maar aan om te tanken.. dus niet meer dan 2 bosses in arms kunnen meemaken..

woensdag maar eens opnieuw proberen.. want arms dps is weer gaaf!! ( <3 Sweeping Strikes)

[ Voor 37% gewijzigd door Nibbz op 17-10-2010 13:25 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39

Mogelijkheden enorm afgenomen? Nu speel ik geen warlock, maar er zijn eigenlijk geen classes die ik speel die enorm versimpeld zijn waardoor ik minder mogelijkheden heb. Ik ben ook wel benieuwd naar al die abilities en mogelijkheden die verdwenen zijn. Het is overigens wel een feit dat classes geschikt worden gemaakt voor normale mensen (ook wel de casual gamer, of zoals jij wil de simpelen), die niet zin hebben om 14 dagen zich in te lezen voordat ze 'mee' kunnen komen. De filosofie daarachter is (zoals bekend) "easy to learn, hard to master". Dat maakt het voor iedereen leuker om te spelen: 'zij' minder gezeik van de elitaire spelers, de elitaire spelers minder last van nieuwelingen die hun plezier vernaggelen omdat ze 't niet snappen. Ik ben verder van mening dat je, wanneer je puur skills wilt testen je beter af bent met een game als elastomania dan een MMORPG, die imho meer draait om slim zijn (nadenken over encounters etc) dan om op 't juiste moment de knopjes indrukken.

Hoe dan ook, je hebt wel een vreemd moment uitgekozen om even terug te komen. Nieuwe patch, er moet nog veel balancing gedaan worden en de nieuwe content (waar de nieuwe patch in feite op getuned is) komt pas over 2 maanden beschikbaar. Als alles loopt zoals het moet lopen, wordt dáár duidelijk waarom je nu juist een grotere HP pool hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:21:
De indeling die jij wilt moet je toch wat kennins van lua coding hebben.
je moet in iedergeval en je action bars aan passen en je panels. Helaas is mijn lua coding ook te beperkt dat ik je hiermee niet kan helpen.

Op dit moment kun je dus inderdaad alleen onder 22 of 44 buttons , en 12 -24-36 rechts (afhankelijk van hoeveel je er beneden hebt , maximaal 5 bars. )
tukui haalt nu ook van alle onderste bars 1 button weg , dit is wel simpel te fixen.

Maar mijn patch week.

Woensdag meteen 20:00 ulduar in , we moesten nog 2 shards voor de legendary en daarna nog 4 bosses icc25 heroic
Wat wipes op trash gehad , iedereen moest nog ff wennen aan nieuwe talents.
Wel lache met opmerkingen als , wtf does this button do ? ooohh Shiney bubble wtf is it ? ( priest barrier)
Onze 2 boomkins hebben geloof ik bij elke boss de grond gezien , puur alleen door overagro.
En uiteraard onze 2 warriors beiden met Shadowmourne die onderaan de dps stonden hebben het zwaar te verduren gehad , met name van de mages en locks die op Saurfang op 20k dps stonden.
Uiteraard is dit al weer gefixed. Vanavond weer icc in. Ben benieuwd.

Zelf op me priest , Holy nog niet geprobeert maar 1e dag met de disc smite healspec maar das toch nog niet echt mijn ding. Mischien dat het in cata interesant wordt , maar met wotlk healing is het nog niet nuttig.
2e dag icc hardmodes , full healing disc spec al me gear naar mastery gereforged. Mana is een non iseu atm dus gewoon lekker spammen . Als disc samen de meters aan het toppen met de druids kort er achter aan onze holy priest en resto shammy. En ergens net onder de shadow priest stond onze holy palladin :D

Gisteren ook nog ff icc10 hc gedaan op me druid , gedeelte als tank & gedeelte als dps.

Feral Kitty was toch wel een teleurstelling , Dps was prima maar de rotatie is naar mijn gevoel weer te makkelijk gemaakt. Dat was juist het leuke aan kitty de uitdaging om je rotatie zo goed mogelijk te krijgen.

Feral bear was daarintegen wel weer een verfrising. aoe is lastig maar als de dps een beetje op let, goed te doen. Beter dan het Swipe spam wat we voorheen deden.
Singel target thread was ook niet echt een probleem , had als test Maul gemacrod met lacerate & mangle maar dat werkt toch niet echt. Was gewoon rage starved op bijna alle bosses. ( alle haste gereforged naar mastery) Terwijl onze main tank hier geen problemen mee had, hij heeft nog wel niets gereforged.

M'n damage als tank heeft volgens mij wel een flinke boost gehad , Op BQ hc ( wel met DBW & WFS heroic als trinkets ) 8,4k dps als main tank :D Stond gewoon 5e op de dps lijst. ( paar undergearde dps bij )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ligt het aan mij of is de T10 2-set bonus voor Fury compleet nutteloos? Je moet 5 punten in Arms voordat je Deep Wounds kan nemen, maar je hebt maar 5 punten over na je verplichte 31. Vind Fury nu best leuk geworden, veel instant casts en DPS lijkt best netjes.

Toch benieuwd wat voor dmg ik doe met waardige wapens, nu lvl200 blue wapens :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 17-10-2010 14:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:08:
M'n damage als tank heeft volgens mij wel een flinke boost gehad
Vengeance zegt: Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:50:
[...]Mogelijkheden enorm afgenomen? Nu speel ik geen warlock, maar er zijn eigenlijk geen classes die ik speel die enorm versimpeld zijn waardoor ik minder mogelijkheden heb.
Heb je gelijk in, en Warlock is er ook niet simpeler op geworden hoor. Integendeel, in TBC was Warlock af en toe een dotje doen en verder 100% shadowboltspam. In classic had je aan 1 keybind genoeg, je raad het al ... shadowbolt. Die tijd is echt wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Hmmm cataclysm komt erg dichtbij.
Heb een half jaar geleden mijn account weg gedaan... dat was de beste manier om er gewoon helemaal mee te stoppen. Was het ook wel beu moest ik zeggen.

Maar het begint toch weer te krieblelen... 12 december ? wie weet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:38
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:52:
[...]

Heb je gelijk in, en Warlock is er ook niet simpeler op geworden hoor. Integendeel, in TBC was Warlock af en toe een dotje doen en verder 100% shadowboltspam. In classic had je aan 1 keybind genoeg, je raad het al ... shadowbolt. Die tijd is echt wel voorbij.
Volledig waar, ben nu mijn warlock aan het gearen. Curses/Banes ophouden + kiezen welke best voor welk gevecht. Daarnaast gebruik maken van Soulfire en Soul Burn is echt leuk maar veel anders dan vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Net een 2de spec genomen op mijn priest. Het is disc geworden, wil namelijk zowel de dungeons in duiken als wat aan PvP doen.

Maar wat een boel knopjes hebben priests zeg. Ik heb volgens mij 2 hele bars vol en dan kom ik nog te kort.

Straks maar eens proberen in een dungeon ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism

Hier ben ik eigenlijk niet mee eens, als long time player. Vanilla release tot nu, geen maand overgeslagen, uitraard wel ups en down in gemiddelde speeltijd per dag.

De versimpelingen vind ik erg mee vallen, alles is gewoon beter doorontwikkeld, denk hierbij aan het questen alleen al. Was het echt leuk (beetje overdreven maar you get the point) dat als je in bijv WPL een quest oppakt, je hierna een burning steppes toe moet voor de questitems, waarna je naar winterspring toe moet om het in te leveren, hierna naar diremaul gestuurd wordt voor het vervolg, om deze Q uiteindelijk weer in te leveren in WPL. Ik vind van niet, het huidige system, wat meer gericht is op een zone uitquesten dan met breadcrumbs naar de volgende zone vind ik persoonlijk een stuk aangenamer spelen.

Of Bijvoorbeeld warlock aangezien ik deze class zelf speel:

1. Nieuwe shard system - Veel leuker dan het oude systeem. Soulshards farmen was gewoonweg niet leuk, maar het moest toch gebeuren. Welke vanilla warlock heeft niet 300 shards er doorheen gejaagd per avond in een raid om bij iedere boss 40 man te voorzien van een healthstone, soulstones te plaatsen en mensen te summonen.

Nu waren de portals e.d. al een grote verbetering hierin, echter in de nieuwe patch zijn soulshards een stuk dynamischer doordat ze actief gebruikt worden voor verbeteringen aan spells in plaats van aan verplichte dingetjes als healthstones, soulstones en summon portals.

2. HP/Mana - is nu inderdaad snel vol door de nieuwe soulharvest e.d, echter zijn deze zaken nu wel based op lvl 85 scaling. Ben bang dat je daar niet zo snel weer volle HP/Mana hebt. Sommige mobs in de Beta slaan ook erg hard ;)

Daarnaast, is downtime omdat je HP/Mana op is leuk? telkens 20 seconden zitten drinken na een mob is gewoon niet leuk/spannend.

3. Spell rotations/prio's

TBC was natuurlijk een aanfluiting met zijn 1222222222222222222222222221 rotation, want welke lock behalve de verplichte malediction buffbot/ Leo/Illidan/Twins tank lock was nu niet destro. In wrath is dit een stuk verbeterd rotaties zijn er niet echt meer, prioriteits "lijstjes" nemen het over. bijna iedere spec heeft nu een groter bruikbaar arsenaal aan spells dan in vanilla/TBC

Algemeen wow:

Wrath is inderdaad niet de moeilijkste expansion om te spelen, dat er teveel faceroll is vind ik ook wel. Toch zijn er nog zeker een aantal zeer lastige fights ggemaakt door blizzard. Echter heroics van 15 minuten, quest mobs waar je gewoon niet aan dood kan gaan etc, ja dat is te makkelijk.

Gelukkig gaat Cata hier wel veranderingen in aanbrengen zodat (hopelijk) heroics weer een challenge worden, terwijl (hopelijk) hierin geen classes worden buiten gesloten. Want in TBC "lfm dps SH hc no warr/pala/SP" etc was natuurlijk ook niet leuk voor de betreffende classes.

Wow moet in princiepe gewoon een game zijn die iedereen kan spelen op zijn/haar niveau zonder dat iemand van een lager niveau direct compleet kapot geflamed wordt. En of dat nu heroics only is, of high end content op de dag van release en pushen voor server firsts moet iedereen natuurlijk zelf weten. Skill in gameplay moet de doorslag geven. Dat je geen afgestuurd wiskundige (meer) hoeft te zijn om te statratings en bepaalde game mechanics te begrijpen vind ik alleen maar goed voor het spel.

Blizzard heeft gewoon zoveel doelgroepen van de meest casual speler tot de Uber hardcore raiders die enkel bleeding edge content willen raiden voor world firsts. Dat het logisch is dat hier en daar de game play zo wordt aangepast dat niet alles een enorme time sink hoeft te zijn en dat ook mensen die dagelijk voor slechts een uurtje of 2 inloggen ook wat leuks kunnen doen.

En over die 5k voor master flying, iedere 80 had deze skill gratis kunnen hebben als je actief achter een soort van 310% flying mount aangegaan was. Het is niet zo dat deze zo uber rare zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46

OMD

OK, een vraagje.

Ik ben sinds 2 dagen begonnen met wow, nog nooit gespeeld dus. Dus hier zal vast een ontiegelijk noob vraag komen maar ik zit vast.

Ik ben dus voor het eerst in zo een dungeon geweest en ben daar dood gegaan. Alleen nu ben ik op een heel ander continent geknald ( bij de orcs ) dan bij mezelf ( Blood elf ). Ik moet terug naar Silvermoon maar zit dus heel ergens anders.

Hoe kom ik weer terug?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
OMD schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:29:
Ik ben dus voor het eerst in zo een dungeon geweest en ben daar dood gegaan. Alleen nu ben ik op een heel ander continent geknald ( bij de orcs ) dan bij mezelf ( Blood elf ). Ik moet terug naar Silvermoon maar zit dus heel ergens anders.

Hoe kom ik weer terug?
Je kunt je hearthstone gebruiken om weer terug te gaan naar de inn waar je die hebt ingesteld.
Of je kunt via flightpoints en zeppelins (Orgrimmar > zep naar Undercity > orb naar Silvermoon) terug naar Silvermoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

OMD schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:29:
OK, een vraagje.

Ik ben sinds 2 dagen begonnen met wow, nog nooit gespeeld dus. Dus hier zal vast een ontiegelijk noob vraag komen maar ik zit vast.

Hoe kom ik weer terug?
Gebruik je heartstone om terug te komen, als je al leeft... Als je nog in ghost vorm bent moet naar je graveyard gaan, je tot leven laten komen door de spirit healer en dan de heartstone gebruiken. Je bent door je te reviven door spirit healer echter wel zwakker.... 75% namelijk, voor 10 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Zo net ICC10 ingedoken met de guild.

http://www.worldoflogs.com/reports/olf2ctuurc2y1p3r/

Ging best lekker moet ik zeggen. Hier en daar wat schoonheids foutjes, vooral op PP. Maar healen met een druid is super leuk. Al die crits van de hots en regrowth als de top up heal zeg maar. ToL is super nu als er een situatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Beetje zitten spelen van het weekend en was toch wel weer grappig. Ondanks dat ik niet echt van plan was te raiden, toch mn gear maar even op orde gebracht naar 17% hit en een beetje op de target dummy gevuurd.

Ik kom alleen niet verder dan 5.3k dps momenteel. Denk dat dat voornamelijk aan mijn gear ligt, maar ben ook wel benieuwd naar welke rotatie destro-locks horen te gebruiken en wat de ideale stats zijn (x haste -> crit -> etc)

Iemand daar een tipje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
junglebeast schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 00:36:
Zo net ICC10 ingedoken met de guild.

http://www.worldoflogs.com/reports/olf2ctuurc2y1p3r/

Ging best lekker moet ik zeggen. Hier en daar wat schoonheids foutjes, vooral op PP. Maar healen met een druid is super leuk. Al die crits van de hots en regrowth als de top up heal zeg maar. ToL is super nu als er een situatie is.
Het is leuker geworden, maar nog steeds niet helemaal je-van-het. Ik spam voornamelijk nog steeds RJ+WG, met nu Swiftmend op cd erbij voor Efflorescence en soms ook Lifebloom. ToL is erg cool ja, Regrowth-spam deluxe. :D Ik ben benieuwd naar Cata, waar mana echt een issue wordt en Nourish etc er ook bij komt kijken.

Wel irritant, ik druk nog steeds elke 7 seconden op WG terwijl die cooldown nu 10 sec is geworden. Dat zit er gewoon zo hard in, echt lastig eruit te krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah nieuwe patch is wel even wennen. Ik word gek van die rare dingen in beeld als ik met mijn mage in een HC zit. Brainfreeze heet het geloof ik. Kan door die circel de mobs niet goed zien. Erg irritant en nog geen idee hoe ik dat weg kan krijgen.

Weet iemand een goede rotatie voor de hunter? MM spec? Arcaneshot doet lekker veel damage met de Glyph :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Sinds de patch ben ik ook overgestapt op TukUI, bevalt wel ok.
Ik heb nog wat ruzie met bags die automatisch sluiten en de inhoud van mijn bank die leeg lijkt, maar met een /bags sort verschijnt alles gelukkig weer.

Verder bevalt het healen als resto druid me wel.

Na de patch op woensdag eerst met guildies een random hc geprobeert. Kwamen meteen uit in HoR hc. Het healen verliep me soepeler dan voor 4.0.1.

Intussen ben ik nu (eindelijk) bezig om mijn T10 resto set compleet te krijgen (Ik heb nu de T10 head liggen, maar die ga ik pas dragen als ik 2x T10 heb om mijn 4x T9 bonus niet weg te doen voor geen bonus).

Door de talent reset heb ik mijn offspec toch weer teruggezet naar Feral beer, maar die loopt qua gear behoorlijk achter.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Nibbz schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:21:
Uiteindelijk leavde de tank, en bood ik maar aan om te tanken.. dus niet meer dan 2 bosses in arms kunnen meemaken..
Mag ik je armory zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Heeft weinig zin op het moment, de armory wordt niet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Mijn Warrior (voor als de armoury weer werkt).

Op dit moment staat hij nog in Fury gear (en geen spec info)

blood en thunder is zon dikke ability.. tussendoor cleaven en bladestormen.. I love it ;) (trouwens, was ook een van de weinige keren dat ik niet dood ging in icc25 door teveel agro.. doen dps warriors nu dan minder threath?)

[ Voor 25% gewijzigd door Nibbz op 18-10-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:47:
Jah nieuwe patch is wel even wennen. Ik word gek van die rare dingen in beeld als ik met mijn mage in een HC zit. Brainfreeze heet het geloof ik. Kan door die circel de mobs niet goed zien. Erg irritant en nog geen idee hoe ik dat weg kan krijgen.

Weet iemand een goede rotatie voor de hunter? MM spec? Arcaneshot doet lekker veel damage met de Glyph :)
niet zo zeer een rotatie meer een prio list.

En dat is ongeveer KS -> CS -> SrS -> 2x SS(ISS buff) -> ArS/CS/AS(als de MMM buf up is) -> 2x SS etc....

dus als je de eerste 2 shots hebt gedaan 2x steady shot en daarna arcane/chimera of aimed shot en zo doorgaan.
meestal komt het goed uit met om en om arcane/ chimera shot.(2x SS -> ArS -> 2x SS -> CS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bosmonster schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 07:37:
Beetje zitten spelen van het weekend en was toch wel weer grappig. Ondanks dat ik niet echt van plan was te raiden, toch mn gear maar even op orde gebracht naar 17% hit en een beetje op de target dummy gevuurd.

Ik kom alleen niet verder dan 5.3k dps momenteel. Denk dat dat voornamelijk aan mijn gear ligt, maar ben ook wel benieuwd naar welke rotatie destro-locks horen te gebruiken en wat de ideale stats zijn (x haste -> crit -> etc)

Iemand daar een tipje voor?
Zo uit mijn hoofd Hit > Int > sp (alleen nog op wapens) > Mastery / Haste > Crit

Spell prio ook even uit mijn hoofd:

Spell Prio (CoE) - Bane of Doom - Immolate - Conflag op Cd - Chaosbolt op CD - Corruption, Soulburn Soulfire (zeker boven de 80% HP voor de buff) , Incinerate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik heb nog eens zitten kijken naar de talent calculator en kwam voor Resto eens uit op:
Deze build

Pro:
Extra crit uit balance
Auto zelf rejuv bij lage health

Con:
Geen bonus voor Nourish en Nature's touch

(Dit is op dit moment niet mijn build,mijn build is: dit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Savageone schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:51:
[...]

En dat is ongeveer KS -> CS -> SrS -> 2x SS(ISS buff) -> ArS/CS/AS(als de MMM buf up is) -> 2x SS etc....

dus als je de eerste 2 shots hebt gedaan 2x steady shot en daarna arcane/chimera of aimed shot en zo doorgaan.
meestal komt het goed uit met om en om arcane/ chimera shot.(2x SS -> ArS -> 2x SS -> CS)
super! Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Savageone schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 08:51:

Afhankelijk van je pet, merk ik toch dat mijn kill command als crit meer damage doet dan Arcane shot, crit van 6.5k terwijl ik mijn kill command al voor 8k heb zien gaan.

Ik ga rustig alles afbouwen, tanks trekken me totaal niet meer, healing in dungeons is bizar saai geworden en ik kom echt niet door m'n mana heen, als DPS wordt het een 'been there, done that'. Ben nu nog aan het spelen met Fury spec, nog steeds opzoek naar een setje betere wapens en dan hou ik het wel voor gezien.

Kwaliteit van pugs is bizar hard achteruit gegaan, agro van DPS is synoniem voor 'OMFG TANK AGRO!?!?' en ik zie party wipes gebeuren op de meeste domste bosses (HoL en HoS zijn niet leuk meer).

Andere kant wel blij dat deze patch nu al kwam, was mijn beslissing op Cata toch de beste geweest :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dennism schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:06:
[...]

Zo uit mijn hoofd Hit > Int > sp (alleen nog op wapens) > Mastery / Haste > Crit

Spell prio ook even uit mijn hoofd:

Spell Prio (CoE) - Bane of Doom - Immolate - Conflag op Cd - Chaosbolt op CD - Corruption, Soulburn Soulfire (zeker boven de 80% HP voor de buff) , Incinerate
Thanks, hier haal ik al wat interessants uit.

Is het ook zinvol de doomguard te summonen voor een gevecht? Of maakt dat niet zoveel uit?

Het viel me op dat ik namelijk de doomguard naast mn huidige pet kon hebben (dat was vroegah niet zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat mij trouwens ook opviel is dat de rogues er ook enorm op vooruitgegaan zijn in low lvl pvp (20-29 en 30-39)
je ziet ze voorbijvliegen terwijl ze mensen one-shotten niet normaal gewoon haha

mn mage alt is nu lvl 41 dus die gaat de goede kant op hehe mn pally's retri spec heb ik niet meer geprobeert na de buff,ben nu tevens prot pvp wat me veel meer utility&survivalbility geeft en vind dat fijner spelen dan retri (prot voelt in mijn ogen meer als het oude retri dan retri doet:P )

ben nu ook iedere dag die Raven lord aan het farmen aangezien je er geen druid meer voor nodig hebt :D farm lijstje is nu:

-ZG tiger (al 2 jaar zo'n beetje)
-Raven lord (sinds patch 4.0.1.)
-Green proto drake (al een half jaartje)
-Polar bear (al een dik jaar nu)

maar hoop toch het meest op die ZG tiger,mensen die hier al wat langer op het forum zitten zijn denk ik nu wel bekend met de drama die ik er voor moet doorstaan en zou mn haren uit mn kop trekken als ik hem niet kan scoren,heeft niks met de zeldzaamheid te maken vind hem gewoon supermooi! en dan wordt ik een beetje bloeddorstig als ik weer zo'n Orc Dk op een ZG tiger zie....(blij dat ik op een pvp realm zit :P )
Bosmonster schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:34:
[...]

Is het ook zinvol de doomguard te summonen voor een gevecht? Of maakt dat niet zoveel uit?

Het viel me op dat ik namelijk de doomguard naast mn huidige pet kon hebben (dat was vroegah niet zo).
in PvP --> ja die dingen zijn echt fijn alhoewel ze niet scalen met je demon talents hebben ze relatief hoge basis waarden en kunnen een onvoorbereid iemand lelijk toetakelen (keer op mn lock alt een farmende huntard ermee gepakt) maar ze doen ook Aoe dmg toch?dat klinkt niet handig in pve en je hebt hem toch maar iets van 5 mins?dan keert ie zich tegen je toch? weet niet wat er allemaal veranderd is op lock gebied maar toen was het in ieder geval een vette pet :D mijn lockje staan te verstoffen op het anachronos realm..sinds ie 80 is geworden niks meer meegedaan (disenchant whore)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
SinergyX schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:32:
[...]

Afhankelijk van je pet, merk ik toch dat mijn kill command als crit meer damage doet dan Arcane shot, crit van 6.5k terwijl ik mijn kill command al voor 8k heb zien gaan.

Ik ga rustig alles afbouwen, tanks trekken me totaal niet meer, healing in dungeons is bizar saai geworden en ik kom echt niet door m'n mana heen, als DPS wordt het een 'been there, done that'. Ben nu nog aan het spelen met Fury spec, nog steeds opzoek naar een setje betere wapens en dan hou ik het wel voor gezien.

Kwaliteit van pugs is bizar hard achteruit gegaan, agro van DPS is synoniem voor 'OMFG TANK AGRO!?!?' en ik zie party wipes gebeuren op de meeste domste bosses (HoL en HoS zijn niet leuk meer).

Andere kant wel blij dat deze patch nu al kwam, was mijn beslissing op Cata toch de beste geweest :P
Mjah ik herken het gevoel wel een beetje. Zit er stiekem ook over te denken om de stekker eruit te trekken. Voor de patch was ik een groot voorstander van wat meer uitdaging. Alleen het lijkt wel of ze de hele classes alleen maar eenvoudiger hebben gemaakt. Daarnaast moeten ook alle classes weer met elkaar uitgelijnd worden.

Dagboekje:

Dit weekend (voor zover mogelijk) lekker wat instances kunnen rennen. O.a. ook Naxx eindbaas getankt. Twee keer wipe geweest. Ging echt nergens over. Toen vond ik het wel weer genoeg geweest. Uit hor nog Falrics wrist chopper kunnen looten. Eindelijk weer een leuk tankwapen. Wat denk je, DK dps gaan ook needen. |:( Gelukkig deed ik een hogere roll. En meteen ook de achievment 'we're not retreating we're advancing in a different direction' meegenomen. Altijd leuk. Daarna wat oude achievments opgepakt. Bijna klaar met Blackrock Spire, en toen ging ik dood op 'The Beast' wat hit die gruwelijk hard voor 10 mans. Daarna was mijn instance ineens gereset? |:( Zucht. Mijn avond kon beter, en hoe was die van jullie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bosmonster schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:34:
[...]

Na de patch is dit voor Desto zeker zinvol daar deze pets nu je ze kan summonen naast je normale demon een dps increase zijn. Echter de CD van 10 minuten betekend wel dat je het ws niet iedere bossfight kan doen.

Doomguard voor Single target fights, Infernal voor AoE fights lijkt de aanbeveling te zijn.

Verder nog de glyphs voor destro, Immo, Imp en Conflag (Prime) en Lifetap (Major) lijken de beste keus te zijn op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08 15:53
Oh ja, de cinematic is er :D
YouTube: Cataclysm Cinematic Intro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:40:
in PvP --> ja die dingen zijn echt fijn alhoewel ze niet scalen met je demon talents hebben ze relatief hoge basis waarden en kunnen een onvoorbereid iemand lelijk toetakelen (keer op mn lock alt een farmende huntard ermee gepakt) maar ze doen ook Aoe dmg toch?dat klinkt niet handig in pve en je hebt hem toch maar iets van 5 mins?dan keert ie zich tegen je toch? weet niet wat er allemaal veranderd is op lock gebied maar toen was het in ieder geval een vette pet :D mijn lockje staan te verstoffen op het anachronos realm..sinds ie 80 is geworden niks meer meegedaan (disenchant whore)
Infernal en Doomguard zijn nu 10 minuten cooldown casts, die een minuut duren ofzo en ze verdwijnen weer. Ze attacken de target waarom jij Bane of Doom/Agony cast, an sich is het een leuke 1 minuut extra DPS (plus dat ze tegen de 40-50k health hebben dus niet zomaar neervallen).

Beetje te vergelijken nu met Fire en Earth elemental van Shaman.
HawVer schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:44:
Mjah ik herken het gevoel wel een beetje. Zit er stiekem ook over te denken om de stekker eruit te trekken. Voor de patch was ik een groot voorstander van wat meer uitdaging. Alleen het lijkt wel of ze de hele classes alleen maar eenvoudiger hebben gemaakt. Daarnaast moeten ook alle classes weer met elkaar uitgelijnd worden.
Eenvoudiger, dat is het juiste woord (makkelijker is het denk ik niet). Heb nu best wat lol aan mn Fury warrior, eindelijk een berg instant casts ipv die onzin 'on next swing', maar dat zal ook zijn tot ik niets anders meer doe dan dungeons draaien zonder enige reden (nu nog voor gear en wapens).

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

trouwens mensen al gepvp'ed met een resto druid?

mijn druid is lvl 73, maar ik zou al bijna zeggen dat resto druids echt op'ed zijn..

de tree of life ability is zo hard, dat je in je eentje een behoorlijk grote groep in leven kunt houden. Wild Growth crit als een gek, en regrowth zjin instant.

Enige probleem waar ik tegen aan liep, is dat een pala > 77 mijn zowat one-shot. Maar op lvl 80 lijkt me dat een pala dan niet meer kan one-shotten (op dit moment is het grootste probleem het lvl verschil).

Maar ondank dat ik lvl 73 ben, heal ik menig lvl > 76 pala/shaman/priest eruit (ok ik doe meer healing done, weet zo niet hoeveel % daarvan overhealing is).

heb verschillende classes gespeeld in pvp (Warrior (arms, nog geen prot geprobeerd), Shaman (alleen resto), Hunter (op lvl 70 veel pvp gedaan)

Resto shaman is nu ook heel gaaf in pvp, omdat je wat makkelijker dmg kan doen, maar denk dat straks op lvl 80 ik liever met een druid de bg's in ga dan met een shaman.
Het kunnen lopen en healen is toch wel erg verslaven (vind het nu vervelend als ik een keer met een shaman of pala heal, dat ik moet casten.. = niet lopen -.- haha), daarnaast de diversiteit met het shapeshifter (bear, cat (prowled) en travel form) is ook echt gaaf. Hierdoor haal je nog meer eruit, dan erin zit :p

Vanavond weer een paar bg's doen (xp valt trouwens hard tegen in pvp, op lvl 73, krijg ik 1,5 bar voor een win), misschien ook eens feral uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:54:
trouwens mensen al gepvp'ed met een resto druid?

mijn druid is lvl 73, maar ik zou al bijna zeggen dat resto druids echt op'ed zijn..

de tree of life ability is zo hard, dat je in je eentje een behoorlijk grote groep in leven kunt houden. Wild Growth crit als een gek, en regrowth zjin instant.

Enige probleem waar ik tegen aan liep, is dat een pala > 77 mijn zowat one-shot. Maar op lvl 80 lijkt me dat een pala dan niet meer kan one-shotten (op dit moment is het grootste probleem het lvl verschil).

Maar ondank dat ik lvl 73 ben, heal ik menig lvl > 76 pala/shaman/priest eruit (ok ik doe meer healing done, weet zo niet hoeveel % daarvan overhealing is).

heb verschillende classes gespeeld in pvp (Warrior (arms, nog geen prot geprobeerd), Shaman (alleen resto), Hunter (op lvl 70 veel pvp gedaan)

Resto shaman is nu ook heel gaaf in pvp, omdat je wat makkelijker dmg kan doen, maar denk dat straks op lvl 80 ik liever met een druid de bg's in ga dan met een shaman.
Het kunnen lopen en healen is toch wel erg verslaven (vind het nu vervelend als ik een keer met een shaman of pala heal, dat ik moet casten.. = niet lopen -.- haha), daarnaast de diversiteit met het shapeshifter (bear, cat (prowled) en travel form) is ook echt gaaf. Hierdoor haal je nog meer eruit, dan erin zit :p

Vanavond weer een paar bg's doen (xp valt trouwens hard tegen in pvp, op lvl 73, krijg ik 1,5 bar voor een win), misschien ook eens feral uitproberen
Nee ik pvp nu als paladin in een prot spec gecombineerd met een retri pvp set en dan een tank schildje + 1hand tank swordje oow en de tank trinkets :) werkt prima vooral omdat je nu geen mana issues meer hebt dat was voor 4.0.1. nog wel een issue maar nu heb je divine plea dus als bonus erbij en ben je er niet meer van afhankelijk :D vind zelf pvp fijner in prot dan in retri spec :P

ga vanavond holy specc eens uitproberen lijkt me leuk,beacon of light is nu wel generfed maar je je hebt nu wel een soort van baby beacon die je ook healed en een ranged en straks ook een melee aoe heal :D

druid healers zijn idd nog steeds lekker tough as nails as they used to be maar vind dat de kitties in verhouding tot de rogues nog wel een douwtje mogen krijgen :)

maareh na bijna 5 jaar trouwe dienst als retri pally denk ik toch dat ik in pvp land letterlijk het bijltje neer ga leggen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Gister verveelde ik me, dus ik denk ik ga wat WSG doen met m'n level 13 rogue.

Wat een roguespam is dat zeg, volgens mij zaten er 6 rogues in onze groep. En ik kon vrijwel alles cloth/leather oneshotten met Ambush :D

Rogues zijn OP!

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyCloneNL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:13:
Gister verveelde ik me, dus ik denk ik ga wat WSG doen met m'n level 13 rogue.

Wat een roguespam is dat zeg, volgens mij zaten er 6 rogues in onze groep. En ik kon vrijwel alles cloth/leather oneshotten met Ambush :D

Rogues zijn OP!
ehhh ja haha maarja is weer de flavour of the month natuurlijk straks zie je langzaam een klein langwerpig schaduwtje boven je rogue en vlak voor je SHIT kan roepen besef je dat de Nerfbat op je neergekomen is haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Laatst online: 17:31

Snuffel

Vroem!

Na ene hele lange pauze van een aantal maanden toch maar weer account geactiveerd.
Veel problemen gehad met de laatste patch, waardoor ik de volledige versie maar heb gedownload van Blizzard.
Twee dagen later alles werkend gekregen, en maar weer eens gaan kijken.

Mijn level 80 druid (kitty) even bekeken, nieuwe talents eringezet, maar nee, dat was het toch niet, kon me er niet in vinden.
Paladin aangemaakt en gaan levellen, en dit weekend de 48 aangetikt.
Pala's zijn imho overpowered. Heb gisteren Zul'Farak met een warrior (level 49) gedaan. Echt te makkelijk blaas je er doorheen.Waar voorheen in een normale 5-mans groep je wel eens moeite had om de handel neer te krijgen, ging het dit keer van een leien dakje.
Meteen erachter aan Mauradon gedaan, en ook dit ging op 2-man perfect.

Vind het wel weer leuk om iets te levelen vanaf 1. Beetje spelen met de talents, alle veranderingen die de laatste patch met zich meebrengt zijn uitstekend te verwerken met levelen.
Zal niet meer end-game gaan raiden, maar zo af en toe een beetje spelen bevalt me wel.

Maar of ik Cataclysm aanschaf.... Ik weet het nog niet.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:15:
ehhh ja haha maarja is weer de flavour of the month natuurlijk straks zie je langzaam een klein langwerpig schaduwtje boven je rogue en vlak voor je SHIT kan roepen besef je dat de Nerfbat op je neergekomen is haha
Dat hangt een beetje boven elke class, behalve Fury Warrior dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:51
SinergyX schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:32:
[...]

Dat hangt een beetje boven elke class, behalve Fury Warrior dan :P
Na de ninjabuff zijn fury warriors weer hard hoor, misschien zelfs wel te hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Sinds de patch nog niet zo bijster veel geprobeerd. Uiteraard heb ik eerst m'n mage erbij gepakt omdat dat mijn raid character is en ik deze natuurlijk moest bijwerken. Ik was er gelukkig nog op tijd achter gekomen dat er geen Misery en IFF meer bestaat want dat zorgde ervoor dat ik voor een kleine 3% extra hit moest gaan zorgen. Toevallig kwam het redelijk goed uit en blij toe dat ik wat extra hit gear had op hetzelfde gear niveau als de rest van m'n gear, dus ik ging er niet echt op achteruit. Wel heb ik wat +spirit gear moeten reforgen (tja weinig andere opties naast 277 Frozen Bonespike als je nog geen Putricide op ICC25HC dood kan krijgen).

Dit weekeinde ook maar eens mijn Paladin bijgewerkt en tot de conclusie gekomen dat ik mijn Divine Storm vinger moet afhakken want die is nog steeds erg trigger happy. Daarbij werd ik niet warm van de verandering voor mijn tank spec. Ik heb 1 random hc gedaan tot nu toe maar tot echt tanken kwam ik niet toe. Nu weet ik niet hoe de rest in gear zaten maar ik heb het gevoel alsof ik echt geen TPS kan genereren. Zelfs op bosses heb ik de taunt knop moeten spammen want ik raakte telkens mijn target kwijt. Single target lijkt het alsof SotR de enigste skill is waar je fatsoenlijke threat mee genereerd en je kan die skill maar 1x per 10-15s doen. Vaak niet eens als opener omdat je net al je Holy Power hebt verbruikt. Crusader Strike en HotR zitten allebei op dezelfde cooldown en genereren naar mijn gevoel bijna geen threat. Vooral HotR is in dat opzicht erg erg veel slechter geworden dan wat het was.

Naar mijn gevoel ben je als Paladin tank te afhankelijk van SotR en juist die ability is een waar je moeilijk bij kan komen (3x Holy Power). Maar misschien dat ik een beter beeld kan vormen als ik wat meer heroics achter de rug heb met de nieuwe Paladin tank spec. Ret was wel redelijk ok al moet ik al die Holy Power abilities niet zo snel gebruiken (vooral die verdraaide Divine Storm knop grrr) en ik moet wat wennen aan Zealotry/Avenging Wrath gebruik, naar mijn gevoel is optimale burst damage iets in de zin van Avenging Wrath->HoW/CS/J spam met vervolgens na 20s Zealotry->TV/CS(/J) spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:08:
[...]
Feral Kitty was toch wel een teleurstelling , Dps was prima maar de rotatie is naar mijn gevoel weer te makkelijk gemaakt. Dat was juist het leuke aan kitty de uitdaging om je rotatie zo goed mogelijk te krijgen.
Ja, dit viel me ook al op. Dots en buffs blijven langer zitten, meer fool proof gemaakt blijkbaar... Ik zal John "f*cking" Madden missen :(
Dennism schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:31:
[...]
En over die 5k voor master flying, iedere 80 had deze skill gratis kunnen hebben als je actief achter een soort van 310% flying mount aangegaan was. Het is niet zo dat deze zo uber rare zijn.
What a Long Strange Trip It's Been blijft gewoon een 310% mount geven. Dus je kunt 'm nog steeds gratis krijgen. Maar eerlijk? Dan dok ik liever een paar K dan dat ik een jaar achievements moet doen... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:33
Ik ben nu al een tijdje even heroics aan het zergen met mijn dk. Hij is tank. Dus ik zerg en zerg en zerg etc. Best handig al je instant instance hebt :). gaat ook sneller dan mijn uil gearen. ... maar goed op een gegeven moment ben ik lekker bezig en een vriend whispert, laten met z'n allen instances doen. Dus ik ben zo van ok... zou toch niet veel moeten uitmaken. hij had ook 2 guildies, die toevallig 2 priests zijn. En dat is het probleem dan ook niet, die komt nadat we gequeued hebben.

We krijgen dus oculus. Aangezien ik in zerg modus ben, en de 2 priests + paladin(=vriend) d/cen en de shaman die erbij kwam niks deed ging dood. Ik rennen en geressed, ik krijg wat buffs, en vroom, ik weer in zerg modus. Op een gegeven moment moet de paladin even weg. Ik heb zoiets, die kan wel voor zichzelf zorgen en aangezien er een healer is ben ik zo van, ok ik zerg door. Ze laten mij ongeveer de eerste baas nog doorzergen en dan nog wat trash en dan komt het gezeik van de priest(ik was serieus van Idc). Ja je zou moeten wachten etc. Ik zo van, "heb ik een reden om te wachten ?". hun zo van jah, maar ik had serieus iets van nee, ik heb geen reden om te wachten. ik wil alleen maar zergen.

Op een gegeven moment is die paladin offline en besluit we maar nieuwe leden te gaan zoeken. die d/cen en dan begint het hoor. Gaan ze mij, de tank, beledigen. en toen had ik zoiets van GVD. Iedereen leaved, dus ik ook. eerst wat ik doe is hun op mijn ignore zetten en mijn alts uit die guild halen, ik mocht die guild toch al niet. Daarna nog een bericht laten doorsturen via een andere vriend van mij: "De volgende keer dat je besluit met mij mee te gaan dan tank jezelf maar" (ofzo iets in die richting).

Maw, ik ga nooit meer met die priests mee. Ik ben daarna gewoon doorgegaan met mijn zerg avonturen en heb toen uiteindelijk de 4 pieces t10 gekregen. Later realiseerde ik ook mijzelf dat ik ook nog een belt + chest van Justice points kan krijgen, so my adventoures will continiue. Verder kom je eigenlijk heel normale party's tegen. En af en toe is er een dps die mij tanking roll nullified, doe ik niks totdat zij vragen waarom. Dan zeg ik, ja mijn roll is afgenomen, ik heb geen roll om te doen. en dan zit de dps wel stil (helpt wel, zeggen dat ze het zelf mogen tanken, vooral als de dps ook nog doodgaat >< :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
What a Long Strange Trip It's Been is vooral grinden, helemaal niet moeilijk ofzo.
Helaas moet ik nog een jaartje wachten, ik mis 'Capture the flag in Eye of the Storm` tijdens Childrens week 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
CyCloneNL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:56:
What a Long Strange Trip It's Been is vooral grinden, helemaal niet moeilijk ofzo.
Helaas moet ik nog een jaartje wachten, ik mis 'Capture the flag in Eye of the Storm` tijdens Childrens week 8)7
Ik zeg ook niet dat het moeilijk is, maar als je het al op 2 chars gedaan hebt, hoeven de overige 6 niet echt meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gister eens wat meters gemaakt voor Loremaster en de opening van AQ-questlijn. Ik hoef alleen nog Ony en BWL te doen, 8 Elementium Ingots verzamelen en dan Maws killen, dan ben ik d'r voor die quest. Voor Loremaster hoef ik nog "maar" 148 quests met nog heel Duskwallow Marsh en Un'Goro te gaan. Heb ook nog een handvol quests over op Bloodmyst en in Silithus als ik het met die twee volle zones niet red. Nu maar hopen dat ik verder geen instance quests hoef te doen om het af te maken. :X

Heb me ook zitten ergeren aan een bug die ervoor zorgde dat mijn client vastliep als ik een instance in ging. Had het eerst in Sunken Temple toen ik daarheen ging voor de quest voor de groene scepter shard. Alt+f4, opnieuw ingelogd, niks aan de hand. Toen wilde ik later op de avond de headless horseman gaan doen, zelfde verhaal. Opnieuw inloggen lukte niet op die char, heb een half uur op een andere char gewacht tot ik eindelijk uitgelogd werd. Toen ik weer inlogde had ik wel die bag zonder er verder iets voor gedaan te hebben. :P Helaas geen mount, maar goed, komt wel.

Mochten er trouwens nog mensen op alliance side Doomhammer zitten die wat Elementium Ingots (het vroegere Elementium Ore uit BWL) hebben die ze kwijt willen: COD maar naar Olumdril voor max 400g per stuk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
deTwisj schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:50:
Dit weekeinde ook maar eens mijn Paladin bijgewerkt en tot de conclusie gekomen dat ik mijn Divine Storm vinger moet afhakken want die is nog steeds erg trigger happy. Daarbij werd ik niet warm van de verandering voor mijn tank spec. Ik heb 1 random hc gedaan tot nu toe maar tot echt tanken kwam ik niet toe. Nu weet ik niet hoe de rest in gear zaten maar ik heb het gevoel alsof ik echt geen TPS kan genereren. Zelfs op bosses heb ik de taunt knop moeten spammen want ik raakte telkens mijn target kwijt. Single target lijkt het alsof SotR de enigste skill is waar je fatsoenlijke threat mee genereerd en je kan die skill maar 1x per 10-15s doen. Vaak niet eens als opener omdat je net al je Holy Power hebt verbruikt. Crusader Strike en HotR zitten allebei op dezelfde cooldown en genereren naar mijn gevoel bijna geen threat. Vooral HotR is in dat opzicht erg erg veel slechter geworden dan wat het was.
Ik heb het gevoel dat sommige DK dps-ers nog spelen in de blood spec. Ik heb het vermoeden dat dat problemen oplevert voor warrior/paladin tanks. Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen omdat ik tijdens het gevecht niet de tijd heb om te inspecten. Wat ik wel zeker weet is dat de DK _veel_ aggro trekt. Verder zijn mages, vanwege hun enorme dps, aggro trekkers. Als een mage 4x zoveel dps doet moet je van goede huize komen om aggro te houden.
NMe schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:06:
Heb me ook zitten ergeren aan een bug die ervoor zorgde dat mijn client vastliep als ik een instance in ging. Had het eerst in Sunken Temple toen ik daarheen ging voor de quest voor de groene scepter shard. Alt+f4, opnieuw ingelogd, niks aan de hand. Toen wilde ik later op de avond de headless horseman gaan doen, zelfde verhaal. Opnieuw inloggen lukte niet op die char, heb een half uur op een andere char gewacht tot ik eindelijk uitgelogd werd. Toen ik weer inlogde had ik wel die bag zonder er verder iets voor gedaan te hebben. :P Helaas geen mount, maar goed, komt wel.
Hier hetzelfde. Het ligt dus niet aan jou. :P Maakt ook niet uit welke instance. Soms wel soms niet.

[ Voor 21% gewijzigd door HawVer op 18-10-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Retribution en Protection inmiddels wel onder controle na de patch, maar nu moet ik waarschijnlijk LK HC gaan healen op mijn paladin (heb die fight enkel nog geDPSt op HC, en zo goed als nooit op normal geheald).

Zijn er al Holy's die het raidhealen post-patch goed getest hebben? Sterktes en zwaktes? Tips?

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Catacylsm intro:

en de TV-spot:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QfPtkexMc14]

voor de geïnteresseerden.

bron: www.mmo-champion.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyCloneNL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:56:
Bah, dat is net de moeilijkste imho, altijd wel een event tijdens een wow-break waardoor het nog niet gelukt is, ben er nu al een tijd mee bezig...(ok, mischien die breaks wat beter plannen dan... :P )

Btw, kan het hier op m'n werk niet nakijken maar is het groen flapper apparaat van de oracles een 280% mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
'280%' mounts bestaan niet meer. De snelheid van je mount is nu gebonden aan je riding-skill, dus epic flying zijn alle mounts 280 speed, en met master riding (nog is 5k) vlieg je nog een stukje sneller (310%).

Als je `What a long strange trip its been` complete krijg je Master Riding gratis en voor niets!

[ Voor 19% gewijzigd door TJHeuvel op 18-10-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:11:
[...]

Bah, dat is net de moeilijkste imho, altijd wel een event tijdens een wow-break waardoor het nog niet gelukt is, ben er nu al een tijd mee bezig...(ok, mischien die breaks wat beter plannen dan... :P )

Btw, kan het hier op m'n werk niet nakijken maar is het groen flapper apparaat van de oracles een 280% mount?
Green proto-drake is 280 ja. Alles is nu 280 eigenlijk als je nog geen 310 skill hebt of 310 mount pre-patch had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-09 11:42
JKorsten schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:53:
Zijn er nog meer mensen die Auctioneer gebruiken en waarvan dat helemaal niet meer fijn werkt?
(daarbij dan ook enchantrix en gatherer of zo) Maar heeft iemand van auctioneer een versie die op de nieuwe patch werkt?
Heb ook problemen met Auctioneer als ik nu naar het auctionhouse ga ziet het er niet uit alles loopt door elkaar heen, kan niks meer doen, als ik Auctioneer uitschakel ziet alles er wle weer goed uit. met of zonder enchantrix en gatherer maakt niet uit die doen het gewoon goed.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.