reviews: Star Wars: The Force Unleashed II
Tweede kopje: [bulle]Gemaakt
Moet neem ik aan [bullet] zijn
.
Tweede kopje: [bulle]Gemaakt
Moet neem ik aan [bullet] zijn
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
De naam is dacht ik zonder streepje ertussen, maar dat weet ik niet zeker.Het voorstel om Nautlius-Elementary te introduceren, een verbeterde versie van de standaard bestandsmanager in Gnome, is gesneuveld.
[ Voor 12% gewijzigd door laurenssie op 31-10-2010 15:57 ]
In de regel er boven staat 3M Fonds wel goed geschreven, namelijk met een spatie en een hoofdletter 'F'.De Goede Doelengift van het 3Mfonds wordt jaarlijks uitgereikt aan een ideële organisatie die zich inzet voor de Nederlandse samenleving.
Cunning linguist.
[ Voor 8% gewijzigd door Bart ® op 31-10-2010 20:10 ]
Cunning linguist.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Het woordje 'toegevoegd' lijkt weggevallen te zijn.In versie 0.7.0 is de ondersteuning voor het btrfs-bestandssysteem.
Mist ergens een woordje.Het mediabedrijf heeft zich tot doel gesteld een groter deel van zijn omzet uit online te halen.
Twee keer een zin beginnen met "verder" staat niet erg netjesVerder is er een geïntegreerde Radeon HD 4250-videokaart met vga-, dvi- en hdmi-aansluitingen. Verder zijn er uitgebreide overklokmogelijkheden [...]
Mist het woordje "door" of ergens een punt. Staat overigens onder elke prijslijst.De goedkoopste leveranciers van deze configuratie kunnen opgezocht worden het systeem te bekijken.
[ Voor 78% gewijzigd door grapefruit op 01-11-2010 10:18 ]
Je kan ook zeggen dat level design Engels is, maar dan hadden we het maar moeten cursiveren.Bart ® schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:06:
reviews: Star Wars: The Force Unleashed II
Fantasieloos level design -> Fantasieloos leveldesign
toegevoegd = toegevoegdwebkiller71 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 22:34:
meuk: Gnome Partition Editor 0.7.0
[...]
Het woordje 'toegevoegd' lijkt weggevallen te zijn.
Volgens die reacties moet het guid partition tables zijn.De 64bit-uitvoeringen van Windows 7 en Vista kunnen wel overweg met de opvolger van lba, guided partition tables.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik mis niks.grapefruit schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:36:
nieuws: Telegraaf Media Groep neemt Hyves over
[...]
Mist ergens een woordje.
Gefikst.Edit:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2010
[...]
Twee keer een zin beginnen met "verder" staat niet erg netjes.
'door' toegevoegd. Aan de verder voorkomende gevallen wordt gewerkt.Edit2:
Zelfde artikel een stukje daaronder:
[...]
Mist het woordje "door" of ergens een punt. Staat overigens onder elke prijslijst.
Die zoeken we op. Dank!Nog een kleine kanttekening, maar weet niet zeker of dit fout is of niet. Bij de links naar diverse reviews is het lettertype soms grijs en soms zwart en onderstreept. Ik kan hier zelf geen patroon in ontdekken dus ik meld het maar even. (Bij de intel i7 van het high-end gamesysteem staat trouwens "REview op PC Games Hardware".)
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
[ Voor 11% gewijzigd door The_Worst op 01-11-2010 10:48 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Daarnaast komen liefhebbers van multimediasystemen aan hun trekken: dit keer geen htpc maar een all round-model met voor ieder wat wils.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Moet Greyhole zijn. En een kan misschien beter worden weggelaten of vervangen worden de.Nieuw in versie 5.6 is onder andere een verbeterde Grehole storage pooling.
[ Voor 19% gewijzigd door ERIKvanPAASSEN op 01-11-2010 11:25 ]
Het mediabedrijf heeft zich tot doel gesteld een groter deel van zijn omzet uit online te halen.Delpozo schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:32:
Ik mis niks.
'online' kun je lezen als kort voor 'online-diensten/services/activiteiten', maar ik heb je suggestie om het te verduidelijken overgenomen.grapefruit schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:33:
[...]
Het mediabedrijf heeft zich tot doel gesteld een groter deel van zijn omzet uit online te halen.
Kan bijvoorbeeld zijn: online diensten/services/activiteiten. Online wordt hier gebruikt als bijvoeglijk naamwoord, maar er mist vervolgens een zelfstandig naamwoord.
En zo is het maar net.
Verwijderd
prcossors -> processorsOok voor ons high-endsysteem maken we dankbaar gebruik van de lagere prijzen van geheugen en prcossors.
'Het' moet wegDe studiegroep software analysis and transformation aan het Het Centrum Wiskunde & Informatica wil onderzoek gaan doen naar het ontwerpen en toepassen van dsl's, nadat het subsidie heeft gekregen van het NWO.
'Klinkt' -> 'Klint'Volgens Klinkt zullen de onderzoeksresultaten en de bijbehorende code zo veel mogelijk als opensource beschikbaar komen.
Dit moet zijn: Twee paren van 4GB geven 8GB [...]Twee paren van 2GB geven 8GB [...]
Zover ik weet vormen 2 paar 2gb geheugens 8gb,DutchR_PW schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:14:
In reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2010
Op de pagina van het Multimediasysteem:
[...]
Dit moet zijn: Twee paren van 4GB geven 8GB [...]
[ Voor 3% gewijzigd door Dramatic op 01-11-2010 18:21 ]
Daar moet een extra a'tje bij.Met Facebook-id's kunnen buitenstaanders alleen openbare informatie opvragen.
Chrome komt uit op een wereldwijd marktaandeel van 8,47 procent.
Moet dat aandeel van Chrome niet 8,47 zijn?terwijl Chrome 6.0 een marktaandeel van 8,48 procent heeft.
[ Voor 21% gewijzigd door Flow op 01-11-2010 22:54 . Reden: gewoon gefaald :) ]
[ Voor 38% gewijzigd door RogierSimonis op 02-11-2010 00:00 . Reden: url vergeten te melden ]
Klopt, na publicatie bleek een verkeerd moederbord in de lijst te zijn opgenomen, die is vervangen maar de oude statische prijs bleef staan. Dank voor de melding.RogierSimonis schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:52:
In de nieuwe BBG van november is de "Totaalprijs bij opstellen BBG" van het midrange game-systeem verkeerd. Dit moet niet 1222,03 maar 1193,30 euro zijn. (je kan al zien aan de optelling van de laatste decimalen dat het niet klopt nu)
Ik geloof dat het modern warfare 2 moet zijn.Verder levert PowerColor een code mee voor het spel Call of Duty: Modern Warfare.
in nieuws: KPN en Vodafone gaan iPhone 4 eind november verkopenabonnement
i-150 - 29,95*** i-300 - 44,95*** i-500 - 64,95*** i-1000 - 109,95***
Send me your gameboys
http://specs.tweak.to/5253
Het blijft sukkelen met die behuizingen. Dit en de rest is gerepareerd resp. doorgegeven.Sjowhan schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:15:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2010
Tikfoutje in high end gamesysteem:
Behujizing moet zijn Behuizing
[ Voor 6% gewijzigd door Pendulum op 02-11-2010 11:33 ]
fixeddjfrankel schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:55:
nieuws: Powercolor introduceert overgeklokte HD 6850
Er staat in:
[...]
Ik geloof dat het modern warfare 2 moet zijn.
Zoals een wijs man eens zei: "Ook moet je snel en foutloos kunnen schrijven."Laat in ieder geval weten waarom je in aanmerking denkt je te komen en of je schrijfervaring hebt.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
MederegeringspartijMede-regeringspartij CDA zegt de plannen niet te steunen.
sceptischBij de publieke omroep wordt skeptisch op de plannen gereageerd.
[ Voor 15% gewijzigd door Raynman op 02-11-2010 17:23 ]
Ik kan me voorstellen dat daar een koppelteken in wordt gezet. Zou het zelf niet doen, maar 't is niet fout, dus ik laat 'm staanRaynman schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:21:
Mederegeringspartij
Uiteraard wel gefikstsceptisch
Moet zijn:Hoewel er nog geen foto's van de GH2 zijn uitgelekt, zou de GF2 volgens 43Rumors kleiner zijn dan de NEX-camera's van Sony.
Hoewel er nog geen foto's van de GF2 zijn uitgelekt, zou de GF2 volgens 43Rumors kleiner zijn dan de NEX-camera's van Sony.
Moet natuurlijk Fedora 14 zijn.Fedora 13 heeft kernelversie 2.6.35 als basis
Bezoek eens een willekeurige pagina
Volgens mij is de titel van het artikel incorrect, de bezeldikte is namelijk alleen 4mm als de schermen naast/op elkaar gezet worden, de bezel zelf is maximaal 2,5mm. Verderop staat de dikte van de Samsung-scherm wel goed uitgelegd.De 37"-panelen van LG hebben aan de rechter- en onderzijde een rand van 2,5mm, terwijl de rand aan de linker- en bovenzijde slechts 1,5mm dik is.
done
Mening over een inhoudelijk puntWiethoofd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:37:
Volgens mij is de titel van het artikel incorrect
Die staat bij de related id's.mist er een linkje
'patienten' -> 'patiënten'Bovendien konden twee van de drie patienten waarbij de prototypes werden geïmplanteerd, tot zeven grijswaarden onderscheiden.
'Meego' -> 'MeeGo'Er is wel een tech preview van Gnome 3.0 te installeren. Notebookbezitters kunnen stoeien met een aangepaste Meego-release.
Moet zijn:Zend_Http_UserAgent Detecteer de capabilities van de user agent Iinclusief die van mobiele devices dmv wurfl).
Overigens pleit ik ook voor capabilities => mogelijkheden en devices => apparaten. Half Engels en half Nederlands leest zo raar.Zend_Http_UserAgent detecteert de capabilities van de user agent inclusief die van mobiele devices dmv WURFL).
Would agree on all counts, maar die tekst is van de Zend-makers en niet van ons. En changelogs van de makers passen we nooit aan, want dan blijven we bezig
Tweakers.net FP:
Upcoming nieuws en meuk (2)
17:37 CCleaner 3.00.1313 1310
bron: http://www.piriform.com/ccleaner/version-history
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Yes, but no.
'die' en 'gebruiken' slaan in deze zin terug op 'organisaties' en niet op 'Het aantal'.Anoobix schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:42:
nieuws: Google: Amerikaanse overheid trekt Microsoft voor
"Het aantal organisaties die dat Google Apps als alternatief voor Microsoft Office gebruiken gebruikt, is erg klein."
In sommige gevallen zou het mogelijk zijn om na "aantal" "die" te krijgen, maar in dit geval lijkt me dat niet.
Zelfde artikel pagina 4 onder F1 wordt de "eco-engine" vermeld dat moet natuurlijk "ego-engine" zijn aangezien die eco engine niet van codemasters is.Lars93 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:24:
Bij de review van vandaag over Nvidia's 3D Gaming is de titel in het 5e tabblad:
Meer gamen op een 120 MHz monitor.
Dat Mega mag wel weg wat mij betreft
ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max
'aplicaties' -> 'applicaties'HTC heeft zijn eigen hub toegevoegd met eigen aplicaties om zich te onderscheiden van andere fabrikanten met Windows Phone 7-toestellen.
nieuws: Klanten T-Mobile verstoken 77TB per week aan dataverkeerToen gebruikten de klanten per week tussen 40 en 50TB per maand.
Anoobix schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:42:
nieuws: Google: Amerikaanse overheid trekt Microsoft voor
"Het aantal organisaties die dat Google Apps als alternatief voor Microsoft Office gebruiken gebruikt, is erg klein."
In sommige gevallen zou het mogelijk zijn om na "aantal" "die" te krijgen, maar in dit geval lijkt me dat niet.
Dat geloof ik niet. In ieder geval, niet in mijn Zuid-Hollands taalgebiedDelpozo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:57:
[...]
'die' en 'gebruiken' slaan in deze zin terug op 'organisaties' en niet op 'Het aantal'.
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Geloof het maar welBarleone schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:28:
Dat geloof ik niet.
En done
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
voorziter => voorzitterDe voorziter van de HomePlug Powerline Alliance, Rob Ranck, schat de kansen voor een succesvolle ontwikkeling en implementatie van een smart grid-standaard positief in.
Een blaadje is wel genoeghet computerbladblad heeft zelf Ubuntu 10.10 gebruikt.
Verwijderd
Lees dit woord: computerbladblad. Twee keer blad.Naast een rfid-lezer moet een gebruiker die de kaart wil kraken over een pc met Linux beschikken; het computerbladblad heeft zelf Ubuntu 10.10 gebruikt. Met behulp van de libusb-dev-, libpscslite-dev- en libnfc-softwarebibliotheken en het programma mfoc kan een dump van de inhoud van een Mifare Classic-chip worden gemaakt. Daarvoor moeten gebruikers wel weten hoe ze broncode moeten compileren, en kan het even knoeien zijn om mfoc, dat de cryptografische sleutels achterhaalt, werkend te krijgen. Een geslaagde dump van de chip bevat onder andere transacties en bepaalde persoonsgegevens.
nieuws: Ov-chipkaart blijkt voor slechts dertig euro te hackenDe overheid is al voornemens om de ov-chipkaart met deze chip uit te rusten.
Van de uitdrukking 'voornemens zijn', maar 'heeft' had hier ook gekund.Zegato schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:06:
Moggûh!
Zojuist kwam ik deze tegen:
[...]
nieuws: Ov-chipkaart blijkt voor slechts dertig euro te hacken
Het is de tijd van het jaar zulllen we maar denkenVerwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 07:44:
In: nieuws: Ov-chipkaart blijkt voor slechts dertig euro te hacken
[...]
Lees dit woord: computerbladblad. Twee keer blad.
Is geen geen RFID chip ?De Mifare Classic-rifd-chip in de ov-chipkaart, met 4KB aan geheugen en relatief eenvoudige cryptografische sleutels
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
VerhusseldMike2k schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:13:
Is geen geen RFID chip ?
Verwijderd
Nu meteen maar helemaal goed gedaanVerwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:25:
nieuws: Translink: Goedkope hack ov-chipkaart is oud nieuws
In de titel Translink zonder spatie, in de eerste alinea van het bericht Trans Link met spatie...
'Als Barcelona' of 'Barcelona zijnde'. Huidige constructie is contaminatieAls FC Barcelona zijnde probeerden we bijvoorbeeld Luis Suaréz te kopen. Ajax wilde bijna dertig miljoen hebben.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq