Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
De beloning van 3000 dollar ook van toepassing op andere titels van Mozilla, zoals Sunbird en Thunderbird.
moet natuurlijk zijn:
De beloning van 3000 dollar is ook van toepassing op andere titels van Mozilla, zoals Sunbird en Thunderbird.
"De nieuwe dungeon heet Abyssal Maw en is bereikbaar vanuit de onederwater-zone Vashj'ir. De dungeon bevat vier bazen."
"onederwater-zone" De eerste E lijkt me daar niet thuishoren.
"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"
van tevorenIn Italië is echter al besloten dat Google vantevoren moet waarschuwen voordat het ergens foto's gaat maken met zijn Streetview-auto's.
warenEerder beloofde Google al beterschap, nadat bekend werd dat bij het Streetview-project wachtwoorden en teksten uit e-mails had vergaard.
slepend of langlopend en privédataHet Streetview-project is voor Google een langslepend conflict met de autoriteiten geworden: het bedrijf lag in april in Duitsland onder vuur wegens het verzamelen van privé-data via wifi-netwerken.
persoonlijkehet CPBCBP wil onderzoeken of Google ook in Nederland persoonlijk informatie heeft vergaard.
[ Voor 47% gewijzigd door Raynman op 24-10-2010 19:22 ]
Neen toch niet. Deze is vergeten:
En deze ook:Silhouet schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:02:
Apple stopt met ontwikkeling OS X-versie Java
Uit een gelekte versie van de voorwaarden voor de onlangs aagekondigde OS X-variant van de App Store, blijkt dat applicaties die geschreven zijn in een deprecated programmeertaal, zoals Java, niet toegelaten zullen worden.
aagekondigde -> aangekondigde
Silhouet schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:00:
AMD HD 6000-serie: bang for the buck
Zo kan de HD 6850 tot maximaal 850MHz worden overgeklokt, terwijl het geheugen zijn limiet bij 1800MHz bereikt.
De standaard kloksnelheid van het geheugen is 4000 MHz en werd in de review overgeklokt naar 4800 MHz. De limiet is dus waarschijnlijk 4800 i.p.v. 1800.
[ Voor 141% gewijzigd door Rone op 24-10-2010 20:54 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Mozilla keert 3000 dollar uit aan 12-jarige bug hunter
Nadat de bug werd onderkend als zijnde gevaarlijk, (...)
Contaminatie, het is 'als' of '... zijnde'.
Van kloksnelheden weet ik niets af. Zou je dat even in een apart topic willen gooien? De rest is, voor zover dat niet door die brakke @#$%^-verbinding van dat %^&*( T-Mobile-gratis-internet-in-de-trein is versjteerd, gefikst. Behalve dan 'als zijnde', want dat is volgens mij een staande uitdrukking en dus niet fout. Ook niet mooi, maar als ik nog even verbinding weet te houden, doe ik daar nog wel ff wat aan. Het is maar goed dat m'n laptop ook met simkaartjes overweg kanSilhouet schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:51:
En deze ook:
[ Voor 19% gewijzigd door Rataplan op 24-10-2010 23:27 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Da's wel heel ergWel valt op dat de sniper op bepaalde speelvelden wel erg erg populair is.
moet natuurlijk 5650 zijn.Tweakers.net bekeek of het bedrijf hier met de 5943G, met een Core i5 en een Radeon HD 5660, in is geslaagd. »"
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Het is wel degelijk fout (en je hoort het helaas vaak)Rataplan schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:25:
[...]
Van kloksnelheden weet ik niets af. Zou je dat even in een apart topic willen gooien? De rest is, voor zover dat niet door die brakke @#$%^-verbinding van dat %^&*( T-Mobile-gratis-internet-in-de-trein is versjteerd, gefikst. Behalve dan 'als zijnde', want dat is volgens mij een staande uitdrukking en dus niet fout. Ook niet mooi, maar als ik nog even verbinding weet te houden, doe ik daar nog wel ff wat aan. Het is maar goed dat m'n laptop ook met simkaartjes overweg kan
Er wordt continu gerept over Adobe Air, wat in mijn ogen misleidend is. Het gaat namelijk toch echt om Adobe AIR, terwijl Air hele andere associaties opwekt (MacBook bijv.). Daarnaast leest het nu als het Engelse woord voor lucht, terwijl het een afkorting is.
Source:
http://www.adobe.com/products/air/
Rataplan heeft het al aangepast, dus hoef ik me niet te mengen in de discussie of het fout is of nietLoki schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:47:
[...]
Het is wel degelijk fout (en je hoort het helaas vaak)http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1426/
Je hebt een punt (en dan doel ik niet op je argument over de associaties). Als ik het maar niet met terugwerkende kracht in alle artikelen hoef aan te passenMooDyBLueS schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:48:
nieuws: Adobe kondigt Air voor tv's, smartphones en tablets aan
Er wordt continu gerept over Adobe Air, wat in mijn ogen misleidend is. Het gaat namelijk toch echt om Adobe AIR, terwijl Air hele andere associaties opwekt (MacBook bijv.). Daarnaast leest het nu als het Engelse woord voor lucht, terwijl het een afkorting is.
Source:
http://www.adobe.com/products/air/
Ik neem aan dat dit ssd's moet zijn.Volgens het bedrijf ligt de prijs van sdd's te hoog en is de beschikbare capaciteit onvoldoende.
Jazeker, verbeterd.bigben04 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:51:
nieuws: Seagate: hybrid drives hebben betere vooruitzichten dan ssd's
[...]
Ik neem aan dat dit ssd's moet zijn.
Laatste alinea:
Deze zinnen kleven nogal hard aan elkaarOm mobiele telefonie aan te kunnen bieden, maakt Hyves gebruik van het netwerk van T-Mobile.De telefoonabonnementen zijn te bestellen op de site van Hyves.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Het Korps Landelijke PolitiedienstenDe KLPD
nieuws: Nationale Recherche haalt Bredolab-botnet uit de lucht
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De ene keer dat je langs een locatie loopt, zal er niks gebeuren, de volgende keer kunnen er wat kleine demonen opduiken, een andere keer juist een vrij sterke tussenbaas en weer een volgende keer vind je er opeens de ingang van een dungeon, waarin de afroinding van een stuk van het verhaal plaatsvindt, compleet met bijbehorende quests.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
nieuws: 'Politie moet computers cybercriminelen kunnen hacken'
De komma's staan vreemd. Eigenlijk kunnen ze allemaal weg, want de eerste komma is de afsluiter van een bijzin die geen openingskomma heeft (die zou achter 'server' moeten) en de tweede komma staat voor een 'maar', hetgeen niet mag volgens de regels en sowieso niet nodig is.De 143 servers die het botnet bestuurden, zijn offline gehaald, maar de verantwoordelijke voor het botnet is niet opgepakt en het kan dan ook niet worden uitgesloten dat de geïnfecteerde pc's vanaf een andere locatie opnieuw onder invloed van het botnet worden gesteld.
[ Voor 18% gewijzigd door TheLunatic op 26-10-2010 12:18 ]
Mother, will they like this song?
De eerste komma die je ziet, staat er om de twee persoonsvormen uit elkaar te houden, maar ik vraag me vooral af waar je de regel dat er geen komma voor 'maar' mag staan vandaan haaltTheLunatic schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:18:
@hierboven: eerste karakter in een titel is altijd een hoofdletter afaik.
nieuws: 'Politie moet computers cybercriminelen kunnen hacken'
[...]
De komma's staan vreemd. Eigenlijk kunnen ze allemaal weg, want de eerste komma is de afsluiter van een bijzin die geen openingskomma heeft (die zou achter 'server' moeten) en de tweede komma staat voor een 'maar', hetgeen niet mag volgens de regels en sowieso niet nodig is.
Rest is gefikst.
nieuws: Android Market bevat 100.000 applicaties
Daar mist een 'op'.In het afgelopen weekeinde is een levensgrote 'gingerbread' zijn plek gezet.
Mother, will they like this song?
Laatste zin:
Iets klopt niet in deze zin.De HD 6850 is snel genoeg om op 1920x1200 te kunnen gamen, terwijl de HD 6870 meer dan snel genoeg is om op 1920x1200 te gamen.
> Óf 1 van de genoemde resoluties is niet correct.
> Óf men heeft voor de HD 6850 een ander doel voor ogen wat je op de genoemde resolutie zou kunnen doen (tekstverwerken ofzo
"het" moet weg.Het programma gebruikt zijn eigen profielmap en deelt het deze niet met Firefox.
Moet zijn Inglourious Basterds (spelfouten in de titel zijn hier intentioneel).Michael Fassbender uit Inglorious Bastards
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: Grootste zonne-energieproject ter wereld krijgt groen licht
Dat hoort te reflecteren te zijn.Hierbij wordt een groot aantal kromme spiegels gebruikt om zonnestralen naar een pijpleiding af te buigen.
"een maximumsnelheid van 5 eurocent per MB en biedt een snelheid van 5 eurocent per MB."
[edit] Ik zie dat het nieuwsbericht is aangepast inmiddels en blijkbaar ook nog niet helemaal compleet was.
[ Voor 25% gewijzigd door PeeCee op 27-10-2010 16:37 ]
Uit het KPN-artikel, er valt een D wege vier nieuwe abonnementsvormen voor Hi gaan voor nieuwe klanten in vanaf 1 november.
Verwijderd
SSD, en is het niet beter in hoofdletters?Als de kale sdd hierin wordt geplaatst, kan deze via een usb-aansluiting met de computer worden verbonden.
Veranderd in ssd, in kleine letters, want ingeburgerd. Vgl. tv en pc.Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:19:
Laatste paragraaf:
[...]
SSD, en is het niet beter in hoofdletters?
Minister Maxime Verhagen wil het Mobile World Congress naar Nederland halen. De minister heeft een 'bidbook' ingediend, zodat Amsterdam officieel kandidaat is voor de organisatie vanaf 2013 tot 2017 van de grootste telecombeurs ter wereld.
vanaf 2013 tot en met 2017, anders praat je over 4 jaar terwijl in het artikel zelve wel staat "De kandidatuur geldt voor vijf jaar: Amsterdam wil de beurs van 2013 tot en met 2017 huisvesten."
Meerdere malen dezelfde fout:
-> Pflops (p=pico, P=peta)De rekenkracht is ruimschoots verdubbeld vergeleken met de vorige versie: Tianhe-1A is tot 2507 teraflops in staat, ofwel net iets meer dan 2,5 pflops.
Ook deze staat er tussen: tflops -> moet Tflops zijn.
Overigens staat er soms een spatie tussen grootheid en eenheid, soms niet.
De verleden tijd van "stelen" is "stal" (zie Vandale.nl).Mozilla plaatste deze zomer onder andere een add-on die wachtwoorden steelde op de zwarte lijst.
De zin moet zijn:
Mozilla plaatste deze zomer onder andere een add-on die wachtwoorden stal op de zwarte lijst.
steelde -> stalMozilla plaatste deze zomer onder andere een add-on die wachtwoorden [b]steelde[b] op de zwarte lijst.
[ Voor 21% gewijzigd door Plasma_Wolf op 28-10-2010 15:24 ]
Stelen is een sterk werkwoord. De onvoltooid verleden tijd daarvan is dus stal en niet steelde.Mozilla plaatste deze zomer onder andere een add-on die wachtwoorden steelde op de zwarte lijst.
hoe dit.
In het stukje:
Mozilla stelt tegenover Computerworld dat het geen plannen heeft om de omstreden plugin op de zwarte lijst van Firefox te zetten. Via deze 'kill-switch' kunnen extensies op afstand uitgeschakeld worden. Mozilla plaatste deze zomer onder andere een add-on die wachtwoorden steelde (dit is de fout. Steelde is geen Nederlands. moet stal zijn) op de zwarte lijst.
Sorry voor het mieren n**ken ;-)
Het werkwoord 'stelen' wordt als volgt vervoegd:
Steel - stal - gestolen.
does the pope shit in the woods? is a bear catholic?
In de inleiding:
Daar is iets weggevallen ?Tweede Kamerlid Mariko Peters vraagt zich af hoe zich tot de privacy van burgers verhoudt.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Na de storing kon Equens al niet kan zeggen of de storing uit zichzelf was opgelost, of dat de handelingen van bedrijf verantwoordelijk waren voor de oplossing.
Na de storing kon Equens al niet kan zeggen of de storing uit zichzelf was opgelost
Dit was zondag 24 oktober.
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
want 24-10 was er wel een storing, maar 24-9 ook en die zou groter zijn geweest. Geen idee welke van de twee hier bedoeld wordt; de gelinkte bron zegt dat het over 24-9 gaat dus ik laat het daarbij. Als je bewijs ten tegendele hebt, zie ik dat graag in een apart topic
Overigens namens de verantwoordelijken mijn excuses voor 'steelde'. Ik ga uitzoeken wie dat heeft gedaan, zijn kop van z'n romp trekken en daar dan Australisch voetbal mee spelen.
I might even enjoy it
krijgenGebruikers krijg voor omgerekend 17 euro per maand een lijstje
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik mis nog een spatie in die titelApple MacBook Air 11" en13": licht, luchtig en plat
4/5de alinea:
De FTC is echter tevreden met maatregelen die Google onlangs aankondigde om zijn privacy- en beveiligingsbeleid te verbeteren.
=> Het ontbreken van een sd-kaartlezer op het 11"-model valt wel op: er lijkt gewoon plek voor de lezer te zijn.
"plek"? lijkt me wat dialectisch te zijn...er lijkt gewoon plaats voorzien te zijn voor de lezer.
No Gillette, No Minette
Ik neem aan dat dit not moet zijnlast but nut least

done
"Apple levert met de nieuwe drives dus weliswaar geheugencapaciteit, maar wint op het gebied van ruimte en gewicht."
Ja ze leveren geheugencapaciteit, maar in de context van de zin neem ik aan dat het inleveren betreft, dus dat zou "Apple levert met de nieuwe drives dus weliswaar geheugencapaciteit in, maar wint op het gebied van ruimte en gewicht." worden.
Verwijderd
Apostrof na storage vergetenwaarbij deze opslag wordt aangeduid als 'internal storage
nieuws: HTC HD7 blijkt over 'verborgen' microsdhc-slot te beschikken
HaNdhandig moet HaRdhandig zijn lijkt me?Apple drukte die speculaties echter handhandig de kop in: netbooks waren ondingen met te kleine schermen, onhandige toetsenborden en (...)
reviews: Apple MacBook Air 11" en 13": licht, luchtig en plat
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
letter c in microsdhc staat er niet inHet toestel blijkt echter ook voorzien te kunnen worden van microsdhc-kaartjes met een opslagcapaciteit van 32GB
nieuws: HTC HD7 blijkt over 'verborgen' microsdhc-slot te beschikken
Send me your gameboys
Goed lezen is ook een vak
[ Voor 83% gewijzigd door wortelsoft op 29-10-2010 12:50 ]
Een komma ertussen of zo?Conclusie
Apple behoudt wat goed is verbetert wat dat niet is.
Info over toestellen met geheugenkaartjes geven? Iig geen spel- of tikfoutje.wortelsoft schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:01:
Wat doet de laatste alinea over samsung in het artikel?
zoiets
'de Franse' is dubbel geschreven.
nieuws: Resident Evil-maker gaat voor Bethesda ontwikkelen
Verwijderd
de moseover van de onderste 7 plaatjes bevat de text "Apple MacBook Air 201o", dit is ook bij dezelfde plaatjes in het artikel het geval.
mooie copy-paste actie
"hij maakt gebruik van 256GB gedeeld ddr3-geheugen"
'softwaregebeid' -> 'softwaregebied'De reden hiervan is onbekend; mogelijk hebben Apple, Nvidia en Valve verbeteringen op softwaregebeid doorgevoerd.
In changelogs van externen verbeteren we geen spelfouten want dan blijven we bezigTheDarkstar schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:34:
I'm managed to squeeze... i'm moet de "i have" vorm zijn.
Verwijderd
Nokia blijft marktleider, maar zag zijn marktaandeel met vier procentpunt dalen naar 32,5 procent.
deze conclusie is fout. het marktaandeel is volgens de tabel juist gestegen met 4 procent punt. van 32,5 naar 36,4. (of de tabel is fout)
Misschien is ook het grote verlies van LG -10% het vermelden in de tekst waard.
De cijfers en de conclusie zijn beide goed: rechts staat 2009, links 2010Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:15:
deze conclusie is fout. het marktaandeel is volgens de tabel juist gestegen met 4 procent punt. van 32,5 naar 36,4. (of de tabel is fout)
Dit komt doordat de Flash Player op practisch iedere pc staat.
practisch => praktisch?
De functionaliteit was al voor andere smartphone-OS's beschikbaar.
Denk dat het OS-en moet zijn.
PSN: DutchTrickle PVoutput
is nu geworden:latislos schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:22:
nieuws: FTC neemt geen maatregelen tegen Google Street View
4/5de alinea:
De FTC is echter tevreden met maatregelen die Google onlangs aankondigde om zijn privacy- en beveiligingsbeleid te vebeteren.
De FTC is echter tevreden met maatregelen die Google onlangs aankondigde om zijn privacy- en beveiligingsbeleid te ve - r - beteren.
daar moet dus nog een 'r' bij
Hier gaan we nog eens over bekvechten hiero. Voor beide varianten is wat te zeggen
Hallo! Wakker! Dank voor je oplettendheid

Citaat:
Bediening
De Syncmaster beschikt over zes in de behuizing weggewerkte tiptoetsen. De meest rechtse van het stel is de aan-uitschakelaar.
Rechtse verwijst naar de politiek.
Rechter verwijst naar het rechter deel
"De huidige prijzen bij T-Mobike staan tussen haakjes achter de prijzen die per komende maandag ingaan"
Neem aan dat dat gewoon T-Mobile moet zijn.
'innenemen' -> 'innemen'De pixeldichtheid, of pixel density in het Engels, definieert hoeveel pixels interface-elementen innenemen.
reviews: HTC Desire HD: Android in het groot (9/16):
'recherkant' -> 'rechterkant'In landscape staan de pijltjes aan de recherkant van het scherm: daardoor lijdt het toetsenbord er minder onder, maar het maakt dat de gebruiker met de rechterhand verder moet reiken dan anders had gehoeven.
Voor de rest: alles gefixt en dank voor het melden
Ook zijn er veel nieuwe widgets, waaronder een widget Personen, waarbij het laaste > laatste contact wordt vermeld, of dat nu een e-mail, sms of Facebook-update was. Verder zijn er nieuwe widgets voor controle over het in- en uitschakelen van zaken als gps, roaming en wifi.
nieuws: Laserstralen geven helikopter stroom om twaalf uur lang te vliegen
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik begrijp het; je hoort deze verspreking ook regelmatig op de televisie.
De oorspronkelijke zin luidt:
"De meest rechtse van het stel is de aan-uitschakelaar".
Als je er nu dit van maakt; de schakelaar vervangen door een mens, genaamd Piet.:
De meest rechtse van het stel is Piet. = Piet heeft de meest rechtse denkbeelden.
Net zoals je geen rechtse hand hebt en je niet op de rechtse weghelft rijdt.
Groetjes en succes verder!
Sermo schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:58:
@ Arnoud wokke,
Ik begrijp het; je hoort deze verspreking ook regelmatig op de televisie.
De oorspronkelijke zin luidt:
"De meest rechtse van het stel is de aan-uitschakelaar".
Als je er nu dit van maakt; de schakelaar vervangen door een mens, genaamd Piet.:
De meest rechtse van het stel is Piet. = Piet heeft de meest rechtse denkbeelden.
Net zoals je geen rechtse hand hebt en je niet op de rechtse weghelft rijdt.
Groetjes en succes verder!
"De rechtsste" (dus degene die zich aan de uiterste rechterkant bevindt) wordt dus omgeschreven naar "de meest rechtse".De overtreffende trap van bijvoeglijke naamwoorden die in de uitspraak uitgaan op -st (geschreven als -st of -sd), -s, -sch, -sk of -de, wordt bij voorkeur omschreven. De regelmatige vorm op -st is in sommige gevallen mogelijk, maar meestal moeilijk uit te spreken. De vergrotende trap wordt wel op regelmatige wijze (dus met -er) gevormd.
(7) Guy was de meest robuuste kerel van allemaal. (naast: robuustste)
(8) Toen bleek dat Peter-Jan nog leefde, keek Sophie het meest verbaasd. (verbaasdste is ongebruikelijk)
(9) Geef toe, Andreas kiest niet altijd voor de meest praktische aanpak. (praktischte is ongebruikelijk)
(10) Dat is het meest bruuske antwoord dat ik ooit heb gekregen. (naast: bruuskste)
(11) Ze vond het de meest stupide grap aller tijden. (naast: stupiedste)
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
'hafgeleidend' -> 'halfgeleidend'Door middel van een dun stuk hafgeleidend materiaal wordt het licht omgezet in energie, waardoor de helikopter kan vliegen.
Verwijderd
Titel: e-learningsuit -> e-learningsuite (of misschien e-learning-suite). Maak er anders gewoon e-learningsoftware van zoals in de tekst ook gebruikt wordt. Als dat te lang is dan zou het ook nog gewoon helemaal weg kunnen
(edit: was al gemeld, had niet ver genoeg gescrolld, dacht namelijk dat het een nieuwer topic dan dat over die laserstralen was...)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 14:26 ]
@Sermo en @CodeCaster:
Hoewel jullie beiden jullie standpunt goed beargumenteren, denk ik dat het net anders zit. Volgens mij heeft linker/rechter een andere functie dan linkse/rechtse. Wat het nog verder moeilijk maakt, is dat rechts twee betekenissen heeft.
Linker/rechter is een woord wat imho altijd in combinaties van twee gebruikt worden: een linker en een rechter van iets (of dat nu vast is, zoals een linkerarm, of niet, zoals een linker buurman). Als je vier armen zou hebben, heb je niet een meest rechterarm; dat zou raar zijn: het is immers de arm die meest rechts zit. Omdat het gaat om meer dan twee knopjes, denk ik dus dat het hier juist is
In geval van personen moet je met meest rechts/meest links oppassen, omdat het ook een politieke betekenis heeft gekregen. Maar stel dat je Wilders, Rutte en Verhagen tegenkomt in de kroeg. Kun je dan constateren dat Wilders de meest linkse is, als hij toevallig op die plek zit?
Al moet ik zeggen dat het voor mij ook geen uitgemaakte zaak is: ik kan ook weinig over deze kwestie vinden op internet. Is er iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
[ Voor 4% gewijzigd door arnoudwokke op 30-10-2010 15:20 ]
-> "privégegevens"In de VS zijn drie verschillende aanklachten ingediend tegen Google, Facebook en game-maker Zynga wegens het verstrekken van privé-gegevens aan adverteerders. De rechtszaken volgen op berichten over privacyschendingen.
(In "game-maker" is het waarschijnlijk nog wel nuttig, maar soms heb ik het idee dat er wel erg snel een streepje tussen gegooid wordt.)
D-tje te weinig in beelstabilisatie.Het toestel beschikt over een 5-megapixelcamera met beelstabilisatie
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.