reviews: HTC Desire Z: een bijzonder typeFabrikanten mogen de interface op WP7 niet aangepassen, zoals op Android.
Dat woordje lijkt last te hebben van ontstoken blinde darm, die graag operatief verwijderen.
[edit]
Daarnaast kom ik enkele keren tegen dat "Desire HD" geschreven wordt maar volgens mij "Desire Z" bedoeld wordt of dat iets voor de beiden modellen geldt. Waar ik dan de voorkeur voor het schrijven van "Desire Z" zou hebben omdat de review daar immers over gaat.
Een voorbeeld:
Hoewel de applicatie prima werkt en goede opties heeft, is het de vraag in hoeverre mensen betaalde navigatie op de Desire HD zullen gebruiken.
Deze vind je op pagina 8 van de review. Omdat de HD en Z vziw dezelfde software gebruiken en aanbieden is de zin voor beide modellen geldig, maar de review gaat over de Z, niet de HD.
Ik ben dit soort zinnen ook al eerder in de review tegen te komen, maar omdat ik het nu weer tegen kom vermeldt ik het even.
Een zoektocht op "Desire HD" en het lezen van de zinnen die je dan tegenkomt brengt mogelijk de andere die ik meen gelezen te hebben aan het licht.
* Ultraman leest aandachtig verder
[
Voor 54% gewijzigd door
Ultraman op 12-11-2010 11:15
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.