Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Tjonge ...het kan blijkbaar nog steeds dat mensen online quitten en jij geen punten krijgt....

Edit:Blijf in D2 (MLO PC), viel niet mee. Kreeg de laatste potjes vaak maar 1 goal tegen maar dan 1 waarbij mijn keeper bij elk schot de bal weer vriendelijk weggaf aan de spits van de tegenstander :S ....en zelf natuurlijk weer veel missen...
In de gewone competitie ben ik constant in D1, winpercentage boven de 50% :)

Edit2: mijn team vandaag

[ Voor 79% gewijzigd door Harribo op 21-02-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heb je Messi in godsnaam op de bank zitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:17:
Waarom heb je Messi in godsnaam op de bank zitten? :)
Ach joh ..."die kan er helemaal niets van " :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
Harribo schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:23:
[...]

Ach joh ..."die kan er helemaal niets van " :)
Geloof het of niet, maar na 4 jaar praktisch in de basis te hebben gestaan zijn zowel Rooney als Cruijff hem voorbij gelopen qua stats.. Wellicht komt hij er het volgende seizoen in als Rooney toch besluit niet meer bij te tekeken ;)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
Yo, PES 2011 gekocht voor op mn PS3 na het paar malen gespeeld te hebben bij een vriend op zijn XboX360.

Ik vind de Football Manager optie wel leuk. Erg uitgebreid, je kan het bijna spelen als een apart spel zelf :P

Maar dan het voetbal zelf. Mooi verzorgd maar nummer 1 waar ik mij aan erger is, zowel op PS3 als XB360, de controls. Even net te lang aaien over de schietknop, en de bal ligt 10 km verder! En zo erg zou het niet zijn, als de sensitivity ofzo aan te passen zou zijn. Niet dus.

En daarmee is meteen de meeste ervaring verpest. Heel zonde. Vriend van mij heeft inmiddels Fifa11 en dat werkt qua spelen vele malen beter. Terwijl het 4 jaar terug ruk was.

Echt de rest is allemaal prima verzorgd, de uitgebreide league opties, online heb ik niet geprobeerd, graphics, namen, commentaar etc. Alles. Behalve het spelen dus en dat blijft toch het belangrijkste. Misschien als ik nu heel erge addict was ik wel aan die knop zou wennen maar dat ben ik dus niet. Ik speel af en toe en dan erger ik mij weer even erg aan. Kortom ik pleit voor volgende maal dat je de controls goed kan customizen.

Tenzij het al ergens kan, dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
kegeltje26 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:57:
Even net te lang aaien over de schietknop, en de bal ligt 10 km verder! En zo erg zou het niet zijn, als de sensitivity ofzo aan te passen zou zijn. Niet dus.
Dat mis ik ook al jaren, ik maai veel ballen erover heen, zeker online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Geplaatst schieten werkt wel goed hoor(r2) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 23-02-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
HamburgerHenk schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:28:
Geplaatst schieten werkt wel goed hoor(r2) ;)
Mmm ik ken die knop, zal het nog eens oefenen dan.
Soms, online weliswaar, heb ik mijn schietbalkje maar voor een 1/5 deel vol en dan schiet een mannetje nog van afstand over. Van de andere kant is het natuurlijk ook wel realistisch dat niet alle ballen erin gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Het schieten verschilt volgens mij ook nog per mannetje.
Tevens moet je niet op volle snelheid lopen en de schieten.
Ook de timing heeft van invloed.
Stel mannetje is rechtsbenig en zijn rechterbeen staat al naar voren en je gaat
dan schieten krijg je een minder goed schot dan wanneer het been in
zijn achterstand staat, maar dit is puur mijn ervaring.

Het voorzetten en richten met de rechterpook heeft geen invloed.
Het voorzet systeem van 2010 had ik meer plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
ratsja schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:30:
Het schieten verschilt volgens mij ook nog per mannetje.
Tevens moet je niet op volle snelheid lopen en de schieten.
Ook de timing heeft van invloed.
Stel mannetje is rechtsbenig en zijn rechterbeen staat al naar voren en je gaat
dan schieten krijg je een minder goed schot dan wanneer het been in
zijn achterstand staat, maar dit is puur mijn ervaring.

Het voorzetten en richten met de rechterpook heeft geen invloed.
Het voorzet systeem van 2010 had ik meer plezier van.
Kortom, het is gewoon niet te doen.
Echt ELKE aanloop van mijn diagonaal op de goal gaat mis, ik word er echt niet goed van.
Bijna elke wedstrijd meer kansen....verlies enorm veel punten hierdoor.

Waar ik trouwens online ook wel zat van word, zijn al die mensen met hun Dotan of Krasic en dan maar lopen en lopen langs die zijlijn en dan de harde voorzet geven. Bijna elke speler loert daar op, erg jammer.

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 23-02-2011 23:41 ]

• ratsja

ratsja

bi polair

hmmmmmmmm,

Ik ondervind geen problemen met het schietsysteem.
Ik weet ook niet of het per platform verschilt.
Ik speel zelf op de 360

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Harribo schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:59:
Kortom, het is gewoon niet te doen.
Echt ELKE aanloop van mijn diagonaal op de goal gaat mis, ik word er echt niet goed van.
Bijna elke wedstrijd meer kansen....verlies enorm veel punten hierdoor.
Schieten op goal is echt een kwestie van timing. Ik kan niet zeggen dat ik het in deze versie minder onder controle heb dan in PES 2010; ik durf zelfs te stellen dat ik nu de bal vaker er in schiet zoals ik het gepland had.

Je kan prima in volle sprint schieten! Volgens mij werkt het zo: als een speler rent schiet hij de bal steeds een stuk vooruit. Als je dan net na het vooruittikken schiet kan de speler er slecht bij en is het een zacht puntertje. Wacht je tot de bal bijna onder de speler is, dan lepel je de bal recht omhoog, zoals het ook in het echt werkt. Raak je de bal exact tussenin, dan gaat het vaker goed, met natuurlijk de variatie van een incidentele mispeer. Als je verkeerd hebt getimed, kan je met R2 nog even snel controleren. Dan gaat de bal gewoonlijk laag over de grond.

Dit geldt eigenlijk ook voor het schieten van een bal uit de lucht. De laatste weken time ik die beter, waardoor ze 90% op het doel gaan. Bij PES 2010 kon je nog wel eens van tevoren drukken, maar nu moet je alles goed timen. Geldt eigenlijk ook voor corners.

Voor mij voegt dit extra realisme toe, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen er op zit te wachten. Het feit dat ik het nu na zoveel maanden nog steeds niet echt 100% controle heb geeft voor mij aan dat het spel z'n geld waard is geweest :P
Waar ik trouwens online ook wel zat van word, zijn al die mensen met hun Dotan of Krasic en dan maar lopen en lopen langs die zijlijn en dan de harde voorzet geven. Bijna elke speler loert daar op, erg jammer.
Daar heb ik een tactiek op bedacht die vrij aardig werkt; zet je verdediging op de middenlijn, met je backs en je centrale verdedigers compact. Vervolgens je vleugelspeler breed om de backs van de tegenstander op te vangen en dan loeren op de counter. Daarnaast 2 VM's die breder staan dan je centrale verdedigers, maar minder breed dan je backs. Als een tegenstander over de vleugels gaat heb je je back om hem op te vangen, met een centrale verdediger die rugdekking geeft. Kapt hij naar binnen, dan pakt je VM hem op. Het is wel belangrijk om je spelers druk te laten zetten, anders werkt het niet. Hoe je het verder voorin opstelt is volgens mij om het even.

• Harribo
Rowanov schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:04:
[...]
Schieten op goal is echt een kwestie van timing. Ik kan niet zeggen dat ik het in deze versie minder onder controle heb dan in PES 2010; ik durf zelfs te stellen dat ik nu de bal vaker er in schiet zoals ik het gepland had.
Tja en daar ga ik dus nat.....die timing online is soms niet te doen door die vertragingen. Hoewel ik wel denk dat het met jouw tips wel beter kan gaan worden. Thanks!
Voor mij voegt dit extra realisme toe, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen er op zit te wachten. Het feit dat ik het nu na zoveel maanden nog steeds niet echt 100% controle heb geeft voor mij aan dat het spel z'n geld waard is geweest :P
Ik vind het op zich ook wel een goed iets, alleen online kan het heel frusterend werken. Ik heb bijna elke wedstrijd dotten van kansen, vaak meer dan de tegenstander en tja...je kent vast de gouden voetbalregel: als je ze zelf niet maakt....
Daarnaast 2 VM's die breder staan dan je centrale verdedigers, maar minder breed dan je backs
Dat doe ik ook vaak. Alleen zet ik mijn backs niet op middellijn. Lijkt me gevaarlijk?
Ik heb trouwens wel mijn defensieve linie op 15 staan, dat is ver naar voren.

Iets anders, ik zit nu in D3 en speel aardig mee (MLO). Sterker nog ik kan ook nog wel promoveren als ik even aanzet en geen pech heb (want de Comedy Capers factor en de No-Control factor zijn wel erg groot in PES online).
Maar wat ik bedoel: ik speel tegen lui die echt Messi etc hebben lopen....Messie kost nu 22 mln. Hoe komen die lui allemaal aan het geld??
Een gemiddeld toernooi levert mij een miljoen op, moet ik dus dan 22 toernooien spelen voor slechts 1 speler?
En dan hebben ze vaak ook nog een bank met een Totti etc erop....kom ik aan met mijn Duff en Babel voor 3 mln... :S

Verwijderd

hoe werkt de online masterleague dan? je zit toch met veel meer teams in een league ofzo? Kan een speler ook 2x voorkomen in een online masterleague? Begint iedereen met standaardspelers of zijn erbij die zichzelf gelijk een voorsprong geven? Volgens mij win ik online niks. Ik ben een meester wat betreft positiespel, maar truckjes kan ik totaal niet...

Verwijderd

Wijziging in het team overigens na de afgelopen transferperiode. Niemand wilde tekenen en ik kon me ook zeer moeilijk verbeteren gezien de oude lullen die in mijn team afbouwen met stats van 70 en net iets erboven. Tagoe zat al een tijd in mijn jeugd en ik dacht hoe kan ik de aanval een impuls geven. Wat mis ik. Ik vergeleek Earnshaw die Welshman en Tagoe en nog een aanvaller. Ik kwam er al gauw achter dat ik zowat alleen maar vleugelspelers van 1m70 plus in mijn team had maar geen echte kerel. Tagoe voegt dus met zijn stat van 62 gek genoeg wat toe aan het team en staat nu al regelmatig in het elftal. Perrotta heeft de club verlaten, de beunhaas wilde voor meer dan 700000 een contract tekenen en ik maakte er iets van 690000 van. Was ie gelijk beledigd. Heb ik Grella maar ervoor in de plaats gekocht. Heb ook Armero alvast vastgelegd, die sluit zich aan in de komende transferperiode. Een of andere Colombiaanse linksback. Weinig versterkingen dus, heb de staff maar weer geupdate op 3 plaatsen. Gek genoeg kon ik geen trainingspunten toevoegen bij mijn spelers, daar begreep ik helemaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik trouwens de enige die niet begrijpt waarom ze er twee complete leagues met verzonnen spelers in stoppen? Kijk de defaultplayers zoals je die standaard krijgt vind ik erbij horen en met Shimizu, Schwarz en Palmieri heb ik ook niet echt moeite al zijn ze natuurlijk veel te goed. Maar waarom zitten er nog 2 complete leagues aan verzonnen spelers in dit spel en zijn het vervolgens vaak ook nog spelers die te goed zijn, dus niet spelers met stats tot aan 65 o.i.d. of lager? Dan heb ik toch liever een bestaande league zoals de Duitse competitie en de Engelse League 2 ofzo. Ik wil uiteindelijk gewoon helemaal geen verzonnen spelers in mijn team hebben en wil er eigenlijk ook niet tegen spelen. Vind het zo'n onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:50:
hoe werkt de online masterleague dan? je zit toch met veel meer teams in een league ofzo? Kan een speler ook 2x voorkomen in een online masterleague? Begint iedereen met standaardspelers of zijn erbij die zichzelf gelijk een voorsprong geven? Volgens mij win ik online niks. Ik ben een meester wat betreft positiespel, maar truckjes kan ik totaal niet...
Je hoeft geen technicus te zijn om je wedstrijden te winnen. Je moet tactisch sterk zijn. En kunnen verdedigen. Als je gewoon veel rond tikt en veel ééntweetjes op zet, kom je al een heel eind. Gewoon het overzicht behouden. Mijn grote manco is echter het afmaken van kansen, daarmee doe ik mezelf dus regelmatig te kort.

Heb het spel tijdelijk terug in de kast gezet. Had een rating van 670 (gewoon online) en die is inmiddels gezakt tot 535 na vele knullige nederlagen. Het probleem is gewoon het verprutsen van kansen en vrijwel iedere tegenstander heeft maar weinig kansen nodig. Een afkoelingsperiode was dus wel op zijn plaats, er zijn behoorlijk wat scheldwoorden over de tong gegaan.

Ook opvallend: toen ik nog met een ethernet kabel speelde had ik vrijwel geen lag en geen verbindingsproblemen. Nu speel ik zonder die kabel (gewoon via WiFi) en word ik er regelmatig uit getrapt met als excuus: ´´Verbinding met de server verbroken´´ en met dus een extra 0-3 nederlaag in mijn gebruikersprofiel. Wat zijn jullie ervaringen, spelen met of zonder kabel? Ben al dat genaaide puntverlies nu wel een beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:53
Ik speel al een tijdje PES2011 en ik vraag me het volgende af:
Wanneer ik kijk naar de stats van mijn spelers, de grafieken, dan zijn het bijna allemaal dalende lijnen.... komt dat doordat ik veel spelers van rond de 30 jaren oud heb? Of heeft dit een andere oorzaak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja je hebt inderdaad rukkers en jongeren die de hele dag die truckjes oefenen voordat ze online masterleague gaan spelen. ;) Ik heb daar geen geduld voor. Als ik PES heb wil ik meters maken en zakelijk wedstrijden winnen zodat ik kan transferren.
Wat zijn jullie ervaringen, spelen met of zonder kabel? Ben al dat genaaide puntverlies nu wel een beetje zat.
Ik speel nooit online maar als ik online ga is het hoe dan ook via de kabel aangezien ik geen draadloos netwerk heb.

@ space: Dat zal er inderdaad aan liggen dat je allemaal 30'ers hebt. Spelers van boven de 30 worden zelden nog beter. Alleen als je geluk hebt groeien ze dan nog door. Bijvoorbeeld een speler als Luca Toni zou best weleens boven zijn 30ste door kunnen groeien aangezien dat in het echt ook zo was. Ook met keepers heb je er veel kans op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 20:43:
Ook opvallend: toen ik nog met een ethernet kabel speelde had ik vrijwel geen lag en geen verbindingsproblemen. Nu speel ik zonder die kabel (gewoon via WiFi) en word ik er regelmatig uit getrapt met als excuus: ´´Verbinding met de server verbroken´´ en met dus een extra 0-3 nederlaag in mijn gebruikersprofiel. Wat zijn jullie ervaringen, spelen met of zonder kabel?
Spelen met kabel, altijd veiliger. Konami mailde mij persoonlijk dat bedraad internet duidelijk de voorkeur heeft.
En ik moet zeggen, met de mensen die ik dan spreek hoor, dat mensen met een wi-fi wel meer en vaker internetproblemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Nou maar eens ML online gedaan en mijn eerste wedstrijd wordt ik tegen een d2 gegooid, leuk dat zijn rating lager is dan de mijne. Maar probeer maar eens met een default ml team(+1 crappy winger) tegen een team met pato en villa enzo te spelen. Nu tikte ik hem wel weg op't middenveld, maar je krijgt zo een counter om je oren en dan sta je achter. Echt een dikke :L voor Konami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
HamburgerHenk schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:46:
Nou maar eens ML online gedaan en mijn eerste wedstrijd wordt ik tegen een d2 gegooid, leuk dat zijn rating lager is dan de mijne. Maar probeer maar eens met een default ml team(+1 crappy winger) tegen een team met pato en villa enzo te spelen. Nu tikte ik hem wel weg op't middenveld, maar je krijgt zo een counter om je oren en dan sta je achter. Echt een dikke :L voor Konami
Ik heb een week in D2 gezeten. Daar zitten inderdaad echt top teams...zag zelfs iemand met half Barcelona op de bank. Ik kwam aardig mee, won us een keer, verloor us een keer, speelde veel gelijk. Alleen....dan het resultaat wel dat je degradeert. Je moet echt vaak winnen wil je promoveren of erin blijven.
Mijn tip: zeer verdedigend spelen, veeeeel tackles maken en 2 mensen voorin voor de counter. Tackles kunnen mensen blesseren, het is onsportief maar tja...soms moet je alles uit de kast halen.

Die ratings zeggen weinig. En een lage rating in D2 moet je zien als een hoge rating in D3 en nog hogere in D4.
Je kan trouwens bij de online opties instellen dat je alleen Snelle Wedstrijden wilt spelen tegen tegenstanders van hetzelfde niveau. Scheelt een frustratie bij de toch al vele frustraties online :)

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 26-02-2011 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ahh ok, ik zal even kijken dan, net zo'n 5 wedstrijdjes gespeeld met een bagger team tegen toch best goede teams. Allemaal wel rond mijn rating. Dan tik je ze weg maar in de 2e helft zijn als die kut ml spelers op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Pfff je kan er ook geen zak aan doen als je gewoon online geen goede spelers hebt of ze uit vorm zijn...ze lopen nb gewoon over ballen heen!! willen niet draaien, gaan opeens vertragen, keeper loopt over een bal heen....zucht...wat een frustratie...
Begin steeds meer te geloven dat je met PES afhankelijk bent van de goede spelers op de juiste plaats en in de juiste conditie en in een juiste strategie. Dat je dan goed kan tikken, overzicht hebt etc is hooguit 50% om een wedstrijd te winnen. Dat hoort niet zo bij een voetbalspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Harribo schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:07:
Pfff je kan er ook geen zak aan doen als je gewoon online geen goede spelers hebt of ze uit vorm zijn...ze lopen nb gewoon over ballen heen!! willen niet draaien, gaan opeens vertragen, keeper loopt over een bal heen....zucht...wat een frustratie...
Begin steeds meer te geloven dat je met PES afhankelijk bent van de goede spelers op de juiste plaats en in de juiste conditie en in een juiste strategie. Dat je dan goed kan tikken, overzicht hebt etc is hooguit 50% om een wedstrijd te winnen. Dat hoort niet zo bij een voetbalspel.
Dit heb ik ook heel vaak, vooral als je een bal over een speler in de diepte speelt en deze naderen de achterlijn. Aannemen lukt nie zonder 20 m door te lopen en direct draaien naar links of rechts zit er ook niet in. Ook is de hoek natuurlijk onmogelijk om te schiten als je op de achterlijn 6m van het doel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:54
Na een hele tijd Fifa 11 gespeeld te hebben, vond ik het eens tijd worden om PES 2011 weer uit de kast te trekken, ik heb de game nooit echt veel aandacht gegeven aangezien ik het tof vond dat de PC-versie van Fifa eindelijk 'next gen' werd. PES 2011 viel me destijds tegen in vergelijking met Fifa. (Fifa speelt echt soepel)

Nu heb ik echter weer een paar weken PES 2011 gespeeld en moet ik toch zeggen dat ik dit een hele fijne PES vind. Het is lekker realistisch en je moet echt moeite doen om een aanval goed op te zetten. Daarbij kun je echt briljante steekballen geven. Al mogen de aanvallers wel wat vaker uit zichzelf beginnen te lopen.

Ik heb echter het gevoel dat er een soort van vertraging zit tussen het moment dat ik een toets indruk en dat dat 'commando' ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Iemand die dat misschien ook heeft?

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik heb het soms alleen als ik de bal voor wil geven maar net op dat moment de bal kwijt raak dus een verdediger kapot trap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op zondag 27 februari 2011 @ 23:42:
Ik heb het soms alleen als ik de bal voor wil geven maar net op dat moment de bal kwijt raak dus een verdediger kapot trap
Ja dat heb ik ook, maar vind het wel grappig. Overigens, de meeste klachten die ik hier lees, zijn dingen waar je aan moet wennen, en wel mee om leert gaan gaandeweg.

Kan me niet voorstellen dta je daar na 4 maanden spelen of langer nog niet aan bent gewend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:04:
[...]
Ja dat heb ik ook, maar vind het wel grappig. Overigens, de meeste klachten die ik hier lees, zijn dingen waar je aan moet wennen, en wel mee om leert gaan gaandeweg.

Kan me niet voorstellen dta je daar na 4 maanden spelen of langer nog niet aan bent gewend
Nou ik schijn er nooit aan te wennen. En ik denk dat dat ook wel logisch is. Als je bijvoorbeeld wilt schieten zijn er zoveel factoren die ervoor zorgen of een schot goed gaat of niet, dat het vaak wel een gok wordt.
Die flexibiliteit is zowel de frustratie als de charme van PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
Ik vind dat onberekenbare juist prachtig! Gisteren speelde ik in de ML (offline) met Tottenham play off wedstrijden voor Champions League kwalificatie tegen Club Brugge. Op papier was mijn team veel sterker. Maar in de heenwedstrijd schiet een speler van Club Brugge me daar toch een bal schitterend in de kruising! Ech zo'n goal die inslaat als een bom! Ik was van slag en dus werd het ook nog 2-0... In de return had ik zoiets van: Ik wil hoe dan ook die CL halen, dus ik ga er vol voor, hetgeen weer resulteerde in een 6-0 overwinning! (mijn grootste overwinning tot dusver). Op zulke momenten denk ik: Ja, dit is het mooiste voetbalspel wat ik tot nu toe ooit gespeeld heb! Sowieso ben ik helemaal verslaafd aan de ML. Je eigen team smeden, taktiek bepalen, aankopen doen, spelers verkopen, je kwalificeren voor de Europese toernooien. Ik geniet er nog elke dag van! Het enige waar ik nog altijd moeite mee blijf houden is de voorzetten vanaf de zijkanten. Ik scoor zelden met een kopbal uit een voorzet, dat vind ik wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

MadMoody schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:13:
Ik vind dat onberekenbare juist prachtig! Gisteren speelde ik in de ML (offline) met Tottenham play off wedstrijden voor Champions League kwalificatie tegen Club Brugge. Op papier was mijn team veel sterker. Maar in de heenwedstrijd schiet een speler van Club Brugge me daar toch een bal schitterend in de kruising! Ech zo'n goal die inslaat als een bom! Ik was van slag en dus werd het ook nog 2-0... In de return had ik zoiets van: Ik wil hoe dan ook die CL halen, dus ik ga er vol voor, hetgeen weer resulteerde in een 6-0 overwinning! (mijn grootste overwinning tot dusver). Op zulke momenten denk ik: Ja, dit is het mooiste voetbalspel wat ik tot nu toe ooit gespeeld heb! Sowieso ben ik helemaal verslaafd aan de ML. Je eigen team smeden, taktiek bepalen, aankopen doen, spelers verkopen, je kwalificeren voor de Europese toernooien. Ik geniet er nog elke dag van! Het enige waar ik nog altijd moeite mee blijf houden is de voorzetten vanaf de zijkanten. Ik scoor zelden met een kopbal uit een voorzet, dat vind ik wel jammer.
Alleen jammer dat je begonnen bent met al een behoorlijk goed team, dan mis ik toch echt de uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:01
ratsja schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:32:
[...]

Alleen jammer dat je begonnen bent met al een behoorlijk goed team, dan mis ik toch echt de uitdaging.
O, maar ik heb juist vaak met mindere teams gespeeld, maar nu vond ik het leuk om eens een wat beter team te kiezen. ;) En ik wil graag kampioen worden in de Premier League, wat me genoeg moeite kost, want dat is nog niet gelukt. Dus ik zie er nog wel uitdaging in hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik vind MLO vet :o Verlies nog wel veel(coach mode dan) maar heb ondertussen al een redelijk elftal opgebouwd met alleen nog Gutierez en Lothar van de standaard spelers. Gutierez scoort best redelijk makkelijk dus heb hem nog even behouden. Ga nu voor Cahill als ik weer genoeg geld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
MadMoody schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:13:
Je eigen team smeden, taktiek bepalen, aankopen doen, spelers verkopen, je kwalificeren voor de Europese toernooien. Ik geniet er nog elke dag van! Het enige waar ik nog altijd moeite mee blijf houden is de voorzetten vanaf de zijkanten. Ik scoor zelden met een kopbal uit een voorzet, dat vind ik wel jammer.
Dat is inderdaad het leuke aan de ML.
De voorzetten van de zijkant lukken mij ook amper. Toevallig gisteren dat het eens lukte. Vraag me niet hoe, maar ik denk dat het was met de early cross.

Heb me btw voor het eerst weten te plaatsen voor de knock-out fase van de Europa League (laatste 32).
Aan het begin van de laatste wedstrijd stond ik nog laatste. Het was dus een wedstrijd die ik MOEST winnen. Tot de laatste minuut was het spannend, en ik scoorde uiteindelijk in de extra tijd de 2-1! Omdat de nummer 1 ook z'n laatste wedstrijd won ging ik dus alsnog door naar de knock-out fase.

Einduitslag groep:
Sevilla - 18
FC Eindhoven - 6
AIK - 5
Dynamo Kiev - 5

_/-\o_

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op de 15de plaats in de tweede league. Het schiet voor geen meter op en de kopballen willen er ineens niet meer in. Ik speel zowat alles gelijk. Af en toe win ik omdat ik dan eindelijk scoor en af en toe verlies ik omdat zij geluk hebben.Ik snap er ook helemaal niets van dat de computer zowat alles wat ik verzin, weet te blokkeren. Dan haal ik ineens uit en dan zitten ze er toch nog tussen. Vandaag had ik ongelooflijke last van de keepers. Ze lieten er niets doorheen glippen. Vind dat wel vaag als ik met Schwarz op de keeper afloop en hij heeft zo'n kaart dat ie makkelijk 1 tegen 1 scoort dat het dan vervolgens nooit lukt. Geef hem dan ook die kaart niet. Je hebt ook weleens zo'n periode dat ze bij de tegenstander ook als bezetenen over dat veld rennen. Dan kun je het nog zo slim spelen, de energie van je tegenstander is werkelijk niet uit te putten. Hebben jullie daar nou ook last van? Dan denk ik, hoe kan die speler er nog een voet tussen krijgen.

Ik heb Palmieri maar verkocht. Niet omdat hij te duur was maar verhoudingsgewijs vind ik hem niet meer in het team passen. Veel te goed eigenlijk. Verder moest Ooijer maar eens het veld in. Ik heb liever spelers op het veld die bestaan. Ik heb overigens nog wel een tip voor een leuke speler. Lee Seung Yeoul. Wat een geniale speler is dat zeg. Hij heeft 8 kaarten en scoort makkelijk met het hoofd. Schijnbaar een talent wat nu aan het doorbreken is in Korea. Verder is het een verademing om met deze speler over het veld te lopen omdat hij "lekker" loopt. Ik heb veel spelers bediend maar deze staat er altijd in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die online competitie (GEEN MLO!!) maar dat toernooi waar je aan mee kan doen leuk.
Gister tot de hale finale gekomen, toen moest ik tegen iemand met 810 punten, bleef tot in blessuretijd gelijk. En toen maakte hij de winnende :(

Maar goed, toch een plek bij de beste 4 van de 500 mensen !

Nog meer mensen die weleens online toernoi spelen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
@glennosh

Misschien moet je de moeilijkheidsgraad toch maar eentje lager zetten dan. (waar heb je em nu op staan?) Je word wel iets beter door vaak te spelen, maar ik denk dat tegen de tijd dat je echt goed bent, en bijna alles wint, PES2017 al in de winkels ligt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na nog wat meet met het Nederlands team te hebben gespeeld, ontdek ik nog wat meer details. De Teamwork rating is vaak belangrijker dan gedacht wordt, althans dat vind ik. Ik heb dit nu even zelf "getest" door de Teamwork rating van het Nederlands team met 10 te verhogen, wellicht wat veel, maar ik wilde wel een duidelijk verschil hebben. Ik heb hiermee tientallen wedstrijden gespeeld. Persoonlijk ervaar ik inderdaad een zeer duidelijk verschil. Zo vind ik de passing, balcontrole een stuk beter en spelers lopen beter de vrije ruimtes is. Logischerwijs kan je hierdoor stuk makkelijker combineren.

Wat ik verder in de loop der tijd heb gemerkt is de manier hoe je aanvalt, de Attacking style (AT), in mijn ogen aardig wat invloed kan hebben om je verdediging. Ik val meestal aan via de flanken met een AT van 7. Echter ik heb een keer een tegenstander gehad die met 3 spelers aan elke zijkant speelde. Hierdoor braken ze geregeld door en kon ik niet echt de controle krijgen over de wedstrijd. Door mijn AT te veranderen naar 11, kon ik de wedstrijd wel controleren en winnend afsluiten. Wellicht hebben anderen hier ook wat aan.

Aangezien ik alle landenteams heb gehad ben ik onlangs begonnen met club teams. Gisteren speelde ik meerdere potjes tegen Chelsea, waarvan ik een aantal verloor. Uiteraard is verdedigend het Nederlands team niet de sterkste maar Drogba kan ik nauwelijks afstoppen. Sterker nog hij scoorde alle doelpunten in alle wedstrijden die ik gisteren tegen Chelsea heb gespeeld, behalve 1 penalty die Lampard scoorde. Als hij aan de bal is, kan hij met zijn kracht vaak de strafschop gebied bereiken een aantal keer liep hij "gewoon" langs mijn verdedigers alsof ze er niet stonden. En de 1-op-1 mist hij dan ook niet. Mijn zijn vrije trap heeft hij ook 2 of 3 keer gescoord, welke ook niet te stoppen is. Al mijn spelers in de muur laat ik springen, de bal gaat er echter makkelijk overheen en daalt vervolgens zoveel dat hij ongeveer half hoog het doel ingaat, waarbij mijn keeper niet eens in de buurt komt van de bal... Niet al te leuke momenten :P, maar ik heb uiteindelijk toch wel een paar keer weten te winnen, maar dat ging echt niet makkelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Regeneration op 08-03-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Wanneer komt er een nieuwe update ivm transfers? FIFA heeft allang een transferupdate gehad. Of wacht Konami dat de transfermarkt in Rusland gesloten is ofzo ( 11 maart)...vind het wel lang duren altijd met Konami..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Was aangekondigd voor deze week geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:33:
Was aangekondigd voor deze week geloof ik.
Half maart stond in de aankondiging vorige week. Ik hoop op vandaag (ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
15 maart.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Rob: ja misschien wel, maar ik ben met mijn vorige PES op het hoogste niveau ook uiteindelijk gewoon weer gepromoveerd, dus of het nou echt aan mij ligt. Met betere spelers kan ik ook beter mijn positiespel spelen merk ik, dus ik wacht even af. Heb ook vaak van die irritante pech. Dan sta ik 2-0 voor en dan wordt het uiteindelijk door een domme fout van mij of een corner uiteindelijk weer 2-2. Ik snap ook totaal niet waarom PES verzonnen heeft dat het moeilijk is om thuiswedstrijden te winnen. Ik win uit makkelijker dan thuis. Begrijp er helemaal niets van. Dat is helemaal niet logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Met nieuwe schoentjes in allerlei kleurtjes.....ik kan niet wachten! :P
Volgens mij zit daar een sponsor achter....
Die transfers word ik wel blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
worden spelers in die updates ook nog aangepast naar hun prestaties dit seizoen, of gaat het puur om de transfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongf7 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:10:
worden spelers in die updates ook nog aangepast naar hun prestaties dit seizoen, of gaat het puur om de transfers?
Ja spelers worden dan ook aangepast naar hun prestaties idd.
Ben benieuwd hoeveel affelay bij barca is, strootman bij utreg, ryo bij feyenoord haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
el hamdoui -40 voor teamwork? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
jongf7 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:21:
el hamdoui -40 voor teamwork? :)
en toivonen +40 voor agressie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Harribo schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:11:
[...]

en toivonen +40 voor agressie..
Die mag je dat mannetje van je avatar ook wel geven dan... :P

[ Voor 4% gewijzigd door P.E.No.1 op 09-03-2011 15:01 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suarez krijgt gratis vampiertanden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan jullie het spel weer opnieuw spelen dan met de update erin? Als ik dat ga doen, dan krijg ik nooit een topelftal want dan begin ik weer vanaf nul. Het is natuurlijk zo weer oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
[afreageer modus aan]
Heb me gisteren vreselijk geërgerd. 3 wedstrijden, 10 goals tegen... 1 gelijkspel, 2 verloren. En het probleem zat 'm in het slechte verdedigen. Mijn mannetjes doen totaal niet wat ik wil. Ook bij een 'schrimmage' voor het doel staan ze raar te kijken en resulteert steeds in een tegengoal. Echt heel knullig. Ook lopen de spitsen van de tegenstander mijn verdedigers er eenvoudig uit, terwijl mijn spitsen te langzaam zijn voor hun verdedigers.
Het spel kan heel leuk zijn, maar zulke dingen beginnen me nu wel erg te irriteren. Ik hoop dat volgend jaar een 'echte' PES op de planken ligt, zonder van die rare bugs.
[afreageer modus uit]

Die nieuwe schoentjes boeien mij totaal niet, dat ze beter wat bugs gaan fixen ofzo... transfers heb ik ook niks aan, aangezien ik toch ML offline speel. Zijn ze trouwens ook wel een beetje laat mee lijkt me. Voetbalseizoen loopt al weer op het einde ondertussen.

@glennosh
Opnieuw spelen? Waarom, omdat er een paar spelers naar een andere club zijn gegaan?
Als je ML offline speelt heb je niets aan die transfers, dus je kunt gewoon doorspelen :)

[ Voor 10% gewijzigd door robhoeben op 10-03-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Rob: die ergernissen heb ik ook. Soms valt een bal zo dat je een verdediger het dichts in de buurt hebt staan om erheen te rennen. Maar die verdediger staat dan niet met de cursor geactiveerd omdat het een hele rare klutsbal is. Dan moet die verdediger ineens een hele raar move maken terwijl hij wel het dichtst bij staat. Hij moet dan bijvoorbeeld schuin naar voren rennen of opzij. Vervolgens zit ik op die knop te drukken dat hij van mannetje moet wisselen, maar dan wil hij die verdediger er niet uit pikken. Dit heeft dan tot gevolg dat mijn tegenstander de bal wel heeft en hij mijn verdediging voorbij is terwijl ik met mijn reactie die bal al 100x de tribune in had kunnen schieten. Dan word ik dus door het spel zelf genaaid, terwijl ik geen fout maak. Dat kan ik niet uitstaan. Daar speel ik wedstrijden gelijk op of verlies ik ineens nog. Ook heb ik weleens last van het feit dat de verkeerde persoon op het verkeerde moment uit vorm is. Dan heb ik 3 spelers voor een positie en dan zijn ze allemaal paars. Dan denk ik, ok nummer 1 is paars, dan moet nummer 2 toch denken. Ik moet in vorm zijn, want nu is het mijn beurt om me te bewijzen. Nee dan heeft wisselen geen zin omdat nr. 2 ook paars is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb soms ook wel rare momenten. Maar niet alleen ik maar ook de computergestuurde tegenstander heeft er last van. Momenten dat spelers niet de bal willen hebben: ze staan stil of lopen / rennen langs de bal. Iets dat er een beetje ook op lijkt is als je een passje geeft, vaak alleen de speler hem kan aannemen waarvoor die bedoeld zou zijn. Soms geef ik een dergelijke pass dat de speler achter de bal aan moet rennen, terwijl eigenlijk een andere medespeler hem veel makkelijk had kunnen ontvangen, door eventueel iets naar de bal toe te lopen. In het ergste geval raak je de bal ook nog eens kwijt. Keepers halen soms ook rare fratsen uit, in een split second is de keeper in een totaal andere houding, waardoor de bal in eigen doel wordt gewerkt. Maar nogmaals dit gebeurt zowel mij en de tegenstander merk ik.

Verdedigen is soms ook vervelend. Je bent net de speler welke je niet wilde zijn. Zo wil ik bijvoorbeeld de middenvelder zijn om mee terug te lopen, maar wordt ik de centrale verdediger en deze begint dus weg te lopen. Resultaat enorm veel ruimte voor de tegenstander en opheffing van eventuele buitenspel en dus een enorme kans voor de tegenstander. Ik wil gewoon tijdens verdedigen niet de de cursor veranderd, behalve als mijn speler in balbezit komt. Voorlopig probeer ik het op te lossen door iets langer te wachten met het veranderen van cursor tijdens het verdedigen, dit lijkt voor mijn wel te helpen, maar vaak ben ik te fanatiek bezig met wisselen van cursor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Regeneration schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:48:
Voorlopig probeer ik het op te lossen door iets langer te wachten met het veranderen van cursor tijdens het verdedigen, dit lijkt voor mijn wel te helpen, maar vaak ben ik te fanatiek bezig met wisselen van cursor. :P
Dit is belangrijk (ook online) denk ik. Ik selecteer een man en daar loop ik dan een tijdje mee (lees x aantal seconden). Steeds cursor switchen zorgt ervoor dat je namelijk totáál geen grip meer hebt op het spel omdat PES namelijk gewoon achterlijk is in het automatisch switchen naar de juiste man op het juiste moment waardoor je letterlijk steeds achter de feiten en bal aanloopt.
Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:29:
Dan word ik dus door het spel zelf genaaid, terwijl ik geen fout maak. Dat kan ik niet uitstaan. Daar speel ik wedstrijden gelijk op of verlies ik ineens nog.
Daar kan ik dus ook niet tegen. Online is het helemaal een drama, neem dat maar van mij aan.
Zeker de helft van de goals die ik tegen krijg, kon ik absoluut niets aan doen.
Moet zeggen dat ik gisteren online de wind mee had. Won een paar potjes die ik absoluut niet verdiende te winnen. Eigen goals van de tegenstander etc.....ik ben dan wel blij maar ik weet dan ook zo goed hoe die ander zich moet voelen. (MLO PC D3 526)

Van de andere kant is het ook wel leuk dat niet alles te controleren/besturen is. Een voetbalspel die jou het gevoel geeft dat je alles kan controleren zal een voetbalspel worden waarin weinig vernieuwende dingen in zullen zitten. Of bijna geen goals etc...
Maar al met al zit PES wel te vol met dit soort onhandigheden. Ben benieuwd of ze het zelf goed inzien en dan met PES 2012 een deel van die dingen ook daadwerkelijk gaan oplossen zonder weer nieuwe onhandigheden toe te voegen. Soms sta je gewoon niet voor jezelf in, dan zijn de grenzen toch wel bereikt?

[ Voor 47% gewijzigd door Harribo op 10-03-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Harribo: inderdaad soms sta je niet voor jezelf in. Hoe vaak ik al niet heb gedacht, die controller moet dwars door dat beeldscherm. Ik zal het nooit doen, maar heb het al zo vaak gedacht. ;)
Als een aantal keer dezelfde speler scoort word ik helemaal boos, dan laat ik het halve team hem onderuit schoffelen, zonder rood te krijgen uiteraard. Die wedstrijden verlies ik dan vaak ook, omdat ik daar een hobby van maak in plaats van gewoonweg te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat k ook zo slecht trek online? Dat mensen eindeloos herhalingen blijven draaien. Helemaal gek word ik daarvan. Ik druk gewoon door, en als ik mooi scoor, sla ik hem op aan het einde van de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Dat vind ik ook zwaar irritant jah, al moet ik zeggen dat bij mooie goals wel 1x de herhaling bekijk. Met coach mode in MLO kan ik het wel begrijpen aangezien ik em soms ook gewoon aanzet en weg loop omdat gewoon ff geld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Pff tis weer eens zo'n avond....de verbindingen zijn weer zwaar kut....geen speler die reageert en maar staan te kijken.....en dan natuurlijk verliezen van no's no's ....
Waarom moet ik ook in godsnaam spelen tegen mensen uit Nieuw Zeeland en Brazilie...dat slaat toch helemaal nergens op? En die hebben nergens last van zo lijkt het...sta je echt niet voor jezelf in...ik ga snel wat anders doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
Op de PS2 in BaL mode valt het met op dat wanneer ik hard ren en dan pass, ik altijd even stil blijf staan en dan pas weer door kan rennen. Is er een manier om af te spelen en tegelijk door te blijven rennen zodat je snelheid houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist deze game voor de PS3 aangeschaft maar er is me iets niet helemaal duidelijk....

In vorige versies selecteerde ik mijn favoriete Nederlandse club en kon ik lekker ballen tegen buitenlandse toppers. (door meerdere competities te selecteren)
Nu lijk ik niet verder te komen dan alleen de Nederlandse competitie.

Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat ik met mijn club in de Spaanse competitie terecht kom?
Kun je maar 1 competitie toevoegen of meerdere en hoe werkt dit allemaal?

Van de manual (evenals de tips in beeld, dat je terug moet naar het edit-gedeelte) word ik helaas ook niets wijzer

B.v.d!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
MailMan schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:02:
Op de PS2 in BaL mode valt het met op dat wanneer ik hard ren en dan pass, ik altijd even stil blijf staan en dan pas weer door kan rennen. Is er een manier om af te spelen en tegelijk door te blijven rennen zodat je snelheid houdt?
Doorsteek pass, driehoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
@Noax

Volgensmij kan je in de Master League de samenstelling van de Nederlandse, en de Franse competie/teams niet zelf aanpassen. Waarom weet ik ook niet, misschien iets met licencies of zo te maken.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robhoeben schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:17:
@Noax

Volgensmij kan je in de Master League de samenstelling van de Nederlandse, en de Franse competie/teams niet zelf aanpassen. Waarom weet ik ook niet, misschien iets met licencies of zo te maken.??
Bedankt voor je reactie!

Dat is wel even balen.
Ik heb helemaal geen zin (om met mijn NL'se favoriete club) de eredivisie te moeten spelen...

Nu maar es kijken naar een goed Spaans of Italiaans alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

MailMan schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:02:
Op de PC en de Xbox (is vast hetzelfde) is dit L1 tegelijk met de normale pass-knop om af te spelen en dan weer de (steek)pass-knop om terug te spelen naar de speler. Vergeet niet te richten tussendoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vandaag is de DLC 1.7 beschikbaar (voor de PC).
Ik kreeg hem niet via het spel geinstalleerd, dan kreeg ik 'Installatie mislukt'.

Dus voor de mensen die hetzelfde probleem ervaren: download hem bij pes-patch hier
Vervolgens pak het rar bestand uit. Je krijgt dan het bestand dt0f.img te zien en kopieer die dan naar je PES2011 img map (overschrijf de oude).
Klaar is clara! Veel makkelijker want dat download systeem van PES werkt nog steeds niet vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
is er al bekend wanneer ze een update doen zodat je nog is een keer voordeel kan krijgen???
Als mn tegenstander buitenspel staat en ik verover de bal dan fluit de scheids alsnog voor buitenspel.... jammer.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat opmerkelijks meegemaakt. Ik heb Shimizu en Koumas verkocht. Dat waren in mijn team qua algemene ratingen mijn beste middenvelders. Ik heb twee jonkies teruggehaald. Oscar uit eigen jeugd en Trochowski heb ik overgenomen van Basel. Heb ook een Koreaan in de verdediging die ik nog niet veel opstel en verder komt in de winterstop Earnshaw ook bij de selectie. Maar het loopt nu ineens wel als een trein. Zou dit komen omdat mijn aanvallers eindelijk ver genoeg doorontwikkeld zijn? Schwarz algemeen 79 en Ukra 76 ofzo? Ik sta bovenaan en heb 4 thuiswedstrijden achter elkaar gewonnen. Ik vind het nogal een verschil met het seizoen hiervoor. Je kunt het vaak wel zien aankomen trouwens. Soms dan sta je zo slecht dat je bijna alles verliest. Een seizoen later zitten er al wat gelijke spellen tussen en af en toe een overwinning. Daarna wordt het weer iets beter en dan ineens ben jij degene die alles wint. In dat seizoen zit ik nu dus denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:50:
Pff tis weer eens zo'n avond....de verbindingen zijn weer zwaar kut....geen speler die reageert en maar staan te kijken.....en dan natuurlijk verliezen van no's no's ....
Waarom moet ik ook in godsnaam spelen tegen mensen uit Nieuw Zeeland en Brazilie...dat slaat toch helemaal nergens op? En die hebben nergens last van zo lijkt het...sta je echt niet voor jezelf in...ik ga snel wat anders doen..
Bovenstaande is idd vervelend. Had gisteravond op de 360 ook vrijwel geen lekkere verbinding. Voor m'n game set up moet ik wel wireless gebruiken, maar met andere games ondervind ik er geen hinder van. In MW2 had ik ook altijd een prima ping. Ik ben geen expert op dit gebied en ik zal niet zeggen dat het niets uitmaakt, maar het moet toch meer aan andere dingen liggen.

Verschil in gameplay is soms groot. Zondag had ik 4 potjes op rij een prima verbinding tegen Europeanen. Response van de game voelt goed dan. Met slechte verbindingen wordt het zo stroef.

Toch ben ik wel op het punt dat ik daar niet zozeer wedstrijden door verlies. Het is of een betere formatie en tactiek of een te moeilijk te bevechten kwaliteitsverschil.

Speel vrijwel alleen MLO nu. Harde leerschool geweest met heel frustrerende reeksen, maar lijk nu wat meer te winnen dan te verliezen en kom beter in de tactieken te zitten. Begin het tactische deel ook heel leuk te vinden, steeds meer kwartjes die vallen en verdien ook meer geld.

Mijn team is niet heel erg geweldig en ik werd echt gek van de topspelers die ik vaak al tegenover kreeg in Div. 5. (laat staan als je aan Div. 1 of 2 werd gekoppeld).

Geheel tegen m'n natuur in ben ik maar een soort Catenaccio gaan bouwen. Soort 5-2-1-2 met 3 CB's en 2 verdedigend ingestelde backs of een valse rechtsback erbij (middenvelder op back plaats).

Mijn beste verdediger is Vertonghen (71) :+ Daarnaast heb ik meestal een CV van 69 met de Covering kaart en 2 backs (één kan ook centraal staan) van 70 met Mandekking kaarten.

Het zijn ook gasten met lengte en enig gewicht (niet zo makkelijk van de bal te zetten en winnen de nodige duels).

Tactisch helpt het, vooral tegen teams met veel betere spelers en die zwaar aanvallend spelen. Sindsdien ben ik niet meer 'geveegd' en kan ik ook onder zware druk de boel aardig dichthouden. Speel met een DMF en CMF (of 2 CMF's) ervoor waarvan zeker één anchor man. Liever met 2 CMF's om wat meer aan voetballen toe te komen (ik experimenteer nog wat rond).

Klop wel af dat ik Messi, Aguëro, Arshavin e.d. al effe niet ben tegengekomen.

In elk geval heb ik met deze tactiek al een aantal heel toffe potjes uitgevochten tegen spelers uit hogere divisies met veel betere spelers (m'n middenveld en aanval ontstijgen m'n verdediging niet veel qua niveau ;) ).

M'n eerste scalp was een D2 speler, prima potje met echt voetbal. Z'n aanval Di Natale - Higuain - Tevez, Pirlo en Sneijder erachter :o Had moeite met creëren en ik kwam er regelmatig gevaarlijk uit en win door terechte strafschop in 83e minuut.

M'n finest hour gisteren (enige potje met echt goede verbinding). D1 speler met een win ratio van bijna 60%. :o Budget van 116 miljoen vs 21.7. :+ Achterin liepen zelfs Puyol en Piqué. 2-0 winst, was gelijk 4 ton rijker :*)

Beiden ook zonder spelers af te schoppen (Haribo ;) ). Die fase heb ik eerder wel gehad, maar nu ik tactisch voet aan de grond krijg wordt het ook minder frusti.

Daarentegen lopen m'n 4-3-3 tactieken nog niet lekker. Rol gisteravond door qualificatie van D4 cup en verlies gewoon verdiend met 1-0 van iemand met een minder team. Probeerde punt naar achteren te spelen, veel balbezit, maar kwam er niet lekker uit. Te omslachtig. Zijn team bewoog enorm goed moet ik zeggen (meer zoals ik ze in 4-3-3 wil hebben). AMF vind ik ook nog niet echt lekker uit de verf komen in 4-3-3.

Heb in elk geval wat centjes te besteden. Spelers scouten vind ik echt geweldig nu. Heb ik in het begin heel veel mee laten liggen. Gisteren een Guise ofzo opgepikt om er even bij te hebben. SS van slechts 60 met redelijke stats en vorm van 6. Schopt er toch al 2 in voor me in beperkte speeltijd.

Ik let nu echt op specifieke kwaliteiten, teamwork, vorm en spelerskaarten. Ga nu eerst een super-sub strikken :*)

Edit:

Cabelaard aangetrokken. Vorm 6. Teamwork 80. Super-sub kaart, passing, één keer raken en buitenkant voet kaart. Alleen z'n balans is aan de mindere kant, maar eens kijken hoe het met hem gaat.

Edit edit:

Zo weer een Tevez liefhebber eraan :9 Yapi Yapo nog ingeruild voor Fernando en die pikt gelijk een goal en een assist. Dikverdiende 3-1 en m'n selectie zag nog behoorlijk paars en blauw ook. Cabelaard bleef op de bank. Hij had ook 'pas' 1300 potjes gespeeld :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel opmerkelijk trouwens dat een keeper nog steeds geen hands kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Hebben er nog meer mensen vanavond last van matches die afgebroken worden ivm unforeseen circumstances? (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nog een tip voor mensen voor MLO: Koop Brahimi en zet die VA (vleugelaanvaller).
Hij kost heel weinig (+-900K) en is zeer goed op die positie (74). Heb hem nu 5 wedstrijden ingezet, soms als invaller en scoort al 5 goals en geeft 1 assist. Als fijn om erbij te hebben als invaller als een andere speler weer zijn dag niet heeft.
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:48:
Verschil in gameplay is soms groot. Zondag had ik 4 potjes op rij een prima verbinding tegen Europeanen. Response van de game voelt goed dan. Met slechte verbindingen wordt het zo stroef.
Verschil is enorm groot. Ik speel echt als een dweil als de verbindingen slecht zijn, zijn ze goed dan win ik de meeste wedstrijden.

Irritant is wel dat de meeste doelpunten die ik tegenkrijg, ik er niets aan kan doen. Of het is mijn keeper die de bal na een schot weer kado geeft of een verdediger schiet de bal in eigen goal (vanwege dan een slechte verbinding) of...en dat heb ik helaas vaker...wil ik met een verdediger wegkoppen en dan reageert een knop helemaal niet! Vaak is dat overigens de pass-knop. Ik zie dan ook geen krachtmeter en zo. Tja...makkelijk voor een tegenstander om hem er dan maar in te koppen. Frustrerend.
Met slechte verbindingen gebruik ik dan alleen maar de schiet-knop om weg te koppen dan.

Loop nu aardig mee in D3, moet zelfs oppassen steeds dat ik niet promoveer naar D2.
En eigenlijk wil namelijk niet naar D2 (ben ik een paar keer eerder geweest): weinig spelers voor competities en vaak alleen tegenteams met alleen maar topspelers. Nee, het niveau D3 bevalt me wel even zo. Wat gezelliger :)

[ Voor 72% gewijzigd door Harribo op 18-03-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Volgens mij zijn de stats ook niet aangepast? Sneijder is nog steeds maar 83 als CM terwijl seedorf nog steeds 90 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 10:48:
Nog een tip voor mensen voor MLO: Koop Brahimi en zet die VA (vleugelaanvaller).
Hij kost heel weinig (+-900K) en is zeer goed op die positie (74). Heb hem nu 5 wedstrijden ingezet, soms als invaller en scoort al 5 goals en geeft 1 assist. Als fijn om erbij te hebben als invaller als een andere speler weer zijn dag niet heeft.
Leuke suggestie zal hem eens checken. Guise heeft trouwens een vorm van 4, maar hij is alweer weg. Als je in opbouw bent kan het wel een leuk spelertje zijn. Als z'n vorm rood is, is het een aardig spelertje.
Verschil is enorm groot. Ik speel echt als een dweil als de verbindingen slecht zijn, zijn ze goed dan win ik de meeste wedstrijden.
Kan er eerlijk gezegd ook geen touw aan vastknopen. Notabene tegen een Braziliaan een uitstekende verbinding gisteren, alsof je off-line speelde.
Irritant is wel dat de meeste doelpunten die ik tegenkrijg, ik er niets aan kan doen. Of het is mijn keeper die de bal na een schot weer kado geeft of een verdediger schiet de bal in eigen goal (vanwege dan een slechte verbinding) of...en dat heb ik helaas vaker...wil ik met een verdediger wegkoppen en dan reageert een knop helemaal niet! Vaak is dat overigens de pass-knop. Ik zie dan ook geen krachtmeter en zo. Tja...makkelijk voor een tegenstander om hem er dan maar in te koppen. Frustrerend.
Met slechte verbindingen gebruik ik dan alleen maar de schiet-knop om weg te koppen dan.
Ik loop ook nog weleens tegen zeperds van tegengoals aan, maar wel een stuk minder dan voorheen. Kan me deze week een steekbal van een tegenstander herinneren die die Belg niet aanneemt, maar op de punt van z'n schoen krijgt op rand 16 en zo de hoek inrolt en een lange bal die kort achter hem stuit waarna hij eerst helemaal rechts om z'n as draait i.p.v. links en de spits hem binnen dat half uur al achter de keeper heeft gelegd. Overigens was die laatste zo fail dat hij ook wel weer actueel realistisch is :+

Als keeper heb ik gewoon nog Ivarov. Zal de laatste zijn die ik vervang. Z'n laatste blunder kan ik me niet heugen en pakt af en toe ook geweldige ballen. Ik verlies in elk geval niet door Ivarov. Lothar schaal ik wel iets lager in, die heeft af en toe rare capriolen.

Bal wegrossen is ook wel belangrijk. Slechte verbinding is nadeliger als je een stijl hebt waarin je probeert te voetballen. Soms denk ik al: 'Gloeiende idioot waarom probeer je het?' op het moment dat ik een passje geef. :D
Loop nu aardig mee in D3, moet zelfs oppassen steeds dat ik niet promoveer naar D2.
En eigenlijk wil namelijk niet naar D2 (ben ik een paar keer eerder geweest): weinig spelers voor competities en vaak alleen tegenteams met alleen maar topspelers. Nee, het niveau D3 bevalt me wel even zo. Wat gezelliger :)
Zal D4 dinsdag wel weer uit vliegen tenzij ik er nog even voor ga zitten, maar wil eigenlijk ff een break. Op zich zijn 2 overwinningen geloof ik genoeg om me veilig te stellen, maar zo boeiend is het nu ook weer niet.

M'n resultaten blijven behoorlijk wisselend al stond m'n 4-4-2 met ruit laatste 2 potjes een stuk beter. 2x winst en 2x de 0 ook. Kon aardig combineren, aansluiting was ok en afstanden tussen spelers ook niet te groot.

Kan nu ook sneller wat fatsoenlijkere spelers halen. Heb André Dias en Grygera nu achterin en m'n eerste 'hardloper' voorin met Giuly. Wel echt een lekkere speler 3 goals in 2 wedstrijden, heeft ook een prima schot.

Vind het alleen toch jammer wat een vreselijke idioten je toch tegenkomt online. Toppunt gisteren een Chinees uit D1 met Arshavin, Ronaldo en Villa voorin. Selectie van 155 miljoen en al zeiken voor de aftrap, omdat je je opstelling tweaked.

Heb er gelijk 5 CB's van gemaakt en 2 controleurs met Anchor man ervoor gegooid. Moet toegeven dat ik nu wel 6 doodschoppen uitgedeeld heb (geen blessures helaas) :P Een 0-0 is dan heeeerlijk. Wereldsave van Ivarov nog en had ook nog een goal kunnen stelen.

Of dan een malloot uit D5 met 1700! :o potjes, allemaal goede spelers en alleen maar gallen in de wedstrijd. Ook dan smaakt winst zoet. Maar wat heb je in godsnaam 1700 potjes gedaan om in D5 te zitten met topspelers?

Eigenlijk toch maar heel weinig mensen die proberen te voetballen, echt een mooie aanval of goal proberen te creëren. Lijkt wel de AI in FIFA alles naar voren, alles naar voren en liefst in razend tempo. Zelden een balletje terug waardoor het heel erg arcade wordt. Maar soms kom je iemand tegen die ook inziet dat het gewoon een mooi spel kan zijn ondanks z'n gebreken.

Ik neem maar als missie mee om een team te bouwen waarmee ik zulke malloten voetballend dwars kan zitten.

M'n basis is nu ongeveer zo in 4-4-2

Nenê, Giuly/Payet/Cabelaard

Cabelaard/Fernando

Fernando/Payet, Denisov/LuisFilipe/Fernando/Payet

Annan

Paisley, Vertonghen, Dias, Grygera/Jiranek

Ivarov

Eerst nog ff fatsoenlijke back en dan het middenveld want dat houdt niet echt over _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha Steven Seagal, je bent een mooie man. Je houdt oprecht van het spel en wilt ook gewoon de tegenstander aftroefen met slimmer voetbal. Ik ga dat online toch ook een keer checken. Dan neem ik die maand waarvoor ik een kaart heb liggen. Maar ik ga niet elke maand dokken als ik een gratis internetverbinding heb, vind ik zonde van mijn geld en tijd. Ik ben al zo verslaafd aan offlinemodus :)
Wel interessant trouwens die Brahimi, ik ga er ook eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:54:
Leuke suggestie zal hem eens checken. Guise heeft trouwens een vorm van 4, maar hij is alweer weg. Als je in opbouw bent kan het wel een leuk spelertje zijn. Als z'n vorm rood is, is het een aardig spelertje.
Guise is een CB?? of...? Hoeveel kost ie en wat is zijn stat?
Kan er eerlijk gezegd ook geen touw aan vastknopen. Notabene tegen een Braziliaan een uitstekende verbinding gisteren, alsof je off-line speelde.
Dat kan een keer gebeuren. Ik moet zeggen dat des te verder de tegenstander woont (bijv in Brazilie etc)
des te beroerder de verbinding. Ik wou dat je in kon stellen dat je alleen tegen Europese tegenstanders wilt spelen oid. Nu is het alleen de taal die je in kan stellen, daar heb je vrij weinig aan.
Als keeper heb ik gewoon nog Ivarov. Zal de laatste zijn die ik vervang. Z'n laatste blunder kan ik me niet heugen en pakt af en toe ook geweldige ballen. Ik verlies in elk geval niet door Ivarov. Lothar schaal ik wel iets lager in, die heeft af en toe rare capriolen.
Ik heb Stekelenburg gehaald, die heeft echt al veel punten voor mij gepakt. Hij komt soms alleen uit als een oud wijf maar verder is het een topkeeper. Ik speelde eens tegen iemand die hem opgesteld had als keeper, toen maakte ie enorm veel saves, abnormaal was dat gewoon. Dus toen moest ik hem wel halen. Ivarov had ik daar voor, ook wel redelijk, maar minder dan Stekelenburg vind ik.
Kan nu ook sneller wat fatsoenlijkere spelers halen. Heb André Dias en Grygera nu achterin en m'n eerste 'hardloper' voorin met Giuly. Wel echt een lekkere speler 3 goals in 2 wedstrijden, heeft ook een prima schot.
Ik speel al een tijdje en kom voorin steeds weer uit bij: Duff(LVA), Higuain(CA), Babel(RVA).
En mocht Duff/Babel niet in vorm zijn, dan schuif ik dus die Brahimi op zijn plaats.
Ik heb heel wat spitsen nu getest (+-15 wedstrijden per speler) maar daar is het rendement veel minder van.
Dat zijn oa Agbonlahor, Varela, Juan Mata, Zarate, Krasic, Nilmar, Martins, Bagayoko, Negredo, Forlan, de Rossi.
Dus voor spitsen onder de 5 á 6 miljoen (behalve Higuain) zijn dit de beste tot nu toe.
Goede spelers waren ook: Elia, Owusu, Anelka en Lavezzi.
Verder zijn Makoun (CM) en vd Wiel (RB, om zijlijn-renners te stoppen) wel goede spelers in mijn team.
Of dan een malloot uit D5 met 1700! :o potjes, allemaal goede spelers en alleen maar gallen in de wedstrijd. Ook dan smaakt winst zoet. Maar wat heb je in godsnaam 1700 potjes gedaan om in D5 te zitten met topspelers?
Hahaha, lijkt me ook vrij frustrerend. Je koopt toppspelers en je voetbalt nog in D5.
Ik speel trouwens nu in D3 en heb 520 punten.
Eigenlijk toch maar heel weinig mensen die proberen te voetballen,
Ik probeer het altijd wel, maar achterin niet. Want soms gaat een pass een hele rare kant op en dat kan ik achterin niet gebruiken. Dat ligt vaak niet eens aan mij, draait een bal bijv. zomaar weg.
Middenveld of voorin probeer ik het wel. Daarbij moet je vooral niet rennen en gedoseerd passen.

Wat ik trouwens ook wel vaak meemaak: ik geef een steekpass, een speler van mij rent er op af en dan opeens vertraagt ie echt enorm. Dus niet een beetje maar echt zo erg dat het nog onmogelijk wordt die pass te halen. Dit soort scripted rommel mogen ze er van mij wel uithalen.
Nog terugkomend op dat een knop niet reageert: zo heb ik ook al soms gehad dat een spits op de goal afliep, ik de schietknop indruk en weer loslaat en hij gewoon niet schiet en doorloopt en dan tegen de keeper aanloopt. Tja...:S :S

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 18-03-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:13:
hahaha Steven Seagal, je bent een mooie man. Je houdt oprecht van het spel en wilt ook gewoon de tegenstander aftroefen met slimmer voetbal. Ik ga dat online toch ook een keer checken. Dan neem ik die maand waarvoor ik een kaart heb liggen. Maar ik ga niet elke maand dokken als ik een gratis internetverbinding heb, vind ik zonde van mijn geld en tijd. Ik ben al zo verslaafd aan offlinemodus :)
Wel interessant trouwens die Brahimi, ik ga er ook eens naar kijken.
Ik houd oprecht van het spel dat klopt, daarom geef ik ook elk jaar nog te veel geld uit om overbetaalde harken aan het werk te zien ;)

Online, ik ga het niet aanraden en niet ontraden. Je krijgt vaak te maken met een vreselijke mentaliteit. Ik werp geen eerste steen, want ik ben ook niet zonder zonde, maar welke lol er sommigen uithalen ontgaat me volledig. Dan heb je geweldige spelers en het enige wat ze doen is op een steekbal spelen of eindeloos rondhoeren met Arshavin, Ronaldo e.d. Hoe leuk is het om elke keer maar weer op dezelfde manier goals te scoren?

Op een afgeslagen corner na is de laatste tegengoal van afstand al van weken terug. Vanaf de aftrap gelijk een steekbal over je verdediging proberen te geven is ook zo treurig.

In balbezit wil ik uiteindelijk naar een 3-4-3 toe en dominant combinatiespel ;)
Harribo schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:01:

Guise is een CB?? of...? Hoeveel kost ie en wat is zijn stat?
Guise is een SS, maar is niks voor jou. Ik ben hem ook al kwijt. Stat is 60, maar wel zo'n spelertje die ik er in het begin prima bij had kunnen hebben. Goedkoop en 60 lijkt me ook te laag gewaardeerd. Heeft heel veel stats in de 70 en de paar potjes dat ik hem gebruikt heb was hij heel nuttig. In rode vorm nog een boost natuurlijk. Scoorde één van m'n tofste goals. Echt zo'n speler die je moet scouten als je nog met die default spelers zit, bovendien heeft hij de Marauding kaart.
Nu is het alleen de taal die je in kan stellen, daar heb je vrij weinig aan.
Eens simpelweg nutteloos.
Ik heb Stekelenburg gehaald, die heeft echt al veel punten voor mij gepakt. Hij komt soms alleen uit als een oud wijf maar verder is het een topkeeper.
Konami loopt wat achter de feiten aan qua karakteristieken, die slungel heb ik jarenlang als een oudwijf zien uitkomen, maar sinds een maand of 15 is het een topper. Tomasson is volgens hun ook Injury A ;)
Ik speelde eens tegen iemand die hem opgesteld had als keeper, toen maakte ie enorm veel saves, abnormaal was dat gewoon. Dus toen moest ik hem wel halen. Ivarov had ik daar voor, ook wel redelijk, maar minder dan Stekelenburg vind ik.
Mag ook hopen dat Ivarov minder is, alleen heeft een keeper nog niet m'n hoogste prio :)
Ik speel al een tijdje en kom voorin steeds weer uit bij: Duff(LVA), Higuain(CA), Babel(RVA).
En mocht Duff/Babel niet in vorm zijn, dan schuif ik dus die Brahimi op zijn plaats.
Ik heb heel wat spitsen nu getest (+-15 wedstrijden per speler) maar daar is het rendement veel minder van.
Dat zijn oa Agbonlahor, Varela, Juan Mata, Zarate, Krasic, Nilmar, Martins, Bagayoko, Negredo, Forlan, de Rossi.
Dus voor spitsen onder de 5 á 6 miljoen (behalve Higuain) zijn dit de beste tot nu toe.
Goede spelers waren ook: Elia, Owusu, Anelka en Lavezzi.
Verder zijn Makoun (CM) en vd Wiel (RB, om zijlijn-renners te stoppen) wel goede spelers in mijn team.
Ryan 'ga ik buiten om, ga ik buiten om nee ik ga voor 94e keer op rij naar binnen ' Babel. Krijg er nog nachtmerries van, maar valt te proberen als ik een keer de centjes heb. Mijn duurste spelers zijn 2,4-2,6 ofzo ben nog niet zo'n kapitalist ;) vd Wiel lijkt me wel wat. Giuly lijkt me ook wel een aanrader. Kwam wel wat hoerig over in die 2 potjes, maar soms moet je kwaad met kwaad bestrijden.
Hahaha, lijkt me ook vrij frustrerend. Je koopt toppspelers en je voetbalt nog in D5.
Ik speel trouwens nu in D3 en heb 520 punten.
Speelde ook als een malloot, echt heel vervelend. Bij mij is nog genoeg voor verbetering vatbaar, maar voor zo'n gast mogen ze een D6 oprichten voor hem alleen.
Ik probeer het altijd wel, maar achterin niet. Want soms gaat een pass een hele rare kant op en dat kan ik achterin niet gebruiken. Dat ligt vaak niet eens aan mij, draait een bal bijv. zomaar weg.
Middenveld of voorin probeer ik het wel. Daarbij moet je vooral niet rennen en gedoseerd passen.
Ik naai mezelf ook met regelmaat geef ik grif toe. De tactieken zijn wel belangrijk als je wilt combineren, spelers die op tijd aansluiten, afstanden niet te groot en die spelerskaarten. Ik wil een keer Box-to-Box middenvelder proberen, zal goed passen bij wat ik voor ogen heb. In Pes 5-6 opende ik ook graag over de hele, maar dat durf ik nu nog niet aan. Helemaal achterin niet.
Wat ik trouwens ook wel vaak meemaak: ik geef een steekpass, een speler van mij rent er op af en dan opeens vertraagt ie echt enorm. Dus niet een beetje maar echt zo erg dat het nog onmogelijk wordt die pass te halen. Dit soort scripted rommel mogen ze er van mij wel uithalen.
Nog terugkomend op dat een knop niet reageert: zo heb ik ook al soms gehad dat een spits op de goal afliep, ik de schietknop indruk en weer loslaat en hij gewoon niet schiet en doorloopt en dan tegen de keeper aanloopt. Tja...:S :S
Van de steekpass herken ik niet, wel dat hij soms aan de verkeerde kant wordt gelegd of de spits loopt andere kant op. Maar dat er weleens input gemist wordt lijkt mij ook hoor. Ook bij gewone pass. Toch vaak bij mindere verbinding denk ik. Vergis je ook niet in speler stats. Altijd een sterk punt bij PES geweest. Zo'n teamwork stat is belangrijk als je een bepaalde speelstijl voor ogen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kun je aan prijzengeld verdienen bij het winnen van drie competities (eredivisie, beker en de CL) in het 1e jaar van de ML?
Mijn verwachting is namelijk dat ik ze alle drie ga winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige dingen hebben toch gewoon met de speler zijn stat te maken? Als hij niet gelijk passt dan heeft hij dus gewoon een lage korte pass snelheid en dan moet je iemand nemen die er wel snel in is. Zo is dat ook met schieten. Aangezien schietsnelheid niet een stat heeft, zal dat wel op een bepaalde manier berekend worden met lengte/houterighied en kracht van de speler gecombineerd met zijn startsnelheid en de schotkracht e.d. Ik noem maar even wat.

Het loopt bij mij ineens als een trein. Heb een half seizoen gespeeld nu en ik sta 3de dus ik verwacht dat ik ga promoveren. Op de een of andere manier word ik nooit kampioen bij de eerste keer dat ik promoveer. Altijd tweede of derde. Ik ga nu uiteraard wel proberen om kampioen van D2 te worden. Zat ik eindelijk weer eens in de beker, kom ik gelijk tegen NAC uit. Gelijk weer uit de beker geknikkerd ;)
Aangezien mijn financiele verwachting nu -2,5 miljoen is, ben ik dolblij als ik ook daadwerkelijk promoveer. Schwarz maakt eindelijk zijn kaart waar van het 1 op 1 scoren. Die pikt nu regelmatig zijn doelpunten mee. Hij begint in zijn ritme te komen vanaf het niveau 78,79 dus eerder zou ik hem niet kopen als ik jullie was :). Ja misschien om aan het team te wennen, zodat zijn teamwork op tijd op peil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tjonge, het is zeker de nieuwe mode: je staat voor, de andere speler vertraagt de verbinding op de een of andere manier en ik krijg geen punten.
Ik moest tegen iemand uit Griekenland die Messi/Ronaldo en andere topspelers had. Hij krijgt enorm veel mee weer van de scheidsrechter en heeft belachelijk veel geluk. Zelfs al pak ik een bal af zonder ook maar op een knop te drukken, is het nog een vrije trap voor hem ? :S
Enfin, met veeeeel moeite is het in de 90e minuut 2-1 voor mij. Ook wel terecht.
En ja hooooooor...weer vertragen en het spel stopt met de melding dat de wedstrijd geannuleerd moet worden.
Zwaar irritant dit soort types.
Heb nu ook 2 keer melding bij Konami van gemaakt, de 2e keer mét nickname. En nu maar hopen dat ze er wat mee doen.

EDIT: weer 2 van die lui hierna....wordt er wat misselijk van eigenlijk.....
EDIT2: weer 2 mensen die het vandaag (maandag) doen. het wordt echt een rage...ongelofelijk gewoon...de lol gaat er wel wat vanaf nu...
EDIT3: en weer 2 spelers....

Ik mag toch echt gaan hopen dat Konami hier wat aan gaat doen nu, het loopt echt de spuigaten uit!

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 21-03-2011 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frederik82
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-03 12:26
Sinds kort heb ik PES 2011 (PS3) in mijn bezit, hij bevalt prima!
Alleen heb ik een probleempje met de WENB option file.
Ik heb het volgende gedaan:

1. Officiële PES update 1.02 geïnstalleerd
2. DLC 7.00 geïnstalleerd
3. Alle files van de option file gekopieerd naar PS3, inclusief edit file

Bij opstarten van PES kreeg ik de vraag of ik gedownloade ploegopstellingen (afkomstig van DLC?) wou installeren (keuze tussen "Toepassen" en "Niet toepassen"). Daar koos ik dan "Toepassen".
De namen van de competities en Engelse ploegen bleken correct maar de spelersnamen
waren nog steeds niet correct (Vb. bij Servië, Costa Rica, ...).

Dan heb ik de edit file terug verwijderd en opnieuw gekopieerd naar de PS3.
PES opnieuw opgestart en bij diezelfde vraag deze keer "Niet toepassen" gekozen.
De namen van de Engelse ploegen en ook alle spelersnamen bleken correct, alleen heb ik nu niet de DLC content die bv. de wintertransfers bevat.

Is er een manier om zowel de option file als de DLC 100% te kunnen gebruiken zonder dat de een de ander overschrijft?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Stomme lui die alleen maar quitten, het worden er steeds meer lijkt het. MLO PC
edit: Mijn conclusie: MLO is verziekt. Heb vandaag 5 wedstrijden gespeeld, 5 gewonnen, 4 quitters.
Dus heb alleen punten van die ene wedstrijd. Konami moet hier echt wat aan doen.

[ Voor 57% gewijzigd door Harribo op 21-03-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Ik kwam er gisteren achter dat het wedstrijdschema in de ML offline vóór en ná de winterstop bijna precies hetzelfde is. Dus 1e wedstrijd van het seizoen tegen psv, 1e wedstrijd na de winterstop óók tegen psv. 2e wedstrijd van het seizoen tegen ajax, 1e wedstrijd na de winterstop óók tegen ajax. en zo door tot het einde (met 3 of 4 uitzonderingen). Is niet echt een groot probleem, maar het valt wel op. Kunnen ze dat niet wat meer random doen?

Ook merk ik de laatste wedstrijden op dat ik vaker via de corner scoor. Ik gebruik de volgende tactiek:
Bal op max. kracht via X (gewone pass) naar de 1e paal schieten waar een teamgenoot staat. (pijltje naar onder ingedrukt houden zodat de bal over de grond gaat). Als de bal daar aankomt kleine beweging weg van de goal maken en driehoekje drukken (steekpass). Vaak staat er dan iemand vrij die de bal in het doel kan rammen. Gaat niet altijd goed, ook omdat er soms niemand bij de 1e paal staat. Maar een betere manier heb ik nog niet ontdekt.

Het kijken van een free-kick tutorial heeft geholpen om gevaarlijker te worden bij dode spelmomenten. Ik heb er op de training 3 achter elkaar in geschoten, maar heb nog niet in een wedstrijd kunnen scoren uit een vrije trap. Wel gaan de ballen nu wat vaker al richting doel, waarbij dat eerst meer toeval was wanneer dat gebeurde ;)

Op de transfermarkt heb ik goede zaken gedaan. Heb 4 nieuwe spelers gehaald die tijdens de winterstop mijn team komen versterken.
Een AMF van 83 voor €5.000.000 (27 jaar)
Een SMF van 79 voor €5.000.000 (24 jaar)
Een CF van 79 voor €650.000 (17 jaar)
Een GK van 79 voor €520.000 (18 jaar)
Ik had flink verkocht voor het begin van het seizoen, waardoor ik nu krap in de spelers kom te zitten door blessures, vormcrisis en blessures, dus die spelers kan ik goed gebruiken. Vooral van mij nieuwe spits verwacht ik veel in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmiddag mede PES-fans,

Even een vraag.
Na uitgekeken te zijn op de ML,en op normaal online wedstrijdmodus,vind ik het hartstikke leuk om te teamen met mijn zwager(die ook zwaar verslaafd is)
Dat kan dus ook wel,moet ik mijn controller naar hem meenemen en daar inpluggen(het is de pc versie) en dan vervolgens in wedstrijd opties voeg gast toe.
Maar mijn vraag is: Kun je op 2 verschillende locaties samen een team vormen?
Want ik zie die optie er nergens tussen staan?

Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:53:
Goedenmiddag mede PES-fans,

Even een vraag.
Na uitgekeken te zijn op de ML,en op normaal online wedstrijdmodus,vind ik het hartstikke leuk om te teamen met mijn zwager(die ook zwaar verslaafd is)
Dat kan dus ook wel,moet ik mijn controller naar hem meenemen en daar inpluggen(het is de pc versie) en dan vervolgens in wedstrijd opties voeg gast toe.
Maar mijn vraag is: Kun je op 2 verschillende locaties samen een team vormen?
Want ik zie die optie er nergens tussen staan?

Alvast Bedankt!
Weet niet zeker of dit werkt maar je zou een wedstrijdlobby kunnen maken voor 4 man (weet niet of dit instelbaar is) en dan samen tegen 2 anderen...

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:12

Oxigeon

En zo is dat!

Ik wil me deze game nu ook eindelijk gaan halen omdat de Master League Online behoorlijk goed lijkt te zijn :$. Nu is mijn vraag:

- Moet je betalen om online te kunnen spelen? (ik speel op de ps3)
- Wat houden die kaarten precies in waarover sommige iets vertellen :$
- Wat zijn de mogelijkheden om geld te verdienen online? Alleen wedstrijden winnen? of ook kaartenverkoop in stadion etc?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 01:44:
Sommige dingen hebben toch gewoon met de speler zijn stat te maken? Als hij niet gelijk passt dan heeft hij dus gewoon een lage korte pass snelheid en dan moet je iemand nemen die er wel snel in is.
Zou kunnen, al zorgt bij mij de naam van de stat dan voor onduidelijkheid. Bij pass snelheid denk ik aan de balsnelheid die er meegegeven wordt. Harder of zachter inspelen dus. Responsiveness lijkt mij te slaan op het anticiperen op situaties in het veld. Ik mis eigenlijk wel een stat die slaat op handelingssnelheid.

Misschien heb je gelijk en wordt de snelheid voor het aanleggen bij een schot bepaald door wat gecombineerde stats.

Laat onverlet dat ik offline weleens input mis hoor. Niet vaak, maar weleens. Online kan het wat vervelender uitpakken, helemaal bij vertragingen.

Heb Brahimi erbij gehaald voor de breedte. Zou mij niet opgevallen zijn. Dribble en snelheid stats zijn goed, maar matig schot, matig teamwork en matige mentaliteit (dit heeft weerslag op hun presteren als je achter komt). Zal hem wat invalbeurtjes gaan gunnen.

Als het goed is gisteren nog voldoende puntjes verzameld om in D4 te blijven. Eén keer Steek tegengekomen, die maakte qua saves zeker geen verkeerde indruk.

Lothar sloeg een voorzet op z'n Menzo's in z'n eigen goal, wel de ergste keepersblunder die ik ondervonden heb.

Begint wel steeds beter te lopen ook tegen betere teams. Kom er aanvallend steeds beter uit. Giuly is een lekkere speler alleen slap in de duels, maar met een trucje hier en daar kun je er goed uitblijven.

Harribo: En al dat gecheat is al in D3? Erg treurig man.

Rob: Die corners zijn vrij effectief ja, maar ik gebruik ze online alleen als iemand het 'verdient'. Zijn op zich ook wel vrij goed te verdedigen.
-Moet je betalen om online te kunnen spelen? (ik speel op de ps3)
Lijkt me gratis. Op Xbox betaal je alleen voor toegang tot het Live platform.
Wat houden die kaarten precies in waarover sommige iets vertellen
Spelers kunnen kaarten bezitten die hen specifieke kwaliteiten toedichten. Bijv. Defensieve leiders (voor je defensieve organisatie en de buitenspelval), Mandekking, Rugdekking, Opduiken achter de verdediging, Middenvelders die 16 tot16 bestrijken, Afstandsschoten, 16 meter spits, Spits die op randje buitenspel speelt enz.
- Wat zijn de mogelijkheden om geld te verdienen online? Alleen wedstrijden winnen? of ook kaartenverkoop in stadion etc?
Het gaat om resultaten halen in wedstrijden of toernooitjes, maar als je tegen sterkere teams speelt of teams uit hogere divisies krijg je sowieso een soort 'underdog' bonus zou ik zeggen en speel je gelijk of je win je zelfs dan verdien je veel meer dan normaal.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steven Seagal ja je zou gelijk kunnen hebben met de pass speed. Maar wat het ook kan betekenen is de snelheid waarmee de speler in staat is om de bal snel bij een medespeler te krijgen. Kortom doet ie er 3 seconden over of 1. Dan gaat het dus niet echt om de snelheid die de bal zelf heeft. Ik heb weleens een speler met een lage pass speed en accuracy en die zijn een verschrikking als ze centraal op het middenveld staan. Dan verlies je daar iedere keer een duel omdat hij te traag handelt.

Vanavond was ook een verschrikking. Ik won van een sterke ploeg met 2-1. Vervolgens speelde ik nog een wedstrijd en stond ik 3-0 voor. Ik had voor mijn gevoel de winst dus al binnen. Vervolgens 3-1, 3-2 en een rode kaart en 3-3. Ik was zo boos dat ik de xbox uit heb gezet om opnieuw die twee wedstrijden te spelen. Ik peins er gewoon niet over dat ik tegen een club met rank 16de in de league een 3-0 voorsprong weggeef omdat ik per ongeluk een rode kaart krijg (2x geel). Dit soort misstappen kunnen me mijn promotie kosten. Maar vervolgens won ik daarna natuurlijk weer niet gelijk die eerste wedstrijd. Die eerste wedstrijd (van de 2-1)heb ik dus vandaag 3x moeten spelen. Die andere doe ik morgen wel. Die twee wedstrijden sla ik alleen op met 6 punten anders speel ik net zo lang door tot ik een ons weeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:43

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 00:47:
Vanavond was ook een verschrikking. Ik won van een sterke ploeg met 2-1. Vervolgens speelde ik nog een wedstrijd en stond ik 3-0 voor. Ik had voor mijn gevoel de winst dus al binnen. Vervolgens 3-1, 3-2 en een rode kaart en 3-3. Ik was zo boos dat ik de xbox uit heb gezet om opnieuw die twee wedstrijden te spelen. Ik peins er gewoon niet over dat ik tegen een club met rank 16de in de league een 3-0 voorsprong weggeef omdat ik per ongeluk een rode kaart krijg (2x geel). Dit soort misstappen kunnen me mijn promotie kosten. Maar vervolgens won ik daarna natuurlijk weer niet gelijk die eerste wedstrijd. Die eerste wedstrijd (van de 2-1)heb ik dus vandaag 3x moeten spelen. Die andere doe ik morgen wel. Die twee wedstrijden sla ik alleen op met 6 punten anders speel ik net zo lang door tot ik een ons weeg ;)
Dit soort dingen kan ik dus echt niet over mijn hart verkrijgen. Dan speel ik voor mezelf echt ontzettend vals. Zo win je natuurlijk alles meteen, aangezien je alles overnieuw speelt, totdat je de wedstrijden hebt gewonnen. Het is juist de charme van een voetbalspel dat je je een keer kunt verslikken in een laagvlieger. Dat maakt het realistisch.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Smoonshine schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:58:
[...]

Dit soort dingen kan ik dus echt niet over mijn hart verkrijgen. Dan speel ik voor mezelf echt ontzettend vals. Zo win je natuurlijk alles meteen, aangezien je alles overnieuw speelt, totdat je de wedstrijden hebt gewonnen. Het is juist de charme van een voetbalspel dat je je een keer kunt verslikken in een laagvlieger. Dat maakt het realistisch.
Klopt, heb ik tegenwoordig ook. Als ik een 'makkelijke' wedstrijd toch verlies kan ik het niet maken om overnieuw te spelen. Voelt te veel als cheaten. 'Vroeger' deed ik dat wel vaker, maar dan had je na 2 jaar de schaal, beker en europa al gewonnen. Beetje saai op die manier.
Maar heel soms als ik merk dat het spel echt tegen me is, en dat ik verlies door bugs van het spel, wil ik nog wel eens opnieuw doen. Maar niet als het andere (mindere) team gewoon in vorm is en heel goed staat opgesteld waardoor ik niet in de wedstrijd kom. Dan heb ik gewoon slecht gecoached... :)

Met de transfers "cheat" ik wel vaker, omdat dit gewoon slecht is uitgewerkt in de game. Dus saven en herladen om te kijken wat bv de laagste prijs is voor een speler. Dit onderdeel moeten ze echt verbeteren in de volgende PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

robhoeben schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:04:
[...]

Klopt, heb ik tegenwoordig ook. Als ik een 'makkelijke' wedstrijd toch verlies kan ik het niet maken om overnieuw te spelen. Voelt te veel als cheaten. 'Vroeger' deed ik dat wel vaker, maar dan had je na 2 jaar de schaal, beker en europa al gewonnen. Beetje saai op die manier.
Maar heel soms als ik merk dat het spel echt tegen me is, en dat ik verlies door bugs van het spel, wil ik nog wel eens opnieuw doen. Maar niet als het andere (mindere) team gewoon in vorm is en heel goed staat opgesteld waardoor ik niet in de wedstrijd kom. Dan heb ik gewoon slecht gecoached... :)

Met de transfers "cheat" ik wel vaker, omdat dit gewoon slecht is uitgewerkt in de game. Dus saven en herladen om te kijken wat bv de laagste prijs is voor een speler. Dit onderdeel moeten ze echt verbeteren in de volgende PES.
Fucking cheaters!! haha. Je xbox uitzetten is echt voor falers.. Dan heb je blijkbaar de skills gewoon niet. Anderzijds ben ik het wel eens dat bepaalde bugs je gewoon een heel seizoen kosten (transfers etc). Dan een keertje herladen kan. Maar opzich save ik gewoon telkens aan begin van seizoen, en mocht ik bijvoorbeeld een slechte keuze maken kan ik nog altijd terug gaan, maar een wedstrijdje verliezen hoort er nu eenmaal bij, anders ben je gewoon een pussy! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
robhoeben schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:04:
Maar heel soms als ik merk dat het spel echt tegen me is, en dat ik verlies door bugs van het spel,
Dit is inderdaad soms het geval. Je verliest wedstrijden zonder eigen toedoen.

Mijn tip is dat je moet zorgen dat je genoeg goede reservespelers hebt. Elke speler heeft een vorm van de dag en als die op een paars pijltje naar beneden staat, kan je hem beter wisselen. Heb het idee dat dat de geluksfactor wel wat beinvloedt. Ik doe dit bij MLO (PC) maar heb het idee dat het in het algemeen wel zo geldt.

Ik sta trouwens momenteel in MLO op 518 punten in D2. Sta dus op het punt om te promoveren naar D1, hoewel ik daar niet zo''n trek in heb. Sterker nog: wil liever weer terug naar D3. Verlies vast nog wel wat.
Ik vind dat ergens wel knap van mijzelf, aangezien ik niet de duurste topspelers heb. Ik speel vaak tegen lui die veel betere en duurdere spelers hebben.

Enigen die bij mij boven de 5 miljoen uitkomen zijn Ozil en Higuain. Maar het geheel is een team denk ik. Iemand zei hier eerder al dat er een team-chemie-factor bestaat? Waar kan ik dat zien dan?
Duurt ook nog wel even voordat ik duurdere spelers heb. Ga nu toch voor de reserves denk ik.

Over cheaters gesproken: ik had het kort geleden over lui die hun verbinding vertraagden om zo geen puntverlies te lijden. Welnu, ik heb Konami gemaild en elke speler die dat doet kan je melden met nickname, tijd, eventueel screenshot. Denk dat ze wel wat gaan ondernemen tegen mensen die dat echt vaak doen ga ik vanuit?

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 23-03-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Ook een dijk van een CF is Yakubu... niet zo heel duur, maar staat wel stevig in zijn schoenen en scoort erg veel!!

Ik ben alleen nog op zoek naar een optimale CMF.. heb nu Hitzlsperger, maar ben daar niet super enthousiast over. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
spacecrap schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:00:
Ook een dijk van een CF is Yakubu... niet zo heel duur, maar staat wel stevig in zijn schoenen en scoort erg veel!!

Ik ben alleen nog op zoek naar een optimale CMF.. heb nu Hitzlsperger, maar ben daar niet super enthousiast over. Iemand nog tips?
Online of Offline?
MLO: Afellay of nog beter Makoun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:53:
[...]

Elke speler heeft een vorm van de dag en als die op een paars pijltje naar beneden staat, kan je hem beter wisselen. Heb het idee dat dat de geluksfactor wel wat beinvloedt. Ik doe dit bij MLO (PC) maar heb het idee dat het in het algemeen wel zo geldt.
Paarse vorm scheelt zo een stat puntje of 14. Kan er wat naast zitten maar scheelt flink wat.
Maar het geheel is een team denk ik. Iemand zei hier eerder al dat er een team-chemie-factor bestaat? Waar kan ik dat zien dan?
Team chemie is echt iets van FIFA UT volgens mij, maar een elftal met hoge teamwerk stats houdt zich beter aan je tactische concept. Des te hoger de teamwerk stats des te meer je ook kunt spelen met positiewisselingen daar anderen de posities beter zullen overnemen en dat soort zaken.

Mentaliteit en teamwerk zijn belangrijke stats voor het gedrag van je team als geheel.
Denk dat ze wel wat gaan ondernemen tegen mensen die dat echt vaak doen ga ik vanuit?
Laten we het hopen, maar van reacties die ik hier en daar heb gelezen zitten in D1 & D2 aardig wat cheaters op de diverse platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Harribo schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:40:
[...]

Online of Offline?
MLO: Afellay of nog beter Makoun
Het gaat bij mij om offline.. Online moet ik binnekort maar eens aan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 09-09 23:45
Frederik82 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:19:
Sinds kort heb ik PES 2011 (PS3) in mijn bezit, hij bevalt prima!
Alleen heb ik een probleempje met de WENB option file.
Ik heb het volgende gedaan:

1. Officiële PES update 1.02 geïnstalleerd
2. DLC 7.00 geïnstalleerd
3. Alle files van de option file gekopieerd naar PS3, inclusief edit file

Bij opstarten van PES kreeg ik de vraag of ik gedownloade ploegopstellingen (afkomstig van DLC?) wou installeren (keuze tussen "Toepassen" en "Niet toepassen"). Daar koos ik dan "Toepassen".
De namen van de competities en Engelse ploegen bleken correct maar de spelersnamen
waren nog steeds niet correct (Vb. bij Servië, Costa Rica, ...).

Dan heb ik de edit file terug verwijderd en opnieuw gekopieerd naar de PS3.
PES opnieuw opgestart en bij diezelfde vraag deze keer "Niet toepassen" gekozen.
De namen van de Engelse ploegen en ook alle spelersnamen bleken correct, alleen heb ik nu niet de DLC content die bv. de wintertransfers bevat.

Is er een manier om zowel de option file als de DLC 100% te kunnen gebruiken zonder dat de een de ander overschrijft?

Thx!
Ik wil bij een vriend dit ook toepassen op een maagdelijke pes maar weet iemand de juiste volgorde?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fucking cheaters!! haha. Je xbox uitzetten is echt voor falers.. Dan heb je blijkbaar de skills gewoon niet. maar een wedstrijdje verliezen hoort er nu eenmaal bij, anders ben je gewoon een pussy!
Who the hell are you? Als je meerdere seizoenen met een kutelftal in league 2 zit zoals ik en er niet uit komt omdat je spitsen te langzaam doorgroeien dan ben je blij als je eindelijk kunt promoveren. Ik investeer ook in mijn staff en heb een financiële nood in het verschiet waarbij ik weer mijn beste spelers moet verkopen, als ik niet promoveer. Kortom dan kan ik mijn spits weer verkopen die nu alles scoort op het moment dat ik in league 1 zit. Ik vind het veel leuker om tegen eredivisieteams te spelen dan tegen teams die niet bestaan. Verder cheat ik nooit met transfers en is het de eerste keer dat ik dit doe. Dit kwam puur omdat ik tijdens die tweede wedstrijd niet goed gekeken had naar de speler met geel. Als ik door had dat dat die speler was met geel dan had ik de tackle nooit gezet en het risico gelopen van een 3-2 met gewoon mijn elf spelers in ieder geval nog op het veld. Of mijn skills superieur zijn bij een voetbalspel dat vind ik niet echt relevant. Ik ben geen achterlijke halve zool, dus wat zullen mijn skills van pro evolution soccer me nou verdommen...
Jij kent mij helemaal niet man...Ik zal het maar niet gaan hebben over mensen die anderen via internet gaan lopen beledigen (zonder dat dit nodig is). Daar heb ik ook een mening over die niet positief is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar om weer even on topic terug te komen. Ik cheat dus verder nooit met dit spel. Heb het vroeger ook niet gedaan. Normaalgesproken draag ik een verlies ook gewoon als een man, maar ik ga niet nog een kutseizoen in deze league zitten en dan 4de eindigen in plaats van 3de. Die cheat met die transfergelden wil ik dus niet eens kennen. Ik ga het ook niet uitproberen. Ik ga lekker met mijn waardeloze spelers league 1 in en dan weer vechten tegen degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:43

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:31:
Maar om weer even on topic terug te komen. Ik cheat dus verder nooit met dit spel. Heb het vroeger ook niet gedaan. Normaalgesproken draag ik een verlies ook gewoon als een man, maar ik ga niet nog een kutseizoen in deze league zitten en dan 4de eindigen in plaats van 3de. Die cheat met die transfergelden wil ik dus niet eens kennen. Ik ga het ook niet uitproberen. Ik ga lekker met mijn waardeloze spelers league 1 in en dan weer vechten tegen degradatie.
Meestal promoveer ik altijd wel in het eerste of tweede seizoen. Ik begin een ML vaak door meteen wat zinloze krachten eruit te werken en voor dat geld een goede spits en centrale middenvelder te kopen. Eventueel in de winterstop als je wat centen hebt een goede CV, al zit die er bij 2011 al bij in de vorm van Palmieri.

Dat is vaak wel genoeg om te kunnen promoveren. Zeker, omdat je gedurende het seizoen het spel steeds beter doorkrijgt en dus makkelijker wedstrijden wint.

Maar goed, niemand veroordeeld je hoor. Iedereen moet het spel (zeker offline) spelen zoals hij/zij er het meeste plezier van heeft. Van een offline match herstarten heeft niemand last. Online daarentegen vind ik het wel schandalig en veel te vaak voorkomend. Eén van de redenen dat ik praktisch nooit online speel, behalve tegen vrienden.

uhm...

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor connectieproblemen met PES 2011 kun je terecht in het topic PES 2011 - connectieproblemen!