Harribo schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:50:
Pff tis weer eens zo'n avond....de verbindingen zijn weer zwaar kut....geen speler die reageert en maar staan te kijken.....en dan natuurlijk verliezen van no's no's ....
Waarom moet ik ook in godsnaam spelen tegen mensen uit Nieuw Zeeland en Brazilie...dat slaat toch helemaal nergens op? En die hebben nergens last van zo lijkt het...sta je echt niet voor jezelf in...ik ga snel wat anders doen..
Bovenstaande is idd vervelend. Had gisteravond op de 360 ook vrijwel geen lekkere verbinding. Voor m'n game set up moet ik wel wireless gebruiken, maar met andere games ondervind ik er geen hinder van. In MW2 had ik ook altijd een prima ping. Ik ben geen expert op dit gebied en ik zal niet zeggen dat het niets uitmaakt, maar het moet toch meer aan andere dingen liggen.
Verschil in gameplay is soms groot. Zondag had ik 4 potjes op rij een prima verbinding tegen Europeanen. Response van de game voelt goed dan. Met slechte verbindingen wordt het zo stroef.
Toch ben ik wel op het punt dat ik daar niet zozeer wedstrijden door verlies. Het is of een betere formatie en tactiek of een te moeilijk te bevechten kwaliteitsverschil.
Speel vrijwel alleen MLO nu. Harde leerschool geweest met heel frustrerende reeksen, maar lijk nu wat meer te winnen dan te verliezen en kom beter in de tactieken te zitten. Begin het tactische deel ook heel leuk te vinden, steeds meer kwartjes die vallen en verdien ook meer geld.
Mijn team is niet heel erg geweldig en ik werd echt gek van de topspelers die ik vaak al tegenover kreeg in Div. 5. (laat staan als je aan Div. 1 of 2 werd gekoppeld).
Geheel tegen m'n natuur in ben ik maar een soort Catenaccio gaan bouwen. Soort 5-2-1-2 met 3 CB's en 2 verdedigend ingestelde backs of een valse rechtsback erbij (middenvelder op back plaats).
Mijn beste verdediger is Vertonghen (71)

Daarnaast heb ik meestal een CV van 69 met de Covering kaart en 2 backs (één kan ook centraal staan) van 70 met Mandekking kaarten.
Het zijn ook gasten met lengte en enig gewicht (niet zo makkelijk van de bal te zetten en winnen de nodige duels).
Tactisch helpt het, vooral tegen teams met veel betere spelers en die zwaar aanvallend spelen. Sindsdien ben ik niet meer 'geveegd' en kan ik ook onder zware druk de boel aardig dichthouden. Speel met een DMF en CMF (of 2 CMF's) ervoor waarvan zeker één anchor man. Liever met 2 CMF's om wat meer aan voetballen toe te komen (ik experimenteer nog wat rond).
Klop wel af dat ik Messi, Aguëro, Arshavin e.d. al effe niet ben tegengekomen.
In elk geval heb ik met deze tactiek al een aantal heel toffe potjes uitgevochten tegen spelers uit hogere divisies met veel betere spelers (m'n middenveld en aanval ontstijgen m'n verdediging niet veel qua niveau

).
M'n eerste scalp was een D2 speler, prima potje met echt voetbal. Z'n aanval Di Natale - Higuain - Tevez, Pirlo en Sneijder erachter

Had moeite met creëren en ik kwam er regelmatig gevaarlijk uit en win door terechte strafschop in 83e minuut.
M'n finest hour gisteren (enige potje met echt goede verbinding). D1 speler met een win ratio van bijna 60%.

Budget van 116 miljoen vs 21.7.

Achterin liepen zelfs Puyol en Piqué. 2-0 winst, was gelijk 4 ton rijker
Beiden ook zonder spelers af te schoppen (Haribo

). Die fase heb ik eerder wel gehad, maar nu ik tactisch voet aan de grond krijg wordt het ook minder frusti.
Daarentegen lopen m'n 4-3-3 tactieken nog niet lekker. Rol gisteravond door qualificatie van D4 cup en verlies gewoon verdiend met 1-0 van iemand met een minder team. Probeerde punt naar achteren te spelen, veel balbezit, maar kwam er niet lekker uit. Te omslachtig. Zijn team bewoog enorm goed moet ik zeggen (meer zoals ik ze in 4-3-3 wil hebben). AMF vind ik ook nog niet echt lekker uit de verf komen in 4-3-3.
Heb in elk geval wat centjes te besteden. Spelers scouten vind ik echt geweldig nu. Heb ik in het begin heel veel mee laten liggen. Gisteren een Guise ofzo opgepikt om er even bij te hebben. SS van slechts 60 met redelijke stats en vorm van 6. Schopt er toch al 2 in voor me in beperkte speeltijd.
Ik let nu echt op specifieke kwaliteiten, teamwork, vorm en spelerskaarten. Ga nu eerst een super-sub strikken
Edit:
Cabelaard aangetrokken. Vorm 6. Teamwork 80. Super-sub kaart, passing, één keer raken en buitenkant voet kaart. Alleen z'n balans is aan de mindere kant, maar eens kijken hoe het met hem gaat.
Edit edit:
Zo weer een Tevez liefhebber eraan

Yapi Yapo nog ingeruild voor Fernando en die pikt gelijk een goal en een assist. Dikverdiende 3-1 en m'n selectie zag nog behoorlijk paars en blauw ook. Cabelaard bleef op de bank. Hij had ook 'pas' 1300 potjes gespeeld
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 16-03-2011 21:52
]