Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203535

Topicstarter
Ik heb precies 24 uur geleden een vraag gesteld, helaas is deze niet beantwoordt... Ben ik de enige met dit probleem?

Probleem:

Ik heb me na veel jaren weer pes 2011 aangeschaft. Heb alleen problemen met het inloggen (online).
Ik kan quick match doen maar al de andere opties niet. Nu zegt konami dat ik mijn poorten moet openen.
Dat heb ik dus gedaan; poort 5739 geopend. Maar nog steeds kan ik alleen quick match doen en krijg ik dezelfde storing. Bij voorgaande pes series had ik dit probleem niet... Heb op google al gezocht maar kon geen fatsoenlijke oplossing vinden. Hopelijk heeft iemand van jullie een oplossing gevonden :)

Afgesplitst van [Multi] Pro Evolution Soccer 2011 - Deel 2

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 16-10-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-04 17:35
Anoniem: 203535 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:07:
Ik heb precies 24 uur geleden een vraag gesteld, helaas is deze niet beantwoordt... Ben ik de enige met dit probleem?

Probleem:

Ik heb me na veel jaren weer pes 2011 aangeschaft. Heb alleen problemen met het inloggen (online).
Ik kan quick match doen maar al de andere opties niet. Nu zegt konami dat ik mijn poorten moet openen.
Dat heb ik dus gedaan; poort 5739 geopend. Maar nog steeds kan ik alleen quick match doen en krijg ik dezelfde storing. Bij voorgaande pes series had ik dit probleem niet... Heb op google al gezocht maar kon geen fatsoenlijke oplossing vinden. Hopelijk heeft iemand van jullie een oplossing gevonden :)
je hebt toch geen Thomson 787 van kpn he?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ Monda

Nee ik heb de Belkin F5D8233-4v3(01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376767

Anoniem: 203535 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 00:07:

Probleem:

Ik had ook last van dat probleem maar heb het op de volgende manier opgelost. Ik heb op mijn PS3 bij netwerkinstellingen UPnP ingeschakeld. Dit zelfde heb ik bij mijn router gedaan. Hierdoor ben ik van een NAT-type 3 verbinding naar een NAT-type 2 verbinding gegaan. En nu werken alle online opties in pes 2011 allemaal wel. Hier nog een site die mij daarbij geholpen heeft: http://manuals.playstatio...est.html#connectPSNetwork

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-04 09:42
Ik speel nu MLO met continue vertragingen!! Gaat een hoop lol van het spel af terwijl ik verder eigenlijk niets te mekkeren heb over MLO (en dat zegt wat).
Speel tegen Duitsers maar dat schijnt niet de oplossing te zijn.
Iemand nog tips voor het online spelen? Iets met poorten las ik? (PC versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zo snel je vraag herhalen is niet gewenst.

[ Voor 240% gewijzigd door PromoX op 16-10-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Harribo schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:19:
Mensen nog tips voor online pc versie? Poorten oid??
laatste schreeuw
Gast, je hebt het een kwartier geleden al gevraagd man.... Ga googlen, zijn vast meer mensen op deze aardbol met hetzelfde probleem..

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-04 23:35
Server van Konami ligt er idd uit. Kan ook niet meer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Harribo schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:19:
Mensen nog tips voor online pc versie? Poorten oid??
laatste schreeuw

Konami server ligt eruit : http://www.konami.jp/we/o...2011/?tg=nl&pf=pc&pg=tool
2 minuten googlen levert mij het volgende op:
PC version
TCP 20000-20140
UDP 5730 - 5739
UDP 3478
HTTP 80
HTTPS 443

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:14:
[...]
2 minuten googlen levert mij het volgende op:
[...]
Thanks. Ik heb wel een kwartier gegoogled als het niet langer is.
Dit is een PS3 forum, hoewel er ook PC poorten dus in staan.

Ik vraag me af of handmatig poorten toevoegen beter werkt dan UPnP (ivm lags)?

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 15-10-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kraziey schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:10:
Server van Konami ligt er idd uit. Kan ook niet meer online.
Had ik ook al last van. Konami moet daar toch echt wat aan doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harribo schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:18:
[...]

Thanks. Ik heb wel een kwartier gegoogled als het niet langer is.
Dit is een PS3 forum, hoewel er ook PC poorten dus in staan.

Ik vraag me af of handmatig poorten toevoegen beter werkt dan UPnP (ivm lags)?
Dan zocht je naar de verkeerde termen, "pes 2011 udp tcp" had hier succes. :+ Of het beter zal werken met handmatige ports durf ik niet te zeggen, dit zou je uit moeten proberen. :9
Anoniem: 376767 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:34:
[...]

Had ik ook al last van. Konami moet daar toch echt wat aan doen.....
Nee joh, ze laten de server lekker uit staan. Scheelt stroom, en het weekje dat we online gekund hebben is lang zat. :+

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 15-10-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Heeft iemand op de PS3 wel eens een verbindingssterkte gezien met meer dan 1 klein rood streepje? Ligt dit ook aan poortinstellingen? Hoe weet je welke poort je moet openzetten? Instellingen van de router? Ben hier niet zo bekend mee. Voor de rest gaat online perfect met andere games..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-04 14:49
P.E.No.1 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:05:
Heeft iemand op de PS3 wel eens een verbindingssterkte gezien met meer dan 1 klein rood streepje? Ligt dit ook aan poortinstellingen? Hoe weet je welke poort je moet openzetten? Instellingen van de router? Ben hier niet zo bekend mee. Voor de rest gaat online perfect met andere games..
ik zie tot nu toe alleen maar verbinding met 1 streepje, waarbij er totaal geen lag was tijdens de wedstrijden... wellicht dat dit met de update van vandaag ook is opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-04 15:26
je hebt altijd 1 streepje. Ik heb me PS3 in DMZ gezet, en dan hoort alles op te staan, en nog een schiet verbinding. vergeet online met KONAMI..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-04 14:49
Punkbuster schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:07:
je hebt altijd 1 streepje. Ik heb me PS3 in DMZ gezet, en dan hoort alles op te staan, en nog een schiet verbinding. vergeet online met KONAMI..
heb jij dan altijd lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Heb ook altijd één streepje, maar 90% van mijn wedstrijden is lagloos de laatste tijd.. De overige 10% is vaak nog wel speelbaar. Wel vaag dat ik nog nooit in MLO tegen een NL'er heb gespeeld. Wel Duitsers, Italianen, Spanjaarden, een enkele Turk en af en toe een Engelsman.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P.E.No.1 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:05:
Volgens mij bedoel je dat icoontje dat bovenin wel eens verschijnt? Zo ja; die komt alleen wanneer de verbinding slecht is, vandaar dat ene streepje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:31:
[...]

Volgens mij bedoel je dat icoontje dat bovenin wel eens verschijnt? Zo ja; die komt alleen wanneer de verbinding slecht is, vandaar dat ene streepje. :+
Ah ok dus ik heb blijkbaar altijd een slechte verbinding. Ligt dat dan aan Konami of aan mijn instellingen?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-04 23:35
Maar voor de rest is er geen verbinding status te zien in MLO, behalve af en toe dat ene streepje? En dan vraag ik me dan af wie die slechte verbinding veroorzaakt, me of de tegenstander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je het icoontje altijd ziet, lijkt me het haast aannemelijk dat het aan jouw kant ligt, dit omdat de meeste mensen (die ik erover gehoord heb) totaal geen last van lag hebben... En de kans dat je alleen tegenstanders treft met een slechte verbinding lijkt me zeer onwaarschijnlijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Johan_B
Ik heb trouwens de pc versie niet de PS3 versie. Verder als ik de tool van Harribo gebruik. Dan geeft de pes 2011 port checker mij dit:

[Check Results] We recommend you to use a setup which is indicated with a "O".
UPnP enabled.
Auto Setup Mode: [O] While some game functions may be restricted, you can play the game.
Manual Setup Mode: [O] While some game functions may be restricted, you can play the game.

* You may get better results by adjusting the port forwarding settings on your router.
* You may get better results by adjusting the firewall settings.
* You may get better results by updating the firmware of your router or modem.
* Please note that performance levels may differ when playing the game due to the effects of your personal firewall.

Maar als ik het met een onafhankelijke port checker doe dan blijkt mijn port gewoon open te zijn. Ik denk dat pes 2011 gewoonweg niet compatibel is met mijn router ( F5D8233 ). Andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 203535 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:08:
Maar als ik het met een onafhankelijke port checker doe dan blijkt mijn port gewoon open te zijn. Ik denk dat pes 2011 gewoonweg niet compatibel is met mijn router ( F5D8233 ). Andere suggesties?
Welke port checker? Vergeet niet dat er meerdere poorten open moeten staan ipv alleen UDP zo blijkt:
PC version
TCP 20000-20140
UDP 5730 - 5739
UDP 3478
HTTP 80
HTTPS 443
Heb er nog niet echt tijd aan besteed zelf, ga ik nog wel doen, vind het gewoon te traag die MLO snelle wedstrijd. Vorig jaar met PES 2010 ging ik een lobby in en lette dan op een groen ikoontje bij een speler, veel wedstrijden zonder problemen gespeeld. Wat er nu veranderd is.....??? Heb nog geen (bijna) lag-vrij potje gespeeld.

[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 16-10-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Ik heb nou toch ook zoiets raars.. De eerste week na de release 100 potjes gespeeld zonder enige lag..
Nu heb ik in MLO opeens super veel lag. NAT staat open en UPnP staat aan.. Voor de zekerheid nog de betreffende poorten geopend.
Nog steeds lag 8).

Iemand een oplossing? Heb een Sitcom 300n Wireless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
SemperFidelis schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:05:
Ik heb nou toch ook zoiets raars.. De eerste week na de release 100 potjes gespeeld zonder enige lag..
Nu heb ik in MLO opeens super veel lag. NAT staat open en UPnP staat aan.. Voor de zekerheid nog de betreffende poorten geopend.
Nog steeds lag 8).
Zou zo geen antwoord weten. Mijn vraag zou zijn: wat is er veranderd na die 10 potjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ Harribo

HTTP 80???
HTTPS 443????

Hoe open ik de poorten dan? Heb de andere poorten al geopend, nog steeds niks helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 203535 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 05:19:
@ Harribo

HTTP 80???
HTTPS 443????

Hoe open ik de poorten dan? Heb de andere poorten al geopend, nog steeds niks helaas.
HTTP en HTTPS zijn ook geen transportlagen zoals ze dat noemen, maar toepassingslagen (protocollen).
Die kan je niet instellen.
Ik quotte Guido zijn bericht.

Ik vermoed dat die HTTP(s) worden gebruikt voor het downloaden van DLCs?
HTTP 80 zal wel standaard al open staan mag ik aannemen? Anders wordt het internet geblokkeerd?

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 17-10-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok, dus heb nu in ieder geval alles open en nog steeds niks, begint me nu langzamerhand echt op te regen. Koop het spel eigenlijk alleen vanwege de online mogelijkheden. Ik gebruik trouwens de volgende pf checker die aangaf dat alle nodige poorten open zijn.
Pf checker: http://portforward.com/help/portcheck.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 203535 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:31:
Ok, dus heb nu in ieder geval alles open en nog steeds niks, begint me nu langzamerhand echt op te regen. Koop het spel eigenlijk alleen vanwege de online mogelijkheden. Ik gebruik trouwens de volgende pf checker die aangaf dat alle nodige poorten open zijn.
Pf checker: http://portforward.com/help/portcheck.htm
Nou ik heb alles nu ook handmatig gedaan en het werkt wel.
Alleen...ik blijf maar lags lags en nog eens lags houden.
Ik word het nu wel een beetje zat eerlijk gezegd, niemand die het blijkbaar weet en Konami zelf
geeft ook niet aan wat je het beste kan doen. Heb je een leuk spel met een leuke mode MLO dan werkt het niet naar behoren.

Snap niet dat andere mensen wel lag-vrij kunnen spelen? Bij mij is echt het een drama... (PC)
Kan je Konami ook mailen? Wil wel eens weten wat er loos is.

edit: nog steeds geen reacties of goede tips?

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 18-10-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162476

Iedere wedstrijd continu zware framedrops/super lag. Het is echt nog veel erger dan vorig jaar.
Schandalig dat er niets aan wordt gedaan. Soms heb ik het gevoel dat de mensen die roepen dat er geen enkel lag is gewoon voor Konami werken. Ik heb bij alle andere online games geen enkel probleem. De PS3 zit in DMZ modus.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 162476 op 18-10-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Server ligt er volgens mij ook wéér uit.
Konami maakt er een potje van. Zo jammer.
Geef je als bedrijf een leuk voetbalspel uit en online loopt volledig in de soep.
Al die jaren nog niets geleerd, teleurstellend gewoon.

Heb ze trouwens een mail gestuurd, ben benieuwd wat ik terugkrijg.
EDIT: dit topic loopt slecht vind ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 19-10-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ Harribo

Inderdaad man, nauwelijks bezoekers. In ieder geval laat het me weten als je bericht krijgt van Konami ben zeer benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben. Heb op verschillende fora gekeken, maar zit nog steeds met het probleem dat mijn Nat poort 5739 maar als geopend wordt gezien door PES 2011...

En we zijn nog steeds op zoek naar een oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 203535 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:13:
En we zijn nog steeds op zoek naar een oplossing...
Ok, zal even met je meedenken:

-blokkeert je firewall en/of antivirus de poorten misschien? schakel voor de zekerheid alles even uit, je wordt echt
niet meteen aangevallen. Zorg er echt voor dat ze uitgeschakeld zijn.
(Ik maak bijvoorbeeld zelf gebruik van Comodo, die laat, ondanks dat ik de tool afsluit, nog wel een proces cmdagent.exe op de achtergrond draaien, die moet dus dan ook verwijderd worden.)

-zet Upnp uit als het dan nog niet werkt (in settings.exe, tabbladnet werk)
en doe de instellingen handmatig

Heb het vermoeden dat iets jou softwarematig blokkeert eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
INDERDAAD: ZEUREN OVER CONNECTIEPROBLEMEN DOEN WE MAAR WEER HIER.
HOEWEL HIER NAUWELIJKS MENSEN REAGEREN MAAR ENFIN.

IS HET INDERDAAD ZO DAT DE PS3 VERSIE EN DE PC VERSIE VERSCHILLEN QUA LAGS ONLINE?
ALS DAT ZO IS, DAN MOET IK TOCH MAAR EENS NAAR EEN PS3 KIJKEN.
PES IS EEN VAN DE 2 SPELLEN DIE IK NOG SPEEL.
(ICD:p)

Oh ja, tot nu toe geen bericht van Konami over mijn lag-problemen...verrassend eigenlijk :P

EDIT: ik mis Direct-IP zoals in bijv. FIFA 2002 het geval was, veel beter

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 22-10-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380372

ik heb hetzelfde probleem, kan alleen 1 tegen 1 online spelen op de xbox 360.
iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Harribo, op de ps3 heeft het spel ook vreselijk last van lag. En als je dan ook nog met die debielen speelt waar je mee start in de MLO, dan kun je zo nu en dan alles wel het raam uitflikkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 376767 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:10:
@ Harribo, op de ps3 heeft het spel ook vreselijk last van lag. En als je dan ook nog met die debielen speelt waar je mee start in de MLO, dan kun je zo nu en dan alles wel het raam uitflikkeren.
Dank voor je reactie. Het is dus gewoon Konami.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-04 15:02
Ik word zo af en toe helemaal tam van die kolere verbindingen waardoor je mannetjes continu tegen de bal aanlopen waardoor hij wegketst en je de bal weer kwijt bent. Ik heb zojuist mijn controller vakkundig in twee stukken gebroken van frustratie nadat ik de derde pot op rij met 3-0 verloor van totale noobies.

Wat is het soms toch echt een hoerig spel.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Antwoord: Zijn meer mensen bij gekomen die ook online potjes spelen?

Wat ze bij Konami niet aan kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluuz schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:23:
Ik word zo af en toe helemaal tam van die kolere verbindingen waardoor je mannetjes continu tegen de bal aanlopen waardoor hij wegketst en je de bal weer kwijt bent. Ik heb zojuist mijn controller vakkundig in twee stukken gebroken van frustratie nadat ik de derde pot op rij met 3-0 verloor van totale noobies.

Wat is het soms toch echt een hoerig spel.
Zelfde frustratie hier. Controller alleen niet in tweeën, maar wel kapot door frustratie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Probleem is gewoon bij deze versie van PES dat álles niet reageert op het moment dat je de knop indrukt.
Als je dan ook nog eens online een lag hebt, is het echt niet leuk spelen.
Mensen die online goed worden, leren zich deze vertragingen aan, ik vind het geen spelen gelijk.
Tel daar bij op dat de balaannames nog steeds belachelijk veel tijd in beslag nemen en ik heb de conclusie getrokken: ik koop volgend jaar niet weer PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik heb dus antwoord gekregen van Konami over mijn online lags. Ik moet zeggen dat die minder al zijn geworden maar voor de mensen die het nog willen weten, komt hier het antwoord van Konami:
In order to solve the issue, please first try to change the router settings in your connection.

We cannot recommend the usage of W-Lan or websticks. If you use one of the mentioned devices in order to connect to the internet, please switch to wired connection in order to improve the connection stability and speed.

If the Router you are using is compatible with UPnP, please make sure that the UPnP function is enabled. Please disable any firewall/antivirus program on your pc. Also disable the Router’s Firewall function and make sure you the following ports aren't blocked by your ISP (Internet Service Provider) and are open on your router (refer to the Router Manual in order to this):

PC:

TCP: 80, 44, 4000-4200
UDP: Auto mode: 5730-5739
Manual mode: It is possible to set any UDP port number from the "settings.exe" in the Konami Start menu folder.

PS3:

TCP: 80, 443, 5000-5200
UDP: Auto mode: 3658, 5730-5739 *default is 3658
Manual mode: It is possible to set any port UDP number from "Port Settings" menu on the "System Settings" in the PlayStations main screen.

Xbox360

TCP: 53, 80, 3074
UDP: 53,88, 3074
* based on the Xbox Live port information Network ports used by Xbox LIVE

Also please make sure to activate the DMZ in your router settings and forward UDP and TCP port 6112.

For further information concerning how to set up your router connections, please refer to the manual or contact the customer support of your network provider.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Gaat weer lekker hier. Afgezien van allerlei partijtjes die ik verlies omdat de tegenstander meer controle dan mij lijkt te hebben, zit ik vast in een competitie (PC versie). Deze competitie begon om 18:15 en staat nog steeds op mijn lijst omdat ik er nog aan mee doe volgens het systeem. Kan dus nu ook niet meedoen aan een andere competitie want dan zegt het systeem dat ik al een een competitie meedoe :S
Dus nu gewoon in een wedstrijd lobby....lekker aan het spelen, vliegt de verbinding met de server eruit en ik kan niet meer inloggen....fijn is het allemaal weer online....zucht..

Edit : lees net op http://www.konami.jp/we/online/2011/?tg=nl&pf=pc
2011.01.10 Noodonderhoud

Onvoorzien onderhoud aan het netwerk zal op de volgende tijden worden uitgevoerd: 21:00 - 21:30 1/10/2011 (CET) Merk op dat de service online op deze tijden wordt onderbroken en dat het onderhoud indien noodzakelijk kan worden verlengd. Bedankt voor je samenwerking en begrip".
Wie zegt dat ik hier begrip voor heb? :P
Wel fijn dat ze het melden.

Edit 2: Vanmiddag met de gewone online competitie gespeeld ipv MLO.
Had het idee dat die verbinding een heel stuk beter is, was ook leuk spelen daardoor.
Geen frustratie gehad. Blijft natuurlijk balen dat je wel eens verliest, maar ja als die tegenstanders dan soms ook echt goed zijn, is er prima mee te leven.

[ Voor 41% gewijzigd door Harribo op 10-01-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 10:18
Ik begin er onderhand een beetje moe van te worden dat ik steeds onderstaand probleem krijg:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nYvPL.png

Het is altijd op te lossen door m'n IP adres in windows aan te passen naar een ander IP adres (ik switch continu tussen 192.168.1.1 en 192.168.1.123) maar dat lijkt me niet de bedoeling te moeten zijn..

Is er een bekende oplossing voor dit probleem?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
mattttt schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:12:
Het is altijd op te lossen door m'n IP adres in windows aan te passen naar een ander IP adres (ik switch continu tussen 192.168.1.1 en 192.168.1.123) maar dat lijkt me niet de bedoeling te moeten zijn..
Het lijkt mij toch dat 1 van de 2 adressen ergens geblokkeerd wordt? In je router oid?
192.168.1.1 ....het eerste adres van een intern netwerk, misschien vind iets dat niet leuk?
Wat is er op tegen om je adres voorgoed te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Harribo schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:15:
[...]

Het lijkt mij toch dat 1 van de 2 adressen ergens geblokkeerd wordt? In je router oid?
192.168.1.1 ....het eerste adres van een intern netwerk, misschien vind iets dat niet leuk?
Wat is er op tegen om je adres voorgoed te veranderen?
Het heeft geen nut, het werkt eerst op het ene adres, dan als ik later weer opnieuw wil spelen dan krijg ik die error, dan switch ik naar het andere adres om later weer terug te kunnen gaan omdat die error weer op komt spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394343

ik speelde het eerst gewoon met mijn normale account, na de(1.03 en 2.00) update mijn ww vergeten en men ww van mijn mail vergeten, dus moest een nieuwe aanmaken. Nu zegt hij de hele tijd, KAN NIET INLOGGEN. Iemand hier ook ervaring mee, of weet er iets op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 394343 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:23:
ik speelde het eerst gewoon met mijn normale account, na de(1.03 en 2.00) update mijn ww vergeten en men ww van mijn mail vergeten, dus moest een nieuwe aanmaken. Nu zegt hij de hele tijd, KAN NIET INLOGGEN. Iemand hier ook ervaring mee, of weet er iets op ?
Ik weet zo geen oplossing, kan van alles zijn. Ik kan me voorstellen dat een Konami account uniek verbonden is aan een exemplaar van PES etc...
Je kan nog rondzoeken op internet maar ik zou sowieso even Konami zelf mailen in het Engels met jouw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harribo schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:05:
[...]

Ik weet zo geen oplossing, kan van alles zijn. Ik kan me voorstellen dat een Konami account uniek verbonden is aan een exemplaar van PES etc...
Je kan nog rondzoeken op internet maar ik zou sowieso even Konami zelf mailen in het Engels met jouw probleem.
Niks gevonden, lijkt me niet dat het aan mijn internet ligt want tussen dat oude account en het nieuwe is er niks veranderd in mijn internet of dergelijke. Net een mail gestuurd, dus maar even afwachten wat ze te melden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Harribo schreef op zondag 30 januari 2011 @ 16:05:
[...]

Konami heeft een Nederlandse support die per telefoon te bereiken is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mattttt schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 00:33:
[...]

Konami heeft een Nederlandse support die per telefoon te bereiken is ;)
Ooh naja, mailen vind ik ook prima en mijn engels is ook niet heel slecht, aangezien ik tto doe haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 394343 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:17:
[...]Ooh naja, mailen vind ik ook prima en mijn engels is ook niet heel slecht, aangezien ik tto doe haha
Mail duurt wel enorm lang soms. Weken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412796

Kan iemand me helpen ?? ik kan op pes2011 alleen maar 1vs1 spelen . kzou graag die andere online opties willen zodat ik gemeenschap kan doen fzoo ...
ps: kheb een bbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Anoniem: 412796 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:57:
Kan iemand me helpen ?? ik kan op pes2011 alleen maar 1vs1 spelen . kzou graag die andere online opties willen zodat ik gemeenschap kan doen fzoo ...
ps: kheb een bbox
Gebruik je een firewall, router?
Heb je in andere spellen ook last van dit fenomeen
Poorten geforward naar je xbox?
Wat heb je zelf al geprobeerd?

Iets meer informatie mag ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het spijt me maar jullie kennen veel van pc's enzo hehe en kheb ps3 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Anoniem: 412796 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:04:
het spijt me maar jullie kennen veel van pc's enzo hehe en kheb ps3 ...
Je wil geholpen worden, maar dan moet je wel wat meer informatie geven dan dit. Nu is het wild gokken en natte vinger werk om je probleem te achterhalen en op te kunnen lossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk kheb 1 modem : B-box en ik zou graag alle online opties willen hebben , maar nu is mijn vraag hoe ik dat moet doen , k ken echt niiett veel van computers ... maar kzou graag geholpen worden dus als j me wilt helpen , stel me vragen zodat j weet wat ik gebruik want ik ken nix van di poorten en al da prul ,, sorry ( hopelijk help j me nog ) ==> ik kan wel zeggen dat ik op de site van belgacom ben ggn en dat ik daar beetje gepruld heb ( firewall => desable )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe moet j eigenlijk poorten openen want ik weet dat je deze moet openen : TCP : 80,443,5223 en
UDP : 3478,3479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Anoniem: 412796 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 22:19:
hoe moet j eigenlijk poorten openen want ik weet dat je deze moet openen : TCP : 80,443,5223 en
UDP : 3478,3479
Kijk in de handleiding van je modem en zoek naar port forwarding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pff kheb di nimrr , iemand BBOX??
Pagina: 1