Wanneer vind jij dat bijvoorbeeld het passen van een speler goed is dan? Ik ben eigenlijk pas tevreden met een stat als deze in de "rode zone" zit.robhoeben schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:21:
[...]
Ik stel per speler in welke punten het belangrijkst zijn op ijn positie. En dan pas ik het nog aan a.d.h.v. zijn individuele statistieken. Dus als hij al een goede pass heeft, zet ik daar een puntje minder in die ik dan bij conditie ofzo kan zetten.
Anoniem: 84457
Ik speel met Ajax en door wat flinke verkopen kon ik Walcott voor zo'n 42 miljoen wel permitteren.
Nu zit de beste man amper een halfjaar bij mijn selectie, krijg ik een bod van 76 miljoen aangeboden...
Voorheen had ik dit als hongerige geldwolf als een buitenkans gezien, maar aangezien hij zo'n beetje de enige speler met deze stats is, die voor mijn club wilde spelen en de alternatieven dus niet in de rij staan, heb ik bedankt voor de eer.
Tevens heb ik Suarez voor maar liefst 59.5 miljoen van de hand weten te doen.
Dat zijn toch geen gekke bedragen!
Die transferperiode doen niet onder voor het echte gamen.
Zo zie ik er altijd naar uit met welke speler ik mijn club kan versterken/verlossen.
Nu zit de beste man amper een halfjaar bij mijn selectie, krijg ik een bod van 76 miljoen aangeboden...
Voorheen had ik dit als hongerige geldwolf als een buitenkans gezien, maar aangezien hij zo'n beetje de enige speler met deze stats is, die voor mijn club wilde spelen en de alternatieven dus niet in de rij staan, heb ik bedankt voor de eer.
Tevens heb ik Suarez voor maar liefst 59.5 miljoen van de hand weten te doen.
Dat zijn toch geen gekke bedragen!
Die transferperiode doen niet onder voor het echte gamen.
Zo zie ik er altijd naar uit met welke speler ik mijn club kan versterken/verlossen.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 28-03-2011 23:21 ]
Algemene vraag: == WAT ZIJN JULLIE FAVORIETE MLO SPELERS == ? 
Dus Master League ONLINE (NIET Offline dus).
Ik kijk wat rond maar veel topics hierover zijn alweer wat verouderd. Dus graag hoor ik het van de MLO spelers.
Vertel hierbij welke speler je favoriet is en liefst ook waarom met stat en prijs (ongeveer mag ook) erbij.
Mijn favorieten:
-Higuain: CA 86. kost wat (10ml) maar loopt altijd en scoort heel makkelijk.
-Babel: TA 79 (3,3 ml) kost minder maar scoort ook enorm veel. Lastig te stoppen voor verdedigers. Met "scherpe loop" kaart, erg handig
-Makoun CM 76 : (4,2 ml) beweeglijke speler die makkelijk ballen afpakt en soms ook nog meeloopt om te scoren.
-vd Wiel RB (4,2 ml) : pakt goed een bal af
De rest is zozo bij mij.
Ik zoek nog een (L)TA of LVA, wie heeft een tip?
Ik kijk wat rond maar veel topics hierover zijn alweer wat verouderd. Dus graag hoor ik het van de MLO spelers.
Vertel hierbij welke speler je favoriet is en liefst ook waarom met stat en prijs (ongeveer mag ook) erbij.
Mijn favorieten:
-Babel: TA 79 (3,3 ml) kost minder maar scoort ook enorm veel. Lastig te stoppen voor verdedigers. Met "scherpe loop" kaart, erg handig
-Makoun CM 76 : (4,2 ml) beweeglijke speler die makkelijk ballen afpakt en soms ook nog meeloopt om te scoren.
De rest is zozo bij mij.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 28-03-2011 23:31 ]
Ik ben heel blij met Atouba, zwaar overrated maar speelt toch best goed
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet zo druk over maak. Zeker een speler die een goed seizoen doormaakt kun je vaak na dat seizoen voor een flink bedrag verkopen, waardoor je weer ruimte krijgt om de rest van je selectie te upgraden. In het begin haal ik wel regelmatig oudere spelers, maar dan wel als ze een rating van boven de 80 hebben. Ze zijn vaak niet al te duur en wel erg belangrijk voor je team. Dat zijn vaak ook de spelers die ik na 1 of 2 seizoenen voor dik geld weer weet te slijten.Anoniem: 395890 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:08:
[...]
Ik heb een vraag voor jou. Haal jij weleens oude spelers binnen en kijk je dan wat je aan transfergeld betaalt? Verkoop je zo'n oude speler dan vervolgens weer als ze datzelfde bedrag of meer bieden en niet als ze minder bieden? Ik houd me daar ook mee bezig. Niet dat iedereen voor een laag bedrag de deur uit loopt. Als iemand echt niets toevoegt dan doe ik er een strik omheen en dan vind ik het best dat hij de loonlijst niet meer belast. De meeste spelers die ik nu heb, die zijn niet zo slecht meer. Heb je trouwens ook een bepaalde tactische volgorde bij de staff om hogerop te komen? Wat is wijsheid? Eerst de trainers vooruit, eerst de scout, eerst de jeugd, eerst de fanclub?
Wanneer mijn team goed staat en aardig in balans is, dan haal ik geen spelers boven de 30 meer. Je hebt dan ook genoeg financiën om jonge talentvolle spelers binnen te halen die al enigszins het niveau van het team aankunnen. Dat zit er in de 2nd division nog niet in.
Wat ik vaak doe is erg op fitness trainen. Zodat je betere spelers meerdere wedstrijden achter elkaar kunnen spelen. Zeker in het begin zit er nog een groot verschil in kwaliteit tussen de spelers in je selectie. De rest van de staff upgrade ik dan een keer als er geld over is.
uhm...
@glennosh niet zo serieus nemen jongen.. ik gooi ook wel eens de rage-quit erin! 
Vraagje... spelen jullie ook wel eens BAL (be a legend)?
Ik heb een speler gemaakt en wil daarmee online 2vs2 spelen.., maar dit lukt dus echt niet.
Denk wel zo'n 10x geprobeerd maar geeft steeds een foutmelding.. (ps3-verbinding mislukt na het vinden van een tegenstander)
iemand ervaringen met BAL online..?
Ik heb een speler gemaakt en wil daarmee online 2vs2 spelen.., maar dit lukt dus echt niet.
Denk wel zo'n 10x geprobeerd maar geeft steeds een foutmelding.. (ps3-verbinding mislukt na het vinden van een tegenstander)
Eén van mijn beste aankopen was Javi Martinez als verdedigende middenvelder. Ik praat over ML offline overigens. Is lang, waardoor hij bijna alle ballen die hoog vanuit de tegenstander komen heeft, en hij geeft ook nog eens aanvallende impulsen. Ik heb met hem ook een keer met een prachtig schot van ruim buiten de 16 gescoord. Ik was erg tevreden over hem in ieder geval.
Ik krijg de indruk dat er maar heel weinig mensen MLO spelen?
Dat ligt aan op welke positie die speler staat. Ik kijk gewoon naar alle stats van een speler en zet de beschikbare blokjes bij de punten die ik voor die speler het belangrijkste vind. Dus om op jou eerdere vraag terug te komen. Ik zet niet zomaar evenveel blokjes per trainingsgroep in, ik pas dit aan per speler waar ik denk dat het nodig is.Anoniem: 395890 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:40:
Wanneer vind jij dat bijvoorbeeld het passen van een speler goed is dan? Ik ben eigenlijk pas tevreden met een stat als deze in de "rode zone" zit.
Die zet ik ook vaak redelijk hoog. Is wel handig dat je spelers aan het einde van de wedstrijd nog wat reserve hebben. Hierdoor scoor ik regelmatig in de laatste minuten nog een goal. Heerlijk voelt dat.Smoonshine schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:27:
Wat ik vaak doe is erg op fitness trainen. Zodat je betere spelers meerdere wedstrijden achter elkaar kunnen spelen. Zeker in het begin zit er nog een groot verschil in kwaliteit tussen de spelers in je selectie. De rest van de staff upgrade ik dan een keer als er geld over is.
PSN ID: robhoeben
Op Afellay en Babel na heb ik geen blijvende favorieten. Nieuwe spelers doen het erg goed maar bakken er na een tijdje niks meer van. Zo scoorden Huntelaar en Koevermans er direct lustig op los, maar na een tijd raken ze geen bal meer. Ik ben nu maar zonder een echte targetman gaan spelen. Ook Elia was in het begin niet te stoppen en stond bijna altijd aan de basis van de doelpunten, maar ook hij kon geen potten meer breken. Ligt dat aan mij?Harribo schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:30:
Algemene vraag: == WAT ZIJN JULLIE FAVORIETE MLO SPELERS == ?
Mijn favorieten:
De rest is zozo bij mij.
Mn team nu:
Stekelenburg
vd Wiel
Boulahrouz
Vlaar
Drenthe
Maduro
v Bronckhost
Afellay
vd Vaart
El Hamdaoui
Babel
Waarbij Drenthe nieuw is en Bronckhorst naar het middenveld verhuist.
MLO (zet het er wel even bij dat mensen er niet overheen lezen)
Higuain is wel echt een aanrader hoor, zeker als targetman. En Duff ook wel.
Ik las dat iemand zei dat je moet letten op Samenspel en Mentaliteit. Vooral samenspel heb je veel lol van kom ik achter. Mijn beste spelers hebben dat allemaal redelijk hoog staan.
Ik ben trouwens met mijn team nu een blijvertje in D2. Duurdere spelers schrik ik niet altijd meer van, die spelen niet altijd per definitie beter. Zo heb ik Robinho ook eens gekocht, had ik helemaal niets aan.
Maar aan Messi, Ronaldo, Ibrahimovic blijf je je handen wel volhouden. Zoveel geld heb ik nog niet.
Huntelaar en Elia heb ik ook getest. Heb online inderdaad ook hetzelfde: spelers die de eerste wedstrijden het nog wel aardig doen maar op de lange termijn geen blijvertjes zijn. Heb ook duurdere spelers getest die anderen hadden lopen zoals Agbonlahor etc....allemaal niets bij mij.Zitilites schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:59:
[...]
Op Afellay en Babel na heb ik geen blijvende favorieten. Nieuwe spelers doen het erg goed maar bakken er na een tijdje niks meer van. Zo scoorden Huntelaar en Koevermans er direct lustig op los, maar na een tijd raken ze geen bal meer. Ik ben nu maar zonder een echte targetman gaan spelen.
Higuain is wel echt een aanrader hoor, zeker als targetman. En Duff ook wel.
Ik las dat iemand zei dat je moet letten op Samenspel en Mentaliteit. Vooral samenspel heb je veel lol van kom ik achter. Mijn beste spelers hebben dat allemaal redelijk hoog staan.
vd Vaart schijnt ook een hele fijne te zijn?vd Vaart
Ik ben trouwens met mijn team nu een blijvertje in D2. Duurdere spelers schrik ik niet altijd meer van, die spelen niet altijd per definitie beter. Zo heb ik Robinho ook eens gekocht, had ik helemaal niets aan.
Maar aan Messi, Ronaldo, Ibrahimovic blijf je je handen wel volhouden. Zoveel geld heb ik nog niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 29-03-2011 17:15 ]
Je hoeft niet niet echt persé de toppers te hebben om goed te zijn. Ik was trouwens Hamsik ook nog vergeten te melden. Dat is voor mijn speelstijl echt de beste 10 uit het spel.
Anoniem: 395890
Dan ben je in ieder geval net zo gek als ikdelaitinho schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:20:
@glennosh niet zo serieus nemen jongen.. ik gooi ook wel eens de rage-quit erin!
Ja ik heb dit dus ook altijd wel gedaan op jouw manier. Maar ik heb zoiets als ik "slechts" 14 streepjes kan onderverdelen waarom zou ik dan nog variaties gaan aanbrengen. Dan krijg je bij een aanvaller 1 streepje voor verdedigen en 3 voor shooting ofzo. Maar vervolgens win je met je aanvaller nooit een duel omdat je dat verdedigen verwaarloost. Ik vind zeg maar 2 streepjes voor een eigenschap wel een minimum. Zodra ik nu weer wat kan verdelen, ga ik ze weer serieus bij een eigenschap zetten.robhoeben schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:00:
[...]
Dat ligt aan op welke positie die speler staat. Ik kijk gewoon naar alle stats van een speler en zet de beschikbare blokjes bij de punten die ik voor die speler het belangrijkste vind. Dus om op jou eerdere vraag terug te komen. Ik zet niet zomaar evenveel blokjes per trainingsgroep in, ik pas dit aan per speler waar ik denk dat het nodig is.
MLO
Als het goed is zit ik nu in de D3, vanavond maar even kijken wat ik daar kan aanrichten.
Ja tot nu toe doet ie het leuk, fijne passes en pikt regelmatig een doelpuntje mee. Maar zoals ik al zei wacht ik eerst even af of dat blijvend is. Bovendien moet ik mijn nieuwe taktiek nog wat verfijnen, ik wil vd Vaart vaker in aanvallen betrekken.Harribo schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:11:
vd Vaart schijnt ook een hele fijne te zijn?
Als het goed is zit ik nu in de D3, vanavond maar even kijken wat ik daar kan aanrichten.
Anoniem: 330953
Hee man, ja je had me berchtje gestuurd op psn.delaitinho schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:20:
Ik heb ook een BAL mannetje, dus beter spelen we binnenkort een keertje online
MLO
Ik zoek nog steeds een LVA/LTA. Heb Duff weggedaan en test nu Anelka daar, tot nu toe staat ie maar wat verloren aan die kant. Kijk het nog wel even aan, daarna test ik toch maar weer Robinho (Scherpe loop is toch wel fijn) en daarna Totti.
De eigenschap Samenspel is voor mij wel van belang.
Ken mensen die er lovend over waren. Heb daar nu Ozil staan, dus tja of vd Vaart dan een verbetering is...?Zitilites schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:52:
Ja tot nu toe doet ie het leuk, fijne passes en pikt regelmatig een doelpuntje mee. Maar zoals ik al zei wacht ik eerst even af of dat blijvend is. Bovendien moet ik mijn nieuwe taktiek nog wat verfijnen, ik wil vd Vaart vaker in aanvallen betrekken.
Ik zoek nog steeds een LVA/LTA. Heb Duff weggedaan en test nu Anelka daar, tot nu toe staat ie maar wat verloren aan die kant. Kijk het nog wel even aan, daarna test ik toch maar weer Robinho (Scherpe loop is toch wel fijn) en daarna Totti.
De eigenschap Samenspel is voor mij wel van belang.
Ik ben nu begonnen met master league online.
Maar ik heb wat spelers verkocht. en heb myachi castaignos en janssen op de kop kunnen tikken.
Heb nu 18 westrijden gespeeld en heb nu een budget van : 193.000 euro.
Hoe kan ik in godsnaam geld verdienen?>!
Maar ik heb wat spelers verkocht. en heb myachi castaignos en janssen op de kop kunnen tikken.
Heb nu 18 westrijden gespeeld en heb nu een budget van : 193.000 euro.
Hoe kan ik in godsnaam geld verdienen?>!
Geld moet je vooral uit de transfers halen....
Ik speel met Ajax (2e seizoen) en heb al veel cash mogen ontvangen.
Het gaat er in het begin ook vrij snel weer doorheen door de nieuwe aankopen.
Het geld staat dan op het veld.
Ik sta er soms gewoon van te kijken hoeveel geld je voor een middelmatige speler krijgt...
Met een beetje geluk verkoop je je nieuwe aankopen met een flinke winst.
Ik speel met Ajax (2e seizoen) en heb al veel cash mogen ontvangen.
Het gaat er in het begin ook vrij snel weer doorheen door de nieuwe aankopen.
Het geld staat dan op het veld.
Ik sta er soms gewoon van te kijken hoeveel geld je voor een middelmatige speler krijgt...
Met een beetje geluk verkoop je je nieuwe aankopen met een flinke winst.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 30-03-2011 20:34 ]
Noax praat over offline, dat gebeurt hier wel vaker 
Geld in MLO verdien je door wedstrijden te spelen. Als je quit krijg je niets.
Je hebt 2 mogelijkheden: snelle wedstrijd en competitie (=toernooi). Met toernooien verdien je over het algemeen het meest.
Je hebt 2 mogelijkheden: snelle wedstrijd en competitie (=toernooi). Met toernooien verdien je over het algemeen het meest.
Alsnog het is heel moeilijk om veel geld te krijgen!
MLO
Klopt, tis ook een kwestie van tijd. Opbouwen. Ik ben nu 6 maanden bezig met mijn in D2. Alle toppers heb ik nog absoluut geen geld voor.buster01 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:24:
Je hebt gelijk, dat 'online' is me totaal ontgaan.Harribo schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:21:
Noax praat over offline, dat gebeurt hier wel vaker
Dat kun je wel stellen ja. Ik speel MLOFF maar ik was gisteren blij met mijn 4de relatief goedkope rechtsback Bodnar met zijn algemene stat 71, die het niveau weer iets omhoog krikt en ook nog maar 21 is.buster01 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 21:24:
Wat het meest hatelijk is, is dat je soms geld hebt, maar dat je het niet aan spelers kunt uitgeven omdat je staff ook mee moet groeien.
MLO
D1->D2 : variabel , op dit moment 518 punten
Degradatie is ook variabel; het is afhankelijk van hoe goed andere spelers het in de competitie doen.
Elke week op dinsdag vindt er promotie/degradatie plaats. Op die dag staat het aantal punten om te degraderen wat hoger dan op de dag vlakbij voor de degradatie (maandag dus).
Maar vergis je niet, wat ik ooit had. Ik las op een maandagmiddag: 455 punten om te degraderen.
Ik had 456 en dacht dat ik veilig was. Niet dus. Volgende dag zette ik mijn pes aan en las dat ik toch gedegradeerd was
. Reken dus altijd een paar punten extra!
D5->D4->D3->D2 : 501 punten of meer halen (kan je lezen als je inlogt)buster01 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:20:
Hoe ga je een D omhoog.?
D1->D2 : variabel , op dit moment 518 punten
Degradatie is ook variabel; het is afhankelijk van hoe goed andere spelers het in de competitie doen.
Elke week op dinsdag vindt er promotie/degradatie plaats. Op die dag staat het aantal punten om te degraderen wat hoger dan op de dag vlakbij voor de degradatie (maandag dus).
Maar vergis je niet, wat ik ooit had. Ik las op een maandagmiddag: 455 punten om te degraderen.
Ik had 456 en dacht dat ik veilig was. Niet dus. Volgende dag zette ik mijn pes aan en las dat ik toch gedegradeerd was
Offline staat totaal los van Online, ook totaal ander systeem met andere prijzen.Anoniem: 395890 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:53:
[...]
Dat kun je wel stellen ja. Ik speel MLOFF maar
[...]
t, maar dat je het niet aan spelers kunt uitgeven omdat je staff ook mee moet groeien.
[ Voor 212% gewijzigd door Harribo op 31-03-2011 16:47 ]
Met welk doel speel jij Masterleague online dan? Ik speel offline met als enige doel van een knudde elftal een beter elftal maken en het uitdenken van zowel een financiele als een sportieve strategie die me hogerop brengt. Als je dan vervolgens een topteam hebt, terwijl je laag bent begonnen en je hebt ook alleen je eigen favoriete spelers dan geeft dat echt identiteit aan jouw topclub. Je hebt een prestatie geleverd. Dat vind ik er zo leuk aan.Harribo schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:41:
MLO
Offline staat totaal los van Online, ook totaal ander systeem met andere prijzen.
Dat heb ik ook. Daarom heb ik ook zelf de D2 omgezet naar de jupiler league, en ben ik gestart met FC Eindhoven. Langzaam omhoog klimmen door slimme aankopen en een goede strategie. Eerst promoveren en je dan langzaam richting europees voetbal proberen te knokken. Je hebt dan echt je eigen team gebouwd, en dan is het gaaf als je daarmee succes boekt.Anoniem: 395890 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:30:
[...]
Met welk doel speel jij Masterleague online dan? Ik speel offline met als enige doel van een knudde elftal een beter elftal maken en het uitdenken van zowel een financiele als een sportieve strategie die me hogerop brengt. Als je dan vervolgens een topteam hebt, terwijl je laag bent begonnen en je hebt ook alleen je eigen favoriete spelers dan geeft dat echt identiteit aan jouw topclub. Je hebt een prestatie geleverd. Dat vind ik er zo leuk aan.
Ik snap niet dat mensen met Barcelona of Manchester United de Master league gaan spelen. Dan is er niet veel aan lijkt me. Maarja, ieder z'n ding.
[ Voor 5% gewijzigd door robhoeben op 01-04-2011 17:06 . Reden: typo ]
MLO
Nog een leuke link: de PES database
Online heeft veel mee variatie dan offline vind ik. Offline vind ik het ook heel erg leuk, maar ja moet keuzes maken ivm de tijd. Met online ontwikkel je ook een team, waarbij je ook begint met een prutsteam.Anoniem: 395890 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:30:
[...]
Met welk doel speel jij Masterleague online dan? Ik speel offline met als enige doel van een knudde elftal een beter elftal maken en het uitdenken van zowel een financiele als een sportieve strategie die me hogerop brengt. Als je dan vervolgens een topteam hebt, terwijl je laag bent begonnen en je hebt ook alleen je eigen favoriete spelers dan geeft dat echt identiteit aan jouw topclub. Je hebt een prestatie geleverd. Dat vind ik er zo leuk aan.
Nog een leuke link: de PES database
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 01-04-2011 19:11 ]
Ieder wat hij wil ja. Het is sowieso leuk om te lezen dat ik niet de enige gek ben die hier een soort hobby van gemaakt heeft. Soms dan denk ik weleens bij mezelf. Is het nou niet behoorlijk kansloos en zou dit ook nog door kunnen gaan als ik onder de plak zit bij een meisje? Maar ik denk dat het antwoord ja is. Niemand komt aan Masterleagueje!
By the way Harribo. Leuk dat je die link plaatst. Ik heb hem een paar dagen geleden ook ontdekt en ging er eigenlijk vanuit dat iedereen hem wel zou kennen, maar jullie zien deze link dus ook allemaal voor het eerst? Leuke site is dat. Ik zit me alleen af te vragen of ik van tevoren wil weten of ik een goede aankoop doe of niet. Het is niet voor niks dat de scouting van mijn staff nog niet goed is
. Dat moet ik ook verdienen. Als ik mezelf dan ga bevoordelen door spelers te filteren op kaarten, dan speel ik eigenlijk ook vals.
Anoniem: 156876
@glennosh: Je bent niet de enige gek, hier nog zo'n 1.
En kansloos is het niet, je moet toch wat met je vrije tijd doen, haha. Ook als je onder de plak zit bij een meisje moet dat door kunnen gaan, lukt mij ook. 
Ik ben gister trouwens begonnen aan een nieuwe ML, met de echte spelers van Vitesse. Had PES van de week pas geupdate naar DLC 7, wist niet eens dat die er was.

offtopic:
Je kan ook PES doen met je vriendin, best of two worlds.
Ik ben gister trouwens begonnen aan een nieuwe ML, met de echte spelers van Vitesse. Had PES van de week pas geupdate naar DLC 7, wist niet eens dat die er was.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 02-04-2011 12:03 ]
Op welk camara punt spelen jullie pes?.
Ik op breed je hebt veel meer overzicht!
@ Guido H. Lol Pes met je vriendin. Ja maar dan niet in het huidige bestand.Anoniem: 156876 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:01:
offtopic:
@ buster: de standaardinstelling. Ik klooi bewust nooit met die camera. Ik denk dat ik spontaan verlies als ik ineens met de beelden ga kutten.buster01 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:12:
Op welk camara punt spelen jullie pes?.
Ik heb zojuist mijn eerste online matches gespeeld in de master league, en vroeg me toch af hoe ik nu het beste kan beginne?
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Hehe nice, online of offline?
Edit: Domme vraag!
Edit: Domme vraag!
[ Voor 27% gewijzigd door Terranova op 02-04-2011 18:30 ]
In welke D zit je nu dan Mattt?mattttt schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:15:
[afbeelding]
Dat soort dingen word ik wel blij van
Ik zit in D2 op 516 punten.
Verkoop wat spelers totdat je 17 spelers overhoudt en koop dan voor dat geld een redelijke spits, daarna een CM/AM. Verder loont een goede verdediging op den duur ook wel, dat scheelt in hilarische goals tegen krijgen ben ik achter.Swaxie schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:23:
Ik heb zojuist mijn eerste online matches gespeeld in de master league, en vroeg me toch af hoe ik nu het beste kan beginne?
Edit: met mijn vriendin kan ik ook PES spelen
[ Voor 61% gewijzigd door Harribo op 02-04-2011 18:52 ]
Met MLO in geen enkele, die wedstrijd was gespeeld met quick match mode.. Ben nu langzaam bezig een mlo team naar boven te werken, maar dat gaat maar moeizaam..
Harribo schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:48:
[...]
In welke D zit je nu dan Mattt?
Ik zit in D2 op 516 punten.
[...]
Volgens mij Breed.buster01 schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:12:
Harribo welk camarastandpunt speel jij?
MLO gaat vandaag weer slecht. Niet door mijn toedoen maar door het feit dat er weer enorm veel vertragingen zijn.
Ben er ook achter waarom oa dat zo is: ik laat de Cpu verdedigen door op de desbetreffende knop te drukken.
Als er vertraging is, werkt dat niet goed. Daar komt bij dat mijn mannetje die ik geselecteerd heb, niet goed reageert op de richting waar ik hem heen wil hebben waardoor hij steeds naar de bal wil lopen. Tja dan wordt verdedigen een hel. Aanvallen is dan helemaal belachelijk moeilijk.
En met die vertragingen loopt dan ook het aantal eigen goals en pruts goals op. Erg jammer.
Enige remedie is om rustig te blijven en te blijven tikken voor zover mogelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 03-04-2011 12:10 ]
Hey mensen,
Even een vraag:
Weet iemand welke stats meetellen voor de algemene beoordeling van een AM. Ik heb bij BAL een speler met een gemiddelde beoordeling van 68 nu. Alleen als ik alles optel en weer deel kom ik een stuk hoger uit. Wel is bijvoorbeeld "snelheid met lange passes" nog maar 67 - dus dat zal voor die positie wel meegenomen worden.
Als je kijkt naar de hoge beoordeling van spitsen en keepers kan ik concluderen dat er alleen maar een paar stats meegenomen worden voor de algemene beoordeling, maar welke zijn nu belangrijk voor AM.
Hoop dat iemand het weet
Even een vraag:
Weet iemand welke stats meetellen voor de algemene beoordeling van een AM. Ik heb bij BAL een speler met een gemiddelde beoordeling van 68 nu. Alleen als ik alles optel en weer deel kom ik een stuk hoger uit. Wel is bijvoorbeeld "snelheid met lange passes" nog maar 67 - dus dat zal voor die positie wel meegenomen worden.
Als je kijkt naar de hoge beoordeling van spitsen en keepers kan ik concluderen dat er alleen maar een paar stats meegenomen worden voor de algemene beoordeling, maar welke zijn nu belangrijk voor AM.
Hoop dat iemand het weet
Het gene wat me echt stoort is dat ik nu begonnen met met een master league online. en dat ik alleen maar tegen tegenstanders kom van divisie 3 of hoger, waardoor mijn spelers eigenlijk niks waard zijn. en je dus ook geen wedstrijd wint.
Voordeel is wel dat je meer geld verdiend.
Jah das grinden, ik heb bewust heel veel coachmode toernooien gedaan, gewoon aanzetten en af en toe verder klikken. Nouja in een paar dagen een paar mil verdiend en dan kan je pas echt lekker spelen
MLO
Je kan bij online opties instellen dat je bij een snelle wedstrijd alleen tegen tegenstanders wilt spelen van hetzelfde niveau.Swaxie schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:56:
Het gene wat me echt stoort is dat ik nu begonnen met met een master league online. en dat ik alleen maar tegen tegenstanders kom van divisie 3 of hoger, waardoor mijn spelers eigenlijk niks waard zijn. en je dus ook geen wedstrijd wint.
Had je dat grinden offline ook maar. Ik vind nou niet dat het hard gaat met de financieen. Ik krijg echt waardeloze aanbiedingen op mijn spelers. De miljoen heb ik nog niet gezien. Nog twee wedstrijden tot de transfermarkt zich opent en dan hoop ik weer eens te gaan knallen aangezien het einde van het seizoen dan aangebroken is en ik een oude rot met een redelijk hoog salaris kan lozen. Ik heb daarnaast bijvoorbeeld een 28-jarige El Moubarki (66). Die heb ik op de transferlijst gezet. Hij is heel lang basisspeler geweest, ook dit seizoen nog. Maar zijn marktwaarde is 96000 ofzo en dan krijg je een bod van 103000. Is dit normaal? Ik heb zoiets, zo lang hij niet drukt op de begroting, waarom zou ik hem dan de deur uit doen voor zo'n waardeloos transferbedrag. Ik heb nu expres 20000 meer gevraagd. Niet dat ik dan ineens mijn zakken gevuld heb.
Maar hij speelt dus gewoon prima. Hij kan niks in principe, maar hij verzwakt het team ook niet als je hem erin zet.Toch gewoon verkopen? Ik heb Bodnar (21) die gewoon in skill zakte van 71 naar 70 (hoop dat ie daarna weer gaat stijgen) Verder heb ik Eekman (leeftijd weet ik even niet) met algemene stat 56. Dat vind ik erg laag. Ook heb ik nog Azara met algemene stat 68 en een leeftijd van 40. 40 is echt not done heh
Hebben de meeste mensen hier ook last van lag de laatste dagen? Niet meer te doen en ik heb besloten te stoppen met spelen totdat ik zeker weet dat de problemen opgelost zijn.
Je kunt in de ML offline ook de wedstrijd laten spelen.door de CPU. Je kan tijdens de wedstrijd naar coach-mode gaan. Je kan dan wel zelf wisselen en de strategie wijzigen enzo, maar je hoeft niet zelf te spelen. Maar het snelste is bij "start wedstrijd" te kiezen voor "laat de trainer deze wedstrijd doen" (o.i.d). Het is natuurlijk een beetje gokken of je dan daadwerkelijk wint, maar hiermee kun je wel het seizoen sneller laten verlopen. Deed ik vroeger vaak aan het einde van het seizoen als ik toch al kampioen was.Anoniem: 395890 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:18:
Had je dat grinden offline ook maar.
Zolang je speler niet op de begroting drukt, of in de weg staat voor andere spelers (max 32) zou ik em niet wegdoen. Tenzij je voor hetzelfde geld een jongere speler kan aantrekken met vergelijkbare stats.Ik heb daarnaast bijvoorbeeld een 28-jarige El Moubarki (66). Die heb ik op de transferlijst gezet. Hij is heel lang basisspeler geweest, ook dit seizoen nog. Maar zijn marktwaarde is 96000 ofzo en dan krijg je een bod van 103000. Is dit normaal? Ik heb zoiets, zo lang hij niet drukt op de begroting, waarom zou ik hem dan de deur uit doen voor zo'n waardeloos transferbedrag. Ik heb nu expres 20000 meer gevraagd. Niet dat ik dan ineens mijn zakken gevuld heb.Maar hij speelt dus gewoon prima. Hij kan niks in principe, maar hij verzwakt het team ook niet als je hem erin zet.Toch gewoon verkopen? Ik heb Bodnar (21) die gewoon in skill zakte van 71 naar 70 (hoop dat ie daarna weer gaat stijgen) Verder heb ik Eekman (leeftijd weet ik even niet) met algemene stat 56. Dat vind ik erg laag. Ook heb ik nog Azara met algemene stat 68 en een leeftijd van 40. 40 is echt not done heh
Zodra ik een bod krijg op een speler die in een dalende lijn zit, en het bod is acceptabel, gaat die bijna altijd weg. Wel moet je altijd goed in de gaten houden dat je team in evenwicht blijft.
Om op de langere termijn geld te verdienen is het ook handig om jonge spelers te zoeken, met een lage marktwaarde, maar wel goede stats. Maakt niet uit welke positie. Deze leveren vaak redelijk wat geld op na een paar seizoenen. Zo heb ik een stuk of 3 verdedigers van onder de 19 gehaald. Ze zijn een directe versterking, maar kunnen nog flink groeien.
Ik koop alleen spelers boven de 25/26 als ze extreem goed zijn, voor de rest zoveel mogelijk jonkies.
Dan even iets anders.
Had me gisteren toch een wedstrijd. Halve finale Europa League tegen Everton. De uitwedstrijd had ik redelijk simpel met 0-1 gewonnen. Mooie uitgangspositie dus voor de thuiswedstrijd.
Maar het ging niet zoals ik had gehoopt. Na de eerste helft stond ik al 0-1 achter.
Het was de belangrijkste wedstrijd voor mijn team in 6 seizoenen, en dat was te merken aan mijn spelers. Ze waren nerveus... Tien minuten na rust werd het zelfs 0-2. Wat ik ook probeerde, het lukte niet om te scoren. De keeper (mijn ex-keeper nota bene) hield er alles uit, en ook de paal stond regelmatig in de weg. Na 3 wissels en een tactische ingreep werd ik steeds gevaarlijker. Dit resulteerde uiteindelijk via een verlengde hoekschop in de aansluitingstreffer: 1-2
In de 88e minuut zet ik met een steekpasje mijn middenvelder alleen voor de keeper: 2-2.
Geweldig om te zien dat wijzigingen in je team werkelijk effect hebben op het spel.
Sta nu 1e in de competitie, met 12 punten voorsprong. In de beker-finale tegen Ajax, en nu dus de Europa League-finale tegen Arsenal. Na 6 seizoenen ga ik nu eindelijk prijzen pakken.
MLO
Ik word een beetje zat van dat quitten van veel spelers online.
Konami doet er helemaal niets tegen.
Ik ga nu ook quitten, ben het helemaal zat. Ik speel 2 superwedstrijden tegen mensen met allemaal topspelers die er geen reet van kunnen en sta 2x met lege handen. Als ik dan een 3e verlies, ga ik ook quitten.
Ik vind het gewoon oneerlijk dat ik mij telkens uit de naad speel om wedstrijden te winnen en anderen gewoon al jouw energie, die je erin gestopt hebt om zover te komen, teniet doen. Dat verdien ik niet en daarom ga ik het zo doen: 1x gequit, mag 1x zelf quitten.
Ik ga nu ook quitten, ben het helemaal zat. Ik speel 2 superwedstrijden tegen mensen met allemaal topspelers die er geen reet van kunnen en sta 2x met lege handen. Als ik dan een 3e verlies, ga ik ook quitten.
Ik vind het gewoon oneerlijk dat ik mij telkens uit de naad speel om wedstrijden te winnen en anderen gewoon al jouw energie, die je erin gestopt hebt om zover te komen, teniet doen. Dat verdien ik niet en daarom ga ik het zo doen: 1x gequit, mag 1x zelf quitten.
Oh is dat grinden. Ja dat heb ik ook weleens een keer gedaan toen ik de laatste wedstrijd niet meer een positie kon stijgen of dalen.robhoeben schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:42:
[...]
Je kunt in de ML offline ook de wedstrijd laten spelen.door de CPU. Je kan tijdens de wedstrijd naar coach-mode gaan. Je kan dan wel zelf wisselen en de strategie wijzigen enzo, maar je hoeft niet zelf te spelen. Maar het snelste is bij "start wedstrijd" te kiezen voor "laat de trainer deze wedstrijd doen" (o.i.d). Het is natuurlijk een beetje gokken of je dan daadwerkelijk wint, maar hiermee kun je wel het seizoen sneller laten verlopen. Deed ik vroeger vaak aan het einde van het seizoen als ik toch al kampioen was.![]()
[...]
Zolang je speler niet op de begroting drukt, of in de weg staat voor andere spelers (max 32) zou ik em niet wegdoen. Tenzij je voor hetzelfde geld een jongere speler kan aantrekken met vergelijkbare stats.
Zodra ik een bod krijg op een speler die in een dalende lijn zit, en het bod is acceptabel, gaat die bijna altijd weg. Wel moet je altijd goed in de gaten houden dat je team in evenwicht blijft.
Om op de langere termijn geld te verdienen is het ook handig om jonge spelers te zoeken, met een lage marktwaarde, maar wel goede stats. Maakt niet uit welke positie. Deze leveren vaak redelijk wat geld op na een paar seizoenen. Zo heb ik een stuk of 3 verdedigers van onder de 19 gehaald. Ze zijn een directe versterking, maar kunnen nog flink groeien.
Ik koop alleen spelers boven de 25/26 als ze extreem goed zijn, voor de rest zoveel mogelijk jonkies.
Nee El Moubarki drukt absoluut niet op de begroting. Ik verkoop spelers in de dalende lijn meestal ook, omdat ik net als jij me ervan bewust ben dat hij minder wordt en niet beter. Kijk is het nou nog een onwijze ster dan heb je er geen zin in, maar is het Bouaouzan, tsja dan gaat er toch echt een strik omheen. El Moubarki zal het evenwicht niet doen verdwijnen. Ik kijk wel of ik hem weg doe. Kan Azara als tweede back nog even inzetten en bovendien heb ik niets aan 4 rechtsbacks. Eekman kan nog heel veel groeien en dan de verkoop in.
Ik heb wel een aantal jonge spelers ja. Ik heb denk ik ook Palmieri te vroeg de deur uit gedaan. Hij lag nog twee seizoenen vast voordat een "dure" verlenging zou plaatsvinden en dat heb ik toen niet gedaan. Ik heb toch gedacht aan het geld op dat moment en de begroting. Zelfde met Shimizu. Maar ik heb nu Schwarz en Ballesteros en die hou ik voorlopig. Wat ik wel heel vervelend vind is dat ik dus nu Ballesteros uit de jeugd kreeg die al gelijk een stuk beter was dan een jonge Ooijer. Ooijer zit op 69 en Ballesteros op 78. Dus nu zit Ooijer gewoon wissel en dan heb ik ook nog eens een Koreaan die ook op 68 zit. Dus dit soort dingen houden de boel op. Als ik er 1 zou kunnen verkopen dan zou ik ergens anders weer sterken kunnen worden. Maar wie doe je weg? Ik heb die Koreaan verhuurd en dat blijf ik net zo lang doen tot ik een goed bod krijg voor Ballesteros. Dan wordt Ooijer basisspeler en de Koreaan de wissel. Ze zijn ook alle 3 rechtsbenig en rechts centraal in de verdediging. Kortom Boulahrouz staat aan de linkerkant van de verdediging souverijn op de eerste plaats omdat hij geen concurrentie heeft. Ik snap niet dat als ik twee goede rechtspoten als centrale back heb dat ik uit de jeugd dan weer een centrale back krijg met een goede rechtervoet.
Gefeliciteerd en succes met je prijzen trouwens. Dat het maar veel transfergeld op gaat leveren.
Ik ben die update die ze blijkbaar serverside hebben uitgevoerd echt strontzat, echt geen enkele bal gaat er bij mij nog in en geen enkele pass komt nog fatsoenlijk aan... Zo gaat voor mij de lol er echt goed af
Heb in de afgelopen paar dagen iets van 4, 5 wedstrijden gewonnen van de 30
[ Voor 15% gewijzigd door bakakaizoku op 05-04-2011 22:45 ]
MLO
Ik speel niet zoveel online als jou, maar nog helemaal geen last van gehad eigenlijk. Hoe quit je eigenlijk? Ben er wel achter dat ik beter later op de avond kan gaan spelen (+/- na 21:00 uur), die russen, brazilianen en grieken met trage verbindingen heb ik nu wel gezien.Harribo schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:42:
MLO
Quitten doe je met het programma NetLimiter, daar kan je dan per programma aangeven hoe traag iets moet lopen. Als je hem dan instelt op 1kb/sec up en op 1 kb/sec download voor PES2011 , dan annuleer je een spel.
Toch probeer ik het niet teveel of helemaal niet te doen, hou het leuk voor zover mogelijk.
Heb gister 1x gequit van een groot aantal potjes. Ik was zelf al 4x gequit. Die gozer had echt alle geluk van de wereld, werd er echt niet goed van. Maar er was ook iemand die gewoon beter was dan mij, tja die quit ik dan sowieso niet.
Het valt me wel op dat de lui die quitten vaak allemaal topspelers hebben en weinig creatviteit. Ze lopen vaak de hele tijd langs de zijlijn om hem dan hard voor te zetten. Heel matig. Ze kunnen er eigenlijk vaak gewoon bar weinig van. (D2)
Daar heb ik trouwens wel een remedie voor: zet er een snelle back op, ter breedte van de zijlijn-spits van de tegenstander. Komt ie er toch langs, zorg ervoor dat je een ander mannetje pakt en die alvast voor de goal neerzet om de bal weg te rossen als hij wordt voorgezet. Het is namelijk zó dat bij die harde lage voorzetten veel verdedigers van mij schuin achter de renner aangaan waardoor er tijdens de voorzet haast geen mannetjes meer van mijn eigen team in het midden staan te verdedigen. Nu heb ik de druk-factor ook wel hoog staan maar dan nog,
Brazilianen, Grieken, Argentijnen....dat zijn vaak de vertragingslandjes...Zitilites schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:48:
MLO
die russen, brazilianen en grieken met trage verbindingen heb ik nu wel gezien.
Quitten doe je met het programma NetLimiter, daar kan je dan per programma aangeven hoe traag iets moet lopen. Als je hem dan instelt op 1kb/sec up en op 1 kb/sec download voor PES2011 , dan annuleer je een spel.
Toch probeer ik het niet teveel of helemaal niet te doen, hou het leuk voor zover mogelijk.
Heb gister 1x gequit van een groot aantal potjes. Ik was zelf al 4x gequit. Die gozer had echt alle geluk van de wereld, werd er echt niet goed van. Maar er was ook iemand die gewoon beter was dan mij, tja die quit ik dan sowieso niet.
Het valt me wel op dat de lui die quitten vaak allemaal topspelers hebben en weinig creatviteit. Ze lopen vaak de hele tijd langs de zijlijn om hem dan hard voor te zetten. Heel matig. Ze kunnen er eigenlijk vaak gewoon bar weinig van. (D2)
Daar heb ik trouwens wel een remedie voor: zet er een snelle back op, ter breedte van de zijlijn-spits van de tegenstander. Komt ie er toch langs, zorg ervoor dat je een ander mannetje pakt en die alvast voor de goal neerzet om de bal weg te rossen als hij wordt voorgezet. Het is namelijk zó dat bij die harde lage voorzetten veel verdedigers van mij schuin achter de renner aangaan waardoor er tijdens de voorzet haast geen mannetjes meer van mijn eigen team in het midden staan te verdedigen. Nu heb ik de druk-factor ook wel hoog staan maar dan nog,
[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 14-04-2011 16:08 ]
Ik ben er inderdaad na een paar dagen ook al achter dat tegen de lage divisie clubs de lage harde voorzetjes het beste werkenHarribo schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:19:
[...]
Het is namelijk zó dat bij die harde lage voorzetten veel verdedigers van mij schuin achter de renner aangaan waardoor er tijdens de voorzet haast geen mannetjes meer van mijn eigen team in het midden staan te verdedigen. Nu heb ik de druk-factor ook wel hoog staan maar dan nog,
De transfermarkt was bij mij weer open. Kreeg ik allemaal boutspelers in mijn jeugd van Excelsior zelf. Nou blijkt dat mijn trainers wel talenten ontwikkelen, maar ze niet ontdekken. Heb de scout maar een niveau opgewaardeerd en de jeugdinvesteringen ook een niveau omhoog. Het kan toch niet zo zijn dat je alleen een standaardspeler Cejumi als rechtsback met 76 uit je jeugd krijgt? Wat een boutspelers zeg, Vincken, G. Ferandez, Ramsteijn, Espimas, Minanda, Ivarov, mahamane traore, van haeften. Het was allemaal niet veel.
Ik dacht, dan haal ik nog wat versterkingen op het middenveld. Zenden, Nuri Sahin en Tosic. Alle 3 niet gelukt!
Ik dacht, dan haal ik nog wat versterkingen op het middenveld. Zenden, Nuri Sahin en Tosic. Alle 3 niet gelukt!
Anoniem: 24417
hm, eergister een amd HD 6850 gekocht, had hiervoor een 3850, en sindsdien hakkelt PES!
heb mn desktop braaf op 60Hz en alle combinaties van 'frame skipping' en 'wait for vertical retrace' geprobeerd. sommige combinaties werken beter dan anderen, maar echt vloeien wil et niet...
opvallend is dat de FPS counter beweert dat het rond de 63 fps draait, ipv 60 zoals je zou verwachten met een waitretrace op 60hz
wat ik me kan herinneren was dat met mn 3850 wel braaf rond de 60.
iemand anders hier ook ervaringen mee/oplossing voor? is wel erg frustrerend dat juist met zo'n gloednieuwe powerkaart pes ineens hakkelt
heb mn desktop braaf op 60Hz en alle combinaties van 'frame skipping' en 'wait for vertical retrace' geprobeerd. sommige combinaties werken beter dan anderen, maar echt vloeien wil et niet...
opvallend is dat de FPS counter beweert dat het rond de 63 fps draait, ipv 60 zoals je zou verwachten met een waitretrace op 60hz
iemand anders hier ook ervaringen mee/oplossing voor? is wel erg frustrerend dat juist met zo'n gloednieuwe powerkaart pes ineens hakkelt
Anoniem: 24417
heb et weer aardig vloeiend 
frame skipping aan, vsync in pes setup uit, vsync in control center aan, triple buffering in radeonpro (tooltje).
weet niet precies wat nou de doorslag geeft, maar t vloeit
misschien dat die vsync in pes verkeerd rekent, en dat dat hierdoor gefixed is. hij draait nu ook weer braaf 60 fps
frame skipping aan, vsync in pes setup uit, vsync in control center aan, triple buffering in radeonpro (tooltje).
weet niet precies wat nou de doorslag geeft, maar t vloeit
Dank dat je het met ons deelt, misschien hebben mensen er nog wat aan als ze een nieuwe videokaart kopen.
Dat onderhandelen gedurende een seizoen is wel een optie trouwens. Ik heb nu wel Sahin binnen en Richard Garcia, 1 of andere Australier. Ik vind het wel maf trouwens dat ik op een speler bied en dat er dan staat dat ik moet blijven bieden in het vervolg zodat ie wel komt. Nou ik daarna buiten de transferperiode weer bieden en hij tekent gelijk.
MLO
Gister eindelijk eens mn eerste toernooi gewonnen, de Open Master competitie.
2.000.000 eurotjes op de rekening als bonus
MLO
Wat is jouw opstelling dan? Ben wel benieuwd, zoek zelf nog een paar reserve spelers.
Ik doe tegenwoordig in D2 snelle wedstrijden (ook omdat de competities vaak maar uit een 20 man bestaan). Soms verdien ik per wedstrijd wel 400.000. Soms nog geen 100.000. Maar een paar keer 400.000 gaat ook wel lekker snel zo, waar dat bedrag op gebaseerd is, weet ik niet. Denk op allerlei stats, niet alleen goals.
Open Master competitie, dat is wel knap, aangezien daar spelers van alle niveaus aanwezig zijn.Zitilites schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:32:
MLO
Wat is jouw opstelling dan? Ben wel benieuwd, zoek zelf nog een paar reserve spelers.
Ik doe tegenwoordig in D2 snelle wedstrijden (ook omdat de competities vaak maar uit een 20 man bestaan). Soms verdien ik per wedstrijd wel 400.000. Soms nog geen 100.000. Maar een paar keer 400.000 gaat ook wel lekker snel zo, waar dat bedrag op gebaseerd is, weet ik niet. Denk op allerlei stats, niet alleen goals.
Ik moet zeggen ik mag ook niet klagen over de manier waarop ik heb gewonnen. In de voorronde trof ik veel D5'ers. De eerste 2 knockoutrondes heb ik met penalty's gewonnen van spelers met vergelijkbaar niveau (+/-D3). Alleen de finale heb ik van een echt beter team gewonnen, maar dan ook wel overtuigend (0-4).Harribo schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:05:
[...]
Open Master competitie, dat is wel knap, aangezien daar spelers van alle niveaus aanwezig zijn.
Ik speel feitelijk in een 4-5-2 opstelling, eigenlijk meer een 4-3-3 opstelling met punt naar achteren.
El Hamdaoui - Babel
vd Vaart
v Bronckhost - Afellay
Maduro
Drenthe - Vlaar - Boulahrouz - vd Wiel
Stekelenburg
vd Vaart
v Bronckhost - Afellay
Maduro
Stekelenburg
Op de bank heb ik als enige waardige wisselspeler Bakkal.
MLO
Benzema test ik even maar kan zijn dat ik Babel weer terugkoop zelfs.
Nog een tip als je wat geld over hebt: koop Milner. Kost wel een 4 miljoen maar kan op veel plaatsen staan (Aanvallend/Middenveld/Verdedigend).
Dat is handig als 12e man als een ander weer zijn dag niet heeft. Heeft goede stats om als een echte teamspeler mee te doen. Inclusief een Scherpe Loop om door een verdediging te sprinten.
Babel is echt een topper, heb hem net verkocht voor Benzema, maar hij heeft bij mij lang gediend.Zitilites schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:16:
[...]
El Hamdaoui - Babel
vd Vaart
v Bronckhost - Afellay
Maduro
Stekelenburg
Bakkal heb ik in het verleden niets aan gehad helaas. Een van mijn grootste miskopen.Op de bank heb ik als enige waardige wisselspeler Bakkal.
Nog een tip als je wat geld over hebt: koop Milner. Kost wel een 4 miljoen maar kan op veel plaatsen staan (Aanvallend/Middenveld/Verdedigend).
Dat is handig als 12e man als een ander weer zijn dag niet heeft. Heeft goede stats om als een echte teamspeler mee te doen. Inclusief een Scherpe Loop om door een verdediging te sprinten.
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 14-04-2011 16:09 ]
Ben nu ook druk bezig met m'n MLO team, laatst met m'n D4 elftal een D1 helemaal zoek gespeeld en stond met 2-1 voor, gaat die zak hooi in de laatste minuut disconnecten
Dag heel veel geld 
Speel met de volgende opstelling
Afhankelijk van de wedstrijdsoort (coach of zelf) is het 4-3-3 of 4-3-2-1
Speel met de volgende opstelling
code:
1
2
3
4
| Kallstrom Bryan Ruiz De Camargo Janssen - Marveaux - Kafes Bedimo - Mandelli - Knezevic - Cesar Peixoto Boschker |
Afhankelijk van de wedstrijdsoort (coach of zelf) is het 4-3-3 of 4-3-2-1
MLO
Heb het ook al een paar keer gehad. Je kan het van te voren al aan zien komen: geen goed spel en vaak een win-rating van 50% of meer.
Daarom zitten ze ook in D1mattttt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:37:
Ben nu ook druk bezig met m'n MLO team, laatst met m'n D4 elftal een D1 helemaal zoek gespeeld en stond met 2-1 voor, gaat die zak hooi in de laatste minuut disconnectenDag heel veel geld
Wat is je best presterende speler?Speel met de volgende opstelling
code:
1 2 3 4 Kallstrom Bryan Ruiz De Camargo Janssen - Marveaux - Kafes Bedimo - Mandelli - Knezevic - Cesar Peixoto Boschker
De Camargo is wel een goaltgetter, maar verder presteren ze allemaal ondermaats want ik faal altijd keihardHarribo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 17:45:
MLO
[...]
Daarom zitten ze ook in D1Heb het ook al een paar keer gehad. Je kan het van te voren al aan zien komen: geen goed spel en vaak een win-rating van 50% of meer.
[...]
Wat is je best presterende speler?
MLO
Heb trouwens nu zelf Seedorf ingeruild voor Sneijder als AM. Maar Sneijder valt me tegen.
Hij zal vast een goede trap hebben maar op het niveau van D2 is hij vaak een stap te laat.
Misschien dat ik DeCamargo nog koop als stand-in.
In D2 ligt degradatie dan zo op de loer. De meesten zitten net boven de 500, 20 punten eraf en je kan naar D3.
Ik praat dat disconnecten niet goed maar Konami moet ook niet van die beroerde puntensysteem hanteren.
Net als dat ik 7-0 win van een D5-er. Ok niet eerlijk maar krijg slechts 1 (!) schamel puntje!
Koop Babel, zeer handig.mattttt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 18:07:
[...]
De Camargo is wel een goaltgetter, maar verder presteren ze allemaal ondermaats want ik faal altijd keihard
Heb trouwens nu zelf Seedorf ingeruild voor Sneijder als AM. Maar Sneijder valt me tegen.
Hij zal vast een goede trap hebben maar op het niveau van D2 is hij vaak een stap te laat.
Zat even te denken....ik kan me er eerlijk wel wat bij voorstellen ook....het spel zit zo in elkaar dat, als je verliest van een lager team, je zo 20 punten eraf krijgt. Dat is echt belachelijk veel vind ik.mattttt schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:37:
Ben nu ook druk bezig met m'n MLO team, laatst met m'n D4 elftal een D1 helemaal zoek gespeeld en stond met 2-1 voor, gaat die zak hooi in de laatste minuut disconnectenDag heel veel geld
In D2 ligt degradatie dan zo op de loer. De meesten zitten net boven de 500, 20 punten eraf en je kan naar D3.
Ik praat dat disconnecten niet goed maar Konami moet ook niet van die beroerde puntensysteem hanteren.
Net als dat ik 7-0 win van een D5-er. Ok niet eerlijk maar krijg slechts 1 (!) schamel puntje!
[ Voor 76% gewijzigd door Harribo op 15-04-2011 10:02 ]
Nouja, als ik met mijn spastische speelstijl jouw D1 team wegspeel, dan is het maar de vraag of je uberhaupt in de D1 thuishoort.. Ik speel liever ook in de D5, daar past mijn speelstijl meer bijHarribo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:20:
[...]
Koop Babel, zeer handig.
[...]
Zat even te denken....ik kan me er eerlijk wel wat bij voorstellen ook....het spel zit zo in elkaar dat, als je verliest van een lager team, je zo 20 punten eraf krijgt. Dat is echt belachelijk veel vind ik.
Net trouwens weer genaaid door een Braziliaan met z'n D1 elftal, stond gelijk in de 83e minuut, ik begin op een gegeven moment een aanval net buiten zijn 16 (stond praktisch vrij), begint het ineens te haperen, dan weet je meteen al dat het afgelopen is, en ja hoor, This game has been cancelled due to unforeseen circumstances, en dan weer +0 aan geld krijgen.
Over dat puntensysteem, tja, ik vind het wel prima zo, het is natuurlijk van de zotten dat iemand met een A+++++ elftal de volle mep aan punten krijgt nadat hij met 20-0 van een team met matige spelers wint. Ik speel op dit moment ook met de instelling dat ik tegen iedereen wil spelen, als ik dan van een hoger geranked team verlies, dan verlies ik inderdaad maar een paar puntjes maar krijg wel weer wat centen erbij om mijn team een beetje gelijk te kunnen trekken met die hoger gerankte teams.
Vanmiddag overigens wel de D4 Coach cup gewonnen
[ Voor 15% gewijzigd door bakakaizoku op 15-04-2011 01:25 ]
Babel is inderdaad een leuke speler die met zn snelheid altijd wel wat kan aanrichten. Met hoge of lage voorzetten wordt El Ham regelmatig bediend. Toch vind ik mijn aanvalskoppel in vergelijking met tegenstanders ondermaats. Ik ben nu aan het sparen voor Van Persie. El Ham houd ik dan als wissel, geen topper maar 1 op 1 is hij vaak beslissend.Harribo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 16:06:
MLO
[...]
Babel is echt een topper, heb hem net verkocht voor Benzema, maar hij heeft bij mij lang gediend.
Bakkal vind ik juist een leuke speler omdat hij op meerdere plekken kan staan. Ik gebruik hem als VA, CM en VM. Van Bronkhorst kan eventueel dan terugzakken naar de verdediging waardoor alle posities backup hebben. Milner gaat hem niet worden ik blijf (voorlopig) bij mijn beleid om alleen NL of (ex-)Ajaxspelers te gebruikenBakkal heb ik in het verleden niets aan gehad helaas. Een van mijn grootste miskopen.
MLO
Ik 16 kansen, tegenstander 2 stuks: 1-1 uitslag.
Sorry hoor maar dat kan toch ook niet? Het systeem zorgt er gewoon voor dat je dan moeilijk kan winnen.
Ik heb er geen video van maar als je ziet wat er allemaal voor domme dingen misgingen bij mijn topspelers, niet normaal. Loop bijv tegen een bal aan in het midden van het veld (die ik gewoon afpak), rolt ie over de zijlijn. Kan me echt voorstellen dat mensen dan quitten hoor. Dit soort dingen slaan echt helemaal nergens op.
Heb hem zijn punten gegund maar PES moet niet opeens mannetjes gaan vertragen en zo.
Nou ik speelde dus 2x tegen een D5. Wat gebeurt er?: bijna al mijn spelers zijn uit vorm en als ik een pass geef, gaan ze langzamer lopen!!mattttt schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 01:20:
[...]
Nouja, als ik met mijn spastische speelstijl jouw D1 team wegspeel, dan is het maar de vraag of je uberhaupt in de D1 thuishoort.. Ik speel liever ook in de D5, daar past mijn speelstijl meer bij
Sorry hoor maar dat kan toch ook niet? Het systeem zorgt er gewoon voor dat je dan moeilijk kan winnen.
Ik heb er geen video van maar als je ziet wat er allemaal voor domme dingen misgingen bij mijn topspelers, niet normaal. Loop bijv tegen een bal aan in het midden van het veld (die ik gewoon afpak), rolt ie over de zijlijn. Kan me echt voorstellen dat mensen dan quitten hoor. Dit soort dingen slaan echt helemaal nergens op.
Heb hem zijn punten gegund maar PES moet niet opeens mannetjes gaan vertragen en zo.
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 15-04-2011 10:51 ]
Ik snap je punt, maar je moet zeker niet vergeten dat een Babel met allemaal stats op 80+ die niet fit is, nog steeds beter is dan een (ik noem maar wat) Dodo die topfit is.Harribo schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:49:
MLO
[...]
Nou ik speelde dus 2x tegen een D5. Wat gebeurt er?: bijna al mijn spelers zijn uit vorm en als ik een pass geef, gaan ze langzamer lopen!!
Ik kijk altijd naar de fitheid van de spelers van de tegenstander om te bepalen vanuit welke zijlijn ik mijn aanval in ga zetten, en dan nog kan ik soms flinke moeite hebben om daar doorheen te komen met een paarse puyol en een blauwe willekeurig goede sb met mijn Groene / Oranje De Camargo. Het ligt ook maar net aan de instelling (zowel mentaal als in het spel) van de tegenstander.
MLO
Zonet weer een spel gespeeld , tegen een D3. Nou echt, je moest eens zien wat een ballen hij dan meekrijgt, echt niet te geloven. Dat is echt scripted, volgende keer quit ik.
Edit: weer een potje tegen een D3 gespeeld. Niet te filmen: krijg geen vrije trap mee, alleen maar tegen zónder dat ik op een knop druk. Mannetjes vertragen ook weer. Ik 16 kansen 2 goals (3! op de paal), hij 3 kansen 2 goals. Laatste goal omdat mijn vd Wiel maar stond te kijken zonder ook maar een man in de buurt, kon hem gewoon niet besturen!
Ik heb nog steeds niet gequit maar wordt dit wel enorm zat eigenlijk.
Heb trouwens geen reservespelers, spaar ik nu voor.
Dat doe ik ook.mattttt schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:45:
[...]
Ik snap je punt, maar je moet zeker niet vergeten dat een Babel met allemaal stats op 80+ die niet fit is, nog steeds beter is dan een (ik noem maar wat) Dodo die topfit is.
Zonet weer een spel gespeeld , tegen een D3. Nou echt, je moest eens zien wat een ballen hij dan meekrijgt, echt niet te geloven. Dat is echt scripted, volgende keer quit ik.
Edit: weer een potje tegen een D3 gespeeld. Niet te filmen: krijg geen vrije trap mee, alleen maar tegen zónder dat ik op een knop druk. Mannetjes vertragen ook weer. Ik 16 kansen 2 goals (3! op de paal), hij 3 kansen 2 goals. Laatste goal omdat mijn vd Wiel maar stond te kijken zonder ook maar een man in de buurt, kon hem gewoon niet besturen!
Ik heb nog steeds niet gequit maar wordt dit wel enorm zat eigenlijk.
Heb trouwens geen reservespelers, spaar ik nu voor.
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 15-04-2011 12:55 ]
Kunnen de ML offliners ook weer even reageren?
Ik weet af en toe niet wat ik meemaak met dit spel. Ik won 2-1 van C.S. Squanoer o.i.d. vervolgens verlies ik de wedstrijd voor opening van de transfermarkt 2-0 van FC Utrecht. Daarna na de transfermarkt Feyenoord uit. 5 fucking 1 gewoon. Mijn verdediging bakte er geen ene reet van. Het was zo genant dat ik erom moest lachen. Wat ik me nu al een tijd afvraag. Een speler doorloopt een groeilijn. is die groeilijn nu altijd hetzelfde en van tevoren vastgelegd? Maar dat ie wel kan uitschieten? Dus als jij een betere trainer hebt dat die speler in een groeiperiode ook net wat meer kan groeien? Of is de lijn zelf ook los en kan groei ook juist afhangen van de trainer? Zo heb je bijvoorbeeld een laatbloeier als Pantelic. Kan die met een superieure trainer in zijn eerste jaar al heel erg groeien, terwijl zijn lijn eerder dalend is? Transfernieuws is dat er niemand weg is. Ruskin doe ik niet de deur uit voor 75000, ik vond het echt een belediging. Aanwinsten zijn Boka, Nuri Sahin en Richard Garcia. Alleen de eerste is een echte versterking. De anderen zijn meer voor de breedte.
MLO
Vanavond 4 potjes gedaan, 3x voor gestaan, 3x werd ik gequit. 4e keer gewonnen met 3-0, kreeg 3 punten en 20.000 euro.
Tjonge wat een ouderwets fijn en lucratief MLO avondje
Vanavond 4 potjes gedaan, 3x voor gestaan, 3x werd ik gequit. 4e keer gewonnen met 3-0, kreeg 3 punten en 20.000 euro.
Hoe installeer je PES op de PS3?
In de manual staat dat je dit via system settings en vervolgens 'install' moet doen....
Maar de 'install' optie staat er bij mij niet tussen.
In de manual staat dat je dit via system settings en vervolgens 'install' moet doen....
Maar de 'install' optie staat er bij mij niet tussen.
Je hebt verschillende groeilijnen die per speler anders zijn. (http://pes.neoseeker.com/wiki/Growth_Type)Anoniem: 395890 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:03:
Kunnen de ML offliners ook weer even reageren?Wat ik me nu al een tijd afvraag. Een speler doorloopt een groeilijn. is die groeilijn nu altijd hetzelfde en van tevoren vastgelegd? Maar dat ie wel kan uitschieten? Dus als jij een betere trainer hebt dat die speler in een groeiperiode ook net wat meer kan groeien? Of is de lijn zelf ook los en kan groei ook juist afhangen van de trainer? Zo heb je bijvoorbeeld een laatbloeier als Pantelic. Kan die met een superieure trainer in zijn eerste jaar al heel erg groeien, terwijl zijn lijn eerder dalend is?
Early Peak - Early/Lasting - Standard - Standard/Lasting - Late peak - Late/Lasting
De groeilijn die een speler heeft is zeg maar de gemiddelde waarde, waar een speler dus naar boven of naar beneden van kan afwijken afhankelijk van z'n situatie.
De echte groei van een speler zal redelijk bij die lijn in de buurt komen, maar er is wel mogelijkheid tot uitschieters.
Volgensmij spelen een aantal factoren mee in de groei van een speler.
Met een duurdere trainer zullen je spelers gemiddeld iets sneller groeien dan de groeilijn aangeeft.
Als een speler élke wedstrijd meespeelt gaat de groei ook weer iets sneller. Maar hoeveel dat dan is durf ik niet te zeggen. (zal een paar procent schelen gok ik).
Dit is ook de reden dat ik jonge spelers, waarvan ik weet dat ze op latere leeftijd een topper gaan worden, al zoveel mogelijk speeltijd wil geven op jonge leeftijd, zodat ze op hun maximale niveau blijven groeien.
quitten ze ook in toernooien?Harribo schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 22:13:
MLO
MLO
Denk dat dat wel gebeurt tijdens de kwalificatie ronde, dan verlies je toch weinig.
Quit je tijdens de knock out fase dan verlies je veel geld.
Ik speel weinig toernooien, in D2 zitten er vaak maar een 15 man in.
Denk dat dat wel gebeurt tijdens de kwalificatie ronde, dan verlies je toch weinig.
Quit je tijdens de knock out fase dan verlies je veel geld.
Het is mij wel eens overkomen dat men de boel dusdanig vertraagde tijdens Coach tournooien dat de wedstrijd nietelijk werd verklaard, het wordt al bijna eng om een keer een wedstrijd te winnen, want de kans dat hij voortijdig wordt afgekapt is dan redelijk aanwezig..
Ik had laatst op aanraden maar eens Babel gekocht, maar heb hem na 2 dagen ook maar weer omgeruild voor Kuyt. De reden hiervoor was dat Babel echt constant een paars pijltje bij mij had, en dan schiet je er echt geen flikker mee op met al die stats
Kuyt heeft ongeveer dezelfde stats (al dan niet beter), en heeft een fitheid rating van maar liefst 7 punten, het komt dus zelden voor dat hij blauw/paars is. En het mooie is, hij kost bijna net zoveel als Babel als ik het mij goed kan herinneren!
Das dus quittenmattttt schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:24:
[...]
Het is mij wel eens overkomen dat men de boel dusdanig vertraagde tijdens Coach tournooien dat de wedstrijd nietelijk werd verklaard, het wordt al bijna eng om een keer een wedstrijd te winnen, want de kans dat hij voortijdig wordt afgekapt is dan redelijk aanwezig..
Kans is heel erg aanwezig, zeker in de hogere divisies. Vooral in D1, daar zitten al die no no 's die absoluut niet 1 keer kunnen verliezen.
Babel heeft inderdaad vaak een paars pijltje. Maar met een paars pijltje presteert hij ook nog aardig hoor.Ik had laatst op aanraden maar eens Babel gekocht, maar heb hem na 2 dagen ook maar weer omgeruild voor Kuyt. De reden hiervoor was dat Babel echt constant een paars pijltje bij mij had, en dan schiet je er echt geen flikker mee op met al die stats
Klopt, alleen ik heb hem niet gekocht omdat hij zo traag is. Ga hem trouwens wel proberen binnenkort.Kuyt heeft ongeveer dezelfde stats (al dan niet beter), en heeft een fitheid rating van maar liefst 7 punten, het komt dus zelden voor dat hij blauw/paars is. En het mooie is, hij kost bijna net zoveel als Babel als ik het mij goed kan herinneren!

Dat is de huidige lineup van m'n MLO team. Ik leg zelf meer de focus op langzaam opbouwen en heb dit team dan ook rustig opgebouwd door kopen en verkopen. Mijn doel is op dit moment nog de verdediging verbeteren om daarna te gaan kijken welke spelers ik er bij kan halen zodat mijn selectie wat meer naar de breedte groeit.
4-1-1-4 is wel iets wat meer bij mijn speelstijl past. Deze formatie nodigt niet echt uit om langs de flanken te rushen, het kan wel maar dan zal ik er een speedmerchant bij moeten halen en daar ligt op dit moment nog niet mijn prioriteit (ik wil er maximaal 1, 2 voor in maar dat is voor latere zorg). Het nodigt wel uit om door het midden te spelen, wat veel spelers niet verwachten omdat ze rushes vanaf de flanken zijn gewend.
Had hiervoor een hele tijd Boschker op doel staan, maar begon toch in te zien dat ik hem er meer voor gevoel in het doel had staan dan voor z'n kunsten, hij hield namelijk niet echt veel dingen tegen, hij komt er in ieder geval wel weer bij als ik het geld er voor heb, maar dan voor in de breedte. Manninger is wat dat betreft wel een hele vooruitgang en niet eens zo heel erg duur (hij fungeerde irl als bankzitter, dus dat zal er wel wat te maken mee hebben gehad).
Hubschmann mag dan wel een "lage" algemene rating hebben, maar hij heeft wel een anchorman kaart wat niet veel DMF's hebben, dit houdt in dat hij zich over het algemeen meer op eigen helft blijft hangen om zo aanvallen tegen te houden.
Mijn 2 centrale verdedigers zijn nieuw (ik heb nog maar 1 wedstrijd er mee gespeeld en dat was tegen een speedmerchant hoererende D2'er), dus daar kan ik weinig over kwijt, wel liep die eerste wedstrijd af met een 3-2 verlies voor mij, wellicht dat ze er wat te maken mee hebben gehad. In ieder geval is G. Martinez de moeite van het proberen waard gezien zijn stats en niet schrikbarend hoge prijs.
Ik had eindelijk genoeg geld en dus nu El Hamdaoui verkocht en Van Persie gehaald. Heerlijke speler en scoorde bijna elke wedtrijd. Samen met Babel een goed duo. Ik moet het ook hebben van het samenspel, 1 op 1 gaat met name met Babel niet vaak goed.Het is elke keer hopen dat een speler meeloopt waarop ik kan afleggen.
MLO
Als LVA heb ik nog steeds Duff, die loopt ook vaak, maar heb ik meer als aangever voor de andere 2 CA's.
Ben trouwens ook ff offline bezig geweest met ML. Tja eerste seizoen sta ik al bovenaan in D2...jammer.
Ik stel Babel altijd in als CA, dan loopt ie nog sneller richting de goal.Zitilites schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:17:
Ik had eindelijk genoeg geld en dus nu El Hamdaoui verkocht en Van Persie gehaald. Heerlijke speler en scoorde bijna elke wedtrijd. Samen met Babel een goed duo. Ik moet het ook hebben van het samenspel, 1 op 1 gaat met name met Babel niet vaak goed.Het is elke keer hopen dat een speler meeloopt waarop ik kan afleggen.
Als LVA heb ik nog steeds Duff, die loopt ook vaak, maar heb ik meer als aangever voor de andere 2 CA's.
Fijne opstelling, zo speel ik ongeveer ook.mattttt schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:10:
[afbeelding]
Dat is de huidige lineup van m'n MLO team.
Ben trouwens ook ff offline bezig geweest met ML. Tja eerste seizoen sta ik al bovenaan in D2...jammer.
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 21-04-2011 12:07 ]
@mattt: waarom al die spelers met stats in de 20?
Werkt het zo als je online speelt?
Je moet minimaal 16 spelers hebben, dus wat je te weinig hebt kun je aanvullen met goedkope bankzitters.Anoniem: 395890 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 12:09:
@mattt: waarom al die spelers met stats in de 20?Werkt het zo als je online speelt?
MLO
Mijn formatie nu:
Heb ik ookmattttt schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:34:
[...]
Je moet minimaal 16 spelers hebben, dus wat je te weinig hebt kun je aanvullen met goedkope bankzitters.
Mijn formatie nu:

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 21-04-2011 14:20 ]
What the f**k is this?:
Ik speel een spel online, een gozer laat het spel freezen, na 10 minuten is de server verbroken en krijg ik nota bene 16 punten aftrek!!!!!!
Het wordt ook steeds maar erger met dat online...
Ik speel een spel online, een gozer laat het spel freezen, na 10 minuten is de server verbroken en krijg ik nota bene 16 punten aftrek!!!!!!
Het wordt ook steeds maar erger met dat online...
Eindelijk een pot gewonnen tegen een D2'er, en hij disconnecte de boel niet eens
Ik disconnect ook niet meer, ik denk maar zo: die ander doet ook zijn best om punten te winnen, dan geef ik ze, moet ik maar beter spelen.mattttt schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 20:52:
Eindelijk een pot gewonnen tegen een D2'er, en hij disconnecte de boel niet eens
Omg 
Ik speel net een partij tegen een D1 figuur, eerste helft 1-1, in de pauze zegt hij dat hij niet van plan is te verliezen, dus waarschuw ik hem dat ik de 2e helft ga frapsen en hem ga reporten als hij de verbinding verbreekt. 89e minuut staat het nog steeds 1-1 en ik denk "yes!", gaat die etterbak disconnecten. Ik open windows movie maker om een report filmpje te maken voor konami (die schijnen er serieus mee bezig te gaan), heb ik z'n naam niet vastgelegd
Ik speel net een partij tegen een D1 figuur, eerste helft 1-1, in de pauze zegt hij dat hij niet van plan is te verliezen, dus waarschuw ik hem dat ik de 2e helft ga frapsen en hem ga reporten als hij de verbinding verbreekt. 89e minuut staat het nog steeds 1-1 en ik denk "yes!", gaat die etterbak disconnecten. Ik open windows movie maker om een report filmpje te maken voor konami (die schijnen er serieus mee bezig te gaan), heb ik z'n naam niet vastgelegd
Ik heb de laatste weken geen D1-er gezien die niet quitte...heel trieste divisie momenteel.mattttt schreef op maandag 25 april 2011 @ 23:10:
Ik kijk tegenwoordig naar de win-percentage, is die (ver) boven de 40% en speelt hij in D1, dan is het quitten zodra de wedstrijd begint. Heb geen zin om energie te steken in dat soort lui.
En volgens mij kan je opnemen wat je wilt, Konami doet er volgens mij helemaal niets mee (helaas).
Speelde vandaag 6 potjes in D2. 4 daarvan verloor ik en koste mij punten en geld.
2 daarvan stond ik voor, word in beide wedstrijden in de laatste minuut gedisconnect.
Wat een trieste zooi, het zit stampvol met kleine kinderen die niet meer tegen een verliespartij kunnen...
2 daarvan stond ik voor, word in beide wedstrijden in de laatste minuut gedisconnect.
Wat een trieste zooi, het zit stampvol met kleine kinderen die niet meer tegen een verliespartij kunnen...
Hebben de 360 spelers ook deze problemen?
Gaude et aude
Heb ik toch een gewetensvraag voor je...Harribo schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:16:
Speelde vandaag 6 potjes in D2. 4 daarvan verloor ik en koste mij punten en geld.
Waarom blijf je jezelf dan nog onnodig kwellen door online te gamen?
Tja dat heb ik mijzelf ook wel eens afgevraagd. Het is voor mij zo dat MLO gewoon heel leuk is.Anoniem: 84457 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:38:
[...]
Heb ik toch een gewetensvraag voor je...
Waarom blijf je jezelf dan nog onnodig kwellen door online te gamen?
Er komt qua voetbal spel niets bij in de buurt, er zit van alles in. Ik vind het leuk om een team te bouwen online.
Offline heb ik geen uitdaging anders had ik dat al lang gedaan. En de cpu is zeer voorspelbaar, weinig aan.
Het is alleen zo jammer dat de servers van Konami en de spelers zo zuigen. En helaas ook niet een beetje maar heel veel.
Denk dat ik ga degraderen naar D3 omdat iedereen in D2 loopt te quitten en ik niet. Maar denk dat ik daar wel gelukkiger word. Minder quitters.
Het idee van een competitie is in elk geval flink verziekt. En wat mij nog het meest verbaast: Konami doet niets ???? Raar hoor..
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 27-04-2011 20:58 ]
Dat quitten en tegen een trage verbinding aanlopen was voor mij de reden om niet meer online te gaan.Harribo schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:58:
[...]
Tja dat heb ik mijzelf ook wel eens afgevraagd. Het is voor mij zo dat MLO gewoon heel leuk is.
Er komt qua voetbal spel niets bij in de buurt, er zit van alles in. Ik vind het leuk om een team te bouwen online.
Offline heb ik geen uitdaging anders had ik dat al lang gedaan. En de cpu is zeer voorspelbaar, weinig aan.
Het is alleen zo jammer dat de servers van Konami en de spelers zo zuigen. En helaas ook niet een beetje maar heel veel.
Denk dat ik ga degraderen naar D3 omdat iedereen in D2 loopt te quitten en ik niet. Maar denk dat ik daar wel gelukkiger word. Minder quitters.
Het idee van een competitie is in elk geval flink verziekt. En wat mij nog het meest verbaast: Konami doet niets ???? Raar hoor..
Ik speel met alle plezier tien seizoenen offline.
Ik probeer het nog wel een keer wanneer Konami het allemaal opgelost heeft.
ik speel niet online omdat ik bang ben dat ik ernstig verslaafd raak. Heb dit vroeger gehad met Unreal Tournament en Counterstrike. Verder vind ik het onzin dat ik nog weer eens extra moet gaan betalen om mijn xbox op internet te zetten als ik al betaal voor mijn internetverbinding. Bovendien is er toch altijd iemand beter omdat je van die rukkers hebt die de hele dag alleen maar pes spelen en ook alle truckjes uit hun hoofd gaan leren. Die zullen het dus altijd winnen. Ik heb niet eens zin om voortdurend te worden afgeslacht door deze types. Ik hou de eer wel aan mezelf. Ik vind de Masterleague offline uitdagend zat op het hoogste niveau. Ik blunder meestal toch de eerste seizoenen, waardoor ik naar league 2 degradeer.
By the way, even off topic. Ik dacht dat er geen ander spel meer was wat mij net zo kon bekoren als PES. Tot ik van de week de nieuwe Mortal Kombat 9 kocht. Jongens echt een aanrader, wat een geniaal spel als je van het oude Mortal Kombat 1,2 en 3 gecombineerd houdt.
By the way, even off topic. Ik dacht dat er geen ander spel meer was wat mij net zo kon bekoren als PES. Tot ik van de week de nieuwe Mortal Kombat 9 kocht. Jongens echt een aanrader, wat een geniaal spel als je van het oude Mortal Kombat 1,2 en 3 gecombineerd houdt.
OFF
Ik baal er van dat je niet zelf een transferbedrag kan instellen. Soms krijg je keer na keer hetzelfde bod voor een bepaalde speler, om moe van te worden.
Maar om geld te maken koop ik soms een goede speler voor 40 miljoen en verkoop ik dan weer voor 65 miljoen en dat geintje herhaal ik met regelmaat.
Daarnaast is het ook verstandig om soms te wachten met de verkoop v/e speler, de waarde daarvan gaat aanzienlijk omhoog wanneer je de verkoop een halfjaartje of langer weet uit te stellen.
Ik baal er van dat je niet zelf een transferbedrag kan instellen. Soms krijg je keer na keer hetzelfde bod voor een bepaalde speler, om moe van te worden.
Maar om geld te maken koop ik soms een goede speler voor 40 miljoen en verkoop ik dan weer voor 65 miljoen en dat geintje herhaal ik met regelmaat.
Daarnaast is het ook verstandig om soms te wachten met de verkoop v/e speler, de waarde daarvan gaat aanzienlijk omhoog wanneer je de verkoop een halfjaartje of langer weet uit te stellen.
Mmm misschien is het beter dat ik mij maar op offline concentreer. Weinig uitdaging maar kan wel een prutsteam nemen in de premier league.
Online loop ik continu tegen frustraties aan. Het spel bevat zelf ook al frustraties, online wordt dat 2x zo erg qua gameplay. Tel daar de scheve puntentelling en de irritante tegenstanders bij op en tja....beter voor mij bloeddruk als ik ermee stop misschien.
Soms heb je zo'n dag als gisteren waarop je alles verliest. Dan ben ik zelf niet in goede doen en mijn mannetjes reageren als dikke str*nt door online vertraging.
Weet iemand ook of er een offline patch bestaat waarmee je dan ook kan promoveren van de Championship naar de Premier League?
Wat ik eigenlijk het meest irritant vindt aan PES (ook offline) is dat spelers (en vaak spitsen) vertragen als je ze een steekbal geeft. Dat zorgt ervoor dat de mooie actie voor het doel vaak niet tot stand komt.
Heb het gevoel dat ik dan afgeremd wordt door het spel zelf. In FIFA is dat niet zo: daar kan je gewoon als je iemand vrij hebt gespeeld met dezelfde snelheid doorlopen naar de goal.
Misschien dat ik ook nog wel FIFA weer ga oppakken, daar reageert tenminste alles zoals het moet.
Als ik dan verlies of een fout maak, ligt het in 95% van de gevallen aan mij en niet aan het spel zelf.
Online loop ik continu tegen frustraties aan. Het spel bevat zelf ook al frustraties, online wordt dat 2x zo erg qua gameplay. Tel daar de scheve puntentelling en de irritante tegenstanders bij op en tja....beter voor mij bloeddruk als ik ermee stop misschien.
Soms heb je zo'n dag als gisteren waarop je alles verliest. Dan ben ik zelf niet in goede doen en mijn mannetjes reageren als dikke str*nt door online vertraging.
Weet iemand ook of er een offline patch bestaat waarmee je dan ook kan promoveren van de Championship naar de Premier League?
Wat ik eigenlijk het meest irritant vindt aan PES (ook offline) is dat spelers (en vaak spitsen) vertragen als je ze een steekbal geeft. Dat zorgt ervoor dat de mooie actie voor het doel vaak niet tot stand komt.
Heb het gevoel dat ik dan afgeremd wordt door het spel zelf. In FIFA is dat niet zo: daar kan je gewoon als je iemand vrij hebt gespeeld met dezelfde snelheid doorlopen naar de goal.
Misschien dat ik ook nog wel FIFA weer ga oppakken, daar reageert tenminste alles zoals het moet.
Als ik dan verlies of een fout maak, ligt het in 95% van de gevallen aan mij en niet aan het spel zelf.
Nieuw deeltje: [Multi] Pro Evolution Soccer 2011 - Deel 3
En we gaan dus verder: [Multi] Pro Evolution Soccer 2011 - Deel 3
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor connectieproblemen met PES 2011 kun je terecht in het topic PES 2011 - connectieproblemen!
Voor connectieproblemen met PES 2011 kun je terecht in het topic PES 2011 - connectieproblemen!