Verwijderd schreef op zondag 21 november 2010 @ 11:21:
Weet je hoe je de cursor kan veranderen in je eigen naam. Dus als ik met vrienden tegen de computer speel je eigen naam boven de speler krijg??
Ik zag zojuist dat je bij Select sides => settings / X / vierkantje => "Online Nickname" kan instellen. Als je dus dan zou je je eigen naam als nick hebt kan het dus.

Harribo schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:18:
[...]

Ik zie weinig verschil moet ik eerlijk bekennen, misschien ligt dat aan mij(?).
Zelf merk ik ook eigenlijk niet echt duidelijk een verschil met de nieuwe patch. Overeenkomst tussen ons is dat we de PC versie hebben. Lees op kitanamedia bijna iedereen roepen dat het verschil heel duidelijk is...

Er zou ook een mogelijkheid zijn om de CPU namen uit te zetten, iemand enig idee hoe dat moet? Bij Select sides => settings / X / vierkantje => kan ik het in ieder geval niet vinden.

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Kraziey schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:34:
[...]

Liedson had ik in het begin ook in de spits, maar hij bleef maar terugvallen ipv in de punt van de aanval te blijven. Wat bleek; heeft hij de Playstyle Card "Dummy Runner" wat betekent dat hij ruimte creëert voor andere spelers. Omdat ik maar niet wist hoe ik die Card kon uitzetten heb ik hem maar verkocht, want ik heb niets aan een spits die niet in de punt van de aanval blijft.
Dat is waar, maar afhankelijk van je systeem soms nuttig. Ik speel 4-5-1 met op het middenveld 2 slopers, 2 vleugels en een aanvallende middenvelder centraal. Als je over de vleugels gaat staat Liedson diep, trek je naar binnen, dan staat hij klaar voor de kaats en ga je door het midden maakt hij ruimte voor je AM. Dit kan dodelijk zijn in de counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sonny030:
Met mijn eigen internet verbinden (bedraad) is echt niets mis, eerlijk waar. De keren dat ik een ping logotje te zien krijg rechtsboven in het scherm is ook op een vinger te tellen. En dan maar toch elke keer die lag.. Zo zonde terwijl MLO zo verslavend kan zijn.., :'(
[/quote]

Dat vind ik nouw zo vreemd bij mij zie ik elke 30 seconden dat ping dingetje en geeft maar 1 rood streepje aan maar heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik ook moeite mee heb: corners van de tegenstander. Ik kan vaak maar niet snel genoeg het goede mannetje pakken om weg te koppen. Iemand nog een tip?

Ik krijg weinig corners tegen maar de verdedigers die ik koop zijn ook allemaal boomlange verdedigers die veel kopduels winnen. Heb al door dat je helemaal niet veel geld hoeft uit tegeven voor een verdediger als die maar lang en sterk is helpt een hoop.

Verder selecteer ik 1 man en kijk ik naar het krachtbalkje van de hoekschopnemer dat je ongerveer weet waar die komt en loop ik dan heen.

Koop als rechtsback Douglass was FC twente is snel sterk en kopsterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32
Rowanov schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:58:
[...]

Dat is waar, maar afhankelijk van je systeem soms nuttig. Ik speel 4-5-1 met op het middenveld 2 slopers, 2 vleugels en een aanvallende middenvelder centraal. Als je over de vleugels gaat staat Liedson diep, trek je naar binnen, dan staat hij klaar voor de kaats en ga je door het midden maakt hij ruimte voor je AM. Dit kan dodelijk zijn in de counter.
Ach zo. Ik speel een ouderwetse 4-3-3 waar ik afwisselend over de flanken en door het midden aanval. En als ik idd door het middel aanviel, zakte hij altijd terug. Mijn AMF staat namelijk ook niet puur aanvallend ingesteld, wat dus resulteerde dat beide spelers naast elkaar stonden :+. Maar wel leuk om te lezen dat hij in jouw opstelling wel fungeert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Kraziey schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:13:
[...]

Ach zo. Ik speel een ouderwetse 4-3-3 waar ik afwisselend over de flanken en door het midden aanval. En als ik idd door het middel aanviel, zakte hij altijd terug. Mijn AMF staat namelijk ook niet puur aanvallend ingesteld, wat dus resulteerde dat beide spelers naast elkaar stonden :+. Maar wel leuk om te lezen dat hij in jouw opstelling wel fungeert ;)
Het feit dat je een tactiek kan bedenken en op het veld kan uitvoeren maakt het voor mij al een geslaagd spel. Het is ook mooi om bij MLO allerlei bizarre asymmetrische opstellingen tegen te komen. Nu ben ik alleen nog benieuwd wat de patch verandert, want ik was al relatief tevreden met deze versie. Kan aanvallen uitvoeren zoals ik ze bedenk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:20
Voor mensen die nog last hebben steeds van online lags ...ik kreeg antwoord van Konami nadat ik hun een email had gestuurd. Dat is hier te lezen.
Rowanov schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:58:
Als je over de vleugels gaat staat Liedson diep, trek je naar binnen, dan staat hij klaar voor de kaats en ga je door het midden maakt hij ruimte voor je AM. Dit kan dodelijk zijn in de counter.
Die Liedson is wel een fijne knul in je team als ik het zo lees. Ik ben altijd benieuwd welke stats nu voor dat goede vrijlopen verantwoordelijk zijn. Zou trouwens sowieso wel handig zijn om bij veel stats wat meer uitleg ergens te kunnen lezen. Zal eens zoeken.

[ Voor 56% gewijzigd door Harribo op 27-11-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 08:09

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Gisteravond na lang twijfelen Pes gekocht voor op de PC.
Andere jaren ook Pes gekocht maar altijd veel last van lag online.
Meteen de MLO geprobeerd, wat een kneuzenteam start je mee zeg. 8)7
Niet vooruit te branden en ik werd overal voorbij gelopen.
Moet me er maar eens in gaan verdiepen hoe ik zo snel mogelijk betere spelers krijg, want zo is het ook niet leuk.
De lag viel trouwens heel erg mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erpeet schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:08:
Gisteravond na lang twijfelen Pes gekocht voor op de PC.
Andere jaren ook Pes gekocht maar altijd veel last van lag online.
Meteen de MLO geprobeerd, wat een kneuzenteam start je mee zeg. 8)7
Niet vooruit te branden en ik werd overal voorbij gelopen.
Moet me er maar eens in gaan verdiepen hoe ik zo snel mogelijk betere spelers krijg, want zo is het ook niet leuk.
De lag viel trouwens heel erg mee. ;)
Door bijna je hele team te verkopen (tot 16 spelers), kan je al een leuke spits kopen ofzo. Voor de rest is het team niet echt geweldig nee. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 08:09

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:25:
[...]

Door bijna je hele team te verkopen (tot 16 spelers), kan je al een leuke spits kopen ofzo. Voor de rest is het team niet echt geweldig nee. :9
Oke ga ik vanavond proberen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erpeet schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:56:
[...]

Oke ga ik vanavond proberen, bedankt!
Je zou ook nog meer kunnen verkopen, dan moet je even bij geavanceerd zoeken en dan zoeken naar de slechtste spelers, en daar een paar van kopen voor 10k ofzo, dan kan je nog meer spelers verkopen. :9 Moet je bij nieuwe spelers wel op de conditie letten, als je namelijk maar één speler hebt per positie, wil je niet dat die steeds paars of blauw is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 21:55
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:25:
[...]

Sterker nog, verkoop ook de rest van de kneuzen en zorg voor een goede basis 11...
de rest is bij mij bankvulling. Spelers met stats van gemiddeld 20(!!) en kosten maar 10K.

Verders zijn mijn aankopen:
Iaquinta
de Guzman
Bahrimi
Kallstrom
Gattuso

Jammer dat je alleen oefenduels kan spelen, de rest zit atlijd NOK NOK NOK vol (D5 cup en ML online)... dat zuigt, want het "groote" geld kan je zo niet verdienen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zosas schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:19:
Jammer dat je alleen oefenduels kan spelen, de rest zit atlijd NOK NOK NOK vol (D5 cup en ML online)... dat zuigt, want het "groote" geld kan je zo niet verdienen.
Dan weet ik niet welk spel jij speelt maar ik kom er elk toernooi in. Misschien moet je soms even een 5 minuten later proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Harribo schreef op zondag 28 november 2010 @ 01:48:
[...]

Dan weet ik niet welk spel jij speelt maar ik kom er elk toernooi in. Misschien moet je soms even een 5 minuten later proberen.
Krijg altijd melding dat je je niet meer kan inschrijven. Ookal moet het nog starten :(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Zosas schreef op zondag 28 november 2010 @ 09:06:
[...]

Krijg altijd melding dat je je niet meer kan inschrijven. Ookal moet het nog starten :(
Dat kan ook niet als het nog moet starten! Competities in MLO hebben 200 plaatsen en ik zie er zelden eentje vol. Schrijf je je wel in voor de goede divisie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Als een toernooi ( =competitie in PES) bijvoorbeeld begint om 20:00, dan kan je vanaf 20:00 inschrijven (50 minuten lang tot 20:50 geloof ik?). De exacte huidige tijd kan je aflezen ergens bovenin, staat een klokje. Als het dan bijvoorbeeld 21:10 is, dan kan je voor dat toernooi van 20:00 niet inschrijven. Scroll wel naar beneden naar het meest actuele toernooi/competitie he? ;)

Pfff...als er een beetje online lag is, is het spel niet meer te spelen. Je moet elke pass goed afmeten en als er een lag (al is het maar een beetje) in zit, is het niet te doen. Had 3 vrije trappen die normaal alle 3 op de goal moesten, maar ze vlogen allemaal over omdat je dan te hard schiet vanwege de lag.
Ik vind sowieso dat PES té gevoelig is in het schieten. Dat mag van mij wel anders, dit voelt nog steeds niet fijn.
Zie FIFA. Of maak anders zo'n slider waarmee je het zelf kan controleren. Enfin zal wel verder dromen.... :)

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 28-11-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Hmm, ik speel nu D4 en geen enkele cup zit vol tot nu toe. Heb net zelfs (de cup van 11.10) om 11.20 nog kunnen joinen. Die lag daar in tegen is idd om te huilen of wat ik ondertussen doe lachen, want het levert soms hilarische situaties op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 19:13
[...]

Wat ik altijd doe is ongeveer 2 minuten voordat de toernooi begint ga ik alvast naar de room, en klik telkens op het knopje om mee te doen, werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Blijft ook een kwestie van niet in D5 terecht komen :P

Even wat mij opvalt aan 1.0.2: de verandering aan het passingsysteem vind ik niet schokkend, maar misschien dat dat bij de PC-gebruikers die een toetsenbord gebruiken wat anders is. Wat het meeste in het oog springt is dat het, zeker bij online spel, meer op een flipperkast is gaan lijken. Ik heb nu al tig keer gehad dat een bal na een corner of voorzet heel lang blijft hangen in de zestien en daarna een klungelig doelpunt oplevert. Daarnaast is er op het middenveld soms ook geen touw aan vast te knopen.

Een grote verandering is dat de bal minder makkelijk van een tegenstander af te pakken is. In sommige situaties is dit in het voordeel van het realisme: een snelle aanvaller kan je ter nauwernood bijhouden, maar de bal op een subtiele manier afpakken lukt gewoon niet omdat je er niet bij kunt. Het is ook makkelijker geworden om met een lichaamsbeweging de tegenstander af te houden. Wel slaat dit soms de verkeerde kant op door, omdat aanvallers van de tegenstander bij een passeerbeweging de bal echt gelijmd hebben en zo een aantal verdedigers passeren die toch vrij stevig instappen. Een pluspunt is dat de "druk"-knop ingedrukt houden niet meer loont en het verdedigen ook steeds meer op timing zal moeten rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Weet iemand nog pareltjes voor als je net start met ML online?

Nog op zoek naar de ideale spits:
Iaquantie : sterk, maar te traag in balhandeling... oftewel, kan slecht kappen en draaien
Elmander : te traag en staat niet goed
Cahill: bevalt op zich wel, maar nog niet vaak in stelling gebracht.

Als AMF heb ik Rosina, bevalt prima trouwens!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:50:
Weet iemand nog pareltjes voor als je net start met ML online?

Nog op zoek naar de ideale spits:
Iaquantie : sterk, maar te traag in balhandeling... oftewel, kan slecht kappen en draaien
Elmander : te traag en staat niet goed
Cahill: bevalt op zich wel, maar nog niet vaak in stelling gebracht.

Als AMF heb ik Rosina, bevalt prima trouwens!
Pluim van Vitesse! Qua stats is hij niet heel bijzonder, maar wat een speler is dat zeg... Echte targetman, hij plukt elke bal uit de lucht en kan ze er dan ook nog eens goed in schieten. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik blijf mezelf verbazen over Amoah. Heb nu meer geld en hem weggedaan maar ga hem terugkopen, slimme speler die veel scoort. Kan tot nu toe geen topper tegen op.
Afellay is ook een fijne koop. Rakitic ook.

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 28-11-2010 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:58
het schieten is naar mijn idee wel veranderd, voorheen waren hel lullige pisballetjes nu verdwijnen ze strak in de hoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Heb net een nieuwe SS-er (ok, klinkt vaag als je het zo leest) die heerlijk speelt, namelijk Palladino (Italië). Kan op meerdere posities spelen, strooit rond met passes alsof het Zwarte Piet is en heeft ook het vermogen om te scoren. Op de RWF positie gaat zijn overall rating zelfs omhoog, dus op meerder plaatsen inzetbaar.
Zoek nog wel een goede CMF en CB voor rond de 3 miljoen per stuk.
Iemand nog meer aanraders?
edit:
voor MLO dan he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Net mega bedragen gekregen voor een aantal spelers:

Robinho - 44m (gekocht voor 11)
Higuain - 72m (gekocht voor 14)
Fabregas - 60m
Barry - 23m (gekocht voor 2,5)
Sissoko - 33m (gekocht voor 6)
Chamakh - 28m
Vermealen - 38m

Vervolgens onderstaand geweigerd:
Vanderbuurd - 93m(!!!) maar die heb ik geweigerd... teveel leegloop en nu voldoende geld
Xaxi - 32m, ook geweigerd, te bepalend, teveel leegloop en kostte mij ook een aardige duit 22m
van Persie - 42m, geweigerd, te laag bedrag
Arshavin - 40m, geweigerd, speler van het jaar
Vela - 18m, geweigerd... teveel leegloop en gaat in dit seizoen veel spelen ipv verhuur
Gibbs - 17m, idem als Vela

Gekocht:
Ibrahimovic 54m
C. Ronaldo 62m
Hamsik 16m
Chivu 22m

probeer nog Agger te halen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:30:
Heb net een nieuwe SS-er (ok, klinkt vaag als je het zo leest) die heerlijk speelt, namelijk Palladino (Italië). Kan op meerdere posities spelen, strooit rond met passes alsof het Zwarte Piet is en heeft ook het vermogen om te scoren. Op de RWF positie gaat zijn overall rating zelfs omhoog, dus op meerder plaatsen inzetbaar.
Zoek nog wel een goede CMF en CB voor rond de 3 miljoen per stuk.
Iemand nog meer aanraders?
edit:
voor MLO dan he.
CB moet je Douglass van fc Twente nemen is egt een beer, kopsterk en lekker snel dan hoe je nog geld over want hij kost ronde de 2 miljoen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wielaert is ook een goede aankoop. Is wel een stukje onder je budget geloof ik, dus misschien dat je nog wel betere voor dat geld kan krijgen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als noob volg ik dit topic met bijbehorende reacties maar al te graag. :)
Ik dank jullie alvast voor de tot dusver gegeven informatie. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:44:
[...]

CB moet je Douglass van fc Twente nemen is egt een beer, kopsterk en lekker snel dan hoe je nog geld over want hij kost ronde de 2 miljoen volgens mij.
Thnx, heb nu Vertonghen en Alderweireld, maar laatst genoemde is niet echt heel erg best. Zal morgen een Douglas uittesten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik word er echt soms niet goed van die frustraties met dit spel...zeker online.
Ik domineer in een wedstrijd, heb 15 kansen, tegenstander 1, maar ik kan niet goed scoren, daar kan ik nog aan werken. Er vliegen mij teveel ballen over de goal, zeker online, waar je met een zekere lag niet precies altijd kan scoren.
Scoor ik toch 1-0. Vervolgens krijgt hij EEN kans: goal. En dat omdat ik mijn verdediger niet op tijd kan selecteren en als ik hem dan tóch uiteindelijk heb, loopt ie de andere kant op!!!...zucht... (x10)

Ok......1-1...was een goede tegenstander. Maar dan....hij zet voor en kopt mijn verdediger, zonder dat ik iets deed, in eigen goal!!!! Aaaaaaarrrrgghhh........2-1........nou dan sta ik echt even niet voor mijzelf in hoor....zucht...weg punten en geld... 8)7 8)7 8)7

Die verdediger actie lijkt wel wat op wat soms ook bij mijn spitsen gebeurt: wil ik een mooie voorzet erin koppen, komt een medespits voor mijn neus hem over koppen.....hey thanks mate..... :P

Heb er verder nog over na zitten denken....Konami moet in de volgende PES ervoor zorgen dat spelers beter kunnen aannemen , zeker vanuit de lucht, dat zou fijner zijn. Nu stuiteren veel ballen gewoon tegen een speler aan. Evenals dat spelers met bal te makkelijk worden ingehaald door een tegenstander zonder bal.
Als ik in het echt voetbal kijk, zie ik toch ook niet zoveel gestuntel? (enfin...over het algemeen dan :P )
Enfin, ik blijf bidden...vind tot nu toe niet dat ze de laatste jaren erg wakker zijn met verbeteringen...

Vind MLO nog steeds trouwens echt wel een goede toevoeging, Heel erg leuk. Zeer verslavend ook.

[ Voor 46% gewijzigd door Harribo op 04-12-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Wie weet wat de betekenis van het blauwe balkje (Zie Mexes) is, wanneer je na de opstelling gaat. Het is het balkje onder het groene energie balkje:

Afbeeldingslocatie: http://pesmastery.com/wp-content/uploads/2010/10/Good_Condition_Arrow-e1288024646866.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radical1980 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:56:
Wie weet wat de betekenis van het blauwe balkje (Zie Mexes) is, wanneer je na de opstelling gaat. Het is het balkje onder het groene energie balkje:

[afbeelding]
Goede vraag, had het me wel eens afgevraagd, maar wist het tot nu toe niet. Even nagevraagd, en het is hoe moe hij is. Beetje dubbelop dus, balkje er boven is hoeveel energie hij over heeft, onderste hoeveel er af is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 23:40
Nee dat is het niet, het is hoe vermoeid een speler in totaal is, Dus bij een flinke dosis kan je em beter een wedstrijdje rust geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:40:
Ik word er echt soms niet goed van die frustraties met dit spel...zeker online.
Ik domineer in een wedstrijd, heb 15 kansen, tegenstander 1, maar ik kan niet goed scoren, daar kan ik nog aan werken. Er vliegen mij teveel ballen over de goal, zeker online, waar je met een zekere lag niet precies altijd kan scoren.
Scoor ik toch 1-0. Vervolgens krijgt hij EEN kans: goal. En dat omdat ik mijn verdediger niet op tijd kan selecteren en als ik hem dan tóch uiteindelijk heb, loopt ie de andere kant op!!!...zucht... (x10)
Tsja, een spel kan niet ''frustratieloos'' zijn. Er zijn altijd wel dingen die je irriteren. Wat mij nu voornamelijk irriteert is de aanname. De bal springt 5 meter van de voet af met als gevolg balverlies en mogelijk een tegengoal. Dit maakt one-touch wel erg lastig, zeker als er niet wordt gereageerd op de pass-knop en de speler hem eerst per sé moet aannemen.

Ook vertonen de keepers hele rare capriolen. Een volledig onschuldig boogballetje nadert de strafschopstip en de keeper duikt er op af. Vervolgens zit hij er helemaal naast en wordt de bal in het volledig lege mandje gewerkt door de meest attente speler van de tegenpartij. Ook moeten ze die penalty's die tergend langzaam door het midden worden ingeschoten gewoon klemmen.

Vind het wel jammer dat als je online een geweldige zegereeks neerzet je vervolgens lullig gelijk speelt en vervolgens puntenaftrek krijgt van -15 terwijl je maar voor een zege +4 ofzo krijgt. Had zelf een hoge rating (670), ligt natuurlijk daar aan.

Ben wel benieuwd wat jullie doen als het niet echt mee zit online. Moet het totaal niet hebben van corners. Die zijn werkelijk schandalig, om te huilen gewoon. Heb uit de (plusminus) 500 corners welgeteld 7 keer raak gekopt. Ben wel een echte vrije trappen specialist, met name vrije trappen tot 24 meter van de goal zijn een wapen. Deze kun je met gemak in de kruising krullen, als je met gevoel schiet.

Zoals iemand hier al zei: het passing systeem is gewoon erg wennen. Moet zeggen dat dit inderdaad zo is, begin het steeds beter onder de knie te krijgen. Het gaat nog niet optimaal maar iig voldoende voor de winst online.

MLO heb ik nog nooit opgestart, maar gezien de verhalen hier gaat dat zeker gebeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Radical1980 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:56:

[afbeelding]
Dat is de cumulatieve vermoeidheid. Deze neemt dus toe naar mate een speler meer wedstrijden achter elkaar speelt. De hoeveelheid "blauwe balk" gaat van de "groene balk" af.

Wat me wel opvalt is dat ik af en toe zie dat de tegenstander in ML (offline) zijn spelers totaal geen rust geeft. Bijna alle basisspelers hebben dan ~ 50% of zelfs meer cumulatieve vermoeidheid. Dit kan je zien als je "man marking" gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door Regeneration op 04-12-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 18:09:
Tsja, een spel kan niet ''frustratieloos'' zijn.
Dat is compleet de andere kant. PES grossiert in frustraties, had wel wat minder gemogen.
Dat dan verhaal dat je -15 krijgt als je verliest en +4 punten als je wint. Dat mag van mij wel wat minder frustrerend bijvoorbeeld. Ik bedoel: wie wordt nu blij van zo'n manier van punten uitdelen? Niemand toch?
Het lijkt wel alsof het spel je gewoon zit te drillen. Ook heb met mijn weinig punten heb hier last van.
Wat mij nu voornamelijk irriteert is de aanname.
Ja als ze die nu als eerste in PES 2012 aanpakken, een hele verbetering zou dat zijn.
Vind het wel jammer dat als je online een geweldige zegereeks neerzet je vervolgens lullig gelijk speelt en vervolgens puntenaftrek krijgt van -15 terwijl je maar voor een zege +4 ofzo krijgt. Had zelf een hoge rating (670), ligt natuurlijk daar aan.
Joh ik droom van zo'n score 670. Hoe krijg je dat voor elkaar denk ik dan?
Ik zit steeds tussen de 520 en 410. Nu 445, weer wat potjes verloren op een rij. MLO he?
Dat lag trouwens vnl aan mijzelf. Ik domineer veel wedstrijden, maar scoren ho maar. Tja en 1 lullig balletje tegen...en het is wel gebeurd vaak.
Heb nu Niang als spits, die loopt wel ok, alleen scoren.....iemand nog een andere goede spits?

Ik speel nu 4-3-3 met het midden een driehoek met Rakitic en Afellay erin. Bevalt me prima.
2 flankspelers: Elia en Gera. Elia verwachtte ik wat snelheid van, maar dat valt me zwaar tegen eerlijk gezegd. Hij heeft zelfs een SuperSprint kaart maar dribbelsnelheid 80 vind ik toch niet snel?
Ben wel benieuwd wat jullie doen als het niet echt mee zit online.
Dan denk ik: blijven tikken vooral. Volgens mij ben je pas goed als je goed kan tikken en steekpassen kan geven. Gewone passen door de lucht en de bal aannames werken niet echt goed in dit spel.
Moet het totaal niet hebben van corners.
Probeer eens lage corner bij de eerste paal, die heb ik er relatief vaker in liggen. Moet je natuurlijk wel iemand daar hebben staan die hem daar dan erin kopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Die lage corners kloppen inderdaad, alleen heb ik zelf moeite om hem schuin in te koppen. Meestal gaat die net voor langs de tweede paal in plaats van in het doel.
Heb nu Niang als spits, die loopt wel ok, alleen scoren.....iemand nog een andere goede spits?
Als spits heb ik sinds een weekje Huntelaar lopen. Hij is niet snel of echt technisch, maar één ding doet hij elke wedstrijd, namelijk: Scoren. Hij is in mijn team echt een spits die bediend moet worden, maar dan schiet ie ze ook wel erin.

Heb btw Douglas eens een dagje de kans gegeven, maar vond hem behalve zijn lengte, weinig verschillen van Alderweireld. Heb nu Shawcross gekocht, maar nog niet echt veel mee gespeeld om er een oordeel over te geven.

De snelheid van spelers vallen mij ook al echt langere tijd tegen. Alleen als je echt hoge sprint stats hebt dan zie je wat verschil of als je speler een rood pijltje omhoog (en natuurlijk degelijke sprint stats) heeft. Verbaas mij nog steeds dat een Stremer mijn voorhoede spelers eruit blijft rennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:27

MartNL

zit appelvlaai al bij barcalona?

Ik wacht al weken maar geen sigaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartNL schreef op zondag 05 december 2010 @ 15:04:
zit appelvlaai al bij barcalona?

Ik wacht al weken maar geen sigaar.
Wat denk je zelf? :') Hij speelde gister nog voor PSV. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zulke dingen vind ik wel een beetje jammer:
Afbeeldingslocatie: http://i.gh.vg/uploads/klein/2sgTjn-qk8l_rd3d2Zf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik word echt niet goed van die online lags....3 goals tegen omdat ik op de pass-door-de-lucht knop drukte en
hij óf niet reageerde óf een sliding maakte wat ik niet wou....niet te doen dit. Waarom zie ik dat nooit gebeuren bij iemand anders? Bij mij gebeurt het elke wedstrijd. Oneerlijk vind ik. Verlies enorm veel hierdoor.
Des te beter de verbinding, des te beter ik uit de verf kom en veel wedstrijden win. Beetje lag en ik ben weg helaas. :s

[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 05-12-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Heb zojuist de Pesedit 1.0 geinstalleerd. Alleen als ik hem wil starten (vanuit de map) gebeurt er niks of hij loopt vast bij het opstartscherm (snelkoppeling). Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is compleet de andere kant. PES grossiert in frustraties, had wel wat minder gemogen.
Dat dan verhaal dat je -15 krijgt als je verliest en +4 punten als je wint. Dat mag van mij wel wat minder frustrerend bijvoorbeeld. Ik bedoel: wie wordt nu blij van zo'n manier van punten uitdelen? Niemand toch?
Het lijkt wel alsof het spel je gewoon zit te drillen. Ook heb met mijn weinig punten heb hier last van.
Vind dit vreselijk vervelend. Zojuist weer. Ik raakte de lat, de paal, gemiste pingel, een enorme kans bij een corner (!) om zeep geholpen en de tegenstander heeft geen enkele kans gecreeerd. Toch blijft het 0-0, en ik krijg puntenaftrek van -11.
Joh ik droom van zo'n score 670. Hoe krijg je dat voor elkaar denk ik dan?
Vrij simpel. Direct na de aftrap de tegenstander flink onder druk zetten. Kansloos laten in de eerste helft en 1-0 voorkomen. Vervolgens inzakken, counteren, de boel dicht timmeren en op 1-0 spelen en deze over de streep trekken. Toon geen enkele aanvalsintentie. Laat de tegenstander het spel maken. Kan deze dit niet (heel vaak), probeer hem dan kapot te spelen door tig 1-2tjes. 4-0 is dan geen verrassing.
Dat lag trouwens vnl aan mijzelf. Ik domineer veel wedstrijden, maar scoren ho maar. Tja en 1 lullig balletje tegen...en het is wel gebeurd vaak.
Het is vooral zaak om niet gefrustreerd te raken. Dit gebeurt nog wel eens na een reeks klote passes. Raak je eenmaal gefrustreerd, dan kun je tegen een gelijkspel/nederlaag aanlopen.
Dan denk ik: blijven tikken vooral. Volgens mij ben je pas goed als je goed kan tikken en steekpasses kan geven. Gewone passen door de lucht en de bal aannames werken niet echt goed in dit spel.
Klopt. Zet veel 1-2tjes op en je zet minstens 4 keer iemand vrij voor de keeper. Sinds ik deze manier van spelen heb ontdekt verlies ik zelden en win ik het gros van de wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:32
Kraziey schreef op zondag 05 december 2010 @ 14:57:
[...]

Als spits heb ik sinds een weekje Huntelaar lopen. Hij is niet snel of echt technisch, maar één ding doet hij elke wedstrijd, namelijk: Scoren. Hij is in mijn team echt een spits die bediend moet worden, maar dan schiet ie ze ook wel erin.
Huntelaar is (in het spel) traag en helemaal niet balvast. alleen hij scoort idd ontzettend veel :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:50:
[...]

Klopt. Zet veel 1-2tjes op en je zet minstens 4 keer iemand vrij voor de keeper. Sinds ik deze manier van spelen heb ontdekt verlies ik zelden en win ik het gros van de wedstrijden.
Doe je manual 1-2 tjes door gewoon door te passen of gebruik je de knoppencombinatie? in de laatste geval moet ik die ook maar eens oefenen dan.

Ik ben er trouwens helemaal zat van, ik heb binnen 2 dagen aan 3 MLO competities meegedaan en dan is de emmer toch echt wel vol. Je hebt totaal geen controle, de helft van de passes komen niet aan en de andere helft raak je direct kwijt door een slechte aanname of onkunde van je speler. Het is gewoon niet mogelijk om een bal vast te houden als er een tegenstander bij je staat, een kleine vorm van contact en je speler is in onbalans en kan niks meer doen. Het is dus echt noodzakelijk om in de ruimte te spelen.

Hoe hebben jullie de sliders staan? volle druk? en laat je je inzakken of juist naar voren met de achterste linie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Nog maar eens de vraag hier: Wie heeft er een Option file (PS3) met o.a. een volledige D2?
Ik heb deze Option files gevonden:Maar volgensmij heeft geen van allen een volledige D2.
Ik ben namelijk bezig met een ML in de eredivisie met PSV, en heb de D2 zo aangepast dat de teamnamen en logo's die van de Jupiler League zijn.
Alleen na 2 seizoenen zijn er al 6 ploegen van de D2 gepromoveerd, en dus ook al 6 eredivisieploegen gedegrageerd. Die ploegen (fc dordrecht, almere city enzo..) komen ook nog eens bovenin de rankings, en plaasten zich voor de Champions League en de Europa League. Na een paar seizoenen is er natuurlijk niet veel meer aan op deze manier.
Daarom wil ik een nieuwe ML beginnen, maar dan wel met een D1 en een D2 waar een duidelijk krachtsverschil merkmaar is. De spelers uit de teams hoeven niet eens juist te zijn, als ze maar niet beter zijn dan de teams in de D1. Het maakt ook niet uit welke competitie (Engeland, Spanje, Italië..)

Weet iemand een option file die bovenstaand probleem oplost? (PS3, Bles 01021)

Mijn laatste optie is natuurlijk zelf de D2 gaan editten.... maar in dat geval ben ik wel heel lang bezig... of er moet een OF zijn waar ik maar minimaal edit werk aan hoef te verrichten?

(Net nog deze gevonden... http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=236875 maar weet niet zeker of het een bles 21 versie is..)

Ben nu deze aan het downloaden: http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=81339
Volgensmij is dit een OF met de Bundesliga, en de engelse championship als D2, voor Bles 21.

[ Voor 9% gewijzigd door robhoeben op 07-12-2010 00:48 ]

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[b]Yokohara schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:50:
Vrij simpel. Direct na de aftrap de tegenstander flink onder druk zetten. Kansloos laten in de eerste helft en 1-0 voorkomen. Vervolgens inzakken, counteren, de boel dicht timmeren en op 1-0 spelen en deze over de streep trekken. Toon geen enkele aanvalsintentie. Laat de tegenstander het spel maken. Kan deze dit niet (heel vaak), probeer hem dan kapot te spelen door tig 1-2tjes. 4-0 is dan geen verrassing.
Vrij simpel zegt ie. Nou mij lukt het niet hoor. Kan toch niet alleen aan het niveau van mijn spelers liggen?
Wat is jouw formatie/tactiek in de eerste helft dan? Ben ik wel benieuwd naar.

Mijn opstelling: 4-1-2-3:
4 verdedigers die wel redelijk zijn (+-70)
1 verdedigende middenvelder (+-70)
2 middenvelders (Rakitic en Appelvlaai :P)
3 aanvallers: links op de punt van het strafschopgebied: Elia
rechts op de punt van het strafschopgebied: Nihat
Spits: Niang
Heb verder veel sliders op standaard staan. Heb tijdje geleden wel wat geschoven maar het bracht mij niets extra's.
Verder heb ik op ondersteuning "dichtbij" staan en ik speel op de counter. Tips welkom.

Heb nu een score van 440. Laatste wedstrijden 3x 1-0 verloren waarvan 2x dat mijn mannetje weer een sliding maakt terwijl ik een bal toch echt weg wil schieten. En 1x 0-0. Scoren kan ik nog steeds niet goed.
Misschien maar sparen voor Stuntelaar. Dat die niet snel is, maakt niet uit. In MLO ren je niemand voorbij ongeacht hoe snel je speler is.

Zit nu in D4 maar ga degraderen naar D5. Misschien maar beter ook, D4 red ik gewoon niet op het moment.
Qua statistieken doe ik het wel goed maar met alle ongemakken van (kleine) online lags en het spel zelf ben ik nog niet in staat te winnen.
Maverick schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:01:
Huntelaar is (in het spel) traag en helemaal niet balvast. alleen hij scoort idd ontzettend veel :P
Net als in het echt, goed gedaan dus :)

EDIT: net een potje online gedaan 3-2 verloren. Weer de laatste minuut. Zucht. Ik heb mijn kansen wel gehad maar scoren ho maar.
EDIT2: weer verloren 1-0 ...zucht...88e minuut ook weer....ik 6 kansen, 0 goals...kan gewoon niet scoren
mijn eigen schuld, tikte te net te hard door naar een verdediger die gewoon naar de bal bleef kijken ipv lopen...tja wat kan je eraan doen he?

[ Voor 56% gewijzigd door Harribo op 06-12-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Mijn opstelling: 4-1-2-3:
4 verdedigers die wel redelijk zijn (+-70)
1 verdedigende middenvelder (+-70)
2 middenvelders (Rakitic en Appelvlaai :P)
3 aanvallers: links op de punt van het strafschopgebied: Elia
rechts op de punt van het strafschopgebied: Nihat
Spits: Niang
Heb verder veel sliders op standaard staan. Heb tijdje geleden wel wat geschoven maar het bracht mij niets extra's.
Verder heb ik op ondersteuning "dichtbij" staan en ik speel op de counter. Tips welkom.
Ik heb nagenoeg dezelfde opstelling (niet de spelers) sinds een paar weken. Eerst geprobeerd om met vleugel aanvallers te spelen, maar dat is geen doen omdat je toch niemand voorbij kan rennen (tenzij je een Walcott o.i.d. hebt, maar daar heb ik nog geen cash voor)
Nu speel ik als volgt:
- 4 verdedigers op lijn, maar ben van plan om er een SW achter te zetten die gaten dichtloopt
- 1 CMF die verdedigend staat, nog voor de middenlijn
- 1 CMF die links op het midden staat, stukje over de middenlijn
- 1 AMF die rechts op het midden bijna tegen de 16 staat
- 2 SS'ers, welke beide links en rechts op de hoek van de 16meter staan
- 1 CF die letterlijk in het doel van de tegenstander staat

Heb nu veel meer balbezit dan met mijn vorige opstelling, omdat alles wat compacter is dan een systeem met vleugel aanvallers. Ik val ook voor 80% door het midden aan, vaak d.m.v. combinaties. Aanvallen via de buitenkant komen zelden voor.
Mijn tactiek is gelijk vol op de aanval (op de PS3 is dat de selectknop+R1) en counterattack aanzetten. Meestal kom ik dan wel op voorsprong, maar vaak stuntel ik nog bij het verdedigen waardoor het weer gelijk of erger, ik achter kom te staan.
Waar ik verdedigend wel ben achter gekomen is dat je beter op de man kan letten ZONDER bal, dan de dude met bal. Wat ik nu elke keer probeer is druk te zetten met de CPU (vierkantje op PS3) en zelf met de vrije man meelopen. Klinkt makkelijk, maar lukt nog niet helemaal vlekkeloos.

Dat het btw nu beter gaat dan eerst wil niet gelijk zeggen dat ik alles win, want ben vorige week vrolijk naar de D5 geschopt. Hoop vandaag/morgen weer in de D4 te komen, verdien je toch iets meer cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[b]Kraziey schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:48:
Waar ik verdedigend wel ben achter gekomen is dat je beter op de man kan letten ZONDER bal, dan de dude met bal. Wat ik nu elke keer probeer is druk te zetten met de CPU (vierkantje op PS3) en zelf met de vrije man meelopen. Klinkt makkelijk, maar lukt nog niet helemaal vlekkeloos.
Nou dat doe ik dus ook altijd. Maar ik word er een beetje gek van. Ik heb zoooooveel moeite om het vrije mannetje op tijd te selecteren. Gewoon omdat online die lag heeft. En dan heb je hem geselecteerd en dan loopt ie meteen de andere kant uit :S Of ik pak ongewild het volgende mannetje omdat ik ik blijkbaar 1x teveel heb gedrukt. Leuk hoor die lag. Daardoor scoort de tegenstander vaak.
Wat betreft die lag: zie zo nu en dan wel eens dat rode streepje bovenin verschijnen...jij ook?

Dank voor je info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ik begrijp je frustratie omtrent die lag en ik zou liegen als ik het zou ontkennen. Tel daarbij de problemen met de cursor switch op en je bent bij sommige potjes al bij voorbaat de klos. Wat ik bij dat soort potjes ook merk, is dat de tegenstander er meestal geen last van lijkt te hebben, want deze voetbalt er lustig op los. Of zij zijn er al zodanig aan gewend, maar dat betwijfel ik...

Echter heb ikzelf de laatste tijd een stuk minder last van die lag, af en toe zijn heb ik nog matches waarbij ik gewoon een seconde van te voren moet "gokken" waar de bal valt vanwege de lag. Of dat een match in het midden wordt afgekapt omdat de verbinding weg is gevallen. Als je naar FIFA kijkt (heb zelf vorig jaar een jaartje FIFA gespeeld), is het daar online toch echt top geregeld. En dat was FIFA 10 welteverstaan 8)7

Wat betreft het rode streepje; deze heb ik ook wel eens, maar lang niet altijd. Heb je draadloos of bedraad netwerk, dat scheelt nog al namelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 16:59
Ik heb zelf ondertussen een beetje een haat-liefde verhouding gekregen met die nieuwe patch. M'n rainbowflicks waarmee ik zo nu en dan nog door de verdediging kwam mislukken nu allemaal, maar schoten richting doel gaan nu niet allemaal 100km over of naast.

Waar ik me echter nog wel steeds groen en geel aan erger is dat de tegenstander ALTIJD mijn bal kan afpakken en ik met de groots mogelijke moeite dit nauwelijks voor elkaar krijg. En mensen die het systeem misbruiken door bij een doeltrap meteen bij de speler welke het dichtst bij de doelman staat gaan staan zodat een korte doeltrap bijna altijd in hun voeten belandt en je zodoende aangewezen bent op lange doeltrappen.

Ik hoop trouwens echt dat ze een patch gaan uitbrengen waar je bij een matchroom kan aangeven of er wel of geen replays moeten worden weergeven, sommige spelers moeten echt elke scheet die gereplayed wordt in de volle lengte uitkijken tot grote ergernis van mijn kant want ik wil gewoon voetballen..

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Kraziey schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:02:
Wat ik bij dat soort potjes ook merk, is dat de tegenstander er meestal geen last van lijkt te hebben, want deze voetbalt er lustig op los. Of zij zijn er al zodanig aan gewend, maar dat betwijfel ik...
Dát bedoel ik dus! Niet eerlijk.
Ik word ook gefrustreerd van die lags, nog niet zozeer van het spel zelf.
Ik zit me zelf enorm uit te sloven maar geen succes. Ik speel al meer dan 20 jaar voetbalspellen, maar hierbij blijf ik echt kansloos.
Als je naar FIFA kijkt (heb zelf vorig jaar een jaartje FIFA gespeeld), is het daar online toch echt top geregeld. En dat was FIFA 10 welteverstaan 8)7
Toch maar eens FIFA misschien dan gaan kopen. Is minder leuk maar enfin...dit vind ik ook niets.
Speel trouwens ook soms tegen lui uit Noord Korea, Argentinie, China....pffff...wordt het ook niet beter op.
Erg jammer want ik weet zeker dat ik het online echt een superspel had gevonden. Dat ik verlies vind ik niet erg, maar de machteloze manier waarop...niet leuk.
Maar Kraziey.... iets anders, misschien een idee om even tegen elkaar te spelen een keer? Kan je mij corrigeren als je leuk lijkt? Roep maar een tijd en room als je wilt?
Wat betreft het rode streepje; deze heb ik ook wel eens, maar lang niet altijd. Heb je draadloos of bedraad netwerk, dat scheelt nog al namelijk?
Ik zie hem van te voren altijd wel even of tijdens het spel. Ik heb bedraad, ben ook geen draadloos fan.

----
mattttt schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:42:
M'n rainbowflicks waarmee ik zo nu en dan nog door de verdediging kwam mislukken nu allemaal,
Ja dat vond Konami een bug geloof ik. Hebben ze dus iets aan gedaan. Zat ik ook niet op te wachten, laten ze maar andere bugs dan aanpakken. Bugs legio dus kies maar uit.
Waar ik me echter nog wel steeds groen en geel aan erger is dat de tegenstander ALTIJD mijn bal kan afpakken en ik met de groots mogelijke moeite dit nauwelijks voor elkaar krijg.
Dat heb ik dus ook. Het frustrerende is: ik wéét waar de andere speler naar toe gaat en tóch kan ik er niets aan doen vanwege de laggy bestuing....pfff
En mensen die het systeem misbruiken door bij een doeltrap meteen bij de speler welke het dichtst bij de doelman staat gaan staan zodat een korte doeltrap bijna altijd in hun voeten belandt en je zodoende aangewezen bent op lange doeltrappen.
Ik speel hem ook wel eens naar zo'n mannetje dichtbij. Bijna nooit krijgt dan de tegenstander de bal.
Een kwestie van terugspelen op alvast kijken op de radar van welke kant hij aankomt lopen en dan de andere kant opspelen.
sommige spelers moeten echt elke scheet die gereplayed wordt in de volle lengte uitkijken tot grote ergernis van mijn kant want ik wil gewoon voetballen..
Hahaha ja ongelofelijk tenenkrommend. Sommige lui weten niet de doorga-knop te vinden of zo, denk dat het ook onkunde is bij sommigen.
Maar ja een ieder heeft natuurlijk recht om zijn eigen goal uit te kijken. Ik heb toevallig een paar keer met een omhaal gescoord, die kijk ik dan wel even 1x terug.
Vind het wachten bij een vrije trap op het fluitje van de scheidsrechter erger eigenlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 06-12-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Bij MLO hangt het aantal punten die jet wint/verliest af van het aantal punten van je tegenstander. Als je wint van een tegenstander welke minder punten dan jezelf heeft, dan zal je inderdaad minder punten krijgen. Omgekeerd, als je wint van een tegenstander met meer punten dan jijzelf, dan krijg je meer punten. Dit geldt ook zo met het verliezen van punten.
k hoop trouwens echt dat ze een patch gaan uitbrengen waar je bij een matchroom kan aangeven of er wel of geen replays moeten worden weergeven, sommige spelers moeten echt elke scheet die gereplayed wordt in de volle lengte uitkijken tot grote ergernis van mijn kant want ik wil gewoon voetballen..
Jaaaaa!! Dat is echt zo triest, vooral in cups.. :X Als elke replay van elke match in een cup wordt bekeken, speel je zomaar twee matches minder..

@Harribo:
Is goed hoor, kunnen we op die manier misschien van elkaar leren :9. Mijn PS3 ID is Kraziey-k, voeg mij maar toe en dan zal ik je zsm accepten. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kraziey op 06-12-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Kraziey schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:35:
@Harribo:
Is goed hoor, kunnen we op die manier misschien van elkaar leren :9. Mijn PS3 ID is Kraziey-k, voeg mij maar toe en dan zal ik je zsm accepten. :)
Uh....ik heb de PC versie, maakt dat nog uit? Vrees het wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Harribo schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:30:
[...]

Dan mag je wel je agressie tegen mij botvieren online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitilites schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:37:
[...]
Doe je manual 1-2 tjes door gewoon door te passen of gebruik je de knoppencombinatie? in de laatste geval moet ik die ook maar eens oefenen dan.
Er is een knoppencombinatie (zie ook de command list in pauze menu):
L1 / LB (vasthouden) + X / A , voordat de bal aankomt met driehoekje / Y terugspelen.
Hoe hebben jullie de sliders staan? volle druk? en laat je je inzakken of juist naar voren met de achterste linie?
Mijn sliders, maar ben nog niet helemaal uit of het zo optimaal is:
Payer support: 13
Support range: 9
Position switch: 11
Attacking style: 10
Pressure: 13
Defensive line: 11
Compactness: 6

Daarbij gebruik ik geregeld, de aanvalsbalk op oranje. Daarbij gebruik ik juist "Long ball" tacktiek als ik wil gaan counteren (klinkt wellicht wat vreemd :P). En "Counter attack" als ik een doelpunt probeer te forceren.
Hoe heb jij het (momenteel) staan?

Vrij simpel zegt ie. Nou mij lukt het niet hoor.
Mij ook niet. Ik speel momenteel voornamelijk ML offline, en daar is het ook niet echt makkelijk om dominant te spelen. Zo af en toe kan ik de wedstrijd controleren, maar in meer dan 3 doelpunten wordt dat niet uitgedrukt.

Mijn opstelling is overigens:
4-3-3 met 2 DMF's en 1 AMF. Hij lijkt op de 3de standaard formatie. Alleen heb ik de buitenspelers SB en SMF meer naar buiten gezet, de SMF's ook iets meer naar voren en de formatie in de lengte wat dichter op elkaar gezet (dus spits meer naar achter en CB iets meer naar voren enz.).

Misschien iets om te proberen bij verdedigen: A / X / "passknop" en richting eigen doel meer te gebruiken. Zelf gebruik ik het ook niet vaak, maar wanneer ik het gebruik werkt het wel goed. Je wordt dan minder snel voorbij gelopen. En als de tegenstander schiet zal je het schot mogelijk kunnen blokken. Verder kan je nog altijd ingrijpen door je richting naar de tegenstander te bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Harribo schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:30:
[...]

Ah, dat gaat hem helAas niet worden. Die twee kunnen niet met elkaar overweg. Btw misschien wel ff leuk om van elkaar te weten wie, welke spelers allemaal heeft. Miss dat we zo elkaar kunnen helpen, goeie tips zijn nooit weg.

Mijn elftalletje:
GK: ivarov
CB: Vertonghen en Shawcross
SB: Van der Wiel en Ruskin ( Ruskin FTW!!)
CMF: Bogliacino en Devaux
AMF: Jadson
SS: Palladino en Alan (is eigenlijk een LWF)
CF: Hoentelaar!!! :D

Devaux is op dit moment de zwakste schakel. Ruskin en Ivarox zijn naar mijn mening de beste spelers van het default team en worden bij mij echt als allerlaatst vervangen.

Ben benieuwd naar de elf van jullie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:10
Pesedit patch 1.0 werkt iig niet.. Alles opgevolgd, maar krijg een melding dat ik een DLL mis (waarom niet bij de eerdere patches?).. Verder crash het spel zodra ik een ML ga laden of een wedstrijd start.

Nu maar 0.5 aan het downloaden, omdat ik toch graag Konami patch 1.02 wil gebruiken..

edit: 0.5 werkt ook niet..alleen 0.3 :S vaag hoor

[ Voor 9% gewijzigd door gelukkie op 06-12-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon door te passen. Met alle spelers behalve de keeper en de CV's druk ik na een pass L1 in. Zo creëer je een compleet aanvallend team met backs die veelvuldig opkomen. Dit is alleen te verdedigen met anticiperend vermogen.
Vrij simpel zegt ie. Nou mij lukt het niet hoor. Kan toch niet alleen aan het niveau van mijn spelers liggen?
Wat is jouw formatie/tactiek in de eerste helft dan? Ben ik wel benieuwd naar.
Aan je post te zien heb je het over MLO? Dit speel ik nog niet. Alleen ''gewoon'' online.

Ik speel vrijwel altijd met Barcelona, puur vanwege de passing. Die is veruit het beste in dit team en dat is veruit het effectiefst.

Gewoon 4-3-3 met de volgende invulling;

Villa--------------Ibrahimovic-----------------Messi

----------------------------Iniesta-----------------------
-------Xavi------------------------------------------------
-------------------------------Busquets---------------
Maxwell-----------------------------------------Dani Alves
------------------Puyol-------------Pique---------------

--------------------------Valdes---------------------------

Iniesta op 10. Villa kun je ook goed vervangen door Pedro. Veel ruimte voor Puyol om in te schuiven en tegenstanders ''vrij te trekken''. Backs komen zoals gezegd veelvuldig op.

Vervolgens bij Teamstyle: Player support 20, Pressure 20, Defensive line 17, Compactness 20.
En dan bij Gameplan: 4x Counter attack.

En dan gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
gelukkie schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:46:
Pesedit patch 1.0 werkt iig niet.. Alles opgevolgd, maar krijg een melding dat ik een DLL mis (waarom niet bij de eerdere patches?).. Verder crash het spel zodra ik een ML ga laden of een wedstrijd start.

Nu maar 0.5 aan het downloaden, omdat ik toch graag Konami patch 1.02 wil gebruiken..

edit: 0.5 werkt ook niet..alleen 0.3 :S vaag hoor
Weet je zeker dat je je kitserver directory ook hebt weggegooid voordat je 1.0 ging installeren? Er is trouwens wel iets van een fix beschikbaar, moet je even kijken tussen de comments van die patch op pes-patch.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:10
Ja, ik heb de map eerst verwijderd. Wel gek dat ik ineens een .dll bestand van direct x zou missen :s Heb nu weer 0.3 erop staan en dan de konami 1.02 patch (0.3 werkt dan niet meer), maar niks geen foutmeldingen over direct x.

Ik hou er niet zo van om zomaar een .dll te downloaden en in mn system32 te plaatsen..want dat wordt aangegeven als mogelijke oplossing van de foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Mijn opstelling:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5248/5239247728_9278ac9f6e.jpg

Het gaat nu wel lekker, waar dat aan ligt weet ik niet eigenlijk. MLO(!)
Ziet er naar uit dat ik zowaar in D4 mag blijven....
Lavezzi kost wat maar die is wel lekker actief en scorend. Huntelaar is wel goed maar verliest ook veel door zijn traagheid.
Appelvlaai heb ik nog nooit spijt van gehad. Elia doet het ook wel aardig. De RVA is nieuw bij mij, moet ik nog testen dus. Eerder had ik daar Gorter staan, die presteerde niets.
Als je geen geld hebt voor die positie: Amoah is voor zijn geld echt heel waardevol. Ik heb daar ook andere en duurdere nu gehad maar nog niemand op die positie (RVA) die het goed deed.

[ Voor 74% gewijzigd door Harribo op 06-12-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Indien iemand met een PC zin heeft in een paar potjes met normale teams, ik heb een room geopend in NL1, genaamd GoT, password tweakers.. Blijf er wel eventjes idlelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Deruxian schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:05:
Heb zojuist de Pesedit 1.0 geinstalleerd. Alleen als ik hem wil starten (vanuit de map) gebeurt er niks of hij loopt vast bij het opstartscherm (snelkoppeling). Iemand een idee?
Moest pc blijkbaar opnieuw opstarten:P
Voor het missende dll bestand --> googlen en downloaden en bij de .exe zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
Harribo schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:57:
Mijn opstelling:
[afbeelding]

Het gaat nu wel lekker, waar dat aan ligt weet ik niet eigenlijk. MLO(!)
Ziet er naar uit dat ik zowaar in D4 mag blijven....
Lavezzi kost wat maar die is wel lekker actief en scorend. Huntelaar is wel goed maar verliest ook veel door zijn traagheid.
Appelvlaai heb ik nog nooit spijt van gehad. Elia doet het ook wel aardig. De RVA is nieuw bij mij, moet ik nog testen dus. Eerder had ik daar Gorter staan, die presteerde niets.
Als je geen geld hebt voor die positie: Amoah is voor zijn geld echt heel waardevol. Ik heb daar ook andere en duurdere nu gehad maar nog niemand op die positie (RVA) die het goed deed.
Heb ik gister tegen jouw in MLO D4 competitie gespeeld? dat team lijkt er sterk op!

Ik speel ook met Ajax met de volgende opstelling (in feite dezelfde formatie als jou):

Sulejmani - El Hamdaoui - Lens
------------Afellay-----------------------
----------------------Siem de Jong---
-------------------Maduro---------------
Pieters-Vlaar-Alderweireld-Tiendalli
--------------------Krul-------------------

Mijn beleid bestaat zoals je ziet uit het aantrekken van Nederlandse en/of (ex)-Ajax spelers. Ik zit nu te twijfelen over Huntelaar of Babel voor in de spits. Overigens heb ik iets betere wisselspelers, namelijk: Roorda, Schilder, Veldmate, Pluim en Nijland. Af en toe gebruik ik die de 2e helft als een basisspeler leeg is.

[ Voor 14% gewijzigd door Zitilites op 07-12-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zitilites schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:57:
Heb ik gister tegen jouw in MLO D4 competitie gespeeld? dat team lijkt er sterk op!
Zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Ik heb me de laatste tijd op de PS3 dood geïrriteerd, in de ML ging het redelijk want ik sta daar nu 2e. Maar als ik bijvoorbeeld een WK / EK / Afrika Cup etc... speel dan lig ik er vaak zo uit @ Professional.
De teams die ik daar tegenkom zijn vaak toch wel wat beter en daar bijt ik me vaak stuk op.

Grootste ergenis voor mij was altijd het niet lekker rond kunnen spelen van de bal, dan weer te zacht en dan weer te hard. Wat ik ook vaak heb is dat ik met mijn AMF ( 4-2-3-1 ) mijn spits met geen mogelijkheid kan bereiken of dat ze te kort op elkaar staan. Dan is dat nieuwe passing systeem alleen maar irritant want als ze vlak op elkaar staan dan is het nagenoeg onmogelijk om over te spelen want je passt vaak veel te hard >> bal kwijt.

Gister-avond kreeg ik opeens de briljante ingeving om weer met de vierpuntdruktoets te gaan spelen en na 2 potjes lijkt dit toch veel beter te werken, ik heb het gevoel meer controle te hebben bij het passen. Met die analoge sticks had ik veel meer moeite.

Vanavond maar eens proberen of het nog even lekker speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Gister-avond kreeg ik opeens de briljante ingeving om weer met de vierpuntdruktoets te gaan spelen en na 2 potjes lijkt dit toch veel beter te werken, ik heb het gevoel meer controle te hebben bij het passen. Met die analoge sticks had ik veel meer moeite.
So true! Elk jaar probeer ik weer even de analoge stick uit, maar val elke keer bijna direct weer terug op de oude vertrouwde "vierpuntendruktoetsen" (Van Dale someone :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
oke grappig:) volgens mij was het een gelijkspel.. na de frustratie van dit weekend ging het gister weer redelijk. Tenminste, qua spel. Resultaten waren nog niet goed genoeg en moet gaan knokken voor behoud in D4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Pff, vannacht weer terug in D4 maar de eerste cup is al een deceptie gebleken. 0 gewonnen en 2 gelijk... De ene dag gaat het flex, terwijl het de andere dag echt drama ten top is. Enige positieve is dat ik redelijk wat cash in nu ik in D4 zit, maar voor de team rating is dit alles behalve goed..

[ Voor 3% gewijzigd door Kraziey op 07-12-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Bij mij is het nu even een drama. Ik speel weer goed maar maak geen kansen af. Zelfs 1 op 1 op de keeper gaan ze er nog niet in. Tja daar gaan mijn punten...op naar de D5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harribo schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:49:
Bij mij is het nu even een drama. Ik speel weer goed maar maak geen kansen af. Zelfs 1 op 1 op de keeper gaan ze er nog niet in. Tja daar gaan mijn punten...op naar de D5
Hoe kan dat eigenlijk dat je moeite hebt met 1 op 1 op de keeper? Begin je te twijfelen of mik je niet goed? Ik druk altijd R2 in tijdens het schot om hem laag om de keeper heen te krullen in de verre hoek. Wat ook kan werken is om de keeper te laten ''zwemmen''. Als je erg dicht bij de keeper bent, druk je heel snel (PS3) op X nadat je op de schietknop hebt gedrukt (vierkantje). De keeper trapt hier automatisch in. Zo creëer je een volledig leeg mandje en hoef je hem er alleen maar in te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:06:
[...]

Hoe kan dat eigenlijk dat je moeite hebt met 1 op 1 op de keeper? Begin je te twijfelen of mik je niet goed? Ik druk altijd R2 in tijdens het schot om hem laag om de keeper heen te krullen in de verre hoek. Wat ook kan werken is om de keeper te laten ''zwemmen''. Als je erg dicht bij de keeper bent, druk je heel snel (PS3) op X nadat je op de schietknop hebt gedrukt (vierkantje). De keeper trapt hier automatisch in. Zo creëer je een volledig leeg mandje en hoef je hem er alleen maar in te schuiven.
Ook ik heb nog wel moeite met schieten. De ene keer gaat de bal zachtjes, maar huizenhoog over, terwijl ik met precies dezelfde handeling een wedstrijd later wel goed inschiet. Ik ben er dus ook nog helemaal niet over uit hoe je precies moet "richten" (speel met de vierpuntendruktoetsen). Werkt het richten bij het schieten (met of zonder R2) net zoals het nemen van de penalty's (pijltjes omhoog en omlaag is hoek uitkiezen) of werkt het anders? Als ik bijvoorbeeld vanaf de rechterkant de 16 in kom en ik wil hem in de lange hoek schieten druk ik boven-links in terwijl ik schiet. De ene keer gaat ie er goed in, de andere keer hoog en zachtjes over.

Iemand een idee misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kraziey schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:52:
[...]
Werkt het richten bij het schieten (met of zonder R2) net zoals het nemen van de penalty's (pijltjes omhoog en omlaag is hoek uitkiezen) of werkt het anders?
Volgens mij werkt het inderdaad hetzelfde. Je kan richten door de richting aan te geven. Verschil is dat je hier de kracht met de schietknop bepaald en niet met "hoe lang je hem richting doel houd", zoals bij penalties. Het schieten bij een penalty werkt naar mijn mening dus ook voor geen meter. Als ze het gewoon hetzelfde houden als gewoon schieten, zoals bij het vorige deel, vind ik het een stuk beter.

Wat mij overigens de laatste tijd steeds opvalt is dat je bij een ingooi voor de tegenstander op ongeveer de helft van je eigen helft, je verdedigingslinie vrij ver naar achteren staat en ook vrij breed. Bovendien zie ik dat mijn hele team ver teruggezakt op zijn eigen helft staat. Hierbij lijkt het niet uit te maken hoe je de sliders instelt, heb ik het idee. Ook heb ik met teams geprobeerd met hun "default instellingen" en daar zie ik hetzelfde.

Nadat de ingooi is genomen zie je dit wel veranderen, maar voor mij is dat te laat. Vooral de slechte opstelling van de verdedigingsline levert namelijk geregeld veel te veel ruimte voor de tegenstander, die vaak met een steekpass 1 op 1 met mijn keeper staat. Verder is het ook niet echt nuttig om je aanvallers zo ver terug te laten zakken. Als ik de bal overneem vlak na de ingooi is een snelle counter een stuk moeilijker dan als ze iets meer naar voren stonden.

Dan iets anders. De SB die gaan naar mijn mening veel te veel door het midden wanneer ik in balbezit ben. Ik wil graag dat de SB dicht bij de zijlijn blijft om het spel breed te houden en zo nu en dan langs de zijkant over de SMF/WF/SS loopt en niet via het midden.

[ Voor 22% gewijzigd door Regeneration op 07-12-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Regeneration schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:43:
Mijn sliders, maar ben nog niet helemaal uit of het zo optimaal is:
Payer support: 13
Support range: 9
Position switch: 11
Attacking style: 10
Pressure: 13
Defensive line: 11
Compactness: 6
Dit lijkt er op dat het mij flink helpt in pressie zetten en openingen vinden voor doelpunten, ik ga nu niet meer constant kansloos met 6-0 ten onder, dus hulde!

Iemand nog zin in een potje of een paar op de PC? Voeg mij even toe aan je Friends list (matttt, 4xt)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:30
Grr.. vergeten hoeveel frustratie een ML met de standaard spelers op kan leveren. Hele avond alleen maar waardeloze potten gespeeld met als hoogtepunt een wedstrijd met 7 (!!) keer lat of paal, tegenstander 1 schot op doel.. 1-0 verloren.

En waarom blijven mijn spelers toch altijd maar in buitenspelpositie hangen. Ik word er ondertussen helemaal kriegel van

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robhoeben schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:08:
Nog maar eens de vraag hier: Wie heeft er een Option file (PS3) met o.a. een volledige D2?

Daarom wil ik een nieuwe ML beginnen, maar dan wel met een D1 en een D2 waar een duidelijk krachtsverschil merkmaar is.
Mijn laatste optie is natuurlijk zelf de D2 gaan editten.... maar in dat geval ben ik wel heel lang bezig... of er moet een OF zijn waar ik maar minimaal edit werk aan hoef te verrichten?
Een wat late reactie en waarschijnlijk ook niet echt het antwoord waar je op zit te wachten. Zelf ervaar ik hetzelfde "probleem", ik heb daarbij geen patch, maar heb dit opgelost door inderdaad zelf wat te editen:
- De slechtste teams uitkiezen voor de D2, zelf heb ik me beperkt tot de "Other European Teams".
- De beste spelers van deze team random verplaats naar andere Teams (Als ik ze namelijk verwijder, kon ik ze via de search in ML niet terug vinden, mogelijk dat ze na het eerste seizoen als "reborn" spelers weer terugkomen, maar daar wilde ik niet op riskeren.)

Tot nu toe ben ik eigenlijk best tevreden hoe het verloopt. De teams die tot nu toe zijn gepromoveerd zijn: PES United (hier speel ik mee), Bayern München en Weder Bremen. Deze drie had ik overigens allemaal niet aangepast, en eigenlijk wilde ik gewoon dat deze teams promoveerde. :P Tweede seizoen is WE United (had ik ook niet aangepast), A.E.K. Athens F.C. en een Eredivisie club (ben vergeten welke). Ondertussen zitten dus 5 eredivisie clubs in de D2, waarvan momenteel 3 bovenin meedraaien, wat dus goed is. Bovendien draait WE United en Athens in de D1 ergens onderin mee. Tot slot is het ook zo dat in de Eredivisie de "betere clubs" bovenin meedraaien, zoals Twente, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord, waar ook Bayern zit en ik met PES United. :)

Wat me verder ook nog positief is opgevallen is dat vernieuwing van de ML team ranking beter werkt. Bij het vorige deel was ik in zeven jaren waar ik geregeld wat won van plaats 170 naar slechts 56 ben gestegen. Nu ben ik na het seizoen van promoveren naar de D1, waar ik vreemd genoeg mee mocht doen met de Europa League, maar dat terzijde, maar daar wel de finale bereikte, 4de werd in de competitie maar wel de beker won, van plaats 135 naar 69 gegaan. Een stuk realistischer naar mijn mening. Vooral in de "hogere" ranking moet je makkelijk naar boven kunnen klimmen. Ik speelde namelijk wel de finale van de Europa League.

Ook het aankoop doen is verbeterd, zoals in eerder aangehaalde post ook was genoemd. Dat je soms wat meer moet betalen voor spelers vind ik veel minder erg, dan dat ik niet eens de mogelijkheid heb om spelers te halen. De "Master Negociator" (aan te schaffen bij "Extra Content") zal hier uiteraard ook wel bij helpen. :)

mattttt schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:09:
[...]
Dit lijkt er op dat het mij flink helpt in pressie zetten en openingen vinden voor doelpunten, ik ga nu niet meer constant kansloos met 6-0 ten onder, dus hulde!
Mooi. :)

Heb hem ondertussen weer iets aangepast: Attacking style van 10 naar 8, hoewel ik eigenlijk niet echt wil dat mijn SB te ver naar voren lopen, zorgt <10 wel voor dat het spel breder wordt gehouden, heb ik het gevoel. Ik blijf het elke keer weer aanpassen (als ik weer eens verlies of gelijk speel :P) om nog beter "mijn spel" te kunnen spelen zoals ik wil. Wat me nog op is gevallen is dat de "breedte" en "lengte" van je formatie meer invloed heeft dan ik dacht. Had eerst de formatie wat meer breed gemaakt en dichter op elkaar in de lengte. Nu heb ik de lengte toch wat meer uit elkaar gezet en ik merkte het duidelijk. Ook lijkt de "Long Ball" strategy voor mij goed te werken. Spelers lijken hiermee meer naar voren te willen gaan, ook lukken snelle counter beter zo heb ik het gevoel.

[ Voor 15% gewijzigd door Regeneration op 08-12-2010 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:00
Mss stomme vraag maar vind het niet direct op google. Wat wil TA zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Regeneration schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:49:
[...]

Een wat late reactie en waarschijnlijk ook niet echt het antwoord waar je op zit te wachten. Zelf ervaar ik hetzelfde "probleem", ik heb daarbij geen patch, maar heb dit opgelost door inderdaad zelf wat te editen:
- De slechtste teams uitkiezen voor de D2, zelf heb ik me beperkt tot de "Other European Teams".
- De beste spelers van deze team random verplaats naar andere Teams (Als ik ze namelijk verwijder, kon ik ze via de search in ML niet terug vinden, mogelijk dat ze na het eerste seizoen als "reborn" spelers weer terugkomen, maar daar wilde ik niet op riskeren.)

Tot nu toe ben ik eigenlijk best tevreden hoe het verloopt. De teams die tot nu toe zijn gepromoveerd zijn: PES United (hier speel ik mee), Bayern München en Weder Bremen. Deze drie had ik overigens allemaal niet aangepast, en eigenlijk wilde ik gewoon dat deze teams promoveerde. :P Tweede seizoen is WE United (had ik ook niet aangepast), A.E.K. Athens F.C. en een Eredivisie club (ben vergeten welke). Ondertussen zitten dus 5 eredivisie clubs in de D2, waarvan momenteel 3 bovenin meedraaien, wat dus goed is. Bovendien draait WE United en Athens in de D1 ergens onderin mee. Tot slot is het ook zo dat in de Eredivisie de "betere clubs" bovenin meedraaien, zoals Twente, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord, waar ook Bayern zit en ik met PES United. :)
Aanstaande zaterdag komt de nieuwe versie van Krishhconsole's OF die geschikt is voor de 1.02 update.
http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=81533
Hier zit o.a. hetvolgende in:

Full Premier league kits logos.Full Seria A kits logos. Full Ligue France logos kits. Full Eredivisie logos kits. Full Primera Division kits logos.Have created: Wolfsburg, Schalke, HSV, Stuttgart, Redd Bull Young Boys, Dortmund, Bayern Leverkussen, Aris , Metalist, Cambuur Leeuwarden, Den Bosch, Sparta Rotterdam, FC Oss, Volendam, Hadjuk Split, Levski Sofia CSKA Moskou, CSKA Sofia and more. Created premier leauge stadiums and 2 Dutch stadiums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
Nilos128 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:58:
Mss stomme vraag maar vind het niet direct op google. Wat wil TA zeggen?
Tweede Aanvaller dacht ik.

Nog een andere vraag: wat betekent dat envelopje rechtsboven in het online menu? bericht? hoe kom ik daar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Klopt. Als je MLO doet (misschien ook ML offline?) dan kan je zoeken op oa de positie. Daar krijg je een kaartje
waar je elke positie goed kan zien. TA is een spits precies achter de centrumspits (CA).
Nog een andere vraag: wat betekent dat envelopje rechtsboven in het online menu? bericht? hoe kom ik daar dan?
Dat zijn vrienden verzoeken dwz mensen die je als vriend willen toevoegen. Die aanvragen moet jijzelf nog even goedkeuren. Dat doe je door naar online opties te gaan, iets met berichten of zo.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:06:
Ik heb de PC versie. Ik twijfel niet zo denk ik. Ik schiet vaak naast of op de keeper. De hoek precies bepalen vind ik moeilijk, zal eens gaan oefenen met jouw tip.
Wat eerder ook al iemand zei: soms doe ik half hard en schiet ie over, soms half hard en dan is ie te zacht.
Ik vermoed dat dit allemaal te maken heeft met de hoek naar de goal toe, de stats van de speler en of hij links of rechts schiet etc. Leuk dat daar rekening mee wordt gehouden maar voor mijzelf ben ik vaak het spoor bijster.
Kom ik na een afgeslagen corner inlopen om hem eens lekker te gaan schieten, gaat ie enorm zacht of nog erger...met een boog over zonder dat ik daarbij gehinderd wordt. Frustratie nr 143 van PES... :P

Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar wil toch even kijken hoe FIFA 11 (PC) online speelt. Gewoon ook qua lag etc. En aangezien ik niet de volle mep wil betalen, struin ik nu marktplaats af...

[ Voor 53% gewijzigd door Harribo op 08-12-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
Harribo schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:43:
[...]

Dat zijn vrienden verzoeken dwz mensen die je als vriend willen toevoegen. Die aanvragen moet jijzelf nog even goedkeuren. Dat doe je door naar online opties te gaan, iets met berichten of zo.

[...]
hmm dat vermoeden had ik al, maar ik kon nooit vinden waar ik dat kon bekijken! Ik zal nog even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Net weer een wedstrijdje gespeeld en scoorde in de 88e minuut de 0-2, gaat die gast ragequitten.. Waarom hanteert PES niet gewoon een systeem dat bij ragequitters degene die voor staat automatisch gewonnen heeft en hem punten toekent :(
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar wil toch even kijken hoe FIFA 11 (PC) online speelt. Gewoon ook qua lag etc. En aangezien ik niet de volle mep wil betalen, struin ik nu marktplaats af...
Ik vraag me af of het toch niet aan jezelf ligt. Ik heb zelf nauwelijks tot geen last van lag. Wat je sowieso moet doen is wanneer je in een lobby zit, alle rode "lampjes" links laten liggen (en indien mogelijk ook de gele "lampjes") want dat zijn mensen met een pest verbinding.

* bakakaizoku speelt waar mogelijk alleen tegen nederlanders, duitsers en engelsen, want die hebben 9 van de 10 keer wel capabel internet.

Heb je een firewall? Of speel je met het satan van het online gamen, een wifi verbinding?

[ Voor 64% gewijzigd door bakakaizoku op 08-12-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Gisteren in de ML Pantelic voor een seizoen gehuurd omdat de standaard spitsen (Castolo, Ordaz, Hamsun en Gutierez) al een seizoen aan het falen waren. Helaas heeft hij na 6 wedstrijden nog steeds een donkerpaarse pijl naar beneden :')

Het is overigens wel even wennen; in Pes2010 begon ik de ML met een hoop geld, maar dit jaar begon ik volgens mij met 1.5 miljoen. Dan is het echt wel even zoeken hoe en wat met het aantrekken van staf en spelers.

Ik heb nu 2 goede spelers (Palmieri, CB en Shimizu , AMF). Daar krijg ik ook regelmatig biedingen voor (2,5 miljoen), maar ik heb het idee dat zonder deze twee spelers mijn team helemaal niets meer presteert. De overige spelers hebben de grootste moeite om niet constant van de bal gelopen te worden..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
mattttt schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:51:
Ik vraag me af of het toch niet aan jezelf ligt. Ik heb zelf nauwelijks tot geen last van lag. Wat je sowieso moet doen is wanneer je in een lobby zit, alle rode "lampjes" links laten liggen (en indien mogelijk ook de gele "lampjes") want dat zijn mensen met een pest verbinding.
Ik ben zelf nu systeembeheerder en heb mijn pc echt op top staan voor het online gedeelte denk ik (PC versie).
Ik speel alleen niet in een lobby, ik speel bij MLO, daar heb je die mogelijkheid van die lampjes helaas niet. Vorig jaar toen ik nog geen MLO speelde, hield ik die lampjes ook in de gaten.
Je kan wel bij MLO instellen dat je alleen tegen tegenstanders wilt spelen die een bepaalde taal spreken.
Ik heb hem een tijd geleden eens ingesteld op Duits, maar de lags werden er niet echt minder door.
Heb de standaard windows firewall xp en heb gewoon bedraad internet. Antivirus en veel programma's uitgeschakeld. Heb zelfs mijn router nog aangepast waardoor sommige dingen wel sneller gaan maar dan nog is het niet super spelen. Zal misschien te maken hebben met MLO/Snelle wedstrijd optie/overvolle servers?

Merk dat bij een goede verbinding ik beter speel. Dat is logisch want in PES komt het vrij nauw hoe lang je iets indrukt of het nu schieten is of passen.
Ik doe trouwens voorzetten voornamelijk manual of hard laag. Ik ben al die ballen die over vliegen wel zat.
Ik weet dat er een stuk of 3 manieren zijn om voor te zetten: 2e paal, 1e paal etc...maar ze komen zelden echt aan bij de man die je bedoelt. Denk ik...Konami, maak dat gewoon standaard manual zonder dat je een extra knop erbij in hoeft te drukken. Enfin, vind ze soms geen grote lichten daar...maar dat had ik vast al wel eens eerder gezegd :)

Heb trouwens nu bijna al een deal voor 20 euri voor FIFA 11, nog nieuw en gesealed, want ik vrees dat als ik gebruikt koop, ik die serial niet meer online kan gebruiken.
cheiron schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:30:
Ik heb nu 2 goede spelers (Palmieri, CB en Shimizu , AMF). Daar krijg ik ook regelmatig biedingen voor (2,5 miljoen), maar ik heb het idee dat zonder deze twee spelers mijn team helemaal niets meer presteert. De overige spelers hebben de grootste moeite om niet constant van de bal gelopen te worden..
Dit gaat over MLO neem ik aan, niet ML (offline). Die spelers zijn inderdaad geen toppers maar soms kom iemand tegen die met die spelers aardig overweg kan, dat vind ik echt knap van zo'n iemand.

[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 08-12-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Wat eerder ook al iemand zei: soms doe ik half hard en schiet ie over, soms half hard en dan is ie te zacht.
Ik vermoed dat dit allemaal te maken heeft met de hoek naar de goal toe, de stats van de speler en of hij links of rechts schiet etc. Leuk dat daar rekening mee wordt gehouden maar voor mijzelf ben ik vaak het spoor bijster.
Is het niet logisch dat er rekening moet gehouden worden met meerdere factoren zoals hoe goed de speler is (stats) en met welke been die schiet?

Wat betreft het schieten zelf. Ook ik vind dat het schieten anders is geworden, wat uiteraard wennen is. Zelf heb ik het gevoel dat het schieten nu gevoeliger wat betreft hoeveel contact met / hoe dichtbij een verdediger bij je staat, welke snelheid je momenteel bent, de timing van het schieten, hoe hard je schiet, hoe je voor het doel staat enz. Heb tot nu toe overigens nog niet echt met "top spitsen" gewerkt van zeg een Overal Rating boven de 80 en Attack, Shot acc/tec van minimaal 85 of hoger.

Naast het oefenen, is misschien meer variëren een optie. Met R2 / RT schiet je inderdaad met meer precisie en minder kracht, maar kortere afstanden is kracht minder van belang. Ik doe het zelf niet vaak maar je kan ook 1 op 1 proberen direct na het schieten op R1 / RB te drukken, dan schiet je met een stift. Met L1 en dan schieten kan ook (doe ik nog minder), dit resulteert in een lobje/boogbal. Zelf speel ik ook met de analoge stick en heb hierbij het gevoel dat dit best nauw luistert. Mik je meer naar de zijkanten van het doel gaat hij meer naar de zijkanten, mik je meer door het midden dan schiet je ook meer door het midden. Weet niet hoe dit geregeld is met de D-pad.

cheiron schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:30:
Gisteren in de ML Pantelic voor een seizoen gehuurd omdat de standaard spitsen (Castolo, Ordaz, Hamsun en Gutierez) al een seizoen aan het falen waren. Helaas heeft hij na 6 wedstrijden nog steeds een donkerpaarse pijl naar beneden
Misschien moet je hem een keertje laten invallen? In de laatste 10 minuten ofzo. Hij heeft een form van 4, wat niet heel hoog is maar ook weer niet zo laag. Het zou ook aan de "Form level" van je Athletic Training trainer kunnen liggen.
Het is overigens wel even wennen; in Pes2010 begon ik de ML met een hoop geld, maar dit jaar begon ik volgens mij met 1.5 miljoen. Dan is het echt wel even zoeken hoe en wat met het aantrekken van staf en spelers.
Mocht je meer geld willen, is er een bij de Extra Content => Mode Expantion Kits een Maximun Funds te koop met je gespaarde GP punten. Geldt helaas wel alleen bij een nieuwe ML geloof ik (heb hem zelf nog niet unlocked en heb hier eigenlijk ook niet echt behoefte aan).

[ Voor 23% gewijzigd door Regeneration op 08-12-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Regeneration schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:35:
[...]

[...]

Mocht je meer geld willen, is er een bij de Extra Content => Mode Expantion Kits een Maximun Funds te koop met je gespaarde GP punten. Geldt helaas wel alleen bij een nieuwe ML geloof ik (heb hem zelf nog niet unlocked en heb hier eigenlijk ook niet echt behoefte aan).
Bedankt voor de tip, maar ik ga kijken of ik er zelf niet kan komen. Even pittig, maar de overwinning zal des te zoeter zijn ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:46:
[...]
Bedankt voor de tip, maar ik ga kijken of ik er zelf niet kan komen. Even pittig, maar de overwinning zal des te zoeter zijn ;)
Inderdaad precies ook mijn gedacht. Lekker opbouwen met weinig middelen tot een top club. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Regeneration schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:35:
Is het niet logisch dat er rekening moet gehouden worden met meerdere factoren zoals hoe goed de speler is (stats) en met welke been die schiet?
Ja en dat vind ik ook wel tof van het spel maar dit gaat te ver. Veel schoten gaan onbedoeld raar op de goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor. Ik sta 0-3 VOOR bij rust. Vervolgens komt dat groene, draaiende rondje linksonder weer in beeld. De verbinding wordt verbroken en ik krijg 3-0 VERLIES aangesmeerd + puntenaftrek van -18. Het is toch ongelooflijk. Rating is nu nog maar 618. Niet voor het eerst dat dit gebeurt terwijl mijn verbinding toch echt goed is volgens tegenstanders.

Trouwens nog een vraag; Is er nog steeds een dikke money glitch in MLO? Had ergens gelezen dat je gewoon je geld kreeg als je een aantal eigen goals maakt in een wedstrijd. Is dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:53:
Ja hoor. Ik sta 0-3 VOOR bij rust. Vervolgens komt dat groene, draaiende rondje linksonder weer in beeld. De verbinding wordt verbroken en ik krijg 3-0 VERLIES aangesmeerd + puntenaftrek van -18. Het is toch ongelooflijk. Rating is nu nog maar 618. Niet voor het eerst dat dit gebeurt terwijl mijn verbinding toch echt goed is volgens tegenstanders.
Leuk he? Zoiets had ik ook een paar keer, stond alleen niet voor, maar dan nog....
Trouwens nog een vraag; Is er nog steeds een dikke money glitch in MLO? Had ergens gelezen dat je gewoon je geld kreeg als je een aantal eigen goals maakt in een wedstrijd. Is dit opgelost?
Dat zou met de eerste patch van Konami volgens mij opgelost zijn. Toch heb ik nog daarna wel een paar pipo's het zien proberen...misschien voor de test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Nou, net voor het eerst deze week weer een heuse diashow in plaats van een lekker potje voetbal :X, zo erg had ik het nog niet meegemaakt...
Wel weer de weg omhoog gevonden en handhaving in D4 lijkt bijna een feit, hoewel je het nooit weet met PES.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Na 1 potje online met dit spel ben ik weer helemaal genezen om dit nog te proberen. Het is net zo prut als voorgaande jaren. Schandalig dat ze nog altijd dezelfde lag hebben en daarbij die verschrikkelijke online interface.

Hoe verzin je het om in deze tijd niet gewoon een knop te hebben: invite friend. Nee, je moet een matchroom aanmaken en daar meeten.. nondeju.

Eerste potje verloren doordat mn keeper twee keer op een rollertje zo een anderhalve seconde te laat de verkeerde kant op duikt :') Als het niet zo triest was, was het misschien nog grappig geweest. Blegh

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Als ik lag heb, verlies ik 80%.
Als ik geen lag heb, win ik 80%.

Nu maar weer 440 punten, kan je wel raden waar dat aan ligt :)

Zag nu zelfs het bewijs geleverd dat ik op zo'n avond minder controle heb dan mijn tegenstander: hij kan bij élke meter omdraaien, zag hem 4 man voorbij spelen in een zeer kleine ruimte.
Dat kan alleen als je controle hebt, die ik dus totaal niet had. Lekker eerlijk allemaal.
Zo blijf ik wel steken in D4.

Heb nu FIFA gekocht en online getest. 3 potjes waar van totaal geen lag...het kan dus wel Konami!

Ben trouwens vandaag 6e geworden bij een D4 toernooi en mocht meedoen met de knockout.
Erg leuk, tegenstander was trouwens D3 en ver boven de 500. What the hack...ik scoorde 1-0.
Heel fijn dus. En ja hoor, in de laatste minuut...schiet mijn keeper tegen mijn verdediger op en die loopt meters door met de bal over mijn doellijn....hey bedankt! ZUCHT...koppijn krijg je ervan...
Penalty's verloren met 19-18 of zo, wel lachen. Ik vocht goed door...

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 13-12-2010 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
Harribo schreef op maandag 13 december 2010 @ 00:13:
Als ik lag heb, verlies ik 80%.
Als ik geen lag heb, win ik 80%.

Nu maar weer 440 punten, kan je wel raden waar dat aan ligt :)

Zag nu zelfs het bewijs geleverd dat ik op zo'n avond minder controle heb dan mijn tegenstander: hij kan bij élke meter omdraaien, zag hem 4 man voorbij spelen in een zeer kleine ruimte.
Dat kan alleen als je controle hebt, die ik dus totaal niet had. Lekker eerlijk allemaal.
Zo blijf ik wel steken in D4.

Heb nu FIFA gekocht en online getest. 3 potjes waar van totaal geen lag...het kan dus wel Konami!

Ben trouwens vandaag 6e geworden bij een D4 toernooi en mocht meedoen met de knockout.
Erg leuk, tegenstander was trouwens D3 en ver boven de 500. What the hack...ik scoorde 1-0.
Heel fijn dus. En ja hoor, in de laatste minuut...schiet mijn keeper tegen mijn verdediger op en die loopt meters door met de bal over mijn doellijn....hey bedankt! ZUCHT...koppijn krijg je ervan...
Penalty's verloren met 19-18 of zo, wel lachen. Ik vocht goed door...
Tja die knockoutfase... meestal kom ik er niet maar afgelopen vrijdag lukte het wel (4x op rij gewonnen, dat was uniek!). In de knockoutfase hield het feest helaas op.. de eerste tegenstander kwam niet "opdagen" dus een 3-0 overwinning, de 2e tegenstander wel maar zat niet achter zn computer (zelfs dan is winnen nog verrekte lastig, soms kun je de bal gewoon niet afpakken of je maakt een overtreding). De tegenstander daarna kwam ook niet "opdagen" en daarna moest ik zelf weg dus kon de finale niet spelen :|

Die tijd tussen wedstrijden is veel te lang ivm eventuele verlenging/penalties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Ik heb eindelijk een goede option file!
http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=81533

Ik heb bovenstaande gedownload en heb daarna zelf flink het een en ander lopen aanpassen. Heb nu de D2 omgebouwd tot de Jupiler League (eerste divisie).
Alle 18 teams met juiste logo's en basic thuis- en uit-tenues. Alle stats van de spelers zijn flink omlaag geschroeft, zodat als er ieder jaar 3 promoveren ze onderin zouden moeten blijven hangen om te vechten tegen degradatie. (extra realisme).

Ik heb FC Eindhoven helemaal aangepast met de juiste spelers (naam, leeftijd, nationaliteit en juiste haar). Statistieken heb ik een beetje gegokt op basis van aantal basisplaatsten dit jaar...
Ik moet alleen nog het logo van VDL op het shirt zetten en dan kan de ML beginnen vanavond!!

[ Voor 15% gewijzigd door robhoeben op 13-12-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Tegenstander disconnecte omdat ik een heerlijke goal maakte in de laatste minuten, maar ik heb nu wel gewoon punten gekregen volgens mij! Ik dacht dat als je tegenstander disconnecte jij kon fluiten naar je punten. Ook staat er bij current winning streak 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Deruxian schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 00:07:
Tegenstander disconnecte omdat ik een heerlijke goal maakte in de laatste minuten, maar ik heb nu wel gewoon punten gekregen volgens mij! Ik dacht dat als je tegenstander disconnecte jij kon fluiten naar je punten. Ook staat er bij current winning streak 1
Nee die punten krijg je vaak wel. Zo hoort het ook.
Ik heb trouwens zo nu en dan de pech dat mijn PES eruit klapt onder Windows. Dat deed ie eerder niet zo vaak.
Vervelend is dan dat, ondanks de wedstrijd nog niet een begonnen is, ik gewoon puntenaftrek krijg.

Zo wou ik gisteren een laatste poging doen om van 440 naar 460 te komen om dan in D4 te blijven.
Begin een potje, PES klapt eruit, opnieuw opstarten, punten aantal = 432 :S
Ok nieuwe ronden nieuwe kansen, ik een 3 tal potjes gedaan. 1e potje legio kansen, ik scoor 2x.
Mijn verdedigers koppen er 2 in in mijn eigen goal! Aaaarrrggghhh 2-2 eindstand.
Puntenaantal blijft 432 ondanks dat de tegenstander 440 had.

Enfin laatste 2 potjes gewonnen waardoor ik toch op 467 kwam en dus in D4 blijf.
Pfew....2x 1-0 voor mij...de Zeeuw kopte in beide wedstrijden in echt de állerlaatste seconde die ballen erin.
Tjonge wat close zeg! Volgende fluitje scheids is einde wedstrijd.
1 keer via de paal die nét erin ging. Was die erbuiten geweest, dan was D5 een feit.

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 20:53
... wat ik ook bijzonder vind is dat Huntelaar en Mathijssen in mijn Youth Team verschijnen.. Huntelaar met een rating van 67 en Mathijsen van (geloof ik) 60.... is dit normaal? Ik heb versie 1.02 dus ik had verwacht dat deze up-to-date zou zijn :s
spacecrap schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:43:
... wat ik ook bijzonder vind is dat Huntelaar en Mathijssen in mijn Youth Team verschijnen.. Huntelaar met een rating van 67 en Mathijsen van (geloof ik) 60.... is dit normaal? Ik heb versie 1.02 dus ik had verwacht dat deze up-to-date zou zijn :s
Kijk anders ook even naar de leeftijd. Als ze in je Youth Team verschijnen is dat tussen de 15 en 20 jaar, daarmee zijn dus ook hun stats omlaag geschroefd. :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor connectieproblemen met PES 2011 kun je terecht in het topic PES 2011 - connectieproblemen!