Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:11
Nieuw record:14 keer op rij verliezen :S :S MLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

Regeneration schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:10:
[...]

Inderdaad, ik houd het eigenlijk voorlopig op Professional. :P

[...]

Hoe zit het met je teamwork van je (basis)spelers? Is deze ook relatief laag (~ <70)? Ik heb een vermoeden dat het daar aan zou kunnen liggen.
Is er een manier om teamwork te ''versnellen''? Heb nl een nieuwe speler gekocht en het wil maar niet verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 08:48
Ik vraag me af hoe ik de vrijetrappen trophy krijg. Er staat scoor 5 directe vrijetrappen. Zit inmiddels al op een stuk of 7 dacht ik maar nog geen trophy... Kan me niet voorstellen dat ze bedoelen in 1 wedstrijd...:S

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 145259 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:24:
[...]

Is er een manier om teamwork te ''versnellen''?
Niet dat ik weet. Meer dan dit weet ik momenteel ook niet.
Heb nl een nieuwe speler gekocht en het wil maar niet verbeteren
Ik zit dus met hetzelfde probleem, maar dan ongeveer met mijn hele team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

@Monda: zijn ze allemaal rechtstreeks binnen gegaan? Dus zonder dat de muur of een speler eraan is geweest.

@Regeneration: Ik had je post wel gelezen, nu ik ben nog is gaan kijken naar mijn speler hun teamwork. Bij zijn er enkele die +80 hebben en dat zijn spelbepalende spelers. Het zou dus kunnen dat bij sommige spelers het teamwork gewoon blijft steken op 60-70

Ik vind het systeem van de lonen wel niet normaal. Hun gevraagde loon is marktwaarde + 10%. Nu heb ik hele boel spelers die aan een heel laag loon zitten 100.000- 300.000. Dan komt de contract renewal en hebben ze ondertussen een marktwaarde van maar liefst 2.000.000. En dan heb ik niet bij speler voor maar bij een stuk of 5.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 145259 op 06-11-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Ik blijf het irritant vinden dat wanneer je Champions League bijv. speelt, de opstellingen van de tegenstanders vaak zo door elkaar worden gegooid (Zie opstelling Ajax in onderstaand screenshot), Ik heb daar ondanks eerdere tips nog altijd geen goede oplossing voor!

Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/3627/pes20112010110712002284.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05 19:54
Ik vind het een zeer goed spel, vooral MLO, het enige minpunt vind ik dat je te weing geld krijgt als je wint met een gewone match, iets van 40.000 euro. Nou weet ik dat je met een toernooi meer geld kunt binnenhalen alleen komen die tijden vaak niet goed uit, het zijn er ook te weinig, dan heb ik het over de toernooi van je eigen klasse.

Tegen de tijd dat je een superteam heb dan is pes 2012 al uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:15
Spelen hier nog meer mensen op PS3? Misschien kunnen we een lijstje maken van PS3 spelers op tweakers. Geef je PSN naam + favoriete team, voeg mij toe:

PSN: TruStyle
Favoriete team: AC Milan

(quote deze post en zet jou psn + favoriete team erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
MadMoody schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:06:
Ik blijf het irritant vinden dat wanneer je Champions League bijv. speelt, de opstellingen van de tegenstanders vaak zo door elkaar worden gegooid (Zie opstelling Ajax in onderstaand screenshot), Ik heb daar ondanks eerdere tips nog altijd geen goede oplossing voor!

[afbeelding]
Euh?.....

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Is waarschijnlijk niks aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-06 15:24
ik speel momenteel ML offline maar die COACH mode staat elke keer aan en die kan k niet uitschakelen zo irritant. altijd na 70e minuut worden mijn spelers en de opstelling veranderd:S..

Weet iemand hoe ik mijn ML offline fixen..ik heb even door gezocht maar kan niet vinden..=(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:48
Kev7381 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:05:
ik speel momenteel ML offline maar die COACH mode staat elke keer aan en die kan k niet uitschakelen zo irritant. altijd na 70e minuut worden mijn spelers en de opstelling veranderd:S..

Weet iemand hoe ik mijn ML offline fixen..ik heb even door gezocht maar kan niet vinden..=(
Dit moet je niet bij de instellingen per wedstrijd instellen maar in het ML menu zelf.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
mattttt schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:27:
[...]

Dit moet je niet bij de instellingen per wedstrijd instellen maar in het ML menu zelf.
ja bij het menu waar jeje standaard opstelling kan doen heb ik bij coach mode ook off gedrukt maar nog steeds word coach mode van zelf geactiveerd ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kev7381 schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:47:
[...]

ja bij het menu waar jeje standaard opstelling kan doen heb ik bij coach mode ook off gedrukt maar nog steeds word coach mode van zelf geactiveerd ofzo :(
Wat mogelijk nog kan helpen: kijk of bij "Management Edit" => Auto Trigger Settings => Change Formation / Substitutions, staat ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Regeneration schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:32:
[...]

Wat mogelijk nog kan helpen: kijk of bij "Management Edit" => Auto Trigger Settings => Change Formation / Substitutions, staat ingeschakeld.
Dat bedoelde ik ja, wist het even niet meer uit het blote hoofd te vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
Thnx het is geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:32
Klopt het dat je in Master League in het begin maar een deel van je team tot je beschikking hebt als je wil wisselen? Is op de PS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

MailMan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:35:
Klopt het dat je in Master League in het begin maar een deel van je team tot je beschikking hebt als je wil wisselen? Is op de PS2
Ja, dat is altijd zo. Je kan maar een X aantal spelers plaats laten nemen op de bank. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om GuidoH aan te vullen en mogelijk nog wat te verduidelijken. In het echte voetbal mag je ook maar een beperkt aantal spelers op de bank hebben om gewisseld te worden. Zie bijvoorbeeld Wikipedia:
Substitutions during matches in the English Football League were first permitted in the 1965-66 season. During the first two seasons after the law was introduced, each side was permitted only one substitution during a game.

[...]

In latter years, the number of substitutes permitted in Football League matches has gradually increased; at present each team is permitted to name either five or seven substitutes depending on the country and competition, of which a maximum of three may be used. In England, the Premier League increased the number to 5 in 1996, and it was announced that the number available on the bench would be 7 for the 2008-09 season
In Nederland mag je ook maximaal 7 spelers op de bank hebben. En dit aantal gebruiken ze dus ook bij PES. PES heeft dit inderdaad niet al te lang geleden pas geïntroduceerd. Voorheen kon je 12 spelers meenemen kan ik me herinneren.

Dan wat anders. Ik erger me steeds meer aan de zeshoek die naar mijn mening nu heel weinig zegt. Het verschil tussen spelers vind ik nu heel moeilijk te zien. De zeshoek in in ieder geval kleiner dan voorheen. Ook heb ik gemerkt dat Attack and Defence stat nu al ongeveer halverwege de zeshoek begint (zet deze stats maar eens voor de gein op 1), oftewel je hebt gewoon minder ruimte om te onderscheiden. Eigenlijk best wel irritant als je het mij vraagt. Ze hebben namelijk ook als je de stats tussen twee spelers vergelijkt de pijltjes weggehaald, die per stat aangeven welke nu beter is dan de andere. Vergelijken tussen spelers hebben ze dus eigenlijk niet echt beter gemaakt ondanks dat de zeshoek terug is. Ik zou zo zeggen zeshoek groter, Attack en Defence stats weer "normaal" weergeven en de vergelijkingspijltjes tussen de stats weer terug.

Verder kwam ik net nog iets vreemds tegen bij een nieuwe ML met PES United. Ik had net de overgang tussen augustus en september waar je "Year-end balance" (salarissen betalen aan spelers, staff enz.) wordt opgemaakt. Echter had ik een "tekort" en werd gekort op mijn jeugdopleiding. Ik had even een nieuwe savefile aangemaakt en de oude bekeken bij de Expected Earning daar stond toch echt een positief saldo van ~70.000 euro. Het is niet veel inderdaad maar wel positief. Uiteindelijk zag ik dat de Team Salary iets meer dan 200.000 euro minder stond dan werkelijk was...? Dan is het inderdaad niet vreemd dat je dan tokort komt. 8)7 Vind het echt vreemd waarom de Team Salary niet correct stond weergegeven. Ik had 3 jeugdspelers aangetrokken maar die waren iets minder dan 400.000 euro, dus dat was het niet. Heb me verder niet echt meer in verdiept, maar vond het wel erg vreemd en vervelend. Had namelijk net een wedstrijd tegen het sterke Bayern München gewonnen...

[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 09-11-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ik heb twee opstellingen van mijn offline Master League team opgeslagen. Nu zie ik dat er drie opstellingen per opgeslagen bestand aanwezig zijn. Is het mogelijk om verschillende opstellingen in dit bestand op te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Anoniem: 156876 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:10:
[...]

Ja, dat is altijd zo. Je kan maar een X aantal spelers plaats laten nemen op de bank. :Y
Hmm maar ik kon maar 6 spelers wisselen in een wedstrijd, terwijl ik bij PES2010 volgens mij 11 man kon wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373784

Begin me toch steeds meer te ergeren aan het feit dat werkelijk iedereen Real of Barça kiest online. Natuurlijk is iedereen nog even zoekende naar de beste manier om het spel te spelen maar dat kan ook best met andere teams. Zo is het me zojuist gelukt om Barça te verrassen met FC Utrecht (2-1). O wat was ik blij en wat moet hij zich geërgerd hebben. De fysiek sterke Mulenga was een enorme plaag voor Abidal die uiteindelijk de 90e minuut niet heeft gehaald....

Verder valt het me ook op dat sommige tegenstanders al voor de middenlijn met vrijwel het gehele middenveld en aanval druk beginnen te zetten waardoor elke pass van mij recht in de voeten van de tegenstander eindigt. Hoe kan je zo goed druk zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MailMan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:18:
[...]

Hmm maar ik kon maar 6 spelers wisselen in een wedstrijd, terwijl ik bij PES2010 volgens mij 11 man kon wisselen.
Volgens mij was het ook afhankelijk van het type wedstrijd ofzo, maar weet eigenlijk wel zeker dat dit limiet er bij 2010 ook was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda

• SPiNaL1976
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-01-2015
ik zal eerst kijken of mijn gameplay wel of niet goed is. Ik heb er niks aan gemerkt, en zal dus PES even op een ander account starten zodat ik het kan vergelijken.
Radical1980 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:37:
Ik heb twee opstellingen van mijn offline Master League team opgeslagen. Nu zie ik dat er drie opstellingen per opgeslagen bestand aanwezig zijn. Is het mogelijk om verschillende opstellingen in dit bestand op te slaan?
Dat kan volgens mij met: Gameplan => Strategy => Custom Setting A / Custom Setting B
Maar je kan volgens mij niet uit de savefile direct Custom Setting B formatie toepassen.

MailMan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:18:
[...]

Als het goed is kan je nu 7 spelers, en voorheen 12 (dit weet ik zo zeker omdat je voor elke positie een wissel kon hebben + 1 extra), op je bank hebben waarbij je 3 kan wisselen in de ML. En dat is in het echt ook zo, zie eventueel ook mijn voorgaande reactie.

Anoniem: 373784 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:48:
[...]

Verder valt het me ook op dat sommige tegenstanders al voor de middenlijn met vrijwel het gehele middenveld en aanval druk beginnen te zetten waardoor elke pass van mij recht in de voeten van de tegenstander eindigt. Hoe kan je zo goed druk zetten?
Mogelijk ken je sommigen al, maar dat kan volgens mij met:
Gameplan => Team style => Pressing, hoger is meer druk
Gameplan => Team style => Defense line, hoger is meer van je doel verdedigen
Gameplan => Team style => Compactness, compacter verdedigen
Gameplan => Strategy => Counter Attack, team blijft meer vooruit spelen
Playstyle Card: Enforcer, Chasing Back
Mogelijk ook formatie van invloed

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 11-11-2010 19:14 ]

Het blijft jammer hoe rariteiten, zoals spelers met rare epileptische aanvallen, bang zijn voor de bal, of niet geselecteerd willen worden het spel redelijk vaak verkloten... :9 Vooral online zorgt dat bij mij voor heel veel puntverlies, bijna elk tegendoelpunt heeft met zoiets te maken, erg jammer.. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik heb het idee dat through passes anders werken in 2011 dan in 2010 (op de PS2). In 2011 komt 60+% van mijn steekpasses helemaal niet uit waar ik het zou verwachten, maar juist recht in de voet van de tegenstander of zelfs helemaal de verkeerde kant op. In 2010 kon ik bijna aan een stuk door steekpasses gebruiken om vanuit de verdediging snel een counter op te zetten, maar nu ben ik de bal na 1 of 2 passes alweer kwijt. Ik dacht eerst misschien komt het door de lage teamplay waarde (FC Twente) maar ook met Barca merk ik dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik snap wat onine niet... Ik ging net online in de lobby, koos een ranked server uit en zon gast kiest vervolgens een team uit de ML, ik kies PSV. Toen de wedstrijd begon zag ik dat hij met Lyon speelde met de beste spelers ter wereld?? Dacht dat dit niet kon, of staat dit aangegeven bij de server ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@MailMan; Oefenen tot je er bij neervalt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383258

hey, weet iemand hoe het kan dat ik op mijn oude xbox echt 100 logo`s en tenues kon maken en op nieuwe heb ik slechts ruimte voor 2 tenue`s? ik baal nu zo erg want ik had alle team en complete bundesliga zelf gecreeerd omdat die update online voor xbox niet op kon zetten. Maar nu me oude xbox kapot is gegaan en ik nieuwe heb kan ik het niet overzetten. Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dit spel zit boordevol fouten, ik ga het online niet meer spelen.
Ik kan wel een waslijst geven wat er allemaal aan schort wat ik ook wel eens eerder heb gedaan.
Over het algemeen kan je stellen dat je gewoon geen controle hebt. Dit spel kan je alleen goed spelen als je enorm veel oefent met alle ongemakken die het spel biedt. Het lijkt niet meer op voetbal.

[ Voor 85% gewijzigd door Harribo op 14-11-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Anoniem: 145259 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:47:
@Monda: zijn ze allemaal rechtstreeks binnen gegaan? Dus zonder dat de muur of een speler eraan is geweest.

@Regeneration: Ik had je post wel gelezen, nu ik ben nog is gaan kijken naar mijn speler hun teamwork. Bij zijn er enkele die +80 hebben en dat zijn spelbepalende spelers. Het zou dus kunnen dat bij sommige spelers het teamwork gewoon blijft steken op 60-70

Ik vind het systeem van de lonen wel niet normaal. Hun gevraagde loon is marktwaarde + 10%. Nu heb ik hele boel spelers die aan een heel laag loon zitten 100.000- 300.000. Dan komt de contract renewal en hebben ze ondertussen een marktwaarde van maar liefst 2.000.000. En dan heb ik niet bij speler voor maar bij een stuk of 5.
Nou ik snap er geen drol van... Nog steeds geen vrijetrappen trophy... Vandaag weer 2 loeiharde vrijetrappen er direct in, waaronder 1 van 34 meter. Bij elkaar al zeker 8, maar die trophy krijg ik maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263199

Harribo schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:31:
Dit spel zit boordevol fouten, ik ga het online niet meer spelen.
Ik kan wel een waslijst geven wat er allemaal aan schort wat ik ook wel eens eerder heb gedaan.
Over het algemeen kan je stellen dat je gewoon geen controle hebt. Dit spel kan je alleen goed spelen als je enorm veel oefent met alle ongemakken die het spel biedt. Het lijkt niet meer op voetbal.
Ik ben bang dat je het gewoon niet kan!! ik speel alleen maar online en heb nog nooit zo goed spel gespeeld. In dit spel zit veel meer als fifa 10. Ik zit al in D1 met MLO.

Vind het echt een lekker spel weinig tot helemaal geen last van lag. Ga mij hier zeker het komend jaar nog volop mee vermaken.

Als je er gewoonb geen gevoel voor hebt moet je niet de schuldt bij het spel leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Anoniem: 263199 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:40:
[...]
Ik ben bang dat je het gewoon niet kan!! ik speel alleen maar online en heb nog nooit zo goed spel gespeeld. In dit spel zit veel meer als fifa 10. Ik zit al in D1 met MLO.

Vind het echt een lekker spel weinig tot helemaal geen last van lag. Ga mij hier zeker het komend jaar nog volop mee vermaken.
Bijvoorbeeld: als het minimaal 1 seconde duurt tijdens een traag potje online (PC versie) voordat ik een mannetje selecteer en dat mannetje is ook nog het mannetje dat ik op dat moment niet wil hebben en de eerste reactie van dat mannetje is van de bal af, dus van de tegenstander, dan vind ik dat slecht. En zo nog veel dingetjes. Het zal iets beter zijn als je geen vertraging hebt online, maar dat heb ik nog niet mogen meemaken. Offline zijn er ook wel irritaties.
FIFA is geen optie voor mij, ik verveel met dat spel, het is dus PES of niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376767

Anoniem: 263199 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:40:
[...]

Ik ben bang dat je het gewoon niet kan!!

Als je er gewoonb geen gevoel voor hebt moet je niet de schuldt bij het spel leggen ;)
Dat denk ik dus ook! Speel ook veel online en loopt lekker al zeg ik het zelf. Alleen heb ik in MLO wel meer last van lag dan online met regular teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harribo schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:58:
[...]

Bijvoorbeeld: als het minimaal 1 seconde duurt tijdens een traag potje online (PC versie) voordat ik een mannetje selecteer en dat mannetje is ook nog het mannetje dat ik op dat moment niet wil hebben en de eerste reactie van dat mannetje is van de bal af, dus van de tegenstander, dan vind ik dat slecht. En zo nog veel dingetjes. Het zal iets beter zijn als je geen vertraging hebt online, maar dat heb ik nog niet mogen meemaken. Offline zijn er ook wel irritaties.
PC versie weet ik niks van maar de ps3 versie loopt gewoon goed en zelfs bij mij en ik heb niet de beste internetverbinding.

Dat selecteren van bepaalde mannetjes gaat bij mij ook wel is fout maar komt meestal nog door mj zelf ook doordat ik 1x teveel op R1 of L1 druk. Maar idd dat is wel een puntje dat beter kan,

Zelf vind ik dat de buitenspel regel ook wat beter kan maar al in al erger ik mij niet aan dit soort dingen.

Gelukkig heb je in vergelijking met Fifa weinig last van quitters tijdens de wedstrijd!

PES heeft dit jaar een erg goed spel uitgebracht en werken nu al hard aan de kritiekpunten dus volgend jaar is de king helemaal terug!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Monda schreef op zondag 14 november 2010 @ 20:57:
[...]

Nou ik snap er geen drol van... Nog steeds geen vrijetrappen trophy... Vandaag weer 2 loeiharde vrijetrappen er direct in, waaronder 1 van 34 meter. Bij elkaar al zeker 8, maar die trophy krijg ik maar niet...
Ik had laatst zelfs het tegenovergestelde. Ik kreeg een trophy voor het maken van een goal van meer dan 35 meter afstand. Nu was ik daar ook een beetje voor aan het gaan maar ik heb echt geen goal gemaakt van die afstand en toch kreeg ik die trophy. Heb dubbelgechecked, heb hem niet onwetend eerder gehaald. Ook de trophy "awarded for your first win" heb ik niet gehaald maar ik heb toch al wel een potje gewonnen (BaL) 8)7

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Hoe laag kan je ranking eigenlijk gaan, of kun je het op een of andere manier resetten?:(

* bakakaizoku zit op dit moment op 409 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mattttt schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:35:
Hoe laag kan je ranking eigenlijk gaan, of kun je het op een of andere manier resetten?:(

* Anoniem: 156876 zit op dit moment op 409 :(
Nieuwe week, nieuwe rating, nieuwe kansen toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je niet promoveerd op degradeert hou je gewoon je ranking. In welke divisie speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
D5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
bij mij werd de ranking gewoon weer teruggezet op 500?? terwijl ik 410 had of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:33
Kan iemand zeggen of er op een PES 2011 (PS3) die in de UK gekocht is ook NL taal te kiezen is?

[ Voor 3% gewijzigd door botech op 16-11-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomBoomBecker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-04-2020
botech schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:27:
Kan iemand zeggen of er op een PES 2011 (PS3) die in de UK gekocht is ook NL taal te kiezen is?
Mijn versie komt uit Engeland en heeft Nederlandse taal, niet dat dat van mij hoeft maar het zit er wel bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Speel het spel nu een hele tijd (ML) maar blijf me toch irriteren aan het nieuwe pasingsysteem. Dat is gewoon een stuk slechter dan dat van pes2010. Als een bal de richting van een bepaalde speler opgaat lijkt het wel alsof het spel dan bepaald dat hij vervolgens de enige is die de bal mag aannemen. Als een ander (van mijn eigen team) hem oppikt is het zo goed als onmogelijk om de bal met dat poppetje aan te nemen. Hij zwalkt er dan n et zo lang omheen totdat de bepaalde speler toch de bal heeft gepakt.
Ben ik de enige die hier hinder van ondervindt?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:33
BoomBoomBecker schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:37:
[...]

Mijn versie komt uit Engeland en heeft Nederlandse taal, niet dat dat van mij hoeft maar het zit er wel bij
OK, Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:53

Booth

¯¯¯¯¯¯

Oké, eindelijk win ik nu wat wedstrijden met MLO.

Eerst speelde ik een 4-3-3 opstelling met de normale verdedigers, Theo Janssen als CMF en Michel Bastos als SS. Ik won niets, het was heel frustrerend.

Nu heb ik het omgegooid, 3-5-2:

.........Petric.......Ordaz........CF&CF
..........................................
....Minanda.......Leonardo.....AMF&AMF
.........................................
Ximelez.................Ruskin...LWB&RWB
............Janssen.................DMF
....Baumann.Stremer.Valeny.CB&CB&CB
.............Ivarov....................GK

Petric voor rond de 3 miljoen gehaald volgens mij, en Leonardo rond de twee.
Laatste 2 potjes: 3-0 (tegen iemand met Forlán) en 1-0 (Higuain). Laatste 5 potjes: 4 gewonnen 1 verloren.
Verder kijk ik niet naar de vorm van de spelers want heb een slechte bank (Lothar, Macco, Giersen en 3 spelers rond de 20 omdat die als speling fungeren, zodat ik altijd boven de 16 spelers heb) dus ik wissel helemaal niets, ongeacht vorm of conditie.

[ Voor 4% gewijzigd door Booth op 16-11-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Maverick schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:43:
Speel het spel nu een hele tijd (ML) maar blijf me toch irriteren aan het nieuwe pasingsysteem. Dat is gewoon een stuk slechter dan dat van pes2010. Als een bal de richting van een bepaalde speler opgaat lijkt het wel alsof het spel dan bepaald dat hij vervolgens de enige is die de bal mag aannemen. Als een ander (van mijn eigen team) hem oppikt is het zo goed als onmogelijk om de bal met dat poppetje aan te nemen. Hij zwalkt er dan n et zo lang omheen totdat de bepaalde speler toch de bal heeft gepakt.
Dat is inderdaad iets wat mij ook al opviel. Daarnaast heb ik ook dat de keepers soms vreemde dingen uithalen zoals naast een bal duiken terwijl die makkelijk te pakken is.
Erg vreemd en voor mij onbegrijpelijk dan zulke "bugs" in pes 2011 nog voor kunnen komen.

Begrijp me niet verkeerd want ik vermaak me verder prima met pes 2011 omdat ik nog altijd dat "vrijere" gevoel heb t.o.v. Fifa. Fifa speelt wel soepeler vind ik persoonlijk en ik merk zelf minder van dit soort "bugs"in fifa maar mijn belangrijkste reden om elk jaar toch weer meer pes dan fifa te spelen is omdat het beter aanvoelt qua controle dat je hebt in de wedstrijd en het scoren vaak verassender is dan in fifa.
Daarnaast vind ik de characters en vooral de gedetailleerde faces van de spelers in pro evo geweldig :o

Ben het er mee eens dat Konami weer op de goede weg is en hopelijk is het volgend jaar weer helemaal top _/-\o_

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPiNaL1976
Nieuwe passing vindt ik over het algemeen veel beter, maar dit was ook iets me ook opviel... en graag aangepast zou zien in een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:53

Booth

¯¯¯¯¯¯

net met m'n team 2-2 gespeeld tegen een team met oa: schweinsteiger, uche, braafheid, ben arfa..
Het lijkt wel alsof die ordaz meegroeit met petric ofzo, scoort bij mij ook regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik speel D2 nu dacht dat ik gepromoveert was naar D1 maar het promotielijn was nog iets omhoog gegaan de laatste dagen!! beetje jammer!

Ik speel nu met de volgende spelers

vorm

Douglass Knight olssen emanuelson

Eboue
Van bommel

Kalou Affalai Malouda

Huntelaar

Vooral affalai is egr goed achter de spits echt een aanrader!!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Even twee vragen;

-hoe kan het in godsnaam dat de cpu uit zichzelf tackled (terwijl ik ook nog een andere speler ben) in het strafschopgebied? Hierdoor heb ik met 0-1 online verloren:S Kan het nergens uitschakelen volgens mij

-hoe voorkom ik dat ik online tegen zo'n overpowered master league team kom?

Deruxian schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:49:
Even twee vragen;

-hoe kan het in godsnaam dat de cpu uit zichzelf tackled (terwijl ik ook nog een andere speler ben) in het strafschopgebied? Hierdoor heb ik met 0-1 online verloren:S Kan het nergens uitschakelen volgens mij

Dit kan je wel uitschakelen:
"Bewerk management" > "Instelling automatisch gebruiken" > "Sliding tackle"
(het valt me nu pas op wat een vreselijke vertalingen het zijn)

De teams waar je tegen speelt heb je voor zover ik weet verder geen invloed op, maar omdat je vaak tegen je eigen competitie speelt, zal het over het algemeen niet heel veel verschil mogen zijn. Soms is dit wel het geval, maar dan zijn ze vaak niet goed. :9

Misschien hele stomme vraag van mijn kant... Heb een verdediger gekocht, zijn positie is "L". Ik heb geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen... Iemand die me dit kan vertellen? :Y

edit: oeps... dat had in edit gekund :X

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 18-11-2010 16:53 ]

• Harribo
Anoniem: 156876 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:50:
Misschien hele stomme vraag van mijn kant... Heb een verdediger gekocht, zijn positie is "L". Ik heb geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen... Iemand die me dit kan vertellen? :Y
Libero?

• Harribo
Deruxian schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:49:
Je kan bij Online Opties en dan Opties Snelle Wedstrijd aangeven of je tegen elk niveau wilt spelen of alleen tegen tegenstanders van je eigen niveau. Mijn advies: neem die laatste, scheelt veel frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Harribo schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:58:
[...]

Ik ben een enorme PES liefhebber, maar ik had voor de grap Fifa 11 op de psp even gespeeld en deze was voor de verandering dit keer wel te pruimen.
Geen idee hoe dat met de PS3 versie zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin_B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 10:18
Klopt als een bus helaas. Vooral als een bal de diepte in wordt gespeeld, is het haast onmogelijk om als verdediger (zelfs Alex van Chelsea tegen een Suarez) tegen de bal aan te lopen. Op de een of andere manier lijkt een dieptebal amper te verdedigen, tenzij de cpu je verdediger bestuurt. Daarnaast blijf ik me ook ergeren dat als je een sneller speler (Walcott) de diepte in stuurt, en hij zelfs 10 meter voorsprong heeft, hij zelfs wordt ingehaald door slome verdedigers als Samuel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Anoniem: 156876 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 16:50:

edit: oeps... dat had in edit gekund :X
Zijn voorkeurs positie is de linkerkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mattttt schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 02:21:
[...]

Zijn voorkeurs positie is de linkerkant.
Ghehe, nee het was de Libero. Nog steeds weet ik niet wat ik daar precies bij voor moet stellen, maar goed, hij doet z'n werk op z'n plek. :Y

ARRGHH!!! Wat haat ik die spelers die zomaar de bal 10 meter over koppen, terwijl 't poppetje die ik geselecteerd heb zo in kan koppen.. :( Hartstikke leuk dat hij ze er soms ook vanzelf in kopt, maar heb liever dat ze er af blijven, dan heb ik het zelf in de hand.. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 19-11-2010 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Robin_B schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 02:20:
[...]

Klopt als een bus helaas. Vooral als een bal de diepte in wordt gespeeld, is het haast onmogelijk om als verdediger (zelfs Alex van Chelsea tegen een Suarez) tegen de bal aan te lopen. Op de een of andere manier lijkt een dieptebal amper te verdedigen, tenzij de cpu je verdediger bestuurt. Daarnaast blijf ik me ook ergeren dat als je een sneller speler (Walcott) de diepte in stuurt, en hij zelfs 10 meter voorsprong heeft, hij zelfs wordt ingehaald door slome verdedigers als Samuel 8)7
Samuel van Inter?
Lol hij is 1 van de SNELSTE verdedigers van het spel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Om 3 uur vanmiddag word er informatie vrijgegeven over de aankomende patch.

De informatie over de patch is inmiddels bekend gemaakt op http://winningelevenblog.com/
  • Released November 24th
  • AI pressure more in certain situation (especially when crossing)
  • Cursor switching improved, including when ball is crossed
  • Difficulty and success rate of Rainbow Flicks has been changed (more difficult)
  • Transfer fees in ML has been reworked
  • You can turn off player names above CPU players
  • Shooting has been tweaked

[ Voor 66% gewijzigd door robhoeben op 19-11-2010 15:02 ]

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patch info:
Konami Digital Entertainment GmbH has revealed the content for the latest free update for its PES 2011 title.

The update will be automatically downloaded from 24th November, and adjusts the defender AI to allow for more consistent pressing from various situations and includes a series of alterations based on feedback from users. The difficulty and success rate of Rainbow Flicks has been adjusted to improve gameplay, while throw-ins can now be passed back to the taker. Cursor switching has been generally been improved including situations when the ball is crossed, while the way transfer fees are calculated in Master League has been reworked. Names above CPU players can also now be switched off as they mimic player settings. Shooting has also be tweaked to produce more realistic reactions and results depending on real-time situations.

Some chants within the game have also been refined or changed, and PC owners using relatively low-spec machines will also be able to find matches more easily within the game’s Legends mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...] Op de een of andere manier lijkt een dieptebal amper te verdedigen [...]
Maverick doelt volgens mij op dat als je zelf een dieptebal speelt, geen andere speler de bal aan kan nemen die er beter voor lijkt te staan, maar enkel de speler voor wie de bal "bedoeld" is. Ik ervaar dit overigens ook en kan inderdaad soms erg vervelend zijn.

[q]Vooral als een bal de diepte in wordt gespeeld, is het haast onmogelijk om als verdediger (zelfs Alex van Chelsea tegen een Suarez) tegen de bal aan te lopen. /]
Ik heb toch best geregeld dat ik de bal gewoon kan onderscheppen door iets naar voren te lopen met mijn verdediger. Uiteraard ook geregeld dat ik net de bal mis en mijn hele verdediging open ligt. :P

Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 02:37:
[...]

Ghehe, nee het was de Libero. Nog steeds weet ik niet wat ik daar precies bij voor moet stellen, maar goed, hij doet z'n werk op z'n plek. :Y
De Libero / Sweeper, heeft minder een vaste positie bij verdedigen en bij een aanval wil deze wel iets meer naar voren komen spelen. Heb er zelf niet echt veel ervaring mee in PES.

robhoeben schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:05:
[...]
De informatie over de patch is inmiddels bekend gemaakt op http://winningelevenblog.com/
Ben benieuwd. Zijn eigenlijk allemaal zaken die min of meerdere mate ook in dit topic voorbij zijn gekomen. Hopelijk dat dit een positief effect heeft.

[ Voor 34% gewijzigd door Regeneration op 19-11-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra30
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-03 16:00
Zijn er ook mensen met de pc versie die last van vastlopers hebben? Zowel online als offline loopt PES eens in de 3-5 potjes compleet vast. Beeld blijft hangen en pc reageert compleet nergens meer op. PC heeft schone win 7 install + nieuwste drivers etc. etc.

i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373784

Voorlopig stop ik er mee online. Het wordt me te frustrerend. Je hebt gewoon totaal geen controle, iedere pass eindigt recht in de voeten van de tegenstander. Dat passing systeem is gewoon ongelooflijk onhandig. Had een rating van 618, is nu gedaald naar 570 na enkele (...) potjes. Moet nu wel 10 potjes winnen wil ik mijn oude rating terug krijgen.

Heb bijna geen last van lag gelukkig. Maar vanwege dat passing systeem word ik nu gedwongen om te gaan rennen met Messi, wat ik eigenlijk helemaal niks vind. Combineren, de tegenstander kapot spelen. Dat wil ik. Is alleen schier onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom is dat passing systeem onhandig, omdat niet alle ballen aan komen? _O- Volgens mij moet je gewoon nog even oefenen, het werkt echt super hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik vind wel dat je wel lag-vrij of bijna lag-vrij online moet kunnen spelen, wil je ook fatsoenlijk kunnen passen.
Moet zeggen zolang ik tegen tegenstanders van hetzelfde niveau speel (dat kan je instellen, zie hierboven) en
een spel (bijna) lag-vrij is, dan wordt het nog wel eens leuk.
Moet zeggen dat ik veel minder lags heb de laatste tijd, volgens mij heeft Konami er wat aan gedaan.
Chapeau! :9
Daarnaast blijf ik me ook ergeren dat als je een sneller speler (Walcott) de diepte in stuurt, en hij zelfs 10 meter voorsprong heeft, hij zelfs wordt ingehaald door slome verdedigers als Samuel 8)7
Anders ik wel! Komt door 2 dingen
1.De balaannames van de spitsen duren te lang waardoor de verdediger tijd krijgt (zoals zoveel bal-aannames vaak onrealistisch te lang duren).
2.Speler met bal is enorm veel trager dan speler zonder bal. Dit klopt natuurlijk niet. Zie dit ook graag verandert.
Ben benieuwd. Zijn eigenlijk allemaal zaken die min of meerdere mate ook in dit topic voorbij zijn gekomen. Hopelijk dat dit een positief effect heeft.
Die cursor verbetering is eigenlijk de enige verbetering waar ik ook daadwerkelijk wat aan ga hebben.
Beetje magere patch omdat dit spel wel veel meer gameplay rariteiten herbergt.
Shooting had been tweaked
Ok....en wat is daar dan anders aan? Beetje lame omschrijving...
Ben ook benieuwd.

[ Voor 112% gewijzigd door Harribo op 20-11-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Harribo schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 18:15:
[...]

Ok....en wat is daar dan anders aan? Beetje lame omschrijving...
Ben ook benieuwd.
Hopelijk houdt het in dat ik nu ook eens anders dan via een kopbal bij de kruising kan scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384335

Weet je hoe je de cursor kan veranderen in je eigen naam........................................................... Dus als ik met vrienden tegen de computer speel je eigen naam boven de speler krijg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:53
Anoniem: 156876 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:51:
Waarom is dat passing systeem onhandig, omdat niet alle ballen aan komen? _O- Volgens mij moet je gewoon nog even oefenen, het werkt echt super hoor! :D
Er zijn toch wel een paar puntjes met dat nieuwe passing systeem die niet echt lekker werken:

Als ik met mijn SMF rond de middenlijn sta waarbij ik dan dus nog vijf a tien meter van de zijlijn sta en mijn SB erachter komt om over de flank door te stomen en ik heel kort op pass of steekpass druk dan ramt die SMF hem alsnog te hard over de zijlijn :X

Wanneer je net in balbezit komt dan moet je alsnog hard de pass knop inrammen, in vorige edities onthield PES welke knop je had ingedrukt voor je weer in balbezit kwam. Dit had wel nadelen maar ik vind het ook een groot nadeel dat er in de huidige versie niet wordt onthouden dat je al de pass knop had ingedrukt voordat je de bal had, zo is het lastig om de bal snel door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 384335 schreef op zondag 21 november 2010 @ 11:21:
Weet je hoe je de cursor kan veranderen in je eigen naam........................................................... Dus als ik met vrienden tegen de computer speel je eigen naam boven de speler krijg??
Vroeger op de PS2 kon je een game op je memorycard benoemen, en deze naam gebruiken als naam boven de speler (de groep waarmee ik speel gebruikte slechts de voorletters).

Sinds PES2009 (meen ik) is deze mogelijkheid er niet meer, en op de PS3 heb ik dit helemaal niet meer gezien. Echter, in PES2011 is de spelernaam (bijv. Arjan Robben) helemaal niet meer te zien als je deze niet gebruikt boven de speler. Het kleurtje boven de speler is tegenwoordig wel duidelijker dan het (oude) driehoekje, dus kies ik er nu voor om de spelernaam te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPiNaL1976
Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 02:37:
[...]

Hartstikke leuk dat hij ze er soms ook vanzelf in kopt, maar heb liever dat ze er af blijven, dan heb ik het zelf in de hand.. 8)7
Dit vind ik ook zo onbegrijpelijk...Maak je een Game waar controle voorop staat, voer je automatisch koppen in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamashiwana
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-02-2024
Wellicht is het al genoemd, maar waar ik me dood aan erger is:

Schot op doel deze vangt de keeper, welke vervolgens die bal weer retourneerd het veld in, echter staan er altijd minder slimme spelers te klappen hoe goed mijn schot wel niet was. 8)7

Vervolgens lopen ze daarbij ook nog naar voren, waardoor ze niet teruglopen naar hun positie.

Vooral mijn huidige SS'er en aanvoerder Francescoli heeft daar nogal 2 handjes van. ;w
Hij zou als aanvoerder toch een beter voorbeeld dienen te geven.

Vaak zijn het ook meerdere spelers tegelijk, wie besluiten om een staande ovatie te geven voor mijn schietcapaciteiten.

Wellicht moet Neeskens maar aanvoerder worden van mijn ML team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tamashiwana schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 07:16:
Schot op doel deze vangt de keeper, welke vervolgens die bal weer retourneerd het veld in, echter staan er altijd minder slimme spelers te klappen hoe goed mijn schot wel niet was. 8)7

Vervolgens lopen ze daarbij ook nog naar voren, waardoor ze niet teruglopen naar hun positie.
...
Hahaha...ja daar zat ik ook al naar te kijken...
Ik zie in het echt al gebeuren...een speler na een schot razend enthousiast naar de keeper rent om vlak voor diens neus te gaan applaudiseren....terwijl het spel ondertussen verder gaat....comedy capers..
Ach zo heb ik wel meer dingen waar ik mijn bedenkingen over heb, ik vermoed dat rare Japanners dit soort dingen bedenken, bij een Nederlander met gezond verstand (waar ik mijzelf ook toereken :)) komen dingen wel eens raar over...
(btw...7:16 uur....hele nacht wakker van gelegen? :) )

Wat ik trouwens ook vaak heb: als ik weg wil werken uit mijn strafschopgebied, heb ik de meeste hinder van nota bene mijn eigen spelers. Die moet ik eerst vakkundig gaan omzeilen eer ik de bal kan wegschieten. Hoe vaak is het al niet gebeurd dat ik wou wegwerken en het schot werd teruggekaatst door mijn eigen speler....vervolgens bij de spits van de tegenstander terechtkwam....of leuker nog: hij rolt je eigen doel in......tja...zucht...

Zoek trouwens nog een goede betaalbare spits (+- 3 a 4 mln voor MLO). Heb nu van alles geprobeerd maar Amoah en Petric zijn toch de enigen die renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Tip voor een goede spits is Liedson. Hij is moeilijk van de bal te zetten en heeft een hard schot, wat ook bij vrije trappen wel eens van pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Rowanov schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:49:
Tip voor een goede spits is Liedson. Hij is moeilijk van de bal te zetten en heeft een hard schot, wat ook bij vrije trappen wel eens van pas komt.
Dank! die ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376767

Tip: Rakitic is een goeie middenvelder voor weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgen de patch, ben benieuwd of dit de grote(re) ergernissen er uit sloopt, dat zou helemaal goed zijn. Ben erg benieuwd, morgen na m'n werk gelijk maar even testen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Is overigens uitgebreid getest en goed bevonden. Ik heb hem al sinds dag één in mijn team en ik houd hem er lekker in. Zal ook niet zo duur zijn, omdat vrijwel niemand hem heeft. Hij scoort bij mij elke wedstrijd minimaal één keer :)

Mijn opstelling nu:
Doel: Ivarov
Verd: El Moubarki, Craigan, Ferrari, Ruskin
Mid: Zé Eduardo, Biglia, Trochowski
Flank: Orquecha, Commons
Spits: Liedson

De meeste spelers zitten zo rond de 70, met uitzondering van Ferrari, Trochowski en Liedson. Bij de volgende upgrade moeten de backs er aan geloven. Bij MLO heb ik al veel teams gezien met één goede speler, m.n. Eto'o. Het valt mij op dat ik daar met gemak overheen wals, dus ik blijf bij het langzaam upgraden over de hele breedte. Zijn er nog mensen met andere ervaringen op het gebied van aankoopstrategiën?

[ Voor 45% gewijzigd door Rowanov op 23-11-2010 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schot op doel deze vangt de keeper, welke vervolgens die bal weer retourneerd het veld in, echter staan er altijd minder slimme spelers te klappen hoe goed mijn schot wel niet was. 8)7 [...] Vervolgens lopen ze daarbij ook nog naar voren, waardoor ze niet teruglopen naar hun positie. [...] Vaak zijn het ook meerdere spelers tegelijk
Inderdaad erg vreemd. Ik probeer elke keer weer om in ieder geval eentje terug naar positie te brengen, maar dit is altijd zonder succes. Hopelijk dat ze dit ook aanpassen in een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...] waar ik me dood aan erger is: Schot op doel deze vangt de keeper, welke vervolgens die bal weer retourneerd het veld in, echter staan er altijd minder slimme spelers te klappen hoe goed mijn schot wel niet was. 8)7 [...] Vervolgens lopen ze daarbij ook nog naar voren, waardoor ze niet teruglopen naar hun positie. [...] Vaak zijn het ook meerdere spelers tegelijk
Inderdaad erg vreemd. Ik probeer elke keer weer om in ieder geval eentje terug naar positie te brengen, maar dit is altijd zonder succes. Hopelijk dat ze dit ook aanpassen in een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Wat mij opvalt is dat ik veel minder met het hoofd scoor.
Ik neig te zeggen dat het voorzetten systeem veranderd is.
Hoe ervaren jullie dat, of geven jullie de voorzetten manual voor ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ratsja schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:51:
Wat mij opvalt is dat ik veel minder met het hoofd scoor.
Ik neig te zeggen dat het voorzetten systeem veranderd is.
Hoe ervaren jullie dat, of geven jullie de voorzetten manual voor ??
Vooral in het begin had ik ook veel moeite met een goede voorzet geven en scoren met het hoofd. Nu gaat het al iets beter, maar nog steeds het lage aantal aan kopdoelpunten zou ook te wijten kunnen zijn aangezien ik nu geen kopsterke spits heb bij ML, zeg ik dan maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Zelfs met een kopsterke spits is het m.i. lastiger om met een kopbal te scoren. Wat veel effectiever is, is om practisch vanaf de achterlijn een harde lage voorzet te geven. Die ballen zijn echt niet te verdedigen.

Het lijkt overigens in 2011 wel makkelijker te zijn om koppend uit een corner te scoren. Als je de corner één tikje van het doel af richt en de corner op halve kracht, met het pijltje naar boven en de schiet knop tegelijk ingedrukt neemt, dan komt de bal altijd in een "gat" waar je je mannetje in kan manouvreren. Als het met MLO niet lukt om uit het veldspel te scoren, dan lukt het me hiermee meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu Popov linksback voor maar 1.7 miljoen die is vele maler beter als emanuelson als linksback (3,3 miljoen) goed scouten kan je makkelijk geld opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

bedankt voor de tip en die ga ik eens gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 12:05
Lees zojuist dat de patch er is...ervaringen? (zit op mijn werk dus kan zelf niet spelen).

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Sluuz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:06:
Lees zojuist dat de patch er is...ervaringen? (zit op mijn werk dus kan zelf niet spelen).
Hier vind je reacties en ervaringen over de patch (24-11-2010)

Lijkt positief te zijn:
played using new patch for 3 hours.. well konami finally released PES 2011 after 1 month of free beta test from users.. now this is the road they have to folow for next years.. from my pow the game is more smoth, no more jagged animations, more responsive etc.. finally.. i repeat this should be the game when it was released but.. good job konami for fixing that shame beta game...

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was het al weer vergeten dat er een patch was, maar hij was al geïnstalleerd toen ik m'n PS3 aan zette. Het verschil is niet heel groot, maar het voelt net allemaal een stukje anders. Het passen lijkt een stukje makkelijker te werken, en het schieten is ook merkbaar veranderd. Maar wat precies durf ik niet te zeggen. :9 Heb ook net pas een uurtje gespeeld ofzo, dus nog te vroeg om er veel over te zeggen.

We hebben op kantoor een XBOX staan, waar we soms PES op spelen, maar die hangt niet op internet... :9 Weet iemand van jullie misschien of het mogelijk is om offline te patchen?

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-05 18:50
Na lange tijd maar weer eens verder gegaan met MLO, mede omdat ik hoopte dat de patch van de 24ste "wonderen" zou verrichten wat betreft de lag en de cursor switch.
De cursor switch is wel iets verbeterd, maar naar mijn mening nog lang niet goed genoeg. Blijf vooral met verdedigende situaties houden, dat ik de niet de juiste speler kan selecteren of juist te laat kan selecteren.
Dat de lag online misschien was aangepakt was eigenlijk te mooi om waar te zijn. In totaal 5 Quick Matches gespeeld en een D4 Cup, waarvan er maar één match heerlijk soepel verliep... :'( Hoewel ik deze verloor met 2-4 heb ik echt genoten van de match omdat eindelijk eens de lag er niet voor zorgde dat ik een match verloor.

Hoop zo dat hier nog wat aan wordt gedaan, maar helaas zal dit wel een droom van mij blijven.. :+

Anoniem: 60113

Hi,

Ik wil PES 2011 voor mijn zoon aanschaffen. Maar kan ik deze in huis op 2 PC's installeren en ook tegelijkertijd online spelen? Ik zit achter een router. Of is de licentie maar voor 1 PC?
Wie kan daar enig licht op schijnen :)

Anoniem: 384920

Probleem,

Ik heb het idee dat na het installeren van de WENB option-file (bles21) op mijn PS3 mijn gameplay achter uit is gegaan. Het passen, schieten en sprinten gaat veel minder soepel. Soms schiet of slide mijn speler zonder dat ik een toets indruk.

De oorzaak schijnt de combinatie van de WENB option-file / de downloadable content & en de Patch files te zijn. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Voor meer info kijk hier -> Option Files Are Breaking PES on PS3 + 'Glennser Method' Fix
(http://kitanamedia.com/forums/viewtopic.php?f=9&t=3774)

De oplossing die hier beschreven staat heeft een tijdje gewerkt, helaas nu niet meer.Ik heb de option-file maar weer verwijderd, en hij loopt gelukkig nu weer als een trein.

Zijn er trouwens nog mensen die wat talenten weten voor de offline Master League?

Anoniem: 24417

Anoniem: 60113 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:01:
Hi,

Ik wil PES 2011 voor mijn zoon aanschaffen. Maar kan ik deze in huis op 2 PC's installeren en ook tegelijkertijd online spelen? Ik zit achter een router. Of is de licentie maar voor 1 PC?
Wie kan daar enig licht op schijnen :)
ik vrees voor jullie dat dat niet kan! naar mijn weten kun je met 1 'serial code' (1 aangekocht produkt dus) ook maar 1x tegelijk inloggen..

Kraziey schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:40:
Na lange tijd maar weer eens verder gegaan met MLO, mede omdat ik hoopte dat de patch van de 24ste "wonderen" zou verrichten wat betreft de lag en de cursor switch.
De cursor switch is wel iets verbeterd, maar naar mijn mening nog lang niet goed genoeg. Blijf vooral met verdedigende situaties houden, dat ik de niet de juiste speler kan selecteren of juist te laat kan selecteren.
Dat de lag online misschien was aangepakt was eigenlijk te mooi om waar te zijn. In totaal 5 Quick Matches gespeeld en een D4 Cup, waarvan er maar één match heerlijk soepel verliep... :'( Hoewel ik deze verloor met 2-4 heb ik echt genoten van de match omdat eindelijk eens de lag er niet voor zorgde dat ik een match verloor.

Hoop zo dat hier nog wat aan wordt gedaan, maar helaas zal dit wel een droom van mij blijven.. :+
dat ligt toch echt aan je eigen internet verbinding en niet die van Konami. Ik heb nu 400 potjes online gespeel in de MLO en mischien is die 4x weg gevallen omdat mijn internetverbinding slecht was. ik heb ook geen last van lag!!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:53
Vanavond inderdaad maar eens die patch proberen en kijken hoe dat bevalt.
Anoniem: 384920 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:22:

Zijn er trouwens nog mensen die wat talenten weten voor de offline Master League?
Ik heb de AMF Shimizu inmiddels al 2 seizoenen in mijn team zitten en die heeft nu al een rating van 80 en hij ontwikkelt zich nog steeds als een speer!

• Harribo
Kraziey schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:40:
Ik zie weinig verschil moet ik eerlijk bekennen, misschien ligt dat aan mij(?).
Och die ellende maak ik elke wedstrijd mee. Pakt de verkeerde man of te laat etc....heb al heel wat doelpunten door moeten incasseren. Maar zoals als Cruyff zei: elk nadeel heeft zijn voordeel: kom soms ook zo langs de tegenstander. :)
Juist met spitsen die veel en behendig rondlopen kan ik helaas weinig uitrichten.

Waar ik ook moeite mee heb: corners van de tegenstander. Ik kan vaak maar niet snel genoeg het goede mannetje pakken om weg te koppen. Iemand nog een tip?

Heb trouwens nu een handjeklap-garde binnen mijn selectie. Na elk schot op goal staan ze notabene met zijn 3(!)-en als randdebielen te applaudiseren bij de keeper van de tegenstander. Dat het spel dan gewoon doorgaat en ze op hun plek behoren staan....ach ja.... :P :P....bijna 1/3 van team weg....lekker is dat...

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 25-11-2010 15:21 ]

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-05 18:50
Liedson had ik in het begin ook in de spits, maar hij bleef maar terugvallen ipv in de punt van de aanval te blijven. Wat bleek; heeft hij de Playstyle Card "Dummy Runner" wat betekent dat hij ruimte creëert voor andere spelers. Omdat ik maar niet wist hoe ik die Card kon uitzetten heb ik hem maar verkocht, want ik heb niets aan een spits die niet in de punt van de aanval blijft.

@Harribo:
Er is idd erg weinig verschil te merken (op PS3) maar naar mijn mening is het wel ietsjes verbeterd. Maar lang niet goed genoeg.

@sonny030:
Met mijn eigen internet verbinden (bedraad) is echt niets mis, eerlijk waar. De keren dat ik een ping logotje te zien krijg rechtsboven in het scherm is ook op een vinger te tellen. En dan maar toch elke keer die lag.. Zo zonde terwijl MLO zo verslavend kan zijn.., :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Kraziey op 25-11-2010 17:38 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor connectieproblemen met PES 2011 kun je terecht in het topic PES 2011 - connectieproblemen!