Hoe kan het zo zijn dat ik vanaf de middellijn 4 aanvallers heb, tegen 1 verdediger, dat ik het uiteindelijk alsnog alleen moet zien op te lossen omdat mijn 3 medespelers gewoon bij de middellijn blijven staan!? Het was mij al duidelijk dat er echt iets niet klopt met de loopacties van mijn medespelers, maar hier was het wel heel erg duidelijk... In pes6 kon je nog instellen per speler hoe hij loopt, is dit nog steeds mogelijk?
Over de gameplay later meer, maar ik vind het belachelijk, en ja ik weet dat je dit kan aanpassen, dat de audio nog steeds uberslecht is. Sommige geluiden van het publiek zijn nog steeds hetzelfde als in pes3 om over het holland holland, of iets dat er op lijkt nog maar niet te beginnen bij een wedstrijd vvv-venlo tegen ajax.
En dan de commentator: als ik met onbekende spelers speel, dan blijft het soms wel een minuut stil als ik rondtik, dat is toch niet normaal? Alleen als ik dan op doel schiet of de bal uitgaat, begint de commentator weer een van zijn 3 standaardzinnen uit te spreken.
Waarom is het zo dat mijn spelers, ook al speel ik met vvv, soms al aan t begin van de 2e helft doodop zijn. Goed, dat lijkt nu iets beter nu ik een dure fitnesscoach heb aangetrokken, maar dit is toch totaal niet realistisch? En goed, ik weet dat je goede en slechte spitsen hebt, maar het is vrij onrealistisch dat een spits, die toch een spits is, zelfs intikkertjes naast weet te krijgen (keer op keer)
En waarom speel ik in een enorm stadion? Hadden ze tenminste niet voor de kleine clubs een kleinstandaard station er in kunnen stoppen?
Ik snap het kalendersysteem ook niet zo goed van de ML. Aan het einde van de competitie moet ik geloof ik 6x achter elkaar naar de volgende week skippen tot we eindelijk zijn beland in de transferperiode, omdat er geen wedstrijden zijn... is het de bedoeling dat ik al deze tijd besteed aanh et voorbereiden van transfers?
Volgens mij waas de slagzin van deze pes "freedom" oid, maar waarom heb ik totaal geen vrijheid bij mijn corners? Waarom kan ik niet bepalen hoe de spelers lopen? Waarom bepaal ik niet wie er voorin staat? Elke corner is hetzelfde tenzij ik mijn strategy ofzo op all attack heb staan, dan komen er wel wat meer. Het is me trouwens opgevallen dat toen ik een keer met 1 of 2-0 voorstond, dat mijn keeper in de laatste minuut meekwam naar voren met een corner???
[
Voor 86% gewijzigd door
das_phantom op 26-10-2010 02:02
]