Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 14:16
Sideline bug is niet gefixt en dat heeft Jon Murphy ook nooit gezegd. Hij heeft gezegd dat ze ermee bezig zijn en in die datapacks is er geen fix geweest van die bug.

De WENB option file update is uit. Alleen Bundesliga toegevoegd en wat kleine dingetjes. Internationale teams moeten nog. Het is alleen de "20 versie" dus wij NL'ers hebben er niets aan nog. Hopen op een kopie voor de "21 versie".

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb gister even de WENB option file gedownload, maar hoe lang ben je wel niet bezig om al die files one-by-one te kopieren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
xeple schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:52:
Ik heb gister even de WENB option file gedownload, maar hoe lang ben je wel niet bezig om al die files one-by-one te kopieren ?
Hangt er van af hoe snel je knopjes kan drukken :P . Reken ongeveer een kwartiertje 20 minuten ... Maar ik deed het niet helemaal goed dus bij mij duurde het al met al een uur voordat ik alles had zoals het moest zijn. :)

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

qrst schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:22:
[...]

Heb je deze zelf al uitgeprobeerd? En ziet het er goed? Volgens mij is dit niet een 'officiële' WENB release, op de WENB site heb ik er ieder geval niks over gelezen...
Zeker wel, deze is al anderhalve week uit. Ziet er prima uit. Een paar teams van de Bundesliga heeft kits van vorig jaar, maar die worden nog ge-update.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
P.E.No.1 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:24:
[...]

Hangt er van af hoe snel je knopjes kan drukken :P . Reken ongeveer een kwartiertje 20 minuten ... Maar ik deed het niet helemaal goed dus bij mij duurde het al met al een uur voordat ik alles had zoals het moest zijn. :)
Dan gaan we er vanavond maar even goed voor zitten, :| half uur voor de CL wedstrjid vanavond maar even kopieren dan. Daarna in de rust even potje spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Sluuz schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 06:46:
Sideline bug is niet gefixt en dat heeft Jon Murphy ook nooit gezegd. Hij heeft gezegd dat ze ermee bezig zijn en in die datapacks is er geen fix geweest van die bug.
Volgens mij zegt hij toch niet dat ze er mee bezig waren... :9
Afbeeldingslocatie: http://i.gh.vg/uploads/groot/7u38c-mzw_Ce1k6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

xeple schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:46:
[...]

Dan gaan we er vanavond maar even goed voor zitten, :| half uur voor de CL wedstrjid vanavond maar even kopieren dan. Daarna in de rust even potje spelen :*)
Hahah sterkte! Terwijl je die bestandjes kopieert moet je maar denken aan al die uren die die gasten in het editen hebben gestoken. Dan vallen die 20 minuutjes echt in het niets. Ik heb het trouwens gekopieert terwijl ik PIP naar het nieuws aan het kijken was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Geengrenzuh schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:18:
[...]

Hahah sterkte! Terwijl je die bestandjes kopieert moet je maar denken aan al die uren die die gasten in het editen hebben gestoken. Dan vallen die 20 minuutjes echt in het niets. Ik heb het trouwens gekopieert terwijl ik PIP naar het nieuws aan het kijken was. :)
Voor hen neem ik me petje af dat ze de moeite nemen om het te doen, _/-\o_ het is alleen zo jammer dat de ps3 niet over een "select all" optie beschikt :/ Maar ach.. je kunt ook niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een jailbreak ding hebt, kan je met de (door een tweaker) homebrewed filemanager gebruiken om ze te kopiëren? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

wie wil er op de ps3 vanavond een potje knallen?
add me maar PSN: woefhap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-05 18:50
xeple schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:25:
[...]

Voor hen neem ik me petje af dat ze de moeite nemen om het te doen, _/-\o_ het is alleen zo jammer dat de ps3 niet over een "select all" optie beschikt :/ Maar ach.. je kunt ook niet alles hebben.
Idd, eigenlijk best triest toch? Het is natuurlijk eenmalig 20 minuutjes op een knopje rammen, maar het lijkt mij als leek simpel om zo een optie erin te programmeren als Sony zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 14:25
Ben nu bezig met Offline ML met de default players. Ik heb voor het sluiten van de transfermarkt nog 2 spitsen aan kunnen schaffen: Chevanton en Di Vaio. Zijn beide all over the top en hebben een overall rating van 80.

Nu valt het me op dat als ik naar de growth graph kijk dat al mijn spelers gelijk blijven in hun ontwikkeling of dat ze als een gek droppen qua stats? Maar geen een van mijn jongere default players is aan het groeien qua stats, Gutierrez en Ruskin blijven gewoon gelijk terwijl ze toch nog jong zijn en zich zouden moeten ontwikkelen? Mis ik iets of krijg ik dit pas aan het eind van het seizoen te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Kraziey schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:57:
[...]

Idd, eigenlijk best triest toch? Het is natuurlijk eenmalig 20 minuutjes op een knopje rammen, maar het lijkt mij als leek simpel om zo een optie erin te programmeren als Sony zijnde?
Ja het is eigenlijk ook gewoon triest dat het er niet in zit. In eerste instantie kon ik de data er niet eens op krijgen omdat gewoonweg me usb niet herkend werd. :? Plots hoorde ik een stemmetje in me hoofd dat zei "Neehee! de ps3 kan niet omgaan met NTFS" 8)7 na het formateren naar fat werd hij wel herkend.
Jammer dat NTFS dus ook niet ondersteund word. Er staat me alleen iets van bij dat dit wel het geval is geweest in het verleden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203535

Heeft iemand enig idee hoe je als je klaar bent met je formatie, de computer de spelers naar conditie/ability/favoriete zijde sorteert? In voorgaande pes spellen kon dit maar kan het hier niet vinden... Ook het aantal formaties is aan de korte kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 11:40
Prutzer80 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:10:
Ben nu bezig met Offline ML met de default players. Ik heb voor het sluiten van de transfermarkt nog 2 spitsen aan kunnen schaffen: Chevanton en Di Vaio. Zijn beide all over the top en hebben een overall rating van 80.

Nu valt het me op dat als ik naar de growth graph kijk dat al mijn spelers gelijk blijven in hun ontwikkeling of dat ze als een gek droppen qua stats? Maar geen een van mijn jongere default players is aan het groeien qua stats, Gutierrez en Ruskin blijven gewoon gelijk terwijl ze toch nog jong zijn en zich zouden moeten ontwikkelen? Mis ik iets of krijg ik dit pas aan het eind van het seizoen te zien?
Ik ga eens op zoek naar die aangerade spelers van jou. Kan nog wel wat versterking her en der gebruiken maar helaas willen bij mij de transacties nooit zo vlotten in Offline ML.

Over het groeien: Het groeien lukt wel maar gaat gewoon niet zo heel erg hard. Ik heb er nu 1,5 seizoen opzitten en de groeiresultaten van mijn spelers vallen eigenlijk best tegen. Mijn 19e jarige talentvolle verdediger (alg. beoordeling 80) staat nog steeds op 80. Er zijn maar een tweetal spelers die 2 punten zijn gestegen in het algemene beoordeling. De rest is gelijkgebleven of maar 1 punt gestegen op de algemene beoordeling.

Mede door de trage opbouw, zit ik er ook over na te denken om wat oudere ervaren spelers aan te trekken. Als de stijging langzaam gaat, dan zal de daling ook niet zo snel gaan. Dat zou je tenminste zeggen. Mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263199

Gaat lekker MLO
zit in D3 en heb daar al aantal wedstrijden gewonnen!!

jaja super dat MLO!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
xeple schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:46:
[...]

Nou gisteravond dan maar aan het kopieren geslagen, echter heb ik geen PIP op me tv, geen stereo, dus ik moest me echt bezig houden met het kopieren :'(

Ik heb er maar een spel van gemaakt zo snel mogelijk driehoekje,kruisje,rondje,pijl omlaag,driekhoekje,kruisje,rondje, pijl omlaag enz.. dat ging ook snel vervelen. De irritante piep bij het voltooien van het kopieren werkte aardig op me zenuwen, dus probeerde ik er maar melodie van te maken. Nadat ik bijna hysterisch werd van het piepen ben ik maar naar de radio gaan luisteren op me telefoon :X Ik ben er al met al zo'n 30min mee zoet geweest. Maar eenmaal als alles gekopieerd is ben ik er meer dan blij mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
xeple schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:53:
[...]

Nou gisteravond dan maar aan het kopieren geslagen, echter heb ik geen PIP op me tv, geen stereo, dus ik moest me echt bezig houden met het kopieren :'(

Ik heb er maar een spel van gemaakt zo snel mogelijk driehoekje,kruisje,rondje,pijl omlaag,driekhoekje,kruisje,rondje, pijl omlaag enz.. dat ging ook snel vervelen. De irritante piep bij het voltooien van het kopieren werkte aardig op me zenuwen, dus probeerde ik er maar melodie van te maken. Nadat ik bijna hysterisch werd van het piepen ben ik maar naar de radio gaan luisteren op me telefoon :X Ik ben er al met al zo'n 30min mee zoet geweest. Maar eenmaal als alles gekopieerd is ben ik er meer dan blij mee :*)
Het is op de PS3 een jaarlijks terugkerend probleem inderdaad, ze zouden er eens een fix voor moeten maken om alle files in 1 keer over te hevelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wil nog iemand een potje doen vanavond op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-05 19:00
hoe zit het met de lag op de pc versie trouwens? Hebben ze dat al verholpen bij konami of is het nog steeds 9 van de 10 potjes niet kunnen afmaken door lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 08:48
Ik wilde vandaag de begintune van de eredivisie veranderen (ps3), maar deze blijft grijs en kan ik niet aanpassen. Alle andere competities wel en de knvbbeker ook... Iemand enig idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Monda op 20-10-2010 16:21 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201583

Waarom zuig ik zo ongelooflijk hard online?
Ik kom maar amper tot wat schoten op doel. Mijn mannetjes kunnen nog geen bal aannemen of de tegenstander zit er al boven op en bijna elke steekbal schiet midden door mijn verdediging en gaat iemand alleen op mijn keeper af. Ook krijg ik mijn tactiek maar niet op orde dat er geen grote gaten in mijn verdediging vallen.
Ik vrees dat die MLO niet voor mij bestemd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 15:35
Gister ook deelgenomen aan mijn eerste MLO competitie, nu weet ik hoe iedereen aan zoveel goede spelers komt! De wedstrijden voor kwalificatie zijn korter en leveren veel meer op. Als ik nu wat vaker hieraan mee doe kan ik ook betere spelers halen dan Blind, Lens en Janmaat.

Alleen heb ik me nu voor het eerst ook echt groen en geel geirriteerd. De lag was nog wel acceptabel in de zin dat het nog goed speelbaar was en het selecteren van een mannetje is soms onhandig, maar wat ik echt heel vervelend vind is dat spelers soms onbestuurbaar worden. Als een pass te hard of te zacht is kan je met geen mogelijkheid een andere speler de bal laten aannemen. Ditzelfde geldt als een bal van richting wordt veranderd, jou mannetje loopt compleet de andere richting uit of in het gunstigste geval sjokt die langzaam naar de bal toe die dan toch altijd voor de tegenstander is. Mocht je speler wel als eerste bij de bal komen dan volgt er eerst een lompe aanname, in 1x doorspelen is onmogelijk.

Conclusie: De bal kan alleen behandeld worden door degene voor wie de bal ook daadwerkelijk bedoeld was, de overige spelers kijken alleen maar toe. Ik vind dit zwaar irritant, dit lijkt zo scripted als wat en dat zijn toch echt FIFA-praktijken. Hetzelfde gebeurd namelijk ook bij steekballen, waar onevenredig vaak uit gescoord wordt: de bal is bedoeld voor de diepgaande speler van de tegenstander dus al je verdedigers lopen als een kip zonder kop alle kanten op. Heeft iemand hier een oplossing voor?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:35
De lags rijzen de pan uit, heel teleurstellend.
Gelukkig heb ik Fallout New Vegas als afleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Mas-ih schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:59:
hoe zit het met de lag op de pc versie trouwens? Hebben ze dat al verholpen bij konami of is het nog steeds 9 van de 10 potjes niet kunnen afmaken door lag.
meen je dat nou? ik wilde net de PC versie gaan halen omdat ik vond dat op de PS III je tijdens het spel
elke keer het gevoel had dat de spelers jouw aanwijzingen met de controler elke keer een fractie van een
seconde later begrepen(alsof de computer voor je beslist) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Monda schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:13:
Ik wilde vandaag de begintune van de eredivisie veranderen (ps3), maar deze blijft grijs en kan ik niet aanpassen. Alle andere competities wel en de knvbbeker ook... Iemand enig idee?
Probeerde ik ook, maar dat kan niet. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamashiwana
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-02-2024
Ik ben een gelukkig man, gister Classic Nederland geselecteerd onder Extra Content - Teams
Voor 300 GP.
Heerlijk weer een normale selectie in PES met Cruijff en Krol.
Opstelling gister: Classic Nederland vs Nederland

Van Basten (CF)
Cruijff (SS) Bergkamp (SS)
Gullit (AMF)

Rijkaard (CMF)

Davids (DMF)

Krol (LB) F. de Boer (CB) Stam (CB) Reiziger (RB)

Nu de rest van de teams nog vrijspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Tamashiwana schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:30:
Ik ben een gelukkig man, gister Classic Nederland geselecteerd onder Extra Content - Teams
Voor 300 GP.
Heerlijk weer een normale selectie in PES met Cruijff en Krol.
Opstelling gister: Classic Nederland vs Nederland

Van Basten (CF)
Cruijff (SS) Bergkamp (SS)
Gullit (AMF)

Rijkaard (CMF)

Davids (DMF)

Krol (LB) F. de Boer (CB) Stam (CB) Reiziger (RB)

Nu de rest van de teams nog vrijspelen
Ja is wel vet he! Heb ze allemaal vrijgespeeld en al flink wat Classic Holland vs. Classic Arg/Dui erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamashiwana
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-02-2024
Geengrenzuh schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:42:
[...]

Ja is wel vet he! Heb ze allemaal vrijgespeeld en al flink wat Classic Holland vs. Classic Arg/Dui erop zitten.
Staan de namen standaard goed, of heb jij PES ook gepatched met een patch van PES-online?

Indien ik namelijk ga herinstalleren ofzo (zonder patch), wil ik niet weer met RAUKAARS spelen, maar met RIJKAARD.
Anders kan ik weer een editor / patch gaan zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Tamashiwana schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:14:
[...]

Staan de namen standaard goed, of heb jij PES ook gepatched met een patch van PES-online?

Indien ik namelijk ga herinstalleren ofzo (zonder patch), wil ik niet weer met RAUKAARS spelen, maar met RIJKAARD.
Anders kan ik weer een editor / patch gaan zoeken
Die patch van WENB+bundesliga van CDUIN had al Classic NL/Arg goed staan. In de komende update staan de andere ook weer goed. (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na wat meer te hebben gespeeld erger ik me aan een aantal punten:
  • De aanvalsbalk is nu een vele malen minder makkelijk om handmatig aan te passen. Je moet je back / select knop indrukken en dan RB/R1 of RT/R2. Op het moment dat je de back / select knop indrukt kan je niet meer lopen met je speler. Terwijl je met LT/L2 waar het altijd ging wel kon. Nu sta ik elke keer (bijna) stil als ik even de aanvalsblak wil omzetten. Erg jammer, en volgens mij kan je dit ook niet aanpassen.
  • Zeer irritant dat je nog steeds niet zelf spelers kan selecteren die je naar voren wil laten komen bij een dood spel moment. Nog frustrerende om te weten dat het een paar delen geleden wel kon... Ik speel 4-3-3 met de punt naar voren. Mijn CB's en DMF's zijn allemaal lang en relatief kopsterk. Maar het is dus niet mogelijk om mijn DMF's naar voren te krijgen zonder mijn hele team mee naar voren komt. Hiervoor in de plaats komt o.a. mijn AMF naar voren. Die zijn allemaal relatief klein zijn en totaal niet kopsterk...
  • Bij een vrije trap tegen, moet je per se spelers in de muur laten zijn. En terwijl bij een vrije trap van > 50 meter mijn kleine aanvallers daar gewoon even neerzet, wordt vaak verdedigers en middenvelders in de muur gezet. Ook heb ik het idee dat iedereen uit mijn strafschopgebied komt om de tegenstanders verder in het veld te verdedigen. Die kopsterke tegenstanders in het zestienmetergebied zijn dan even van onderschikt belang. :?
  • Bij elke modi zoals ML of Bal staat als eerste optie "New game". Zeer onhandig aangezien je veel vaker verder met een game gaat dan dat je een nieuwe start. Dus elke keer moet je 1 handeling meer verrichting. In de andere delen was dit volgens mij niet zo, dus waarom hebben ze dit weer moeten aanpassen naar iets minder praktisch?
  • Vraag me ook af waarom je nog steeds geen contracten tussentijd niet kan verlengen in ML. Als je een speler graag wil behouden geef je hem als het goed is zo'n lang mogelijk contract, bijvoorbeeld 5 jaar. Echter als de speler een sterke groei doormaakt in 2 / 3 jaar en veel beter is geworden is zijn salaris niet meer in verhouding. Ik wil zijn contract op dat moment best verbeteren, maar omdat dit niet kan zal die sneller "ontevreden" zijn en liever willen verkassen naar een club die een beter salaris aanbied.
Dit zijn volgens mij allemaal vrije simpele dingen, waarom Konami dit niet aanpast / zo heeft bedacht is me echt een raadsel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-05 19:00
Anoniem: 323791 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:25:
[...]

meen je dat nou? ik wilde net de PC versie gaan halen omdat ik vond dat op de PS III je tijdens het spel
elke keer het gevoel had dat de spelers jouw aanwijzingen met de controler elke keer een fractie van een
seconde later begrepen(alsof de computer voor je beslist) :/
Ik had het dus over de vorige versies die ik online had gespeeld ( geloof 2005 en 2008) en daar kon ik geen fatsoenlijk potje spelen door lag. Ik vroeg me dus af hoe het zit met pes 2011. Nog steeds lag. of heeft konami het nu beter voor mekaar? En ik heb het dus over de PC versie! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mas-ih op 21-10-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin_B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-05 08:14
Mas-ih schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:17:
[...]

Ik had het dus over de vorige versies die ik online had gespeeld ( geloof 2005 en 2008) en daar kon ik geen fatsoenlijk potje spelen door lag. Ik vroeg me dus af hoe het zit met pes 2011. Nog steeds lag. of heeft konami het nu beter voor mekaar? En ik heb het dus over de PC versie! :)
Begin me niet over de pc-versie. Wat was ik blij dat ik voor 30 euro voortaan wat potjes online zou kunnen spelen. Tijdens het eerste potje dacht ik nog dat m'n tegenstander cheatte, na de 3-1 verminderde de lag enorm, maar na ruim 30 potten gespeeld te hebben moet ik tot de conclusie komen dat dit spel online gewoon niet te spelen is. Soms lijkt de match nog redelijk lagvrij te beginnen, maar als je dan eenmaal een fatsoenlijke aanval heb opgebouwd begint het gehik weer. De laatste keer dat ik een PES-game heb gekocht dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Robin_B schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:22:
[...]

Begin me niet over de pc-versie. Wat was ik blij dat ik voor 30 euro voortaan wat potjes online zou kunnen spelen. Tijdens het eerste potje dacht ik nog dat m'n tegenstander cheatte, na de 3-1 verminderde de lag enorm, maar na ruim 30 potten gespeeld te hebben moet ik tot de conclusie komen dat dit spel online gewoon niet te spelen is. Soms lijkt de match nog redelijk lagvrij te beginnen, maar als je dan eenmaal een fatsoenlijke aanval heb opgebouwd begint het gehik weer. De laatste keer dat ik een PES-game heb gekocht dus...
Amen. Het heeft het spel imo behoorlijk laten falen. De GP schort hier en daar nog wel, vooral ook mannetje wisselen maar de lag heeft mij het spel doen vergeten en laten wegrotten. Gemiste kans, volgend jaar beter, geen voetbalgame voor mij dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380372

beste pes fans,
ik heb problemen met online master league op de xbox 360.
als ik online ga zegt ie dat ik alleen de 1 tegen 1 mode kan spelen.
Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Robin_B schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:22:
[...]

Nee, meen je niet dit:S Je kon verdomme al een paar jaar terug met 64 man lagvrij in bf 1942! Ik had iets gehoord over poorten openzetten, helpt dat niet? Ik heb hem net besteld, dus ik zal ook mijn ervaring even gaan delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Deruxian schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:26:
[...]
Nee, meen je niet dit:S Je kon verdomme al een paar jaar terug met 64 man lagvrij in bf 1942! Ik had iets gehoord over poorten openzetten, helpt dat niet? Ik heb hem net besteld, dus ik zal ook mijn ervaring even gaan delen!
Konami moet zich gewoon doodschamen.
Ik heb het spel gekocht voor de online mogelijkheden maar misschien volgend jaar niet weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin_B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-05 08:14
Harribo schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:47:
[...]

Konami moet zich gewoon doodschamen.
Ik heb het spel gekocht voor de online mogelijkheden maar misschien volgend jaar niet weer.
PES en het woord online gaan helaas niet samen. Zelfs toen ik vanavond tegen een Nederlander speelde leek het weer nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach op de ps3 merk je helemaal niks, en dta had ik vorig jaar ook.
Dus voor al de klagers, want ik zie helaas weinig anders in dit topic, koop een ps3 ;)

En hou alsjeblieft op met klagen!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 103spooky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-05 16:46
Zelf nergens last van online, alleen toen ik gisteravond tegen een nederlander speelde het is ongelofelijk last van lag (voor het eerst) Ik heb 300+ potjes gespeeld en het loopt allemaal lekker, zelfs tegen mensen uit singapore of japan! maar uit eigen nederland keiharde lag. najah gister dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Het wisselt enorm. Heb gisteren toch weer enkele potjes bijna lagvrij kunnen spelen.
Het gekke is, als er lag is dan merk je het (uiteraard) meteen. Maar als je geen lag hebt, speel je gewoon je potje zonder dat je eigenlijk door hebt dat er geen lag is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou toch zweren dat er een speciaal topic was voor de connectie problemen.... :9

Ah, gevonden:
PES 2011 - connectieproblemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379427

Heeft iemand die nieuwe OF die 20 oktober op winningelevenblog.com is uitgekomen al gedownload en geinstalleerd?

Ik was benieuwd wat het verschil is tussen deze OF en die al eerder is verschenen....

In beide beschrijvingen staat dat alle EPL teams nu goed zijn enz. enz...

Ik heb die OF van 8 okt er al een tijd op zitten.. die is prima..

iemand?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
DE FOUT LIGT DUIDELIJK BIJ KONAMI. HET ENIGE WAT ZIJ MOETEN DOEN IS DE SERVERS IN ORDE KRIJGEN, DIT IS HET ENIGE SPEL IN MIJN COLLECTIE WAT LAST HEEFT VAN ZWARE LAG. DAT KAN NIET ANDERS DAN DAT KONAMI FOUT ZIT.

(INTERNATIONALE CAPSLOCK DAY !! :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Great HooD schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:53:
DE FOUT LIGT DUIDELIJK BIJ KONAMI. HET ENIGE WAT ZIJ MOETEN DOEN IS DE SERVERS IN ORDE KRIJGEN, DIT IS HET ENIGE SPEL IN MIJN COLLECTIE WAT LAST HEEFT VAN ZWARE LAG. DAT KAN NIET ANDERS DAN DAT KONAMI FOUT ZIT.

(INTERNATIONALE CAPSLOCK DAY !! :D )
doe dat dat in alle topics, en niet alleen hier!!!
erg irritant, en zoals iemand hierboven al opmerkte, er is een apart topic voor mensen die willen zeuren over lag!

Wil er toevallig nog iemand potje doen op de ps3 vandaag of dit weekend? :'(

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 330953 op 22-10-2010 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
HwKok schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:05:
Het wisselt enorm. Heb gisteren toch weer enkele potjes bijna lagvrij kunnen spelen.
Het gekke is, als er lag is dan merk je het (uiteraard) meteen. Maar als je geen lag hebt, speel je gewoon je potje zonder dat je eigenlijk door hebt dat er geen lag is. :)
PC of PSDrie?

Paar potjes net weer eens gespeeld, was een kleine week geleden.
Zwaar geirriteerd kom ik er achter weg, zowel de online lags als wel het spel zit vol frustraties.
Misschien moet ik het maar niet meer spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 22-10-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61249

Samen met een vriend wil ik PES online spelen metelkaar:
Dit is ook mogelijk om tegen elkaar te spelen of metelkaar een potje tegen de AI.
Maar is het ook mogelijk om samen een toernooi te spelen? Bijvoorbeeld samen een worldcup of eredivisie? Offline kan dit wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-05 18:51
Merk wel dat transfers vrij eenvoudiger is geworden (ook wel een voordeel)

Zit nu in mijn tweede seizoen tottenham en speel met:
CF: van Persie
SS: Higuain en Rooney
AMF: Kaka
CMF: van der Vaart en de Rossi
LB: Bale
CB: Dawson & Chiellini
RB: Sergio Ramos
GK: Gomes

Dan te denken dat ik nog Robben had, maar na 1 seizoen weer verkocht heb aan ManUtd.
Nadeel is dat de salaris van deze toppers behoorlijk is dus mijn reservebank is nog redelijk origineel op Chivu na....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67410

Die transferbedragen zijn wel belachelijk laag vinden jullie ook niet? ongeveer 11mljn voor messi, Robben etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61249 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:06:
Samen met een vriend wil ik PES online spelen metelkaar:
Dit is ook mogelijk om tegen elkaar te spelen of metelkaar een potje tegen de AI.
Maar is het ook mogelijk om samen een toernooi te spelen? Bijvoorbeeld samen een worldcup of eredivisie? Offline kan dit wel namelijk.
Er zijn wel competities online, die kan je volgens mij alleen niet met zijn 2en doen. Sowieso geen eredivisie of een andere competitie
Anoniem: 67410 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:55:
Die transferbedragen zijn wel belachelijk laag vinden jullie ook niet? ongeveer 11mljn voor messi, Robben etc?
Bedoel je MLO of offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-05 15:34
Geengrenzuh schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:17:
[...]

Die patch van WENB+bundesliga van CDUIN had al Classic NL/Arg goed staan. In de komende update staan de andere ook weer goed. (PS3)
Waar vind ik die bundesliga option file waar jij het over hebt? Werkt die goed samen metde WENB option file voor Bles21?

Ik heb nu namelijk de WENB option file geinstalleerd en daarna de 2 updates (DLC) van Konami zelf. Kan ik die bundesliga van cduin er dan gewoon overheen knallen?

[ Voor 17% gewijzigd door kadoendra op 23-10-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-05 09:49
kadoendra schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:05:
[...]

Waar vind ik die bundesliga option file waar jij het over hebt? Werkt die goed samen metde WENB option file voor Bles21?

Ik heb nu namelijk de WENB option file geinstalleerd en daarna de 2 updates (DLC) van Konami zelf. Kan ik die bundesliga van cduin er dan gewoon overheen knallen?
Ik denk dat ze het over deze hebben, ik ga hem in ieder geval uitproberen.

http://kitanamedia.com/forums/viewtopic.php?f=11&t=3592

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67410

Anoniem: 330953 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:49:
[...]

Er zijn wel competities online, die kan je volgens mij alleen niet met zijn 2en doen. Sowieso geen eredivisie of een andere competitie
[...]

Bedoel je MLO of offline?
Ik bedoel de pc game en gewoon Master Leaugue, al die spelers zijn veel te goedkoop, het enige probleem zijn de salarissen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 67410 op 23-10-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 11:40
Pfff, begin zo langzaam gek te worden van PES 2011. Vind het opzich een meer dan prima spel en blijf het ook wel spelen maar er zitten wat irritatiepunten in:
- Hoe kan Buffon werkelijk waar elke bal eruit halen? Snoeiharde kopballen, penalty's, afstandsschoten van net buiten de 16. Zelfs 1-op-1 heeft hij nog een pakkans van gemiddeld 70 tot 80 procent. Echt bizar.
- Ik vind de scheidsrechter in FIFA zwak, maar die van PES is niet heel veel beter. Een doorgebroken speler onderscheppen levert vaak maar een gele kaart op. Daarnaast fluit hij veel te weinig. Tackles die twee benen van een tegenstander scheppen maar de bal niet raken, worden onbestraft gelaten. Allemaal van dat soort rare dingen.
- Waarom huilt er een baby wanneer het publiek uit zijn dak gaat?

Ik ga nogmaals proberen om Juventus te verslaan in de kwartfinale. Hopelijk hebben ze nu eens niet zoveel geluk. Goals als een omhaal van 20 meter en een vrije trap van 32 meter scoren, zijn behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 18:47
ik hebe en vraagje.
Ik heb pes 2011 voor de ps3 een paar dagen terug ontvangen besteld bij play.com.
Er zit echter geen boekje bij de game.

hebben jullie er wel een boekje bij gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Nordcore schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:44:
ik hebe en vraagje.
Ik heb pes 2011 voor de ps3 een paar dagen terug ontvangen besteld bij play.com.
Er zit echter geen boekje bij de game.

hebben jullie er wel een boekje bij gekregen?
Ik heb er een wel een boekje bij gekregen, maar ik moet er wel bijzeggen dat ik de Nederlandse versie heb. Achter op het boekje staat ook de 'registration code'. Dus mocht je die wél nodig hebben bij de Engelse versie zou ik even contact opnemen met play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Weet iemand of er een update van de Option File voor de Europese versie van PES2011 (PS3) in ontwikkeling is? Ik wil graag een OF met de bundesliga erbij (nu PES league) en de D2 vervangen door een 1e divisie uit een willekeurig land.
De versie die ik nu heb heeft nog al die rare teams, zoals joachnaard enzo.

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• das_phantom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08-2023
Hoe kan het zo zijn dat ik vanaf de middellijn 4 aanvallers heb, tegen 1 verdediger, dat ik het uiteindelijk alsnog alleen moet zien op te lossen omdat mijn 3 medespelers gewoon bij de middellijn blijven staan!? Het was mij al duidelijk dat er echt iets niet klopt met de loopacties van mijn medespelers, maar hier was het wel heel erg duidelijk... In pes6 kon je nog instellen per speler hoe hij loopt, is dit nog steeds mogelijk?

Over de gameplay later meer, maar ik vind het belachelijk, en ja ik weet dat je dit kan aanpassen, dat de audio nog steeds uberslecht is. Sommige geluiden van het publiek zijn nog steeds hetzelfde als in pes3 om over het holland holland, of iets dat er op lijkt nog maar niet te beginnen bij een wedstrijd vvv-venlo tegen ajax.
En dan de commentator: als ik met onbekende spelers speel, dan blijft het soms wel een minuut stil als ik rondtik, dat is toch niet normaal? Alleen als ik dan op doel schiet of de bal uitgaat, begint de commentator weer een van zijn 3 standaardzinnen uit te spreken.

Waarom is het zo dat mijn spelers, ook al speel ik met vvv, soms al aan t begin van de 2e helft doodop zijn. Goed, dat lijkt nu iets beter nu ik een dure fitnesscoach heb aangetrokken, maar dit is toch totaal niet realistisch? En goed, ik weet dat je goede en slechte spitsen hebt, maar het is vrij onrealistisch dat een spits, die toch een spits is, zelfs intikkertjes naast weet te krijgen (keer op keer)

En waarom speel ik in een enorm stadion? Hadden ze tenminste niet voor de kleine clubs een kleinstandaard station er in kunnen stoppen?

Ik snap het kalendersysteem ook niet zo goed van de ML. Aan het einde van de competitie moet ik geloof ik 6x achter elkaar naar de volgende week skippen tot we eindelijk zijn beland in de transferperiode, omdat er geen wedstrijden zijn... is het de bedoeling dat ik al deze tijd besteed aanh et voorbereiden van transfers?

Volgens mij waas de slagzin van deze pes "freedom" oid, maar waarom heb ik totaal geen vrijheid bij mijn corners? Waarom kan ik niet bepalen hoe de spelers lopen? Waarom bepaal ik niet wie er voorin staat? Elke corner is hetzelfde tenzij ik mijn strategy ofzo op all attack heb staan, dan komen er wel wat meer. Het is me trouwens opgevallen dat toen ik een keer met 1 of 2-0 voorstond, dat mijn keeper in de laatste minuut meekwam naar voren met een corner???

[ Voor 86% gewijzigd door das_phantom op 26-10-2010 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das_phantom schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 01:43:
Hoe kan het zo zijn dat ik vanaf de middellijn 4 aanvallers heb, tegen 1 verdediger, dat ik het uiteindelijk alsnog alleen moet zien op te lossen omdat mijn 3 medespelers gewoon bij de middellijn blijven staan!? Het was mij al duidelijk dat er echt iets niet klopt met de loopacties van mijn medespelers, maar hier was het wel heel erg duidelijk... In pes6 kon je nog instellen per speler hoe hij loopt, is dit nog steeds mogelijk?

Over de gameplay later meer, maar ik vind het belachelijk, en ja ik weet dat je dit kan aanpassen, dat de audio nog steeds uberslecht is. Sommige geluiden van het publiek zijn nog steeds hetzelfde als in pes3 om over het holland holland, of iets dat er op lijkt nog maar niet te beginnen bij een wedstrijd vvv-venlo tegen ajax.
En dan de commentator: als ik met onbekende spelers speel, dan blijft het soms wel een minuut stil als ik rondtik, dat is toch niet normaal? Alleen als ik dan op doel schiet of de bal uitgaat, begint de commentator weer een van zijn 3 standaardzinnen uit te spreken.

Waarom is het zo dat mijn spelers, ook al speel ik met vvv, soms al aan t begin van de 2e helft doodop zijn. Goed, dat lijkt nu iets beter nu ik een dure fitnesscoach heb aangetrokken, maar dit is toch totaal niet realistisch? En goed, ik weet dat je goede en slechte spitsen hebt, maar het is vrij onrealistisch dat een spits, die toch een spits is, zelfs intikkertjes naast weet te krijgen (keer op keer)

En waarom speel ik in een enorm stadion? Hadden ze tenminste niet voor de kleine clubs een kleinstandaard station er in kunnen stoppen?

Ik snap het kalendersysteem ook niet zo goed van de ML. Aan het einde van de competitie moet ik geloof ik 6x achter elkaar naar de volgende week skippen tot we eindelijk zijn beland in de transferperiode, omdat er geen wedstrijden zijn... is het de bedoeling dat ik al deze tijd besteed aanh et voorbereiden van transfers?

Volgens mij waas de slagzin van deze pes "freedom" oid, maar waarom heb ik totaal geen vrijheid bij mijn corners? Waarom kan ik niet bepalen hoe de spelers lopen? Waarom bepaal ik niet wie er voorin staat? Elke corner is hetzelfde tenzij ik mijn strategy ofzo op all attack heb staan, dan komen er wel wat meer. Het is me trouwens opgevallen dat toen ik een keer met 1 of 2-0 voorstond, dat mijn keeper in de laatste minuut meekwam naar voren met een corner???
Je kan het niet per speler appart intellen maar als je wat in je tactiek verandert lopen je mannetjes gewoon diep hoor!!!

Met een corner moet je wel bewegen met je mannetje anders scoor je bijna nooit! Dus dat kan ook!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 15:35
Hoe gaat het eigenlijk met MLO op langere termijn: kun je straks een sterrenelftal bijeenkopen of worden de kosten dan zo hoog dat het niet uit kan?

Ik hoop het laatste, in dat geval moet je keuzes maken welke toppers je aantrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan straks gewoon kopen wat je wil!
hoe beter je team wordt hoe makkelijker je aan geld komt!

ik heb nu al een goed middenveld en goede aanval.

ik ga deze week de verdediging versterken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376767

Ik geloof dat ik straks ook maar weer begin met ML offline. ML online is egt te bagger met die lag. Vooral als je online in de ML competitie speelt is het verschrikkelijk. Door de lag kun je niet je eigen spel spelen. Hopelijk komt Konami met een oplossing. Dit kan echt niet.

ps. Lees lag en niet connectie problemen, want die heb ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Vraagje,
Ik was begonnen met ML, met de default players (konami) Gepromoveerd naar 1'ste Divisie alles leuk en aardig.
Op dit moment had ik de update geinstalleerd met alle transfers enzo, de officiele.

Anyway nu ik weer verder ging met ML viel me op dat mn team-naam, logo etc anders was.
Bleek dat in deze update teams als PES united, WE United zijn vervangen voor bestaande teams.
Npower league ofzo, hier zitten Divisie 2 teams in (engels)

Geen probleem dacht ik zover, dus was ik opnieuw begonnen.
Maar nu als ik ML opnieuw start krijg ik meteen 25 Mil om mee te beginnen, en mn alle staff members zijn al middelmatig geupgrade.

Mijn doel was juist om te beginnen met weinig funds om het leuk te houden.
Enige manier om mn starting funds weer laag tekrijgen als voorheen? (2 mil ofzo)
Ik heb een aantal teams proberen te selecteren uit deze nieuwe selectie, maar gemiddeld beginnen ze allemaal met 20/25 mil.

Oohja, ik speel de PC versie maar dat moet geen verschil uitmaken denk ik. (zelfde update)

Thanx

[ Voor 4% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 26-10-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Langzaam begin ik me te irriteren aan de teamwork stat van "nieuwe" spelers in ML. Althans ik vermoed dat het daaraan ligt.

Nieuwe spelers doen er eeuwen over om hun "normale" team stat te hebben, zo schijnt. Ik heb spelers meer dan 2 seizoen en die hebben nog steeds ~60 teamwork. Ik snap best dat spelers moeten wennen aan hun omgeving, maar waarom dit zo drastisch moet zijn snap ik niet. Ik snap dat aangezien ik met de default spelers ben begonnen en iedereen en de eerste twee seizoenen heb verkocht, de teamwork rating een stuk lager is dan een meer gemixte ploeg van nieuwe en oude spelers, maar dan nog vind ik het overdreven.

Verder, waarom moeten spelers uit je jeugdopleiding ook zoveel aanpassen. Deze zouden toch wel enige voorsprong moeten hebben in deze aanpassing. Nee, ze beginnen in dezelfde 15 - 20 Teamwork zoals elke nieuwe aankoop. Voorgaande delen was dit ook al zo.

Wat ik heel erg merk hiervan is dat het rondspelen op vaak slecht gaat. Passes zijn vaak veel te zacht, ook al in de balk voor driekwart gevuld. Hoogstwaarschijnlijk ligt het aan de teamwork stat. Ook zie ik geregeld spelers lang de bal lopen terwijl ze hem makkelijk aan zouden kunnen nemen. Uiteraard, of dit alleen om de Teamwork stat gaat weet ik niet.

Velen anderen hebben ook problemen met spelers om vooruit te lopen. Ik heb eigenlijk dit "probleem" ook, althans zonder dat mijn mijn SB mee naar het 16-metergebied(!) van de tegenstander komt. Ik snap dat Ruskin met S/OFF heel graag naar voren wil, maar dat spelers met < 60 aggression én Defensief (DEF) ingesteld zijn net zo graag naar voren komt vind ik zeer irritant. Dit gebeurt al als ik de Player support hoger dan 11 zet of als ik de aanvalsblak op "aanvallend" (4 streepje van de 5). Ik heb mijn SB bijna op 1 lijn staan met mijn CB's maar dat mag ook niet baten. Een mogelijke oplossing is dat ik de SB posities omzet naar een CB, maar dat vind ik eigenlijk geen oplossing. Bovendien kan ik dan niet de gewenste spelers daar zetten, aangezien veel SB niet CB kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373784

Na een dikke 2 en 'n halve week intensief gespeeld te hebben kan ik nu een goed oordeel vellen:

- Spel speelt wel lekker. Nog wel even wennen na de 2010 versie eeuwig te hebben gespeeld
- De Messi's en Ronaldo's zijn niet overpowerd, eindelijk ;].
- De keepers zijn een stuk beter geworden
- AI verdedigt wel erg goed op Pro en hoger.

- De in deze versie pijlsnelle Koevermans is schier onklopbaar in zowel de lucht als op snelheid. Overall rating van 75. Best vreemd. Ibrahimovic is fysiek zo slap als een watje.
- Rond tikken is levensgevaarlijk in eigen 16. Gelukkig maar. Nu heb ik die teringlijers die online toevallig 1-0 voorkomen en vervolgens tot de 90e minuut de bal rond willen tikken in hun eigen 16 al enkele keren keihard afgestraft. Nu moeten ze wel naar voren voetballen.
- Keepers duiken wel erg vaak onder de bal door bij scherp ingedraaide corners.
- Through balletjes komen wel erg vaak goed aan.
- Rebounds zijn ontzettend lastig om te verzilveren. Ik schiet ze vaak naast of recht in de handen van de keepers.
- Passes over 2-10 meter langs de flank laat ik achterwege. Dit had beter gemoeten, nu rolt alles uit.

Sterk verbeterde versie imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

Ik heb wat problemen om speler aan te trekken in de ML (offline). Heeft iemand wat tips die me kunnen helpen.

Toevallig iemand weet van een strategy guide? Zo heel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 15:20
Anoniem: 145259 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:41:
Ik heb wat problemen om speler aan te trekken in de ML (offline). Heeft iemand wat tips die me kunnen helpen.

Toevallig iemand weet van een strategy guide? Zo heel handig zijn.
Wat voor melding krijg je bij die speler?

Zoals ik al eerder zei in dit topic

* Zet je team in de spotlights door CL/EL te spelen
* Presteer goed met je team in de competitie waar je in zit
* Koop een goede scout

Deze 3 punten helpen ontzettend bij het verkrijgen van spelers..
NoLiMiTSoLDieR schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:51:
Vraagje,
Ik was begonnen met ML, met de default players (konami) Gepromoveerd naar 1'ste Divisie alles leuk en aardig.
Op dit moment had ik de update geinstalleerd met alle transfers enzo, de officiele.

Anyway nu ik weer verder ging met ML viel me op dat mn team-naam, logo etc anders was.
Bleek dat in deze update teams als PES united, WE United zijn vervangen voor bestaande teams.
Npower league ofzo, hier zitten Divisie 2 teams in (engels)

Geen probleem dacht ik zover, dus was ik opnieuw begonnen.
Maar nu als ik ML opnieuw start krijg ik meteen 25 Mil om mee te beginnen, en mn alle staff members zijn al middelmatig geupgrade.

Mijn doel was juist om te beginnen met weinig funds om het leuk te houden.
Enige manier om mn starting funds weer laag tekrijgen als voorheen? (2 mil ofzo)
Ik heb een aantal teams proberen te selecteren uit deze nieuwe selectie, maar gemiddeld beginnen ze allemaal met 20/25 mil.

Oohja, ik speel de PC versie maar dat moet geen verschil uitmaken denk ik. (zelfde update)

Thanx
Heb je naast de officiele patch toevallig ook een niet officiele patch geinstalleerd? Gezien je over de NPower league praat lijkt dit er wel op namelijk. Waarschijnlijk zijn dan ook bepaalde instellingen gewijzigd wbt. start geld en statistieken.

[ Voor 54% gewijzigd door bakakaizoku op 26-10-2010 20:55 ]

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mattttt schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:50:
[...]

Wat voor melding krijg je bij die speler?

Zoals ik al eerder zei in dit topic

* Zet je team in de spotlights door CL/EL te spelen
* Presteer goed met je team in de competitie waar je in zit
* Koop een goede scout

Deze 3 punten helpen ontzettend bij het verkrijgen van spelers..
Scout van 1 miljoen. 2 waren niet geintereseerd, paar gewoon beeindigd (vrije spelers die echt goed waren) en eentje was gewoon te moeilijk 8)7
Ik zocht uiteindelijk spelers tussen de 70-75 die niet te oud zijn. voor m'n ploeg te verstevigen (speel met PES united).

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 145259 op 26-10-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 145259 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:42:
[...]

Scout van 1 miljoen. 2 waren niet geintereseerd, paar gewoon beeindigd (vrije spelers die echt goed waren) en eentje was gewoon te moeilijk 8)7
Ik zocht uiteindelijk spelers tussen de 70-75 die niet te oud zijn. voor m'n ploeg te verstevigen (speel met PES united).
Je scout is natuurlijk niet top, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel door. Wat je zou kunnen doen is om spelers in je "Scout list" toevoegt en een tijdje wacht dan komt de scout met hoe waarschijnlijk het is dat je bepaalde speler kan halen. Spelers zonder contract zijn overigens niet altijd makkelijk te halen, zo heb ik een keer een matige speler gehad zonder club waarbij mijn scout zei "the chance is almost zero" (of iets dergelijks). Je kan ook zoeken (Advanced search) naar speler die op de "Transfer List" staan bij andere clubs. Deze zijn over het algemeen vrij makkelijk te halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Regeneration op 26-10-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Ik heb in ML offline Palmieri (CB) de ' special ability: covering' aangeleerd. Ik begrijp dat dit een soort ' player card' is.

Als ik bijvoorbeeld met Iniesta speel als AMF, staat er tijdens het maken van de opstelling: Currently playing the Talisman player card.

Dit krijg ik echter niet bij Palmieiri. Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Necros schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:54:
Ik heb in ML offline Palmieri (CB) de ' special ability: covering' aangeleerd. Ik begrijp dat dit een soort ' player card' is.

Als ik bijvoorbeeld met Iniesta speel als AMF, staat er tijdens het maken van de opstelling: Currently playing the Talisman player card.

Dit krijg ik echter niet bij Palmieiri. Weet iemand hoe dit zit?
Je hebt twee soorten:
Skill cards kan je aanleren, is altijd actief.
Playstyle card kan je niet aanleren, is op bepaalde posities actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
Regeneration schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:00:
[...]

Je hebt twee soorten:
Skill cards kan je aanleren, is altijd actief.
Playstyle card kan je niet aanleren, is op bepaalde posities actief.
Bedankt voor je snelle reactie!

Het is me nu helemaal duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Het blijft ook in het 2e seizoen niet altijd makkelijk om te winnen op REGULAR.
Sta na 6 wedstrijden 1e, met 1 punt verschil. Laatste 2 wedstrijden gelijk gespeeld (NEC en Ajax).
Ik had de D2 teams hernoemd naar de teams uit de jupiler league(FC Emmen, Almere City, Volendam...) en de eerste 3 zijn nu dus gepromoveerd. Jammer genoeg zijn deze teams veel te sterk in verhouding met de teams in in de eredivisie. Fortuna Sittard staat nu 2e!

Moet echt snel een Option file hebben die de teams van de D2 veranderd in een ECHTE 2e divisie, want dit is niet meer leuk. Over een paar seizoenen zijn alle D2 teams gepromoveerd en zitten alle eredivisie teams in de D2.... heel realistisch 8)7

Vind niemand dit ontzettend vervelend?

De laatste option file van WENB heeft geloof ik wel al de Bundesliga erin, maar over de D2 heb ik nog niets gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Even een kort vraagje, mijn monitor heeft een resolutie van 1280=1024 en telkens wordt het vakje LB aangevinkt zodat er twee zwarte balken te zien zijn, ik kan hem ook uitzetten dan zijn ze weg. Trek ik hiermee het beeld uit verhouding of past hij het automatisch aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:47
Het beeld trekt wat uit verhouding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Ik heb zelf ook 1280x1024, maar heb dat vakje LB altijd uit staan eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373784

Het is soms zo onrechtvaardig he...

2 Potjes online

Ik: 24 schoten, 18 op doel. 1 goal
Tegenstander: 1 schot, 1 op doel. 3 goals

8)7

Volgende potje:

Ik: 2 schoten, 2 op doel. 1 goal
Tegenstander: 12 schoten, 6 op doel, 0 goals
Balbezit: 37% - 63%.

Zelf weggespeeld worden en toch op de counter winnen. Wat moet die gast zich hebben geërgerd ;].
Lagfree uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk iets vreemds met de Teamwork stat in ML. Ik heb een vermoeden dat het een bug is, maar mogelijk ook niet. Het is zo dat sommige spelers zomaar een aantal (>5) Teamwork punten erbij lijkt te krijgen.

Eerst dacht ik dat ik niet goed op zat te letten, mede omdat de Teamwork stat niet wordt gemeld door de Coach. De eerste was namelijk een verdediger die "slechts" van ~ 61 naar ~ 67 gegaan. Daarna was er een andere verdediger die van ~ 55 naar 69 was gegaan, wat al een stuk meer opviel. Laatst is er een aanvaller, uit de jeugd sinds een half seizoen onder contract, van ~ 63 naar 87(!) gegaan. Gewoon bizar.

Snap overigens niet waarom bij de rest de Teamwork stat nu zo moeizaam omhoog gaat. Al meer dan 2 jaar onder in het team zitten en dan nog op ~ 60 blijven steken. Toegeven bij de vorige PES ging je te makkelijk snel omhoog en altijd met dezelfde groeisnelheid, zelfs als je niet veel speelde groeide je zo door naar de 90 Teamwork. Ik zou het realistischer vinden als het moeilijker zou worden als al een hoge (>80, > 90, > 95) teamwork hebt, maar dat het nu al moeilijk gaat bij 60 Teamwork gaat echt te ver. Mogelijk dat de mede spelers invloed hebben: zijn zij goed dan wordt jij ook sneller beter, maar in mijn geval is het dus het grootste deel slecht is...

Edit 31-10:
Heb nog iets ontdekt hieromtrent en dat is dat wanneer een speler geblesseerd raakt dit de "boost" in de Teamwork kan zorgen. Zo had ik een speler die geblesseerd was 64 Teamwork had en tijdens het herstellen was dit omhoog gegaan naar 84 teamwork. Maar ik weet zeker dat de speler die ik eerder heb genoemd van ~ 63 naar 87 teamwork is gegaan niet geblesseerd was.

[ Voor 12% gewijzigd door Regeneration op 31-10-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:40
Heeft iemand hem al geprobeerd voor de PS2? Ik kan moeilijk vinden wat er allemaal verschilt tussen PS2 en PS3, maar volgens mij is het nogal wat aangezien in PES2010 b.v. ook niet dat kaartsysteem zat bij spelers, maar nog gewoon die sterren. Daarnaast hoor ik hier mensen praten over scouts kopen e.d. maar dat is bij mij niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286442

Toch even melden hier. Wat is deze PES weer leuk zeg. Goed, genoeg op aan te merken nog en dit had zo'n beetje PES 2009 moeten zijn, maar des te beter je erin komt des te beter de goals gaan vallen zoals je bedoelt.

Ondanks alle gebreken lijkt PES toch weer de vinger weten te leggen op precies dat punt wat FIFA eigenlijk maar niet helemaal lukt. Voetbal spelen loont hier en soms zit het tegen, like the real thing.

FIFA 11 zal ook nog z'n speeltijd krijgen, maar voorlopig wint PES het in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-04 11:43
iemand nog tips om de lag issue te verbeteren met pes 2011 (ps3). Ik heb slechts 1 rood balkje, terwijl ik bij COD, killzone en alle andere online games geen problemen heb..

Ben benieuwd hoeveel van jullie ook 1 rood balkje hebben.

Heb btw een dlink router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MailMan schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:58:
Heeft iemand hem al geprobeerd voor de PS2? Ik kan moeilijk vinden wat er allemaal verschilt tussen PS2 en PS3, maar volgens mij is het nogal wat aangezien in PES2010 b.v. ook niet dat kaartsysteem zat bij spelers, maar nog gewoon die sterren. Daarnaast hoor ik hier mensen praten over scouts kopen e.d. maar dat is bij mij niet bekend.
Je hebt inderdaad keuze tussen verschillende scout elk met hun eigen sterke en minder sterke punten.

justjermaine schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:00:
iemand nog tips om de lag issue te verbeteren
Misschien kan je dit beperken tot in het topic die genoemd staat in de topic waarschuwing, zodat dit daar centraal besproken kan worden. En dus mogelijk ook effectiever naar eventuele oplossingen gezocht kan worden.

Ik heb overigens ondertussen ook al Polls toegevoegd aan de topic start. Kunnen jullie weer stemmen. :)

Edit: ik had een foutje gemaakt in de derde poll (uitslag sorteren op invoering, niet op hoogste percentage), sorry voor de twee die al gestemd hadden...

Zelf heb ik ervaring met de PC versie, maar ben ik er overigens nog niet uit hoe ik het spel beoordeel. Online heb ik ook nog nauwelijks gespeeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Regeneration op 01-11-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos128
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 11:21
Gisterenavond nog maar eens online competitie gespeeld. 2x van de server gedisconnecteerd. De 2e keer was in de kwartfinale van de D2 league. Had net de gelijkmaker gemaakt met Brazillië. Een afstandschot van zo'n ruim 25 meter met Luis Fabiano, paal binnen. Opeens server disconnected. Daar gingen mijn punten... Balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Er is voor de PS3 sinds een paar dagen een nieuwe OF uit. (Bles 01021)
Moessa's OF PES 2011 http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=81146

Ik heb 'm zelf nog niet geprobeerd omdat ik liever ook nog een volledige D2 erbij wil.
Geen idee of er nog zo'n OF komt, anders moet ik zelf aan het editen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gisteren weer ML offline gespeeld @ Top Player en het is verdomde lastig. Ben met veel moeite 7e geworden in de Eredivisie. Krijg nog steeds het balletje niet lekker rondgespeeld en lijdt veel te veel balverlies in het centrum, en als ik in de aanval ben dan lopen mijn SMF / AMF en CF niet lekker de diepte in, echt gruwelijk irritant.

Hieronder de huidige selectie van mijn ML team en opstelling:

-------------------------------------Ivarov-------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
-----Comotto------Campbell----------Kroldrup----Dossena------
----------------------------------------------------------------------------------
------------------------Basinas-----------Marcolini----------------------
--------Gibbs-------------------Nasri-----------------Vucinic-----------
-----------------------------Julio Baptista----------------------------------

Op de bank heb ik ook nog o.a. Owen, Di Vaio en Chevanton maar ik heb liever een kopsterke speler voorin lopen maar het gaat me toch nog te moeizaam met dit materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376767

Prutzer80 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:47:
Gisteren weer ML offline gespeeld @ Top Player en het is verdomde lastig. Ben met veel moeite 7e geworden in de Eredivisie. Krijg nog steeds het balletje niet lekker rondgespeeld en lijdt veel te veel balverlies in het centrum, en als ik in de aanval ben dan lopen mijn SMF / AMF en CF niet lekker de diepte in, echt gruwelijk irritant.
Voor diepte moet je veel 1 2tjes gebruiken. werkt bij mij prima. Heb op Top player nu inmiddels alles gewonnen behalve de KNVB beker 8), daar heerst dit jaar voor mij een pes vloek op.

Inmiddels in de online ML druk aan het sparen voor Hamsik (die gaat namelijk zelf diep). Top speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prutzer80 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:47:
Gisteren weer ML offline gespeeld @ Top Player en het is verdomde lastig. Ben met veel moeite 7e geworden in de Eredivisie
Inderdaad, ik houd het eigenlijk voorlopig op Professional. :P
Krijg nog steeds het balletje niet lekker rondgespeeld en lijdt veel te veel balverlies in het centrum,
Hoe zit het met je teamwork van je (basis)spelers? Is deze ook relatief laag (~ <70)? Ik heb een vermoeden dat het daar aan zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

al eens geprobeerd met ze te trainen op marauding? special card waarmee ze achter de verdediging opduiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345494

Hé lui,

Ik heb een compilatie gemaakt van mijn mooiste goals.
Check em even als je wil en laat een reactie achter.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WKQXdvTb2Ns]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand toevallig ook weleens een helft gespeeld met een verdediger die automatisch spits word gezet, en dat die spits dan in de verdediging komt..?

Toch grappig, nu 2x gehad online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 14:16
robhoeben schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:33:
Er is voor de PS3 sinds een paar dagen een nieuwe OF uit. (Bles 01021)
Moessa's OF PES 2011 http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=81146

Ik heb 'm zelf nog niet geprobeerd omdat ik liever ook nog een volledige D2 erbij wil.
Geen idee of er nog zo'n OF komt, anders moet ik zelf aan het editen...
Helaas, aan de reacties op dat forum te zien werkt hij niet met datapack 1.01...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:47
Hebben jullie ook zo'n last van het probleem dat je bij het verdedigen of overspelen gewoon niet de speler geselecteerd krijgt welke je wil? Ik heb nu steeds dat een spits van de tegenpartij zo door kan lopen. Ik loopt bijvoorbeeld met mijn LB, maar de CV maakt meer kans om de spits te stoppen..de CV kan ik echter niet selecteren met het gevolg dat de spits zo door kan lopen.

Ik speel op half-automatisch..volledig handmatig werkt ook niet handig. In Pes 2010 eigenlijk nooit last van gehad.. Is hier soms een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Anoniem: 345494 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:45:
Hé lui,

Ik heb een compilatie gemaakt van mijn mooiste goals.
Check em even als je wil en laat een reactie achter.

[video]
Nice! Leuk filmpje man, en er zitten een paar hele knappe goals bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 20:33
Gister voor het eerst PES2011 gespeeld met een vriend van me. Leuk spel, de demo kon me niet echt bekoren maar nu toch wel. Wat me alleen erg stoorde was de replay, die je niet meer qua hoogte kan veranderen, zeer irritant!

Toch merk je met het spelen dat het wel een duidelijke vooruitgang is vergeleken met 2010. Ik twijfel nog wel een beetje om hem nu al te kopen, 2010 geeft me nog genoeg fun, denk dat ik maar even ga kijken waar 2011 het goedkoopst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Anoniem: 330953 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:25:
Heeft er iemand toevallig ook weleens een helft gespeeld met een verdediger die automatisch spits word gezet, en dat die spits dan in de verdediging komt..?

Toch grappig, nu 2x gehad online.
Is dat niet gewoon de Centre Back Overlap setting? Die stond in mijn ML default settings ook aan waardoor mijn centrale verdediger bij een achterstand aan het einde van de wedstrijd mee naar voren komt.

Ik vind het trouwens ook irri dat bij een corner mijn beide centrale verdedigers niet meekomen. Iemand die weet hoe je dit in kunt stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-05 19:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Prutzer80 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:47:
[...]

Is dat niet gewoon de Centre Back Overlap setting? Die stond in mijn ML default settings ook aan waardoor mijn centrale verdediger bij een achterstand aan het einde van de wedstrijd mee naar voren komt.

Ik vind het trouwens ook irri dat bij een corner mijn beide centrale verdedigers niet meekomen. Iemand die weet hoe je dit in kunt stellen?
Bij "Set Piece Settings" (oid, waar je kunt aangeven wie corners etc nemen) naar "Players To Join The Attack" aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Booth schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:27:
[...]

Bij "Set Piece Settings" (oid, waar je kunt aangeven wie corners etc nemen) naar "Players To Join The Attack" aanklikken.
Geweldige functie, je kan ook je keeper mee laten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik wou graag met MLO (PC) wat punten sprokkelen.....

Leuk hoor online spelen:
eerste potje: 3-0 verlies
tweede potje: tegenstander kiest op het laatste moment exact zelfde teneu als mij!! hoe simpel kanje zijn?
derde potje:mijn internet verbinding vliegt eruit een uur lang uit
vierde potje: ik als D4 speel tegen een D1....lekker fair allemaal....ook 3-0 verloren
vijfde potje: ik sta eindelijk 1-0 voor, quit die gozer...mag ik ook een keer winnen?

Afgezien van het spel zelf, voegt online mij nog wat extra frustratie toe.
Ook moet ik steeds 2 seconden van te voren drukken als ik een actie wil maken. Ik heb het idee dat de tegenstander dat probleem minder of niet heeft.
Heb trouwens Konami een email gestuurd, ben benieuwd of ze wat erop te zeggen hebben,

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 05-11-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-05 19:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik speelde net een potje MLO tegen een gast die de volgende spelers had:
Rooney, Joe Cole, Robben en Heitinga. Hoe de fak kom je aan zoveel geld?!
Door alleen potjes te winnen? Dan verdien je maar 30 tot 60k ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Booth schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:18:
Ik speelde net een potje MLO tegen een gast die de volgende spelers had:
Rooney, Joe Cole, Robben en Heitinga. Hoe de fak kom je aan zoveel geld?!
Door alleen potjes te winnen? Dan verdien je maar 30 tot 60k ofzo.
Waarschijnlijk voor de laatste update gebruik gemaakt van de eigen-goals bug + veel aan de competities meedoen. Dan is het in principe wel mogelijk.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor connectieproblemen met PES 2011 kun je terecht in het topic PES 2011 - connectieproblemen!