Kraziey schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:05:
Verkoop een groot aantal van je default spelers. Deze zijn zoals jij al aangeeft, zo slap als een vaatdoek. Met het verkopen van een aantal spelers krijg je een aardig bedrag (rond de 3-4 Mil) waarvan je weer betere spelers van kan kopen. Koop echter niet gelijk een Messi, Rooney of iets dergelijks want daar heb je echt geen reet aan. Beter is om wat goedkopere spelers aan te trekken van rond de 1-2 Mil. Begin wel met een goede CF, dit is gewoon cruciaal.
Default spelers die zowiezo de moeite waard zijn om te houden zijn Ivarov, Ruskin, Ximilez,Moekbari ofzo en Guiterrez.
Zie nu pas je reactie. Dit heb ik gisteravond inderdaad allemaal zelf uitgevonden. Toch bedankt.
Had voor mijn weinige geld eerst Bacuna gekocht, die ga ik maar weer verkopen, bakt er weinig van.
Die Guiterrez is trouwens helemaal zo slecht nog niet, die pakt veel ballen af en wint veel kopduels (ook op goal). Tis alleen jammer dat ie enorm traag is.
Zeg luitjens...is dat ook niet platform afhankelijk? Dat de PS3 bijvoorbeeld minder laggy is dan de PC versie online?
Ik speelde gisteren wel 4 uur MLO (ben nu ook wel brak

).
Véél lags, zeer irritant. En jammer ook, want MLO zelf is verder het ultieme voetbal-online-genot voor mij.
Wat is dat voor iets dat je meer poorten moet openzetten?? Dan wordt de verbinding beter of...?
Ook irritant dat ik steeds tegen Italianen, Turken en Spanjaarden moet spelen. Dat is natuurlijk vragen om een niet al te goede verbinding gezien de afstand.
Ik zag dat je bij opties kon aangeven dat bij een snelle wedstrijd kan worden geselecteerd op de taal van de tegenstander. Dat zou natuurlijk op zich een verbetering zijn maar welke taal kies ik dan he?....als ik NL kies, heb ik haast geen tegenstanders vrees ik.
Maar het ídee dat je kan kiezen waar je tegenstanders ongeveer vandaan komen, is natuurlijk iets waar Konami op verder moet gaan bouwen wat mij betreft. Het zou mooi zijn als je kon aangeven dat je alleen tegen Duitsers, Belgen, Engelsen en Nederlanders wilt spelen.
En Konami moet eens wat gaan leren van FIFA, daar schijnt het minder laggy te zijn, dus het kán wel!
[
Voor 40% gewijzigd door
Harribo op 14-10-2010 12:09
]