Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Anoniem: 379427 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:36:
[...]

Ik heb de officiele update van Konami er nu opzitten...

Wil vanmiddag de WENB patch der opzetten..

Alleen nu is het zo dat de officiele update van konami meest recent is qua transfers... ben ik die dan kwijt?

omdat die WENB patch ouders is...?
De transferdeadline was al lang en breed verlopen toen die WENB patch uitkwam. Het enige wat je mist is een aantal nieuwe spelers die er niet inzaten voor de update (bv. Mido bij Ajax) en een paar spelers die verdwijnen (bv. Henry bij Barca). Weet niet wat de effecten zijn van het toepassen van de WENB OF na die update van Konami.

Btw: gisteren ook wat MLO gespeeld, maar geen last van lag gehad.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Punkbuster schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:43:
[...]

Dus jij wil zeggen dat het qua gamespeed even snel is als offline? Geen input lag?
Geloof er weinig van
Maar weinig lag, heeeeeel weinig, vandaag ga ik hem zelf halen voor de ps3 ook.
Hopen dat ik ook niet teveel lag, maar bij mijn broertje hadden we er maar weinig last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Stijninho schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:27:
Weet er eigenlijk iemand waar je goeie chants kan vinden ? Deze dat ik vind (oa youtube) zijn niet helder genoeg en hoor je niet goed genoeg tijdens de match. Je kan geen hel creeren :-)
Neilez2 chant pack:
http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=234101

Hele grote verzameling, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan met die update idd. Online met mn buurjonge redelijk laggy en 1 rood streepje. Ook wilde ik daarna online een potje tegen iemand uit dezelfde lobbu en toen ie aan dat ik niet het laatste datapack zoeu hebben terwijl ik die dus wel had. Ik kon de match dus niet starten maar vervolgens geeft ie wel doodleuk aan in mijn stats dat ik een wedstrijd heb afgebroken en dus met 3-0 forfeit heb.! 8)7 WTF

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijninho
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-02-2024
Geengrenzuh, ik heb ze daar ook gehaald

Maar ik vind dat de chants echt te stil zijn in het spel. Soundeffecten staan nochtans op maximum. De originele chants zijn luider dan de import chants tijdens een match. Iemand die dit ook ondervonden heeft en eventueel een oplossing kent om een echte hel te creeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:12
Kraziey schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:05:
Verkoop een groot aantal van je default spelers. Deze zijn zoals jij al aangeeft, zo slap als een vaatdoek. Met het verkopen van een aantal spelers krijg je een aardig bedrag (rond de 3-4 Mil) waarvan je weer betere spelers van kan kopen. Koop echter niet gelijk een Messi, Rooney of iets dergelijks want daar heb je echt geen reet aan. Beter is om wat goedkopere spelers aan te trekken van rond de 1-2 Mil. Begin wel met een goede CF, dit is gewoon cruciaal.
Default spelers die zowiezo de moeite waard zijn om te houden zijn Ivarov, Ruskin, Ximilez,Moekbari ofzo en Guiterrez.
Zie nu pas je reactie. Dit heb ik gisteravond inderdaad allemaal zelf uitgevonden. Toch bedankt.
Had voor mijn weinige geld eerst Bacuna gekocht, die ga ik maar weer verkopen, bakt er weinig van.
Die Guiterrez is trouwens helemaal zo slecht nog niet, die pakt veel ballen af en wint veel kopduels (ook op goal). Tis alleen jammer dat ie enorm traag is.
Anoniem: 330953 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:40:
[...]
Ik heb gister met mijn broertje online lopen beuken, maar we hebben geen enkele last gehad van lag o.i.d!
Zeg luitjens...is dat ook niet platform afhankelijk? Dat de PS3 bijvoorbeeld minder laggy is dan de PC versie online?

Ik speelde gisteren wel 4 uur MLO (ben nu ook wel brak :) ).
Véél lags, zeer irritant. En jammer ook, want MLO zelf is verder het ultieme voetbal-online-genot voor mij.
Wat is dat voor iets dat je meer poorten moet openzetten?? Dan wordt de verbinding beter of...?

Ook irritant dat ik steeds tegen Italianen, Turken en Spanjaarden moet spelen. Dat is natuurlijk vragen om een niet al te goede verbinding gezien de afstand.

Ik zag dat je bij opties kon aangeven dat bij een snelle wedstrijd kan worden geselecteerd op de taal van de tegenstander. Dat zou natuurlijk op zich een verbetering zijn maar welke taal kies ik dan he?....als ik NL kies, heb ik haast geen tegenstanders vrees ik.
Maar het ídee dat je kan kiezen waar je tegenstanders ongeveer vandaan komen, is natuurlijk iets waar Konami op verder moet gaan bouwen wat mij betreft. Het zou mooi zijn als je kon aangeven dat je alleen tegen Duitsers, Belgen, Engelsen en Nederlanders wilt spelen.

En Konami moet eens wat gaan leren van FIFA, daar schijnt het minder laggy te zijn, dus het kán wel!

[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 14-10-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-05 18:50
En jammer ook, want MLO zelf is verder het ultieme voetbal-online-genot voor mij.
Hehe, MLO vind ik inderdaad ook echt koning. Sinds de patch heb ik (op PS3) wel meer last van lag, maar ik blijf hopen dat dit een keer wordt opgelost. Voor de rest ben ik een aantal spelers aan het "uittesten". Wel beter dat je spelers gewoon kan verkopen als ze je niet bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 14:02
Harribo schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:01:
[...]

Zie nu pas je reactie. Dit heb ik gisteravond inderdaad allemaal zelf uitgevonden. Toch bedankt.
Had voor mijn weinige geld eerst Bacuna gekocht, die ga ik maar weer verkopen, bakt er weinig van.
Die Guiterrez is trouwens helemaal zo slecht nog niet, die pakt veel ballen af en wint veel kopduels (ook op goal). Tis alleen jammer dat ie enorm traag is.
Guiterrez heeft bij mij nog geen enkele wedstrijd gespeeld. Ik kreeg van mijn scout de tip "Miller" te halen (hij heeft nog een tweede achternaam die ervoor staat maar die ben ik vergeten). Het is een linkspoot die op de linker VA-positie hoort te staan maar ook op de CA-positie kan spelen. Geen moment spijt van gehad. Een heel stuk sneller dan Guiterrez en een betere afrond. Daarnaast is hij met ruim 1,90m goed in de lengte met de kopballen.

Deze heb ik het eerste seizoen gekocht. In de eerste winterstop had ik dermate veel geld bij elkaar gespaard dat ik een echte CA kon kopen. Toen heb ik Miller naar de linker vleugel gezet en twee VA-spelers bijgekocht. Een voor als backup/wissel en de ander op de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Robkazoe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:32:
[...]

Guiterrez heeft bij mij nog geen enkele wedstrijd gespeeld. Ik kreeg van mijn scout de tip "Miller" te halen (hij heeft nog een tweede achternaam die ervoor staat maar die ben ik vergeten). Het is een linkspoot die op de linker VA-positie hoort te staan maar ook op de CA-positie kan spelen. Geen moment spijt van gehad. Een heel stuk sneller dan Guiterrez en een betere afrond. Daarnaast is hij met ruim 1,90m goed in de lengte met de kopballen.

Deze heb ik het eerste seizoen gekocht. In de eerste winterstop had ik dermate veel geld bij elkaar gespaard dat ik een echte CA kon kopen. Toen heb ik Miller naar de linker vleugel gezet en twee VA-spelers bijgekocht. Een voor als backup/wissel en de ander op de rechterkant.
Ik heb Guiterrez nu ook in mijn basis MLO opstelling staan als target man. Hij wint veel kopduels en is fysiek sterk. Best wel een aardige speler. Net als Rus(h)kin trouwens, maar dat is al jaren een held! Heb mijn zuurverdiende geld in een redelijke goede (71) CMF geïnvesteerd en voor mijn verdediging gezet. Echt heel vet hoe een beetje goede speler gelijk opvalt binnen je selectie. Volgende positie: linker middenvelder. Dan kan Ruskin weer lekker rellen op zn vertrouwde Linksbackpositie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harribo schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:01:
[...]

[...]

Zeg luitjens...is dat ook niet platform afhankelijk? Dat de PS3 bijvoorbeeld minder laggy is dan de PC versie online?

Ik speelde gisteren wel 4 uur MLO (ben nu ook wel brak :) ).
Véél lags, zeer irritant. En jammer ook, want MLO zelf is verder het ultieme voetbal-online-genot voor mij.
Wat is dat voor iets dat je meer poorten moet openzetten?? Dan wordt de verbinding beter of...?

Ook irritant dat ik steeds tegen Italianen, Turken en Spanjaarden moet spelen. Dat is natuurlijk vragen om een niet al te goede verbinding gezien de afstand.

Ik zag dat je bij opties kon aangeven dat bij een snelle wedstrijd kan worden geselecteerd op de taal van de tegenstander. Dat zou natuurlijk op zich een verbetering zijn maar welke taal kies ik dan he?....als ik NL kies, heb ik haast geen tegenstanders vrees ik.
Maar het ídee dat je kan kiezen waar je tegenstanders ongeveer vandaan komen, is natuurlijk iets waar Konami op verder moet gaan bouwen wat mij betreft. Het zou mooi zijn als je kon aangeven dat je alleen tegen Duitsers, Belgen, Engelsen en Nederlanders wilt spelen.

En Konami moet eens wat gaan leren van FIFA, daar schijnt het minder laggy te zijn, dus het kán wel!
Met pes2010 kan je kiezen dat je alleen maar tegenstanders wil die een bepaalde taal spreken. Zet die op Engels of Duits en je hebt 9/10 x een goeie verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Geengrenzuh schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:44:
[...]

Ik heb Guiterrez nu ook in mijn basis MLO opstelling staan als target man. Hij wint veel kopduels en is fysiek sterk. Best wel een aardige speler. Net als Rus(h)kin trouwens, maar dat is al jaren een held! Heb mijn zuurverdiende geld in een redelijke goede (71) CMF geïnvesteerd en voor mijn verdediging gezet. Echt heel vet hoe een beetje goede speler gelijk opvalt binnen je selectie. Volgende positie: linker middenvelder. Dan kan Ruskin weer lekker rellen op zn vertrouwde Linksbackpositie.
Ruskin is inderdaad een held! Een van de weinige die het hele eerste seizoen heeft uitgespeeld. In het tweede seizoen de vaste vervanger van de linker en rechter vleugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:20
Ik zoek eigenlijk nog iemand die vanmiddag rond 16.15uur een potje online wil knallen?
gewoon leuke teams, misschien ff ML teams tegen mekaar.
DM me maar, of je kan me weer addte op LEiPo ( PS3)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379427

Geengrenzuh schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:08:
[...]

De transferdeadline was al lang en breed verlopen toen die WENB patch uitkwam. Het enige wat je mist is een aantal nieuwe spelers die er niet inzaten voor de update (bv. Mido bij Ajax) en een paar spelers die verdwijnen (bv. Henry bij Barca). Weet niet wat de effecten zijn van het toepassen van de WENB OF na die update van Konami.

Btw: gisteren ook wat MLO gespeeld, maar geen last van lag gehad.
Eerst de update van Konami verwijderen dan de WENB OF installeren en daarna weer de Konami update installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-05 14:16
Chants vind ik juist veel te luid. Ze overstemmen al het andere geluid. Ligt er ook maar net aan welke je pakt trouwens. Ze zijn niet goed genormaliseerd waardoor je soms amper wat hoort en dan weer rechtop in je stoel zit.
Verder is de mogelijkheid een chant bij een goal toe te voegen om te lachen. Ik dacht: laat ik eens een liedje aan PSV toevoegen (parla et pardoux ;)) met de gedachte dat dat nummer begint te knallen als je speler net doorheeft dat hij heeft gescoord. Maar het bleef stil....en in de herhaling bleef het stil....en toen trapte de tegenstander af....en begon dat fucking liedje te spelen! WTF Konami?! Echt nergens ter wereld begint op DAT moment de muziek pas te spelen!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376767

Waar verkoop ik die default players in MLO?

Was wat te snel, geef speler vrij is het!

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 376767 op 14-10-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
My Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Anoniem: 376767 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:54:
Waar verkoop ik die default players in MLO?

Was wat te snel, geef speler vrij is het!
Geef speler vrij dan ben je hem kwijt en krijg je er geen geld voor. Alleen doen als je ruimte te kort komt in je team (zit er een max aan het aantal spelers?). Anders moet je via My Team en de List-optie de speler selecteren en op de verkoop en verhuur lijst zetten. Zo kunnen teams snel zien dat je van de speler af wilt. Dan vang je nog huurgeld of een koopbedrag van een paar ton (meestal 1 tot 2 ton).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Waar je het nu over hebt is de normale Offline ML, Johan_b vroeg hoe je spelers kwijtraakt in de MLO (Master League Online).

Maarre, hebben jullie allemaal PES in het Nederlands ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Robkazoe schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:13:
[...]

Geef speler vrij dan ben je hem kwijt en krijg je er geen geld voor. Alleen doen als je ruimte te kort komt in je team (zit er een max aan het aantal spelers?). Anders moet je via My Team en de List-optie de speler selecteren en op de verkoop en verhuur lijst zetten. Zo kunnen teams snel zien dat je van de speler af wilt. Dan vang je nog huurgeld of een koopbedrag van een paar ton (meestal 1 tot 2 ton).
Eeh, bij MLO is het wel degelijk "speler vrijgeven" of "release player". Ik denk dat jij het over de Master League Offline hebt (ook MLO als afkorting hehe :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Sluuz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 14:20:
Waar je het nu over hebt is de normale Offline ML, Johan_b vroeg hoe je spelers kwijtraakt in de MLO (Master League Online).

Nee man, ik ben gewend aan al die afkortingen/benamingen in het engels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:20
ik ook engels is veel chiller, Second Striker etc. AMF

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376767

Klopt, heb nu inmiddels heel wat spelers verkocht en 3 aankopen gedaan. Schiet alleen niet op met geld verdienen. Zijn er ook meer mogelijkheden om geld te verdienen dan snelle wedstrijd en competitie?

En heb PES idd in het Nederlands. Vroeger kon je dat idd nooit instellen en was het gewoon Engels. Nu stond i standaard op Nederlands en ik vind het wel goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Sorry, haalde MLO en Master League (offline) door elkaar. En heb hem ook op Nederlands staan. Afkortingen is even wennen maar goed werkbaar. Had ook geen moeite genomen om het aan te passen. Moet ook zeggen dat de Nederlandse taal er goed in is verwacht (met o.a. de lichtkrant van berichten in de ML).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een van de eerste dingen die ik doe, sinds Nederlands de standaard taal is, is de taal naar Engels zetten. Na zoveel PES te hebben gespeeld in het Engels kan ik sommige termen / instellingen veel minder snel thuis brengen. Ik weet het zal deels gewenning zijn, maar de mogelijk is er om de taal in het Engels in te stellen dus waarom niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Regeneration op 14-10-2010 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Een van de eerste dingen die ik doe, sinds Nederlands de standaard taal is, is de taal naar Engels zetten. Na zoveel PES te hebben gespeeld in het Engels kan ik sommige termen / instellingen veel minder snel thuis brengen. Ik weet het zal deels gewenning zijn, maar de mogelijk is er om de taal in het Engels in te stellen dus waarom niet.
Same here. Snapte eerst al de CA afkorting al niet.
Echt, hoop dat KOnami wat meer slots of wat meer competities gaat maken want elke keer is het weer een gevecht om erin te komen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:20
het eigen goals aka money cheat is min of meer gepatched.

Iedereen heeft nu een klein balletje die veelvuldig eigen doelpunten heeft gemaakt, nu kunnen ze alleen nog tegen elkaar gaan spelen haha.

Resetten op consoles is geen optie, behalve nieuwe acc maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Hmm, is dat balletje niet dat je connectie veelvuldig weg is gevallen? Een goed opgeblazen balletje b etekent weinig keer weggevallen en een platte bal betekent veel keer weggevallen? Of haal ik het nu door elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Aantal dingen die opvallen in tweede seizoen van de ML:
- WTF, Mark van Bommel en Gary Neville naar AZ? Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?
- AZ staat eerste nu, nog verrassender WE United tweede.
- Mijn nieuw gekochte spelers zijn statistisch gezien veel beter. Maar na een halve wedstrijd lopen ze al in het rood. Erg matig in ieder geval want het team presteert een heel stuk minder nu. Vooral zwakke teams die het op de verdediging gooien heb je vaak een lange adem nodig en dat heb je nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:20
Kraziey schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 19:17:
Hmm, is dat balletje niet dat je connectie veelvuldig weg is gevallen? Een goed opgeblazen balletje b etekent weinig keer weggevallen en een platte bal betekent veel keer weggevallen? Of haal ik het nu door elkaar?
ja klopt ,maar mensen die veel eigen doelpunten maken krijgen dus ook een klein balletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Nou zat om kwart voor 11 klaar voor een competitie en ben al 10 over half begonnen met " enter >> nog niet open >> enter >> nog niet open >> enter" enz. Toen was het kwart voor 11 en duurde het wat langer en toen flop...alles weer vol! WTF! Hoe kan je nou precies in 1 seconde moeten inschrijven, waar slaat dat op!? Waarom kan je niet al ruim voor kwart voor 11 inschrijven, of worden mensen zonder toernooi ervaring niet even voorgelaten. Echt supervervelend dit.

Verder viel het me op dat Konami een opschoonactie heeft gedaan. Had ineens geen last meer van errors en het liep allemaal weer vlot. Zelfs twee wedstrijden zonder lag kunnen spelen! Tegen een Engelse dude (3-0 achter, 3-3 uitslag) en een Tjech. Waren beide leuke potten en het frustreert een stuk minder als het zonder lag loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Sluuz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:53:
Nou zat om kwart voor 11 klaar voor een competitie en ben al 10 over half begonnen met " enter >> nog niet open >> enter >> nog niet open >> enter" enz. Toen was het kwart voor 11 en duurde het wat langer en toen flop...alles weer vol! WTF! Hoe kan je nou precies in 1 seconde moeten inschrijven, waar slaat dat op!? Waarom kan je niet al ruim voor kwart voor 11 inschrijven, of worden mensen zonder toernooi ervaring niet even voorgelaten. Echt supervervelend dit.

Verder viel het me op dat Konami een opschoonactie heeft gedaan. Had ineens geen last meer van errors en het liep allemaal weer vlot. Zelfs twee wedstrijden zonder lag kunnen spelen! Tegen een Engelse dude (3-0 achter, 3-3 uitslag) en een Tjech. Waren beide leuke potten en het frustreert een stuk minder als het zonder lag loopt.
Uurtje later nog eens proberen. Waarschijnlijk stond er 22:30? :+ Dan kan je er pas om 23:30 in... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een pussy's online, al 2x achter elkaar dat ze leaven nadat ik er een paar goals in leg... :')

edit; klote, toen zat m'n win-streak er op... 7 wedstrijden gewonnen met ruime cijfers (3 goals of meer). :+ In totaal 8 wedstrijden achter elkaar 3 goals of meer gescoord... :9

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 15-10-2010 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluuz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 23:53:

Je moet altijd heel snel erbij zijn. Was in pes2010 ook zo, gewoon blijven joinen, als je niet binnen 3 sec erin zit kan je het vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
@GuidoH het was het juiste tijdstip, no worries ;)

@ykruis dat is dus precies wat ik deed. Ik joinde om de seconde, maar dat was dus nog niet genoeg. Als ik tijd vrij maak voor een toernooitje wil ik hem spelen ook en niet eerst in een loterij belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluuz schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:42:

@ykruis dat is dus precies wat ik deed. Ik joinde om de seconde, maar dat was dus nog niet genoeg. Als ik tijd vrij maak voor een toernooitje wil ik hem spelen ook en niet eerst in een loterij belanden.
Ja ik snap je wel, maar de teleurstelling went vanzelf. Daar ben ik ook al aan gewend :P Overigens heb je ook toernooien smiddags zag ik. Beter want in de vorige had je ze enkel vanaf 9 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314156

Pes 2011 klinkt wel nice. Speelde vroeger ook Pes waren wel leuke games, Pes 2011 lijkt me weer een leuke soccer game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314156 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:31:
Pes 2011 klinkt wel nice. Speelde vroeger ook Pes waren wel leuke games, Pes 2011 lijkt me weer een leuke soccer game. :)
dat is het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sluuz schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:42:
Ah oké, dus je wist al dat de tijd standaard een uur verkeerd staat... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129568

Bij mij niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-05 00:33
Anoniem: 330953 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 08:35:
[...]

Je moet altijd heel snel erbij zijn. Was in pes2010 ook zo, gewoon blijven joinen, als je niet binnen 3 sec erin zit kan je het vergeten!
Het heeft daarnaast geen zin om steeds proberen te joinen 5 minuten voor tijd. Ik doe altijd zo: in hoofdmenu zie je de tijd... als het nog een minuut is, probeer ik de secondes te tellen, en op moment dat het precies kwart voor is ingame.. DIRECT de knop in drukken en de competitie joinen, dat lukt mij tot nu toe goed.

Is het nog zo dat de MLO competities drukker zijn dan de reguliere varianten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SuperCrisz schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:23:
[...]

Het heeft daarnaast geen zin om steeds proberen te joinen 5 minuten voor tijd. Ik doe altijd zo: in hoofdmenu zie je de tijd... als het nog een minuut is, probeer ik de secondes te tellen, en op moment dat het precies kwart voor is ingame.. DIRECT de knop in drukken en de competitie joinen, dat lukt mij tot nu toe goed.

Is het nog zo dat de MLO competities drukker zijn dan de reguliere varianten?
Ik speel geen MLO alleen 1vs1 competitie. Meestal refresh ik van de laatste minuut constant, en dan kom je er wel in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

MLO heerst hier nogsteeds de pan uit. Gisteravond alleen wel een bad streak. Ouderwetsch avondje PES waarop het helemaal niet liep. 60% balbezit en loop je tegen één countertje (of loop je zelf wat te kloten achterin) op en *pats* 0-1 in de 85e minuut. Ver verwijderd van mijn stevige D4 klassering nu, maar ik heb nog een paar dagen om het weer op peil te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:35
Hoe is het online met de lag (op de PC) ?

Verder is het frustrerend dat bij afstandsschoten de keeper alles eruit haalt en/of over gaat. Is er een bepaalde techniek voor om hard gericht op doel te schieten? (het hele balkje kracht vol te laten lopen, resulteert in overschieten)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

DaYwaLkUr schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:07:
Hoe is het online met de lag (op de PC) ?

Verder is het frustrerend dat bij afstandsschoten de keeper alles eruit haalt en/of over gaat. Is er een bepaalde techniek voor om hard gericht op doel te schieten? (het hele balkje kracht vol te laten lopen, resulteert in overschieten)..
Als je, je pookje richting doel drukt tijdens het schieten dan produceer je een harder schot. Combineer dit met mikken in de hoek (dus schuin naar boven/beneden) en hij vliegt er wel eens in. (bij een redelijke speler en een open schietkans welteverstaan) Een tapje op de schotknop is voldoende, anders wordt het tweede ring stylo. Binnen de 16 met R2 schieten voor meer precisie. Tenminste zo doe ik het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 15:35
Geengrenzuh schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:04:
MLO heerst hier nogsteeds de pan uit. Gisteravond alleen wel een bad streak. Ouderwetsch avondje PES waarop het helemaal niet liep. 60% balbezit en loop je tegen één countertje (of loop je zelf wat te kloten achterin) op en *pats* 0-1 in de 85e minuut. Ver verwijderd van mijn stevige D4 klassering nu, maar ik heb nog een paar dagen om het weer op peil te brengen.
Ik deel precies dezelfde ervaring. Gister alle (stroeve)potjes gelijk of verloren door een doelpunt in de +/- 75e minuut, vrijwel altijd door een steekpass die er in een keer diagonaal ingeprikt wordt. Ik stond lekker in de D4, volgens mij sta ik bij de volgende update onderin de D5 (of kan het nog lager?).

Een potje ging het echt heerlijk, mn nederlandse talenten combineerden de tegenstander helemaal dol maar bij 2-0 in de eerste helft gaat de verbinding eruit en ik verlies weer punten. Toch blijft het enorm verslavend...ongelovelijk eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-05 22:17

Ulti23

Quality Time

Voor degene die op de PC spelen, hoe hebben jullie het geregeld met het patchen of updaten van de game? Spelen jullie enkele met de officiele update van Konami inclusief de DLC, of hebben jullie ook de pesedit 0.2 patch erbij geinstalleerd (of enkel de pesedit 0.2 patch)?

Met de pesedit 0.2 patch fixed het enorm veel transfers en kits, zet de line ups (formaties) goed, voegt vele namen van teams en spelers toe etc. etc. Maar als ik deze installeer zegt AVG dat na installatie mijn pes2011.exe is geinfecteerd met het VUNDO virus ofzo...

Volgens mij is de officiele update van Konami enkel een verbetering voor het online gedeelte, en fixed de DLC de transfers en line ups. Maar deze voegt geen nieuwe kits enzo toe.

Ik zit een beetje met dat VUNDO virus, en heb nu enkel de update van Konami en de DLC geinstalleerd. Maar dat geeft me niet de originele kits en namen e.d. Daarvoor zal ik moeten wachten op een betere option file ofzo? Ik vind dit maar een beetje onduidelijk, met FIFA was alles gewoon goed geregeld. Maar FIFA 11 vind ik helemaal niks, en PES heeft me qua gameplay helemaal te pakken. Moet ik maar gewoon wachten op een goede option file?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Hmm, vaag... Doe net mijn PS3 weer aan en zie dat er opnieuw een Data Pack beschikbaar is. Alleen is deze hetzelfde als die van de 12de volgens mij.. Even downloaden en installeren maar.

Btw, ziet ernaar uit dat Konami de MLO competities heeft verdubbeld. Nu om 16.00uur 2x een D5 competitie.

[ Voor 22% gewijzigd door Kraziey op 15-10-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Kraziey schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:15:
Hmm, vaag... Doe net mijn PS3 weer aan en zie dat er opnieuw een Data Pack beschikbaar is. Alleen is deze hetzelfde als die van de 12de volgens mij.. Even downloaden en installeren maar.

Btw, ziet ernaar uit dat Konami de MLO competities heeft verdubbeld. Nu om 16.00uur 2x een D5 competitie.
kijk dat zou goed nieuws zijn, wel fingers crossed of de servers het aan kunnen...
maar het zou iig de downtime van vandaag verklaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En de 'own goal money cheat' is fixed! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:00:
En de 'own goal money cheat' is fixed! *O*
kijk... nu komen we ergens.... !!! VICTORY IS FINALLY HERE!
nu gaan we eindelijk tijdens MLO de spelers met de echte skills zien schitteren :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Ik vind ze wel lekker rap reageren dit jaar hoor. Kudo's voor Konami tot nu toe. Weet nog dat vorig jaar de roster update na 3 weken ofzo kwam..

Beter dat er meer competities komen in MLO, was echt bijna geen doen om er één te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Kritiek leveren kan natuurlijk altijd maar enige onderbouwing is wel een vereiste.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 15-10-2010 17:57 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het gewoon naar behoren werken dit jaar... Met MLO als de absoluut vetste online experience in jaren.

[ Voor 20% gewijzigd door psychoclown op 15-10-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kraziey schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:15:
Had ik net ook, voor de PC versie. Inderdaad vreemd, aangezien bij de beschrijving voor zover ik me kan herinneren dezelfde tekst stond. Wat me wel opgevallen is, is dat de "Gegevenspakket versie" die ik linksonder in beeld zie als ik PES 2011 opstart van "1.00" naar "1.01" is gegaan, dus mogelijk is er wel iets veranderd.

[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 15-10-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 103spooky
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-05 16:46
Regeneration schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:39:
[...]

Had ik net ook, voor de PC versie. Inderdaad vreemd, aangezien bij de beschrijving voor zover ik me kan herinneren dezelfde tekst stond. Wat me wel opgevallen is, is dat de "Gegevenspakket versie" die ik linksonder in beeld zie als ik PES 2011 opstart van "1.00" naar "1.01" is gegaan, dus mogelijk is er wel iets veranderd.
Zijn een paar bugs gefixt, en bijvoorbeeld ierland kit is veranderd want dat was helemaal fout.
ook hoort in deze DLC de 2 extra comps for MLO en de Own goal money bug fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 15:20
Voor de mensen die zin hebben in 2vs2, ik heb een room in NL 1 (PC) gemaakt, password tweakers, blijf er wel even in idlelen ;)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, net even iemand een lesje geleerd... Hij had Messi en nog wat aardige spelers, maar z'n spel was totaal gefocust op Messi. :9 Hij kwam eerst 2x op voorsprong, waarna ik direct uit de aftrap weer op gelijke hoogte kwam... Tweede helft had ik door hoe ik heb van de bal af hield en heb ik hem op z'n plek gezet, eindstand 6-2. :+ Moraal van het verhaal; richt je in de MLO niet op individuele spelers, maar op je team. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Aangezien het beter in een apart topic past heb ik het connectieprobleem van Slawen en een serie gerelateerde posts een eigen plekje gegeven in Spielerij - Problemen & Vragen: PES 2011 - connectieproblemen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:13
Om alles even op een rijtje te zetten.
Ik heb me ps3 dus helemaal geupdate en elke update pack gedownload.

Wat moet ik nu gebruiken om de originele Kits te krijgen van de teams?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kx22 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:59:
Om alles even op een rijtje te zetten.
Ik heb me ps3 dus helemaal geupdate en elke update pack gedownload.

Wat moet ik nu gebruiken om de originele Kits te krijgen van de teams?!
Over een rijtje gesproken... Heb je al in de topicstart gekeken, bij patches? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:24
Ik blijf het overigens irritant vinden dat als je bijv. Champions League speelt, dat de opstelling van je tegenstander behoorlijk door elkaar gegooid worden. Zo speelde ik met AC Milan tegen Ajax, en dan staat ineens Atouba er in. En tegen Real Madrid staat ineens Dudek op de goal. Is er geen truc om gewoon tegen de standaard opstellingen te spelen zoals ik die zelf ge-edit heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
MadMoody schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:35:
Ik blijf het overigens irritant vinden dat als je bijv. Champions League speelt, dat de opstelling van je tegenstander behoorlijk door elkaar gegooid worden. Zo speelde ik met AC Milan tegen Ajax, en dan staat ineens Atouba er in. En tegen Real Madrid staat ineens Dudek op de goal. Is er geen truc om gewoon tegen de standaard opstellingen te spelen zoals ik die zelf ge-edit heb?
Ik denk (maar dit is een wilde gok) dat je dan condition op normal moet zetten ipv random, dan zijn alle spelers even fit en lijkt mij vooraf wisselen onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:42
Ik heb bijzonder veel moeite om een beetje gericht te schieten:
- van afstand gaan ze allemaal over
- dichtbij ook of recht op de keeper af...

Soms probeer ik met de controls wel wat anders en soms gaat de bal dan ook beter richting het doel, maar geen idee wat ik anders doen.

Bijzonder jammer want als ik 1 op 1 tegen de keeper kom, dan is slechts 1 van de 10 een goal...

Tips anyone?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:24
mattttt schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:13:
[...]

Ik denk (maar dit is een wilde gok) dat je dan condition op normal moet zetten ipv random, dan zijn alle spelers even fit en lijkt mij vooraf wisselen onnodig.
Klinkt logisch, en ik had daar zelf nooit aan gedacht. Ik ga dat eens uitproberen. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Pff, net een knotsgekke wedstrijd achter de rug. Ik maak gelijk na de aftrap 1-0, kom vervolgens 1-3 achter en kom nog voor rust terug tot 2-3. Gelijk na rust 3-3 gemaakt, om vervolgens weer met 3-5 achter te komen. :o
Daarna in de 83ste minuut de 4-5 erin gepegelt en in de 87ste minuut de 5-5.!! 8)7
Echt een heerlijke match wat ook eigenlijk alleen bij PES kan hehe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:35:
In voorgaande delen kon je het instellen of je de tegenstander de "auto lineup" aan of uit wilde zetten. Nu kan ik even zo snel niet meer deze optie terugvinden. Mogelijk dat het dus niet meer mogelijk is.

Hebben anderen ook last van dat als je wisselt de wissels niet meer ongedaan kan maken? Dit probleem doet voor als je mijn derde wissel erbij betrokken wordt, maar de speler(s) dus nog niet gewisseld is/zijn, waarbij een eventuele 2e wissel en 1ste wissel ook niet meer kan veranderen. Dus:
- 1ste wissel: annuleren geen probleem
- 2de wissel: annuleren geen probleem
- 1ste en 2de wissel: annuleren geen probleem
Wordt de derde erbij betrokken is het een probleem:
- 1ste en 2de en 3de wissel: allemaal kunnen niet meer worden geannuleerd
- 2de en 3de wissel: beide kunnen niet meer worden geannuleerd
- 3de wissel: kan niet meer worden geannuleerd.

Het slepen van de speler naar de wissel werkt dan niet meer. Volgens mij had ik dit ook in de Demo. (PC versie). Een best vervelende bug als je het aan mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:21

ZieMaar!

Moderator General Chat
Sinds een paar dagen speel ik dit spel op de pc ook, op de xbox heb ik fifa. Ben er nog niet helemaal uit wat ik het leukst vind, tot nu toe bevalt PES ook.

De PESEdit patch 0.3 is uit, compatible met de update van KONAMI. Ook in de nieuwsgroepen te vinden. Ik ben hem aan 't downloaden en ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whahahaha eerte 45 wedstrijden met FC utreg online gespeeld, en ze nemen alsnog allemaal barca real en milan. Verloor er wel een paar, maar 18 gelijke spelen whahahaha. Te mooi, om ze even op hun plek te zetten :D wat een frustratie bij de tegenstanders als je met 2-0 voorstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:44
Ik heb net de 0.3 pesedit patch geïnstalleerd, maar zie toch wel hoop fouten. Zo stond er 2x de titel bundesliga en kloppen de meeste logo's nog niet. Daarnaast probeerde ik chelsea tegen palermo te spelen maar die hebben allebei een 'standaard pes' tenue aan. Ook zijn de spelers van de eredivisie qua uiterlijk niet aangepast (maar weet niet of dit normaal wel gebeurd?).

Edit: wellicht niet goed geïnstalleerd..update volgt later!

[ Voor 7% gewijzigd door gelukkie op 17-10-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:44
Het is uiteindelijk toch goed gelukt.

Stom..had eerst alleen de fix, er van uitgaande dat die fix alle voorgaande zou bevatten.

Ik kreeg alleen steeds de fout dat pes2011.exe acces denied was. Uiteindelijk de pes2011.exe verwijderd, en de installatietool nogmaals gedraaid. De tool heeft toen een nieuwe pes2011.exe gemaakt (wel ruim 10mb kleiner).
Gevolg: het spel werkt, heb alleen geen dvd meer nodig om te starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Heeft er iemand eigenlijk nog tips & tricks om online te kunnen winnen? Denk aan strategies instellingen etc..

Verloor net met arsenal - liverpool met 0-8 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mattttt schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:32:
Heeft er iemand eigenlijk nog tips & tricks om online te kunnen winnen? Denk aan strategies instellingen etc..

Verloor net met arsenal - liverpool met 0-8 :(
oefening baart kunst ;) Tip gebruik je steekpass vaker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Anoniem: 330953 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:14:
[...]

oefening baart kunst ;) Tip gebruik je steekpass vaker :D
Heb ik weinig aan aangezien mijn steekpasses bijna altijd worden afgevangen. Lijkt wel of ik een tactische instelling verkeerd heb staan want mijn passes komen 9 van de 10 keer bij de tegenstander terecht, ook al pas ik gericht..

Wat ik ontzettend mis in 2011 is de tutorial/training van 6. Ik heb 2010 fanatiek gespeeld en ben zo een boel dingen van 6 verleerd of moet ik aan leren wennen omdat het anders is..

[ Voor 18% gewijzigd door bakakaizoku op 17-10-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@mattttt: Het is natuurlijk moeilijk om zo bruikbare tips te geven, persoonlijk vind ik de tip van ykruis niet erg behulpzaam. Durf wel met enige zekerheid te zeggen dat dit niet aan de strategie instellingen ligt, tenzij je deze heel raar hebt staan. :9

Als je online zo veel moeite hebt, zou ik toch even offline beginnen, op een niveau die niet te hoog is, maar waar je ook niet al je wedstrijden met 4-0 wint. Wat ik vooral deed toen ik m'n PES 2011 was, is zorgen dat ik de bal in de ploeg hou. Op zoek naar gaten in de verdediging, zorgen dat je het gevoel krijgt en dat je de man die je wilt bereiken ook zo aanspeelt als je in gedachte hebt. Als je dat gevoel hebt, kan je steeds moeilijkere ballen geven. :)

Op het moment dat dat goed loopt, kan je steeds sneller combineren, waardoor je betere aanvallen op kan zetten. Steekpasses zijn soms handig, maar ook alleen maar als diegene veel ruimte heeft, want bijvoorbeeld een steekpass op iemand die op de rand van de 16 staat, beland erg vaak in de handen van de keeper.

En de belangrijkste tip; gewoon blijven oefenen, heel veel oefenen. PES 2011 is moeilijker onder de knie te krijgen dan ooit tevoren, er gaat wel wat tijd over voordat je het gevoel helemaal te pakken hebt. Mocht je nog specifieke vragen hebben, weet je dit topic te vinden. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk ik beuk online allen maar nu. Maar merk wel dat ik steeds makkelijker begin te spelen.. heb nu 50 potjes online gespeeld, dta si btw ook het enige wat ik doe met pes2011. Of met vrienden dan.

Het is ff wennen, maar dan hedde ok wa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
Anoniem: 156876 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:08:
Haha, net even iemand een lesje geleerd... Hij had Messi en nog wat aardige spelers, maar z'n spel was totaal gefocust op Messi. :9 Hij kwam eerst 2x op voorsprong, waarna ik direct uit de aftrap weer op gelijke hoogte kwam... Tweede helft had ik door hoe ik heb van de bal af hield en heb ik hem op z'n plek gezet, eindstand 6-2. :+ Moraal van het verhaal; richt je in de MLO niet op individuele spelers, maar op je team. :Y
Niet mee eens! Ik speelde laatst tegen een team dat op Torres na geen bijzondere spelers had. Deze stond niet in de spits maar meer op het middenveld, waardoor die veel aan de bal kwam en constant de aanvallers kon bedienen. Ik had geen echt goede spelers, allemaal iets beter dan het basisteam en werd compleet weggespeelt.

Daarna heb ik ook maar snel een spelverdeler gehaald (Afellay), en direct de eerstvolgende wedstrijd met 3-0 gewonnen waarvan hij bij elk doelpunt betrokken was. Moraal van het verhaal: Een topper in het team is een must en laat de andere spelers beter renderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263199

Welke divisie spelen jullie online?

Ik D4 sta op promoveren naar D3. Denk dat het dan wel wat moeilijker gaat worden.

Ik heb al aardig wat leuke spelers. ga vandaag maar is van der vaart kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zitilites schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:52:
Daarna heb ik ook maar snel een spelverdeler gehaald (Afellay), en direct de eerstvolgende wedstrijd met 3-0 gewonnen waarvan hij bij elk doelpunt betrokken was.
Ik heb ook Afelay maar ben er nog niet uit waar ik hem het beste neer kan zetten: AM of RM (=RH).
Die Guiterez heb ik nu als enigste ver in de spits (CA). Beresterk die gast.

Ik heb ook een snelle CV gekocht. Want iedereen die zijn team upgrade, koopt in eerste instantie betere en snellere spitsen. Dan kan je met Stremer (?) echt niet meer mee, die loopt dan continu achter de feiten aan.

Ik ga nu promoveren naar D4, jahoeee!

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 18-10-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zitilites schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:52:
[...]

Niet mee eens! Ik speelde laatst tegen een team dat op Torres na geen bijzondere spelers had. Deze stond niet in de spits maar meer op het middenveld, waardoor die veel aan de bal kwam en constant de aanvallers kon bedienen. Ik had geen echt goede spelers, allemaal iets beter dan het basisteam en werd compleet weggespeelt.

Daarna heb ik ook maar snel een spelverdeler gehaald (Afellay), en direct de eerstvolgende wedstrijd met 3-0 gewonnen waarvan hij bij elk doelpunt betrokken was. Moraal van het verhaal: Een topper in het team is een must en laat de andere spelers beter renderen!
Tuurlijk maakt een goede speler je team beter, maar met alleen een Torres red je het echt niet. Op het moment dat je je team op meerdere plaatsen versterkt ipv op één, heb je er echt meer aan. Tenminste, zo is het bij mij. Het is natuurlijk wel afhankelijk hoe je speelt. :+

Ik blijf weer een weekje in D4... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

valley, ruskin, el moubakiri en boumann zijn geen eens zo slecht vind ik

ik ga egt op het laatst pas me verdedigers vervangen. Ik had van der wiel al even gekocht maar die
is niks beter als die gasten die er nu staan

belangerijk dat je op het middenveld wat jongens heb staan die goed kunnen schieten en goed een bal kunnen steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knight is echt een goede aanwinst voor in de verdediging, erg groot en sterk. :Y En niet zo duur... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
Harribo schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:15:
[...]

Ik heb ook Afelay maar ben er nog niet uit waar ik hem het beste neer kan zetten: AM of RM (=RH).
Die Guiterez heb ik nu als enigste ver in de spits (CA). Beresterk die gast.

Ik heb ook een snelle CV gekocht. Want iedereen die zijn team upgrade, koopt in eerste instantie betere en snellere spitsen. Dan kan je met Stremer (?) echt niet meer mee, die loopt dan continu achter de feiten aan.

Ik ga nu promoveren naar D4, jahoeee!
Ik gebruik hem als AM, ook achter Guiterez :+
Daarnaast heb ik Lens en Beerens op de vleugels, dit zijn aardige spelers maar het effect van goede vleugelspelers was bij voorgaande PES gamesgroter, hierbij loont het meer om mbv een steekpass via het midden te gaan heb ik het idee.

In de verdediging heb ik als enige aankoop Alderweireld staan. Op conditie na een redelijke verdediger.

Daarnaast sta ik nu op een degradatieplaats in D4 dus volgens mij inmiddels al in de D5 beland. Hopelijk kom ik nu met Afellay weer snel in de D4 terecht.

Overigens jammer dat je niet met vrienden in een soort competitie kan belanden, zodat je in een soort ranglijst de resultaten met elkaar kunt vergelijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is de divisieupdate al geweest vandaag?

vorige week was dat pas op dinsdag morgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263199 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:42:
is de divisieupdate al geweest vandaag?

vorige week was dat pas op dinsdag morgen!!
Ik zag op de PS3 dat de "divisie breekpunt" veranderd was, lijkt me dat dat alleen gebeurd bij een update. Zelf ben ik in de zelfde gebleven, dus daar kan ik het niet aan zien.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee dat divisie breekpunt verandert best vaak

was in het begin vorige week 480 en ging telekens lager. Je kan kijken welke datum erboven staat dat er weer
geupdate wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het was bij pro 10 ook altijd op dinsdag, dus zal dat nu ook weer zo zijn!
Het breekpunt veranderd, omdat mensen natuurlijk nu ook meer punten hebben, omdat er meer gespeeld is!

Gisteren tegen de nr 1 gespeeld, alleen nam hij barca en had ik fc utreg :(
Beetje jammer, dat hij dan toch barca kiest, maar mensen gaan enkel voor de punten, plezier maakt ze niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

De Bundesliga uitbreiding van de WENB OF door CDUNE is nu ook versie 1.1 compatible gemaakt. (PS3)

CDune wrote:
After clawing through all the crashed, I managed to update my OF - it is now version 1.1 compatible! Major players like Raúl, Diego and Jurado were cloned, so they are still in the game. The 'international squad teams' have been updated - and as an added bonus, every fake player in edit mode is now from a very small country - you won't ever find them again in the list if you search by nationality!

Download here:
http://www.2shared.com/file/A7L_48po/PS3.html

As this version has all transfers updated, I probably won't do this again with new patches - I'll update the transfers myself then. What I DO want to update, are national kits and Bundesliga kits, so as soon as templates become available, I'll add them

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Geengrenzuh schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:28:
De Bundesliga uitbreiding van de WENB OF door CDUNE is nu ook versie 1.1 compatible gemaakt. (PS3)

CDune wrote:
After clawing through all the crashed, I managed to update my OF - it is now version 1.1 compatible! Major players like Raúl, Diego and Jurado were cloned, so they are still in the game. The 'international squad teams' have been updated - and as an added bonus, every fake player in edit mode is now from a very small country - you won't ever find them again in the list if you search by nationality!

Download here:
http://www.2shared.com/file/A7L_48po/PS3.html

As this version has all transfers updated, I probably won't do this again with new patches - I'll update the transfers myself then. What I DO want to update, are national kits and Bundesliga kits, so as soon as templates become available, I'll add them
let wel.. deze heeft geen KITS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Zitilites schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:26:
[...]
Overigens jammer dat je niet met vrienden in een soort competitie kan belanden, zodat je in een soort ranglijst de resultaten met elkaar kunt vergelijken..
Als je bedoelt dat je je eigen league/competitie maakt met vrienden, dat kan prima. Kijk maar eens onder Community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

SuperCrisz schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:41:
[...]

let wel.. deze heeft geen KITS
Is het niet gewoon de bedoeling dat je de kits uit de vorige versie gebruikt? Dit is alleen een ge-update option file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
mattttt schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:02:
[...]

Als je bedoelt dat je je eigen league/competitie maakt met vrienden, dat kan prima. Kijk maar eens onder Community.
ja maar ik bedoel MLO. Het lijkt me leuk om de voortgang van andere teams in de gaten te houden en elkaar uit te dagen. Normaal kies je een team en speel je ermee, met MLO bouw je aan een team en ontwikkel je een taktiek, dat lijkt me een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Hoelaat is die divisie breekpunt? Beetje raar als het al 18 october is en ik zie nog niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-05 08:11
Geengrenzuh schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:28:

...
Heb je deze zelf al uitgeprobeerd? En ziet het er goed? Volgens mij is dit niet een 'officiële' WENB release, op de WENB site heb ik er ieder geval niks over gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
qrst schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:22:
[...]

Heb je deze zelf al uitgeprobeerd? En ziet het er goed? Volgens mij is dit niet een 'officiële' WENB release, op de WENB site heb ik er ieder geval niks over gelezen...
Er komt vanavond of morgen waarschijnlijk een versie 2 van de WENB OF, echter.. alleen voor UK met BLES 20.. wij Nederlanders hebben BLES 21... ze gaan nog wel een versie maken voor BLES 21, echter is mij niet bekend wanneer.. heb op het WENB forum gezegd dat ik een PayPal donatie zou doen als ie vandaag ook voor BLES 21 uitkomt .. even hopen dan maar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162476

Iedere wedstrijd continu zware framedrops/super lag. Het is echt nog veel erger dan vorig jaar.
Schandalig dat er niets aan wordt gedaan. Soms heb ik het gevoel dat de mensen die roepen dat er geen enkel lag is gewoon voor Konami werken. Ik heb bij alle andere online games geen enkel probleem. De PS3 zit in DMZ modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162476 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:51:
Iedere wedstrijd continu zware framedrops/super lag. Het is echt nog veel erger dan vorig jaar.
Schandalig dat er niets aan wordt gedaan. Soms heb ik het gevoel dat de mensen die roepen dat er geen enkel lag is gewoon voor Konami werken. Ik heb bij alle andere online games geen enkel probleem. De PS3 zit in DMZ modus.
PES 2011 - connectieproblemen :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162476

copur wijzigde dit bericht 18-10-2010 17:45 (3%) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-05 12:05
Hebben die prutsers bij Konami al eens een statement / update gegeven over het welbekende sideline exploit probleem? We zijn inmiddels al 2 / 3 weken verder na de release maar fixen ho maar...

Om te pauzeren hoef ik geeneens meer op start te drukken, gewoon met een mannetje in de hoek bij de corner vlag gaan staan en ik kan ff lekker een colaatje inschenken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prutzer80 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:48:
Hebben die prutsers bij Konami al eens een statement / update gegeven over het welbekende sideline exploit probleem? We zijn inmiddels al 2 / 3 weken verder na de release maar fixen ho maar...

Om te pauzeren hoef ik geeneens meer op start te drukken, gewoon met een mannetje in de hoek bij de corner vlag gaan staan en ik kan ff lekker een colaatje inschenken :X
Volgens Jon Murphy was dit bij de final release al fixed... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-05 08:48
heb nog een soort bug (denk ik). speel MLOffline met ajax. nu al 5 wedstrijden op rij de Jong en Anita paarse vorm pijl. in of uit de basis verandert hier niets aan...

PSN: Mondaatje

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor connectieproblemen met PES 2011 kun je terecht in het topic PES 2011 - connectieproblemen!