Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Harribo schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:15:
[...]

Ben wel geinteresseerd. Inderdaad, wel een 10 man hebben of zo, er vallen er altijd wat af.
DM??

[...]

Dat is die DLC met nieuwe ballen en zo zeg maar?
Ik wacht eigenlijk op de Konami update voor de transfers...duurt die nog lang, iemand idee?>

EDIT: heb net die DLC geinstalleerd op de PC. 4 nieuwe schoentjes geloof ik?
Zitten wel een paar geile roze schoentjes erbij .... 8)
Die DLC is ook de transfer update. Schijnt ook dat de gekwalificeerde CL teams in die modus zijn toegevoegd (oa. Ajax..).

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-05 07:47
Zijn dan ook de poule indelingen in de CL mode nu correct? Dus Ajax met RM, ACM en nog eentje ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:27
Geengrenzuh schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:27:
[...]
Die DLC is ook de transfer update. Schijnt ook dat de gekwalificeerde CL teams in die modus zijn toegevoegd (oa. Ajax..).
Aha! Ik zie het. Klopt.
Sluuz schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:34:
Zijn dan ook de poule indelingen in de CL mode nu correct? Dus Ajax met RM, ACM en nog eentje ;)
Bij mij niet.

EDIT: ik wou even online, maar kan niet inloggen zegt ie?
Zie ook geen onderhoud bij de server....mmm
EDIT2: 13:00 hij doet het weer! reden onbekend

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 12-10-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-05 22:56
Sluuz schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:34:
Auxerre

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-10-2024
Harribo schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:41:
[...]

Aha! Ik zie het. Klopt.

[...]

Bij mij niet.

EDIT: ik wou even online, maar kan niet inloggen zegt ie?
Zie ook geen onderhoud bij de server....mmm
Id de nieuwe DLC er al? Want ik zit op het werk en kan het niet checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:37
Geengrenzuh schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:17:
Gisteravond even de Copa Libertadores mode gespeeld en dat is wel cool gedaan zeg. Die klassieke muziek is echt vet. Flink met Corinthians lopen rellen (Ronaldo en R. Carlos ftw!). Aanrader! Toch zonde dat deze teams alleen binnen deze modus te spelen zijn...
Heb ik ook gedaan inderdaad mede vanwege de aanwezigheid van Ronaldo en Roberto Carlos bij Corinthians. Ik ben het helemaal met je eens: Die klassieke muziek maakt het helemaal af! Hebben ze zeker cool gedaan, ja! Naast het feit dat ik sowieso alweer gewoon heel veel plezier beleef aan PES 2011. Heb ook Fifa geprobeerd op de pc, maar die game pakt mij niet. Bij PES 2011 heb ik alweer veel spannende en spectaculaire dingen meegemaakt die voor mij de game toch weer DE voetbalgame maken! Ik vind het wel iets moeilijker geworden, dat wel. Maar eigenlijk vind ik dat juist ook wel weer een leuke uitdaging.

[ Voor 6% gewijzigd door Moody2204 op 12-10-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

kantera schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:57:
[...]

Id de nieuwe DLC er al? Want ik zit op het werk en kan het niet checken :)
Ik wil niet lullig doen, maar lees jij uberhaupt wel de andere posts? In de post die je quote staat het antwoord gewoon... Misschien wel handig om te doen ipv 3x dezelfde vraag te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:09
Stijninho schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:20:
Heeft Barcelona bij jullie ook zo weinig wisselspelers (8) na installatie van die WENB-option file ?
Ja idd! Waarom is het trouwens sowieso zo dat je maar maximaal iets van 6 spelers mee kan nemen per wedstrijd en een groot deel niet? Zijn dit nieuwe richtlijnen in de CL, of heb ik ff niet opgelet?
Ik kan me herinneren dat ik in 2010 altijd meer spelers mee kon nemen voor een wedstrijd.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Geengrenzuh schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:21:
[...]

Ik wil niet lullig doen, maar lees jij uberhaupt wel de andere posts? In de post die je quote staat het antwoord gewoon... Misschien wel handig om te doen ipv 3x dezelfde vraag te stellen..
Sorry mate, maar weet iemand nu al de gevolgen ivm option file dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Volgens een gebruiker van een ander forum is de patch al uit. Niemand die ff achter een PS3 kan kruipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Monda schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:43:
[...]

Ja idd! Waarom is het trouwens sowieso zo dat je maar maximaal iets van 6 spelers mee kan nemen per wedstrijd en een groot deel niet? Zijn dit nieuwe richtlijnen in de CL, of heb ik ff niet opgelet?
Ik kan me herinneren dat ik in 2010 altijd meer spelers mee kon nemen voor een wedstrijd.
Dit was in PES2010 ook al het geval hoor. Maar waarom? Is mij eigenlijk ook een raadsel. Zal wel met de officiële regels te maken hebben zeker...

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

kantera schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:50:
[...]

Sorry mate, maar weet iemand nu al de gevolgen ivm option file dan?
Geen probleem!
Van een ander forum geplukt: i got it about 30 mins ago, 4 new boots and transfers updated...downloaded v quickly. doesn't affect any option files you already have, other than making transfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Lekker belangrijk wat de gevolgen voor de option file zijn. Als je option file daardoor verrot raakt, hoef je alleen die option file opnieuw te downloaden en erop te zetten. Al die triljoen bestandjes die je handmatig erop hebt gezet (wat een ***werk) kan je gewoon laten staan en hoef je dus niet opnieuw te doen.

Als de option file niet goed zou werken na de patch, haal je hem weer weg en speel je alleen met de patch in afwachting van een update van de option file. Zo boeiend is het allemaal niet toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Geengrenzuh schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:59:
[...]

Geen probleem!
Van een ander forum geplukt: i got it about 30 mins ago, 4 new boots and transfers updated...downloaded v quickly. doesn't affect any option files you already have, other than making transfers
Ik vraag me wel af hoe ze dat doen. Zouden ze checken op (stel) Ibrahimovic bij Barca, als hij daar is, verplaats hem dan naar Milan, als hij daar niet is, doe niets? Of zoeken ze gewoon Ibra op (waar je hem ook heen hebt gezet, stel PSV) en knallen ze hem naar Milan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-05 18:50
Booth schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:50:
Volgens een gebruiker van een ander forum is de patch al uit. Niemand die ff achter een PS3 kan kruipen?
Yep, voor de PS3 staat ie er ook al op. Net gedownload en geïnstalleerd i.c.m. de WENB option file. Alles werkt nog zoals voorheen en alle transfers zijn up to date. Alleen bij het spelen van de CL worden er willekeurige poules aangemaakt (dus niet Ajax bij Auxerre, AC en Real). Simpel op te lossen door zelf even handmatig de poule indeling te maken.

Nice work Konami!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Kraziey schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:14:
[...]

Yep, voor de PS3 staat ie er ook al op. Net gedownload en geïnstalleerd i.c.m. de WENB option file. Alles werkt nog zoals voorheen en alle transfers zijn up to date. Alleen bij het spelen van de CL worden er willekeurige poules aangemaakt (dus niet Ajax bij Auxerre, AC en Real). Simpel op te lossen door zelf even handmatig de poule indeling te maken.

Nice work Konami!
Kan er iemand zien of de truitjes en logo van RSC Anderlecht is aangepast?
Geengrenzuh schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:59:
[...]

Geen probleem!
Ik moet snel typen want baas zit dicht in de buurt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Zou best willen kijken maar ik zou bij god niet weten hoe die er voor de update eruit zagen.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-05 17:06
Harribo schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:09:
Om verder te gaan op GoT online PES:
Ik heb vorig jaar met PES 2010 hier online mensen verzameld en dan speelden
we elke zondagavond allemaal in de GoT lobby/room (PC).
Ik gaf ieder mijn msn email adres en van elkaar zodat we in contact konden blijven dan.
Dat was wel leuk maar echt storm wou het niet lopen. Daar kwam bij dat ik er op een gegeven moment geen tijd meer voor had waardoor het idee als een nachtkaars uitging.
Ik heb hetzelfde voor de PS3-communie gedaan, maar ook daar was de opkomst rond de 4 tot soms 8 personen. Een of drie keer een evenement georganiseerd, maar daarna is ook hier de kaars uitgegaan. Blijkbaar hebben spelers hier niet zo'n behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Kraziey schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:21:
Zou best willen kijken maar ik zou bij god niet weten hoe die er voor de update eruit zagen.. :')
Bij de vorige stond enkel logo erop. Nu zou er ook de sponsor moeten opstaan (BNP Paribas Fortis).

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Klopt, sponsor staat er ook op. Thuis is wit - paars en uit is compleet paars.
Ik heb hetzelfde voor de PS3-communie gedaan, maar ook daar was de opkomst rond de 4 tot soms 8 personen. Een of drie keer een evenement georganiseerd, maar daarna is ook hier de kaars uitgegaan. Blijkbaar hebben spelers hier niet zo'n behoefte aan.
Ik zou het op zich wel leuk vinden maar ik kan mijzelf nooit echt binden aan "verplicht" online spelen. Daarom speel ik o.a. WoW (tevens om meerdere redenen, UT3, Battelfield 2 en BC2 ook niet meer. Altijd maar verplicht om die tijd online komen en spelen. Voor mij persoonlijk moet het wel leuk blijven en geen verplichting worden. Aan de andere kant kan ik het enig zins ook wel begrijpen omdat men er heel laks in kan gaan worden.

[ Voor 82% gewijzigd door Kraziey op 12-10-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Zelfde geldt voor Twente en Groningen. Hebben voor de patch ook geen sponsor. Alleen logo en een leeg shirt. Gezien de update van de CL teams, lijkt het me handig als ze ook Twente hebben geupdate. Is dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Kraziey schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:25:
Klopt, sponsor staat er ook op. Thuis is wit - paars en uit is compleet paars.

[...]
Fantastisch nieuws en is het logo aangepast? Hebben ze nu drie sterren boven het logo?
Sorry voor al die vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Drie sterren staan erop en tevens hebben Twente en Groningen ook hun sponsor. Nog meer vragen? :') :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Kraziey schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:42:
Drie sterren staan erop en tevens hebben Twente en Groningen ook hun sponsor. Nog meer vragen? :') :9
Euhm ja nog een laatste :). Wat is nu het beste? Eerst dlc installen en dan option file of omgekeerd?

(Ik heb het over option file van WENB met de Bundesliga erbij)

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Dunno there, sorry. Had zelf eerst de WENB (zonder BL) geinstalled en net de update erover gegooid. Wat ik tot nu toe heb gezien geeft dat geen problemen. Zelf wacht ik liever op de officiele update van WENB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ja ik heb nog een vraag! :) Heb je de Bundesliga ook toegevoegd (eerder hier gepost). Hoe ziet die er uit na de update? Dit vraag ik omdat zowel Konami als die patchmaker van de Bundesliga gebruik maakt van de fakeplayers.

EDIT: lees net dat jij geen BL geinstalleerd hebt.

Daarnaast vroeg ik me af of Mido inmiddels al bij Ajax zit (wel 8 kilo lichter). Op een engels forum las ik dat hij een unlockable player in de Pes shop is, klopt dit? Hoe kun je die spelers verkrijgen? Nooit mee bezig gehouden.

[ Voor 5% gewijzigd door Monda op 12-10-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Monda schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:57:
Ja ik heb nog een vraag! :) Heb je de Bundesliga ook toegevoegd (eerder hier gepost). Hoe ziet die er uit na de update? Dit vraag ik omdat zowel Konami als die patchmaker van de Bundesliga gebruik maakt van de fakeplayers.

EDIT: lees net dat jij een BL geinstalleerd hebt.

Daarnaast vroeg ik me af of Mido inmiddels al bij Ajax zit (wel 8 kilo lichter). Op een engels forum las ik dat hij een unlockable player in de Pes shop is, klopt dit? Hoe kun je die spelers verkrijgen? Nooit mee bezig gehouden.
Mido zit bij de classic players in de pes shop, maar wellicht is hij nu inderdaad toegevoegd aan de selectie van Ajax. Daar kan je packs unlocken met GP (punten die je verdiend door te spelen). Oa. Van Nistelrooij, Beckham, Lehmann en een hele sloot aan pensionados zitten daarbij.

In die PES shop kun je ook de classic teams unlocken van oa. Nederland, Argentinië, Duitsland en Italië. Wel erg vet ook! Vooral als je zelf die foeilelijke shirts van ek '88 toevoegd. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Geengrenzuh op 12-10-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Geengrenzuh schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:03:
[...]

Mido zit bij de classic players in de pes shop, maar wellicht is hij nu inderdaad toegevoegd aan de selectie van Ajax. Daar kan je packs unlocken met GP (punten die je verdiend door te spelen). Oa. Van Nistelrooij, Beckham, Lehmann en een hele sloot aan pensionados zitten daarbij.

In die PES shop kun je ook de classic teams unlocken van oa. Nederland, Argentinië, Duitsland en Italië. Wel erg vet ook! Vooral als je zelf die foeilelijke shirts van ek '88 toevoegd. :)
Oke das wel lachen ja. Dus die GP krijg je voor iedere willekeurige wedstrijd? (logisch bij winst meer als verlies natuurlijk). Ik ga vanmiddag eens kijken of Mido eindelijk gearriveerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera

Weet er iemand iets meer over de wenb option file met de bundesliga? Als je daar de patch op installeert, geeft dit dan ook geen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Niet iedere willekeurige wedstrijd. Volgens mij krijg je namelijk geen GP bij een online pot en dus alleen bij offline wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
juist meer bij online + 50 offline + 10

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey

Mido zit inderdaad weer bij Ajax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Kraziey schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:30:
[...]

Mido zit inderdaad weer bij Ajax :)
YEAH! Die ouwe stormram!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-05 08:31
kantera schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:12:
[...]

Weet er iemand iets meer over de wenb option file met de bundesliga? Als je daar de patch op installeert, geeft dit dan ook geen problemen?
Is het een idee om in de OP kort te plaatsen wat elke patch precies doet? Ik wil heel graag de BL/PL/JP toevoegen maar als deze allemaal dezelfde teams/spelers wijzigen kan dat dus niet. Daarom zou ik heel graag willen weten wat de patches precies doen, eventueel met korte review van de kwaliteit van de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Zitilites schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:20:
[...]

Is het een idee om in de OP kort te plaatsen wat elke patch precies doet? Ik wil heel graag de BL/PL/JP toevoegen maar als deze allemaal dezelfde teams/spelers wijzigen kan dat dus niet. Daarom zou ik heel graag willen weten wat de patches precies doen, eventueel met korte review van de kwaliteit van de patch.
Ja ben ik voor, goed idee! Er zijn blijkbaar ook veel vragen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-05 17:30
[...]

Het zou ideaal zijn als er een "door-geëvolueerde" Nederlandse Option File zou komen. Dus met:

- Alle aanpassingen in de WENB option file
- De correcte Bundesliga teams ( alle teams in de PES League aangepast )
- De correcte Jupiler League teams ( alle teams uit de D2 )

Ik zit hier echt een beetje op te wachten omdat ik me rot irriteer aan die lame ploegen als Sarmtonburg en Johacnaard VV. Die promoveren na verloop van tijd naar de eerste divisie en dan raakt de hele boel vervuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Iemand potje online PS3 ? add leipo

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Zo, na enige tijd doorgebracht te hebben in MLO (andere modes heb ik nog niet eens aangeraakt) moet ik zeggen dat ik weer redelijk hooked ben aan PES. Of dit tijdelijk is of blijvend durf ik nu nog niet te zeggen maar de MLO is iig verslavend. Punten waar ik mijzelf eerder nog zo aan ergerde zijn al beduidend minder, maar aan een paar van deze punten mag Konami best wel iets aan doen:

- Selecteren van mannetje met L1. Vroeger bij ISS Pro Evo en Pro Evo leverde dit al frustraties op, maar PES 2011 doet hier nog een grote schep bovenop. Als er een aanvaller door het midden aanvalt hou ik ervan om mijn verdedigers te laten ingrijpen, i.p.v. dat een DM-er of CM-er erachter aan moet rennen. Maar 8 van de 10 keer wordt er toch een middenvelder geselecteerd. Als ik mijzelf er bij heb neergelegd en ik besluit om met de middenvelder te verdedigen, schakelt ie in een keer wel over naar de verdediger wat resulteert in het weglopen van de aanvaller om zo zeeën van ruimte te creëren. Erg vervelend.

- Snelle spelers aan de bal worden gewoon ingehaald door "langzamere" spelers zonder bal, iets wat ik niet kan bevatten. Als je verdedigd is het uiteraard niet zo erg, maar in de aanval merk ik vaak genoeg dat ik wordt ingehaald door een trage Jaric of Bauman, terwijl ik hun met Moses er allebei uit MOET rennen.

- Korte passes (vooral in verdedigen) zijn erg wisselvallig. De ene keer is de pass te kort en de andere keer schiet hij bijna het hoofd van mijn verdediger eraf. Dit terwijl de krachtmeter bij beide gevallen even veel gevuld is.

Al met al is PES dit jaar weer mijn footy, na vorig jaar een kwart-jaar FIFA 10 te hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Toen straks ff een potje gespeeld tegen Sluuz.
Gewoon via matchlobby en dan een invite ( PS3 )
Maar ook dan loopt PES2011 trager dan normaal, soms zelfs een kleine hapering.
Ik snap hier zo weinig van, ik heb met de meeste shooters altijd de laagste ping etc.
Poorten heb ik ook open gezet voor PES, maar nog steeds LAG!

Maar Sluuz mooie pot AJAX - PSV ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376767

Geengrenzuh schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:55:
Gasten hebben jullie deze update van de WENB option file al gechecked? Vervangt alle teams in de D2 league met de bundesliga teams. Verder alle teams in de PES league vervangen met spelers uit de Copa Libertadores en spelers uit de Nationale teams zonder club in PES. Vet voor als je nog geen Master league bent begonnen, want dan zitten ze in de player database. Voor de PS3 btw.

Link: http://kitanamedia.com/forums/viewtopic.php?f=11&t=3592
Screens: http://www.cdune.com/
Ik haal deze update er weer af. Na de update van Konami kloppen die duitse teams niet meer. (nu wachtend op een goeie update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:12
Aisatti zit na de laatste update bij NAC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
gelukkie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:17:
Aisatti zit na de laatste update bij NAC...
Geel shirt = geel shirt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPiNaL1976
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-01-2015
Nog een paar jaar en dan gooit Konami gooit gewoon een 'engine' op de markt en redt je er maar mee... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Ach, wie speelt er nou met Vitesse... :')
ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:12
Ik speelde tegen NAC, en ging twijfelen of ik niet tegen Vitesse speelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gelukkie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:56:
Ik speelde tegen NAC, en ging twijfelen of ik niet tegen Vitesse speelde :P
Was hij niet gewoon getransfert dan? :+
edit: Ja dus, speelt gewoon bij Vitesse!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 12-10-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:05
Kraziey schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:02:
Zo, na enige tijd doorgebracht te hebben in MLO (andere modes heb ik nog niet eens aangeraakt) moet ik zeggen dat ik weer redelijk hooked ben aan PES. Of dit tijdelijk is of blijvend durf ik nu nog niet te zeggen maar de MLO is iig verslavend. Punten waar ik mijzelf eerder nog zo aan ergerde zijn al beduidend minder, maar aan een paar van deze punten mag Konami best wel iets aan doen:

- Selecteren van mannetje met L1. Vroeger bij ISS Pro Evo en Pro Evo leverde dit al frustraties op, maar PES 2011 doet hier nog een grote schep bovenop. Als er een aanvaller door het midden aanvalt hou ik ervan om mijn verdedigers te laten ingrijpen, i.p.v. dat een DM-er of CM-er erachter aan moet rennen. Maar 8 van de 10 keer wordt er toch een middenvelder geselecteerd. Als ik mijzelf er bij heb neergelegd en ik besluit om met de middenvelder te verdedigen, schakelt ie in een keer wel over naar de verdediger wat resulteert in het weglopen van de aanvaller om zo zeeën van ruimte te creëren. Erg vervelend.

- Snelle spelers aan de bal worden gewoon ingehaald door "langzamere" spelers zonder bal, iets wat ik niet kan bevatten. Als je verdedigd is het uiteraard niet zo erg, maar in de aanval merk ik vaak genoeg dat ik wordt ingehaald door een trage Jaric of Bauman, terwijl ik hun met Moses er allebei uit MOET rennen.

- Korte passes (vooral in verdedigen) zijn erg wisselvallig. De ene keer is de pass te kort en de andere keer schiet hij bijna het hoofd van mijn verdediger eraf. Dit terwijl de krachtmeter bij beide gevallen even veel gevuld is.

Al met al is PES dit jaar weer mijn footy, na vorig jaar een kwart-jaar FIFA 10 te hebben gespeeld.
Quote bewerken gaat wat lastig op de mobiel maar ik wil wel even reageren op de snelle spitsenverhaal. Ja, je snelle spits worden voorbij gelopen door trage spelers maar als je een dieptepas plaatst tussen verdedigers en keeper in, dan kun je op je dooie gemak een doelpunt scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Er staat bij elke patch wel enige uitleg van de maker bij. Mocht meer uitleg toch echt nodig zijn, kunnen anderen dan "stukjes" naar mij sturen (door hier te posten of via DM) wat ik dan ik de OP/TS kan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Punkbuster schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:25:
Iemand potje online PS3 ? add leipo
Done. :Y Zag trouwens dat er wel iets was met uitnodigingen, maar geen idee hoe dat werkt... :+ Kan je nu gewoon PSN vrienden uitnodigen voor een potje PES, of moet je weer via lobby's spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Anoniem: 376767 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:30:
[...]

Ik haal deze update er weer af. Na de update van Konami kloppen die duitse teams niet meer. (nu wachtend op een goeie update)
Klopt het nu echt dat die versie met de wen option file + Bundesliga niet meer goed werkt na de dlc?
Dus enkel de wenb option file van in het begin werkt nog goed?

Grtz

EDIT: Weet er iemand ook hoe je Chants integreert in PES 2011? Is da gewoon een mp3 uploaden op je PS3 onder audio en dan in edit mode toevoegen ofzo iets?

[ Voor 15% gewijzigd door kantera op 13-10-2010 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ff snel gecopy / paste van Pesgaming.com:
1. Download the chant packs

2. Unrar them with winrar

3. Create a folder on your USB stick and name it "PS3"

4. Create a folder "MUSIC" within the "PS3" folder

5. Extract the chants you want to use into the "MUSIC" folder

6. Go to 'Music' option on the PS3 Dashboard (XMB)

7. Select your USB stick and choose to "display all files"

8. Select 'Copy all'

9. Start up PES2011, got to 'Edit mode', then 'team', then 'chant', then 'user library'. This will then allow you to access all the sound files on your ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Punkbuster schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:04:
Toen straks ff een potje gespeeld tegen Sluuz.
Gewoon via matchlobby en dan een invite ( PS3 )
Maar ook dan loopt PES2011 trager dan normaal, soms zelfs een kleine hapering.
Ik snap hier zo weinig van, ik heb met de meeste shooters altijd de laagste ping etc.
Poorten heb ik ook open gezet voor PES, maar nog steeds LAG!

Maar Sluuz mooie pot AJAX - PSV ;)
Hoe heb je mij ge-invite? Ik kan die optie nergens vinden. Wel hoe je ingaat op een invite, maar dus niet hoe je er zelf eentje stuurt.

Het verliep inderdaad wat traag. Ik had toch wat last van lag en had het gevoel dat hij niet gelijk reageerde op mijn input. Beetje vervelend. Bij mij staan ook de poorten open maar ik heb nog geen online pot kunnen spelen zonder enige vorm van lag.

Was inderdaad een mooie pot. Moet nog wel wat oefenen kwam ik achter, zeker met de trucjes. Die rainbowflick liet mijn verdediger staan met een textballonnetje "WTF" boven zijn hoofd.

Ver wat betreft irritaties. Gisteren raakte ik echt helemaal gefrustreerd met de verspringende cursor. Hij staat op semi-assisted, maar verspringt ook gewoon zonder dat ik de bal heb. Dan ren je met een verdediger naar een aanvaller toe, verspringt de cursus en begint er een ander mannetje naar voren te rennen waardoor er een giga gat ontstaat. Heb de online pot uitgespeeld met 3 rooie kaarten uit frustratie (stond ook al 3-0 achter dus was geen houden meer aan). Tegenstander kon lekker oefenen op vrije trappen. De gentlemans trophy zit er voor mij even niet in ;).

Later op de avond even NED - ZWE gespeeld op een hogere difficulty en toen viel het kwartje in de tweede helft ineens. Passes kwamen ineens wel goed aan, trucjes lukten, tegenstander onder druk en met 2-0 netjes gewonnen. Dit is wel weer dat echte PES gevoel omdat je op de PS2 ook nog wel eens dagen had dat je niets lukte en dagen dat alles lukte. Heel vreemd en soms frustrerend maar vaker erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
kantera schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 07:47:
[...]

EDIT: Weet er iemand ook hoe je Chants integreert in PES 2011? Is da gewoon een mp3 uploaden op je PS3 onder audio en dan in edit mode toevoegen ofzo iets?
De vragen die je tot nu toe hebt gesteld kan je echt binnen een paar minuten vinden met Google. Als dat niet lukt is het ook niet zo moeilijk om zelf uit te vogelen hoe het precies moet. Je zou bijvoorbeeld de volgende gedachtengang kunnen hebben:

- Chants per team --> Naar de Edit mode en daar "teams" kiezen.
- Een team uitkiezen waar je chants voor wil toevoegen
- Chants....hmmm...heeft iets met supporters te maken, kies dus "Support stance"
- He je kan kiezen uit preset en user data, eens even kijken wat dat allebei inhoudt.
- O wacht, bij user data zie ik ineens een aantal scenario's waar ik geluiden voor kan toevoegen
- Even een liedje toevoegen bij een goal
- Hee een lijst met alle afspeellijsten op mijn PS3, blijkbaar kan hij alleen afspeellijsten lezen
- Exit spel, zet mp3 in afspeellijst en start spel opnieuw op en doorloop de eerste stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Sluuz schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:17:
[...]

De vragen die je tot nu toe hebt gesteld kan je echt binnen een paar minuten vinden met Google. Als dat niet lukt is het ook niet zo moeilijk om zelf uit te vogelen hoe het precies moet. Je zou bijvoorbeeld de volgende gedachtengang kunnen hebben:

- Chants per team --> Naar de Edit mode en daar "teams" kiezen.
- Een team uitkiezen waar je chants voor wil toevoegen
- Chants....hmmm...heeft iets met supporters te maken, kies dus "Support stance"
- He je kan kiezen uit preset en user data, eens even kijken wat dat allebei inhoudt.
- O wacht, bij user data zie ik ineens een aantal scenario's waar ik geluiden voor kan toevoegen
- Even een liedje toevoegen bij een goal
- Hee een lijst met alle afspeellijsten op mijn PS3, blijkbaar kan hij alleen afspeellijsten lezen
- Exit spel, zet mp3 in afspeellijst en start spel opnieuw op en doorloop de eerste stappen.
Nie zo negatief é mate :). Ik zit hier op mijn werk en bijna alle sites ivm zijn hier blocked dus kan da nie vinden. Kwas al blij dat ik deze site gevonden heb waar ik wel op kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ik ben niet negatief, ik geef aan hoe je het ook op had kunnen lossen. En als je op je werk zit kan je het toch niet gelijk toepassen, dus kan je het natuurlijk ook als je thuis bent even opzoeken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

kantera schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:33:
[...]

Nie zo negatief é mate :). Ik zit hier op mijn werk en bijna alle sites ivm zijn hier blocked dus kan da nie vinden. Kwas al blij dat ik deze site gevonden heb waar ik wel op kon...
Deze site heeft ook een zoekfunctie 'mate'. Verder heeft Sluuz wel gelijk. Het is niet erg als je wat vragen stelt, maar de constante herhaling ervan en het feit dat op 90% van je vragen het antwoord gewoon in dit topic staat maakt het er niet overzichtelijker op. Verder is het feit dat jouw werkgever sites blocked niet ons probleem lijkt me.

Anyway on topic:
Eerder werd hier door iemand gevraagd waarom voorzetten van de zijkant altijd overzeilen. Misschien heb je wat aan deze info. Als je, je stick richting doel drukt bij een voorzet dan gaat hij naar de 2e paal, laat je de stick neutraal dan komt hij tussen de palen en stick van het doel af bij een voorzet zorgt ervoor dat hij bij de 1e paal terechtkomt.

Dit is vaak de oorzaak dat de voorzetten niet goed aankomen. Het is namelijk een natuurlijke beweging om bij het indrukken van de voorzetknop (O op de ps3) de stick richting doel te duwen.

Verder (maar dat wisten jullie waarschijnlijk allemaal al) kun je door 2x op voorzet te drukken de bal op heuphoogte voorgeven en 3x zorgt voor een bal langs de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Geengrenzuh schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:28:
[...]

Deze site heeft ook een zoekfunctie 'mate'. Verder heeft Sluuz wel gelijk. Het is niet erg als je wat vragen stelt, maar de constante herhaling ervan en het feit dat op 90% van je vragen het antwoord gewoon in dit topic staat maakt het er niet overzichtelijker op. Verder is het feit dat jouw werkgever sites blocked niet ons probleem lijkt me.

Anyway on topic:
Eerder werd hier door iemand gevraagd waarom voorzetten van de zijkant altijd overzeilen. Misschien heb je wat aan deze info. Als je, je stick richting doel drukt bij een voorzet dan gaat hij naar de 2e paal, laat je de stick neutraal dan komt hij tussen de palen en stick van het doel af bij een voorzet zorgt ervoor dat hij bij de 1e paal terechtkomt.

Dit is vaak de oorzaak dat de voorzetten niet goed aankomen. Het is namelijk een natuurlijke beweging om bij het indrukken van de voorzetknop (O op de ps3) de stick richting doel te duwen.

Verder (maar dat wisten jullie waarschijnlijk allemaal al) kun je door 2x op voorzet te drukken de bal op heuphoogte voorgeven en 3x zorgt voor een bal langs de grond.
Euhm nee dat is jullie probleem niet dat mijn werkgever dat doet... Ik kom hier gewoon zeer vriendschappelijk wat vragen stellen zodat ik weet wat ik moet doen met de game als ik thuis kom. Don't kill me :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Zoals gezegd is daar niets mis mee, maar vragen die je zelf kan ook kan uitzoeken of vragen die al een paar keer zijn beantwoord (zoals "kan ik de Konami patch installeren als ik de WENB option file heb") gaan op den duur irriteren. Dan begint het hier op een helpdesk te lijken en dat is toch niet helemaal de bedoeling.

Ontopic: ik zit eigenlijk te wachten op een nieuwe versie van de WENB option file waarin ook de Bundesliga volledig zit (en dus niet de halve aanpassing van CDune). Als dan de D2 ook nog is aangepast zou helemaal mooi zijn. Pas op dat moment start ik met de offline ML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Sluuz schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:47:
Zoals gezegd is daar niets mis mee, maar vragen die je zelf kan ook kan uitzoeken of vragen die al een paar keer zijn beantwoord (zoals "kan ik de Konami patch installeren als ik de WENB option file heb") gaan op den duur irriteren. Dan begint het hier op een helpdesk te lijken en dat is toch niet helemaal de bedoeling.

Ontopic: ik zit eigenlijk te wachten op een nieuwe versie van de WENB option file waarin ook de Bundesliga volledig zit (en dus niet de halve aanpassing van CDune). Als dan de D2 ook nog is aangepast zou helemaal mooi zijn. Pas op dat moment start ik met de offline ML.
Ik heb gehoord van iemand die de versie van CDune had en dan de DLC heeft gedaan, geen problemen heeft en dat de Bundesliga er nog altijd goe uitziet. Ik ga die er ook opzetten en beginnen met ML :). Ik kan niet meer wachten :). Want voor de versie BLES 021 gaat het nog een tijd duren voor ze een update doen op de WENB site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kantera schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:56:
Ik heb gehoord van iemand die de versie van CDune had en dan de DLC heeft gedaan, geen problemen heeft en dat de Bundesliga er nog altijd goe uitziet. Ik ga die er ook opzetten en beginnen met ML :). Ik kan niet meer wachten :). Want voor de versie BLES 021 gaat het nog een tijd duren voor ze een update doen op de WENB site.
Ik heb die update van cdune er op op gehad maar bij mij klopte de Bundeslige dus niet meer na de DLC. Dus nu weer gewoon de WENB option file er op en dat werkt prima met de DLC.

Verder iemand een idee wanneer WENB met meer updates komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Anoniem: 376767 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:19:
[...]

Ik heb die update van cdune er op op gehad maar bij mij klopte de Bundeslige dus niet meer na de DLC. Dus nu weer gewoon de WENB option file er op en dat werkt prima met de DLC.

Ik heb gister niet kunnen pessen dus helaas ook niet geprobeerd, maar ik las net dat als je de DLC installeerd en nee kiest bij de keuze of je de optionfile wilt updaten dat dan alleen de DLC wordt geïnstalleerd en de rosters/aangemaakte teams met rust worden gelaten.

Voor wat de WENB option file. De makers daarvan hebben eigenlijk per ongeluk de OF gemaakt voor de Bles-021 (NL/Scandinavische/Turkse) versie van het spel ipv de 020 UK versie. Dit betekent dat ze niet meer officieel de WENB OF voor ons gaan updaten. Waarschijnlijk gaan andere gasten dit wel oppakken (of overzetten n.a.v. van de WENB update) dus we moeten denk ik nog wel even geduld hebben.

Voor de UK Bles-020 versie komt waarschijnlijk dit weekend een update uit met de Bundesliga+missende europese topclubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Prutzer80 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:07:
[...]

Het zou ideaal zijn als er een "door-geëvolueerde" Nederlandse Option File zou komen. Dus met:

- Alle aanpassingen in de WENB option file
- De correcte Bundesliga teams ( alle teams in de PES League aangepast )
- De correcte Jupiler League teams ( alle teams uit de D2 )

Ik zit hier echt een beetje op te wachten omdat ik me rot irriteer aan die lame ploegen als Sarmtonburg en Johacnaard VV. Die promoveren na verloop van tijd naar de eerste divisie en dan raakt de hele boel vervuild.
Volledig mee eens. Ik heb zelf al de D2 team-namen en logo's vervangen door de teams uit de Jupiler league. Dan heb je die vervuiling wat minder. Maar de teams zijn verder niks aangepast waardoor ze te sterk zijn en waarschijnlijk naar verloop van tijd allemaal in de eredivisie komen. Dat is natuurlijk ook niet realistisch, met AGOVV, Almere City enzo in de eredivisie...

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
@ GeenGrenzuh

Huh, ik dacht dat wij NL-ers bij de UK ingedeeld zaten dit jaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Anoniem: 376767 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 12:19:
[...]

Waar verwijder je de dlc terug eigenlijk. Je edit file en staat da nog ergens anders geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Kraziey schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:14:
@ GeenGrenzuh

Huh, ik dacht dat wij NL-ers bij de UK ingedeeld zaten dit jaar??
Ja dat dachten die gasten van WENB ook. Het blijkt dat er dit jaar 3 europese versies zijn verschenen.

- Bles 020 voor de UK
- Bles 021 voor NL, Tur en Scandinavië (met engelse taaloptie)
- Bles 022 voor Dui, Spa, Ita, Fra (zonder engelse taaloptie)

In ieder geval een mooie bende voor de editing scene!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Serieus, wie verzint die crap? Nederland bij Turkije en Scandinavie?? Waar die keuze op is gebaseerd zal mij een raadsel wezen, maar dat er überhaupt drie EU versies zijn verschenen snap ik echt niet. Wat hebben Turkije en Scandinavië dan gemeen met Nederland? Taal lijken totaal niet op elkaar en geologisch ligt het ook niet echt gunstig. Iets met rechten ofzo?

Leuk verhaal idd voor de editing scene... :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Kraziey op 13-10-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Er zitten zat nederlanders in de engelse PES fora (evo-web, pesfan, WENB) dus ik denk dat een update van de 20 versie snel genoeg zal leiden tot een 21 versie.

Ben een beetje huiverig voor de Bundesliga update die er nu al is (die van CDune) omdat die ook spelers uit de Copa Libertadores heeft gebasecopied en deze over de PES league spelers heen heeft gezet. Heb het idee dat je daardoor een rommeltje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Sluuz schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:26:
Er zitten zat nederlanders in de engelse PES fora (evo-web, pesfan, WENB) dus ik denk dat een update van de 20 versie snel genoeg zal leiden tot een 21 versie.

Ben een beetje huiverig voor de Bundesliga update die er nu al is (die van CDune) omdat die ook spelers uit de Copa Libertadores heeft gebasecopied en deze over de PES league spelers heen heeft gezet. Heb het idee dat je daardoor een rommeltje krijgt.
Mja.Dat weet ik niet maar ik ken iemand die die update heeft en Bundesliga ziet er nog steeds goe uit na dlc schijnt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3iN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-10-2020
Gaaf spel weer, stukken beter dan 2010 :) Ik heb wel een vraagje: hoe kan het dat AL mijn schoten van buiten de 16 overgaan? Heb nog geen schot van buiten de 16 op doel gekregen (ook niet met bijvoorbeeld Sneijder). Ik schiet niet te lang en richt ook niet omhoog.. In PES2010 scoorde ik zo regelmatig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Niet online
H3iN schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:10:
Gaaf spel weer, stukken beter dan 2010 :) Ik heb wel een vraagje: hoe kan het dat AL mijn schoten van buiten de 16 overgaan? Heb nog geen schot van buiten de 16 op doel gekregen (ook niet met bijvoorbeeld Sneijder). Ik schiet niet te lang en richt ook niet omhoog.. In PES2010 scoorde ik zo regelmatig..
Probeer eens R2/RT in te drukken als je schiet. Dan schiet hij gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 16:28
Weet iemand trouwens een patch voor de PC versie die alleen optische veranderingen doet? Ik heb helemaal geen zin om de bundesliga, 200000 andere liedjes, 15 desktops en noem maar op te krijgen. Het enige waar ik interesse in heb zijn correcte team namen, correcte spelersnamen, correcte kits, correcte logos en competitienamen.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01-2024
gewoon pesedit 0.1 installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
0.2 bedoel je. Hier te vinden (PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
En daar zitten dus bundesliga, muziek etc in, en dat wil ik niet..
Harribo schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:28:
[...]

0.2 bedoel je. Hier te vinden (PC).
Die had ik ooit geinstalleerd, met als gevolg dat m'n halve PL zonder correcte kits zat en ik weer van voor af aan kon beginnen met mijn jupiler league.

[ Voor 47% gewijzigd door bakakaizoku op 13-10-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
mattttt schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:28:
Die had ik ooit geinstalleerd, met als gevolg dat m'n halve PL zonder correcte kits zat en ik weer van voor af aan kon beginnen met mijn jupiler league.
Dan is er iets niet goed gedaan denk ik. Een backup van je gehele PES map maken is altijd aan te raden.
Zeker als je zelf er al veel aan gedaan hebt.
Persoonlijk maak ik ook altijd een backup van de originele map. Kan ik altijd weer terug zoals Konami PES bedoeld heeft.

Iets anders: ik doe nu MLO, wat heel leuk is.
Alleen, ik speelde laatst tegen iemand die vd Vaart etc in zijn team heeft zitten en ik ben nog maar net begonnen. Ik in D5, hij in D4.
Dat is dus echt niets aan, want mijn spelers kunnen praktisch niets en zijn spelers alles.
Heb gequit, die frustratie hoefde ik niet mee te maken.
Gelukkig waren de rest van de wedstrijden tegen gelijkwaardige teams.

MLO is voor mij nog de enige reden om online te spelen: gewoon gelijkwaardige teams zonder al teveel Ronaldo/Messi-runners.

Nu alleen nog wat minder lags. Maar ja daar doe je weinig aan vrees ik. Ik heb al (als systeembeheerder)
mijn eigen pc wat getuned om goed online te kunnen spelen. Maar als iemand nog tips heeft.....graag!

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 13-10-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mattttt schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:09:
Weet iemand trouwens een patch voor de PC versie die alleen optische veranderingen doet? Ik heb helemaal geen zin om de bundesliga, 200000 andere liedjes, 15 desktops en noem maar op te krijgen. Het enige waar ik interesse in heb zijn correcte team namen, correcte spelersnamen, correcte kits, correcte logos en competitienamen.
Hier ben ik ook naar op zoek (ook voor PC versie), maar heb hier nog niet echt tijd voor gehad, om het uit te zoeken. Wat ik wel zag is dat bij de Pesedit 0.1 je min of meer kon kiezen wat je installeerde althans volgens de beschrijving (op bijvoorbeekd Pes-patch.com):
HOW TO DISMISS CERTAIN PARTS OF THE PATCH:

If you don’t want the new music for example, don’t install the img folder where it’s stored
and don’t copy the exe (new song names)
Here’s a little overview about this:
* Schüco Arena Training stadium → dt07.img
* Music → dt02.img, pes2011.exe
* Created stadiums → ST_EXPORT01.bin, ST_EXPORT02.bin, ST_THUMB01.bin,
ST_THUMB02.bin
* Referee kits → dt09.img
Mogelijk dat dit ook voor Pesedit 0.2 is of anders zou je 0.1 ook kunnen gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Regeneration op 13-10-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Harribo schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:31:
[...]

Dan is er iets niet goed gedaan denk ik. Een backup van je gehele PES map maken is altijd aan te raden.
Persoonlijk maak ik ook altijd een backup van de originele map. Kan ik altijd weer terug zoals Konami PES bedoeld heeft.
Wat betreft die kits, kan ik er mee inkomen dat iets niet goed is gegaan. Wat betreft m'n JL opnieuw beginnen dat was toch echt de schuld van pesedit, die overschrijft namelijk de PES League en de D2 League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Jornn schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:22:
[...]

Probeer eens R2/RT in te drukken als je schiet. Dan schiet hij gericht.
Het schieten zonder R2 lukt anders ook best aardig. Ik gebruik die knop zelden en schiet ze er vaak genoeg in van die afstand. De meter schiet nogal redelijk snel vol dus de knop niet al te lang vasthouden en vooral veel oefenen. Na een half seizoen ML had ik het ook door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Geengrenzuh ff wachten dus.
kantera schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:32:
[...]

Mja.Dat weet ik niet maar ik ken iemand die die update heeft en Bundesliga ziet er nog steeds goe uit na dlc schijnt :).
Het zag er bij mij ook verder allemaal wel goed uit qua shirt's en logo's. Alleen klopten niet alle spelers. Zag bijvoorbeeld geen elia bij Hamburger sv. Geen Dzeko bij Wolfsburg.

Ik wacht rustig af op een update die voor mij wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Kheb net die update gedowned en gekozen om de transfers niet toe te passen. OF vervolgens opgeslagen en alles was zoals voor de update. Met alle spelers nog bij de Bundesliga teams. Voor de mensen die nog twijfelen: als je de transfers niet toepast is er geen probleem icm de WENB+Bundesliga OF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Harribo schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 17:31:
[...]

Iets anders: ik doe nu MLO, wat heel leuk is.
Alleen, ik speelde laatst tegen iemand die vd Vaart etc in zijn team heeft zitten en ik ben nog maar net begonnen. Ik in D5, hij in D4.
Dat is dus echt niets aan, want mijn spelers kunnen praktisch niets en zijn spelers alles.
Heb gequit, die frustratie hoefde ik niet mee te maken.
Gelukkig waren de rest van de wedstrijden tegen gelijkwaardige teams.

MLO is voor mij nog de enige reden om online te spelen: gewoon gelijkwaardige teams zonder al teveel Ronaldo/Messi-runners.

Nu alleen nog wat minder lags. Maar ja daar doe je weinig aan vrees ik. Ik heb al (als systeembeheerder)
mijn eigen pc wat getuned om goed online te kunnen spelen. Maar als iemand nog tips heeft.....graag!
Verkoop een groot aantal van je default spelers. Deze zijn zoals jij al aangeeft, zo slap als een vaatdoek. Met het verkopen van een aantal spelers krijg je een aardig bedrag (rond de 3-4 Mil) waarvan je weer betere spelers van kan kopen. Koop echter niet gelijk een Messi, Rooney of iets dergelijks want daar heb je echt geen reet aan. Beter is om wat goedkopere spelers aan te trekken van rond de 1-2 Mil. Begin wel met een goede CF, dit is gewoon cruciaal.
Default spelers die zowiezo de moeite waard zijn om te houden zijn Ivarov, Ruskin, Ximilez,Moekbari ofzo en Guiterrez.

Toernooien spelen brengt meer geld in het laatje dan Quick Matches alleen kan het joinen soms een b*tch zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Kraziey op 13-10-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Niet dat ik de patch ga installeren voor de bundesliga, maar mis je door het blokkeren van de update, geen andere transfers die in de update van Libanon zitten? Heb vandaag de Xbox weer eens aangezet en de update gedownload. Moet je deze altijd manueel downloaden? Versie 1.01 vroeg dat toch bij het starten van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijninho
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-02-2024
Weet er eigenlijk iemand waar je goeie chants kan vinden ? Deze dat ik vind (oa youtube) zijn niet helder genoeg en hoor je niet goed genoeg tijdens de match. Je kan geen hel creeren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een vreselijke lui online, met de money cheat... :N :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:30
iemand problemen met connectie MLO?

Ik kom er maar niet in... "er is een fout opgetreden"... en als ie er al door komt, kan ik niet naar de competitie list... gaat steeds terug naar hoofdscherm van MLO..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Anoniem: 156876 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:57:
Wat een vreselijke lui online, met de money cheat... :N :r
Met MLO? heb ik nog niet gezien..

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SuperCrisz schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 23:01:
iemand problemen met connectie MLO?

Ik kom er maar niet in... "er is een fout opgetreden"... en als ie er al door komt, kan ik niet naar de competitie list... gaat steeds terug naar hoofdscherm van MLO..
Jep hier op PS3 ook regelmatig wat foutmeldingen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Echt irritant had vanavond weer even tijd voor MLO... Nee hoor hij doet niets... Er is een fout opgetreden zegt ie na heel lang denken...

Ook een quick match doet het zelfs niet meer... router tussenuit gehaald ps3 rechtstreeks op modem... Nog steeds niks

Konami overbelast?? Daar betaal je dan geld voor.. Vinden ze het gek dat iedereen maar spellen illegaal binnenhaalt... Sorry, moest even... Kan het niet uitstaan dat ze zo laks omgaan met hun product... Wat had die MLO beta allemaal voor zin uiteindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203535

Zie Anoniem: 203535 in "PES 2011 - connectieproblemen".

[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 16-10-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Als ik de berichten zo zie lijkt het op een algemene storing. Heb overigens vanavond drie potjes gespeeld. 2-2 tegen Ajax, 1-0 gewonnen van ADO en 5-1 gewonnen van Chelsea. :P (allemaal offline)

[ Voor 8% gewijzigd door Robkazoe op 14-10-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
als er nog meer mensen zijn met problemen, kunnen die dat even melden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Al twee dagen problemen met online. Is ineens flink trager geworden en vaak een error melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Sluuz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 06:45:
Al twee dagen problemen met online. Is ineens flink trager geworden en vaak een error melding.
Ik word daar altijd triest van, KONAMI heeft de shit nooit in orde... ;w

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kantera
Geengrenzuh schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 19:46:
Kheb net die update gedowned en gekozen om de transfers niet toe te passen. OF vervolgens opgeslagen en alles was zoals voor de update. Met alle spelers nog bij de Bundesliga teams. Voor de mensen die nog twijfelen: als je de transfers niet toepast is er geen probleem icm de WENB+Bundesliga OF.
Ik had dus wel mijn edit file overschreden en er klopte idd verscheidene zaken niet bij de ploegen. Shirts en logos blijven inderdaad behouden. maar ik heb nu besloten om zelf dan wa te sleutelen aan de Bundesliga. Keb daar 1 vraagje over: Als ik een bepaalde speler uit een ploeg verwijder komt die bij "Geen werkgever" in de edit mode. Duiken die spelers dan nog op in de ML en is er een mogelijkheid om ze te deleten? Het enigste wat ik kon doen gisteren was ze terug op standard zetten. Zorgt dit er dan voor dat ze niet meer verschijnen in ML of wel?

Grtz en thx in advance :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
Punkbuster schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:41:
[...]

valt wel op dat die problemen er zijn sinds die update van van de week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379427

Kraziey schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:55:
Dunno there, sorry. Had zelf eerst de WENB (zonder BL) geinstalled en net de update erover gegooid. Wat ik tot nu toe heb gezien geeft dat geen problemen. Zelf wacht ik liever op de officiele update van WENB.
Ik heb de officiele update van Konami er nu opzitten...

Wil vanmiddag de WENB patch der opzetten..

Alleen nu is het zo dat de officiele update van konami meest recent is qua transfers... ben ik die dan kwijt?

omdat die WENB patch ouders is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

Punkbuster schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:41:
[...]

Ik heb gister met mijn broertje online lopen beuken, maar we hebben geen enkele last gehad van lag o.i.d!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Niet online
Robkazoe schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:10:
[...]

Het schieten zonder R2 lukt anders ook best aardig. Ik gebruik die knop zelden en schiet ze er vaak genoeg in van die afstand. De meter schiet nogal redelijk snel vol dus de knop niet al te lang vasthouden en vooral veel oefenen. Na een half seizoen ML had ik het ook door.
Heb je gelijk in. Vooral als ze in een mooie lijn naar het doel lopen wil hij er op die manier nogal eens mooi in vliegen. Ik probeerde H3iN alleen een tip te geven over hoe hij z'n schoten kan verbeteren als dat steeds verkeerd gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Anoniem: 330953 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:40:
[...]

Ik heb gister met mijn broertje online lopen beuken, maar we hebben geen enkele last gehad van lag o.i.d!
Dus jij wil zeggen dat het qua gamespeed even snel is als offline? Geen input lag?
Geloof er weinig van

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Jornn schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:41:
[...]

Heb je gelijk in. Vooral als ze in een mooie lijn naar het doel lopen wil hij er op die manier nogal eens mooi in vliegen. Ik probeerde H3iN alleen een tip te geven over hoe hij z'n schoten kan verbeteren als dat steeds verkeerd gaat.
Het was ook verder geen kritiek op jou. ;)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor connectieproblemen met PES 2011 kun je terecht in het topic PES 2011 - connectieproblemen!