Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dan doe ik iets fout, denk ik; bestanden delen (idd) stond al aan, evenals FTP. Ik zie het ding in mijn netwerkomgeving verschijnen, maar ik zie nergens de inhoud van het apparaat. Met VLC zie ik nergens de optie om een DLNA device te benaderen?

/Timmert, dank! Het lukt met VLC, maar niet met de versie die ik had..een oude. De nieuwe (2.05) heeft upnp als optie en herkende de 5200C direct. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Exorcist op 03-02-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-08 20:54
Zulke zaken mogen niet op 't forum worden besproken.

[ Voor 80% gewijzigd door DaMarcus op 04-02-2013 00:15 ]

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-08 20:54
Mijn excuses. :)

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Exorcist schreef op zondag 03 februari 2013 @ 12:16:
/Timmert, dank! Het lukt met VLC, maar niet met de versie die ik had..een oude. De nieuwe (2.05) heeft upnp als optie en herkende de 5200C direct. :)
Top :) Ik vind dit persoonlijk een ideale feature. Ik kan met de Philips NetTV in de slaapkamer gewoon opnames van de Humax beneden bekijken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Mich007 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:35:
Sinds kort heb ik een probleem. Ik vermoed dat het sinds de laatste firmware update is maar ik weet het niet zeker.

Standaard staat mijn opname ingesteld op 3 min. van te voren inschakelen en 20 min. uitlooptijd.
Nu is het zo dat mijn vriendin standaard elke dag GTST opneemt en dat ook zo geprogrammeerd heeft. (herhalen op weekdagen)
Maar als ze nu 1x in de week een programma opneemt wat daar direct achterna komt. (bijvoorbeeld vrijdag de Voice om 20.30uur) wordt de melding gegeven dat de programma's elkaar overlappen en dat de uitlooptijd komt te vervallen.

Tot zo ver geen probleem en voor die vrijdag gaat dat dan ook goed.
Maar nu is het zo dat de uitlooptijd van alle nog te komen geprogrammeerde GTST's verdwenen zijn. Deze worden nu standaard teruggezet naar 3 min. waardoor mijn vriendin altijd het laatste stukje van GTST mist op maandag als we er niet aan denken om de opname te annuleren na vrijdag en opnieuw te programmeren...
Niemand bekent met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 10:24
Mich007 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 08:43:
[...]

Niet mee bekend, maar je zou er 5 losse timers van kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 21:42
Mich007 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 08:43:
[...]

Jawel, ik heb dat probleem ook.
Wat ik heb gedaan is de ene uitzending die een keer in de week komt, later laten beginnen, 10 minuten en dan GTST 10 minuten langer laten doorlopen :)

Dat werkt ook ;)

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel2112
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 16:15
ik heb dat ook wel,mn humax 9300c had er geen last van,dus ik programmeer dus ook extra tijd als het vlak na elkaar komt,mss komt er nog een keer een fix ervoor bij een nieuwe firmware.

[ Voor 4% gewijzigd door marcel2112 op 04-02-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 09:55
Ik wil graag met de Humax 5200 videobestanden vanaf mijn laptop afspelen, maar ik krijg het niet echt voor elkaar.
Hij vindt mijn laptop wel gewoon, maar als ik die vervolgens aanklik blijft hij laden en gebeurt er niets meer. Moet ik nog bepaalde dingen doen op mijn pc?
Ik zie door de bomen het bos even niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Installeer PMS op je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 07:20
Bij mij crashed de Humax als je PS3 Media server gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Die zag ik inderdaad staan, maar dacht niet dat het de goede was aangezien ik een levensgroot plaatje van een PS3 zag.

Bedankt, ik ga me er straks even mee bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
tiguan schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:51:
Bij mij crashed de Humax als je PS3 Media server gebruikt.
Hier dus ook. Kan prima navigeren op de HUMAX door de mappen op mijn laptop, maar zodra ik een map aanklik waar echt files in staan (dus niet alleen andere mappen), reboot de HUMAX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 18:43

Snippertje

Light up your life

Black-Death schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:58:
[...]

Hier dus ook. Kan prima navigeren op de HUMAX door de mappen op mijn laptop, maar zodra ik een map aanklik waar echt files in staan (dus niet alleen andere mappen), reboot de HUMAX.
Hoe doe je dit? Ik kan dit nergens vinden, heb DLNA ingeschakeld op de Humax, maar ik kan niet met de Humax andere media servers vinden bijvoorbeeld. Terwijl ik de Humax wel zie op mijn laptop.

Als ik op de afstandsbediening op media druk gebeurt er niets, en als ik het menu video kies dan gaat hij gewoon naar de televisie.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:48
Ik heb net de Humax binnen (voorheen had ik de Cisco 8455). Hij is aangesloten op een Sony Bravia T3000. Het valt mij op dat het geluid steeds net iets eerder is dan het beeld. Echt maar een fractie. Ik heb al met de lipsync optie gespeeld, maar ik heb het idee dat daarmee het verschil alleen grote wordt (je kan ook maar een kant op, alleen +miliseconden). Hebben jullie misschien tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Snippertje schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:10:
[...]

Hoe doe je dit? Ik kan dit nergens vinden, heb DLNA ingeschakeld op de Humax, maar ik kan niet met de Humax andere media servers vinden bijvoorbeeld. Terwijl ik de Humax wel zie op mijn laptop.

Als ik op de afstandsbediening op media druk gebeurt er niets, en als ik het menu video kies dan gaat hij gewoon naar de televisie.
Via "opslagruimte" (blauwe knop?) kun je, als je in Media zit, wisselen tussen de interne harddisk en zoeken op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Timmert schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:43:
[...]

Via "opslagruimte" (blauwe knop?) kun je, als je in Media zit, wisselen tussen de interne harddisk en zoeken op het netwerk.
Ahja de media knop deed het pas nadat ik had opgenomen. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Gisteren maar eens met Ziggo gebeld om de humax 5200c te "krijgen" en interactief te gaan.

Een allervriendelijkste meneer van de Klantenservice gesproken die mij het advies gaf om es met de afdeling opzeggingen te gaan praten. Klantenservice vond dat ik inmiddels wel lang genoeg abonnee, al ruim 6 jaar, om een leuke korting te kunnen krijgen. De afdeling opzeggingen kon mij de recorder voor €49 aanbieden ipv €199 die ze in eerste instantie in rekening wilde brengen voor deze decoder.

Ik ben blij dat Ziggo te regels heeft versoepeld richting hun reeds bestaande klanten in het verleden kon ik de boom in en mocht gewoon het volle pond betalen.

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abilio1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 12:12
jokapo schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:19:
Gisteren maar eens met Ziggo gebeld om de humax 5200c te "krijgen" en interactief te gaan.

Een allervriendelijkste meneer van de Klantenservice gesproken die mij het advies gaf om es met de afdeling opzeggingen te gaan praten. Klantenservice vond dat ik inmiddels wel lang genoeg abonnee, al ruim 6 jaar, om een leuke korting te kunnen krijgen. De afdeling opzeggingen kon mij de recorder voor €49 aanbieden ipv €199 die ze in eerste instantie in rekening wilde brengen voor deze decoder.
Was dit bij alles-in-een of een los TV abbonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ter vergelijking: ik kreeg de humax 5200c voor € 99 (ben reeds drie jaar klant, en kreeg dan ook een nieuw modem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik kreeg hem gratis met een jaar contract. 4 maanden klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Heb je toen ook iets extra's afgenomen, bijvoorbeeld een extra zenderpakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

buddow schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:56:
Heb je toen ook iets extra's afgenomen, bijvoorbeeld een extra zenderpakket?
Nee, ik wilde eigenlijk opzeggen om over te stappen naar KPN omdat zij gratis een ITV decoder leveren, kreeg toen gratis de recorder aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Abilio1 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:40:
[...]

Was dit bij alles-in-een of een los TV abbonnement?
Ik heb zelf het alles in 1 pluspakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat deze discussie meer thuis hoor in het Ziggo topic. Overigens heb ik de 5200c gratis gehad (al jaren klant), nadat ik had aangegeven op te gaan zeggen omdat er voor mij als al jarenlange klant gewoon niet genoeg wordt gedaan.

Hebben meer mensen het volgende probleem: Als je bij Ziggo gekeken hebt naar interactieve TV, doet vervolgens de decoder een paar vreemde zaken: Als ik bv op Guide druk, zie ik wel Guide op het display van de 5200c, maar zie hem niet onscreen (TV). Ditzelfde bv als ik op de "i" druk voor programma info, evenals als ik bijv 1 indruk, dan gaat de decoder wel naar kanaal 1, maar ik zie het niet meer onscreen. Zet ik dan de decoder uit en weer aan, dan werkt alles weer naar behoren. Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

fredkroket schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:38:
Ik denk dat deze discussie meer thuis hoor in het Ziggo topic. Overigens heb ik de 5200c gratis gehad (al jaren klant), nadat ik had aangegeven op te gaan zeggen omdat er voor mij als al jarenlange klant gewoon niet genoeg wordt gedaan.

Hebben meer mensen het volgende probleem: Als je bij Ziggo gekeken hebt naar interactieve TV, doet vervolgens de decoder een paar vreemde zaken: Als ik bv op Guide druk, zie ik wel Guide op het display van de 5200c, maar zie hem niet onscreen (TV). Ditzelfde bv als ik op de "i" druk voor programma info, evenals als ik bijv 1 indruk, dan gaat de decoder wel naar kanaal 1, maar ik zie het niet meer onscreen. Zet ik dan de decoder uit en weer aan, dan werkt alles weer naar behoren. Herkent iemand dit probleem?
Heb het even getest. En nee ik heb niet dezelfde problemen, werkt gewoon direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Beste tweakers,

Ik twijfel tussen een Humax 5050 of een 5200 maar ik vraag me af of er nog kwaliteits verschil zit in de opnames, heeft bv. de 5200 een betere bitrate dan de 5050?

Ik wil ze dan via FTP eraf halen en omzetten naar DVD of Blu-Ray.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
fredkroket schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:38:

Zit je op de laatste firmware?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
martinusz schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:17:
[...]

Zit je op de laatste firmware?
Ik zit op de laatste firmware (vanaf het moment dat ik hem heb), maar nu lijkt het niet meer voor te komen (vreemd genoeg).

Wat ik me nu wel afvroeg: Ik nam vanavond 2 programma's op (BBC (Top Gear) en RTL 4 (Divorce :p)) en ik zat 1 van de 2 te kijken, toen wilde ik ondertussen iets anders kijken en dat was gewoon mogelijk. Tijdens het "zappen"zag ik dan wel dat er opnames liepen...

Ik dacht dat het slechts mogelijk was 2 opnames te maken en dat het dan nog mogelijk was om 1 van de 2 te kijken, maar niet meer dan die 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
fredkroket schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:46:
[...]

Ik zit op de laatste firmware (vanaf het moment dat ik hem heb), maar nu lijkt het niet meer voor te komen (vreemd genoeg).

Wat ik me nu wel afvroeg: Ik nam vanavond 2 programma's op (BBC (Top Gear) en RTL 4 (Divorce :p)) en ik zat 1 van de 2 te kijken, toen wilde ik ondertussen iets anders kijken en dat was gewoon mogelijk. Tijdens het "zappen"zag ik dan wel dat er opnames liepen...

Ik dacht dat het slechts mogelijk was 2 opnames te maken en dat het dan nog mogelijk was om 1 van de 2 te kijken, maar niet meer dan die 2.
Jawel je kunt nog zenders kijken die in dezelfde zender groep zitten, meestal zijn dat er een stuk of 4 of 5. Ligt er dus net aan welke zenders in dezelfde groep zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 21:00
Groep = transportstream. Je Humax kan 2 transportstreams tegelijk decoderen, iedere stream bevat meerdere zenders. Je kán dus 2 zenders opnemen en een 3e kijken, maar dit is dus geheel afhankelijk van de indeling van de streams. Als de 3e zender dus buiten de streams die opgenomen worden valt, dan kan je die 3e zender niet kijken.

De indeling van die streams wordt bijgehouden door een aantal enthousiastelingen, o.a. op http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml vind je een overzicht.

Uit jouw voorbeeld: RTL4 HD zit in stream 26, BBC 2 in stream 27. Dat betekend dat je tijdens het opnemen nog kan kijken naar Nick Jr, Family 7 en NLD3 HD (stream 26) & Jimjam, Disney, Canvas HD, BBC 1,3,4 & BBC entertainment (stream 27). Of je probeert het gewoon dmv zappen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Hmmbob op 18-02-2013 08:15 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Het was BBC HD overigens, maar antwoord is duidelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
F*ck, dat had ik snel even opgezocht. Denk dat de herhaling op 2 komt dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Als ik de Humax naar netwerk ga en vervolgens browse door de mappen via universal media server crasht de Humax en start hij opnieuw op. Is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik hoop ook nog steeds op een oplossing daarop, dat de Humax crashed bij het gebruik van DLNA. Maar het lijkt alsof niemand er ervaring mee heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door tiguan op 19-02-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steeg370
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:06
Ik gebruik de Humax als DLNA client en dat werkt zonder problemen. Als DLNA server draait Serviio.
Snippertje schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 22:06:
Als ik de Humax naar netwerk ga en vervolgens browse door de mappen via universal media server crasht de Humax en start hij opnieuw op. Is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Ik gebruik VLC om de DLNA humax te benaderen (optie PNP devices in playlists van VLC, duurt ff voordat hij hem gevonden heeft. Soms snel, soms traag).

Werkt uitstekend. Maar VLC niet langdurig pauzeren, dan hangt hij, en moet VLC ff uit en aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Is er eigenlijk ook een manier op de opnames níet automatisch in mappen te laten plaatsen?

Om de een of andere reden worden van de duo-afleveringen House 1 van de opnames wél in een map geplaatst, terwijl de andere in het gewone overzicht staat... Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:06
Groentenboer schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:18:
Is er eigenlijk ook een manier op de opnames níet automatisch in mappen te laten plaatsen?

Om de een of andere reden worden van de duo-afleveringen House 1 van de opnames wél in een map geplaatst, terwijl de andere in het gewone overzicht staat... Heel irritant.
Als je een programma selecteert om op te nemen kan je kiezen of je het eenmalig, dagelijks, etc.. wilt opnemen. Dan zet 'ie ze inderdaad in een aparte map. Als je echter zegt eenmalig opnemen, en dan bij 'schedule' alsnog kiest voor (bv.) wekelijks opnemen, dan wordt 'ie in de algemene lijst gezet.

Ik weet niet waarom dit verschil er is (heb ook geen handleiding gelezen :p). Gewoon bij toeval achter gekomen.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexboy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 08:44
Als je een dagelijks opname programmeerd (komt in een aparte map terecht) maar de tijd verlengt waarbij de naam veranderd van de opname (in de Guide) dan komen de opnames niet meer in de map terecht maar alleen in de hoofd folder. Dan krijg je de opname elke dag in de hoofdmap.
Irritant maar blijkbaar volgens de specs. We hebben dit uitgeprobeerd op nadere tijdstippen zenders enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Dat is een bug. Normaal gesproken zou een terugkerende opname altijd in een map geplaatst moeten worden, echter als je iets veranderd aan de opname dan gebeurd dit dus niet meer..

Ik vind het juist fijn als terugkerende opnames in mappen worden geplaatst. Jullie bureaublad staat zeker ook vol pictogrammen? :p

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik zie het ook gebeuren als het tijdstip niet goed genoeg overeenkomt, omdat je wat extra speling rondom de geplande uitzending wilt, met een bepaald programma. Dan zie je als opnamenaam alleen de datum + zender. De opnames worden dan ook niet in een eigen map gestopt. Ik zou liever hebben dat je ook zelf de mogelijkheid hebt om een naam te geven aan een terugkerende opname, dan kun je ook makkelijker dingen programmeren die nog niet in de EPG staan.

Verwijderd

Wanneer komt de update,zodat de we 1 tv portal hebben en niet 2 verschillende(onder de rode knop),wat ook nog eens snel en effectief reageerd op afstandsbediening.Tevens is het de laatste tijd toch wel raak met plotseling opnieuw opstarten of haperende opnames en wegvallent beeld met foutcodering,wat na paar seconden weer terug komt.Van de week tv portal Eden Lake aan het kijken(best prima filmpje),maar had ook iets in de opname staan tijdens film,met gevolg melding om te stoppen met film kijken als ik de geprogrameerde optie door wou laten gaan.Gister was ik zo zat dat ik de decorder compleet met stekker,kaart er uit opnieuw heb ingesteld.Dan krijg je ook nog de melding formateer schijf voor opname mogelijkheid.Deze genegeerd omdat ik weet dat het niet nodig is en met veel opnames volstaat, die ik nog moet kijken.Toch gaat mijn voorkeur hier wel na uit om compleet schoon systeem te hebben.(zou het probleem dan veroorzaakt worden door de opname schijf??),lijkt mij niet?.Gewoon zeer vervelend,vergeleken bij de wereld problematiek.DUS wanneer 1 goede update.(Humax)?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:13
Even een kickje. Sinds dat ik de decode heb (al 1,5 jaar), nog nooit een update gehad. Maar vandaag is er dan toch echt één verschenen.

IHDR-5200c
Nieuwe Interactieve TV van Ziggo toegankelijk gemaakt (rode toets op afstandsbediening)
Herstarten verholpen indien dongle wordt verwijderd
Beeldweergave tijdens pauzeren verbeterd
Correcties in de HDMI verbinding aangebracht
Diverse taalcorrecties in menu’s
software versie 1.00.29, L-11

Hij is nu aan het downloaden (wel weer jammer dat ik nu het nieuws mis maar goed :P), ben benieuwd naar het portaal. Ik gooi nu altijd mijn laptop met HDMI aan mijn TV om bv RTLXL te zien op mijn Sony.

Zie hier voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 16-09 22:57
Ben benieuwd wat er veranderd is in de portal, zo eens kijken of de update beschikbaar is

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:13
Portaal oogt wel heel fancy maar je merkt wel dat de Humax al wat ouder is. Menu's zijn niet erg snel en daarom zal ik het niet snel gebruiken. Tevens zie ik geen afleveringen van vandaag staan (in ieder geval bij RTL4). Ik gebruik mijn laptop wel gewoon. Is kwaliteit wat minder maar een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Wat is je regio? Ik zie namelijk nog geen update klaar staan voor de 5200

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Bij mij deed ie het zonder update, gewoon op de rode knop drukken.
Vooral een meer fancy wall weergave + overal een uitgelicht categorie + anderen bekeken ook.

Niet heel bijzonder maar wel prima ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
NIeuwe portal is in ieder geval rete traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
niet veel trager als de oude volgens mij...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Zal vanavond eens kijken. Hopelijk hebben ze ook de bug verwijderd: elke keer als ik de Humax aanzet, doet hij alsof de USB-stick wordt ingeplugd en komt hij met die Video|Photo|Music-icoontjes op beeld.
Dus als ik 'm aanzet, moet ik eerst back of exit klikken..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@MrSleeves: Ik heb daar geen last van. Is dat een firmware probleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Laguna

Connaisseur

Topicstarter
Dit is dezelfde update die reeds op het netwerk gezet was voor de pilot, alleen kon je die voorheen alleen bemachtigen door handmatig naar updates te zoeken en sinds gisteren wordt de update middels een popup aangeboden. Alleen valt het me wel tegen dat er niet een doorontwikkelde versie is uitgebracht waarbij er wat gedaan is met de feedback uit de pilot. Tevens zijn er nu 2 beschikbare portals, het lijkt mij logischer als er 1 goed uitgewerkte portal uit de pilot was gekomen, maar helaas.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

tiguan schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:57:
@MrSleeves: Ik heb daar geen last van. Is dat een firmware probleem dan?
Sinds de laatste update heb ik dit. Daarvoor alleen als ik ook daadwerkelijk wat in de Humax prikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens.Versie die we nou kunnen downloaden is de zelfde als in test periode van maanden.Maar goed,mijn ontvanger is alweer zo in de war,dat er bijna rook uitkomt.Dus word weer inleveren en 3e ontvanger in 3 jaar ophalen.Kan geen garantiebon vinden dus zal wel reparatie worden.Of tewel sorry meneer koop maar nieuwe,want tegenwoordig maken wij bagger,wat geen reperatie waard is.
Laguna schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:27:
Dit is dezelfde update die reeds op het netwerk gezet was voor de pilot, alleen kon je die voorheen alleen bemachtigen door handmatig naar updates te zoeken en sinds gisteren wordt de update middels een popup aangeboden. Alleen valt het me wel tegen dat er niet een doorontwikkelde versie is uitgebracht waarbij er wat gedaan is met de feedback uit de pilot. Tevens zijn er nu 2 beschikbare portals, het lijkt mij logischer als er 1 goed uitgewerkte portal uit de pilot was gekomen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 20:16
Sinds vandaag de 5200C in gebruik. Geplaatst bovenop de al aanwezige 5050C.
Helaas reageren beide apparaten op beide afstandsbedieningen.
Is dat op te lossen? (behalve eentje naar de slaapkamer verplaatsen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Masimo schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:31:
Is dat op te lossen? (behalve eentje naar de slaapkamer verplaatsen).
Nee dat is volgens mij niet op te lossen omdat het beide humax devices zijn. Je kan proberen om er slechts 1 per keer aan te zetten.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
Dat werkt helaas ook niet, want zelfs het apparaat dat in standby staat, reageert ook altijd wel op een of ander commando, en schakelt zich dan in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik krijg nu een 582 error op de rode knop: interactieve tv tijdelijk niet beschikbaar.

Blijkbaar was de software al geüpdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Waarom heb je ze uberhaupt allebei aanstaan? Als je er een uit zet (stekker uit het stop contact) is het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
Zo los je natuurlijk veel problemen op.
Het idee was een "Hij" en "Zij" recorder. Vrouwlief neemt nogal veel op. Nu had ik ook eens wat willen gaan opnemen.
En ja, hij kan natuurlijk naar de slaapkamer, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Hang dan een extra hardeschijf eraan, heb je beiden genoeg ruimte op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 09:44
Masimo schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:31:
Is dat op te lossen?
Bij de 5050C kun je de RC-codes wijzigen door de 0 en OK een paar seconde vast te houden totdat je een pop-up krijgt, je kunt daarna kiezen uit 1-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
FANTASTISCH, JE BENT MIJN HELD.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik heb de 5050C bij de eerste poging op modus 6 gezet (want er is keuze uit 1-6) en dat lost het probleem meteen op.
Ergens in mijn grijze hersenmassa wist ik dat die optie bestond, maar ik kon nergens meer terugvinden hoe het moest. Misschien toch 's avonds eens wat minder wijntjes drinken.

[ Voor 42% gewijzigd door Masimo op 06-03-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Haha een hij / zij-recorder. Dat vind ik dan wel weer grappig bedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Zolang de hij-recorder wel de 5200 is natuurlijk ;)
Maargoed: hoeveel wil je opnemen? Heb je dan nog wel tijd om het terug te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 21:42
Bullet NL schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 01:04:
Wat is je regio? Ik zie namelijk nog geen update klaar staan voor de 5200
Dat vraag ik me ook af.

Ik ben al 2 dagen en het kijken voor de update nu, echter blijft de knop om de software bij te werken niet klikbaar, wat erop duid dat er nog geen nieuwe versie van de software zou zijn.
Althans hier in de regio Venlo (Limburg) dan, of zijn er mensen in de regio Venlo die wel al de update hebben binnengehaald?

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb de software niet zelf geupdate en toch heb ik die nieuwe portal. Doet ie 't misschien automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand een idee:

Ik heb de Humax 5200C waarvan DLNA aanstaat. Ik heb een MacBook Air met PS3 Media Server. Ik heb twee Sony's met DLNA waarvan één met Wi-Fi.

De PS3 Media Server ziet de Sony en een onbekend apparaat. Mijn Sony ziet de Humax. Ik zie alleen maar één opgenomen programma. Wanneer ik in de map kijk, is er geen bestand.

Het leek mij makkelijk om de met de Humax opgenomen opname of op mijn MacBook te bekijken en liever nog op de Sony met Wi-Fi op de slaapkamer.

Iemand die mij kan helpen?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste ontvanger (5200)1 jaar stuk.Vervangend exemplaar na dik een jaar stuk.Nu zit ik met garantie die 3 maand verlopen is,vanaf aankoop eerste ontvanger,dus gaat weer geld kosten.Men heeft het altijd over bepaalde levensduur van apparaat en consumentenrecht,maar in de praktijk kan je in de hoogste boom gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
THE_BASE schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:57:
Iemand een idee:

Ik heb de Humax 5200C waarvan DLNA aanstaat. Ik heb een MacBook Air met PS3 Media Server. Ik heb twee Sony's met DLNA waarvan één met Wi-Fi.

De PS3 Media Server ziet de Sony en een onbekend apparaat. Mijn Sony ziet de Humax. Ik zie alleen maar één opgenomen programma. Wanneer ik in de map kijk, is er geen bestand.

Het leek mij makkelijk om de met de Humax opgenomen opname of op mijn MacBook te bekijken en liever nog op de Sony met Wi-Fi op de slaapkamer.

Iemand die mij kan helpen?
Mijn mbp met ziet in vlc alle opnames en speelt ze zonder problemen via wifi

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Prulleman schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:27:
[...]

Mijn mbp met ziet in vlc alle opnames en speelt ze zonder problemen via wifi
Inmiddels doet VLC het ook.

[ Voor 13% gewijzigd door THE_BASE op 07-03-2013 17:47 ]

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:58:
Eerste ontvanger (5200)1 jaar stuk.Vervangend exemplaar na dik een jaar stuk.Nu zit ik met garantie die 3 maand verlopen is,vanaf aankoop eerste ontvanger,dus gaat weer geld kosten.Men heeft het altijd over bepaalde levensduur van apparaat en consumentenrecht,maar in de praktijk kan je in de hoogste boom gaan zitten.
Je garantie heb je gewoon nog op je vervangende toestel, die is immers pas 1 jaar oud en zou logischerwijs minimaal 2 jaar moeten functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexboy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 08:44
THE_BASE schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:57:
Ik heb ook een combinatie Humax 5200C en een SONY 22EX320 smart TV (bekabeld aangesloten).

De Humax comprimeerd nauwelijks de opgenomen programma's. Ze zitten in een TS container. Sony heeft het beleid om bestands formaten die 'vaak' gebruikt worden bij gekopieerde films (oa. MKV maar ook HD TS container) niet via DLNA te kunnen streamen. De oplossing bij mij is de aanschaf van een goedkope media speler die de Humax opnames wel af kan spelen.

Overigens zijn volgens testen van een meer technisch computer tijdschrift met name LG, en daarna Samsung en Philips, die de meeste formaten via DLNA ondersteunen. Sony (samen met Panasonic en Toshiba) zijn hier minder compleet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:35
Ik vroeg me af of de Humax ook DVD-S tuners via USB stick accepteert link. En of je dan ook van satelliet zou kunnen opnemen. Dat zou namelijk weer een kastje kunnnen schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
pascoa341 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:02:
Ik vroeg me af of de Humax ook DVD-S tuners via USB stick accepteert link. En of je dan ook van satelliet zou kunnen opnemen. Dat zou namelijk weer een kastje kunnnen schelen.
denk het niet:
OS Required Microsoft Windows XP, Microsoft Windows 7, Microsoft Windows Vista
zal qua drivers en software nogal moeilijk gaan op een embedded unix kastje als de humax

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 08-03-2013 11:24 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:35
Ah ok, dat is wel jammer. Ik heb even gezocht en zie zo snel geen dvd-s usb stickjes die wel op linux zouden werken. Mocht iemand iets weten, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Flexboy schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:56:
[...]

Ik heb ook een combinatie Humax 5200C en een SONY 22EX320 smart TV (bekabeld aangesloten).

De Humax comprimeerd nauwelijks de opgenomen programma's. Ze zitten in een TS container. Sony heeft het beleid om bestands formaten die 'vaak' gebruikt worden bij gekopieerde films (oa. MKV maar ook HD TS container) niet via DLNA te kunnen streamen. De oplossing bij mij is de aanschaf van een goedkope media speler die de Humax opnames wel af kan spelen.

Overigens zijn volgens testen van een meer technisch computer tijdschrift met name LG, en daarna Samsung en Philips, die de meeste formaten via DLNA ondersteunen. Sony (samen met Panasonic en Toshiba) zijn hier minder compleet in.
Dat is helder. Jammer! Ik zie bijvoorbeeld wel een bestand (terwijl ik er meerdere heb), maar kan het bestand niet afspelen. Had leuk geweest.

Via VLC kan het wel. Maar ja, dan kan ik wel naar RTL XL ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Voor de kleine is efkes via de ftp wat avi's erop aan het zetten zodat mn eigen comp uit kan gaat geloof ik nog wel even duren met "slechts" 700 KB/s :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Da's raar, ik haal zeker 7MB/s via FTP en dan zit m'n laptop nog via wifi ook.

[ Voor 33% gewijzigd door tiguan op 09-03-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Hier zowel comp als humax via wifi

Nu een stabiele 1.3 MB/s maar das nog steeds geen 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik gebruik sinds enkele maanden ook de 5200 met volle tevredenheid. Ik had er eigenlijk niet bij stilgestaan wat deze allemaal kon naast opnemen. Ik ben gisteren dan eens even bezig geweest met uitzoeken of ik mijn opnames op de iPad/Xperia Z kon bekijken.
Op de Xperia Z werkt het nu, maar HD opnames lijken vertraagd af te spelen. Is dit op te lossen? Of is het gewoon niet mogelijk om HD op die manier te streamen. Een oplossing om de stream in een lagere resolutie om te zetten zou ook welkom zijn :)
Bij de iPad heb ik het nog niet echt kunnen testen, aangezien ik liever eerst weet welk programma dat zeker gaat kunnen voordat ik iets koop. Met het programma media:connect kan ik de bestanden al zien en dergelijke, maar als ik dan wil afspelen zegt ie dat ik bepaalde decoders moet kopen (en ik zie .TS er niet bij staan). Iemand tips hoe ik dit werkend kan krijgen?

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 10-03-2013 11:03 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een humax 5200c maar ik zie geen update staan

volgens de site moet er 5 maart 2013 een update zijn uitgebracht maar ik zie er geen staan

is iemand hiermee bekent?

Source: http://www.myhumax.info/nieuws.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
2 vragen met betrekking tot de Humax 5200c

1
Kan het zijn dat de beeldkwaliteit op mijn HD-ready Panasonic plasma minder is dan bij de 5050c?
Het beeld komt op mij wat minider scherp over dan bij de 5050c

2
Die 5050c staat nu boven.
Kan ik eenvoudig films die ik op de 5200c heb opgenomen naar de 5050c kopiëren (via USB of FTP)? en zo ja, wat en hoe moet ik dan kopiëren? Is alleen het grote .TS bestand voldoende (ben niet thuis in al die codecs etc..).?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:57:
ik heb ook een humax 5200c maar ik zie geen update staan

volgens de site moet er 5 maart 2013 een update zijn uitgebracht maar ik zie er geen staan

is iemand hiermee bekent?

Source: http://www.myhumax.info/nieuws.htm
Even kijken naar je software versie.
Waarschijnlijk heb je al versie 1.00 29 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternative schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:56:
[...]

ik heb dus de versie 1.00.29 maar ik zie nergens dit staan 1.00.29, L-11

en er is ook niks veranderd ten opzichte van een maand geleden

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternative schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:56:
[...]

ik heb dus de versie 1.00.29 maar ik zie nergens dit staan 1.00.29, L-11

en er is ook niks veranderd ten opzichte van een maand geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14
readytoflow schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:50:
Kan ik eenvoudig films die ik op de 5200c heb opgenomen naar de 5050c kopiëren (via USB of FTP)? en zo ja, wat en hoe moet ik dan kopiëren? Is alleen het grote .TS bestand voldoende (ben niet thuis in al die codecs etc..).?
Met een beetje zelf proberen, zal je er snel achter komen dat je bestanden prima met FTP kan uitwisselen en dat je, naast het grote .TS bestand, ook de 2 bijbehorende kleine bestandjes .NTS en .HMT mee moet nemen. De directories makt de Humax zelf aan, maar als je met FTP bestanden verwijdert, moet je de bijbehorende dir's zelf verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag alles in 1 van ziggo. Had al internet en tv maar is dus telefoon bijgekomen. Nu wil het dat er een mooie ihdr 5200c bij werd geleverd. Is wel handig dacht ik . . .

Het werkt dat is het probleem niet. Maar wellicht niet uitgevonden op gebruikersvriendelijkheid.. . . .

Heb nl panasonic tv, waar smartcard al in zat, 1 kabel met onkto 708 reciever die weer in verbinding staat met Bluray speler. En dat alles met 1 afstandbediening (vieralink).

Met de komst van de ihdr blijkt dat ik 2 afstandbedieningen nodig heb (van TV en van ihdr), waarbij ik de kast waarin alles staat, open moet laten staan anders doet AB het niet. Heb wel code ingevoerd in AB van ihdr, maar alleen volume is van tv in te stellen en kan niet zappen door zenders. Ik heb alle codes die in handleiding staan ingevoerd.

Verder met aansluiting van ihdr rechtstreeks op receiver (hdmi) moet ik eerst receiver aan te zetten voordat ik signaal krijg op tv. Rechtstreeks op hdmi tv aangesloten is het dus geklungel met afstandbedieningen. Verder nog wat medio geprobeerd via netwerk, maar ihdr kwam niet in beeld.
Kortom de boel weer ingepakt en smartcard weer in de tv.
Toch wel zonde. dus toch maar paar vragen:
- heeft iemand code voor AB (naast die in de handleiding staat) om te bedienen op panasonic tv (txp46vt20e)?
- heeft iemand ervaring voor goede aansluiting via reciever ?
- hoe kan ik via computer / ipad de ihdr in mijn (thuis) netwerk vinden ?
- heeft iemand ervaring of je een opname met ihd via ipad kan terugkijken? zo ja, hoe?

en verder wellicht een domme vraag: kan ik bijv, een video bestand via computer op ihdr plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14
@ oob: Googel eens op "Panasonic hotel mode" en je TV-AB kan in de la.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hier ook een 5200C bij Ziggo verkregen.

Leuk apparaat, verbetering tov mijn Samsung, maar toch niet helemaal tevreden. Hij zou via DLNA media afspelen via een DLNA server, maar krijg met geen mogelijkheid ook maar 1 bestand gespeeld. Hij ziet ze wel staan, maar na het aanklikken flikkert het beeld een paar keer en springt hij weer naar de tv tuner. Lees hier dat ik de enige niet ben, helaas... PS3 media server detecteert overigens een Popcorn Hour als connected client, vreemd... Hopelijk wordt het ooit nog eens opgelost. En oow, heb ook de headers geprobeerd te "cleanen" van de MKV files, ook zonder resultaat...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toff schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 01:27:
@ oob: Googel eens op "Panasonic hotel mode" en je TV-AB kan in de la.
Dank. Heb e.e.a. opgezocht. Lijkt me actie waar enige voorzichtigheid bij komt. Zeker omdat in de basis alles goed werkt. Alleen dus niet met nieuwe van de ihdr.
En ik verwacht dat AB niet helemaal weg kan ivm vieralink functies. Of heb jij wellicht andere ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wbtje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 13:31
Ik heb nu sinds 3 weken de ihdr 5200c alleen sinds afgelopen week valt de 5200c uit het niets uit en start hij opnieuw op. Wat mo opvalt is dat hij dit steeds vaker gaat doen. Ik heb de firmware update gelijk vanaf dag 1 gedaan.Enig idee wat het kan zijn dat hij zichzelf uit het niets reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik verzin ook maar iets: wellicht iets mis met de interne database met geplande opnames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Probeer het apparaat eens terug naar de fabrieksinstellingen te zetten, dat lost soms dit soort problemen op.

Je ingestelde agenda ben je dan kwijt, maar normaal gesproken blijven de reeds opgenomen dingen staan. Garantie tot de voordeur heh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:48:
Vandaag alles in 1 van ziggo. Had al internet en tv maar is dus telefoon bijgekomen. Nu wil het dat er een mooie ihdr 5200c bij werd geleverd. Is wel handig dacht ik . . .

Het werkt dat is het probleem niet. Maar wellicht niet uitgevonden op gebruikersvriendelijkheid.. . . .

Met de komst van de ihdr blijkt dat ik 2 afstandbedieningen nodig heb (van TV en van ihdr), waarbij ik de kast waarin alles staat, open moet laten staan anders doet AB het niet. Heb wel code ingevoerd in AB van ihdr, maar alleen volume is van tv in te stellen en kan niet zappen door zenders. Ik heb alle codes die in handleiding staan ingevoerd.
Misschien geen rechtstreeks antwoord op de vraag, maar wel eens een logitech Harmony afstandsbediening overwogen? Werkelijk geniaal wmb, en dan ben je van de 2 afstandsbedieningen af, en kun je wel je 5200C gebruiken... :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Tip met dank aan Tiguan:

Ik had haperingen in mijn TV beeld als de humax aan-of uitschakelt. En dat doet de humax ook in standby-stand af en toe.

Oplossing: coax kabel EERST naar de TV, en (met splitter) DAARNA pas naar de humax.

(zie ook hier: teake in "\[DVB-C] Ziggo CI+ Praat")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
teake schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:29:
Tip met dank aan Tiguan:

Ik had haperingen in mijn TV beeld als de humax aan-of uitschakelt. En dat doet de humax ook in standby-stand af en toe.

Oplossing: coax kabel EERST naar de TV, en (met splitter) DAARNA pas naar de humax.

(zie ook hier: teake in "\[DVB-C] Ziggo CI+ Praat")
QFT, zie http://gathering.tweakers...bookmark/1368782/39950512

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste