• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:03

Humax heeft vandaag officieel de Humax iHDR-5200c aangekondigd. Deze digitale HD ontvanger met PVR functionaliteit voor de kabel zal in de loop van deze maand beschikbaar komen en is vergelijkbaar met de Humax iHDR-5050c. Middels een toekomstige firmware update zal tevens internet en DLNA functionaliteit toegevoegd gaan worden.

Specificaties
Gebruiksaanwijzing
Verschil met de iHDR-5050c

Wanneer je een externe harde schijf aansluit op de Humax dan zal de Humax deze schijf als ext3 (bestandsindeling) formatteren. Om deze schijf vervolgens weer in Windows te kunnen gebruiken dienen deze stappen doorlopen te worden.
  • Haarscherpe HDTV-weergave.
  • 500 Gb harddisk-recorder (max. 120 uur opnemen in HD-kwaliteit)
  • Digitale opname in dezelfde kwaliteit als de uitzending, ook de HD uitzendingen.
  • Twintuner. Twee programma's gelijktijdig opnemen en (eventueel) een derde programma bekijken (afh. van zenderindeling kabelmaatschappij).
  • Time shift functie (live uitzending pauzeren of terugspoelen).
  • Twee USB aansluitingen voor externe opslag van muziek en foto's.
  • Bekijk Mediafiles via USB-opslagmedium (ook tijdens opnemen van programma's)
  • Foto's rechtstreeks weergeven vanaf de digitale camera.
  • Netwerkaansluiting: via het FTP-protocol bestanden van en naar de ingebouwde harde schijf kopiëren.
  • Thuisnetwerk: deel video's, muziek en foto's van apparaten in uw netwerk
  • Bladwijzers aan een opname toevoegen zodat je bepaalde scenes gemakkelijk kunt terugvinden.
  • Low power standby (< 1 Watt).
  • Universele, multi-purpose afstandsbediening.
  • Video-, muziek- en fotobestanden in zelfgemaakte mappen opbergen.
  • Opnames van series direct in de juiste map plaatsen
  • Ondersteunde resoluties: 1080i, 720p, 576p, 576i.
  • Eenvoudig opnemen via Electronische Programmagids.
  • Opnemen van teletekst zodat u opgenomen programma's met ondertiteling kunt bekijken.
  • HDMI-aansluiting. (HDMI 1.3)
  • 1x TV-Scart en 1x VCR/DVD-scart voor opname.
  • Toslink optische audio-aansluiting.
  • Afmetingen: 38 x 24,6 x 5,5 cm (bxdxh), gewicht: ca. 3,5 kg.
  • Voorbereid voor HUMAX TV Portal (internet TV, internet radio)*
  • Voorbereid voor Mediabestandsuitwisseling (DLNA)*
  • Geschikt voor de ontvangst van in HD-kwaliteit uitgezonden programma's van Ziggo, CAIW, DELTA, Kabel Noord en diverse andere kabelnetten.
  • * via toekomstige upgrade

[Voor 12% gewijzigd door Laguna op 08-10-2010 13:28]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• TommySprat
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 21:27
Zal deze ook op mijn HD Ready TV werken? Van google werd ik niet veel wijzer.

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 19-09 12:16
TommySprat schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:18:
Waarom zou hij niet werken? een dergelijke decoder werkt altijd wanneer je een HDMI aansluiting op je TV hebt zitten. HD-Ready wil zeggen dat je TV vermoedelijk een resolutie van 720P aan kan. Dit kan de IHRD-5200c door geven, evenals 1080I signaal.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:32
Je kan 'm sowieso instellen op 720p of 1080i inderdaad (of iig, de 5050c kan dit), dus hij werkt op HD-Ready tv's ja :)

The devil is in the details.

• Toff
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-09 21:42
Laguna schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:39:
Wanneer je een externe harde schijf aansluit op de Humax dan zal de Humax deze schijf als ext3 (bestandsindeling) formatteren. Om deze schijf vervolgens weer in Windows te kunnen gebruiken dienen deze stappen doorlopen te worden.
Een andere mogelijkheid is, om je Windows geschikt te maken voor ext2/3 m.b.v. een driver, bijvoorbeeld deze.

disclaimer: ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd.

• tommi12
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 09-08-2013
TommySprat schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:18:
Ja hoor, geen enkel probleem. Wel altijd de resolutie op 720p zetten, dan is bij snelle beeldwisselingen het beeld scherper. 1080i zou je alleen kunnen gebruiken voor de weergave van foto-materiaal.

Tom

• DC2
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20:06
Dit is de opvolger van de Humax iHDR-5050c.
Dit is niet de opvolger, deze komt naast de iHDR-5050C ;) .

• Laguna
DC2 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:06:
[...]

Dit is niet de opvolger, deze komt naast de iHDR-5050C ;) .
Dat klopt ze blijven beide op de markt, zal het bij deze anders verwoorden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Goku33
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 13:37

Goku33

Ownage!

quote: Link met verschillen
Onderstaand treft u een overzicht aan een aantal verschillen tussen de HUMAX iHDR-5200c t.o.v. de iHDR-5050c:
-500 Gb harddisk; max. 120 uur opnemen in HD-kwaliteit
(de HUMAX iHDR-5050c beschikt over een 320 Gb harddisk, max. 52 uur opnemen in HD-kwaliteit)
De iHDR-5050c heeft dus 6,15GB nodig om 1 uur in HD op te nemen en de iHDR-5200c slechts 4,17GB. Wordt er soms een andere codec gebruikt?

• PeterPan
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 14:46
De 5050c zet gewoon de uitgezonden transport stream direct op disk, zonder compressie of transcoding o.i.d.
Lijkt me meer een marketing verhaal. Vrijwel alle zenders (ook de SD zenders) hebben verschillende bitrates dus je spreekt altijd over een gemiddelde.

• bearsc
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 04-05-2011
Inmiddels dus ook bij enkele winkels op voorraad, het grote kies verhaal kan gaan beginnen.

• Annie
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 17:11

Annie

amateur megalomaan

Van mijn 5050c is de hdmi uitgang 'gefrituurd' bij een blikseminslag, dus ik wil een nieuwe halen. In de pricewatch zag ik nu ook de 5200c staan, dus maar even naar de verschillen gekeken. Ik moet zeggen dat ik niet erg onder de indruk ben van de verschillen. En dan is 100 euro meer mij toch net iets te veel geld. De 5050c ben ik zeer tevreden over (jaartje gebruikt) en is voldoende voor mij.

Today's subliminal thought is:

• catchingfire
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:00
Ik begrijp dat de 5200c een stuk minder stroom verbruikt in standby mode. Gaat deze dan ook in een diepere slaap waardoor het ontwaken uit standby (nog!) langer duurt dan bij de 5050c?

• Hoekmans81
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 25-10-2010
Ik ben sinds Vrijdag de trotse en blije bezitter van een Humax iHDR-5200C
Ik moet zeggen dat het een prachtig apparaat is met meer mogelijkheden dan de 5050C erg blij dat ik deze heb aangeschaft. Bij *KNIP*

De snelheid is verassend goed.
samen met de 500Gb harddisk en alle mogelijkheden denk ik dat dit een van de toppers is op dit moment

Mocht je op zoek zijn naar een goede decoder dan is dit echt een aanrader!!

[Voor 22% gewijzigd door FeaR op 14-10-2010 15:51. Reden: Spam]

• bearsc
Ik wist niet dat de internettoegang nu al zou werken :)

Hoe zijn de menu's e.d. ? erg veranderd tov de 5050c of alleen een ander kleurtje? Kan je misschien wat pics daarvan plaatsen? (ja dat krijg je nou eenmaal, als je hem als eerste hebt, dan kan je aan de slag :*) )

• Diederik
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Hoekmans81 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:25:
Beste Allemaal,

Ik ben sinds Vrijdag de trotse en blije bezitter van een Humax iHDR-5200C :)
Ik moet zeggen dat het een prachtig apparaat is met meer mogelijkheden dan de 5050C erg blij dat ik deze heb aangeschaft. Ondanks dat deze officieel nog niet in Nederland is heb ik deze bij Coolsound.nl in Zwolle kunnen bestellen, deze hadden ze blijkbaar al op voorraad!! _/-\o_

De toegang tot internet is ook idiaal en de snelheid is verassend goed.
samen met de 500Gb harddisk en alle mogelijkheden denk ik dat dit een van de toppers is op dit moment

Mocht je op zoek zijn naar een goede decoder dan is dit echt een aanrader!!
Wat kan je precies met de internet toegang? Welke browser staat er bijvoorbeeld op?

Verder ben ik erg benieuwd of je makkelijk gebruik kan maken van bijvoorbeeld uitzendinggemist.

Zet je voicemail uit!

• Hak
  • Nu online
Ik ben wel heel benieuwd ook naar de mediaplayer mogelijkheden. Volgens de gebruiksaanwijzing speelt hij xvids af en dat doet vermoeden dat hij veel meer aankan! Zou iemand daar iets over kunnen zeggen?

• Bullet NL
Heb een beetje twijfels bij het bericht van Hoekmans81, een Ziggo Official en Copaco heeft namelijk aangekondigt dat de webbrowser c.q. ip(web)TV functie nog niet zou werken in de firmware waarbij de eerste 5200c worden uitgevoerd.

Ik zou zeggen maak een paar pics om ons van je gelijk te overtuigen!

[Voor 13% gewijzigd door Bullet NL op 11-10-2010 20:30]

• catchingfire
Bullet NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:30:
Heb een beetje twijfels bij het bericht van Hoekmans81, een Ziggo Official en Copaco heeft namelijk aangekondigt dat de webbrowser c.q. ip(web)TV functie nog niet zou werken in de firmware waarbij de eerste 5200c worden uitgevoerd.
Als je naar de "historie" van Hoekmans81 kijkt hier op GoT en ook op het Ziggo gebruikers forum is het je meteen duidelijk. Hij werkt bij <piieeeep> en wilde even reclame maken (wie weet nou of interesseert zich ervoor waar een webshop gevestigd is?), voegt verder niets toe aan de betreffende topics. Also known as: spam.

• Pensmaster-B
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
De ihdr-5200c net gehaald bij de MM in Enschede €379.
Was vandaag binnengekomen, stond nog in magazijn =]
( just so u know)

Nu maar eens uitpakken en aansluiten.

[Voor 5% gewijzigd door Pensmaster-B op 12-10-2010 20:11]

• Bullet NL
Pensmaster-B schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:11:
De ihdr-5200c net gehaald bij de MM in Enschede €379.
Was vandaag binnengekomen, stond nog in magazijn =]
( just so u know)

Nu maar eens uitpakken en aansluiten.
Laat je het even weten? :+

• MrJoinT
  • Laatst online: 13-09 12:22
Net ff snel gekeken met een usb stick erin. Xvid speelt hij idd, maar daar houd het dan ook mee op. Geen vob files van dvd`s, geen andere codec`s. Muziek in MP3 formaat word afgespeeld, maar je kan er niet in spoelen, ook vrij kansloos dus. Foto`s gaat leuk, maar er zit best veel pauze tussen foto`s als je gaat zappen, in die 2 a 3 seconden krijg je een mooi zwart scherm te zien, leuk om even door foto`s heen te zappen is het dus eigenlijk ook niet. Tijdens het testen hiermee, klapte de humax ook uit, ik had net een xvid bekeken, en wilde daarna MP3 starten, tijdens het browsen op de stick klapte ineens de humax naar het startup scherm, waarna deze zichzelf afsloot.
Van de extra functionaliteit moet je dus niets verwachten, maar beeld kwaliteit is netjes, en opname gaat soepel. Internet functionaliteit zit er (zoals bekend was) nog niet op.

• amphora
  • Registratie: december 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

MrJoinT schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:53:
Van de extra functionaliteit moet je dus niets verwachten, maar beeld kwaliteit is netjes, en opname gaat soepel. Internet functionaliteit zit er (zoals bekend was) nog niet op.
Waar ik benieuwd naar ben is de interface. Is er veel veranderd of is de software grotendeels hetzelfde? Hebben ze bijv. eindelijk een optie ingebouwd om automatisch programma's op te nemen als het tijdstip anders is? (Een functie die Microsoft Media Center al sinds 2004 heeft en ik erg mis sinds de overstap naar m'n eerste humax)

kruijk.nl fotografie, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230
nickdekruijk.nl Webdesign/dev, MacBook Pro 15" Retina

• ruderik
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-08 17:09
Ik ben ook wel benieuwd of het verschil in prijs tussen de 5050 en de 5200 wordt gerechtvaardigd. Ben nu aan het twijfelen tussen de 5050 en de 5200, maar die 100 euro moet het ook wel waard zijn.
Zover ik heb kunnen zien (op fora), is de boottijd gehalveerd en de beeldkwaliteit schijnt verbeterd te zijn (?).

Heb zelf de 5050 een weekje gehad, maar was kapot en heb het geld teruggekregen. Ik dacht dat die de EPG in de gaten hield voor geprogrammeerde opnames? Maar heb geen handleiding gelezen, dus weet het ook niet zeker ;)

• Jiriki
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:00
[afbeelding]
Middels een toekomstige firmware update zal tevens internet en DLNA functionaliteit toegevoegd gaan worden.
Durft iemand dit aan? Voor de 5050 is de beloofde update nooit gekomen. Ja, wel een update maar die loste niet de bekende problemen op.

Ik kijk het eerst eens even aan :)

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• _JGC_
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
Niet iets waar ik meteen warm van ga lopen. Ik heb nu een 5050c, die doet het prima, en als ik DLNA of internet wil, pak ik de afstandsbediening van mijn KDL-40EX500 wel, die heeft het ook gewoon ingebouwd. Enige waar ik me aan stoor bij de 5050c is dat ie vaak spontaan inschakelt met --UPDATING-- op het display om vervolgens weer uit te gaan, en de zeer lange opstarttijd. Ik denk alleen niet dat dit met de 5200c veel beter zal zijn.

Overigens staat bovenaan mijn wensenlijstje een grotere hdd inbouwen. 320GB is nogal klein als je veel dingen opneemt en pas veel later bekijkt. Ik denk niet dat dat met 500GB beter gaat worden.

• bear87
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 21:16
ruderik schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:56:
Ik ben ook wel benieuwd of het verschil in prijs tussen de 5050 en de 5200 wordt gerechtvaardigd. Ben nu aan het twijfelen tussen de 5050 en de 5200, maar die 100 euro moet het ook wel waard zijn.
Zover ik heb kunnen zien (op fora), is de boottijd gehalveerd en de beeldkwaliteit schijnt verbeterd te zijn (?).

Heb zelf de 5050 een weekje gehad, maar was kapot en heb het geld teruggekregen. Ik dacht dat die de EPG in de gaten hield voor geprogrammeerde opnames? Maar heb geen handleiding gelezen, dus weet het ook niet zeker ;)
Hier hetzelfde verhaal. Rationeel gezien neig ik naar de 5050: Ik wil zo nu en dan iets opnemen, ik gebruik hem om radio te luisteren, en dat is het wel. Dat doet de 5050c perfect, dat is inmiddels 'bewezen klasse' en t/m de komst van de 5200 de benchmark onder de hd recorders.

Internet erop, tsja best geinig. Maar mijn laptop staat 2 meter van mijn tv, ik weet wel wat er fijner is om te internetten. En inderdaad is dat een functie die ook nog op je (toekomstige) tv zou kunnen zitten. Kijk uit dat je straks niet op al je apparaten in huis internet hebt..dat schiet ook niet op.

Komt er eigenlijk op neer dat ik geen van de extra functies van de 5200 zal gebruiken. Volgens mij is niet alleen het uiterlijk van het apparaat hetzelfde, ook dat van de afstandsbediening. De 5200 is gebaseerd op een nieuwe chip, maar of dat nou 80 euro waard is..Dat is een hoop geld als je alleen tv kijkt + opneemt :)

Als de de nieuwe functies niet gaat gebruiken dan lijkt het zonde om 80-100 euro meer te betalen voor de 5200. Als het nou 4 tientjes scheelde..

• catchingfire
Ik ben ondanks de meerprijs toch voor de 5200c gegaan, voor 75euro meer dan de goedkoopste 5050c thuisbezorgd (factoryprices.nl).

Ik heb hiervoor nog getwijfeld over de Samsung c7140 maar daar lees ik zoveel problemen over dat ik die maar laat varen.

Met name de positieve berichten op het ziggo forum over mooier beeld, geliktere menu's, veel sneller opstarten, het overall "sneller" zijn, de behoorlijk grotere diskcapaciteit en het flink reduceren van het standby stroomverbruik (ik heb een hekel aan sluipverbruikers) waren doorslaggevend voor mij.

• bear87
Het gereduceerde stroomgebruik is daar door iemand juist tegengesproken: http://ziggo-gebruikers.n...hp?p=301567&postcount=307

Wat betreft het mooiere beeld, hou ons op de hoogte! Ik vind het lastig beoordelen altijd, opmerkingen daarover. Maar houd ons op de hoogte graag!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Wel raar met de 5200c heb ik bij 1080i en 720p setting (beeldscan=off) een kader om het beeld heen met mijn Panasonic plasma's ( 1 uit 2008 en een andere uit 2009 ) zet ik dan het beeld op "juist" dan strekt die het wel volledig.

Toch raar, 1080i is toch 1920x1080 pixels, waarom niet gewoon full screen net zoals op de playstation 3 (die 1080p aanstuurt trouwens)

Nog naar iemand geweest met een 5050c die heeft niet van die kaders er om heen, maar ook daar wanneer beeldscan uitstaat kun je bij 720 en 1080 wel wat zwarte randen aan de zijkanten zien, die ook weg gaan bij beeld op juist te zetten(hij heeft ook een panasonic). De randen zijn minder groot.

*onjuist, bij de 5050c waren het andere randen, deel uitmakend van de uitzending

Vraag me af of dit aan de Humax ligt of aan de Panasonic plasma serie, of dat het gewoon hoort bij de humax/digitale tv bron.

[Voor 13% gewijzigd door Pensmaster-B op 13-10-2010 22:19. Reden: 5050c revisited]

• catchingfire
bear87 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:36:
Het gereduceerde stroomgebruik is daar door iemand juist tegengesproken: http://ziggo-gebruikers.n...hp?p=301567&postcount=307
Het standby-verbruik is van ~6W naar <1W gegaan... Misschien is het operationele verbruik een typo in de manual of de specsheet?

• ruderik
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-08 17:09
Het gereduceerde stroomgebruik is daar door iemand juist tegengesproken: http://ziggo-gebruikers.n...=301567&postcount=307
Op pagina 56 van de manual staat hoe je het standby verbruik kunt reduceren tot <1 W. Die 28W zal maximaal verbruik zijn.

[Voor 16% gewijzigd door ruderik op 13-10-2010 16:17]

• catchingfire
Energiebesparing in stand-by instellen
U kunt het stroomverbruik bij stand-by terugbrengen tot minder dan 1 W.
1. Selecteer Energiebesparing in stand-by.
2. Selecteer Aan om bepaalde functies uit te schakelen en het stroomverbruik minimaal te maken.
"bepaalde functies" ... lekker duidelijk!

• Bullet NL
ruderik schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:15:
[...]

Op pagina 56 van de manual staat hoe je het standby verbruik kunt reduceren tot <1 W. Die 28W zal maximaal verbruik zijn.
KIopt, maximaal 28watt, het gemiddelde zal een stuk lager zijn, ook omdat een decoder bij mij iig niet altijd aan staat.....

• Pensmaster-B
  • Niet online
Met overscan uit, beeld op 16:9 heb ik een compleet vierkante omlijning(zwart of grijs hangt af van de instelling) om mijn hd beeld heen. Ik krijg het alleen beeldvullend als ik tegen mijn panasic plasma zeg, rek de boel maar uit. Dat is gewoon not done voor een reciever die zegt dat hij 1080i doet.

Morgen maar eens bellen met het telefoonnummer van http://www.myhumax.nl/support.htm

Hopenlijk weten die iets meer... en anders tja maar naar een ouder model kijken waarschijnlijk.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16:41

sjaool

Every life should have 9 cats

_JGC_ schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:09:
Overigens staat bovenaan mijn wensenlijstje een grotere hdd inbouwen. 320GB is nogal klein als je veel dingen opneemt en pas veel later bekijkt. Ik denk niet dat dat met 500GB beter gaat worden.
Dit is vrij eenvoudig zelf te doen.
Op het Ziggo-forum zijn verscheidene mensen die een 1TB, 1.5TB of zelfs een 2TB harde schijf in de Humax 5050C hebben gezet.
Ik er zelf een 1TB Seagate schijf in zitten en ben er erg blij mee.
Je hoeft nu niet iedere keer op te letten of je wel op kunt nemen of niet.

"When you grow up your heart dies"

• matramurena
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11-03 17:34
Dit mag voortaan via een TopicReport http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif of DM naar één van de moderators.

Maar point taken en bericht aangepast :)

[Voor 86% gewijzigd door FeaR op 14-10-2010 15:51]

• Pensmaster-B
  • Niet online
5200c weer terug ingeleverd en geld terug, het waren 2 fantastische dagen.

• Laguna
Pensmaster-B schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:51:
5200c weer terug ingeleverd en geld terug, het waren 2 fantastische dagen.
Zet er dan meteen de reden bij, zo is het een tamelijk nutteloze post |:(

• Pensmaster-B
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 17:12:
[...]

Zet er dan meteen de reden bij, zo is het een tamelijk nutteloze post |:(
Oh? Ik dacht dat dat wel duidelijk was na mijn vorige posts. Maar goed ik zal mijn reden posten:

Zowel 720p als 1080i modus op de 5200c resulteert in een compleet grijs (of zwart ligt aan je instelling van de humax, ik heb grijs gedaan zodat ik zeker wist dat het niet bij de uitzending hoorde) kader om je uitzending beeld heen.

Nederland 1/2/3 HD met dus als bron 1080i, geeft een beeld weer met een raster er om heen van +- 20px, de horizontale lijnen iets minder breed dan de verticale.

Zowel bij de Humax 5200c "wide toets"-instelling auto als volledig ( bij auto zijn de lijnen iets minder dik )

Dan heb ik dus Overscan uitgeschakeld op mijn Panasonic plasma, aspect ratio 16:9 en ook geen beeldvullende technieken aanstaan.

Ik wil gewoon 1:1 pixelmapping/1920x1080 pixels op mijn beeld hebben. Dit resultaat is niet te behalen, de 5100 heeft hier ook last van (althans bij een collega van mij), meende dat de 5200 dezelfde hardware heeft als de 5100.

1080i materiaal wordt niet juist weergegeven (720p ook niet, daar zit ook een raster), ik krijg het alleen beeldvullend als ik of Overscan aanzet op mijn Panasonic of de instelling "juist" kies(juist rekt het beeld uit en maakt het passend)

Er is dus geen mogelijkheid tot 1:1 pixelmapping met 1080i oftewel hij doet niet waar die voor gemaakt is.

[Voor 3% gewijzigd door Pensmaster-B op 14-10-2010 17:36]

• PeterPan
Dat is wel heel vreemd. Wat zou daar in hemelsnaam de reden voor zijn? Ik zie op mijn 5050c bij sommige HD zenders wel eens een dansend lintje boven en/of onderin maar dat neem ik wel voor lief.

• sjaool

sjaool

Dat dansende lijntje (WSS) kun je ook niks aan doen, dat zit in het aangeleverde signaal.

De 5200C schijnt een 1080i signaal niet als een 1 op 1 1080i signaal aan de televisie door te geven wat dus de rand om het beeld veroorzaakt.

[Voor 31% gewijzigd door sjaool op 15-10-2010 01:47]

• Laguna
Dit issue speelt dus alleen bij tv's waar men bewust heeft gekozen om overscan uit te zetten (of tv's waar overscan standaard uit staat).

Ik vraag me af hoe groot het verschil nu werkelijk is wat betreft beeldkwaliteit waarbij overscan uit dan wel aan staat.

[Voor 10% gewijzigd door Laguna op 15-10-2010 09:53]

• sjaool

sjaool

Overscan hoort bij digitale televisie ook uit te staan om 1 op 1 pixelmapping te kunnen krijgen.
Overscan is een overblijfsel uit het analoge (CRT) tijdperk om juist die randen tegen te gaan.

• bear87
Maar kan iemand dit met een foto oid illustreren? Ik zou wel willen weten of dit een minpunt is voor 90-95% van de consumenten, of dat alleen die groep puristen/echt tweakers zich hieraan stoort.

• Laguna
Ik gok op het laatste :Y)

• Pipeline
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 10-10-2012
Ik heb mijn Panasonic TX-P42V10E plasma TV op cinema i.p.v. THX gezet en heb nu geen kader meer, volgens mij is het beeld nu hetzelfde als zonder decoder (dus rechtstreeks via ingebouwde digitale tuner).
Ik zie tenminste geen verschil hier.
;)

Ik heb trouwens deze afgelopen maandag bij clevercow.nl besteld voor 350 ! euro, nu staat hij er voor 375 euro ??
:?

• PeterPan
Als ik er nog eens over nadenk dan lijkt het wel of Humax een soort van overscan compensatie heeft willen inbouwen. Op deze manier gaat (vrijwel) geen zichtbaar beeld verloren op een T.V. met overscan maar wel ten koste van de beeldkwaliteit (immers scaling zowel in de ontvanger als in de T.V.)
Blijf heel erg vreemd dit.

Of je er daadwerkelijk in de praktijk iets van merkt is een tweede natuurlijk, maar kloppen doet het niet.

[Voor 18% gewijzigd door PeterPan op 15-10-2010 13:12]

• Laguna
Pipeline schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:42:

Ik heb trouwens deze afgelopen maandag bij clevercow.nl besteld voor 350 ! euro, nu staat hij er voor 375 euro ??
:?
Klopt dit is bij meer webshops het geval geweest. Je was er dus op tijd bij. Bij factoryprices staat ie nog wel voor 340 en bij hardware.nl zelfs voor 327 (alleen is het de vraag of die prijs correct is en daarnaast hebben ze geen voorraad).

• fulton
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-09-2014
Hij ondersteund geen 3D begrijp ik omdat er een HDMI 1.3 poort op zit?

• sjaool

sjaool

Hij hoeft ook geen 3D te ondersteunen, als je televisie dat maar wel doet. ;)
Kanaal 15 is bij Ziggo het SBS 3D kanaal en die kan ik op mijn Humax 5050C gewoon Side-By-Side bekijken dus dat moet op een 5200C ook geen probleem opleveren.

• erikbestaatal
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 24-12-2019
bij www.4launch.nl kost hij 314 € :9~ :9~

• Bullet NL
Dat is een flinke prijs drop.... van 375 naar 314...

Heeft iemand hier een verklaring voor?

• fulton
sjaool schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:07:
Hij hoeft ook geen 3D te ondersteunen, als je televisie dat maar wel doet. ;)
Kanaal 15 is bij Ziggo het SBS 3D kanaal en die kan ik op mijn Humax 5050C gewoon Side-By-Side bekijken dus dat moet op een 5200C ook geen probleem opleveren.
Maar heeft HDMI 1.4 ook niet iets met het audio gebeuren te maken?

mit 3D-Unterstützung und Audio Return Channel

• sjaool

sjaool

Klopt, hier de volledige omschrijving van HDMI 1.4.

Voor normaal gebruik heb je aan de oudere standaarden meer dan genoeg.

• fulton
sjaool schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:00:
Klopt, hier de volledige omschrijving van HDMI 1.4.

Voor normaal gebruik heb je aan de oudere standaarden meer dan genoeg.
Ik heb dus nu een 3D tv en ik kan de Humax IHDR-5200C dus gewoon aanschaffen, en heb dan alle opties om het dan ook weer 3D te bekijken en het geluid is dan ook goed?

• Bullet NL
fulton schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:09:
[...]

Ik heb dus nu een 3D tv en ik kan de Humax IHDR-5200C dus gewoon aanschaffen, en heb dan alle opties om het dan ook weer 3D te bekijken en het geluid is dan ook goed?
3D heeft niets met je decoder te maken, de manier van 3d zoals dat nu wordt uitgezonden is 2x een 1080i signaal iets versprongen van elkaar. En dit kan de Humax prima door geven. Je tv maakt er dan een 3D beeld van.

• fulton
Bullet NL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:12:
[...]

3D heeft niets met je decoder te maken, de manier van 3d zoals dat nu wordt uitgezonden is 2x een 1080i signaal iets versprongen van elkaar. En dit kan de Humax prima door geven. Je tv maakt er dan een 3D beeld van.
Maar waarom noemt Humax het dan een HDMI 1.3 poort, althans dat heb ik ergens gelezen?

[Voor 4% gewijzigd door fulton op 16-10-2010 23:36]

• Bullet NL
fulton schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:33:
[...]

Maar waarom noemt Humax het dan een HDMI 1.3 poort, althans dat heb ik ergens gelezen?
Omdat het versie 1.3 in de HDMI standaard is.....

Netzo dat er versie 1.2 is of versie 1.4

kijk op http://www.hdmi.org/ voor de verschillen tussen de standaards, maar zowel HDMI 1.2, HDMI 1.3 en HDMI 1.4 kunnen allemaal 1080P door geven, en voldoen daarmee aan de standaard om bijvoorbeeld net NET 5 3D kanaal van Ziggo door te geven aan je 3D tv.

• fulton
Bullet NL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:40:
[...]

Omdat het versie 1.3 in de HDMI standaard is.....

Netzo dat er versie 1.2 is of versie 1.4

kijk op http://www.hdmi.org/ voor de verschillen tussen de standaards, maar zowel HDMI 1.2, HDMI 1.3 en HDMI 1.4 kunnen allemaal 1080P door geven, en voldoen daarmee aan de standaard om bijvoorbeeld net NET 5 3D kanaal van Ziggo door te geven aan je 3D tv.
Oke, bedankt voor de informatie, dus ik kan dus gewoon de Humax 5200 c aanschaffen icm mijn Sony HX800.

• Bullet NL
fulton schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:53:
[...]

Oke, bedankt voor de informatie, dus ik kan dus gewoon de Humax 5200 c aanschaffen icm mijn Sony HX800.
Alsof jij dat kunt ligt helemaal aan jezelf ;) De beide apparaten kunnen prima met elkaar werken

• sjaool

sjaool

fulton schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:53:
[...]

Lees eerst even deze thread op het Ziggo Gebruikers Forum door voordat je tot aanschaf over gaat.

• bearsc
En lees ook dit http://ziggo-gebruikers.n...thread.php?t=27441&page=2 even door. Timers worden, net als bij de 5050c, niet bijgewerkt. Nou vind ik dat zelf geen groot probleem, ik heb er weinig last van, maar waarom ik het aangeef: Dat had een punt van verbetering kunnen zijn tov de veel goedkopere 5050c.

De 5200 en 5050 ontlopen elkaar wel erg weinig zo.

• sjaool

sjaool

Komt bij dat de meest interessante functies nog niet eens werken en dat het afspelen van DIVX veel beter wordt gedaan door de diverse mediastreamers.

Als je zoiets zoekt ben je veel beter af met een Humax 5050C en een mediastreamer.
Die twee samen zijn net zo duur als de Humax 5200C maar een stuk flexibeler.

• Hak
  • Nu online
Ja ik had ook op goede mediaplayer mogelijkheden gehoopt, zou een mooie combinatie zijn geweest!

Volgens deze test http://www.reghardware.co...iew_dvr_humax_hdr_fox_t2/ kan de DVBT variant wel veel meer mediaformaten afspelen (behalve mkv). Snap niet waarom de 5200c dit niet ook zou kunnen?

• Egbert Jan
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 11:42
Kan Iemand mij vertellen hoe snel de ftp verbinding tussen de humax en de pc is. De 5050 deed het met 6 mb. ik hoop dat de 5200 sneller is.

• sjaool

sjaool

Heeft waarschijnlijk allemaal met rechten en Irdeto te maken.
Tenminste dat is mijn vermoeden.

• Bullet NL
sjaool schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:12:
Heeft waarschijnlijk allemaal met rechten en Irdeto te maken.
Tenminste dat is mijn vermoeden.
Dat hebt jij vast juist..... Op usenet zijn veel series in mkv formaat te vinden.... Ziggo gaat natuurlijk niet mee helpen dit te verspreiden om aan de andere kant via iredeto hun systeem onder druk van de zenders zoveel mogelijk dicht te timmeren.

• catchingfire
Bullet NL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:13:
Dat is een flinke prijs drop.... van 375 naar 314...
Heeft iemand hier een verklaring voor?
Ik denk dat iemand daar op z'n flikker gekregen heeft gezien de huidige prijs... 314->341, cijfertjes omgewisseld?

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
Hmm persoonlijk denk ik dat ik beter 100 euro kan sparen en voor de 5050c kan gaan. Zie geen meerwaarde van de 5200c, misschien bied ie zelfs nog wel minder aangezien er ook wat dingen uitgesloopt zijn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

• Laguna
Phusebox schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:55:
Hmm persoonlijk denk ik dat ik beter 100 euro kan sparen en voor de 5050c kan gaan. Zie geen meerwaarde van de 5200c, misschien bied ie zelfs nog wel minder aangezien er ook wat dingen uitgesloopt zijn.
Wat dingen uitgesloopt zijn? Wil je dat nog toelichten?

• jw_moonshine
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13-07 10:45
Egbert Jan schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:03:
Kan Iemand mij vertellen hoe snel de ftp verbinding tussen de humax en de pc is. De 5050 deed het met 6 mb. ik hoop dat de 5200 sneller is.
Ik heb 16mb/s gehaald ;)

• sjaool

sjaool

Megabyte of Megabit? ;)

• ThaHandy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:42

ThaHandy

Discovery Channel

over ftp, kan de hdd de opnamesteam/timeshift wel bijhouden als je met die snelheid als de de opnames kopieerd?

• jw_moonshine
hey, ik werk in een (kleine) toko waar ze de humax 5200 in de aanbieding hebben gegooid voor slechts 339 incl verzendkosten. Lukt me alleen niet om dit toe te voegen aan de pricewatch(ja heb de gehele FAQ doorgelezen, maar "prijs toevoegen" staat er bij mij gewoon niet bij), en volgensmij mag ik hier geen linkje plaatsen naar een website. Kan iemand mij helpen om die prijs toe te voegen? de aanbieding loopt tot en met zaterdag 23:59

• Bullet NL
jwkanjer schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:30:
hey, ik werk in een (kleine) toko waar ze de humax 5200 in de aanbieding hebben gegooid voor slechts 339 incl verzendkosten. Lukt me alleen niet om dit toe te voegen aan de pricewatch(ja heb de gehele FAQ doorgelezen, maar "prijs toevoegen" staat er bij mij gewoon niet bij), en volgensmij mag ik hier geen linkje plaatsen naar een website. Kan iemand mij helpen om die prijs toe te voegen? de aanbieding loopt tot en met zaterdag 23:59
Wil je mij een DM sturen met het (internet)adres van deze kliene (kleine) toko.... ?

• Phusebox
  • Nu online
jwkanjer schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:30:
http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addProduct

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

• A.M. Terlouw
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 02-11-2010
Dit apparaat heeft een harde schijf van 500G. Na installatie geeft het aan dat ie maar 384 G beschikbaar heeft. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en wat je er aan kunt doen om die verloren ruimte terug te krijgen? Alvast bedankt.

• GKW
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:40
A.M. Terlouw schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:25:
Dit apparaat heeft een harde schijf van 500G. Na installatie geeft het aan dat ie maar 384 G beschikbaar heeft. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en wat je er aan kunt doen om die verloren ruimte terug te krijgen? Alvast bedankt.
Ja, dat heb ik ook... gek... Dat zal wel voor software gebruikt worden.

Heb hem net aangeschaft voor €314,-
Toen 4launch deze prijs (waarschijnlijk onterecht) op de site plaatste heb ik hem meteen besteld en voor dit bedrag mogen ophalen :)

• jw_moonshine
A.M. Terlouw schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:25:
Wij vroegen dat ons als verkopers ook al af, en we hadden ook een klacht gekregen van een klant die dit raar vond(natuurlijk terecht!). We hebben Humax gemaild en gebeld, maar we hebben nog niet echt duidelijk antwoord gekregen. Ze vertelden dat het gebruikt word om 2 uur te timeshiften.... Maarja, +/- 100gb reserveren voor de timeshift?....

• MrJoinT
Er word een deel gereserveerd voor timeshift en een deel (geloof zelfs 20GB) tbv MP3/foto bestanden. Maar als je dus helemaal geen mp3/foto`s erop wilt zetten (zoals de meesten onder ons, welke dat gewoon op de pc/server/NAS hebben staan) ben je die ruimte gewoon kwijt, humax is best raar bezig.

• sjaool

sjaool

Je kunt de partities voor foto's en mp3's gewoon verkleinen tenminste dit was op de Humax 5050C zo dus het lijkt mij dat dit op de Humax 5200C ook mogelijk is.
Ik heb een 1TB harde schijf ingebouwd en maar 10GB gereserveerd voor foto's en mp3's aangezien dit niet één van de best werkende functies van het apparaat is.

Voor de timeshift wordt op de Humax 5050C 20GB gereserveerd dus dit zal bij de Humax 5200C niet veel meer zijn.

• GKW
sjaool schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:42:
Je kunt de partities voor foto's en mp3's gewoon verkleinen tenminste dit was op de Humax 5050C zo dus het lijkt mij dat dit op de Humax 5200C ook mogelijk is.
Ik heb een 1TB harde schijf ingebouwd en maar 10GB gereserveerd voor foto's en mp3's aangezien dit niet één van de best werkende functies van het apparaat is.

Voor de timeshift wordt op de Humax 5050C 20GB gereserveerd dus dit zal bij de Humax 5200C niet veel meer zijn.
Ik kan niet vinden waar je de gereserveerde GB kan instellen op de 5200. Iemand een idee?

• sjaool

sjaool

Bij de Humax 5050C kun je dit doen tijdens het formatteren van de harde schijf zoals beschreven op de site van Digitale Kabeltelevisie.
Ik neem aan dat dit hetzelfde werkt op de Humax 5200C.

• jw_moonshine
sjaool schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:43:
Ik neem aan dat dit hetzelfde werkt op de Humax 5200C.
Nee, voorzover ik weet is dat niet hetzelfde. Het hele menu heeft een andere look gekregen, en daarmee zijn ook een paar functies op een andere plek gekomen volgensmij. Ik heb het iig nog niet kunnen vinden :S

• Laguna
jwkanjer schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:24:
[...]

Nee, voorzover ik weet is dat niet hetzelfde. Het hele menu heeft een andere look gekregen, en daarmee zijn ook een paar functies op een andere plek gekomen volgensmij. Ik heb het iig nog niet kunnen vinden :S
Uit de handleiding pagina 57:
MENU -> Instellingen -> Systeem -> Gegevensopslag

U kunt de grootte van de interne vaste schijf (HDD) of externe USB-opslagapparaten controleren.
1 Als u een opslagapparaat selecteert, worden
de details ervan weergegeven.
2 Als u het geselecteerde opslagapparaat wilt
formatteren, selecteert u Opslagapparaat
formatteren. Als u Ja selecteert, wordt u
gevraagd het wachtwoord in te voeren.
Ik weet alleen niet of je na het formatteren de keuze krijgt hoe je de verhouding qua opslag (opnames, foto's, mp3's, etc.) wilt indelen, maar dat is dan een kwestie van uitproberen.

• sjaool

sjaool

O.k., het schijnt dus zo te zijn dat Humax niet meer de mogelijkheid geeft om de grootte van de partitie die toe gewezen wordt aan MP3/foto's aan te passen volgens een post van Riparius op het Ziggo Gebruikersforum.

• GKW
Laguna schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:59:
[...]

Uit de handleiding pagina 57:

[...]

Ik weet alleen niet of je na het formatteren de keuze krijgt hoe je de verhouding qua opslag (opnames, foto's, mp3's, etc.) wilt indelen, maar dat is dan een kwestie van uitproberen.
Ik heb het uitgeprobeerd maar je kunt niets instellen... helaas...

• sjaool

sjaool

Als je dus de grootte van de videopartitie niet zelf kunt bepalen valt de grootte van de harde schijf in de Humax 5200C wel een beetje tegen.
Ik ben benieuwd hoeveel ruimte de Humax 5200C voor de videopartitie berekent als je er een 1TB harde schijf in zet.

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
In de officiële specs staat: Voorbereid voor DLNA (mediabestandsuitwisseling)* (pas na nog uit te brengen firmware).

Betekent dit dat ik opgenomen bestanden meteen zou kunnen bekijken op een andere tv in mn thuisnetwerk waar een wd tv live mediaspeler aanhangt? Dan is dit de moeite. Als ik het goed begrijp kan ik bestanden opgenomen met de 5050c via ftp op mn pc zetten, en ze dan met mn pc weer delen (en zo dus streamen naar mn wd tv live...).

Zou mooi zijn als ik de tussenstap van de pc ertussen uit kan halen. Zeker ook als ik wil dat mijn ouders het straks 'zelf' moeten kunnen ;).

edit: Andere optie zou zijn, of de 5100c kopen (kan alleen opnemen op externe hdd), of de 5200c; en wat elders in huis afgespeeld moet worden op een externe hdd zetten. Vervolgens externe hdd aansluiten op de wd tv live... Alleen valt zo het hele 'handige' netwerkprincipe weg en zit ik, of straks mijn ouders, met een externe hdd heen en weer te slepen :P. 5050c kan niet op externe hdd opnemen als ik het goed begrijp.

[Voor 26% gewijzigd door SuperPaddo op 26-10-2010 19:37]

Grolsch Royce!

• catchingfire
E30-4 Even geduld a.u.b. zegt m'n Humax op alle zenders behalve NED1 (Ziggo, N-Limburg). Hoe moet ik dat "even" zien?

edit: opgelost door een keer 't kaartje eruit en weer erin te doen. Hopelijk gebeurd dit niet te vaak, WAF-killing.

[Voor 33% gewijzigd door catchingfire op 28-10-2010 22:48]

• GKW
catchingfire schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:04:
E30-4 Even geduld a.u.b. zegt m'n Humax op alle zenders behalve NED1 (Ziggo, N-Limburg). Hoe moet ik dat "even" zien?
Dat heb ik nog nooit gezien, maar ik heb geen ziggo maar kabelstichting Brabant Gelderland.

• Laguna
GKW schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:48:
[...]

Dat heb ik nog nooit gezien, maar ik heb geen ziggo maar kabelstichting Brabant Gelderland.
Standaardmelding als je er geen smartcard in heb zitten of als je een kanaal selecteert dat niet in je pakket zit.

• GKW
Laguna schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:19:
[...]

Standaardmelding als je er geen smartcard in heb zitten of als je een kanaal selecteert dat niet in je pakket zit.
Ah, ok, ik heb nog geen kanalen geselecteerd die niet in het pakket zitten :)

• A.M. Terlouw
Bij Ziggo staat de gewone SBS6 op nummer 6 en SBS6HD op 66. Hoe krijg ik SBS6HD bijvoorbeeld op 6? Ik heb al een favorietenlijst gemaakt, maar iedere keer als ik het apparaat opnieuw aanzet, dat begint hij gewoon weer met de TV lijst en niet met de favorietenlijst. In de handleiding kan ik niet terugvinden hoe ik dit moet instellen. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Alvast bedankt.

• MrJoinT
A.M. Terlouw schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:46:
Bij Ziggo staat de gewone SBS6 op nummer 6 en SBS6HD op 66. Hoe krijg ik SBS6HD bijvoorbeeld op 6? Ik heb al een favorietenlijst gemaakt, maar iedere keer als ik het apparaat opnieuw aanzet, dat begint hij gewoon weer met de TV lijst en niet met de favorietenlijst. In de handleiding kan ik niet terugvinden hoe ik dit moet instellen. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Alvast bedankt.
Das vreemd, haal je hem dan helemaal van de stroom af? Ik zet hem altijd gewoon in standby, en hij start dan gewoon op met de favorietenlijst actief.

• A.M. Terlouw
MrJoinT schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:07:
[...]

Das vreemd, haal je hem dan helemaal van de stroom af? Ik zet hem altijd gewoon in standby, en hij start dan gewoon op met de favorietenlijst actief.
Inderdaad, dat doet ie nu ook. Ik weet ook niet hoe het kwam, maar hij doet het gelukkig. Bedankt.

• 136269
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 08-06-2013
Hoe zit het nou met de zapsnelheid tov. de 5050 of de samsung? Dat vind ik toch best belangrijk aangezien ik maar 20 zenders kijk en van zappen hou.... :P

• geerten
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 02-09 07:53
@A.M.Terlouw:

Ik heb nu tijdelijk Film1. Die ga ik voor die paar weken niet in mijn favorietenlijst opnemen, maar ik neem wel veel op. En iedere keer als ik 's nachts iets van Film1 heb opgenomen start hij 's ochtends op in de TVlijst. Maar anders gewoon op de favorieten.
Had jij misschien ook iets opgenomen van een zender die niet in je favorietenlijst zit ?

• A.M. Terlouw
geerten schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:16:
@A.M.Terlouw:

Ik heb nu tijdelijk Film1. Die ga ik voor die paar weken niet in mijn favorietenlijst opnemen, maar ik neem wel veel op. En iedere keer als ik 's nachts iets van Film1 heb opgenomen start hij 's ochtends op in de TVlijst. Maar anders gewoon op de favorieten.
Had jij misschien ook iets opgenomen van een zender die niet in je favorietenlijst zit ?
Zou best kunnen, maar ik denk toch dat het daar niet aan lag. Alles werkt gewoon, ook na opnemen.
Pagina: 1 2 3 ... 15 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee