Jammer dat de kwaliteit zo bagger is, maar het is wel vet.
Ik hoop echt dat er games gehosten kunnen worden met killstreaks uit (op PS3 en XBOX360).
Daarom vondt ik COD:WAW zo goed, geen overdreven machtige killstreaks gewoon honden, luchtaanval etc. COD:MW2 maar heel even online gespeeld, je wordt echt gek van de te machtige killstreaks. Misschien komt het omdat ik ben opgegroeid met de eerste FPS'en, maar gewoon potjes zonder bla bla vindt ik het leukst. Momenteel is daarom BF:BC2 mijn favoriete game, gewoon lekker simpel. Ik ga zeker COD:BO kopen, maar ik hoop dat deze optie er een keer in zit. Sowieso spreken de nieuwe modes mij aan, met messen en kruisbogen, drie levens, één gun met één kogel en per kill een kogel en iedereen elke zoveel seconden met dezelfde wapens.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Moet je de Barebones mode gaan spelen.
Hmmm, bij nader onderzoek blijkt Barebones ook in COD:MW2 te zitten, voor niets de game meteen weggelegd.
Even kijken waar ik dit kan vinden op de PS3.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik denk dat ik zoiezo wel 500 uur gameplay tijd in Black Ops heb zitten rond oud&nieuw.
Ik verheug me vooral er op om leuk met een paar mensen zombies af te knallen.
En ik hoop al helemaal op custom zombie maps
Ik verheug me vooral er op om leuk met een paar mensen zombies af te knallen.
En ik hoop al helemaal op custom zombie maps
Misschien dat ik dat ook wel haal. Werk nu tijdelijk parttime, dus dat wordt hele middagen/avonden no-life schieten geblazen.
Dat eerste filmpje is dus wel echt, die intro. Het is nu verwijdert door youtube door een claim van Activision. Als het fake zou zijn hadden ze t wel erop gelaten.
Beta gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=Mpca94lOyyI
http://www.youtube.com/watch?v=DAHK0QL-W0M
Voor hoe lang ze er op staan....
[ Voor 12% gewijzigd door Lizardz op 16-10-2010 13:11 ]
Verwijderd
Ik heb even 20 sec gekeken en ziet er goed uit, maar ik kijk niet meer want straks ken ik alles alLizardz schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:11:
Beta gameplay:
nice! kan niet wachten!Lizardz schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:11:
Beta gameplay:
maarehm, die smg in het 2e filmpje (mp5?) heeft vrijwel geen recoil
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Die tweede had ik nog niet gezien, maar die is echt gruwelijk!Lizardz schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:11:
Beta gameplay:
Eindelijk een volledig TDM potje. Op het eind zag ik btw al twee level 50 gasten. Denk dat je een stuk sneller max level bent dan in MW2.
/edit
Hij is al weggehaald
[ Voor 3% gewijzigd door superbassie op 16-10-2010 13:48 ]
Vet, ik had beide filmpjes gebuffert en gezien. Wil ik comments lezen op pagina 2 is de video offline gehaald. Damn wat gaat dat snel, ziet er allemaal wel erg vet uit moet ik zeggen 
Hier weer opnieuw:
YouTube: Black Ops Beta - Summit Team Deathmatch 31-6
YouTube: Call of Duty Black Ops Latest Gameplay...
Hier weer opnieuw:
[ Voor 39% gewijzigd door NeoMe op 16-10-2010 13:58 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Als die video's ook weer weg zijn, zoek op Youtube naar Black Ops beta en sorteer op upload datum. Kans is groot dat ze nog wel wat keer geüpload gaan worden.
Tweede filmpje doet het al niet meerNeoMe schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:52:
Vet, ik had beide filmpjes gebuffert en gezien. Wil ik comments lezen op pagina 2 is de video offline gehaald. Damn wat gaat dat snel, ziet er allemaal wel erg vet uit moet ik zeggen
Hier weer opnieuw:
Damn, ik heb er een aantal niet gezien 
Voortaan downloaden en uploaden naar Mediafire ofzo, kan ik ook nog meegenieten
Was deze al geplaatst?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZQ-zluS02y4]
Was deze al geplaatst?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZQ-zluS02y4]
[ Voor 34% gewijzigd door vinom op 16-10-2010 14:20 ]
Yup, maar die was ook al weggehaald.
Als ik dat zo zie lijkt het toch lichtelijk op quickscopen, of niet?
in het begin valt het wel mee maar later in het filmpje begint het er wel op te lijken.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
OMG.. quickscopen is terugvinom schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:14:
Was deze al geplaatst?
[video]
En ook nog met een gruwelijke sniper rifle
PSN: Von_Smallhausn
Dat achtergrond geluid op die map is wel wat irritant...
Je weet ook wat voor map het is, en wat daarop gebeurt hè, neem ik aan?superbassie schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:50:
Dat achtergrond geluid op die map is wel wat irritant...
Verwijderd
Sniper filmpje hierboven ziet er wel tof uit eigenlijk.. Nu MoH eigenlijk een lichte flop blijkt te zijn, heeft Black Ops m'n interesse wel weer.
Nee, ik volg Black Ops niet zo, vertel is...bram1984 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:53:
[...]
Je weet ook wat voor map het is, en wat daarop gebeurt hè, neem ik aan?
Het gaat me alleen om dat alarm geluid bij die raket wat je direct aan het begin hoort.
Het hoort er wel bij...maar daarom is het nog wel irritant. Gelukkig hoor je het niet constant.
Verwijderd
Iemand die misschien van zombie gameplay kan vinden?
Aan gezien er nu zoveel word gevonden van de beta...
Aan gezien er nu zoveel word gevonden van de beta...
Dat is launch. Bij die map word er na 5 minuten een raket afgeschoten.superbassie schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:13:
[...]
Nee, ik volg Black Ops niet zo, vertel is...
Het gaat me alleen om dat alarm geluid bij die raket wat je direct aan het begin hoort.
Het hoort er wel bij...maar daarom is het nog wel irritant. Gelukkig hoor je het niet constant.
Die sniper footage op launch is er nu ook in 720P.
YouTube: CoD: Black Ops L96A1 (AWP) Gameplay - Launch [HD720p]
edit: ik weet niet of deze al staat gelikt.
YouTube: Call of Duty Black Ops Multiplayer Gameplay - Launch
Gameplay met de SR71 blackbird in de lucht.
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-10-2010 16:23 . Reden: nog een ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit is een van de allereerste filmpjes, echter zit hier geen SR71 gameplay in?DanielWW2 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:19:
[...]
edit: ik weet niet of deze al staat gelikt.
YouTube: Call of Duty Black Ops Multiplayer Gameplay - Launch
Gameplay met de SR71 blackbird in de lucht.
Cool, heb er zin 'an!vinom schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 14:14:
Was deze al geplaatst?
[video]
Ik bedoel de killstreak.bram1984 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:29:
[...]
Dit is een van de allereerste filmpjes, echter zit hier geen SR71 gameplay in?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Weet ik, maar die is verwijderd, vandaar dat ik 'm opnieuw post.
Verwijderd
Laat het eens heel rap 9 november worden
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 17:11 ]
Die AWP is wel weer de bom. Quickscope kan dus nog, helemaal top.
Helaas, ik had liever gezien dat het niet meer kon.
[ Voor 100% gewijzigd door vinom op 16-10-2010 17:56 ]
Ik heb wel het idee dat het een tikkeltje langzamer gaat, gelukkig.reemprive schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:39:
Die AWP is wel weer de bom. Quickscope kan dus nog, helemaal top.
Verwijderd
Oke dit is dus wel nice,je kan nog quick scopen maar het gaat niet zo snel als sleight of hand pro en niet zo sloom als helemaal geen perk. Perfecte tijd dus, iedereen tevreden
Goed, die conclusie trek jij. Ik ben niet tevreden, want quickscopen is gewoon quickscopen. Maargoed, iets is beter dan niet en ik ben allang blij dat Sleight of Hand niet werkt met Sniper Classes.
Verwijderd
Volgens mij hetzelfde als in CoD4.bram1984 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:08:
[...]
Ik heb wel het idee dat het een tikkeltje langzamer gaat, gelukkig.
Quickscopen is mogelijk bij praktisch elke oorlogshooter, alleen gaat het wel erg snel bij MW2(waar ik persoonlijk geen problemen mee heb). Bij MW1 ging het trager, bij BO lijkt het inderdaad ertussenin te hangen.
Nog geen zombie gameplay:(
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
InderdaadFireFoz schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:34:
Nog geen zombie gameplay:(
Das het enigste wat ik nog van Black Ops will zien voordat het uitkomt
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EuYeCSFrNR8]
We gaan nog even door
We gaan nog even door
[ Voor 14% gewijzigd door vinom op 16-10-2010 21:09 ]
Verwijderd
Hoeveel mensen hebben de ''Closed Beta" dan ongeveer?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 21:55 ]
Vet filmpje weer.
Heb zo fuckin' veel zin in BO!
Heb zo fuckin' veel zin in BO!
IK heb werkelijk geen idee. Ik denk dat de mensen die hem hebben de tijd van hun leven hebben en echt super veel geluk hebben.
Overigens weten ze de namen wel de gepaste namen te geven. In MW2 al ''Skidrow'' en nu weer ''Cracked''
Overigens weten ze de namen wel de gepaste namen te geven. In MW2 al ''Skidrow'' en nu weer ''Cracked''
Ik denk dat het vooral mensen van Treyarch zijn die spelen (of hun familie ofzo) en wat mensen van gamesites, zoals Machinima.
[ Voor 5% gewijzigd door superbassie op 16-10-2010 21:53 ]
Schiet/Explosie geluiden +1
Graphics +1
Wapens +1
Stemmen van de "Omroeper" -1
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Kan niet wachten op BO, jammer dat het nog zo lang duurd
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Verwijderd
Whaha inderdaad en in de volgende CoD word er een map genaamd: RELOADED of Razorvinom schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:50:
IK heb werkelijk geen idee. Ik denk dat de mensen die hem hebben de tijd van hun leven hebben en echt super veel geluk hebben.
Mochten die filmpjes van YouTube gehaald worden » zelf gehost.
(zal nu ook even HD toevoegen van de sniper gameplay, maar die vind ik persoonlijk het minst boeiend)
(zal nu ook even HD toevoegen van de sniper gameplay, maar die vind ik persoonlijk het minst boeiend)
Nou zeg, nog iets meer als 3 weekjesSoundstorm2010 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:57:
Kan niet wachten op BO, jammer dat het nog zo lang duurd
Even een vraagje tussendoor: Ik wil hem nu direct even bestellen bij MediaOffer. Maar de "Addiscount" werkt niet :x
http://www.addiscount.com/
Of ben ik de enige?
Of ben ik de enige?
Ik dacht dat 12 weken vakantie lang duurde, maar die 3 weken duren mij toch langer

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Ik las daarover iets ja. Ik ga even het topic zoeken waar dat besproken werd.D4NG3R NL schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:03:
Even een vraagje tussendoor: Ik wil hem nu direct even bestellen bij MediaOffer. Maar de "Addiscount" werkt niet :x
Of ben ik de enige?
Hier hebben ze het er een beetje over: http://www.budgetgaming.n...20&topic_id=4041&start=28
[ Voor 16% gewijzigd door vinom op 16-10-2010 22:11 ]
Het lijkt mij echt een gaaf spel, hoewel ik het wel erg veel weg vind hebben van van MW2, maar goed, even alle cheaters etc weggelaten was dat ook erg leuk en daar heb ik me dan ook een paar honderd uur mee vermaakt.
Alleen nog erg de twijfel, als ik zie dat MW2 nu ook al volop te spelen is op AlterIWnet, dan vraag ik me af of niet twee weken nadat het spel uit is het ook daarop te spelen is, dan zou ik het nogal zonde vinden van de 40 euro..
En als laastste: er komt Valve/Steam 'anti' cheat zoals ik in de Tweakers review lees? Waar slaat dat dan weer op, dat heeft zich redelijk bewezen bij MW2 denk ik zo, gaat dat weer zo worden met Black Ops?
Alleen nog erg de twijfel, als ik zie dat MW2 nu ook al volop te spelen is op AlterIWnet, dan vraag ik me af of niet twee weken nadat het spel uit is het ook daarop te spelen is, dan zou ik het nogal zonde vinden van de 40 euro..

En als laastste: er komt Valve/Steam 'anti' cheat zoals ik in de Tweakers review lees? Waar slaat dat dan weer op, dat heeft zich redelijk bewezen bij MW2 denk ik zo, gaat dat weer zo worden met Black Ops?

We gebruiken voor Call of Duty: Black Ops Valve Anti-Cheat, dat onderdeel is van Steamworks.
zo op het eerste gezicht zou ik zweren dat het MW2 was.superbassie schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:32:
Potje Domination op Cracked met de AK74u:
[video]
Ik had het idee dat het er toch wel anders uit zou zien en aan zou voelen.
Zelfs de death animaties/ragdolls lijken mij onveranderd, valt me wel tegen.
Iets anders dat ik me afvraag is wat als je een wapen van een ander oppakt, krijg je dan ook diegene zijn custom wapen/logo te zien?
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Dedicated servers gaan een hoop cheater frustraties wegnemen.J0ey schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:49:
Het lijkt mij echt een gaaf spel, hoewel ik het wel erg veel weg vind hebben van van MW2, maar goed, even alle cheaters etc weggelaten was dat ook erg leuk en daar heb ik me dan ook een paar honderd uur mee vermaakt.
Alleen nog erg de twijfel, als ik zie dat MW2 nu ook al volop te spelen is op AlterIWnet, dan vraag ik me af of niet twee weken nadat het spel uit is het ook daarop te spelen is, dan zou ik het nogal zonde vinden van de 40 euro..![]()
En als laastste: er komt Valve/Steam 'anti' cheat zoals ik in de Tweakers review lees? Waar slaat dat dan weer op, dat heeft zich redelijk bewezen bij MW2 denk ik zo, gaat dat weer zo worden met Black Ops?![]()
[...]
Dat het wat weg heeft van MW2 vind ik niet zo erg. Het mooie is juist dat de meeste shit die in MW2 zat, hier niet in zit. Zo zal je nooit meer gasten met Painkiller tegenkomen en doordat kills in BO niet stacken voor je streak zul je ook niet te vaak de hoge killstreak rewards tegenkomen. Dat neemt toch ook een hoop frustratie weg.
Al ben ik wel bang dat BO ook 'iets' gaat hebben wat misbruikt gaat worden...
Cracked Domination filmpje doet het niet meer, uiteraard worden deze filmpjes 20x per dag oid geupload:
YouTube: Cracked - Domination - AK74u
Die Napalm is wel vet zeg!
[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 17-10-2010 00:33 ]
Haha die link werkt ook al niet meervinom schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 00:27:
Cracked Domination filmpje doet het niet meer, uiteraard worden deze filmpjes 20x per dag oid geupload:
YouTube: Domination On Cracked - Gameplay
Hij werkt nu nog 1:32
[ Voor 14% gewijzigd door Laidback Luc op 17-10-2010 01:32 ]
Verwijderd
Ja hier kan je inderdaad gelijk in hebben dat je het op AlterIWnet kan spelen.J0ey schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:49:
Alleen nog erg de twijfel, als ik zie dat MW2 nu ook al volop te spelen is op AlterIWnet, dan vraag ik me af of niet twee weken nadat het spel uit is het ook daarop te spelen is, dan zou ik het nogal zonde vinden van de 40 euro..![]()
En als laastste: er komt Valve/Steam 'anti' cheat zoals ik in de Tweakers review lees? Waar slaat dat dan weer op, dat heeft zich redelijk bewezen bij MW2 denk ik zo, gaat dat weer zo worden met Black Ops?![]()
[...]
Ik zelf heb ook de MW2 AlterIWnet versie, maar de enigste modes die daar worden gespeeld is ground war ffa en tdm. En met de gekochte versie krijg je steam als het ware er ook nog bij+zombies.
En ook nog leaderboards. Het werkt allemaal ook nog is veel makkelijker.
Verwijderd
De gebruiker heeft hem er al afgehaaldReFresh F5 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 01:31:
[...]
Haha die link werkt ook al niet meer
relaxte footage!!!!
Basement Bios ---- Exo-S
Lol, die werkt ook niet meerReFresh F5 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 01:31:
[...]
Haha die link werkt ook al niet meer
PSN: Von_Smallhausn
Was dat trouwens voor wazige zooi dat je elke keer die rode letters van de naam boven de vijand ziet, das niet echt fijn lijkt mij ?
Je ziet hem op craced domination 6.45 eigenlijk nog niet, maar zijn naam zit er al boven en dan schiet hij hem neer. Beetje jammer dit ...
Je ziet hem op craced domination 6.45 eigenlijk nog niet, maar zijn naam zit er al boven en dan schiet hij hem neer. Beetje jammer dit ...
[ Voor 34% gewijzigd door NeoMe op 17-10-2010 11:35 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Team Tactical:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VtyW54bGxyM&feature=player_embedded]
Watch it while you still can
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VtyW54bGxyM&feature=player_embedded]
Watch it while you still can
[ Voor 37% gewijzigd door vinom op 17-10-2010 13:10 ]
wat een kut filmpje... 3 minuten naar "reconnect controler kijken" en 5 minuten naar het connecten... echt editen is iets wat blijkbaar moeilijk is ofzo.. en hij gaat ook rustig voiceberichten beluisteren tijdens het spelen, 20 seconden stil staan bij het begin.. als je een filmpje maakt van iets dat leaked is, doe het dan goed...
[ Voor 36% gewijzigd door Bezulba op 17-10-2010 13:37 ]
blup
Die Akimbo shotties zagen er wel vet uit in het filmpje.
Eh.. dat zit in MW2 ook.NeoMe schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 11:30:
Was dat trouwens voor wazige zooi dat je elke keer die rode letters van de naam boven de vijand ziet, das niet echt fijn lijkt mij ?
Je zegt dus dat je je al honderden uren vermaakt hebt met MW2 maar om 40 euro neer te leggen voor BO voor waarschijnlijk een zelfde tijd fun vindt je zonde van het geld?J0ey schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:49:
Lekker mannetje...
Dat zal inderdaad wel, maar dat blijf je toch in ongeveer elke CoD houden, zoals de 1887 shotguns, GL's in MW2 etc.superbassie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 00:26:
[...]
Dedicated servers gaan een hoop cheater frustraties wegnemen.![]()
Dat het wat weg heeft van MW2 vind ik niet zo erg. Het mooie is juist dat de meeste shit die in MW2 zat, hier niet in zit. Zo zal je nooit meer gasten met Painkiller tegenkomen en doordat kills in BO niet stacken voor je streak zul je ook niet te vaak de hoge killstreak rewards tegenkomen. Dat neemt toch ook een hoop frustratie weg.
Al ben ik wel bang dat BO ook 'iets' gaat hebben wat misbruikt gaat worden...
Dedicated servers zijn inderdaad wel fijn, mits er wat admins zijn. Bij Battlefield BC2 zijn er namelijk 9/10 keer geen admins, dus heb je er nog steeds niets aan, eigenlijk.
Wat ik op filmpjes zag was dat je alles kon doen inc. nog een paar andere gametypes zoals one in the chamber? Alleen spec ops zou nog niet werken, maar misschien werkt dat nu wel?Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 09:02:
[...]
Ja hier kan je inderdaad gelijk in hebben dat je het op AlterIWnet kan spelen.
Ik zelf heb ook de MW2 AlterIWnet versie, maar de enigste modes die daar worden gespeeld is ground war ffa en tdm. En met de gekochte versie krijg je steam als het ware er ook nog bij+zombies.
En ook nog leaderboards. Het werkt allemaal ook nog is veel makkelijker.
Ik denk dat ik Black Ops wel ga kopen, lijkt mij toch wel erugg vet.
Want? Ik heb gewoon 40 euro betaald voor MW2, wat nu onspeelbaar is door de cheaters is. Als hetzelfde met Black ops gebeurd zou ik het redelijk zonde vinden van m'n geld, ja.MicScott schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:12:
[...]
Je zegt dus dat je je al honderden uren vermaakt hebt met MW2 maar om 40 euro neer te leggen voor BO voor waarschijnlijk een zelfde tijd fun vindt je zonde van het geld?
Lekker mannetje...
[ Voor 62% gewijzigd door J0ey op 17-10-2010 12:32 ]
Aaah, het einde van het jaar is in zicht en natuurlijk komt er dan nog een CoD uit om de casual fucks uit te melken. Snap niet dat mensen warm kunnen lopen voor zo'n gedrocht van een FPS franchise, iig waar het nu in is veranderd.
Blackops is ook 1 fuckin grap, wed dat het nog ongebalanceerder is dan MW2.
YouTube: Call of Duty: Black Ops Beta
Kijk @ 2.44
Komt me aardig bekend voor of niet
Veel plezier met die teringzooi online. En blijf lekker betalen voor dit soort shit zodat ze het elk jaar blijven uitbrengen.
Kijk @ 2.44

Veel plezier met die teringzooi online. En blijf lekker betalen voor dit soort shit zodat ze het elk jaar blijven uitbrengen.
[ Voor 3% gewijzigd door Omnyakom1 op 17-10-2010 12:52 ]
Ga jij even lekker ergens anders jezelf belachelijk maken...Omnyakom1 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:51:
Aaah, het einde van het jaar is in zicht en natuurlijk komt er dan nog een CoD uit om de casual fucks uit te melken. Snap niet dat mensen warm kunnen lopen voor zo'n gedrocht van een FPS franchise, iig waar het nu in is veranderd.
Kijk @ 2.44Komt me aardig bekend voor of niet
![]()
[ Voor 85% gewijzigd door vinom op 17-10-2010 12:53 ]
Ow excuus, ik dacht dat je bedoelde dat het zonde is om er geld aan uit te geven als je het ook illegaal kan spelen.J0ey schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:24:
Want? Ik heb gewoon 40 euro betaald voor MW2, wat nu onspeelbaar is door de cheaters is. Als hetzelfde met Black ops gebeurd zou ik het redelijk zonde vinden van m'n geld, ja.
Wat is er fout aan dan? Wel zo fijn als je dat ook zegt hé 
Ah ik ziet em al
Why = while.
Ah ik ziet em al
[ Voor 21% gewijzigd door vinom op 17-10-2010 13:10 ]
Verdiep je eerst eens in de game, voordat je poep gaat roepen, prutser.Omnyakom1 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:51:
![]()
ja echt unbalanced! want als je van achter neer geschoten word moet je natuurlijk wel 10minuten de mogelijkheid krijgen om op te draaien, af te vragen waar het vandaan komt en dan je tegenstander kunnen neerschieten!Omnyakom1 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:51:
![]()
Stom dat wij dat allemaal niet zien!
blup
Ik ben het niet met Omnyakom1 eens, maar een feit is dat iedereen hier wel heel enthousiast is over BO. Treyarch is gewoon een mindere studio en ik denk niet dat BO beter wordt dan MW2 qua multiplayer / balans / wapens / totale spelervaring.
het hoeft ook niet beter te zijn. Als het mw2 is met admins is het eigenlijk al voldoende. Want mw2 was bij de launch echt niet slecht, het was geweldig, maar de support na de launch zorgt voor de vele negatieve reacties.
[ Voor 42% gewijzigd door Bezulba op 17-10-2010 13:38 ]
blup
Nog iemand die zich totaal niet heeft verdiept. Dan blijf je toch gewoon MW2 spelen, met continue 10 killstreaks in de lucht.monnick schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:37:
Ik ben het niet met Omnyakom1 eens, maar een feit is dat iedereen hier wel heel enthousiast is over BO. Treyarch is gewoon een mindere studio en ik denk niet dat BO beter wordt dan MW2 qua multiplayer / balans / wapens / totale spelervaring.
Verwijderd
Lang leve Cold-Blooded.bram1984 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:44:
[...]
Nog iemand die zich totaal niet heeft verdiept. Dan blijf je toch gewoon MW2 spelen, met continue 10 killstreaks in de lucht.
Verwijderd
Jammer dan maat maar die range van shotguns zijn erg klein en die kerel ging niet eens snel dood.Omnyakom1 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 12:51:
![]()
Kijk eerst voordat je onzin uit kraamt
Daar gaat het helemaal niet om. Het is gewoon lekker dat killstreak-kills niet meetellen in je spree, en daarnaast zitten er geen bizar overpowerde streaks in, zoals de CG en Pavelow.
Verwijderd
Nee, weet ik. En dat is inderdaad veel beter, vooral dat eerste punt.bram1984 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:57:
[...]
Daar gaat het helemaal niet om. Het is gewoon lekker dat killstreak-kills niet meetellen in je spree, en daarnaast zitten er geen bizar overpowerde streaks in, zoals de CG op Pavelow.
Heeft iemand ervaring met Mediaoffer?
Ik wil Black Ops daar pre-orderen, maar ik zou m dan wel graag op de releasedag in de bus hebben, zoals GCShop met MW2 deed (daar werd die de dag voor de officiële release verzonden).
Ik wil Black Ops daar pre-orderen, maar ik zou m dan wel graag op de releasedag in de bus hebben, zoals GCShop met MW2 deed (daar werd die de dag voor de officiële release verzonden).
[ Voor 6% gewijzigd door J0ey op 17-10-2010 14:23 ]
Mijn MW2 kreeg ik vorig jaar gewoon op de releasedag binnen van MediaOffer, en gezien de prijs echt een aanrader!J0ey schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:22:
MediaOffer is een goede, al dan niet, de beste zaak om je games te kopen.J0ey schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:22:
En jij spreekt ook onzin. Treyarch is echt geen mindere studio dan IW. MW2 is leuk, maar zeer unbalanced en Black Ops is op het gebied van balancen meestal wel goed.monnick schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:37:
[ Voor 44% gewijzigd door vinom op 17-10-2010 14:46 ]
Sorry maar verdiepen in een COD game ben je binnen 5 min mee klaar....bram1984 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:21:
[...]
Verdiep je eerst eens in de game, voordat je poep gaat roepen, prutser.

Oke, bedankt. Maar daar stond ook bij 0-3 dagen, na release zoals nu? En inderdaad, voor de prijs hoef je het niet te laten! Toch al snel 20 euro goedkoper dan de 'normale' winkels!Svennetjee schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:28:
[...]
Mijn MW2 kreeg ik vorig jaar gewoon op de releasedag binnen van MediaOffer, en gezien de prijs echt een aanrader!
Verwijderd
Mensen ga niet bij Mediaoffer bestellen, anders heb ik hem misschien niet op releasedag binnen 
Nee hoor grapje Mediaoffer is goeie winkel en goedkoop.
Mediaoffer is zeker een goede winkel, heb er al vaak besteld. Alleen met mijn laatste aankoop daar heb ik wel problemen. Heb F1 2010 besteld een tijd voor de releasedate. Ze hebben hem toen de dag voor de release verstuurd zeggen ze maar er is nooit iets bij me aangekomen. Ook onderzoek bij TNT leverde niets op. Ze hebben me toegezegd een nieuwe toe te sturen, maar heb tot op heden nog niets ontvangen. Release was 21 augustus of iets dergelijks.Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:19:
Mensen ga niet bij Mediaoffer bestellen, anders heb ik hem misschien niet op releasedag binnen
Aangezien ik altijd pech heb gehad met preorders, haal ik BO gewoon lekker in de winkel (of misschien op de midnight release als dat hier ergens in R'dam is.
)
Betaal je wel wat meer dan bij bv MediaOffer, mja, ik durf het niet meer aan om te preorderen.
Betaal je wel wat meer dan bij bv MediaOffer, mja, ik durf het niet meer aan om te preorderen.
Wow Machinma Respawn heeft dus ook zo'n gelekte clip van Black Ops geupload en hun account werkt nu niet meer... Bestaat wel nog maar je kan niks meer kijken..
Lullig..
Lullig..
Verwijderd
Ja klopt ik zat daar straks ook op hun channel je kan inderdaad niks meer zienReFresh F5 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:27:
Wow Machinma Respawn heeft dus ook zo'n gelekte clip van Black Ops geupload en hun account werkt nu niet meer... Bestaat wel nog maar je kan niks meer kijken..
Lullig..
Machinima heeft goeie contacten met youtube denk ik, komt wel weer goed
Edit: als je nu op elke Machinima channel kijkt zie je dat er op elke channel geen video's meer zijn gepost sinds 15 uur geleden. Ze zijn er dus wel mee bezig
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 15:44 ]
Oh, dus die video is niet meer te bekijken?
Overigens is de Beta nu public gelekt zie ik. Weet niet of ik de naam hier mag plaatsen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L5RO9vg1pgY]
Overigens is de Beta nu public gelekt zie ik. Weet niet of ik de naam hier mag plaatsen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L5RO9vg1pgY]
[ Voor 72% gewijzigd door vinom op 17-10-2010 15:44 ]
Verwijderd
Hier stond een bericht die wel weg mocht
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 15:54 ]
Dit topic is gesloten.