Ik hoop dat er snel bekend wordt wanneer je welke perk unlocked, dus bij welke level. Zal wel snel komen nu de game al gelekt is..
Quickscopen blijft bestaan, alleen minder snel als bij MW2. Gewoon weer zoals MW1: YouTube: "Lie In Wait" COD4 Noscope & Quick Scope Montage by omalleys
Bovendien, het is al zo oud als de weg naar Rome:
YouTube: best russia awp [Counter strike 1.6]
Quickscopen zit in zowat elke FPS, het is best een kunst om onder de knie te krijgen(in elk geval op de PC) maar het is zeker niet onverslaanbaar. Verre van zelfs.
Quickscopen zit in zowat elke FPS, het is best een kunst om onder de knie te krijgen(in elk geval op de PC) maar het is zeker niet onverslaanbaar. Verre van zelfs.
Ga 'm gewoon bij foregames halen op 8 nov-nacht. Me maten hadden we voucher van 60e kado gedaan voor me b-day dus interesseerd me niet zo veel om er 10e meer voor te betalen. Die gasten daar hadden ook PES voor me apart gelegd en was de eerste in tilburg die 'm had, dus dat verdiend wel wat credits.Mavamaarten schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:46:
Net black ops gepre-ordered op mediaoffer.nl
Zondag gekeken, 39.55 €, keek dinsdag weer (om te bestellen) 43€
achja, modern warfare kost hier in de winkel nog 46 €, dus dan is 43 nog goed te doen voor een nieuw spel.
Ik kan echt nie wachteeeen
oke, als je zo kan snipah (oh oh) als die eerste YT, dan ben je wel koning hoor...reemprive schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:49:
Quickscopen blijft bestaan, alleen minder snel als bij MW2. Gewoon weer zoals MW1: YouTube: "Lie In Wait" COD4 Noscope & Quick Scope Montage by omalleys
ROFL 
Suc6 Scott
Mijn pcje trekt het met gemak
alleen jammer dat mijn monitor zo oud is..
maar hopelijk komt daar binnenkort ook verandering in

Suc6 Scott
maar hopelijk komt daar binnenkort ook verandering in
[ Voor 125% gewijzigd door Soundstorm2010 op 20-10-2010 14:56 ]
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
ik denk dat het wel meevalt scott,
Beetje overklokken;)
ik ga met mijn E8400 ook gewoon eerst proberen..
werkt et niet dan zien we wel.
Beetje overklokken;)
Die 8400 ligt tenminste nog boven de minimumeisen, dat kan van die van mij niet gezegd worden. De CPU, MoBo en RAM waren 4,5 jaar geleden toen ik ze kocht al geen high end onderdelen, dus het is wat mij betreft wel tijd om iets nieuws te kopen.ApC_IcE schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:09:
ik denk dat het wel meevalt scott,
Beetje overklokken;)
Ik blijf nog beschaafd hoor, 500 voor een mobo, HDD, cpu, ram, kast en cpu fan. Een goede gpu heb ik al.
Geen noob town maar nuke town dus.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
en waar heb jij het over
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Dit ^^.
Was wel stom van mij om het niet even te quoten omdat iedereen het ergens anders over had
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Volgens deze gelekte afbeelding staan er al drie DLC-pakketten op de planning voor de aanstormende shooter Call of Duty: Black Ops, die op negen november gereleased zal worden.
Het is interessant om te weten dat Black Ops sowieso zal ondersteund worden met DLC, maar het is wel verrassend dat Activision zich al voor de release van het spel hiermee bezig houdt. Het idee dat DLC met opzet niet in de originele release van het spel zit om het dan later extra te kunnen verkopen, komt in ons op.
Ofwel is Activision gewoon zelfzeker dat de game niet zal floppen en willen ze zo snel mogelijk nieuwe gratis content releasen, waarvoor dank.
Wat een onzin. Dit scherm toont alleen maar aan dat ze DLC's kunnen gaan uitbrengen. De applicatie is er gewoon op voorbereid. Helemaal terecht dat ze dit er gelijk al inbouwen. Is gewoon een onderdeel wat op de planning stond voor de 1e release. Een onderdeel wat in de applicatie hoort te zitten.vinom schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:13:
[afbeelding]
Het is interessant om te weten dat Black Ops sowieso zal ondersteund worden met DLC, maar het is wel verrassend dat Activision zich al voor de release van het spel hiermee bezig houdt. Het idee dat DLC met opzet niet in de originele release van het spel zit om het dan later extra te kunnen verkopen, komt in ons op.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Activision en gratisvinom schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:13:
[afbeelding]
Volgens deze gelekte afbeelding staan er al drie DLC-pakketten op de planning voor de aanstormende shooter Call of Duty: Black Ops, die op negen november gereleased zal worden.
Ofwel is Activision gewoon zelfzeker dat de game niet zal floppen en willen ze zo snel mogelijk nieuwe gratis content releasen, waarvoor dank.
Riiiiiiight
E6600, beter of slechter dan een i3 530 ?, of is er echt een i5 nodig ?vinom schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:30:
...
Call of Duty: Black Ops Download Minimum System Requirements
- Processor: Intel Core2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 or better
- Memory: 2GB
- HDD: 12GB
- Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA GeForce 8600GT/ATI Radeon X1950Pro or better
- Sound: DirectX 9.0c-compatible
DirectX: 9.0c
...
Gezien het feit dat ik van plan ben om een i3 met 5770 te gaan halen
Overigens, ben wel blij dat er ook DLC's gaan komen, zeker als deze gratis zijn, zo hoef je ook niet idioot veel maps in 1 keer te kennen, maar krijg je er in de loop van de tijd gewoon een paar bij
Anoniem: 378733
Quickscopen in MW2 vereiste nauwlijks tot geen skills.Anoniem: 336180 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:08:
[...]
De meeste quickscopers, waaronder ik, pakten gewoon een intervention uit verveling omdat je daar tenminste skill voor nodig had. Je kan ook voor de makkelijke manier gaan en een ump45 pakken en iedereen aan gort schieten met een chopper gunner, maar na 200 uur zo te spelen wordt het ook wel saai. De range is misschien lang, maar probeer iemand maar met highrise aan de andere kant van de map te quickscopen. Natuurlijk zijn er ook noob quickscopers die een barret pakken en hem dus inderdaad als een assault rifle gebruiken door willekeurig te sprayen, maar ik vind niet dat je dan kan zeggen dat alle quickscopers slecht zijn. Bij de intervention krijg je vaak maar 1 kans om te schieten, is ie raak dan heb je skills (of geluk) maar is ie mis, dan ben je dood omdat een of andere noob je wel weer knived/tubed.
Al met al vind ik het dus jammer dat ze een spel zo hebben verpest, het had namelijk best een leuk spel kunnen zijn =/
Anoniem: 326505
Schei toch eens uit met nutteloze posts te plaatsen. Buiten dat is dit het Black Ops topic en niet MW2. Neem een voorbeeld aan Vinom die hier tenminste berichten plaatst waar mensen WEL op zitten te wachten.Anoniem: 378733 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:44:
[...]
Quickscopen in MW2 vereiste nauwlijks tot geen skills.
Dat plaatje zegt op zich niks. Het is waarschijnlijk van partnernet waar alle xbox devs content kunnen testen. Als daar een test op staat betekent het niet perse dat dat in echte DLC resulteert.vinom schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:13:
[afbeelding]
Aan de andere kant verwacht ik wel 2 of meer DLC pakketten voor BO. (Je moet ergens geld vandaan halen he.)
Kijk even een paar pagina's terug.Anoniem: 326505 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:54:
[...]
Schei toch eens uit met nutteloze posts te plaatsen. Buiten dat is dit het Black Ops topic en niet MW2. Neem een voorbeeld aan Vinom die hier tenminste berichten plaatst waar mensen WEL op zitten te wachten.
En begin niet onzin uit te kramen als dit je 1e post in dit topic is.
OT:Morgen weer een bonus round van GTTV
Was dat niet 14 x, geloof dat dat ergens ter sprake kwam.Anoniem: 378733 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:39:
DavidVonderhaar twitterde:
[afbeelding]
Ben benieuwd
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Meer als 14 prestiges sowiesoNeoMe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:48:
[...]
Was dat niet 14 x, geloof dat dat ergens ter sprake kwam.
[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 20-10-2010 18:13 ]
Ik zeg unlimited prestiges. Met het huidige systeem (een extra class per 2 prestiges) gaat dat niet, maar ze zeiden ook al dat er een andere reward aan het prestigen zat, dus het zou goed kunnen. You heard it here first 
En dat plaatje met DLCs staat letterlijk test DLC in. Totaal geen reden om aan te nemen dat er dus al 3 DLC's gepland zijn. En waarom zou dat ook een probleem zijn? Je kunt toch best al DLC's plannen? Dan ga jij zeggen dat ze het welwetend uit het spel halen om het later in een DLC te stoppen... Dat heb ik toch liever dan dat ze nu 3 maanden langer aan het spel werken en dan geen DLCs uitgeven. Ik vind het alleen kwalijk als de content al klaar zou zijn en ze het daarna nog eens uit het spel gaan slopen om het dan als DLC uit te geven, maar daar is helemaal geen indicatie van.
En gelukkig nuketown ipv noobtown.. Dat zou echt belachelijk zijn geweest. Ik haat al die termen als noob en noobtuber (wtf, waarom 'tube'??), zou het echt belachelijk vinden als ze zoiets in het spel gaan verwerken.
En dat plaatje met DLCs staat letterlijk test DLC in. Totaal geen reden om aan te nemen dat er dus al 3 DLC's gepland zijn. En waarom zou dat ook een probleem zijn? Je kunt toch best al DLC's plannen? Dan ga jij zeggen dat ze het welwetend uit het spel halen om het later in een DLC te stoppen... Dat heb ik toch liever dan dat ze nu 3 maanden langer aan het spel werken en dan geen DLCs uitgeven. Ik vind het alleen kwalijk als de content al klaar zou zijn en ze het daarna nog eens uit het spel gaan slopen om het dan als DLC uit te geven, maar daar is helemaal geen indicatie van.
En gelukkig nuketown ipv noobtown.. Dat zou echt belachelijk zijn geweest. Ik haat al die termen als noob en noobtuber (wtf, waarom 'tube'??), zou het echt belachelijk vinden als ze zoiets in het spel gaan verwerken.
Een nieuwe Inside Black Ops:
Op 2:24 zie je Hardline Pro. ''Hardline Pro- bullets do extra damage to aircrafts and turrets. reduced flinch when you are shot.''
Op 2:24 zie je Hardline Pro. ''Hardline Pro- bullets do extra damage to aircrafts and turrets. reduced flinch when you are shot.''
[ Voor 62% gewijzigd door vinom op 20-10-2010 18:59 ]
Dat ik niet post wil niet zeggen dat ik niet lees. Ik heb alle pagina's vanaf deel 1 pagina 1 van black ops gelezen. Op een gegeven moment ga je je storen aan de nutteloze posts en dan zeg ik er wat van. En vervolgens krijg ik zoiets naar mijn hoofd gesmeten. Wie loopt hier nu onzin uit te kramen?Anoniem: 378733 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:31:
[...]
Kijk even een paar pagina's terug.
En begin niet onzin uit te kramen als dit je 1e post in dit topic is.
OT:Morgen weer een bonus round van GTTV, alleen jammer dat ik hem niet kan zien.
Tot nu toe had ik niet wat zinnigs te zeggen dus dan post ik liever niets. Dachten meer mensen er maar zo over.
Anoniem: 319316
Tjee het begint al aardig op het MW2 topic te lijken.....Anoniem: 326505 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:49:
[...]
Dat ik niet post wil niet zeggen dat ik niet lees. Ik heb alle pagina's vanaf deel 1 pagina 1 van black ops gelezen. Op een gegeven moment ga je je storen aan de nutteloze posts en dan zeg ik er wat van. En vervolgens krijg ik zoiets naar mijn hoofd gesmeten. Wie loopt hier nu onzin uit te kramen?
Tot nu toe had ik niet wat zinnigs te zeggen dus dan post ik liever niets. Dachten meer mensen er maar zo over.
Lees eroverheen als je het niet wilt lezen, reacties op zulke post gaan pagina's door. Schiet niemand wat mee op en hou het gewoon on-topic.
Die snoekduik ziet er nog steeds knullig uit. Wel mooi dat er een forced delay in zit voordat je weer kunt schieten. Voor defensief gebruik dus.vinom schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:43:
[ Voor 5% gewijzigd door bongholio op 20-10-2010 19:07 ]
Dat was ook de bedoeling van mijn eerste post. En zie het gevolg.Anoniem: 319316 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:04:
[...]
Schiet niemand wat mee op en hou het gewoon on-topic.
Ik zeg alleen maar dat Quickscopen niet veel skills eist en direct maak ik er een zogenaamd MW2 topic van.Anoniem: 326505 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:49:
[...]
Dat ik niet post wil niet zeggen dat ik niet lees. Ik heb alle pagina's vanaf deel 1 pagina 1 van black ops gelezen. Op een gegeven moment ga je je storen aan de nutteloze posts en dan zeg ik er wat van. En vervolgens krijg ik zoiets naar mijn hoofd gesmeten. Wie loopt hier nu onzin uit te kramen?
En laten we nou er over ophouden want straks gaat het hele topic over deze onzin.
OT:Weer een leuke aflevering van Inside Xbox
Je probeert het goed, alleen pakt het wat minder uit.
Dit is namelijk al zeer lang bekend
En voortaan je post editten i.p.v. dubbelposten
Dit is namelijk al zeer lang bekend
En voortaan je post editten i.p.v. dubbelposten
Anoniem: 104511
Puike info. Let wel dat het de perk Hardened betreft, niet Hardline. Het bestaande hardline met die pro zou een besliste keuze voor mij zijnvinom schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:43:
[video]
edit: hoe meer in game materiaal ik zie hoe meer ik uitkijk naar BO. Ik heb echt een niet verklaarbaar voorgevoel dat 'ie geweldig gaat worden, beter dan MW2 terwijl ik daar al genoeg plezier aan kan beleven.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 104511 op 20-10-2010 19:25 ]
Ah Hardened inderdaad, excuses.
En ik heb hetzelfde gevoel ook, ik zou hem zó graag willen spelen hé.
En ik heb hetzelfde gevoel ook, ik zou hem zó graag willen spelen hé.
Explosies zien er een stuk beter uit, moet ik zeggen. Ik heb nu tenminste het idee dat er iets uit elkaar klapt.
Leuk dat flakjacket je character ook een stuk breder maakt en misschien iets beter om te zien.
Ik vraag me af of het ook effect op je sprint zal hebben?
Dat denk ik niet, ik denk alleen dat je minder snel sprint als je met een LMG rondloopt.
Ik hoop van wel, anders is flak jacket het ook niet meer waard als je er slomer door gaat lopenvinom schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:10:
Dat denk ik niet, ik denk alleen dat je minder snel sprint als je met een LMG rondloopt.
Waarschijnlijk wel beter om te zien ,maar geen grotere hitboxRizendoekie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:06:
Leuk dat flakjacket je character ook een stuk breder maakt en misschien iets beter om te zien.
Dat zou wel raar zijn dan, dan snipe je hem in z'n heup, en dan vliegt de kogel gewoon door hem heen zonder hem te raken.prutser387 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:05:
[...]
Waarschijnlijk wel beter om te zien ,maar geen grotere hitbox
Deze al langs gekomen? Potje TDM op Summit.
Voor als jullie Black Ops videos zoeken, ik heb gister een channel geopend op YouTube:
YouTube: Kanaal van BlackOpsVideoGuides
Word al goed bekeken
Daarop post ik alle trailers en (gameplay) filmpjes die er tot nu toe zijn uitgekomen op van Black Ops.
Ik post overigens zoveel mogelijk/alleen maar HD filmpjes, dus dat zorgt voor veel kijkplezier voor den ogen
YouTube: Kanaal van BlackOpsVideoGuides
Word al goed bekeken
Daarop post ik alle trailers en (gameplay) filmpjes die er tot nu toe zijn uitgekomen op van Black Ops.
Ik post overigens zoveel mogelijk/alleen maar HD filmpjes, dus dat zorgt voor veel kijkplezier voor den ogen
Ik vind het wel heel stil als ik zo dat filmpje hierboven zie, hoort ook helemaal geen andere schoten e.d.
Ziet er prima uit dat filmpje van een volledig potje. Alleen ligt het aan mij of is de gameplay wat sneller (sneller lopen voornamelijk) ?
Enige persoonlijke minpuntje vind ik dat ze de dogs van WaW hebben meegenomen. Zo vervelend
Enige persoonlijke minpuntje vind ik dat ze de dogs van WaW hebben meegenomen. Zo vervelend
Ik denk dat je de harriers, pavelows, en chopper gunners uit MW2 gewend bent.Blik1984 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:28:
Ik vind het wel heel stil als ik zo dat filmpje hierboven zie, hoort ook helemaal geen andere schoten e.d.
Valt wel mee denk ik. Hij gebruikt marathon en een MP5. Dan gaat het sowieso wel wat sneller allemaal.Anoniem: 104511 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:47:
Ziet er prima uit dat filmpje van een volledig potje. Alleen ligt het aan mij of is de gameplay wat sneller (sneller lopen voornamelijk) ?
edit: En lightweight.
Volgens mij niet. Leuk filmpje, mooie kwaliteit ook.bram1984 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:01:
Deze al langs gekomen? Potje TDM op Summit.
[video]
Eigenlijk, als ik zo kijk denk ik eerder dat de systeemeisen verhoogd zijn in verband met de Single Player. Ik denk dat Multi Player prima speelbaar blijft met lage specs.
word het weer dat als je in prestige gaat dat je dan al je challenges opnieuw moet doen? dat is zo vervelend
Anoniem: 318685
zag ik het goed
ene keer kreeg hij 80points en andere keer 60 voor assist...krijg je bij cod eindelijk meer punten bij je assist als je hem bijna dood heb
ene keer kreeg hij 80points en andere keer 60 voor assist...krijg je bij cod eindelijk meer punten bij je assist als je hem bijna dood heb
Dat weet ik ook zekerRafnold schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 03:17:
Dit wordt mijn eerste COD online ervaring. Ik weet al zeker dat ik hard geowned zal worden!
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hoe wil je anders levelen? Enkel op XP verdiend met mannetjes afschieten? Dan gaat het heel lang duren denk ik.questarey schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:44:
word het weer dat als je in prestige gaat dat je dan al je challenges opnieuw moet doen? dat is zo vervelend
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Dat is juist het hele idee van Prestige...questarey schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:44:

Dat je weer vanaf nul kan beginnen, en een paar nieuwe dingetjes krijgt.
Nee, je behoudt ál je challenges, en krijgt een RPG met unlimited ammo.questarey schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:44:

MW2 is de eerste CoD die ik echt veel online gespeeld heb, en dat merkte ik ook wel op het begin. Ik weet zelfs nog op welke map mijn eerste potje was: Scrapyard. Ik had geen idee naar welke kant ik het beste op moest lopen, en werd achter elkaar afgeknald.Rafnold schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 03:17:
Dit wordt mijn eerste COD online ervaring. Ik weet al zeker dat ik hard geowned zal worden!
[ Voor 43% gewijzigd door bram1984 op 21-10-2010 09:12 ]
vraag me alleen af of die dan ook echt anders zijn, dus bijv. wel met de black ops wapens.Anoniem: 378733 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:17:
Nog een tweet van Josh Olin ;
JD_2020 Josh Olin
Zombies comes native with every copy of #CODBlackOps. Buy a collector's edition, you get 4 extra #CoDWaW Zombies levels, running in BlackOps
vanacht nog der riese gespeeld splitscreen, new record @ level 38
@rubenhoed volgensmij zijn wij de enige twee zombiehoeren hier
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Alleen als je mij tegenkomt...Rafnold schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 03:17:
Ik ben toch benieuwd of ik het niveau wat ik nu op MW2 heb, kan evenaren bij Black Ops. Ik denk dat ik nog nooit zo goed in een spel ben geweest als in MW2. Ik zit op mijn toppunt van gamen.. En met 32 jaar, zal het wel hard berg afwaarts gaan.. hahaha.
Basement Bios ---- Exo-S
Ik ben dan ook voor 30+ lobbies. De reactiesnelheid van een 15 jarige is een stuk beter.Mystikal schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:19:
[...]
Alleen als je mij tegenkomt...
Ik ben toch benieuwd of ik het niveau wat ik nu op MW2 heb, kan evenaren bij Black Ops. Ik denk dat ik nog nooit zo goed in een spel ben geweest als in MW2. Ik zit op mijn toppunt van gamen.. En met 32 jaar, zal het wel hard berg afwaarts gaan.. hahaha.
Over het algemeen wel ja, maar jullie zijn vast een geval appart
Ja, maar het IQ lijkt gemiddeld een stuk lager
.
* D4NG3R Schreeuw Schreeuw, noobtube dit. Overpowered dat Schreeuw Schreeuw
Erg vervelend
en voegt echt niks toe aan het spel.. Niemand verplicht je het te spelen
.
Ik hoop wel dat er beginners (1 - 30 ofzo) en advanced lobbies komen. Eventueel zelfs prestige lobbies.

* D4NG3R Schreeuw Schreeuw, noobtube dit. Overpowered dat Schreeuw Schreeuw
Erg vervelend
Ik hoop wel dat er beginners (1 - 30 ofzo) en advanced lobbies komen. Eventueel zelfs prestige lobbies.
Ik merk toch wel dat mijn reactiesnelheid niet meer zo goed is als toen ik MoH:AA speelde, 5 of 6 jaar geleden. Ik ben nu 27, dus ik ben ook wel bang dat het alleen nog maar minder gaat worden in de toekomst.Mystikal schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:19:
[...]
Alleen als je mij tegenkomt...
Ik speel op de Xbox en heb standaard iedereen gemute die niet in mijn friends lijst staat. Weet niet of dat ook op andere platformen kan maar het is wel prettig met mp 
Trouwens: http://www.autoblog.nl/ar...r-voor-call-of-duty-nerds
Trouwens: http://www.autoblog.nl/ar...r-voor-call-of-duty-nerds
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ach, ik ben 34... je merkt het wel, maar toch sta ik nog regelmatig boven aan.MicScott schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:51:
[...]
Ik merk toch wel dat mijn reactiesnelheid niet meer zo goed is als toen ik MoH:AA speelde, 5 of 6 jaar geleden. Ik ben nu 27, dus ik ben ook wel bang dat het alleen nog maar minder gaat worden in de toekomst.
En tegen de tijd dat het me allemaal echt te snel gaat stap ik wel over op MOH
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ok so you cant just purchase a weapon when you want. Here is the list when the weapon is unlocked for purchase.
Primaries
SMG's
MP5K: Default
Scorpion: Level 7
MAC-11: Level 11
AK-74u: Level 17
Uzi: Level 23
PM63: Level 28 or 29
MPL: Level 35
Spectre: Level 41
Classified=Kiparis: All SMG's bought, so at least Level 41, cause you need the Spectre.
Shotgun's
Olympia: Default
Stakeout: < 25
SPAS: Level 31
Classified=HS-10: All Shotgun's bought, so at least Level 31, cause you need the SPAS.
AR's
M16: Default
Enfield: Level 4
M14: Level 9
Famas: Level 14
Galil: Level 20
AUG: Level 26
FN FAL: Level 32
AK-47: Level 36/38
Commando: Level 44
Classified=G11: All AR's bought, so at least Level 44, cause you need the Commando.
LMG's
HK21:Default
RPK: < 6
M60: < 25
Classified=Stoner(?): All LMG's bought, so at least Level (<25), cause you neet the M60
Snipers
Dragunov: Default
WA2000: < 25
L96: Level 31(?)
Classified=PSG1: All Sniper's bought, so at least Level 31(?), cause you need the L96.
Extras on gun
Camo: Level 22
Reticule shape: Level 25
Reticule color: Level 25
Lens: Level 30
Clan Tag (In your gun): Level 10/19
Emblem (In your gun): Level 16/18
Secondaries
Pistols
ASP: Default
M1911: Probably Default or <6
Makarov: Same as above ^^
Python: Level 16/18
Classified=CZ75: All pistols bought, so at least Level 16/18, cause you need the Python.
Launchers
M72 LAW: Default
RPG: Level 12
Sterla: Unknown
China Lake: (Level 48, No confirmation yet.)
Special
Ballistic Knife: Level 15
Crossbow: Level 33
Facepaint: Level 31
Clantag: < 6
PS. Number of prestiges to be confirmed friday by Devs.
Primaries
SMG's
MP5K: Default
Scorpion: Level 7
MAC-11: Level 11
AK-74u: Level 17
Uzi: Level 23
PM63: Level 28 or 29
MPL: Level 35
Spectre: Level 41
Classified=Kiparis: All SMG's bought, so at least Level 41, cause you need the Spectre.
Shotgun's
Olympia: Default
Stakeout: < 25
SPAS: Level 31
Classified=HS-10: All Shotgun's bought, so at least Level 31, cause you need the SPAS.
AR's
M16: Default
Enfield: Level 4
M14: Level 9
Famas: Level 14
Galil: Level 20
AUG: Level 26
FN FAL: Level 32
AK-47: Level 36/38
Commando: Level 44
Classified=G11: All AR's bought, so at least Level 44, cause you need the Commando.
LMG's
HK21:Default
RPK: < 6
M60: < 25
Classified=Stoner(?): All LMG's bought, so at least Level (<25), cause you neet the M60
Snipers
Dragunov: Default
WA2000: < 25
L96: Level 31(?)
Classified=PSG1: All Sniper's bought, so at least Level 31(?), cause you need the L96.
Extras on gun
Camo: Level 22
Reticule shape: Level 25
Reticule color: Level 25
Lens: Level 30
Clan Tag (In your gun): Level 10/19
Emblem (In your gun): Level 16/18
Secondaries
Pistols
ASP: Default
M1911: Probably Default or <6
Makarov: Same as above ^^
Python: Level 16/18
Classified=CZ75: All pistols bought, so at least Level 16/18, cause you need the Python.
Launchers
M72 LAW: Default
RPG: Level 12
Sterla: Unknown
China Lake: (Level 48, No confirmation yet.)
Special
Ballistic Knife: Level 15
Crossbow: Level 33
Facepaint: Level 31
Clantag: < 6
PS. Number of prestiges to be confirmed friday by Devs.
De multiplayer maps, zijn die een beetje ruim opgezet of veel close quarters? Ik speel voornamelijk sniper en mag graag op zeer ruime afstand mijn ding doen.
Ik ben ook 34, maar ik merk geen noemenswaardig verschil in reactievermogen ten opzichte van 10 jaar geleden met gamen. Misschien is het er wel, misschien niet, maar in elk geval niet opvallend.
Anoniem: 324441
Nou, ik ben al 36, maar laatst nog gebanned van een paar servers, wegens vermeend cheaten.
Hoe k@t ook, eigenlijk is dat natuurlijk het beste compliment dat je kan krijgen.
En nee; ik cheat niet!
Volgens mij is mijn reactievermogen nog niet aangetast, maar je moet het wel bijhouden.
Ik denk dat ik tactisch ook wat handiger ben dan de jonkies, en ik kan het ook beter handelen
als het wat tegenzit.
Hoe k@t ook, eigenlijk is dat natuurlijk het beste compliment dat je kan krijgen.
En nee; ik cheat niet!
Volgens mij is mijn reactievermogen nog niet aangetast, maar je moet het wel bijhouden.
Ik denk dat ik tactisch ook wat handiger ben dan de jonkies, en ik kan het ook beter handelen
als het wat tegenzit.
Lees en huiverKaap schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:15:
De multiplayer maps, zijn die een beetje ruim opgezet of veel close quarters? Ik speel voornamelijk sniper en mag graag op zeer ruime afstand mijn ding doen.
Array
Snow covered landscape. Good medium to long range fighting. Map Size: Large.
Cracked
Streets of Vietnam. Well balanced for Seach & Destroy. Map Size: Large.
Crisis
Epic indoor and outdoor battles. Map Size: Medium.
Firing Range
Military practice facility. Hectic Demolition games. Map Size: Small.
Grid
Russian power grid. Plenty of tactical spots for fighting. Map Size: Medium.
Hanoi
NVA prision camp. Excellent for Headquarters ?. Map Size: Medium.
Havana
Cuban city. Filled with tactical street fights. Map Size: Medium.
Jungle
Jungle warfare. Great vertical gameplay. Map Size: Large.
Launch
Huge ? launch facility. Perfect for any game mode. Map Size: Medium.
Nuketown
Nuclear testing grounds. Fast paced action on a small map. Map Size: Small.
Radiation
Fully ? plant. A well balanced map for any game style. Map Size: Medium.
Summit
Facility on a snowy mountain. ? ? ? ?. Map Size: Medium.
Villa
Good cooridoors for long range firefights. Map Size: Medium.
[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 21-10-2010 12:02 ]
Hmm ziet er gewoon goed uit dan. Ik ben van oorsprong geen CoD liefhebber maar MoH viel heel erg tegen dus ik ben maar eens gaan inlezen in CoD:BO.
Ik heb nu wel gelezen dat het aantal spelers vrij beperkt is per map. Op de PC zijn ranked servers 18 slots, maar ik ben bang dat op PS3/Xbox 360 dit toch minder zal zijn. Definitief antwoord heb ik nog niet kunnen vinden.
Edit: 24 players op PS3/Xbox, voldoende dunkt me
Ik heb nu wel gelezen dat het aantal spelers vrij beperkt is per map. Op de PC zijn ranked servers 18 slots, maar ik ben bang dat op PS3/Xbox 360 dit toch minder zal zijn. Definitief antwoord heb ik nog niet kunnen vinden.
Edit: 24 players op PS3/Xbox, voldoende dunkt me
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-10-2010 12:06 ]
Ook voor de consoles staat vast dat het aantal slots 18 is voor ranked en 24 voor unranked.Kaap schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:04:
Hmm ziet er gewoon goed uit dan. Ik ben van oorsprong geen CoD liefhebber maar MoH viel heel erg tegen dus ik ben maar eens gaan inlezen in CoD:BO. Ik heb nu wel gelezen dat het aantal spelers vrij beperkt is per map. Op de PC zijn ranked servers 18 slots, maar ik ben bang dat op PS3/Xbox 360 dit toch minder zal zijn. Definitief antwoord heb ik nog niet kunnen vinden.
Standaard zitten er 3 zombie maps in. Koop je de Hardened Edition dan krijg je de vier WaW zombie maps erbij.Anoniem: 266471 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:04:
Vraagie zit de zombie mode standaard bij in of wordt dat dl content?
[ Voor 20% gewijzigd door vinom op 21-10-2010 12:07 ]
Is de Hardened Edition ook voor de PC beschikbaar?
Volgens mij wel. Een van de edities was niet beschikbaar voor PC, weet alleen even niet of dat de Prestige of de Hardened Edition was.
Yeeey, ik krijg net te horen dat ik 9 en 10 november vrij ben 
@Topicstarter, lijstje maken met mensen/platform, en misschien of deze een server hosten?
@Topicstarter, lijstje maken met mensen/platform, en misschien of deze een server hosten?
Ik kan daar niks over vinden, alleen voor PS3 en xbox kan ik het vinden, weet niet of je een bron hebt daarvan??vinom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:11:
Volgens mij wel. Een van de edities was niet beschikbaar voor PC, weet alleen even niet of dat de Prestige of de Hardened Edition was.
kan hier niet veel doen aangezien 3/4 deel wordt geblockeerd
Aan dit topic te zien is er geen Hardened Edition voor de PC:
http://callofduty.com/board/viewtopic.php?f=71&t=290595
http://callofduty.com/board/viewtopic.php?f=71&t=290595
Anoniem: 266471
Ga ervanuit dat de zombie mode online is.
Iemand enig idee met hoeveel?
Of site waar ik er meer over kan vinden (sommige kan ik niet op gezien ik op me werk zit)
Of site waar ik er meer over kan vinden (sommige kan ik niet op gezien ik op me werk zit)
Wel raar dat in dat clipje een aantal posts hierboven dat die speler een care package dropt. Vervolgens blijkt er een sentry gun in de zitten en dan zegt die voiceover: sentry gun ready MARK THE DZ... terwijl hij hem net uit die carepackage haalt...
Ik ga er vanuit dat je de Zombie mode gewoon ook weer offline in je eentje kan doen..Anoniem: 266471 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:58:
Ga ervanuit dat de zombie mode online is.
Even over die lijst met wapens;
Waarom staat er bij sommige wapens niet een level requirement maar een kleiner-dan teken?? Is dit gewoon onzorgvuldigheid?
Waarom staat er bij sommige wapens niet een level requirement maar een kleiner-dan teken?? Is dit gewoon onzorgvuldigheid?
Nee, dit is gewoon omdat het nog niet 100% zeker is. Dit is nog geen officiele lijst, maar samengesteld van de footage en info die we so far hebben gelezen/gezien.
Voor degene met een Android toestel: In de Market staan een aantal Black Ops apps, bij in elk geval 1 ervan zit een class editor. Is wel leuk om te zien hoe het opzetten van een class verschilt van MW2.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=k4Iuxe8rfrk]
Ik vind deze Campaign Intro al redelijk Epic
NIET KIJKEN ALS JE GEEN SPOILERS WILT ZIEN
[ Voor 19% gewijzigd door HA5H op 21-10-2010 14:36 ]
Ik denk wel dat we bij deze vinom kunnen nomineren als COD BO specialist van het jaar 2010 
Keep the facts coming baby
Keep the facts coming baby
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Dankje Donnie, dat stel ik zeer op prijs
Campaign Intro ben ik eigenlijk vergeten te posten, omdat ik zelf geen spoilers wil zien. Maar iemand anders heeft het filmpje al gepost, dusja

Campaign Intro ben ik eigenlijk vergeten te posten, omdat ik zelf geen spoilers wil zien. Maar iemand anders heeft het filmpje al gepost, dusja
[ Voor 67% gewijzigd door vinom op 21-10-2010 14:31 ]
Las net op de Call of Duty forum dat er geen beeldmateriaal van de PC beschikbaar is. Alles is van de xbox 360 omdat Microsoft die rechten gekocht heeft van Activision. De ontwikkelaars zijn ook alleen actief in de console gedeelte. De PC gedeelte wordt kennelijk genegeerd. Ik ben nu toch wel benieuwd naar hoe de PC versie eruit ziet. Heb niet zoveel zin in nog een console port.
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik kan 'em niet spoileren, daarbij heb ik tot nu toe toch nog veel te weinig ervan gezien om een beeld van de Singleplayer te schetsenvinom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:29:
Dankje Donnie, dat stel ik zeer op prijs![]()
Ik neem je ook niks kwalijk hoor, anderen zullen wellicht wel de Campaign Intro willen zien.
Er zitten helemaal geen spoilers in..Haakontje schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:21:
[video]
Komt er weer een, alle emblems:
Deze zijn uiteraard allemaal te customizen.

Ik mis toch de spoiler tag wel
Deze zijn uiteraard allemaal te customizen.

Ik mis toch de spoiler tag wel
Dat is weer een hele berg plaatjes. Gelukkig geef ik hier geen ruk om, anders zou ik echt niet weten waar ik zou moeten beginnen. Lekker sparen voor guns dus.
Maar dat is het toch ook als je alles bekijkt wat er komt voor BO... Ik heb intotaal maar 3 movies gezien van BO, en verder rest nog niks... dus ik weet nog erg weinig wat er komt, en wat te verwachten is... Dus gelukkig zal het voor mij geen spoiler zijn en zal ik ook niet teleurzijn gesteld omdat ik al niet veel weet...
Ik wacht gewoon netjes af en hoop dat het een goede game is
en dat zouden meer mensen moeten doen
Ik wacht gewoon netjes af en hoop dat het een goede game is
[ Voor 22% gewijzigd door Soundstorm2010 op 21-10-2010 15:23 ]
En we gaan hier, [Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 3, dus verder
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.