[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.542 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peakaboo schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:51:
[...]

Sorry maar verdiepen in een COD game ben je binnen 5 min mee klaar.... :/
Je snapt wat ik bedoel, toch? Niet nodig om zo bijdehand te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de beta is gelekt, maar je hebt een jtag nodig om het te spelen. What a shame , heb de .iso hier op mijn bureaublad staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik snap niks van dat JTAG, want ik heb geen Xbox, maar dat heb je inderdaad nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
J0ey schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:22:
Heeft iemand ervaring met Mediaoffer?

Ik wil Black Ops daar pre-orderen, maar ik zou m dan wel graag op de releasedag in de bus hebben, zoals GCShop met MW2 deed (daar werd die de dag voor de officiële release verzonden).
Ik ben enige tijd geleden met Mediaoffer gemaild, en in principe hoor je de game gewoon op de releasedag in huis te hebben. Maandag wordt deze verzonden. Uiteraard zijn ze afhankelijk van de distributeur en TNT, maar als alles normaal loopt is er niks aan de hand.

Zolang er niet "Uitverkocht" bij de game staat, is er voldoende voorraad voor de pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:41:
Oh, dus die video is niet meer te bekijken?
Overigens is de Beta nu public gelekt zie ik. Weet niet of ik de naam hier mag plaatsen.
[video]
Wat een misselijk makend mannetje om 50 euro te vragen voor een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:49:
Ja, ik snap niks van dat JTAG, want ik heb geen Xbox, maar dat heb je inderdaad nodig.
Afaik is dat een gehackte Xbox waardoor je dus gedownloade games kan spelen. Daarmee zou je dus ook deze beta kunnen spelen.
De gameplay die we nu te zien krijgen komt ook van dit soort mensen vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:05
Ze zullen vast wel snel mensen bannen die illegaal de beta op kwamen zodat ze ook niet meer bij de release kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
vinom schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:41:
Oh, dus die video is niet meer te bekijken?
Overigens is de Beta nu public gelekt zie ik. Weet niet of ik de naam hier mag plaatsen.
[video]
nuttig filmpje, het enige wat hij doet is door de opties bladeren, toont niet eens aan dat hij ook daardwerkelijk Live op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Dorest0rm schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:54:
Ze zullen vast wel snel mensen bannen die illegaal de beta op kwamen zodat ze ook niet meer bij de release kunnen spelen.
Mijn xbox is vorig jaar gebanned omdat ik MW2 een week voor de releasedatum heb zitten spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09
superbassie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:23:
Aangezien ik altijd pech heb gehad met preorders, haal ik BO gewoon lekker in de winkel (of misschien op de midnight release als dat hier ergens in R'dam is. :o )

Betaal je wel wat meer dan bij bv MediaOffer, mja, ik durf het niet meer aan om te preorderen. :P
Gamemania heeft een midnight opening, is wel de normale prijs. Ik ga hem wel daar halen, gezien ik de laatste tijd wat nare ervaringen heb opgedaan met TNT. Ik ga hem hier in Almere halen, in Rotterdam zijn ook 2 vestigingen geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: nvm.

[ Voor 94% gewijzigd door vinom op 17-10-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:59:
[...]

Gamemania heeft een midnight opening, is wel de normale prijs. Ik ga hem wel daar halen, gezien ik de laatste tijd wat nare ervaringen heb opgedaan met TNT. Ik ga hem hier in Almere halen, in Rotterdam zijn ook 2 vestigingen geopend.
Ah ok, chill.
Wist niet eens dat ik een GameMania in de buurt had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Argh, Closed-Beta :(

Als ze het nou twee weken open public beta doen, en dan twee weken niet gamen en dan de release. Maargoed nu kun je in ieder geval genieten van het beeldmateriaal dat sommige opnemen.

Verder snap ik best dat sommige €50,- overhebben om de beta te spelen, een site bijvoorbeeld wil best wel een review op de website hebben staan met meer details.

Aftellen naar 9 Nov ...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04

Niellie41

[object Object]

Ik niet. Waarom de volle mep betalen voor een bèta? Om een paar weken later weer de volle mep te betalen voor de game.

Ik wacht wel tot 9 november, gelukkig duurt het niet meer zo lang maar toch weer wel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
NeoMe schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:32:
Argh, Closed-Beta :(

Als ze het nou twee weken open public beta doen, en dan twee weken niet gamen en dan de release. Maargoed nu kun je in ieder geval genieten van het beeldmateriaal dat sommige opnemen.

Verder snap ik best dat sommige €50,- overhebben om de beta te spelen, een site bijvoorbeeld wil best wel een review op de website hebben staan met meer details.

Aftellen naar 9 Nov ...
Een gamesite ( mits een beetje professioneel ) heeft de game nu misschien al wel in handen. Meestal krijgen ze deze toch zeker 1 tot 2 weken van te voren, zodat ze op de release kunnen reviewen. Misschien dat dit bij een titel als BO anders is maar bij de meeste games is het wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 16:35:
Ik niet. Waarom de volle mep betalen voor een bèta? Om een paar weken later weer de volle mep te betalen voor de game.

Ik wacht wel tot 9 november, gelukkig duurt het niet meer zo lang maar toch weer wel. :(
Inderdaad is nog maar 3 weken maar het voelt nog zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:54:
[...]

Afaik is dat een gehackte Xbox waardoor je dus gedownloade games kan spelen. Daarmee zou je dus ook deze beta kunnen spelen.
De gameplay die we nu te zien krijgen komt ook van dit soort mensen vandaan.
Ook ,en omdat hij gejtagged is kan je unassigned code draaien d.m.v veranderde bestanden (patch.mp.ff) , zo kun je dus ook 10th prestige lobbys hosten op xbox voor mw2 etc. Je word dan wel binnen x aantal uur gebanned ( unbanned kan weer door een keyvault).

Maarja als je een jtag koopt of je eigen xbox jtagged kan je dus nu de closed beta spelen.

Want de beta staat ook gratis online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal www.gametrailers.com in de gaten houden want er komt vandaag nog een bonus round voor CoD 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
bram1984 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 15:50:
[...]

Ik ben enige tijd geleden met Mediaoffer gemaild, en in principe hoor je de game gewoon op de releasedag in huis te hebben. Maandag wordt deze verzonden. Uiteraard zijn ze afhankelijk van de distributeur en TNT, maar als alles normaal loopt is er niks aan de hand.

Zolang er niet "Uitverkocht" bij de game staat, is er voldoende voorraad voor de pre-orders.
Oké, bedankt voor je antwoord! Dan ben ik overtuigd en ga ik 'm binnenkort bij Mediaoffer bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:54:
Allemaal www.gametrailers.com in de gaten houden want er komt vandaag nog een bonus round voor CoD 7
Ik ga er vanuit dat je met CoD 7 Black Ops bedoelt: http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/410?ch=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04

Niellie41

[object Object]

Dat is die van vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is aflevering één en vandaag komt er nog eentje uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool, deze had ik ook nog niet gezien. Dubbel geluk voor mij dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:54:
Zo te zien is die online. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie nog niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oops, ik keek naar de vorige. :F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook :P er zijn er 2 maar die zijn allebei wat anders in elkaar gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:30
http://www.gametrailers.c.../bonusround/410?ch=2&sd=1

das die van vandaag als ik het goed heb

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, nog steeds geen zombie gameplay

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
Paar dagen geleden MW1 uitgespeeld (3e keer) en ben nu bijna klaar met MW2 (2e keer) en kan niet wachten tot BO! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Voor de liefhebbers, ik heb zojuist PS3 COD:BO plus een jaar abonnement Power Unlimited voor € 55,00 + € 2,30 verzendkosten gekocht. De game gaat over het algemeen toch tussen de € 45,00 en € 55,00 kosten, dus voor die € 10,00 een jaartje Power Unlimited abonnement erbij is prima.

PC is € 45,00 en de XBOX360 is ook € 55,00.

Vorig jaar ook PS3 COD:MW2 via de PU gekregen, toen kreeg ik de game op de releasedag door de brievenbus.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:40
Als je via mediaoffer een pre-order plaatst kun je nog een kortingscode aanmaken ook. Heb Call of duty Black Ops PC voor 36 euro inclusief verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Jumpman schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:11:
Voor de liefhebbers, ik heb zojuist PS3 COD:BO plus een jaar abonnement Power Unlimited voor € 55,00 + € 2,30 verzendkosten gekocht. De game gaat over het algemeen toch tussen de € 45,00 en € 55,00 kosten, dus voor die € 10,00 een jaartje Power Unlimited abonnement erbij is prima.

PC is € 45,00 en de XBOX360 is ook € 55,00.

Vorig jaar ook PS3 COD:MW2 via de PU gekregen, toen kreeg ik de game op de releasedag door de brievenbus.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Ik heb namelijk vorig jaar ook MW2 gekregen via de PU en zou graag op deze manier Black Ops bemachtigen, maar er staat duidelijk dit in de voorwaarden:

"U kunt alleen gebruik maken van een welkomstaanbieding (korting of welkomstgeschenk) als u langer dan een half jaar geen abonnement op hetzelfde blad heeft gehad".

Dat is niet het geval bij jou, dus mag je niet aanspraak maken op Black ops. Of heb je een manier gevonden om alsnog Black Ops op te strijken? :P Let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Klopt, ik heb een privé en een zakelijk adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Hmm... Ik niet. Het gaat dus op adres? Dacht als het op naam is, dan kan ik het wel via de rekening van m'n zus of pa betalen.

Pff... Een vriend de PU cadeau doen heb ik ook geen zin in. En meer dan 20 euro willen ze er sowieso niet voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
/offtopic

Er staat nergens iets over adres of bankrekeningnummer, volgens mij kan je pa of je zus gewoon een abonnement nemen. Ik heb van 1993 t/m 2008 op me oude adres een abonnement gehad, toen begonnen ze slecht te leveren (half jaar lang, telkens klagen) en toen heb ik opgezegd. Toen een half jaar later kwam de COD:MW2 actie.

\ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:38:
Jammer, nog steeds geen zombie gameplay
Ik snap echt niet waarom ze daar nou zo lang mee wachten... ben zo benieuwd naar de levels en mogelijkheden!

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:39:
Klopt, ik heb een privé en een zakelijk adres.
Dus nu heb je weer € 55,- betaald, en zit je iedere maand met twee PU's? Wat is daar het voordeel van, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nWo_Riot schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:44:
Hmm... Ik niet. Het gaat dus op adres? Dacht als het op naam is, dan kan ik het wel via de rekening van m'n zus of pa betalen.

Pff... Een vriend de PU cadeau doen heb ik ook geen zin in. En meer dan 20 euro willen ze er sowieso niet voor betalen.
Hoezo, dan betaal je slechts 35 euro voor het spel, en zij slechts 20 euro voor een abbo. Win-Win situatie zou ik zeggen :+.
bram1984 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:05:
[...]

Dus nu heb je weer € 55,- betaald, en zit je iedere maand met twee PU's? Wat is daar het voordeel van, als ik vragen mag?
Ik heb ook een dealtje gemaakt met een vriend (tijdens MW2 geloof ik) 12 maanden "Proef" abbo kost 26,99 hij kreeg voor 20 euro een jaar lang de PU. En ik kreeg het spel.

Vonden we allebij wel een nette deal :+ .

[ Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 18-10-2010 09:21 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan doe je het abbo dus niet cadeau..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:22:
Jawel? Maar hij gaf mij gewoon 20 euro terug van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo, was maar 55 euro. Waarvan ik 35 euro betaalde voor het spel :+ .

De rest van het abbo ging naar hem.

(Goedkoopste webshop toen was 38 euro nogwattes)

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 18-10-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan nog, een cadeau krijg je in de regel toch gratis? Als je er dan geld voor moet geven, is het dus een duur cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:18:
Dan nog, een cadeau krijg je in de regel toch gratis? Als je er dan geld voor moet geven, is het dus een duur cadeau.
:F

Het was geen cadeau.

Ik wou het spel, hij wou een PU abbo. (Ik had al een abbo) Dus was het simpel.. Hij kreeg zijn abbo goedkoop, en ik mijn spel goedkoop. Zo simpel is het :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb hem via gamehubs voor 42,99 maar voor 55 bij power unlimited is zeker mooie actie. Hou wel rekening met verzendskosten a 2,30 en dat je niet vergeet op te zeggen. Beste is meteen brief sturen anders zit je het jaar daarop vast aan duur blad.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
De Multiplayer functionaliteit van Black Ops is uitgelekt he :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:04

steveman

Comfortabel ten onder

Oeps... faíl!

Ah, alleen voor gehackte xboxen... het woord "hack" geeft al aan hoeveel we hier op GoT er verder over kunnen babbelen ;)

[ Voor 82% gewijzigd door steveman op 18-10-2010 11:04 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:20:
[...]

:F

Het was geen cadeau.

Ik wou het spel, hij wou een PU abbo. (Ik had al een abbo) Dus was het simpel.. Hij kreeg zijn abbo goedkoop, en ik mijn spel goedkoop. Zo simpel is het :9 .
bram1984 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:22:
D4NG3R NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:23:
[...]

Jawel? Maar hij gaf mij gewoon 20 euro terug van de prijs.
Als je het zelf nog snapt, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Ik snap niet waarom mensen zulke dingen doen... Ik koop hem gewoon voor 50 a 60 euries, en zit nergens aan vast... Wat allemaal in die PU en andere bladeren staan, staat ook ergens op internet en kun je dus opzoeken..

het enige voordeel is dat zulke magazijntjes alles op een rij zetten en dat je zelf niet hoef te zoeken

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Die PU deal is wel een hele mooie deal, en aangezien ik die dag toch laat op school zit, hoef ik niet laat naar de stad te gaan, hadden veel mensen em vorig jaar op de release dag?

Edit; ik lees net
Releasedatum 9 november 2010: bij tijdige betaling kan het spel op releasedatum worden toegezonden
Vanmiddag bestellen dus :D

[ Voor 38% gewijzigd door Dorest0rm op 18-10-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorest0rm schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:14:
Die PU deal is wel een hele mooie deal, en aangezien ik die dag toch laat op school zit, hoef ik niet laat naar de stad te gaan, hadden veel mensen em vorig jaar op de release dag?

Edit; ik lees net

[...]

Ik kreeg MW2 een dag na de release :) vond ik goed genoeg, ik meende dat het max 2 weken kon duren bij late betalingen. En max 0 - 3 dagen bij tijdige betalingen.
bram1984 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:05:
[...]

[...]

[...]

Als je het zelf nog snapt, prima.
Ik vat hem O-)

[ Voor 16% gewijzigd door D4NG3R op 18-10-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorest0rm schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:14:

Edit; ik lees net

[...]

Ik had MW2 inderdaad op releasedatum in huis, echter zag het er wel wat armoedig uit allemaal. De game zat in zo'n klein plat CD doosje, waarop je vroeger je singletjes ook kocht. Geen handleiding of iets erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die PU actie vind ik best netjes. Zou zelf niet snel een abbo nemen op de PU, maar als je hem bijna gratis bij BO krijgt, why not?
Alleen ff opletten met opzeggen wat NeoMe zei.

Hier btw nog wat TDM materiaal. Beetje verschillende wapens.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xBEd5P-16QY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
bram1984 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:25:
[...]

Ik had MW2 inderdaad op releasedatum in huis, echter zag het er wel wat armoedig uit allemaal. De game zat in zo'n klein plat CD doosje, waarop je vroeger je singletjes ook kocht. Geen handleiding of iets erbij.
Nou ja, dat hoesje verdwijnt in me kast, als het er zó armoedig uitziet print ik wel een mooi nieuw hoesje.
D4NG3R NL schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:24:
[...]

Ik kreeg MW2 een dag na de release :) vond ik goed genoeg, ik meende dat het max 2 weken kon duren bij late betalingen. En max 0 - 3 dagen bij tijdige betalingen.
Ik ga hopen op de dag zelf, ik meen dat het gewoon vanuit Haarlem(daar zit PU) wordt verzonden, en als ze het dan vroeg sturen, heb ik hem gewoon op de dag zelf binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:26:
Die PU actie vind ik best netjes. Zou zelf niet snel een abbo nemen op de PU, maar als je hem bijna gratis bij BO krijgt, why not?

[video]
0:19

"VIEW CoD PLAYERCARD"

:D???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem 7 oktober besteld bij mediaoffer, iemand idee of ik hem dan releasedag(9 november) binnen krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:20:
Ik heb hem 7 oktober besteld bij mediaoffer, iemand idee of ik hem dan releasedag(9 november) binnen krijg?
Dat weet niemand. Er staat 'Levertijd: na release, 0-3 werkdagen'.
Als je pech hebt krijg je hem dus pas na 3 dagen. :P Maar ik zou er wel vanuit gaan dat je hem op 9 november binnen hebt of misschien 1 dag later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:28:
[...]

Dat weet niemand. Er staat 'Levertijd: na release, 0-3 werkdagen'.
Als je pech hebt krijg je hem dus pas na 3 dagen. :P Maar ik zou er wel vanuit gaan dat je hem op 9 november binnen hebt of misschien 1 dag later.
Oke thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Dat rollen naar prone @ 5.45 minuten in het laatste filmpje ziet er op zich heel handig uit, maar ik zie nu ook al mogelijkheden om dat de exploiten. Infinite roll, Extra long roll etc. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:26:

[video]
Vet filmpje, HD, en een volledige pot TDM.

Die minigun is dus een killstreak/CP. Wel fijn dat je die niet kwijt bent, als je dood gaat. Je krijgt gewoon 500 kogels, en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Laatst online: 19:09
Minimum92 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:39:
Dat rollen naar prone @ 5.45 minuten in het laatste filmpje ziet er op zich heel handig uit, maar ik zie nu ook al mogelijkheden om dat de exploiten. Infinite roll, Extra long roll etc. iemand?
Ik krijg een beetje dit gevoel erbij: YouTube: BO Roll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat ik hier nou weer van moet denken...
YouTube: Call of Duty: BlackOps Nazi Zombies Leaked - thetechgame.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het echt is of gewoon weer een fake..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

---------------------------------SPOILER------------------------------

http://www.gamespot.com/x...d=960189&tag=topics;title

Hoeveel mappen er komen hoe ze heten en welke game modes er komen ^^^^^^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:58:
Vanaf 3 meter en met onscherp beeld zou het toch best eens echt kunnen zijn......

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ziet er echt uit, maar het is zo slecht te zien, dat ik er weinig waarde aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Filmpje is echt. Bij de game komen 3 zombie mappen, maar je dient er twee te unlocken. Er is weinig veranderd in de Zombie mode als ik de reacties lees op het filmpje. Zelfde characters, etc.

Edit: ik zie net de link boven me.

[ Voor 5% gewijzigd door vinom op 18-10-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:06:
[...]

Filmpje is echt. Bij de game komen 3 zombie mappen, maar je dient er twee te unlocken. Er is weinig veranderd in de Zombie mode als ik de reacties lees op het filmpje. Zelfde characters, etc.

Edit: ik zie net de link boven me.
Ach is wel logisch dat het bijna hetzelfde is, er kon ook niet zo heel veel verbeterd meer worden want in WaW was het al perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer dan 14 Prestiges! :o Benieuwd wat de voordelen gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:05:
[...]

Het eerste abonnement op privé adres had ik al opgezegd.
bram1984 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:25:
[...]

Ik kreeg de PS3 game netjes in orginele verpakking en gesealed, alleen geen bubbelenveloppe, maar een gewone A2 enveloppe. Dit bij iedereen die besteld had, en die ik ken.

[ Voor 47% gewijzigd door Jumpman op 18-10-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit een MP map tussen met de naam "Noob Town". Wat zal dat voor map zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:19:
Sniper map 8)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:17:
Meer dan 14 Prestiges! :o Benieuwd wat de voordelen gaan zijn.
Meer dan 14 prestiges is echt ziek. Levelen moet onzettend snel gaan dan. En ik ben zeer benieuwd wat de voordelen van prestigen zijn, op meer custom classes na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 23:22
Een grote leeg vierkant zonder dekking of details :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zoiets kwam bij mij ook als eerste op. Of mounted rocketlaunchers door de hele map heen, en onbeperkt claymores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind 12 maps eerlijk gezegd best weinig. MW2 had er 15 ofzo, exclusief DLC.
Ze zullen zeker weer geld vragen voor de DLC :/

[ Voor 24% gewijzigd door vinom op 18-10-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Heb je de rest van de post ook gelezen?
Ugh, the map is called Nuketown. Anyone remember the day of the big reveal they had streets with names of online maps? Nuketown was one of them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:34:
Ik vind 12 maps eerlijk gezegd best weinig. MW2 had er 15 ofzo, exclusief DLC.
ik heb liever 12 goede maps dan 15, met maps als quarry, wasteland, derail, estate of underpass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barca schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:37:
[...]

Heb je de rest van de post ook gelezen?

[...]
Ja, en daar staat verder niets in. Ik zie wel in het topic zelf wat mensen reageren, maar ik heb alleen pagina 1 gelezen, aangezien het er in totaal 16 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een map waar 2000 camp spots in zitten misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:22:
[...]

Meer dan 14 prestiges is echt ziek. Levelen moet onzettend snel gaan dan. En ik ben zeer benieuwd wat de voordelen van prestigen zijn, op meer custom classes na.
Gezien het aantal lvl50's in de filmpjes gaat het levelen vrij snel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:42:
[...]

ik heb liever 12 goede maps dan 15, met maps als quarry, wasteland, derail, estate of underpass...
Quarry is wel cool toch? Vond ik op het begin overigens niet, maar als je de layout een beetje kent, kun je hier prima potjes op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:42:
[...]

Ben ik met je eens, maar er zullen ook vast maps zijn in Black Ops die, net als in MW2, gewoon minder goed zijn. Dan hou je er misschien nog maar 10 of 9 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:04

steveman

Comfortabel ten onder

Derail vind ik juist een ontzettende koningmaps, flanken die campers met een marathon + ninja classe en afmaken die hap :o

Op wasteland ben je inderdaad gauw flink de sjaak als je geen sniperfan bent.

Maar goed, gelukkig kun je straks gewoon een andere dedicated server zoeken ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=34869772,noline]
Maar goed, gelukkig kun je straks gewoon een andere dedicated server zoeken ;)
*Doet wachten op de reactie van iemand die zegt''Niet iedereen speelt op PC''*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:34:
Jup. En jullie zullen je weer lekker laten beetnemen, net zoals met MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ze er geld voor vragen vind ik nog niet zo'n punt, wel dat ze er 15 Euro voor vragen. Als ze er 5 euro voor vragen zal 80% de mappack kopen, geloof mij maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:08:
[...]

*Doet wachten op de reactie van iemand die zegt''Niet iedereen speelt op PC''*
Een veel gemaakte fout die helaas ook veelvuldig op GeenStijl en SpitsNieuws gemaakt wordt, het is:

*Wacht op reactie van iemand die zegt: "Niet iedereen speelt op de PC"* :+

Daarnaast vind ik kutmaps alleen op het begin irritant, maar ik speel ze wel altijd gewoon. Ik heb op maps als Underpass, Wasteland en Estate op het begin veel negatieve scores gehaald, maar nu eindig ik daar meestal wel positief. Vaak wel met scores als 9-2 ofzo, maar goed. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Treyarch het zo met de DLC's gaat doen: Ze doen 3 MP mappen en 1 Zombie map in één map pack en vragen en 7,50 voor de Console mensen en voor de mensen op PC zal het waarschijnlijk gratis worden aangezien dat met WaW ook zo was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:14:
Ik denk dat Treyarch het zo met de DLC's gaat doen: Ze doen 3 MP mappen en 1 Zombie map in één map pack en vragen en 7,50 voor de Console mensen en voor de mensen op PC zal het waarschijnlijk gratis worden aangezien dat met WaW ook zo was
Mappacks zullen op pc wel geld kosten, zie ook MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat gewoon geld kosten, ook voor de PC. En dat komt alleen maar door Craptivision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Er komt toch een map creator bij? Dan komen er al snel gratis maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dream on..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser387 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:25:
Er komt toch een map creator bij? Dan komen er al snel gratis maps :)
Heb je daar misschien ook een bron van?
Zou wel vet zijn als dit kon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:54:
[...]

Heb je daar misschien ook een bron van?
Zou wel vet zijn als dit kon :D
Treyarch heeft meerdere malen aangegeven dat ze mod tools gaan uitbrengen...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:01:
[...]

Treyarch heeft meerdere malen aangegeven dat ze mod tools gaan uitbrengen...
Ja klopt maar ze hebben volgens mij ook gezegd dat de mod tool niet direct op 9 november uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zegt hij toch ook niet?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.