[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.544 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 12:08
onderbouwing waarom ik call of duty 2 het beste vond uit de reeks.
- geen rankings, maar simpelweg knallen.
- M1 Garand geluid was prachig
- zag er voor zijn tijd goed uit en was ook zeeer laag instelbaar dat oude pc's het ook konden draaien, waaronder mijne.
- toujane&st mere eglise (goede maps)
speelbaarheid. niet te snel en niet te sloom.

heb ook veel genoten van CS(S).
speelde het verder ook nooit in clans, maar gewoon voor mijn eigen plezier.

black ops zal zich geheid meer als mw2 voordoen, wat iedereen wel wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spijtig genoeg.... En je geeft de game een 3.. Kijk je films ook 10x als je er geen reet aan vindt?

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik heb er 614 uur in gestopt en ik haat het spel. Maar dat betekent nog niet dat het niet leuk is als ik met 4 vrienden speel en je speelt gewoon op je best en mensen noemen je een Cheater/Wallhacker(gebeurt ongeveer iedere match). Dat doet het investeren in een Megalodon met mensen, dat moeten ze op de razer site bij + punten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
even een flinke knipoog:

ik heb een mooi spel voor je uitgezocht om te gaan spelen. omdat jij 400uur tijd hebt besteedt aan een spel dat je een '3' geeft. dan is dit een mooi vervolg :P
prison break the conspiracy! beoordeeld met een 4,7. die score is ongeveer 1,5x zo hoog als jij call of duty mw2 hebt beoordeeld.
misschien vermakelijk voor 600uur?

(niet serieus nemen :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 14:30
maffiappie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:18:
Ik heb er 614 uur in gestopt en ik haat het spel. Maar dat betekent nog niet dat het niet leuk is als ik met 4 vrienden speel en je speelt gewoon op je best en mensen noemen je een Cheater/Wallhacker(gebeurt ongeveer iedere match). Dat doet het investeren in een Megalodon met mensen, dat moeten ze op de razer site bij + punten zetten.
614? zeshonderdveertien uur een spel spelen dat je haat? dat is 2uur per dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:09:
[...]

Spijtig genoeg.... En je geeft de game een 3.. Kijk je films ook 10x als je er geen reet aan vindt?

:/
Zoals veel mensen hier ook zeggen door je vrienden blijf je het spelen.
Maar ik en me vrienden begonnen ons steeds meer te ergeren aan de lagg en commando enzo.
En als je met MW2 stop en maar een klein beetje van een ander spel proeft(Battlefield Bad Company 2 bv)
denk als je snel wat een rot spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:31:
[...]

614? zeshonderdveertien uur een spel spelen dat je haat? dat is 2uur per dag!
Erg he :(

Edit: *stuurt heel subtiel weer richting thread originele punt*.

GOH wat ziet black ops er leuk uit. Ik kan niet wachten op die vette shotgun met dat mooie siermetaal erop.

[ Voor 29% gewijzigd door maffiappie op 12-10-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steven6249 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:31:
[...]

even een flinke knipoog:

ik heb een mooi spel voor je uitgezocht om te gaan spelen. omdat jij 400uur tijd hebt besteedt aan een spel dat je een '3' geeft. dan is dit een mooi vervolg :P
prison break the conspiracy! beoordeeld met een 4,7. die score is ongeveer 1,5x zo hoog als jij call of duty mw2 hebt beoordeeld.
misschien vermakelijk voor 600uur?

(niet serieus nemen :X )
Ach ja maar..... weet je wat laat ook maar je zou het niet begrijpen

OT: Black Ops SP word wel vet denk ik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
Klote zooi, klikte per ongeluk een geboorte jaar aan waardoor ik nog geen 18 zou zijn (2010) en nou kan ik dus niet meer kijken. Site al een paar keer opnieuw gestart maar dat helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Unbreukable schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:49:
[...]

Klote zooi, klikte per ongeluk een geboorte jaar aan waardoor ik nog geen 18 zou zijn (2010) en nou kan ik dus niet meer kijken. Site al een paar keer opnieuw gestart maar dat helpt ook niet.
Zou ik even je cookies wissen. Dat zou het waarschijnlijk moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
[...]

met andere browser misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
[...]

ff je cookies ofzo verwijderen denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vette shit. Ben blij dat de gore weer lekker terug is zoals in WaW.

Check die belichting als ze die koelkast opzij schuiven. Dat ziet er wel strak uit, moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:18
Magnetic_Man schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:52:
[...]

Zou ik even je cookies wissen. Dat zou het waarschijnlijk moeten oplossen.
Ja dat gaat helaas niet op het werk... dan maar thuis kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:05:
[...]

Ja dat gaat helaas niet op het werk... dan maar thuis kijken. :)
Kun je niet op Youtube op je werk? Staat hij ook vast al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het eerst een hype om MW2 goed te vinden, dan is het nu een hype om MW2 slecht te vinden.

Ik vind het gewoon een super leuk spel, en het zou van mij een 8.5 of misschien wel een 9 krijgen. Een cijfer wat ik MW en CoD2 ook geef, omdat ik ze alle drie ongeveer even goed vind. En dan heb ik er nog maar 2 dagen inzitten volgens m'n stats, in de multiplayer dan. Vergeleken met de mensen die het spel een 3 geven, is dat weinig. Heel weinig.

Black Ops zal ik waarschijnlijk ook weer een 9 gaan geven. Moet alleen niet te veel filmpjes gaan kijken, al hoewel dat wel verleidelijk is. Cliffhanger was leuk om te kijken toen, maar verpeste het level zelf wel een beetje toen ik het uiteindelijk ging spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem aan dat het filmpje van die SP missie veel spoilers bevat, dus die laat ik even achterwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
vinom schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:44:
Neem aan dat het filmpje van die SP missie veel spoilers bevat, dus die laat ik even achterwegen.
Over het verhaal zelf geen spoilers te zien. Maar als je enkele locaties een spoiler vind dan raad ik aan hem niet te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:44:
Geen spoilers te zien in het filmpje, Mark Lamia zegt ook zelf dat hij het niet voor ons wilt verpesten. Lief van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Zo, dat ziet er aardig gelikt uit! Ik heb het idee dat de systeemeisen wel iets hoger zullen zijn als die van MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, heb het gekeken. Hier word ik nou enthousiast van. Wat een sfeer zie ik daar in de levels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De graphics zijn echt veel beter dan die van medal of honor. Ik heb de single player van MOH zojuist uitgespeeld met de settings op high en was niet onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lullige met mw2 is dat in potentie het spel een dikke 9 verdiend. Alleen ergens is het misgegaan met de vele killstreaks en non dedis. Daarom, ookal heb ik het spel ook 250 uur gespeeld, krijgt hij toch een onvoldoende. Altijd gehoopt tegen beter weten in, dat het goed zou komen. Helaas. Hoop niet dat bo ditzelfde lot beschoren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met meer als 600 uur speeltijd kan ik met een gerust hard zeggen dat MW2 een goede game is, MAAR dat Black Ops toch zwaar beter wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we nu over MW2 ophouden en praten over bijvoorbeeld dat er misschien een optie komt dat je custom zombie maps kan maken (voor PC).
Iemand die daar wat meer over kan vertellen?
Zou wel ziek zijn als dit kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:25:
Laten we nu over MW2 ophouden en praten over bijvoorbeeld dat er misschien een optie komt dat je custom zombie maps kan maken (voor PC).
Iemand die daar wat meer over kan vertellen?
Zou wel ziek zijn als dit kon.
Kan bij WaW ook, dus als er mod tools komen (dat weten ze nog niet zeker maar hoogstwaarschijnlijk wel) zal dat zeker kunnen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik was dus van plan om MOH te halen maar nadat de video's en de beta me teleurgesteld hadden ben ik toch van plan om BO te halen. Ik ben echt een MW2 hater sinds dag 1 maar ja ik heb echt een nieuwe shooter nodig en dat zombie en gun games mode spreekt mij wel aan aangezien ik dat vroeger elke dag speelde bij css. Ik heb een vraag wat ik niet heb terug kunnen vinden. Hoeveel maps zijn er tot nu toe bevestigt ?

[ Voor 14% gewijzigd door Aslanboy1905 op 12-10-2010 21:04 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vier die in de startpost staan komen er sowieso in.
Het zullen er uiteindelijk een stuk meer zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Cool, zit net tussen het voetbal door reclame te kijken, zie ik de trailer van Black Ops voor het eerst voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatecrasher74
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik zag de, uitgebreide, commercial ook. Wel humor om 2 dagen voor de release van je grootste concurrent al de commercial uit te zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gatecrasher74 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:32:
Ik zag de, uitgebreide, commercial ook. Wel humor om 2 dagen voor de release van je grootste concurrent al de commercial uit te zenden.
ja, net ook gezien in de pauze ned-zwe (leuke wedstijd trouwens)... maar is wel sterk. Ziet er ook wel weer oke uit wat mij betreft. Alleen jammer dat hij dan weer afsluit met "pre-order now for XboX" (als PC gamer dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
superbassie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:15:
De vier die in de startpost staan komen er sowieso in.
Het zullen er uiteindelijk een stuk meer zijn natuurlijk.
Bedankt. Ging nog even googlen en toen ik dit site bekeek (zie onder) zag ik dat er een (nieuwe?) video is van een mp jungle map. Het is iig gepost op 12 oktober, ik volgde deze topic niet dus sorry als het eerder is gepost.

http://www.cod7blackops.com/

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt ja, maar de naam van die map is afaik nog niet bekend. :)

Die BO reclame is wel vet btw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Vind die trailer niet zo heel spannend trouwens, jammer dat ze ingame beelden gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ephemeral Blood
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08-2023
Net ook de reclame gezien van Black Ops. Hier zaten 6 man druk pratend tv te kijken, maar we werden toch allemaal stil tijdens de reclame. Ik kreeg even een kippenvelmomentje. Wat een mooie trailer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 12:32
Ephemeral Blood schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:41:
Net ook de reclame gezien van Black Ops. Hier zaten 6 man druk pratend tv te kijken, maar we werden toch allemaal stil tijdens de reclame. Ik kreeg even een kippenvelmomentje. Wat een mooie trailer zeg.
Zag hem ook, alleen wel Nederlandse tekst op het eind, doet er toch een beetje aan af :P

Wel mooie wedstrijd verder :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die mensen die het graag willen weten, morgen op 14 oktober rond 10 uur komt er een exclusive trailer van zombies op http://g4tv.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:08:
Klopt ja, maar de naam van die map is afaik nog niet bekend. :)

Die BO reclame is wel vet btw. :P
Dan heb je niet goed geluisterd, die map heet Jungle. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 06:55:
Voor die mensen die het graag willen weten, morgen op 14 oktober rond 10 uur komt er een exclusive trailer van zombies op http://g4tv.com/
Tien uur 'savonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
Ziet eruit als een leuke map. Van de tot nu toe geziene mappen valt het me op dat er redelijk wat variatie in zit. Sneeuw map, Jungle map, Industrieterrein map, Klein dorp. Een punt wat me toch wel aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Ik hou ook van variatie.... anders wordt het zò eentonig... en dat wordt erg saai :(

Pfff wat duurd die dagen nu lang zeg :(:(

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
Ik heb het filmpje 10 keer gekeken. Maar ik kan geen ZOMBIES ontdekken.
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 06:55:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ik denk dat hij zich heeft vergist...want als je goed naar die LINK kijkt.

Jungle-Multiplayer-Map-Exclusive

[ Het is dus een MP map. geen Zombie ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser387 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:14:
[...]

Ik heb het filmpje 10 keer gekeken. Maar ik kan geen ZOMBIES ontdekken.

[...]
Ik snap ook niet waarom Mystikal naar het Jungle filmpje linkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
weetje wat mischien ook wel leuk is. non ranked servers waar je gewoon tot de 1000 kills kunt gaan. (gemodificeerde server waarbij de map nooit veranderd (of om de paar uur) en dat je dan gewoon bijvoorbeeld een uur lang in een map kunt knallen. waarbij de score niet veel boeit.

iemand die dit ook graat terugziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Die servers zullen er vast wel tussen zitten. Was ook bij CoD4 en WaW

Dus neem aan ook in bo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soundstorm2010 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:12:
Pfff wat duurd die dagen nu lang zeg :(:(
Ben het 100% met je eens. Dagen duren echt te lang :P

Edit: dit was volgens mij nog niet vermeld:

Lobby leaderboard and game mode specific leader boards return.

Leaderboards are now sorted on Score per minute averages (which will reward objective mode players better for taking objectives and not just getting kills).

Game mode objective show Score per minute followed by key game mode stats. For example, in Search and Destroy it's Plants, Defuse, and Defends.

We also have weekly, monthly, and all time variants each with a minimum game played (5, 25, and 50, respective) requirements to be listed on the board.

It's our most aggressive leaderboard effort to date.

David 'Vahn' Vonderhaar

[ Voor 60% gewijzigd door vinom op 13-10-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Bter :D

gaat nu ook om de moeite en de dingen die je doet, en niet alleen de kills.

Nu kan ik helemaal niet meer wachten 8)7

Ik wens dat het 9 nov 2010 is _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door Soundstorm2010 op 13-10-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Dat is wel heel mooi :) Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 08:01:
[...]

Dan heb je niet goed geluisterd, die map heet Jungle. :)
Gewoon simpel Jungle dus.
Ok, zodra er een laadscherm beschikbaar is zal ik hem toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Map design spreekt me tot nu toe wel aan, heel prima. Bij elke CoD lijkt 't een stukej gevarieerder te worden. Alleen tegenstanders zijn el erg gecamoufleerd in de jungle, extra lastig om de campers eruit te vissen zo ;)

Overigens, op 40 sec. zie je de speler inzoomen met een sniper en vervolgens nog iets verder inzoomen. Montagefoutje of zijn er verschillende zoom-niveaus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een variabele scope, ja ;)

The way it works is while zoomed into the scope, you can press the Melee button to switch zooms. So far it has been seen with 2 different zoom modes. It replaces the original scope on the rifle with the Variable Scope.
http://callofduty.wikia.com/wiki/Variable_Zoom

[ Voor 89% gewijzigd door vinom op 13-10-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
vinom schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:11:
Een variabele scope, ja ;)

The way it works is while zoomed into the scope, you can press the Melee button to switch zooms. So far it has been seen with 2 different zoom modes. It replaces the original scope on the rifle with the Variable Scope.
http://callofduty.wikia.com/wiki/Variable_Zoom
_/-\o_ Ty Lord O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, volgens mij ben ik jullie dagelijks bron voor de laatste nieuwtjes B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Momenteel wel... Hier op werk kan ik helemaal niks... Kom met geluk om google en tweakers, maar geen filmpjes of plaatjes, want dat wordt alles geblockeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:26:
Haha, volgens mij ben ik jullie dagelijks bron voor de laatste nieuwtjes B)
Waarvoor dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Is het ook bekend of hier een "Barebones" optie inzit?

Dat is het enige in MW2 wat nog leuk is. Dan speel je het spel nog zonder dat je dood gaat door airstrikes, helikopters of predetormissiles.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The current CORE category on the latest development build includes:
Team Deathmatch (12 players)
Merc Team Deathmatch (No parties)
Free for All (8 players, no really large maps)
Domination (12 players)
Ground War (18 players, TDM and DOM, no super small maps)
Search & Destroy
Capture the Flag (12 players)
Headquarters (12 players)
Demolition (12 players)
Sabotage (12 players)

He believes that the above Core playlist is a bit too long and he doesn't like the fact that there is no Team Tactical due to his love for playlists with mixed game modes.

The current HARDCORE category on the latest development build includes:
Search & Destroy (12 player)
Free for All (8 player)

Vahn is aware that people want more Hardcore playlists and he's assures us that it will happen eventually but he's focused on getting Core correct first.

The current BAREBONES category on the latest development build includes:
Bones TDM (12 players, Team Deathmatch, everything disabled. No Perks, Kilsltreaks, Attachments, or Contracts)
Classic TDM (12 players, killstreaks at 3, 5 and 7 levels like MW1 did)

-------------------
Deze playlist is wel van 4 september dus er kunnen best wat veranderingen inzitten.

[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 13-10-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-08 12:16
Bones TDM, Deze lijkt me wel leuk dan kun je pas echt je skills testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hardcore Free-For-All, als dat geen campfestijn wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Dat zal het toch wel worden, Ook zulke mensen blijf je houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soundstorm2010 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:37:
Dat zal het toch wel worden, Ook zulke mensen blijf je houden ;)
Juist met F-F-A. Met HC TDM kun je met je team een beetje oprukken naar de kant waar de tegenstanders spawnen. In F-F-A kan men uit alle hoeken vandaan komen, en gaat er nóg voorzichtiger gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
Ik hoop dat het aantal spelers in elke mode hetzelfde blijft als op die lijst. Ik vind het aantal spelers op een server in mw2 prima, in CoD4 vond ik het vaak een chaos.

Dedicated servers zullen er toch zijn voor max 18 spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
18 spelers op Ranked servers en 24 op Unranked servers. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Classic TDM!
Wooo!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Vindt alles wel leuk, maar idd TDM rockssss O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar blijft de optie voor PC players dan om met 30 man ofzo te spelen :(?
En inderdaad de dagen kunnen niet snel genoeg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die komt er niet ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Wie weet komt dat nog wel... denk als er grote mappen zijn dat er wel max32 komt (unranked)
maar das maar een idee en geen bevestinging 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:21:

The current BAREBONES category on the latest development build includes:
Bones TDM (12 players, Team Deathmatch, everything disabled. No Perks, Kilsltreaks, Attachments, or Contracts)
Kijk, barebones zoals het hoort. :)
Heb d'r zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

superbassie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:40:
[...]

Kijk, barebones zoals het hoort. :)
Heb d'r zin an!
Dan kan je volgens mij net zo goed eender andere willekeurige modern time shooter spelen, maar ja!

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze dezelfde gameplay als CoD hadden wel ja......maar dat is bij lange na niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:05:
En waar blijft de optie voor PC players dan om met 30 man ofzo te spelen :(?
En inderdaad de dagen kunnen niet snel genoeg gaan.
Ik vond bij MW2 die 12 man in Domination heel erg weinig, totdat ik begon te spelen. Viel me erg mee. Je kan merken dat de maps ontworpen zijn op deze aantallen spelers.

Dus voor mij hoeft 30 spelers niet echt meer, zolang de maps maar goed zijn.

Al is een potje chaos met 32 man op Shipment natuurlijk altijd leuk ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of Groundwar op Rust, pfff. Dan pak ik standaard mijn Danger Close class. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
bram1984 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:37:
Of Groundwar op Rust, pfff. Dan pak ik standaard mijn Danger Close class. :P
This is why we cant have nice things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Groundwar in rust is standaard niet mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine update van David ''Vahn'' Vonderhaar:

Fact: The Variable Zoom scope attachment for sniper rifles has 3 levels. Activate with the thumbstick.
----------------
Ik dacht dat er maar twee levels qua zoomen waren, maar het zijn er dus drie :)

[ Voor 26% gewijzigd door vinom op 13-10-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

vinom schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:20:
Kleine update van David ''Vahn'' Vonderhaar:

Fact: The Variable Zoom scope attachment for sniper rifles has 3 levels. Activate with the thumbstick.
----------------
Ik dacht dat er maar twee levels qua zoomen waren, maar het zijn er dus drie :)
Ja, maar dat telt dus alleen specifiek voor die attachment. Dus niet voor de sniper rifle's zonder die speciale zoom scope. Ik denk dat deze dus extra ver kan inzoomen, als je één keer extra klikt. Net als bij de AWP bij Counterstrike kon. Als je serieus drie keer moet klikken om ver te zoomen dan is het wel waardeloos want dan ben je close combat elke keer meteen dood.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:04

steveman

Comfortabel ten onder

NeoMe schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:26:
[...]

Ja, maar dat telt dus alleen specifiek voor die attachment. Dus niet voor de sniper rifle's zonder die speciale zoom scope. Ik denk dat deze dus extra ver kan inzoomen, als je één keer extra klikt. Net als bij de AWP bij Counterstrike kon. Als je serieus drie keer moet klikken om ver te zoomen dan is het wel waardeloos want dan ben je close combat elke keer meteen dood.
Dat lijkt wat tegenstrijdig... :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoMe schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:26:
[...]
Als je serieus drie keer moet klikken om ver te zoomen dan is het wel waardeloos want dan ben je close combat elke keer meteen dood.
Uhu, snipers zijn gemaakt voor CQC.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wat ik bedoel is dat als jij op zoomlevel één zit en je hoort iemand naast je lopen jij nog twee zoomlevels moet klikken voordat je hem dood kunt schieten. Of kunnen jullie ingezoomd heel snel een grote beweging maken en je target zoeken, no way. In real life kun je naast je crosshair kijken maar ingame is dit helaas zwart gemaakt behalve bij ACOG. Dus ik ben benieuwd hoe ze dat drie x zoomen gaan fixen.

Kan ook zoomlevel één acog, twee scoop en drie extra ver scoop. Als het klikken wordt ga ik hem niet gebruiken in ieder geval.

[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 13-10-2010 18:33 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:30:
[...]

Ik vond bij MW2 die 12 man in Domination heel erg weinig, totdat ik begon te spelen. Viel me erg mee. Je kan merken dat de maps ontworpen zijn op deze aantallen spelers.

Dus voor mij hoeft 30 spelers niet echt meer, zolang de maps maar goed zijn.

Al is een potje chaos met 32 man op Shipment natuurlijk altijd leuk ;)
Ja daar heb je wel gelijk aan, ik dacht echt toen ik hoorde ''huh?'' 12 players max voor domination, totdat ik ging spelen en toen merkte je er niks van. Maar ja soms met 32 man is ook wel is lachen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks is zo vet als 48 man FFA op Shipment :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:40:
Niks is zo vet als 48 man FFA op Shipment :D
Hoe lang leef je dan gemiddeld? :P (XBOX dus geen dedi servers) :'(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:42:
[...]

Hoe lang leef je dan gemiddeld? :P (XBOX dus geen dedi servers) :'(
Uh 1 seconde en als je geluk hebt kom je spawn je en moet je direct liggen en naar achteren kruipen.
En dan gewoon beginnen te schieten op de plek waar je spawnde, zo had ik dus een keer een killstreak van 77.
Ik zo dat dus zeggen, zei zo'n kerel oh das niks ik had een keer 141 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
waarom is er eigenlijk nog niets te vinden over BO op Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijltje666 schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:02:
waarom is er eigenlijk nog niets te vinden over BO op Steam?
Inderdaad vond ik ook al raar, ik zou de achievements wel is willen weten.
Af wachten dan maar hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:23:
[...]

Inderdaad vond ik ook al raar, ik zou de achievements wel is willen weten.
Af wachten dan maar hé :P
Die zijn al bekend hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol die achievements/trophies.. Letterlijke kopie van de MW2 trophies, alleen dan net iets anders. Zeer origineel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:08:
Lol die achievements/trophies.. Letterlijke kopie van de MW2 trophies, alleen dan net iets anders. Zeer origineel..
Ze moeten toch wat om aan die 1000G te komen heah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennetjee schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:10:
[...]

Ze moeten toch wat om aan die 1000G te komen heah :)
Ach.. Treyarch heeft vaker moeite dingen zelf te verzinnen ;) I don't blame them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:08:
Lekker boeiend, achievements. :O

Als de game maar lekker speelt, goed gebalanceerd is, en minder ergernissen dan MW2 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd. Achievements zijn wel het laatste waar ik me druk om zou maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:42:
[...]

Ach.. Treyarch heeft vaker moeite dingen zelf te verzinnen ;) I don't blame them.
beter goed gejat dan slecht bedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:21:
The current HARDCORE category on the latest development build includes:
Search & Destroy (12 player)
Free for All (8 player)
hmz, hardcore raakt wel steeds verder uit de gratie :'( .

Weet iemand btw of je de wager wars in HC kan spelen, of dat deze alleen normal mode te doen zijn?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.