[Multi] Call of Duty: Black Ops - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.452 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FireFoz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:43:
http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/410?ch=1
@ 4:45 een stukje over zombies, maar dat ziet er volgensmij 100% hetzelfde uit als in waw :?

[...]

bron?
Dat is ook footage uit WaW. Van de BO Zombi mode is volgens mij nog geen footage te vinden.

Deze is al meerdere malen bevestigd door Treyarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

bram1984 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:51:
[...]
Dat is ook footage uit WaW. Van de BO Zombi mode is volgens mij nog geen footage te vinden.

Deze is al meerdere malen bevestigd door Treyarch.
Hopelijk is het beter speelbaar, ik vond zombie altijd wel vet maar had nooit het gevoel dat ik samen met andere er ver in kon komen. Uiteraard verschillende strategieën bekeken op youtube maar je moest altijd maar geluk hebben dat je de ray gun trof anders was het sowieso verloren. Hopelijk zijn de wapens nu sterk genoeg om die zombies af te maken en de ruimtes goed te verdedigen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben gelukkig niet de enige Nederlander die hem kent en volgt. De rest van NGT volg ik ook trouwens. :P

Ondanks dat ik hun Black Ops gameplay video's wel ga volgen, weet ik nog niet of ik het spel ga kopen. Het liefst koop ik een PS3 met Black Ops en MoH, maar ben een pc gamer en kan nu niet veel geld missen.

Call of Duty is heerlijk om soms even uit te leven op de vijand. Dit kon met MW1 en MW2. Hopelijk kan dit ook met Black Ops.

Ben benieuwd hoe dit spel ontvangen wordt. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Kijk best wel uit naar dit spel. Zat nog te twijfelen tussen deze en Medal of Honor, maar de beta heeft me overtuigd om niet voor MoH te gaan ;)

Hoop dat dit een mooie verbetering is tegenover MW2, wat ik zeker qua singleplayer een gaaf spel vond, maar multiplayer wat minder, met zijn P2P server idee. Hoop ook dat de CS gametype invloeden wat leuke afwisseling kunnen geven :D

Nu wachten... aaargh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-06 11:24
Ik ben voornemens deze game voor de Xbox aan te schaffen itt tot eerdere CoD delen welke ik allemaal op de pc heb. Echter, MW2 viel mij zo tegen op de pc dat ik eigenlijk uberhaupt niet meer in de serie geloof en ik deze ga gebruiken als 'test' of ik shooters op de console kan waarderen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe laat gaat die nieuwe shit bekend gemaakt worden eigenlijk (NL tijd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

bram1984 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:15:
[...]
Een verhaal is sowieso aanwezig. Of je het goed vindt is iets anders.
Er was geen touw aan vast te knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-05 14:00
Anoniem: 311177 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 15:57:
[...]

Er was geen touw aan vast te knopen.
Tuurlijk wel. Makarov was een gevaarlijke terrorist en je moest alles doen om hem te stoppen. Elke keer kreeg je een nieuwe aanwijzing die je moest volgen om meer over Makarov te weten te komen.

Vervolgens werd de US aangevallen en moest je de wereld redden. Uiteindelijk bleek je baas de badguy te zijn omdat hij een hekel had aan de vredestijd ofzo.

Goed verhaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:23

superwashandje

grofheid alom

geen touw aan vast te knopen is ook niet helemaal waar. het zat best goed in elkaar alleen krijg je gewoon de helft niet mee omdat het allemaal heel snel gaat en je ook veel info krijgt terwijl je druk bezig bent met in leven blijven.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superwashandje schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:11:
geen touw aan vast te knopen is ook niet helemaal waar. het zat best goed in elkaar alleen krijg je gewoon de helft niet mee omdat het allemaal heel snel gaat en je ook veel info krijgt terwijl je druk bezig bent met in leven blijven.
Vergelijk het eens met CoD4.. In MW2 was er gewoon geen touw aan vast te knopen, eerst zit je in de bergen te klimmen. Dan zit je weer in Amerika te vechten, dan zit je weer in de woestijn...
:S :? :X :S :? :X :S :? :X :S :? :X

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 21-06 14:20
D4NG3R NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:16:
[...]

Vergelijk het eens met CoD4.. In MW2 was er gewoon geen touw aan vast te knopen, eerst zit je in de bergen te klimmen. Dan zit je weer in Amerika te vechten, dan zit je weer in de woestijn...
:S :? :X :S :? :X :S :? :X :S :? :X
Je stond ook telkens in de schoenen van een andere soldaat. Ofterwel: het personage waar je mee speelde wisselde constant. Was in CoD4 ook al zo :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik, maar bij CoD4 was het teminste duidelijk wie van de personages je nou was :+..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:25:
Weet ik, maar bij CoD4 was het teminste duidelijk wie van de personages je nou was :+..
In MW2 ook. Staat notabene in beeld aan het begin van de missie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

D4NG3R NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:25:
Beter opletten met de cutscenes, dat verwisselde de hele tijd van naam ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*Sight* laat maar, maar mijn ervaring was dat CoD4 een stuk beter was qua verhaallijn. En ook een stuk meer meeslepend. Maar zoals algemeen bekend is, is MW2 meer op de MP gericht als de SP. (CoD4 was zowel de SP als de MP zo goed mogenlijk uitgewerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

D4NG3R NL schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:32:
*Sight* laat maar, maar mijn ervaring was dat CoD4 een stuk beter was qua verhaallijn. En ook een stuk meer meeslepend. Maar zoals algemeen bekend is, is MW2 meer op de MP gericht als de SP. (CoD4 was zowel de SP als de MP zo goed mogenlijk uitgewerkt).
Ik heb ook meer plezier beleefd aan de spec ops dan aan de single player modus. Heb eerst alle missies zelf gedaan, en daarna co-op met een vriend op de veteran de hoogte moeilijkheidsgraad. Na lang spelen hadden we dan uiteindelijke de 69/69 sterren.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

FireFoz schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:43:
http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/410?ch=1
@ 4:45 een stukje over zombies, maar dat ziet er volgensmij 100% hetzelfde uit als in waw :?

[...]

bron?
Geen bron voor maar ik zeg ''hopelijk'' treyarch kennende zal het er waarschijnlijk wel van komen.
Zal wel vet zijn :)

En dat stukje op 4:45 was CoD:WaW zombies ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 378733 op 11-10-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens toch.. sommigen hebben geen enkel idee van de gaten die in dat MW2 'verhaal' zaten.

Het begint al met die 'No Russian' missie op het vliegveld. Makarov is een welbekende topcrimineel uit Rusland. Hij loopt door dat vliegveld, terwijl hij honderden mensen afschiet, en word gespot door vele camera's waar hij langsloopt zonder masker (klik). De Russische autoriteiten kunnen hem zeker niet identificeren? Nee hoor, het is een doodnormale zaak dat Makarov daar de boel omver staat te schieten. In plaats daarvan word de schuld op Amerika gelegd, want er is een dode CIA agent ergens op de vloer gevonden, op de plek waar het ontsnappingsbusje is vertrokken. Met een pistoolkogel in z'n schedel. Conclusie? Amerika zit achter het hele vliegveld gebeuren. De meest logische reactie daarop is natuurlijk een regelrechte invasie van Rusland.. Toch? :')

Wat ik ook wel een mooie vond was bij het favela gebeuren, was toen de groep wou ontsnappen maar er kon op dat moment even geen helikpoter gestuurd worden. Dus wat doet Soap? Hij belt even z'n oude Russische maat Nikolai, die jullie vast nog wel kennen uit CoD4. Nikolai is natuurlijk toevallig op dat moment aan het rondvliegen in Rio de Janeiro, doet ie wel vaker zeker? Er zit echt 0,0 logica in.

Ook een vage fout is wanneer capt. Price even in z'n eentje een fucking nucleaire bom de lucht in stuurt via een onderzeeër. Dat kan gewoon niet. En hoe heeft hij ervoor gezorgd dat die bom ergens in de ruimte af is gegaan? Met z'n Jedi mind powers zeker? Bullshit.

En zo zijn er nog veel meer plotholes.. Bijvoorbeeld het stuk rond Washington DC. Die invasie kwam toch zo onverwachts? Blijkbaar heeft iemand even de moeite genomen om meterslange loopgraven te graven? Sure.. Lekker graven terwijl de bommen je om de oren vliegen.

Damn wat een lap tekst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat wil je daar nu mee zeggen? Het is nog steeds een verhaal, ondanks de gaten. Jij zegt dat de game "verhaalloos" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is het Black Ops topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:15:
Wat wil je daar nu mee zeggen? Het is nog steeds een verhaal, ondanks de gaten. Jij zegt dat de game "verhaalloos" is.
Dat bedoelde ik niet letterlijk. Meer in de trant van dat het verhaal zo weinig voorstelt dat je het amper een verhaal kan noemen.

En het was vooral als reactie op Prutser die het een goed verhaal noemde.
Achja.. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 311177 op 11-10-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Ach, van mij hoeft het verhaal van Black Ops ook niet tot in de puntjes uitgewerkt zijn - non-stop actie van begin tot eind is prima. Als ik een superieur verhaal wil trek ik wel een ander genre uit de kast ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Makarov was helemaal niet bekend, en volgde Zakhaev in stilte op. Makarov was alleen bekend bij de CIA en TaskForce 141 en zo. Die raket ging gewoon na een tijdje af, en niet met de jedi powers die capt. Price heeft. Of dacht je dat de raket eeuwig door zou vliegen? Als het klopt wat je over de Favela zegt, dan is dat inderdaad iets wat ze niet duidelijk hebben uitgelegd.

Maar hoe dan ook, dit betekent niet dat het verhaalloos is. Bovendien zei ik 'beste personages in welke videogame dan ook'. Ik vind MW2 de leukste cutscenes en teksten hebben. Bijvoorbeeld het gesprek tussen Makarov en Price op het laatst is erg leuk. "The enemy of my enemy is my friend". En als Roach en Ghost worden verraden door Shepherd, dat is toch vet, of niet? Muziek van Hans Zimmer maakt het prachtig af.

Genoeg over MW2. Ik heb even dat gametrailer filmpje gekeken, maar echt nieuws is het niet. Volgende week beter, hopelijk!

Mijn naam is Gijs btw, niet Prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

beany schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 16:17:
[...]

Je stond ook telkens in de schoenen van een andere soldaat. Ofterwel: het personage waar je mee speelde wisselde constant. Was in CoD4 ook al zo :)
Inderdaad zo onduidelijk vond ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prutser387? Die gast die hierboven reageerde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Yesss, im famous :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:10

steveman

Comfortabel ten onder

Idd, met cutscenes ed heb je nog best wel het idee dat er een verhaal bij zit, eigenlijk bij alle CODs.

Okay, in boekvorm hoef ik 't niet ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Anoniem: 372326 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:49:
Makarov was helemaal niet bekend, en volgde Zakhaev in stilte op. Makarov was alleen bekend bij de CIA en TaskForce 141 en zo. Die raket ging gewoon na een tijdje af, en niet met de jedi powers die capt. Price heeft. Of dacht je dat de raket eeuwig door zou vliegen? Als het klopt wat je over de Favela zegt, dan is dat inderdaad iets wat ze niet duidelijk hebben uitgelegd.

Maar hoe dan ook, dit betekent niet dat het verhaalloos is. Bovendien zei ik 'beste personages in welke videogame dan ook'. Ik vind MW2 de leukste cutscenes en teksten hebben. Bijvoorbeeld het gesprek tussen Makarov en Price op het laatst is erg leuk. "The enemy of my enemy is my friend". En als Roach en Ghost worden verraden door Shepherd, dat is toch vet, of niet? Muziek van Hans Zimmer maakt het prachtig af.

Genoeg over MW2. Ik heb even dat gametrailer filmpje gekeken, maar echt nieuws is het niet. Volgende week beter, hopelijk!

Mijn naam is Gijs btw, niet Prutser
Yup, SP was zeer vermakelijk. Ik hoop dat we ooit Makarov toch nog een kogel door zn kop mogen jagen :(
Kon t niet geloven toen MW2 was afgelopen met "Da, I know a place", en toen er opeens niks meer kwam?!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:10

steveman

Comfortabel ten onder

Don't push this button!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324441

Waar ik aan zat te denken; we kunnen straks onze skins aanpassen in mp. Zal het dan niet lastig zijn de tegenstander te herkennen, aangezien deze er hetzelfde uit kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

Anoniem: 324441 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:58:
Waar ik aan zat te denken; we kunnen straks onze skins aanpassen in mp. Zal het dan niet lastig zijn de tegenstander te herkennen, aangezien deze er hetzelfde uit kan zien?
misschien moet je er dan 2 maken 1 voor elke kant en dat je ze kan veranderen tot een bepaalde grens zodat ze nog herkenbaar zijn als bijv gewoon burgers of echt soldaten. zoiets lijkt me wel logisch :)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neem aan dat elke factie andere aanpassingen heeft, en sowieso andere uniformen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mmmm Treyarch kennende zal dit wel geen probleem zijn, ze hebben er vast een oplossing voor
Hulde aan Treyarch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:58:
[...]

Prutser387? Die gast die hierboven reageerde?
Oh. Nou ja, je reageerde een paar pagina's terug op mijn bericht, ik dacht dat je het daar over had.
Alleen facepaints (en wapen camo's natuurlijk). In die customization filmpjes zie je dat je met lb en rb kan kiezen ttussen verschillende legereenheden, ik denk dat je dat bedoelt. Maar dat is alleen maar om te zien hoe jouw poppetje er uit gaat zien als je met een bepaalde legereenheid speelt. Je speelde toch met MW2 multiplayer soms met TaskForce 141, maar soms ook met de Rangers in multiplayer?

Misschien, ik weet het niet zeker, kan je je poppetjes ook op verschillende legereenheden aanpassen. Zo wil je bij een legereenheid in de sneeuw misschien wel een sneeuwcamo en facepaint, maar bij een legereenheid in de jungle wil je een andere camo. Zou wel vet zijn, maar heeft eigenlijk alleen zin voor camo's en facepaints. Ik zou niet weten waarom je opeens een ander wapen zou willen hebben als je in een andere omgeving speelt. Dan kies je gewoon een andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tegenstanders hebben geen groene naam boven hun hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-06 08:10
Ik ben benieuwd of al die customizations ook daadwerkelijk zichtbaar zijn voor anderen. Weet iemand hier iets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

reemprive schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:41:
Ik ben benieuwd of al die customizations ook daadwerkelijk zichtbaar zijn voor anderen. Weet iemand hier iets over.
Camo's op wapens zijn nu toch ook zichtbaar? Clantag zal wel zichtbaar zijn, maar gewoon bijna niet te zien. Facepaints geldt denk ik hetzelfde voor als wapen camo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net weer even een custom zombie map gedaan op CoD:WaW, en het was weer eens vermakelijk.
Treyarch heeft inderdaad een goeie naam en zal dit ook willen blijven behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Anoniem: 378733 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:13:
Net weer even een custom zombie map gedaan op CoD:WaW, en het was weer eens vermakelijk.
Treyarch heeft inderdaad een goeie naam en zal dit ook willen blijven behouden.
Erg jammer dat er geen custom maps zijn op de consoles...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
http://www.callofduty.com/hub

Single player trailer voor wie hem nog niet gezien heeft.

[ Voor 70% gewijzigd door prutser387 op 12-10-2010 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser387 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:31:
http://www.callofduty.com/hub

Single player trailer voor wie hem nog niet gezien heeft.
Laten we over de SP even met spoilers praten OK? De MP valt weinig te spoilen, omdat er niet echt een verhaal ect in zit. Maar de SP absoluut wel.
spoiler:
Models zijn ook weer terug dus :) (Stukje op de motor).

Geen sniper shotguns deze keer please :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een stomme trailer. Lekker aankondigen ''World Premiere Trailer'' en dan krijg je dit..had toch iets meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

vinom schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:43:
Wat een stomme trailer. Lekker aankondigen ''World Premiere Trailer'' en dan krijg je dit..had toch iets meer verwacht.
Dat is toch een trailer? In een trailer zie je meestal geen ingame footage toch? :?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:08:
[...]

Laten we over de SP even met spoilers praten OK? De MP valt weinig te spoilen, omdat er niet echt een verhaal ect in zit. Maar de SP absoluut wel.
spoiler:
Models zijn ook weer terug dus :) (Stukje op de motor).

Geen sniper shotguns deze keer please :')
De models staan al maanden op screenshots.

edit: Waarom vindt je dit eigenlijk een spoiler?? Er zit een bepaald wapen in, boeiend verder.
A spoiler is a piece of information in an article about a narrative work (such as a book, feature film, television show or video game) that reveals plot events or twists, and thus may "spoil" the experience for any reader who learns details of the plot in this way rather than in the work itself.

[ Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 12-10-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg toch ook niet dat er ingame footage getoond moet worden. Maar als ze aankondigen World Premiere Trailer, verwacht ik toch minstens een trailer van 2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Het verhaal is te dun voor een trailer van 2 minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, touché! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinom schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:43:
Ik ben ook niet onwijs onder de indruk, maar goed. Jammer dat ze niet een volledige missie laten zien, zoals vorig jaar met Cliffhanger het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-05 13:45
bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:22:
[...]

Ik ben ook niet onwijs onder de indruk, maar goed. Jammer dat ze niet een volledige missie laten zien, zoals vorig jaar met Cliffhanger het geval was.
Komt nog wel :)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 17:05
bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:22:
[...]

Ik vond het jammer dat ze dat destijds deden. Toen ik later de missie zelf ging spelen wist ik precies wat er ging gebeuren. Was dus ook niet bepaald spannend meer om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
De trailer werd vertoont tijdens een wedstrijd (basketball of honkbal?).

De trailer is net aan een minuut, dus waarschijnljik was een minuut zendtijd de max. Dit is dus meer een soort warmmakertje. Ik verwacht over een paar weken nog wel een echte trailer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser387 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:41:
De trailer werd vertoont tijdens een wedstrijd (basketball of honkbal?).

De trailer is net aan een minuut, dus waarschijnljik was een minuut zendtijd de max. Dit is dus meer een soort warmmakertje. Ik verwacht over een paar weken nog wel een echte trailer...
Over een paar weken komt de game uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdebie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:31:
[...]

Ik vond het jammer dat ze dat destijds deden. Toen ik later de missie zelf ging spelen wist ik precies wat er ging gebeuren. Was dus ook niet bepaald spannend meer om te spelen.
Begrijpelijk. Ik vond het echter de ultieme lekkermaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:44:
[...]

Nog 30 dagen = meer dan 4 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 22:51
Vond de campaign trailer wel vermakelijk, laat in korte tijd genoeg actie/gameplay zien.
Het einde met russian roulette (?!) is duidelijk geinspireerd door de film The Deer Hunter lijkt me zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 22:21
Zojuist voor 50 euro (1,95 verzendkosren) de PS3 versie besteld bij bol.com

Normaal is ie 55 (wat al redelijk goedkoop is) en met deze code krijg je nu 5 euro korting: 9RR-BLA-OPS

Je kan dan alleen geen coupon voor gratis verzenden meer gebruiken dus dan komt ie op 51,95 totaal.

EDIT: de bon is ook geldig op de PC/360 versie.

[ Voor 8% gewijzigd door Unbreukable op 12-10-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser387 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:14:
[...]

Nog 30 dagen = meer dan 4 weken...
Dat vind ik een paar weken, tenzij je "paar" letterlijk neemt, maar dat doe ik nooit.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 12-10-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Unbreukable schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:47:
Zojuist voor 50 euro (1,95 verzendkosren) de PS3 versie besteld bij bol.com

Normaal is ie 55 (wat al redelijk goedkoop is) en met deze code krijg je nu 5 euro korting: 9RR-BLA-OPS

Je kan dan alleen geen coupon voor gratis verzenden meer gebruiken dus dan komt ie op 51,95 totaal.
Ik wil je kortingsstreak niet bederven maar hij is er ook al vanaf 42.99.
http://www.budgetgaming.n...+duty:+black+ops_PS3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In buitenlandse shops ja. Dan betaal ik liever een tientje meer aan Mediaoffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-01 06:55
Ik koop hem s'ochtends hier wel in de winkel... zit er nog geen 2 min vandaan :D

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 22:21
bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:52:
In buitenlandse shops ja. Dan betaal ik liever een tientje meer aan Mediaoffer.
of 8,96 aan bol.com en op de release dag in huis... als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:55:
[...]

Kan ook. Ik gun MO het alleen veel meer dan zo'n ballentent als Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:55:
[...]

Zelfde geld voor MediaOffer met op de releasedate in huis. Ik heb meer vertrouwen in hun dan in Bol.com

[ Voor 5% gewijzigd door vinom op 12-10-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Heb nog nooit last gehad van BOL. dus snap ff niet waardoor de recties, maar zo te zien slechte ervaring ermee ??

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naja, niet echt nog. Maar ik heb meer bij MediaOffer besteld dan bij Bol en mijn conclusie is gewoon dat MediaOffer beter is. Misschien komt het omdat ze alleen games verkopen, I don't know. Ik weet ook dat MediaOffer de game op maandag (8-11-2010) verzned en hoe dat bij Bol zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soundstorm2010 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:27:
Heb nog nooit last gehad van BOL. dus snap ff niet waardoor de recties, maar zo te zien slechte ervaring ermee ??
Niet echt zozeer last, maar ze claimen altijd zo goedkoop te zijn, en dit is gewoon bullshit.

Zo stond MotorStorm 1 een keer 2x zo duur (!) geprijsd bij Bol, dan deel 2 bij de FRS. Ik heb meerdere malen over dit soort dingen gemaild, en elke keer kreeg ik exact dezelfde mail terug van verschillende medewerkers notabene. Ze hebben gewoon een standaard format klaar liggen die ze terug mailen. Je word dus als klant totaal niet serieus genomen. Dan ben je wat mij betreft gewoon een ballentent, en daarom koop ik dus niet bij Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Hmm, ik heb hem juist weer bij BOL besteld omdat ik MW2 ook gepre-ordered had bij BOL en hem op de EU-releasedag meteen binnen had voor de middag. :P

Als het goed is komt CoD:WaW vanmiddag binnen dus kan ik me daarmee nog wel even amuseren tot Black Ops. Ben MW2 een beetje beu. En CoD4 blijft nog altijd geweldig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Laatst online: 14-05 21:15
hee, ik ben eigenlijk niet alleen benieuwd naar het spel, maar ook naar de score die het meekrijgt.

ik vond call of duty4 mw en call of duty mw2 super. deze hadden ook een super score.
call of duty 5 waw vond ik weer iets minder. dit was gelijk aan het beoordeelde cijfer te zien. niet dat het gelijk saai was. ik heb me er toch rijkelijk mee vermaakt.

nou was ik benieuwd wat voor een cijfer het zou krijgen, dus wat denken jullie?

(ik heb hem namelijk NOG niet besteld. ben best wel stereotype persoon, als de score hoog is, zal de game wel leuk zijn en dan bestel ik hem :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:39:
[...]

Niet echt zozeer last, maar ze claimen altijd zo goedkoop te zijn, en dit is gewoon bullshit.

Zo stond MotorStorm 1 een keer 2x zo duur (!) geprijsd bij Bol, dan deel 2 bij de FRS. Ik heb meerdere malen over dit soort dingen gemaild, en elke keer kreeg ik exact dezelfde mail terug van verschillende medewerkers notabene. Ze hebben gewoon een standaard format klaar liggen die ze terug mailen. Je word dus als klant totaal niet serieus genomen. Dan ben je wat mij betreft gewoon een ballentent, en daarom koop ik dus niet bij Bol.
Dus een slechte ervaring... Maar overdat niet serieus genomen te worden... Dat komt jammer genoeg tegenwoordig steeds vaker voor...

Daarom PRE-order ik niks. en Ga ik wel lekker naar de Winkel... Als het mij niet aanstaat, kan ik die persoon gelijk al over de balie heen trekken (en dat gaat moeilijk via mail) 8)7 O-)

(maar verder rest ben ik wel aardig hoor _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven6249 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:59:
hee, ik ben eigenlijk niet alleen benieuwd naar het spel, maar ook naar de score die het meekrijgt.

ik vond call of duty4 mw en call of duty mw2 super. deze hadden ook een super score.
call of duty 5 waw vond ik weer iets minder. dit was gelijk aan het beoordeelde cijfer te zien. niet dat het gelijk saai was. ik heb me er toch rijkelijk mee vermaakt.

(ik heb hem namelijk NOG niet besteld. ben best wel stereotype persoon, als de score hoog is, zal de game wel leuk zijn en dan bestel ik hem :P )
Niemand hier heeft de game gespeeld, dus wat heeft dit voor zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387

De meeste gamesites geven bijna alle games altijd een 8 of hoger. Als een site namelijk een te laag cijfer geeft, krijgen ze bij een volgende game geen review-exemplaar meer van de uitgever. En hierdoor wordt de gamesite slechter bezocht door gamers, omdat ze geen reviews hebben van spellen die nog niet gereleased zijn. Het is dus in het belang van de site zelf, om niet te kritisch te reviewen.

De reviews die echt een goed beeld geven, komen altijd pas na de release. :)
Dit is wel een leuke reviewsite (wel erg kritisch af en toe)
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation

En om antwoord te geven op je vraag: Ik denk dat het spel een cijfer krijgt tussen de 8 en de 10. :+

[ Voor 13% gewijzigd door prutser387 op 12-10-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok op een 8,5 van Tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ik geef het momenteel een 7... Zover ik de trailers heb gezien en hoe het er uit ziet...

@ Bram1984

het heeft oook geen zin, maar je kunt na je mening toch wel een cijfer geven !! aangezien we al redelijk wat hebben gezien qua trailers/guns/gadgets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat geef je MW2 dan Soundstorm? Een 5?
Ik zou MW2 een 7 geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soundstorm2010 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:43:
Ik geef het momenteel een 7... Zover ik de trailers heb gezien en hoe het er uit ziet...

@ Bram1984

het heeft oook geen zin, maar je kunt na je mening toch wel een cijfer geven !! aangezien we al redelijk wat hebben gezien qua trailers/guns/gadgets...
Maar dan ga ik dus een cijfer geven aan wat trailers en andere info. Niet aan de game, want die heb ik nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
vinom schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:48:
Wat geef je MW2 dan Soundstorm? Een 5?
Ik zou MW2 een 7 geven.
Ja ik geef mw2 een DIkke 5 ja.... Meer verdient tie ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:54:
[...]

Maar dan ga ik dus een cijfer geven aan wat trailers en andere info. Niet aan de game, want die heb ik nog niet gespeeld.
Daar heb je ook wel gelijk in... Maar je kunt toch wel een beetje inschatten... EEn voorspelling...
het is niet dat als je het mis hebt dan je wordt opgehangen ofzo... maar je hoeft ook helemaal geen cijfer te geven als je dat niet wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
kijk, als ik het de cijfers mocht geven zou ik het zo beoordelen:
cod: 8
cod2: 9
cod3: 7,5
cod4 mw: 8,5
cod5 waw: 7,5
cod mw2: 8,5
cod bo: 8,5

ik kan er natuurlijk grandioos naast zitten met mijn verwachtingen, maar zo denk ik er over. het is een beetje gokken.
call of duty 2 vind ik persoonlijk de beste uit de reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 17:05
Soundstorm2010 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:02:
[...]

Ja ik geef mw2 een DIkke 5 ja.... Meer verdient tie ook niet
want? onderbouw je score eens. Ik vind MW2 een zeer geslaagde game. Goeie SP en heerlijke MP (speel het bijna dagelijks met veel plezier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
Call of duty 2 heb ik trouwens ook de singleplayer gespeeld. misschien dat het daarom een 9 heeft?
heb me echt goed vermaakt met dit deel
de rest van de delen heb ik de Sp niet echt aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Steven6249 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:14:

ik kan er natuurlijk grandioos naast zitten met mijn verwachtingen, maar zo denk ik er over. het is een beetje gokken.
COD 1 verdient in mijn ogen veel beter. Wat een fantastische game was dat :o

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
COD 1 verdient in mijn ogen veel beter. Wat een fantastische game was dat :o
zou kunnen. veel heb ik hem niet gespeeld. kort nadat ik hem heb gespeeld kwam deeltje 2 al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

vergeet de uitbreiding op cod1 niet he ;) united offensive

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou alleen MW en MW2 kunnen beoordelen. Daarvoor speelde ik alleen Counter-Strike (niet Source ofc).
Als je echt van pure shooters houdt zonder levelsysteem, customization, killstreaks enzo, blijft CS gewoon nog steeds de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:44:
[...]

Ooit gehoord van een release trailer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk 96/100 Die laatste 4 punten niet omdat het VAC krijgt en geen Punkbuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modern Warfare 2 Vond ik gewoon bagger.
Het enigste leuke eraan was de SP(die kort was) en Spec Ops.

Hier de volgende cijfers die ik ze geef

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 378733 op 12-10-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steven6249 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:14:

CoD: 8
CoD 2: 9,5
CoD UO: 8,5
CoD 4 MW: 9,9
CoD 5 WaW: 8,5
CoD MW2: 3
CoD BO: (9,5 gok ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 378733 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:30:
[...]

Ik ben benieuwd hoeveel uur jij in MW2 gestopt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
pdebie schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:14:
[...]

want? onderbouw je score eens. Ik vind MW2 een zeer geslaagde game. Goeie SP en heerlijke MP (speel het bijna dagelijks met veel plezier).
Ik speeel ook met plezier... Alleen die MP is echt zwaar bagger... (dat krijgt van mij een 0)
Heb zelf goede internet, maar meestal krijgt toch andere de host, en het jammer wat ik vindt is dat je een
slechte host niet kan KICKEN en weg VOTE...

Vandaar die 5... want SP is echt toppie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-06 08:10
Ik vind het een beetje overdreven om MW2 een 3 te geven. Op de Pc wat mij betreft een 6, gameplay is prima maar er is te veel mee gerommeld(IW.net, VAC, OMA). Ik speel pas COD MP sinds MW1 dus kan niet echt de rest beoordelen. MW1 geef ik een 8, ik ben laatst voor de grap weer eens aan de slag gegaan met MW1 en vond het eigenlijk wat tegenvallen na zoveel uur MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-06 13:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik heb sinds release mw2 gespeeld en ik ben het eens met de 3 die is gegeven. Als er één spel is waar mijn bloeddruk door omhooggaat is het wel mw2. De enige reden dat ik het nog wel eens speel is om dat het een van de weinige spellen is die al mijn vrienden ook hebben.

- "I shot on my screen!" - Schieten, maar op de killcam kwam er 0 kogels uit je wapen.
- "I was around the corner!", op jouw scherm ben je om de hoek, maar Pietje UMP45 killt je toch op een of andere manier.
- Commando
- OMA-Dangerclose
- G18 akimbo
- Laggy hosts
- Semtex dat soms het geluid van een rinkelende granaat maakt ipv Semtex piepje.
- Sommige wapens die OP waren te ver generfed(Akimbo 1887's) En slechte wapens te ver gebuffed(Spas, probeer de range maar eens)
- Geen recoil, tenzij je de f2000 leuk vind.

Natuurlijk zullen mensen zeggen dat sommige wapens en perks "deel van het spel zijn, dus mogen wij ze gebruiken". Natuurlijk is dit waar, maar voor de meespelende medemens bevordert dit niet het speelplezier. En ook snap ik dat sommige problemen met hosts te maken hebben dus:

-Dedi servers.

(En ja ik speel op PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
[...]

En wat gaf je MW2 voordat hij uitkwam? Waarschlijk wel ergens rond de 8 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
dat komt wel goed. maar ben HELEMAAL met je eens maffiappie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
een 7, tot dat ik die MP gespeeld had, toen werdt het al snel minder...

het is dat de spec ops en SP leuk waren, anders had ik hem al uit de raam gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
[...]

die 3 is best laag :P . ik snap zeker dat mensen niet erg tevreden waren/zijn met cod mw2, maar op consoles werkt het zeer goed.
zelf vind ik het ook niet perfect. verre van zelfs.
- akimbo shotguns is debiel.
- 2 flash of tubes mag wel 1 zijn.
- killstreaks bepalen een match, dat eigenlijk niet zo zou moeten.
- cheaters op pc zijn ook niet verfrissend.

Buiten dat is het gewoon een erg leuk spel.

ik hoop dat je wat betreft black ops (9,5) gelijk hebt. van de graphics moeten ze het niet hebben, maar omdat ik op een laptop game, is het in mijn voordeel. kan ik het tenminste nog op een acceptabele resolutie spelen met genoeg fps.

[ Voor 15% gewijzigd door Steven6249 op 12-10-2010 15:16 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:37:
[...]

Ik ben benieuwd hoeveel uur jij in MW2 gestopt hebt.
400 uur spijtig genoeg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-05 17:30

Laidback Luc

Ondertitel.srt

@Soundstorm, als je al de laatste post hebt en je wilt nog iets toevoegen, edit je post dan even. dubbelposts is een beetje veel spam.

En @ iedereen als je al cijfers neerplempt geef dan wat onderbouwing waarom. CoD4 krijgt van mij een 10, niks op aan te merken. heli's soms een beetje overpowered maarja dat valt reuze mee als je het vergelijkt met MW2. MW2 krijgt van mij een 8. minpunt vind ik de unlimited tubes en overpowered killstreaks.

edit: eigenlijk verkeerde topic voor dit geneuzel ;s

[ Voor 6% gewijzigd door Laidback Luc op 12-10-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

prutser387 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:04:
[...]

En wat gaf je MW2 voordat hij uitkwam? Waarschlijk wel ergens rond de 8 :+
Nee ik dacht dat het De beste CoD alle tijden zou worden want CoD 4 was ook geweldig maar MW2 doet me huilen
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.